تعبیر «تغییر» با کمی تاخیر!

اغلب شهروندان آمریکا، بلکه مردم دنیا، اوباما را شیادی می دانند که با شعار «تغییر» سر کار آمد، اما چیز خاصی را تغییر نداد. همین جماعت، با استناد به شرایط امروز کاخ سفید در عرصه های اقتصاد داخلی و سیاست خارجی، معتقدند؛ اگر حرکت از «بد» به سمت «بدتر» تغییر است، البته که اوباما، در شعار «تغییر» پر دروغ نمی گفت! نگارنده نیز مثل ۹۹ درصد جهانیان، اعتقاد دارم اوباما، نتوانست -و اصولا نمی تواند!- سیاست های نظام سلطه را تغییر بدهد، اما در عین حال، بر این گمانم که اوباما حداقل در مواجهه با ایران، دست به تغییرش عالی بود و هر چه بود، در برابر ملت ما، خوب تغییر کرد و در سر دادن شعار تغییر، اصلا دروغ نگفت! قضاوت با خودتان…

اوباما؛ اوایل فتنه ۸۸: در انتخابات ایران تقلب شده. ما از سران فتنه، تا لحظه سقوط جمهوری اسلامی، دفاع می کنیم. هفته بعد جمهوری اسلامی سقوط می کند! میز کار من در اتاق بیضی، فی الواقع بخشی از گزینه نظامی است! چنگیز! ویز ویز نکن، که ما بیداریم!! RQ170! پهپاد! برای فتح ایران، بزن بریم به سرعت برق و باد!!

اوباما؛ اوج فتنه ۸۸: در مقابله با جمهوری اسلامی، همه گزینه ها به خصوص گزینه نظامی روی میز ماست. شده از شکم مردم آمریکا بزنیم، اجازه نمی دهیم فتنه گران، دچار مشکل شوند. حمایت مادی و معنوی ما از آشوب گران، تا سقوط جمهوری اسلامی ادامه دارد. هفته بعد، نه اون یکی هفته، نه حالا بگو؛ هفته بعدش(!) جمهوری اسلامی حتما سقوط می کند!! در ضمن، ما به همه گزینه ها فکر می کنیم! عن قریب، باد پهپاد آمریکا، انقلاب اسلامی را خواهد گرفت!

اوباما؛ یوم الله ۹ دی ۸۸: اگر چه هنوز گزینه مذاکره، روی میز ماست، اما احتمال استفاده از گزینه نظامی، به قوت خودش باقی است. مردمی که امروز در خیابان های ایران به حمایت از جمهوری اسلامی آمدند، با اتوبوس و به عشق ساندیس بود! عجالتا جمهوری اسلامی تا اطلاع ثانوی سقوط نمی کند!! خاک بر سر این اپوزیسیون، که مالیات مردم آمریکا را زدند به شاخ گاو!! پهپاد فعلا در حال سوخت گیری است!!

اوباما؛ ماجرای بیداری اسلامی: این درست که به قول آن گور به گوری، خاور میانه دارد روی انگشت سپاه قدس می چرخد، اما در مبارزه با جمهوری اسلامی، همه گزینه ها روی میز است! با پایان دوره ریاست جمهوری من، نظر به جنبش تسخیر وال استریت، همین که کاخ سفید، بیشتر از این سقوط نکند، صهیونیست ها شانس آورده اند!! پهپاد! برای جاسوسی به ایران برو!!

اوباما؛ بعد از تسخیر RQ170: از سران جمهوری اسلامی، عاجزانه می خواهم که یا این طیاره زبان بسته را به ما برگردانند، یا بگویند این طیاره زبان بسته را کی به ما برمی گردانند!! تا آن روز، فعلا گزینه تحریم، تشدید می شود، هر چند که همه گزینه ها از گزینه مذاکره گرفته تا گزینه نظامی، روی میز آمریکاست!! با کسی هم شوخی موخی(!) نداریم؛ گفته باشیم!!

