نامه ای به رئیس جمهور آمریکا

قطعه ای با ۲۰۰۰۰۰۰ بازدید 

سلام آقای اوباما! چه سلامی چه علیکی؟! چه کشکی چه پشمی؟! ما با تو قطع رابطه ایم! این ما هستیم که اندازه عمر جمهوری اسلامی، تو را تحریم کرده ایم؛ تو داری فیلم بازی می کنی در هالیوود! و خیال می کنی ما را تحریم کرده ای! و فکر می کنی هفته بعد، جمهوری اسلامی سقوط می کند! تو بازیگر نقش اول زرسالاران صهیونیسمی. خداحافظ پرزیدنت! روسیاه ترین رئیس جمهور آمریکا! ما هم چند هفته بعد، بعد از اینکه در یوم الله ۲۲ بهمن، توی دهنت می زنیم، یکی هم توی اسفند، برایت کنار گذاشته ایم! ملت ما، یک رای درون صندوق می اندازد و یک تیر به قلب کاخ سفید. کمی صبر کنی، امسال هم یادگاری می شود! ما با تو زیاد عکس داریم…

آقای اوباما! یادش به خیر! روزهای خوبی داشتیم با هم! عجب سکانسی بود بیداری اسلامی که تمامی ندارد. عجب جلوه ویژه ای بود ۹ دی. کدام طعم ساندیس را دوست داری، که بدهم بچه های خیابان انقلاب اسلامی، نی اش را برای چشمت سرو کنند؟! قد تو فقط از سارکوزی بلندتر بود! با ما، باید قدبلندی می کردی و روی پاشنه مخملی می ایستادی!! فتنه ۸۸ هم به جز چند سانت و چند سایت، نتوانست قد تو را بلند کند! ۲ سال بعد از فتنه، ریز می بینیم شما را! اعلیحضرت دهکده جهانی! رئیس جمهور روانی! زحمت صدام را بوش برای مان کشید و زحمت بن لادن را تو! بی زحمت، یک لیوان آب برای من می آوری!! گمانم رئیس جمهور بعدی آمریکا، زحمت اسرائیل را از سر بشریت کم کند! شاید هم نخست وزیر بعدی اسرائیل، زحمت شیطان بزرگ را! خلیج فارس ایران، محل دفن ریگان، «دول الخلیج العربیه»(!) محل دفن اوباما!! کل دنیای ۹۹ درصد، محل دفن مرتیکه بعدی!!! اتفاقا نفر پنجم از چهار نفر هم شعارش «تغییر» بود!! چه تغییر بزرگی کرده جمهوری اسلامی؛ شعب ابوطالب شد خیبر و بدر!! مرد است خامنه ای، ابرمرد… و خوب می داند با آمریکا و اسرائیل در کدام زمین بازی کند. رهبر ما با ملت حکومتی اش، فتنه را دفع می کند، تو بگو… تو بگو که به جز گاز فلفل، چه در چنته داری؟!

آقای اوباما! خوب «تغییر» دادی سیاست های آمریکا را! گند زدی مرد! غصه نخور! نفر بعدی از تو هم روسیاه تر است، حتی اگر سفید باشد! یا بور باشد! یابو باشد! سگ دست آموز صهیونیست ها باشد! می دانی! میکروفن هم باز نبود، نبود؛ اولین حرف رئیس جمهور بعدی آمریکا این است: «من از اوباما یک ویرانه تحویل گرفتم». هی مردک! تقلب کنی در انتخابات، قیامت می شود آمریکا!!

آقای اوباما! با جمهوری اسلامی، دست به مهره حرکت است. مهره تو، شیخ بیسواد بود، اما مهره ما، «آیات القرمزی» است و خوب می داند که تا «ظهور» چقدر وقت دارد. اسب شما «تراوا» بود، اما نام اسب ما، «ذوالجناح» است و نام شمشیر ما «ذوالفقار» است و نام رهبر ما «سیدعلی» است و اسم اعظم این نبرد عاشورایی، «خیبر» و «بدر» است. انقلاب اسلامی در ۹ دی به شما کیش داد و در بیداری اسلامی، مات تان کرد! حالا هیچ احمقی، علی عبدالله را «صالح» نمی داند و هیچ کس فکر نمی کند که از این پس، آل سعود، روی آرامش به خود ببیند! می خواهی ترک های کاخ سفید را بشمارم…

آقای اوباما! من از تهران با تو سخن می گویم. همانجا که سی و چند سال، قرار است جمهوری اسلامی، هفته بعد سقوط کند. در آمریکا، یکی از نامزدهای ریاست جمهوری قول داده که اگر رئیس جمهور شد، تاسیسات هسته ای ایران را بمباران می کند! ابله دارد تخفیف می دهد به جمهوری اسلامی! قصد شما سرنگونی ماست و برای همین نقشه فتنه کشیدید. ما هم البته نقشه ۹ دی کشیدیم و «مبارک» سرنگون شد. توی کتاب تاریخ دانش آموزان آمریکا، باید عکس تو را شطرنجی کنند! دیروز، معلم جغرافیا از دختر تو پرسید؛ کشورهای همسایه آمریکا را نام ببر. مالیای ۱۳ ساله گفت: ایران! جمهوری اسلامی! ایالات متحده بیداری اسلامی!

آقای اوباما! سایه جمهوری اسلامی، این روزها در حیاط خلوت تو، روی سر کاخ سفید، سنگینی می کند! بچه های جنبش تسخیر هم لباس شخصی اند و با بلندگوی لندکروز حاج بخشی در خیابان های واشینگتن، شعار مرگ بر اسرائیل می دهند. «ماشاء الله حزب الله». «ماشاء الله نصرالله».

