واحد آکسفورد… باد برد!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ کاریکاتور: جواد جمالی

آحاد ملت برای ثبت نام در دانشگاه آزاد، گاهی ریش گرو می گذارند، پول قرض می گیرند، خود را به هزار جور بدبختی می زنند، بلکه فرزندان شان بی مدرک نمانند. خب! تا اینجای کار شاید خیلی مشکلی نباشد، اما مشکل آنجا به وجود می آید که بفهمیم بخشی از این پول سخت به دست آمده و حاصل دست رنج پاک ملت، به علاوه یک مشت پول ناپاک، ایام فتنه ۸۸ می رفته در جیب فتنه گران. مشکل البته بیشتر از این هم می شود، اگر که بدانیم باز هم مثل همیشه پای کثیف یک آقازاده فراری در میان است. «م. ه» همان ایام فتنه کاشف به عمل آمد که مسئول راست و ریس کردن واحد آکسفورد دانشگاه آزاد است. چه بسیار پول که تبدیل به پوند می شد و می رفت در جیب بچه های این واحد انگلیسی، اما وقتی حکومت بلامنازع جاسبی بر دانشگاه آزاد پایان یافت، پرده از رازهایی برافتاد و فقط در یک قلم، معلوم شد که دانشگاه آزاد، اصلا واحدی به نام آکسفورد ندارد! ضمن تبریک به مناسبت هپلی هپو شدن پول زبان بسته ملت، مابقی این نوشته را به طنز می گذرانیم.

یک: بر دستگاه قضایی فرض است که با آقایان سرگشاده، جاسبی و به ویژه «م. ه» اصلا کاری نداشته باشد، چرا که حکایت بعضی قصه ها، آمدیم و با غارتگران بیت المال برخورد کردیم و ایشان متاثر از برخورد قوه قضاییه، از اسلام و انقلاب اسلامی زده شده، به مخالفان ولی فقیه تبدیل شدند. در آن صورت تکلیف چیست؟! آیا این ظلم به جذب حداکثری نیست؟! به راستی! مخالفت با امر ولایت تا کجا؟ آیا درست است که دستگاه قضایی همین طور کشکی کتره ای برای نظام دشمن بتراشد؟! وقتی خیلی راحت می توان کار فرهنگی کرد و امور را زیربنایی فیصله داد، چرا عدالت؟! چرا تنگ نظری؟! اندازه چیز نمی فهمند این بچه های جنبش دانشجویی که به قوه قضاییه فشار می آورند تا با عوامل واحد نامرئی آکسفورد(!) برخورد کنند. گیرم یکی رسما دزد است؛ آیا ما حق داریم از یک دزد ناقابل، یک دشمن قابل بتراشیم؟! نظام باید آنقدر ظرفیتش بالا باشد که حتی «م. ه» را جذب کند. این هنر نظام است و الا رسیدگی به بی عدالتی و دزدی، کاری ندارد!

دو: از جمله کارهای زیربنایی می تواند این باشد؛ دانشگاه آزاد را از اول دوباره تاسیس، و به ۲ واحد مرئی و نامرئی تقسیم کنیم. واحدهای نامرئی برای تیغیدن مردم در ایام فتنه، واحدهای مرئی برای تیغ زدن مردم، مابقی ایام سال.

سه: بر فرض که دانشگاه آزاد واحد آکسفورد وجود خارجی نداشته باشد؛ «م. ه» که هست! او که وجود خارجی دارد و اتفاقا دقیقا در همین «خارج» است که وجود دارد و چه خوب که در خارج است و الا اگر داخل بود، قوه قضاییه چگونه می توانست ادعا کند که او را می خواهد به کشور برگرداند؟! لذا آنچه مهم است تیغیدن «م. ه» از جایی است که وجود خارجی ندارد! خودتان قضاوت کنید که اگر دانشگاه آزاد واحد آکسفورد وجود خارجی داشت، چی می شد؟!

چهار: این جمله را اگر توانستید ۵ بار پشت سر هم و تند تند بگویید، جایزه تان وجود خارجی پیدا می کند؛ «نیست، اینقدر تیغیده، بود چقدر می تیغید؟!» این یکی جمله را اما حفظ کنید که برای خودتان خوب است: «دانشگاه آزاد واحد آکسفورد وجود خارجی دارد، آنچه فی الواقع وجود خارجی ندارد، عدالت اسلامی واحد آقازاده هاست!»

پنج: اتفاقا خوب است واحد آکسفورد دانشگاه آزاد وجود خارجی ندارد؛ همچین دانشگاهی جز یک مشت انگلیس پرست دله دزد، چه خروجی دیگری می توانست داشته باشد؟!

شش: هر چند ما خودمان زخم خورده جریان انحرافی هستیم، اما این یکی را یواشکی می نویسم: اگر «م. ه» آقازاده فتنه نبود و اصحاب انحراف بود؛ آیا با «م. فلان خسروی» مرتبطش نمی کردند و باز هم قسر درمی رفت؟ نه دیگه… خداوکیلی گفتم!

هفت: در جفت این کشورها نه اینکه آقازادگی کلا پدیده ای میمون و مبارک تلقی می شود، پیشنهاد می کنم میان اهرام ثلاثه مصر و تخت جمشید ایران، صیغه خواهرخواندگی خوانده شود.

هشت: سابق بر این جناب دامت برکاته از چیزهای مرئی کلی ناگفته داشت، وای به حال این یکی که نامرئی است. دیر نیست عالیجناب اظهار لحیه کنند: دیدن دانشگاه آزاد شعبه آکسفورد چشم بصیرت می خواهد!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

دانشگاه آزاد شعبه آکسفورد! تو نبودی، اما «م. ه» بود و ما را تیغ زد و رفت که… رفت که برگردد. هر جا سخن از «م. ه» باشد، آنجا حتما دانشگاه آزادی هست که بعدا نباشد! مهم، تیغیدن اولش است هنگام وجود! وطن امروز/ ۶ تیر ۱۳۹۱

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. دلخون می‌گوید:

    به نام خدا…

    موضوعش در مورد چی هست؟؟!!

    حداقل یه توضیح کوچیک میدادین، که ما تا متن کامل بیاد با هم بحث کنیم.

  2. سیداحمد می‌گوید:

    دانشگاهی و آقازاده ای و …

  3. دلخون می‌گوید:

    به به

    پس تا صبح بیداریم.

  4. آزاد اندیش می‌گوید:

    سلام دلخون
    مگه امتحان نداری؟ وای وای! بیا کمک من کن.

  5. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    رسیدگی “م. ه” به امور واحد دانشگاه تخیلی…

    خسته نباشی آقازاده فراری!

  6. دلخون می‌گوید:

    ………………………

  7. سیداحمد می‌گوید:

    دلخون! درست کامنت بگذار لطفا… دیگه هیچ کامنتی از شما را ویرایش نمی کنم.

  8. برف و آفتاب می‌گوید:

    آخ جون شب عیدی طنز می‌چسبه!