اوباما؛ دقایقی بعد از نماز جمعه تاریخی خامنه ای بت شکن: روی میز کار من در اتاق بیضی، چیزی که اصلا نیست، گزینه نظامی است!! قبلا هم که یک چیزهایی برای خودم داشتم می گفتم، منظورم زیر میز بود، نه روی میز!! من ۳ نقطه خوردم!! من اصلا سران فتنه را به جا نمی آورم! گور بابای پهپاد! رئیس جمهور اسرائیل، خلاف ادب است، اما مثل سگ دروغ می گوید! هر کشوری می خواهد با جمهوری اسلامی بجنگد، هری! ما که نیستیم! وانگهی! من خودم، اجدادم مسلمان بودند!! جمهوری اسلامی را هم دوست دارم! در شکر خوردن، لذتی هست که در نمک پاشیدن نیست! الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، خامنه ای رهبر؛ ۳۴ مرتبه!!

اوباما؛ بعد از تهدید ایران به بستن تنگه هرمز: اصلا RQ170 از اولش هم مال ایران بود!! من خودم اسم کاملم باراک حسین اوباماست و اتفاقا نام کوچک حاج حسین آقای عزیز، مدیر مسئول کیهان هم «حسین» است!! این را هم بگویم که من از اول، ارادت خاصی به امت حزب الله داشتم!! روی میز کار من هم، هر کسی گزینه نظامی پیدا کرد، بیاورد، به نامش می زنم!!

اوباما؛ بعد از یوم الله ۱۲ اسفند: اولندش، چه کسی حالا از جنگ با ایران صحبت کرده، که خودم بزنم توی گوشش؟! دومندش، مگر جنگ با ایران، بچه بازی است؟! سومندش، من خودم به «فاتح دماوند»(!!) گفتم که رای بدهد!! چهارمندش، خیلی هم کار خوبی کرد و اصلا به اپوزیسیون چه مربوط؟! چندمندش، من خودم به شخصه، دست و بازوی ملت ایران را می بوسم!! انرژی هسته ای، حق مسلم ایران است!! ما مخلص سپاه قدس هم هستیم!! تازه! سردار عزیز جعفری، عزیز ما هم هستن ایشون!! من خودم به آقای جنتی که سایه ایشون، بر سر ما مستدام باشه، از بچگی ارادت داشتم!! این را هم بگویم و خلاص! یعنی اگر نگویم، باد می کند توی دلم… آهای نتانیاهو! تف توی هیکلت.

کیهان/ ۲۱ اسفند ۱۳۹۰

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

    کامنت اول این پست به نام “باران” ثبت شده بود؛
    تعداد کامنت ها هم ۶۴ کامنت بود، که به دلیل مشکل پیش آمده، متاسفانه کامنت های دوستان پاک شد!!!

  2. چشم انتظار می‌گوید:

    اوباما؛ دقایقی بعد از تقریر متن (تعبیر «تغییر» با کمی تاخیر، به روایت تقدیر، همراه با تکبیر!!):
    .
    .
    ساعت ۲۲:۳۴ افراد آنلاین ۵۳ نفر
    فدایی داری، داداش حسین بسیجی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    راستش! من قبل از فتنه ی ۸۸ هم تو رو دوست داشتم حسین قدیانی ولی شرایطش فراهم نبود!

  3. سیداحمد می‌گوید:

