چه خبر از “نه ده”؟

“نه ده” پر فروش ترین چه از نظر تعداد چاپ و چه از منظر تیراژ که به چاپ ۱۱ و ۱۲ رسیده، از چاپ ۱۳ به بعد در ۱۰۰۰ صفحه و بالطبع فقط در جلد سخت در خواهد آمد. افزودنی های کتاب را به دوستان خوبم در مرکز اسناد انقلاب اسلامی داده ام که چون ملحق کردن نزدیک ۵۰۰ صفحه به کتاب، کاری زمان بر و وقت گیر است، به چاپ ۱۱ و ۱۲ نرسید. این کتاب حکومتی، بیش از ۸۰ درصد فروشش مردمی بوده و در بنیاد شهید قسمتی است که کارش حمایت از آثار فرهنگی فرزندان شاهد است. مهمترین کتاب فتنه را یک فرزند شهید نوشته اما بنیاد شهید دریغ از یک زنگ و یک تماس. این کتاب در آستانه چاپ ۱۳ حتی یک نسخه از بنیاد شهید خرید نداشته. حمایت از آثار فرهنگی فرزندان شاهد را یکی برای من در ستون نظرات معنی کند، ممنون می شوم. به هر حال امثال ما از نظر بنیاد شهید، خانواده شهید خوشه چندمیم. پدر من و آن شهید پایین شهری و آن شهید گمنام شهرستانی بسیجی بودند که رفتند و شهید شدند و نمی رفتند هم خرمشهر آزاد می شد؛ قصه همین است! مهدی رمضانی مرکز اسناد، طرح فوق را برای “نه ده” به دوستان این مرکز سفارش داده و دیگر اینکه مرکز اسناد واقع در خیابان شریعتی، یک ایستگاه پایین تر از میدان تجریش، فروشگاه کوچک، جمع و جور و زیبایی زده که بهترین جا برای تهیه کتاب است. در طرح بالا شماره هایی برای خرید اینترنتی و یا پستی کتاب “نه ده” درج شده. آرزومند آرزوهای تان. ما که آخرش هم نتوانستیم این طرح کتاب “نه ده” را بگذاریم در وبلاگ! بی خیال. فکر کنم در سایت مرکز اسناد باشد.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. خودم می‌گوید:

    سلام/اول ایا؟

  2. آیدا می‌گوید:

    یاراحم العبرات…..

    هیچ وقت کتاب نه ده تو کتابخونه نیست..همیشه یاروی میز یا کنار میزم…نه ده رو باید جانانه حس کرد نباید خوند..

  3. خودم می‌گوید:

    دیروز خوش گذشت؟ قسمت ما نشد ییایم.متنی که خوندید چی بود؟؟

  4. مسلمان ایرانی می‌گوید:

    http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=8086

    خوش به حال شما که بهشت زهرا دارید و اونجا با اون صفای گلزار شهدا به عشق شهدا مست می شید اما ما هر وقت میریم گلزار شهدای شهرمون از غریبی شهدا می خوایم دق کنیم این لین رو ببینید تا ببینید چی میکشیم . سبزواری:

    وضعیت اسفبار گلزارشهدای سبزوار+تصاویر
    بعد از گذشت دوسال از تخریب قبور شهدای سبزوار ، همچنان گلزار شهدای این شهرستان در وضعیتی نابسامان و دور از شان شهدای والا مقامش رها و شاید هم فراموش گردیده است.
    به گزارش مشرق به نقل از بی‌باک، مسئولین این شهرستان عدم بودجه کافی برای بازسازی این مکان شریف را دلیل تعلل و کوتاهی خود بیان کرده اند امّا سئوالی که بیپاسخ مانده است اینکه آیا همه پروژه های این شهرستان در صورت کسری بودجه به حال خود رها می شوند؟!
    آیا جا ندارد که مسئولین ذی ربط با همت، تلاش و کار مضاعف خویش نقایص و کمبودها را جبران کرده و با توجیهات نسنجیده خود به شعور مردم و خانواده های شهدا توهین ننمایند و از همه مهمتر به وظیفه انسانی و دینی خود آنچنان که بایسته و شایسته است عمل نموده باشند؟
    به هر حال شاید برای برخی تاریخ شهداء به پایان رسیده است و الا در ایامی که صنف طلا فروش برای تحمیل خواست نامشروع و غیر قانونی خود دست به اعتصاب می زنند، جماعتی برای حفظ دریای پر از گوهر و مرواید ناب خود ، خواست شرعی ، عقلی و قانونی خود را فریاد می زدند تا بشنود گوش های شنوا و کر شوند خائنین به خون پاک شهدا.

  5. شهید گمنام می‌گوید:

    سلام آقایی قدیانی کتاب نه ده رو چطوری از اینترنت میتونم تهیه کنم باتشکر میثم صالحی از بندرعباس
    حسین قدیانی: به سایت مرکز اسناد انقلاب اسامی مراجعه کنید.

  6. رویا می‌گوید:

    سلام
    آیا می شه این کتاب ارزشمند رو از جایی دانلود کرد ؟

  7. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    عارضم خدمتتون که در اقتصاد میگن دخالت دولت و نهاد های دولتی در امور باعث انحراف از وضع تعادلی میشه( مگر در شرایط خاص که لازمه دخالت کنه) از این منظر خوشحال باشین که کاری به کارتون ندارن
    از جهت قدر شناسی فعلا تا وضع خ کامرانی ( خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوارزمی ) رو معلوم کنن ما به جای اونا از شما ممنونیم
    شکر که هستین و ممنون به خاطر نه ده

  8. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  9. خان باجی می‌گوید:

    به سلامتی ، به مبارکی و میمینت انشاالله . چشم حسودا کور برم برای کتاب نه ده ۱۰۰۰ صفحه ای اسفند دود کنم .
    .
    دنبال معنای حمایت از آثار فرهنگی فرزندان شاهد نباشید میدونید چرا ؟ چند وقت پیش یه سایتی با پسر شهید کاظمی مصاحبه کرده بود که اتفاقا” یکی از دوستان لینکش رو در قطعه هم گذاشته بود .
    پسر شهید کاظمی گفت:
    هر قسمت از بیمارستان بقیه الله که میری نوشتند که خانواده شهدا بدون ویزیت می باشند ( حالا یه چیزی تو همین مایه ها گفته بود ) در صورتیکه اصلا دفترچه بیمه ی بنیاد شهید رو بیمارستان بقیه الله قبول نمی کنه .
    حالا این مطلب رو من میگم :
    آقای زریبافان و یا هر کسی که قبل از شما مسئول بنیاد شهید بی در و پیکر بوده و هست بدونید که سیاسیت کثیفی رو پیش گرفتید . هر جا که میریم بهمون میگن سهمیه ای هستید . از بنیاد کلی بهتون میرسن و قس علی هذا
    در صورتیکه حضرتعالی بهتر از هر کسی میدونید که اینطور نیست و فقط قصدتون وانمود کردن این موضوع در اذهان عمومی ست که یا ایهاالناس ما به خانواده شهدا خییییییییییییلی رسیدگی میکنیم .
    که با این سبک فقط دهان خانواده شهدا رو ببنید که بابت جسد تیکه پاره شده عزیزانشون از شما توقعی نداشته باشند .
    اف بر شما و لقمه ی حرامی که خوردید و میخورید .
    بابت هر تهمتی که به ما زدند و میزنند خدا رو قسم میدم بحق خون به ناحق ریخته سید الشهداء همین دنیا تقاص سختی پس بدید .
    یاحق

  10. نازنین می‌گوید:

    سلام
    من تو مصاحبه آموزش و پرورش قبول نشدم رفتم اعتراض گفتن شما امتیازت بالاست ولی سهمیه خانواده شهید افتاده جلوی شما و کلی با زبون بی زبونی میخواست بگه که حقتو اونا خوردنو به ما ربطی نداره و این حرفا در صورتیکه پدر من جانبازه البته الحمدالله درصدش پایینه به سهمیه نمیرسه ولی از این طریق با خانواده شهدا و فرزندانشون آشنا هستم و میشناسم جالبه دوست من که فرزند شهیده تو این مصاحبه قبول نشده اونم فرداش با من اومد اعتراض طرف برگشت گفت خانوم شما امتیازت پایین بوده مگه هر کی فرزند شهیده باید استخدام بشه و از این حرفا
    آخرش ما که نفهمیدیم کی رو استخدام کردن چی شد. واسه هرکی یه بهانه ای می آوردن خلاصه به نظرم دارن ظلم میکنن به فرزندان شهدا هر کی می اومد اعتراض میگفتن سهمیه خورده جلوتون باید بنیاد شهید جلوی این سو استفاده ها رو بگیره

  11. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    آرزومند آرزوهایتان؟!
    یعنی که یعنی؟!

