سر کدام تقاطع، محل قرار؟

فردا ۲۲ بهمن دیگری ‌است…

یوم‌الله بامعرفت به این می‌گویند؛ همین که فهمید به یک راهپیمایی احتیاج داریم، سر رسید. همین که فهمید بغض فریادهای‌مان گرفته، پیدایش شد. فردا سران قوا با محافظ‌های خودشان به راهپیمایی می‌آیند، ما ملت با محافظ‌های خودمان. فردا ۳۰۰ هزار شهید از تک‌تک قدم‌های ما پاسداری خواهند کرد. همه‌اش که قرار نیست ما شهدا را تشییع کنیم. فردا شهدا شعارهای ما را مشایعت خواهند کرد. تا شهدا هستند، فرزندان انقلاب اسلامی، جلیقه ضد گلوله بر تن نمی‌کنند. ما هم دیپلمات نیستیم! فردا از «حضور آزادانه» ملت، فقط باراک اوباما نیست که باید خجالت بکشد؛ جناب عالیجناب هم باید حیا کند. بدعادت شده‌اند بعضی‌ها! فردا من برای «سران اختلاف» دست تکان نخواهم داد. فردا ۲۲ بهمن دیگری است… و من اگر دستی برای تکان داشته باشم، آنقدر می‌گردم و می‌گردم و می‌گردم تا «علیرضا و آرمیتا» را پیدا کنم. فردا ۲۲ بهمن، عطر ۹ دی دارد. فردا انقلابی‌ترین ۲۲ بهمن فرزندان انقلاب است. روزهای گذشته، سال‌های گذشته، ما زیادی به فکر دولت بوده‌ایم. اگر قرار است هر که از صندلی خود دفاع کند، ما اجازه نمی‌دهیم انقلاب اسلامی بی‌دفاع بماند. اگر قرار است مجلس به فکر خودش باشد و دولت نیز، چرا ما بچه‌های انقلاب اسلامی، فقط و فقط سنگ انقلاب اسلامی را به سینه نزنیم؟! آیا قرار است فقط «آقا» علیه مذاکره با آمریکا سخن بگویند؟! مگر مرده‌ایم ما؟!… گفتم که؛ فردا ۲۲ بهمن دیگری است. حضور فردای ما، به اقتضای روزگار، هیچ ربطی به نامزدهای انتخابات ندارد. هیچ ربطی به قوای ۳ گانه ندارد. لطفا کسی به خودش نگیرد! فردا ما به دعوت هیچ حزب و جبهه‌ای به میدان آزادی نمی‌آییم. احزاب و جبهه‌ها علیه هم بلدند حرف بزنند، علیه مذاکره اما لال می‌شود زبان غیرت‌شان. فردا ما به دعوت همان نازنین خواهیم آمد که از همه بیشتر مدافع انقلاب اسلامی است. فردا ۲۲ بهمن دیگری است. فردا برای ما، سخنران اصلی مراسم، مادر ۴ شهید است. فردا لازم باشد حکایت ۹ دی، فراتر از شعارهای جایگاه، درد دل پدران شهدا را تکرار خواهیم کرد. رسمی‌ترین شعار فردا، اصلی‌ترین حرف جانباز ویلچرنشین است. فردا… عشق است خس‌خس سینه شیمیایی‌های والفجر ۸ و کربلای ۵ و خیبر و بدر. فردا… جلوی مسجد دانشگاه صنعتی شریف، در روز روشن برای «احمدی روشن» دست تکان می‌دهیم، نه برای این و آن. فردا… ۹ دی را قبل از انتخابات می‌آفرینیم. فردا… مثل انقلابی‌ها راهپیمایی می‌آییم، نه دیپلمات‌ها. فردا… «مبارزه»، آزادانه و مردمی، مچ «مذاکره» را با رمز «مرگ بر آمریکا» خواهد خواباند. فردا… حرف‌مان این است؛ سخن بگو «آقا»… آماده‌ایم.