آقای اوباما! آمار چند شرکت آمریکایی و اروپایی را بدهم که تحریم را دور زده اند؟! صهیونیست ها می دانند رئیس جمهور بعدی آمریکا کیست! مردم آمریکا این وسط عمله هایی هستند تا انتصاب، رنگ انتخاب داشته باشد! مردم بدبخت آمریکا یک روز رای می دهند تا ۸ سال، نظام سلطه صهیونیست بر ایشان حکومت کند! «دولت تغییر» هم مستعجل بود و باعجله فراخواند سربازان آمریکا را از بین النهرین. کاش در آمریکا بچه های جنبش تسخیر هم می توانستند نامزد ریاست جمهوری شوند. در دیار ما اما سران فتنه، روزگاری سران قوا بودند و از شهر جورج سوروس برای شرکت در انتخابات، نامزد شدند و حالا عده ای شان برای نظام، شرط می گذارند و عده ای شان دوره افتاده اند به نامه و عده ای شان از همان زندان، وبلاگ خود را آپ می کنند! «آزادی» مجسمه اش در آمریکاست، اما تجسمش اینجاست. احمد شهید، اسیر تو بود و زمانی که پلیس آمریکا داشت گاز فلفل در چشم دانشجویان آمریکایی فرو می کرد، چشمانش بسته بود. ما آن روز که در شعب ابوطالب بودیم، بچه های مان در عملیات کربلای ۵ چهل تایی، آب یک قمقمه را می خوردند، اما حالا رئیس جمهور ما در حیاط خلوت تو چه کار می کند؟! اگر احمدی نژاد در حیاط خلوت آمریکاست، اما بیداری اسلامی در حیات جلوت کاخ سفید، دارد «نقشه ماه» می کشد. شما هم با این دهکده جهانی تان؟! زرشک!

آقای اوباما! بیداری اسلامی، حیاط خلوت انقلاب اسلامی است. «بدر» است یا «خیبر» نمی دانم، اما اینقدر می دانم که اسرائیلی ها از سیدحسن نصرالله، مثل سگ می ترسند. «ماشاء الله حزب الله». گفت: «خیبر خیبر یا صهیون! جیش محمد قادمون».

آقای اوباما! در بینی نظام سلطه، ۹۹ درصد مردم دنیا دارند صدای ویز ویز می شنوند. خدا بخواهد؛ آتش بر ابراهیم، گلستان می شود و پهپاد مال ما می شود. راستی! گیرم مردم آمریکا روزگاری به تو رای داده باشند، مهم امروز است که تو را نمی خواهند و علیه نظام سلطه دست به قیام زده اند. می شود زودتر از موعد کنار بروی و اجازه دهی تا زمان انتصابات، مردم آمریکا چند ماهی نفسی تازه کنند؟! قربانت گردم، حکومت داری که با گاز فلفل نمی شود. دموکراسی که دیکتاتوری نمی شود! رفراندوم از جنبش تسخیر وال استریت واضح تر؟!

آقای اوباما! من نام رئیس جمهور بعدی آمریکا را می دانم… از میان همه نامزدها، همانی که کمرش در برابر گوساله سامری، بیشتر خم می شود! رئیس جمهور آمریکا در تل آویو تعیین می شود. تار و پود اتاق بیضی را عنکبوت می تند!

راستی آی کیو! «RQ170» سلام می رساند. حالش خوب است. ملیتش را عوض کرده و در انتخابات می خواهد به «شهاب ۳» رای بدهد. هی مردک! دست از پا خطا کنی، «شهاب ۳» از حوزه «خیبر» و «پهپاد» از حوزه «بدر»، وکیل ملت می شوندها! به اسلافت بگو؛ داستان «کربلای ۵» را برایت درست تعریف کنند. اینجا قومی ساکن است که شهید را با افتخار می دهد، اما به دشمن باج نمی دهد. خامنه ای، بخواهد رای می دهیم، بخواهد جان می دهیم.

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

آقای اوباما! حرف آخر ما این است: «مرگ بر آمریکا». ما پیشکسوت این شعار جهانی هستیم…

روزنامه کیهان/ ۲۱ دی ۱۳۹۰

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  2. سیداحمد می‌گوید:

    عجب تیتر کنجکاوی برانگیزی!

  3. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۲۲* امام حسن عسکری علیه السلام:

    مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.

    (تحف العقول، ص۴۸۹)

  4. چشم انتظار می‌گوید:

    چه نامه ای بشه این نامه. حتما” تو تاریخ ثبت خواهد شد…

    من که فکر نمی کنم پشه هم علاقه ای داشته باشه بره تو دماغ این مردک. مگر این که مأمور باشه.

  5. کبوترحرم می‌گوید:

    ایشالله بلای نمرود سرش بیاد:‏)‏

  6. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۲۶
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین بسیجیها فــــــــــــــدائی داری…

  7. پری می‌گوید:

    به زودی ان شاء الله قطعه دوملیونی میشه.

    نزدیک اربعینه نمی شه سور گرفت! از الان تبریک.

