آقای مدعی العموم! بیداری شما؟!

یک: گذشته از تحلیل دوستان انقلاب اسلامی، حتی دشمنان هم اعتراف کرده اند که دلیل عدم کارآیی تحریم های اقتصادی و تهدیدهای سیاسی شان، پیوند عمیق و دقیق ملت ایران با انقلاب اسلامی است. رابطه ولایی، عاشقانه، صمیمی و عاشورایی این ملت با رهبرشان، که «سمفونی کرمانشاه» آخرین تبلور آن بود، آنقدر هست که نقش بر آب می کند نقشه دشمن را. در آخرین انتخابات این نظام نیز ما شاهد یک حضور باشکوه و بی نظیر ۴۰ میلیونی بودیم. فردای این انتخابات آزاد، یعنی در موسم فتنه، باز هم ملت ایران، آزادانه به صحنه آمد و حماسه ۹ دی را آفرید. آفریننده این حماسه، همه ملت ایران بودند؛ همه آن ۴۰ میلیونی که آزادانه به فلانی و بهمانی رای دادند، آمده بودند تا آزادانه جان خود را نثار انقلاب اسلامی کنند. آغازین روزهای فتنه اما گروهی از اقشار ملت که به القای این و آن، اعتراضاتی داشتند، و همین نظام را مرجع صالح برای بیان اعتراض می پنداشتند، همین که دیدند و فهمیدند تقلب، اسم رمز آشوب است، خرج خود را از سران فتنه جدا کردند. هر روز که از فتنه می گذشت، از عِده و عُده فتنه گران کم شد تا در آشوب عاشورا، این فقط منافقین بودند که عرض اندام کردند.

دو: این روزها و در آستانه انتخاباتی دیگر در دل نظام جمهوری اسلامی، باز هم عده ای پروژه تشکیک در سلامت انتخابات را کلید زده اند و در پوشش حرف های ظاهرا خوب، برای نظام خط و نشان می کشند که انتخابات را باید آزادانه برگزار کرد و اعتماد مردم را جلب کرد. آنکه در این میدان از همه فعال تر است، مع الاسف باز هم آقای هاشمی است.

سه: در شرایطی که اعتماد ملت ایران به انقلاب اسلامی و اعتقاد قلبی شان به ولایت فقیه، همچون آرای ۴۰ میلیونی و سمفونی کرمانشاه، خار در چشم دشمنان شده است، آیا چنین اظهار نظراتی درباره رابطه این ملت با انقلاب خود و نظام خود، نباید پای مدعی العموم را به میدان بکشاند؟! آیا چون آقای هاشمی، آقای هاشمی است، می تواند به این رابطه مقدس، این ملت و این نظام، هر اهانتی را بکند؟! و متاسفانه ساکت باشد مدعی العموم؟! آیا جز این است که مدعی العموم، باید داعیه دار دفاع از آحاد ملت باشد؟! اگر سمفونی کرمانشاه فقط و فقط یکی از جلوه های رابطه این ملت با نظام محبوب خویش است، اینگونه سخن گفتن آقای هاشمی، آیا چیزی جز توهین همزمان به ملت و نظام است؟! آیا این توهین جرم نیست؟! در شرایطی که ملت ایران حاضرند برای انقلاب اسلامی و رهبرشان آزادانه جان بدهند، هشدار دادن به این نظام که تو باید انتخابات را آزادانه برگزار کنی، یک اهانت آمیخته به جرم نیست؟! در حالی که ملت ایران، اینچنین عاشق رهبرشان اند، آیا سخن گفتن از جلب اعتماد ملت به انقلاب اسلامی، توهین ممزوج به محکومیت نیست؟! اگر جز این نیست، پس مدعی العموم محترم کجاست؟! آیا باز هم باید نظاره گر کلید زدن پروژه تشکیک در آرای مردم باشیم؟! آیا این قبیل فتنه ها را نباید در نطفه خفه کرد؟!

چهار: البته در اینکه مردم ما بی اعتماد و بی اعتقاد به اهالی فتنه و خاندان اشراف و پدر معنوی احزاب کارگزاران یک و دو یعنی جریان انحرافی هستند، هیچ شکی نیست. شاید بعضی ها که خودشان را عدل انقلاب اسلامی تصور می کنند، و یادشان رفته که ملاک، حال فعلی افراد است، گمان کرده اند بی اعتمادی مردم به ایشان، همانا بی اعتقادی شان به اصل انقلاب اسلامی است! رابطه این ملت با نظام، گرم گرم است. آنکه باید در پی جلب اعتماد و کسب اعتقاد این ملت باشد، جمهوری اسلامی نیست، بلکه بعضی ها هستند! این حرف ها را البته زودتر از من، باید جناب مدعی العموم بزند که اصلا معلوم نیست کیست و کجاست؟! آقای مدعی العموم! بیداری شما؟!