*** *** ***

ما بچه‌های انقلاب، مثل بعضی‌ها نیستیم که گاهی با شرمندگی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند. نه انقلاب، شرمندگی دارد، نه دفاع از انقلاب و نه انقلابی‌گری. بداخلاقی شرمندگی دارد. خیانت شرمندگی دارد. تلاش نکردن برای حل معضل گرانی شرمندگی دارد. سلفی‌های سنی و غالیان شیعی را در مصر به وحدت فراخواندن، اما خود در داخل اسباب اختلاف شدن، شرمندگی دارد. حرافی شرمندگی دارد. خسته شدن از نوکری برای مردم، شرمندگی دارد. فتنه، شرمندگی دارد. انحراف، شرمندگی دارد. مرعوب آمریکا شدن، شرمندگی دارد. گرانی که تقصیر نخاع قطع شده رزمنده ‌ام‌الرصاص نیست. فردا… نه! ما نمی‌آییم که از ندانم‌کاری مجلس و دولت دفاع کنیم. فردا… آری! می‌آییم تا سران قوا را به وحدت، دعوت کنیم و بگوییم؛ آقایان! در آستانه ۲۲ بهمن، چگونه روی‌تان می‌شود که از مسیر مسجد ضرار تفرقه، وارد خیابان آزادی شوید؟! ما اما جلوی دوربین‌های دشمن، اگر به شما لبخند زدیم، حتم کنید از عمق دل‌مان نیست؛ مجبوریم! یک نسل به انقلاب اسلامی بهمن ۵۷ می‌نازد، یک نسل به ۸ سال دفاع مقدس، لیکن نسل من به حراست از ناز نسل‌های قبلی می‌نازد. کار نسل من مهم‌تر است. ناز نسل من خریدنی‌تر است. نسل من به «آقا»یی چون «خامنه‌ای» می‌نازد. به «صبر»، به «بصیرت»… و البته به «انقلاب» و «انقلابی‌گری».

*** *** ***

بچه‌های انقلاب، بزرگ شده‌اند. حالا دیگر «نصیحت» به سن و سال ما می‌خورد… ما یک بار نصیحت می‌کنیم، چند بار نصیحت می‌کنیم… لیکن لازم باشد همان درسی که به آمریکا بارها داده‌ایم، به آمریکازده‌های فتنه‌گر و منحرف نیز خواهیم داد. قطعنامه راهپیمایی فردا، این بار، فقط و فقط وصیتنامه شهداست.

*** *** ***

شهدا! فردا… مسیر راهپیمایی ما از جزیره مجنون شروع می‌شود. سر کدام تقاطع، محل قرار؟

وطن امروز/ ۲۱ بهمن ۱۳۹۱

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ شعر: قاصدک منتظر

سلام روز خدا، روز از شعف سرشار
سلام بر شهدا و بر آن عزیز دیار

چه خوش رسیدی تو از ره، گرفته راه گلو
ز دست عده ای از ناکسان بداطوار

کشیده باز جهالت به عده ای چنگال
ز اختلاف کنند شاد دشمن غدار

به آسیاب عدو آب جهل می ریزند
خیانت است به رهبر، به مردم این رفتار

قسم به خون شهیدان، حضور فردامان
به عشق خامنه ای ست حضرت دلدار

به روی خون شهیدان عشق رقصیدن؟!
نخورده سیلی ز امت، کنید استغفار

تمام قطعنامه فردا وصیت شهداست
راستی شهدا! سر کدام تقاطع، بُوَد محل قرار؟

شش متن آخر صفحه «۰۶ : ۲۰» وبلاگ «قطعه ۲۶»

– تقدیم به دکتر حسن حبیبی/ وطن امروز

– سلام از شماست رسول خدا/ جوان

– از هنگ ربیع تا آهنگ حاج صادق/ وطن امروز

– سابقه سرگشاده/ وطن امروز

– زلال، مثل طالقانی/ وطن امروز

– منبر؛ چه تیتر قشنگی/ وطن امروز

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم العزیز…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “اگر قرار است هر که از صندلی خود دفاع کند، ما اجازه نمی‌دهیم انقلاب اسلامی بی‌دفاع بماند. اگر قرار است مجلس به فکر خودش باشد و دولت نیز، چرا ما بچه‌های انقلاب اسلامی، فقط و فقط سنگ انقلاب اسلامی را به سینه نزنیم؟! آیا قرار است فقط «آقا» علیه مذاکره با آمریکا سخن بگویند؟! مگر مرده‌ایم ما؟!… گفتم که؛ فردا ۲۲ بهمن دیگری است.”

