انگلیس «WEDNESDAY» دارد اما «۹ دی» ندارد!!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ طرحی فوق العاده زیبا از میلاد پسندیده

طرح: منتظر، وبلاگ نامه شماره ۳۶۰

۲ طرح از حامد توکلی، وبلاگ سوشیانس

طرحی در اعتراض به تخریب خانه تاریخی شهید نواب صفوی/ وبلاگ مجتبی واحدیان

۳ تصویر قشنگ و بی رنگ از دوران نوجوانی، جوانی و عاشقی پدرم…

پدرم در حال اجرای یکی از نمایش های تئاتر/ نخستین روزهای حوزه هنری

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

 علی عبدالله صالح با اگزوز موتور، حسنی مبارک با دم شتر، دیوید کامرون با سم اسب، پلیس لندن با شیهه شلاق، با زوزه روباه پیر، با قلاده، با چند راس اسب، با هینده پتیکو پتیکو پتیکو بر سینه دانشجویان انگلیسی! با وحشت! با ماشین آب پاش! با تفنگ گلوله پاش! پلیس ضد شورش با سگ هار، اوباما با سیلی بدون پشتوانه، قابیل با بیل، زنبیل با شنود، ملک عبدالله با نفت، گوساله سامری با تلمود، بزغاله های اسرائیل با تحریف، نمرود با آتش، سارکوزی با سانسور، آل خلیفه با آلت قتاله، قذافی با قتل، بن علی با تانک، و نتانیاهو با صحنه جرم، ساکت می کنند مردمان شان را. این همه که گفتم، «ببرهای قابیل»اند. فرزندان ناخلف آدم. مخالفان حوا. شیر مادر بزرگ، حرام شد بر حرامیان. آه آدم گرفت دامن نابرادران یوسف را. عزیز مصر، فرزند یعقوب است و فراعنه مصر، حواریون ابلیس. آه از اصحاب تثلیث. ارباب لفت و لیس. چکمه پوشان انگلیس. شیاطین سرخ! تهمت زنندگان به مریم. به مردم. به شکم های بی غذا. به قحطی زدگان بور. به شهروندان نمودار خودکشی. همان آزار دهندگان عیسی. اذیت کنندگان موسی. اپوزیسیون نانجیب نوح. بت های زمان ابراهیم. ابوسفیان های آخر الزمان. طعنه زنندگان با زبان. خوارج از راه عدل. خرس گنده های «قطب جنون». کرکس های ناکس. شاهین های بی ترازو… دم شتر و سم اسب و شیهه شلاق و داغ دروغ…

طرحی زیبا، دقیق و وقت شناسانه از عباس اسلامی، مدیر وبلاگ آفتاب مهتاب

جمهوری اسلامی اما با مردمش، تاکید می کنم با مردمش، باز هم تاکید می کنم با مردمش، با یوم الله ۹ دی، با قشنگ ترین چهارشنبه همه تاریخ، در خیابان انقلاب اسلامی، سیلی می زند به آمریکا و اسرائیل. «آقا»، این رهبر عاشورایی ما که لب تر کند، جان ناقابل می دهیم برایش، اخیرا گفت: «انقلاب اسلامی در بین تمام انقلاب ها یک استثناست»، آری! جمهوری اسلامی هم در بین همه نظام ها یک استثناست. پلیس ضد شورش این نظام الهی، یک ملت عاشورایی است که وقتی بسیج می شود، از حادثه آشوب، حماسه عاشورا می سازد: یوم الله ۲۳ تیر و یوم الله ۹ دی. جمهوری اسلامی با مردمش بر دهان اغتشاش می زند. اینجا که لندن نیست؛ مردم دوست دارند نظام شان را. انگلیس «WEDNESDAY» دارد، اما این قدرت را ندارد که از چهارشنبه هایش «۹ دی» بسازد. «۹ دی» دلیل استثنای جمهوری اسلامی از هر نظامی در هر گوشه جهان است. جمهوری اسلامی ملت دارد، ولی انگلیس ملت ندارد. در جنگ ساندیس و انگلیس، باز هم بی بی سی باخت. «بی بی سی فارسی» ندا را کشت و «بی بی سی انگلیسی» اطلاع رسانی آزاد را، اما دنیا دید که دست دیوید کامرون آلوده شد به خون جوانان انگلیسی. دیوید کامرونوویچ! قصاب بالکن سلطنتی! جنایتکار شهر جنگ زده لندن. شهر شیشه های شکسته. شهر غارت. شهر دست برد به سوپر مارکت ها. سرقت از بانک ها. شهر ارواح گرسنه. طیاره های یونیسف به جای شمال آفریقا، باید بر فراز شهر لندن بچرخند و برای قحطی زدگان چشم آبی، ساندویچ بفرستند پایین. اشغال گران قدس از کودکان غزه گرسنه ترند. اسرائیل دارد در فلسطین اشغالی، شهرک می سازد، تا وقتی کودکان غزه بزرگ شدند و به سرزمین مادری شان برگشتند، برای خانه سازی، نیازی به عمله و بنا نداشته باشند. به به! دنیا تازه دارد زیبا می شود. ما بر خلاف تمدن غرب هرگز به پایان تاریخ فکر نمی کنیم. برای ما تازه تاریخ دارد آغاز می شود.

طرح قشنگی از محمد حسینی

مردم انگلیس، مرغ عزا و عروسی اند؛ عروسی سلطنتی. حکومت نظامی سلطنتی. قتل سلطنتی. سگ سلطنتی. اسب سلطنتی. لعنت به سلطنت دیکتاتورها. مرگ بر این سلطنت انگلی. بنازم خدای خامنه ای را که چه جای حقی نشسته است. ما که داریم از چوب خدا لذت می بریم؛ بکش کامرون، بکش! تیر برگشت به صاحب کمان، در ماه مرداد. همان ماه ۲۸ مرداد. انگلیس اصلا از جنس کودتاست، اما چون روباه قصه ما پیر شده است، حالا علیه مردم خود کودتا می کند این پیر خرفت! کشتن مردم که هنر نیست. حالا فلان روزنامه غربی، به لندن می گوید «شهر جنگ زده». کامرونی ها شاکی هستند از نام فامیلی دیوید. داوود پیامبر خوش الحانی بود؛ این صدا، کاریکاتور آن صداست! من عاشق «ربنای داوود» هستم. به دیو می زند این نخست وزیر دیوانه. صدای سم اسب. صدای نکره عرعر! سرهنگ زرد برادر دیکتاتور سبز است. سرهنگ دیوید کامرون(!)، سرهنگ قذافی را عامل اغتشاش انگلیس می داند!! نگو جنگ خرچنگ ها، بگو جنگ سرهنگ ها! خدایا! تو را شکر که احمق اند جملگی دشمنان ما. لندن کار قذافی بود! بیرمنگام کار ایمن الظواهری! منچستر کار ببرهای تامیل! لیورپول کار گالیور! اگر سرهنگ دیوید کامرون راست می گوید؛ پس خاک بر سر حکومتی که از قذافی می خورد. دیشب نه پریشب در استادیوم آزادی بوقچی پرسپولیس عجب شعار قشنگی می داد: «منچستر انگلیس، خاک بر سر انگلیس»!! بعد از بهار عربی، پس از پائیز عبری، حالا این تمدن غرب است که درون قفس نشسته است. جوجه را اما آخر پائیز باید شمرد. اقتصاد ما را تحریم می کنند، دلار خودشان سقوط می کند. سیاست ما را تهدید می کنند، خودشان فرو می پاشند. در معجزه بودن انقلاب اسلامی چه کسی شک دارد؟!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ طرح: ناظر، وبلاگ در آن است…

رهبرا! ای امام خوبی ها! ای سالار! ای اشبه الناس به سیمای روح الله! ای حضرت ماه! ای فرزند زهرا! ای دلیل بودن ما! ای امام سیدحسن نصرالله! ای صاحب پلاک، ملاک، راه و چفیه شهدا! ای جانباز! ای عباس نگهدار! هر چقدر هم خدا را بابت شما، بابت نعمتی به نام «خامنه ای» شکر کنیم، کم است. «آقا»! حق با شماست؛ الحق که انقلاب اسلامی یک استثناست. در فتنه ۸۸ کلمه به کلمه ات، «حمایت همراه با هدایت» بود، و این هر ۲ همراه با «بصیرت». این فقط ملت شماست و این فقط ملت خمینی و خامنه ای، ملت ماست که می تواند «۹ دی» خلق کند. دهه فجر ما از ۱۲ بهمن ۵۷ شروع شد، اما هنوز ادامه دارد. «این بانگ آزادی» هنوز هم دارد «کز نای جان» می خیزد. روزی در مصر، روزی در مصراته، هم اینک در قلب اروپا. این بار مردم مغرب زمین، از مسلمین، «علم مبارزه» دارند می آموزند. دانشجویان آکسفورد، فقط رازی به کاشف الکل نیستند؛ شیعه و سنی برای شان شده اند کاشف اعتراض. کاشف قیام. با اتوبوس و ساندیس و مرخصی و تبلیغات هم کسی حاضر نیست خودش را هزینه سرهنگ دیوید کامرون کند! اما اینجا ما عشق می ورزیم به خامنه ای. حتی ساندیس این نظام هم برای ما مقدس است. دشمن بخواهد حرف مفت بزند، به او می گوییم: «چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه»، اما انگلیس بهتر است سربازان خود را از عراق و افغانستان فرا بخواند، برای لندنستان و منچسترستان! نیروهای ناتو، حالا یک چشم شان به قلب اروپاست!! یونیسف باید سفیر صلح بفرستد به لندن. دیده بان حقوق بشر باید مجازات کند قاتل لندن را. حکومت نظامی توهین به کرامت شهروندان انگلیسی است. قالیباف باید به شهردار لندن نامه بنویسد. علی لاریجانی باید نامه بنویسد به مجلس نشینان انگلیس، که وکیل سلطنت اید یا نماینده مردم؟! احمدی نژاد باید دعوت به آرامش کند سرهنگ دیوانه را. سرهنگ دیوید کامرون! ما هم می خواستیم بی جنبه بازی درآوریم، همین «حاج حسین» در همین «کیهان» باید تیتر می زد: «انگلیس هفته بعد سقوط می کند»، ولی ما بی جنبه نیستیم. در انگلیس، هفته قبل، کرامت انسانی سقوط کرد!! ما این را گفته بودیم سال ها پیش که «مرگ بر انگلیس». انگلیس به جای سم اسب، به جای سگ هار، اگر می تواند با ملتش به جنگ اغتشاش طلبان برود. کوکاکولا هم بدهند، ما قبول می کنیم! مرخصی هم! اتوبوس هم! انگلیس اما «۹ دی» ندارد. آمریکا برای دلار مفلوک، «۹ دی» ندارد. بی پشتوانه تر از پول غرب، تمدن غرب است. بی پشتوانه تر از دلار، سرهنگ باراک اوباماست! باراک اوباماوویچ! قصاب گوآنتانامو! کاخ سفیدوویچ! قصاب هیروشیما! آمریکاوویچ! قصاب ناکازاکی! کراوات زده هایی که از قذافی هم سرهنگ ترند! حکومت نمی ماند با تفنگ. با سم اسب. با سگ هار. ملتی اگر دارید، بفرستید. تیر نکشید علیه ملت خود. جنایت کار نخوانید ملت تان را. این آشوب طلبان، ملت خودتان اند. اگر نیستند، ملت شما کجاست؟! سرهنگ سارکوزی! در آشوب چند وقت پیش پاریس، ملت تو کجا بود؟! انگلیس باید به جای لقب «سر»، لقب «سرهنگ» بدهد به دیوید کامرون! آن جا لندن است. هنوز هم شیشه های شهر جنگی شکسته اند. اینجا اما تهران است. اینجا ام القرای جهان اسلام است. اینجا ایران است. اینجا جمهوری اسلامی است. اینجا یک استثناست. اینجا «۹ دی» دارد. اینجا «سیدعلی» دارد. اینجا ما می میریم برای امام مان. «آقا»ی مان. اینجا که کوفه نیست. اینجا عشق تکرار می شود؛ مشروطه مشروعه معشوقه! اینجا به کوری چشم «ایالت عیش»، «ولایت عشق» است… گفت: رهبرا! شاید از حادثه می ترسیدیم؛ تو به ما جرئت طوفان دادی.

روزنامه کیهان/ ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ 

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    به به…
    چه عکسهائی! چه سلیقه ای!

  3. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  4. جواد می‌گوید:

    چه شود!!!
    منتظریم، بدجور!

  5. سیداحمد می‌گوید:

    وای که چقدر کولاک باید باشه این متن! خیلی وقته که داداش حسین، دل نوشت، ننوشته! بعد از خیلی وقت، خیلی می چسبه!

  6. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    صلوات نشانه محبت به حبیب خداست.
    صلوات موجب بر آورده شدن حاجات است.
    صلوات موجب روشنایی قبر و قیامت است.
    صلوات باعث نجات از آتش جهنم و داخل شدن در بهشت است.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  7. سلاله 9 دی می‌گوید:

    تا آقای قدیانی دل نوشت را بگذارند؛

    بر خامنه ای، رهبر خوبان، صلوات.

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ.

  8. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    بی صبرانه منتظر متن داداش حسین هستیم..

  9. ف. طباطبائی می‌گوید:

    دل نوشت، چقدر خوب. منتظریم…

  10. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۸ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  11. سلاله 9 دی می‌گوید:

    بهترین توشه‏ ها در این ساعات با برکت، انس باخداى متعال، رو کردن به او، دل بستن به او، خواستن از او و سخن گفتن با اوست. عزیزترین چیزى هم که در این روزها و در این ماه از خدا می ‏خواهید، «تقوا» باشد: «واسعدنى بتقواک و لا تشقنى بمعصیتک.» سعادت، در تقواست. دنیا، در تقواست. آخرت، در تقواست. فتح و پیروزى، در تقواست. و گشایش در همه امور و فرج الهى، در پرهیزکارى و تقواست.
    پس، از خدا بخواهیم که دل با تقوا به ما عنایت کند. یعنى به جاى این‏که دل ما جذبِ هوس ها و هواها شود و انگیزه ‏هاى دنیایى و مادّى و شخصى و حقیر، ما را به سوى خود جذب کند، اراده خدا جذبمان سازد و محبت او، ما را به خود جذب نماید و این، بر همه کارهاى ما، پرتو افکن باشد.
    امام خامنه ای، ۷۳/۱۱/۱۴

  12. ف. طباطبائی می‌گوید:

    آقای قدیانی!
    ما همچنان منتظریم. فکر نکنید رفتیم. سکوت دوستان نشونه عدم حضور نیست.

  13. چشم انتظار می‌گوید:

    متن نیست، طلاست، گوهر است.

  14. چشم انتظار می‌گوید:

    “ف. طباطبایی بزرگوار”
    انشاءالله تا دقایقی دیگر سکوت را خواهیم شکست. هر چند که ستاره ها، کلا” با سکوت و مشتقات آن مثل ساکت و… میانه ای ندارند.

  15. چشم انتظار می‌گوید:

    “به یاد سجاد عزیز”
    اگه بی صبرانه منتظر متن “داداش” نباشیم، فکر می کنید چاره ی دیگه ای هم داریم؟

  16. چشم انتظار می‌گوید:

    “سید احمد جان”
    این روز شمارت برای قلب انسان تپش معکوس میاره و هر چی به اون شب های خاص نزدیک می شی، تپشش زیاد تر می شه. مجموعا” روز شمار قشنگی رو باب کردی. اصولا” تخصص باب کردن سنت های قشنگ رو داری.

  17. سیداحمد می‌گوید:

    حضرت آقا بر سر سفره افطار!

    http://www.islamupload.ir/user_uploads/iuseydahmadd225/eftari-agha02.jpg

    جوونیمون فدات آقاجان…

    و اما فردا صبح:

    اولین متن اختصاصی حسین قدیانی برای خبرگزاری فارس، در قطعه مقدس ۲۶

  18. سیداحمد می‌گوید:

    قابل توجه دوستان؛

    صبح که بنده اداره هستم؛ می توانید در متن صبح اول شوید!

  19. سیداحمد می‌گوید:

    تیتر متن امشب با “چهارشنبه” آغاز می شود…

  20. میلاد پسندیده می‌گوید:

    عالی… همین قدرش کافیست… هنوز این شکسته نفسی عکس ها برای من سؤالیست!

  21. چشم انتظار می‌گوید:

    حتما” اولاش این است چهارشنبه اتوبوسی…
    درضمن “سید احمد” اول شدن خیلی لذت داره، ولی اول شدن بعد “بسم الله…”شما و “سلام برحسین*” اون یکی ستاره، صفای دیگه ای داره.
    این هم توجیه فردا اگه اول نشدیم!

  22. ف. طباطبائی می‌گوید:

    آها، فهمیدم!!
    “چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمائی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه.”

  23. چشم انتظار می‌گوید:

    چه صفایی کنیم امشب با متنی که در تیترش “چهارشنبه” دارد…

  24. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار بزرگوار؛

    اینو نگی چی بگی؟!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    به به آقا میلاد؛ کم پیدائی؟
    در مورد عکس ها هم خودتو ناراحت نکن برادر!

  25. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان به ذهن خود فشار نیاورید، عمرا بتوانید تیتر را حدس بزنید!

    یعنی آخر تیتر است ها؛ شاهکار!

  26. میلاد پسندیده می‌گوید:

    من؟ … !!!… با منی سید احمد؟… من کم پیدام؟!!
    شما برو یک چرخی بزن ببین تو یک سال و خورده ای فاصله کامنت گذاشتن من بیشتر از یک پست شده؟!… آقا من پای ارادت به قطعه شوخی ندارم ها… بگیر کتمو وووووووووو.

    من کمتر کامنت می گذارم شما اذیت نشوید، بد می کنم؟

  27. ط.عبدی پور می‌گوید:

  28. جواد می‌گوید:

    سرم سوت کشید!!!
    برم مقدای آب قند بخورم و بیام

  29. چشم انتظار می‌گوید:

    “سید احمد بزرگوار”
    اینو که من نگفتم!

  30. میلاد پسندیده می‌گوید:

    در مورد تیتر مطالب قطعه ثابت شده اگر حتی ما درست هم حدس بزنیم، در آخرین لحظات داداش حسین براساس اصل غافلگیری، تیتر را عوض می کند تا بگوید دیدید گفتم؟

  31. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۲* رسول خدا (صلى الله علیه و آله) :

    اگر بنده «خدا» می ‏دانست که در ماه رمضان چیست [چه برکتى وجود دارد] دوست می داشت که تمام سال، رمضان باشد.

    بحار الانوار، ج ۹۳، ص ۳۴۶

  32. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۴۵
    تعداد افراد آنلاین: ۲۲ نفر

    ماشالله ستاره های حزب الله!
    داداش حسین بی همتای بسیجیها فــــــــــدائی داری….

  33. چشم انتظار می‌گوید:

    سید احمد!
    اینو نگم، اینو میگم:
    امشب دل هر ستاره ا ی دریایی است
    چـــون منتظر نـوشته ی رؤیایـــی است
    حق است، که “سد احمد” ما می گوید
    شه کار بود، کار “داداش غوغایی” ست

  34. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    عشق “حســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین” است، چه ها می کند…!

  35. چشم انتظار می‌گوید:

    در ضمن، یادمان رفت از “سلاله ی ۹ دی” تشکر کنیم به خاطر این روایات و احادیث نابی که تقدیم می کنند. دستت بخوره به ضریح ابا عبدالله انشاءالله.

  36. فاطمه می‌گوید:

    سلام!
    کی این متن می ذارید پس؟!
    تا این متن نخونیم که خوابمون نمی بره…
    شاید بعدش هم نتونستیم بخوابیم!

  37. میلاد پسندیده می‌گوید:

    تا ده دقیقه دیگر اگر متن نرسد می روم سحر بر می گردم… منت گذاشتن نیست ها… نیازمند خوابم… امروز دروی برنج بود آخه! آخییی

  38. آیه می‌گوید:

    اییییییییییییییی
    هنوز نیومده که…
    یاستارالعیوب

  39. چشم انتظار می‌گوید:

    نام “حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین” درد، دوا میکند…!

  40. میلاد پسندیده می‌گوید:

    به به… دوستان مشاعره می کنند

  41. چشم انتظار می‌گوید:

    پس می بینم چرا هر وقت “میلاد” میاد تو قطعه بوی عطر “برنج ایرانی” همه جا رو پر می کنه. برو بخواب عزیز برادر، که ما بیداریم. ولی جان من! خوابت هم می بره وقتی همش تو ذهنت متن داداش رژه بره.

  42. میلاد پسندیده می‌گوید:

    سید احمد؛ تا الآن چند تا کامنت را پاک کرده ای؟

  43. چشم انتظار می‌گوید:

    این “مشاعره” هم یک روش “اعتراض گونه ی مسالمت آمیز” همراه با عشق و ارادت به “داداش حسین” و عدم رؤیت فونت های درشته!

