جمهور، جمهور، جمهور

تقدیم به نائب بقیه الله الاعظم، علمدار عباس نگهدار انقلاب اسلامی، رهبر مقتدر امت اسلام؛ امام خامنه ای

یک: خدا قوت باید گفت به این ملت. متن، حضور عظیم مردم بود و به یمن این حماسه بزرگ، فعلا می توان از برخی حواشی صرف نظر کرد. یوم الله ۲۲ بهمن ۹۱ هوشمندانه ترین پاسخ به «تحریم هوشمند» بود. دیروز خیلی چیزها معلوم شد. معلوم شد مردم نیز به تاسی از رهبرشان همچنان انقلابی اند. معلوم شد فرزندان انقلاب، هرگز دیپلمات نشده اند که «مبارزه» را فدای «مذاکره» کنند. معلوم شد بصیرت ملت، هم از فتنه های سیاسی بزرگ تر است، هم از فتنه های اقتصادی. معلوم شد نگرانی مردم از گرانی، معطوف به ندانم کاری بعضی دست اندرکاران است، نه اصل نظام. معلوم شد از نظر مردم، مشکلات معیشتی، متاثر از ایستادگی پای آرمان ها نیست. معلوم شد قوای ۳ گانه به ویژه قوه مجریه باید برای این مردم خدایی، بیش از اینها کار کنند. معلوم شد «جمهور» از «رئیس جمهور» جلوتر است. معلوم شد کلاس جمهور از کلاس بی کلاس رئیس جمهور بالاتر است. معلوم شد سخنران اصلی مراسم، شعارهای ملت شهید پرور است، نه حرف های یکی به نعل و یکی به میخ. معلوم شد «بهار انقلابی ها» تکراری نیست، بلکه «بهارنمایی» تکراری است. معلوم شد ملت و ولایت به هم می آیند؛ دولت و مجلس باید خود را به این منظومه برسانند. معلوم شد «وحدت ملی» ذاتی این مردم است. معلوم شد برای این ملت، احدی نمی تواند دایه مهربان تر از مادر باشد. معلوم شد رعیت زاده نمی تواند حامی اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی باشد. معلوم شد کلاس رعیت، از کلاس منیت، از کلاس بی کلاس رعیت نمایی، بالاتر است. معلوم شد این مردم از نسخه پیچی های «وحدت ملی» و «انتخابات آزادانه» بی نیازند. معلوم شد فتنه و انحراف هر ۲ با هم، از سرو بلندبالای ملت ایران، کوتاه ترند. معلوم شد «وحدت» برای این ملت، فریضه است… و معلوم شد چرا «اختلاف افکنی تا روز انتخابات، خیانت است»؟!

دو: ۲۲ بهمن ۹۱ دشمن فهمید در مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی، قبل از قوای ۳ گانه، حتی قبل از نیروهای نظامی، با آحاد ملتی طرف است که انقلاب و اسلام و امام و جمهوری اسلامی و «آقا» را مال خود می دانند. اصلا مهم نیست چند سال از ۲۲ بهمن ۵۷ گذشته باشد. مهم این است که دشمن در نبرد با جمهوری اسلامی، در وهله اول با بسیجیان خامنه ای طرف است. نه با رئیس جمهور، بلکه با جمهور. من به دشمن حق می دهم اگر روی شعارهای جمهور، بیش از سخنان تکراری رئیس جمهور، حساب باز کند. از ورای همین محاسبه، نظرسنجی اخیر موسسه گالوپ، بهتر درک می شود.

سه: ۲۲ بهمن ۹۱ نشان داد حتی اگر دست تفرقه و اختلاف افکنی از آستین فلان سر قوا بیرون آید، باز هم «نشاط ملی» ملت ایران صدمه نمی بیند. دعوای این و آن، البته مردم را ناراحت می کند، لیکن ما نشاط ملی خود را نه از مجلس گرفته ایم، نه از دولت. نشاط ملی ما محصول خودباوری است که آنهم از صدقه سر انقلاب/ جمهوری اسلامی به وجود آمده. در ورای اختلاف افکنی، چرا مردم به شعب ابیطالب برگردند؟! اختلاف افکنان را پس می زنند. (اما نه با اقدام اختلاف افکنانه!) چرا نشاط ملی خود را خراب کنند؟! دست رد به سینه تفرقه می زنند. (اما نه با اقدام تفرقه انگیزانه!) چرا دنبال جبهه های سیاسی حرکت کنند؟! از جبهه ولایت فقیه پشتیبانی می کنند. (اما نه با منیت، که با بصیرت!)

چهار: حفظ حماسه ۲۲ بهمن ۹۱ از خود این حماسه، مهم تر است. مراقب باید بود؛

چهار/ ۱: دعوای این و آن نباید وجه المصالحه رفتار ناصواب و گفتار ناثواب شود. مقابله با بعضی بداخلاقی ها نباید خود همراه با بداخلاقی های دیگر شود. مبارزه با برخی اختلاف افکنی ها نباید خود باعث تفرقه شود. این، عمل به فرامین ولی امر نیست؛ هم سویی با خط اختلاف و خطر تفرقه است. آیا عمل وحدت شکنانه، آنهم در یوم الله ۲۲ بهمن، مقابله با اختلاف است یا هم صدایی با اختلاف؟! و آیا نباید دست مسموم انحراف و فتنه را در بعضی اختلاف افکنی ها متوجه شد؟!

چهار/ ۲: یکی دانستن سهم طرفین دعوا به شیوه کاریکاتوری، یا از آن بدتر، قائل شدن حق بیشتر برای طرف خاطی تر، اولا؛ دور زدن فریضه وحدت است، ثانیا؛ به گستاخی فزون تر اعوان و انصار انحراف منجر می شود. ظاهرا عده ای با مفهوم مقدس وحدت نیز کاسبی می کنند. به ایشان می گویی؛ علی لاریجانی و قالیباف؟! می گویند؛ عدالت و ولایت!! اما همین که می گویی؛ محمود احمدی نژاد؟! می گویند؛ فرود آرام دولت و وحدت!! هنر این جماعت، باج دادن بی مرز به «بهارنمایان» است. مع الاسف ایشان آنقدر که هوای دولت را دارند، هوای انقلاب اسلامی ۳۰۰ هزار شهید را ندارند!! به راستی، بحث ولایت و وحدت است یا کاسبی؟! لاریجانی «۱۱ روز خانه نشینی» کرد یا قالیباف سخن از «بن بست نظام» گفت؟! و آیا جز این است که بعضی جبهه های ناپایدار سیاسی، دوست می دارند ما به ازای حزب الله مظلوم، با عرض معذرت، کمی تا قسمتی «خریت» باشد، نه «بصیرت»؟!

چهار/ ۳: باید هوشیار بود. مبادا دعوای فلانی و بهمانی، سبب شود در مقام قضاوت درباره کلیت مسئولان شریف نظام، مرتکب جفا شویم. این درست که دوست و دشمن، جمهوری اسلامی را به «ملت» می شناسند، اما مسئولان نیز برایند همین جمهوری اسلامی اند. از جمله مسئولان جمهوری نازنین اسلامی، شهید مصطفی احمدی روشن است. او که فقط «نخبه هسته ای» نبود! شهید حسن طهرانی مقدم است. او که فقط «نخبه موشکی» نبود! الحمدلله شمار کثیری از دست اندرکاران نظام، ادامه دهنده راه شهدا هستند. جز این بود، «آقا» شرایط امروز ما را هرگز «خیبری و بدری» توصیف نمی کردند.

پنج: یوم الله ۲۲ بهمن ۹۱ مقدمه مناسبی برای انتخابات خرداد ۹۲ خواهد بود؛ ان شاء الله. مردمی که فردا به این و آن رای خواهند داد، دیروز با حضرت سیدعلی، بیعتی تاریخی و بی مثال کردند. قدر مسلم هر دولت و هر رئیس جمهوری، اگر بخواهد خودش را از اصل ۲۲ بهمن بزرگ تر بداند، از همین ملت شهید پرور، تودهنی سختی خواهد خورد. از همین منظر، «۲۲ بهمن ۹۱» عطر «۹ دی ۸۸» می دهد. «بهار» زنده تر از آن است که «زنده باد بهار» بخواهد. آقای سر قوه! لطف می کنی اگر کلاس بهار را پایین نیاوری. شما کجا و بهار کجا؟! ظاهر شما کجا و ظاهر بهار کجا؟! باطن شما کجا و باطن بهار کجا؟!… بعضی ها از صدقه سر همین ملت و همین ولایت و همین انقلاب و همین ۲۲ بهمن، «شکوفه» زده اند؛ اینک شکوفه خود را از شکوفایی کل بهار، بزرگ تر می بینند! شکوفه انقلاب… نیک اگر بنگری، ملت است. هر که کوفه بازی درآورد، سیلی می خورد.

*** *** ***

با این مردم بیدار، انقلاب اسلامی برای دفاع، به تنها چیزی که نیاز ندارد، خواب است. من نیز در این سالیان روزنامه نگاری، اگر چه زیاد «دیشب خواب بابا رو دیدم دوباره»، اما هرگز مایل نبوده و نیستم درونی دلم را بیرون بریزم. با این همه…

ایام فتنه ۸۸ دوست و همسنگر پدرم، حاج اصغر آبخضر می گفت: «دیشب خواب پدرت را دیدم. همان لباس خاکی جبهه تنش بود. همان «یا زیارت یا شهادت». طبقه چندم ساختمانی بودیم. از پنجره، درگیری های خیابان را نشان اکبر دادم و گفتم: «آخر این معرکه چه می شود؟!» عکس روی دیوار را نشانم داد و گفت: «با وجود این مرد، انقلاب اسلامی از پس همه فتنه های ریز و درشت قبل از ظهور برمی آید. ما شهدا، هوای این مرد را داریم. مثل امام، دوستش می داریم. ما به کنار، «علمدار کربلا» هم عجیب هوای این مرد را دارد. عجیب دوست می دارد این مرد را. هر وقت شما می گویید؛ «ابالفضل علمدار! خامنه ای نگهدار»، سقای عاشورا به همه ما شهدا آماده باش می دهد».
* عکس روی دیوار، یکی از تصاویر «آقا» بود در مسجد مقدس جمکران… اون عکس عمودیه.