    احسنت!

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “فردا… مثل انقلابی‌ها راهپیمایی می‌آییم، نه دیپلمات‌ها. فردا … «مبارزه»، آزادانه و مردمی، مچ «مذاکره» را با رمز «مرگ بر آمریکا» خواهد خواباند. فردا… حرف‌مان این است؛ سخن بگو «آقا»… آماده‌ایم.”

    الله اکبر…
    تبارک الله…

    سالاری به خدا…

  4. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید! یک تنه، همه رو حریفی ماشاءالله.‏ رخصت بسیجی…

  5. چشم انتظار می‌گوید:

    چقدر خوبه ۲۲‏ بهمن،‏ شعاری هم از بلندگوها،‏ برای هوشیاری بعضی مسئولین ‏ داده بشه!‏
    .
    سید جان،‏ اگه امکانش هست،‏ این جمله ی اخیر “آقا‏” رو که خیلی مفهوم داره،‏ برامون بذارین.‏ با این مضمون؛ من دیپلمات نیستم؛ من انقلابی ام…

  6. چشم انتظار می‌گوید:

    ممنون داداش حسین. ممنون… ‏
راستی! ‏
چرا همه ‏ی قرارها تون با شهدا رو،‏ سر تقاطع می ذارین؟ حتما حکمتی داره که ما نمی دونیم.
    .
    شهدا! شرمنده اند مسئولین!‏
    و ما هم،‏ مثل همیشه شرمنده.‏ ‏

  7. سیداحمد می‌گوید:

    “فردا از «حضور آزادانه» ملت، فقط باراک اوباما نیست که باید خجالت بکشد؛ جناب عالیجناب هم باید حیا کند. بدعادت شده‌اند بعضی‌ها!”

    متن شیک و انرژی بخشی بود؛ مثل همیشه!

  8. مهدیار می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    “ما بچه‌های انقلاب، مثل بعضی‌ها نیستیم که گاهی با شرمندگی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند. نه انقلاب، شرمندگی دارد، نه دفاع از انقلاب و نه انقلابی‌گری. بداخلاقی شرمندگی دارد. خیانت شرمندگی دارد. تلاش نکردن برای حل معضل گرانی شرمندگی دارد. سلفی‌های سنی و غالیان شیعی را در مصر به وحدت فراخواندن، اما خود در داخل اسباب اختلاف شدن، شرمندگی دارد. حرافی شرمندگی دارد. خسته شدن از نوکری برای مردم، شرمندگی دارد. فتنه، شرمندگی دارد. انحراف، شرمندگی دارد. مرعوب آمریکا شدن، شرمندگی دارد.”
    دسترسی به سایتتون برام مشکل بود…
    یا زهرا

  9. برف و آفتاب می‌گوید:

    اگه عاقل بودند؛ حداقل یه معذرت‌خواهی می‌کردند تو این فرصتی که امام خامنه‌ای فعلا داده!

    ما هم دیپلمات نیستیم!

  10. برف و آفتاب می‌گوید:

    امروز امام جمعه‌مون اینو تعریف کرد:
    مرحوم آیت الله میرزا محمد حسن نائینی (ره) در دوران جنگ جهانی اول و اشغال ایران توسط قوای انگلیس و روس خیلی نگران بودند از این که کشور دوستداران امام زمان (ع) از بین برود و سقوط کند. شبی به امام عصر (ع) متوسل می‌شود و در خواب می‌بیند دیواری است به شکل نقشه ایران که شکست برداشته و خم شده است و در زیر این دیوار تعدادی زن و بچه نشسته اند و دیوار دارد روی سر آنها خراب می شود. مرحوم نائینی چون این صحنه را می بیند بسیار نگران می شود و فریاد می زند: «خدایا، این وضع به کجا خواهد انجامید؟» در همین حال می بیند حضرت ولی عصر (ع) تشریف آوردند و با دست مبارکشان دیوار را که در حال افتادن بود گرفتند و بلند کردند و دوباره سر جایش قرار دادند و فرمودند: «اینجا (ایران شیعه)، خانه ما است. می شکند، خم می شود، خطر است ولی ما نمی گذاریم سقوط کند. ما نگهش می‌داریم.»
    ملاقات با امام عصر (عج)، ص ۱۳۷

