تیتر این «طنز» را جمعه ملت، «نغز» می زند…

فتنه سال هشتاد و اشک، تلخی کم نداشت، اما شیرینی هایش، منحصر به فرد بود. وقتی بهار نزدیک است، حتی «مرگ برگ» افسانه است. نه! از درخت انقلاب اسلامی، برگی زمین نیفتاد؛ فوقش چند تا گلابی(اگر خلاف ادب است؛ بخوان گل آبی!! یا اسگل آن طرف آبی!!) زمین افتاد، اما در عوض، کلی آدم رو شد. یکی شان «آرای باطله» بود!…

چرا می خندی؟! آرای باطله هم آدم است دیگر! خیال می کنی فقط خودت آدمی؟! خیال می کنی با «کاغذ باطله» طرفی؟! مظلوم گیر آورده ای آرای باطله را؟! چون حالا زبان ندارد، فکر کردی می توانی پشت سرش صفحه بگذاری؟! فردا جمعه را دوست دارم، یکی هم به خاطر تجدید دیدار با آرای باطله! خدایی، دلم تنگ شده بود برایش! و نگاه که می کنم می بینم چه موجود جالبی است این آرای محترم باطله! باری در انتخابات گذشته، بی آنکه اصلا نامزد شده باشد، مقام بدی کسب نکرد و دیدیم که از گوگوش تا سروش را شکست داد!! و جناب «کلا به شما که عرض می کنم» را فرستاد ماه عسل پنجمی!! البته از چهار نفر!! می بینید؛ لاکردار پیچیده بازی کرد این آرای باطله، توی فتنه هشتاد و اشک! یک بار دیگر مرور کنیم ببینیم چگونه از هیچ نفر، شد چهارم…

برای خودش تبلیغ کرد، که نکرد! اصلا کاندید شده بود، که نشده بود! حوزه انتخابیه اش معلوم بود، که نبود! برای اسمش کد ۴ رقمی داشت، که نداشت! همراه با دیگر کاغذ باطله ها، جبهه جدید تشکیل داد، که نداد! داماد کاغذ کاهی بود، که نبود! چون داماد کاغذ روغنی بود، ورق A4 به او رای داد، که نداد! خانمش «اندیشمند فارین پالیسی» بود، که نبود! خودش اسکار گرفت، که نگرفت! به وحدت گند زد، که نزد! علیه دیگر نامزدها شایعه پراکنی کرد، که نکرد! اخلاق انتخاباتی نداشت، که داشت! پول بیت المال را خرج کرد، که نکرد! مردود فلان فتنه شد، که نشد! ساکت بهمان اختلاس بود، که نبود! رئیس ستاد انتخاباتی داشت، که نداشت! رئیس ستاد انتخاباتی اش به یکی دیگر رای داد، که نداد! در ماجرای «خلیج»، الف و لام «العربیه» را به باد داد، که نداد! کاسب جنگ ۸۸ بود، که نبود! عامل اختلاف بود، که نبود! عکسش را این طرف و آن طرف زده بود، که نزده بود! وعده خاصی داده بود، که نداده بود! مناظره می کرد، که نمی کرد! از وقت باقی مانده اش در مناظره پرس و جو می کرد، که نمی کرد! کسی اصلا آدم حسابش می کرد، که نمی کرد! سرش توی لاک خودش نبود، که بود! توی ویلای جرج سوروس بود، که نبود! از فرمول جین شارپ، پیروی می کرد، که نمی کرد! از ملک عبدلی پول گرفت، که نگرفت! شایعات علیه خودش را تکذیب می کرد، که نمی کرد! مشتی تر از این حرف ها نبود، که بود! جایی ۲ متر زمین به نام خودش داشت، که نداشت! جخت بلا، الان هم که نگاه می کنی، باز می بینی، همان روال را دارد ادامه نمی دهد، که می دهد! خمس مالش را به حزبی می دهد، که نمی دهد! در حمایت از خودش، موج وبلاگی در فضای سایبر راه می اندازد، که نمی اندازد! اهل موج مکزیکی و رفتن به استادیوم هست، که نیست! علیه داور، حرف های بی تربیتی می زند، که نمی زند! اهل فخرفروشی هست، که نیست! اینکه قبلا گونه ای از اجدادش، کاغذ وصیت نامه شهدا بودند را، به رخ خلق الله می کشد، که نمی کشد! عکس های زمان فتنه اش را سند خودعماربینی می کند، که نمی کند! از هیچ نفر چهارم شدنش را در بوق می کند، که نمی کند! اختلاس می کند، که نمی کند! اخلاص ندارد، که دارد! اگر کسی چیزی از مالش پیدا کرد، ادعای زدن به نام طرف دارد، که ندارد! لوطی مسلک نیست، که هست! مواضعش، همان مواضع قبلی اش است، که نیست! آقازاده اش، مامور دانشگاه آزاد در خارج از کشور هست، که نیست! با عوض شدن رئیس دانشگاه آزاد، ماموریت آقازاده اش در خارج، تمام نمی شود، که می شود! اصلا آقازاده دارد، که ندارد! از همان قبل از انقلاب، وضعش خوب بود، که نبود! با امام، ادعای عکس دارد، که ندارد! توی پلکان هشتم طیاره، با امام بود، که نبود! مظلوم نیست، که هست! دیر به دنیا نیامده، که آمده! سرزبان دارد، که بنده خدا ندارد! مال و منالی برای خودش جمع کرده، که نکرده! اگر توی انتخابات، رتبه ای کسب کند، مغرور می شود، که نمی شود! اگر ببازد، اعلام تقلب می کند، که نمی کند! ظرفیت فعالیت سیاسی ندارد، که دارد! با این همه، اهل سیاسی بازی هست، که نیست! با مطبوعات، مصاحبه می کند، که نمی کند! اگر بر اساس نظرسنجی ها ببیند که دارد می بازد، ادعای عمل بر اساس تکلیف می کند، که نمی کند! از آتشفشان بصیرت، با بصیرت تر نیست، که هست! دعوای ببرهای تامیل را تقصیر حرف های فلانی در مناظره می داند، که نمی داند! اگر رای نیاورد، لاف پیروزی گفتمانش را می زند، که نمی زند! اولدورم بولدورم دارد، که ندارد! خالی بند است، که نیست!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

آهای آرای باطله! نمی دانم جمعه پیش رو، از هیچ نفر، می خواهی چندم شوی، اما کارت بر اساس آخرین نظرسنجی ها درست است! تو تنها نامزدی هستی، که فی الواقع نیستی، اما این هم هست که هیچ نامزدی نمی تواند مثل تو، چهارم شود از هیچ نفر!! نه حزبی داری، نه جبهه ای، دفتر دستکی، نه حتی اینقدر حوصله داری که بروی وزارت کشور، ثبت نام کنی!