  12. یا علی می‌گوید:

    هو الشهید

    دوشنه ۱۲ام مهرماه مصادف با شهادت امام صادق علیه السلام
    تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام
    دانشگاه شاهد-ساعت ۹صبح

    با اطلاع رسانی و قلمتان، یاریمان دهید

  13. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و احفظ قائدنا امام الخامنه ای

  14. منتظر خورشید می‌گوید:

    به نظر من آقای قدیانی بهترین نویسنده کشور است
    اما به نظر من آقای علی اکبر بهشتی بهترین نویسنده کشور
    اما مطلب های آقای قدیانی به دل آدم میشینه
    در عوض آقای علی اکبر بهشتی طنز های زیبایی مینویسه
    ولی به نظر من آقای قدیانی ……
    اما آقای علی اکبر بهشتی …..
    این حرفهای منو خواهرم هر روز ادامه داشت اون از آقای قدیانی میگفت و من از آقای علی اکبر بهشتی
    خلاصه دیگه داشت کار به جاهای باریک میکشید و عن قریب بود که کار ما به دعوا بکشه
    تا اینکه یک روز شما تو وبلاگتان گفتید که علی اکبر بهشتی اسم مستعارتان است
    ما دوتا اون روز از خنده دل درد گرفتیم از اینکه دوتایی مان داشتیم از یک نفر حمایت میکردیم و هر کدام مان شما را از خودتان بهتر میدونست

  15. حمید می‌گوید:

    #آدرس سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی:
    http://www.irdc.ir/fa/default.aspx

  16. حمید می‌گوید:

    #خرید اینترنتی کتاب “نه ده”
    http://www.irdc.ir/fa/book/733/default.aspx

  17. سارا می‌گوید:

    سلام قولا من رب رحیم
    مهم نیست امثال زریبافانِ شهید باف چی میگن و چی کار می کنن ایشون بهتره به همون شهدای جدیدشون رسیدگی کنن تا مبادا اوباآنها خم به ابروش بیاد…. مهم اینه که حضرت ماه از نه ده تعریف می کنن .نور چشم بابااکبر ابر ستاره حضرت ماهه و شانش بالاتر از اینه که جز ماه و ستاره هاش تمجیدش کنن.
    تشکر و سپاس به خاطر حضورتون و متنهای بصیرت بخشتون
    حق نگهدارتون

  18. یه نفر می‌گوید:

    سلام میدونستید در۹ دی در رفسنجان اهالی این شهرستان تابلوی میدان(سردار سازندگی) رو کندند وواسم میدان رو گذاشتن میدان (امام حسین علیه السلام )اگه اشتباه نکنم .ضمنا با عکسی که گذاشتید آدرس قبر بابا اکبر رو پیدا کردم وقتی اولین بار از شهرستان اومدم بهشت زهرا کلی دنبال مزارش گشتم ولی پیدا نکردم -قبلا از مبانی طنز پرسیده بودم تا قبل ازبدست گیری مجدد قلم مطالعه بیشتری داشته باشم اما جواب ندادید ونظرم را هم تایید نکردید مگه کمتون میاد سانسور چرا؟اگه میتونستید راه قوت قلم رو بهم نشون بدید شاید با پیگیریام رویش تازه ای داشتم در فضای سایبر!!!!!!!!!!!!!!!!!اصلا مگه یه خواننده حتی اگه جزئ ستاره های ماه باشه ارزشی داره ؟آیا؟!

  19. حمید می‌گوید:

    #تصاویری از “عالیجناب سایه” جریان اصلاحات#
    http://www.irdc.ir/fa/content/10866/default.aspx

    یکی از این بازیگران که از وی به عنوان پدر خوانده ، پدر معنوی ، مرد خاکستری و… در جریان اصلاحات نامبرده میشود “سید محمد موسوی خوئینی ها”ست. «سیدمحمد» فرزند «سیدحسین» در ۳۱ فروردین ۱۳۲۰ قزوین به دنیا آمد و….

  20. حمید می‌گوید:

    #موسوی خوئینی ها کیست؟
    http://www.irdc.ir/fa/content/10975/default.aspx

    “سید محمد موسوی خوئینی ها” در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت؛
    شکل گیری بنیاد تئوریک یکی دیگر از قطعات مهم که باید مورد بررسی قرار گیرد سال های ۶۹ تا ۷۲ است که در این سال ها آقای موسوی خوئینی ها از سوی آقای هاشمی رفسنجانی عهده دار ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری میشود این سالها که طیف چپ عموما از کارهای سیاسی کنار مانده اند توسط موسوی خوئینی ها در این مرکز جمع میشوند دو مساله در فعالیت های این مرکز قابل توجه تر است ۱- پرداختن به مباحث تئوریک ۲- تجمع نیروهای سابق و ایجاد نیروهای جدید در این راستا معاونت سیاسی توسط سعید حجاریان معاونت اجتماعی توسط عباس عبدی و معاونت اندیشه توسط محسن کدیور راه اندازی میشود و افرادی مانند هاشم آقاجری، علیرضا علوی تبار، عماد افروغ مجید محمدی مصطفی تاج‌زاده بهزاد نبوی، سازگارا، امین‌زاده، آرمین در آن حاضر می شوند مهمترین موضوعاتی که در این مرکز بر روی آن تاکید میشود پروژه ی توسعه ی سیاسی بود که نتیجه ای که طی تحقیقات مختلف گرفته شده بود این بود که توسعه ی سیاسی در ایران در مرحله ی اول نیازمند ایجاد برخی تغییرات در ساختار سیاسی کشور است و در مرحله ی بعد باید فرهنگ سیاسی ایران متناسب با فرهنگ یک جامعه ی توسعه یافته تغییر کند که با مطالعه روزنامه هایی که افراد حاضر در مرکز مطالعات استراتژیک سردبیری یا مدیر مسول آن را برعهده داشتند به راحتی میتوان فهمید چه تغییراتی باید در ساختار سیاسی و فرهنگ سیاسی ایجاد شود که اما در جهت کادر سازی نیز مرکز یاد شده بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای همسوی خود را با «بورس دولتی» به خارج اعزام کرد که به نیرو های مطبوعاتی و اجرایی دوره اصلاحات تبدیل شدند برنامه های این گروه تا زمان استعفای موسوی خوئینی ها در مرکز ادامه داشت که با آمدن آقای حسن روحانی برخی از برنامه هایی که ساختار شکن از سوی ایشان تعطیل میشود اما همچنان برخی از افراد همسو با گروه موسوی خوئینی ها در مرکز باقی می مانند….

  21. بیچک می‌گوید:

    سلام
    خیلی خوشحال شدم
    فقط ای کاش یه فکری به حال فروش این کتاب تو شهرستانا بشه

  22. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام.
    آقای قدیانی!!!!!!!!!!!!!!!!!اینجا وبسایته نه وبلاگ.
    لطفا با احساسات ما بازی نکنید 😉
    خط آخر گفتید وبلاگ.بنده نسبت به اسم اینجا هم بد جوری تعصب دارم.دوستان رو نمیدونم.
    موفق باشید…

  23. سیداحمد می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین عزیز تر جان.
    ارادتمندیم داداش.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  24. سلام.

    یه کار زیبای دسته جمعی داره انجام میشه….ازتون دعوت میکنیم به جمع ما ملحق بشید.

    منتظریم.