    وای بازم بحث حجاب! :))

  9. آزاد اندیش می‌گوید:

    نور به قبر پول های زبان بسته ببارد. آن گور دسته جمعی جیب مبارک چند نفر تومنی مرده برد؟

  10. ترگل شیعه می‌گوید:

    با اینکه ۴ سال پیش دانشگاه آزاد قبول شدم رشته ی خوب، توی تهران اما همین آدما بودن که باعث شدن دلم نیاد پولی که پدرم با اون همه زحمت به دست آورده بریزم به دانشگاهی که هنوزم نمی دونم صاحبش کی هست؟!!

  11. برف و آفتاب می‌گوید:

    تلوزیونمون تعجب کرده؛ دارم فوتبال می‌بینم! مامان هم با تعجب می‌گه داری فوتبال می‌بینی؟!

    حالا ما طرفدار آبی‌ها هستیم یا سفیدها؟ 😉

  12. ترگل شیعه می‌گوید:

    توی این کشور زورمون به هرکی برسه به خاندان نامه سرگشاده نمی رسه!

  13. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    همینطوری و بی هیچ قصد و غرضی، یکدفعه جملات پایانی این متن در ذهنم تداعی شد…

    http://www.ghadiany.ir/?p=2637

  14. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۴۳
    تعداد افراد آنلاین: ۲۲ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین بسیجی ها فــــــــــــدائی داری…

  15. یا سید الشهداء می‌گوید:

    سلام
    همش هشت روز نبودم، ببین چه خبر بوده اینجا.
    فوتبال، روزنامه، دانشگاه، شهید چمران، گشت ارشاد، پستی بلندی…
    ماشاءالله هر کدومم هفت هشت وجبه… آخه از کجا شروع کنم؟
    فعلا بریم اکسفورد تا ببینیم چی پیش میاد.
    راستی یه عالم پیش امام حسین عزیزم دعا کردم همتون به زودی کربلایی بشین.

  16. پاییز می‌گوید:

    …چرا که حکایت قصه بدحجابی، آمدیم و با غارتگران بیت المال برخورد کردیم و ایشان متاثر از برخورد قوه قضاییه، از اسلام و انقلاب اسلامی زده شده، به مخالفان ولی فقیه تبدیل شدند.

    این یکی رو جون داداش خوب اومدی، تو شهر ما درسته وضع حجاب واقعا بدِ، ولی برخوردها آنقدر بدترِ، که کار به بستری شدن در بیمارستان میکشه، اینجوری که اینا دارن به قول شما کشکی کتره ای پیش میرن کی ممکنه به راه راست هدایت بشه، اونیکه ۱درصد احتمال تغییرش وجود داشته باشه کلا فکر کنم بی خیالِ حجاب بشه، حالا بی خیال شدن یک دردِ، فُحش دادَناشون به نظام یک دردِ دیگه.

    اللهم عجل لولیک الفرج

  17. سیداحمد می‌گوید:

    یا سیدالشهدا؛

    زیارت قبول!
    قبل از سفر نگفته بودید مسافر کربلایید!

  18. سیداحمد می‌گوید:

    پاییز؛

    جمله ای که به آن اشاره کردید، بیشتر طعنه بودها!

  19. یا سید الشهداء می‌گوید:

    سیداحمد بزرگوار؛
    گمونم گفته بودم.
    در هر حال به یاد همه بچه های قطعه بودم. امیدوارم با عنایت ویژه اهل بیت زیارت خاص و با معرفت نصیب تمام آرزومندان بشه.

  20. به جای امیر می‌گوید:

    آر.پی.جی (گفت و شنود)
    یکشنبه ۴ تیر

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: یکی از مدعیان اصلاحات در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است؛ اصلاح طلبان تلاش می کنند مشکلات جامعه را شناسایی کرده و برای رفع آن راه کار پیشنهاد بدهند.
    گفت: مدعیان اصلاحات در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ مشکلات ایران را شناسایی و راه کارهای پیشنهادی خود را ارائه کردند!
    گفتم: چطوری؟!
    گفت: مگر ندیدی که از نظر آنها اولین مشکل کشور «اسلام» بود که در جریان آشوب ها آن را خط زدند! دوم، احترام به امام حسین(ع) بود که در عاشورا به آن حضرت اهانت کردند. سوم، مقابله با اسرائیل و آمریکا بود که اصلاح طلبان به نفع اسرائیل و آمریکا شعار دادند. چهارم، خط امام(ره) بود که تصویرامام(ره) را پاره کردند. پنجم، ایمان مردم بود که مسجد را آتش زدند. ششم، مخالفت با منافقین و سلطنت طلب ها و بهایی ها بود که اصلاح طلبان با آنها ائتلاف کردند و…
    گفتم: در جلسه خواستگاری مادر داماد از مادر عروس پرسید؛ کبریت دارید داماد می خواهد سیگار بکشد. مادر عروس گفت مگر داماد سیگاری است؟! گفت نه، عرق خورده حالا هوس سیگار کرده. پرسید؛ یعنی عرق خور هم هست؟ گفت؛ آخه در قمار باخته بود و… پرسید؛ پس قمارباز هم هست؟ گفت؛ در زندان یاد گرفته؟ پرسید؛ یعنی زندانی هم بوده؟ گفت؛ آدم کشته بود… مادر عروس از جا بلند شد که برود. مادر داماد پرسید: میری کبریت بیاری؟ مادر عروس گفت؛ میرم آر پی جی بیارم بزنم توی مغز تو و پسرت!

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    صدا نمیاد ! (گفت و شنود)
    دوشنبه ۵ تیر

    گفت: یکی از مدعیان اصلاحات که جعل نظرسنجی و عذرخواهی از جاسوسان آمریکایی را در پرونده خود دارد، گفته است بعد از صدور فرمان مانور تجمل توسط رئیس دولت سازندگی، عده ای نوکیسه به ثروت اندوزی و رانت خواری های کلان روی آوردند.
    گفتم: ولی ایشان و بقیه اصلاح طلبان که به رئیس دولت سازندگی انتقادهای شدید داشتند، از ۱۵ سال قبل تاکنون با همین اعضای دولت سازندگی ائتلاف کرده و جبهه واحدی تشکیل داده اند.
    گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ۷۶، مجلس ۷۹، ریاست جمهوری ۸۰ و ۸۴ و ۸۸ هم دست همه آنها از جمله همین آقا در یک کاسه بود.
    گفتم: یکی از خان ها که متوجه شده بود نوکرش تخم مرغ های او را می دزدد، نوکر خود را صدا کرد و پرسید؛ چه کسی تخم مرغ ها را کش می رود؟ و نوکر وانمود کرد که چیزی نمی شنود. ارباب بعد از چندبار تکرار سرانجام برای اطمینان جای خودش را با نوکرش عوض کرد و از او خواست چیزی بگوید. نوکر گفت؛ کدام خان، شب ها به راهزنی رفته و قافله ها را لخت می کند؟ و ارباب که اوضاع را خیط دیده بود گفت؛ حق باتوست. اینجا اصلاً صدایی شنیده نمی شود!

