لو رفتن پروژه تابستانی فتنه در خیابان حجاب

هنوز دو سه سالی از شهادت بابا اکبر نگذشته بود که در دفاع از انقلاب بسیار تند و دو آتشه شده بودم. می ایستادم جلوی مغازه پدربزرگ و هر بدحجابی که رد می شد به او می گفتم “مرگ بر ضد ولایت فقیه”. روزی پدربزرگم به من گفت: بدحجابی گناه بزرگی است ولی لزوما هر بدحجابی ضد ولایت فقیه نیست.

چند سال بعد خواستم کار فرهنگی کنم و یک تنه معضل بدحجابی را حل کنم. مثل آن آزاده معروف به هر بدحجابی که می رسیدم شاخه گلی تقدیمش می کردم و این جمله را نثارش؛ “ای زن، به تو از فاطمه اینگونه خطاب است، ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است”.

طرفه حکایتی است؛ کار فرهنگی هم جواب نداد و من دیگر کاری با این مقوله نداشتم تا اینکه روز ۹ دی دیدم بدحجابها هم آمده بودند، چون آزاده بودند. من نه آنقدر روشنفکرم که بدحجابی را هنجاری اجتماعی بدانم و نه آنقدر مرتجعم که بدحجابی را ناهنجاری سیاسی بنامم. بدحجابی از نظر من یک ناهنجاری اجتماعی است که این روزها داد بسیاری را درآورده است اما من اگر بخواهم داد بزنم فریادم سکه ای است که دو رو دارد. دو جمله دارد؛ جمله اول اینکه: “من یک تار موی بیرون از روسری بدحجابهای وطنم را به کل دنیای سران فتنه نمی دهم” و جمله دوم اینکه: “پدرم گفت ای دخت نکو بنیادم، زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم”. با این حساب، حرف حساب من چیست؟ من دقیقا چه چیزی می خواهم بگویم؟

۱-    گذشته از معدود مردان باحجاب فرقه سبز، این روزها همه از نظر من بی حجاب شده اند. بی حجابی اتفاقا چیز بسیار خوبی است و مورد تایید لسان الغیب هم بوده است؛ “تو خود حجاب خودی، حافظ از میان برخیز”.

آدمی وقتی بی حجاب و یا به تعبیر بهتر بی نقاب می شود، چهره اصلی خود را برای همگان عیان می کند. مثلا مهندس وقتی بعد از ۲۰ سال سکوت، بی حجاب شد و پرده حیا و عفت را در خیابان انقلاب درید و از آشوبگران عاشورا به عنوان مردان خداجو یاد کرد همه فهمیدند این فتنه گر نه نخست وزیر امام که سرباز دشمن است در شطرنج براندازی. نه مهندس که ما هم از وقتی بی حجاب شدیم تکلیفمان با خودمان و با سران فتنه روشن شد. ما در “نه ده” حجاب را کنار زدیم و در دفاع از ولایت، تن رها کردیم تا محتاج پیراهن نباشیم. اصلا حالا که همه جا سخن از بی حجابی عده معدودی از زنهای ایرانی است من می خواهم بگویم: “چه خوش بی، بی حجابی مرد و زن بی”! و از این مهمتر مقابله با بی حجابی بدون شناخت کامل مسئله، درد سر بی.

۲-    چه شد که چنین شد؟ من برای شما می گویم؛ پوشیدن کفش پاشنه بلند قرمز برای خانمها شاید از نظر شرع هیچ اشکالی نداشته باشد اما خیلی چیزهاست که از نظر شرع بلامانع است ولی انجام دادن آن توسط سردمداران عواقب بدی دارد و به نتایج شومی منجر می شود. این حقیر اول بار کفشی با چنین مشخصاتی را می دانید پای چه کسی دیدم؟ پای همین فائزه هاشمی. کجا؟ در پوسترهای انتخاباتی این آقازاده از نظر ما مجرم و از نظر دستگاه قضایی متهم. کی؟ ایام تبلیغات اتخابات مجلس پنجم. یادتان آمد؟ آن ایام امثال ما درست یا غلط مخالف هاشمی را دشمن پیغمبر می دانستیم و نمی دانستیم نامه سرگشاده در راه است. همان ایام روزی یکی از دوستانم که دست بر قضا فرزند شهید هم بود از باب درد دل به من گفت: فلانی! خواهرم چادری بود اما مانتویی شدنش و بدحجاب شدنش می دانی از کجا شروع شد؛ از پوشیدن کفش قرمز پاشنه بلند به تقلید از فائزه هاشمی.

همان ایام نامه ای خطاب به مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشتم و ماجرا را به ایشان شرح دادم. این نامه اما هرگز در روزنامه مسیح مهاجری کار نشد و “نامه وارده” نشد اما امروز یکی از معترضین به وضعیت حجاب عده ای از خانمهای جامعه همین روزنامه است.

جناب مسیح مهاجری! حاضرم قسم بخورم که شما در این اعتراضتان نه لیاقت دارید و نه صداقت. بدترین بدحجابی و حتی بی حجابی در این کشور زیر پوستر “HASHEMI 2005” اتفاق افتاد. آن زمان چرا صدایی از شما درنیامد؟ چرا شما بر خلاف امر حضرت ابوتراب به جای سنجیدن خاندان هاشمی به حق، حق را با خانواده ایشان می سنجید؟ باور کنید شما و عده ای دیگر از معترضین به بد و یا بی حجابی اصلا دغدغه تان حجاب و عفاف نیست که اگر بود آن روزی که اول بار در این مملکت پرده حیا را دختر عفت درید، زبان اعتراض تان باز می شد. هدف شما از نقد وضع این روزهای حجاب، نه دغدغه سلامت محیط جامعه، که بازی در پروژه جدید عالیجناب راس فتنه است. لطفا خودتان را به کوچه علی چپ نزنید. “علی” راست بود و روراست بود و صداقت داشت. من با اجازه شما می خواهم به مردم بگویم که قصه چیست.

هدف نهایی پروژه جدید و تابستانی عالیجناب راس فتنه که به امثال شما با کمال معذرت به چشم مهره های این پروژه نگاه می کند این است که اینطور در افکار عمومی جا بیاندازد که هر زن بدحجابی، بی حجاب که جای خود دارد و هر مرد مثلا آستین کوتاهی که لباسی غیر متعارف پوشیده باشد مخالف اصل نظام است. سران فتنه می خواهند از نظام به خاطر جذب این هموطنان به حقانیت انقلاب اسلامی که مهمترین تجلی اش قیام ۹ دی بود انتقام بگیرند. در این روز چه بسیار بدحجاب که به یکی از مسلمات دین سهل انگار بودند اما به فرموده سید الشهدا آنقدر آزاده بودند که ندای ولایت را شنیدند و آمدند و همراه با خواهران بسیجی ام حماسه “نه ده” را آفریدند. این مهم برای سران فتنه سوزش شدیدی داشت و این جذب حداکثری بدجوری روی مخشان بود. حالا هدف سران فتنه چیست؟

۱/۲- برجسته کردن موضوع بد یا بی حجابی به عنوان مشکل و یا دغدغه اول کشور.

۲/۲- همین را هم بهانه کردن برای کوبیدن بیشتر دولت و شخص احمدی نژاد.

۳/۲- سوء استفاده از غیرت مقدس و ارزش مداری ستودنی قشر مومن و متدین جامعه در دو قطبی کردن فضای آحاد ملت به یک قطب باحجاب و اهل ریش و یک قطب بد حجاب و اهل تیغ. یعنی دوگانه کردن حاکمیت، نه در حکومت که به شکست انجامید، بلکه در میان توده ملت و به جان هم انداختن مردم به خاطر اختلاف قیافه و تفاوت در نوع پوشش.

۴/۲- متاثر از این فضای دو قطبی و نیز برخوردهای قانونی و غیر قانونی با افراد بدحجاب، جا انداختن این موضوع در افکار عمومی که هر مونثی که چادری نیست، حتما بر ضد نظام است و احیانا هر مذکری که ریشش را می تراشد، مخالف جمهوری اسلامی است.

۵/۲- و از همه بالاتر؛ احیا کردن مجدد بدنه اجتماعی برای فرقه سبز و متعاقب آن آغاز دور جدید فتنه گری.

۳-    راه مقابله با این نقشه شوم چیست؟ آیا ما باید برای نقش بر آب کردن نقشه عالیجناب راس فتنه و در نطفه خفه کردن پروژه تابستانی سران فتنه، صورت مسئله را پاک کنیم و از کنار معضل بد حجابی و در برخی مواقع بی حجابی به راحتی عبور کنیم؟ یک راه این است اما لزوما راه درستی نیست. پس چه باید کرد؟

۴-    نگارنده با این نظریه عده ای از صاحب نظران مسائل سیاسی و کارشناسان مصائب فرهنگی به شدت مخالفم که؛ “ما باید جوانان را آنقدر سرگرم لذایذ دنیوی کنیم که دیگر دنبال حقایق سیاسی و وقایع روز جامعه نباشند. اینگونه انقلاب اسلامی هم از شر منتقد و معترض و متعرض در امان می ماند و همه دنبال عشق و حال خود می روند”.

باورم هست که روز اجرایی شدن این نظریه روز سست شدن پایه های انقلاب و روز لرزان شدن تخت حاکمیت مقدس جمهوری اسلامی است.

۵-    پس اگر با معضلات اجتماعی و در بحث اینجا با معضل بدحجابی باید برخورد قاطع شود، این برخورد چگونه باید انجام شود که آب به آسیاب سران فتنه نریزد و به عالیجناب راس فتنه اجازه ماهی گرفتن از آب گل آلود ندهد؟ کار سختی است اما به قول احمدی نژاد عزیز “شدنی است”.

۱/۵- باید واقع نگر بود. من به شدت با اینکه جوانان را کلا بی دین و بد حجاب و لاابالی معرفی کنیم و در این باره سیاه نمایی کنیم مخالفم. با مظاهر بی دینی در هر شکلی، باید برخورد شود اما یادمان نرود همین نسل جوانی که گاه راه به غلط می رود، اعتکاف در مساجد، حماسه لیالی قدر و یوم الله سیاسی – حماسی نهم دی ماه هشتاد و اشک را می آفریند. ولله قسم من در شبهای قدر حاج منصور عزیز در مسجد ارک نمایندگانی از هر دو طیف نسل جوان می بینم. حرفم این است: بدی و خوبی دوستانی که ظاهر درستی ندارند را با هم بگوییم و مثلا اگر از حجاب بدش انتقاد می کنیم، از حضورش در روز ۹ دی تشکر کنیم.

۲/۵- در این باره کسانی باید وارد عمل شوند که کاملا نسبت به پروژه تابستانی سران فتنه توجیه باشند و خدای نکرده از بدحجاب، بی حجاب و از یک ناهنجاری اجتماعی، یک فتنه سیاسی دیگر درست نشود.

۳/۵- همپای برخورد با بدحجابی با کسانی که صلاحیت انتقاد از این وضعیت را ندارند هم برخورد شود. کسانی که در عصر اصلاحات و در عهد دوم خرداد سر در لاک غفلت فرو برده بودند و نیز کسانی که نخستین جرقه های بدحجابی توسط آقازاده ها را در روزگار آزگار سازندگی دیدند و خودشان را به ندیدن زدند، اصلا حق این را ندارند که درباره اوضاع حجاب در جامعه کنونی نظر بدهند، چه رسد به اینکه بخواهند بلند گوی این فریاد حق شوند.

۴/۵- در این برخورد تفاوت باید قائل شد میان کسی که مثل خواهر آن دوستم به این ناهنجاری دچار شده، با کسی که آلت دست سران فتنه است و دقیقا مامور حقوق بگیر است تا مثلا در ماشین مدل بالای خود در فلان خیابان شهر کشف حجاب کند و صد بار این خیابان را برود و برگردد. اینجا هم باید اول دنبال دانه درشتها بود. نه اینکه برای مهره اصل کاری فقط به حکم جلب بسنده کرد اما پسر اقدس خانم را به زندان منتقل کرد.

۵/۵- به شدت با هزینه کردن بچه بسیجیها در این قبیل امور مخالفم. شان بچه های بسیج بسیار بالاتر از این است که دشمنی جز آمریکا و اسراییل و دنباله های داخلی آن داشته باشد. با بد حجابی که متاثر از زندگی اشرافی و بی قید و بند خاندان هزار فامیل، به این حال و روز رسیده است، نیروی انتظامی باید برخورد کند. این نیرو حقوق می گیرد از بیت المال برای همین قبیل امور. بچه بسیجی ها نه فقط اشکالی ندارد که با آشوبگران عاشورا مقابله کنند بلکه جور کم کاری دیگران را هم خالصانه و البته قاطعانه و حیدری می کشند. این درخت اما جای یادگاری نوشتن بچه بسیجی ها نیست. لطفا به من از وجوب فریضه “امر به معروف و نهی از منکر” سخن نگویید. من خود بسیجی ام و به این مهم واقفم و اگر بخواهم این امر و نهی را انجام دهم، این کار را در جای مهمتری انجام خواهم داد و مثلا خطاب به دستگاه قضایی عرض می کنم که چه شد برخورد با مفسدین اقتصادی؟ یا حرفهای احمدی نژاد در مناظره درست بود یا نادرست. اگر نادرست بود پس چرا جناب عالیجناب از دکتر شکایت نمی کند و اگر درست بود پس آقای آملی! معطل چه هستید؟ باور کنید بخشی از این بد حجابیها اعتراضی است با زبان بی زبانی به مسئولانی که درست به وظیفه شان عمل نمی کنند. البته ناکارآمدی احتمالی دستگاه قضایی و ناکارآیی ۶۰ درصدی هیچ دستگاه دیگری دلیلی برای بدحجابی هیچ کس نمی شود اما عدل که نباشد گرسنگی می آورد و شکم گرسنه، دین و ایمان سرش نمی شود. بگذریم که عده ای از آقازاده ها از فرط شکم بارگی به وادی ابتذال افتاده اند.

۵/۶- اتفاقا بنده به شدت معتقدم سر جوانان را از باحجاب گرفته تا بدحجاب و از بسیجی گرفته تا رپیجی باید گرم کرد به مسائل سیاسی و روز جامعه. جوانان مثلا باید بفهمند راز مسئله ساده و در عین حال پیچیده و بسیار مهم دزدیدن مجسمه های شهر تهران چیست. ۳۳ سال از انقلاب می گذرد ما تا به حال چنین چیزهایی نداشتیم. چه دستی و با کدام نیت پستی در کاخ خود مشغول سرمستی است و دستور ربودن این مجسمه ها را صادر می کند تا در اذهان اینگونه جا بیاندازد که نظام قادر به حفظ و نگهداری چند تا مجسمه هم نیست؟ کاش تجسم عینی فتنه در این کشور برای همیشه به یغما برود که همه خوب می دانند کیست و نام قلابی اش چیست. یا مثلا ربوده شدن کابل تلفن در یکی دو منطقه شهر تهران. حرفه ای ترین سارقان این مرز و بوم هم آنقدر شرف دارند که اگر شیر دستشویی های شهرداری را می دزدند لااقل کابل تلفن ملت را نزدند. چرا همه این اتفاقات همین چند وقت بعد از فتنه می افتد؟

سران فتنه متاسفانه غافلند که ارتباط توده های مردم با نظام با سیم و کابل تلفن نیست. ارتباط ما با بیت رهبری با سیم تلفن قطع و وصل نمی شود. ارتباط ما با حضرت ماه به سیم تلفن بستگی ندارد، به بیسیم بابا اکبر بستگی دارد. اصلا مثل امام می خواهم بگویم: سرقت کنید این کابل تلفن را، ملت ما هوشیارتر می شود.

ما ندای “این عمار” خامنه ای را از سیم تلفن نمی شنویم، از بیسیم شهید بیسیمچی کربلای ۵ می شنویم. سیم ما وصل به ولایت است، کابل تلفن کیلویی چند است؟ کابل را جور دیگری بخوانیم می شود کابُل که پایتخت افغانستان است که از آن بالا کفتر نمی آید، شهید می آید و من مادر شهیدی را می شناسم که از افاغنه است و پسرش گر چه سُنی بود اما به عشق ولایت فقیه به جنوب رفت و با دشمن اسلام جنگید و در والفجر مقدماتی به شهادت رسید. کابل تلفن خانه این مادر شهید را برداشتید تا او دنائت و زبونی شما سران فتنه را به پای کارآمدی نظام بنویسد اما کور خوانده اید. این مادر پیر، سُنی است اما تصویر حضرت ماه را بالاتر از عکس پسرش در اتاق گذاشته و اتفاقا پسرش بیسیمچی بود.

***

آقایان سران فتنه! شما خود حجاب خود هستید. خدا “حافظ” را بیامرزد اما شما نه در زیر پل حافظ که در زیر عبای تان به آشوبگران دستور شورش دادید در عاشورا، تا بسوزانند خیمه عباس را. هیهات، که سیم ما وصل علم علمدار است. در این کشور، زنان سرزمین من حتی اگر نامشان عفت نباشد، پاکدامنی مرامشان است. بد حجابی هم اگر هست، عیبش بد حجابی اش است اما هنرش این است که با مادر شهیدان محمدی در ۹ دی همنوا می شود و علیه شما بانگ برمی دارد که: “فلانی، فلانی! خیال نکن ما زنیم، تو دهنت می زنیم”.

شرف دارد چنین بدحجابی به مردان باحجاب. شرف دارد چنین بدحجابی به صد تا مثل آن آقازاده که با کفش قرمز پاشنه بلند روی خون سرخ شهدا راه رفت و با همان اسب شمر که نعل تجمل داشت تاخت؛ تاخت و قطعه قطعه کرد ارزشهای جنگ را.

ما به بدحجابان مان تذکر می دهیم که زن در حجاب مثل گوهر است در صدف و به شما سران فتنه هشدار می دهیم که خواب دیدید خیر باشد. فرضا در این کشور بی دینی هم باشد، او نیز آنقدر آزاده هست که نفروشد ندای حبیب را به ندای فریب. مثل دوست کاهل الصلاه خودم که دیشب آوردمش بیت رهبری. نبودی ببینی چه گریه ای می کرد وقت ام یجیب. اتفاقا بعد از خوردن غذای بیت رهبری به من می گفت: داداش حسین! من امشب نمک ولایت را خوردم، دین ندارم اما در مرامم نیست نمکدان شکنی.

***

خلاصه کنم این نوشته را در خطابی آشنا به سران فتنه؛ غلط کردید بیشمارید!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. مهدی می‌گوید:

    ای ول حاج حسین
    مدت ها بود که دنبال این جور مطلبی می گشتم
    این مطلب را در سایت جمعی از بچه های مشهد گذاشتم

    http://www.hezarsangar.com

  2. بسم الله

    نقد فیلم سینمایی “دموکراسی تو روز روشن”

    ………………………در وبلاگ “خدایی کرببلات بهشته”………………………..

    یاحسین ع

  3. بنام او که مرا آفرید تا دوست بدارم خودم را
    سلام ، سلامی به پروانه های ولایتی . خیلی دلم میخواست منم میومدم تهران نمایشگاه کتاب و کتاب ۹ دی را با امضای خودتون میخریدم ولی نشد . حالا که به خرید کتاب بدون امضا راضی شدیم پس چرا اینترنتی فروش نمیکنین یعنی ما شهرستانیها دل نداریم . یعنی ما عاشق خورشید نیستیم . یه جون که بیشتر نداریم اونم قربونی آقا میکنیم . تو رو خدا ما هم دوست داریم کتابتون رو داشته باشیم ولی تا کتابتون به شهر ما برسه اونم اگه برسه یه قرن طول میکشه . پس فروش اینترنتی بزارین تا ما هم بخریم . با اینکه میدونم عملی نمیشه ولی ممنون .
    حسین قدیانی: با شماره ۲۲۲۱۱۱۷۴ و یا سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی تماس بگیرید.

  4. کهربا می‌گوید:

    داش حسین با اجازت ما توی یک جایی که فعالیت میکنیم از شما با عنوان “حق” که اختصار نامتان است یاد می کنیم…

  5. علی می‌گوید:

    سلام
    با این مطلبتون کاملا موافقم. بعد از پستی که درباره بلاگفا نوشتید و کمی ما رو آزردید ( ما منظورم بعضی از داداش هاتونه ) ، این پست عینا حرف دل خیلی ها از جمله بنده بود.
    البته موارد دیگری رو هم می تونستید اشاره کنید ، مثلا اینکه :
    اگر یک دختر جوان بخواهد هم امروزی باشه و هم حجابش رو رعایت کنه ، متاسفانه بدلیل تابوهای موجود در جامعه + نبود لباس مناسب ، هیچ انتخابی نداره ! برخی می گفتند ” اگه لباس های بانوان محجبه ترک و لبنانی را در ایران ترویج کنیم ، به حجاب اصیل چادر ضربه می خوره ! ” اما حالا می بینیم ، اصرار بر عدم ایجاد لباس های مناسب و اسلامی- ولی در عین حال متنوع – نه تنها به گسترش حجاب چادر کمک نکرده ، بلکه ” نعمت حجاب ” اسلامی را هم از بسیاری سلب کرده ( البته منظور من پاک کردن خطای فردی نیست … )
    ——————–
    راستی ، از شما داداش حسین عزیز و خوانندگان وبلاگتون دعوت می کنم تا به گروه دوستدارانتون در نویسه بپیوندید ( آخرین مطالب وبلاگتون هم از طریق RSS اونجا ثبت میشه ) :
    http://nevise.com/ghadiani

  6. مهر فروتن می‌گوید:

    بله خدا را شکر رفع سوء تفاهم شد. مطلب باز هم مثل همیشه طولانی است چشم من هم سیاهی رفت! با اجازه می روم تا بخوانم.

  7. عباس می‌گوید:

    سلام سلام .سلام سلام.

    خیلی خوشحالم که زود رسیدم.زنده باشی داداش حسین.به خاطر اینکه نظرمون رو در باره مطلبت از ما خواسته بودی چشم میگم.مطلبت معرکه بود.نگاهی بسیار متفاوت.خیلی عالی بود.خیلی روشنگرانه بود.برا منم خیلی چیزا روشن شد.آفرین به این بصیرتت داداش.آفرین.خیلی ححححححال کردم.
    در پایان :غلط کردید بی شمارید.

  8. عباس می‌گوید:

    سلام فرید جان .تو از کجا میفهمی داداش حسین کی آنلاین میشه؟ من هر چی راهکار بلد بودم بستم اما نفهمیدم.میلش رو وارد کردی؟

  9. عباس می‌گوید:

    قابل توجه داداش .خودت هم اگر مایلی جوابم رو بده.(آن سوالی که از فرید کردم)

  10. ق می‌گوید:

    سلام
    انشاالله خود خدا اجر قلمت رو بده، یچند وقتی بود به خاطر بعضی مسائل حالم بد گرفته بود، با خوندن مطلب زیبا و متفاوت (از لحاظ نگاه تون نسبت به مسائل سیاسی-اجتماعی) بیشتر به خودم و راهی که انتخاب کردم مطمئن تر شدم!
    التماس دعای شدید!