  44. میلاد پسندیده می‌گوید:

    آی گفتی چشم انتظار… هر شب وسطای خواب با موبایل چک می کنم قطعه را… فقط موبایلم نمی تواند کامنت بدهد… رایانه هم جایی است که مزاحم خواب دیگران می شود.

  45. چشم انتظار می‌گوید:

    “آیه ی بزرگوار”
    پیشنهاد می کنم بجای اینکه اینطور از سویدای دل “اییییییییییی” بکشین! به خاطر اسم مقدسی که انتخاب کردین، چند “آیه” قرآن برای شادی روح “بابا اکبر” شهید و همه ی شهدای جنگ تحمیلی و تحلیلی قرائت کنیم.

  46. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ.
    و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین.

    و اما

    ۱- دوستانی که هنوز عکس نگذاشته اند، دارند به زیبایی ستون کامنت، کم لطفی می کنند.

    ۲- میلاد! منتظریم کیهان آپ شود.

  47. ط.عبدی پور می‌گوید:

    کیهان آپ شد!

  48. چشم انتظار می‌گوید:

    باور کن “میلاد” این درد مشترک همه ی ماست… دخترم شب ها می گه بابا، من از این نور موبایلت خوابم نمی بره ولی چون “داداش حسیننته” اشکال نداره!
    ببخشید مسائل خانوادگی شد ولی بهونم این بود که بگم: ستاره ها خانوادگی عاشق قطعه و… و… هستند.

  49. سلاله 9 دی می‌گوید:

    چشم انتظار بزرگوار!
    تشکر از دعای خیرتان و انشاءالله زیارت شش گوشه ی ارباب(ع)، در همین امسال روزی همه ی ستاره های قطعه شود.
    می کشی مرا حسین.

  50. سیداحمد می‌گوید:

    همه هیسسسسسسسس!

    مطلبو با آرامش و بی سر و صدا بخونید؛
    آفرین فرزندانم!

  51. ط.عبدی پور می‌گوید:

    من حدود ساعت ۱۱:۲۰ رفتم رو سایت آپ شده بود وخواندم

  52. فاطمه می‌گوید:

    ببخشید قضیه عکس چیه؟! چه عکسی؟!

  53. ط.عبدی پور می‌گوید:

    “بنازم خدای خامنه ای را که چه جای حقی نشسته است. ما که داریم از چوب خدا لذت می بریم؛ بکش کامرون، بکش! تیر برگشت به صاحب کمان، در ماه مرداد. همان ماه ۲۸مرداد”
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  54. سیداحمد می‌گوید:

    “آری! جمهوری اسلامی هم در بین همه نظام ها یک استثناست. پلیس ضدشورش این نظام الهی، یک ملت عاشورایی است که وقتی بسیج می شود، از حادثه آشوب، حماسه عاشورا می سازد: یوم الله ۲۳تیر و یوم الله ۹دی.”

    به به…

  55. سیداحمد می‌گوید:

    “جمهوری اسلامی با مردمش بر دهان اغتشاش می زند. اینجا که لندن نیست؛ مردم دوست دارند نظام شان را. انگلیس «WEDNESDAY» دارد، اما این قدرت را ندارد که از چهارشنبه هایش «۹دی » بسازد.”

    به به… به به…

  56. سیداحمد می‌گوید:

    “جمهوری اسلامی ملت دارد، ولی انگلیس ملت ندارد. در جنگ ساندیس و انگلیس، باز هم بی بی سی باخت. «بی بی سی فارسی» ندا را کشت و «بی بی سی انگلیسی»اطلاع رسانی آزاد را، اما دنیا دید که دست دیوید کامرون آلوده شد به خون جوانان انگلیسی.”

    احسنت…

  57. سیداحمد می‌گوید:

    “به به! دنیا تازه دارد زیبا می شود. ما برخلاف تمدن غرب هرگز به پایان تاریخ فکر نمی کنیم. برای ما تازه تاریخ دارد آغاز می شود.”

  58. فاطمه می‌گوید:

    عالی بود…….
    حرف نداشت……..
    یک مشت بر دهان بی قدرت های اون وری ……
    و یک لگد به عشق قدرت های خودمان ……….
    خدایا شکرت دیگر ابر قدرتی وجود ندارد…….
    ابر قدرت یعنی قدرت خدا” جمهوری اسلامی ایران عزیز”

  59. سیداحمد می‌گوید:

    “ما که داریم از چوب خدا لذت می بریم؛ بکش کامرون، بکش! تیر برگشت به صاحب کمان، در ماه مرداد. همان ماه ۲۸مرداد. انگلیس اصلا از جنس کودتاست، اما چون روباه قصه ما پیر شده است، حالا علیه مردم خود کودتا می کند این پیر خرفت!”

    الله اکبر…

  60. ف. طباطبائی می‌گوید:

    آقای قدیانی جدا شاهکاره. فوق العادست، فوق العاده.

  61. سیداحمد می‌گوید:

    “خدایا! تو را شکر که احمق اند جملگی دشمنان ما.”

  62. سیداحمد می‌گوید:

    “رهبرا! ای امام خوبی ها! ای سالار! ای اشبه الناس به سیمای روح الله! ای حضرت ماه! ای فرزند زهرا! ای دلیل بودن ما! ای امام سیدحسن نصرالله! ای صاحب پلاک، ملاک، راه و چفیه شهدا! ای جانباز! ای عباس نگهدار! هر چقدر هم خدا را بابت شما، بابت نعمتی به نام «خامنه ای» شکر کنیم، کم است.”

    جانم…

  63. سیداحمد می‌گوید:

    “این بار مردم مغرب زمین، از مسلمین، «علم مبارزه» دارند می آموزند. دانشجویان آکسفورد، فقط رازی به کاشف الکل نیستند؛ شیعه و سنی برای شان شده اند کاشف اعتراض. کاشف قیام. با اتوبوس و ساندیس و مرخصی و تبلیغات هم کسی حاضر نیست خودش را هزینه سرهنگ دیوید کامرون کند! اما اینجا ما عشق می ورزیم به خامنه ای. حتی ساندیس این نظام هم برای ما مقدس است. دشمن بخواهد حرف مفت بزند، به او می گوییم: «چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه»، اما انگلیس بهتر است سربازان خود را از عراق و افغانستان فرابخواند، برای لندنستان و منچسترستان!”

    احسنت…

  64. سلاله 9 دی می‌گوید:

    {«آقا»، این رهبر عاشورایی ما که لب تر کند، جان ناقابل می دهیم برایش}

    سید علی
    صد جان طلبد، یک جان به چه ارزد؟

  65. چشم انتظار می‌گوید:

    “داداش حسین”
    اگه با این زبان الکن بگم “احسنت، مرحبا” فکر کنم بهتر باشه. چون در ازای این نوشته ی طوفانی، فقط باید همین گفت و گفت:

  66. سیداحمد می‌گوید:

    “بی پشتوانه تر از پول غرب، تمدن غرب است.”

    احسنت!

  67. سلاله 9 دی می‌گوید:

    عالی بودن متن به کنار، تیتر بسی زیبا و غیرمنتظرانه بود.
    “انگلیس «WEDNESDAY» دارد اما «۹ دی» ندارد !!”

    طیب الله انفاسکم
    انشاءالله بارها و بارها از زبان “حضرت آقا” بشنوید این عبارت را در تایید خودتان.

  68. سیداحمد می‌گوید:

    “آن جا لندن است. هنوز هم شیشه های شهر جنگی شکسته اند. اینجا اما تهران است. اینجا ام القرای جهان اسلام است. اینجا ایران است. اینجا جمهوری اسلامی است. اینجا یک استثناست. اینجا «۹ دی» دارد. اینجا «سیدعلی» دارد. اینجا ما می میریم برای امام مان. «آقا»ی مان. اینجا که کوفه نیست. اینجا عشق تکرار می شود؛ مشروطه مشروعه معشوقه! اینجا به کوری چشم «ایالت عیش»، «ولایت عشق» است… گفت: رهبرا! شاید از حادثه می ترسیدیم؛ تو به ما جرئت طوفان دادی.”

    تبارک الله…

  69. چشم انتظار می‌گوید:

    این متن قشنگ و تکان دهنده، به مثابه ی آن سفره ی پر برکتی است که هر کس برای “بصیرت افزایی” خود، قسمتی از آن را ویژه می نگرد. جدای از “سید احمد خوب قطعه” که همیشه، “گلچینی از کلام حسین” رو باز آوری می کنند و چه بجا، من از این جمله خیلی بهره بردم:
    (شیاطین سرخ! تهمت زنندگان به مریم. به مردم. به شکم های بی غذا. به قحطی زدگان بور. به شهروندان نمودار خودکشی. همان آزاردهندگان عیسی. اذیت کنندگان موسی. اپوزیسیون نانجیب نوح. بت های زمان ابراهیم. ابوسفیان های آخر الزمان. طعنه زنندگان با زبان. خوارج از راه عدل. خرس گنده های «قطب جنون». کرکس های ناکس. شاهین های بی ترازو… دم شتر و سم اسب و شیهه شلاق و داغ دروغ…)

  70. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین!

    بی نظیری، کلمه ندارم برای ابراز حس و تشکر!
    واقعا شیک و ماندگار است این مطلب.

    “انگلیس «WEDNESDAY» دارد اما «۹ دی» ندارد !!”

    عالی بود، جمله جمله اش خاص بود.
    سالاری به مولا!

  71. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    خیلی باحال بود.دستت طلا داداش حسین

  72. چشم انتظار می‌گوید:

    با اجازه ی سید احمد:
    ” فاطمه ی بزرگوار”
    منظور سید “احمد عزیز” از عکس، همان عکس کنار اسمتان است که از طریق آدرس زیر می توانید یک عکس به سلیقه ی خودتان انتخاب نمایید.
    http://in-my-place.blogsky.com/gravatar.htm

  73. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۹ دی= قشنگ ترین چهارشنبه همه تاریخ

    جمهوری اسلامی با مردمش سیلی زد به آمریکا و اسرائیل

  74. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    آقای قدیانی تبریک عرض می کنم بابت چنین قلم و استعداد و هنر و ذوقی.
    زبان ناتوان است از بیان زیبائیه مطلبتان.

    “اینجا ایران است. اینجا جمهوری اسلامی است. اینجا یک استثناست. اینجا «۹ دی» دارد. اینجا «سیدعلی» دارد. اینجا ما می میریم برای امام مان. «آقا»ی مان. اینجا که کوفه نیست. اینجا عشق تکرار می شود؛ مشروطه مشروعه معشوقه!”

  75. سلاله 9 دی می‌گوید:

    نشریه آمریکایی ‘هافینگتن پست’: میرحسین موسوی و مهدی کروبی به خاطره تبدیل شده‌اند و کسانی که دو سال پیش به خیابان‌ها آمدند هم، دیگر هیچ علاقه‌ای به تعقیب وضعیت این دو نفر ندارند.
    این نشریه در سرمقاله خود اضافه کرد: زندگی عادی مردم در تابستان گرم تهران ادامه دارد و این بی‌تفاوتی نسبت به وضعیت این دو نفر، در ماه رمضان تشدید شده است.
    جهان نیوز

    شیخ بی سواد هم، دیگر تبدیل شد به خاطره.
    نشریات امریکایی هم البته یک مقدار دیر می گیرند…

  76. سیداحمد می‌گوید:

    البته خانم “فاطمه”
    جز انتخاب عکس باید لطف کنند اسمشان را هم تغییر دهند،

    چشم انتظار جان،
    حواسم به وظایفم هست!!!

  77. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    من می تونم تیتر رو حدس بزنم.
    اینه: “انگلیس «WEDNESDAY» دارد اما «۹ دی» ندارد !!”
    دیدید؟

  78. به جای امیر می‌گوید:

    سقوط (گفت و شنود)

    گفت: اوضاع بحرانی و آشفته انگلیس بدجوری دولتمردان این کشور را به وحشت انداخته است.
    گفتم: حیوونکی ها حق دارند! می خواستند با فتنه ۸۸ به جمهوری اسلامی ضربه بزنند، آتش به جان خودشان افتاده است.
    گفت: مردم آمریکا هم روز ۱۷ سپتامبر را «روز خشم» اعلام کرده و قصد تظاهرات سراسری دارند.
    گفتم: دیکتاتورهای عرب هم که یکی بعد از دیگری تق شان درآمده و تالاپ تالاپ زمین می خورند.
    گفت: اوباما گفته است، این بحران ها اگرچه خطرناک هستند ولی آمریکا و اروپا نباید امید خود را از دست بدهند!
    گفتم: یارو از پشت بام یک آسمانخراش ۳۰ طبقه سقوط کرده بود به طبقه دهم که رسید، با خودش گفت؛ خوشبختانه تا اینجا که به خیر گذشت!!

  79. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    الله اکبر…
    الله اکبر…
    الله اکبر…

    عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم… همین!

  80. چشم انتظار می‌گوید:

    شرمنده سید جان!
    شما همیشه بیشتر از وظایفتان، (البته من می گم لطفتان) عمل کردید و اجرتان هم با صاحب آن قبه ی طلایی با پرچم سرخ.
    غرض فقط همراهی بود و لاغیر.

  81. سیداحمد می‌گوید:

    “سرهنگ زرد برادر دیکتاتور سبز است. سرهنگ دیوید کامرون(!)، سرهنگ قذافی را عامل اغتشاش انگلیس می داند!! نگو جنگ خرچنگ ها، بگو جنگ سرهنگ ها!”

    چقدر زیبا نوشتید،
    خواندنش لذت دارد!

  82. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    بیست، عالی، حرف حساب؛ ایول داداش!

    سلام داداش حسین!
    هم اکنون نیازمند جواب سلام شما با فونت درشت هستیم!

  83. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    اینجا ام القرای جهان اسلام است. اینجا ایران است. اینجا جمهوری اسلامی است. اینجا یک استثناست. اینجا «۹ دی» دارد. اینجا «سیدعلی» دارد. اینجا ما می میریم برای امام مان. «آقا»ی مان. اینجا که کوفه نیست. اینجا عشق تکرار می شود؛ مشروطه مشروعه معشوقه! اینجا به کوری چشم «ایالت عیش»، «ولایت عشق» است… گفت: رهبرا! شاید از حادثه می ترسیدیم؛ تو به ما جرئت طوفان دادی.

  84. سلاله 9 دی می‌گوید:

    اقتصاد ما را تحریم می کنند، دلار خودشان سقوط می کند.
    سیاست ما را تهدید می کنند، خودشان فرو می پاشند.

    خدایا! تو را شکر که احمق اند جملگی دشمنان ما.

  85. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    حسین قدیانی: سلام سید احمد، سلام بچه‌ها، سلام مرتضی اهوازی!

    عقده‌ای شدیم رفت!

    ———-
    آذرخش!
    این بیش‌تر یه کشف بود تا یه حدس!!!
    خسته نباشید!

  86. ف. طباطبائی می‌گوید:

    آقای قدیانی چقدر این قسمتش را زیبا و غرور آفرین گفتید:

    “حکومت نمی ماند با تفنگ. با سم اسب. با سگ هار. ملتی اگر دارید، بفرستید. تیر نکشید علیه ملت خود. جنایت کار نخوانید ملت تان را. این آشوب طلبان، ملت خودتان اند. اگر نیستند، ملت شما کجاست؟! سرهنگ سارکوزی! در آشوب چند وقت پیش پاریس، ملت تو کجا بود؟!”

  87. ف. طباطبائی می‌گوید:

    اجازه هست به “آذرخش” سلام کنم؟

    سلام آذرخش!!

  88. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    این رهبر عاشورایی ما که لب تر کند، جان ناقابل می دهیم برایش
    قطره قطره خون های بچه های قطعه فدای” رهبر”

  89. سیداحمد می‌گوید:

    چه زیبا و دلرباست قطعه ای از بهشت… چه کامنت های قشنگی شده…

  90. ف. طباطبائی می‌گوید:

    نزدیک ۱۰۰ نظر برای فقط ۲ ساعت! این یعنی کولاک بودن این متن تاریخی!

  91. آذرخش می‌گوید:

    با اجازه صاحب خونه کمی به حاشیه برم.
    سلام ف. طباطبائی.

  92. سایه می‌گوید:

    مثل همیشه غرور آفرین و بی نظیر!

    مخصوصا اوج متن که همیشه آخرش هم هست، و اشک شوق همه رو در میاره:

    “اینجا «سیدعلی» دارد. اینجا ما می میریم برای امام مان. «آقا»ی مان. اینجا که کوفه نیست. اینجا عشق تکرار می شود؛ مشروطه مشروعه معشوقه! اینجا به کوری چشم «ایالت عیش»، «ولایت عشق» است…
    گفت: رهبرا! شاید از حادثه می ترسیدیم؛ تو به ما جرئت طوفان دادی.”

    امیدوارم قلمتان همیشه پایدار بماند برادر.

  93. سیداحمد می‌گوید:

    از همه دوستانی که لطف کردند و برای ایمیلشان عکس انتخاب کردند تشکر می کنم؛
    جالب اینجاست که خیلی از سایت های این طرفی و حتی اون طرفی! دارند همین کار را می کنند.

    ولی هیچ جا، قطعه مقدس۲۶ نمی شود! آخر
    “اینجا قطعه ای از بهشت است”

  94. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    رهبرا! ای امام خوبی ها! ای سالار! ای اشبه الناس به سیمای روح الله! ای حضرت ماه! ای فرزند زهرا! ای دلیل بودن ما! ای امام سیدحسن نصرالله! ای صاحب پلاک، ملاک، راه و چفیه شهدا! ای جانباز! ای عباس نگهدار

  95. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    ایران که کوفه نیست

    ایران که کوفه نیست، مگر مرده‌ایم ما؟!
    ما عهد بسته‌ایم، قسم خورده‌ایم ما!

    بدمست نیستیم که پیمانه بشکنیم
    عمری است تا به عهد تو سربرده‌ایم ما

    «روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق»*
    راهی به جز ولای تو نسپرده‌ایم ما

    ما با امام عهد وفای تو بسته‌ایم
    با او بگو که عهد تو چون برده‌ایم ما!

    «بر ما بسی کمان ملامت کشیده‌اند»**
    این فخر ماست تیری اگر خورده‌ایم ما

    گر سنگ‌های کینه این نابرادران
    ور بار جور اجنبیان، گرده‌ایم ما

    امروز نیست دشنه و دشناممان نصیب
    از طعنه رقیب نیازرده‌ایم ما

    ما دل به های و هوی زمستان نباختیم
    هرچند اگر به حادثه پژمرده‌ایم ما

    دست تو باد بر سر ما باقی ای خدا!
    دست دعا نگر که برآورده‌ایم ما!
    ———-
    *حضرت حافظ

    کلیپ زیبا و حماسی ایران که کوفه نیست از ساخته های احمد علی راغب با شعر استاد شهرستانی و صدای گروه کر
    تصویری:
    http://www.salamsabzevar.com/files/fa/news/1389/3/22/711_694.wmv
    صوتی:
    http://www.asemanbook.com/clip/irankekoofenist69151.mp3

  96. سایه می‌گوید:

    ممنونم سید احمد آقای بزرگوار به خاطر عکس زیبایی که گذاشتین.
    قربونشون برم که دارن افطار می کنن!

  97. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    (جمهوری اسلامی ملت دارد, ولی انگلیس ملت ندارد.)
    *بزرگترین ثروت برای نظام همین است که مردم پشت سرش باشند. … این چه حکومتی است که ظرف دو روز _ روز عاشورا ان خباثتها را راه انداختند, روز چهارشنبه این حرکت عظیم راه افتاد_می توانند یک چنین بسیج عظیم ملی را در سرتاسر کشور بکند ? امروز کدام کشور دیگر, کدام حکومت دیگر چنین قدرتی دارد ? *
    بخشی از بیانات رهبر در ۱۹دی ۱۳۸۸

  98. آیه می‌گوید:

    ایول آمدهههههههههههههه
    بریم بخونیم
    یا ستارالعیوب

  99. قاصدک منتظر می‌گوید:

    اقای قدیانی!
    سلام
    با اجازه ی شما, یک سوال بی ربط با متن بپرسم ?
    امشب در منزل یکی از اقوام مهمان بودیم, بحثی راجع به قیام مختار و این که چرا امام سجاد(ع) از این قیام حمایت نکرد, پیش امد; خیلی دلم می خواست در جواب اعصاب خردکن بعضی ها, پاسخ دندان شکنی بدهم. هرچه فکر کردم که از بین متن های شما مطلبی به خاطر بیاورم, چیزی به ذهنم خطور نکرد. لطفا اگر صلاح می دونید نظرتون رو راجع به این موضوع بدهید ?

  100. سیداحمد می‌گوید:

    سایه بزرگوار!