  25. داداش دیروز شرمنده که نتونستیم بیایم و شما و دوستان فضا ی سایبر را ببینیم !!
    آخه درسا نمی ذاره . . .
    من این از سه شنبه هر شب دارم می رم مقبره الشهدا به امید این که شما را زیارت بکنم . . .
    اما تمام شد . . . . . . . . . . . . . .
    التماس دعا

  26. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام.
    من براتون معنی کنم حمایت از آثار فرهنگی فرزندان شاهد رو؟ خوب همونطور که شما هم فرمودید این قسمت حمایت فرهنگی از فرزندان شاهده. نه شما. شاهد، شهید یعنی کیا؟ هااااااااا… یعنی شهدای کهریزک. افتاد حالا؟ پس لطفاً انتظار نداشته باشید از جانب این جنابان(!) از شما حمایت بشه. بهترین حمایت رو بچّه بسیجی ها کردند و می کنند. بس نیست؟!!!

  27. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    http://www.irdc.ir/fa/content/10133/default.aspx
    تصاویر سردار حاج احمد متوسّلیان در سوریه

  28. بی دل می‌گوید:

    سلام
    من پای سیستم میخکوب شدم!!!!!!!!!نمسیدونم دارم چطور کامنت میذارم….پست قبلیتون محشر بود…..شاهکاربود…نمیدونم چه اسمی روش بذارم.
    خداقوت
    درود بر شیر پاک مادرتون و درود بر شهید قدیانی پاک ومطهر که همچین شیر بچه ای رو بزرگ کردن.

  29. سروش می‌گوید:

    نمی دونم چرا هر وقت جلد کتابت رو می بینم

    واژه “ثارالله” برام تداعی میشه

  30. پرتال سایبری حامیان جمهوری اسلامی ایران

  31. علیرضا کیانی می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    ثواب این متن تقدیم شما

    http://bayanche.ir/?p=525
    تربچه ای در باغ پسته!

  32. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    سلام جناب قدیانی
    ما رو بردید به اولین روزهایی که کتاب رو خریده بودیم…
    زندگی میکردیم باهاش،
    نفس میکشیدیم باهاش،
    افتخار میکیردیم به بسیجی که روی کاغذ هم حماسه می آفریند.
    به اقای قدیانی که تازه شناخته بودیمش
    به خون بابا اکبر بعد از چند دهه باز هم باطل را نقش بر آب میکند
    به مادری که فرزندش حیدری است
    به شیر مردی که در غبار فتنه مردانه ایستاد
    و خط مقدم نبرد را برد توی قلب دشمن، و راه نفسش را تنگ کرد.
    قلمتون بر محور ولایت برقرار
    وجودتون لبریز از حق و حقیقت

  33. عباس می‌گوید:

    با سلام خدمت حاج حسین
    من خواستم نه ده را اینترنتی بخرم ولی چاپ شماره۶ بود
    http://www.irdc.ir/fa/book/733/default.aspx
    گویا چاپ ۱۳ قراره بشه ۱۰۰۰ صفحه درسته؟
    برای کی حاضر میشه؟ تا دیگه چاپ ۱۳ رو انشاء الله بخرم؟

  34. ریحانه می‌گوید:

    ما منتظریم و چشم در راه بیا
    هر لحظه خسوف غم شد ای ماه بیا
    دل منتظر است آسمان منتظر است
    یا عشق علیک رحمه الله بیا
    ***به امید ظهور منتقم آل محمد***

  35. 12221157 می‌گوید:

    بیشتر ازهمه با جلد سخت !کتاب نه ده موافقم آخه اگه بدونین ۵جلد کتابی که برای خودم ودوستان سفارش داده بودم با چه وضعی به دستم رسید
    از پاکت پستی عکس انداختم که دیدنیه ولی از کتابا نه
    مجبور شدم خودم جلد پاره شده ی کتابا رو چسب بزنم بعد هم جلدشون کنم وبه دوستان تحویل بدم
    اینم بگم می خواستیم برای انتخاب کتب قرعه کشی کنیم که یکی از دوستان ایثار کردو پاره ترین کتاب رو برداشت چون معتقد بودمحتوای کتاب انقدرا ارزش داره که جلد پاره ش برام مهم نباشه
    حسین قدیانی: همه شکل شرمندگی می آیدم از این همه لطف. ممنون و القلم و والقدم تان!

  36. ریحانه می‌گوید:

    سلام خداقوت
    خداروشکر من که خوندم یا بهتر بگم خوردم از بس خوندم 🙂
    ماشالله اگه ۱۰۰۰ صفحه بشه که عالیه
    ماشالله
    حسین قدیانی: من هم زیاد کتاب خورده ام!

  37. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    ………………………………………………………………………….
    حسین قدیانی: از شما ممنون. مدافع همه ما خداست. لطف تان شرمنده ام می کند بسی.

  38. چوب خدا می‌گوید:

    آقای قدیانی خودتونو بابت کم لطفی های بنیاد اذیت نکنید
    خدا هر کس رو بخواد عزت میده و هر کس رو بخواد ذلیل می کنه
    دیدین که چه آبرویی از آقای “ز” رفت!
    داداش حسین: حالا بچه ها! اینطوری نگوییم بهتر است!

  39. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین من دچار مشکل شدم!
    اصلا نمیدونم کامنتام میرسه یا نه.
    اگه این رسید میشه تائیدش کنید تا من متوجه بشم لااقل کامنتام میرسه 🙁

  40. ریحانه می‌گوید:

    وا جدا؟ 🙂 ولی طعم نه ده یه چیز دیگه ست اینو جدی گفتم

  41. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین عزیز یه پیام “بی زرگانی” برم.

    ساعت ۲۱:۴۰
    تعداد افراد آنلاین ۳۰ نفر.

    ماشالله حزب الله.

    داداش حسین بی همتای بسیجیها فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری.
    داداش حسین: داداش حسین بی همتای بسیجی ها فدائی داری. اولا من فدای همه شما ثانیا بی همتا خودتی ثالثا لذت می برم وقتی داداش حسین صدایم می کنید.

  42. مریم می‌گوید:

    پست جدید در خصوص معرفی کتاب است
    لطفا مطالعه کنید و در صورت تمایل نظرتان را برای دوستان مشتاق مرقوم بفرمایید

    جناب قدیانی حتما در صورت وجود وقت به این پست سر بزنین و به دوستان مشتاق راهنمایی بدین
    منتظر شما هستیم

  43. مسافر می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز
    با تشکر از مطالب شما
    چند نکته¬ در راستای بهبود هرچه بیشتر روند کارتان در وبلاگ قطعه۲۶ به ذهنم رسید که اگر خدا قبول کند و شما قابل بدانید، خدمتتان ارائه می¬کنم:
    ۱٫ بنده رسالت این وبلاگ را متوجه نشدم. بعضاً اشاره فرموده اید که قصد بصیرت افزایی دارید. اما در این یک هفته¬ که سایتتان را مطالعه می¬کنم، چنین برداشتی نکردم. اگر کسب بصیرت را منوط به دو عامل افزایش آگاهی و افزایش قدرت تحلیل بدانیم، به نظرم باید روی این دو بیشتر کار شود. این دو قطعاً در وبلاگ وجود دارد، اما به اندازه¬ای نیست که بشود از آن رسالت بصیرت¬افزایی را نتیجه گرفت. یکی از امتیازات سایت شما در مقایسه با دیگر وبلاگ¬های این چنینی، خلاقیت¬های ادبی و تولیدکلیدواژه¬هاست، که این نسبت مستقیمی با بصیرت¬افزایی ندارد. این امتیاز باعث تحکیم و تعمیق گرایش¬ها می¬شود نه افزایش بصیرت¬ها. آقای پناهیان به عنوان یک تجربه می¬گفتند آنچه برای نسل جوان اهمیت و جذابیت دارد بیشتر از قالب و شکل، محتواست.
    ۲٫ یک چیز که مایه¬ی تعجب من شد توهین¬ها و تحقیرهایی است که بعضاً نسبت به سران فتنه و جریان سبز و البته به زبان طنز دیده می¬شود. این به نظرم با تعالیم دینی جور در نمی¬آید. رهبر انقلاب هم مدتی قبل تذکر دادند که ما حتی نسبت به دشمنان دین هم حق عبور از خط قرمزهای اخلاق را نداریم.
    ۳٫ خدا از خودپسندی بدش می¬آید. بعضی از مطالب شما و نیز لحن بعضی از آنها، بوی خودپسندی می¬دهد. من حدس می¬زنم که خدا بوی خودپسندی را هم دوست نداشته باشد.
    اگر جسارتی بود انشاءالله می¬بخشید
    حسین قدیانی: ا- رسالت وبلاگ مرا نظردهندگانش تعیین می کنند. ۲- شما برای تذکر تعالیم دینی به من فاقد شایستگی های لازم هستید. ۳- آیا اینکه شما عده ای را “دشمنان دین” خطاب کرده اید، احتمال ندارد مخالفت با تذکر رهبری و عبور از خط قرمزهای اخلاق باشد؟! ۴- من خودم را از این جهت می پسندم که آفریننده ام خداست. ۵- “آقا” نوشته های مرا خیلی دوست دارد. به خیلی ها این را گفته اند. از نظر ایشان قلم من شیوا، جذاب، شیرین و دوست داشتنی است چون منافق می دانم خاتمی را و چون شیخ بی سواد می دانم کروبی را و چون کلا قلم زیبایی دارم. گفت؛ خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد. ۶- اگر جسارت کردم، ناشی از جسور بودن من است.