  11. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش.
    دست مریزاد.
    اما من فکر می کنم به بند ۲ یه ۶/۲ هم اضافه کنی بد نیست. ۶/۲: یا اینکه می خوان یه مسئله رو اونقدر تو ذهن مردم غیرتمند ایران بزرگش کنن که که دیگه همه یادشون بره یکی از آقازاده های پسته فروش تحصیل دکتراش خیلی طولانی شده.
    با کل مطلبت کاملا موافقم و حرف دیگه ای برای گفتن ندارم.
    خدا حفظت کنه داداش حسین.

  12. .... می‌گوید:

    منظورتون از بد حجاب همون شتر مرغ هایی هستن که تخم میکنن؟

  13. همراه . . . می‌گوید:

    سلام علیکم
    احسنت قلمتون شیواست و جذاب
    خدا قوت . . . !

  14. بی بی سیاسی می‌گوید:

    در بی بی سیاسی بخوانید
    آخرین اخبار بی بی سی – صدای آمریکا – جرس(جنبش راه سبز)

  15. دوست می‌گوید:

    مرسی
    عالی بود. به خدا ما هم داریم خودمون رو خفه می کنیم که درسته بدحجابی بده ولی الان بازی نخورید. الان بحث بدحجابی نیست. بحث شروع یه فتنه جدیده و متاسفانه بعضی دوستان بسیجی و مذهبی هم متوجه نیستند. همین مساله گشت ارشاد هم از طرف همین دوستان به پا شد که آقای احمدی نژاد هم مخالفت کردند و آقای مطهری از تریبون مجلس ایشون رو لیبرال دونستند!
    بدحجابی معضل بزرگیه ولی دلایلی داره که تا حل نشند هیچ مساله ای حل نمیشه و فقط نارضایتی ایجاد میشه
    تا موقعی که دختر و پسر جوون ما تا ۳۰ سالگی حتی اجازه فکر کردن به ازدواج رو نداشته باشه، نیازجنسی رو از هر طریقی می خواد ارضا کنه و بی حجابی و بدحجابی کم خطرترین راهه!
    بازم ممنون از بصیرتتون

  16. علی می‌گوید:

    حق با شماست ولی برای جلوگیری از بد حجابی راه کار ندادی

  17. نفیسه می‌گوید:

    با نظرتان موافقم، اما کاش به جای تخت حاکمیت مقدس جمهوری اسلامی از واژه ی دیگری استفاده می کردید آخر جمهوری که اسلامی باشد تخت چه به کارش آید ،تخت به کار شاهان آید که توان آن ندارند که همچو علی (ع)بر گلیم مندرس بخفتن ویا همچو رهبر محبوب ما برروی قالی کهنه و موکتی ساده بنشینند.کاش همه علی (ع) بودند کاش همه ساده بودند کاش همه همچو رهبر ما بودند.

  18. طهورا می‌گوید:

    سلام و صلوات و درود خدا بر محمد مصطفی و خاندان پاکش
    و بر داداش حسین با نوشته های پر صلابت و ولاییش
    یا علی

  19. مرضیه سادات می‌گوید:

    سلام
    قسمتی از حرفتون درسته ولی به نظر من تا مردم برای بد حجابی وارد کار نشن این معضل درست نمیشه
    این که بگیم مبارزه ما فقط با آمریکا و انگلیس است و شان ما بالاتر از این مسایل(مبارزه با بدحجابی) است یه جور فرار کردن از زیر مسئله است.و حتی برای اینکه نیروی انتظامی دست به کار شود باید تو جامعه این معضل بپیچه و مهم بشه تا برای مردم اقدامات نیروی انتظامی در برابر بی حجابی توجیه بشه.
    مثلا تو یه موسسه درس میخونم (کلاس کنکور) وابسته به جهاد دانشگاهی الزهرا ،بی حجابی خیلی زیاد است حتی در کارمندان آنجا.ولی چیزی که در این موسسه پخش شده این است که تا میگوییم فلان استاد خیلی از نظر حجاب بد است میگویند حجاب چیزی شخصی است و به کسی مربوط نیست این جمله” حجاب امری شخصی است ” همه را جری کرده که بیحجاب باشند حال ما بیاییم سکوت کنیم و بگوییم شان ما بالاتر از این است که با بدحجابی مبارزه کنیم ! این به نظر من درست نیست.
    حتی بابت اینکه یکی از بچه های کم حجاب در نظرخواهی این جمله را نوشته بود که خانم استاد فلانی از نظر حجاب اصلا خوب نیست باعث شد همسر آن استاد بیاید و من و دوستم که از چادری های آن موسسه هستیم را بکشد در اتاق و هرچه از دهانش بیرون می آید را به ما بگوید که شما حق ندارید در مورد ناموس مردم نظر دهید
    و کی گفته حجاب شما از حجاب خانم من بهتره و اینکه همانطور که شما از حجاب من بدتان میآید من هم از چادر بدمان میآید این به آن در و …
    یعنی اینها اینقدر جری شده اند که حتی باحجاب ها حق نظر هم ندارند…..

  20. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    داداشی پس چرا من نمی تونم ثبت نام کنم؟این شناسه چیه هی میگه خطا خطا؟راستی ســـــــــــــــــــــلام داداشای گلم وهمچینی خواهرا شرمنده خانم اشلین نمی دونستم اشلین اسم دختر ببخشید منو معذرت می خوام.اگه میشه کامل توضیح بدید شاید تونستم منم ثبت نام کنم.ممنون

  21. علیرضا الف می‌گوید:

    جای همه خالی
    امروز تشییع و تدفین شهدای گمنام تو دانشگاه ما بود
    من شدیدا نگران شلوغی سیاسی بودم
    به برکت شهدا الحمدلله هیچ خبری نشد
    استقبال هم پرشور تر از انتظار بود
    ان شا الله از این به بعد هر صبحمون با زیارت شهدا آغاز میشه
    انشا الله این شهدا واسطه خروج ما از استضعاف فکری بشن
    الهی آمین

  22. مرضیه سادات می‌گوید:

    اینکه درست و حساب شده باید وارد عمل شد را قبول دارم و از روی یک برنامه ریزی حساب شده کار کرد ولی اگر بخواهیم بگوییم نیروی انتظامی این کار را بکند مطمئن باشید هیچ وقت این معضل حل نمیشود.و حتما مردم باید وارد عمل شونددر ضمن اگر هر ارگانی مثل نیروی انتظامی و قوه قضاییه به وظایف خودش عمل میکرد و درست کار میکرد
    الان هم معضل حجاب درست شده بود و هم معضل فتنه. بی حجابی هم یک فتنه است.
    در ضمن از همین بیحجابی است که جوانان فتنه گر و ملعبه دست دشمن درست شده اند میگویند بنیان خانواده را به هم بریزید و هر کاری میخواهید بکنید.

  23. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    داداش حسین نوشتی این موضوع حجابو اما داداش چی کار میشه کرد اون روز که بهت گفتم از ترس اینکه چشمم به این بی حجابا نیفته چند ساعت زودتر راه می فتم میرم دانشگاه که تو مسیر انواع بوی عطروادکلن وباقیافه ها چپ اندر قیچی ولباسای عق وجق رو نبینم داداش من فرار می کنم اما می دونم هر روز اونا بدتر میشن شما بگین چی کار میشه کرد؟

  24. حسین می‌گوید:

    سلام جوجو خوشتیپ

  25. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    اقا عرفان من سرمو پیش کسی کج نمی کنم می دونم تو هم این کارو نمی کنی ما تو زندگیمون ارمانهایی بالا داریم که معذرت خواهی کردن از استادی که اعتقاد ما رو زیر سوال می بره توش دیده نمیشه؟شما بگو عرفان جون دیده میشه؟؟؟
    از همه ی دوستان ممنون سید احمد عزیزم کاش همیشه باعث شادی بشم.

  26. آلما می‌گوید:

    باز هم دل نوشتی که چون از دل بر می آید به دل مینشیند مثل همیشه…..
    زنده باشین
    یا علی

  27. پیام فضلی می‌گوید:

    سلام بر حسین قدیانی عزیز-
    گفتیم عرض ادبی کرده باشیم بر مدّاح حضرت ماه بنی انقلاب که طبق دلیل:
    «مدح ماه همان وصف خورشید است و من حق دارم اگر با همان اتوبوسی که چهارشنبه ما را آورد راهپیمایی، سه شنبه شبها به قم بروم و شباهنگام جمکران برای تعجیل در فرج آفتاب، بوسه زنم بر دست ماه و سینه خیز بروم تا محراب» انگار سلامی کرده ایم حضرت خورشید ارواحنا فداه-
    چقدر زیباست و چقدر با خواندنش غرور فرایمان میگیرد:
    «ما یک لشکر هستیم حائل میان در و دیوار تا اگر کسی خواست دوباره سیلی بزند با علم عباس بکوبانیم بر فرق سرش»، «من در انتهای خیابان فلسطین جنوبی دیدم کودک آواره ای را که خودش ساکن کرانه غربی رود اردن بود اما دلش اینجاست. اینجا بیت رهبری است، صدای مرا از قلب اُم القرا می شنوید»
    سلام بر حسین قدیانی عزیز؛ خداقوّت-

  28. سلام می‌گوید:

    سلام
    با مورد ۵/۵ به شدّت مخالفم
    آخرش را خیلی قشنگ تمام کردید

  29. منصوری می‌گوید:

    داداشی ، جالب بود . منتها این طرح عفاف و حجاب که میخواد اجرایی بشه ، باید افراد مناسبی رو برای امر به معروف انتخاب کنن که به قولی خودشون مشکل اخلاقی نداشته باشن . . . تا بتونه با اخلاق خوب بدون بی احترامی به طرف برخورد کنن
    تهران وقتی هوا گرم میشه بعضیا دوست دارن هیچی تنشون نباشه !

  30. منتظر2 می‌گوید:

    ا… اکبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان
    سلامی با همه وجودم
    دستتون درد نکنه قلمتون مستدام همیشه سرباز سرافراز مولایم ماه باشید
    کیف کردم اجرتون با صاحب العصر و الزمان
    چه جوری بگم خیلی دوست داریم خیلی مردی

  31. دل آرام می‌گوید:

    سلام.
    یه خبر خوب دادش حسین.
    امروز یکی از بچه های دانشگاهمون چادری شد .و این در دانشگاه ما یک پدیده غیر طبیعی و شگفت انگیز است.اما با عنایات حضرت زهرا اتفاق افتاد.

    یا حق

  32. زهرا می‌گوید:

    کار سختی است اما به قول احمدی نژاد عزیز “شدنی است”.

  33. هلیا می‌گوید:

    سلام
    ممنون به خاطر مطلب زیباتون
    راستی یاد روزی افتادم که فائزه(فاحشه(عایشه ی زمانه)) اومده بود مسجد محلمون با اون کفشای قرمزش برای تبلیغات .

  34. صبا می‌گوید:

    سلام ۱٫شما که می گویید غلط کردن بی شمارن پس چرا خودتان می گویید از این دنیا مجازی می ترسم
    که تنهام فک نکنم تنها باشید با این ههههههمه نظر دهنده طرفدار۲٫فک نکنم بد حجابی الان به یک تار مو کفش پاشنه بلند
    باشه خیلی وضع خراب تر از این حرفاس ۳٫چرا تو نوشتهاتون انقدربا ملاحضه حرف می زنید مثلا خانم بازیگر خوب نام
    ببرید همه بدونن حتی اونایی که خودشونو به اون راه زدن۴٫ای کاش یکی به من می گفت چرا باید این اقای موسوی هر کاری حرفی دلش می خواد بزنه ساف ساف را بره بد جونا ی ساده لوح کتکشو بخورن۵٫راستی من نمی فهمم چرا انقد شما
    باید ملاحضه یا طرفداری پسر همت یا دختر باکری و بکنید پس سهم اونا چیه.وسلام. یا علی

  35. خودم می‌گوید:

    سلام
    خیلی عالی بود.
    یه خواهش دارم : من چاپ اول کتابتون رو خریدم با مطالب جدیدش به خصوص ضمیمه شهید همت کلی حال کردم اما امروز که به این مطلب ضمیمه شهید همت رسیدمکتاب کاملا پاره شد.به خدا خیلی مواظب بودم اما خیلی جلدش ضعیف بود انشالله کتاب بعدی یه ذره قوی تر باشه تا بشه به کسی داد تا بخونه.

  36. مجید می‌گوید:

    سلام
    در کل جالب و جامع بود
    “ابوذر را یاری کنیم ….

  37. ن.خ می‌گوید:

    تو مساله ی حجاب همه فقط شعار میدن.چه کار فرهنگی انجام دادیم که نتیجه نگرفتیم؟اینکه نیروی انتظامی بریزه تو خیابون و بگیر و ببند راه بندازه نتیجش چیه؟هیچ کاری رو با زور نمیشه انجام داد.واقعا به نظر شما میشه با این کارها جلوی بی حجابی رو گرفت؟همین ایمه جمعه و مسیولین که همشون دم از مقابله با بی حجابی میزنند چندتاشون خدایی اومدن جلو و طرح درست و درمون دادن؟وقتی قیمت یه قواره چادر جنس خوب که سبک باشه و خنک و موندگار خدا تومنه؟ کسی که مانتویی وقتی بخواد یه مانتو بخره که پوشیده و شیک باشه پیدا نمیکنه اگر هم پیدا کنی باید کلی براش پول بدی.دلم انقدر پره که اگه تا صبح هم بگم سبک نمیشم.

  38. ن.خ می‌گوید:

    کامنت خصوصی.داداش خداییش اگه میتونی امشب انلاین شو ببینم نظر بقیه بچه ها در مورد مقابله با بدحجابی چیه؟
    یه چیز دیگه البته نظر شخصی خودمه که نباید همه کم کاری های خودمونو پای سران فتنه بذاریم.د یا علی

  39. معبر سایبری می‌گوید:

    سلام داش حسین
    داداش قولت یادت نره ماهم از بلاگفا و تبلیغای مسخرش خسته شدیم
    خلاصه تو به فکر ما باش داش حسین

  40. آشیانه پرستو می‌گوید:

    تحلیل بسیار خوبی بود. اما نباید فراموش کنیم که این سران فتنه خود بازیچه اسرائیل و نوچه اش امریکا و انگلیس اند. و ممکنه با ترویج بد حجابی در جامعه اهداف شوم دیگری داشته باشند. به هر حال به بدحجابی و نه به بدحجاب باید به عنوان یک معضل اجتماعی نگاه کرد و دنبال راه چاره بود اینجاست که میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد! اما طرز برخورد خیلی مهمه. امر به معروف مراحل داره متاسفانه ما مراحلش رو رعایت نمیکنیم. چه بسا با رعایتش خیلی ها جذب حجاب بشن نمونه اش دانشجوی خود من که امروز دیدم چادری شده و بهش تبریک گفتم و علت رو جویا شدم. اشاره کرد به دوست محجبه و مومنش و گفت حدود دوساله که داره با من کار میکنه تا به این نتیجه رسیدم که حجاب چه گوهریه برای زن! من پیشنهاد میکنم صدا و سیما باید اولین قدم رو برداره باید برنامه های متنوع و کارشناسی شده در راستای ضرورت حجاب بذاره تا مردم خودشون جذب بشن. در مورد هزینه نکردن بچه های بسیجی کاملا موافقم و نیز با این جمله “پرده حیا را دختر عفت درید” . یاعلی

  41. حاجی می‌گوید:

    این لینک را به همه ی ایرانی ها توصیه می کنم
    http://www.4shared.com/audio/h_uw9ebl/a_online.html

  42. احمد می‌گوید:

    خدا حفظت کنه داش حسین

    اگه مطمئنید از این فتنه جدید باید اطلاع رسانی زیادی بشه

  43. زینب می‌گوید:

    سلام داداش حسین و خدا قوت . تحلیل جالب و تامل بر انگیزی بود . کلی منو به فکر انداخت . اما متاسفانه انگار قسمتی از تحلیلتون صحیح نیود . گرچه می دانم که آن را در انتقاد به کسانی نوشته اید که مطمئنید به بی دغدغه بودنشان در امر دین و یا حد اقل حجاب . اما کلی گویی تان را اصلاح کنید . چون امر صریح رهبری و ائمه جمعه و مراجع هم به بر خورد با فاجعه بد حجابی است . می دانم ترس ما ها از این است که زیر لفافه مبارزه با مفاسد اجتماعی ، مفاسد اقتصادی و سیاسی فراموش شود و شاهدم به اینکه بصیرت سیاسی خیلی از اینها بالاتر با حجابهایی چون … است اما این دلیل نمی شود که کلیت طرح مبارزه با این معضل را رد کرده زیر سوال ببریم .به عنوان یک دانشجوی فوق لیسانس الهیات کم کم دارم به این نتیجه می رسم که ریشه بسیاری از نابسامانی های خانوادگی و طلاق و … در بی حجابی و بی عفتی دختران و زنانی است که زیاد از ما دور نیستند شاید خواهر من ، دختر خاله شما و… باشند و البته اگر این نتیجه گیری من درست باشد حق الناس هم بر ذمه آنها اثبات می شود . البته نمی دانم وزن حق الناسی که به گردن سران فتنه است بیشتر است یا ای نیکی و یا گناهانی که ماهای ظاهر الصلاح مرتکبیم – البته منظورم ، خودم است-. چون وزن کشی کار حضرت حق است . اما می دانم که در کتاب محکمش فرموده : فتنه شدیدتر و بزرگتر از قتل است . اگر اشتباه کردم کمی مرا قانع کنیدلطفا.

  44. والفجر8 می‌گوید:

    سلام
    مطلب خوبی بود
    خدا باعثین بد حجابی را به عقوبت کردارشان هر چه زودتر برساند
    شهدا فراموش نشوند

  45. کهف حصین می‌گوید:

    سلام
    پدرم گفت : گل از رنگ و لعابش پیداست
    و زن مومنه از طرز حجابش پیداست .

    این معضل درست شدنی نیست باید جلوی پیشرفتش رو گرفت .
    و جلوی شیوع کار گروهی که به صورت کاملا مشخص در مترو و … اقدام به هنجار شکنی های دور از اخلاق می کنند و کاملا مشخص است که به شکل سازماندهی شده در این مکان هااقدام به از بین بردن قبح بسیار ی از رفتار ها و کلام ها می کنند .
    خدا خودش کمکمون کنه

  46. سامان می‌گوید:

    سلام
    زدی تو خال برادر
    کاملا این موضوع که به یک باره باب شد تامل برانگیز بود،من هم بسیاری را میشناسم که شاید به قول شما سهل انگاری در حجابشون دارند ولی چنان با صداقت و پاک هستند نسبت به برخی از همین مدعی های امروز که باورش شاید سخت باشه….
    فقط لطفا این را برای بالایی ها هم تبیین کن و مسئولان،راستی ارغوان دیروز قهرمان مسابقات تنیس شد با همان لباس تنیسورهای زن که خوب شاید برای یک مسلمان مناسب نیست ولی به هر حال در اون محیط بزرگ شده و در مصاحبه امروزش هم گفته بود که ایرانی بودن لیاقت میخواد و من مسلمانم و گوشت خوک نمیخورم و مشروب نمینوشم و ….
    میخوام بگم شاید مسئلهی حجاب خوب تبیین نشده برای برخی و فکر می کنند مثل مشروب و گوشت خوک الزام نداره و جدی نیست ولی آیا این دلیل میشه امثال ارغوان که افراد بی آلایشی هستند را طرد کنیم(همون چیزی که دشمنان میخوان)
    من هم نه دی بودم و خیلی از دختران را دیدم که شاید در نظر اول تعجب انگیز بود ولی این اشکال خود ماست نه اونها در بیشتر موارد،اونها فطرت پاک و آزادگی را دارند ولی با عادی نشان دادن این چیزها توسط عده ای دچار شاید سهل انگاری شدند،باید مواظب فتنه انگیزیهای دوباره این سران فتنه بود،لطفا این دام جدید را برای مسئولان بیشتر باز کنید….
    متشکرم

  47. hamideh می‌گوید:

    سلام علیکم با اجازه لینکتون کردم در ضمن قدر این بصیرت رو بدونید حتی اگه این گفته شما کاملا هم درست نباشد کمترین اثرش این است که آموزشی برای بالا بردن بصیرت هایمان است واینکه از کنار هر مسئله به ظاهر ساده به راحتی عبور نکنیم.التماس دعا.

  48. رجب طیب اردوغان می‌گوید:

    شیطون ترانه هم گوش میدی از اون بال کفتر میایه!!

  49. رجب طیب اردوغان می‌گوید:

    شیطون ترانه هم گوش میدی !!

  50. خواهر شهید می‌گوید:

    دوستان ، توصیه می کنم اینو حتما بخونید
    http://bahmanhoseni.blogfa.com
    خیلی…..خیلی…خیلی…مهمه

  51. علیرضا کیانی می‌گوید:

    بسیجیها بسم الله
    درود بر سرباز انقلاب
    امیرحسین ثابتی

    ما یک تار موی امیر حسین را به میرحسین شما نمی دهیم!

    http://culture-engineering.blogfa.com/post-121.aspx

  52. سید علی اکرمی می‌گوید:

    سلام می توانید بما یاد بدید ؟ چطور میشه مرد شد ؟
    http://loloamany.pnuweblog.com
    مشاوره سنگ صبور

  53. علیرضا کیانی می‌گوید:

    نوشته ای برای حسین قدیانی و امیرحسین ثابتی

    ما یک تار موی امیر حسین را به میرحسین شما نمی دهیم!

    http://culture-engineering.blogfa.com/post-121.aspx

    نه ده حسین قدیانی را شهید کند تعجب نمی کنیم!
    http://www.culture-engineering.blogfa.com/post-120.aspx

  54. عطر خاک می‌گوید:

    خصوصی خصویه هاااااااااااااااااااا 🙂

    آتشه = اتیشه
    از نظر شرع هیچ اشکالی ندشته باشد = نداشته

  55. نوری می‌گوید:

    راستی راستی که غلط کردند بیشمارند

    من هم با نگاه شما به مقوله بی حجابی تا حدود زیادی موافقم
    ولی
    ولی فراموش نکنیم که در نیروهای انتظامی با وجود نیروهای زحمت کش و با اخلاص عده ای نخاله هم هستند که به اعتقاد من اگر کار دستشان بیفتد جز با رساندن گرگهای فتنه به برهای خیابان آرام نخواهند شد
    دو سال پیش من خودم این صحنه ها رو در مقابل پاساژ رضا در چهاراه ولیعصر شاهد بودم
    چند جوان به هم می گفتند که این یارو سوژه ( منظور افسر ناجا) اومد و بعد موبایل و دوربین و هر کوفته زهرماری دااشتند بیرون می آوردند و منتظر برخورد می شدند
    جالبه که بیشتر ۵۰% از فیلمهای تو نت رو همین بابا از رفتار احمقانه خودش درست کرده بود

  56. سفرکرده می‌گوید:

    مرام و جمال و کمالِ خودت و قلمت رو عشقه…..

