متشکر دیار دلیران!

چطور همه حسن رحیم پور ازغدی را می بینند که منافقین قرار بود از نواحی کردستان عراق برای ترور او اعزام شوند، آنهم ۳ بار، اما هیچ کس من را نمی بیند که اعضای طالبان فقط در همین هفته گذشته به قصد ترور من از کوه های تورابورا بیشتر از ۳۰ نفر/ سفر/ خطر به خاک کشور داشته اند؟! آیا حتما باید بمیرم تا قدر ببینم؟! آیا شما می دانید که ظرف ماه گذشته چند بار ببرهای تامیل قصد داشتند مرا بخورند؟! یا همین توله شیرهای سرگردان خیابان؟! الان ۴ تا گوسفند هم یک چوپان به علاوه یک سگ محافظ دارند، اما من چی؟!

مدیر عامل چیزنا ضمن بیان مطلب فوق و در شرایطی که داشت اشک می ریخت، گفت: اخیرا مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی(لاکردار ۳ بار دیگر بخواهم اسمش را تایپ کنم، همه ۹۰۰ کلمه در نظر گرفته شده برای این ستون پر می شود!) به من زنگ زد و در شرایطی که نمی خواست نامش فاش شود، گفت: اگر منافقین فقط یک گلوله در تفنگ شان باقی مانده باشد، این شما هستی که رهسپار دیار باقی خواهی شد! آقای چیز ادامه داد: اگر به مبانی معرفتی باشد، من از رحیم پور خطرم برای منافقین بیشتر است، چرا که داداش حسن(!) در بهترین حالت شاگرد حوزه است، اما من ملانصرالدین عصر اینترنتم! اما اگر به مبانی بی معرفتی باشد، باز هم من از عبدالله نوری و محمد خاتمی جلوترم! رئیس عظیم ترین بنگاه خبری دنیا افزود: من خودم با منافقین در ارتباط هستم؛ این ذلیل مرده ها اگر هم بخواهند کسی را ترور کنند، اون منم، نه رحیم پور! لذا وعده ما میدان انقلاب، بدون محافظ! آقای چیز در ادامه این بخش از سخنان خود، حسن رحیم پور ازغدی را به مناظره با موضوع ترور دعوت کرد و گفت: اگر من و حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و حسن رحیم پور و صفار هرندی و سعید جلیلی و حتی هاشمی رفسنجانی، یک جا جمع باشیم و ناگهان سر و کله منافقین پیدا شود، گوشت قربانی منم!

این کارشناس برجسته مسائل ژئواستراتژیک که در جمع روسای شاخه شهرستان های چیزنا در سه راه سلفچگان و در همایشی با عنوان طولانی «احتمال ترور چه کسی توسط منافقین بیشتر از بقیه است؛ من یا رحیم پور؟! راهکارها، پیش بینی ها و دستاوردها» سخن می گفت، بیان داشت: اگر بزرگان، نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را بر دوش من، آنهم وقت سحر تکلیف نکنند، خودم در این باره احساس تکلیف خواهم کرد و منت احدی را نخواهم کشید! وی پرسید: این چطور بزرگانی هستند که فقط بر دوش یک عده آدم های تکراری، نامزدی در انتخابات را تکلیف می کنند؟! آقای چیز مایه گذاشتن از بزرگان، بی اشاره به اسم و مشخصات ایشان را ترفند همیشگی اما نخ نماشده کاندیداها خواند و تصریح کرد: چه اشکالی دارد برای یک بار هم که شده، به جای بزرگان، یک عده آدم کوچک، بیایند و احساس تکلیف را سوار روی دوش یکی مثل من بکنند؟! ایشان با بیان این پرسش که «آیا نمی شود بدون احساس تکلیف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد؟!» گفت: بنده بدون کشیدن لیف تکلیف بر احساس خود، بنا دارم صابون نامزدی را به تنم بمالم! آقای چیز، خود را مرسی ایران خواند، اما در عین حال خاطرنشان کرد: از آنجا که «مُرسی» را ممکن است عده ای به غلط «مِرسی» تلفظ کنند، از اصحاب رسانه می خواهم مرا به جای «مرسی ایران»، با عنوان «متشکر دیار دلیران» صدا بزنند که صدای حداد عادل هم درنیاید!

مدیر عامل خبرگزاری چیزنا در فراز دیگری از سخنان مهم خود به حذف انگلیس و فرانسه از جام ملت های اروپا اشاره، و پیش بینی کرد: اسپانیا با کندن پوست پرتغال، برنده بازی ایتالیا و آلمان را مثل هلو خواهد بلعید! وی از خانم کاترین اشتون خواست که غافل از نقش نیروگاه نطنز در حذف طنزآمیز انگلیس از یورو ۲۰۱۲ نباشد!