  21. دلخون می‌گوید:

    چه ایده خوبی تو بند ۲ دادید. چه جالب

  22. پاییز می‌گوید:

    من منظورم غارتگران بیت المال نبود، چون مثال حجاب بیان شد، من حواسم فقط معطوف شد به این مسئله و گفتمانی که با یکی از دوستام سرِ این قضیه داشتیم.
    میدونم منظور داداش حسین چی بود ولی خوب ما هم یه وقتایی میزنیم جاده خاکی دیگه!
    شما به بزرگواری خودتون ببخشید.

  23. ! می‌گوید:

    وای! چقدر این روزها دلمان ضریح شش گوشه میخواست، بیشتر از اون نگاه بابا علی.
    زیارت قبول باشه.

  24. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    رو هدر قطعه ۲۶ نوشته: اینجا قطعه ای از بهشت است، نه با قلم که با خون باید نوشت.

    و بعدشم باید اضافه شه: اینجا مخاطبان هم باید خون دل بخورن تا یه مطلب نصفه، کامل شود.

  25. آزاد اندیش می‌گوید:

    “واحدهای نامرئی برای تیغیدن مردم در ایام فتنه، واحدهای مرئی برای تیغ زدن مردم، مابقی ایام سال.” 🙂
    آدم وقتی یه کار مهم و وقتگیر داره بیشتر علاقه مند میشه بیاد اینجا!

  26. سیداحمد می‌گوید:

    شما نکته های طنازانه بنویسید و ما هم حرص می خوریم از دست قوه قضاییه و درشتی هم بار انگلیس می کنیم!

  27. سیداحمد می‌گوید:

    «نیست، اینقدر تیغیده، بود چقدر می تیغید؟!»
    🙂

  28. سیداحمد می‌گوید:

    «دانشگاه آزاد واحد آکسفورد وجود خارجی دارد، آنچه فی الواقع وجود خارجی ندارد، عدالت اسلامی واحد آقازاده هاست!»

    باید این جمله قاب کنیم و به عنوان هدیه هفته ق. ق بفرستیم برای آقا صادق گل!

  29. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    نکته بسی جالب دریافت حقوق و حق ماموریت ماهیانه ۱۴ میلیونی در این مدت است؛ برای دانشگاهی که اصلا نیست…

  30. آزاد اندیش می‌گوید:

    اینجاست که آدم احساس میکنه بعضی به ظاهر مسلمونا از قوم بنی اسرائیل بدترن!

  31. سیداحمد می‌گوید:

    آخیـــــــــــــــــــش!

    دلمان خنک شد!
    🙂

  32. سیداحمد می‌گوید:

    به به! آندرو پیرلو… عجب اعتماد به نفسی داشت خدایی!

    حالا باید شکلک دربیاره گلر انگلیس…

  33. سیداحمد می‌گوید:

    چقدر قشنگ پنالتی زد این “پیرلو”؛
    فکر کردم توپش میره بیرون!!! ولی خیلی تمیز چرخید و رفت تو دروازه!

  34. آزاد اندیش می‌گوید:

    تبریک میگم!

  35. آذرخش می‌گوید:

    به طرز زیبایی انگلیس ضایع شد. بدجوووور!
    تبریکات!

    پنالتی پیرلو محشر بود. حرف نداشت. اصلا فکر نمی کردم بره تو دروازه!

  36. سیداحمد می‌گوید:

    شماره “شش” آه داشت و افسوس و…

  37. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    “گل زدن به انگلیس، مرده زنده نمی کند، اما لاکردار عجیب می چسبد.”

  38. بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام

    می خوانمتان و دعاگویتان هستم. دوست دارم خوانده شوم، هرچند بیش تر آرزو می نماید.

    و من الله التوفیق

  39. سیداحمد می‌گوید:

    ۲۶ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف…

  40. سیداحمد می‌گوید:

    آفتاب گردان؛

    مطالب خواندنی و خوبی دارید!

  41. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا قاضی الحاجات**

  42. ف. طباطبائی می‌گوید:

    دانشگاه نامرئی آکسفورد و حقوق ۱۴ میلیونی، اشک دیده من و خون دل شماست!

  43. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۲۵۱* حضرت امام سجاد علیه السلام:

    شگفتا! شگفتا! از کسی که برای دنیای فانی کار می‌کند و سرای جاودانی را ترک می‌کند.

    اگر کسی در سمت راست تو ایستاد و به تو ناسزا گفت؛ آن‌گاه به سمت چپ تو آمد و عذر‌خواهی نمود، عذرخواهی او را بپذیر…

    (بحارالانوار/۷۰/۱۲۷)
    (تحف‌العقول/ ص۲۷۹)
    ________
    ولادت با سعادت سیدالساجدین امام علی بن الحسین علیه السلام مبارک…

    کاش ما هم کبوترت بودیم
    آستان بوس محضرت بودیم

    کاش با بال های خاکی مان
    لااقل سایه گسترت بودیم

    کاش ما هم به درد می خوردیم
    فرش قبر مطهرت بودیم

  44. پیرمرد می‌گوید:

    خیلی‌ با حالی‌ داداش حسین. طنز که می‌‌نویسی رو دست نداری.

    تو این متن گرفتار بند هفت شدم. نمی دانم درست می‌‌فهمم یا نه؟

    ۱-اصولا آقازاده را برای پسرها بکار میبرند، و دقیقاً عقد خواهر خواندگی درست بکار برده شده است.
    ۲-در مورد مصر و ایران، خوب مبارک مال مصر است پس میمون را درست فهمیدم. نه؟
    ۳-این متن یک تضاد با متن گًل ریزان داشت، که فکر کنم مربوط به نامرئی بودن قضایا باشد.

  45. دلخون می‌گوید:

    اعصابم بهم میریزه وقتی این دست از مطالب رو میخونم. از اینکه یه عده فکر میکنند این مملکت ارث باباشونه …
    از اینکه پس کی جیب این آقایون پر میشه؟!

  46. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    آقا! امروز میلاد توست؛ میلاد ششمین قافله معصوم، چهارمین اشراق امامت، اولین زینت نماز…

    سجاده سجاد، پر می شود از بوی خلسه روزهایی دیگر… تو دم به دم بر آسمان دعا، ستاره می پاشی، ماه مهربان.

    می گویم آقا! یادم می دهی «بسم اللّه» را چطور بگویم که شانه هایم از برکات حرف اولش بلرزند؟ یادم می دهی صحیفه کدام درخت طور عاشقی است؟

    امروز میلاد ققنوس هاست در آتش عشق تو.

    می دانم تو آمده ای تا بفهمم خورشید چقدر کوچک است! آمده ای تا شهاب های ثاقب ذکر بر جان دیو و شیاطین بنشیند.

    آمده ای که تقدیر ملکوتی دست هایت بر سر غریبه های غمگین بنشیند.