  57. عطر خاک می‌گوید:

    داداش چه زیبا نوشتی . الحق که حرف حق رو زدی
    بزار اینا برا خودشون پروژه تابستئن رو بریزن مثه بقیه به” لطف خدا “و دعای مردم به گل میشینه .و البته” شدنی ست”
    من به چشماتون قول می دم همینا که روز ۹ دی اومدن و بد حجاب بودن نور ۹ دی به اوناها هم حجاب می بخشه .
    من دیدم با چشای خودم دیروز تشییع پیکر شهدا بد حجاب ها هم اومده بودن البته تقصیر اونا نیست که مدل تموم مونتو ها کمریه حتی اگه شماره ۴۴ باشه بازم جذبه . با چشای خودم دیدم اول بهم برخورد اما “یه بیشگون از خودت یه تلنگر به دوستت” به خودم گفتم اینا هم روزی با حجاب میشن دعا کن توی همین جای خوب

    پرت نشیم از این دلنوشت :
    هر بدحجابی بی دین نیست هر با حجابی هم دیندار نیست . من با همین دوچشمم دیدم کسی که روسریش شل نمی شد چطور پارسال برای موسوی تبلیغ می کرد و از حرفای من اتیش می گرفت و…
    با همین دو چشم خودم دیدم کسی که بی ارایش نمیومد بیرون چطور برای ایران نه برای احمدی نژاد نفس می ذاشت
    ….
    بماند

    منکه میگم حسین داداش دعا کنیم فتنشون اجرا بشه چونکه همه خواهرا با حجاب میشن بهت قول میدم اینا دارن قبر خودشونو تدریجی میکنن 🙂 ان شاءالله

  58. محمد می‌گوید:

    سلام داداشی
    برادر یکم به فکر خودتم باش فکرشو کردی اگه امثال این آقازاده هه به فکر ترورت بیوفتن ما تو اینترنت کجا رو داریم بریم . میگم اگه محافظ خاصتی بگو جلدی خودمو برسونم. این برادر میثم هم که اصلا تیپش تیپ محافظاس از ایشون هم به نحو احسن استفاده کن. انشا الله همیشه همتون محافظ این مملکت باشید که نبینیم در این خانه آتش گرفته و صاحبش را دست بسته میبرند. یا علی

  59. عرفان می‌گوید:

    سلام داداش حسین . راستش با خوندن نوشته هایت احساس می کنم خیلی چیزا رو فهمیدم . اتفاقا در مورد حجاب و بد حجابی . جالبه یکی از آقایان سید نمی دونم اسمش چی بود دقیقا تحلیل شما رو می کرد در شبکه قرآن و مجری هم که منتظر بود آن سید محترم خشن حرف بزند مثل این که خیلی بهش نمی چسبید و هی حرف ایشون رو قطع می کرد . ایشون همش تاکید می کرد که نباید با فشار روی مسئله ی حجاب سایر چیزها فراموش بشه . جالبه . ممنون که برامون روشنگری می کنی . راستی مگه خود این ممد تمدن نبود که می گفت حکومت با کفر میمونه ولی با ظلم نه . حالا چی شده دار و دسته ی ممد تمدن شدن داعیه دار حجاب اما این همه بیت المال رو هدر دادن و بچه های فقیر که همیشه اضافی بودند چون دو تا نبودن تنها چیزی که از اون دوران شوم سازندگی یادشونه کمبوده .

  60. عرفان می‌گوید:

    خیلی با نمکی به مولا
    “سرقت کنید این کابل تلفن را، ملت ما هوشیارتر می شود” ای ول

  61. مسیح می‌گوید:

    سلام. نه ده شما را خریدم که ای کاش نمی خریدم.آقای ساکت آقای گل اندیش شیخ دیپلمات دیگر چه صیغه ای بود.وقتی به این واژ ه ها رسیدم انگار کسی به من فحش میداد. انگار کسی به شعور من توهین میکرد. از این دل نوشته تان هم اصلا خوشم نیامد بیشتر شبیه رجز خوانی بود. دل نوشته تان بوی چیز گرفته است ……..برای بار صدم به شما میگویم اگر بدتان نمی آید واگر مصاحبه پشت مصاحبه بهتان اجازه میدهد . سری هم به نظرات قسمت کجایید ای شهیدان خدایی بزنید.راستی مدیر وبلاگ دیگر چه صیغه ایست امید وارم غیر از خودت کسی نظراتمان را تایید نکند.وهر نامحرمی نظرات باز دید کنندگانت را نخواند.البته امید وارم….. .

  62. سیداحمد می‌گوید:

    مثل همیشه بسیار عالی.
    همیشه دعا میکنم همینطوری با هم هم عقیده باشیم.
    اوایل مطلب احساس کردم یه اختلاف نظری با شما دارم ولی زود قضاوت کرده بودم و وقتی تا آخرش خوندم دیدم مثل همیشه کار داداش حسین حرف نداره.

    فدات شم با این شعورت.
    کیف میکنم از اینکه یکی به نعل و یکی به میخ زدن تو مرامت نیست.
    بهترین داداش دنیائی.

  63. ن.خ می‌گوید:

    بچه ها مثل اینکه امشب خبری از داداشمون نیست.کجایی داداشی؟

  64. آذرخش می‌گوید:

    داداش حسین جون چرا نمی آی؟
    فکر کنم این قسمت نظرات پوکید. 😀

  65. عطر خاک می‌گوید:

    نشستم که با عطر اقا بیایی بلکه عطرش را بشنوم
    نیامدی من با یک دنیاحسرت رفتم

    بی انصاف همه که نمی تونن ۲ نصفه شب انلاین شن اخه
    🙁

    شبتون بخیر

    .
    .
    .
    کنیز فاطمه زهرا

  66. erfan89 می‌گوید:

    داداش خیلی با حالی . قول بده هیچ وقت ما رو تنها نذاری. هر چند من همیشه با تو هستم . در هر دعای توسل و در هر دعای کمیلی . در هر زیارت عاشورا و در هر امن یجیبی . در هر آیه الکرسی و هر چهار قل . کاش همیشه محکم و استوار بمونی . نمی دونم چرا حس می کنم از شماها خیلی عقبم . دعا کنید من بتونم اندازه ی خاک پای شماها باشم . راستی یکی از برادرانم به شدت با من و عقایدم مخالف بود و مدت ها بود که با زبانش مرا آزار می داد . دیشب دیدم عکس اقا رو برداشته و گریه می کند . خدایا شکرت .
    مومنها تو رو خدا برای جوونهای دیگه هم دعا کنین

  67. آذرخش می‌گوید:

    سلام. 🙂

  68. محمد می‌گوید:

    بدحجابی که اقایون تو بوق کرنا کردن و به دولت گیر دادن و خودشون به نفهمی زدن نمی دونن که هیچ کاری با زور پیش نمیره چه برسه این کار کار فرهنگی باشه؟؟؟اگه با زور قرار بود درست بشه در دهه نورانی شصت!!!اقای نخست وزیر درست میشد(که ملت روبازدن پونزتو پیشونیشون توسط اکبر گاف و هزار کار بدتر از این می خواستن با حجاب کنن که اونم نقشه شون بود برای خراب کردن ذهن ملت مثل الان) نه با اون کارها و دزدی ها اقایون خرابیش الان بزن بالا و اقایون مدعی بشن که مملکت رو بی حجابی برداشته آدم از این می سوزه که آقایون مرجع تقلیدند و تلویحا از کسی در زمان انتخابات حمایت می کردن که شعارش جمع آوری گشت ارشاد بود ولی الان آه وفغانشون از بی حجابی بلنده!!!یاللعجب ؟؟؟چه دنیایی کثیفیه حتی میدونن حدیث پیامبره که می فرماید:”الناس حریص علی ما منع” یعنی مردم به چیزهای که منع میشه حریص میشن باز خودشون به خریت میزنن ونمی گن چرا اروپایی ها باید با حجاب مقابله کنن و ما با بد حجابی؟؟؟اگه اروپایی ها می فهمیدن و می خواستن حجاب رو ور بندازن مثل ما گشت ارشاد راه میانداختن بعد چندی می دیدن که مثل ما ملت از لجشون رو به بدحجابی می اوردن البته اقایون می فهم و می خواهند برای دولت مشکل ایجاد کنن ؟؟؟چون خرداد نزدیکه ؟؟؟ولی خب نمی دونن که خدایی هم هست و نتایج کاراشون بر عکس میشه؟
    (و مکرو ومکرالله والله خیرو الماکرین)

  69. عطر خاک می‌گوید:

    به به چشممون روشن شد به زایر اقا
    خوشا به حالت ای بسیجی تو رفته ای باز به بیت رهبری

    🙁

    کنیز فاطمه زهرا

  70. محمدمهدی می‌گوید:

    سلام داداش برادر
    بازم مثل همیشه تک بود ومن برای دومین بار جزو اولین ها بودم

    مثل همیشه روشنگریت به موقع ودسته اول بود

  71. محمد می‌گوید:

    در ادامه خطابی آشنا به سران فتنه؛ غلط کردید بیشمارید!
    دمت گرم حسین

  72. عطر خاک می‌گوید:

    خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم

    اگه میشه کسی با اسم قبلی من حق نداره چیزی اینجا حک کنه
    اینجا برا حسین داداشه میدونم اما از اسم کابری قدیمی بنده سوء استفاده نکنید

    کنیز فاطمه زهرا

  73. عطر خاک می‌گوید:

    خواهش میکنم پرنده نام کاربریتو عوض کن با این اسم اینجا کامنت نذار

  74. محمدمهدی می‌گوید:

    سلام داداش برادر نظر قبلی که که گذاشته بود قبول نشد پیغام داد که قبلا این نوشته شده نمیدونم چرا ولی بازم میگم مطلبی که نوشتی عالی بود

  75. محمد رضا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    ماشاء الله خودت شدی یکپا فرمانده همه رو داری خط دهی و هدایت می کنی.
    همه حرفاتو قبول دارم. دشمن دشمنه. هیچوقت دلش برای ما نسوخته. یک روز خودش بد حجابی و بی حجابی رو ترویج می کنه یکروز هم اونو معضل اول کشور معرفی می کنه تا همه رو به جون هم بندازه.
    ولی داداش حسین مگه می شه همه چیز رو از دولت خواست. مگه می شه همه چیزرو از حکومت خواست. امام به ما یاد داد این مردمند که می توانند حکومتها را اصلاح کنند. خیلی وقتها خیلی چیزها از بالا به پایین اصلاح نمی شه از پایین به بالا اصلاح می شه.
    دوباره مطلبتو مرور کردم دیدم با همه راهکارات موافقم غیر از اونیکه گفته بودی نیروی انتظامی باید این حرکتو انجام بده.
    ببین همینجوری که گفتی یکی باید این کار رو انجام بده که کاملا توجیه باشه . به نظر شما بسیجی بهتر توجیه می شه یا نیروی انتظامی. نمی خوام به همه این نیروها توهین کنم. ولی نیرویی که دختر یا زن خودش هم چندان اهل رعایت نیست، چجوری می خواد با این معضل اجتماعی برخورد کنه.
    ببین من هم به احمدی نژاد رای دادم. خیلی وقتها هم به خاطر طرفداریش ۱ به چند شدم. ولی همینطور که خودت هم بارها گفتی او هم ایراداتی دارد. یکیش همین مشائی. یکی دیگه همین کارهای فرهنگیشه. یادته اون روزهای اول می خواست خانم ها رو به ورزشگاهها ببره. به نظر من او هم باید در امور فرهنگیش یک تجدید نظری بکنه. به نظر من از این جوی که در جامعه برای مبارزه با بی حجابی ایجاد شده باید حساب شده استفاده کرد. نه اینکه صورت مسئله را پاک کرد.
    باید شعارها به سمتی بره که همه اونایی که ۹ دی اون حماسه رو آفریدند از خود دانسته شوند و به آنها فهماند که حساب شما با اون دانه درشت های بی حجابی کاملا جداست. حواستان باشه با این بد حجابیتون دارین آب تو آسیاب دشمن می ریزن.
    باید شعارها اونهایی رو که این وضعیت رو ترویج کردند رو محاکمه کنه.
    باید شعارها دستندرکاران صنف لباس رو زیر سوال برن که جای انتخاب برای جوانان ما نگذاشته اند.
    باید دستندرکاران فرهنگی مورد سوال قرار گرفته بشن که چرا در سینماهای ما اینقدر ترویج بی حجابی است.
    و …
    در آخر داداش حسین برای این روشنگریت ازت بسیار تشکر می کنم. و تا آخرش باهات هستم. انشاء الله اتحاد ما بسیجیا مشت محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب و ولایت باشه
    یا حق
    محمد رضا

  76. پیمان می‌گوید:

    لام بر برادر حسین خسته نباشی تو این اینترنت خراب شده که همش دست مخالفا و بیگانه هاست یه همچین فضایی جای تشکر داره

  77. کهربا می‌گوید:

    بازدید امروز (سه شنبه) حدود ۶۵۰۰ نفر.. ایشالله زدن رکورد نزدیکه..

  78. ن.خ می‌گوید:

    من نگرفتم پیشنهاد برو بچ اینجا برای مقابله با بدحجابی چیه؟فقط باید دعا کنیم؟
    داداش مینویسم کامنت خصوصی عمومیش میکنی.نمینویسم خصوصی عمومی نمیکنی.

  79. حسین می‌گوید:

    سلام
    زن راکب لعنت شده پیامبره .
    همین خانم فائزه ( اشرف پهلوی زمانه ) مگه نگفتن که موتور سواری برای خانم ها اشکالی نداره .
    دیدن داشت دو تا خانمی که جلوی ستاد مشترک سپاه موتور سواری میکردن .
    یادشون رفت وقتی تو ورزش بانوان کشور مشغول بودن چقدر باعث بدحجابی خانم ها شدن .
    کور نبودیم و نیستیم که باعث و بانی این فجایع کی بوده .
    اما غلط کرده کسی بخواد مشکل اجتماعی رو سیاسی کنه . گردنه کلفت اون آقازاده رو با تبر قطع میکنیم اگر بخواد پشت بدحچابی یا دزدیده شدن مجسمه قائم بشه .
    به احترام رهبر تا الان هم سکوت کردیم که اگر قوه قضاییه نخواد اقدامی عاجل و صحیح انجام بده حساب این آقازاده که با پول بیت المال تو انگلیس که نه تو همین دبی خودمون حال میکنه رو میشکنیم .
    یاعلی

  80. عرفان می‌گوید:

    داداش سلام . منو ببخش ولی به نظرت آقای آملی فرد ترسویی هست . آخه من مطونم این طور نیست . این ها تربیت شده ی مکتب مصباح عزیزند و بعد از مدت ها تهذیب نفس قدم به این کار گذاشتن . نمی دونم چرا اما این آقای آملی که نه از نظر قیافه و نه از نظر شخصیت شبیه علی لاریجانی نیست پس چرا همه می خوان هونو هم به علی لاریجانی بچسبونن و . راستش من حس خوبی به ایشون دارم . دست خودم هم نیست . همان طور که حس خوبی نسبت به داداش حسین بچه بسیجی ها دارم . داداش می دونم از دست فتنه گرا عصبانی هستی و خدا رو شکر که تو این مملکت یه داداش حسین پیدا شدکه حرف دل ما رو بزنه ولی در کل نمی دونم چرا احساس می کنم شخصیت تو و آقای آملی خیلی نزدیک به همه . دو تا تون هم ماهید ، جوان ، باهوش ، محکم و مطمئن .

  81. آذرخش می‌گوید:

    فرید جان خواهش می کنم.
    اشلین اسمیه که تو وبلاگ داداش میثم باهاش کامنت می ذارم که البته اسم دختره. اما اسم خودم فاطیماست. به هر حال کوچیک همتون هستیم. چه داداش باشیم چه آبجی فرقی نمی کنه.
    مدت ها تو نت همه بهم می گفتن داداش و کلی کیف می کردم.
    ببین استرس به خودت وارد نکن. تو قسمت ثبت نام اسم کاربری رو با حروف انگلیسی تایپ کن مثلا بنویس mobarez اینجوری قبول می کنه. اگه قبول کرد به ایمیلت پسوردت رو می فرسته.
    اگه شد بیا تا بقیه اش رو برات بگم. اگه نشد مشکلت رو دقیقا بگو داداش.
    فدای همه داداشا و آبجیا.

  82. علیرضا کیانی می‌گوید:

    نوشته ای برای حسین قدیانی و امیرحسین ثابتی

    ما یک تار موی امیر حسین را به میرحسین شما نمی دهیم!

    http://culture-engineering.blogfa.com/post-121.aspx

    نه ده حسین قدیانی را شهید کند تعجب نمی کنیم!
    http://www.culture-engineering.blogfa.com/post-120.aspx
    داداش حسین: متن شما درباره امیرحسین عزیز و کمی دغدغه مند را خواندم. ثابتی را چند ماهی بیشتر نمی شناسم اما در همین مدت کوتاه حق بزرگی به گردن من دارد و آن برادری کردن مداوم برای من بود. اگر اطلاع رسانی امیرحسین و میثم حسنی و کمک آنها به من نبود هرگز این وب سایت خودش را به شما نشان نمی داد و اما کار شما هم بسیار عالی است و ای کاش آنها که همسنگر هم هستند همیشه به جای حسادت حس رفاقت را در ضمیر خود تقویت کنند. از شما که هوای دوستان ما و دوستان خودتان را دارید صمیمانه ممنونم.

  83. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام

    هم متفاوت بود هم دقیق و منطقی و همه جانبه و هم دقیقا زدید تو خال!

    با معضل بدحجابی دقیقا باید همین طور مقابله کرد جذب حداکثری حضرت آقا اینجا هم معنا پیدا میکنه.

    عده ای از بدحجابهای ما سیرتا پاک و نجیبند هرچند ظاهرا یکی از مظاهر دینداری را رعایت نمیکنند که البته جای بحث و بررسی دارد و یک دلیلش همان است که شما گفتید: اعتراض …

    ما هم میگوییم به سران فتنه: غلط کردید بیشمارید …

    یاعلی

  84. آشیانه پرستو می‌گوید:

    ما که نمیدونیم این ثبت نام چیه و چیکار میشه کرد؟! فقط آمار نشون میده؟ که کی آن شده و چند تا نظر تایید نشده هست و … فقط همین؟ لطفا کمی روشنگری!

  85. ساحل می‌گوید:

    خدا قوت
    تیزبین بودن شما به جا، ولی مسئله بد حجابی واقعا داره جامعه رو داغون میکنه . کاش اشاره می کردید وظیفه ما چیه؟
    مثلا فردا دانشجوها مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای عدم اقدام مناسب برای وضعیت فرهنگی فعلی تجمع می کنن. به نظرتون برگزاری چنین تجمعی درسته یا نه؟
    داداش حسین: به نظر من این تجمع باید جلوی دستگاه قضایی و با مطالبه بازداشت فائزه هاشمی که جرقه بدحجابی را در این کشور زد صورت بگیرد. این راه غلط را اول بار این آقازاده فتنه گر بود که جلوی مردم باز کرد. البته کار دوستان هم ستودنی است و نشان از دغدغه مندی شان دارد. با این حال باید دقت کنیم که هم با بدحجابی و بی حجابی مبارزه شود و هم اینکه در راه این مبارزه ناخواسته آلت دست پروژه فتنه گران نشویم. گاهی کلمه ما حق و اراده ما هم حق است اما فتنه گران از این کلمه و اراده برای اهداف خود استفاده می کنند. این مرز ظریف را دوستان دانشجو باید مراعات کنند در هر اعتراضی و در هر تجمعی.

  86. فاطمه می‌گوید:

    (دختر بابا)
    ای ول داداش حسین چه حافظه ای!چه حواس جمعی!(کفش قرمزه)

    اون “غلط کردید بیشمارید” عجیب میچسبه ها!

  87. آریوبرزن می‌گوید:

    حاج حسین آقا خودت فهمیدی چی گفتی اصلا؟ این یه جور فرار به جلو هست؟ خیلی جالبه آقایون . ما نمیدونیم دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو. ما که نفهیمدیم پوستر هاشمی ۲۰۰۵ چه ربطی به مجلس پنجم داره؟!!!! شاید چون دوتاش ۵ داره. حاج حسین آقا راست گفتی حرفه ای ترین دزدهای این مرز و بوم هم شرف دارند. اما آدم های بی شرف دروغ گویی وجود دارند که خون ایرانی ها رو می ریزند تو بازداشتگاه ها شکنجه و تجاوز می کنند و بعد از تجاوز وضو می گیرند و نماز می خونند و بعدش هم خون قربانی و می ریزند. آره بی شرف هایی که رای مردم رو می دزدند خیلی راحت می تونند سیم و مجسمه رو هم بدزدند.
    حسین قدیانی: اگر منظورت از بی شرف، فتنه گری است که به اسم نخست وزیر امام رای مردم را دزدید کاملا با شما موافقم! نمی دانی چه لذتی دارد دو رکعت نماز بعد از به هلاکت رساندن آشوبگران عاشورا! و اما مجلس پنجم را درباره فائزه نوشتم که آن دوره نامزد بود و هاشمی ۲۰۰۵ را درباره انتخاباتی که خود هاشمی نامزد بود. ایراد فکر کنم به متوهم بودن شما برمی گردد که برای همه چیز دنبال ربط می گردید. راستی تا یادم نرفته بگویم که غلط کردید بیشمارید!!

  88. حامد می‌گوید:

    سلام
    داداش حسین الان دیگه بد حجابی وجود نداره الان بی حجاب شدن تو بد حجابی حداقل یه پارچه پاره پوره میپوشیدن ولی الان دیگه اونم نیست تقریبا
    فقط یه چیزی میتونم بگم
    خدا خاتمی رو لعنت کنه فقط همین
    راستی کتابتون به کتابفروشی ها خواهد رفت یانه چون من نتونستم کتابتون گیر بیارم
    یاعلی

  89. erfan89 می‌گوید:

    سلام . ببینم مگه فرید اومده ؟ منم عرفان .

  90. ساجد کاشفی می‌گوید:

    ایول حاجی
    زدی تو خال!

  91. آذرخش می‌گوید:

    داداش حسین اون کامنت خصوصی من رو که اندازه یه رمان بود فررصت کردی بخونی؟ توی پست قبلی نوشته بودم.
    میشه؟ یا نمی شه؟ آیا؟
    حسین قدیانی: بله خواندم ولی متاسفانه این روزها گرفتارتر از این حرفها هستم و به کارهای اصلی ام مثل نوشتن دو ستون ثابت برای کیهان و وطن امروز نمی رسم. امیدوارم به من حق بدهید.

  92. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداش حسین . ببخش که سوالم بی ربطه . ولی این عکس چند سالگیتونه . می گم حیفه ما هم تا جوونیم بریم عکس یادگاری بندازیم جلوی نوه نتیجه ها یه حالی کنیم که اره جوانی کجایی که یادت به خیر .

  93. فرزند کاوه می‌گوید:

    سلام اخوی
    خدا قوت
    خدا رو شکر شما یه نفر حواست به این بازی شوم هست ! ما که دستمون به هر مسؤلی رسید التماسشون کردیم ، گوششون بدهکار نیست
    البته با این موضوع که بسیج نباید تو این صحنه بیاد کاملا موافق نیستم
    بسیج نباید مثل این چند سال گذشته بازی بخوره
    تا حالا بسیج تو زمین امثال مهاجری بازی میکرد…. حالا باید ما خودمون زمین بازی رو مشخص کنیم
    یه سری ایده هست اگه پایه ای از حضور شما هم بهره میبریم
    علی مدد

  94. آذرخش می‌گوید:

    فکر نکنم اومده باشه عرفان.
    من جواب کامنت قبلیش رو دادم تا بیاد بخونه.