  8. کبوترحرم می‌گوید:

    چشم انتظار، وبلاگتون چی شده؟‏!‏

  9. م.طاهری می‌گوید:

    عنوان مطلب نوید دهنده متن خوبی است

  10. بهنام می‌گوید:

    سلام بر همگی
    و منتظر متن

  11. به جای امیر می‌گوید:

    آقا موشه! (گفت و شنود)

    گفت: رجبعلی مزروعی معروف به آقای مرگ موش که به خارج کشور گریخته و از بلژیک پناهندگی گرفته است اعلام کرده که باید انتخابات مجلس را تحریم کنیم!
    گفتم: ولی بعد از آن که خاتمی انتخابات را تحریم کرد ۸۶۲ تن از مدعیان اصلاحات یعنی دو برابر دوره قبل برای نامزدی مجلس ثبت نام کردند، فکرش را بکن که اگر تحریم نمی کرد چی می شد؟!
    گفت: عصبانیت مزروعی هم به خاطر همین است که مدعیان اصلاحات از خاتمی عبور کرده و دیگر برایش تره هم خرد نمی کنند.
    گفتم: حیوونکی حق دارد! چون به نمایندگی از طرف سران فتنه برای ارتباط با دفتر اتحادیه اروپا به بروکسل رفته و پناهندگی گرفته بود و حالا همه آرزوهایش را بر باد رفته می بیند!
    گفت: سایت ضد انقلابی بالاترین خطاب به مزروعی نوشته است بعد از تحریم انتخابات از سوی خاتمی و بی محلی اصلاح طلبان که دو برابر دوره قبل ثبت نام کرده اند، تنها راه باقیمانده برای شما خودکشی است!
    گفتم: یک روز آقا موشه که از زندگی سیر شده بود وارد داروخانه شد و از دکتر داروساز پرسید؛ آقا! مرگ من دارید؟!

  12. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    وقتی اعلام میکنید که تا ساعاتی بعد متنی خواهید گذاشت، برایم حس قشنگی به وجود می آید. جذابیت مطالب شما باعث شده ما با لذت منتظر باشیم…
    عاقبتتان به خیر.

  13. سلاله 9 دی می‌گوید:

    اعلیحضرت دهکده جهانی! رئیس جمهور روانی!

    من از تهران با تو سخن می گویم. همانجا که سی و چند سال، قرار است جمهوری اسلامی، هفته بعد سقوط کند.

    زرشک!

    «آزادی» مجسمه اش در آمریکاست، اما تجسمش اینجاست.

    شما هم با این دهکده جهانی تان؟!

    گند زدی مرد!

    ما با تو قطع رابطه ایم!

    خداحافظ پرزیدنت!

    *ماشاء الله حزب الله*

  14. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “کمی صبر کنی، امسال هم یادگاری می شود! ما با تو زیاد عکس داریم…”

    “اتفاقا نفر پنجم از چهار نفر هم شعارش «تغییر» بود!!”
    دلم تنگ شده براش… حیوونکی که نه؛ حیوانی!!

  15. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    راستی آی کیو! «RQ170» سلام می رساند… 🙂

  16. پری می‌گوید:

    با هر بندش کلی کیف کردیم! شاهکارید شما داداش!

  17. پری می‌گوید:

    بی زحمت، یک لیوان آب برای من می آوری!!!!

    معرکه است!!

  18. چشم انتظار می‌گوید:

    فصل الخطاب داداش حسین به آقای اوباما:
    آقای اوباما! من نام رئیس جمهور بعدی آمریکا را می دانم… از میان همه نامزدها، همانی که کمرش در برابر گوساله سامری، بیشتر خم می شود! رئیس جمهور آمریکا در تل آویو تعیین می شود. تار و پود اتاق بیضی را عنکبوت می تند!

  19. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    چه سلامی،… چه علیکی،… با شما!
    جـــــــنابِ تاریــــــــــکِ «بِلَک اوباما»!!…

    ای که بیش از سه سانتی! ای چند تا سانت!
    رو پاشنه یِ مخملیِ چند تا سایت!!…

    ای تو قدت، بلند تر از سارکوزی!
    ریز می بینتت؛ «آیات القرمزی»!

    روسیاهِ دهکده یِ جهانی!…
    رئیس جمهور!… مرتیکه یِ روانی!

    فرق نداره، سفید یا که بور باشی!
    مهم اینه؛ همیشه، “یابو” باشی!!

    با تو پریزیدنت، به زودی بدرود!
    به یادِ سوزشِ دماغِ نمرود!!…

    یادش بخیر! چه روزا، چه سکانسی!
    یادت باشه؛ باز هم بریم عکاسی!!

    چه ساندیس، با چه طعمی رزرو کنیم؟!
    تا نی اش را تو چشمتون سرو کنیم!!…
    .
    .
    .
    راستی آی کیو!
    «RQ170» سلام می رساند… بی زحمت، یک لیوان آب برای من می آوری!!

  20. “آقای اوباما! با جمهوری اسلامی، دست به مهره حرکت است.”

    چقدر جالب بود. مخصوصا اینکه صحبت های آقا هم توش بود.

  21. عمار می‌گوید:

    “اینجا قومی ساکن است که شهید را با افتخار می دهد، اما به دشمن باج نمی دهد. خامنه ای، بخواهد رای می دهیم، بخواهد جان می دهیم”
    آدم می مونه چی بگه جز این که عالی بود…..******************

  22. حنظله می‌گوید:

    خوب رجزی بود برادر حسین
    کلام آقا واسه ما مثه وحی منزل می مونه.حتما تو این انتخابات هم مثه همیشه روسفید میشیم ایشاالله

  23. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “ما هم چند هفته بعد، بعد از اینکه در یوم الله ۲۲ بهمن، توی دهنت می زنیم، یکی هم توی اسفند، برایت کنار گذاشته ایم! ملت ما، یک رای درون صندوق می اندازد و یک تیر به قلب کاخ سفید. کمی صبر کنی، امسال هم یادگاری می شود!”