روزنامه جوان/ ۳۰ مهر ۱۳۹۰

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. میلاد پسندیده می‌گوید:

    یکبار حرفش را می شنویم و حالمان بد می شود و یکبار شما دوباره برای تحلیل، حرفش را تکرار می کنی و حالمان دوباره بد می شود… اما تکه می اندازی و حالش را می گیری، حالمان را جا می آورد… دستت درست یکه تاز!

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “این روزها و در آستانه انتخاباتی دیگر در دل نظام جمهوری اسلامی، باز هم عده ای پروژه تشکیک در سلامت انتخابات را کلید زده اند و در پوشش حرف های ظاهرا خوب، برای نظام خط و نشان می کشند که انتخابات را باید آزادانه برگزار کرد و اعتماد مردم را جلب کرد. آنکه در این میدان از همه فعال تر است، مع الاسف باز هم آقای هاشمی است.”

    “آیا باز هم باید نظاره گر کلید زدن پروژه تشکیک در آرای مردم باشیم؟! آیا این قبیل فتنه ها را نباید در نطفه خفه کرد؟!”

    “این حرف ها را البته زودتر از من، باید جناب مدعی العموم بزند که اصلا معلوم نیست کیست و کجاست؟! آقای مدعی العموم! بیداری شما؟!”

    خواب است… خوابِ خواب!
    هر چه لازم بود را گفتید داداش؛
    ممنون!

    “آیا چون آقای هاشمی، آقای هاشمی است، می تواند به این رابطه مقدس، این ملت و این نظام، هر اهانتی را بکند؟!”

  3. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش چه حالی می بریم وقتی اسم این سمفونی رو میاری. کلا” این کلمه ی سمفونی خیلی زیباست و زمانی که یک اسم دیگه بهش اضافه می شه به زیباییش می افزاد.
    سمفونی کرمانشاه.
    سمفونی مورچه ها.
    سمفونی داداش حسین!
    سمفونی مبصر قطعه!

  4. چشم انتظار می‌گوید:

    آقای هاشمی کلا” انسان فعالی است چه آن زمانی که در خط بود چه الان که به شدت خط خطی است. نمی دانم قسمت چه کسی می شه ترمز ایشون رو بکشه.

  5. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    چند روز پیش یکی از اساتیدمان گفت اینطور که از ظواهر امر پیداست، انتخابات مجلس هم مثل قبلی، نمایشی خواهد بود.
    چقدر حرص خوردم از این حرفش، پرسیدم استاد شما آینده نگری میکنید؟ علم غیب دارید؟
    گفت: هیچ کسی سیستم این نظام را به اندازه هاشمی نمی شناسد، هاشمی حرف بی حساب نمیزند!

    چقدر دلم می خواست بگویم هاشمی غلط کرده، ولی نگفتم. اگر می گفتم گریه ام می گرفت.
    مثل روباه پر مکر و حیله است این آدم، بلانسبت روباه البته.

  6. سنگربان می‌گوید:

    فکر کنم مدعی العموم به فکر یه نامه سرگشاده دیگه ،که بعد انتخابات رو می کنه….
    نمی دونم چرا بعضی ها اینقدر تنوع طلبند!!
    یه دوره دشمن هاشمی اند. و حالا دیگه که همه گذاشتنش کنار از تدبیر این آقا دم می زنند که دارو دستش هم دیگه قبولش ندارند….
    حالا آقای هاشمی شده سیستم شناس …
    اون اگه سیستم حکومت جمهوری اسلام و رهبری امام مون “خامنه ای ” می شناخت که تو فته ۸۸ گند نمی زد…
    به نظر من این آقا هر کاری کرده تو انقلاب ایضاً بعد انقلاب، دستش درد نکنه ملت هم تو فتنه ۸۸ کف خیابون هزینه این زحماتشو دادن دیگه بسه ! دست از سر ما بردارند…
    پررو شون کرده این نظام نجیب……….

  7. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سخنرانی های (شما بخونید “مزخرفات”) اخیر این جناب رو که می بینم، لعنت هزار باره می فرستم بهش. خیلی شیوه خبیثانه ای در پیش گرفته.
    مدعی العموم که خوابه، باید به حضرت عزرائیل التماس دعا بگیم!!

  8. م.طاهری می‌گوید:

    دنیا را بیداری برده، جناب مدعی العموم را خواب!

  9. سلاله 9 دی می‌گوید:

    این آقا همیشه دوست دارد، توهمات خود را به جامعه القا کند و کلا برای همه چیز یک راهکار نشان بدهد، حتی زمانی که هیچ مشکلی نیست. از این قسمت صحبت هایش که ” لازم است فاصله میان مردم و به خصوص نسل جوان با نظام و مسئولان کشور کم شود.” بیش تر از بقیه صحبت هایش لجم گرفت.
    همیشه طوری حرف می زند که انگار بین اعتقادات این نسل و نسل اول و دوم انقلاب فاصله افتاده.

