لطفا با “راز” کاری نداشته باشید!

قطعه ۲۶: وبلاگ “مطالب سیاسی و فرهنگی” که مطالب آن را “عماد” می نویسد، در جدیدترین به روزرسانی خود متنی با عنوان “لطفا کاری با راز نداشته باشید” نوشته است. با هم می خوانیم:

عماد: برنامه “راز” که پنج شنبه ها از ساعت ۹ شب هر هفته در شبکه ۴ پخش می شود برای اولین بار در ماه مبارک رمضان امسال هر شب ساعت ۱۱ با موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی متنوعی چون سرنوشت دیپلماتهای ربوده شده در لبنان، جنگ بوسنی، لبنان، عراق، افغانستان، روز قدس، امام موسی صدر، نقد مدیریت فرهنگی کشور، طب سنتی، ۱۱ سپتامبر، دادگاه میکونوس، دفاع مقدس، سیاست خارجی و سریالهای استراتژیک  روی آنتن می رفت. با توجه به شناختی که از آقای نادر طالب زاده مستند ساز این برنامه در میان اهالی فرهنگ و رسانه بود این برنامه نوید خوشی را برای علاقه مندان به مسایل سیاسی و فرهنگی کشور داشت. به گونه ای که شاید بعد از پخش اولین قسمت های برنامه حمایت های زیادی از طرف اصحاب رسانه و دوستداران فرهنگ و سیاست شد و در تعریف و تمجید این برنامه مقالات بسیاری از طرف کارشناسان در فضای مجازی و رسانه های مکتوب نوشته شد. بیشتر موضوعات برنامه در حالت کلی، چنانچه قبلا نیز مطرح شد موضوعات مهم در عرصه جنگ نرم و مسایل سیاسی روز می باشد. البته تسلط آقای طالب زاده (ان شاالله سعی خواهد شد که درباره ایشان مطلب مفیدی جمع بندی و ارائه گردد) به زبان انگلیسی و مستند و فیلم سازی ایشان در غرب و شناخت خوب ایشان از محیط های غربی از رسانه و دانشگاه آشنایی با هالییود و… آشنایی ایشان با چهره های سیاسی و فرهنگی غرب که خود از منتقدان غرب می باشند و تماس با آنها در برنامه  باعث شده است که این برنامه به لحاظ کیفی، یکی از بهترین برنامه های صدا و سیما باشد. اما تقریبا دو هفته گذشته مهمان برنامه ایشان آقای اسدالله نیک نژاد بود؛ کارگردان و تهیه کننده که سالهای زیادی در آمریکا زندگی کرده و فیلم ساخته، که این امر باعث واکنش های زیادی نسبت به حضور ایشان در برنامه شد. البته آقای نیکنژاد به عنوان داور در جشنواره امسال فیلم فجر هم بودند که با توجه به حجم اتهاماتی که به ایشان وارد شد استعفا دادند. در این نوشته قصد نداریم در مورد ایشان و مسایلی که مطرح می باشد بنویسیم. اما مطلب مهم تری که وجود دارد در مورد کسانی است که تحمل برنامه این چنینی را از صدا و سیما نداشتند و مترصد فرصتی بودند تا ضربه خود را به این برنامه بزنند که با حضور این کارگردان هالیوودی در برنامه، پیراهن عثمان برای این عده فراهم شد تا برنامه خود را عملیاتی و تخریب وسیعی را نسبت به این برنامه شروع کنند که امیدواریم این برنامه با اجرای خوب آقای نادر طالب زاده و مدیریت محترم شبکه ۴ کماکان ادامه داشته باشد.

منبع: http://antifitna.parsiblog.com/

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. صبا می‌گوید:

    “سالهای زیادی است در آمریکا زندگی کرده ”
    آقا عماد چون است حال است باید می کند بیاورید . شرمنده حاج حسین “بنویسیم ” را که اصلاح کردید این را هم اگر درست می گویم…
    لطفا تایید نکنید

  2. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  3. سیداحمد می‌گوید:

    مطلب خوبی بود، ممنونم از آقا عماد.
    لطفا با راز کاری نداشته باشید!

    ممنونم داداش حسین.

  4. مهدی می‌گوید:

    خدا قوت آقا عماد

  5. نرجس مریدانی می‌گوید:

    امان از این فرصت طلبان بی فکر که همیشه منتظر بهانه اند اما از آنجایی که شماها هم همیشه هستید انشاالله تیر شان به سنگ می خوره و برمی گرده سمت خودشان یا علی (ع)

  6. ن.بهادری می‌گوید:

    ممنون از مطلب مفیدتان.

  7. چشم انتظار می‌گوید:

    کلاعاشق نادرطالب زاده ام نمی دوم چراولی یه جورایی تودل بروه آدم مخلص ، بی ادعاوپرتلاشیه اون امتحانشوپس داده وبااین حرفهاازمیدون به درنمی ره حتی اگه اسی نیک نژادرودعوت کنه

  8. صادق می‌گوید:

    از کل برنامه های صداوسیما یکی مختار،یکی صرفا جهت اطلاع و یکی هم راز به درد میخورد که اگر این سه تا را حذف کنند به این نتیجه میرسیم که صداوسیمای ما به درد … نمیخورد.
    کاش برنامه هایی که در آن آقای طالب زاده،عباسی و رحیم پور حضور دارند بیش از پیش پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.