آهای ورپریده! خوشم می آید که هیچ کس تا به حال، شناسنامه ات را هم ندیده!! و تا به حال، گزکی دست شورای نگهبان نداده ای! باطله جان! روز آدینه، از گوگوش تا سروش با تو، از اوباما تا بوش، با ما!! جمعه می خواهیم یک مجلس برای خودمان تشکیل دهیم، یک مجلس عزا برای دشمن!! جمعه، سر کار است آقای اوباما!! اما هر جا سخن از انتخابات جمهوری اسلامی است، حتی «آرای باطله» هم روی مخ دشمن راه می ود! وای به حال آرای من، تو، او، ما، شما، ایشان… رای یک ملت. چه خوب که جمعه، روز کاری «اتاق بیضی» است!! ما جمعه، «پخش زنده» کار داریم با اوباما!!

جمعه، علی استون، رای به «اسلام» می دهد، «RQ170» به «شهاب ۳» و «بیداری اسلامی» به «انقلاب اسلامی». جمعه، زمستان، رای به بهار می دهد و «علیرضا» رای به «مصطفای شهید»… و بزرگ و بزرگ تر می شود، بال می گشاید، پرواز می کند پری نقاشی «آرمیتا» و سلام گرم خدای مهربان را به ملت ایران می رساند! جمعه، عدد چشم گیری نخواهد بود «آرای باطله»، اما از گوگوش تا سروش، با آرای باطله!!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. میلاد پسندیده می‌گوید:

    بسم الله…
    قربان تیترت

  2. سیداحمد می‌گوید:

    عجب شروع شیرینی!

  3. سرباز کمپ می‌گوید:

    “آهای آرای باطله! نمی دانم فردا از هیچ نفر، می خواهی چندم شوی، اما کارت بر اساس آخرین نظرسنجی ها درست است!”

    🙂

  4. میلاد پسندیده می‌گوید:

    فی الواقع، با این تعاریفی که شما از آرای باطله نمودید، ایشان باید اول می شدند… یکی پیدا نشد این همه کمالات آرای باطله را داشته باشد تا ما به او رای بدهیم!

    طرحی زده ام برای امام حسن عسکری (علیه السلام)… ببینید!

    … لطفاً را بعداً می گویم!!

  5. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    من عاشق آرای باطله شدم.

  6. سیداحمد می‌گوید:

    “برای خودش تبلیغ کرد، که نکرد! اصلا کاندید شده بود، که نشده بود! حوزه انتخابیه اش معلوم بود، که نبود! برای اسمش کد ۴ رقمی داشت، که نداشت! همراه با دیگر کاغذ باطله ها، جبهه جدید تشکیل داد، که نداد!

    رئیس ستاد انتخاباتی داشت، که نداشت! رئیس ستاد انتخاباتی اش به یکی دیگر رای داد، که نداد! در ماجرای «خلیج»، الف و لام «العربیه» را به باد داد، که نداد!

    جایی ۲ متر زمین به نام خودش داشت، که نداشت!

    خمس مالش را به حزبی می دهد، که نمی دهد! در حمایت از خودش، موج وبلاگی در فضای سایبر راه می اندازد، که نمی اندازد!

    اگر ببازد، اعلام تقلب می کند، که نمی کند! ظرفیت فعالیت سیاسی ندارد، که دارد!”

    خیلی این سبک را دوست دارم؛
    یادآور خاطرات قشنگی بود!
    سالاری…

  7. پژواک می‌گوید:

    مطلب شما در پایگاه اطلاع رسانی پژواک منتشر شد:
    http://www.pejvaknews.ir/fa/pages/?cid=16674

    در صورت تمایل pejvaknews.ir را در قسمت پیوندهاتون لینک بدید
    بنر سایت: http://www.pejvaknews.ir/files/fa/news/1390/8/18/13499_459.jpg
    + کد آر اس اس اخبار این پایگاه جهت درج در قسمت کدهای وبلاگ:

    یا علی

  8. میلاد پسندیده می‌گوید:

    آخه چرا دروغ میگی؟! من که این را خواندم بغض کردم بجای خنده!… شاید طنز سیاه بود و کمی تحلیل… مدتی هست که طنز هایت، من را نمی خنداند… مشکل از گیرنده است یا فرستنده؟!!

  9. میلاد پسندیده می‌گوید:

    به به… عکس های حاج حسین را هم که زیاد کردید… چه صفایی داده به قطعه… عطر گلاب محمدی در دماغم پیچید! نمی دانم چرا!!

  10. سیداحمد می‌گوید:

    واقعا آرای باطله، شرف دارد به بعضی ها!
    عذاب می کشم از این بچه بازی ها.
    چرا بعضی آقایان اینقدر بی سیاست و ساده اندیش شده اند؟!
    یادم باشد هیچ وقت کاندید مجلس نشوم!!!
    حسین قدیانی: بچه ها! در این فراز از فرمایش امروز «آقا» دقت کنید؛
    «حضرت آیت الله خامنه‌ای حساسیت انتخابات روز جمعه را بیشتر از انتخابات دوره‌های قبل دانستند و فرمودند: در کنار مسئله حضور مردم، رأی به نامزدهای صالح نیز مهم است».
    خامنه ای که حکیم است، چرا به جای «نامزدهای اصلح» که معمولا به این تاکید می کنند، این بار گفتند «نامزدهای صالح»؟! آیا نمی توان نتیجه گرفت که «آقا» از تقسیم بندی جریان اصول گرایی به اصلح و صالح و عمار و مردود و عمارتر و… ناراضی اند؟! و از این همه جبهه در جریان اصول گرایی ناراحت اند؟! گمانم تاکید بر «نامزدهای صالح» به جای «نامزدهای اصلح»، نکته های فراوان دارد در باب وحدت. در همین سخنرانی، عجبا که چند بار «آقا» گفتند «جبهه استکبار». قطعا مقابل این جبهه، فقط و فقط «جبهه جمهوری اسلامی» قرار دارد، نه این همه جبهه. این البته بخشی از نظر و تحلیل من است از سخنان امروز «آقا».