  11. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    من دیپلمات نیستم، انقلابی‌ام. به همین علت صریح، صادقانه و قاطعانه حرف می‌زنم. پیشنهاد مذاکره وقتی معنا دارد که طرف حسن نیت خود را نشان دهد.

    اسلحه را مقابل ملت ایران می‌گیرید و می‌گویید یا مذاکره یا شلیک می‌کنیم! اما بدانید فشار و مذاکره با هم سازگار نیست و ملت مرعوب این چیز‌ها نخواهد شد.

    مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند، چرا که آن‌ها در شصت سال اخیر به هیچ یک از وعده‌های خود رفتار نکرده‌اند.

  12. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    ما با هر کشوری که علیه ایران توطئه نداشته است، مذاکره و ارتباط داشته‌ایم و این مسأله را در خدمت منافع ملی می‌دانیم.

  13. چشم انتظار می‌گوید:

    بی ربط!‏
    این تبلیغات مزخرف تلویزیون، بدجوری رو اعصابه.‏ نمی دونم دقت کردین؟!‏

  14. سیداحمد می‌گوید:

    آخ جون!
    ۲۲ بهمن…

  15. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    مسئولان، این بداخلاقی‌ها را که در برخی عرصه‌ها و صحنه‌ها دیده شد، کنار بگذارند و همچون ملت یکدل و مصمم و همزبان باشند.

  16. زهرا :) می‌گوید:

    این انقلاب را “انقلابی ها” سر پا نگه داشتن. نه “دیپلمات ها” و دیپلمات نماها!

  17. چشم انتظار می‌گوید:

    وعده ی ما،‏ قبل از ۲۲‏ بهمن ۹‏ صبح،‏ ۲۱‏ بهمن ۹‏ شب.‏
    الله اکبر…‏ خامنه ای رهبر…

  18. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    سلفی‌های سنی و غالیان شیعی را در مصر به وحدت فراخواندن، اما خود در داخل اسباب اختلاف شدن، شرمندگی دارد. حرافی شرمندگی دارد. خسته شدن از نوکری برای مردم، شرمندگی دارد. فتنه، شرمندگی دارد. انحراف، شرمندگی دارد. مرعوب آمریکا شدن، شرمندگی دارد.

    شهدا شرمنده ایم!

  19. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    یک پیشنهاد دارم

    اگه ممکنه یک متنی در مورد مظلومیت شهید بهشتی و صبر ایشان بر تهمت ها می نوشتید.
    وحدت رو همانطور که ایشان می توانستند حفظ کنند و پیرو رهبرشان بودند می شود حفظ کرد. آیا مظلومی بالاتر از ملتِ خمینی عزیز (شهید بهشتی) داریم؟

  20. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    فردا… عشق است…

    مسیر راهپیمایی ما از جزیره مجنون شروع می‌شود…

    آنقدر می‌گردم و می‌گردم و می‌گردم تا «علیرضا و آرمیتا» را پیدا کنم…

  21. قاصدک منتظر می‌گوید:

    یوم‌الله بامعرفت
    بغض فریادهای‌مان گرفته
    شهدا هستند
    «حضور آزادانه» ملت
    عطر ۹ دی
    انقلابی‌ترین ۲۲ بهمن
    ما زیادی به فکر دولت بوده‌ایم
    فردا ما به دعوت همان نازنین خواهیم آمد
    فقط «آقا»
    نه برای این و آن
    مثل انقلابی‌ها
    نه دیپلمات‌ها
    سخن بگو «آقا»… آماده‌ایم.
    ***
    بداخلاقی، خیانت، تلاش نکردن برای حل معضل گرانی، در داخل اسباب اختلاف شدن، حرافی،خسته شدن از نوکری برای مردم، فتنه، انحراف، مرعوب آمریکا شدن، شرمندگی دارد.
    نسل من به «آقا»یی چون «خامنه‌ای» می‌نازد.
    ***
    قطعنامه راهپیمایی فردا، این بار، فقط و فقط وصیتنامه شهداست.
    ***
    شهدا! فردا… سر کدام تقاطع، محل قرار؟”

  22. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    فردا… حرف‌مان این است؛
    سخن بگو «آقا»…
    آماده‌ایم!