    چه قشنگ کری می خونید!! دلم خنک شد.
    تو انتخابات یه حالی ازشون بگیریم که کیف کنن!!

  24. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “خامنه ای، بخواهد رای می دهیم، بخواهد جان می دهیم.”

    اصلا نمیدونم چه جمله ای بنویسم تا در شان زیبائی متن باشه.
    خیلی عالی بود. خوندن همه جملاتش یه لذت عجیبی داشت. خدا قوت آقای قدیانی.

  25. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    شما فوق العاده اید آقای قدیانی.
    احساس غرور زیبائی به همراه دارد این متن.
    شوق دارم برای خواندن دوباره متن، بیخیال امتحان ساعت ۱۶!!

  26. سیداحمد می‌گوید:

    “عجب جلوه ویژه ای بود ۹ دی. کدام طعم ساندیس را دوست داری، که بدهم بچه های خیابان انقلاب اسلامی، نی اش را برای چشمت سرو کنند؟! قد تو فقط از سارکوزی بلندتر بود! با ما، باید قدبلندی می کردی و روی پاشنه مخملی می ایستادی!! فتنه ۸۸ هم به جز چند سانت و چند سایت، نتوانست قد تو را بلند کند! ۲ سال بعد از فتنه، ریز می بینیم شما را! اعلیحضرت دهکده جهانی! رئیس جمهور روانی! زحمت صدام را بوش برای مان کشید و زحمت بن لادن را تو! بی زحمت، یک لیوان آب برای من می آوری!!”

    احسنت؛
    سالاری داداش حسین…

  27. عطشان می‌گوید:

    آخیییی! من که امیدوارم دوباره همین اوبی جون رییس جمهور آمریکا بشه حیفه بنده خدا! اگه این هم بره دیگه ما با کی روحیمون شاد بشه حالا اگر هم اوبی نشد لااقلکمش یکی مثل همین اوبی بیاد روحیمون شاد بشه.

  28. سیداحمد می‌گوید:

    آقای اوباما!
    “خیال می کنی ما را تحریم کرده ای!”
    ولی
    “این ما هستیم که اندازه عمر جمهوری اسلامی، تو را تحریم کرده ایم؛”

    آقای اوباما!
    “بگو که به جز گاز فلفل، چه در چنته داری؟!”
    “حکومت داری که با گاز فلفل نمی شود. دموکراسی که دیکتاتوری نمی شود!”
    “می خواهی ترک های کاخ سفید را بشمارم…”

    آقای اوباما!
    “بچه های جنبش تسخیر هم لباس شخصی اند و با بلندگوی لندکروز حاج بخشی در خیابان های واشینگتن، شعار مرگ بر اسرائیل می دهند. «ماشاء الله حزب الله». «ماشاء الله نصرالله».”

  29. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ” خامنه ای، بخواهد رای می دهیم، بخواهد جان می دهیم… ”

    … حرف آخر ما این است:

    « مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرگ بر آمریکا ».

  30. علی اکبر می‌گوید:

    سلام
    چرا تو قربونش بری؟ اون به قربون تو. منم به قربون قلمت مرد که انقدر قشنگ مینویسی
    کاش می شد…
    ولش کن، من به درد نوشتن نمیخورم، به درد ساندیس خوری میخورم!

  31. سیداحمد می‌گوید:

    “چه تغییر بزرگی کرده جمهوری اسلامی؛ شعب ابوطالب شد خیبر و بدر!! مرد است خامنه ای، ابرمرد… و خوب می داند با آمریکا و اسرائیل در کدام زمین بازی کند. رهبر ما با ملت حکومتی اش، فتنه را دفع می کند.”

    “نام اسب ما، «ذوالجناح» است و نام شمشیر ما «ذوالفقار» است و نام رهبر ما «سیدعلی» است و اسم اعظم این نبرد عاشورایی، «خیبر» و «بدر» است.”

    من از تهران با تو سخن می گویم
    .
    .
    “اینجا قومی ساکن است که شهید را با افتخار می دهد، اما به دشمن باج نمی دهد. خامنه ای، بخواهد رای می دهیم، بخواهد جان می دهیم.”

  32. سلاله 9 دی می‌گوید:

    خواندن این قبیل نوشته های تان که در آن ها از موضع قدرت، با سابق بر این، ابرقدرت های جهان و حالا به خاک سیاه نشسته های عالم، سخن می گویید و به سخره می گیرید هیمنه و شکوه پوشالی شان را، خیلی لذت بخش است. انشاءالله همیشه در پناه دعای خیر حضرت صاحب الامر(عج) و نائب اش باشید.

  33. حسین می‌گوید:

    حسین آقا این تیکه آخر که قرار شده “آرکیو۷۰″‌به شهاب۳ رای بده خیلی جالب بود!
    مرسی. عالی بود.
    موفق باشید.
    یاعلی(ع)

  34. سلاله 9 دی می‌گوید:

    «بدر» است یا «خیبر» نمی دانم

    ..
    .
    عجب سکانسی است، بیداری اسلامی که تمامی ندارد.
    .
    ..

    ما پیشکسوت این شعار جهانی هستیم…
    *«مرگ بر آمریکا».*

  35. میلاد پسندیده می‌گوید:

    پاراگراف سوم بعد از عکس اولاً خط پنجمش جنبش تسخیر درست تر نبود؟!
    همان پاراگراف توهین به مردم آمریکا درست بود؟!
    گیرم ملتشان از همه جا بی خبر هستند اما… شاید هم درست بود ولی هر راست نشاید گفت!