    باران می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۶:۰۷
    بسم الله…
    از اونجایی که جناب الاغ، تو عکس، واسه ما ناز کرده و روشو برگردونده، معلومه که به شخصیتش برخورده!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    یـــــــــــ(حسین بن علی)نـــــــــــــوکر می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۷:۲۰
    سلام
    چه ناز است این تکناز
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    محصل می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۷:۳۶
    ماشاء الله!!!!!!!
    خود عکس به تنهایی، هم گویاست.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    مرتضی می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۹:۳۳
    الله اکبر!
    اول آیا؟
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    خون خورشید می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۰:۲۰
    سلام آقای قدیانی
    من کتاب قطعه ۲۶ و نه ده شما را خوانده ام و خواننده ی پرو پا قرص وبلاگ شما هستم، پس تمام عقاید و تفکراتتان را تا جایی که در وبلاگ به نمایش گذاشته اید، می شناسم.
    مسلما من هم طرز فکر مشترکی دارم که هم کتابهایتان را خوانده ام و هم همیشه به وبلاگتان سر می زنم.
    ولی من، یک دختر ۱۷ ساله، که شاید به دید بسیاری از آدمها ربطی به سیاست و این قبیل حرفها ندارد، چند سؤال از شما دارم و این سؤالها همه از این جهت است که در این اواخر، اتفاقاتی را به چشم دیده ام که باعث شد به آنچه که اعتقاد دارم و از آن دفاع می کنم شک کنم، در واقع شک واژه ی درستی نیست، شکایت کنم.
    سؤال اول: ما ملتی هستیم که ادعا داریم در کشور عزیزمان دموکراسی و مردم سالاری آن هم از نوع دینی اش در جامعه حرف اول را میزند و به نظر مردم احترام میگذاریم و مردم هم برحسب وظیفه، تکلیف خودشان را در ۲۲ بهمن و ۱۲ اسفند به خوبی ادا کردند. با این حال که مردم با این شور، حماسه هایی از این قبیل را رقم زدند، چگونه عده ای میتوانند خواست خود را به خواست مردم ترجیح دهند و آن گونه که خودشان میخواهند رای و نظر مردم را تغییر دهند؟! آیا کشور ما نباید ناظری صالح بر اعمال این آدم ها بگذارد و در صورت تخلف نباید قوه قضاییه به مجازات آنها بپردازد؟!
    سؤال دوم: با مشاهده ی تخلفاتی که در ۱۲ اسفند دیدم ، آیا نباید این سؤال برای من پیش بیاید که سال های آتی من، که قرار است به عنوان یک رأی اولی، عقیده ی خود را در صندوق رأی بیاندازم و برای آینده ی کشورم تصمیم بگیرم، چقدر به نظر من احترام گذاشته میشود؟! یعنی آیا من به عنوان یک شهروندی که تا پای جان برای دفاع از رهبر و کشورم ایستادگی میکنم، نباید با خیالی آسوده رأی خود را در صندوق بیاندازم؟!
    سؤال سوم: آیا این توقع زیادی است که من میخواهم عدالت در جامعه حاکم باشد؟! البته ما آدم ها زمانی که در حق خودمان، بی عدالتی می شود دم از عدالت میزنیم در حالی که نمیدانیم شاید عدالت واقعی گاهی باب میل خودمان نباشد.
    سؤال چهارم: زمانی که فتنه سبز با محوریت تقلب در انتخابات رخ داد همه ی ما پشت رهبر ایستادیم و حرف ستاد انتخابات را در صمت آرای داده شده پذیرفتیم ولی با این بی عدالتی هایی که من دیده ام و تخلفاتی که صورت گرفته آیا دیگر من میتوانم به حرف ستاد انتخابات و امثالهم اعتماد کنم؟!
    نکته آخر: اینها همه شکایتهایی به دنبال جواب و در غالب سؤال بود. امیدوارم این را در نظر بگیرید که من همواره تا پای جان پای رهبری ایستاده ام و خواهم ایستاد و برای دفاع از کشورم حاضر به هرگونه اقدامی هستم.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    احساس می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۰:۲۸
    بسم الله
    من اولم؟!!
    ولی خب بالاخره باید کمی تغییر در نفرات اول هم به وجود بیاد!!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    بهنام می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۰:۴۴
    اول؟
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    اسلامی ایرانی می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۱:۰۹
    این چیه؟ عکس جدید “اوباما” برای انتخابات ریاست جمهوری،
    یا محصول جدید “ایران خودرو”؟؟ بنازم به این طراحی داخلی!!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    هدهد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۱:۲۹
    همه مسئولان دارند می گویند ۶۴ درصد با نظام موافقند و به نظام آری گفتند.
    من با این نظر کاملا مخالفم.
    اگر کسی در این انتخابات رای نداده، نشان از مخالفت با نظام نیست، بلکه مخالفت با مجلس است.
    مخالف اصل مجلس هم نیست، با نوع انتخاب نمایندگان یا نوع ساز و کاز یا حزب بندی مشکل داره و انتقاد داره. برای همین رای نداده ولی اگر رفراندوم جمهوری اسلامی باشه، مطمئن باش آره میگه و اگر خدای نکرده جنگی باشه، به خاطر کشورش و دینش می جنگه اما الان بدلیل انتقادش به این جمع بندی رسیده که شرکت نکنه.
    به نظر من این اظهار نظر مسئولان خطرناک هست و ناخواسته ۶۴% را در مقابل ۳۶% قرار میدن و اون ۳۶% درصد را که به قسمتی از نظام ایراد و انتقاد دارند (که کاملا عادیست) مخالف کلیت نظام جلوه می دهند که این کار به نظرم عواقب بسیار بدی دارد.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    برف و آفتاب می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۵:۳۷