چند شب پیش، مادربزرگم، خواب «آقا» را دیده بود… به «آقا» گفتم: «ما که از دور، دستی بر آتش داریم و همه چیز را نمی دانیم، فقط با چند خبر، این همه قلب مان می گیرد، این همه آه می کشیم، این همه غصه می خوریم. شما چگونه تحمل می کنید این حجم انبوه اخبار را؟! این همه غم و اندوه را چگونه تدبیر می کنید؟!» «آقا» لبخندی زدند و عکس روی دیوار را نشانم دادند.

* عکس روی دیوار، یکی از تصاویر «آقا» بود در مسجد مقدس جمکران… اون عکس عمودیه.

********* *********

آهای مسئولان! مانیفست ما همچنان همان سرود «دیشب خواب بابا رو دیدم دوباره» است… حتی خواب ما سرشار از بیداری است… مانیفست ما این است؛ «در جنگ با دشمن، ننگه که سازش کرد…».

وطن امروز/ ۲۳ بهمن ۱۳۹۱

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. قطعه 27 می‌گوید:

    بسم الله…

  2. برف و آفتاب می‌گوید:

    منتظریم! دلمون جشن می‌خواد!

  3. قطعه 27 می‌گوید:

    آه…
    این جمهوری مظلومِ محبوب اسلامی…

  4. چشم انتظار می‌گوید:

    دیدن راهپیمایی ‏۲۲‏ بهمن،‏ از زاویه ی دید شما،‏ لذت دیگه ای داره داداش حسین…‏
    همیشه بعد از هر آزمونی،‏ چه انتخابات و چه راهپیمایی،‏ احساس می کنم تازه متولد شدم!‏

  5. ناشناس می‌گوید:

    ……………………

  6. دلخون می‌گوید:

    دقت کردین احمدی نژاد آخر سخنرانی ش چند بار گفت: زنده باد بهار…

  7. سیداحمد می‌گوید:

    چندش آور بود لینکی که سلاله گذاشت!

    این منحرف ها فکر کرده اند احمدی نژاد با این ادا ها رای آورد؛ نمی دانند اگر ادعای سربازی ولایت نبود، عمرا کسی آدم حسابشان می کرد!

    خدا عاقبتمان را به خیر کند…

  8. قطعه 27 می‌گوید:

    چون جشن بود کام ملت رو تلخ نکرد!
    انگار الان کام ملت شیرینه
    اونم از اون حرفش…
    در آینده صحبت هایی می کنم…
    اعصاب ما رو خرد کرده

  9. برف و آفتاب می‌گوید:

    خاک بر سرت حداقل عکس خودتو کوچیکتر از عکس آقا می‌ذاشتی.
    خوشحالی بعد از راهپیمایی کوفتم شد.
    هفتمین عکس، گوشه‌ی بالا سمت چپ رو ببینید. باطنش همینه!

  10. چشم انتظار می‌گوید:

    پیش بینی؛
    من! آینده ی اسی رو،‏ بدتر و خطرناک تر از بهاءالله مهاجرانی می بینم!‏

  11. سیامک می‌گوید:

    سلام؛
    متأسفم که به همه چیز از دید سیاسی نگاه می شود.
    احمدی نژاد نه امروز که اولین بار در سفر امسال سازمان ملل ۳ بار گفت: زنده باد بهار.
    آن هم انتخاباتی بود!؟ در سفر اخیر به مصر هم گفت زنده باد بهار، آنجا هم انتخاباتی بود!؟
    السلام علیک یا ربیع الأنام و نصره الأیام…
    سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگار
    زنده باد بهار…

  12. سیداحمد می‌گوید:

    سیامک؛

    اگر واقعا افتضاحاتی که احمدی نژاد به بار می آورد را سیاسی نمی دانید که باید برادرانه بگویم؛ هیچ از سیاست نمی دانید! تک تک جملاتی که گفت سیاسی بود و طعنه… مطمئن باش!
    اگر کار خوب انجام داد، دفاع کن. اما خواهشا ماست مالی کردن بی شخصیتی هایش را بیخیال شو، که بدجوری ضایع شده!!!

    هیچ وقت دوست نداشتم زمان زود بگذرد، اما الان فقط دعا می کنم این چند ماه هم با همه خیر و شرش تمام شود!

    دهان هر کس و ناکسی باز شده این روزها… حیف… حیف…

  13. قطعه 27 می‌گوید:

    فعلا خدا کنه عاقبت محمود جان مثل بنی صدر نشه…
    گرچه خیلی زرنگ تر از این حرفاست…
    والّا…

  14. سوگند می‌گوید:

    سلام… راستش زیاد موافق کامنت ها بر علیه احمدی نژاد نیستم…

  15. احمدرضا می‌گوید:

    سلام . اتفاق تلخ دیگری امروز در قم رخ داد . لطفا درباره برهم زدن سخنرانی رئیس مجلس هم توضیحاتی بفرمایید . مخلص شما

  16. زهرا :) می‌گوید:

    اصلا تو این “پیچ تاریخی” بعضیا انگار دل پیچه و سر گیجه گرفتن! متوجه اعمال و گفتارشون نیستن.

  17. خادم نایب امام زمان عج می‌گوید:

    سلام؛
    امروز مردم باید شعار می دادند:

    احمدی، هاشمی پیوندتان مبارک
    احمدی نژاد در این مسیری که داره پیش میره، خیلی گنده بشه میشه هاشمی. واقعا باید بهش تبریک گفت که از کجا رسیده به کجا.
    ولی انصافا دقت کنید به اتفاقات سیاسی این روزها، متوجه میشید که تیم احمدی نژاد و تیم هاشمی (از اصلاح طلبان تا ساکتان فتنه و اصولگرایان استیضاح کن) هر دو دارن در یه پازل همکاری می کنند که نتیجه اش مقابله با ولایت فقیه است. بعضی وقت ها فکر میکنم که احمدی نژاد از قصد خودشو خوار و ذلیل میکنه تا تیم هاشمی قدرت تبلیغات و مانور برای ریاست جمهوری داشته باشه و آخرم با هم نصف نصف. نظرتون چیه بچه ها؟

  18. سیداحمد می‌گوید:

    سوگند؛

    ما هم نیستیم ولی…
    به کی داره دهن کجی می کنه؟
    اصلا دلم نمی خواد به این فکر کنم که واقعا می خواد حال کی رو بگیره!

  19. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    حال مزاجیم خیلی خوش نبود؛ لینک سلاله رو هم دیدم…
    شد صرف یه فعلی در باب استفعال!!

  20. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “دهان هر کس و ناکسی باز شده این روزها… حیف… حیف…”

    ای بابا…

  21. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    در مورد اتفاقات شهر قم واقعا باید متاسف بود.

  22. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    دوستان توجه کنیم با شعار علیه سران قوا چه اشخاصی خوشحال می شوند.

  23. قطعه 27 می‌گوید:

    حرف های امروز احمدی نژاد همینجور تو گوشم زنگ میزنه…
    معلوم نیست دوباره میخواد چه گُلی بزنه به سر این نظام…
    زمانه بر سر جنگ ست…

  24. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    کاملا مشخص بود حین سخنرانی احمدی نژاد مردم انگیزه ایی برای توجه به صحبت هاش نداشتند.

  25. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    متن داداش حسین را با دقت مضاعف بخوانید… درباره حوادث قم هم تلویحا اشاره ای داشته اند…

  26. قطعه 27 می‌گوید:

    آقا سید کو متن؟!
    🙂

  27. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    امشب غربت جمهوری اسلامی رو توی جشنواره ایی که باید در راستای پیشبرد اهداف جهانی انقلاب باشه دیدم.
    واقعا برای برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول متاسفم.
    هنوز توی حال و هوای آینده سبز هستند.
    و واقعاً:
    “دهان هر کس و ناکسی باز شده این روزها… حیف… حیف…”

  28. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    ۶ توصیه دیگر و مهم مقام معظم رهبری به دانشجویان در ماه رمضان امسال:

    به اوضاع کشور نگاه مستفسرانه داشته باشید.
    کانون‌های تصمیم و اقدام تشکیل دهید.
    امید را در خود زنده نگه دارید.
    در مسائل اجتماعی موضع‌گیری کنید.
    جریان دانشجویی موضع انتقادی خودش را حفظ کند.
    مراقب رقابت بر سر پست و مقام باشید.

  29. قطعه 27 می‌گوید:

    عجب شروعی…
    علمدار عباس…

  30. قطعه 27 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم. لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  31. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    سلام به قطعه ۲۷ و با احترام
    نه خیر…
    علمدار عباس نگهدار انقلاب یعنی: علمداری که نگهدارنده ی انقلاب است وعباس (ع) نگهدار او.
    البته ببخشید ترجمه ام کمی نامانوس بود.

  32. قطعه 27 می‌گوید:

    بعد از این همه تشنج اعصاب، فقط این عکس می تونست آرومم کنه
    دمت گرم
    هوالذی انزل السکینة فی قلوب المومنین

  33. سینا می‌گوید:

    امروز به هر ایستگاه صلواتی که می رسیدیم تموم کرده بود!!!
    اصلا هم ساندیس گیرمون نیومد… ولی من خودم برای اینکه سنت ها رو به جا آورده باشم یه ساندیس خریدم و خوردم.
    اصلا خدا بدون ساندیس راهپیمایی رو قبول نمیکنه….