  95. آذرخش می‌گوید:

    راستی سلام عرفان

  96. erfan89 می‌گوید:

    راستی این تیکه کلام ما را بکشید رو ما از بچگی می گفتیم . اون موقع ما می خندیدیم اما حالا با این حرفها گریه می کنیم . راستی یادش بخیر این برنامه شاخص چــــــــــــــــــــــه قدر چسبید .یعنی سران فتنه رو سوراخ سوراخ کرد . راستی برای شادی روح امام خمینی رحمه الله علیه صلوات

  97. erfan89 می‌گوید:

    داداش رفتی ما هم بریم ؟
    حسین قدیانی: فعلا که هستم.

  98. محمد می‌گوید:

    بابا دمت گرم
    تو دیگه کی هستی
    با حرفت کاملا موافقم
    امیدوارم بعضی از خودی ها هم از غفلت بین بیرون و بیدار شن

  99. آذرخش می‌گوید:

    صد در صد. خوب می دونستم جوابت اینه ولی امیدوار باید بود. آرزو که بر جوانان عیب نیست.
    به هر حال می دونستم اگه نامه به اسم شما باشه امضاهای بچه ها صد برابر می شه.
    باز هم ممنون از توجهت.
    یا علی 🙂

  100. سیداحمد می‌گوید:

    مخلص داداش گلم هم هستما.
    عزیز دل مائی.
    دعاگوئیم همیشه.

  101. حسین قدیانی می‌گوید:

    به دوستان عزیز شهرستانی که پرسیده اند عرض می کنم برای تهیه کتاب با شماره ۲۲۲۱۱۱۷۴ و یا سایت مرکز اسناد تماس بگیرید و اما به امید خدا کتاب به فروشگاههای کتاب فروشی شهر شما هم خواهد رسید. مرکز اسناد در این باره چاره ای اندیشیده و اما اگر عجله دارید راهش ارسال پستی به همان طریقی که گفتم می باشد.

  102. عرفان می‌گوید:

    ببخشید آقای آریوبرزن که برای نوشتن این اسم مزخرف کپس پیست کردم بس کم مزخرفه : می شه خفه . تجاوز ! نه که شماها پاک پاکید . لابد ماییم که صبح تا شب با چشمان دریده دنبال زن و بچه ی مردمیم . انشا الله روز قیامت با کروبی محشور بشی آریوبرزن . بگو انشا الله .

  103. هانیه می‌گوید:

    سلام
    اولش فکر کردم اونایی که اسمشون قرمز نوشته شده پارتی دارن !! بعد از نام نویسی متوجه شدم چقدر اطلاعاتم بالاست !!خوب شد سوال نکردم(!) خودم که کلی خندیدم.
    این پستتون چکش کاری شده بود ؟ یادمه تو وبلاگ قبلی ( برای تازه عزیز از دست رفته … ) در مورد یکی از پستهاتون اعتراف کردید که چقدر بهتون ، این نوشته چسبیده ، چون با کارگردانی که دوست بابااکبر بوده مشورت کردید و …… ، موضوع ، موضوع مهمیه و موضعی که وارد شدید ، موضع هایی مهم تر. دوباره می پرسم ، آیا این مهم در مهم چکش کاری شده ؟
    حسین قدیانی: بله. من معمولا قبل و بعد از نوشتن مطالبم آن را با افرادی که از نظر من صاحب نظرند در میان می گذارم. البته گاهی نظرات را می پذیرم و گاهی نه اما مشورت می کنم.

  104. ن.خ می‌گوید:

    داداش عرفان خودتو ناراحت نکن.توهمه دیگه نمیشه کاریش کرد.یه لیوان اب خنک بخور.
    خدمت داداش حسین خودم عارضم که چرا بسیج نباید بیاد وسط میدون؟لطفا خواهشا پاسخ دهید.

  105. آذرخش می‌گوید:

    راستی داداش حسین این که می گی سرت اینقدر شلوغه تازه ما همینش رو هم باید غنیمت بشمریم.
    مطمئنم چند وقته دیگه حتی فرصت نمی کنی بیای اینجا و نظرات رو بخونی. مجبور می شی بدی یکی دیگه جات جواب بده. البته خدا نکنه. ولی محبوبیت هم بد دردیه. 😉
    خدا حفظت کنه

  106. ترگل می‌گوید:

    اتصالمابا رهبری از طریق wirelese قلب هامونه

    واقعا هنوز هستند اون هایی که مثل بنی صدر مسئله ی تجاوز رو مطرح کنن یا باز هم از تقلب بگن؟؟؟
    برای من غیر قابل باوره

    روستا ها و شهر های دور افتاده ای توی این مملکت هستند که نمی دونن رهنورد روی ماری کوری رو کم کرده برای همین به داماد لرستان رای ندادن و عشقشون احمدی نژاده کافیه اون جا یه انتقاد بکنی کلت رو می کنن چون خدمت هایی ازش دیدن که جای دیگه ندیدن

    به قول نویسنده ی کتاب کافه پیانو این آقای رییس جمهور جلوی مردمش پاش رو روی اون پاش نمی ندازه
    چون قدرت نتونسته فریبش بده چون اون برای قدرتی و به عشق قدرتی کار می کنه که عالیجناب تمام دنیاست اسمش خداست

  107. علیرضا کیانی می‌گوید:

    شب به خیر فرمانده حسین

  108. ترگل می‌گوید:

    راستی مسئله ی حجاب خیلی خیلی مهمه

    من رو در سن ۱۴ سالگی وقتی یه روسری قرمز سرم بود و کلی هم ساده و به قول خیلی ها امل (شرف داره به بزک) اومده بودم بیرون به همراه مادرم گشت ارشاد آقای خاتمی می خواست بگیره
    مادرم مجبور شد باهاشون با سخن درگیر بشه بین اون همه آدم بی حجاب اونم از نوع خیلی خیلی بی حجابش موندم که چرا من؟؟؟
    اونم توی ۱۴ سالگی

    من کم کم از دین و مملکت و نظام بریدم (اعتراف)

    آخه فقط اون نبود یه چیز هایی آدم میدید که……

    بعضی ها از اونور بوم میوفتن

    سال ها گذشت بزرگ شدم با رییس جمهوری آشنا شدم که حرفاش دیگه دروغ نبود

    حالا اگه گشت ارشاد بگیره یه کتک مفصلم بزنه نه از دینم بر می گردم نه از نظامم

    اما شاید همه مثل من نباشن

    اون ها چیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  109. یه دوست..... می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی من یکی از همونها هستم که در رعایت حجابم سهل انگاری می کنم.۲۱ سالمه حجابم زیاد هم نامناسب نیست ولی چندان هم رعایت نمی کنم. بر خلاف ظاهرم اعتقادات بسیار محکمی دارم. از شیفتگان رهبر و انقلاب و از طرفداران پر و پا قرص آقای احمدی نژاد و بسیجیها هستم. در قیطریه که در دوران انتخابات از مراکز اصلی فتنه بود زندگی می کنم. خدا میدونه در اون روزای وحشتناک چی کشیدیم. همیشه و در هر شرایطی تا اونجایی که از دستم بر بیاد از رهبر و انقلاب طرفداری می کنم. هر چند همه با تعجب میگن اصلا به ظاهرت نمیاد اونوری (!) باشی. در راهپیمایی ۹ دی هم مشتاقانه شرکت کردم. همه دلگرمی من سرزدن به مزار شهدای گمنام در گلزار شهدای چیذره.بی انصافیه اگه همه ما رو به یک چشم ببینید. امیدوارم منو خواهر کوچک خودتون بدونید و برام دعا کنید
    حسین قدیانی: حتما و شما هم مرا دعا کنید و به همه محاسنی که دارید حجاب کامل را هم اضافه کنید. شما هم معایب مرا و یا ضعف نوشته های مرا بگویید خوشحال می شوم.

  110. سید می‌گوید:

    ممنون داداش حسین که با روشنگری ات اجازه ندادی بازیپه دست جناب سر فتنه بشیم

  111. ادریس می‌گوید:

    برادر شما به قسمت ۵/۶ که نوشتی ایمان داری؟ تجسم عینی فتنه و قضیه ی این دزدی ها
    خیلی حرف بزرگیه، و هم چنین رسیدن بهش خیلی سخته، امیدوارم از روی حدس و گمان نباشه …

  112. کهربا می‌گوید:

    داداش،مثل اینکه شعار بصیرت بصیرت مردم خطاب به علی مطهری بعضی ها رو حسابی کفری کرده.. پست جدید آهستان رو دیدی؟
    امید حسینی بالاخره نقاب از روی صورتش برداشت و تمام قد به دفاع از مراد خودش (علی مطهری)برخاست، این وسط دیواری کوتاهتر از داداش ما هم پیدا نکرده و به شما حمله کرده…

  113. آذرخش می‌گوید:

    شب بخیر برادر.

  114. ارّه بانو! می‌گوید:

    سلام. با اجازه انقدر از این نوشته تون خوشحال شدم که باید بگم ای ی ی ی ول!!!
    به خدا منم هی دارم سر این قضیه حرص می خورم! خیلی ممنون که اینو نوشتید و حرف دل ما رو زدید.
    من خودم چادری ام اما می بینم بعضی چادری ها که دارن آب به آسیاب دشمن اسلام می ریزن و واقعا یک تار موی اون کم حجاب و بی حجاب ۹دی شرف داره به صدتا از این جور چادری ها…
    الان ما داریم لبنان و فلسطین رو هم میبینیم که چقدر جالب یک بی حجاب و یک محجبه در کنار هم مدافع و حامی حزب الله اند…
    شما و امثال شما باید الان بیشتر روشنگری کنید…
    راستی! اگه فردا بعضیا بهتون گفتن “لیبرال” اصلا تعجب نکنید!!!!!!!!!!! 🙂 چون احمدی نژاد هم همین نظر شما رو داشت که بهش می گن لیبرال!!!!
    در ضمن آدم اصلا نمی تونه اینو قبول کنه که دم انتخابات و راهپیمایی که میشه بیشتر همین خانوما و دخترای بی حجاب رو نشون میده ولی خرشون که از پل گذشت..!!! واقعا جای تاسف داره… این برای نظام خوب نیست…

  115. امیر خان می‌گوید:

    مرگ بر خاندان هاشمی رفسنجانی

  116. ترگل می‌گوید:

    خواهرم به من می گه خفاش بگیر بخواب بابا اینجا ۱۷ نفر آنلاین هستن خوب منم می خوام

  117. امیر خان می‌گوید:

    اینا فکر کردن ملت نمی فهمن.اخه یکی نیست بگه اگه الان اینجوری شده بخاطر آشغالایی مثل هاشمی و خاتمیه که بد حجابی رو وارد کردن به فرهنگ ما ایرانیا.

    مرگ بر هاشمی
    مرگ بر خاتمی
    مرگ بر موسوی

  118. حسین می‌گوید:

    زمان جناب خاتمی سالن مد خانم ها در شهرک غرب اقدام به کار خیلی سخیفی کرد و اون هم این بود .
    خانم های مانکن با چادرهایی که بدون استثنا پاینش گلی بود وارد سالن میشدن تا وجه چادر و زن چادری و کلا حجاب رو زیر سوال ببرن .
    به نظر شما کدوم یک از بازدیدکنندگان حاضر در سالن از پوشش گلی خوششون میاد .آیا هدفی پشت این سیاست کثیف نبود ؟
    اینها همه سیاست کثیف دولت هفتم بود .
    این بود اون آزادی که خاتمی وعده اش رو داده بود .
    جالبه که وقتی داشت میرفت گفت آزادی ولنگاری نیست .
    ای کاش روزی که برای انتخابات خودشو شقه میکرد و فرصت پیدا نمی کرد کف دور دهانش رو تمیز کنه و دم از آزادی جوانان و دموکراسی میزد( آزادی ولنگاری) نیست رو برای شیفتگانش معنی میکرد .
    خانم فائزه هاشمی هم یکی از همون کسانیست که برای خالی نبودن عریضه چادر به سر میکنه . والا ازش سوال کنید تو شهر بازی کشور ( ….) یادتان هست که با چه سر و شکلی حضور داشتید که !!!!!!!!!!!
    حتما دوستان افاضات جدید ایشون رو که بر خلاف نص صریح قران بوده رو خوندن .
    نمی دونم چرا ایشون یکباره یک رساله از خودشون در نمی کنن .
    ایشون گفتن چرا یه مرد باید چندین همسر داشته باشه ؟ اگر یه زن این کار و بکنه مردها خوششون میاد ؟؟ ( حالا یه چیزی تو همین مایه ها افاضه کرده ) .
    یکی نیست بگه آخه مادر بزرگ عقل هم خوب چیزیه والله . اون مرد اگر میره همسر دوم اختیار میکنه ممکنه کارش اخلاقی نباشه اما خلاف شرع نمی کنه ولی زنی که شوهر داره و به قول شما میره اون کارو میکنه خلاق شرع مرتکب میشه و حکمش سنگساره .
    در عجبم از این همه نبوغ ایشون . اشاعه بدحجابی کم بود که باید شاهد اشاعه فحشا هم باشیم .

  119. ارّه بانو! می‌گوید:

    یک روز پس از اجلاس گروه ۱۵ و انتشار بیانیه تهران / تیترهای برخی روزنامه های جهان و ایران :

    گاردین: آیا چیزی هم باقی ماند که ایران در بیانیه تهران به آن نرسد؟!

    نیوزویک: احمدی‌نژاد استاد ساختن برگه‌های برنده در آخرین دقایق است

    لس‌آنجلس تایمز: بیانیه تهران جلوی اقدام آمریکا برای اعمال تحریم علیه ایران را گرفت

    روزنامه امریکایی وال‌استریت ژورنال گزارش داد :

    نشست تهران رسوایی کامل برای دیپلماسی دولت امریکا/ احمدی‌نژاد اوباما را منزوی کرد

    تیتر یک روزنامه ی اصلاح طلب ” مردم سالاری (!!!) ” : اعتراض به روش هدفمندکردن یارانه ها (!!!!!!!)

    اسم این پست رو گذاشتم : بدون شرف !

    صد رحمت به رسانه ی دشمن!!!

  120. مرتضی می‌گوید:

    خیلی طولانی بود اما چه کنیم که نوشته داداش حسین است…
    این مطلب هم قشنگ بود وهم فشنگ !
    فشنگش خورد تو نقشه های فتنه گران ونقشه شومشان را سوراخ کرد…
    یاعلی مدد

  121. ارّه بانو! می‌گوید:

    راستی! این تحلیل هاتون هم عالیه… خیلی خوبه که این طوری متنوع بنویسید. گاهی تحلیل ، گاهی دل نوشت ، گاهی هم طنز

  122. سیداحمد می‌گوید:

    خصوصی

    فدای شکل ماهت.
    از اون شکلکهای بوسه اینجا نداره تا براتون بفرستم.
    پس میبوسمت عزیز دل.

  123. javad می‌گوید:

    سلام .
    فوقالعاده بود .
    نقل کردیم . با ذکر منبع
    http://irnon.com/post-7148.aspx

  124. ناهاراک می‌گوید:

    سلام خدا بر صالحان مصلح
    هنوز کامل نخوندم
    وقت هم ندارم بمونم/دیسی می کنم می رم/اسلیپ می کنم بعدا می خونم

    .

    نمی دونم
    شایدم اون قدری نیومدم که….
    .

    لطفا این پیام رو تاییدش نکنید
    دلم خیلی گرفته
    خیلی
    شاید رفتم گله هام رو جایی گفتم که….
    دیشب شبه اخر بود
    بیت….
    بی خانه شدم باز
    بی روضه می میرم
    گاهی دلم می خواد همه ی شما “مرد”های مرد رو نفرین کنم
    (همه ی نوشته های بعد از این خط تا خط بعدی رو پاک کردم)

    شما چشم درد نمی گیرید
    من هم سعی می کنم حسودی نکنم
    ولی….
    ولی بهش بگین سید!
    این رسم “وفا” نیست
    بگید من “خائن” و “نامرد” و بی “شرف” و بی “زهرا” م….
    بگید “رحم” کنن….
    .
    .
    .
    .
    هیچ کس هیچی نمی دونه/ نیم ساعت نظر نوشتم/ و همه ش رو پاک می کنم
    هیچ کس هیچی ندونه بهتره
    شما جای ما خوب و “سیر” عزیز دل مون رو نگاه کنید
    والهی حضرت زهرا سلام الله علیها مزد این همه “خود”خوریم رو بده
    .
    .
    .
    .
    دله غریبه من از گردشه زمانه گرفت
    به یاده غربته زهرا شبی…..بهانه گرفت
    شبانه بغض گلوگیره من کناره “روضه”….

  125. hastor/torabi می‌گوید:

    سلام
    جدی جدی همه رفته بودن تو یه فاز دیگه
    مرسی بابت روشنگریت
    حاج حسین آقا یه مطلب هم در مورد دختر شهید باکری بنویس…نامه نوشتن به بابا و …………
    آخه مگه فقط دختر شهید باکری بچه شهیده؟؟؟؟؟

  126. sara می‌گوید:

    از همه خواهرا و برادرا خواهشمندم بیاید کاری کنیم که داداش حسین رو به برنامه ” دیروز امروز فردا ” دعوت کنن باید اطاع رسانی مون بیشتر و در سطح بزرگتری انجام بشه
    نباید اجازه بدیم ملت عزیز ایران رو دو قطبی کنن و از آب گل آلود ماهی بگیرن
    داداش حسین خدا قوت راجع به قوه”غذاییه”که فقط حرف می زنن و عمل کردن رو فراموش میکنن هم لطفا مطلب بنویسید هر روز با حرف زدن و دادن قول های جدید میخوان تا مردم سکوت کنند اما باید بدونن مردم ما منتظر عملی شدن این قولها هستند
    یا حق ؛ سربلند و پیروز باشید

  127. sara می‌گوید:

    فوری: مدیریت بلاگفا بازداشت شد

    علیرضا شیرازی، مدیریت سرویس دهنده بلاگفا بازداشت شد.

    به گزارش «وبلاگ نیوز» علیرضا شیرازی، مدیر “بلاگفا” ساعتی پیش با حکم قاضی در منزل دستگیر و به دادسرای نیابت منتقل شد.

    گفته می شود دستگیری وی درباره شکایت شخص حقیقی از یکی از وبلاگهای بلاگفا است.

    لازم به ذکر است خبر مربوطه توسط وبلاگ خبری بلاگفا تایید شده است.

    هنوز اخبار دقیق تری در دسترس نیست.

    داداش حسین این خبر صحت داره؟

  128. سلیمان می‌گوید:

    ایول داش حسین،خیلی با حال بود با اجازت این مطلب رو توی وبلاگم میگذارم.

  129. عرفان می‌گوید:

    سلام بر شما و بر بنگان صاالح خدا
    سلام بر ما و بر بندگان صالح خدا
    سلام …..سلام …..سلام ……
    ” اگر می دانستید در نتیجه طلب و تحصیل علم به چه سعادتهائی می رسید، به دنبال آن می رفتید ولو به اینکه خون شما در این راه ریخته شود و یا مستلزم این باشد که به دریاها وارد شوید و اقیانوسها بپیمائید “

  130. عرفان می‌گوید:

    علم …………….علم ………………..علم
    شما به آن سزاوارترید مومنای خدا .
    موفق باشید

  131. عرفان می‌گوید:

    داداش حسین ………..داداش حسین ….داداش حسین

  132. الهام می‌گوید:

    سلام
    من حوصله ندارم این متن طولانی شما رو بخونم همون جمله خلاصه آخرش بسه

  133. حسن می‌گوید:

    داداش حسین سلام
    کاری از دست ما بر نمی یاد جز اینکه دعاگوی شما باشیم . دست حق به همرات

  134. طلبه امروزی می‌گوید:

    زهرا(س) اگر نبود ولایت نداشتیم
    گمراه می شدیم و هدایت نداشتیم
    ————————————–
    با موضوع:
    اخلاقی که علت شهادت شد!!
    بروزم

  135. فردید می‌گوید:

    حرف دل!
    واقعا آدم این نوشته ها رو نخونه معنی بصیرت رو نمیفهمه!
    تفاوت علی مطهری و احمدی نژاد رو متوجه نمیشه!
    معنی عالیجناب رو درک نمیکنه!

  136. س.م می‌گوید:

    جانا سخن از زبان ما میگویی

  137. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    سلام خدمت داداش وهمچنین خواهرا:
    متاسفانه دیشب هر خاکی تو سر رایانم کردم گفت به هیچ عنوان امکان نداره برم سایت داداش حسین
    مساله دوم اینکه دوست عزیز بنده هم مثل شما دقیق نمی دونم داداش کی میاد اما اکثر اوقات دلم خبر می ده داداش عاشقیه دیگه کاریش نمیشه کرد گاهی حتی از سر کلاس هم بلندم میکنه
    مورد سوم اقا عرفان این روز فعال شدی شبا هم پیدات میشه داداشم
    قضیه ی چهارم اقا این شناسه بد جور حال منو گرفتا خانم اشلین دقیقا میگه نشانی رایامنه درست نیست.
    باتشکر فروان از تمام دوستان شب زنده دار وسحر خیز.

  138. سید یاسین می‌گوید:

    سلام
    اعتصاب غذا به سبک جرسی ها ….
    همراه با عکس….

  139. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    غلط ها اصلاح شده ی پست قبل:
    رایانه ام دیشب قرص اعصاب خورده بود هی هنگ می کرد نتونستم در خدمت باشم (لازم به ذکر که وقتی همه ی دوستان خواب بودند رسیدم خونه به نظر تا ساعت ۱اینجا بودید من ساعت ۲:۳۰رسیدم)
    اقا عرفان این روزافعالتر شدی شبا هم به داداش سر میزنی ممنونم داداش گلم
    خانم اشلین می نویسن نشانی رایا نامه درست نیست.

  140. دانشجو می‌گوید:

    تحلیل تون بسیار خوب بود حتی اگه بی اشکال هم نبوده باشه .
    ای کاش همه مون به جای تعریف و تمجید های صرف به فکر گسترش این نوع فکر و در عین حال عمل باشیم .

  141. سید می‌گوید:

    سلام
    خدا نگهدار شما و خونواده ات باشه ان شا اله
    در مورد پرده دری های سرکار خانم فائزه هاشمی و شکستن قبح خیلی از کارها با شما کاملا موافقم کارهایی که تنها از عهده ایشون بر می اومد .چون خانواده فرهنگی (آموزش و پرورش) هستیم به کرات در اون برهه از نحوه حضور و نوع پوشش نامناسب و نظرات ناموجه ایشون در مدارس که به جهت تبلیغات انتخاباتی می رفتند شنیدم برگزاری جشنواره های ورزشی و غیره انچنانی هم از دوره ایشون شروع شد و ایشون شخصا کلید بسیاری امور رو زد که حالا نتیجه هاش رو داره می بره اونهم با پول بیت المال و پشتوانه کلان . این همه در حالیه که ما چند تا جوان با فعالیت تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی دفتر شمال غرب تهران تنها چیزی که شاملمون میشد تخفیف های چند درصدی است که خب وقتی شما ۵۰ ۶۰ تا نوجوان را با خود همراه کنی قاعدتا اون تخفیف رو بی منت می دهند و مبلغی ناچیز که حتی مالیاتش رو هم همونجا فی المجلس کم می کرد بابت حق استاد قرآن و عملا ما هم وقت می گذاشتیم هم از جیب هزینه می کردیم که این روند همچنان ادامه داره . مثلا برای پسر نوجونی که نفر اول مسابقات قرآن شده یک شکلات خوری یا قندون کریستال جایزه می دن و عملا ضد تبلیغ هستن تا تبلیغ .تا اینکه احمدی نژاد یک کمکهایی به ما ها کرد که اون هم به جایی نمی رسه . ولی مسئولین فرهنگی باید بفهمن که زمان اثر گذار دوره نوجوونیه و این کار هزینه داره این هزینه سرمایه گذاریه که سالها بعد نتیجه می ده .