    لطف کنید ایمیل بسازید و برای ایملتان عکسی انتخاب کنید.
    http://in-my-place.blogsky.com/gravatar.htm

  101. سیداحمد می‌گوید:

    پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲:۰۰ بامداد
    تعداد افراد آنلاین: ۱۵ نفر

    ماشالله بچه ها!
    داداش حسین عزیز فــــــــدائی داری…

  102. چشم انتظار می‌گوید:

    “مرتضی اهوازی عزیز”
    اول بگو، نگفتی! برای کدوم مشکل جوونیت، دعا کنیم. بعد هم اینقدر نگران نباش، بلاخره آرزوی دیدن “حسین قدیانی:” اجابت خواهد شد هر چه دیرتر شیرین تر.

  103. چشم انتظار می‌گوید:

    شاید برخی از بچه ها این کلیپ تکان دهنده ی “علامه مصباح یزدی” رو دیده باشند، ولی دیدم بی مناسبت نیست که براتون بذارم دیدنش خالی از “غم و اندوه” نخواهد بود. “خیانت خاص الخواص بی بصیرت”
    http://hadafonline.ir/media/nava/sokhanrani/mesbah/rahbari1/sabre_bar_khianat.3gp

  104. آیه می‌گوید:

    اسرائیل دارد در فلسطین اشغالی، شهرک می سازد، تا وقتی کودکان غزه بزرگ شدند و به سرزمین مادری شان برگشتند، برای خانه سازی، نیازی به عمله و بنا نداشته باشند
    ***
    نگو جنگ خرچنگ ها، بگو جنگ سرهنگ ها
    ***
    اقتصاد ما را تحریم می کنند، دلار خودشان سقوط می کند. سیاست ما را تهدید می کنند، خودشان فرو می پاشند.
    ****
    حکومت نمی ماند با تفنگ. با سم اسب. با سگ هار. ملتی اگر دارید، بفرستید. تیر نکشید علیه ملت خود. جنایت کار نخوانید ملت تان را. این آشوب طلبان، ملت خودتان اند. اگر نیستند، ملت شما کجاست؟!
    ****

    مشروطه مشروعه معشوقه!

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
    خیلیییییییی
    خیلی قشنگ ار آقا میگی داداش از قم نامه تاحالا…عجیب به دلم میشینه

  105. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز دوازدهم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ زَیّنّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ واسْتُرنی فیهِ بِلباسِ القُنوعِ والکَفافِ واحْمِلنی فیهِ على العَدْلِ والإنْصافِ وامِنّی فیهِ من کلِّ ما أخافُ بِعِصْمَتِکَ یا عِصْمَةَ الخائِفین.

    خدایا زینت ده مرا در آن با پوشش وپاکدامنى وبپوشانم در آن جامه قناعت وخوددارى ووادارم نما در آن بر عدل وانصاف وآسوده ام دار در آن از هر چیز که مىترسم به نگاهدارى خودت اى نگه دار ترسناکان.

  106. آیه می‌گوید:

    سلام
    آقا سید عکس هم انتخاب کردم!!! دیگه راحت تاییدی رو بزنید

  107. دیده بان می‌گوید:

    سلام داداش حسین ستاره ها.
    همیشه اومدم اما فقط یکی دو بار پیغام گذاشتم.آخه ما کوچیکتر از اونیم که واسه داداش بزرگمون احسنت و آفرین و مرحبا بنویسیم.
    این بار اما اومدم بگم دم شما داغ حاج حسین آقای قدیانی،دو جلد کتاب قطعه ۲۶ عجب روح ما رو تازه کرد.
    دیگه حفظ شده بودم ۹/۱۰ رو از بس خوندمش.
    راستی واسه نمایشگاه سال آینده باز هم چیزی چاپ می کنید؟
    پیش از این اکثر مطالب رو کپی میکردم تو کامپیوترم و پرینت میگرفتم ازش اما با این دو جلد کتاب خدایی خیلی لطف کردین در حق ما.
    راستی اون روز توی بهشت زهرا چند قطعه پایین تر از مزار بابا اکبر بزگوارتون وقتی به قول خودتون اشتباهی گذرتون خورد به محل تجمع طلبه سیرجانی و باز هم اشتباهی و بر حسب اتفاق یه متن خوندین صداتون رو ضبط کردم و اون صدا ماجراها ساخت برای ما و یک عده از دوستان…

    راستی اجازه هست اون فایل رو به بعضی از رفقا بدم؟

    فرزرند خلف بابا اکبر!اگر فرصت بود به وب جمع و جور و تازه تاسیس ما هم یه سری بزنید.
    بالاخره ما هم جوجه افسر جنگ نرمیم و یه قدری کمک به آموزش داریم تا بتونیم خوب بپریم.
    منتظر نگاه رنجه تون هستم،خیلی منتظرمون نذارید.

    الهم احفظ سیدنا و قائدنا الخامنه ای(روحی فداه)

  108. میلاد پسندیده می‌گوید:

    این متن فقط یاد خاطرات متن های ناب حسین قدیانی نبود… این متن خودش یکی از آن شاهکار های ناب است… اینجا جایش است که بگوییم این متن خوب نبود… عالی نبود… حتی فوق العاده هم نبود…فراتر از همه اینها بود… این متن در حد حسین قدیانی بود.

  109. سایه می‌گوید:

    “ای حضرت مــــــــــــاه! ای فرزند زهــــــــــــرا! ای دلیل بودن مــــــــا! ای امـــــــــــــام سیدحسن نصرالله! ای صاحـــــــب پـــــــــــــــلاک، مـــــــــــلاک، راه و چفیه شــــــــــــهدا! ای جــــــــــــــانباز! ای عبـــــــــــاس نگهـــــدار! هر چقدر هم خــــــــدا را بابت شــــــــــــــــما، بابت نعمتی به نام «خامــــــــــــنه ای» شکر کنیم، کـــــــــــــــم است. ”
    .
    .
    واقعــــــــــــــا کــــــــــــــم اســـــــــــــت.

  110. چوک دیریا می‌گوید:

    بسم الله
    سلام
    خسته نباشید و خدا قوت حاج حسین یا داداش حسین و یا ……. بچه بسیجی ها
    همیشه این سبک نوشتن رو دوس داشتم ولی یاد نگرفتم بنویسم
    خیلی لذت بردم از آنجا که گفتین: بعدا احتیاجی به عمله و بنا نیست یعنی دارن زحمت می کشن برا فلسطینی ها
    راستی میشه لطف کنید و بگید برای اینکه اینطور بنویسم باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم؟

  111. صبا می‌گوید:

    یعنی خیلی قشنگ بود خیلی!

  112. صبا می‌گوید:

    “پلیس ضد شورش این نظام الهی، یک ملت عاشورایی است که وقتی بسیج می شود، از حادثه آشوب، حماسه عاشورا می سازد”

    کاش یکی بود اینو ترجمه می کرد واسه دیوید کامرون می خوند. مخصوصا این تیکه شو!

    “اینجا که لندن نیست؛ مردم دوست دارند نظام شان را.
    جمهوری اسلامی ملت دارد، ولی انگلیس ملت ندارد.
    انگلیس بهتر است سربازان خود را از عراق و افغانستان فرا بخواند، برای لندنستان و منچسترستان!
    اگر می تواند با ملتش به جنگ اغتشاش طلبان برود. کوکاکولا هم بدهند، ما قبول می کنیم! مرخصی هم! اتوبوس هم! انگلیس اما «۹ دی» ندارد.”

  113. صبا می‌گوید:

    “«آقا»، این رهبر عاشورایی ما که لب تر کند، جان ناقابل می دهیم برایش”

    “رهبرا! … ای دلیل بودن ما!… هر چقدر هم خدا را بابت شما، بابت نعمتی به نام «خامنه ای» شکر کنیم، کم است. «آقا»!”

  114. صبا می‌گوید:

    “اینجا ایران است. اینجا جمهوری اسلامی است. اینجا یک استثناست. اینجا «۹ دی» دارد. اینجا «سیدعلی» دارد. اینجا ما می میریم برای امام مان. «آقا»ی مان. اینجا که کوفه نیست. اینجا عشق تکرار می شود؛ مشروطه مشروعه معشوقه! اینجا به کوری چشم «ایالت عیش»، «ولایت عشق» است… گفت: رهبرا! شاید از حادثه می ترسیدیم؛ تو به ما جرئت طوفان دادی.”

    خیلی دلنشین بود. اصلا هر جا شما واسه آقا می نویسید متن تان آسمانی می شود، این دل ها انگار به پرواز در میایند!
    پدر شهید تان همنشین امام حسین علیه السلام باشند ان شا الله.

  115. صبا می‌گوید:

    “دیوونه داداشی”!

    سلام بر حسین*
    و آن (*):
    ستاره ای است بر بام خورشید!
    من عمرا می فهمیدم منظورتان را! ممنون بابت توضیح.

  116. صبا می‌گوید:

    ببخشیدا شرمنده، خیلی حرف زدم!
    “دانشجویان آکسفورد، فقط رازی به کاشف الکل نیستند؛” منظور از “رازی” آیا راضی به معنای رضا بودن نیست؟

  117. امین 2060 می‌گوید:

    سلام
    خیلی قشنگ بود
    این جمله چقدر به دل نشست:
    “اسرائیل دارد در فلسطین اشغالی، شهرک می سازد، تا وقتی کودکان غزه بزرگ شدند و به سرزمین مادری شان برگشتند، برای خانه سازی، نیازی به عمله و بنا نداشته باشند.”
    التماس دعا
    یا علی

  118. سایه می‌گوید:

    ببخشید جناب سید احمد آقا که انتخاب عکسم دیر شد.
    حالا که دیگه راضی هستین انشاءالله؟
    دو تا “ماه” نمادین زرد و آبی چطوره؟
    حالا چرا فرمودین ایمیل بسازم،برای همین هم که تونستم بذارم!؟

  119. محمد می‌گوید:

    فراخوان “ف.ه” به دادگاه:
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9005220102

  120. سایه می‌گوید:

    “هر شهیدی کربلایی دارد، خاک آن کربلا، تشنه ی خون اوست، و زمان انتظار می کشد تا پای آن شهید بدان کربلا رسد و آنگاه … خون شهید، جاذبه ی خاک را خواهد شکست و

    ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روح اش را از آن، به سفری خواهد برد
    که برای پیمودن آن هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد.”

    سالار شهیدان اهل قلم :::مرتضی آوینی:::

  121. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ###انگلیس «WEDNESDAY» دارد اما «۹ دی» ندارد!!###

    “دیشب نه پریشب در استادیوم آزادی بوقچی پرسپولیس عجب شعار قشنگی می داد: «منچستر انگلیس، خاک بر سر انگلیس»!!

    ###انگلیس «WEDNESDAY» دارد اما «۹ دی» ندارد!!###

  122. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…
    هر چقدر خدا را بابت نعمتی به نام «حسین قدیانی» شکر کنیم، کم است…

    هر چقدر….

  123. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “اینجا ما عشق می ورزیم به خامنه ای…”

    دشمن بخواهد حرف مفت بزند، به او می گوییم: «چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که پدرم را برد جبهه»

    اما انگلیس بهتر است سربازان خود را از عراق و افغانستان فرا بخواند، برای
    لندنستان و منچسترستان!!!…

    ####احمدی نژاد باید دعوت به آرامش کند سرهنگ دیوانه را…”

    #سرهنگ دیوید کامرون!
    ما هم می خواستیم بی جنبه بازی درآوریم، همین «حاج حسین»
    در همین «کیهان» باید تیتر می زد: «انگلیس هفته بعد سقوط می کند»،
    ولی ما بی جنبه نیستیم!!
    در انگلیس، هفته قبل، کرامت انسانی سقوط کرد!!
    ما این را گفته بودیم سال ها پیش که:
    «مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرگ بر انگلیس».

  124. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    یادش بخیر شعارهای ۹دی:لعن علی عدوک یاعلی.موسوی و کروبی و خاتمی

  125. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “اشغال گران قدس از کودکان غزه گرسنه ترند. اسرائیل دارد در فلسطین اشغالی، شهرک می سازد، تا وقتی کودکان غزه بزرگ شدند و به سرزمین مادری شان برگشتند، برای خانه سازی، نیازی به عمله و بنا نداشته باشند.”

  126. عطشان می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بچه بسیجی ها
    متنتون خیلی خیلی جالب بود همیشه نگاه متفاوتتون من رو غافل گیر می کنه و دید جدیدی نسبت به مسائل به من می ده !
    البته بعضی وقتها منظورتون رو نمی گیرم نه که فکر کنید آی کیوم پایینه نه مشکل من اینه که کمی عجولم وقتی می بینم متن جدید گذاشتید دوست دارم زود به آخرش برسم همین عجله باث دوباره خوندن میشه که این هم توفیق مضاعفه

  127. http://1175.blogfa.com می‌گوید:

    http://1175.blogfa.com
    تصویرحضور حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی در میان رزمندگان دفاع مقدس
    خاطره آیت الله نوری همدانی از جبهه ها+ عکس
    تصویر به یاد شهیدحسن باقری Gen. Hassan Bagheri
    تصویر شهید رسول مصطفایی از خبرنگاران صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران
    این تصویر را ببینید
    آخرین عکس شهید محمد حسین فهمیده
    فراموشی رزمنده‌ای در کنج خرابه‌ها +عکس
    تصویر کمتر دیده شده از شهید مهدی باکری
    تصاویر بدون شرح
    تصویرکمتر دیده شده نماز پیر مراد مسلمانان حضرت امام خمینی (ره)
    دعا
    تصاویر منتشر نشده از دکتر حسن عباسی دوران دفاع مقدس
    عکس های منتشر نشده از حوادث بحرین
    بی حجابی+تصویر
    تصاویر شهید حاج رحیم دلفان وشهید توکل مصطفی زاده
    تصویر شهید رجایی در جبهه های نبرد Rajai martyr in the battle front image
    ژنرال های جوان خمینی (ره) + عکس
    Young Generals – Ayatollah Khomeini

  128. عطشان می‌گوید:

    سلام بر همه ی دوستان شب زنده دار
    داشتم کامنت های دوستان رو می خوندم دیدم به به همگی گویا دیشب بیدار بودید حیف دوست داشتم دیشب من هم می بودم ولی اگه این یارانه نه ببخشید رایانه ام رو روشن کنم علاوه بر نور مانیتورش صدای وحشتناکش هم همه رو کلافه می کنه ! به هر حال شب های دیگه جای من رو هم خالی کنید ها !
    راستی جناب “چشم انتظار گرامی ” اشعارتون خیلی قشنگه یعنی ممکنه من هم بعد از دو سال که شاگردی آقای قدیانی رو کردن بتونم . من که چشمم آب نمی خوره !

  129. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    جناب چشم انتظار بزرگوار
    ممنون که به فکرم هستید؛ همون فله‌ای دعا کنید ما رو بس!
    خیلی مخلصتونم

    یه چیزی رو امروز متوجه شدم که فکر می‌کنم باید بگم؛ دوستانی هستن که یا بزرگ‌تر از من هستن و یا این‌که از خواهران هستن و من تا حالا نمی‌دونستم و فکر می‌کنم بعضی اوقات به چشم یه رفیق هم‌سن و سال باهاشون صحبت کردم که خلاف ادب که نه ولی خوب باید بهتر صحبت می‌کردم…
    اسم نمی‌برم چون دقیقا نمی‌دونم کدوم بزرگوارها هستن! فقط حلال کنید و به بزرگی‌تون ببخشید…

  130. ........... می‌گوید:

    ازتون متنفرم متنفر

  131. ........... می‌گوید:

    قدیانی فارس چقدر بهت میده؟پول مفت خیلی حال میده؟

  132. ........... می‌گوید:

    ما برای تمدید کردن اینترنتمون باید کلی از این ور و اونور بزنیم و پس انداز کنیم ولی شماها مفت مفت هر ماه شارژتون میکنن.چقدر میگیرید که می ارزه اینقدر وقت تو نت بذارید؟قدیانی چقدر میگیری؟احمد خان چقدر میگیری که اینقدر حوصله به خرج میدی برای این سایت؟قدیانی از بالاها پول میگیره تو از قدیانی؟اگه لنگ نون شبت باشی دیگه حالی نمیمونه بیای اینجا و به ملت بگی برن آواتار و عکس انتخاب کنن.

  133. جواد می‌گوید:

    اینقدر بچه های اینجا خوبند، که آدم می مونه اول متن رو بخونه یا نه! اول بیاد سری از دوستان بزنه و حسرت بخوره که چرا دیشب اینجا نبوده!!!

    یکی کمک کنه!

  134. حامد توکلی می‌گوید:

    واقعا ببخشد ولی حالا که بحثش پیش اومده بهتره بپرسم
    جز گراواتار راه دیگه ای هم برای انتخاب آواتار برای ۲۶ هست؟
    ممنون

  135. سیداحمد می‌گوید:

    واقعا زیباست این متن، از تیتر تا آخرین جمله!
    جمله جمله اش ناب است.

    صفحه ۱۴ کیهان امروز را به چندین نفر توصیه کردم و همه بعد از خواندن متن تماس گرفتند و تشکر کردند.
    خیلی ممنونم داداش، عزیزی.

  136. هوشنگ می‌گوید:

    بنازم به این قلم حامی ولایت
    از صمیم قلب دوستش دارم
    من باید بنازم به تو اما تو خود بتاز بر خصم نابکار
    بتاز بر اولیای شیطان
    بتاز بر جرثومه نفاق و دوروئی
    بتاز بر چهره کریه شیطان مجسم
    بتاز بتاز بتاز …….

  137. سیداحمد می‌گوید:

    پیام “بی زرگانی” شیرین!

    آنلاین: ۲ نفر!
    خودمو داداشم 🙂

  138. سیداحمد می‌گوید:

    حامد توکلی؛

    مشکلی با گراواتار دارید؟ چرا دنبال راه دیگری می گردید؟
    من جای دیگری جز همان آدرسی که به همه دادم بلد نیستم برادر!

  139. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۷ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  140. چشم انتظار می‌گوید:

    “مرتضی اهوازی بزرگوار”
    وقتی می گی “فله ای” دعاکنین، یعنی هر سه تا رو با هم می خوای!!
    این دعا از زبون “داداش حسین بزرگوار” و “سید احمد خودمونه”؛
    خدایا حاجات تمام جوونای مملکت، بخصوص بسیجی های حضرت ماه و به ویژه ستاره های قطعه و خاص الخاص “مرتضی اهوازی”و… رو برآورده ی به خیر بفرما. آمین

  141. چشم انتظار می‌گوید:

    درجواب “………………” باید بگم “……………..”

  142. سیداحمد می‌گوید:

    عجب مطلبی شده داداش!
    انتشار مطالب شما در سایتها و وبلاگهای دیگر مسئله جدیدی نیست، اما این بار جالب اینجاست سایتهای نسبتا مخالف هم نتوانستند در برابر زیبائی این شاهکار مقاومت کنند و متن را در سایت هایشان منتشر کردند!

  143. سیداحمد می‌گوید:

    جمله “انگلیس «WEDNESDAY» دارد اما «۹ دی» ندارد!!” را در گوگل سرچ کنید؛
    با نتایج جالبی مواجه خواهید شد!

  144. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    مخلص چشم انتظار مهربان
    مشهدی جواد هم هست‌ها؛ فراموش نشه!

  145. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۳* رسول خدا (صلى الله علیه و آله) :

    خوشا بحال کسانى که براى خدا گرسنه و تشنه شده‏ اند، اینان در روز قیامت سیر می ‏شوند.

    وسائل الشیعه، ج ۷ ص ۲۹۹

  146. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ……………………………………………………………………..
    حسینــــــــــحسینـــــــــــحسینـــــــــــحسینـــــــــــحسینــــــــــــــــــ…
    ……………………………………………………………………..

  147. به جای امیر می‌گوید:

    ابر (گفت و شنود)

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: اعتراضات و خیزش های عمومی سراسر انگلیس را فرا گرفته و مردم در اعتراض به رژیم فاشیست این کشور به خیابان ها ریخته اند.
    گفت: خب! دیگه چی؟!
    گفتم: دیروز مردم انگلیس شعار می دادند «ما رژیم سلطنتی نمی خواهیم».
    گفت: ولی برخی از مدعیان اصلاحات از دولت انگلیس حمایت کرده و نوشته بودند که دولت انگلیس از این ناآرامی ها نگرانی ندارد!
    گفتم: همه رسانه های غربی با پخش فیلم تظاهرات و آشوب ها، این خیزش را بی سابقه دانسته اند و حتی دولت انگلیس اعتراف کرده که در شرایط بسیار شکننده ای قرار دارد.
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: نوکر یکی از خان ها توی قهوه خونه روستا می گفت؛ ارباب من هر شب سوار ابرها میشه و یک چرخی توی آسمون میزنه و برمی گرده. روستائیان که خیلی تعجب کرده بودند از خان پرسیدند، این یارو چی میگه؟ و خان گفت؛ چرند میگه، من نمی تونم از جام بلند بشم. وقتی روستائیان به نوکر خان گفتند؛ خان که حرف تو رو تکذیب می کنه! یارو با عصبانیت گفت؛ خان غلط کرده به قبر پدرش خندیده! من می دونم که هر شب سوار ابرها میشه!