  34. چشم انتظار می‌گوید:

    همه ی این ها رو ول کنید که رفتنیه.‏ اونی که جاودانه ی،‏ عشق به آقاست…

  35. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    وقتی رهبر ما می فرماید: آینده خوبی در انتظار ملت ایران است، یعنی واقعا هست. حالا یه مشت گاگول با همراهی چند تا جن بوداده!‏ چیکار میخوان بکنن؟! خامنه ای و خمینی عزیز، وجه سیاسیشون بیشتر نمایان شده تا وجه عرفانی. و الا اهل معرفت خوب میدونن، سید علی خامنه ای در سیر و سلوک به چه درجات بالایی رسیده که عقل من و شما قد نمیده. خدا عمرشو طولانی کنه. راستی شنیدم تو قم برادرای معمم با مهر از لاریجانی پذیرایی کردن!‏ راسته واقعا؟!‏

  36. قطعه 27 می‌گوید:

    سلام سردار.
    ممنون از لطفتون
    از ویرگول نذاشتنش متوجه شدم. فقط خواستم این ترکیب رو بنویسم.
    ارادت 🙂

  37. قطعه 27 می‌گوید:

    “ولی من خودم برای اینکه سنت ها رو به جا آورده باشم یه ساندیس خریدم و خوردم”
    آره داداش. منم یه رانی خریدم با یه های بای. داشتم می خوردم که عمم با پسرش اومد؛ کوفتم شد. 🙂

  38. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    بعله!
    حرکت ناشایستی بود که در قم انجام شد و معلوم هم هست که آغازگر این حرکت، چه کسانی بودند! بعضی از مردم هم جوگیر شدند و همراهیشان کردند.
    اگر بنا به تشنج و قطع کردن سخنرانی بود، سخنرانی احمدی نژاد بیشتر مستعد این حرکت بود که شکر خدا مردم ما ثابت کردند با شخصیت اند. به همه ثابت شده که بی ادبی و بی اخلاقی مختص منحرفین و فتنه گران است و بس!

  39. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    قطعه ۲۷
    سردار بابامون بود که شهید شد. البته مدل قطعه بیست و نهی.
    شهیدزاده لقب بهتری است.

    چشم انتظار هم با لهجه ی شیرین مشهدی نوشتند و چه صحیح که: اونی که جاودانه ی،‏ عشق به آقاست…

  40. بسیجی خداجو می‌گوید:

    سلام
    یکی از رفقا تو کتابش نوشته بود:
    روح ا…
    شاهد باش که ما با سید علی تا آخریییییین نفس ایستاده ایم.
    ممنونم از شما… عکس بسیار زیبا و متنوعی بود.

  41. خادم نایب امام زمان می‌گوید:

    پس چی شد؟ گرفتین ما رو؟ بریم بخوابیم؟

  42. قطعه 27 می‌گوید:

    خداییش مثل این که دوست دارین زجر کش کنین
    الان ۵ ساعته چونان (!) مجسمه نشستم پشت نت بوک

  43. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    به قول کیهان ، هدیه ایی به خوانندگان:
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=66734

  44. به جای امیر می‌گوید:

    نیمرو (گفت و شنود)

    گفت: در اخبار سایت های ضد انقلاب آمده است که هفته قبل، ابتدا رضا ربع پهلوی و مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی در ملاقات با یک کمیته فرعی اتحادیه اروپا خواستار مهار جمهوری اسلامی ایران شده بودند.
    گفتم: چه غلط ها! خب دیگه چی؟!
    گفت: همین سایت ها نوشته اند بلافاصله بعد از این ملاقات، اردشیر امیرارجمند و رجب مزروعی نیز به نمایندگی از سران فتنه با همان کمیته فرعی ملاقات کرده و همان درخواست را مطرح کرده اند ولی مسئولان اروپایی به آنها وعده سرخرمن داده اند.
    گفتم: یارو میهمان یک آدم قالتاق شده بود. صاحبخانه پرسید؛ گشنه ای؟! یارو جواب داد؛ آره! صاحبخانه گفت؛ خودم هم خیلی گشنه ام! قراره یک مرغ بخرم، وقتی خریدم، بهش میگم تخم کنه تا برات نیمرو درست کنم!

  45. احمدرضا می‌گوید:

    متنش کو پس؟ چند ساعت منتظر متنتون بودیم.

  46. سینا می‌گوید:

    آقای قطعه ۲۷؛
    فقط ساندیسه که تو راهپیمایی ثواب داره. رانی و امثالهم هیچوقت اصالت ساندیس رو نداشته و ندارند.

  47. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    بابت تاخیر، عذر می خواهم… کمی صبر کنید، متن گذاشته می شود…

  48. قطعه 27 می‌گوید:

    سینا جان!
    اونجا فقط یه دکه روزنامه فروشی بود که فقط ساندیس گیلاس داشت، منم کلا حاضرم جام زهر بخورم ولی این طعم رو نه. 🙂

  49. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا جان، متنت رو بذار، بعد چکش کاریش کن. اینقدر وسواسی نباش. با ما به از این باش که با وطن امروزی!‏

  50. قاصدک منتظر می‌گوید:

    ای دو چشمانت چراغ شام یلدای همه
    آفتاب صورتت خورشید فردای همه

    ای دل دریایی ات کشتی نشینان را امید
    ای دو چشم روشنت فانوس دریای همه

    خنده های گاه گاهت خنده خورشید صبح
    شعله لرزان آهت شمع شبهای همه

    ای پیام دلنشینت بارش باران نور
    وی کلام آتشینت آتش نای همه

    قامتت نخل بلند گلشن آزادگی
    سرو سر سبزی سزاوار تماشای همه

    گر کسی از من نشانی از تو جوید گویمش
    خانه ای در کوچه باغ دل پذیرای همه

    لاله زار عمریک دم بی گل رویت مباد
    ای گل رویت بهار عالم آرای همه

    “غلامعلی حداد عادل”

  51. خادم نایب امام زمان می‌گوید:

    ما که رفتیم بخوابیم بابا. مثلا نماز صبح خونیما.

  52. سیداحمد می‌گوید:

    قاصدک؛

    تبلیغات نکن!!! 🙂

  53. قاصدک منتظر می‌گوید:

    بر رخ خامنه ای سید خوبان صلوات
    بر جمال خوش این ماه خراسان صلوات

    بر همه دشمن او لشگر شیطان لعنت
    بر قد وارث آن پیر جماران صلوات

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  54. سیداحمد می‌گوید:

    خادم نایب امام زمان؛

    اینجا همه نماز صبح خونن؛
    نه تنها نماز صبح خونیم، بلکه کارمند هم هستیم!
    شما اگر ترس از قضا شدن نمازت داری، حتما برو بخواب و فردا بیا بخون!

  55. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    پیام بی زر گانی:

    ***۲۶ دقیقه بامداد***
    ***افراد آنلاین: ۲۵ نفر***

    ۲۵ نفر منتظر متن جدید.

    داداش حسین فدایی داری>!!!!!!!!!!

  56. قطعه 27 می‌گوید:

    یه حاج حسین که بیشتر نداریم!
    هر چقدر ناز کنه می خریم!
    حسین قدیانی: من و ناز؟! مگه مهدی رحمتی ام؟! باباجون! امروز بعد از راهپیمایی رفتم روزنامه و چون لپ تاپم همراهم نبود، متن رو با قلم و کاغذ نوشتم. منم مثل شما باید صبر کنم یا سایت وطن امروز به روز بشه، یا اینکه نصف شبی ببینم کسی می تونه لااقل یه جوری متن رو واسم ایمیل کنه؟!… اما خواب خیلی چیز خوبی است و برای بدن لازم است… مثلا در همین عملیات والفجر ۸ یکی از جانبازان به من گفت: رزمنده بغل دستی ام باور می کنی از فرط بی خوابی، از هوش رفت و به شهادت رسید؟! ۴ روز بود که بنده خدا نخوابیده بود… و البته هیچ کدام از نمازهایش هم قضا نشده بود…

  57. سینا می‌گوید:

    قطعه ۲۷؛ قبول دارم گیلاس اصلا طعم خوبی نیست. احتمالا طعم های دیگه رو تموم کرده بود.

    آقا شب به خیر. ان شاء الله فردا شب متن رو می خونیم.

  58. صبا می‌گوید:

    آقای سخنران: تابع ولایت باشید. (نقل به مضمون)
    عده ای از مردم: … حیا کن شهر … را رها کن.

    اسلامی ایرانی؛
    ما دمپایی اش را شنیدیم!

  59. سیداحمد می‌گوید:

    حیا کن… رها کن؟!
    چرا بهش رای دادند؟ کم هم نبود تعداد رای هایش!

  60. قطعه 27 می‌گوید:

    حاجی ترکوندی منو! نزن!
    خدا وکیلی انقدر به این متن نیاز دارم که چشمامو نمی تونم رو هم بذارم.
    من کجام به شهدا رفته که نمازم بره؟!
    🙂
    شوخی کردم. چشم. اگه چشمام سنگین شد می خوابم.
    ولی جون من، شما هم پیگیر باشین!

  61. قطعه 27 می‌گوید:

    آقا سید؛
    چون خودم تو قم بزرگ شدم اینو میگم!
    لاریجانی فقط برای این رای میاره که نظر غالب مراجع رو ایشون بوده، و مردم قم هم چشم به دهان مراجع هستن…

  62. خادم نایب امام زمان می‌گوید:

    مخلص سیداحمد
    بابا کارمند؛ چرا می زنی؟
    مگه من گفتم بقیه نماز نمی خونن؟
    یه کم جنبه…

  63. سیداحمد می‌گوید:

    توی قطعه ۲۶ زیاد شده که ما همه خواب باشیم و داداش حسین داشته متن می نوشته…

  64. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    داداش ما که نشستیم………

    حسین قدیانی: فکر کنم باید از کپی ای که دارم، شروع کنم خودم متن رو تایپ کنم. اینه دیگه…

  65. قطعه 27 می‌گوید:

    کاش اسکنر داشتین میدادین ما تایپ می کردیم!
    🙂

  66. سیداحمد می‌گوید:

    قطعه ۲۷؛

    بنده هم بزرگ شده قم هستم و شکر خدا عقل سلیم دارم!
    مراجع روی سر ما جا دارند ولی…
    اصلا حرف من چیز دیگری است! اگر مراجع تائیدش کردند، قطعا اتفاق امروز مورد تائید مراجع نبود!