    امام صبور گریه ها و رکوع ها، امام مهربان سجده ها و سلوک ها، سجاده ها دارند یاس می پاشند و گل محمدی؛ به برکت این که تقدیسشان خواهی کرد.

    حالا که می آیی، بگو در عبای تو چندین هزار پروانه لانه دارند؟

    بگو پرستوها از کدام اشاره سر انگشت تو به خورشید می روند؟

    امروز می خواهم جواب همه سؤال های چشم هایم را از دست های تو بگیرم.

    میلاد امام سجاد بر اهالی قطعه ۲۶ مبارک

    http://www.pic.iran-forum.ir/images/ibmbjscboq13jsxdto1j.jpg

  47. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ای مقصد و مقصود و مطلوب و آرزوی من!
    قسم به عزتت که من کسی که گناهانم را ببخشد؛ غیر تو نمی شناسم
    و آنکه در هم شکستگی های امورم را جبران کند؛ جز تو نمی بینم

    پس اگرم تو از در برانی؛ دیگر به که رو آورم؟
    و اگرم تو رد کنی؛ به که پناه برم؟
    پس آه از تاسف و حسرت خجلت و افتضاح من
    و وای از اندوه و غم مصائب و کردار زشت من!

    خدایا! سایه ابر رحمتت را بر سر گناهان سوزان من بیانداز
    و باران لطف و محبتت را بر عیوب و پلیدی های اعمالم بباران!
    خدایا! آیا بنده گریخته به جایی جز به درگاه مولایش رجوع تواند کرد؟

    خدایا! اگر پشیمانی از گناه توبه است؛ قسم به عزتت که من از پشیمانانم
    و اگر استغفار و طلب آمرزش کردن، موجب محو گناه است
    به لطفت من از آمرزش طلبانم

    خدایا قسم به قدرتت بر من که توبه ام بپذیر
    و به حِلمت بر عصیانم که از من در گذر
    و به علمت به احوالم که با من به رِفق و محبت نظر فرما!

    ای خدا! اگر گناه از من زشت است، عفو از تو زیباست…

    «از مناجات تائبین امام سجاد علیه السلام»

  48. میلاد پسندیده می‌گوید:

    چرا عوض بدل شد عکسهای متون؟
    هرچند که عشق است گل پیرلو را
    http://miladps3.persiangig.com/pirlo.gif

  49. چشم انتظار می‌گوید:

    اداره کردن دانشگاه نامرئی مثل واحد آکسفورد، گاو نر می خواهد و کوسه ی کُهن.
    چی فر کردی شما داداش حسین؟!

  50. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد؛

    ممنون بابت لینکی که گذاشتی.
    چقدر جالب!

  51. چشم انتظار می‌گوید:

    میلاد؛
    لینک باحالی بود. به گمانم از چیپ زیدان چیزی کم نداشت.

  52. پیرمرد می‌گوید:

    بمناسبت سالروز ۶ تیر ۱۳۶۰، دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910405001150

  53. آرزومند کربلا می‌گوید:

    با اجازه مبصر محترم قطعه!
    آرام آرام عجلو بالصلاة

  54. چای پولکی می‌گوید:

    سلام.
    دلمون برای جناب دامت برکاته تنگ شده بود!
    چه خوب که یادی ازش کردید!

  55. بسیجی می‌گوید:

    سلام!

    هر چند ما خودمان زخم خورده جریان انحرافی هستیم، اما این یکی را یواشکی می نویسم: اگر «م. ه» آقازاده فتنه نبود و اصحاب انحراف بود؛ آیا با «م. فلان خسروی» مرتبطش نمی کردند و باز هم قسر درمی رفت؟ نه دیگه… خداوکیلی گفتم!

    حرف دل مرا زدی. خدا شاهده قبل از اینکه به این جمله برسم با خودم میگفتم که چطور است که تا در مملکت، یک هپلی هپویی اتفاق میافتد، اگر مربوط به دولت باشد سریع در بوق و کرنا میکنند، سریع پای جریان انحرافی، محمود احمدی نژاد، وزرا، استیضاح، دادگاه و … فلان و بهمان!
    اما چطور است که آقازاده های آقای دامت برکاته اگر جیب ملت را هم جر بدهند نه صدایی از مجلس بلند میشود نه صدایی از قوه قضا؟!
    والله که من بد جور توش موندم.
    بعضی اوقات که با خودم فکر میکنم میگم شاید این جریان انحرافی هم کار اصلاحات باشه تا دهن احمدی نژاد سوم تیر سرویس کنه.
    نمممممممممیییییدونم…

  56. برف و آفتاب می‌گوید:

    می‌خواهیم “قلبمان” را بدهیم…

    لینک فوق العاده‌ای بود. خیلی ممنون.

  57. برف و آفتاب می‌گوید:

    لعنت به دشمناش…

  58. بانو می‌گوید:

    بنویسید “م. ه” بخوانید…
    کلمات خجالت می کشند برای خوانده شدن…

  59. سیداحمد می‌گوید:

    پیرمرد بزرگوار؛

    بسیار ممنونم بابت لینک.

    بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت
    سـر خُمِّ می سلامت، شکــند اگـر ســبویی

  60. سیداحمد می‌گوید:

    خواندن این متن ها و یادآوری خاطراتش، خالی از لطف نیست!

    http://www.ghadiany.ir/?p=7768
    http://www.ghadiany.ir/?p=7753
    http://www.ghadiany.ir/?p=7781

  61. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    “بر خامنه ای، رهبر خوبان، صلوات”

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُم…

  62. به جای امیر می‌گوید:

    مینی ماینر ! (گفت و شنود)

    گفت: سوریه با سرنگون کردن جت جنگنده ترکیه به رجزخوانی ها و حمایت های اردوغان از تروریست ها پاسخ محکمی داد.
    گفتم: اردوغان ابتدا اعلام کرد که این هواپیما در آسمان ترکیه در حال پرواز بوده ولی وقتی متوجه شد با این ادعا، انتظار آن است که به سوریه حمله کند و توان آن را ندارد، اعلام کرد در فضای بین المللی پرواز می کرده! اما یخ این ادعا هم نگرفت و حالا به ناتو شکایت کرده.
    گفت: عربستان و قطر را بگو که قبل از این ماجرا چقدر علیه سوریه رجز می خواندند و حالا انگار خاک مرگ به دهانشان پاشیده اند.
    گفتم: چه عرض کنم؟! دو تا کامیون با هم تصادف کرده بودند، یک «مینی ماینر» دو کیلومتر آن طرف تر، از وحشت روغن و بنزین قاطی کرده بود و مثل بید می لرزید!

  63. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    مبصر بزرگوار! ممنون بابت لینک ها. چقدر اینجا ما خاطره داریم.
    پارسال مثل امشبی در قطعه امتحان داشتیم و دست آخر هم همگی اخراج شدیم…

    http://www.ghadiany.ir/?p=7741

  64. آذرخش می‌گوید:

    سلاله،

    ممنون بابت لینک. عالی بود واقعا. چقدر خاطرات زنده شد.
    دلم درد گرفت از بس خندیدم. 🙂

    یادش بخیر یه زمانی چقدر ما فونت درشت می دیدیم!
    هععععیییییی!
    والا!