  11. سلام…………………..
    حسین قدیانی: کامنت شما به دلیل نیاز مبرم به اصلاح غلط های ویرایشی، نقطه چین شد.

  12. برف و آفتاب می‌گوید:

    یه گلابی زرد تپل مپل رسیده که وقتی میفته زمین شاپّ می کنه!

    فردا می خواهیم یک مجلس برای خودمان تشکیل دهیم، یک مجلس عزا برای دشمن!!

    ان شاء الله که روسفید بشیم.

  13. میلاد پسندیده می‌گوید:

    گل گفتی… همان اولین «جبهه استکبار» را که فرمود، فهمیدم این سخنان با دقت چیده شده… با دقت باید شنید… باید نکته ها را خواند.
    حسین قدیانی: بسیجی زیرک و باهوش، همین طور گوش می کند به سخنان «آقا» که کلمه کلمه اش حکیمانه است… و ظریف و معنی دار!

  14. میلاد پسندیده می‌گوید:

    جدای از این، تاکید عجیب ایشان بر جوانان هم بیش از یک ترادف و تصادف با ولادت امام عسگری بود!!

    متن سخنرانی امروز رهبر:
    http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=19173

  15. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد آقا امام حسن عسگری(ع) بر اهالی قطعه مقدس۲۶، مبارک باد!

    http://www.faupload.com/upload/90/Esfand/میرداماد-میلاد-حسن-عسگری.mp3

  16. برف و آفتاب می‌گوید:

    سلامتی “آقا”ی عزیز دلمون ۱۴ تا صلوات!

  17. محصل می‌گوید:

    آخ که چقدر دلم هوای ایران و آقا رو کرد. هر چی که عصر خندیدیم از دماغمون درآوردی تو این غربت، برادر حسین!!!!!!!!!!

  18. حنظله می‌گوید:

    به لطف الهی ملت ایران در انتخابات روز جمعه، سیلی سخت تر از سیلی ۲۲ بهمن ، به چهره استکبار خواهد زد.”
    امام خامنه ای

  19. ببین از یه سوژه کوچیک مثل آرای باطله چطور استفاده می کنه این داداش…
    سالاری به مولا…

    این تیکه از همش قشنگ تر بود:
    اینکه قبلا گونه ای از اجدادش، کاغذ وصیت نامه شهدا بودند را، به رخ خلق الله می کشد، که نمی کشد!

    زنده باشی داداش…

  20. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    چه قدر مناقب و اوصاف حمیده دارد، این آرای باطله؛ اما عالی تمام می کنید، عالی…

    “فردا عدد چشم گیری نخواهد بود «آرای باطله»، اما از گوگوش تا سروش، با آرای باطله!!”

  21. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    انشاءالله جمعه، کاری می کنیم کارستان و مدیون این شهدا، نمی شویم.

    http://www.iranvij.ir/upload/images/thy6uryj4vmpujwl58dp.jpg

    “فردا می خواهیم یک مجلس برای خودمان تشکیل دهیم، یک مجلس عزا برای دشمن”

  22. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    اتفاقا امروز تا این را از زبان آقا شنیدم، به فکر فرو رفتم! انگار خیلی پررنگ بود این جمله ی آقا در این روزهایی که همش داریم از نامزد اصلح حرف می زنیم…

  23. گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مردم و خانواده شهدا و ایثارگران:

    هر جوانى که با انگیزه‌اى، با یک ایمان مقدس و پاکى حرکت کرد، از خانه‌ى خود، از راحتى خود، از آغوش پدر و مادر خود، از هواى خنک در گرماى تابستان، از محیط گرم و نرم در سرماى زمستان دل کند و رفت در دل آن حوادث خونین، پر اضطراب و پر وحشت، تن خود و جان خود را کف دست گرفت تا در برابر تکلیف و وظیفه فدا کند، او یک الگوست. این یک عظمتِ مجسم است در مقابل چشم ما.

    امثال ما افرادى که پا به سن گذاشته‌ایم و پیرمرد شده‌ایم، لذت ما از دیدن اینها، یک لذت قلبى است؛ اما جوانها علاوه‌ى بر این احتظاظ روحى و قلبى، درس میگیرند، الگو میگیرند. و شهداى ما زنده‌اند…

  24. emad می‌گوید:

    بسمه تعالی

    ما می آییم…

    ما می آییم تا بار دیگر ثابت کنیم که اگر در کربلا نبودیم، ولی هل من ناصر مولای زمانمان را پاسخ خواهیم گفت.

    ما می آییم تا قدردان حاکمیتی باشیم که ۱۴۰۰ سال بود برای به ثمر نشستن آن، خون ها تقدیم شده بود.

    ما می آییم تا قدردان خون هایی باشیم که در راه حاکمیت اسلام و نظام اسلامی ریخته شده است، باشیم.

    ما می آییم تا نشان دهیم که بیداریم و اگر چه جنگ تمام شده است، ولی مبارزه هرگز پایان نمی یابد.

    ما می آییم تا نشان دهیم که قدردان خون شهدای هسته ای خود هستیم و به آنها بگوییم که راه شما را ادامه خواهیم داد.

    ما می آییم تا نشان دهیم اگر ضعفی است خود آن را با کار و تلاش باید از بین برد و نباید منتظر دیگران باشیم.