    خانم خون خورشید؛
    متاسفانه بعضی از حزب اللهی ها هم هستند که خیلی به قوانین پایبند نیستند. اما تعدادشون در مقابل کسانی که متعهد هستند، خیلی خیلی کمتره. جای نگرانی نیست ان شاء الله!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    برف و آفتاب می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۵:۴۴
    جناب هدهد؛
    منظور، اینه که؛ حداقل ۶۴ درصد!
    و البته کسی که انتقاد داره، بهتره که رای سفید بده؛ نه اینکه اصلا رای نده!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سیداحمد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۵:۵۳
    تکناز!
    چه اسم برازنده ای!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سیداحمد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۶:۲۶
    خون خورشید؛
    با توجه به تخلفات شدیدی که شما شاهد آن بودید(!)، چرا همان موقع تخلفات را گزارش نکردید؟
    مراکزی را برای گزارش تخلف، مشخص کرده بودند!
    به جای اینکه بعد از گذشت ۲ هفته، اینجا شکایتتان را اعلام کنید، اگر سند و مدرک معتبری داشتید، باید همان موقع اقدام می کردید!!!
    انتخابات در ایران، سالم ترینِ انتخابات در سراسر دنیا است.
    شک نکنید!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ناشناس می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۶:۳۰
    منتظر متنت درباره سیمین دانشور هستیم.
    اگر نمینویسی لااقل متنی را که پارسال برایش نوشتی را دوباره بگذار لطفا.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سیداحمد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۶:۳۶
    جناب ناشناس؛
    با لحن بهتری هم می شود صحبت کردها!
    بفرما! این هم متن قبلی: http://www.ghadiany.ir/?p=6937
    متن فعلی ستون ۲۰:۶ را هم بخوان!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    برف و آفتاب می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۷:۳۳
    جمله ی آخرش از طرف خودتون بودها!
    حالا اگه ما بگیم مردیم از خنده؛ چاپلوسی به حساب میاد؟
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    برف و آفتاب می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۷:۴۰
    در شکر خوردن، لذتی هست که در نمک پاشیدن نیست! الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، خامنه ای رهبر؛ ۳۴ مرتبه!!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    بهنام می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۸:۵۷
    خدا وکیلی این یکی خیلی خنده دار بود. D:
    عجب تیکه های باحالی داشت.
    من ۳ نقطه خوردم!! من اصلا سران فتنه را به جا نمی آورم! گور بابای پهپاد!
    من خودم به آقای جنتی که سایه ایشون، بر سر ما مستدام باشه، از بچگی ارادت داشتم!!
    این بیشتر از مصاحبهه، چسبید!
    داداش حسین دستت طلا.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سوگند می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۸:۵۸
    متن اوباما؛ دقایقی بعد از نماز جمعه تاریخی خامنه ای بت شکن، عالی بود!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلاله ۹ دی می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۹:۰۶
    اوباما؛ اوج فتنه ۸۸:
    http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/11/16/132887_188.jpg
    اوباما؛ یوم الله ۹ دی ۸۸:
    http://images.persianblog.ir/391609_EOPWkDms.jpg
    اوباما؛ بعد از تسخیر RQ170:
    http://gaea.loxblog.com/upload/gaea/image/%D8%A8%D9%88%D8%B4.jpg
    اوباما؛ بعد از یوم الله ۱۲ اسفند:
    http://www.duelfa.com/wp-content/uploads/2012/03/barack-obama.jpg
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    محصل می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۹:۲۲
    وقتی که متن اصلی رو به طنز مینویسید، کامنت ها هم خیلی جالب میشن.
    خیلی چسبید. خدا قوت اخوی!!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سیداحمد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۹:۲۴
    “RQ170! پهپاد! برای فتح ایران، بزن بریم به سرعت برق و باد!!
    عن قریب، باد پهپاد آمریکا، انقلاب اسلامی را خواهد گرفت!
    پهپاد فعلا در حال سوخت گیری است!!
    پهپاد! برای جاسوسی به ایران برو!!
    .
    .
    از سران جمهوری اسلامی، عاجزانه می خواهم که یا این طیاره زبان بسته را به ما برگردانند، یا بگویند این طیاره زبان بسته را کی به ما برمی گردانند!!”
    و به این صورت بود که پهپاد عاقبت به خیر(!) شد و اوباما بیش از پیش، رسوا!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلاله ۹ دی می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۹:۲۴
    RQ170! پهپاد! برای فتح ایران، بزن بریم به سرعت برق و باد!!!
    .
    عن قریب، باد پهپاد آمریکا، انقلاب اسلامی را خواهد گرفت!
    .
    پهپاد فعلا در حال سوخت گیری است!!
    .
    پهپاد! برای جاسوسی به ایران برو!