  148. چشم انتظار می‌گوید:

    آره اون که همشهریمه.
    جنوبی خون گرم طناز، به قول “داداش” همیشه کامنت هات یه طنزی داره!

  149. م.طاهری می‌گوید:

    تکبیر داره این متن!

    “اینجا ایران است. اینجا جمهوری اسلامی است. اینجا یک استثناست. اینجا «۹ دی» دارد. اینجا «سیدعلی» دارد. اینجا ما می میریم برای امام مان. «آقا»ی مان. اینجا که کوفه نیست. اینجا عشق تکرار می شود؛ مشروطه مشروعه معشوقه! اینجا به کوری چشم «ایالت عیش»، «ولایت عشق» است… گفت: رهبرا! شاید از حادثه می ترسیدیم؛ تو به ما جرئت طوفان دادی”

  150. چشم انتظار می‌گوید:

    سلام بر “دیوونه ی-(حسین)- داداشی”!

  151. سیداحمد می‌گوید:

    اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک….

  152. سیداحمد می‌گوید:

    “گفتند شهید شد،
    دیدمش…
    -کجائی؟ چه خبر؟
    گفت:
    زنده ایم، شکر….
    زنده ایم، شکر….”

  153. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز سیزدهم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ طَهّرنی فیهِ من الدَنَسِ والأقْذارِ وصَبّرنی فیهِ على کائِناتِ الأقْدارِ ووَفّقْنی فیهِ للتّقى وصُحْبةِ الأبْرارِ بِعَوْنِکَ یا قُرّةَ عیْنِ المَساکین.

    خدایا پاکیزه ام کن در این روز از چرک وکثافت وشکیبائیم ده در آن به آنچه مقدر است شدنى ها وتوفیقم ده در آن براى تقوى وهم نشینى با نیکان به یاریت اى روشنى چشم مستمندان.

  154. دیده ور می‌گوید:

    سلام علیکم
    سنگر شهادت…

    در هنگام پاتک هرکس که داخل این سنگر می شد ، ده دقیقه-یک ربع بیشتر نمی توانست دوام بیاورد . طبعتا باید بلند می شد و شلیک می کرد ، اما شلیک ها از سه بار تجاوز نمی کرد! او را می زدند . نفر بعدی باید سریع جنازه او را بیرون می آورد و جایگزین می شد …
    http://didevar.ir/?p=1804

  155. عماد می‌گوید:

    سلام.چقدر جملاتتون نافذه .اگرکسی بخونه وبه فکر وادار نشه باید تواعتقاداتش شک کرد.اجرتون باصاحب این ماه .یاعلی.

  156. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با سلام و احترام

    ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه مبارک ، ماه نزول قرآن :
    با مطالبی تحت عنوان « روزه داری در بیماران دیابتی » به روزم و منتظر بازدید اطلاع رسانی به دیگران می باشم.التماس دعا ! یا حق

  157. دیده بان می‌گوید:

    برای “…………..”
    آره حاجی ما همه چیزمون حکومتیه حرفی هست؟
    حاج حسین از بالا بالاها دستمزد این نوشته هاشو میگیره،اونم بالاترین دستمزد توی کشور،اونم از بالاترین مقام کشور.
    حاج حسین ما از حضرت ماه(روحی فداه)”طیب الله انفاسکم”و”خوب است ادامه دهید” رو دستمزد میگیره،حالا حرفی هست؟؟؟
    حاج حسسین تازه از چند جا دیگه هم دستمزد میگیره یکیش:مادران شهدا دستمزدش هم دعای خیر
    باز هم حرفی هست؟؟
    ما هم از حاج حسین دستمزد میگیریم اینو که دیگه همه مون همه جا جار زدیم،نشنیدین؟
    ما همه گی هر چند وقت یه بار شارژ روحیه از حاج حسین دستمزد می گیریم،حرفی هست؟؟؟

    آها راستی داشت یه چیز دیگه یادم می رفت.حاج حسین واسه تا آخر عمر با عزتش اشتراک ساندیس حکومتی هم از نظام هدیه گرفته می دونی واسه چی؟
    واسه اینکه “نی”هاشونو فرو کنه تو چشم دشمن حالا در این مورد هم حرفی هست؟؟؟

  158. صبا می‌گوید:

    آقای”اهوازی” و آقا”جواد”
    اگر به جز دعا کار دیگه ای هم از دستمان بر می آید تعارف نکنیدا! به عنوان یک خواهر بزرگتر دریغ نمی کنیم!

  159. وارث می‌گوید:

    سلام
    طاعات و عبادات قبول
    در وبلاگ «یک جرعه انتظار» طرحی برقرار شده با نام «سیر نهج البلاغه از شب قدر تا شام غریبان» که از شب قدر آغاز خواهد شد.
    از شما در خواست میشود که در این طرح شرکت کنید. باشد که عمار خوبی برای علی دوران باشیم.
    http://vares.persianblog.ir/post/142

  160. احساس می‌گوید:

    همه جملات ناب هستن و این از همش ناب تر:
    “هر چقدر هم خدا را بابت شما، بابت نعمتی به نام «خامنه ای» شکر کنیم، کم است.”

  161. احساس می‌گوید:

    سلام بر سید احمد بزرگوار
    سید!رفتم عکس انتخاب کنم اما نشد.به مشکل برخوردم.فعلا به بزرگواریتون ببخشید تا این مورد رفع اشکال بشه

  162. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر “چشمِ مهربانِ انتظار”!
    همشاعری سلام!

  163. حامد توکلی می‌گوید:

    سید جان
    احمد جان
    دوست داشتم بدونم خود وردپرس چجوری عکس آپلود میکنه
    و مثل اینکه گراواتار هر جا که از میلت استفاده کنی همون آواتار رو میذاره دوس داشتم تو هر سایتی آواتارم فرق داشته باشه.
    همین.

  164. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    لب تشنه گر شدی تو در این ماهِ بندگی
    آبی ز دیده، هدیه به طفلِ رباب کن!…

    سلام بر حسین*

  165. مصطفی می‌گوید:

    وای…انقدر اون ته مهاییم که بعیده کسی تا اینجا بیاد ولی به هر حال می نویسیم که بگیم ما هم هستیم توی این سیاهی لشکر رو به سپیدی عشق…
    راستی اون مطلب بی ادبی…………چرا گذاشتین؟ به فضای مقدس اینجا نمی خوره / آقا سید اگه میشه دیگه این کار رو نکنین.

    یا علی

  166. http://1175.blogfa.com می‌گوید:

    http://1175.blogfa.com
    تصاویر ی از اسناد جنایات آمریکا بر علیه مردم ایران منتشر شد

  167. ایران می‌گوید:

    تیتر و روتیتر مطلبتو توشرق خوندی؟ساندیس رو به عنوان ابزار ساکت کردن معترضای ایرانی خونده.احمقا باور کردن ما با ساندیس میایم بیرون نمیدونن اونارو سوژه کردیم.واقغا عمله دستهدسته های امریکایی ادم نمیشن

  168. سیداحمد می‌گوید:

    مصطفی جان!

    اولا که اینجا همیشه تا آخرین کامنت خوانده میشود، اصلا نگران نباش!
    ضمنا کامنتهای نامناسب زیاد ارسال می شود و اکثرش هم تائید نمیشود!
    حالا این کامنت ….. را تائید کردیم برای خنده دوستان! 🙂

  169. سیداحمد می‌گوید:

    آقا حامد توکلی عزیز!

    درست است، هر جا که ایمیلت را وارد کنی همان عکس ظاهر می شود.
    فکر نمی کنم روشی که شما دوست دارید موجود باشد.

  170. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله الرّحمن الرّحیم

    اللّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ

    مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ

    عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ «۲۵۵»
    لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ

    اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ «۲۵۶»

    اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ

    یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَـئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ «۲۵۷»

  171. چشم انتظار می‌گوید:

    دیوانه گرشدی، تو به عشق لب حسین(ع)
    خونــــی ز مُـــهجه فدا، بــر شبــــاب کن!…

  172. چای پولکی می‌گوید:

    ای وای!

    باز قطعه ام دیر شد!

    حالا چیکار کنم؟!

  173. امیر می‌گوید:

    سلام… چقدر دوست داشتم همچین مطلبی را ببینم… بخوانم… زیبا بود…

  174. عشق فقط یک کلام می‌گوید:

    با سلام و خسته نباشید آماده تبادل لینک و لوگو هستم .رنک سایت من ۲ هست.اگر موافق هستید خبر دهید یا حسین

  175. tarh18 می‌گوید:

    سلام به همه..
    وبلاگ من امروز راه افتاد..
    اگه زحمتی نیست یه سری به ما هم بزنید..
    فعلا ۲ تا طرح مذهبی در مورد ماه رمضان هست..
    http://tarh18.mihanblog.com/

  176. عباس اسلامی می‌گوید:

    سلام داداش حسین و داداش سیداحمد
    نماز روزه ها قبول
    لذت بردم از متن های زیبا

    راستش خیلی وقت بود دیگه طرح نمی زدم
    گرفتاری ها اجازه نمی داد
    اما گلایه حضرت ماه بدجور با دلم بازی کرد که در جمع دانش جویان قلبم را هدف گرفت:

    ما حتّى ندیدیم تشکلهاى ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان اینها را نگه دارند. نه، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود؛ این کار کوچکى نیست.

    پوستر شهدای هسته ای: (فقط برای دل آقای عزیزم سیدعلی روحی فداه)
    http://www.pic.iran-forum.ir/images/xjwmgco5elfmnnkb5ld.jpg
    http://sayehgraph.blogfa.com/post-220.aspx

  177. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    خانم صبا!
    بزرگوارید؛ ممنون!
    در حرم بی‌بی دعایمان کنید…

  178. علی می‌گوید:

    واقعا جای تاسف داره که وقتی مسلمانها دارن در سوریه سلاخی میشن اونم با توپ و تانک شما گیر میدین به انگلیس!شما هم که مثل شیطان بزرگ مواضع دوگانه دارید!جالب اینه که مردم سوریه مسلمان هستن اما مردم انگلیس نه!شما نگران مردم انگلیس هستید یا در حال ارضا عقده های فروخورده یتان؟!فکر نکن از انلیس حمایت می کنم انگلیس هم مثل شما خبیث جنایت کار عوام فریب و مزدور هست.در کامنتهایی که برای شما می نویسم می خوام به همین وجوه مشترک بین افرادی مثه شما و انگلیس جنایتکار اشاره کنم.حکایت شما حکایت ضرب المثلی هست که می گه :
    طرف کور خود هست و بینای دیگران!یا به قول پیامبر اعظم (ص) عده ای خاشاکی را در چشم دیگران می بینن اما از دیدن تنه درخت در چشم خود عاجز هستند!
    حسین قدیانی: برادر عزیز! از آنجا که یکی از شعارهای شما در فتنه ۸۸ “نه غزه نه لبنان نه سوریه و نه فلسطین” بود، با عرض معذرت باید بگویم هیس! این از جدل، و اما بحث کردن با شما بارها بی فایده بودنش مسجل شده برای من.

  179. علی می‌گوید:

    اما در مورد تشابهات:

  180. علی می‌گوید:

    انگلیس با سم اسب جواب اعتراضات رو میده شما با موتور تریل !دیوید کامرون جنایتکاره؟!در تظاهرات مگه چند نفر کشته شدن؟حالا شما بگو فقط در کهریزک چند نفر کشته شدن؟فقط کهریزک خیابونهای تهران یا شیراز یا اصفهان یا مشهد نه!اینم یه آوانس!رفتار های دوست انگلیس دیپلماتیک نیست ولی اینکه جوونها رو در کوی دانشگاه می ندازین روی هم و پاشون رو میشکنین این دیپلماتیک هست!؟مگر در مجلس خبرگان از اقدامات نیروهای امنیتی تقدیر نشد؟!!!شما چرا خجالت نکشیدید؟!بر نفس خود امیری مردی؟!مرد حسابی اینو به کامرون می گی؟تو که ادعای حزب الهی بودنت لایه ازون رو پاره کرده چرا بر نفست امیر نیستی که حرفهای بی ادبانه می زنی؟!بابا خیلی رو داری!!!
    آهان این دیپلماتیک شماست:
    “اگر مردی بیا با گردان های عاشورا و الزهرا بجنگ!”
    چه جالب!ببین!شما با گردان عاشورات چقدر با صدام جنگیدی؟ چقدر تلفات دادی؟انگلسی ها چقدر جنگیدن و چقدر تلفات دادن؟همین چند روز پیش هوا پیمای بدون سر نشین امریکا تا فردو نیومد بعد متوجه حضورش شدین!بچه!اگه اون یک بامبر بود چیکار می تونستین بکنین!اول فکر کن بعد حرف بزن!

  181. سیداحمد می‌گوید:

    به افتخار علی آقا یه کف مرتب!!!
    🙂

  182. علی می‌گوید:

    نمی خواد حالا با زور دیپلماتیک یاد اونا بدی!اونها در جواب حرفهای خنده داری مثه حرفهای شما گفتن حاضریم با ایرانی ها در مورد نوع بر خورد پلیس انگلیس صحبت کنیم به شرطی که بزارین مامور ویژه حقوق بشر به ایران بیاد!خب!حالا توپ تو زمین شماست!چرا اینقدر از مامور قوق بشر می ترسین!اگه ریگی به کفشتون نیست؟تو به کامرون می گی ناموس نداری؟مگه اون می دونه ناموس چیه؟!ولی شماهائی که مثلا می دونین ناموس چیه یادتون رفته توی تهران به صورت دختر مردم سیلی میزدین یا با باتوم می زدنشون!تو که بی بی سی می بینی اینها رو ندیدی؟!یا نخواستی ببینی!در ضمن بی بی سی نگاه کردن اگر خوبه چرا دیش های مردم رو جمع می کنین ؟ مردم ایران در مقابل گلوله های پلیس ایران چی داشتن؟خیلی پر رو تشریف دارین!

  183. سیداحمد می‌گوید:

    علی!
    یه وقت به خودت نگیری ها،
    از دیدن اسم داداشم خوشحال شدم!

  184. علی می‌گوید:

    من هرگز برادر شما نیستم!فتنه ۸۸ توسط پرورش یافتگان همین سیستم بود نبود؟!شما نگران اقتصاد انگیس هستید!در وب سایتتون بنویسید جایگاه اقتصادی ایران و انگلیس کجاست!در ضمن هیس تکیه کلام دیکتاتورهاست!نوشتی:
    “یکی به سیاست های آدم اعتراض دارد، باید کشته شود؟! ”
    این سئوال رو از خودت هم بپرس!چرا باید کشته بشن؟!برعکس افرادی مثل شما انگلسی ها فرافکنی نمی کنن این ما هستیم که تا صدایی در مملکت بلند میشه می گیم صدای انگلیس هست!با سم اسب نمیشه فتنه رو جمع کرد ولی با باتوم میشه!؟گوانتانامو تشکیل دادن!کهریزک انگلیس رو افشا سازی کن!اگه کامرون بگه اغتشاشات تشویش ازهان عمومی هست؟ولی یکی مثه شما به مخالفش بغیر از اغتشاشات بگه سبز اموی ، اراذل و اوباش ، فریب خورده غرب فتنه گر و البته تازگیها انحرافی! تشویش یا فریب کاری نیست!حالا اونها یه برچسب زدن!

  185. علی می‌گوید:

    شما به بنده مدیونی که می گی از اونهایی که گفتن نه غزه و نه لبنان دارم حمایت می کنم.بر نفست امیر باش و تهت نزن.اما در مورد نسبتهای تناقض آمیزی که معتقدی حکومت انگیس به مردم می ده باید عرض کنم که اول اینکه همونطوری که گفتم اونها به یک بر چسب اکتفا می کنن!از طرفی مگر در کشور ما وقتی مردم برای ۲۲ بهمن یا ۹ دی به خیابون مان با بصیرت ، خدا جوی یا همیشه در صحنه نیستن!؟هوم!اینطوری آدم باید حکومت داری بکنه؟!قبول دارم هر کس آدم بکشه حکومت داری بلند نیست!!!!قبول داری کسی که پیامک رو قطع می کنه حالا (حالا من حرف بی ادبانه شما رو نم زنم) کار اشباهی می کنه؟کار غیر دموکراتیکی می کنه؟مگر در ایران قطع نمی شد؟!اونم بخاطر چندتا خس و خاشاک!راستی بر چسب خس و خاشاک یادم رفت!

  186. علی می‌گوید:

    یک کیلو گوشت در انگلیس چنده؟سرانه درآمد چقدره؟حالا با ایران تناسب ببند.و در وبسایتت بنویس.گردان عاشورا کار اقتصادی هم بلده؟خب عزیز من:
    کل اگر طبیبی سر خود دوا بکردی!
    ممکنه سخن بنده ناراحتت کرده باشه.اما بدون که سعدی فرموده:
    شفا بایدت داروی تلخ نوش چه خوش گفت روزی دارو فروش!
    از نظر روانشناسی نه انسانها رو باید در ذهن تبدیل به خدا کرد و نه شیطان!شما هر دو اشتباه رو داری مرتکب میشی.
    اعتدال داشته باش.انگلیس دشمن ماست اما نباید برای انتقاد کردنش اخلاق رو زیر پا گذاشت.در اسلام هدف وسیله رو توجیه نمی کنه.
    آقای قدیانی خودت رو فریب نده.واقعیت ها رو ببین وقتی خودمون اینقدر ایراد داریم انتقاد کردن از انگلیس خبث یه مقدار طنز گونه هست!علت اینکه گفتگوی شما با مخالفینت به نتیجه نمی رسه همینه.شما نمی خوای واقعیت رو ببینی.هر کجای سخن بنده اشتباه بود بگو.نگفتید خس و خاشاک یا اغتشاش گر؟کهریزک یا کوی دانشگاه نداشتیم؟و…..نمی دونم کامرون اجازه میده خانواده های کشته شدگان تشیع جنازه رفتگانشون رو برگزار کنن یا نه ولی در ایران نزاشتن!گذاشتن؟!!!شما برو با خانواده های ایرانی گفتگو کن!نه خانواده های انگلیسی !چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!ببین در انگلیس می زارن گزارش گر ایران اون گزارشهای آتشین و ضد انگلیسی رو گزارش کنه ! اما در ایران خبرنگاران رو اخراج کردن!!!بنابراین شما نه تنها وجه اشتراک دارین بلکه از انگلیس هم جلوتر هستین! نیستین؟!
    حالا شما اگه مثه کامرون یا بی بی سی نیستی بزار دوستات این پیامها رو ببینن و خودشون تصمیم بگیرن.بجای دیگران فکر نکن که این دومین نشانه افراد دیکتاتور هست.نیست؟!یا حق

  187. علی می‌گوید:

    با تحریک انگلیس برای ملت بدبخت ایران یک فاجعه دیگه رو رغم نزنید!مراقب باشید.اگر مجاهدت در دفاع مقدس نبود طور دیگری با شما حرف می زدم.زحماتت رو هدر نده ! از سیاست بیا بیرون و خشونت رو رواج نده.بهت حق میدم دیپلماسیت گردان عاشورا باشه چون اینطوری بزرگ شدی برای همینه که آیت الله خمینی گفت نظامیان وارد سیاست نشن.چون سیاست ادبیات دیپلماتیک می خواد ویژگی که افرادی مثه شما فاقد اون هستید!حالا تو بگو فتنه ۸۸!

  188. سیداحمد می‌گوید:

    ““گروهی از زیست شناسان با کشف یک توانایی عجیب در نوعی کوسه دریافتند که این گونه کوسه قادر است خود و فرزندانش را در برابر چشم شکارچی، نامرئی کند. این کوسه از نژاد کوسه های فانوسیان است، هیکلی کوچک و استوانه ای شکل دارد و در اعماق اقیانوس اطلس و آرام زندگی می کند…”.

    حیفم آمد این چند خط با این راحتی از دید خارج شود؛
    داداش حسین اسیر این تیزبینیتم!!!

  189. سیداحمد می‌گوید:

    آقا عباس بزرگوار!

    طرحتان واقعا تمیز شده، احسنت به این موقعیت شناسی شما.

  190. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ١۴رمضان، سالروز شهادت مختار ثقفی است.