  44. فاران (نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    خوب اقای قدیانی بابات تو کهریزک کشته نشده که شهید باشه که کسی ازت حمایت کنه ؟(یه عالمه علامت تعجب)

  45. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    قهرم نیستیم، آشتی کنیم!
    دلمان گرفته است بسی!
    حسین قدیانی: یعنی به امید قهر، و آشتی بعدش، دوستی خود را به هم بزنیم؟

  46. 12221157 می‌گوید:

    خواهش می کنم شرمنده نکنین مارو
    فقط به خاطر این گفتم که از یه نمونه ی کوچیک دیگه از ارادت ـ ویا هر چیز دیگه که برازنده باشه ـ به این کتاب حکومتی مطلع باشین
    پس بی خیال بنیاد به اصطلاح شهید

  47. غریب می‌گوید:

    سلام اقا حسین
    الان دارم سریال مختار نامه رو می بینم،دیدم چند تا نظر رو جواب دادی گفتم شاید جواب ما را بدهی.۱-حالت خوبه؟
    ۲-مارو نمیبینی خوشحالی؟ من بی صبرانه منتظر کتابهای بعدی ات هستم

    راستی گفتی یکی معنی کند حمایت از اثار فرهنگی فرزندان شاهد را،خب من معنی میکنم،
    حمایت از اثار فرهنگی فرزندان شهید یعنی همین……………!!!!!!!

    بعضی ها خرند نمی فهمند که کتاب برای حکومت علی نوشتند چقدر ارزش دارد.
    “تو غم مخور که دلم با غم تو می میرد”
    حسین قدیانی: نقطه چین گذاشتی، الان همه فکر می کنند کار خوم بوده! شما خوب هستی؟

  48. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین عزیزم خیلی عالیه که کتاب قراره با جلد سخت وارد بازار بشه؛
    بخدا کتاب من داغون شده.

    بی صبرانه منتظرم تا کتاب با تغییرات جدید قسمتم بشه!

    مخلصیم داداش جانم.

  49. ص می‌گوید:

    تنها دیدار امام خمینی و آیت الله سید علی قاضی و بیان اسراری از جانب ایشان

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=68&catid=52

  50. مسلمون می‌گوید:

    اینکه حتی یک جلد از کتاب شما رو جزو بایگانیشون ندارند دلیل بر بیکفایتی خودشون هست و نه لجبازی .حتی لازم نیست اینطور رفتارها خصومت تلقی بشه ، کافیه ناآشنایی به کار تعبیر بشه

  51. 313 می‌گوید:

    سلام

    حمایت از آثار فرهنگی فرزندان شاهد یعنی اینکه : هر چی به نفعشون بود حمایت بشه، هر چی که منافع رو به خطر انداخت باید از بین بره حالا میخواد آثار فرزندان شاهد باشه هم باشه خب چه ربطی داره این اسم رو فقط واسه قشنگی و مجوز و این حرفا گذاشتن…
    آقای قدیانی چه انتظاراتی دارید!!!!
    از یه طف میگید پرونده ی بابا اکبر رو پس بدن از یه طرف توقع دارید بیان کتاب حکومتی نه ده رو بخرن…؟
    نه برادر حیف کتاب نه ده دست هر کس وناکسی بیفته. هر کسی لیاقت خوندن کتابای حکومتی رو نداره
    اتفاقا مردم حکومتی باید نه ده رو بخونن نه آدمای محافظه کار…
    نه ده مثل قطعه واسه ما مقدسه…چون تو اون کتاب هم از ماه گفتید هم از آه گفتید و هم از ساندیس نظام مقدس جمهوری اسلامی گفتید هم از نی ساندیس گفتید و هم از هندا ۱۲۵ بابا اکبر گفتید و هم از حزب الله گفتید و هم از بسیجیان ماه گفتید و هم از هر چیزی که برای مردم حکومتی ارزش دارد گفتید ولی هر کسی لایق داشتن گوهرهای گرانبها نیست
    کتاب نه ده یار مهربان ما بود در سال هشتاد و اشک ویار مهربان ما می ماند تا انقلاب مهدی…
    هر کسی تاب خواندن نه ده را ندارد مگر بسیجیان ماه که با تک تک کلمات می گویند ماشاالله ایولا دمت گرم راست میگه خدا لعنت کنه استوانه و قطر استوانه و طول استوانه و حجم استوانه و جرم استوانه و هر کسی وهر چیزی که به استوانه ربط داره
    قلمتون حق
    حق یارتون
    شهادت کنار شش گوشه نصیبتون

  52. مریم نوری می‌گوید:

    منم خودم کتاب ندارم ومی خواستم بگیرم حالا چاپ ۱۳ که آمد می گیرم
    هزار ماشا الله

  53. 313 می‌گوید:

    چه خوب که جواب میدید

  54. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    داشتیم ؟؟؟
    پست جدید کو پس ؟
    حسین قدیانی: نرسیدم بنویسم! بولدوزر هم با آن بولدوزری اش گاهی باید خاموش شود موتورش و استراحت کند!

  55. هپلی می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    ………………………………………………..

  56. هپلی می‌گوید:

    ما که هیچ جا اول نشدیم اما خدا رو شکر توی رنکینگ نقطه چین شده ها در صدر قرار داریم!

    اونم با فاصله ای زیاد از نفرات بعدی. کسی هست که بتونه رکورد ما رو جابجا کنه؟

    حریف می طلبیم

  57. سیداحمد می‌گوید:

    این افتخار ماست که شما داداش حسین مائی.
    سعادت بزرگیه داداشی مثل شما داشتن.
    خوشحالم از اینکه چنین سعادتی نصیبم شده.

    خیلی میخوامت داداش جانم.

  58. غریب می‌گوید:

    ممنون از جواب دادنتون
    چند بار گفتم باز هم میگم حکما جواب سلام واجبه،
    اما بعد
    نقطه چین ها معنای متفاوتی می دهند بعضی وقت ها یعنی ساسور بعضی وقتها یعنی این حرف ادامه دارد بعضی وقت ها یعنی همینطوری و کلاس گذاشتن بعضی وقت ها یعنی حرف نداشتن و کم اوردن
    اما خیلی اوقات به معنای هزاران درد دل نگفته است هزاران حرف ناگفتنی .
    “در زندگی حرفهاییست برای نگفتن”
    مواظب خودت باش،از راه دور میبوسمت.
    “گر هواخواه تو هستم عیب از دستان تست
    عیب نه حسن شگفت انگیز این چشمان تست……..”