    ما می آییم تا نشان دهیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

    ما می آییم تا نشان دهیم که نخواهیم گذاشت این عمار مولایمان دوباره تکرار شود.

    ما می آییم چون دندان های با حقد و غضب گشوده شده را علیه اسلام و انقلاب می بینیم.

    ما می آییم تا نشان دهیم که تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

    ما می آییم تا نشان دهیم که از فتنه گر و ساکتین فتنه بیزاریم.

    ما می آییم تا بدانند آنانکه که انتخابات را تحریم می کنند، مستبدترین انسان ها هستند و معنای مردم سالاری و دموکراسی را به معنای واقعی خود ندانستند.

    ما می آییم تا به آل سعود سفاک و آل خلیفه نجس، نشان دهیم که اگر دوباره عاشورایی تکرار شود، قطعا این بار سر یزیدیان بر بالای نیزه خواهد رفت.

    ما می آییم تا نشان دهیم به دنیا که ما ایستادیم و همین ایستادگی امروز موجبات بیداری تمام جهان است.

    ما می آییم تا دل امام زمان(عج) را شاد کنیم.

    ما می آییم تا نشان دهیم که شهدای کربلای ۵ زنده اند و شاهد و ناظر اعمال ما.

    ما می آییم تا سیلی محکمتر از ۲۲ بهمن را به دشمن بزنیم.

    ما می آییم تا نگذاریم که دوباره اشک از چشمان آقایمان جاری شود.

    ما می آییم تا فرزندمان در تاریخ نخوانند که امامشان را تنها گذاشتند.

    ما می آییم تا ضربه آخر را بر پیکر نحیف استکبار وارد کنیم.

    ما می آییم تا از همه مظلومان عالم دفاع کنیم.

    ما می آییم تا استکبار بداند که هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    ما می آییم چون فرزند ۹ دی هستیم.

  25. یا زینب می‌گوید:

    “هدایت دلها و جانهاى ما به دست خداست.”
    “به فضل الهى، اراده و عزم خود را به رخ دشمن بکشید تا بفهمد که در مقابل این ملت نمیتواند مقاومت کند.”
    صحبتهای امروز آقا خیلی حرف داشت.

  26. سیداحمد می‌گوید:

    “فتنه سال هشتاد و اشک، تلخی کم نداشت، اما شیرینی هایش، منحصر به فرد بود.”

    واقعا شیرینی هایش فراموش نشدنی بود؛
    با یادآوری خیلی از خاطرات اون ایام، هنوز هم قلبا شاد میشیم و لذت می بریم!

  27. رضا می‌گوید:

    نوشتی… مظلوم تر از بهشتی: آیت الله مصباح. می نویسم: خادم جمهور!

  28. پرستو می‌گوید:

    اصولگرایان حامی میرحسین موسوی!
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=46092
    حسین قدیانی: عجب!

  29. سیداحمد می‌گوید:

    پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۵۱
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین بسیجیها فـــــــــدائی داری…

  30. بانو می‌گوید:

    چرا می خندی؟! آرای باطله هم آدم است دیگر! خیال می کنی فقط خودت آدمی؟! خیال می کنی با «کاغذ باطله» طرفی؟! مظلوم گیر آورده ای آرای باطله را؟! چون حالا زبان ندارد، فکر کردی می توانی پشت سرش صفحه بگذاری؟!
    با این همه حرف خنده دار مگر می شود نخندید!!
    دمتان گرم مثل همیشه عالی بود.

  31. به جای امیر می‌گوید:

    شیلنگ (گفت و شنود)

    گفت: تعدادی از مدعیان اصلاحات به خاتمی اعتراض کرده اند که چرا با تحریم انتخابات آبروی اصلاح طلبان را برده و آنها را سنگ روی یخ کرده است.
    گفتم: تازه یادشان افتاده؟!
    گفت: به خاتمی گفته اند وقتی نظرسنجی ها نشان می دهد که ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند، تحریم انتخابات یعنی این که مردم برای اصلاح طلبان تره هم خرد نمی کنند.
    گفتم: خب! دیگه چی؟ خاتمی چه جوابی داده است؟!
    گفت: خاتمی گفته نمی دانستم کار به اینجا می کشد!
    گفتم: دارد رد گم می کند! تحریم انتخابات فرمول مشترک جرج سوروس و مایکل لدین است و خاتمی در این میان هیچکاره بوده است.
    گفت: چه عرض کنم؟! به خاتمی گفته اند، با لبخند که کار پیش نمی رود با همین لبخندهای شما به این حال و روز افتادیم.
    گفتم: یارو رفته بود ملاقات یک بیمار که زیر چادر اکسیژن بود ولی هرچی به بیمار لبخند می زد و حال و احوال می کرد، بیمار به جای خوشحالی، به شدت دست و پا می زد پرستار از راه رسید و با دستپاچگی گفت؛ پاتو از روی شیلنگ اکسیژن بردار. بیمار رو خفه کردی!

  32. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    آقای قدیانی! این لینکی که پرستو، گذاشته؛ عجب نداره ها!
    تاریخ انتشارش مال ۱۲ اردیبهشت ۸۸ و انتخابات ریاست جمهوری است… فکر کنم ایشان دقت نکرده و الا الان دیگه خزترین کاندید نمایندگی هم همچین غلطی نمی کند.
    خصوصی
    حسین قدیانی/ عمومی: پس دوباره عجب!!

  33. سیداحمد می‌گوید:

    خصوصی

    امشب محسن رضایی قراره بیاد پارک ملت!
    حسین قدیانی/ عمومی: بیاد!!

  34. سیداحمد می‌گوید:

    اومد!!!
    حسین قدیانی: اومد که اومد!!

  35. آذرخش می‌گوید:

    خصــــــــــــــــوصــــــــــــــــی

    هیچی! خواستم ببینم کی جرات داره عمومی کنه کامنتم رو!
    :-))))))

  36. سجاد می‌گوید:

    …………………………………………….