این فعال سیاسی در آخرین بخش اظهارات خود، بیان داشت: اگر بازیکنان ۲ رگه مثل بالوتلی را از فوتبال اروپا بگیری، برای فوتبال قاره سبز دیگر چه چیز خاصی می ماند که هنوز عده ای چشم آبی، شعارهای نژادپرستانه می دهند؟ لذا از بس تیم های اروپایی بازیکن سیاه دارند، خوب است جام ملت های اروپا در یکی از کشورهای آفریقایی برگزار شود!

ریاست بزرگ ترین بنگاه دروغ پراکنی جهان بعد از سخنان خود به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفت. وی در پاسخ به سئوال خبرنگار چیزنامه شرق، که از او درباره مرز میان اصلاحات و جنبش سبز، و دعوای اخیر عبدالله نوری و محمد خاتمی پرسیده بود، گفت: مشکل خاتمی این است که تکلیفش با خودش مشخص نیست، اما مشکل نوری این است که به جای نور، تکلیفش را با ظلمات مشخص کرده است!! مع الاسف اصلاحاتی که ما می بینیم لیاقتش همین رهبرانند! وی افزود: بعضی اصلاح طلبان نظیر خاتمی یک جوری این روزها میان اصلاحات و جنبش سبز مرز پررنگ کشیده اند کانه این عمه من بود که از ملک عبدلی برای براندازی پول گرفت! آقای چیز در جواب خبرنگار هفته نامه کیهان ورزشی گفت: کاش آقای رویانیان همان سردار رویانیان باقی می ماند؛ من نمی دانم چی شده که حالا فوتبالی شده و حتی از فوتبالی ها هم بیشتر برای فوتبال خرج می کند؟! وی ادامه داد: خرج کردن پول های میلیاردی برای بازیکنانی که حتی در برابر قطر زپرتی چیزی برای عرضه ندارند، مثل هزینه کردن پوند برای واحد آکسفورد دانشگاه آزاد می ماند که آخر سر معلوم شد اصلا وجود خارجی نداشت! آقای چیز پیش بینی کرد؛ سال بعد همین موقع اغلب این بازیکنان، روی رویانیان بایستند، و در جمله ای قابل تامل گفت: تو وقتی بیش از حد تیغ می خری، خطر بریدن دست خودت را تهدید می کند!

آرملیا-خبرنگار چیزنا

کیهان/ ۸ تیر ۱۳۹۱

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    بسم الله…

  2. دلخون می‌گوید:

    عجب اعتماد به نفسی این مدیر عامل داره!!!

    (اگر من و حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و حسن رحیم پور و صفار هرندی و سعید جلیلی و حتی هاشمی رفسنجانی، یک جا جمع باشیم و ناگهان سر و کله منافقین پیدا شود، گوشت قربانی منم!)

  3. سیداحمد می‌گوید:

    چه تیتر عجیبی!

  4. دلخون می‌گوید:

    ایشان با بیان این پرسش که «آیا نمی شود بدون احساس تکلیف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد؟!» گفت: بنده بدون کشیدن لیف تکلیف بر احساس خود، بنا دارم صابون نامزدی را به تنم بمالم! آقای چیز، خود را مرسی ایران خواند، اما در عین حال خاطرنشان کرد: از آنجا که «مُرسی» را ممکن است عده ای به غلط «مِرسی» تلفظ کنند، از اصحاب رسانه می خواهم مرا به جای «مرسی ایران»، با عنوان «متشکر دیار دلیران» صدا بزنند که صدای حداد عادل هم درنیاید!

    این الان ذهن منه 🙁 !!!!!!!!!)

  5. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    این جناب چیز هم گاهی حرفهای متین و وزین و حقی می زند:

    “این چطور بزرگانی هستند که فقط بر دوش یک عده آدم های تکراری، نامزدی در انتخابات را تکلیف می کنند؟! آقای چیز مایه گذاشتن از بزرگان، بی اشاره به اسم و مشخصات ایشان را ترفند همیشگی اما نخ نماشده کاندیداها خواند…”

  6. دلخون می‌گوید:

    ماشالله آقای قدیانی!

    مثل غذای آخر هفته سربازخونه، همه چی تو متن پیدا میشه!

  7. سیداحمد می‌گوید:

    از تعبیر واقعا خنده ام می گیرد!

    “رئیس عظیم ترین بنگاه خبری دنیا”

  8. ستاره خرازی می‌گوید:

    کنترل دستمه، دارم از شبکه یک میزنم می رم جلو تا به شبکه سه رسیدم، دیدم اخبار ورزشیه، نگهداشتم که نگاه کنه، ادی هم داره ماجرای سرمربی شدن و نشدن پروین رو میگه.
    یه دفعه خونش به جوش میاد و غیرت پرسپولیسیش گل می کنه: به جای اینکه سرمربی عوض کنی و از خارج بیاری، بازیکن از خارج بیارو این بازیکنای بی غیرتِ مفت خورِ عملی رو بریز بیرون.
    می خوام بش بگم برادر من اصلا ارزش یک لحظه ناراحتی تو رو نداره، ولی میگم خودش باید یه روز به اینجا برسه.