  59. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    سلام . اولا اومدم بگم متن درد دلی با حضرت ماه آماده است یا نه ؟ که فرمودید خیر . انشاالله موتورتون هیچ وقت داغ نکنه . آخه برای کوباندن پرچم در افق خیلی وقت نداریم .( شوخی کردم ها )
    داداش حسین: عجب!

  60. خان باجی می‌گوید:

    آخی ببخشید . شرمنده . توقع زیادی بود من حق نداشتم اینو ازتون بخوام و اما حق بدید خودتون مقصرید بد عادتمون کردید دیگه .
    تند تند کارامو کردم . فینگیلی رو هم خوابوندم مثل کش قیطونی پریدم اینجا ببینم این بار چشم کیو نشونه گرفتید که خودم از حدقه درش بیارم . ولی خب خدا به طرف رحم کرد ( نیشخند)
    بازم عذر میخوام
    یاحق
    حسین قدیانی: دوست دارم امشب فقط نظرات را بخوانم و با دقت جواب نظرات را بدهم. همه وبلاگ که به متن نوشتن نیست!

  61. ریحانه می‌گوید:

    همه گویند به امید ظهورش صلوات
    کاش این جمعه بگویند بر یمن حضورش صلوات
    حسین قدیانی: صلوات را که با افتخار می فرستیم اما بدون آنکه منظورم این شعر باشد و یا نباشد، با هر آنچه ولو در قامت شعر و استعاره، ظهور حضرت را مقابل انتظار منتظران قرار می دهد، مخالفم. کوباندن فردای حضور بر فرق امروز انتظار، خطی انحرافی است.

  62. خان باجی می‌گوید:

    حق باشماست . خصوصا اینکه خیلی وقت هم هست پاسخ کامنت ها رو ندادید . بسی مایه خوشحالی ست .

  63. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام به همگی ستاره ها و لاغیر
    شب همه خوش
    چه سخته وقتی متن جدید نداریم که بخونیم!!!!
    خوبه به جاش چشممون رو شن شد به جواب های صاحبخونه گرانقدر
    خدا قوت

  64. عباس می‌گوید:

    من که منتظر جواب هستم ولی نمی دونم چیزی لطف می کنید برام بنویسید یا نه
    داداش حسین: نام زیبایی داری.

  65. مسعودساس می‌گوید:

    سلام
    ایشاالله نه ده به چاپ اوف(استعاره از مقدار زیادی) برسه صلوات

  66. ریحانه می‌گوید:

    وای…به نظرم هنوز کم دارم که مینویسم… ممنون ازتون

  67. amir می‌گوید:

    حیوونکی ها (گفت و شنود)

    گفت: حزب مشارکت و موسوی و منوشه امیر و چند سایت وابسته به منافقین و بهایی ها در اقدامی مشترک ده ها فحش رکیک نثار کیهان کرده اند.
    گفتم: اینکه خبر تازه ای نیست، طی چند سال گذشته و مخصوصاً بعد از فتنه ۸۸، همیشه و همه روزه کیهان با ناسزاگویی و فحاشی آنها روبرو بوده است.
    گفت: فحش های آنها دقیقاً و بدون کم و کاست همان ناسزاهایی است که سلطنت طلب ها، بهایی ها، منافقین، رادیو اسرائیل و رادیو فردا- وابسته به سازمان سیا- علیه کیهان نشخوار می کنند.
    گفتم: برای کیهان چه افتخاری بزرگ تر و بهتر از آن که مورد هجوم منوشه امیر و بهایی ها و منافقین باشد.
    گفت: حیوونکی ها با تکرار طوطی وار فحاشی های بهایی ها و منافقین به کیهان، نظر کیهان درباره وابسته بودن آنها به اسرائیل و بهایی ها را تائید می کنند.
    گفتم: مثل این است که کیهان به آنها بگوید؛ «با عجب آدم نفهمی روبرو شده ایم»؟ و آنها در جواب بگویند «خودت با عجب آدم نفهمی روبرو شده ای»؟!

  68. پلاک شهادت می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین و ستاره های حضرت ماه
    دو روزی هست که از کربلا آمده ام . نایب الزیاره ی همه بودم . در نجف کربلا سامرا کاظمین تل زینبیه خیمه گاه کنار نهر علقمه در مسجد کوفه مسجد سهله مرقد جناب کمیل جناب تمار و هر مکان زیارتی که رفتم شما بابا اکبر ستاره های قطعه و همه ی دوستان را به نام اسم بردم . انشالله قسمت همه بشه زیارت عتبات .
    این مصرع حافظ وصف حال من هست :
    مرغ سان از قفس خاک هوایی گشتم .
    از غربت سامرا دلم گرفت داداش . با دل رفتم . بی دل برگشتم . امان از دل آقا صاحب الزمان …

  69. amir می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین عزیز
    شرمنده یکم طولانیست
    اول چاه و… ! (نکته)