    {گوارا باد شهادت، بر تو ای جوان مرد که با تزویر، جانانه جنگیدی… و سینه خیز، دم آخر، تنها و غریب، خودت را رساندی با هر زحمتی بود، جان کندی بود، به محراب علی، تا آرام بگیری در آغوش “فزت و رب الکعبه”… بنازم شهادت نازت را و بدن بی سرت را، اما جناب مختار! در کربلا جایت خالی بود. تو شاید تاب نداشتی خیلی صحنه ها را ببینی. تیر با بدن تو مهربان تر تا کرد، تا چشمان ابالفضل. متاثر از بوسه پیامبر، شمشیر راحت تر برید سر تو را، تا سر “حسین منی و انا من حسین”. گفت: “سری به نیزه بلند است، در برابر زینب، خدا کند که نباشد سر برادر زینب”.}

    “مختار” زنده است؛ چون “انتقام” زنده است؛ ۸ مرداد ۹۰، قطعه مقدس ۲۶٫

  191. چشم انتظار می‌گوید:

    چشم روشنی به خاطر “فونت درشت” آن هم از نوع کوبنده این است:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  192. ع.حیدرع.حیدری می‌گوید:

    آقا دم قلمتون گرم !
    دم بابای شهیدتونم همینطور!

    یکم دیر رسیدم به مطالبتو ن ، در عوض همه را یکجا توی کتاب نه،ده خوندم!
    یه چیزی خیلی درد ما رو آروم میکنه تو نوشته هاتون، اونم گفتن از شهداست

    ما سرمونم که درد بگیر راه گلزارشهدا را میگیریم ، دلمون که بگیره میشیم در به در این قبر و اون قبر ….آروممون میکنن به ولله …

    خیلی وقته واسه خیلی ها شهدا شدن خاطره ،ما که همه ی راه و رسممون رو از زیر و رو کرد خاطرات شهدا داریم …

    خوب انتقاد میکنید به دل آدم میشینه واسه کسایی که سرشون رو زیر برف کردن ، این تیزی قلمتون نیازه …
    یاعلی

  193. سیداحمد می‌گوید:

    در ایران دو روز اینترنت و موبایل قطع بود غربی ها داشتند خودشان را می کشتند! حالا اینترنت و موبایل را قطع کردند، هزاران دوربین در خیابان ها نصب کردند! هر از گاهی هم رسوائی شنود تلفن ها و نصب دوربین در حریم خصوصی مردمشان به گوش جهانیان می رسد!
    “و مکرو مکرالله والله خیر الماکرین….”

  194. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۶ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  195. چشم انتظار می‌گوید:

    موضوع انشا: اِنگِلفت و لیس!
    انگلیص کشور خوبی حسطن، عونحا بح مردومشون زلم نمی کنن. اینحایی کح در، طلویظیون میبینید، حمح طساویر صاخطگی “هصین غدیانی” اصت، کح برای لج درآوردن ما درصت کرده. اینحایی که شلوق باظی کردند، یک مشت عراظل وعوباش بودند، کح از کّره ی مریخ به حوای صاندیث و ازافه کار، طو خیابون اومدن. بعدشم من که اصمم “اَلی” حست، اسلا” داداش شما نیصتم علکی خودطو سمیمی نگیر. یکی از عارضوحای من اینه که برم اونجا باملکه ی … اکص یادگاری بگیرم. این بود انشای من.

  196. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم!

    بهتر است بیشتر درباره نوشته ها و یا مسائل پیرامون متن ها کامنت بگذاریم.

  197. ستوده می‌گوید:

    رمضان آمد و دارم خبرى بهتر از این

    مژده اى دیگر و لطف دگرى بهتر از این

    گر چه باشد سپر آتش دوزخ ، صومم

    لیک با اینهمه درام سپرى بهتر از این

    شب قدر رمضان ، گر چه بسى پر قدر است

    دارد این مه ، شب قدر و سحرى بهتر از این

    مولد لولو پاک مرج البحرین است

    نیست در رشته خلقت گهرى بهتر از این

    مادرش فاطمه و باب گرامش على

    چه کسى داشته ام و پدرى بهتر از این

    رست ، پیغمبر از ان تهمت ابتر بودن

    نیست بر شاخه طوبى ثمرى بهتر از این

    اسوه خلق زمین ، فخر جوانان بهشت

    مادر دهر نزاید پسرى بهتر از این

    گفت خالق فتبارک بخود از خلقت او

    کلک ایجاد ندارد اثرى بهتر از این

    بگذر اهسته تر اى ماه حسن ، اى رمضان

    عمر ما را نبود چون گذرى بهتر از این

    اثر صلح حسن نهضت عاشورا بود

    امتى را نبود راهبرى بهتر از این

    زنده شد باز این صلح موقت اسلام

    نیست در حسن سیاست هنرى بهتر از این

    لطف کن اذن زیارت که خدا میداند

    بهر عشاق نباشد سفرى بهتر از این

    گر چه مشمول عنایات تو بوده است حسان

    یا حسن ، کن به محبان نظرى بهتر از این

    التماس دعا
    بهشتی باشید [گل]

  198. جواد می‌گوید:

    خوشحالم از اینکه دوستان به یاد ما هم هستند!

    ممنون از “صبا”ی بزرگوار که هوامون رو دارن.
    و البته از حاجات ما هم بی اطلاع نیستند.

    البته من هنوز مثل این داداشمون آقا مرتضی عقده ای نشدم که به خودم سلام بدم!!!

    حاج مرتضی، خواستنی هستی برار
    مخوامت ها!

  199. جواد می‌گوید:

    سیدجان، این تصویر رو ببین:
    http://salehun.blogfa.com/post-360.aspx

  200. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۴* امام رضا (علیه السلام) :

    مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بیچارگى آخرت را بیابند.

    وسائل الشیعه، ج ۴ ص ۴

  201. سیداحمد می‌گوید:

    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

    سُبْحانَکَ یا اَللّهُ تَعالَیْتَ یا رَحْمنُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا رَحیمُ تَعالَیْتَ یا کَریمُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا مَلِکُ تَعالَیْتَ یا مالِکُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا قُدُّوسُ تَعالَیْتَ یا سَلامُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا مُؤْمِنُ تَعالَیْتَ یا مُهَیْمِنُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا عَزیزُ تَعالَیْتَ یا جَبّارُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا مُتَکَبِّرُ تَعالَیْتَ یا مُتَجَبِّرُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ…..

  202. به جای امیر می‌گوید:

    کمربند (گفت و شنود)

    گفت: مگر مردم ایران برای کسب تکلیف درباره مسائل دینی خود منتظر ارائه نظر گردانندگان روزنامه دولت هستند؟!
    گفتم: چرا به مردم تهمت می زنی؟ چه کسی برای گردانندگان کنونی روزنامه ایران تره خرد کرده که حالا منتظر کسب نظر آنها باشه؟!
    گفت: پس واسه چی یک ویژه نامه ۲۶۰ صفحه ای علیه حجاب و عفاف و چادر منتشر کرده اند؟!
    گفتم: خودشان هم می دانند که وقتی آمریکا و متحدانش برای مقابله با حجاب و عفاف هیچ غلطی نمی توانند بکنند، از دست چند تا آدم اجق وجق کاری ساخته نیست.
    گفت: پس منظورشون از انتشار این ویژه نامه چیه؟
    گفتم: احتمالاً پشت پرده مشغول کاری هستند و با انتشار این ویژه نامه قصد رد گم کردن دارند.
    گفت: چه عرض کنم؟! تا حالا که از این کارها زیاد کرده اند.
    گفتم: از شخصی پرسیدند چرا فلان امپراتور انگلیس کمربند قرمز به کمرش بسته، جواب داد برای اینکه شلوارش نیاد پایین، رنگ قرمز هم انحرافیه!

  203. صبا می‌گوید:

    دوستان! یه راه جدید واسه استجابت دعا

    حدیث قدسی: کسی که وضویش باطل می شود اگر وضو نگیرد، بر من ظلم کرده و اگر وضو بگیرد و نماز نخواند باز هم بر من ظلم کرده، ولی اگر وضو بگیرد و نماز بخواند؛ اگر حاجتی از من بخواهد و من به او ندهم من به او ظلم کرده ام. (نقل به مضمون)

    استادمان فرمودند در فصل دعا روش های دیگری هم به ما یاد می دهند.

  204. سیداحمد می‌گوید:

    در ادامه کامنت خانم صبا باید عرض کنم:
    وقتی حاجتی دارید، بر محمد و خاندانش صلواتی بفرستید، حاجتتان را طلب کنید و مجددا صلواتی بفرستید. خداوند رحمن و رحیم فرموده حاجتی که در میان صلوات بیان شود اجابت می شود.

    دوستان این روزها و شبها برای سلامتی و آرامش جانبازا خیلی دعا کنید، خیلی….

  205. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز چهاردهم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ لا تؤاخِذْنی فیهِ بالعَثراتِ واقِلْنی فیهِ من الخَطایا والهَفَواتِ ولا تَجْعَلْنی فیه غَرَضاً للبلایا والآفاتِ بِعِزّتِکَ یا عزّ المسْلمین.

    خدایا مؤاخذه نکن مرا در ایـن روز به لغزشها و درگذر از من در آن از خطاها وبیهودگیها وقرار مده مرا در آن نشانه تیر بلاها وآفات اى عزت دهنده مسلمانان.

  206. اقاقیا می‌گوید:

    تکبییییییییییییییییییییییییییییر…
    تهلیللللللللللللللللللللللللللل…..
    صلوات…
    التماس دعا
    یاعلی

  207. جواد می‌گوید:

    نمیدونم جریان چیه!
    ولی هرچی هست اینه که دوستان دارند راه دعا کردن و استجابتش رو نشونمون می دن.

    ولی من و این ” مرتضی اهوازی ” اینقدر تابلو بازی درآوردیم، که دیگه همه فهمیدن نیاز مبرم داریم به دعای دوستان!

    کم کم می بینی حاج حسین هم برداشته یک متن واسه این داستان! ما نوشته!!!

  208. سلاله 9 دی می‌گوید:

    *پیامبر صلى الله علیه و آله:
    دعایى که با بسم اللّه الرحمن الرحیم شروع شود، رد نمى شود.
    الدعوات، ص ۵۲

    **پیامبر صلى الله علیه و آله:
    هر کس مى خواهد دعایش مستجاب شود و غمش از بین برود باید گره از کار گرفتارى باز کند.
    نهج الفصاحه، ح ۲۹۶۱

    ***امام موسی کاظم علیه السلام:
    دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا برای برادر دینی است در پشت سر او.
    اصول کافی، ج۱، ص۵۲

    ****پیامبر صلى الله علیه و آله:
    دعا کردن را در هنگام رقّت قلب غنیمت شمرید، که رقت قلب، رحمت است.
    بحارالأنوار، ج۹۳، ص۳۴۷، ح۱۴

    *****امام سجاد علیه السلام:
    هر کس در هیچ کارى به مردم امید نبندد و همه کارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداوند هر خواسته اى که او داشته باشد اجابت کند.
    کافى، ج۲، ص۱۴۸، ح۳

  209. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ای داود قسم به عزت و جلالم، اگر همه اهل آسمان و زمین به من امیدوار باشند و از من بخواهند، من خواسته و حاجات هر یک از آنها را برآورده می کنم، اگر چه آن خواسته ها به اندازه ی هفتاد برابر دنیای شما باشد و انجام این امور برای من مانند این است که هرکدام از شما سوزنی را به دریا فرو ببرید و آن را بیرون بیاورید. آیا این کار چیزی را از آب دریا کم می کند؟
    کلیات حدیث قدسی،صفحه ۱۹۵

  210. فدای رهبر می‌گوید:

    سلام داداش و همه ی ستاره ها
    متنتون به دل نشست عجیب.یه غرور دوست داشتنی از نوع فدایی های آقا.
    “انشا ا… شهید شی داداش”
    در جنگ ساندیس و انگلیس، باز هم بی بی سی باخت. «بی بی سی فارسی» ندا را کشت و «بی بی سی انگلیسی» اطلاع رسانی آزاد را، اما دنیا دید که دست دیوید کامرون آلوده شد به خون جوانان انگلیسی
    اینجا ایران است. اینجا جمهوری اسلامی است. اینجا یک استثناست. اینجا «۹ دی» دارد. اینجا «سیدعلی» دارد. اینجا ما می میریم برای امام مان. «آقا»ی مان. اینجا که کوفه نیست. اینجا عشق تکرار می شود؛ مشروطه مشروعه معشوقه! اینجا به کوری چشم «ایالت عیش»، «ولایت عشق» است… گفت: رهبرا! شاید از حادثه می ترسیدیم؛ تو به ما جرئت طوفان دادی.
    جوونیم فدات آقا
    راستی برا ماهم دعا کنید…

  211. ف. طباطبائی می‌گوید:

    امام صادق (علیه السلام) فرمود:

    هر کس یک روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد – روح ایمان از او جدا مى‏ شود.

    وسائل الشیعه، ج ۷ ص ۱۸۱

  212. چشم انتظار می‌گوید:

    عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد مبارک.
    این شعر دست و پا شکسته رو، تقدیم می کنم به “قطعه ی مقدس ۲۶” و همه ی ستاره های صائم، به ویژه “داداش حسین”.
    از بچه های خوش ذوق قطعه تقاضا دارم، هرجا نیاز به اصلاح دارد، اصلاح نمایند.
    قطــــعه ی بیست و ششِ جان را، چراغـــانی کـنید.
    هرغــــم و هر غصـــــه را، امـــــروز زنــــدانی کنـــــید.
    روز میلاد “حسن” (ع)، سبط بزرگ “مصطفی” (ص).
    از بـــرای نــــام پــــاکش، عشــــق قربـــــانی کنـــید.
    او کــــریم اهـــل بیــــت و، ســــرور اهــــل بهشتـــت.
    چشـــم های پــــاکــتان از شــــوق، بــــــارانی کنید.
    هم در این شام خجسته، هم در آن شب هـای قدر.
    بهـــــــر آن “روح خدا” (ره)، دل را جمـــارانی کنـــــید.
    تــــا کــــه بــــاشد، جانشــــین آن امــــــام آخـــــرین.
    در پناه دولت مهدی (عج)، “دعـــــــا”، بــــــانی کنید.
    گر کـــه خواهی، هم ستاره* باشی و هم یــــارِ یار.
    تـــــا دم جـــان، خواب دشـــمن را پریشانی کنــــید.
    هر منــــافق چـــون در افــــتد بـــــا نظام و رهــــبری.
    گــــــــــــوش او بگرفته و، طومــــــــــار پیچانی، کنید.
    بر “حسین”، فرزنــــد “با- با اکبـــر” خونـــــین بــــدن.
    “آیة الکرسی” بخــــوان و قطعــــه نــــــورانی کنیــــد.
    ایــــن کــــلام آخـــــر “چشم انتظار” کوچــــک اسـت.
    مِـــــعرم ار ناقص بوَد، خـــود، چشــم پوشانی کنید!

  213. چوک دیریا می‌گوید:

    بسم الله
    سلام
    از مطلب منچستر خیلی خوشم اومد
    به روز کن نه اعصاب نداریم
    زود باش نه
    زود باش نه
    حاجی زود باش نه
    ای بابا داری رو اعصاب راه میری
    به روز کن نه

  214. محمد حسینی می‌گوید:

    سلام برادر قدیانی
    امیدوارم این طرح من رو قابل بدونید .
    [URL=http://myup.ir/viewer.php?file=86716130960681302427.jpg][IMG]http://myup.ir/images/86716130960681302427_thumb.jpg[/IMG][/URL]

    http://myup.ir/images/86716130960681302427.jpg

  215. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    امروز داداش حسین در ستون بیست و شش، در یک پست، چند متن مجزا خواهند نوشت که یکی از یکی خواندنی ترند…

    و اما

    به توصیه داداش حسین، مجبور شدم تعدادی از کامنت ها را حذف کنم. توصیه های همیشگی فراموش نشود!

  216. مرتضی اهوازی می‌گوید:


    حسین قدیانی: نه! مشکلی نداشت قطعا، اما به جز تو کامنت تعدادی دیگر از بچه ها هم حذف شد. همین جا بگویم که فضای توام با مهر و مهربانی در میان شما دوستان خوب، زیباست و از اینکه می بینم چقدر همدیگر را دوست دارید و دوست داریم، لذت می برم، اما بهترین کامنت ها، آن کامنت هایی است که یا درباره متن باشد، اعم از انتقاد و تعریف، یا درباره مسائل مرتبط با متن، و یا نظری درباره اوضاع روز. به هر حال از جمله تفاوت های قطعه ۲۶ با دیگر وبلاگ ها همین فاخر بودن نظرات و کامنت های شما عزیزان است. القصه! چندی است صحبت کردن کامنتی دوستان با هم، -که خوشبختانه مهربانانه است- کمی بیش از حد شده، و تجربه به من نشان داده که چنین کاری به فضای کامنت ها که مختص خود شماست، آسیب می رساند. در قطعه همان طور که می بینید بسیاری از دوستان، برای خودشان کار ویژه ای را تعریف کرده اند، که این حرکت به زیبایی فضای کامنت ها می افزاید. بهتر است به جای برخی دیالوگ های غیر ضروری، دوستانی که علاقه دارند، کامنت های بیشتری بگذارند، برای خودشان یک کار ویژه تعریف کنند. همین جا به تو و دیگر دوستان قطعه سلام عرض می کنم و آرزو دارم که قبول باشد طاعات و عبادات تان.

  217. سیداحمد می‌گوید:

    الهی یا حمید و به حق محمد
    یا عالی به حق علی
    یا فاطر به حق فاطمه
    یا محسن به حق الحسن
    یا قدیم الاحسان به حق الحــــــــــسیـــــــــــن

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ امامنا الخامنه ای

  218. جواد رمضانپور می‌گوید:

    با سلام

    لطفا در گشترش این خبر ما را یاری کنید

    http://www.alghameh133.ir/1390/955.php

    از کشف حجاب توسط مأمورین امنیت اخلاقی قم تا ظلم به جانباز شیمیایی توسط ارگان مذکور

    این اتفاق برای خانواده ما افتاده من فرزند جانبازم

    با تشکر

    موفق باشید

    یا علی

  219. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    نوشته ها یکی اش درباره کریم اهل بیت است که می رسد به مسائل روز. این نوشته تقریبا به سبک دل نوشته های داداش حسین است و حتم دارم اطلاعات شما درباره امام حسن را افزایش خواهد داد و شاید به برخی شبهات هم پاسخ داده باشد. مابقی را هم خواهید خواند ان شاء الله.

  220. سیداحمد می‌گوید:

    برای این پست تا کنون ۴۴ نفر کامنت گذاشته اند. این می تواند یک کار ویژه باشد برای دوستان. به عنوان یک پیشنهاد گفتم.

  221. پیمان می‌گوید:

    با سلام خدمات عزیزان…

  222. سیداحمد می‌گوید:

    البته صدها نفر مطلب را خوانده اند، خیلی ها می خوانند و کامنت نمیگذارند!

  223. چشم انتظار می‌گوید:

    صد در صد با نظر “داداش مون” موافقیم همه. مطمئن باش داداش رعایت می کنیم.
    حسین قدیانی: بابت شعر قشنگت ممنون. در پست شب می گذارمش. فعلا کامنتت را تایید نمی کنم و نمی کند مبصر، که برای بچه ها تازه و بکر باشد.

  224. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    سلام داداش حسین! طاعات و عبادات شما هم قبول باشه…
    حقیقتش من هم با فضای چت‌روم‌مانند! اصلا میونه‌ای ندارم ولی بعضی وقت‌ها اتفاق می‌افته که باید مراقبش باشیم که کش پیدا نکنه…
    خیلی ممنون مثل همیشه مشفقانه گوشزد کردین در جوابتون باید عرض کنم: سما و طاعتا

  225. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۸:۴۴
    تعداد افراد آنلاین: ۱۶ نفر!

    ماشالله….
    داداش حسین عزیز فـــــــدائی داری…

    و خیلی اما!!

    بخشی از متن کیهان داداش حسین، درباره مقام شامخ مبصری است!!!
    خوش به حالم الحق…

  226. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    دعوت دفتر رهبر معظم انقلاب ‌از ملت ایران برای کمک به ‌قحطی‌زدگان سومالی
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9005242121

  227. صبا می‌گوید:

    اگر خدا ساکت باشد و بابلاهایش کارهای ما را سانسور نکند، آنوقت ما شاید خیلی کارها بکنیم و خیلی حرف ها بزنیم. بلاها در زندگی ما شاید به نوعی حاضری باشه که خدا بگه: من هستم حواستون باشه ها، فکر نکنین ولتون کردم. هستم و مواظبم که به راهی بروید که باید! بلا می دهم که همیشه حس حضورم برایتان باشد!
    الهی آنی و کمتر از آنی حس حضورت را از ما نگیر!
    حاج حسین! ان شاءالله بی ادبی نبوده در حضور شما. فونت درشت باشه یا نباشه همواره در محضرتان هستیم در قطعه. ولی دیدن فونت درشت حس حضورش شدیدتره!