    البته در کامنت قبلی هم عرض کردم که حرکت امروز اصلا مردمی نبود! وانگهی، علی لاریجانی این روزها در قیاس با محمود احمدی نژاد حتما “عمار” محسوب می شه!

  67. صبا می‌گوید:

    من که نه رای دادم نه شعار! فقط می دونم مردم از “یکشنبه” خیلی دلگیر و ناراحتند.
    البته در مورد اتفاق امروز هنوز مطلع نیستم سازماندهی شده بوده یا نه.

  68. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    من تعجب میکنم از قمی ها. البته تاریخ ثابت کرده، روحانیون بخاطر دل صافی که دارن، زود هم تحت تاثیر قرار میگرن!‏ واسه همین میگم، خامنه ای جواهری که خدا به ما داده. ۱۰۰۰ سال دیگه هم بگذره، دنیا مثل خامنه ای به خودش نمی بینه. سلمان که شد “منا اهل البیت‏”‏ صحابی پیغمبر بود، رهبر ما نایب پسر علی ست.

  69. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    بسم الله…

    یوم الله ۲۲ بهمن ۹۱ هوشمندانه ترین پاسخ به «تحریم هوشمند» بود.

  70. سیداحمد می‌گوید:

    صبا؛

    مردم تهران ناراحت نبودن؟
    به فرض که حرکت مردمی بود؛ خیلی زشت بود!
    با چه اجازه ای مراسم رو به هم ریختن؟
    اگر قرار باشه ناراحتی مون رو به این شیوه نشون بدیم، چه فرقی با لاریجانی و احمدی نژاد و اتفاق یکشنبه داریم؟
    چون می دونم که می دونید من دل خوشی از هیچ کدوم این آقایون ندارم، این حرف ها رو گفتم و الا…

  71. قطعه 27 می‌گوید:

    بعله آقا سید!
    اگه دقت کرده باشین فعل رو به صورت ماضی نوشتم(…رو ایشون بوده)!
    البته این که مردم به مراجع نگاه میکنن نمیدونم در این قضیه چیز خوبیه یا نه، ولی خب بالاخره شده. ضمنا اون زمان مثل الان گندش در نیومده بود(شاید)
    به هر حال با این که از اتفاق های امروز خوشم نیومد ولی نمی دونم چرا احساس کردم دلم خنک شد!
    (خیلی احساس بدیه، میدونم) 🙂

    حسین قدیانی: بعله! گاهی دل ما خنک می شود، اما در عوض، گرفتگی دل رهبر مشدد می شود…

  72. قطعه 27 می‌گوید:

    “معلوم شد کلاس جمهور از کلاس بی کلاس رئیس جمهور بالاتر است”

    خدا ان شاء الله به مقام پدرتون اضافه کنه؛
    گل کاشتی…

    حسین قدیانی: بعضی دوستان حزب اللهی… شما را نمی گویم ها، ظاهرا بیش از آنکه عشق به «آقا» داشته باشند، بغض علی لاریجانی و قالیباف را در سینه دارند!!… بگذار متنم را تایپ کنم، شاید موضوع برای تان جا افتاد!

  73. قطعه 27 می‌گوید:

    ” گرفتگی دل رهبر مشدد می شود… ”
    می دونم فکرم اشتباهه، ولی…
    خدا منو ببخشه

  74. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    دیروز خیلی چیزها معلوم شد.
    معلوم شد از نظر مردم، مشکلات معیشتی، متاثر از ایستادگی پای آرمان ها نیست.
    معلوم شد نگرانی مردم از گرانی، معطوف به ندانم کاری بعضی دست اندرکاران است، نه اصل نظام.

  75. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    کلاس بی کلاس رو خوب اومدی!‏ آقازاده های عالیجناب، ۲۰ سال تو نیاوران مفت و مجانی زندگی میکنن، اون وضع ضایع لباس پوشیدنشونه. اینکه دیگه از گرمسار اومده!‏ نتیجه: برای با کلاس شدن باید از جیب خودت خرج کنی!‏ و الا با کاپشن هاکوپیان، نهایتا برسی به کلاس بابا پنجعلی!‏

  76. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    یکشنبه انتقام، پاسخی به یکشنبه سیاه!/ کوک کدام ساز؟!

    http://jahannews.com/vdcbs8b50rhbzfp.uiur.html

  77. قاصدک منتظر می‌گوید:

    در موسم سخت ابتلا آمده ایم
    یکشنبه به یاد شهدا آمده ایم
    حاشا که برای نان “ولی” بفروشیم
    هر وقت علی گفته بیا آمده ایم

  78. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    آن ۲ خواب وعده داده شده، در همین متن تعریف خواهد شد…

  79. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    در ورای اختلاف افکنی، چرا مردم به شعب ابیطالب برگردند؟! اختلاف افکنان را پس می زنند. (اما نه با اقدام اختلاف افکنانه!)

    احسنت…………

  80. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    داخل پرانتزیا خارج از متن روزنامه است؟ ویژه قطعه است؟

  81. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    لطفا این رو تایید کنید قبلی یک ویرگول کم داشت
    لاریجانی «۱۱ روز خانه نشینی» کرد یا قالیباف سخن از «بن بست نظام» گفت؟! و آیا جز این است که بعضی جبهه های ناپایدار سیاسی، دوست می دارند ما به ازای حزب الله مظلوم، با عرض معذرت، کمی تا قسمتی «خریت» باشد، نه «بصیرت»؟!

    جبهه های ناپایدار سیاسی؟؟؟؟؟
    داداش اگه منظورت رو درست متوجه شده باشم که با چه اشخاصی هستی، اصلا قابل قبول نیست؛ چرا که به زعم شما ناپایداری ها، مقصر اصلی رو کلاس بی کلاس رعیت نمایی، میدونن.

  82. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    آن لاین: ۲ نفر

    حسین قدیانی: زبان دراز این روزهای احمدی نژاد، یکی هم به خاطر تفکر حاکم بر منش سیاسی اغلب اعضای جبهه پایداری است… که می گویند؛ احمدی نژاد و لاریجانی هر ۲ تای شان باید توبه کنند! که بعضا لی لی به لالای احمدی نژاد می گذارند، چون بغض شتری دارند علیه لاریجانی و قالیباف، نه نقد درست. اگر بحث اینها واقعا ولایت است، چرا این روزها هم بیشتر از احمدی نژاد، علیه لاریجانی و قالیباف موضع می گیرند؟! اگر حرفهای ۲۲ بهمن یا توی مجلس احمدی نژاد را یا ۱۱ روز خانه نشینی را، لاریجانی و قالیباف و… می زدن و انجام می دادن، آیا عکس العمل جبهه پایداری باز هم اینگونه بود؟! الان کی از همه بیشتر، ضد ولایت فقیه داره رفتار و گفتار می کنه؟! من از لاریجانی و قالیباف دفاع الکی نمی کنم، اما می گم؛ باید حد نقد هر کسی را رعایت کرد. با وجود این احمدی نژاد، بهتر است حتی المقدور این و آن را گرد ولایت حفظ کنیم یا با فتنه کاسبی کنیم؟! و آیا در مقام مقایسه، لاریجانی و قالیباف نسبت به احمدی نژاد، خوب یا بد، طنز یا جدی، مصداق اتم و اکمل عمار نیستن؟! لاریجانی توی مجلس، بیش از آنکه از خودش دفاع کنه، از نظام و «آقا» و شواری نگهبان و اجزای جمهوری اسلامی دفاع کرد، احمدی نژاد چه کار کرد؟! متنم را با دقت بخوان… متن حاج حسین را نیز که سلاله ۹ دی لینکش را گذاشته. «آقا» گفت؛ آفت بصیرت، غروره! کیا رو می گفت؟! «آقا» گفت؛ وحدت! کیا جبهه راه انداختن و چند پاره کردن اصول گرایی رو؟!

  83. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    عزیز من! یه متنی نوشتید و ما هم برامون سوال شده… از لحاظ تحلیل این مطلب، آنچه به ذهنم رسید رو نوشتم؛ یعنی عدم حمایت پایداری ها از خریت! البته قبول که هنوز روی بعضی شون اطمینان کاملی ندارید، ولی مشی کلی آقاتهرانی مورد قبوله…

    حسین قدیانی: ببین! آقاتهرانی و امثالهم آدم های خوب، نازنین و سالمی اند، اما هر آدم خوب و نازنین و سالمی، لزوما نمی تونه فهم سیاسی درستی داشته باشه. البته فقط بعضی از اعضای جبهه پایداری اینطوری اند. الباقی و اغلب، نه فهم سیاسی درستی دارند و نه آدم های خوبی اند. کاسبی با فتنه و وحدت و ولایت و ملت و شهادت و عمار و… که شاخ و دم ندارد. این جماعت، حزب الله را خر خودشان می خواهند، نه آدم انقلاب اسلامی. آیا چیزی جز بلاهت است که این جماعت، هنوز هم احمدی نژاد را ولایی تر از لاریجانی و قالیباف می دانند؟!

  84. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    ضمنا کامنت قبلی رو که فرستادم، بعد جواب آخر شما رو خوندم که برای اون هم حرف بسیاره. ولی حسین جان! ممنون که وقت گذاشتی و جواب دادی.
    انصافا شان خودم و شما رو از این که بخواهیم مصداقی رو افراد صحبت کنیم بالاتر می دونم. اصل ولایت فقیهه. نه اینکه از مباحثه بخوام در برم. نظرات شما رو ۹۵% مثل خودم می دونم، ولی شما هم چند جا تند رفتید؛ از قبیل لحن نامه به آیت الله مصباح -برخی انتقاد های به هاشمی و…………….