    مرحوم شیخ انصاری از مراجع گرانقدر و دانشمندان بلندآوازه جهان اسلام است که نام و آوازه و آثار آن بزرگوار همچنان بر تارک حوزه های علمیه می درخشد. از ایشان درباره آب چاه و این که آیا بعد از تماس ظرف نجس با آن، کماکان پاک خواهد بود یا نه؟ فتوا خواستند و آن فقیه بزرگوار و با تقوا، پاسخ را به بعد موکول کرد و در این فاصله فرمود تا چاه آبی را که در خانه ایشان بود با خاک پر کنند. وقتی از ایشان، علت را جویا شدند، در پاسخ گفت؛ بیم آن داشتم که وجود این چاه در خانه ام، و نفعی که از آن می برم، در صدور حکم دخالت کند و نظر فقهی و فتوایم را بی آن که متوجه باشم به سویی بکشاند که نفع شخصی خویش را در آن می بینم!
    درباره وقف دانشگاه آزاد و غیرقانونی بودن آن، پیش از این نوشته هایی داشته ایم که یادداشت نگارنده با عنوان «زیارت قبول!» در کیهان ۴/۳/۸۹ از جمله آنهاست. در آن یادداشت به غیر قانونی بودن وقف دانشگاه آزاد اسلامی و اهداف آشکار و پنهانی که از وقف این سرمایه ۲۵۰هزارمیلیارد تومانی متعلق به بیت المال دنبال می شود اشاره داشتیم و نیازی به تکرار آن نیست، مخصوصاً آن که این روزها هیئت منتخب رهبرمعظم انقلاب متشکل از فقها و حقوقدانان برجسته، طی گزارشی نظر مستدل فقهی و حقوقی خود را درباره غیرشرعی و غیرقانونی بودن وقف دانشگاه آزاد تهیه کرده و آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه نیز طی سخنانی به آن اشاره داشته اند. آنچه در این نوشته کوتاه می آید، نگاهی به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی است که در مراسم افتتاح یکی از واحدهای دانشگاه آزاداسلامی در شمال کشور ایراد کرده اند. ایشان در آن مراسم گفته است؛
    «فکری که ما برای دانشگاه آزاد اسلامی داریم، و این اموال عظیمی که الان جمع شده و با این نیروهای فوق العاده ای که به وجود آمده و هر سال هم به سرعت دارد اضافه می شود، فکر کردیم که ان شاءالله این را جاویدان کنیم، ما وقف کردیم، با فتوای جمعی از مراجع و شخص رهبرمعظم انقلاب و فتوای خودمان که چهار نفر مجتهد بودیم، در هیأت موسس بررسی کردیم و همه ما فتوایمان این بود. این اموال وقف شد، الان وقف است، صیغه وقف را خواندیم، قبض و اقباض انجام شد. به ثبت هم رسید و فکر نمی کنم که خداوند اجازه بدهد هیچکس، بتواند این وقف را به هم بزند و اگر کسی بتواند به هم بزند، خدا از او قوی تر است و پس می گیرد یک روزی.»
    آقای هاشمی در معرفی ۴ مجتهد مورد اشاره خویش می گوید؛
    «چهار مجتهد عضو هیأت موسس یعنی حضرات آیات و حجج الاسلام والمسلمین موسوی اردبیلی، هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، قمی و همچنین آیت الله بجنوردی به عنوان ناظر، بر شرعی بودن وقف صحه گذاشتند.»
    نگارنده فقیه نیست و مخاطب آقای هاشمی رفسنجانی نیز فقط «فقها» نبوده اند. بلکه چگونگی وقف دانشگاه آزاد اسلامی را برای افکارعمومی توضیح داده اند، بنابراین نگارنده نیز به عنوان یکی از مخاطبان عمومی ایشان درباره توضیحاتی که ارائه داده اند گفتنی هایی دارد.
    الف: با قاطعیت می توان گفت رهبرمعظم انقلاب، برخلاف آنچه ادعا شده با وقف دانشگاه آزاد موافق نیستند و علاوه بر موانع قانونی که در این زمینه وجود دارد، نظر فقهی معظم له نیز با وقف دانشگاه آزاد مغایرت دارد… در این نکته بیش از این وارد نمی شویم و فقط بر قطعی بودن مخالفت آقا با وقف یاد شده تاکید می ورزیم.
    ب: و اما، جناب هاشمی رفسنجانی در معرفی چهار مجتهد دیگر از «حضرات آیات و حجج الاسلام والمسلمین، موسوی اردبیلی، هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، قمی و آیت الله بجنوردی به عنوان ناظر بر شرعی بودن وقف» یاد می کند که باید گفت؛ هر ۴ مجتهد مورد اشاره عضو هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی هستند، یعنی در یک سوی ماجرای مورد بحث قرار دارند، بنابراین شایسته-و شاید هم- بایسته آن بوده و هست که مجتهدان دیگری درباره موضوع مورد مناقشه نظر بدهند. چرا که آقایان یاد شده خود عضو هیأت موسس هستند و ضمن احترام به شخصیت علمی آنها بیم آن می رود که تعلق خاطر آقایان به وقف دانشگاه آزاد در صدور فتوای آنان موثر بوده باشد! مخصوصاً آن که هیأت موسس دانشگاه آزاد- از جمله ۴ مجتهد مورد اشاره- قبل از ماجرای وقف و هنگامی که اصلاح اساسنامه دانشگاه مطرح بود، بر باقی ماندن دانشگاه آزاد تحت مدیریت بلامنازع هیأت موسس- اکنون غیرقانونی- تاکید داشتند و بعد از اطلاع از مصوبه قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی که قانونمند شدن این نهاد متعلق به بیت المال و خروج آن از مدیریت کنونی را در پی داشت، به فکر وقف دانشگاه آزاد افتادند! و البته این نکته نیز گفتنی است که بعید نیست «صاحب فتوا» بودن حضرات یاد شده نیز، برای صاحب نظران فقهی و حوزوی نیاز به توضیح داشته باشد که دارد!
    ج: حضرت آیت الله موسوی بجنوردی که از وی به عنوان «ناظر بر شرعی بودن وقف» یاد شده نیز، با عرض پوزش و حفظ احترام علمی ایشان، سابقه نه چندان هوشمندانه «دانشگاه جعلی هاوایی» را با خود دارند. آیت الله بجنوردی از دانشگاه جعلی هاوایی، مدرک «دکترا» گرفته بودند و از آنجا که این دانشگاه، اساساً جعلی بود، اعطای مدرک «دکترا» به ایشان نیاز به توضیح دارد و کمترین نتیجه آن که ایشان نیز در اینگونه موارد نمی توانند صاحب نظر باشند .
    د: و بالاخره اگرچه دراین باره گفتنی های بسیاری هست ولی اشاره به این نکته بدیهی نیز ضروری است که مطابق قانون اساسی و فتوای همه مراجع عظام، قرار نیست و شایسته و عاقلانه هم نیست که عده ای -هرچند مجتهد- نظریه و فتوایی مغایر و در تضاد و تعارض با قوانین جاری کشور صادر کنند و اصرار بر اجرای آن نیز داشته باشند. دانشگاه آزاد اسلامی با سرمایه نجومی ۲۵۰ هزارمیلیاردتومان ، بخشی از بیت المال مسلمین است و هیچکس در هیچ مقام و جایگاهی نه فقط حق مصادره آن به نفع خویش را ندارد، بلکه تصمیم گیری درباره این نهاد ملی و سیاستگذاری آن مطابق قانون برعهده نظام جمهوری اسلامی ایران است که «ولی فقیه» مدیریت عالی آن را برعهده دارد. به یقین آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکیدهای مکرر و فقهی و حقوقی خویش درگذشته ای نه چندان دور را فراموش نکرده اند که قوانین جاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت ولایت ولی فقیه را فصل الخطاب می دانستند.
    حسین شریعتمداری

  70. ایمان می‌گوید:

    مخلص داداش حسین هم هستیم دربست . داداش بعد از چند وقتی رفتم سراغ دیوان حافظ و یه شعر به نیت قطعه باز کردم این بعضی از بیت هایی که اومد :
    کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد
    یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد

    غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل
    شاید که چو وا بینی خیر تو در این باشد

    هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز
    نقشش بحرام ار خود صورتگر چین باشد

    جام می و خون دل هر یک به کسی دادند
    در دایره قسمت ا وضاع چنین باشد .

    حافظ هم انگار قطعه شناسه ها . داداش این شعر رو برای خودتون نوشتم ولی اگه خودتون خواستید عمومیش کنید این خط آخر رو لطعا حذف کنید

  71. عبدالله می‌گوید:

    یا وارث
    به قطعه که می رسم.سر به گوشه ای می گذارم و تنها چشم می دوزم به اراده و قدرت حزب الله.
    از دیروز به راهکارهایتان فکر می کنم.دلمان تنگ می شود برای فرمانده های جنگ.برای دستور به خط زدن…
    خدا قوت.
    یاحق

  72. خادم الشهدا می‌گوید:

    سلام به داداش حسین
    امشب از خیرنیمه شب سلام کردن گذشتم، گفتم سرشبی یه سلام کنم شاید جواب گرفتم.والا

    ضمن عرض تبریک به همه اهالی قطعه خصوصا صابخونه بزرگوار،به خاطراینکه کتاب نه ده در آستانه چاپ سیزدهم قرار گرفته اونم با جلد سخت.

    ۸۰ درصد فروش کتاب مردمی بوده.” اینم یه افتخار دیگه اضافه بر افتخاراتتون حاجی

    پاینده باشین ایشالا

  73. چوب خدا می‌گوید:

    خورشید چه عاشقانه پیمان می داد
    در وادی طوفان بلا جان می داد

    آن روز معلم شهادت چه غریب
    با نای بریده درس ایمان می داد!

    چند روز تا عاشورا؟؟؟؟

  74. ن.خ می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    اخیییش.نظر دادن تو قطعه خونم اومده بود پایین.
    اگه اینبار نقطه چین مرحمت نمیکنید یه تشکر بابت فونهای درشت زیر نظرات ارائه بدیم.
    تشکر که امشب پارتی بازی کردید و به غیر از سید احمد بزرگوار به بقیه هم فونت درشت هدیه دادید
    به همسر محترم سلام برسونید.یه خداقوت برای شما و صد تا خداقوت خدمت ایشون
    یا علی

  75. چوب خدا می‌گوید:

    مرتضى امیرى اسفندقه

    یگانه فاتح
    فروغ بخش شب انتظار، آمدنى ست
    نگار، آمدنى غمگسار، آمدنى ست
    به خاک کوچه دیدار آب مى پاشند
    بخوان ترانه شادى که یار آمدنى ست
    ببین چگونه قنارى ز شوق مى لرزد!
    مترس از شب یلدا! بهار آمدنى ست
    صداى شیهه رخش ظهور مى آید
    خبر دهید به یاران: سوار آمدنى ست
    بس است هر چه پلنگان به ماه خیره شدند
    یگانه فاتح این کوهسار، آمدنى ست

  76. چوب خدا می‌گوید:

    سعید بیابانکی

    خدا کند که بهار رسیدنش برسد
    شب تولد چشمان روشنش برسد

    چو گرد بر سر راهش نشسته ام شب و روز
    به این امید که دستم به دامنش برسد

    هزار دست پر از خواهشند و گوش به زنگ
    که آن انارترین روز چیدنش برسد

    چه سالها که در این دشت منتظر مانده ام
    که دست خالی شوقم به خرمنش برشد

    بر این مشام و بر این جان چه می شود یا رب…!
    نسیمی از چمنش ، بویی از تنش برسد

    خدای من دل چشم انتظارم تا چند
    به دور دست فلک بانگ شیونش برسد؟

    چقدر بر لب این جاده منتظر ماندن
    خدا کند که از آن دور توسنش برسد

  77. غریبه آشنا می‌گوید:

    عجب تسبیح قشنگی درست کرده این سیده خانم
    الحق که همه ستاره های بی شمار حضرت ماه هم خوش ذوقند وهم مبتکر

  78. ریحانه می‌گوید:

    سلام بر حسین
    اَلسّلامُ عَلیکَ یَا اَبا عَبدالله السّلام عَلیکَ یَا ابنَ الرَسول الله السَلامُ عَلیکَ یَابن اَمیر المُومنینَ وَ ابنَ سیدّ الوَصیینَ السّلامُ عَلیکَ یَا ابنَ فاطمَةََ سَیدة نِساء العالََمینَ اَلسَّلامُ عَلیکَ یا ثارالله وَابنَ ثاره وَالوِترَ المَوتورَ السَّلامُ علیکَ وَ عَلیَ الارواحِ ِ الّتی حَلّت بفنائِکَ عَلیکُم مِنّی جَمیعاً سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقیَ اللّیلُ وَ النَّهارُ یا ابَا اعبدالله لَقَد عَظُمَتِ الرَّزیَّة وَجَلت وَ عَظُمَتِ المُصیبَةِ بِکَ عَلینا وَ عَلی جمیعِ اَهلَِ الاسلامِ وَ جلَت وَ عَظمت مُصیبَتُکَ فِی السَمواتِ عَلی جَمیعِ اَهلِ السمواتِ فَلَعَن اللهُ اُمةً اسّسَت اَسَاسَ الظُلمِ وَ الجَورعَلیکُم اَهلَ البَیتِ وَ لَعنَ اللهُ اُمةً دَفَعتکم عَن مَقامکم وَ اَزالَتکُم عَن مَراتِبُکُمُ الَّتی رَتّبکُمُ الله فیها وَ لَعَن الله اُمةًََ قَتَلَتکُم وَ لَعنَ الله المُمَهدینَ لَهم بِا التَّمکین مِن قتالِکم بَرئتُ اِلی الله وَ الیکم ِمنهم وَ مِن اشیاعِهِم وَ اَتبائِهم وَاَولیائهم یا اَبا عَبدالله اِنی سِلم؛ لِمَن سالَمَکم وَ حَرب لِمَن حارَبَکم الی یَوم القیامةِ وَ لَعنَ اللهُ الَ زیادوَ ال مَروانَ وَ لَعن الله بَنی امیةَ قاطِبةً وَ لَعنَ الله ابنَ مَرجانةَ وَ لَعنَ الله عُمَرَ بنَ سعدٍ وَ لَعنَ اللهُ شمراً وَ لَعنَ اللهُ اُمةَ اَسرَجَت وَ الجَمَت وَ تَنَقَّبَت لِقتالِک بابی اَنتَ وَاُمی لَقَد عَظمَ مُصابی بِِکَ فاسئَلّ اللهَ الذّی اَکرَم مَقامَک وَ اَکرمنی بکَ ان یرزقَنی طَلبَ ثارکَ مَعَ امام منصورٍ مِن اَهل بَیت محّمد صَلی الله عَلیه وَ اله اللهمَ اجعَلنی عِندکَ وَجیهاً بالحسینِ عَلیه السّلام فی الدنیا وَ الاخرة یا ابا عبدالله انّی اَتقّربُ الی الله و الی رَسوله وَ الی اَمیرالمومنینَ وَ الی فاطمةَ وَ الی الحَسن وَ الیکَ بموالاتکَ وَ باالبَرائَة ممّن قاتلَک وَ نصٌبً لًکً الًحرب وَ باالبرائَة ممّن اسّس اَساسَ الظّلمِ وَ الجَور عَلَیکم وَاَبرَءُ الی الله رَسوله ممّن اسَسّ اساسَ ذلکَ وَ بنی عَلیه وَجَری فی ظُلمه وَ جَوره عَلیکم وَ علی اشیاعکم بَرئتُ الی الله وَ الیکم منهم وَ اتقّربُ الی الله ثمّ الیکُم بموالاتکم وَ موالاة وَلیکم وَ بالبرائَة من اَعدائکم وَ الناصِبینَ لَکم الحَربَ وَ بالبَرائَة من اشیاعهم وَ اَتباعهم انّی سلم؛ لمَن سالمکم وََ حَرب لِمن حاربَکم وَ وَلی لمن والاکُم وَ عدّو لمَن عاداکم فاسئلُ الله الذّی اَکرمنی بَمعرفتِکم وَ معرفةِ اَولیائِکم وَرزقنَنی البرائةِ من اَئدائکم اَن یَجعَلنی مَعکم فی الدنیا وَ الاخرةِ وَ ان یثّبت لی عِندکم قَدمَ صدقٍ فی الدنیا وَ الاخرة وَ اسئَلهُ اَن یُبَلّغَنی المَقامَ المَحمودَ لَکم عندَالله وَ اَن یَرزُقَنی طَلَبَ ثارکُم مَعَ امامٍ هدیً ظاهرٍ ناطقٍ بالحقّ منکّم وَ اسئَلُ الله بحقّکم وَ بالشّان الذّی لَکم عندَه اَن یُعطینی بمُصابی بکُم اَفضَلَ ما یُعطی مُصاباً بمصیبَة مصیبَة ما اَعظمها وَ اَعظَمَ رَزیّتَها فی السلام وَ فی جَمیعِ السَموات وَ الارض ِ اَللهمّ َ اجعَلَنی فی مَقامی هذا ممّن تَناله ُ منکَ صَلَوات وَ رَحمة وَمَغفرة اَللّهم اجعَل مَحیایَ مَحیا مُحمد وَ ال مُحمد وَ مَماتی مَمات مّحمد وَ ال مُحمد.اللهم انّ هذا یَومُ تَبَّرکت به بَنو اُمیةَ وَ بنُ اکلَة ِ الاکبادِ الّلعین ابنُ الّعین عَلی لسانکَ وَ لسان ِ نَبّیکَ صَلّی الله عَلیه ِ وَ اله ِ فی کلّ مَوطن ٍ وَ مَوقف ٍ وَقفَ فیه نَبیکَ صَلی الله علیه وَ اله ِ اللّهم العَن اَبا سُفیان َ وَ معاویه َ وَ یزیدَ بن َ معاویه َ علیهم منکَ اللّعنة اَبدالابدینَ وَ هذا یوم فَرحَت به ال زیادٍ و ال مروان َ بقتلهمُ الحسینَ صلواتُ الله علیه اللهم فضاعف علیهم اللعنَ منکَ وَ العذاب الالیمَ اللهم انّی اَتقّربُ الیکَ فی هذا الیو وَفی موقفی هذا وَ ایام حیوتی بالبرائه ِ منهم وَ الّلعنة ِ علیهم وَ بالموالات ِ لنبیکَ علیه ِ وَ علیه السلام.اللهم العن اَوّلَ ظالم ظلَمَ حقَ محمد وَ اخر تابعَ لهُ ذلکَ اللهمَ العَن العصابةََ جاهدت ِ الحسینَ وَ شایعَت و بایعَت و تابعَت علی قَتله ِاللهمَ العَنهم جمیعا.السلام عَلیکَ یا ابا عبدالله وَ علی اَرواح الّتی حَلّت بفنائک عَلیکَ من سلام الله ابدا ما بقیتُ وَ بقی اللّیل وَ النّهار و لا جَعلهُ الله اخر العهد ِ منّی لزیارتکَم السلام علی الحُسین وَ علی علّی ابن الحُسین وَ علی اولاد الحُسین وَ عَلی اصحاب الحسین اللهم خصّ انتَ اولّ ظالم باللعن منّی وَابدأ به اَولّا ثّم الثانی وَ الثالثَ وَ الرابعَ اللّهم العَن یزیدَ خامساً وَ العن عبیدالله بن زیادٍ و ابنَ مرجانة وَ عمر ابن سَعد وَ شمرا وَ الَ ابی سفیانَ وَ الَ زیاد وَ الَ مروان الی یَوم ِ القیمة.