    دوستان!
    این کامنت حمل بر این نشه که کامنتی از من حذف شده یه موقع! از من کامنتی حذف نشده، اگر این یکی نشه!
    التماس دعا

  228. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسـین*

  229. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    بیاید از کنار این فاجعه سومالی بی اعتنا عبور نکنیم،
    میزان کمک مهم نیست ولی واقعا اگه همه مون در حد توانمون کمک کنیم، غنیمته.
    مسلمانن، خیلی گناه دارن، خیلی…
    همه مون می دونیم سیر کردن یک گرسنه چه اجری داره.

  230. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    جزیره هرچی داشته باشه این شیخ بیسواد رو عمرا نداشته باشه،
    که به طرفداراش تهمت مفعول بودن بزنه!!

  231. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد کریم اهل بیت، آقا امام حسن بر اهالی قطعه مقدس۲۶ مبارک.

    تا خدا هست و خدائی می کند، مجتبی مشکل گشائی می کند….

    http://uploadtak.ir/images/ck3qgwo5g1yc16qgoo6w.mp3

  232. رضا می‌گوید:

    اگه منم مثل تو فلان فلان قدر حقوق می گرفتم و درآمد داشتم پیشنهاد میدادم ب گرسنگان سومالی کمک کنیم.اون وقتکه تو داداشت ۲بار و ۳بار و ۴بار میرید مکه یاد گرسنگان سومالی که نه گرسنگان شهرتون هستید؟چقدر شعار میدین؟تا کی میخواید شعار بدید؟

  233. سیداحمد می‌گوید:

    ممنون که در این شب میلاد تصاویر پدر عزیزت را گذاشتی داداش؛
    انشالله همنشین ارباب حسین باشند و شافیِ ما….

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجم…

  234. وحید یامین‌پور در وبلاگ شخصی خود پیرامون خاتون نوشت: می‌گوید:
  235. م.طاهری می‌گوید:

    چه عکس های قشنگی

  236. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر “بابا اکبر”

    *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم*

  237. چشم انتظار می‌گوید:

    “داداش حسین” فکر کنم وقت آن رسیده، اگر صلاح بدانید قسمت هایی هم از صدای “بابا اکبر” را برایمان به یادگار بگذارید.

  238. چشم انتظار می‌گوید:

    سـلام بــر “ستاره ی” خمـــیــــــــــــنــــی (ره)
    درود بــــــر “ستاره ی” خامنه ای (روحی فداه)

  239. به جای امیر می‌گوید:

    غلومی (گفت و شنود)

    گفت: تیتر اول کیهان یکشنبه که در آن به نقل از جوانان انگلیس آمده بود؛ «تا آخر ایستاده ایم، سلطنت نمی خواهیم» بدجوری گروه های ضد انقلاب را عصبانی کرده است.
    گفتم: نوشته اند که مخالفت با سلطنت خواست جوانان انگلیسی نبوده، بلکه این مطلب به طنز در بخش عربی CNN آمده بود و کیهان، این طنز را جدی تلقی کرده!!
    گفت: حیوونکی ها بدجوری موتور سوزانده اند، شعار علیه سلطنت و علیه ملکه انگلیس به اندازه ای فراگیر بود که سایت بی بی سی مجبور شد در مقاله ای با استناد به این که مورچه ها هم شاه و ملکه دارند! وجود سلطنت در انگلیس را برگرفته از سنت جاری طبیعت!! معرفی کند.
    گفتم: برخی از این گروه ها که سلطنت طلب نبودند، پس چرا از شعار ضد سلطنت مردم انگلیس، اینطور دستپاچه شده و آب و روغن قاطی کرده اند؟
    گفت: ای عوام! گروه های اپوزیسیون کاسه لیس و نوکرند. اسم ها و تابلوها برای آن است که این نوکرها و کلفت ها قابل شناسایی باشند!
    گفتم: ای ول! به یارو گفتند اسمت چیه؟ گفت غلومی! پرسیدند اسم برادرت ،گفت غلومی! پرسیدند چرا دو تا یک اسم دارید؟ یارو گفت ما ۹ تا برادریم که اسم همه ما غلومی است فقط یکی از برادرامون اسمش بهرامه که به خاطر شغلش، همه غلومی صداش می کنند.

  240. ناشناس می‌گوید:

    سلام.
    در مورد خاتون و باقی جریانات پیرامونش.
    مطلب جالبی توی این وبلاگ خوندم.
    http://foreign-policy.blogfa.com/
    حسین آقا بخون نظرت رو بگو.
    من که فکر می کنم داره راست میگه.
    یک کاسه ای زیر نیم کاسه هست.
    خیلی جالب نوشته.

  241. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۵ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  242. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

    اَللَّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ.

    ۱۰۳ روز مانده تا عاشورا
    لبیک یا حسین زهرا…

  243. بیایید ۱۵ روز باقی ماندهه از ماه مهمانی رو قدر بدونیم

    ندیدم قمری زیباتر(ولادت)

    ماه من از تو ندیدم قمری زیباتر

    نیست از نقش جمالت اثری زیباتر

    این یقینم شده در عالم هستی از تو

    مادر دهر ندارد پسری زیباتر

    خبر آمدنت در بدنم روح دمید

    به که بود این خبراز هرخبری زیباتر

    جلوه گر گشت رخت در سحر ماه خدا

    زین سحر دیده ندیده سحری زیبا تر

    به همه در و گهرهای ولایت سوگند

    صدفی از تو ندارد گوهری زیباتر

    ماه خندید و مه انجمنت نام نهاد

    همه حسنی که محمد حسنت نام نهاد

    درتن پاک سحر روح وروان شد زدمت

    بوسه ماه خدا مانده به خاک قدمت

    میزبان رمضانی که نشستند مدام

    میهمانان خدا بر سر خوان کرمت

    سر نثار قدم و دیده ما فرش رهت

    جان ما وقف تماشا و دل ما حرمت

    سائل جود و کرم اهل سماوات و زمین

    عاشق حسن خدایی عربند و عجمت

    توهمان حسن جهانی که دوصد قافله دل

    گشته آواره به هر حلقه گیسوی خمت

    رخ زیبات حسن قامت رعنات حسن

    نه فقط قامت رعنات سراپات حسن

    روزه داران مه تسبیح و دعا را نگرید

    سحر و صبحدم اهل ولا را نگرید

    گل لبخند علی بر رخ زیبای حسن

    شادی حضرت ام النجبا را نگرید

    همه خورشید جمال ازلی را بینید

    همه در ماه خدا ماه خدا را نگرید

    طلعت غیب شنیدید ندیدید اگر

    به وضوح آینه غیب نمارا نگرید

    همه احرام ببندید و بخوانید دعا

    مروه حسن ببینید و صفا را نگرید

    عید میلادامامی است دراین ماه عظیم

    که کریم است کریم است کریم است کریم

    این گرامی پسر اول زهرا حسن است

    دومین حجت و چارم نفر از پنج تن است

    اختر برج شرف مطلع الانوار جمال

    آفتاب دل زهرا مه هر انجمن است

    روح پیغمبر زهرا و علی در تن اوست

    یک پسرنیست سه روح است که دریک بدن است

    تا قیامت به چنین قامت رعنا صلوات

    عجبا سرو قدی سرو هزاران چمن است

    حسن محدود شده در رخ نورانی او

    حسن است این حسن است این

    روح بخشد به پدر با نفس زهرایی

    شده دلداده زیبایی او زیبایی

    بوسه ذک رو دعا بر دو لب خندانش

    آسمان شیفته زمزمه قرآنش

    میهمان خانه او شهر مدینه است مگو

    که بود خلق سماوات و زمین مهمانش

    ناز بر گلشن فردوس کند در صف حشر

    هر که شد بنده لطف و کرم و احسانش

    همچو باران بهاری که بریزد ز سحاب

    روز و شب رحمت حق ریخته از دامانش

    جن و انس و ملک از کل سماوات و زمین

    همه در تحت حمایت همه در فرمانش

    صد مسیحا شود از نیم نفس زنده او

    خلق و خوی نبوی سر زند از خنده او

    اولیایند به یک گردش چشمش سرمست

    علی و فاطمه دادند ورا دست به دست

    این کریم بن کریمی است که درکل وجود

    تا قیامت کرمش شامل حال همه است

    حسنی طلعت او آینه حسن خداست

    روی حق بود در این آینه از صبح الست

    صلح او تیر خدا بود که از قوس کمان

    طبه شتاب آمد و بر قلب معاویه نشست

    صلح او بود که بنیانگر عاشورا شد

    صبر او بود کز آن سیطره کفر شکست

    گر چه اسلام گرفته است به خود رنگ حسین

    به خداصلح حسن نیست کم ازجنگ حسین

    شیعه ان است که در خط امامش باشد

    تابع رهبر و در صلح و قیامش باشد

    شیعه آن است که در لحظه فریاد زدن

    متن فرمان الهی به پیامش باشد

    شیعه با صلح حسن تا دم محشر حسنی است

    شیعه در صلح حسن جنگ حرامش باشد

    شیعه در جنگ همان شیعه عاشورایی است

    شیعه آن است که این گونه مرامش باشد

    صلح و جنگ حسنین است یکی بر شیعه

    تیغ گه جای به کف گه به نیامش باشد

    ای از خط ولایت ننهی پای برون

    گر نهی پای برون راه نیابی به درون

  244. سایه/روشن می‌گوید:

    از قورباغه ای (طبیعتا به رنگ جلبکها) که ته چاه زندگی می کرد پرسیدند: نظرتان درباره ی آسمان (که بی شک جایگاه ماه و ستاره هاست) چیست؟ گفت: به نظر من فقط دایره ای کوچک است به رنگ آبی(!).
    خوب این قورباغه ی دوست داشتنی که یک عمره ته چاه رو فقط دیده، چه به ستاره ها! معلومه که اگه بخواد بفهمه ماه و ستاره چیه هنگ میکنه طفلک!
    نمی تونیم بیاریمش بالا که، میمیره اگه بیاد!
    ما هم از هر کسی در سطح خودش انتظار داریم!
    کسی که با مطالب پر حرارت و سرشار از ادله داداشمون، (که خودمون گر می گیریم با خوندنش از این همه درد) چشمش باز نمیشه با کامنت های ما میخواد باز شه!
    اون هایی که دلشون نمیاد که یه روز هم نبینن اینجا چه خبره، به جای اراجیف گفتن بهتره یواشکی بیان و یواشکی هم برن! چون قطعه ۲۶ نه تنها اون ها رو عدد که صفر هم حسابشون نمی کنه و تبدلیشون میکنه به ۲۶ تا نقطه نقطه نقطه……..

    راستی عکس های قشنگی گذاشتین از پدرتون، حقیقتا مثل ستاره می درخشن.

  245. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز پانزدهم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِکَ یا أمانَ الخائِفین.

    خدایا روزى کن مرا در آن فرمانبردارى فروتنان وبگشا سینه ام در آن به بازگشت دلدادگان به امان دادنت اى امان ترسناکان.

  246. سلاله 9 دی می‌گوید:

    السَّلامُ عَلَیْکَ یَا ابْنَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا ابْنَ فَاطِمَةَ الزَّهْرَاءِ
    میمون بن مهران گفت : نزد امام حسن علیه السلام نشسته بودم که مردى آمد و گفت : اى فرزند پیامبر صلى الله علیه و آله فلان شخص از من طلبى دارد ولى من پولى ندارم ، براى همین او مى خواهد مرا زندانى کند.امام فرمود: در حال حاضر مالى ندارم که بدهى تو را بدهم ؛ او عرض کرد: پس شما کارى کنید که او مرا زندانى نکند.امام در حالى که در مسجد مشغول عبادت (اعتکاف ) بود، کفشهاى خود را به پا کرد. من گفتم اى فرزند رسول خدا مگر فراموش کردید که در حال اعتکاف هستید (و نباید از مسجد خارج شد)؟ فرمود: فراموش نکرده ام اما از پدرم شنیده ام که رسول الله مى فرمود: کسى که در بر آوردن حاجت برادر مسلمان خود بکوشد، مانند کسى است که نه هزار سال ، روز را به روزه و شب را به عبادت مشغول بوده است.
    روایتها و حکایتها ص ۱۲۲

    جان به جانان عرض کردن عاشقان را عار نیست
    مفلسان را با کریمان کارها دشوار نیست.
    سلام بر حسن (ع)

  247. سلاله 9 دی می‌گوید:

    امام حسن علیه السلام:
    ان لکل صائم عند فطوره دعوة مستجابة فاذا کان اول لقمة فقل : بسم الله اللهم یاواسع المغفرة اغفر لی.

    هر روزه داری هنگام افطار یک دعای اجابت شده دارد. پس در اولین لقمه افطار بگو: به نام خدا ، ای خدایی که آمرزش تو فراگیر و وسیع است ، مرا ببخش.

    اقبال الاعمال ، ص ۱۱۶

  248. سعید-ه(مجنون) می‌گوید:

    بسیجیان مظلوم سید علی
    اصابت چاقو به نزدیکی قلب یک بسیجی ناهی از منکر

    بسیجی پایگاه امام علی النقی (ع) وقتی می‌بیند صحبت کردن با فرد مزاحم فایده‌ای ندارد به راه خود ادامه می‌دهد که ناگهان هدف اصابت چاقو از ناحیه پهلوی سمت چپ قرار می‌‌گیرد و این چاقو نزدیک قلب وی اصابت می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از بسیجیان پایگاه امام علی النقی (ع) ناحیه مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا به نام محمد سیاح، در تاریخ ۲۱ مردادماه جهت خرید نان برای افطار در محله مهرآباد جنوبی از منزل خارج شده و در نزدیکی نانوایی متوجه می‌شود فردی به نام فرشاد که بارها به خاطر اعمال غیراخلاقی‌اش از سوی بسیجیان مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته بود، همراه قمه و با عربده کشی‌های پی در پی مزاحم نوامیس و نیز باعث هراس مردم شده است.

    بنا بر این گزارش، این بسیجی از باب امر به معروف و نهی از منکر با وی شروع به صحبت می‌کند که با ناسزاهای پی در پی این فرد مواجه می‌شود، این بسیجی وقتی می‌بیند صحبت کردن با او فایده‌ای ندارد به راه خود ادامه می‌دهد که ناگهان هدف اصابت چاقو از ناحیه پهلوی سمت چپ قرار می‌‌گیرد، این چاقو نزدیک قلب وی اصابت می‌کند.

    پس از اصابت چاقو، از طرف مردم تماس‌های پی در پی با پلیس و اورژانس حاصل می‌شود که اورژانس پس از ۲۵ دقیقه به محل اعزام می‌شود ولی متاسفانه پلیس هرگز به آنجا نیامد.

    پس از انتقال وی به یکی از بیمارستان‌های دولتی از وی مبلغ ۸۰۰ هزار تومان درخواست می‌شود تا او را مورد عمل جراحی قرار دهند حتی قبل از واریز پول کسی به سراغش نیامده و از زدن آمپول کزاز به وی نیز خودداری کردند.

    لازم به ذکر است پس از گذشت چند روز از این واقعه، متاسفانه فرد ضارب هنوز آزاد است.

    ——————————————————————————–

    خب عزیز من چرا دخالت میکنی.این همه واجبات حالا باید بری امر به معروف یا نهی از منکر کنی/برادر چاقو برای بدن ضرر داره/اصلا بقول بعضیا مملکت مگه نیروی انتظامی ندارد که تو ماشین گشت پلیس توی یک کوچه خلوت چرت بزند/ساعت شیفت که تموم شد برود منزل و یه لقمه نون کاملا حلال برای زن و بچش ببرد!/که شما کاسه از آش کشک خالته داغتر شی/بخوری پاته نخوری پاچته/ یا این دنیا یا اون دنیا/خلاصش مملکت قانون داره زیاد… قانون حمایت از زنان کم حجاب/قانون حق کشف حجاب در دانشگاه تهران/قانون تعویق دادگاه فائزه ها و کلا قانون هایی که به نفع مردمه…
    برادر شما دارید مملکت رو بی قانون می کنید میروید خودتون رو به کشتن میدید /بعد هم ضارب راحت میچرخه برا خودش /بعد هم مردم فکر میکنند مملکت قانون نداره/خب نروید تا احترام قانون و مجری و قانون گذار هم حفظ شود …
    اگر سرتو مینداختی “پایین تر” انقدری که چند متری تم نبینی اینطور می شد؟ اصلا چرا ببینی؟ ببینی که دخالت کنی؟ بجای نون داغ/خون داغ/ ببری سر سفره ی افطار مادرت؟/یا هراس بندازی به دل پدر مضطرت؟/بسه برادر رگ دیگه بکار نمیاد عزیز/بی رگ باش تا کام روا باشی/تا عزیز دل پاپا باشی/بس است کم مونده که منم تورو امر بعه معروف کنم/ خرما خورده منع رطب کنم/ این روزا امر به معروف از هر چیزی خطر ناکتره…

    پ.ن:سخت عصبانی ام .سخت…

  249. احساس می‌گوید:

    آقای قدیانی به همه سلام کردند فقط خواستم جواب سلام بدم:
    سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

  250. فدای رهبر می‌گوید:

    کمک به مردم سومالی…
    ممنون سید که یادآوری کردی
    و دوستان یاعلی…
    “فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره”

  251. 313 می‌گوید:

    سلام
    خداقوت

    دلمان تنگ شده بود برای حماسی نوشت هایتان…
    چندوقتی بود توفیق حضور نداشتم…
    شکر که باز توفیق آمدن پیدا کردم به قطعه ی مقدس ۲۶…
    طاعات قبول

    التماس دعا

  252. منتظر می‌گوید:

    سلام
    این عکس رو برای شما طراحی کردم
    http://gsa747.persiangig.com/ghadiany.jpg

  253. mojtaba vahedian می‌گوید:

    سلام به همه دوستان و آقای قدیانی..
    یه طرح زدم برای شهید نواب به مناسبت خراب شدن منزلش..
    امیدوارم از این طرح حمایت کنید و در این سایت به نمایش بگذارید..
    لینک طرح:
    http://img.ideagfx.com/images/589navvab.jpg
    وبلاگ ما:
    tarh18.mihanblog.com

  254. سلاله 9 دی می‌گوید:

    تو آن قدر کریمی که کربلا را هم به حسین بخشیدی!
    نیمه ماه خدا به دنیا آمدی تو و این یعنی خدا عاشق “حسن” است. تو ای متولد ماه خدا، سید جوانان اهل بهشتی و فاطمی ترین امام ما. پدرت در خانه خدا به دنیا آمد و مادرت کوثر بود و برادرت خون خداست و تو ای خون دل خدا، خوش آمدی به کوچه بنی هاشم. ای اولین پسر فاطمه! چشم محمد روشن. در بزرگی ات همین بس که سال ها امام عباس بوده ای. علمدار شجاعت را از تو آموخته است ای حسن. تو مظهر جلال خدا بودی در جمل. تو عمار خدایی. نه، تو با معاویه صلح نکردی، سر دشمن را با پنبه بریدی. چشم تاریخ آن قدر سو نداشت که شمشیر تو را ببیند. در بزرگی تو همین بس که علی را “ابالحسن” می خوانند. ما اگر زیاد “حسین” می گوییم به خاطر “حا” و “سین” و “نون” توست. هر یا حسین ما همان یا حسن است. مادری ترین امام ما حسن است. اشبه الناس به حیدر کرار حسن است. چه خوب پدری بودی برای قاسم و عبدالله. تشنه شهادت بودند شیربچه هایت. نه، تو امام صلح نیستی. حسین و عباس در مکتب تو مبارزه آموختند. تو در کربلای جمل یادشان دادی چگونه باید با دشمن جنگید. تو آن قدر کریمی که کربلا را هم به حسین بخشیدی و علم را به علمدار. تو عصای دست ام البنین بودی، بعد از علی. چه رازی است که مزار تو نیز در بقیع است؟
    ***
    آری، تو آن قدر کریمی که کربلا را هم به حسین بخشیدی و دو ابن الحسن را.
    جلد اول کتاب زیبای قطعه ۲۶/ ص ۱۴۰

  255. عطشان می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی داداش حسین بچه بسیجی ها
    شما باید جای ما باشید تا بدونید از دیدن فونت درشت پایین کامنت دوستان چقدر خوشحال می شیم خیلی خیلی ازتون ممنونم

  256. یا لثارات الحسین می‌گوید:

    هر کس خدا را بندگی کند خداوند همه دنیا را بنده او میسازد.امام حسن مجتبی علیه السلام

  257. رضا می‌گوید:

    بله.سید یاد آوری کرده به مردم سومالی کمک کنید.برید کمک کنید،گور بابای هم وطنای خودمون.ایرانی از گرسنگی بمیره عیب نداره،مهم اینه که سومالیائی و پاکستانی نمیرن.