    حسین قدیانی: چون زده بودی خصوصی، کامنت قبلی ات را حذف کردم. و اما اصلا بحث این حرفها و شان و مقام نیست. قبول کن که برای هر پست اگر بخواهم این اندازه وقت برای جواب بگذارم، کمپلت باید شما کامنت بگذاری و من جواب بدهم و شما جواب بدهی و من کامنت بگذارم و…!! شما لطف تان به من زیاد است. من خودم را عمرا ۹۵ درصد قبول داشته باشم! فوقش ۲۶ درصد!! هرگز هم معتقد نیستم نظرم کاملا درست است، لیکن درست یا غلط، این است مواضع من. من آدم انقلابم، نه خر احزاب. ناراحت نشو از این «خر» که می گویم. واقعا اینها آدم را خر خودشان می خواهند. با اینها باشی اما کاری به کار انقلاب نداشته باشی، بیشتر هوایت را دارند تا با اینها نباشی اما حتی المقدور سرباز انقلاب باشی. دیده ام که می گویم. کشیده ام که می گویم. درباره متن مصباح، اتفاقا از همه آن متن و نیز از لحن آن متن دفاع می کنم. متنم درست بود و بعدا در ورای انتخابات مجلس هم ثابت شد که متنم درست بود… که حذف لاریجانی از ریاست بر مجلس، با درایت ممکن است نه با عمارنمایی و بلاهت. اگر با همان شیوه که هاشمی را از ریاست بر خبرگان پایین آوردیم، حرکت می کردیم، حذف لاریجانی از ریاست مجلس هم صورت می پذیرفت… و البته، حفظ وحدت به معنای خفه شدن نیست! گاهی اتفاقا به خاطر حفظ وحدت، بصیرت افزایی و روشنگری لازم است. من از این زاویه به جبهه پایداری نقد دارم. از زاویه وحدت، نه تفرقه. و آخرین حرف؛ شما کوچک تر از آن هستی که بخواهی رابطه من و آقای هاشمی دامت برکاته را خراب کنی!! 🙂 من کجا از هاشمی انتقاد کرده ام؟؟!! بیشترین فردی که به عالیجناب، دامت برکاته گفته، من بوده ام… این را یواشکی می گویم؛ علیه هاشمی هر چه نوشته ام، هم حقش بوده، هم کمش بوده. آیا چه باید گفت به آنکه نامش با نامه سرگشاده عجین شده، اما می گوید؛ «تا امروز لحظه ای رهبر معظم انقلاب را تنها نگذاشته ام»؟! یعنی چه آخر؟!… این و آن یکی، دم به ساعت اسم «آقا» را می برند و از ولایت و ولایت پذیری دم می زنند، اما…؟! «آقا» می گوید؛ من انقلابی ام، «آن یکی» می گوید؛ من رعیت زاده ام، بعدش می گوید؛ مطیع رهبرم!! توی پست که نمی تونیم حرف مون رو بزنیم، مجبوریم اینجا در صفحه کامنتها حقایق را بگوییم…

  85. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    هر آدم خوب و نازنین و سالمی، لزوما نمی تونه فهم سیاسی درستی داشته باشه.
    قبوله ولی
    یک معیار داریم و اون نزدیکی و یکی بودن تحلیل ها به رهبری است. آقاتهرانی نزدیکی عملی به ولی فقیه داشته، مثالش: سوال از رییس جمهور، چه دفعه ی اول، چه دوم تا اون هایی که فن سیاست رو می دونن و از جمله ی کاسب کارانه تا ولی فقیه هست بن بست نداریم، استفاده می کنن.
    البته بنده واقفم که ایشان و امثال ایشان لزوما رییس جمهور های خوبی نیستن.

  86. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    دو کامنت اخر خصوصی بود و این کامنت هم…
    حسین قدیانی: دیگه من نمی دونم کدوم خصوصی بود، کدوم نیمه خصوصی، کدوم عمومی!! فقط یه خواهش؛ دیگه نگو؛ آقاتهرانی نزدیکی عملی به ولایت فقیه داشته. نزدیکی عملی به ولایت فقیه، کار بچه های شرق ابوالخصیبه… نه آقاتهرانی، نه لاریجانی، نه اون، نه این… دیدین که می گم؛ بعضی ها بلانسبت شما بغض شتری دارن به لاریجانی؟! میاد حرف درست هم می زنه و می گه «تا ولی فقیه هست بن بست نداریم»، می شه جمله کاسبکارانه، اما خب! قطعا و حتما اگه محمودخان عزیز احمدی نژاد توی ۲۲ بهمن رسما … هم بکنه، این سخنرانی لاریجانیه که باید توی قم بهم بخوره!! ناراحت نشو گاهی از واژه خریت استفاده می کنم!! اون موقعی که حاج حسین خرازی داشت از ولی فقیه دفاع عملی می کرد، آقاتهرانی داشت……………… استغفرالله!

  87. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    البته که لاریجانی با نحوه پاسخگویی که در روز ۱شنبه داشت، ادب و منطق و ۲ دهه سابقه مدیریت کلانش رو به رخ بعضیها کشید ولی برگه رای من هنوز سفیده!‏ آقا جلیلی هم که اوکی نکرده. شایدم به سید احمد رای دادم. هم سیده، هم بچه گلیه. مهمتر از همه اینکه اهل ساندیسه!‏ اصلا ما باید به کسی رای بدیم که ساندیس سیب موز نظام تو خونشه!‏ رییس جمهور غیر ساندیسی، آخرش با جن گیرا رانی می خوره!‏

  88. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    ………………….

    حسین قدیانی: دیگه ول کن بابا! خیلی حرف داری، یه وبلاگ بزن، دونه دونه موارد کاسبی های علی لاریجانی را بشمار…

  89. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا تهرانی کلا ۱ میلیون رای داره!‏ واقعا قحط الرجال شده ها.

  90. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    ……………….

    حسین قدیانی: صلوات بفرست!

  91. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    ما خونه نشین قطعه بیست و شش هستیم.
    البته با اجازه و یا……….
    جواب آخرتون رو می بینم، شرمنده شدم که عصبانیت کردم.
    ولی از زاویه نصیحت نگفتم؛ درد و دلی بود از طرف کسی با کسی که داداششی.
    حسین قدیانی: نه، من عصبانی نیستم… اتفاقا هنوز دارم می خندم به اون جمله نزدیکی عملی!! با حال بود. 🙂

  92. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    الهم صل علی محمد و آل محمد

  93. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    داداش! پاشو بیا کاندید شو، تا فینال که حتما میری. فینال هم می گیم، حاج حسین یه تیتر خفن بزنه تو کیهان، رقیب رو می چسبونیم به جورج سوروس و مثلث سیا و ام ای ۶ و اون یکی ضلع که یادم نمیاد، خودمونم برات تبلیغات می کنیم. رای میاری انشالا. بسم الله

  94. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    خوب نیست آدم به مهمونش بخنده…
    حالا ما هم سوتی میدیم گناهه؟
    خوشحالم که داداشم رو خندوندم.

    حسین قدیانی: خوشحال نباش، چرا که خنده ام از فرط عصبانیت بود!! آنجا که پای بصیرت در میان است، دوست دارم با جان و دل، بی حب و بغض، با همه وجود، مایه بگذارم برای مخاطب قطعه. نسبت به مخاطبم حساسم. کاریش هم نمی تونم بکنم. چون دوستون دارم، حساسم… عیبی نداره، به من نقد داشته باشین، اما فقط و فقط و فقط از منظر ولایت فقیه، امور رو تحلیل کنین، نه حب و بغض…

  95. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    خصوصی

    داداش حسین!
    دیگه خواب ندیدی؟ 🙂

  96. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    حسین جان

    اون متنی رو نوشتم در مورد کاسب کاری بعضی ها
    وقتی می نوشتم بینی و بین الله حجتی نداشتم؛ فقط من باب این بود که بدونی تحلیل های برخی علیه پایداری به همین منواله….
    البته تاکید می کنم اگه بنده رو از مخطبای صادقت میدونی، شهادت می دهم
    من با کسی جز ولایت فقیه عقد خون و اخوت نبسته ام.
    یعنی نه پایداری نه متحد نه…. اصالت ذاتی ندارند.
    واقعا تشکر که وقت گذاشتی واین شغل سخت و زیان آور رو بدون دستمزد!!!! پیگیری می کنی.

    که البته ان شاءالله دستمزدت شهادت باشه بعد از کبر سن.
    بعد از نماز صبح یه دعایی برای ما بکن.
    یاعلی.

  97. برف و آفتاب می‌گوید:

    فعلا وقت ندارم متن رو بخونم. باید برم مدرسه. فقط اومدم بنویسم که همین الان قرآن باز کردم؛ این آیه اومد:

    و اطیعوا الله و رسوله و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم واصبروا ان الله مع الصابرین…

  98. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۴۰۷* امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام:

    اختلاف، بنیاد «اندیشه درست» را درهم می ‏ریزد…

    (نهج البلاغه، حکمت ۲۱۵)

    “معلوم شد ملت و ولایت به هم می آیند؛ دولت و مجلس باید خود را به این منظومه برسانند. “

  99. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    نمی دانم البته تا چه حد ممکن است خدشه وارد کند به فهم درست و دقیق متن، اما گاهی بعضی متن های قطعه را از آخر به اول می خوانم مثل همین متن. عجله داشتم که زودتر خواب ها را بخوانم.
    در این آشفته بازار فقط و فقط دلخوش ایم به خامنه ای.
    خدا کند که بعضی حضرات هم خودشان را برسانند به خیل انبوه ملت و دست از بچه بازی بردارند.