  9. دلخون می‌گوید:

    مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی(لاکردار ۳ بار دیگر بخواهم اسمش را تایپ کنم، همه ۹۰۰ کلمه در نظر گرفته شده برای این ستون پر می شود!)

    فکر کنم همین جادوگر پیر بنویسید، کفایت میکنه.

  10. سیداحمد می‌گوید:

    “چه اشکالی دارد برای یک بار هم که شده، به جای بزرگان، یک عده آدم کوچک، بیایند و احساس تکلیف را سوار روی دوش یکی مثل من بکنند؟!”

    الحق که برای امثال آقای چیز، آدم های کوچک باید تعیین تکلیف کنند!!!

  11. دلخون می‌گوید:

    ستاره خرازی ؛

    اینم جواب کامنت شما:

    خرج کردن پول های میلیاردی برای بازیکنانی که حتی در برابر قطر زپرتی چیزی برای عرضه ندارند، مثل هزینه کردن پوند برای واحد آکسفورد دانشگاه آزاد می ماند که آخر سر معلوم شد اصلا وجود خارجی نداشت!!

  12. برف و آفتاب می‌گوید:

    ببرهای تامیل و توله شیرهای سرگردان؛ خرس‌های شهر ما رو یادتون رفت! اخبارو ندیدید؟ ۲تا چوپون خوردن؟ یعنی زخمی کردن!!

  13. ستاره خرازی می‌گوید:

    خاکم بچوک!!!
    کارمون به کجا رسیده.
    مدیر عامل خبرگزاری چیزنا خودشو با رحیم پور ازغدی جون ما مقایسه میکنه.
    چه غلطا!

  14. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    خیلی باحال بود.

  15. سیداحمد می‌گوید:

    “اسپانیا با کندن پوست پرتغال، برنده بازی ایتالیا و آلمان را مثل هلو خواهد بلعید!”

    امیدوارم!

  16. برف و آفتاب می‌گوید:

    “در شرایطی که داشت اشک می ریخت” خیلی بانمک می‌کنه مصاحبه رو! همش یاد این تیکه میفتم:

    نویسنده کتاب “نه ده” که به نظر می رسید بدنش با کمبود ساندیس مواجه است، خاطر نشان کرد: … منی که دیروز ساندیس نظام را نگرفتم، به کوری چشم فرانس ۲۴ آیا می توانم به دروغ اعتراف کنم و افتخار کنم که حکومت به ما ساندیس داد؟ وی در پایان و “در حالی که داشت مثل ابر بهار اشک می ریخت”، بیان داشت: من به مسئولین هشدار می دهم؛ این اولین و آخرین راهپیمایی ای بود که به ما ساندیس حکومتی ندادید.

  17. برف و آفتاب می‌گوید:

    اینم آدرسش:
    http://www.ghadiany.ir/?p=1850

  18. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    “ریاست بزرگ ترین بنگاه دروغ پراکنی جهان”

    خیلی جالب بود.

  19. برف و آفتاب می‌گوید:

    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

    برای سلامتی آقای رحیم پور دوست داشتنی!

  20. آرزومند کربلا می‌گوید:

    الان من چکار کنم؟ تو قطعه باشم یا پای فوتبال؟ متن بخونم یا بازی رو ببینم؟ ای خدا!

  21. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    دوش من آماده است؛ بزرگان تکلیف کنند!

    “بزرگان برای جلوگیری از ازدحام، می توانند تکلیف کردن را «زوج و فرد» میان خودشان تقسیم کنند”

    http://www.ghadiany.ir/?p=7880

  22. ستاره خرازی می‌گوید:

    قدس! ای قدس! خدا کند تو از اسارت دشمن، آزاد شوی و ۳۰ سال بعد از آزادی ات تازه بفهمی در اسارت دوست فرو رفتن یعنی چه.

    ۳۲ سال که از آزادی ات گذشت، تازه معنای اسارت را می فهمی.

    رفتم به آدرسی که برف و آفتاب گذاشته بود، این پست زیبای “راهپیمایی برای قدس آزادی نمی شود” رو دیدم.
    این دو تا جمله، عجب تعبیرهای نابی هستند.
    اتفاقا دیروز داشتم به همین جمله ها فکر می کردم و مصر، که خدا حفظ کنه انقلابش رو از اینکه به اسارت دوستان برود.

  23. پاییز می‌گوید:

    پست قشنگ و دوست داشتنی ای بود.
    عجب مثال تمیزی زدید در بند پایانی متن.