  258. ناشناس می‌گوید:

    salam aghaye ghadyani bebakhshid k mozahem shodam man dirooz ye naghd o tahlil az filme2012az aghaye raefi poor didam k male fek konam ye sale pishe k hanooz khabari az bidarie eslami v shoolooghiaye eingilis nabood
    ye jooraei dochare 2ganegi shodam albate nemidoonam shoma in film v tahlilesho didin ya na ama man saram por az soal shode k nemidoonam az ki bayad beporsam yani dastresi b kasi kbetoone vasam tozih bede nadaram
    az ye taraf tooye in film besoorate namadin eshare dare b hameye etefaghate in roozha k adam ehsas mikone hame chi barname rizi shode tavasote khodeshoone az tarafe dg agha mifarmayan k in ha bidari ast k dar mardome khavare miane v ooroopaei dare rookh mide
    man gij shodam age mitoonin baradare aziz komakam konin

  259. سیداحمد می‌گوید:

    با آل علی هر که در افتاد، ور افتاد!

    حالا اصلا مهم نیست که این “هر که” چه کسی است.
    چه در ایران باشه و چه در انگلیس!

  260. سیداحمد می‌گوید:

    جناب ۳۱۳؛

    غیبتتان خیلی طولانی شده بودها!

  261. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    عجب تیتری: بابا اکبر داریم تا بابا اکبر
    حظ وافر بردم. این اولا
    دوما هزار بار گفتم بچه بسیجی باید هیبت داشته باشه.
    با ۴۰ کیلو وزن که نمیشه با اراذل رودر رو شد.
    تبصره: همراه داشتن باتوم ۲۰ کیلو به وزن اولیه اضافه میکند!!
    نکته ۱: با وزن کمتر از ۸۰ کیلو باید از کنتاکت با اراذل خودداری نمود!
    نکته ۲: همراه داشتن ۲ عدد باتوم همان ۲۰ کیلو حساب میشود!
    نکته ۳: ثبت نام در یک باشگاه ورزشی رزمی یا بدنسازی اصلا کار سختی نیست!
    سوما اینقدر به مردم سومالی کمک میکنیم تا همشون تو بالا شهر موگادیشو
    ویلا بخرن تا چشم حرومیای وطن فروش در بیاد.
    چهارما اگه این علی مطهری رو تو خیابون ببینم حتما زیرش میکنم!

  262. علی می‌گوید:

    کار خوبی کردی که کامنت ها رو عمومی گذاشتی.با اینکار تفاوتی بین شما و بی بی سی پیدا شد.اونها سانسور چی هستن در حالی که شما نیستی.لا اقل در این مورد نبودی.
    مسئله سوریه مسئله عجیبی هست.مردم سوریه بر علیه یک حکومت وراثتی مادام العمر دارن قیام می کنن این بده؟!ولی اگر همین اتفاق در مصر یا لیبی بیوفته خوبه؟!
    به این سئوالاتم خوب فکر کن:
    آیا ما می تونیم سلاخی شدن مسلمونها در سوریه رو نادیده بگیریم چون حکومت فعلی سوریه حامی لبنان و دشمن اسرائیل هست؟!خب کشته شدن مسلمان بده آقای قدیانی چه توسط اسرائیل باشه چه سوریه!مگر مردم لبنان یا فلسطین مسلمان تر هستند؟!!! یا خونشان رنگین تر هست؟!
    بنابراین می تونیم نتیجه بگیریم که حمایت افرادی همچون شما از سوریه بخاطر نگران بودن احوال مردم لبنان یا فلسطین نیست بلکه بخاطر اینه که با کمک سوریه بهتر می تونین اسرائیل رو کنترل کنید!حمایت افرادی همچون شما از مردم فلسطین و لبنان هم بخاطر مدیریت و ضربه زدن به اسرائیل هست نه دلسوزی برای مردم این دو کشور.
    بنابراین افرادی که گفتند نه غزه نه لبنان بد گفتن.اما حمایت افرادی همچون شما از مردم غزه یا لبنان هم صادقانه نیست!بلکه در جهت تامین منافع خودتان هست:
    مدیریت اسرائیل.مسئله سوریه این نیت شما رو بیشتر نمایان کرد.
    نظام فعلی سوریه آقای قدیانی با نظام شاهنشاهی ایران چه فرقی داره!از نظر سیاست داخلی!هر دو وراثتی و مادام العمر هستن.

  263. علی می‌گوید:

    شما از یک حکومت مادام العمر و وراثتی حمایت می کنی؟!!!امام علی (ع) می فرمایند آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند.
    حکومت وراثتی برای مردم ایران بد بود(سال ۵۷) ولی برای مردم سوریه خوبه؟!
    در مورد انگلیس بنده منتظرم ببینم سیاسیون ما کی حاضر میشن در مورد وحشی گریهای دولت انگلیس با این کشور وارد گفتگو بشن به شرطی که بزارن مامور ویژه حقوق بشر از ایران دیدن کنه.اگر مسئولین ما وارد این گفتگو نشن آبرو مون بیشتر از گذشته در جوامع بین المللی میره.

  264. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    از طریق این سایت می توانید به صورت اینترنتی به مردم سومالی کمک کنید.
    در قسمت “نیت خیر شما” گزینه “کمک به قحطی زدگان سومالی” را انتخاب کنید و عملیات پرداخت را ادامه دهید.

    http://www.emdad.ir/epay/

  265. هادی می‌گوید:

    اولی:اغتشاشات انگلیس ناشی از مناظره های انتخاباتی است.
    دومی :چون انگلیسیها داماد اسکاتلندی دارند پس حق با کامرون است.
    سومی:باید تحقیق کرد که پلیس انگلیس مورد تجاوز قرار نگرفته باشد.

  266. امیر می‌گوید:

    سلام

    …قلمی حق می نویسد که جوهرش از خون شهیدان باشد…

  267. هادی می‌گوید:

    قلم خیلی خوبی داری
    منتها
    اگه میتونی مینیمال بنویس
    خیلی بهتره و تاثیرش بیشتره
    واقعا خیلی ها حوصله نمیکنن متن طولانی رو پای مانیتور بخونن

  268. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۴ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف…

  269. سیداحمد می‌گوید:

    ما اهل اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند!
    ای جووووووووون
    فدای داداش حسین بسیجیها!

    آقا من رسما حمایت خودمو از صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام میکنم!
    🙂
    هر کی امشب “راز” ندید نصف عمرش بر فنا رفت!
    🙂

  270. به جای امیر می‌گوید:

    پازل (گفت و شنود)

    گفت: یکی از کاربران «فیس بوک» نوشته است «حالا فهمیدیم حق با کیهان بود که می گفت آمریکا از «فیس بوک» و «توئیتر» برای بهره کشی از اپوزیسیون استفاده می کند.»
    گفتم: چطور مگر؟!
    گفت: نوشته است؛ وقتی ما از این سایت ها برای مبارزه با جمهوری اسلامی استفاده می کردیم آمریکا برایمان هورا می کشید ولی حالا که ناراضیان انگلیسی از این سایت ها برای مقابله با دولت انگلیس استفاده می کنند، آمریکایی ها دنبال تعطیل کردن آن هستند.
    گفتم: البته از «فیس بوک» و «توئیتر» جمهوری اسلامی هم برای شناسایی پیاده نظام آمریکا و اسرائیل و انگلیس استفاده می کرد.
    گفت: همین کاربر نوشته است؛ «ما خیلی احمق بودیم که دیر متوجه شدیم.»
    گفتم: آدم خل و چلی یک پازل مخصوص کودکان را حل کرده بود. از او پرسیدند، چقدر طول کشید تا آن را حل کردی؟ جواب داد ۲ سال، با تعجب پرسیدند ۲ سال؟! و یارو گفت؛ تازه من خیلی هنر کردم چون روی پازل نوشته بود ۳ تا ۵ سال!!

  271. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز شانزدهم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ وَفّقْنی فیهِ لِموافَقَةِ الأبْرارِ وجَنّبْنی فیهِ مُرافَقَةِ الأشْرارِ وأوِنی فیهِ بِرَحْمَتِکَ الى دارِ القَرارِبالهِیّتَکِ یا إلَهَ العالَمین.

    خدایا توفیقم ده در آن به سازش کردن نیکان ودورم دار در آن از رفاقت بدان وجایم ده در آن با مهرت به سوى خانه آرامش به خدایى خودت اى معبـود جهانیان.

  272. رضا می‌گوید:

    واقعا این طنز بود یا سوزش؟خوب حالتونو گرفتن که با این چیزها حال میکنید؟لااقل همن قدر که دوربینها به راحتی فیلم میگیرند و با معترضین حرف میزنند و نماینده های مجلس شعار نمیدند و از دیوید سوال میپرسند خودش کلی حرفه.اگر این ندارید ازاده باشید. یا حسین

  273. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۶* امام باقر علیه السلام:

    روزه این افراد کامل نیست:
    ۱ – کسى که امام و رهبر را نافرمانى کند.
    ۲ – بنده فرارى تا زمانى که برگردد.
    ۳ – زنى که اطاعت شوهر نکرده تا اینکه توبه کند.
    ۴ – فرزندى که نافرمان شده تا اینکه فرمانبردار شود.

    بحار الانوار ج ۹۳، ص ۲۹۵

  274. ***** می‌گوید:

    دوباره تهران شلوغ شده که قدیانی و احمد خان غیب شدن؟
    شنیدین که بچه ها قراره موسوی و کروبی رو آزاد کنن و ترسیدین؟باتوم به دست رفتین خیابون؟

  275. مهدی می‌گوید:

    قشنگ بود دمت گرم .

  276. علمدار می‌گوید:

    این عمار؟مامیگیم جون میدیم برای رهبرمون برای سرورمون ولی یه بار فکرکنین ببینید مامثل پدرامون عاشق رهبرمون هستیم.
    بارها این سوال رو از خودم پرسیدم جوابم”آره” بود من میگم جونای ما جونای ۹دی هستن که همه ازته دلشون فریاد می زدند “خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است”

  277. ف. طباطبائی می‌گوید:

    مسئولین مربوطه حضور ندارن؟ نه معلم و نه مبصر؟

    ۲۳ نفر آنلاین دارید.

  278. tarh18 می‌گوید:

    آقای قدیانی،شما خودت اون مطلبی رو که در مورد شهید نواب صفوی و طرحشو گذاشتم رو تایید نکردی یا مبصرت؟؟!!!!

  279. دیده ور می‌گوید:

    صلح یا آتش بس!؟

    عملیات رمضان بزرگ ترین عملیات پس از آزاد سازی خرمشهر-بیت المقدس- است .دشمن در این سالها تبلیغات فراوانی بر این نقطه متمرکز کرده اند که «پس از آزادی خرمشهر عراق پیشنهاد صلح داد ولی ایران آن را نپذیرفت و جنگ هشت سال طول کشید و اگر ما آن را می پذیرفتیم در حالی که در موقعیت برتر نظامی هم بودیم ، دیگر این همه خسارت مادی و معنوی را متحمل نمی شدیم!».

    حال به حقایق این مسئله(برگرفته از کتاب «ده متری چشمان کمین»)دقت بفرمایید:

    http://didevar.ir/?p=1835

  280. علی می‌گوید:

    خب!سر و صدا ها در انگلیس خوابید اما جمع کردن تضاهرات ایران تا ۲۵ بهمن سال بعدش هم ادامه داشت!
    بنده نکات مشابه شرایطی که افرادی مثل شما در ایران و پلیس انگلیس در لندن بوجود آوردن رو قبلا بر شمردم.
    اما همانطوری که گفتم مواردی در ایران توسط افرادی همچون شما شکل گرفت که در انگلیس اتفاق نیافتاد!مثل فاجعه کهریزک و فاجعه خوابگاه کوه دانشگاه.همچنین فاجعه حمله به بیوت آیات.کماکان منتظرم نمونه های انگلیسی این موارد رو مطرح کنید تا شما هم در این قسمت با انگلیسی ها سر به سر شوید.در غیر اینصورت افرادی مثل شما بدتر از انگلیسیها رفتار کردند.برای پیدا کردن شواهد مشابه چقدر فرصت می خوای؟!
    دقت کردی آیت الله خامنه ای نتونست اقدامات در انگلیس رو محکوم کنه.دلیلش هم همین دسته گل های بود که شما به آب دادین.و نگذاشتین آیت الله خامنه در چنین مواقعی قاطعانه رفتار انگلیسیها رو محکوم کنه.بنابراین ببین تندروی چقدر بده!مراقب باش!شما مدام در حال فروختن آخرتت به دنیای دیگران هستی.آخه معترضان انگلیسی در آخرت چیکار می تونن برات بکنن که اینقدر بخاطرشون داری آخرتت رو خراب می کنی یا بشار اسد!
    بیچاره کسی که آخرتش را به دنیا بفروشد.بدبخت تر از او کسی هست که آخرتش را به دنیای دیگری بفروشد.پیامبر اعظم(ص)
    یه نکته مثبتی هم که در انگلیسیها بود این بودش که دولت کامرون از مردم نخواست برای حمایتش به خیابونها بیان.اینکه چرا انگلیسی ها اینکار رو انجام ندادن فقط به این دلیل اکتفا می کنم که بگم در حوزه سیاست پیشرفته هستن.
    حسین قدیانی: اولا که شان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (صلوات بلند ستاره های حضرت ماه) کجا و محکوم کردن آشوب انگلیس کجا؟!! پیش شیر، روباه پیر، جوجه ای بیش نیست. ثانیا هنوز هم تظاهرات ملت ایران ادامه دارد و همین ۲۲ بهمن امسال هم ادامه خواهد داشت! ثالثا اگر شورش حکومت نظامی انگلیس علیه مردم محروم لندن تمام شده، پس چیست این همه بگیر و ببند که معلوم نیست کی تمام می شود؟! رابعا اصلا انگلیس ملتی هم دارد که دیوید دیوانه حضور حماسی از ایشان مطالبه کند؟! ملت سرهنگ بالکن سلطنتی، همان هایی بودند که کشته شان! زندانی شان کرد و…

  281. شهر خنده می‌گوید:

    جک و لطیفه در شهر خنده:
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    اگه دلت گرفته.
    اگه دوست داری از ته دل بخندی.
    هر روزی که باشه مهم نیست. صبح ، ظهر و یا شب.
    یکسر بیا شهر خنده.
    منتظرت هستم.
    تخصص شهر خنده پاک کردن غصه از دل ایرانی هاست.
    می گی نه؟
    بیا و خودت ببین.
    اگه می خوای دلنوشته هایت رو صد ها نفر بخونن.
    اگه می خوای تولد کسی رو تبریک بگی و یا برای کسی که دوسش داری پیام بذاری.
    بیا به شهر خنده.
    http://shahr-e-khandeh.blogfa.com
    افسانه ی آخرین بازمانده از نسل مردان ایران زمین.
    آنانکه سربلندی مردمشان را در شاد بودن جستجو می نمایند.
    “شهر خنده” متعلق به همه ی ما ایرانی هایی است که می خواهیم ثابت کنیم با شاد بودن و شاد زندگی کردن می توانیم سربلندی را برای ایران عزیزمان به ارمغان آوریم.
    [خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده]

  282. محمد حسینی می‌گوید:

    سلام برادر قدیانی عزیز
    خیلی ممنون که طرح من رو قابل دونستید و در وبلاگتون منتشر کردید .
    انشائ الله یه بار دیگه قسمت بشه سفر بیت الله با هم باشیم

    یا علی
    التماس دعا

  283. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۳ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  284. به جای امیر می‌گوید:

    خالی (گفت و شنود)

    گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: سایت بالاترین وابسته به منوشه امیر خطاب به جبهه اصلاحات نوشته است؛ «ما را آواره و بیچاره کردید و حالا خودتان در مقابل رژیم به غلط کردن افتاده اید»؟!
    گفت: منظورش چیه؟
    گفتم: می نویسد؛ مدعیان اصلاحات با دروغ تقلب ما را به خیابان ها کشاندند و بعد هم به خارج فرار کردیم. اما حالا می گویند قصد شرکت در انتخابات را داریم.
    گفت: کسی که به فتنه گران وطن فروش آدم کش اجازه شرکت در انتخابات نمی دهد.
    گفتم: این یارو نوشته؛ اگر تقلب دروغ بود چرا ما را به خیابان کشاندید و اگر راست بود چرا می خواهید در انتخابات شرکت کنید؟
    گفت: طی سی و چند سال گذشته بارها تجربه شده که گروههای اپوزیسیون نظام از مدعیان اصلاحات گرفته تا منافقین و سلطنت طلب ها و… همه در خالی بندی سر و ته یک کرباسند.
    گفتم: یارو به رفیق نامردش نوشته بود؛
    من و یارم به هم وابسته بودیم
    کبوترهای یک گلدسته بودیم
    به هم بستیم پیمان مودت
    نگو که هر دو خالی بسته بودیم!

  285. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۱۰ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسینِ زهرا…

  286. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز هفدهم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ اهْدِنی فیهِ لِصالِحِ الأعْمالِ واقْـضِ لی فیهِ الحَوائِجَ والآمالِ یا من لا یَحْتاجُ الى التّفْسیر والسؤالِ یا عالِماً بما فی صُدورِ العالَمین صَلّ على محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین.

    خدایا راهنمائیم کن در آن به کارهاى شایسته واعمال نیک وبرآور برایم حاجتها وآرزوهایم اى که نیازى به سویت تفسیر وسؤال ندارد اى داناى به آنچه در سینه هاى جهانیان است درود فرست بر محمد وآل او پاکیزگان.

  287. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۷* رسول خدا (ص) :

    اى مردم ! هر کس از شما در این ماه روزه دارى را افطار دهد؛ خداى تعالى پاداش عملش را ثواب یک بنده آزاد کردن و آمرزش گناهان گذشته او قرار خواهد داد. فردى گفت : یا رسول الله ! همه ما که توانایى افطار دادن نداریم . حضرت فرمود: خود را از آتش جهنم دور کنید با افطاری دادن ، گرچه با نصف خرما و شربتی از آب باشد.

    بحارالانوار، ج ۹۶، ص ۳۱۶

  288. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    مطلبی اگر به نظرتان جالب می آید، لینکش را بگذارید تا بچه ها بخوانند. کپی کردن کل مطلب، آن هم مطلب طولانی، سایت را خیلی سنگین می کند!
    حسین قدیانی: خیلی تذکر به جایی است…

  289. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان!

    (این کامنت را با عصبانیت بخوانید!!!)

    ببخشید ولی چه کسی اجازه داده لینک مطلب جدید قطعه۲۶ را در سایر وب ها کپی کنید؟ شما در این حدود ۲۰ ماه کجا دیدید که من بعد از آپ شدن قطعه۲۶، در سایتی کامنت بگذارم و بگویم “قطعه ۲۶ با فلان مطلب آپ شد” ؟
    اینجا نیاز به تبلیغ ندارد، آن هم تبلیغ در سایت های نا مناسب!
    مهم نیست چه کسی این کار را کرده، مهم این است که دیگر تکرار نشود!

  290. سیداحمد می‌گوید:

    رضا؛

    ظاهرا پای ثابتی!
    انسانیت می دونی یعنی چی؟ رحم چه طور؟
    میتونی بفهمی بچه یه گوشه ای از اون کپر ها افتاده باشه تا گرسنگی بمیره، یعنی چی؟
    میدونی مرگ عزیز و پاره تنت، جلو چشمت یعنی چی؟
    به سومالی کمک می کنیم تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
    گفتی گرسنگان ایران؟
    ما تو ایران فقیر داریم، درسته، ولی شرایطی مثل سومالی داریم؟
    حداقل چیزی که میشه گفت اینه که تو ایران یه آدم آواره و بی خانمان هم که باشه، الان داره ماهی حدود ۵۰ هزار تو مان یارانه میگیره، پس شکمشو سیر میکنه!

    فکر کن بعد حرف بزن، فکر کن…..

  291. حسن می‌گوید:

    از دیدن کامنت های رد بدل شده بین دخترات و پسران در این سایت متعجب شدم عزیزان دستورات شرع مقدس در این خصوص فقط مخصوص انهایی که شما روزها در خیابان به انها گیر میدهد صادر نشده بلکه بر عکس خطاب این دستورات مومنین هستند

  292. سیداحمد می‌گوید:

    راستی رضا؛

    با همکاری چند نفر از بچه های ثابت قطعه۲۶ یه مبلغ خوبی را (به نیابت از همه قطعه ۲۶ ای ها!) به حساب کمک به مردم سومالی ریختیم!
    انشالله دعای خیر مسلمانان سومالی، موجب برکت حکومت اسلامی و طول عمر حضرت آقامون باشه.
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم….