    *عاجزانه می خواهم که یا این طیاره زبان بسته را به ما برگردانند، یا بگویند این طیاره زبان بسته را کی به ما برمی گردانند!!*
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سیداحمد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۹:۳۱
    “روی میز کار من هم، هر کسی گزینه نظامی پیدا کرد، بیاورد، به نامش می زنم!!”
    این تیکه را خیلی تمیز آمدید!
    اثرات بعضی ها، تا آنسوی مرزها هم رفته!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلاله ۹ دی می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۹:۴۳
    “روی میز کار من هم، هر کسی گزینه نظامی پیدا کرد، بیاورد، به نامش می زنم!!”
    یعنی که یعنی!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سیداحمد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۹:۵۷
    “اولندش، چه کسی حالا از جنگ با ایران صحبت کرده، که خودم بزنم توی گوشش؟! دومندش، مگر جنگ با ایران، بچه بازی است؟! سومندش، من خودم به «فاتح دماوند»(!!) گفتم که رای بدهد!! چهارمندش، خیلی هم کار خوبی کرد و اصلا به اپوزیسیون چه مربوط؟! چندمندش، من خودم به شخصه، دست و بازوی ملت ایران را می بوسم!! انرژی هسته ای، حق مسلم ایران است!!”
    اوباما خودش هم فکر نمی کرد اینچنین تغییر کند!!!
    ممنون داداش حسین؛
    خدا قوت…
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سرباز کمپ می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۰:۱۰
    از بین همه؛ جمله آخرت را ۳> عشق است…
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    منم گدای فاطمه می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۰:۴۸
    تغییر چشم گیری داشت جناب باراک!!
    این جمله باید سر در خانه اوباما و شرکایش، به خط درشت و خوانا نوشته شود:
    “مگر جنگ با ایران، بچه بازی است؟!”
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    اسلامی ایرانی می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۰:۴۹
    آخرین سخنان اوباما در مجمع “آیس پک”!! :
    ایرانیها که در چهارشنبه سوری، اینجوری! همدیگرو منفجر میکنن،
    ببین اگر بمب اتم داشته باشن، با ما چیکار میکنن!!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ف. طباطبائی می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۰:۵۷
    جالب و خوندنی بود.
    خدا قوت.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    حنظله می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۰:۵۸
    طنز زیبایی بود، لذت بردیم.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    یا زینب می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۱:۲۸
    عـــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــی.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    azadie.ir می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۲:۱۲
    آقا! استفاده کردیم بسیار؛
    طیب لله انفاسکم.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سیداحمد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۲:۴۹
    یه پیام “بی زرگانی”
    ساعت ۲۲:۴۸
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر
    ماشالله…
    داداش حسین هنرمند بسیجها فـــــــــــــدائی داری…
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    مجنون می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۳:۰۱
    …………
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    بانو می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۳:۱۶
    اوباما بعد از خواندن متن حسین قدیانی:
    تو رو خدا دست از سر من بردارید. پهباد که هیچی، کاخ سفید را دو دستی تقدیمتون می کنم!!
    از همه ی مردم ایران، نویسندگان، بسیجیان، وبلاگ نویسان، قطعه داران همه و همه عاجزانه طلب … می کنم.
    حسین قدیانی: این قبیل کامنت ها را که به نوعی ادامه متن با ذوق و سلیقه خودتان است، دوست می دارم.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سیداحمد می‌گوید:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در t ۲۳:۴۶
    اوباما هر کاری که می کند، هر طور که محاسبه می کند، می بیند نمی تواند از نظر نظامی، با ایران مبارزه کند.