  142. عاشق داداشی می‌گوید:

    بصیرت داداشو عشقه.داداش روشنمون کردی دمت گرم

  143. عاشق داداشی می‌گوید:

    فاحشه با کفش قرمز………………..چه جلافتا……………….

  144. عاشق داداشی می‌گوید:

    به لاریجانی بگید ما یادمون نمیره اینقدر ننه من غریبم بازی در نیاره.داداش حسین شما حرص نخور

  145. فاطمه موحد می‌گوید:

    سلام.
    شما که این قدر قشنگ نوشتید لطفا یه راهکار هم واسه مقابله با بد حجابی ارائه بدید

  146. علی می‌گوید:

    از طرف یک بسیجی: خدا قوت داداش حسین

  147. مریم می‌گوید:

    عالی بود

  148. مرادی می‌گوید:

    داداش حسین همه حرفات حرف حساب بود وحق.
    ولی حالا که وجود این معضل را همه قبول دارند “راه حل عملی” شما برای مواجهه (نه برخورد) با آن چیست.
    به نظر حقیر اگر باز هم همان شیوه “برخورد” سابق شروع شود قطعا نتیجه نخواهد داد و بدتر هم خواهد شد ولی راه حلی که تا حدودی آقای علی مطهری (همان کوچه فرعی خودمان) در برنامه “دیروز امروز فردا” ارائه کرد با کمی تقویت میتواند راه گشا باشد. یعنی تمام ادارات دولتی و غیردولتی و مراکز عمومی و دانشگاه ها و اماکن وابسته به مجلس و قوه قضایه و دادگستری و … موظف باشند (قانون مند) بدون انجام کوچکترین برخوردی از پذیرش “آقایان و خانم های با پوشش نامناسب” که تعریف دقیق آن متناسب با هر محیطی ضابطه مند شده باشد ، خودداری کنند.آن هم با کمال احترام ،‌ و به عنوان یک منع قانونی.
    خوشحال میشوم اگر نظر خودتان را هم بگویید.

  149. بهشت 2009 می‌گوید:

    فقط میتونم بگم خسته نباشید حسین جون با چاپ سوم کتابت حال همه اونایی که میگفتن ما بی شماریم گرفته شد به قول تمام قدیانی ها و قطعه بیست و شیشیها غلط کردید که بی شمارید

  150. ناشناس می‌گوید:

    غلط کردند بیشمارند

  151. خسته نباشی داداش حسین
    واقعاً که علی اکبری هستی برای بابا اکبرت.
    خدا حفظت کنه

  152. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام داداشی اینجایی؟داداش چرا نمی تونم منم ثبت نام کنم؟ببین این ظلمی که اینجا داره به من میشه تو غزه به مردم فلسطین نشد من دارم عقده ای میشم داداش

  153. عباس می‌گوید:

    سلام.داداش فرید اگر واقعا میخوای عضو شی که نمیخواد باید توکارت مث سنگ پا فشاری کنی.منم نتونستم.عزت زیاد.

  154. احمد می‌گوید:

    داداش اگر از ما انتظار نقد داری بیهوده است … 🙂

    دمت گرم .واست دعا میکنیم که خدا بر تعدادت بیفزاید:D

  155. اهورا می‌گوید:

    من هم از غافله عقب نماندم ونه ده شما را خریدم.در نه ده شما چیزها دیدم شگفت انگیز. مگر خودتو پاره نمیکردی اگر یک کلمه بخواهد حذف شود نمیگذارم کتاب چاپ شود…. ولی چی شد اکبر شاهت شد شاه خالی… آقای گل اندیش وآقای ساکت و شیخ دیپلمات….. دیگر چه صیغه ای بود خوب یک دفعه مینوشتی علیا حضرت … علیا اکبر ….. والا اکبر…… از اینکه سیرت اکبر شاه ها را در این مملکت سانسور میکنند بیزارم….. از اینکه در جامعه علی زندگی میکنم وعدل علی در قوه قضائیه نمی بینم بیزارم……. از اینکه مطلب ضد رفسنجانی مینویسم و اخطار میگیرم بیزارم…… مگر پدران ومادران ما انقلاب نکردند پس چرا بیشترین سهم از انقلاب نصیب آقازاده های بی خاصیت وفراری شده است ….پدر من زن وبچه هایش را تنها گذاشت وبه جبهه رفت واز مجروحین جنگی پرستاری کرد آن وقت پز سردار جنگ بودن ونخست وزیر جنگ بودن را کسی دیگری می دهد… از اینکه من وامثال من بایکوت وسانسور وفیلتر میشویم بیزارم …مگر گناه من وامثال من چیست آیا حرف حق زدن وپشت رهبری ایستادن جرم است…. شاید در جامعه علی دفاع کردن از علی هم جرم باشد… لعنت خدا بر معاویه آخرالزمان علیا حضرت شهنشاهان شاه فتنه والا مقام اکبر شاه …..

  156. یاسر نظری می‌گوید:

    خیلی باحالی داش حسین . فقط من یه مطلبی رو بگم که دیشب هر کی که بیت رهبری نیومد نصف عمرش به فنا رفت . دیشب حاج آقا صدیقی کولاک کردو اون پسرکی که به عشق دیدن آقا یهو همه محافظ رو دور زد و خودش رو تو بغل آقا انداخت .

  157. امیر می‌گوید:

    چرا بی شمار نباشند وقتی هر آدمی تو دستاش یازده تا انگشت داره؟…
    می گم حسین آقای قدیانی این عکسی که انداختی خیلی نورانیه! احتمالا ماله یه ربع قبل شهادته:))

  158. بنده نالایق خدا می‌گوید:

    با سلام منم مثل خانم دکتر فرهمندپور (دیروز امروز فردا) فکر میکنم تا به صورت قانونی و عملیاتی حجاب تعریف نشه و دستگاههای رسمی کشور از خودشون شروع نکنن کاری نمیشه کرد. مثلا همین نمایشگاه گل و گیاه که از طرف شهرداری تهران برگزار شده بود باید غرفه دارها رو ملزم به رعایت پوشش اسلامی میکرد بالاخره اونا داشتن از یک فضای رسمی جمهوری اسلامی برای جلب مشتری استفاده میکردن پس حداقل اینقدرا که باید به قانون کشور احترام بذارن. واقعا برای قالیباف باید فاتحه خوند اگه موقع افتتاح اون نمایشگاه انواع قیافه های بزک کرده زنان غرفه دار رو دیده باشه و عین خیالشم نبوده باشه.
    برخورد انتظامی هم با یه پدیده فرهنگی چه از طرف بسیج وچه از طرف هر ارگان دیگه ای باشه اوضاع رو بهتر که نمیکنه هیچ،بدترم میکنه.
    وظیفه آحاد مردم هم اینه که حداقل تذکر زبانی بدن این کارو هم از نزدیک ترین کسانشون شروع کنن.

  159. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    خطاب به عرفان عزیزم:
    هواشناس محترم وب سایت قطعه ۲۶ حوزه ی استحفاظی قم میشه یه ایده بفروشی به من با کارایی بالاوقیمت ارزان؟ عرفان جون چطوری برم معذرت بخوام از اون مریض وبگم حاجی حلال کن؟
    در ضمن دوستتون دارم داداشای گلم وسلام وعرض ادب خدمت خواهران.یــــــــــــــــــــــــــــــاحق

  160. رامیان می‌گوید:

    سلام

    کل مطلب یه طرف این ختم کلامتون یه طرف!
    خداییش غلط کردند بیشمارند!

    منتظرم
    یاعلی

  161. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداش . خوبی ؟ داداش من یه کلمه گفتم از آقای آملی بدم نمی آید و عطر خاک انقدر راحت به من حرفهایی رو زد شما هم تایید کردی . ولی داداش من بازم می گم من از اقای آملی بدم نمیاد . من از کسی که رهبر به اش اعتماد کرده و با وجود هزار حرف و حدیث دیگه انتخابش کرده بدم نمیاد . من به انتخاب رهبرم احترام می گذارم . من خاک پای رهبرم هستم . این که چیزی نیست اگه آقام بخواد جون ناقابلم رو میریزم به پاش .
    بر خامنه ای رهبر خوبان صلوات

  162. سوره می‌گوید:

    با چه اعتماد به نفسی میگفتیم و میگن ما بیشماریم!خدا داند…

  163. ن.خ می‌گوید:

    سلام.این دومین خبر بدیه که امروز شنیدم.متاسفانه داداشمون امین عارفی مشکلش جدیه.تو بخش سی سی یو بستریه.
    اولین خبر هم این بود که پدر و مادرو خواهرم دیشب تصادف کردن و امروز به من خبر دادن.هیچکس حرف درستی نمیزنه.من تا بخوام برسم به شهرستانمون ۲۴ ساعت طول میکشه.داداشی برای امین و خانوادم دعا کن.اوضاعم خیلی خرابه.بهتر از اینجا جایی برای درد دل پیدا نکردم.میدونم سرت شلوغه ولی براشون دعا کنید.

  164. این عمار؟ می‌گوید:

    سلام برادر حسین.احوالات شریف شما؟.خوبی انشا ا… ؟
    آهانده برادر،حاال اومدم با این مطلبت.این چند وقته،سر در لاک سکوت فرو برده بودی و اگر هم مطلبی بود دو _ سه خطی بیش نبود.خیلی دلم برای مطالبت تنگ شده بود که خدا رو شکر حل شد.

    مثل همیشه جواب این سوال که در ۹ دی زنان بد حجاب آمده بودند را دیده ای؟ را نمی دانستم چه بدهم که تو جوابش را دادی؟جدی اگر ما تو را نداشتیم چه می کردیم؟
    راستی جای من را خالی کردی بیت رهبری؟خوش به سعادتت.هر کسی را که اجازه ی ورود نمی دهند.وقتی مطلب “عبای رهبر ما بیرق علمدار است” و ” لو رفتن پروژه تابستانی فتنه در خیابان حجاب ” را می خواندم که از رفتن به بیت رهبری در آن نوشته بودی،خیلی دلم گرفت و هوای بیت حضرت ماه و خود حضرت ماه را کرد.میدانم که در عمرم نمی توانم ماه را ببینم و این سخت مرا می سوزاند.خوش به حالت حسین،خوش به حالت.کاش نصیب من هم بشود.هوای ما دل سوختگان آب نرسیده را هم داشته باش،انقدر از وصال حضرت ماه نگو،دلمان می سوزد.
    راستی کتاب نه ده هم که به چاپ چهارم رسید و من هنوز در تعجبم که چگونه؟.در این شهر غیرت شهید پرور اصفهان که فگر نکنم کتاب تو پیدا شود،اما من همیشه اخبارش رو رصد می کنم.

    حسین جان،باز هم از مطلب خوبت تشکر می کنم.این رو هم بگم که قولی رو که دادی باید الوعده وفا بشه ها.نرم افزار این عمار؟ رو فراموش نکنی که بهم قرض بدی.

    موفق باشی.

  165. مهدی می‌گوید:

    این شد یه متن درست و حسابی حسین قدیانی ای
    درسته که دست بنویس ما خوب نیست ولی دست به خوندنمون خوبه
    متوجه می شیم حرفی رو که از دل بر بیاد
    یه پیشنهاد برادر کوچکانه : سعی کن هر نوشته ای حال و هوای خودش رو داشته باشه
    بازسازی یه نوشته قدیمی هیچ وقت مثل خودش نمیشه و به دل نمیشینه (اشاره غیرمستقیم به نوشته قبلی)
    در پناه حق

  166. erfan89 می‌گوید:

    یا امام حسین برس به دادمون این ن.خ چی میگه ؟ خدا برسه به دادش . داداش فرید تو دعا کن که از ما گناهت کمتره و کم سن و سال تری .

  167. فدایی رهبر می‌گوید:

    سلام
    با قسمت چهارم داستان رهبر تحت عنوان
    “دستگاههای امنیتی میگفتند تفسیر آیه های بنی اسرائیل در قرآن اهانت به اسرائیل است.
    پس کلاس تفسیرش را تعطیل کردند”
    بروزم
    منتظر حضور امیدبخشتان هستم
    در ضمن نظر هم یادتون نره

  168. م-الف می‌گوید:

    خدا به قلم شما برکت بدهد
    آن قدر مشغول بد وبیراه گفتن به مسئولان بی فرهنگ متولی فرهنگ بودم که این بخش قضیه را فراموش کرده بودم
    خدا به همه ما توفیق انجام وظایفمان را بدهد

  169. ۱- یکی از دوستان که معتقد است تنها رسانه که راست می گوید بی بی سی است و زیاد خارجه می رود و می آید، می گفت در فرانسه که بودم، یک فرهنگ وجود داشت که تنها برای دخترانی که کفش قرمز پایشان بود، ماشینها بوق می زدند و این نشانه ای بود برای مصون ماندن الباقی. بعد با تعجب می پرسید مگر فائزه که زیاد خارج می رود، چنین مفاهیمی را نمی داند و بازتاب چنین عکسی را در رسانه‌های جهان شمول محاسبه نمی کند…
    ۲- چند سال پیش، مطلبی نوشته بود که «سالهاست که در آستانه فصل گرما که بهانه برای ولنگاران فراهم است ،ارگانهای قضایی و انتظامی (که ظاهرا تنها نهادهای اجرایی پایبند به آرمانهای انقلاب در این زمینه اند) با برقراری طرحهای کوتاه مدت سعی بر اصلاح بد حجابی جامعه می نمایند و در حالی در خیابان راه بر بدحجابان می بندند که رسانه های فرهنگسازمان به ترویج بدحجابی مشغولند…» به گمانم این رویه هنوز هم ادامه دارد. دوست داشتید کاملش را اینجا بخوانید و نظر دهید:
    http://takneveshteha.persianblog.ir/post/16

  170. ناشناس می‌گوید:

    راستی! شاخ و شونه کشیدنت برای مدیران بلاگفا جواب نداد نه؟! خوشم اومد دمتو قیچی کردن! همون آقایونی که قرار بود با نامه هاشون حال بلاگفا رو بگیری رفتن التماس که بیا پسوورد این بچه رو پس بده! حالا جوونی کرده یه چیزی گفته!!!
    عیب نداره این برات درس عبرتی شده که دیگه گنده تر از دهنت گوز گوز نکنی قاتل ملت.

  171. احمد می‌گوید:

    این نلشناس ۱۳:۵۹ لود شده هم آدم جالبی ست !
    بیچاره از بس بیشماره بیمار شده و داره لیچار میبافه !
    اما …
    آید به جهان اگر حسین دگری هیهات برادری چو عباس آید
    شما خودشو ناراحت نکن !

  172. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش حسین.
    این ناشناس بالایی رو خیلی بهش لطف کردی تاییدش کردی. زیادی پاشو از گلیمش دراز کرده. درست مثل ارباب لجنش که چیزی نمونده به فلاکتش.
    ن.خ. عزیز ایشالا که چیزی نیست و مشکل حل می شه. گرچه با آسمون خیلی فاصله داریم ولی برات دعا می کنیم عزیز. فقط به خدا توکل کن.
    آقا فرید به خدا نگفتم که خودت رو تو زحمت بندازی. همین داداش گفتنت رو عشقه. همه که به ما می گن داداش. شومام بگو. افتخاریه خودش.
    بعدش هم من خیلی راحت عضو شدم نمی دونم چرا شما و سید احمد مشکل دارین. خوب دقت کردی ببینی ایمیلت درسته یا نه؟ شاید یه جایی رو اشتباه می کنی.
    حامد(مسئول فنی وب سایت): با سلام خدمت شما و دیگر دوستان. چون خود داداش حسین قبول نکرد جواب بده من باید نکاتی را بگویم.
    اولا داداش حسین همان اول قید بلاگفا را زد و سایتش را تاسیس کرد و دیگر نیازی به بلاگفا و پسوردش نداشت چرا که همه مطالبش را در روزنامه وطن امروز و کیهان داشت. ثانیا عده ای که شماره مسئولان بلاگفا را داشتند پسورد را به داداش حسین دادند، هر چند که این اتفاق هم نمی افتاد فرقی برای سایت قطعه ۲۶ نداشت. این کار برای این صورت گرفت که مدیر بلاگفا ترسید این دفعه بازداشتش طولانی تر از این حرفها باشد و بیشتر آب خنک بخورد. پس منت داداش حسین را هم کشیدند و پسوردش را با احترام به ایشان برگرداندند. و اما اینجا جواب دادم چون لیاقت آن آدم ناشناس و البته بی ادب نبود که جوابش را بدهم. ممنون از همه شما.

  173. حسین قدیانی می‌گوید:

    سلام. یکی به من بگوید برای امین عارفی چه مشکلی پیش آمده. واقعا در بیمارستان بستری شده؟

  174. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    واییییییی چی شده عرفان یه سر میری پیشه خانوم برای ن.خ دعا کنی؟خدا بخیر بگذرونه داداش ن.خ برات دعا می کنم خیلی ناراحت شدم.راستی کسی از امین عارفی خبر نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  175. باشگاه تشکیلات می‌گوید:

    سلام. مدل تشکیلات در زمان قدرت. گفتاری از محسن حسام مظاهری. در وبلاگ باشگاه تشکیلات بخوانید و نظر دهید.

  176. سیداحمد می‌گوید:

    سلام داداش حسین.
    ظاهرا امین ناراحتی قلبی داره و در حال حاضر حالش اصلا خوب نیست و تو بخش مراقبتهای ویژه بستریه.
    براش دعا کنید.

  177. آذرخش می‌گوید:

    بچه ها نمی دونم چه اتفاقی برای امین عارفی افتاده ولی از خیلی وقت پیش بیماری قلبی داشته.
    خدا کنه طوری نباشه.

  178. سلمان می‌گوید:

    سلام حسین آقا …. بازم لذت بردم از دست نوشته ات. می بینم که از دل نوشته رو به تحلیل و ارائه راهکار کردی که این تحلیل هاتم مثل دل نوشته هات خوندنیه ان. یه گلایه ازت دارم و امیدوارم بذاری به پای دل سوخته و عشق از حد گذشته ام. جایی نوشته ای «ما ندای “این عمار” خامنه ای را از سیم تلفن نمی شنویم …» دلم گرفت وقتی نام آقا رو بدون پیشوند نوشتی. آخه اینجور خطاب کردن حضرت ماه فقط مختص افرادی است که تو هیچ نسبتی با اونا نداری. نمیدونم شایدم من اشتباه میکنم. اما یه لحظه دلم گرفت. ما طاقت حتی بدون پیشوند شنیدن نام مولامون رو هم نداریم چه برسه به اینکه ………. بگذریم
    .
    بنفسی انت یا امام خامنه ای
    داداش حسین: آیا شما و ما وقتی شعار می دهیم “حسین حسین شعار ماست…” و قبل نام امام حسین، پیشوند نمی آوریم این توهین است؟! آیا وقت شعار “خامنه ای خمینی دیگر است” پیشوند می آوریم؟! و اما گلایه من از شما دوست خوب این است که به جای نقد محتوای متن به همچین چیزی گیر داده و گلایه مند هم شده اید!

  179. ن.خ می‌گوید:

    داداشی سلام.صبح امروز خبردار شدم امین به دلیل مشکل قلبی تو سی سی یو بستریه.حالش هم چندان مساعد نیست.ادرس ایمیل رو خصوصی برات میفرستم میتونی از ایشون خبر بگیری.

  180. ن.خ می‌گوید:

    amirali.alavi10@yahoo.com
    ادرس یکی از دوستانشه.

  181. فکرت می‌گوید:

    سلام اخوی
    لطفا خط شکن رو لینک کنید
    http://khatshekan1.blogfa.com

    خط شکن در انتظار مجوز انتشار می باشد…

    ضمنا لوگوی فکرت در اولین پست خط شکن موجوده که می تونید ازین به بعد اون لوگو رو قرار بدید.
    http://www.fekrat.ir

  182. عاشق داداشی می‌گوید:

    داداش حسین چقدر خوبه تو هستی.

  183. ن.خ می‌گوید:

    الان خبردار شدم خواهرم تو ای سی یو بستریه.من باید الان چیکار کنم.بسوزه پدر غریبی.بچه ها تو رو خدا دعام کنید پرواز گیرم بیاد.تو رو خدا دعا برای شفای همه ی بیماران

  184. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش حامد
    اون اولا رو که گفتی ترسیدم فکر کردم دعوا داری. 😀
    ولی بقیه اش رو که خوندم فهمیدم با اون شاسکول بالایی بودی.
    دم شما و داداش حسین و همه رفیقای عزیز گرم.
    یا علی

  185. یه دوست می‌گوید:

    سلام!
    شروع اصلی این اعتراضات از نامه بچه های دانشگاه تهران بود دستشون درد نکنه اوضاع حجاب تو دانشگاه ها از تو خیابون بدتر شده انگار همه هم دارن بد حجابی رو به عنوان یه عرف قبول می کنن !! صدا و سیما هم که هر وقت می خواد یه ادم بی سواد و بدبخت و نشون بده اگه زن باشه چادریه و مقید به حجاب اگه مرد باشه هم نماز می خونه و گاهی هم ریش داره ولی در برابر اونا ادم هایی رو نشون میده که خیلی با فهم و کمالاتن ولی تو کل فیلم یه بارم اسم خدا رو نمیبرن !! مسئولین هم که فکر می کنن اینکار فقط با برخورد قابل حله!!

  186. کوثر می‌گوید:

    با سلام و ارادت و تشکر از قلم شیوایتان راستی چرا نمی آیید یک مناظره در باره حجاب راه نمی اندازید خیلی از این بچه ها چیز خاصی از حجاب نمی دانند بگذریم از کسانی که به عمد دنبال بد حجابی هستند آنان حسابشان جداست ضمناً بهتر نیست کسانی که به بی حجابان تذکر میدهند با رفتار خوش و با معلومات دینی باشند و با زور و رعب و وحشت اقدام ننمایند . در کل اگرما بیاییم چند تا گردن کلفت اقتصای را به مردم معرفی و محاکمه نماییم و بعد به بی حجابان تذکر بدهیم خیلی راحت قبول میکنند میگویی نه امتحان کنید هر چند تا بحال که چنین چیزی دیده نشد و اگر هم مشاهده شد طرف مقابل توانست آنرا خطی نشان بدهد و از اعتبار بیندازد

  187. ترگل می‌گوید:

    امین عارفی کدوم بود ؟؟؟؟

    آخی قلبشمشکل داره؟؟؟

    فاطمه زهرا (س ) کمکش کنه ان شاالله

  188. salekemobarez می‌گوید:

    ن.خ براشون دعا می کنم داداش گلم اصلا مضطرب نباش همه چی درست میشه اروم باش بسپار دست خدا اصلا دست پاچه نشو ومطمئن باش خدا با توئه تو سخت ترین شرایط

  189. ترگل می‌گوید:

    ن.خ اینجایی چیکار؟؟؟؟؟

    من به جای شما دارم سکته می کنم بدو برو برس به خواهرت

  190. سرور می‌گوید:

    با سلام.عالیجناب فتنه گر(استوانه قدیم) کور خوانده.انشاالله امسال حلوایش.