    شاید هم اگر این بازی با کلمات و به کار بردن اصطلاحاتش کمتر بود، جان می داد برای ترجمه… الآن باید مترادفشان را استفاده کرد اما به زیبایی و کوبندگی نسخه فارسی نمی شود
    در کل عالی

  36. میلاد پسندیده می‌گوید:

    به سبک طرح های اولیه مان برای قطعه!
    http://s1.picofile.com/file/7243470856/namehbeobama.jpg

  37. سیداحمد می‌گوید:

    ممنون میلاد؛
    دقیقا یاد قدیما افتادم!

  38. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی
    غرور اسلامی موج میزند در اینجا و در این متن. و این فضا در تمام متنهایی که بعد از صحبت های نورانی آقا نگاشته میشود، کاملا طبیعی است.
    فدای یک تار مویت آقاجان که نَفَست حق است.
    و البته لسان الغیب حرف دل ما را زده است
    اماما!
    گوهر پاک تو از مِدحَت ما مستغنی است/// فکر مشّاطه چه با حُسن خداداد کند

  39. سنگربان می‌گوید:

    “آقای اوباما! من نام رئیس جمهور بعدی آمریکا را می دانم… از میان همه نامزدها، همانی که کمرش در برابر گوساله سامری، بیشتر خم می شود! رئیس جمهور آمریکا در تل آویو تعیین می شود. تار و پود اتاق بیضی را عنکبوت می تند!”

    خوب دست انداختید انتصابات اسرائیلی را….

  40. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۲:۵
    تعداد افراد آنلاین: ۲۵ نفر

    ماشالله حزب الله…
    داداش حسین بسیجیها فــــــــــــدائی داری…

  41. به یاد سید سجاد می‌گوید:

    آقای اوباما! با جمهوری اسلامی، دست به مهره حرکت است. مهره تو، شیخ بیسواد بود، اما مهره ما، «آیات القرمزی» است و خوب می داند که تا «ظهور» چقدر وقت دارد. اسب شما «تراوا» بود، اما نام اسب ما، «ذوالجناح» است و نام شمشیر ما «ذوالفقار» است و نام رهبر ما «سیدعلی» است و اسم اعظم این نبرد عاشورایی، «خیبر» و «بدر» است. انقلاب اسلامی در ۹ دی به شما کیش داد و در بیداری اسلامی، مات تان کرد!

    نامه خیلی جالبی بود.

  42. به جای امیر می‌گوید:

    حادثه (گفت و شنود)

    گفت: مگه خاتمی انتخابات رو تحریم نکرده بود؟ و مگه نگفته بود که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کنند؟!
    گفتم: معلومه که گفته بود، تازه به جای اینکه به خاطر وطن فروشی و آدم کشی و همکاری با اسرائیل منتظر محاکمه و مجازات باشه، برای شرکت در انتخابات شرط هم گذاشته بود!
    گفت: پس چرا ۸۶۲ نفر از مدعیان اصلاحات یعنی دو برابر دوره قبل برای نامزدی مجلس ثبت نام کردند؟!
    گفتم: خب! بعضی از اونها گفته اند حاضر نیستند سرنوشت خودشان را به سرنوشت نوچه جرج سوروس صهیونیست گره بزنند.
    گفت: چه عرض کنم؟! عجب دنیایی شده! دست منافق ها چه زود رو میشه.
    گفتم: یارو داشت از خیابون رد می شد یک کامیون با سرعت بهش زد و افتاد مرد… این ماجرا قرار بود جوک پایان گفت و شنود امروز باشه. اما چه میشه کرد، حادثه هیچوقت خبر نمی کنه؟!

  43. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    تشکر مجدد بابت این متن زیبا.
    این بخش هم طعنه دلچسبی دارد:

    {دیروز، معلم جغرافیا از دختر تو پرسید؛ کشورهای همسایه آمریکا را نام ببر. مالیای ۱۳ ساله گفت: ایران! جمهوری اسلامی! ایالات متحده بیداری اسلامی!}

  44. خواهر شهید کاظم می‌گوید:

    وسطای متن بود گمانم نمی دونستم بخندم یا گریه کنم از بس قشنگ بود.
    از دیروز که حرفهای آقا رو راجع به بدر و خیبر شنیدم یه حالیم.
    انگار خبر از فتح الفتوحی دارد آقا.
    سه شنبه شبها دل ها عجب حال و هوای جمکران دارد.
    ببوسم خاک پاک جمکران را
    تجلی خانه پیغمبران را

    خبر آمد خبری در راه است…….
    اللهم عجل لولیک الفرج

  45. سادات می‌گوید:

    سلام
    انشاالله رجز خوانی برای دشمنان با حضرت ماه در رکاب حضرت خورشید قسمتتان شود.
    گفت بر ما کسی از شب زدگان غالب نیست
    این زمان آینه شعب ابیطالب نیست
    روز پیروزی بدر است خدا را صد شکر
    شور نشرح لک صدر است خدا را صد شکر
    این همان وعده نصرت ز خدای ازلیست
    و در قلعه خیبر به روی دست علیست
    بالّروح… بالدّم…لبیک یا سیدنا خامنه ای

  46. سادات می‌گوید:

    یک پیشنهاد:
    اگر میشه یک متن رجز برای دشمنان به هنگام قیام حضرت مهدی (عج ) بنویسید.
    طوفانی میشودها!!