  24. به جای امیر می‌گوید:

    عاشق (گفت و شنود)

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: فیش دو حواله بانکی جداگانه از سوی دفتر ربع پهلوی برای نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست فراری و اسماعیل نوری علاء، لو رفته و کپی آن در میان برخی از گروه های اپوزیسیون دست به دست می چرخد.
    گفت: پس بگو که چرا نیک آهنگ کوثر با رضا ربع پهلوی مصاحبه و از او تجلیل کرده بود و اسماعیل نوری علاء هم طی مقاله ای در گویا نیوز- معروف به سیا نیوز- نوشته بود رضا ربع پهلوی هم می تواند جمهوری خواه باشد!
    گفتم: یکی از خان ها به نوکرش گفت؛ چند روزیه که افسرده و غمگینی، علت چیه؟ نوکر گفت؛ قربان عاشق شده ام! خان گفت؛ اینکه چیزی نیست حالا بگو عاشق چه کسی شده ای؟ و نوکر جواب داد؛ قربان خاک پای شما بشم! نوکر را چه به اظهارنظر! عاشق هر کس که شما بفرمائید!

  25. سیداحمد می‌گوید:

    طعنه های جالبی داشت!

    ممنون داداش حسین عزیز…

  26. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۲۵۴* امیر المومنین حضرت علی علیه السلام:

    از خود راضى بودن آدمی، دلیل سَبُک عقلىِ اوست…

    (غررالحکم و دررالکلم، ح۵۴۴۱)

  27. ستاره خرازی می‌گوید:

    ۳سوال دیالمه که بنی صدر جوابی برای آنها نداشت
    http://rajanews.com/detail.asp?id=130278
    شعر قزوه برای مصر: بگو بیش از همه مواظب فاحشه‌های سیاست باشند
    http://rajanews.com/detail.asp?id=130288
    انتقاد دختر شهید کاوه از شرایط اکران«شور شیرین»
    http://rajanews.com/detail.asp?id=130277

  28. ! می‌گوید:

    اسپانیا

  29. سیداحمد می‌گوید:

    پوست پرتغاله کلفت بودها!!!

    امشب هم آلمان حذف بشه، چی می شه… اسپانیا و ایتالیا یعنی بهترین فینال ممکن/ فینال محبوب داداش حسین…

  30. ! می‌گوید:

    بازی چطور بود من که ندیدم، نتیجش رو حدسی گفتم.

  31. آزاد اندیش می‌گوید:

    “کاش آقای رویانیان همان سردار رویانیان باقی می ماند؛ من نمی دانم چی شده که حالا فوتبالی شده و حتی از فوتبالی ها هم بیشتر برای فوتبال خرج می کند؟!”

    واقعا! رویانیان فوتبالی میشه، قالیباف شهردار(البته این از سکه افتاد) و… ؛ اصلا آدم می ماند با این کارها جلل الخالق!

  32. آزاد اندیش می‌گوید:

    سلام، خب حالا طبق نظر سنجی چیزنا انتخاب چیه شما یا اوشون؟

  33. عمار می‌گوید:

    خیلی خوب بود.

  34. عطشان می‌گوید:

    نفر/ سفر/ خطر!
    ماشاءالله به این ذهن
    این متن هم از اون طنزهاى معرکه بود تعبیرها و تیکه های جالبى داشت.

  35. چشم انتظار می‌گوید:

    طنز قشنگی بود. من نمی دونم سر و کله ی این جسد مومیایی شده عبدالله نوری، از کجا پیداش شده چند وقته؟!

  36. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    شمیم عطر گل یاس کی می آیی پس؟
    هوای تازه احساس کی می آیی پس؟

    کنار این در و همسایه آبرویم رفت …
    تو را به حضرت عباس کی می آیی پس؟

  37. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    فرزندم!
    رویای روشنت را
    دیگر برای هیچ کسی بازگو مکن!
    -حتی برادران عزیزت-
    می‌ترسم
    شاید دوباره دست بیندازند
    خواب تو را
    در چاه
    شاید دوباره گرگ…
    می‌دانم
    تو یازده ستاره و خورشید و ماه
    در خواب دیده‌ای
    حالا باش!
    تا خواب یک ستاره دیگر
    تعبیر خواب‌های تو را
    روشن کند
    ای کاش…!

    “قاف”

  38. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    خدایا، بارها همان جایی دستم را گرفتی که می توانستی مچم را بگیری…

  39. حنظله می‌گوید:

    “از آنجا که «مُرسی» را ممکن است عده ای به غلط «مِرسی» تلفظ کنند، از اصحاب رسانه می خواهم مرا به جای «مرسی ایران»، با عنوان «متشکر دیار دلیران» صدا بزنند که صدای حداد عادل هم درنیاید!”

    خیلی جالب بود!
    کلی خندیدیم؛ ممنون!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.