  65. فاطمه می‌گوید:

    سلام؛
    فردا عازم مشهد هستم.
    انشاء لله نایب الزیاره تان باشم.

  66. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    با «فونت درشت» کیش شدیم با «سکوتت» مات…!

  67. سیداحمد می‌گوید:

    “یک وقت در جامعه گوشت و میوه نیست، من و شما هم نمى‏ خوریم؛ یک وقت در جامعه امکانات رفاهى نیست، من و شما هم استفاده نمى‏ کنیم؛ یک وقت ایام عید که مى‏ شود، فرزندان من و شما هم لباس نو بر تن نمى‏ کنند. در این حالت کسى احساس سرشکستگى نمى‏ کند – البلیة اذا عمت طابت – اما وقتى همه چیز هست، وقتى کسانى در جامعه با استفاده از فرصتهاى نامشروع توانسته‏ اند براى خودشان آلاف و الوف و زندگی‌هاى تجمّلى فراهم کنند، وقتى طبقاتى در جامعه هستند که برایشان پول خرج کردن هیچ اهمیتى ندارد، جمع کثیرى از مردم که در بین آنها رزمندگان و عناصر نظامى و کارمندان دولت و معلمان و روستاییان و مردم مناطق محروم و دور و مناطق جنوب هستند، نتوانند نان و پنیر بچه‏ هایشان را فراهم کنند، کدام شکستن شخصیّت و شرف انسانى از این بالاتر است؟! شما مى‏ خواهید جواب چه کسى را بدهید؟ شما مى‏ خواهید دل چه کسى را خوش کنید؟ شما مى‏ خواهید چه کسى از شما راضى باشد؟”

    {بخشی از بیانات حضرت آقا در سال های گذشته، در جمع مسئولین}

    واقعا مسئولین مربوطه، چرا به روی مبارکشان نمی آورند این موضوع را؟!

  68. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۲۵۲* حضرت امام صادق علیه ‏السلام:

    ابلیس ملعون می ‏گوید: در مورد بنی ‏آدم، هرچه مرا خسته و ناتوان کند؛ یکى از این سه چیز مرا نسبت به آدمیزاد ناتوان نمی ‏کند (یعنى در مورد فریب آنان موفق می ‏شوم):
    به دست آوردن مال از راه غیر حلال،
    جلوگیرى کردن او از پرداخت واجب مالى،
    یا مصرف کردن آن در راه ناروا و حرام.

    (خصال صدوق، ص ۱۳۲)

  69. سیداحمد می‌گوید:

    ۲۵ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف…

  70. ترگل شیعه می‌گوید:

    دسته جمعی بریم دانشگاه آزاد واحد آکسفورد!

    از دخترک تو مترو با کنجکاوی پرسیدم: روزی چقدر در میاری؟ می ارزه از صبح تا دیروقت اینجایی؟
    جواب داد خیلی خسته میشم اما درآمدش برا من که کار پیدا نکردم خوبه.
    گفتم: خوب چرا جای بهتر نمی ری و بحث به درازا و محیط های نامطمئن برای کار کشید؛ رسید به اونجا که گفت برای خرج دانشگاه مجبورم. زیادم نمی تونم واحد بردارم چون وقتم اینجا تلف میشه خونشون کرج بود. با ماسک صورتشو پوشونده بود!
    می گفت نامردا خیلی وقتا هم لج می کنن میندازن دوباره باید پول بدم!

    بعضی ها گیریم این دنیا از دست ق.ق در رفتن و یا اصلا ق. ق کاری باهاشون نداشت!!
    اون دنیا باید جواب خیلی چیزارو بدن حق الناس به گردنشونه.

  71. آزاد اندیش می‌گوید:

    چقدر جالب بود لینکا ما که اون موقع اینجا نبودیم 🙁

  72. آرزو می‌گوید:

    ۱«نیست، اینقدر تیغیده، بود چقدر می تیغید؟!»
    ۲«نیست، اینقدر تیغیده، بود چقدر می تیغید؟!»
    ۳«نیست، اینقدر تیغیده، بود چقدر می تیغید؟!»
    ۴«نیست، اینقدر تیغیده، بود چقدر می تیغید؟!»
    ۵«نیست، اینقدر تیغیده، بود چقدر می تیغید؟!»

  73. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا ارحم الراحمین**

  74. ساندیس خور می‌گوید:

    به روزیم…

  75. ناشناس می‌گوید:

    و الا رسیدگی به بی عدالتی و دزدی که حضرت علی هم بلد بود!

    جمله جالبی نبود…

  76. سیداحمد می‌گوید:

    گرامی باد یاد و خاطره شهید مظلوم بهشتی و یارانش!

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

  77. لبیک یا حسین می‌گوید:

    ممنون از ترگل شیعه بابت عکس تاثیر گذارش.

  78. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    شب های بلند بی عبادت چه کنم؟
    قلبم به گناه کرده عادت چه کنم؟

    مردم همه گویند خدا می بخشد
    گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم!!

  79. دلخون می‌گوید:

    خدایا! آنان که به من بدی کردند مرا هوشیار کردند، آنان که از من انتقاد کردند به من راه و رسم زندگی آموختند، آنان که به من بی اعتنایی کردند به من صبر و تحمل آموختند، آنان که به من خوبی کردند به من مهر و وفا آموختند. پس خدایا! به همه اینان که باعث تعالی دنیا و آخرت من شدند، خیر و نیکی برسان….

    شهید دکتر مصطفی چمران

  80. م.شبرو می‌گوید:

    «نیست، اینقدر تیغیده. بود چقدر می‌تیغید؟» اون یکیم ایشاا… حفظ می‌کنیم!
    .
    .
    .
    مثل اینکه شما افتخار ندادید به ما ضعفا!!

  81. دلخون می‌گوید:

    *پیشنهاد*

    لطفا ستون یمین به روز شود.

  82. سیداحمد می‌گوید:

    جناب ناشناس؛

    نقدتان وارد است. متن را اگر نگاه کنید، متوجه اصلاح خواهید شد. در ضمن دوست دیگری هم در یک کامنت خصوصی، نقد دیگری کرده بود که آنهم خیلی زود درست شد. با سپاس از تذکر منطقی و به جای دوستان.

  83. دلخون می‌گوید:

    آقای قدیانی؛

    برام جالبه که چه طور بعضی ها تونستن شما رو لینک کنند؟!

  84. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    دگر بار مرور کنیم خاطره مجروح نازنین بیمارستان بهارلوی تهران را! آنجا که «حافظ ۷» روی تخت بود و تلویزیون داشت شعار مردم را پخش می کرد که «آمریکا در چه فکریه؟ ایران پر از بهشتیه!»… این هم یکی دیگر از آن نمودهای ناب حکمت بی مثال «آقا»ست که ناراحت، شاید عصبانی شدند از این شعار اشتباه! شاید که نه، حتما «آقا» این روزها را می دیدند. این روزهای جهنمی احزاب بی بهشتی! این روزهای منم منم که هیچ منی، بهشتی نمی شود برای «آقا».