  37. سیداحمد می‌گوید:

    خواهر زاده ۱۰ سالۀ من می فهمه امشب وقت مناسبی برای چنین بحثی نیست؛ ضرغامی نمی فهمه؟!!!
    امشب وقت انتقاد از سیاست های اقتصادی دولته؟؟؟
    امشب محسن رضائی باید بیاد و ابراز فضل کنه؟!!!!!!
    ای خدا! اینا کی می خوان کار رسانه ای رو یاد بگیرن!!!
    اصلا الان وقت چنین بحثی نیست… اصلا!

  38. همیشه این عروسکا رو توی کامنتم کپی می کردم، چپر چلاغ می شد… می ترسیدم بفرستم!
    یک، دو امتحان میشه…
    🙂
    🙂
    🙂

  39. ناشناس می‌گوید:

    بال می گشاید،
    پرواز می کند؛
    .
    .
    .
    پریِ نقاشیِ «آرمیتا»::::……………

  40. آنتی کوفی می‌گوید:

    کلا به خدمت شما که عرض کنم: واو به واو کلمات آقا قابل تعمق و ردیابی نکات ارزنده است.
    نگید تعصب که تواتر ریزبینی و نکته سنجی حضرتش در انتخابات کلمات، قابل رویت در دیگری نبوده برایم.
    مثلا:
    *در استفاده از کلمات فارسی، به جای عربی در محافل عمومی: مانند آفرین به جای احسنت، سردار جاویدنشان به جای جاویدالاثر، پرودرگارا به جای الهی، یا هر کلمه دیگری در دعاهای در معرض عموم.
    *استفاده از تعابیر ویژه هر عصر و دوره ای برای انتخابات مثلا ریاست جمهوری. مثلا عبارت “پایبند به اصول باشد” رو در هیچ جای دیگه از ادبیات آقا در ریاست جمهوری های دیگه مشاهده نمی کنید.
    * رجوع کنید به خطبه های تاریخی ۲۹ خرداد ۸۸؛ گفتند چون در آن مناظره از افرادی اسم برده شد بنده این موارد را عرض میکنم؛ که آنجا درباره رفسنجانی و ناطق فرمایشاتی داشتند. اما مگر در آن مناظره تاریخی، فقط از این ۲ حرف رانده شد؟؟!! خاتمی و بقیه چه؟ چرا از خاتمی کلمه ای به میان نیامد؟ حداقلش این است که خاتمی دو دوره رییس قوه مجریه بود و ناطق هیچ دوره نبود و…

    به علت طولانی شدن ادامه نمی دهم.
    کلا به خدمت شما که عرض کنم: فرمایشات آقا رو که امروز گوش نکردم اما تیترشو که در خبرگزاریها دیدم، کلمه نامزد صالح در مغزم به شدت بولد bold شد که چرا برای اولین بار کلمه نامزد صالح؟!
    احتمالات:
    ۱- ممکن است چهره هایی منافق گونه و یا برخی با غفلت شورای نگهبان از فیلترش عبور کرده باشند. پس همه نامزدها علی الاطلاق صالح نیستند.
    ۲- آخرین انتخابات را نگاه کنید. ریاست جمهوری ۸۸ را می گویم. دونفر از کل نامزدها یعنی کروبی و موسوی (یعنی ۵۰ درصد کل نامزدها) تا قبل از روز رای گیری براساس رای شورای نگهبان صالح بودند اما طی چند روز پس از رای گیری مشخص شد که نه تنها ۵۰ درصد نامزدهای ریاست جمهوری اسلامی ایران صالح که نبودند بماند، که جزو فاسدترین و خبیث ترین گرگهای در لباس میش بودند و ضد انقلاب و هم پیاله جبهه استکبار.
    ۳- یکی دو تا دیگه احتمال دیگه هم بود که با بچه ها تو ستاد بحثش بود اما خستگی دیگه نمیذاره فکر کنم و یادم بیاد!
    ۴- به یاد دوران شیرین دانشجویی: ” التماس کنید دعاتون کنم”

  41. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    “حدیث انتخاب”

    ۴* امیرالمومنین علی علیه السلام به مالک اشتر:

    کارگزاران خود را از اهل تجربه و حیا برگزین.
    .
    فردی را انتخاب کن که به نظرت از دیگران، خیرخواه تر و در برابر فرمان پروردگار و رسول خدا و امامت، مطیع تر باشد.

  42. قلی می‌گوید:

    ………………

  43. سیداحمد می‌گوید:

    برترین جهاد، آن است که انسان روز خود را آغاز کند در حالی که در اندیشۀ ستم کردن به احدی نباشد.

    رسول اکرم (ص)
    حسین قدیانی: دارم قدیمی ترین دیدگاه های وبلاگ را می بینم؛ از اولِ اول… چقدر تاریخیه!!

  44. سیداحمد می‌گوید:

    تاریخی و پر از خاطره؛
    من زیاد چنین کاری می کنم!

  45. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    “السلام علیک یا حسن بن علی العسکری”

    ماییم و یک نگاه تو، آقای سامرا…

    http://rajanews.com/Files_Upload/48938.jpg

  46. خواهر شهید کاظم می‌گوید:

    چه خوب که جمعه، روز کاری «اتاق بیضی» است!! ما جمعه، «پخش زنده» کار داریم با اوباما!! جمعه، علی استون، رای به «اسلام» می دهد، «RQ170» به «شهاب ۳» و «بیداری اسلامی» به «انقلاب اسلامی». جمعه، زمستان، رای به بهار می دهد و «علیرضا» رای به «مصطفای شهید»… و بزرگ و بزرگ تر می شود، بال می گشاید، پرواز می کند پری نقاشی «آرمیتا» و سلام گرم خدای مهربان را به ملت ایران می رساند! جمعه، عدد چشم گیری نخواهد بود «آرای باطله»، اما از گوگوش تا سروش، با آرای باطله!!

    و چه خوب که جمعه پوزه شیطان را به خاک می مالیم.
    اوباما و ناتانیاهو را زیر انگشت له می کنیم.
    کلی به خودمان حال می دهیم و ساندیس حکومتی نوش جان می کنیم.