  47. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۲۳* امام کاظم علیه السلام:

    دشمنی تو با ابلیس باید سخت باشد و نباید که او در تلاش اش برای نابودی تو، شکیباتر و پایدارتر از تو در مبارزه ات با او باشد؛ زیرا ابلیس با همه قدرت اش از تو ناتوان تر است و با همه بدی اش کمتر از تو می تواند ضربه زند، اگر تو به خداوند پناه بری، هر آینه به راهی راست هدایت شده ای.

    (تحف العقول، ص ۴۰۰)
    حسین قدیانی: احادیث امام هفتم را زیاد دوست دارم؛ امام مبارزه با فتنه ها و مناظره با فرقه ها بودند ایشان. امام کاظم، در جای جای سخنان شان، نشان از ۲ نکته، واضح و آشکار است؛ یکی فرزند امام صادق بودن و دیگری نوه امام باقر بودن… نیاز دارد قطعه ۲۶ به این قبیل احادیث. خیلی اوقات، سخنان «آقا» برایم تداعی کننده احادیث امام هفتم، و رفتار رهبر، تجلی صبر و ثبات آن امام بصیر است…

  48. سکوت می‌گوید:

    آقا به قول بچه ها گفتنی جیگرمان حال اومد آفرین داری خدایی…
    هر چه سعی میکنم نمیتونم جای خاصی از متن را کپی کنم که شاخص باشه چون بند بندش عین آب یخی میمونه که وسط تابستان در یه صحرای گرم و خشک بنوشی… نمیشه واضح گفت ولی در این هیاهوی وحشی صفتان بی رحم اینچنین رجز خواندن صفایی دارد برای خودش.. در پناه حق باشید حسین آقا…

  49. حی علی الجهاد می‌گوید:

    اگر روزی نمرودی بود و پشه‌ای او را از پاانداخت و منجی آمد، اگر روزی فرعونی بود و بحر او را بلعید و منجی آمد، اگر روزی کعبه بت‌خانه‌ شده بود و به حکم خدا قبله شد و منجی آمد …

    اگر آقا گفت بیداری اسلامی فراگیر می‌شود و شد، اگر آقا گفت مصر پیروز می‌شود و شد، اگر آقا گفت بیداری اسلامی به قلب اروپا می‌رسد و رسید، اگر آقا گفت جنبش ۹۹ درصدی آتش زیر خاکستر خواهد ماند و روزی شعله خواهد کشید و این بناى پوشالى استکبارى و سرمایه‌دارى را خواهد سوزاند و خاکستر خواهد کرد که خواهد کرد…

    اگر آقا می‌گویند در بدر و خیبریم؛ یعنی در بدر و خیبریم؛ یعنی پیروز میدانیم؛ یعنی قدرت اولیم؛ یعنی نزدیک است که منجی بیاید و یعنی ما کجای کاریم و یعنی آیا آماده‌ایم که پشه‌ای بیاید و لیبرال دموکراسی را ببلعد و بساط ظلم ورافتد و آیا ما آماده‌ایم از یاران مهدی عجل‌الله باشیم؟

    کاش یک متن صاحب‌الزمانی هم بنویسید، دل‌مان خیلی تنگ شده است …

  50. حی علی الجهاد می‌گوید:

    متن‌تان هم خیلی قشنگ بود … کلمات با ظرافت خاصی انتخاب شده بود …

    طیب الله …

  51. هوشنگ می‌گوید:

    فعلا خوب و یا بد همین مرتیکه به احتمال زیاد دوباره چند سالی در کاخ سیاه ظلم ماندگار است تا آخرتش بیش از پیش سیاه تر شود .
    این یعنی که به قول حاج حسین فعلا کمر این یکی پیش صهیونیست ها بیشتر خم میشه .
    انتخاب دوباره این یارو نه به معنی بهتر بودنش است نه … بیشتر به خاطر اینه که اون مثلا رقباش از این یکی وضع بدتری دارند .
    دست روی هر کدوم که میذارن ، پروندش پر از مسائلی است که هر کدوم از بابت
    بی آبروئی به اون یکی دیگه گفته زکی ….

  52. عمار می‌گوید:

    جان خود در ره “اولاد علی” می بازیم
    همچو “مالک” به عدوان علی می تازیم
    ای که گویی که خلایق ز ولی خسته شدند
    کوری چشم تو بر “سید علی” می نازیم********

  53. خیلی با حال بود! له شد بد بخت!

  54. در باغ شهادت باز باز است
    دانشمند بسیجی احمدی روشن به مقام والای شهادت نائل آمد.

  55. احمد می‌گوید:

    بکشن ببینن این هسته ای تو ایران تعطیل می شه یا اینکه ایران می شه قطب هسته ای دنیا

  56. چشم انتظار می‌گوید:

    بکُشید ما را ملت ما (روشن) تر می شود.