    «لطفا کسی به خودش نگیرد!!»

  23. شهید صیدنور معصومی می‌گوید:

    آخ اگه این دوربینای رسانه های خارجی نبود، به جای لبخندای الکی، … تحویل مرد اعتدال، دولتی ها و مجلسی ها می دادیم…

  24. شیدا می‌گوید:

    سلفى هاى سنى و غالیان شیعى را در مصر به وحدت، فرا خواندن اما خود در داخل اسباب اختلاف شدن، شرمندگى دارد!
    در آستانه ٢٢بهمن، چگونه روى تان مى شود که از مسیر مسجد ضرار تفرقه، وارد خیابان آزادى شوید؟
    …………………………………………
    نمى دانم، با چه دریایی از غم، این جملات را نوشتید که در دل ما، طوفانى از اشک و حسرت، به پا کرد!
    اما شادى و غرور این جمله ها هم، تا اعماق جانمان نفوذ کرد.
    “…ناز نسل من خریدنى تر است. نسل من، به “آقایی” چون “خامنه اى” مى نازد…

  25. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    شهید صیدنور معصومی!

    سر کدام تقاطع، محل قرار؟

  26. میعاد می‌گوید:

    خدا قوت بسیجی. فردا جای ما هم ساندیس بخور!

  27. صبا می‌گوید:

    ……………………

  28. سیداحمد می‌گوید:

    میعاد؛

    هر کسی باید سهم ساندیسش را، خودش بگیرد!

  29. به جای امیر می‌گوید:

    سند (گفت و شنود)

    گفت: یک سایت حق العمل کار وابسته به جریان فتنه از اسنادی که کیهان درباره وابستگی سران فتنه به مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس منتشر کرده است بدجوری عصبانی شده و خودش را به گیجی زده است.
    گفتم: خب معلومه! چوب را که برداری «گربه دزده» یک جوری می شود.
    گفت: این سایت بعد از انتشار این همه سند درباره وطن فروشی سران فتنه و ماموریت آنان از سوی دشمنان بیرونی، تازه می نویسد پس چرا کیهان سند رو نمی کند؟!
    گفتم: به یارو گفتند؛ بابات مرده! و انتظار داشتند از ناراحتی غش کند ولی یارو که خیلی خوش غیرت تر! از این حرف ها بود گفت؛ راستش را بگوئید! حتما یک اتفاق بد دیگری افتاده و شما می خواهید با این خبرها، ذهن مرا برای شنیدن آن خبر بد آماده کنید!

  30. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام روز خدا، روز از شعف سرشار
    سلام بر شهدا و بر آن عزیز دیار

    چه خوش رسیدی تو از ره، گرفته راه گلو
    ز دست عده ای از ناکسان بداطوار

    کشیده باز جهالت به عده ای چنگال
    ز اختلاف کنند شاد دشمن غدار

    به آسیاب عدو آب جهل می ریزند
    خیانت است به رهبر، به مردم این رفتار

    قسم به خون شهیدان، حضور فردامان
    به عشق خامنه ای ست حضرت دلدار

    به روی خون شهیدان عشق رقصیدن؟!
    نخورده سیلی ز امت، کنید استغفار

    تمام قطعنامه فردا وصیت شهداست
    راستی شهدا! سر کدام تقاطع، بُوَد محل قرار؟

  31. سیداحمد می‌گوید:

    آفرین قاصدک؛
    قشنگ بود!