    بالاخره اوباما هم برای خودش یک پا سیاست مدار است. وقتی در کنار قدرت نظامی، پشتوانه مردمیِ حکومت ایران را مشاهده می کند، مطمئن می شود جنگ با ایران یعنی پایان زندگی آمریکا و اسرائیل و سایر رفقا!
    این متن داداش حسین، جدا از جنبه طنزش حاوی نکته مهمی است!
    این سبک عقب نشینیِ آمریکا، فرقی با مرگِ آمریکا ندارد.
    اوباما ادعای ریاست جمهوریِ قدرتمند ترین کشور دنیا را دارد. کشوری که به راحتی آبِ خوردن، به هر کشوری که دلش بخواهد لشکر کشی می کند.
    اینکه (مثلا) قدرتمندترین کشور دنیا، این چنین در برابر ایران عقب نشینی کرده، خیلی جای بحث دارد. در اوج تحریم ها، اوباما اینطور عقب نشینی کند، خیلی حرف است ها!
    با این موضع گیری های اخیر اوباما، حساب کار دست خیلی ها آمده!!!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    احمد می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۰:۲۰
    آقا! پهپادمونو که گرفتین؛ از عراق و پاکستان و افغانستانم که بیرونمون کردین، انقلابای منطقه رو هم که اسلامی کردین، نفتم که گرون کردین، آبرو حیثیت(نداشته) منو اربابامم که تو جهان بردین(البته ۳۳ ساله) و غیره و غیره و غیره! یک دفعه یه بمبی چیزیم بزنین این کاخ سیاهو رو سرمون خراب کنین، هم خیال خودتونو راحت کنین هم ما رو. قسمتهایی بود از درخواست اوباما.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    احمد می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۰:۲۴
    خانم خون خورشید!
    تخلف با تقلب که تو جربان فتنه مطرح شد فرفش از زمین تا آسمونه. در ضمن، به تخلفات هم تا حدی که مسولین مربوطه میتونستن رسیدگی میکردن و برخوردهای لازم میشد ولی اون کسی که در نهایت انتخاب میشه کسیه که رای اکثریت مردم رو داره.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلاله ۹ دی می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۱:۰۵
    به چه خواری و ذلتی، دچار شدند این ها. هیلاری، برگشته گفته:
    «ما از دیگر کشورها برای فشار بیشتر بر ایران، انتظار تصمیم‌های دشوار و حتی از خودگذشتگی داریم.»
    یعنی خودشان هم فهمیده اند، جایگاه ایران را و بی تاثیر بودن تحریم ها را. ابر قدرت کجا بود؟ دیگر کسی برای این بیچاره ها، تره هم خرد نمی کند. به التماس افتادند که از خودگذشتگی کنید و از ایران نفت نخرید. حقیقتا، خاک بر سرشان!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    رضا عیوضی می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۱:۱۸
    سلام؛
    اوضاع اسف باری در دانشگاه مفید قم وجود دارد.
    شبهه پراکنی در مورد ولایت فقیه و اسلامیت و جمهوریت نطام غوغا می کند.
    این دانشگاه هیچ تشکل مذهبی ای ندارد. هیچ بسیجی و هیچ انجمن اسلامی ندارد!
    اساتید ضد نطام در این دانشگاه لانه کرده اند.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    به جای امیر می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۱:۲۵
    مایو (گفت و شنود)
    گفت: خاتمی با شرکت در انتخابات به مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس تودهنی زده و پروژه آنها را با شکست روبرو کرده است، چرا که گروه های اپوزیسیون جیغ بنفش می کشند و از عصبانیت یقه چاک می دهند؟!
    گفتم: مگر نشنیده ای که در غرب یک عده «گریه کن اجاره ای»! هستند، پول می گیرند و برای مرده ای که به آنها هیچ ربطی ندارد گریه می کنند.
    گفت: ولی چند تا گروهک اجق وجق و اجاره ای در قد و قواره ای نیستند که بخواهند درباره کار خاتمی اظهارنظر کنند!
    گفتم: حیوونکی ها چه خاک دیگری می توانند بر سرشان بریزند! جز این که در آمریکا و اروپا پای کامپیوتر بنشینند و کلیک کلیک بنگ بنگ ابراز وجود کنند!
    گفت: چه عرض کنم!
    گفتم: فیلی درون دریا مشغول آب تنی بود. پشه ای از راه رسید و گفت؛ آقای فیل! یک لحظه از آب بیا بیرون کار واجبی دارم! فیل که از آب بیرون آمد، پشه گفت؛ خیلی ممنون! بفرمائید توی آب! فیل پرسید چکار داشتی؟ پشه گفت؛ می خواستم ببینم مایوی من پای تو نباشه!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    صبا می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۱:۴۴
    http://www.axgig.com/images/87985021919112857744.jpg
    دیگه چه جوری بگه مثل سگ از حرفاش پشیمونه؟!
    حسین قدیانی: چه عکس قشنگی…
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ۱۳۱۳ می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۳:۰۰