    یادش به خیر، آن روزها! روزنامه های آمریکا مسرور از شهادت بهشتی، با تیتر درشت و چند ستونه، نوشتند: «بولدوزر آیت الله خمینی، از کار افتاد!»… اما عجبا از تلخ و شیرین روزگار، که بولدوزر آیت الله خامنه ای، تازه کارش گرفته!!… قصه این استعاره ها چیست؟! بولدوزر آیت الله خامنه ای کیست؟! قصه این است که اگر «بهشتی خمینی» داخل مرزهای جمهوری اسلامی، عصبانی می کرد آمریکا را، اما «بهشتی خامنه ای»، بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی، و در مساحتی به بزرگی «بیداری اسلامی» عصبانی می کند اسرائیل را. از خوش روزگار، «بهشتی خامنه ای» هم اهل تحزب است و نام حزبش، «حزب الله». اگر روزگاری، خمینی در آرزوی تشکیل هسته های مقاومت در ابعاد جهانی بود، و بدین سان «این عمار» می گفت، لیکن خامنه ای، گاهی که «این عمار» می گوید، فقط و فقط مصرف داخلی دارد. در زمانه ای که مرزهای جغرافیایی، کارکرد خود را از دست داده اند و شناسنامه ها، بیش از ملیت، آئین و زمین آدم ها، بیانگر هویت ، دین و ضمیر آدم هاست، اقتدار حکیمانه امام خامنه ای، تنه به مظلومیتش می زند و بهشتی اش، در خط مقدم جنگ با ابلیس، محبوب ترین فرد جهان عرب شده است.

    «بهشتی خامنه ای»، «بهشتی ما» هم هست. اگر «بهشتی خمینی»، ملتی بود برای ملت ایران، اما «بهشتی خامنه ای»، امتی است برای امت اسلام…

    قطعه ۲۶/ بریده ای از متن “اما «بهشتی زمان» کیست؟!”

  85. ترگل شیعه می‌گوید:

    لبیک یا حسین;

    اینکه حضرت آقا با دست راستشون دست دادن واقعا زیبا بود.

  86. ترگل شیعه می‌گوید:

    اینم دیدنیه

    هرچند قلبمو به درد میاره

    http://www.jahannews.com/vdcbsgb5grhbfap.uiur.html

  87. ترگل شیعه می‌گوید:

    یه مشکلی دارم برام دعا کنید…

  88. برف و آفتاب می‌گوید:

    دیگه نمی‌خواد نگران این قضایا باشید. خیالتون راحت! سران سه قوه بر اجرای کامل و بدون رودربایسی عدالت تاکید کردند!!

    جالب اینجاست که همونطور که شما گفتید؛ فقط هم در رسیدگی به فساد بانکی جدی هستند. فتنه متنه فراموش شده!!

  89. ستاره خرازی می‌گوید:

    تصویرهایی که نگذاشتند منتشر شود
    http://rajanews.com/detail.asp?id=130206
    نقش روزه در حل مشکلات
    http://rajanews.com/detail.asp?id=130203
    وضعیت حجاب در دانشگاه سوره از خیابان ولیعصر هم بدتر است
    http://rajanews.com/detail.asp?id=130169
    التماس‌تان می‌کنم بهشت ما را خراب نکنید
    http://rajanews.com/detail.asp?id=130218

  90. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۲۵۳* حضرت امام صادق علیه ‏السلام:

    یکى از سخت ‏ترین واجبات بر بندگان خدا، یاد کردن زیاد خدا است. سپس فرموند: مقصودم ذکر «سبحان الله‏ و الحمدالله‏ و لا اله الا الله‏ و الله اکبر» نیست؛ گرچه آن هم یاد خداست، ولى منظورم این است که در برخورد با آنچه که خدا حلال یا حرام کرده؛ خدا را یاد کند، اگر اطاعت خدا بود به آن عمل کند و اگر معصیت الهى بود آن را رها کند…

    (اصول کافی، ج۲، ص۸۰)

  91. سیداحمد می‌گوید:

    ۲۴ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف…

  92. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    خبر شهادت آیت‌الله بهشتی چگونه به رهبر انقلاب رسید؟
    http://farsi.khamenei.ir/memory-content?id=4888

    نشستن در جلسه‌ای که به آقای بهشتی توهین می‌شود، حرام است.
    http://farsi.khamenei.ir/others-memory?id=9657

    چند سکانس از یک ترور
    http://farsi.khamenei.ir/others-report?id=20088

  93. پیرمرد می‌گوید:

    یاد شهید بهشتی‌ و یارانش گرامی‌.

    اینهم تقدیم به همگی‌ خصوصا سید احمد عزیز “البته وقتی‌ از دست ما عصبانی می‌‌شود خیلی‌ با حال تر می شود”
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/20083/13600417_639.wmv

  94. دلخون می‌گوید:

    ……………..

  95. عمار می‌گوید:

    در حکمت خدا مانده ام، با اینکه اصلا از این دانشگاه دل خوشی نداشته و ندارم، اما در این واحد آموزشی هم درس خوانده ام، و هم کار!

  96. مرضیه می‌گوید:

    می گم! جریان چیه؟ توی یه ادراه اگه از تنخواه ۲۰۰ هزار تومانی یه هزار تومانی کم بیاد اون کارمند رو بیچاره می کنن و آبروش رو می برن بعدش هم چندتا برچسب بهش می زنن و اخراجش می کنن اما توی این مملکت آقایون و آقازاده هاشون علناً بیت المال رو به تاراج می برن بعدش هم با کمال پروویی توی جلسات تشخیص مصلحت نظام شرکت می کنن و دختر پسراشون و عروس و دامادهاشون پست و مقام می گیرن!! به هیچ جای این مملکت هم بر نمی خوره!

  97. یعنی من دانشگاه آزاد نرم؟؟

    از بچه های دل پاک قطعه التماس دعای کنکورری داریم …
    گر چه کم کاری کردم خودش زیادش کنه!

  98. ابوالفضل خلیلی می‌گوید:

    بازم مثل همیشه معرکه ای داش حسین؛
    الهی دردو بلات بخوره تو سر شیخ بیسواد!