  57. علیرضا جمالی می‌گوید:

    سلام قبل از کلام….
    درود بر داداش حسین من بچه بسیجی، داداش حسین! اگه من رو یادت باشه، تو اون چند روز تحصن مسجد اعظم با هم آشنا شدیم و ۳ ساعت صحبت کردیم.
    بازم غرض از مزاحمت! البته برا انقلاب مراحمت! اینکه تو قم یه نمایشگاه و یادواره (نه از این یادواره ها که توش همه چی هست، الا شهدا) داشتیم و می خواستیم از حضرتعالی و حاج سعید قاسمی استفاده کنیم.
    در ضمن هر چی زنگ زدم جواب ندادی ته شمارم هم ۷۲۱۷ ست.
    لطفا جواب من رو بده
    برا یه شب تو دهه فجر میخواستیم
    هو الحق.
    حسین قدیانی: ممنون از لطف تان. اگر یکی از همین مطالب وبلاگ را که با حال و هوای مراسم تان هماهنگ است، بردارید و بخوانید، حال مضاعف داده اید!! این روزها خیلی گرفتار کتابم هستم…

  58. سایه/روشن می‌گوید:

    این ســــــو:
    وقتی مغزِ دانش مندان هدف می شود، یعنی عشق به تنهایی برای انقلاب کافی نیست. یعنی نباید جبهه ی علم را خالی کنیم که الان خط مقدم آن جاست.
    .
    .
    .
    و آن سوی هستـــــی:
    در آستانه ی اربعین چه زیبا شتافتی، ای شهیــــــدِ روشن!

  59. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام
    این متنتون از اون متنهای عالی بود من مطمئنم از خوندن این متن زیبا لب عزیز فرزانه ای به لبخند باز شده است. اگر چه خبر شهادت دانشمند کشورمون و همچنین خبر زلزله باز هم ناراحتمون کرد ولی تنها چیزی که باعث تسلای دلمون می شه اینه که هر روز که می گذرد یک روز به ظهور آقامون نزدیک می شویم ظهور عزیزی که دشمنان را غمگین و ما را شاد می کند. انشاء الله. التماس دعا.

  60. چشم انتظار می‌گوید:

    خط نفاق و ترور، همان خط نفاق و ترور اوایل انقلاب است. تنها تفاوت آن این است که در آن زمان، دانشمندان و حافظان اعتقادی و ایدئولوژی را از ما گرفتند و اکنون دانشمندان و حافظان علم و تکنولوژی را. ولی من معتقدم اگر اثر وضعی خون این شهدا، بیشتر از اثر وضعی علمشان نباشد یقینا” کم تر نیست.

  61. مامان محمدین می‌گوید:

    خامنه ای بخواهد فرزند هم میدهیم
    حسین قدیانی: از وبلاگ متفاوت و به شدت دوقلوی تان خوشم آمد… لازم است این جور وبها و این جور نگاه ها…

  62. چشم انتظار می‌گوید:

    از خون جوانان وطن (علم) دمیده
    http://casebook.parsiblog.com/Files/4.jpg

  63. م.طاهری می‌گوید:

    نامه قشنگی بود. لحن قشنگی هم داشت
    ادبیاتی درخور اوباما، صلابتی درخور جمهوری اسلامی

  64. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    تا دقایقی دیگر، ستون اصلی قطعه ۲۶ با متنی جدید، درباره شهید «احمدی روشن» به روز می شود!

  65. Sh می‌گوید:

    فراموش نکن که طلحه در زمان احمد(ص)، طلحة الخیر شد و زبیر، سیف الاسلام . و تو اگر اکنون در جبهه حق ایستاده ای بدان اگر از ریزش ها و رویش ها می گویند ، از ریزش های جبهه حق است و رویش های ﺁن . تو می توانی رویشی باشی و یا ریزشی ! می توانی جزء «یُخرِجُهُم مِّنَ الظُّلُماتِ اِلَی النُّورِ» باشی ویا «یُخرِجونَهُم مِّنَ النُّورِ اِلَی الظُّلُماتِ»

    بدنبال کدامین الگو برای رویشی؟ ولی تا ریزش ها را نشناسی ، نمی توانی رویشی باشی ثابت قدم ! تا چاه را ندانی ، راه را نشناسی! تا شب را ندانی ، روز را نشناسی! تا باطل را نشناسی، حق را نتوان پیدا کنی!

  66. قاصدک منتظر می‌گوید:

    کسی “مرگ بر امریکا” را به ملت ایران یاد نداد, “مرگ بر امریکا” از اعماق جان یکایک مردم برامد.
    *امام خامنه ای*
    دشمن اگر بتواند ما را ترور کند ولی زهی خیال باطل که فکر ما را ترور کند و صد البته که جوشش خون هر شهید حرکت چرخ پیشرفت این ملت را سرعت می بخشد.
    و باید این را بفهمد که:
    “مرگ بر امریکا” حرف اخر ماست.

  67. به جای امیر می‌گوید:

    تعریف( گفت و شنود)

    گفت: سایت ضد انقلابی «سکولاریسم نو» خطاب به گروه های اپوزیسیون نوشته «لطفا یک نگاه به فعالیت های دو سال گذشته خود بیندازید»!
    گفتم: خب! منظورش چیه؟
    گفت: این سایت می نویسد؛ «طی ۲ سال گذشته همه گروه های اپوزیسیون آلت دست جمهوری اسلامی بوده اند و با سازی که رژیم ایران کوک کرده بود، رقصیده اند.»
    گفتم: این حیوونکی ها مدتهاست که «ق ر» توی کمرشان خشک شده و نزده هم می رقصند.
    گفت: این سایت از گروه های اپوزیسیون خواسته که هوش و عقل خودشان را به کار بیندازند تا از طرف جمهوری اسلامی سر کار گذاشته نشوند.
    گفتم: ولی همین سایت «سکولاریسم نو» در جریان نفوذ مدحی، اطلاعات زیادی را لو داده بود.
    گفت: ولی حالا خودش را باهوش تر از بقیه گروه های اپوزیسیون می داند!
    گفتم: چه عرض کنم؟! از یارو پرسیدند فایده گاو بیشتره یا گوسفند؟ گفت؛ اگر بگویم گاو ممکن است فکر کنید که دارم از خودم تعریف می کنم!