  10. سلاله 9 دی می‌گوید:

    امام خامنه ای در دیدار با دانشجویان کرمانشاه:

    نسل جوان، بار انقلاب را بر دوش داشته است و دارد و در آینده هم خواهد داشت. این مخصوص جوان دهه‌ى ۶۰ نیست؛ جوان دهه‌ى ۹۰ هم که شما هستید، بار سنگینى را بر دوش دارید. و من مى‌بینم و مشاهده میکنم که بحمدالله جوان کشور ما، بخصوص جوانان دانشجو و تحصیلکرده، این بار را بخوبى پیش میبرند و ان‌شاءالله به منزل خواهند رساند.

  11. جلال معترف می‌گوید:

    شما دقیق زدید به هدف داداش حسین.
    ایشون چون آقای هاشمی هستن، هر کاری دلشون بخواد می تونن انجام بدن بی اینکه کسی کاری به کارشون داشته. نمی دونم چرا مسئولای مربوطه غافلن از جو شومی که این آقا ایجاد میکنه.
    نمیفهمم چرا ازش غافلن،
    به قول مامانبزرگم: خدا شر این شخص را به خودش برگرونه.

  12. فجرنور می‌گوید:

    با مطلبی با موضوع کوسه منتظرم
    fajrenoor.blogfa.com

  13. پاییز می‌گوید:

    …اِهدِنا الصِّراط المُستقیم.صِراط الّذینَ اَنعمتَ عَلَیهِم غیر المغضوبِ علیهِم ولا الضــّـالّین.
    پروردگارا ما رابه راه راست هدایت فرما.راه کسانی که به آنان نعمت دادی؛همانان که نه به بیراهه رفته وبه خشم تو گرفتار شدند و نهگمگشتگانند که راه درست را نشناخته اند.

    الـــــــــــــهی آمیــــــــــــن.

  14. احساس می‌گوید:

    “آیا چون آقای هاشمی، آقای هاشمی است، می تواند به این رابطه مقدس، این ملت و این نظام، هر اهانتی را بکند؟!”

    همین یه جمله رو اگه بخونه باید بره پشت سرشم نگاه نکنه دیگه!

  15. فدای رهبر می‌گوید:

    سلام ستاره ها…
    در شرایطی که ملت ایران حاضرند برای انقلاب اسلامی و رهبرشان آزادانه جان بدهند، هشدار دادن به این نظام که تو باید انتخابات را آزادانه برگزار کنی، یک اهانت آمیخته به جرم نیست؟! در حالی که ملت ایران، اینچنین عاشق رهبرشان اند، آیا سخن گفتن از جلب اعتماد ملت به انقلاب اسلامی، توهین ممزوج به محکومیت نیست؟! اگر جز این نیست، پس مدعی العموم محترم کجاست؟!
    تا کی باید این مدعی العموم حرص ما رو در بیاره و داداش حسین و امثالهم جورش رو بکشند؟!چرا هیچ کاری بااین خاندان ندارن؟چرا؟؟؟

  16. ابواللفضل می‌گوید:

    سلام به همه وال استریتی های ایرانی!….
    یکبار دیگر حتما باید بنویسی که ما امار نمی خواهیم بلکه عمار می خواهی!م…
    خوب است که اندکی پاسخگو باشند در مقابل نظام و رفتارهای م . ه و ف. ه.
    واقعا حرف قشنگی زد اما روح الله که ملاک وضع فعلی افراد است . الان هم آقای هاشمی بجای بدهکاری به نظام طلبکار هم تشریف دارن! رو که نیست! سنگ پا…!!! ( شاید این آخری رو نقطه چین کنی ولی خوب شد حرف دلمو زدم. آخیش!)

  17. چشم انتظار می‌گوید:

    آقای مدعی العموم، رفته گل بچینه!

  18. هوشنگ می‌گوید:

    ایشون اگر حرفی برای گفتن داشت اینقدر در جمع های دستچین شده دورو بری هاش سخنرانی نمیکرد بلکه یک بار هم در میان چهار تا بسیجی این حرفها رو میزد

  19. azadie.ir می‌گوید:

    ناامید کننده اند ایشان

  20. پرستو می‌گوید:

    پیوند مردم با انقلاب در حال گسسته شدنه . چرا واقعیت رو نمی بینید ؟؟

  21. ... می‌گوید:

    پرستو!
    شما تنهایی به این نتیجه رسیدین؟!!!!!!!!!!!! آخ هی! حالا ما چیکار بکنیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.