    سلام
    من یه سوال دارم.
    این مشارکت ۶۴ درصدی مجلس چیه؟
    این ۹۹ درصد حرفای تو تاکسی چیه؟
    راستش ما هر موقع سوار تاکسی میشیم ملت دارن فحش میدن…
    حسین قدیانی: من هم هر وقت دیر به سر کارم می رسم، همان حرف های ملت را می زنم! لذا قابل جمع است درصدهایی که گفتین.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    حالا هر کی می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۳:۱۹
    سلام. برادر! تیترات به دل ما نمیشینه. به طرز بی قاعده ای فکر میکنی هر دو کلمه ای که هم وزن هستن، حتما باید کنار هم قرار بگیرن.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    حنظله می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۸:۴۳
    آهای حالا هرکی!!!
    باید یه بیست و شیشی باشی تا درک کنی این تیترها رو!
    شما که حتی حالشو نداری اسمت را درست بنویسی، خب معلوم است که حوصله فکر کردن هم نداری در باره تیترها!!!
    در ضمن یک فکری به حال دلت هم بکن این آخر سالی!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    محصل می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۹:۱۰
    خوش به حالتون جنابان حنظله، احمد، سید احمد و سایر دوستانی که آقای قدیانی، کامنتهاتون که در جواب بعضی دیگر از کامنت ها هست رو میذاره تو دیدگاهها.
    گویا ما باید، این آرزو رو به گور ببریم.
    حسین قدیانی: اینگونه نبین اصلا!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ف. طباطبائی می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۹:۵۰
    با اجازه مسئولین مربوطه!!
    جناب “حالا هر کی”
    آقای قدیانی در تیتر زدن مهارت خاصی دارن. حالا اینکه شما نمی فهمی، بحثش جداست.
    البته اینکه گفتم مهارتشون در تیتر زنی بالاست، فقط حرف من و بچه های قطعه ۲۶ نیست. تیترهای مطالب ایشون از طرف متخصصین فن، برگزیده اعلام شده.
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ف. طباطبائی می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۰۹:۵۱
    **یا ذالجلال و الاکرام**
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ناشناس می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۰:۵۸
    http://www.jahannews.com/vdcdxs0xjyt0fz6.2a2y.html
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=119543
    آخرین سکانس: اوباما شهادتین را خوانده و اسم خود را به حسین علی اوباما تغییر داد.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    احساس می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۱:۴۲
    فقط میگم
    “تف توی هیکلت”
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    محصل می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۳:۲۷
    آخه، پیش خودم فکر کردم شاید اینجا هم، مثل خیلی جاهای دیگه، مردسالاری حاکمه!
    خدا را شکر، انگار اینجوری نیست.
    و من الله التوفیق
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    حالا هر کی می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۳:۳۵
    سلام به اونهایی که به زعم خودشون جواب من رو دادن. به نظرم میاد خود جناب قدیانی متوجه انتقاد شد.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلاله ۹ دی می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۳:۴۱
    “ویژه نامه ها را بخرید؛ با هر گرایشی”
    http://www.ghadiany.ir/?p=5633
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    چشم انتظار می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۳:۵۷
    اوباما؛ بعداز ظهر ۲۱/۱۲/۹۰ :
    ساعت ۱۳:۵۴ آن لاین ۲۴ نفر…
    فدایی داری داداش حسین بسیجی ها!!!
    من از اول دوستت داشتم حتی قبل از فتنه ی ۸۸ فقط روم نمی شد بگم!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    محصل می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۴:۰۵
    حالا هرکی!
    فکر نمیکنی که اگه اسمت رو به “کمپوت اعتماد به نفس” تغییر بدی، خیلی بیشتر بهت میآد؟
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    محمد می‌گوید:
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ در t ۱۵:۰۰
    داش حسین!
    لطفا اطلاع رسانی کن.
    http://www.hizbullahcyber.com/content/114