  191. سیداحمد می‌گوید:

    چرا نظراتم تائید نمیشه داداش حسین؟
    نوکرتم داداش. 🙁

  192. فطرس ملک می‌گوید:

    داداش حسین
    وقتی نوشته هاتو میخونم احساس غرور می کنم
    حق یارت

  193. آذرخش می‌گوید:

    ن.خ. عزیزم
    از شنیدن این خبری که دادی بی نهایت ناراحت شدم. ولی بازم می گم تمام توکلت به خدا باشه.
    ایشالا هرچه سریعتر حال خواهرت خوب شه. و ایشالا با اولین پرواز بتونی بری شهرت.
    ما رو بی خبر از خودت نذار.

  194. عباس می‌گوید:

    من اما جور دیگری فکر می کنم.
    خانواده مهم ترین سلول جامعه است که باید به آن بیشتر از هر چیز دیگر پرداخته شود.حجاب را باید مسئله روز و مسئله امروز لقب داد.مسثله اصلی حجاب امر به معروف نیست.فرهنگسازی بنیاد خانواده است که زایشگاه اصلی فرهنگ اسلامی است.بسیجی ها هم به جای امر به معروف و تجمع و کارهای نظامی- احساسی، بهتر است بروند حجاب را فرهنگسازی کنند.
    هاشمی هم هیچ غلطی نمی تواند بکند. همانطوری که آمریکا…
    ما تا کی می خواهیم مدافع باشیم(این حرف آقاست).ما باید در بحث های فرهنگی مثل حجاب حمله کنیم برادر.آقا در جنگ نرم این را از ما می خواهد ای افسر جوان…
    گور بابای علیجناب فتنه که در همان نه دی ماه عقیم شد.
    با پست زیر بیشتر موافقم:
    http://sedmojtaba.blogfa.com/post-2.aspx

  195. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداشها . انشا الله که داداش امین زود زود حالش خوب بشه . راستی داداش امین تو هنوز جوونی . من مطمئنم انشا الله حالت خوب می شه .
    برای سلامتی داداش امین و بقیه ی داداشای گل من جمله داداش حسین صلوات بفرستید .
    حیف شما دست گلا نیست که مریض بشین اون وقت اون سبزکای دهن شکسته راست راست بگردن . درد و بلاتون بخوره به جوون دشمنای اسلام . آقای رفیعی می گفت صبح ها بعد از نماز صبح صلوات بفرستید و از ائمه کمک بخواهین .

  196. علیرضا کیانی می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    این مطلبو ببین چطوره؟
    مزاحمت شدیما

    دوم خرداد سالگرد کدام پیروزی است؟
    http://culture-engineering.blogfa.com/post-122.aspx

  197. علیرضا کیانی می‌گوید:

    توجه توجه
    بچه ها این متن مشکلش کجاست؟

    بقال محله ما/ ماست و تخم مرغ می فروشد/ عشقش این است که عکس امام را زده است بالای دیوار مغازه اش/ اینجا نانوایی هامان هم عکس اقا را هر روز از ذرات آرد پاک می کنند/ می بوسند و جلوی چشم خود نصب می کنند/ اینجا همه چیز بوی خمینی دارد/ اینجا همه چیز بر محور خامنه ای می چرخد…

    اما آقایان جلبک/ آنجا که شما نشسته اید/ سر کوچه اش/ لا بلای غذای انسانها/ غذای سگ می فروشند/ آنجا نانوای محل شما به جای وضوی اول کار/ قپی شراب می زند از حال نرود/ اینجا شراب ما لبخند عکس خامنه ای است

  198. علیرضا کیانی می‌گوید:

    تقدیم به دوست داران قطعه ۲۶
    در پی اقدامات جنبش مرده سبز برای تجدید حیات در ۲ خرداد

    دوم خرداد سالگرد کدام پیروزی است؟

    http://culture-engineering.blogfa.com/post-122.aspx

  199. رامیان می‌گوید:

    سلام

    با موضوع:” هدفمند کردن آقا زاده ها!” بروزم.

    اگه مایل بودید شما هم میتونید تو این حرکت وبلاگی همراه باشید!

    منتظرم
    یاعلی

  200. ناد علی می‌گوید:

    سلام داداش.
    من بسیجی هستم!!!!
    یه مسئله هست اگه بریم یه جور بد میشه که خودت گفتی اگه نریم هم بدحجابا و جدیدا بی حجابا!!!!!!پررو میشن و احساس میکنن ذیحق هستن.که این خیلی بده یه فکری کن داداش برامون.فردا قراره بریم جلوی بیته امام جمعه تبریز واسه تظاهرات نمادین!!!
    شما میگی نرو ولی نریم بده.چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  201. erfan89 می‌گوید:

    هر چه میبینی بدی از من نمی رانی من
    من خجالت می کشم اما تو می خوانی مرا
    رافتت نازم چرا از من حمایت میکنی
    از جهنم در بهشت خود هدایت می کنی
    زنده ام از فیض سرشار ولایت می کنی
    هم چنان از کوثر نورم سقایت می کنی
    نه مرا می رانی از خود نه شکایت می کنی
    قاتلت گر بر درت آید عنایت می کنی
    کیستی تو ظرف احسان خداوندی رضا
    در کرم مثل خدا بی مثل و مانندی رضا
    من همه بی آبرو تو آبرومندی رضا
    بس که اقایی به رویم در نمی بندی رضا
    هر چه گریاندم دلت را باز می خندی رضا
    تو رئوف اهل بیتی لطف و احسان بایدت
    میزبانی و پذیرایی ز مهمان بایدت

    در کفشداری حرم ثامن الحجج فخریه ام به قله ی هفت آسمان رسد
    تنها به این امید که درجمع زایرین دستم به کفشهای امام زمان رسد
    ( اسم شاعرش نمی دونم چیه )

  202. متین می‌گوید:

    چرا سایت انقدر قروقاطیه؟؟؟؟؟؟؟؟

  203. حیدر می‌گوید:

    می‌گویند ما فقط اصلاح‌کننده‌ایم!
    http://gun.mihanblog.com/post/391

  204. مهر فروتن می‌گوید:

    سلام برهمگی!
    اول از همه برای برادر گرامیمان *عرفان* آرزوی بهبودی دارم. دلشوره و گریه و دعا را در این مواقع تجربه کردم. اما خوبیش این بود که این دوست عزیز من یک سر به آن دنیا هم زد و برگشت.
    جناب قدیانی. من همین اول بگم در مورد همه چیز انتقاد می کنم! نشود مثل آن بنده ی خدا که آن طور جوابش را دادی. ۱) چهار سال دوره ی دانشجویی جان من بالا آمد تا به این دوستان بسیجی بگم بابا شما حرف نزنید اقدام هم نمی خواد بکنید چون مردم شدیدا به شماها حساسند. آلرژی می دانید چیست؟ آلرژی پیدا کردند. شما بگو نکن بدتر می کنند. اتفاقا پدیده ی بدحجابی به طرز فجیعی در دانشگاه ما وجود داشت. الآن دیگه خبر ندارم. بسیجی های دانشگاه تصمیم گرفتند بعد از بی نتیجه بودن مذاکرات و غیره دست به یک اقدام اساسی (البته به نظر خودشان) بزنند به نام تحصن! هر چه بالا و پایین پریدم که والا به خدا این کار جواب نمی ده نشد که نشد. تازه گیر می دادند به من که تو چرا نمیای تو تحصن؟؟؟ حالا چرا این ها را گفتم؟ برای این که بگم من که حریف دوستان بسیجی خودم نشدم حتی دوست من که جانشین خواهر بسیج بود خودش هم می گفت من این وسط برگ چغندرم! حالا می توانم به شماها نظر بدهم؟؟ ناراحت نشوید “اصولا مرغ شما یک پا داره، لی لی می کنه” اما یک توصیه دارم:” لطف کنید کمی با خودتان خلوت کنید که واقعا چرا بعضی ها این قدر روی شماها حساس اند؟” در ضمن **جناب قدیانی** و دیگر دوستانی که فقط خانم ها را می بیند و بدحجابی را برای آنها تعریف می کنید. یک سئوال می پرسم راست و حسینی جواب بدید:” وضع پوشش آقایون خیلی خوبه که شماها برای بدحجابی خانمها گلو پاره می کنید؟” اتفاقا اشکال کار این جاست. حساس بودن روی یک جنس و به جرات می توانم بگم بی خیال شدن جنس دیگر و حتی تبصره گذاشتن برای در رفتن همان جنس این جور دارد خودش را در جامعه نشان می دهد.
    ۲) برادر قدیانی! شما فکر نمی کنی بعضی از این کامنت هایی از جلوی چشم شما می گذرند و مهر تایید می گیرند اشکال ادبی داشته باشد؟؟ یک تذکر بدهید به عنوان مدیر سایت.
    تازه چه معنی میده نصفه شب آن هستید و با بچه های سایت کامنت بازی می کنید؟؟ بچه ی خوب ساعت نه مسواک می زنه، شب بخیر کوچولو گوش می کنه می گیره می خوابه. شما بزرگتری باید این ها را بگویی. زمونه برعکس شده!

  205. kaviani می‌گوید:

    it was really excellent brother hossein
    you have bursted this time as ever.
    good luck

  206. رز می‌گوید:

    جانا سخن از زبان ما می گویید؟
    حالا جالب است که عالیجنابان مثلا خودی به صدور حکم جلب برای ان فراری اکتفا کرده اند اما دور برداشته اند برای ایجاد بغض نسبت به نام در عده ای که چه بسا غرض و مرضی ندارند و در سایه نبود فضای مناسب دچار این بلیه شده اند؟ البته من معتقدم باید با بی حجابی و بد حجابی به عنوان یک نا هنجاری برخورد انتظامی شود؟ اما ایا شرایط کشور ! مصلحت ام القرا و هزار اما دیگر چه می شود. کاش رهنورد ان حجاب ریا را نداشت اما یک جرعه صداقت داشت؟ کاش

  207. مریم می‌گوید:

    سلام منم با شما خیلی موافقم در مورد این افرادی که شاید یه ذره تو حجاب سست باشن ولی نه بی حجاب بازم تاکید می کنم نه بی حجاب اما انقدر به اعتقاداتش سفت است به قدری در دفاع از ولایت محکم است که لذت می بری از این همه اعتقاد بالا
    آقای قدیانی هیچ راهی نداره کتاب نه ده را با امضای خودتون بگیریم
    محبت می کنید اگه بشه دوست دارم من ساکن نهران هستم

  208. مریم می‌گوید:

    عذر می خوام شاید متن قبلی واضح نبود منظورم این بود دوست داشتم که کتاب را با امضای خودتو ن داشته باشم و اگر نمی شه از کجا تهیه کنم من ساکن تهران هستم

  209. .... می‌گوید:

    سلام نمی دونم چطوری از خدا تشکر کنم به خاطر آفرینشتون. خیلی زیاد دوستون دارم. خدا قوت

  210. طاهری می‌گوید:

    بسم اللخ الرحمن الرحیم
    سلام
    احسنت
    من هم این حس را داشتم ولی نمی دونستم چه جوری بیان کنم

    با اجازه تون مطلب را تو سایت مون به عنوان یادداشت گذاشتیم

  211. داداش حسین این مطلب رو برات میزارم اعتقاد دارم که با خوندش خوشحال میشی فقط خدا میدونه چقدر خوشحال میشم از خوشحال شدنت
    اگه خوشحال شدی یه نظر کوچولو و یه دعای با حال برام بکن
    عجب لذتی دارد این لباس شخصی بودن…

    نمیدانی واقعاً نمیدانی چه لذتی دارد اینکه، به محض ورودم به جایی می گویند (حزب اللهی اُومد) و آنگاه من از ته ته قلبم خوشحال میشوم که پسوند حزبم ، الله است و نه هیچ چیز دیگر.
    نمیدانی چقدر لذت بخش است اینکه،رنگ لباس شخصی(۱)ساده ام چشم فتنه گران نی شمار را بد جوری میزند و من شده ام تمام دغدغه فکری او که با ما نیست.
    ایکاش میشد برایت توصیف کنم افتخار نمودنم را به این که فهمیده ام جنگ جهانی سوم را لباس شخصی هایی اداره میکردند از جنس خودم ،البته با ورژن پنجاه و هفتی.
    نمیدانی چه فَرح بخش است اینکه لباس تنم شخصی است،نَه مال مردم است و نه حتی مال بیت المال.
    ایکاش میدانستی چقدر لذت دارد اینکه، شال گردنم از جنس همانی است که بر روی دوش حضرت ماه جا خوش کرده و اگر چشم دلت باز بود حتماً به تو نشان میدادم که ببین ، شال گردنی حضرت خورشید(عج) هم از جنس شخصی است.
    نمیدانی گوش دادن به نوای (تهرون شهر صاحب زمونه / نگین تهرون رهبرمونه) با صدای حاج سعید در محضر حضرت آقا و لباس شخصیهای دیگر چقدر می چسبد و ما لباس شخصی ها تنها از این چَسبش برخوردار میشویم.
    نمیدانی این یکی را واقعاً نمیدانی و فقط ما لباس شخصی ها درک میکنیم لذت نشستن پای صحبت های شیخ بیسواد و مهندس متوهم را ، و خندیدن به مثالِ وقتی که شما خنده دار ترین فیلم طنز سال را میبینید.
    شنیده ام چند روزی است زمزمه ناخوشی شیخ بیسواد به گوش میرسد و تو نمی دانی چقدر کیف میکنم وقتی که فهمیده ام این ناخوشی ها از عمق سوزش او از دست امثال من است و نوعی سرطان سوزشی جدید است.
    امــا اوج لذت آنجایی است که در ۹دی سال هزار و سیصد و هشتاد و اشک از خانه بیرون آمدم و دیدم که تمام تهران که نَه ، تمام ایران یکپارچه لباس شخصیست …
    صلاً لباس شخصی را تو مپندار که مُدی است در میان مُدها و انسانی است در میان انسانها که لباس شخصی از آسمان آمده و تجسم تمام عیار شیعه ی منتظری است که به خروش آمده اما مطیع امر رهبرش است و فعلاً طوفان نمیکند و همچنان منتظر است…
    و چه زیبا فرمود حضرت عشق:{وَ نُرِیدُ اَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذیِنَ استَضعِفُوا فِی الاَرضِ وَ نَجعَلَهُم ائمّة وَ نَجعَلَهُمُ الوارثِینَ}(قصص/۵)

    آینده از آن حزب اللهی هاست

    ادامه دارد…(بزودی)
    (۱) لعنت خدا بر کسی که با لباس مقدس شخصی کاری انجام دهد که مورد نظر رهبرمان نباشد.
    منبع:http://24tir.blogfa.com/

  212. محمد می‌گوید:

    سلام هم سنگر! خدا قوت… دمت گرم که به طرفداران سیدعلی حفظه الله امید و جرات می دی…

  213. مهدی محمدی می‌گوید:

    مبارزه با بی حجابی پروژه شیخ نیست بردار، پروژه یکی دیگه است. مبارزه با سران فتنه رو هم به حاشیه نمی بره. دعا کن.
    مهدی محمدی

  214. محبوبه می‌گوید:

    اقای قدیانی من نه از فائزه هاشمی و غیره و ذلک خوشم میومد و نه طرفدارشونم ولی از شما انتظار ندارم که چنین نظراتی رو منتشر کنید!
    نمی دونم!واقعا شما اون کامنتی رو که توهین بسیار بدی به فائزه هاشمی داره رو دیدید و تایید کردید؟کامنت های دیگری هم هست که واقعا ادم از خواندش شرم می کنه.کاش اگه وقتی برای مدیریت کامنت دانی!این جا ندارید حداقل این بخش رو ببندید!

  215. محبوبه می‌گوید:

    الببته گویا کامنتینگ این جا باز است.پس لطفا و حتما نظرات نامربوط را ویرایش کنید!چون بسیار اوضاع کامنت ها اسف ناک است.

  216. خودم می‌گوید:

    جناب آریوبرزن شما برو تو همون tjnews3 عزیزتون نظر بده. لیاقتتون همون tjnews3 دروغگویه.

  217. محمد می‌گوید:

    مرگ بر خاتمی
    مرگ بر کروبی
    مرگ بر موسوی
    مرگ بر هاشمی
    و …..مرگ بر تمامی شکم پروران بی درد که با نام انقلاب به نانی رسیدند و حالا باز هم برای نان بیشتر تیشه به ریشه انقلاب میزنند
    نوشته های شما این کثافتها را نابود میکنه
    زنده باشی و پر صلابت

  218. soha می‌گوید:

    بسم الله
    سلام حسین جان …سلام همه ی دوستام.
    حالم درد می کنه … گریم گرفته… چرا بیت رهبر این قدر دور منم می خوام از نزدیک ببینم و عطرش و حس کنم….یه بار اقا اومد شهر ما این قدر خودم و به در و دیوار زدم نشد….الانم که مادرم بهم میگه مرد شدی نمی تونم برم به امید خدا………………………………….بگذریم.
    وقتی ادم تقوا داشته باشه این طوری میشه که چشمه های معرفت درونش می جوشه و به زبونش جاری می شه…دوست خوبم حرفت درسته….
    چشمام با تمام سنگ فرش های دانشگاهم رفیقه…اخه تا سرتو بالا بگیری چشمت می خوره به این هم وطن هایی که … از اینم بگذریم
    پدرم مگفت که این دنیا مسافر خوونه است بهش دل نبند…بگذار و بگذر…
    دقت کنید نظرات کاربر ها از خود مطلب طولانی تره…….بس که ما بی شماریم….
    راستی من یه بار تو یه جا از هاشمی یه نقد وچولو کردم…دیگه خودتون می دونید….
    واسم دعا می کنید؟!
    ..

  219. حسین قدیانی می‌گوید:

    با سلام. عاجزانه از دوستان خواهش می کنم در نظرات خود از آوردن الفاظ ناپسند و دور از شان اسلامی حتی در نقد سران فته و خاندان هزار فامیل خودداری کنند. گاهی از دست من هم در می رود و تایید می کنم که باعث رنجش خوانندگان بخش نظرات به خصوص خواهران بزرگوار می شود. کوچک همه شما هم هستم. نکته دیگر اینکه کتاب “نه ده” فردا چاپهای ۴ و ۵ خود را خواهد زد. در همین ستون فکر کنم شماره تلفن مرکز پخش را داده باشم. دوستان شهرستانی هم فعلا برای تهیه کتاب چاره ای جز خرید اینترنتی و مراجعه به سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی و یا ارائه درخواست به شماره ۲۲۲۱۱۱۷۴ ندارند. در برخی سایتها و وبلاگها هم نظر به اینکه همه چیز اصلاح شده و فقط مانده درست شدن من، دوستان مثلا خودی و همدرد و اصولگرا به نقد و تخریب مستقیم و غیر مستقیم من پرداخته اند اما از آنجا که می دانم درد دوستان از کدام ناحیه است به ایشان چیزی نمی گویم. هیچ چیز.

  220. ترفند می‌گوید:

    الهم عجل لولیک الفرج
    سلام شما تبادل لینک هم می کنید
    حسین قدیانی: در قلبم چرا اما در اینجا واقعا وقت به من اجازه چنین کاری نمی دهد. می دانم حمل بر کلاس گذاشتن و این حرفها نمی کنید. مخلص شما.

  221. erfan89 می‌گوید:

    مهر فروتن سلام . من خوش بختانه خوبم . داداش امین عارفی حالشون بد بود . شما برای من آرزوی سلامتی کردی . هر چند دستت درد نکنه . راستی من کی رفتم اون دنیا خودم خبر ندارم .

  222. erfan89 می‌گوید:

    سلام داداش حسین . شما خودشو ناراحت نکن .

  223. امیر حسین می‌گوید:

    سلام
    دیشب مراسم بیت رهبری ۲ ساعت و خورده ای جلوی ستون اولی پشت vip (همونجایی که معمولا من رو راه نمیدن!!) رو به آقا وایسادم و لذت بردم! اصلا نفهمیدم چطوری گذشت!
    راستی
    ندیدمت حاجی! هواسم بود ببینم هستی یا نه که همچین یه احوال پرسی درست درمون بکنم اما نشد!!
    یا علی
    حسین قدیانی: من همیشه بیرون میشینم تو خیابون فلسطین. یک ماه بالای سرم است یک ماه هم روی پرده. دیشب چه غوغایی به پا کرد اون پسر بچه. من اول نگران شدم چون فقط صدای همهمه را می شنیدم اما بالاخره شاهکار پسرک روی پرده رفت و چه گریه ای هم می کرد جلوی آقا از شوق دیدار. خیلی ازش خوشم اومد. دمش گرم.

  224. ناشناس می‌گوید:

    سلام برادر حسین جدیدی از تخم و تلکه کیهان یافت شد
    خزسند شدیم
    مطالب طنز را خوانده و رخصت تا برای بروبچ هم بفرستیم
    بشین تا بباره برات داش حسین
    فکر زمستونم باش

  225. آذرخش می‌گوید:

    سلام داداش
    فعلا حرفی برای گفتن ندارم.
    فقط خواستم بگم نظر می دهم پس هستم.
    نه مثل بعضی ها که می خوان بگن حرف می زنیم پس بیشماریم. که غلط کرده اند بیشمارند.

  226. علیرضا کیانی می‌گوید:

    امین عارفی چشه؟

  227. علیرضا کیانی می‌گوید:

    خدا خودش کمک کنه
    اللهم اشف کل مریض

  228. علیرضا کیانی می‌گوید:

    الآن کامنت نارمدان عالم دارد سرم خراب می شود
    نظرات را خودم هم از کراهت فحاشی ها تاب خواندن نیست
    چقدر زیباست که فحش جلبکها را در آورده ام

    لطفا به من فحش بدهید …….ای مریدان محمد تمدن و ای صداقت پیشگان موسوی….آقایان ادب مرد به ز دولت اوست

    به خاطر این نوشته:
    » دوم خرداد سالگرد کدام پیروزی است؟
    http://culture-engineering.blogfa.com/post-122.aspx

  229. علیرضا کیانی می‌گوید:

    من پدرم که جانش را برای شهدا داد دوست دارد پسرش برای ولایت فحش بخورد
    مادرم هم افتخار می کند من برای آقا فحش می خورم

    ناتوانان عالم…. چقدر شما کثیفید؟ از جلبک و آشغال سبزی هم رد کرده اید

    حسین چه می کشد از دستتان خدا داند

    لطفا به من فحش بدهید …….ای مریدان ممد تمدن و ای صداقت پیشگان موسوی….آقایان ادب مرد به ز دولت اوست

    به خاطر این نوشته:
    » دوم خرداد سالگرد کدام پیروزی است؟
    http://culture-engineering.blogfa.com/post-122.aspx

  230. فاطمه می‌گوید:

    برای “ن.خ” و “امین عارفی” عزیز دعا میکنیم.

    انشاا… به زودی سلامتی حاصل بشه.

    توکل کنید و صبور باشید.

