لطفا نامه ها را برندارید؛ حق الناس است!

فرمانده گردان مقداد در عملیات فتح خرمشهر؛ مرتضی مسعودی و دیگر همرزم بابااکبر، گلعلی بابایی

تصویری از تسبیح سیده که با دست هنرمند خودش ساخته است

این هم عکس درست درمان لوگوی وبلاگ که ۲ سال پیش در بهشت زهرا مهدی حیات از من گرفت

به نام خدایی که قطعه ۲۶ را آفرید. سلام داداش حسین! من از سمنان آمده ام. مزار بابااکبر زیارتگه عشاق است. شما را به خون پدرت قسم ذره ای از این راهی که انتخاب کردی، کوتاه نیا. الحق که در قلم شما جز خون مطهر بابااکبر نیست و الحق که بابااکبر فقط بابااکبر شما نیست. الان که دارم این نامه را می نویسم روز ۲ شنبه است و خدا کند این نامه به دست شما برسد. راستی! در دانشگاه سمنان تا به حال نیامده ای. بچه ها به کتاب “نه ده” زیاد علاقه دارند. بی معرفتی نکن و به ما هم سر بزن. از طرف محسن.
***
برسد به دست آقای قدیانی/ آقای قدیانی! من با نام “سیده” در قطعه ۲۶ کامنت می گذارم و ۱۴ سال سن دارم. این تسبیح را که نشانی از ستاره های حضرت ماه است خودم درست کرده ام تا بی شماری سربازان آقا را نشان بدهم و به بدخواهانش بگویم: غلط کزدید بی شمارید. به مادر و مادربزرگ تان بگویید که یک دوره صلوات برای سلامتی آقا و تعجیل در فرج امام زمان مان بفرستند تا من هم در ثواب آن شریک باشم.
***
آنچه در بالا خواندید ۲ نمونه از صدها نامه ای است که عده ای از زائران مزار پدرم برای ایشان و گاهی هم برای من مرقوم می دارند. همین جا از همه ایشان تشکر می کنم و عاجزانه از دیگر زائران مزار پدرم خواهش می کنم؛ اولا راضی نیستم این نامه ها را باز کرده و بخوانند. ثانیا آمارش رسیده که برخی ها متاسفانه، این نامه ها را نه فقط می خوانند که بعد از مطالعه در جیب خود گذاشته و می برند. قطعا این نمونه نادر از دزدی را هم راضی نیستم و اگر می توانید آن دنیا به خدا جواب بدهید، به این کارتان ادامه دهید. این نامه ها برای من جدای از محتوای شان عزیز و دوست داشتنی است و همه آنها را برای مادر و مادربزرگم می خوانم و صد البته جمع می کنم. دوستانی هم که نامه می نویسند، می توانند برای جلوگیری از گم و گور شدن نامه خود، نوشته شان را درون محوطه آلومینیومی که مزین به تصویر پدرم و امضای رهبر انقلاب است، بیاندازند. در این صورت نامه ها هم از گزند باد و باران پاییزی در امان خواهد ماند و هم احیانا از دست برد بعضی ها! خلاصه که؛ ممنون از شما.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سحر می‌گوید:

    “الحق که در قلم شما جز خون مطهر بابااکبر نیست و الحق که بابااکبر فقط بابااکبر شما نیست. ”

    چقدر جالب و باشکوه.ما که ذوق میکنیم ببینید بابااکبرتون چه عرشی سیر میکنه!

  2. 313 می‌گوید:

    سلام چه خوب که گفتید آخه منم میخواستم یه نامه برای بابا اکبر بنویسم.حالا مطمئن شدم که میرسه به دستشون
    یا حق

  3. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    اگر چنین نامه هایی براتون میاد چرا یه صندوق پستی کنار مزار بابا اکبر تعبیه نمی کنید ؟ صندوق هاشو اداره پست اگر اشتباه نکنم ۲۹ هزار تومان می فروشه . اینجوری از هر حیث بهتره .

  4. وارث می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    تا دیروز فکر میکردم قطعه ۲۶ همون قطعه ایه که مزار شهید چمران اونجاست. دیروز که اومدم سر مزار بابا اکبر تازه متوجه اشتباهم شدم. ولی چه قطعه باحالیه قطعه ۲۶ کلی با شهدای گمنامش هم حال کردیم و ساعتی رو اونجا خوش بودیم و سبک شدیم با اشک هامون.