  79. چوب خدا می‌گوید:

    ۲۷ نفر آنلاین
    کجا رفتین؟

  80. 2091 می‌گوید:

    سلام،دقیقا روز جمعه ای که قرار بود از سفر حج برگردین،داشتم این عمار آقارو گوش میدادم و سخت دلم گرفته بود از همسر خواستم که بریم بهشت زهرا و قطعه ۲۶،فاتحه ای نثار روح بابااکبر کردیم و زیارت قبولی شمارو اول به بابا اکبر گفتیم.مورچه های پایین قبر بابا اکبر همبازی خوبی برای پسرم شده بودند و البته با تاسف چندتاییشونورو هم له کرد.

  81. 2091 می‌گوید:

    آقای قدیانی،مثل اینکه این تاجر ورشکسته گفته که باید کاری کرد که بین اصول گرایان،البته از نوع طرفدار احمدی نژاد اختلاف بیفته تا خودشون به جون هم بیفتند و ما هم به مقاصدمون برسیم.بعدش مثل اینکه در یکی از مراسم های حاجی طوماری را تهیه کرده بودند تا حضار امضا کنند که ۵ بند داشته که ۳ تای اولی مربوط به دکتر و مشایی بوده و۲ تای آخری مربوط به سران فتنه.از این موضوع یک عده از بچه بسیجیها دلخورند که اولا چرا اول دکتر و بعدش سران فتنه،ثانیا چرا ۳ بند دکتر و ۲ بند سران فتنه.وآخر اینکه چرا آرزوی اینهارو داریم برآورده می کنیم واختلاف هامون رنگ جنگ وجدل به خودش گرفته وداریم پشت همو خالی می کنیم یعنی دقیقا چیزی که آقای راس فتنه گفته.می خواستم نظر شمارو در این مورد بدونم.

  82. سرباز جان بر کف می‌گوید:

    سلام دادش
    فقط به امید اینکه برام یه خط جواب سلام بنویسی نوشتم
    عشق می کنم جواب سلامم رو بدی سرباز حضرت ماه
    قربونت همه ی قورباغه های بد قواره
    التماس دعا

  83. ya zeinab می‌گوید:

    شما اول بنیاد شهید را نه اصلا واژه شهید در بنیاد شهید را برایمان تعریف کنید تا ما هم “حمایت از آثار فرهنگی فرزندان شاهد” را در یک جمله تعریف کنیم!

  84. خان باجی می‌گوید:

    نظر معاون سیما در مورد مجری “دیروز امروز فردا”

    دکتر علی دارابی معاون سیمای سازمان صدا و سیما ضمن اشاره ی ضمنی به تغییر مجری برنامه ی «دیروز امروز فردا»، یامین پور را متعهد و باسواد ولی جوان دانست.

    ‘علی دارابی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص علت قطع برنامه زنده ‘دیروز، امروز، فردا’ اظهارداشت: این برنامه از برنامه های پرمخاطب است و طبیعتا رسانه ملی خود این گونه برنامه ها را تعطیل نمی کند. این برنامه در حال برنامه ریزی جدیدی به لحاظ اجرا است.

    وی با بیان اینکه معتقد است که در این گونه برنامه ها باید از مجری کارشناس های متعدد و باسابقه استفاده کرد، گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه باید رقابت سالمی میان مجری کارشناس ها صورت بگیرد. معاون سیما خاطر نشان کرد: مجری وقتی نکته ای را به مهمان برنامه ای یادآوری می کند باید خودش هم در آن دوره زیست کرده باشد،بعضی از کارشناسان ما در عین متعهد و باسواد بودن، جوان نیز هستند و در آن فضا و حس و حال موضوع مطرح شده در برنامه نبودند،بنابراین صلاح دیدیم که یک بازنگری در تولید برنامه ‘دیروز امروز فردا’ داشته باشیم.

    ظاهراً‌ انتقاد برخی جریان ها و چهره های بانفوذ سیاسی نسبت به صراحت لهجه ی یامین پور در اجرای برنامه ی پرمخاطب «دیروز امروز فردا» در شبکه سه(شبکه جوان)،‌ مسوولان سیما را بر آن داشته که در سری جدید این برنامه از شخص دیگری به عنوان کارشناس مجری استفاده کنند.

    برنامه «دیروز امروز فردا» ۲۶ مرداد ماه با مناظره ی رسایی و جوانفکر درباره ی اظهارات مشایی بدون اعلام قبلی و درحالیکه خبر حضور محسن رضایی در این برنامه منتشر شده بود، پایان یافت.

    از مراد عنادی، حسن عابدینی و مرتضی حیدری به عنوان جایگزین های یامین پور در اجرای برنامه «دیروز امروز فردا» نام برده می شود.
    منبع خبر: http://rajanews.com/Detail.asp?id=64057
    .
    .
    .
    سلام علیکم
    جوان بودن ایشون هیچ ربطی به موضوع نداره . بگید رک گویی ایشون به مذاق آقایان خوش نیامده . والا فریدون جیرانی سنی ازش گذشته دو کلمه نمی تونه حرف حساب بزنه آدم دلش میخواد ساعت ۹ شب تلویزیونو بزاره جلوی در …
    خلاصه اینکه آقایونی که این کامنت رو میخونید ما آقای یامین پور رو میخواهیم . مثلا فکر کردید اختلاف سن آقای حیدری با آقای یامین پور چقدره ؟ مجریانی که نام بردید در همون دوره مد نظر شما فکر میکنید چند سالشون بوده ؟
    ملتو چی فرض کردید ؟
    تقصیر آقای یامین پور که اون راز مگو رو نمی گه .
    آقای یامین پور بگو برادر من نهایتش اینه که میگم برای شادی روح شهید آینده اجماعا” صلوات ( نیشخند)
    یاحق

  85. سربازةٌ می‌گوید:

    “حمایت از آثار فرهنگی فرزندان شاهد را یکی برای من در ستون نظرات معنی کند”
    حمایت از آثار فرهنگی فرزندان شاهد،یعنی…که یعنی؟!
    -دوستان من باب اطلاع رسانی عارضم که ۳عددنقطه چین بالا،حدفاصل “یعنی”و”که” کار خودم است!توجه داشته باشید که بنده هم قدرت نقطه چین کردن کامنتها رو دارم،البته فقط کامنتهایی که متعلق به خودم باشد!-
    ———————————————-
    بی شوخی، می خواستم جمله ای بنویسم که معنی کرده باشم/یاد آن حرفتان در پست آینده! افتادم که گفتید که امام فرمودند نویسنده برای چیزهایی که می نویسد هم باید جوابی داشته باشد، فلذا پشیمان شدم.(این یعنی اینکه من باب دوپست قبل-بخوانید دو درس گذشته- درس پس نداده ام،هنوز! شما بر کم جسارتیمان نگذارید که محتاطم!من.(عجب توجیهی!))
    ———————————————-
    در رابطه با کتاب ۹/۱۰ شما نگران نباشید،ابداً!
    ید الله فوق ایدیهم…
    همین،یعنی ختم کلام.چون ما ایمان داریم!

  86. عباس می‌گوید:

    آقا این چاپ ۱۳ کی حاضر میشه؟

  87. جهان بزرگی می‌گوید:

    سلام
    ننوشتی این ۴۹۲ صفحه ای که اضافه میشه به کتاب چی هست ؟…

  88. صبا می‌گوید:

    سلام نه ده محشر بود عالی اجرکم عند الله.من کلی باهاش گریه کردم و خندیدم البته بیشتر اشک ریختم آنقدر که احساس میکردم روحم به در و دیوار جسمم میزنه داشتم خفه میشدم البته اولاش.
    واقعا دینتون رو به حضرت ماه ادا کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.