  231. erfan89 می‌گوید:

    اگر منو رها کنی تو رو رها نمی کنم
    سر از تنم جدا کنی چون و چرا نمی کنم
    قسم به آن که فاتح حنین است
    عشق تمام انبیا حسین…….
    راستی داداش حسین قم هم جات خالی ماشا الله انقدر آقا و مرجع داریم که همه رو لیست می کنیم و نفری نیم ساعت تو مجلس هر آقا شرکت می کنیم
    داداش جات این جا هر مرجعی یه بوی و عطری داره . من هر چند روز می رم پیش یکی از این عزیزان ( همیشه هفتگی جلسه دارن ) آقا آدم تا اون جاست نمی دونه تو بهشته یا زمین . فکر کن به فاصله ی یک متر از یک پیرمرد ۷۰ ۸۰ ساله که یه عمر داره خدا را بندگی می کنه . جات خـــــــــــــــــــــــــــــــالی . لیاقت تو هست که یه همچین جاهایی باشی .

  232. erfan89 می‌گوید:

    حسین آقا تا هستی می شه بگی حال این داداش امین چه طوره ؟

  233. مسافر اسمان می‌گوید:

    از این نامه ها ما زیاد نوشتیم داداش و به جایی نرسید
    یه مطلب توی وب لاگم هست با نام با یاوران روزهای خطر ما چه کرده ایم ؟ بخونش بد نیست شاید یه چیزائی دستگیرت بشه از اوضاع و احوال ادمهای این روزهای بعد از جنگ

  234. میثم می‌گوید:

    این مطلب را خواندم و لذت بردم

  235. erfan89 می‌گوید:

    داداش مثل این که امشب خبری نیست . شب بخیر . راستی چاپ کتابات مبارکت باشه انشا الله . خدا رحمت کند شهید مطهری رو ، می گفت که انسان تا زمانی که مرده و بی حرکته هیچ کس کاری به کارش نداره ولی تا خواست حرکتی کنه همه به طرفش سنگ می زنند .

  236. ... می‌گوید:

    خواهران و برادرانم…
    هم خونانم…
    هم وطنانم…
    کاش چشم میگشودید و میدیدید حقیقت را…

  237. ... می‌گوید:

    لابد مدیر تایید نمیکند نظرم را…

  238. محمدرضا می‌گوید:

    سلام حسین جان
    مطالبت واقعا دلنشینه و حق! البته جفتش یکیه!
    یه انتقاد داشتم جسارتا: سناریو فتنه درست.اما نباید به خاطر جنگیدن با سران فتنه گناه بی حجابان را حتی کمرنگ کرد.تار موی بی حجابان (به معنای ظاهری) در آتش جهنم خواهد سوخت و صاحب خود را خواهد سوزاند اما قبول دارم کار سران فتنه بدتر از بی حجابی است (ولایت مداری یعنی فهم اینگونه مطالب)و این بی حجابی نتیجه دست گل های همین سران فتنه هست ولی باز تاکید می کنم کار بی حجابان (به معنای ظاهری) به هیچ وجه قابل دفاع نیست.
    اما من مخلص بی حجابانی هستم به این معنا که ظاهرو باطن یکی اند و آنهم اسلامی است.
    ومنه التوفیق

  239. کهربا می‌گوید:

    خوشم اومد از جواب نداده ات به بعضی ها.. که این برایشان بهترین جواب است..

  240. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    داشتم فکر می کردم امشب سر آمدن نداری داداش حسین.

  241. مخاطب! می‌گوید:

    تحلیل جالبِ به شدت بی سر و تهِ جوگیرِ توهم توطئه محورِ ژورنالیستی بود…این حد از فرافکنی از حقیقت برای کسی که ادعای تدین و جانبداری حق و حق گویی دارد هیچ شایسته نیست..و محض یادآوری ایضا خوب نیست غرّه شدن به این تعریف ها و تمجیدهای مجازی…

  242. حوا می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی. قسمت کجایید ای شهیدان خدایی یه دلنوشتی نوشته بودم البته برای رهبر عزیزم. نمی دانم خواندید یا نه . از شما خواهشی کرده بودم. فقط میخواستم بدونم اگه کاری نمی تونید برام کنید همین حالا بگید خودم به فکر راه دیگه ای باشم. میترسم خیلی دیر بشه.از بس به سایتتون سر زدم ودیدم هیچ خبری نیست خسته شدم.خواهش میکنم آقای قدیانی… اصلا مطلب مرا خواندید…شما را به حضرت ماهتان قسم میدهم اگه میشه همین حالا جوابمو بدید….خواهش میکنم.خیلی کلافه ودلگیرم….
    داداش حسین: با این قسمی که شما دادی باید هم جواب بدهم. خوب نقطه ضعف و بهتر است بگویم نقطه قوت مرا پیدا کرده اید! بله، همانجا خواندم و خیلی خوب بود. بیشتر مطالعه کنید، بهتر هم می شود.

  243. محمدرضا می‌گوید:

    کافر همه را به کیش خود پندارد
    داداش حسین اگه می خواست به خودش غره بشه تا حالا سایتش جمع شده بود.افتخار ما فروتنی حسین آقاست
    قابل توجه “مخاطب”در ضمن غلط کردید بیشمارید!

  244. گوش قرمز می‌گوید:

    آقا دمت گرم

    حظ بردم از این تحلیل زیبا .

  245. محمدحسین می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اخوی گناه سران فتنه را نباید وسیله ای برای کم شمردن گناهان دیگر قرار داد. اصلا تمام فتنه بودن این قضایا به این است که می خواهند آثار توحید را از جامعه محو کنند. کار شما به این می ماند که بگوییم نکند دغدغه برهنگیها شما را از شیطان باز بدارد! اخوی الان شیطان دارد تمام سعی خودش را می کند تا مظاهر کفر را نمایان کند و خود را مخفی، تا زمانش برسد.اصرارش برای ظهورش در زمین البته شاید عکس فلسفه غیبت باشد که گفته اند آن هم مخفی ماند تا زمان ظهور. به هر حال مثل این بی حجابیها به فعالیتهای فتنه گران مثل نقد است به نسیه. کمی فکر کن!

    راستی واقعا این کج دهنی به ولایت و انقلاب نیست که عمل کسانی، نه خودشان، را که حاکمیت انقلاب که همانا حاکمیت فرهنگ اسلام است نادیده می گیرند، آنقدرها هم بد ندانیم به اندازه بدی نفاق؟! اصلا چرا ما دائما سعی می کنیم کناهان را کنار هم قرار دهیم و نتیجه بگیریم یکی از دیگری کوچکتر است؟ خداوند بحث کبائر ذنب را مطرح کرده تا زشتی گناهانی را بیشتر جلوه دهد نه اینکه گناهان دیگر را “صغیره” بشمارد.
    به هر حال این بی حجابیها میوه و در عین حال غذا و وسیله تکثیر نفاق و کفر است. به هیچ وجهی خطر آن کمتر از فتنه انگیزی فتنه گران نیست، هرچند شما به زعم خود آن را بهانه ای برای انحراف افکار از فتنه گران بدانی. این بد حجابی ها خود هدف فتنه است و ضامن بقای آن، هرچند عده ای نه جندان خودآگاه بازی آن را خورده باشند. اصلا همین چیزهاست که فتنه را فتنه می کند. همین احوالات است که کر و کور ولال می کند، وگرنه بطلان مسیر این فتنه گران از قبل انتخابات که هیچ، از سال ۷۶ و قبل آن روشن بود و فریاد میزد که من عمله شیطانم. چرا شنیده نشد(؟!) که ما آن را امروز فتنه عمیق بدانیم. در واقع کر و کوری و لالی جامعه عمیق شد و گرنه شیطان همیشه شمشیرش تز رو بوده است. رقرآن بخوان
    بسم اللله الرحمن الرحیم
    یَا بَنِی آدَمَ لاَ یَفْتِنَنَّکُمُ الشَّیْطَانُ کَمَا أَخْرَجَ أَبَوَیْکُم مِّنَ الْجَنَّةِ یَنزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِیُرِیَهُمَا سَوْءَاتِهِمَا إِنَّهُ یَرَاکُمْ هُوَ وَقَبِیلُهُ مِنْ حَیْثُ لاَ تَرَوْنَهُمْ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّیَاطِینَ أَوْلِیَاء لِلَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ

  246. مخاطب! می‌گوید:

    به نظرم نمیاد تو نوشته به کسی توهین کرده باشم…در ضمن من از گروه بیشمارها یا باشمارها نیستم که غلط کرده باشم! و اصولا پیش داوری نکردن و ادب داشتن هم چیز خوبی است!!!

  247. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین عزیز ارادتمندم.
    دیدم اینجائید گفتم عرض ادبی کنم خدمتتون.

    اینم به اون شخصی که با نام مخاطب کامنت گذاشته میگم:
    این تعریف و تمجید ها مجازی نیست.
    حقیقت داره؛
    ما سربازای حضرت آقا همیشه پشت داداش حسینمون هستیم.
    دعای خیر یه دنیا بسیجی همراه داداش حسینه.

  248. هانیه می‌گوید:

    سلام
    بنویس آقای قدیانی که از ظهر تا حالا کلافم .
    یک شبکه در روز، پدیده شاندیز تهران رو تبلیغ می کنه ، از ایرانیان دعوت به عمل میاد(!) ادعا می شه صنعت توریسم رو یک قدم به جلو برده اند، به کمک خدای متعال(!) .
    خدای من ! اگر این شرک نیست پس چیه ؟
    شبکه یی دیگر شبانگاه نشون می ده اردوی بسیج جهاد سازندگی رو که چندتا جوون رفتن روستای “هفت چشمه ” در لرستان که فقر بیداد می کنه.
    بنوسی آقای قدیانی موضوع کلیشه یی و تکراری فقر و تضاد رو.
    رضاشاه و پسرش تو کتابای تاریخ به چی متهم اند ؟ مگر نه به غارت و چپاول و کاخ روی کاخ درست کردن ؟ حضرت علی (ع) چی گفت درباره ی ثروت و مال فقیر و کاخ و کوخ و…. ؟
    این همه پول و تجملات صرف کردید که توریست بیاد بخوره و ۲ ساعت بعد تبدیل بشه به فاضلاب سنگین (!).
    یه سر بریم کهریزک تهران ، دهنت به خوردن نون داغ هم بسته می شه. داریم چیکار می کنیم.
    خدایا عاقبتمون رو بخیر کن.
    دلم نمی خواد از این کامنت عبور کنید آقای قدیانی .

  249. محمدرضا می‌گوید:

    من غلط کردید رو به اعضای حزب سبز گفتم اگه شما جزءش هستی درسته اما اگه نیستی من باید کمی این جمله آخر رو با فاصله می نوشتم

  250. خان باجی می‌گوید:

    سلام
    وقتی خواندیم کتابتان به چاپ چهارم و پنجم رسیده است خوشحال شدیم .تبریکات ما را بپذیر .
    در همین راستا بر همسر گرامی امر کردیم که اگر فردا بدون کتاب نه ده بیاید خانه جایش در مسجد است .
    آخر برادر عزیز نمی شد قدری زودتر این کتاب را می نوشتی تا ما نیز در مراسم بله بری و تعیین مهریه برای همسر گرامی طاقچه بالا میگذاشتیم و حتما علاوه بر یک جلد کلام الله مجید ، یک جلد کتاب نه ده را عند المطالبه می گرفتیم ؟؟؟؟
    داداش حسین: ممنون از ابراز لطف شما. به همسر هم سلام برسانید.

  251. حوا می‌گوید:

    آقای قدیانی من که مطلب رو برای خوشایند کسی ننوشته بودم .هر چه بود حقیقت بود. فقط خواسته بودم اگه میشه اون دلنوشته وحرف های من یه جوری به دست آقا برسه همین .فقط میخواستم موقع رفتنم خیالم راحت باشه که آقا منو حلال کرده . چون من خودم هم بکشم نمی تونم به چفیه آقا برسم چه برسه به خودشان….. شاید همان اول بهتر بود از طریق روزنامه کیهان پیام معذرت خواهیم را به رهبر میرساندم…ولی باز هم ازلطف شما بی نهایت سپاسگذارم.به مزار شهدا که رفتید حتما سلام مرا هم برسانید وبگویید دلم برایشان تنگ شده دیگه چرا هیچ کدومشون به خوابم نمیان .فکر نکنین این هم یه مطلب ادبیه این هم حقیقته

  252. خان باجی می‌گوید:

    چه زود تایید شد !!! بیدارید ؟ بچه خوب نیست تا این وقت شب بیدار باشد .

    همسر گرامی نیز بر شما سلام ویژه میرسانند و میگویند خیلی مخلصیم ..
    ضمنا دو مرتبه سر مزار بابا اکبر رفته ایم اما سعادت زیارت شما را نداشتیم . میگویند ببینیمت انشالله حاجی .
    یاعلی مدد
    داداش حسین: فردا به بهشت زهرا بیایید خودم یک کتاب نه ده را تقدیم شما و زندگی تان می کنم. ساعت حدود ۵٫

  253. دانشجو می‌گوید:

    اشتباه می کنید. این مطالبه ی آقاست. نه پرو‍ژه ی سران فتنه.
    داداش حسین: می توانیم هم مطالبه آقا را عملی کنیم و هم در دام پروژه سران فتنه نیفتیم. اینکه گفتم پروژه، خبر است نه تحلیل.

  254. دانشجو می‌گوید:

    داداش بهت برنخوره ها! نوع نوشته هات فرق کرده. قلمت به زیبایی قبل نیست انگار. اون اولا که وبلاگو راه انداختی…
    در ضمن از لقب مسعود بسیجی ها اصلا خوشم نیمد.اگه خودت شدی داداش حسین بسیجی ها دیگه همه رو به بسیجی ها لینک نده همینجوری. حیف که رسانه ندارم!وگرنه نسبتش رو با بسیجی ها تکذیب می کردم.

  255. امیر می‌گوید:

    سلام داداش حسین خسته نباشی
    مثل همیشه عالیییییییییی

  256. سیداحمد می‌گوید:

    ساعت ۲:۴۲ دقیقه بامداد
    تعداد افراد آنلاین ۱۰نفر.

    مخلص حسین آقای عزیز.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد.

  257. maryamossadat می‌گوید:

    salam
    baba mashalla
    nesfeh digash ra bayad ye forsate dige bekhoonam
    Khoda koneh yadam nareh baghiasho bekhoonam.

  258. maryamossadat می‌گوید:

    از نظر من که توی اروپا هستم حجاب پیش پا افتاده ترین چیزی هست که بخواهیم در موردش حرف بزنیم. به نظر من در حجاب رعایت حدود الهی مهم هست. اما چادر واقعا دست و پاگیر و خنده داره. البته به امنیت جامعه هم بستگی داره. اینجا گل به گل یه دکمه هست که میزنی پلیس ها میریزن میان . طرف لخت هم راه بره کسی حق نداره نگاه چپ کنه. اما تو ایران اگه گوشه چادر ما کنار میرفت همه مغازه دارا نزدیک بود ولو شن وسط پیاده رو. به نظر من حجاب و امنیت فرهنگی و اجتماعی رابطه معکوس دارن. گرچه به نظر خیلی ها برعکسه… حالا بقیه مطلب را اگه یادم بمونه و بخونم نظرم را میگم..

  259. خان باجی می‌گوید:

    سلام

    لطف عالی مستدام .( گل ) ( گل ) ( گل )
    گرفتن کتاب از دست نویسنده با ذوقی چون شما یقینا که لطف دیگری دارد اما چه کنیم که تابع منویات همسر گرام هستیم و ایشان بنا به ماموریت های محوله اداری تا پاسی از شب در محل کار حضور دارند و معمولا روزهای جمعه همسر مکرمه خویش را ( که من باشم ) ( نیشخند) بر سرار مزار برادر شهیدم میبرد . از این روست که فقط جمعه ها توفیق زیارت مزار مطهر شهدا نصیبمان می شود، ای کاش … و ای کاش ….

  260. بسیجی خمینی می‌گوید:

    واقعا متاسفم نادانی و جاهلیت تا کجا

  261. ابن الوقت می‌گوید:

    دوست جوان و خوبم سلام
    زنده و بالنده و سرمست و پیروز باشی ؛ امیدوارم .
    گذشته از مخالفتهای نظریی که در بخشهایی از آراء و نظرات موجود در نوشتارت دارم ؛ می خواهم بگویم نحوه نوشتنت در ابتدا برایم اندکی غریب آمد اما در ادامه نوشتارن وقتی دانستم بسیجی هستی اینگونه بی دقتی های متعارف دیگر توجیه شد .
    جسارتا فقط بعنوان موضعاتی برای اندیشیدنی کوتاه هم به این عرایض توجه نمایی جای شکر و سپاس را باقی خواهد داشت .
    اول آنکه طبق فرمایش حضرت امام و تکرار آن در جریان و موضوع آقای آذری قمی توسط مقام عظمای ولایت ملاک فعل و حال افراد است نه گذشته آنان لذا گرچه آقای هاشمی در برهه ای از زمان خاکریز دفاعی معظم له بودند اما کنون و در این اواخر با تغییر روش و موضع گیریهای قطعی و ضمنی خود از جایگاه و شانیت اصلی و واقعی خویش بسیار فاصله گرفته اند با اینهمه و با آنهمه خطاها و اعمالی حیرت انگیز از جانب ایشان و خانواده ایشان و با همه آنکه قریب به اتفاق مردمان نام و شهرت همسر ایشان را می دانند بعنوان فقط و فقط ( والبته نه تنها ) یک مسلمان آنهم شیعه علوی روا نبوده و نیست تا برای تقبیح عملکرد ایشان یا دخترشان وبرای فصاحت نوشتار از نام ایشان استفاده شود غرض آنکه بجاست در حفظ حریم حرم ها دقت بسیار بکار بریم گرچه حرمت شکنی آقای هاشمی و فرزندانشان مانع خروج انگشت حیرت از دهان گردیده باشد
    مطلب مهم تر و دارای اهمیت غیر قابل توصیف اینکه در زمانه ای که نا مردان و نا زنان تمام هم و همت خود را بر شکاندن حریم و عبور از خط ولایت نموده اند بر من و شماست که با بکارگیری همان بصیرت از بکارگیری اقلب و عناوین عامیانه و بدون رعایت حرمت و احترام و شانیت ایشان ( هرچند به بهانه نزدیکی ذهنی و قلبی و عمق تعلق خاطر )‌ از ایشان نام بریم و یاد کنیم .
    و اجازه دهید ادعا کنم بر این باورم کسانی که اینگونه عمل نمی نمایند و چنین ادعائی را می نمایند همان کذابینی هستند که حتی اگر خود نداند مهر نفاق بر دل و پیشانی دارند که اگر علاقه ای هم در میان باشد و اگر نیات سوئی هم از جانب مخالفین و معاندین در کار نباشد باز له سبب همان علاقه واقعی و حقیقی می بایست مقام والای ایشان را حفظ نمود
    نکته دیگر آنکه حضرات لیدر فتنه اگر افراد جنبش سبز اموی را بی شمار می دانند احتمالا بر سخن حضرت مولانا که می گوید عدم خود قابل بود است تکیه نموده اند و چون چیزی برای شمارش وجود ندارد گفته اند ما بی شماریم و باید انصاف را رعایت نمود و به آنان در این رابطه حق داد که چون اصلا قابل شمارش نیستند بی شمار هستند .
    جسارت مرا ببخشایید که من تنها از سر دردی که مدتهاست از اعمال هم مسلکان و هم سازمانان شما در دل دارم به خود اجازه عرض مطلب دادم .
    خوش دل و دل خوش باشید .

  262. مصطفی می‌گوید:

    سلام. منم تار موی بعضی از این بدحجابارو با همه وجود لا وجود بعضی که روشنفکرترین زن میگن بهشون، عوض نمی کنم.تو قاموس اونا زنی که بمب گذاشته ولی کسی رو نکشته ریحانه است.حالم از رهنوردها و فائزه ها و ابتکارها و اشراقی ها و عبادی ها و حقیقت جوها و….. بهم میخوره.می دونین چرا؟ چون عریانتر و بی عفت تر از اونا سراغ ندارم . اونا فکرشون و عقیدشون عریانه و پرده در.

  263. حمید می‌گوید:

    سلام. آقا منم ۱ تار موی بدحجاب آزاده رو به تمام دنیای سبز ها((که همون آنجلی و لوپز و …است))  نمیدم.

  264. حمید می‌گوید:

    منم با سپردن کار به ما (بسیجی) مخالفم. این کار افرادی رو میخواد که متخصص باشن. در ضمن نباید بسیج بدنام بشه. بسیج وظیفه بزرگتری داره.

  265. یه بنده خدا می‌گوید:

    خدا خیرتون بده اطلع رسانی میکنید فقط حیف جونای این مملکت که دنیا و آخرتشون فدای سیاست کثیف بعضی ها شده…
    در پناه زهرای مرضیه(س)
    سلام…

  266. مرصاد می‌گوید:

    بدحجاب شدنش می دانی از کجا شروع شد؛ از پوشیدن کفش قرمز پاشنه بلند به تقلید از فائزه هاشمی.
    بدترین بدحجابی و حتی بی حجابی در این کشور زیر پوستر “HASHEMI 2005″ اتفاق افتاد.
    ما ندای “این عمار” خامنه ای را از سیم تلفن نمی شنویم، از بیسیم شهید بیسیمچی کربلای ۵ می شنویم. سیم ما وصل به ولایت است، کابل تلفن کیلویی چند است؟ کابل را جور دیگری بخوانیم می شود کابُل که پایتخت افغانستان است که از آن بالا کفتر نمی آید، شهید می آید
    فلانی، فلانی! خیال نکن ما زنیم، تو دهنت می زنیم”.
    خدا حفظت کند که واقعا قشنگ نوشتی مخصوصا این تکه های بالا رو .

    ————————————————————————————
    الهم احفظ امامنا و قائدنا و مرجعنا و مولانا امام خامنه ای

  267. ermia می‌گوید:

    salam baradar hosein
    khubi?
    az nohe 10 2ta kharidam
    yeki bara khodam yeki bara ostad…
    rastesh ye kar zaruri daram
    ama nemisunam shayad vaght nadashte bashi
    ye tarhi tu zehnam umad.ama hanuz khame…
    shayad ham amali nabashe
    dar khosus shohadaye mobareze ba fetne ast
    che kar konam???

  268. مهاجر می‌گوید:

    سلام.
    خدا قوت.
    خیلی خوب زدید تو حالشون

  269. بلال حبشی قمی می‌گوید:

    سلام

    به روزم با : “من و گم نام”

    دل نوشتی خطاب به شهدای گم نامی که دی روز در قم تشییع شدند.