    مثل همیشه زیبا، خواندنی، و شادی آفرین… آفرین!
    عید میلاد اباالمهدی عجل الله بر تمام عاشقانش (علی الخصوص بچه های قطعه) مبارک باد.
    امام حسن عسکری (ع):

    راه دوست یابى

    مـن کـان الـورع سجیته، و الکـرم طبیعته، و الحلـم خلته کثـر صـدیقه.

    کسـى که پارسایـى، خـوى او، و بخشنـدگـى، طبیعت او، و بردبارى، خصلت او باشـد، دوستانش بسیار شوند.

  47. میثم می‌گوید:

    سلام! به آنتی کوفی بگویید؛ قدری بیشتر در رابطه با سخنان رهبر انقلاب، مطلب بنویسد. اگر به او دسترسی ندارید، خودتان کمی موشکافانه تر سخنان رهبر انقلاب درباره انتخابات ریاست جمهوری و این دوره مجلس را دوره کنید.

  48. دلبر نیوز می‌گوید:

    با سه مطلب به روزیم.
    منتظر حضور و نظرات شما هستیم. موفق باشید.

  49. عمار می‌گوید:

    وصیت شهید عباس جوشقانی: دقت نمایید به چه کسی رای میدهید که اگر خطا کنید، روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.

  50. حسین می‌گوید:

    به وبلاگ تازه تاسیس ما هم یه سری بزنین.
    http://ingholt.blogfa.com/

  51. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی!
    با نکته ای که راجع به صحبت آقا گفتید، موافق نیستم. البته تقصیر شما نیست، معمولا وقتی ذهن انسان زیادی نسبت به چیزی حساس میشه، ناخودآگاه همه چیز رو اون شکلی میبینه. آقا اینقدر به بصیرت و انتخاب ملت مطمئن هستند، که هیچوقت نمیان راجع به یک عده خاص کد و رمز بدهند. ایشان برخلاف بعضی از ماها عمیقا به انتخاب مردم بها میدهند ولو صد در صد خلاف خواسته خودشون باشه و بارها فرموده اند که از رأی من حتی خانواده م هم خبر ندارن. در ثانی در مورد دو لیست اصلی اصولگرایان اینقدر مسأله حاد نیست که شما میگویید. وقتی عقلای قوم و علمای طراز اول پشت اونها هستند جای نگرانی نیست؛ چون این بزرگان قطعا برای رضا خدا وارد شده اند و در ادامه هم مراقب هستند کج روی نشود. اینقدر اختلاف صبیعی است و چه بسا باعث ارتقای سطح گفتمان انقلاب و اسلام ناب هم میشود. صحبت های آقا را باید قطره قطره مثل شهد شیرین بهشتی نوشید ولی بدون پیش فرض.
    حسین قدیانی: این را خودم قبول دارم، اما همچنان معتقدم که «نامزدهای صالح» نکته ها داشت در برش! و البته توقع ندارم که همگان این قبیل نکته ها را بگیرند! منتهی آن نکته ای که من اشاره کردم، با این چیز سطحی و دم دستی که شما داری می گویی، خیلی فرق دارد! ظاهرا این شده شیوه منتقدین که اول می آیند از نظر طرف، یک نظر کاریکاتوری ترسیم می کنند، و بعد همین کاریکاتور را به راحتی نقد می کنند!! من کی خبر از رای «آقا» در انتخابات دادم؟! کی گفتم ایشان عمیقا به انتخاب مردم بها نمی دهد؟! و این را هم داخل پرانتز بگویم که؛ اتفاقا انشقاق و انشعاب میان نیروهای اصول گرا، به خاطر عقلای قوم پشت سرشان، خیلی هم طبیعی نیست، بلکه گاهی اختلاف و ۲ دستگی، نتیجه بی تدبیری خود عقلاست، با عرض معذرت!!

  52. میلاد پسندیده می‌گوید:

    با متن جدید، منتظر نظر دوستان هستم.

  53. محصل می‌گوید:

    ………………

  54. پیرمرد می‌گوید:

    احسنت، خوب همه را به خط کردی. اما اینجا دلم را هری ریختی:
    “و «علیرضا» رای به «مصطفای شهید»… و بزرگ و بزرگ تر می شود، بال می گشاید، پرواز می کند پری نقاشی «آرمیتا» و سلام گرم خدای مهربان را به ملت ایران می رساند!”

  55. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **لا اله الا الله الملک الحق المبین**

  56. مجید می‌گوید:

    …………………………..

  57. سعید می‌گوید:

    یه سوال: و قبل از سوال، بگویم جواب تان به م. اشرف را تا قبل از داخل پرانتز قبول دارم، ولی چیزی که می پرسم واقعا برام سواله.

    این که حاج آقا پناهیان، تا جایی که بنده، صحبت هاشون رو دنبال کردم، با وحدت موافق بودند، اما نه به معنایی که شما می گویید و البته دو سه جا دیدم که شما از ایشان و نظرشان دفاع کردید و حالا نظرتان راجع به این مصاحبه چیست و ایضا سخنرانی حاج سعید قاسمی و دکتر عباسی در همایش پایداری؟!

    http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=118524
    حسین قدیانی: ای بابا! استاد پناهیان که رسما از جبهه متحد دفاع کرد و گفت: باید اعتماد کنیم به مهدوی کنی… اما من کی از این ائتلاف دفاع کرده ام؟!! درباره سخنان حاج سعید؛ این را بگویم که ایشان، یک خط از نوشته های مرا همان جا خواند که؛ دیروز ۳۰۰ هزار شهید در یک جبهه جا شدند، امروز در این همه جبهه ۳۰۰ نماینده جا نمی شوند!! لذا حتما این همه جبهه، شامل گروه پایداری هم می شود!! و اما چرا اهالی پایداری، سانسور کردند بخش اعظم سخنان دکتر عباسی را؟!! آنجا که گفت: بازی در زمین آمریکاست ۲ گانه متحد و پایداری؟!! برادر! مو نبین، پیچش مو را نگاه کن!