  68. vahid می‌گوید:

    و چقدر برای یک مسلمان زشت است مسخره دیگران ،
    حتی اگر دشمنش باشد!

  69. ابوالفضل می‌گوید:

    آخر نامه امضا را نکردی!
    حتما گذاشته ای بدریون و خیبریون امضا را روی، روی سیاه اوباما نقاشی کنند!

  70. ستاره خرازی می‌گوید:

    آقای اوباما! بینی شما، مرا یاد دماغ سوخته ها می اندازد.

  71. چشم انتظار می‌گوید:

    دانشگاه، آزاد شد!…………………………

  72. محمد می‌گوید:

    سلام
    بسی حض وافر نصیبمان کردی برادر

  73. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم!

    تا دقایقی دیگر قطعه ۲۶ از مرز دومیلیون بازدید عبور می کند…

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

  74. آذرخش می‌گوید:

    بازدید امروز: ۱۶۸
    بازدید دیروز: ۲۲۵۱
    افراد آنلاین: ۲۳
    بازدید کل: ۲۰۰۰۰۴۶

    ماشاالله

  75. مجموعه صوتی « زخم دل » :
    مجموعه قطعه های زیبا و دلنشین دیجیتالی با نوای محمد حسن و محمدحسین سلطانی … و تک قطعه دلنشین زخم دل بهزاد نوید…

  76. سیداحمد می‌گوید:

    اربعین سید و سالار شهیدان بر اهالی قطعه مقدس ۲۶ تسلیت باد.

    نور دیده.. سربریده..
    ای برادر! خواهرت زینب رسیده… رفته و برگشته اما قد خمیده…

    http://upload20.ir/upload/1326471157257914295.wma

  77. خاتم می‌گوید:

    خیلی باهال بود
    دمت گرم حاج حسین

  78. بی عار می‌گوید:

    و چقدر جالب است که حتی یک نفر هم انتقادی ندارد !!
    به به چه گل و بلبل و مملکت امام زمانی ….!
    راستی بچه ها اگر به مزاج حاج حسین چییزی خوش نیاید شاید پیغاممان را تایید نکند ها.
    از ترس پچ پچ این و آن و دغدغه نان چه کار ها که نمی شود کرد.
    و چقدر آزاده بودن خوب است خوش بحال خودم که بی کارم و ترسی از بریدن نانم ندارم!!!!
    حسین قدیانی: دیگه این حرفها قدیمی شده، چیزای جدید پیدا کن!!

  79. بی عار می‌گوید:

    موضوع : فقط برای حاج حسین نه تاییدش!

    باز جای شکرش باقی است حاج حسین عزیز
    مرا نمیشناسی اما من خوب میشناسمت از وقتی که یک بچه بود این فضای سایبریت!، یک وبلاگ کوچک تا وقتی که این سایت شد.
    وقتی که فیلترش کردند نمی دانی چه هیاهویی به پا کردم در محیط مجازی!! بی خبری، عیبی ندارد حسین جان!
    حالا شما هر گمانی که میخواهی ببر و ما را حواله به پیدا کردن چیزهای تازه بده.
    راستی از امام زمان چه خبر؟ می گویند جمعه می آید جمعه از جمع است شاید دوشنبه ما را جمع کرد خدا را چه دیدی برادر! وعده ما در همان ساعت نامعلوم بی قراری هایمان!

  80. مرتضى اهوازى می‌گوید:

    به بى عار بیکار!
    فقط جواب یکى رو میدم:
    یکى از چیزایى که حاج حسین خیلى خوشش نمیاد و تایید نمى کنه جواباییه که بر و بچه هاى قطعه به بى عار و بیکارایى مثل تو میدن!
    جواب بقیه درى و ورى هات ر و هم به دلیلى که گفتم بى خیال مى شم!
    وعده ما در همان ساعت نامعلوم بی قراری هایمان!

  81. بی عار می‌گوید:

    به آقا مرتضی
    به رسم ادب سلام
    من حرفی نزدم که حداقل به شما بر بخورد !!!
    و به فرمایشات شما هم دری وری لقب نمی دهم ! و از اینکه بی خیال من شدیم خیلی ممنونم اصلا میگویند بخشش از بزرگان است برادر !
    شما نوشتید، من هم به حسین آقا نوشتم، نه به آقای اهوازی عیبی دارد؟!

  82. پرستو می‌گوید:

    🙂

  83. رفیق خواه می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    نوشته هاتان بی نظیر است. روح دارد. من را جذب میکند.
    من هم به اوباما میگویم زیاد خود را خسته نکن. به آن اهالی پشت پرده میگویم: خود را زحمت ندهید. تا جمهوری اسلامی و رهبری هستند زهی خیال باطل…

  84. ناشناس می‌گوید:

    حرف نداشت داش حسین!

  85. ناشناس می‌گوید:

    دمتون گرم! نفستون حق! در پناه ایزد منان

  86. رضا می‌گوید:

    آقای محترمی که نامه نوشتی! همیشه از خدا بخواهید کسی برای شما بد نخواهد، شما هم برای کسی بد نخواهید. با بد خواهی دل خودتو سیاه میکنی.

  87. ایمان می‌گوید:

    شعر خوب چیزیه واسه آدم!
    عکس باباتم اینطوری فتوشاپ می کنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.