  5. محمد123 می‌گوید:

    آره منم میخواستم بگم یه صندوق نامه بگذارید. ببین جاشم تو ذهنم فرض کردم. البته چون نیامدم سر مزار پاک نمیدونم جاشه یا نه. فکر کنم درست زیر قاب آلومینیمی جاش خوب باشه.آره آره خوب میشه. خیلی قشنگ شد. نامه ها هم محفوظ کلیدش هم فقط دست خود داداش حسین.

  6. مهدی می‌گوید:

    سلام حسین جان منم فرزند شهید هستم خدایا مارو مدیون شهدا نکن

  7. لجمن می‌گوید:

    سلام داداش حسین امروز جمعه بهشت زهرا بودم . نمی دونم چرا اینقدر امروز وبت بوی بهشت زهرا را گرفته نمی دونم . هر چی گشتم مزار بابات را پیدا نکردم و حسابی حالم گرفته شد . ولی عوضش از آوینی و پلارک و چمران و باقری و … حسابی حال کردم . می شه یه آدرس دقیق به ما بدی ؟

  8. سعید می‌گوید:

    سلام داداش حسین…
    دمت گرم داداش…
    روز شمار عاشورا رو یادت رفت؟؟؟

    یه چیزی هم به ذهنم رسید که اگه توی روز شمار تاثیرش بدین فکر کنم فشنگ تر باشه…
    جای ۷۵ روز تا عاشورا بنویس ۷۵ روز تا قشنگ ترین روز خدا…
    این چیزی بود که به ذهن من رسید….بقیش دیگه صلاح دید شماس…

  9. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام آقاى قدیانى
    من الان تو اتوبان تهران قم هستم و دارم با موبایل براتون کامنت میذارم
    خیلى خوشحالم که تونستم ارتباط برقرار کنم
    راستى
    ٧۵ روز مانده تا عاشورا
    لبیک یا حسین

  10. فطرس ملک می‌گوید:

    میشه واسه اولین بار یه جواب کوچولو به من بدین تا خوش به حالمون بشه
    حسین قدیانی: قبلا هم به نظرات شما فکر کنم جوابی داده بودم.

  11. یکی از پروانه ها(گنه کاران) می‌گوید:

    سلام علیکم بر حاج حسین بچه بسیجی ها((ثانیا آمارش رسیده که برخی ها متاسفانه، این نامه ها را نه فقط می خوانند که بعد از مطالعه در جیب خود گذاشته و می برند. قطعا این نمونه نادر از دزدی را هم راضی نیستم و اگر می توانید آن دنیا به خدا جواب بدهید، به این کارتان ادامه دهید.))
    این همه نامه صادقانه در این زمان که متاسفانه هضم نیرنگ برای بعضی آسان وغمناکتر از آن شرط حیات است
    برای شما ؛وعداه ای از این نامه ها هم برای کسانی که حق الناس حالیشان نیست وقتی خواص بی بصیرت داشته باشیم وقتی مفسر قرآن (رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام)حق الناس را ارث پدرش برای نسلش تا قیامت می داند آره دیگه دیانت ما عین سیاست ماست وسیاست ما عین دیانت ماست دیگر آن عده ای هم که نامه ها را برمی دارند بگذار برای چند دقیقه هم بفهمند حقیقت این است که این دنیا حساب کتاب دارد اینطور که از این چند تا نامه که به عنوان نمونه گذاشتید معلوم می شود نفس پاکی در نویسنده آن هااست که در این هوای وانفسا ستاره حضرت ماه را پیدا کردندشاید آن نوشته ها صادقانه که کم گیر می آید بتواندآن کسی را که همچین کار زشتی می کند از مسیر رفته برگرداند.(شاید هم کار جلبکا باشد)واگر هم بر نگشتند بگذار تا آن سندی باشد برایشان تا قیام قیامت بر کردار نادرستشان ،ودر آخرنامه هایی با نفس پاک به شما وخنده های اهالی قطعه به این گروه (با این شعار که غلط کردید بیشمارید)

  12. حیدری ام می‌گوید:

    آقا حسین عکس باکیفیتش رو بذار تا بهت نشون بدیم میثم محمدحسنی زورش چقدره!!!

  13. عزیز می‌گوید:

    به لجمن
    قطعه ۲۶ جنب سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) است.

  14. عزیز می‌گوید:

    راستی داداش ما پنجشنبه بعد از همایش آمدیم با چند تا از بچه ها قطعه ۲۶ سرمزار پدرتان.از طرف همه بچه ها فاتحه ای فرستادیم. اتفاقاً یک تسبیح سفید هم بالای قبر دیدیم نکند همین تسبیح سیده بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.