  58. سعید می‌گوید:

    ببینید؛ حرف شما قبول. جمله ی شما را هم از زبان حاج سعید شنیدم، آنها علی رغم نقد به این دو دستگی، آن را خوب هم می دانند و دفاع هم می کنند. حاج سعید در جملات پایانی اش از جدا شدن عماترترها دفاع هم کرد و این هم قسمتی از صحبت های حاج آقا پناهیان که از هر دو طیف دفاع کرد، هم پایداری هم متحد. در همایش هر دو هم شرکت کرد…

    “اساساً باید ما به جایی برسیم که رقابت‌ها به صورت جدی در خانواده‌ی انقلاب باشد و بر اساس دیدگاه‌های جریان‌های وفادار به انقلاب و نظام، برای حل مشکلات مملکت به رقابت بپردازند و مردم به یکی از دو یا چند دیدگاه رأی دهند. و یا حتی اگر جریان‌های وفادار به نظام و انقلاب از دیدگاه‌های مشترکی برای حل مشکلات برخوردار هستند، باید با یکدیگر بر سر معرفی افراد شایسته‌تر رقابت کنند و مردم انتخاب کنند.”

    و از این پاراگراف ها در دفاع از دو جبهه شدن اصول گرایان زیاد دارد این روزها…

    حرف من اینه که این بزرگواران هم نقد کردند، هم دفاع، ولی شما به شدت نقد کردید، البته برداشت بنده از متن های شما این بود مثلا همین جمله ی شما:

    “اتفاقا انشقاق و انشعاب میان نیروهای اصول گرا، به خاطر عقلام قوم پشت سرشان، طبیعی نیست، بلکه گاهی اختلاف و ۲ دستگی، نتیجه بی تدبیری خود عقلاست، با عرض معذرت!”

    من این گونه می فهمم که بیان شما و حاج آقا پناهیان در این دو پاراگراف متضاد هم است.
    حسین قدیانی: با اینکه به کلیت مواضع استاد پناهیان در این انتخابات، به شدت مضاعف نمره قبولی می دهم،(نه که خیلی هم مهم است نمره من!!) اما گیرم فلان جای نوشته من با فلان جای حرف استاد، متضاد باشد،(که خیلی هم نیست!!) چه اشکالی دارد حالا؟! آقاسعید! اینقدر ریز نباید شد در امور سیاسی… یعنی تا این حد، لزومی ندارد!! باید فضایی ترسیم شود، برای پرداختن به دشمن اصل کاری. گمانم بس باشد این حرف ها که در نزد مردم، صد من یک غاز است و البته حق با نظر مردم است، لااقل در این مورد!!

  59. سعید می‌گوید:

    این هم موضع شفاف تر از حاج آقا پناهیان:

    من بیشتر علاقمند بودم این آرایش جدید را تقویت و تثبیت کنم. و چون هر دو جریان از امتیازاتی برخوردار بودند که نیاز بود بر آن امتیازات تأکید بشود، برای تقویت آنها به همکاری و حمایت از هر دو جریان پرداختم.

    اختلافی برای جامعه ضرر دارد که بر سر مبانی باشد، وگرنه اختلاف‌نظرها در شیوه‌ی رسیدن به آرمان‌ها و نحوه‌ی تحقق اصول، اختلاف رشددهنده‌ای است و موجب می‌شود افراد به رفع کاستی‌های خود اهتمام ورزند.
    حسین قدیانی: آره! اما ایشان حرف های دیگری هم زده اند و من به ایشان حق می دهم و درک شان می کنم که گاهی لازم است اینگونه هم حرف بزنند و هر ۲ را داشته باشند. قطعا حکم به طرد هیچ کدام شان، نه متحد و نه پایداری نمی توان داد. منتهی همین هم، بیشتر نقد عملکرد آن گروهی است که دارد با فتنه ۸۸ تجارت می کند و بعضا مصداق «آفت بصیرت» شده و علی الدوام می خواهد نبش قبر کند فتنه را و همچنان طرد کند و طرد کند و طرد کند… اما دیگر این بحث را کش نده برادر!

  60. چای پولکی می‌گوید:

    باطله جان! روز آدینه، از گوگوش تا سروش با تو، از اوباما تا بوش، با ما!!

    عالی بود!

  61. یگانه سادات می‌گوید:

    ……………………..
    حسین قدیانی: قطعه ۲۶ را به اسم افراد سیاسی، آلوده نکنید. اینجا به این معنی و تا این حد، محل تبلیغ نیست.

  62. یگانه سادات می‌گوید:

    آقای قدیانی! بارها شده ازتون حمایت کردم، اما سعی کن به مخالفاتونم احترام بذارید؛ چیزی که متاسفانه هنوز بلد نیستید!

    اگر آنقدر مردی، فقط به اشخاصی که ازشون بدت میاد انتقاد نکنید و هرچی که مطابق میل شما است رو تایید نکنید!

    اگر شدی قدیانی، به خاطر احترام و عزتیه که موافقان و مخالفان شما بهتون دادن!

    پس به مخالف خودتونم احترام بذار!

    البته اگر بهتون یاد دادن…
    حسین قدیانی: آیا حق ندارم یک کامنت وبلاگ خودم را که مال خودم است، بنا به هر دلیلی، حتی الکی، نقطه چین کنم؟! یعنی اینقدر خفقان باید باشد؟! حداقل آزادی های من پس چه می شود؟!… و اما؛ گرمای این ایام که خوابید، حتما شرمنده خواهید شد بابت لحن تان در این کامنت… پدر ما رفت جبهه، کسی نبود احترام به مخالف رو یاد بده به ما!! شما اما بااحترام و لحن متین یاد بده!!

  63. سیداحمد می‌گوید:

    “در دوران غیبت، به کسی منتظر می گویند که منتظر شهادت باشد.”