  4. برف و آفتاب می‌گوید:

    کامنت ها احیا شدند که! دستتون درد نکنه.

  5. آقاموسی می‌گوید:

    «در شکر خوردن، لذتی هست که در نمک پاشیدن نیست!»

    مردیم از خنده؛ دم شما گرم! 🙂

  6. م.طاهری می‌گوید:

    قشنگ بود

  7. مرتضی می‌گوید:

    سلام!
    دمت گرم کلی حال کردم و خندیدم ۲ ماهی می شد که اینجوری نخندیده بودم!

  8. ح ص‌ن می‌گوید:

    حال کردم، ممنون.

  9. حالا هر کسی می‌گوید:

    ………………………………………………..

  10. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم!

    داداش حسین در نمایشگاه کتاب امسال، ۴ عنوان کتاب جدید خواهد داشت…

    به زودی مقدمه ایشان بر کتاب مجموعه طنز فتنه ۸۸ با نام «آر. کیو ۸۸» را در «قطعه ۲۶» خواهید خواند، که اولین متن ایشان برای وبلاگ، در سال ۹۱ همین مقدمه است…

    «آر. کیو ۸۸» گلچینی از بهترین طنزهای مرتبط با فتنه ۸۸ داداش حسین است در ۵۰۰ صفحه که شماری از این طنزها مال زمانی است که این وبلاگ هنوز درست نشده بود و احتمالا شما هم نخوانده اید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.