  32. چشم انتظار می‌گوید:

    شعر زیبایی بود، جناب قاصدک منتظر…

  33. عمار می‌گوید:

    هوا آشفته بود و شهر مجنون
    زمین سر در گریبان، چشم در خون

    همه عمارگون، آماده هوشیار
    تمام شهر، بیدارند بیدار

    به ایران رهبری فرزانه داریم
    اشارت او کند، جان می سپاریم

  34. میلاد شریفی می‌گوید:

    گلشیفته برای شما، ننه علی برای ما
    امریکا برای شما، روستای بشاگرد برای ما
    …………………
    اسکار برای شما، جشنوار عمار هم برای ما
    مدهای روز برای شما، چادر زهرا(س) هم برای ما
    ادکلن دیویدف برای شما، عطر حرم برای ما
    تبریک وزارت امورخارجه آمریکا برای شما، فقط و فقط لبخند رهبری برای ما

  35. میعاد می‌گوید:

    سید جان!
    دست رو دلم نذار که خونه!!
    فردا صب از ۶ تا ۱۲ تو مسیر بوشهر به اهوازم. دارم میرم دانشگاه! (پزشکی اهواز قبول شدم) اگه دیگه مارو کمتر دیدین حلال کنین. درباره ساندیس هم، راستش من اگه نتونمم برم، یک نفر رو می فرستم که سهممو بگیره!!

  36. ف. طباطبایی می‌گوید:

    جدا متن زیبایی بود.
    خدا قوت آقای قدیانی.

  37. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    عرض ادب و تبریک به مناسبت پیروزی شیرین انقلاب اسلامی ایران.
    صلواتی نثار روح مطهر امام عزیز و شهدای انقلاب اسلامی…

  38. مرتضی می‌گوید:

    سلام حسین آقا.
    مهمترین ویژگی قطعه ۲۶ اینه که گره خورده با خون شهدا. اشکم رو درآورد این مطلب. هم اشک ذوق برای انقلابمان هم اشک دوریم از شهدا…

    شهدا! فردا… مسیر راهپیمایی ما از جزیره مجنون شروع می‌شود. سر کدام تقاطع، محل قرار؟

  39. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    چقدر دلنشین و عالی شروع کردید.

    “یوم‌الله بامعرفت به این می‌گویند؛ همین که فهمید به یک راهپیمایی احتیاج داریم، سر رسید. همین که فهمید بغض فریادهای‌مان گرفته، پیدایش شد.”

    بعضی ها شدید دچار توهم شده اند این روزها.
    نیاز به یک اتمام حجت داریم با بعضی ها… یک تجدید بیعت با امام خامنه ای…

  40. ف. طباطبایی می‌گوید:

    قاصدک منتظر؛
    آفرین به این ذوق و هنرتون.

  41. پیر مرد می‌گوید:

    یک نسل به انقلاب اسلامی بهمن ۵۷ می‌نازد، یک نسل به ۸ سال دفاع مقدس، لیکن نسل من به حراست از ناز نسل‌های قبلی می‌نازد. کار نسل من مهم‌تر است. ناز نسل من خریدنی‌تر است. نسل من به «آقا»یی چون «خامنه‌ای» می‌نازد. به «صبر»، به «بصیرت»… و البته به «انقلاب» و «انقلابی‌گری».

    احسنت!
    تبارک الله

  42. ره گذر 72 می‌گوید:

    طعنه و خنده به اشعار و شعارم بزنید
    تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید

    در حفاظت ز امیرم علی خامنه ای
    می شوم میثم تمار، به دارم بزنید

  43. مریم می‌گوید:

    چقدر قشنگ حرف دل ما رو می زنید…
    عالی نوشتید… خدا قوت.

  44. جست و جوگر می‌گوید:

    متن هاتون قشنگ و باحاله…

  45. عطشان می‌گوید:

    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

  46. هستی می‌گوید:

    گل گفتید!
    آقا ما باید به چه زبونی به بعضی ها بگیم که فریاد ۲۲ بهمنی ما آنقدر با ارزش هست که نمی خواهیم و اجازه نمی دیم کسی توی تاریخش ثبتش کنه الّا خداوند یکتا…
    آخه چطور انتظار دارید بعد از این همه شهید الان به فکر راضی کردن تویی که پاتو از سرزمینمون خوب قیچی کردند باشیم… هان چطور؟
    ساندیس فردا رو خوردن هم لیاقت میخواد…