    {شهید مهدی زین الدین}

  64. میلاد پسندیده می‌گوید:

    بارها دیده ام که اینجا را برخی دوستان با سایت های خبری- تحلیلی اشتباه گرفته اند… اینجا وبلاگ شخصی یک آدم باحال است که حق دارد هر جوری عشقش کشید تایید و حذف کند کامنتدونی اش را… کمی هم به حریم شخصی و ملک خصوصی افراد احترام باید گذاشت ها!
    حسین قدیانی: تو الان همان لیست محبوب مرا برداری عینا کامنت کنی، مطمئن باش با وجود اسامی،(با اینکه دوست شان می دارم!) تایید نمی کنم و این اصلا چه ربطی دارد به احترام به مخالف؟! مگر اسم برده ام از آدم های لیست خودم، که حذف یک کامنت همراه با اسامی لیست مخالف، اساعه ادب به مخالفان باشد؟! این بخشی از دیدگاهم درباره چرخاندن این وبلاگ است. به این معنی، اصلا و ابدا قطعه ۲۶ باج نمی دهد به سیاست!! تمام!! و اما نظرم درباره طرحت… اگر جوری می کشیدی که در طرحت، فقط نرده های زندان، ماه و امام حسن عسکری، بدون دیده شدن دیوارهای زندان، می بود، آن وقت معلوم نمی شد ماه و تمام دنیا، دربند است یا امام حسن عسکری؟! انتزاع قشنگی پیدا می کرد، با این پیام: اگر امام در زندان باشد، بیرون زندان از خود زندان، زندان تر است، چرا که امام، تجسم آزادی است و زندان، دقیقا همان جایی است که امام نداشته باشد… یعنی بیرون زندان!! این نظر منه!!

  65. سیاست خارجی می‌گوید:

    با مطلب:
    علمای اسلام به پاخیزید ما کفن پوش آماده ایم.
    به روز هستم….
    یا علی..
    http://foreign-policy.blogfa.com

  66. میلاد پسندیده می‌گوید:

    علاوه بر این ایده و نوشته خوبتان، اگر دست امام به بیرون میله ها دراز بود، چطور می شد؟… در نگاه اول کمک خواستن است اما اگر امام را آزاد بدانی و دنیا را زندانی، انگار که امام در حال نجات دادن دنیاست… حتی از داخل زندان!!

    هنرپروری که کردی… حالا مانده ایده پروری… یاد می گیرم کم کم… ان شاء الله دفعات بعد، مراعات می کنم اینگونه نگاه را.
    حسین قدیانی: همین که در این وانفسای سیاست، تو یکی یاد امام یازدهم بودی، فی نفسه جای تقدیر دارد!! ما که پدر محترم امام زمان را ول کرده ایم، چسبیده ایم به این سیاست بی پدر و مادر!!

  67. سیداحمد می‌گوید:

    “اگر امام در زندان باشد، بیرون زندان از خود زندان، زندان تر است، چرا که امام، تجسم آزادی است و زندان، دقیقا همان جایی است که امام نداشته باشد…”

    زندان دقیقا همان جائی است که امام نداشته باشد…

    بیان فوق العاده ای دارید؛
    جمله تاثیر گزاری بود!

  68. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    این جمله که بالای متن نوشتید، جمله جالب و نشاط آفرینی شده!!

    “تقدیم به آرای محترم، عزیز و پرخاطره باطله”
    جدا پر خاطره اند این آرای باطله. خصوصا با اشارات گوناگونی که شما در این مورد داشتید، دیگر حسابی رفیق شده ایم با آرای باطله.

    طعنه های به جائی هم که در متن داشتید، قابل تامل بود.
    انشاءالله فردای جمعه، دل رهبر عزیزمان و همه ما شاد باشد.

  69. سایه/روشن می‌گوید:

    انتزاعِ قشنگِ شما،
    چیزی شبیه این:
    .
    .
    .
    http://img4up.com/up2/47237807417166513058.jpg
    حسین قدیانی: شاید!

  70. شیدا می‌گوید:

    فردا من و دوستانم رایمان را مینویسیم و به نیت شرکت در انتخابات آن را به صندوق کوچک صدقاتمان می اندازیم به عنوان قطره ای از اقیانوس ملت بزرگ ایران اسلامی.
    به این امید که ذخیره ای باشد برای آخرتمان و مدرکی برای این مدعا که اگر به دلایلی جسممان در انجام وصیت الهی آن یگانه دوران مبنی بر شرکت در همه انتخابات حاضر نبود، اما قلب و روحمان در حد بضاعت – فرمان الهی رهبر فرزانه مان را به دیده منت اجابت کرد.

  71. محصل می‌گوید:

    “پدر ما رفت جبهه، کسی نبود احترام به مخالف رو یاد بده به ما”.
    چقدر سوختم با این جمله. فهمیدن و درک کردنش واسه ماها خیلی سخته.
    درود به روح پاک همه شهیدان اسلام.

  72. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به خود حسین آقا، و البته بقیه ی همگی!
    از نظر من خصوصیه، شما البته مختاری.
    غیرمهم: داداش! هر کسی لهجه و لحن خودشو داره. اولش حرف ما رو کاریکاتوری کردی بعد جواب دادی هااا!
    غیرمهم تر: سخنت تکرار مواضع بود و جواب نبود و سخن آقای پناهیان هم با توجیه رد کردی، باز هم جواب نبود.
    مهم: اینایی که چاردیواری اختیاری رو نمیفهمن ولشون کن(البته بعضی هاشون میفهمن، از روزنامه نگار بسیجی توقع داد بیداد ندارن)، من یکی رو با تیرآهن هم بزنی، جایی نمیرم. تا وقتی این وبلاگ از آقا و شهدا دم میزنه، بنده هم هستم مگر اینکه خدای نکرده کج بشی یا کج بشیم. صلاح ندونستی فقط یه اشاره کنی غیر از “سلام” کامنت هم نمیذارم. پرچمت بالاست.

  73. آنتی کوفی می‌گوید:

    میثم عزیز!
    الان این که گفتی یعنی چه؟؟ تیکه بود؟؟ تیکه نبود؟؟

  74. آقای مدرنیته می‌گوید:

    اگر کسی مثل آرای باطله پیدا میکردم، قطعا من هم در انتخابات شرکت میکردم.

  75. سحر می‌گوید:

    …………

  76. پرستو می‌گوید:

    اشتباه از من بود !! 🙂 🙂
    http://www.asremrooz.ir/vdcgx39q.ak9yy4prra.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.