    … دی روز نرمی استخوان ات را از زیر تابوت حس کردم . گفتی : من با همین استخوان نرم ، در جنگ سخت پیروز شدم ! آمده ام ببینم تو با آن استخوان های سخت ت ، در جنگ نرم چه می کنی ؟ …
    … آقای آیت الله ! شما دی روز باختی . شما را می گویم که مسیرت را کج کردی تا به تشییع کنندگان فرزند گم نام زهرا برخورد نکنی … آقای آیت الله ! آیا دی روز فاطمه به تو اجازه داد بگویی “مراسم عزا را سیاسی نکنید” ؟ …
    http://www.sarloheha-moje4.persianblog.ir

  270. مهاجر می‌گوید:

    سلام.خیلی روشن شدم وفکرم باز شد.ممنون.خدا پشت و پناهتان

  271. بچه بسیجی می‌گوید:

    دمت گرم

    علی یارت

  272. امیر حسین می‌گوید:

    سلام
    یه مشکلی اینجا هست که بدجوری آدم رو اذیت میکنه با این سرعت لاکپشتی اینترنت!
    میشه یه چیزی شبیه اطاق گفتگو که کنار سایت ها میزارن سریع میشه نوشت و جواب داد اینجا راه بندازین؟
    این همه نظر رو مرور کردن خیلی سخته ها هم برا شما هم برای ما :دی
    —————————————-
    یکی از این بدحجاب ها رو از نزدیک باهاش در ارتباطم و میشناسم که شاید به ظاهرش اگر توجه کنی فکر کنی . . . نبودی ببینی همین بد حجابه که از قضا بچه پولدار هم هست زمان انتخابات و بعد از اون چه دفاعی می کرد از ولایت و رهبر و رئیس جمهور! خودم تعجب کرده بودم!
    حرفت کاملا درسته که یه موی بیرون مونده ی این بد حجاب های ولایی (!) می ارزه به کل زندگیه یه عده ای!
    اللهم احفظ خامنه ای بالقرآن
    یا علی

  273. sabz می‌گوید:

    نمی دونم چرا اشکم دراومد
    اینم نمی دونم که چرا اینقدر باهات موافقم
    به نظر من هم مبارزه با مظاهر مفاسد اجتماعی کار خیلی درستیه ولی مگه هرکی بد حجابی کرد فاسد فی الارض شد.

    با اجازه شما از این مطلب در سایتwww.patikel.com
    استفاده می کنم
    از بازدید شما خوشحال میشم

  274. حیات باطنی می‌گوید:

    انتخاب یا انتصاب؟!
    روش دموکراتیک در تعیین على(علیه السلام) براى خلافت؟!

    آیا پیغمبر اکرم(صلى الله علیه وآله) حضرت على(علیه السلام) را به عنوان جانشین تعیین کرد؟

    ادامه در وبلاگ «حیات باطنی»

  275. sroosh می‌گوید:

    سلام جناب اقای قدیانی
    من خوشحالم. فقط خوشحالم.
    به بابا اکبرت بگو واسه ما هم دعا کنه .
    شما هم مواظب باش . خیلی جایگاه خطرناکی قرار گرفتی.هم مواظب ترور اونا هم مواظب نفس خودت .
    هنوز مونده به سن اقا یوسف برسی. ایشالا هر چی سنت بیشتر میشه بصیرتت اسیب نبینه
    برای شیطان هیچ کاری نداره
    من که برای خودم همیشه نگرانم. خدا کنه دعاهاب بابا اکبر بگیره

  276. کمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خیلی دوست دارم این قضیه بدحجابی و یا دزدی های تهران رو مثل قضیه ساندیس (نه ده) به خودشون برگردونی، چون میدونم که استاد این کار هستی.
    آنقدر با این مطلبت حال کردم به خدا ، خوب این هاشمی حرو…… رو با حرفات می…یی.
    زت زیاد

  277. محمد می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز

    اگر این چند بند آخری که گفتی حقیقت نداشت، چگونه خواهی که آن دنیا جواب دهی برادر؟

    بنده در این مورد اطلاعاتی مستند دارم، البته می دانم که باور نمی کنید-نمی گویم چه افرادی ولی
    دوست بنده در شهرداری کار می کند و در قسمتی است که در فضای شهر چند دوربین مرتبط به کارشان کاز گذاشته شده و او دیده است که چه کسانی ربوده اند-مجسمه ها را-(البته یا خود دیده یا در فیلم
    جالب است که همان افراد نیمه شب فیلم های گرفته شده را می ربایند

    حالا سران فتنه غلطی کرده اند دلیل نمی شود که هر اشتباهی را متوجه اینها کنیم.

    این نظر را به آقای قدیانی محترم برسانید

  278. مجتبی می‌گوید:

    به حرمت خون پدر عزیزت از خدا می خوام از جمیع بلیات و هواهای نفسانی محفوظت کنه ……

  279. فاطمه می‌گوید:

    به نام خدا
    جناب آقای قدیانی سلام و خدا قوت
    لطفا در این جملات دوباره دقت کنید:
    – به شدت با هزینه کردن بچه بسیجیها در این قبیل امور مخالفم. شان بچه های بسیج بسیار بالاتر از این است که دشمنی جز آمریکا و اسراییل و دنباله های داخلی آن داشته باشد….. {شان را چه کسی تعریف می کند؟ آیا اهمیت جنگ با آمریکا و اسرائیل زبون و ناتوان که در اسلام همان جهاد است از فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر است؟ چه کسی این نظر را داده در مقابل حدیث گهربار امیرالمومنین علی علیه السلام که فرمودند: و ما اعمال البر کلها و الجهاد فی سبیل الله عند الامر بالمعروف و النهی عن المنکر الا کنفثه فی بحر لجی نهج البلاغه حکمت ۳۷۴: تمام کارهای نیکو و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چونان قطره ای در برابر دریای مواج و پهناور است / نظر ولایت این است که امر به معروف چونان دریای مواج است و جهاد (همان آمریکا و اسرائبل که به نظر شما مهمترند)همچون قطره/ پس بیایید نظراتمان را با ولایت بسنجیم نه با دلمان….}
    -لطفا به من از وجوب فریضه “امر به معروف و نهی از منکر” سخن نگویید. من خود بسیجی ام و به این مهم واقفم {اما حضرت علی علیه السلام که به علم و عقل کل متصل است گاه گاهی به بعض اصحاب خود می فرمودند: عظنی: مرا موعظه کن که تاثیری که در شنیدن هست در دانستن نیست/پس وای به زمانی که خودرا واقف به امور و بی نیاز از نصیحت دیگران بدانیم / حکم خدا تعطیل بردار نیست که من امر به معروفم را در فلان حکم مهم تر می کنم و فلان حکم الهی را رها می کنم مگر دین خدا نتخابی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟}
    -اتفاقا بنده به شدت معتقدم سر جوانان را از باحجاب گرفته تا بدحجاب و از بسیجی گرفته تا رپیجی باید گرم کرد به مسائل سیاسی و روز جامعه. (وقتی عده ای با بدحجابی آرامش را از جوانان جامعه سلب می کنند این جوان بدون آرامش چکونه می تواند به مسائل سیاسی بیندیشد او که با این بدحجابی ها و پیامهای فحشا در مسائلی دیگر غوطه ور است/ کمی واقع نگر باشیم…./ سیاست هم وظیفه جوان شیعه است اگر او را به سیاست دعوت می کنیم نه برای سرگرمی اوست بلکه برای حفظ ناموس و امنیت و عدالت و… است نه سرگرمی بلکه وظیفه الهی اوست.)
    در پایان امیدوارم برای امامان خود و ولایت زمانمان زینت باشیم. یا علی

  280. امیر می‌گوید:

    سلام با این دید کامل ودقیقتون ثابت کردید که فقط نمی نویسید حرف دارید

  281. علی مرادی می‌گوید:

    سلام
    احسنت آجرک الله
    من این متن رو توی نماز جمعه شهرمون پخش می کنم و از همه دوستان هم خواهش می کنم از جیبشون هزینه کنن تا این متن در بین عموم پخش بشه . عزت زیاد

  282. sina می‌گوید:

    در این که حجاب یکی از واجبات دینی است کسی تردیدی ندارد

    اما همین قرآن درباره نحوه برخورد با افراد بی دین و همچنین چگونگی برخورد هدایت افراد به سوی ارزشها توصیه هایی را به پیامبر و مومنین مطرح می کند که می تواند جالب باشد ؟ برای مثال آیه ۲۵۶ سوره بقره که ضمن تاکید بر تمیز بین حق و باطل بر اجباری نبودن دین تاکید شده است :

    لا اکراه فی الدین ، قد تبین رشد من الغی ( طبیعتا وقتی درباره مساله مهمی مثل اصل دین از نظر قرآن اجبار بدون اعتقاد کارآمد نیست در مورد مسائل جزئی تر هم باید از همین قاعده تبعیت کرد )

    خداوند در آیه ۳۵ سوره نحل درباره وظایف پیامبرانش می فرماید :
    فمن علی الرسل الی بلاغ المیبن ( برای رسولان ما جز تبلیغ رسالت و اتمام حجت رسالت دیگری وجود ندارد ) یا در سوره غاشیه خطاب به پیامبر اسلام می فرماید :
    فذکر انما انت مذکر ، لست علیم بمصطیر ( تو فقط مردم را به حکمت های الهی متذکر ساز که وظیفه تو غیر از این نیست و تو بر آن ها جبار و مسلط نیستی )

    قطعا شما وظایف حکومت اسلامی یا ماموران گشت ارشاد را بالاتر از آن چه خدا برای پیامبرش تعیین کرده نمی دانید . حال سوال این جاست که آیا می توانیم این آیات قرآن را تکذیب کنیم و شیوه خداوند را در ترویج معارف دینی قبول نداشته باشیم ؟بنده البته مخالف اجباری بودن حداقلی از حجاب برای بانوان نیستم . اما تقاضا برای برخورد تندتر با مقوله های فرهنگی را نه مطابق با روح قرآن می بینم و نه به صلاح این ارزش ها

  283. مسیح می‌گوید:

    آقا حسین عزیز
    سران فتنه که به مرگ مغزی رسیده اند و فقط تکه گوشتی بی خاصیت هستند،
    جریانات مربوط به مقوله حجاب همیشه در ابتدای فصل گرما شروع میشده و بعد از مدتی بحث و گفتگو پبرامون آن تمام می شد اما الان کاملا واضح است که شرایط با سالهای گذشته متفاوت است.
    اینکه دولت های سابق در ترویج فساد اجتماعی نقش بسزایی داشته اند،شکی نیست و در اینکه فتنه ۸۸ یک فتنه با زمینه اجتماعی بود از نظر من شکی نیست.
    حال اگر بخواهیم از اینچنین فتنه هایی جلوگیری کنیم آیا نباید مانع بسترسازی اجتماعی آن شویم؟
    گفته اید که موضوع مفاسد اجتماعی و پدیده بی حجابی را میخواهند بهانه ای بکنند برای کوبیدن دولت آقای احمدی نژاد؛حال دولت کار خاصی در طی پنج سال گذشته برای بهبود وضع حجاب و دور کردن خود از این زمینه اتهام کرده است و یا با عدم اجرای قسمت های مرتبط با دولت در طرح عفاف و حجاب به آن دامن زده است؟
    به نظر حقیر،در بحث بی حجابی و مفاسد اجتماعی باید هم اقدام فرهنگی صورت بگیرد،هم انتظامی و هم مردمی.
    در رابطه با اقدام مردمی که همانا بحث امر به معروف و نهی از منکر است باعث می شود تا عده ای که فکر می کنند با زیر پا گذاشتن قوانین اسلام و نظام،به هر دوی آنها دهن کجی کنند؛متوجه شوند که بسیاری از مردم همانگونه که در سایر زمینه ها،مانند انتخابات و نه دی پای نظام اسلامی شان هستند در عرصه اجتماعی نیز همینگونه است و با برهم زنندگان نظم اجتماعی در نظام اسلامی شان برخورد می کنند و عرصه اجتماعی و سیاسی و فرهنگی هیچ فرقی برای فرزندان خمینی ندارد.

  284. بهنام می‌گوید:

    شما ذره ای از سیاست سر در میاوردی
    سران فتنه فتنه نمی کردی
    روز عاشورا نبودی پس
    من بودم بذار بگم اون وحشیایی که اسمشونو
    بسیجی میگن چه می کردن با مردم
    حسین قدیانی: اون وحشیهایی که منافق بودند، دم بسیجی ها گرم که با تیغ حیدری خود نشانشان دادند؛ غلط کردید بیشمارید!

  285. شافی می‌گوید:

    دوقطبی کردن احاد مردم…چادری و غیر چادری…اهل ریش و اهل تیغ….احسنت…احسنت…دقیقا همینه..و من ددقیقا بهمین دلیل گاهی که زیاد حرص مییخورم از این داستان چادر سرم میکنم..من چادری نیستم…ولی چادر سر کردن در بعضی جاها (جاهایی که کمتر محجبه افتابی میشه)شده جنگ من !!دلم میخواد ببینن و بسوزن…ان شا الله
    و تناقض هم همین جا پیش میاد!!
    در حجاب خودم که چادر نیسست سعی میکنم بفهمونم به اشوبگر جماعت که بابا!!!کی گفته هرکی چادری نیست ضد نظامه….
    بابا به خدا خانه ی من هم بیت رهبریست..ما هم ساندیس خوره همین نظامیم!!!
    این در مورد اقایون هم صدق میکنه..
    همون دیگه!!ان قدر با هدف پیشگیری از متعرض و عترض سر جوونا رو گرم کردین به لذایذ دنیوی و غافل کردین از امور سیاسی که این شد وضعمون و دانشجوی نخبه(از نظر علمی و تحصیلات اکادمیک) خزعبلات voa bbc براش حجته!!و شفاف سازی های هزاره به هزاره ی اهل بصیرت براش اساطیر الاولین و اضل السبیل!!!
    ما اخر نفهمیدیم شما بسیجی هستید یا نه؟در نه ده که ۲-۳ جا نوشتید من بسیجی نیستم ولی….
    بلاگ و سایت شما انگیزه ای شد برای بسیجی شدن من…لا اقل ثبت نام کنم.توفیق خدمت رو ان شا الله خدا بده
    سلامت باشید و موفق…سید شهیدان ۸ ماه دفاع مقدس

  286. سهراب می‌گوید:

    خوش تیپ دوستان خودتون گیر دادن به مقوله حجاب بعد اون وقت تو میگی مخالفا بی حجابیرو تو بوق و کرنا کردن از خدا میخوام زودتر شفات بده.

  287. ensan می‌گوید:

    خدا لعنت کنه کسانی را که از اسلام شهید و شهادت سوئ استفاده میکنند خدا رسوایتان خواهد کرد انشاا…

  288. باز باران می‌گوید:

    این مطلب خوب شما در پایگاه خبری تحلیلی “تبیین” وابسته به انجمن فارغ التحصیلان موسسه امام خمینی پیوند شد.

    زنده و برازنده ظهور باشید!

  289. حجاب می‌گوید:

    اگه شما تلویزیون رو بایکوت کردی و نگاه نمیکنی حداقل تیتر روزنامه هارو یه نگاه بنداز ببین چه کسانی فتنه بدحجابی رو توی تریبونهای مختلف فریاد میزنن .والبته اگه توی جامعه نیستی سری به خیابانها بزن تا ببینی چرا !!!!!
    فتنه بزرگتری در زیر پوست شهر جریان داره و امثال شما چشماتونو بستید و فقط چنتا ادم از دور خارج شده رو بعنوان سران فتنه کوک میکنید . مراقب باش که بخاطر همین نقدهای حزبیت باید فردا جوابگو باشی .

  290. ناشناس می‌گوید:

    خدا هدایتت کند! شما غلط کردید که کم هستید و پر مدعا

  291. حسین می‌گوید:

    سلام …

    با مطالبی در مورد حجاب و مبارزه با فساد افتصادی به روزم …

    برادر من …این حرفها جدید نیست …حرفهاییه که قبلنا هم زده میشده …ولی همین امثال شماهایی جلوی این حرفها رو می گرفتن به اسم حفظ دین و نظام …و شما و دوستان مذهبیتون سکوت اختیار کرده بودین …

  292. ترازو می‌گوید:

    من با این قسمت که گقتید بدحجابی یک اعتراض هست، مخالفم.

    بد حجابی هدیه ای هست که اصلاح طلبان و ضد انقلاب به بانوان ما هدیه دادند و حالا هم می خواند این هدیه رو پس بگیرند، چون مردم ترسو! (به قول موسوی) لیاقت این هدیه رو نداشتند!

    ممنون از شما به خاطر این مطلب روشنگرانه.

  293. ترازو می‌گوید:

    بدحجابی شده دغدغه خبرگزاری هایی مثل:
    فرهنگ آشتی
    آفتاب یزد!!!!
    آرمان!!!!
    شرق
    اشوشیتد پرس!

    برخی از این رسانه ها در زمانی که اوباش به امام ما و ولی ما توهین می کردند لالمانی گرفته بودند تا ببینند چه می شود!

    البته بدحجابی برای مردم ما قابل تحمل نیست و قرار هم نیست که حجاب آزاد شود، ولی باور کنید گشت ارشاد هم برای نظام محبوبیتی نمی آورد و فقط بین مردم و دلت فاصله می اندازد.

  294. soheila می‌گوید:

    جالب بود

  295. سوده می‌گوید:

    بابای من کارمند ارشاده. چندسال پیشا یعنی اون موقعی که خاتمی وزیر ارشاد بود بابام برای کاری به وزارتخونه میره و قتی که برگشته بود اونقدر عصبانی بود که کارد میزدی خونش در نمیومد. تعریف میکرد که منشی جناب وزیر یه خانمی بوده مانتویی با آرایش و موهای آن چنانی و خلاصه خیلی قرتی که البته اون زمانها یه همچین چیزی خیلی غیر طبیعی و خارج از عرف بوده.
    اون که منشی آقای فلانی بوده اون تیپی بوده دیگه از بقیه چه انتظاری میشه داشت؟

  296. نسل چهلم می‌گوید:

    ببخشید من همه جا می پرم وسط
    به ما که انگ استفاده ی ابزاری از همه چیزو می زنند، بزار انگ استفاده ایزاری از وب داداش حسین رو هم بزنند
    این یک استفاده ی ابزاری از وب داداش خودم برای تبلیغ است:
    گفتم لو نمی دم……………………………………. لو میدم: بازم همایشه
    هرچند خودمو کشتم تا یه کم اصرار کنید و اصلا آب تو دلتون…

    ولی (با موسیقی متن هیجان انگیز) در راه است:

    فتنه شیطان ٢

    با حضور استاد توانمند جناب آقای استاد رائفی پور

    آنچه تا کنون نمی دیدید…

    بلایی که رسانه ها بر سر روح ما آورده اند

    پیام های پنهان

    با نمایشگاهی منحصر به فرد از کتاب ها و سی دی هایی بی نظیر

    با همکاری موسسه فرهنگی موعود (عج)

    مکان: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی

    آدرس: تهران- خ ولیعصر- نرسیده به ونک- خ توانیر (شهید عباسپور)- خ نظامی گنجوی- نبش کوچه هفت پیکر

    ۵ خرداد ۱۳۸۹

    یا زهرا (س)

  297. رنزوکو می‌گوید:

    دشمن ما را از خودمان غافل نکند
    شیعه گنجایش زیادی دارد برای پرداختن به تمام آنچه تکلیفست
    هم دشمن را میکوبیم
    هم فکری به حال پرچین گلها میکنیم که نیاز به تعمیر دارد
    جهاد حسین(ع) را از نماز دور نکرد زنان ما را هم در معرض ترک واجبات قرار نخواهد داد
    اما تعمیر این سنگر نیاز به تخصص دارد.
    موفق باشی مینی ذوالفقار عزیز
    برادرت رنزوکو

  298. ناشناس می‌گوید:

    صحبتهای دوروبر

  299. پرستش می‌گوید:

    خوش به حال خودتون که چنین افکاری دارید … جبران خلیل جبران میگه : هیچ انسانی بزرگ نباشد مگر اینکه آزاد باشد . ما توی ایران والا نه بت پرست داریم نه شیطان پرست . تمام معنی این کارها به همان جمله ای مربوطه که خواندید در بالا …. اینها مارو فدای سیاست میکنن وگرنه اگه هدفشون بهشتی بودن ماست والا بهشت زوری و با ریا و ظاهرنمایی نیست در ثانی وقتی خدامیگه دین اختیاریه گوش نمیدن چون هدفشون خدا نیست از حرف کشورهای دیگه میترسن . لعنت به این دین که آدمای این چنینی رو به ما نشون داد . هیچ کشوری نیست که باور همه مردمش یکی باشه . آخه یه وجب بلند کوتاه شدن مانتو چه تاثیری در حجاب داره . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/// به مولا اینها مشکل دارن با خودشونم مشکل دارند . واقعا تبریک میگم به صاحب این سایت برای افکارش .فقط خدا خودش مارو از چنگال اینهایی که توی لباس پیامبر کثافت کاری دارند … حفظ کنه ….

  300. حسن می‌گوید:

    خدا تاییدت کنه حسین جان

    گفتم در رابطه با حجاب و عفاف مطلب گذاشتی این رو بگذارم بخونی شاد شی

    در همسایگی ملا زن بی حیائی بود که همیشه داد و بیداد او ملا را اذیت میکرد. روزی این زن نزد ملا آمده و گفت: ای ملا برای دختر من دُعائی بنویس یا علاجی بکن که زیاد بد خُلقی نکند و با من مرافعه نداشته باشد. علاوه بر اینکه میترسم خودش را صدمه بزند. ملا گفت: در باره دختر شما دُعای پیر مرد تاًثیر ندارد بلکه دُعای یک جوان بیست و پنج ساله لازم است

  301. رضا می‌گوید:

    واقعا جالبه در حالی که بش از نصفی از مردم ما دارن از گرسنگی میمیرن شماها گیر دادین به حجاب

  302. رضا می‌گوید:

    داش حسین اول نخونده نظر دادم واقعا درست بود حرفات اما با بعضی قسمتاش یکم مخالفم اما بازم ایول

  303. رضا می‌گوید:

    جدا قلم زیبایی دارید…
    ممنون از این مقاله.
    بیشتر بنویسین.

  304. saeed sabz می‌گوید:

    ما بیشماریم ۲۲ خرداد تماشا کنین حروم زاده ها

  305. سحریار می‌گوید:

    سلام بر برادر بزرگوار
    اقای قدیانی
    چشم و دل ما را روشن کردید با این دفاع مستدل و منطقی جانانه از حق .

    ما کمی از بابت کم گذاشتن قلم شما برای دفاع از دکتر دلخور بودم.
    وقتی لشکر جنگ نرم پارسال به هر بهانه ای دکتر را مورد هجوم رسانه ای خود قرار می داد.
    ما انتظار دفاع جانانه تری از مظلومیت دکتر داشتیم از طرف شما.
    و حالا خدا را شکر این مسئله حجاب سبب شد که که ارادت ما به صاحب این قلم که یقینا همان حنجره بابا اکبر شماست صد چندان شود

    و خدا را شکر می کنم که با دیدن این نوشته فوق العاده که جامع و کامل بود

    دل مارا خنک فرمودید

    خدا به شما خیر و برکت بدهد
    و دلتان را گلستان
    و چشمتان را به نور امام زمان روشن کند. انشالله
    خواهر شما سحریار

  306. سعید می‌گوید:

    شما کی هستید واقع بین باشیم شکمتونو نفت سیر می کنه تو دنیا همه از شما متنفرن خودتون مثل همه ی مردم دیگه قبول دارین اما برعکس اکثر مردم دنیا جز توحش و خاله زنک بازی هیچی ندارید
    از سر حسادت ناخوداگاه مزاحم نوامیس مردم می شین که متلک های خشن و ابلهانه ی اسلامی بارشون کنین عزیز من تو اگه متدینی باش به مردم چی کار داری ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.