  47. شیدا می‌گوید:

    انقلاب، انقلاب، انقلاب اسلامى
    جسم من، جان من، خون من، ترا حامى
    اى خون بهاى شهیدان، پر ثمر درخت ایمان
    اى شعله هاى فروزان، اى انقلاب
    روز ها کوشم و شب نخوابم، پاس مى دارمت، انقلابم
    اى گرفته سامان، ز خون جوانان، یادگار یاران، اى انقلاب
    اى ز تو گریزان، تبه کار دوران، اى غریو طوفان، اى انقلاب
    تویى تویی تو، حاصل شکنجه ها، خون بهاى انبیاء، هدیه خدا به خلق ما
    تویی تویی تو دست قدرت خدا، حالیا برآمده، از آستین توده ها
    روزها کوشم و شب نخوابم، پاس مى دارمت انقلابم
    به کف مسلسلم، عزم همچو آهنم، در کمین دشمنم، تا که ریشه اش ز بن کنم
    گر دهد دمى خدا، فرصتى دگر مرا، جان خود کنم فدا، در راه خاک پاک میهنم
    جان چه ارزد، آن که من فداکنم در راه پاک خونین انقلاب…
    روزها کوشم و شب نخوابم پاس مى دارم از انقلابم…

    این سرود را، در اوج زمان خاتمى یکى از دبیران خوبم، به ما یاد داد!
    ولى دیگر آن را از هیچ جا، نشنیدم!
    تقدیم به همه پاسداران واقعى انقلاب اسلامى!

  48. استرسی دارم برا فردا…!

    راستی؛
    شهدا! سر کدام تقاطع، بُوَد محل قرار؟

  49. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    به امید روزی که دوباره خواصمون، “خاص” بشن!

    بر خامنه‌ای رهبر خوبان صلوات…

    ألّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُم

  50. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    الله اکبر (به میزان کافی)

  51. سینا می‌گوید:

    سلام
    کسانی که مردم را به حضور در راهپیمایی دعوت می کنند خودشان بهتر از ما می دانند که حضور مردم هییییییییییییییییییییییییییچ ربطی به آنها ندارد.

  52. ناشناس می‌گوید:

    بسمه تعالی
    من نمی دونم این آقایون چطوری روشون شد بیانیه بدن و از مردم دعوت کنن بیان راهپیمایی!!!!!!!!!!!!!!!!!! امت کار خودش رو بلده. لطفا شما فردا بیاید از مردم بصیرت و ولایتمداری رو یاد بگیرید!
    ما برا آقامون جون می دیم… شماها هم خودتون بمونید و جواب خون شهدا و صد البته جواب خونی که به دل امام امت کردید! و ما نمی گذریم از حقمون…
    حواله تون میدیم به خون شهدا…

  53. قاصدک منتظر می‌گوید:

    گرچه بر ده شده تقسیم مبادی حضور
    هم مسیرند همه، ماه نوردیست به شور
    امر رهبر شنوی، هست به میزان شعور
    دشمنش کور، تنش از همه آفات به دور

  54. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    تا یه خورده دیگه (!؟) قطعه ۲۶ به روز می شود…

  55. قطعه 27 می‌گوید:

    آخ جون ساندیس…
    خداییش دیگه فردا باید تکدانه ای، سان استاری، چیزی بدن!
    🙂
    “ما اما جلوی دوربین‌های دشمن، اگر به شما لبخند زدیم، حتم کنید از عمق دل‌مان نیست؛ مجبوریم!”
    یه دونه باشی حاج حسین

  56. ستاره خرازی می‌گوید:

    چهار تا کیک کاکائویی، با دو تا پفک، با یه بیوگلز خریدم، فردا می خوایم بریم زیر یکی از این
    بلندگو خرابا بشینیم، بخوریم.
    خدایا! خواهش می کنم مثل هر سال چند تا از اون بلندگو خرابا سر راهمون قرار بده.

    وای!!! فکرشو بکن، مثلا وسط سخنرانی، بگه بقیه عرایضم رو همکارم به سمع و نظر شما می رسونه، بعد جناب مشایی بیان پشت بلندگو، اَی!!!