  100. روح اله می‌گوید:

    احسنت!
    من هم سهم طرفین دعوا رو در مجلس یکی نمی دونم ولی یادم نرفته که زمان فتنه همین آقایونی که ازشون نام بردید به جای روشنگری یا لالمونی گرفته بودند یا در مه می چرخیدند.
    حال این وقتی زورش بیشتره که از هر چندتا کلمه ای که میگن یکیش مقام معطم رهبریه!
    ولی در عمل بر عکس منویات ایشون رفتار می کنند.
    بابا اکبرو سلام برسون.
    یا علی

  101. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    همون‌طور که سطح محبوبِ حبِّ آدم، باید بالا باشه؛ سطح مغضوبِ بغضِ آدم هم باید پایین باشه… سطح خودمون رو با حب و بغض اشتباه پایین نیاریم…
    ———–
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911122000945
    بوفه‌ی اوین، ساندویچ هم داره؟!!

  102. برف و آفتاب می‌گوید:

    اباالفضل علمدار… خامنه‌ای نگه دار…

    حاج اکبر کفاش رو می‌شناسید؟ یه معبر خواب معتبر و یه عارف درست و حسابیه.
    همیشه می‌گه “آقا” تو خواب، امام زمانه…

    «آقا» لبخندی زدند و عکس روی دیوار را نشانم دادند…

  103. قطعه 27 می‌گوید:

    بح بح!
    می بینم که… حاج حسین دمت گرم…
    متنو حفظ شدم از بس خوندمش.
    بابت احساسم نسبت به لاریجانی هم معذرت میخوام! 🙂
    “اگر با همان شیوه که هاشمی را از ریاست بر خبرگان پایین آوردیم، حرکت می کردیم، حذف لاریجانی از ریاست مجلس هم صورت می پذیرفت… ”
    خیلی باحال بود. حالا اونو ولش کن. این محمود خطر و اسی دست قشنگ رو چیکار باید کرد؟

  104. برف و آفتاب می‌گوید:

    از دیشب که اون عکس‌های مزخرف رو دیدم حالم واقعا بد شده بود!
    اما الان کمی بهترم. متنتون آرامش بخشه. فال هم که باز کردم زد تو خال!
    فتنه که قراره بشه. آخرالزمانه دیگه. نتیجه‌ش رو هم که می‌دونیم؛ پیروزی حق!
    فقط باید برای خودمون دعا کنیم؛ که لنگ نزنیم. باید ایمانمون رو قوی‌تر کنیم. رابطه‌مون رو با خدا قوی‌تر کنیم. که خدا رحم کنه و فتنه رو راحت‌تر از سرمون بگذرونیم.

  105. صاعقه گمنام می‌گوید:

    ما نمی دونستیم دکتر اینقدر خراب شده…
    بنابر احتیاط واجب، راه نابودی کاخ سفید از پا گذاشتن روی علاقه به احمدی نژاد می گذرد!

  106. عمار می‌گوید:

    سلام.
    متن یک طرف، کامنتهای با فونت درشت شما هم یک طرف.
    هر از چند گاهی ممنون می شویم که بصیرتمان را با این تحلیل هایتان بالا ببرید.
    ممنون که یکسری صحبت های روشنگرانه راجع به پایداری و حرکاتشان بیان کردید.
    .
    .
    .
    همانطور که “سید احمد بزرگوار” گفتند حب و بغض ما به اصطلاح پایتخت نشین ها، بیشتر از عزیزان شهر قم بوده و هست. اما مصلحت نظام ایجاب نمی کرد تاختن به یک انسان مغرور را، آن هم در یک روز مبارک و میمون.
    روز میلاد من و انقلاب.
    .
    .
    .
    اما راجع به خواب؛
    دیشب خواب داداش حسین را دیدم. رفته بودیم منزلشان. همسر بزرگوارشان هم بودند. اواخر مهمانی، می خواستم سوالی که چند وقت پیش و در بیداری، در همین قطعه، از محضرشان پرسیدم را دوباره تکرار کنم، که از خواب بیدار شدم!
    اگر امکان داره جواب سوالم را در بیداری بدهید.
    چرا طی این سه سال، هیچ صحبت یا حتی اشاره ای در مورد جشنواره عمار نکرده اید؟
    دلیل خاصی داره؟

  107. مجنون می‌گوید:

    سلام؛
    داداش حسین می خواستم تشکر کنم که جواب بعضی از کامنت ها رو می دید.
    این جواب ها باعث میشه خیلی مسائل که ما در جریان نیستیم یا کامل نمی دونیم برامون روشن بشه.

    (حسین قدیانی: ببین! آقاتهرانی و امثالهم آدم های خوب، نازنین و سالمی اند، اما هر آدم خوب و نازنین و سالمی، لزوما نمی تونه فهم سیاسی درستی داشته باشه. البته فقط بعضی از اعضای جبهه پایداری اینطوری اند. الباقی و اغلب، نه فهم سیاسی درستی دارند و نه آدم های خوبی اند. کاسبی با فتنه و وحدت و ولایت و ملت و شهادت و عمار و… که شاخ و دم ندارد. این جماعت، حزب الله را خر خودشان می خواهند، نه آدم انقلاب اسلامی. آیا چیزی جز بلاهت است که این جماعت، هنوز هم احمدی نژاد را ولایی تر از لاریجانی و قالیباف می دانند؟!)
    یا علی
    التماس دعا

  108. دلخون می‌گوید:

    کامنت های این متن از خود متن برام جذاب تر بود…
    جدا نصف شبا که ملت خوابن، این قطعه ۲۶ چقدر سرو صدا میکنه…
    این نشون میده که بسیجی همیشه بیدار است! 🙂
    جناب دکتر احمدی نژاد تریبون راهپیمایی ۲۲ بهمن رو با تریبون ستاد انتخاباتی اشتباه گرفته…
    یه عده ای که اطراف من بودن دیروز بعد از گفتن زنده باد بهار احمدی نژاد انقدر هو کردنش…

  109. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    اولا: انتقادات حسین قدیانی از جبهه پایداری، به معنای تایید جبهه متحد یا دیگر جبهه های سیاسی نیست.

    ثانیا: خیلی ها هم هستند که منتقد جبهه پایداری اند، اما در نقدشان صداقت ندارند و با پایداری ها مثلا به خاطر کارنامه بهترشان در فتنه ۸۸ مشکل دارند. قطعا چند تا نقد حسین قدیانی به این جریان، تایید همه انتقاداتی که از جبهه پایداری می شود، نیست.

  110. سیداحمد می‌گوید:

    متن روشنی بود؛
    ممنون داداش حسین بابت وقت و انرژی ای که صرف کردید.

    چقدر خوب که با این حال و هوا متن را تمام کردید. حس خیلی خوبی داشت.

    “مانیفست ما این است؛ «در جنگ با دشمن، ننگه که سازش کرد…»”

    واقعا…
    اول و آخر همین است!

  111. سیداحمد می‌گوید:

    «ابالفضل علمدار! خامنه ای نگهدار»

  112. سمیه می‌گوید:

    به عنوان یک شهروند قمی از اتفاقات دیروز متأسفم…

  113. دلخون می‌گوید:

    *اصلا مهم نیست چند سال از ۲۲ بهمن ۵۷ گذشته باشد. مهم این است که دشمن در نبرد با جمهوری اسلامی، در وهله اول با بسیجیان خامنه ای طرف است. نه با رئیس جمهور، بلکه با جمهور.*

    گل مطلب همین چند جمله بود…

  114. دلخون می‌گوید:

    http://axgig.com/images/96141497715992409682.jpg

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

  115. قطعه 27 می‌گوید:

    «آقا در قم»
    طرح از “هست و نیست”
    خودم خیلی با این استیل حال می کنم.
    http://hastnist.com/wp-content/uploads/2012/06/agha-ghom-2.jpg

  116. پیر مرد می‌گوید:

    احسنت؛ عالی بود.
    ممنون داداش حسین…

    ضمناً همیشه غبطه می‌‌خورم از این همه نعمت که خدا به تو عنایت کرده است.
    فکر نمی کنم چیزی پر سود تر از زیر پرچم ولایت بودن وجود داشته باشد.

  117. خادم نایب امام زمان می‌گوید:

    سلام؛
    واقعا خسته نباشید.
    این که تا نیمه شب بیدار می مونید و متن های قشنگتون رو واسه استفاده بچه ها در سایت می ذارید واقعا جای قدردانی داره از طرف همه مخاطبای سایت.
    مطلبتون در مورد رییس جمهور و رییس مجلس و پایداری خیلی عالی و منصفانه بود. ان شالله تا روز انتخابات باید بیشتر در مورد پایداری و دیگر جریانات بدونیم.
    من خودم تو انتخابات مجلس بیشتر به پایداری رای دادم ولی نه به خاطر اصلح بودنشون بلکه به خاطر قحط الرجال سیاسی مملکت. متاسفانه وقتی دیگر گروه ها حتی در حرف زدن هم ضد ولی فقیه عمل می کنند، افرادی می تونند با یه کم ظاهرسازی نظر مردمو جلب کنن. امروز برای ملت پایداری و متحد و چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا فقط تداعی کننده سیاسی بازی حزبیه. خدا کنه یه آدم واقعا مستقل بدرد بخور کاندید بشه.