  99. ! می‌گوید:

    « هو الشاهد »

    اینجا ایرانِ قرن ۲۱ است!!!
    اینجا صدای آهنگهای پاپ لس آنجلسی و غرب زده آن قدر بلند است که فریادهای «حاج مهدی باکری» به گوش نمی رسد!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا همه «حاج ابراهیم همت» را با اتوبان همت می شناسند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا بر دیوارهای شهر روی عکس شهید، پوستر تبلیغاتی می چسبانند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا نام شهید را برای اینکه بچه ها خشونت طلب و جنگ طلب بار نیایند از کوچه ها برداشته و نام نگین و جاوید می گذارند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا ستارگان درخشان هالیوود آنقدر زیاد شده اند که دیگر کسی ستارگان پرفروغ کربلای ایران را نمی بیند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا دیگر شهدا زنده نیستند و در پیچ و خم های عصر ارتباطات، به خاک سپرده شده اند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا دیگر کسی نمی خواهد گمنام بماند، همه به دنبال کسب نام هستند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا جانبازان موجی را از اجتماع دور نگه می دارند تا آسیبی به افکار عمومی نرسانند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا خرمشهر دیگر خونین شهر نیست، خرمشهر دیگر ۳۶ میلیون جمعیت ندارد!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا کسی نمی داند، مهدی باکری در وصیت نامه خود از خدا خواسته بود جسدش برنگردد و تکه ای از زمین را اشغال نکند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا دشمن در خانه های ماست، دیگر کسی حاضر به نبرد با دشمن نیست!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا کسی نمی خواهد با صدای الله اکبر، لرزه بر تن دشمن بیاندازد!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا در پناه میز هستیم، دیگر کسی پشت خاکریز پناه نمی گیرد!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا جانباز شیمیایی، به خاطر نداشتن پول، در بیمارستان پذیرش نمی شود و شهد شهادت می نوشد!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا کسی نمی داند، شب عملیات خیبر حاج مهدی باکری، برادرش حمید باکری را جاگذاشت و رفت!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا کسی نمی داند، مهدی زین الدین، رتبه چهار کنکور سراسری را داشت!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا کسی نمی داند، تکه های پیکر شهیدی را درون گونی برای خانواده اش فرستاده بودند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا روسری ها هر روز کوچکتر می شود و مانتو ها هر روز کوتاهتر و تنگتر!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا دخترها پسر شده اند، پسرها دختر شده اند، مردان بی غیرت شده اند، زنان بی حجاب شده اند!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا دیگر کسی، احترامی برای چفیه شهدا قایل نیست!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا دعای عهد را فراموش کرده ایم، زمان ندبه و سمات را گم کرده ایم!!!

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!
    اینجا برای زیبا سازی شهرها، میلیونها هزینه می شود

    اینجا ایران قرن ۲۱ است!!!

  100. دلخون می‌گوید:

    مرضیه؛

    اینم میگفتی که با عروس، داماد، فامیل دور و نزدیک همگی دسته جمعی، پیکنیک میرن نیویورک!

  101. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    این تربت حسین است که بر کعبه برتری یافته…
    این تربت حسین است که هزاران سال پیش از آفرینش کعبه، آفریده شده…
    این تربت حسین است که وجودش با نور وجودی ارباب، موجود گشته؛ پیش از آفرینش هر موجودی…
    این تربت حسین است که چشمه ای خواهد شد از چشمه های بهشت…
    زمین به سختی می لرزد و کوه ها در هم می شکنند.
    این قیامت است که برپا شده و زمین از هم می پاشد.
    در این میان، سرزمین عشق و جنون، خاک کربلا، بالا می رود تا باغی از باغ های جنت الاعلاء گردد.

    آه، خدای من!
    چقدر رویایی است که زائر حسین باشی در بهشت…
    این پاداش کدامین عمل است که خداوند به ما عطا کرده؟!
    این تربت حسین است که سجده بر آن، حجاب های هفتگانه را می درد و نوری از محل سجده تا هفت لایه از زمین را روشن می کند.

    خاک کوی حسین شفاست.

    تربت ارباب را کنارم گذاشته ام …
    روزهای سختی که می شود، نگاهی به این تربت مقدس که می اندازم، غم خود را فراموش می کنم.
    نمی دانم گیرایی این خاک در چیست.
    با نظاره بر این تربت، دلم آرام می گیرد هنگامی که از دوری کربلا در وجودم غمی نهفته می شود.
    حمل این تربت پاک، در مصونیت از خطر و بلا موثر است.
    دلم می لرزد!

    به روی این تربت بود که دخترکان از گوش هایشان خون جاری بود و پاهایشان آبله زد.
    چه کسی دلش می آید تربت آقایش را کنار مال دنیا بگذارد، اگرچه بنابر روایات، باعث رونق کار و تجارت می گردد، لیکن دیدگاه من این است که حسین برای قلب و روح و جان است و لاغیر…

    این تربت حسین است که با آن کام کودکان را برمی دارند.
    نمی دانم آن روزی که فرزندی از حسین در کربلا متولد گشت ارباب کامش را با تربت برداشت یا نه…

  102. به گزارش خبرنگار دین و اندیشه «خبرگزاری دانشجو»، چند سال پیش پوتین رئیس جمهور وقت روسیه برای نخستین بار در طول ۳۰ سال انقلاب به ایران سفر کرد. کسانی که وی را می‌شناسند می‌دانند که وی فردی بسیار چارچوب‌مند و منضبط بر اصول دیپلماسی است اما با این حال چند بار پرسیده بود که دیدار با رهبر جمهوری اسلامی آیا انجام می‌شود یا نه؟

    در این دیدار رهبری به نکاتی از تاریخ شوروی و قبل از آن اشاره می‌کنند که برای رئیس جمهور روسیه وقت بوده است، پس از دیدار مسئولین دستگاه دیپلماسی می‌گفتند رفتار وی تغییر کرده بود؛ طوریکه شخصا و نه از طریق وزیر خارجه خود به وزیر خارجه وقت کشورمان گفته بود که شما حتما سفری به روسیه داشته باشید تا با هم گفتگو کنیم.

    وی که شخص لائیکی به شما می‌آید، پس از دیدار با رهبر انقلاب می‌گوید: با عنایت به مطالعاتی که من درباره مسیح داشته‌ام، در ملاقات با رهبر ایران، تمام ویژگی‌های نوشته شده برای مسیح را در آیت الله خامنه‌ای دیدم و برایم متجلی شد.

    پوتین با اشاره به درایت و تیزبینی‌های حضرت آقا می‌گوید: حکیم بزرگی در ایران نشسته است.

    رئیس مجلس روسیه نیز بعد از دیدار با مقام معظم رهبری می‌گوید: انگار رهبر شما در خیابان‌های مسکو راه رفته و با همه چیز از نزدیک آشناست! ایشان اوضاع ما را خوب شناخته‌اند.

  103. دلخون می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    ستون یمین به روز شد.

  104. سیداحمد می‌گوید:

    ۲۳ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف…

  105. به جای امیر می‌گوید:

    عاشق (گفت و شنود)

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: فیش دو حواله بانکی جداگانه از سوی دفتر ربع پهلوی برای نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست فراری و اسماعیل نوری علاء، لو رفته و کپی آن در میان برخی از گروه های اپوزیسیون دست به دست می چرخد.
    گفت: پس بگو که چرا نیک آهنگ کوثر با رضا ربع پهلوی مصاحبه و از او تجلیل کرده بود و اسماعیل نوری علاء هم طی مقاله ای در گویا نیوز- معروف به سیا نیوز- نوشته بود رضا ربع پهلوی هم می تواند جمهوری خواه باشد!
    گفتم: یکی از خان ها به نوکرش گفت؛ چند روزیه که افسرده و غمگینی، علت چیه؟ نوکر گفت؛ قربان عاشق شده ام! خان گفت؛ اینکه چیزی نیست حالا بگو عاشق چه کسی شده ای؟ و نوکر جواب داد؛ قربان خاک پای شما بشم! نوکر را چه به اظهارنظر! عاشق هر کس که شما بفرمائید!