  57. میعاد می‌گوید:

    خوبه که بابا بعد یه دله سیر واسه خودتون می خندین! روزه شادی هم هست! اصلا چی بهتر از این! وجدانا نمی دونم پرزیدنت این مشایی رو تو کدوم لپ لپ زده!

  58. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید!‏
    نمی شه این یه خورده،‏ بیافته برای فردا بعد راهپیمایی.‏ آخه می خوایم بخوابیم. خدای ناکرده فردا از راهپیمایی جا نمونیم!!

  59. پرستو می‌گوید:

    سلام؛
    عجب جمعیتی بود امروز!

  60. دلخون می‌گوید:

    امروز رفتیم تا به امام نشون بدیم ما هنوز پای این انقلاب هستیم و تا آخر ایستاده ایم…
    البته فکر کنم من بیشتر امروز ایستادم چون از ساعت ۸:۳۰ تا ۲ بعداز ظهر اونجا بودم! 🙂

  61. ستاره خرازی می‌گوید:

    شانسو دیدی، یه بلندگو خراب پیدا نمی شد!
    خدایا تشکر!

  62. قطعه 27 می‌گوید:

    آقا امروز من ساندیس نخوردم؛
    یعنی اصلا ندیدم جایی بدن!
    خیلی حالم گرفته شد…
    🙁
    البلاء للولاء!!
    🙂

  63. ......... می‌گوید:

    سلام…

  64. لام می‌گوید:

    …………………

  65. ......... می‌گوید:

    حالا آرمیتا و علیرضا رو پیدا کردین؟

    میگم هاشمی هم اومده بودا!

    انگار داشت می گفت مردم با این انقلاب هستن و ازش دست نمی کشن…

    گفتم تو دست از سر این انقلاب بردار ما مردم همیشه هستیم.

  66. به جای امیر می‌گوید:

    نیمرو (گفت و شنود)

    گفت: در اخبار سایت های ضد انقلاب آمده است که هفته قبل، ابتدا رضا ربع پهلوی و مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی در ملاقات با یک کمیته فرعی اتحادیه اروپا خواستار مهار جمهوری اسلامی ایران شده بودند.
    گفتم: چه غلط ها! خب دیگه چی؟!
    گفت: همین سایت ها نوشته اند بلافاصله بعد از این ملاقات، اردشیر امیرارجمند و رجب مزروعی نیز به نمایندگی از سران فتنه با همان کمیته فرعی ملاقات کرده و همان درخواست را مطرح کرده اند ولی مسئولان اروپایی به آنها وعده سرخرمن داده اند.
    گفتم: یارو میهمان یک آدم قالتاق شده بود. صاحبخانه پرسید؛ گشنه ای؟! یارو جواب داد؛ آره! صاحبخانه گفت؛ خودم هم خیلی گشنه ام! قراره یک مرغ بخرم، وقتی خریدم، بهش میگم تخم کنه تا برات نیمرو درست کنم!

  67. سلام می‌گوید:

    سلام به همه.
    ببخشید یه سوالی!
    چرا تو این جشنواره فجر، آدم های کوچیک رو بزرگ می کنیم. مثلا سیمرغ دادن به همین خانم بازیگر (پگاه آهنگرانی)! اینایی که راس فتنه و سینه چاک جنبش بوقی بودن و هستن و الان هم هرچی دلشون میخواد چرت و پرت میگن و در مورد همه چی اظهار فضل می کنن… از دیشب اعصابم بهم ریخته!!!
    التماس دعا…

  68. م.طاهری می‌گوید:

    شهدا بودند و ما، جمع انقلابی ها جمع بود.

  69. کورش می‌گوید:

    ……………

  70. Prc77 می‌گوید:

    خیلی قشنگ بود!

  71. انشاءالله بسیجی می‌گوید:

    با سلام و خدا قوت
    می خواستم اول از همه بابت حضورتون تو جبهه امروزی ها (حق علیه آمریکا و صهیونیسم و…)خالصانه تشکر کنم و همچنین عرض کنم که به جای همه ی بی معرفت ها دوستون داریم و
    یا علی
    ملتمس دعای تند و تیزتون هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.