  118. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    بی خامنه ای شعار هم عهدی چیست؟
    بی خامنه ای ندای یا مهدی چیست؟
    هرکس که نشد فدایی خامنه ای
    بی شک تو بدان فدایی مهدی نیست…

  119. حسن می‌گوید:

    ……………………

  120. سنگربان می‌گوید:

    متن و کامنت ها همش جالب و قابل تامل بود.
    ممنون…

  121. سنگربان می‌گوید:

    چو خواهد دشمنی بنیاد قومی را براندازد
    نخست آن جمع را از هم پریشان و جدا سازد

    چو تنها کرد هریک را به تنهایی بدو تازد
    چنان اندازدش از پا که دیگر سرنیفرازد

    “محمّد حسین شهریار”

  122. شیدا می‌گوید:

    بریده باد دست هاى فتنه و انحراف، که سال هاست شیرینى هاى پیروزى حق را، به کاممان تلخ مى کنند!
    شاید این طورى ثوابش بیشتر باشه!
    اما؛ آن خواب زیبا که سرشار از بیدارى بود، بشارت پیروزى را داد، همان طور که امیدوار بودیم!
    حالا لازم شد که هر صبح، بعد از سلام بر حسین فاطمه (س) بسیار تکرار کنیم: “ابالفضل علمدار، خامنه اى نگه دار”
    آن وقت مى دانیم که شهدا در آماده باش هستند و ما هم در رکابشان، با افتخار… انشاءالله.
    ولى بصیرت ملت! خیلى غم ها را به شادى تبدیل کرد. آفرین به آن همه لشکر، که به عشق رهبر آمده بود!
    بد جورى تو کما رفته بود ضد انقلاب! (هى به مردم توهین مى کردند و فحش مى دادند!) مهم این بود!

    شاد باشیم…

  123. ......... می‌گوید:

    تا پریروز خفمون کرده بود!
    نق می زد، غر می زد، از این سیاسیون بی اخلاق هم بد اخلاق تر شده بود!
    می گفت مردم داره بهشون فشار میاد؛
    مردم عصبانی اند؛
    مردم گله دارند؛
    مردم… مردم… مردم…

    امروز یه دفعه صداشو شنیدم: خیلی با آرامش داشت می گفت: این انقلاب صاحب داره…
    مردم الکی دست ازش نمی کشن.
    مردم می فهمن پای این نهضت جوی خونه!
    واقعا مثل این مردم هیچ جای دنیا نیست…

    فهمیدم ۲۲ بهمن کار خودشو کرد… به این زودی؟ باور نمی کردم…

  124. ......... می‌گوید:

    *********************
    با خامنه ای کسی نگردد گمراه
    او در شب فتنه می درخشد چون ماه

    در هر نفسم برای او می خوانم:
    « لا حول و لا قوة إلا بالله »
    *********************

  125. ناشناس می‌گوید:

    خدا خیرت بده حاجی؛
    حال کردم!
    حرف دل ما رو زدی.

  126. قطعه 27 می‌گوید:

    قربون دل آقــــا برم…

    “اگه ما از ملت تشکر می کنیم به این معنا نیست که نسبت ما به انقلاب نزدیکتره…”

    آه… این رهبر محجوب جمهوری اسلامی…
    چه جوری دلشون میاد اذیتش می کنن؟

  127. زهرا :) می‌گوید:

    یه زمانی رئیس جمهور “محبوب و مردمی” بودی. ولی حالا فقط رئیس جمهور “قانونی” هستی! بلکه هم منفور و ضدمردمی در نظر بعضی ها!

    از چشم مردم که افتادی. خدا کنه از چشم اون بالایی ها نیافتاده باشی.

  128. حنظله می‌گوید:

    هر چه این دکتر از ولایت فاصله می گیرد، حقا که ذلیل تر می شود.
    اخلالگران ۲۲ بهمن قم هم {عده ای شان} افراد معلوم الحالی هستند که از وقتی دکتر زاویه گرفته، طرفدارش شده اند.
    لعنت به شما نامردهایی که دل مولایمان را خون می کنید.

  129. قطعه 27 می‌گوید:

    خدا شهید ابوالفضل سپهر رو بیامرزه…

    جمجمک برگ خزون
    آدما پیر و جوون
    دلشون یه آسمون
    تو سر و سینه زدن
    دست به دست هم دادن
    تا مشایعت کنن
    همه بیعت بکنن
    ……

  130. سینا می‌گوید:

    این قدر این چند وقت کارای محمود افتضاح بود که اصلا کسی از خود فیلمی که تو مجلس گذاشت چیزی نمیگه. بابا صحبت ۳۰ میلیارد رشوه بوده ها!!!!
    یعنی میگید فیلم الکی بود؟؟
    چون لاریجانی خوب حرف زد دیگه اصلا این مساله رو کسی نباید پیگیری کنه و اهمیتی نداره؟؟؟

  131. احمد می‌گوید:

    سلام؛
    عالی، عالی، عالی…

  132. افق می‌گوید:

    گریه… گریه… گریه…
    اشک… بغض… دلتنگی…

    «با وجود این مرد، انقلاب اسلامی از پس همه فتنه های ریز و درشت قبل از ظهور برمی آید. ما شهدا، هوای این مرد را داریم. مثل امام، دوستش می داریم. ما به کنار، «علمدار کربلا» هم عجیب هوای این مرد را دارد. عجیب دوست می دارد این مرد را. هر وقت شما می گویید؛ «ابالفضل علمدار! خامنه ای نگهدار»، سقای عاشورا به همه ما شهدا آماده باش می دهد».
    هر بار که می گفتم؛ ابالفضل علمدار! خامنه ای نگهدار، فکر می کردم که آیا حضرت عمو، صدای من را می شنوند یا دعایم را می پذیرند؟! حالا دیگر خیالم راحت راحت راحت است.

  133. علیرضا ح می‌گوید:

    خصوصی
    سلام
    متن و ایضا کامنتها را خواندم
    نسبت به آقا مصباح تند میری رفیق
    نظرات آقا را درباره ایشان مرور کن
    درباره بصیرت ایشان
    نمی دانم چرا ولی نسبت به اصل جبهه پایداری بدبینی
    در حالی که شاید افرادی به نام این جبهه به قول شما کاسب فتنه اند ولی بدنه و تیم اصلی آن نه
    ملاک حرفهای رهبری قبل از انتخاباته
    آقا برای انتخابات مجلس فرمودند رقابتی باشد
    جبهه پایداری: نقطه اشتراک افرادش فقط نزدیکی دیدگاههاست و نه رای بیشتر و معامله برای هزینه انتخابات
    من از هیچ کس جز شخص رهبری حمایت صددرصدی نمی کنم
    و از هر فرد و گروه به اندازه نزدیکی اش در عمل به صحبتهای آقا حمایت می کنم
    شما از من شاید ده سال بزرگتر باشی
    قصد بی احترامی نداشتم بزرگوار

    درباره آقاتهرانی یا هیچی نگو یا اگه میگی کامل بگو و الا این می شود قرار دادن مخاطب در داستان “بگم بگم”
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

  134. لاریجانی می‌گوید:

    کامنت آقای قدیانی در مورد پایداری به منزله درست بودن حرف های ایشونم نیست. متاسفانه گاها بوی حرفای سخیف فریمانی(مطهری) میاد.
    این همه قضیه قم رو شلوغش میکنن، سر قضیه آیت الله خوشوقت که اینهمه علیه شان هجمه شد آقایون کجا بودن بیانیه و اطلاعیه و مقاله و… بدن؟! پس معلومه که خیلی از این مزخرفات که تحویل مردم میدن تسویه حساب شخصیه.
    هرکی از سران قوا اون روز تو قم بود این بلا سرش میومد لاریجانی روزیش شد.

    قانون برا همه باید یکی باشه و همچنین وقتی حضرت آقا صحبت می فرمایند همه باید تابع باشیم و دنبال اطاعت. وقتی که سران قوا بهم میپرن سوژه دنیا میشن از مردم عادی انتظاری بیش از نثار لنگه کفش نیست. فرض بفرمایید ما اعتراض خود را به این اختلاف افکنی آقایون با طومار نشون میدادیم (کما فی السابق) اون موقع به گوشه دمپایی آقایونم بر نمی خورد. باید اینا رو آدم کرد. جای تاسف است که این ها وقتی یه حرفی به نفعشون نیست ملت رو یه مشت اجیر حساب میکنن که ساماندهی شدن.
    نمیشه سنگو بست سگ ول کرد!

    و چه زیبا فرمودند حضرت علامه مصباح: هر ورشکسته و خائنی برای فریب ما دم از وحدت می زند…

  135. ناشناس می‌گوید:

    …………

  136. سمیه می‌گوید:

    سلام؛
    به نظر منم دارید در مورد آقا تهرانی و پایداری تند میرید. کاملا با کامنت قبلی موافقم. بعدشم بقیه ی آقا تهرانی داشت…….. رو هم بگید یعنی چی این فرهنگ بگم بگم راه افتاده!؟
    و یه سوال دارم ازتون لطفا هر کی تونست جواب بده، در مورد مردمی که با این افراد سازماندهی شده ی انحرافی تو اتفاقات ۲۲ بهمن قم همراهی کردن؟ چرا؟ چون اونا دلیل دارن، میگن برا کارامون که همش نباید صبر کنیم ولی فقیه دستور بده ما میریم جلو معبرو باز می کنیم برا ولی، کلی هم حدیث روایت دارن برا کاراشون، من می خوام بدونم این تشخیصش چه جوریه؟ کی بریم جلو و کی این جلو رفتن از ولی خیلی جلو افتادنه؟ مثلا اونایی که تو قضیه ی منتظری و اومدن کروبی به قم تو سال ۸۸ حال گیری کردن این دلیلو داشتن، منتظر جوابم.

  137. نجوا می‌گوید:

    سلام آقا…
    خدا مواظبت باشه…
    چه غوغایی کرده این متن.

  138. محصل می‌گوید:

    سلام؛
    خسته نباشید. بعد از اینکه متن رو خوندم به تنها چیزی که تونستم فکر کنم این بود که؛ خدایا! هیچ کس را عاقبت به شر نکند. قربان بزرگیت برم خدا. یارو رو از فرش می بری به عرش قدر نمی دونه با سر میفته تو… لا اله الا الله…

  139. صالح می‌گوید:

    ……………………

  140. موری می‌گوید:

    سلام…
    اما بی انصافیه اینو نگیم: هیچ کس به اندازه ی جبهه ی پایداری حوادث قم رو محکوم نکرد!