  106. آزاد اندیش می‌گوید:

    شمارش معکوس نکنید دیگه! از گذر عمر دلمون میگیره.

  107. سیداحمد می‌گوید:

    مجددا… آخیـــــــــــــــــــــــــش!
    🙂

    امشب هم آلمان حذف بشه، چی می شه… اسپانیا و ایتالیا یعنی بهترین فینال ممکن/ فینال محبوب داداش حسین…

  108. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ایتالیا قهرمان می شه… شرط می بندم!

    البته اگه شرط بندی سرِ فونت درشت باشه…!!

  109. دلخون می‌گوید:

    امیدوارم ایتالیا قهرمان شه. چون واقعا لیاقتشه.

  110. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    دلم به “مستحبی” خوش است که جوابش ”واجب” است: السلام علیک یا بقیه الله

  111. حسن می‌گوید:

    نمیدونم داداش حواسش به دوگانه ی میمون و مبارک بوده یا فقط از جهت مترادف معنایی به کاربرده؟ ولی خداییش عجب چیزی شده! واقعا میمون صفت اند و میمون شکل!
    اگر اینقدر به پایداریهای مظلوم گیر ندی، خیلی دوست داریم داداش! از فتنه بگو و انحراف مخصوصا همون فتنه و بعد انحراف… بقیه خودی اند عزیز!

  112. ناشناس می‌گوید:

    واقعا خوش قلمی عزیز!

  113. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    شنیده ام که قرار است جمعه برگردی!

    کدام جمعه؟! نمی شد اشاره می کردی؟

  114. آذرخش می‌گوید:

    سلام

    امشب قراره تیمتون رو له کنییییییییم.
    هوورررراااااااااااااا.
    ویوا آلمان.
    یاه یاه یاه…

  115. سیداحمد می‌گوید:

    اینم دومیش!

    ماشالله… ماشالله…

    🙂

  116. طالبی می‌گوید:

    سلام
    امروز وقتی اون آبا رو با جاروی اون آقای رفتگره میریختین اینور، خیلی عصبانی شدم و زیر لب غرغر کردم… آفای قدیانی! من شما رو میشناختم چون گه گداری به وبلاگتون سر میزدم و اینکه قبر بابابزرگ منم شسته بودین، ازتون تشکر میکنم ولی ازتون انتظار اینکارو نداشتم… حتی اون خانوم محترمی هم که پیشتون واستاده بود، نگفت که آقا بذار خودش همین جا خشک میشه؛ فقط چون آب قبر شهید بود چیزی نگفتم!!!
    البته شاید من دارم بی جا حرف میزنم ولی خوب یه نوه باید هوای بابابزرگش و همسایه هاشو داشته باشه…
    دفعه دیگه اگه زحمت کشیدین و شستین، سعی کنید اون آبا رو بریزید پای اون گلی که بالای قبره…
    شما فرزنذ شهیدین منم هم فرزندش وهم نوه شهیدم… به حق دل پاکتون؛ پدرتون و قلم نافذتون برام دعا کنید که زودتر شهدا……

    ببخشید اگه…

  117. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    حالا خیلی دلم میخواد قیافه این مرکل رو ببینم…

  118. روایت عکس می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    برادر طراح سلام علیکم،
    ضمن عرض خسته نباشید به شما اعلام می داریم نسخه آزمایشی اولین رسانه ی سه زبانه صوتی در فضای مجازی با نام صدای بیداری به ثبت رسید لذا از شما درخواست داریم ضمن بازدید از سایت و ارائه نظرات سازنده تان خواهشمند است با قرار دادن یکی از دو پوستر زیر در سایت خود از ما حمایت نمایید.
    متشکرم. یا علی . التماس دعا
    لینک عکس اول :
    http://www.wakingvoice.com/wp-content/uploads/2012/06/waking-voice-1.jpg
    لینک عکس دوم :
    http://www.wakingvoice.com/wp-content/uploads/2012/06/Poster2-011.jpg
    رسانه ای برای آنان که رسانه ندارند
    اولین رسانه صوتی سه زبانه در فضای مجازی
    صدای بیداری
    Wakingvoice.com
    Wakingvoice.com@chmail.com

  119. سیداحمد می‌گوید:

    آخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــش!
    🙂

  120. سیداحمد می‌گوید:

    خانم طالبی؛

    اون خانم محترم، همسر داداش حسین بود و شستن قبور شهدای همسایه بابااکبر معمولا کار همیشگی داداش حسین در قطعه ۲۶ است. اون آبها رو هم داداش حسین، هدایت کردند طرف درختچه کوچکی که پایین تر از مزار پدرشان است. گذشته از همه این حرفها، خدا پدر و پدربزرگ تان را با سیدالشهدا محشور کند. التماس دعای فراوان…

  121. علی(عاشق شهادت) می‌گوید:

    احسنت ………….
    چه متنی……….

  122. سیداحمد می‌گوید:

    ۲۲ روز مانده تا ماه میهمانی خدای رئوف…

  123. م.شبرو می‌گوید:

    سلام
    گر چه دیگه برام مهم نیست اسپانیا قهرمان بشه یا ایتالیا ولی هر وقت بازی ایتالیا رو می‌بینم یاد زیدان میفتم که ممکن بود قهرمانانه تر از اون با فوتبال خداحافظی کنه!
    سیداحمد! شما هم دیگه بد انصافی نکنید. درسته فوتبال صد در صد سیاسیه، ولی کسی که قشنگ بازی میکنه، قشنگ بازی میکنه!!!

  124. سیداحمد می‌گوید:

    م. شبرو!

    مگر من گفتم کسی که قشنگ بازی می کنه، قشنگ بازی نمی کنه؟!!!

  125. سربازةٌ می‌گوید:

    گزافه گویی نکرده م اگر بگم با این طنز نخندیدم! نه فقط من، فکر کنم همه ی برو بچه های دانشگاه آزادی!!!
    طنز خوبی بود، موضوع فاجعه است. واقعاً شرم آوره.

  126. م.شبرو می‌گوید:

    سید احمد!
    آخه آلمانی ها هم تا دم آخر جون کندند!! نه؟ یا رونالدو، که تا آخرین پنالتی داشت دعا می کرد!!
    ولی شما انگار چندان توجه نکردید!!!

  127. م.شبرو می‌گوید:

    سلام
    استاد! آقا! داداش!
    حداقل یه چیزی بنویس، دلمون خوش باشه نظرامونو میخونی!!
    دلمون تنگ شده واسه فونت درشت!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.