  141. حسن می‌گوید:

    موری جان!!!!
    چکار کنند خوب؟؟؟ کم مونده بگن اعضای جبهه پایداری به آقای رئیس مهر پرت کردند!

  142. حسن می‌گوید:

    اصلا بی خود کردند محکوم کردند.
    اینها اصلا بیخود کردن بدون اجازه از حسین قدیانی رفتند جبهه تشکیل دادند.
    جبهه فقط شرق ابو الخصیب…
    وای که بعضی از این مغلطه های داش حسین دود بلند میکنه از کله آدم!!!
    ایها الناس به خدا برای دونستن میپرسم!!!
    اکثر اعضای خبرگان دل خوشی از هاشمی نداشتند… آقای مهدوی کنی هم پهلوونی کرد و اومد پای کار و شد آنچه که شد…
    اما…
    من نمی فهمم!
    جبهه متحد که همه جوره داشت به آقایون سهم میداد… چطوری می خواست منویات حسین قدیانی رو که به خاطر برآورده نشدنش شمشیر رو از رو برای پایداری چی ها بسته، عملی کنه؟؟؟؟
    تورو خدا به من هم بگید شاید قبول کردم.

  143. سیداحمد می‌گوید:

    حسن؛

    ای کاش ظاهر و باطن آقایان پایداری یکی بود، که اگر بود…

    چرا خودت را خرج جبهه های معیوب سیاسی می کنی؟ به چه قیمتی؟
    جبهه های سیاسی، معمولا یک جای کارشان می لنگد!
    وقتی حضرت آقا مسیر را مشخص می کنند، دیگر چه نیازی داریم به این جبهه های بی فایده؟ سود این جبهه ها چیست جز گمراه کردن مردم؟
    کدامشان خط و مشی واضح داشتند؟
    به عنوان مثال این آقایان جبهه تشکیل دادند که مثلا در مقابل لاریجانی و دارو دسته اش بایستند، اما بعد از پایان انتخابات، بعضی از همین اعضای پایداری به لاریجانی رای دادند برای ریاست مجلس! تفکر حاکم بر جبهه پایداری باعث این لکه ننگ روی یوم الله ۲۲ بهمن شهر قم شد… و جناب جلالی رئیس دفتر مطهری زمان، به یکی از مدیران زنگ می زند و می توپد و می گوید؛ حادثه قم، مرهم دل “آقا” بود!!! اینقدر کج فکرند پایداری چی ها.

    وای بر جماعتی که مردم را گمراه می کنند… وای!

  144. حنظله می‌گوید:

    سمیه!

    نوشته ای که خوانده نشد! (یادداشت روز کیهان) و یادداشت دوشنبه “حاج حسین شریعتمداری” در ستون «نکته» کیهان با عنوان «کوک کدام ساز؟!» را بخوان، حتما جوابت را خواهی گرفت!

  145. قطعه 27 می‌گوید:

    آقا سید! خدا با جدت محشورت کنه…
    حرف دل ما رو زدی.
    “سود این جبهه ها چیست جز گمراه کردن مردم؟”

  146. صالح می‌گوید:

    چرا تشویش اذهان عمومی میکنید؟

    حجت الاسلام دکتر جلالی گفت: نیروهای امنیتی باید قضیه را مورد بررسی قرار داده و شفاف سازی کنند و با مجرمین برخوردی سریع و قانونی شود.

    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=150386

  147. سیداحمد می‌گوید:

    صالح؛

    بعله!… وقتی عالم و آدم، خط را دادند دیگر؟! می گذاشت هفته دیگه اعتراض می کرد!!! در ثانی، نظرات تنگ و بسته و خودخواهانه جبهه های سیاسی واضح تر از این حرفهاست. مهم دیدگاه های شاذشان است که بر اساس همین دیدگاه، زنگ می زنند و می گویند؛ اتفاق قم دل رهبر را شاد کرد!!! بی خیال بابا…

  148. به جای امیر می‌گوید:

    تعریف (گفت و شنود)

    گفت: سایت وابسته به سلطنت طلب ها طی یادداشتی از گروه های اپوزیسیون گلایه کرده که چرا دست روی دست گذاشته و از فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران خسته شده اند؟!
    گفتم: وقتی آمریکا و اتحادیه اروپا و همه دشمنان ریز و درشت ایران اسلامی نمی توانند هیچ غلطی بکنند از دست یک مشت اجق وجق فراری چه کاری ساخته است؟!
    گفت: یکی از گروه های اپوزیسیون به این سایت سلطنت طلب پاسخ داده و نوشته است «از خودمان تعریف نمی کنیم ولی مگر از دست شما شاه پرست ها غیر از غارت ثروت عمومی چه کاری ساخته بوده است»؟!
    گفتم: از یارو پرسیدند گاو بهتره یا گوسفند؟! گفت؛ اگر بگویم گاو ممکن است فکر کنید دارم از خودم تعریف می کنم!

  149. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    سلام؛

    سید جان! مواضع رسمی رو نمیشه به جای مسائل غیر رسمی قربانی کرد.
    البته با مماشات نقل قول شما از جناب جلالی قبول، ولی تغییر موضع رسمی نشانه ایی از عدم تعصب و مصداق است.

    این لینک را تا انتها مشاهده بفرمایید.
    http://www.kayhan.ir/911126/2.htm#other202

  150. سیداحمد می‌گوید:

    سردار شهیدزاده؛

    خدا همه ما را به صراط مستقیم هدایت بفرماید!

    اگر یک نفر هم با رفتارهای اعضای پایداری و ضد و نقیض گویی هایشان، دچار انحراف شود، تاسف آور است.
    می شناسم افرادی را که حب و بغض های سطحی اعضای پایداری، باعث گیجی شان شده! از طرفی چرا الان زبان جریان انحرافی و شخص احمدی نژاد این همه باز شده؟؟؟!!! خب این جماعت وقتی می بیند که هر خبط و خطایی مرتکب می شود، عده ای همچنان علی لاریجانی و قالیباف را بیشتر می کوبند، در انحراف خود جری تر می شود. پس خیلی بحث این شخص و آن شخص نیست. بحث یک رویه و یک شیوه غلط است… و بحث این است که اغلب جبهه های سیاسی، بیشتر به منافع گروهی خود فکر می کنند، تا مصالح انقلاب. برای جبهه خود حاضرند یار جمع کنند، اما همین که به جبهه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی می رسد تنگ نظر می شوند.

  151. ناشناس می‌گوید:

    خیلی هم عالی است که ما . . .

  152. حسن می‌گوید:

    ………………………

  153. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترمی که کامنت های عمدتا طولانی و در راستای بحث می گذارند، ناراحت نشوند گاهی کامنت های شان حذف یا نقطه چین می شود. در “قطعه ۲۶” درست و صحیح نوشتن و نظر گذاشتن، از بحث درباره جبهه های سیاسی مهم تر است.

  154. فاطمه می‌گوید:

    در مورد عکسی که آقا توی خواب نشون دادن و اشاره کردن خب شاید به جای مسجد جمکران، منظورشون “نماز” بوده… یعنی استعینوا بالصبر و الصلاه. اینکه بیشتر می خوره…

  155. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    این متن کامنت برانگیزترین و پرکامنت ترین پست ستون یسار از ابتدا تا کنون بوده. تصویرش خیلی زیباست…

  156. سیداحمد می‌گوید:

    در ادامه کامنت سلاله!

    در این متن ۴۳ نفر، ۱۵۹ کامنت گذاشته اند!

  157. نجوا می‌گوید:

    …… خدا قوت.

  158. نجوا می‌گوید:

    آقای سید احمد؛

    یه سوال! چه جوری تو کامنتهاتون عکس میذارین؟
    یه بار گفته بودین، ولی یادم رفته. لطف می کنین اگه یه بار دیگه هم بگین. مرسی…

  159. سیداحمد می‌گوید:

    نجوا؛

    عکس گذاشتن در کامنت؟
    اگر منظورت عکس های کوچک کنار اسممان است که باید به این سایت مراجعه کنید:
    http://www.blogsky.com/gravatar.htm

    اگر می خواهید عکسی را در کامنتتان بفرستید به عنوان مثال به سایت زیر بروید و عکس را آپلود کنید و لینکی که به شما داد را کامنت کنید.
    http://upload.tehran98.com/

  160. بازتاب: جمهور، جمهور، جمهور

  161. م.طاهری می‌گوید:

    رهسپاریم با ولایت تا شهادت…
    ابوالفضل علمدار
    خامنه ای نگه دار

  162. نجوا می‌گوید:

    آقای سید احمد،

    خیلی ممنونم.

  163. منتقد می‌گوید:

    …………………………

  164. مطهره می‌گوید:

    ما مست می عشقیم چون خامنه ای ساقیست
    تا مست می عشقیم هوشیاری مان باقیست

    از دست کسی جز او ما باده نمی نوشیم
    در زیر لوای او سرباز کفن پوشیم…

    یا علی

  165. ensan می‌گوید:

    ………………………

  166. امیر حسین می‌گوید:

    فقط داری یا احمدی نژاد رو می زنی یا جبهه پایداری . . . یعنی هاشمی و قالیباف و اخوان لاریجانی و . . . و توکلی و حسن روحانی و شیخین نوری و . . . همه و همگی خوب هستند جز عمارهای ولایت و مالک اشتر آقای ما؟ . . .

  167. razmande vagheei می‌گوید:

    واقعا که…

    اگه شهدا بودند، حسین شریعتمداری رو تایید می کردند؟ رطب خورده کی منع رطب کند؟ اون همه تجمعات دانشجویی رو بهم زدید به اسم شهدا، اون موفع خدا رو بنده بودید؟ دنبال این و اون رفتن، عادت نشه… کی رای میاره، کی نمیاره شده سرگرمی برای ما! یه خورده به فکر این ملت ستم کشیده باشید؛ از فرط تورم و گرانی کارد به استخونشون رسیده……………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.