  293. حسن می‌گوید:

    چرا یک مقاله در مورد سوریه نمینویسی حکومت مادام العمر خوب است یا بد کشتار مردم در انگلیس فقط بد است یا در سوریه هم بد است کمی شجاعت داشته باش

  294. صبا می‌گوید:

    آقا سید!
    خیلی آدم عصبانی می شود وقتی حرفی به نامش ثبت شود که آن را نزده باشد. اما ناراحت می شوی وقتی بگویی من نبودم آن حرف را زدم و کامنتت سه نقطه شود!
    اینجا همه شما را می شناسند و می دانند که شما شان قطعه را عظیم تر از آن می دانید که این گونه برایش تبلیغ کنید. همه می دانند که قطعه چقدر برای شما مقدس است.
    اما واقعا بی فرهنگ هستند کسانی که با نام دیگران کامنت می گذارند!

  295. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    اولا :گلی به جمال بارسلونا که جور این پرسپولیس بی بخار رو میکشه.
    دمت گرم گواردیولا و ایضا خاک بر سرت بخاطر عکس یادگاری با شیمون پرز!
    دوما :عادل فردوسی پور هم همچنان از نتیجه انتخابات داره میسوزه اساسی.
    آخرین جمله برنامه این هفتش این بود:
    “میزان رای مردم است، میزان زور و قدرت نیست”
    عادل دوستت داریم ولی کمتر بسوز عزیزم.

  296. haji می‌گوید:

    http://www.persianorarabiangulf.com/
    nazar sanji gozashtan . rofagha che bayad kard ?

  297. سیداحمد می‌گوید:

    حسن!

    لطفا شما برای من جانماز آب نکش!
    ضمنا شماها که ماشالله صاحب نطرید همه تون؛ خوب خودتون برای سوریه مطلب بنویسید، ببینیم چی می نویسید!

  298. حسن می‌گوید:

    فحش دادن برای یک مسلمان شایسته نیست حرفهایتان را بدون دشنام بیان کنید

  299. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان عزیز!

    به احتمال فراوان و البته به لطف خدا داداش حسین، جمعه شب با ۴ یا ۵ متن جدید، قطعه ۲۶ را به روز خواهند کرد.

  300. سوسن می‌گوید:

    چرا اینقدر از انگلیس حرف می زنید مگر در کشور خودمون کم بدبختی داریم؟
    وقتی اونا تو مسائل کشور ما دخالت می کنند و ما بهشون گیر می دیم چرا خودمون اشتباه اونا رو تکرار می کنیم؟
    اصلا نه اونا دخالت کنند و نه ما. سال ۸۸ می گفتید ارازل اوباش اغتشاش می کنن چیزی نبود ولی اونا می گن دروغ؟
    در ضمن من منافق و مخالف نظام نیستم .

  301. سیداحمد می‌گوید:

    خانم صبا؛

    با اسم بنده که کامنت نگذاشته بودند،
    من کلا با این نوع تبلیغ برای قطعه ۲۶ مخالفم.
    ضمنا ما می دانیم که هر کامنت را چه کسی می گذارد، گاهی لازم است که بعضی ها کامنت ها نقطه چین شود، عفو بفرمائید.

  302. شوکران می‌گوید:

    اینکه علىآقامیگه توایران اتفاقاتىافتاده که مشابهش توانگلیس نیفتاده،خب منم تولندن چیزایىدیدم که نظیرشوتوتهران ندیدم،مثلادیدم یه پلیس لباس شخصى یه دخترسیاپوستوازموهاش گرفته بودمیکشیدروىزمین،دوتاسگ هم انداخته بودن به جونش،هرکىهم میخواست کمکش کنه باشوکرمیزدن!
    اونجاآدم چیزایىمیبینه که شک میکنه داره تواروپاىمتمدن زندگى میکنه یااروپاىمتوحش!
    منم وقتىازشماهابیزاربودم مثل على آقادربارتون فکرمیکردم،البته من هنوزم میخوام سربه تن بعضیاتون نباشه،ولىمنطقىفکرمیکنم،یعنىخوب وبدروباهم مىبینم.

  303. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۲ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  304. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۰۹ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسین زهرا…

  305. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی!

    گفتید: “اگه این علی مطهری رو تو خیابون ببینم حتما زیرش میکنم!”
    دیوانه مگر ارزش زیر کردن دارد؟ طرف اصلا چیزی به اسم عقل ندارد!
    بعد از مصاحبه اخیرش با فارس کاملا مطمئن شدم ایشان از نظر عقلی مشکل دارند! حرف های جدی اش از ۱۰ تا طنز خنده دار تر بود!!!

  306. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۸* امام باقر علیه السلام:

    نماز را بر افطار مقدم می‌داری مگر آن که با گروهی باشی که اول افطار می‌کنند. پس با آنان مخالفت نکن و با ایشان افطار کن و گرنه اول نماز بخوان چرا که بهتر از افطار است و نمازت با حالت روزه نوشته می‌شود و این نزد من محبوب‌تر است.

    المقنعه، ص ۳۱۸ .

  307. سلاله 9 دی می‌گوید:

    انواع عبادات، فرصت‌هایى براى ما هستند؛ لیکن ماه رمضان، یک فرصت استثنایى در دوران سال است. در این سى روز یا بیست و نه روز به‌طور مداوم، غیر از نمازهاى موظف پنج‌گانه و نوافلى که همیشه انسان مى‌تواند آن‌ها را بخواند، دعاهایى هست که توجه به آن دعاها و خواندن شان، انسان را نورانیت مضاعفى مى‌بخشد. این دعاها را در اختیار ما گذاشته‌اند. کیفیت حرف زدن و مناجات کردن با خدا را به ما یاد داده‌اند. معین کرده‌اند که چه حرف‌هایى را مى‌شود با خدا زد. بعضى از این جملاتِ ادعیه مأثوره از ائمه علیهم‌السّلام هست که اگر این‌ها نبود، آدم نمى‌توانست خودش تشخیص بدهد که مى‌شود با خدا با این زبان حرف زد و این‌طور از خدا خواست و التماس کرد.
    امام خامنه ای،۱۸/۰۱/۶۹

  308. سیداحمد می‌گوید:

    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

    ….سُبْحانَکَ یا مُصَوِّرُ تَعالَیْتَ یا مُقَدِّرُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا هادى تَعالَیْتَ یا باقى اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا وَهّابُ تَعالَیْتَ یا تَوّابُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا فَتّاحُ تَعالَیْتَ یا مُرْتاحُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا سَیِّدِى تَعالَیْتَ یا مَوْلاىَ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا قَریبُ تَعالَیْتَ یا رَقیبُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ

    سُبْحانَکَ یا مُبْدِئُ تَعالَیْتَ یا مُعیدُ اَجِرْنا مِنَ النّارِ یا مُجیرُ…

  309. حامد توکلی می‌گوید:

    وقعا که من پوستم کنده شد تا بیام تو قسمت دیدگاه ها مجبور شدم از آخرین دیدگاه خودم رو بخونم تا همین قبلی چه وضعشه آقا!!!
    هی آدم میبینه دیدگاه ها زیاد میشه ولی باز نمیشه.
    دل آدم میگیره نکنین این کارو.
    در ضمن دوست داشتم مضمون سخنرانی “امام خامنه ای”{نکته کنکوری:صلوات فراموش نشه} رو در مورد مسائلی از قبیل سوریه بگم.

    در حوادث سوریه، دست آمریکا و اسرائیل آشکار است و منطق و معیار ما ملت ایران، این است که هر جا به نفع آمریکا و صهیونیسم شعار داده شود حرکت، انحرافی است.

    توی شبه موروثی نه اصلا بگیم موروثی بودن حکومت سوریه شک نیست.
    ولی…
    تو این که آمریکا و اسرائیل محض رضای خدا موش نمیگیرند هم اصلا شک نیست.

    مگر همین آمریکایی ها به ظاهر کلک طالبان و صدام حسین رو نکندن؟
    یکی به من بگه این ملت بیچاره افغانستان و عراق چه خیری از اشغال کشورشون دیدن؟
    سوریه رو هم که البته طبق فرموده امام خمینی هیچ غلطی نمیکنند آزاد کردن و دموکراسی راه انداختن.
    جان من؟
    شما باور میکنید؟
    من که نمیکنم.

  310. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز هیجدهم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ نَبّهْنی فیهِ لِبَرَکاتِ أسْحارِهِ ونوّرْ فیهِ قلبی بِضِیاءِ أنْوارِهِ وخُذْ بِکُلّ أعْضائی الى اتّباعِ آثارِهِ بِنورِکَ یا مُنَوّرَ قُلوبِ العارفین.

    خدایا آگاهم نما در آن براى برکات سحرهایش وروشن کن در آن دلم را به پرتو انوارش وبکار به همه اعضایم به پیروى آثارش به نور خودت اى روشنى بخش دلهاى حق شناسان.

  311. حامد توکلی می‌گوید:

    راستی من یکم شیطنت کردم گفتم عکسهای بابا اکبر رو رتوش کنم.
    حسین جان امیدوارم مقبول بیوفته.
    شرمنده فوتوشاپ کار نیستم.
    http://www.pic.iran-forum.ir/images/53yub9qnk2t7n6v6t58.jpg

    http://www.pic.iran-forum.ir/images/rtawr0scc131ja1aaski.jpg
    حسین قدیانی: ممنون اخوی!

  312. مرصوص می‌گوید:

    مرکز دانلود والپیپرهای حدیث دار
    والپیپرهای امام علی
    http://www.pafang.mihanblog.com

  313. علی می‌گوید:

    در مورد محکوم کردن انگلیس توسط آیت الله خامنه بیش از این نمیشه سخن گفت.تحلیل بنده اون بود ولی تحلیل شما چیز دیگری هست.دلیل بنده برای اون تحلیل هم این بود که یک چنین محکومیتهائی قبلا توسط ما صورت می گرفته البته در مورد رفتارهائی که “مشابه ” اون شامل کشور خودمون نمیشده.مثلا محکوم کردن انگلیس بخاطر حضورش در عراق یا افغانستان.اما رفتار اخیر انگلیس از طرف ایشون محکوم نشد چون محکوم کردن انگلیس به نوعی محکوم کردن خودمون بود.(با توجه به حوادث پس از انتخابات)و آیت الله خامنه ای که بصیرتش بیشتر از این حرفها هست تشخیص داد که رفتار انگلیس رو محکوم نکنه.فلسفه تحلیل بنده همینه.البته این یک مفروضه هست که می تونه درست یا نادرست باشه.مثل مفروضه شما.اما بنده مفروضه شما رو به این شکل رد می کنم که محکوم کردن انگلیس قبلا توسط آیت الله خامنه ای انجام می شده.اون موقع مسئله شان مطرح نبود؟!

  314. علی می‌گوید:

    منظورم از ادامه تظاهرات تظاهرات مخالفین بود!شما گفتید آشوب انگلیس رو بلدید زود بخوابونید بنده هم عرض کردم آشوب در انگلیس خوابونده شد ولی آشوب معترضین در ایران تا ۲۵ بهمن سال قبل ادامه داشت.منظورم رو متوجه شدید؟منظور شما رو از بگیر و ببند در انگلیس متوجه نمیشم.نمی دونم مدرک شما برای بیان این حرف چیه!بنده در روز ۵ شنبه گذشته اخبار تلویزیون خودمون رو گوش دادم چیزی در این باره نگفت.حقیقت اینه که از انگلیس اصلا چیزی نگقت.(اخبار ۲۰/۳۰ و اخبار شبکه سه).نمی دونم این حرفها رو از کجا میارین!این حرف شما منو یاد یکی از تیترهای روزنامه کیهان میندازه که در اون به نقل از جوانان انگلیسی گفته شده بود که:
    ما تا آخر ایستادیم.حکومت سلطنتی نمی خوایم.
    کدوم خط؟کدوم حکومت سلطنتی؟کدوم بگیر و ببند؟معیار شما چیه؟توصیه بنده به شما و کیهان نویسها اینه که:
    دنیا رو اونطوری که هست ببینید نه اونطوری که دوست دارین باشه!
    اینو همیشه از من داشته باش.این سخن بنده در راستای صحبتهای پیشتر آیت الله خامنه ای هست که به افراد داشتن دیدگاه واقع بینانه رو توصیه کردند نه دیدگاه مثبت و منفی مطلق.شما که اینقدر پیش وند و پسوند به اسم ایشون اضافه کنید یه مقدار در عمل به حرفشون گوش بدید.دوست ، دشمن ، ایران و دنیا رو اونطوری که هست ببینید نه اونطوری که دوست دارین!

  315. علی می‌گوید:

    اما در مورد حضور حماسی:
    اونچکه شما اسمش رو حضور حماسی می گذارید رو هیچ وقت در کشورهائی که از نظر سیاسی پیشرفته هستند نمی بینید کشورهائی مثل انگلیس ، امریکا ، اسپانیا آلمان و … اما این حضور حماسی رو در کشورهائی که فضای سیاسی عقب افتاده ای بر اون حاکم هست می بینید.مثل:
    مصر ، ایران ، لیبی ، سوریه ، یمن و ….
    کاشکی می تونستیم محاسبه کنیم هزینه اقتصادی این حضور حماسی برای ملتهائی که در این کشورها زندگی می کنن و وضعیت اقتصادی بدی هم دارن چقدر هست.همچنین این حضورها فضای بدبینی رو در کشورها بوجود میاره و مدام باعث کهنه و تازه شدن اختلافات میشه.
    خب آقای قدیانی!
    بنده هنوز منتظرم تا شما مثالهائی رو از انگلیس بیان کنید تا بتونیم اونها رو با فاجعه کهریزک ، خوابگاه دانشگاه تهران سر به سر کنیم!و همچنین جلوگیری از برگزاری مراسم تشیع جنازه کشته شدگان تظاهرات!
    نکته دیگه اینه که انگلیسیها گفتن حاضر هستن در مورد نوع برخوردشون با معترضین با مقامات ایرانی گفتگو کنن به شرطی که ایرانی ها هم متقابلا بزارن نماینده ویژه حقوق بشر به ایران بیاد.اینو پیگیری کن چرا مجلس که می خواست افراد ویژه ای رو به انگلیس بفرسته یا احمدی نژادی که با اون شدت اقدام انگلی سیها رو محکوم کرد الان دیگه ازشون خبری نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    گفتگو کنیم تا به حقیقت برسیم

  316. رضا می‌گوید:

    دوست عزیز علی اقا منتظر پاسخ این بنده خدا نباش از همون پاسخ اولش معلومه که چقدر منتطقیه.برادر کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد. یا علی
    حسین قدیانی: “علی” یارت… که روزه دار، خوابش هم عبادته!!

  317. سلاله 9 دی می‌گوید:

    این طالب بدم المقتول بکربلا…؟

    اللهم عجل لولیک الفرج …

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ.

  318. حسن می‌گوید:

    سید احمد تو چه کاره ای که دخالت میکنی اقای قدیانی خودشان لابد می توانند جواب بدهند تو اگر هنر داری خودت یک وبلاگ درست کن

  319. حسن می‌گوید:

    درست است که خواب روزه دار عبادت است اما هر کس که گرسنگی بکشد که روزه دار نیست فقط خدا میداند که روزه دار واقعی کیست از کجا میدانید بقیه روزه دار نیستند این که کسی در مسایل سیاسی عقیده مخالف شما را بیان نمایید دلیل بر کافر بودن وی نیست مقام معظم رهبری را هم بدون اجازه ایشان برای خودتان مصادره نکنید

  320. حسن می‌گوید:

    سید احمد باز میگویم در اسلام حتی یک نمونه هم نمتوانید بیابید که ائمه اطهار به کسی ویا حتی در خصوص دشمنان ناسزا داده باشند شما با نا سزا گفتن نمونه نازیبایی یک مسلنان رامعرفی میکنید که فرسنگها از یک مسلمان واقعی فاصله دارد

  321. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ***… که روزه دار، خوابش هم عبادته!! ***

    قبول باشه داداشی حسین!

    یا علی…

  322. سیداحمد می‌گوید:

    حسن!

    من زبان گویای آقای قدیانی هستم! نمیدانستید؟
    شما ظاهرا نمی دانید اینجا با چه کسی طرفید!
    آقای قدیانی ما فوق تصور شما مشغله دارند و فرصتی برای جواب دادن به همه ندارند!

  323. سیداحمد می‌گوید:

    حسن!

    همه انسانها هنر مشترک ندارند!
    سعی کن حرمت قطعه۲۶ را نگه داری و الا با هنر من هم آشنا می شوی!!!

    لا اله الا الله….

  324. سیداحمد می‌گوید:

    حسن آقا!

    حاج حسین آقای قدیانی فقط یک حدیث بیان کردند، لطفا با دقت بیشتری پاسخ ها را مطالعه بفرمائید!

  325. فرزین می‌گوید:

    طبق معمول یه سری شعر می نویسی یه مشت خل ازت تعریف می کنن!
    “دیوونه داداشی”!!!!!!!!!!!!!!

  326. حسن می‌گوید:

    با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری قسمتی با عنوان کرسی ازاد اندیشی راه اندازی کنید وهر هفته موضوعی برای بحث گذاشته شود . در ضمن امکان بیان دیدگاه برای تمام متنها در پایان ان وجود داشته باشد

  327. سیداحمد می‌گوید:

    فرزین!

    ما عاشقیم، تو اینجا چه می کنی؟
    تو چه می فهمی “عشق” چیست!

  328. حسن می‌گوید:

    سید احمد همینکه خودت را کنترل میکنی زبان روزه دشنام ندی خیلی خوبه ولی تا وقتی که اقای قدیانی رسما شما را به عنوان نماینده معرفی نکنه قبولت ندارم برو برا خودت یه وبلاگ بزن باور کن تو میتونی

  329. سلاله 9 دی می‌گوید:

    از عجایب روزگار است، عده ای که قطعه ۲۶ و نوشته هایش را قبول ندارند و مثل ما فکر نمی کنند، روزی چند بار به این جا سر می زنند و نوشته ها و حتی کامنت ها را هم دقیق می خوانند. بعضی مواقع هم ما را به فیض می رسانند و با افکار طلایی شان آشنا می کنند.
    از عجایب است.

  330. حسن می‌گوید:

  331. حسن می‌گوید:

    البته سید احمد لعن جریان انحرافی ناسزا محسوب نمیگردد

  332. بچه پررو... می‌گوید:

    سلام
    طاعات و عبادات قبول درگاه حق انشاا…
    ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام بر شما و تمام مسلمین تسلیت باد.
    همیشه نوشته هایتان زیبا بوده. بابت پایداری و استقامتتون ممنونم.
    کجایید؟ چرا دیر مطلب می زنید؟
    “نمیدونم امسال شبای قدر چه جور میگذره؟ ولی حالا که شب قدره، به خودم توصیه میکنم که حواسمو بیشتر جمع کنم”
    “”طرحی برای شهادت مولا زده ام. نظرتان را بگویید ممنون می شوم.””
    یا علی
    التماس دعا
    فرج آقا امام زمان (عج) صلوات….

  333. به یاد سید سجاد می‌گوید:

    هر دم همیشه نور خدا منجلی شود
    در سینه ای که مملو مهر علی شود
    من افتخار میکنم آری خدا کند
    جانم فدای حضرت سید علی شود
    “”دوستان امشب دعا برای سلامتی وطول عمر آقا یادتون نره”
    الان هم۵تا صلوات براشون بفرستید.التماس دعا

  334. علمدار می‌گوید:

    بابا یه نفر به من بگه چه طوری عکس بذارم برای خودم یعنی هیچ کس نیست جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  335. علمدار می‌گوید:

    فرزین
    اگه ازنظر شما ما خل هستیم باشه ما به خل بودن خودمون افتخار می کنیم به قول سید احمد ماعاشقیم عاشق

  336. صبا می‌گوید:

    دوستان، ستاره ها!
    امشب برای قدر دل من هم دعا کنید.
    امشب برای مردم سومالی، مردم غزه، تمام مردمی که زیر یوغ استکبارندو برای مردم انگلیس هم دعا کنید.
    اما در این شب مستجاب برای استجابت دعایی که استجابت تمام دعا های ماست دعا کنیم.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  337. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    سلام بر قطعه‌ی مقدس ۲۶ و اهالی باصفاش
    نماز روزه‌هاتون قبول!
    جای دوستان غیرمشهدی خالی؛ در جوار امام رئوف نایب الزیاره هستم!

    سیداحمد خداییش خیلی صبور و باجنبه هستید که اراجیف چهارتا جلبک و جلبک‌مسلک و وااسلام‌گو رو تایید می‌کنید و جواب می‌دید؛ هر کس دیگه بود همه‌رو حذف می‌کرد و خلاص!

    گفت: نیکی که از حد بگذرد؛ نادان گمان بد برد…

  338. تک سوار جنگ نرم می‌گوید:

    لطفا به ما سر بزن و نظر بده

  339. علی می‌گوید:

    آقا رضا!
    اگر قدیانی ها منطقی می بودند آیت الله خامنه ای نمی گفت دیدگاه منفی و مثبت مطلق نداشته باشید.
    عقلگرائی در جامعه ما خیلی کمه.عقلگرا کسیه که دنیا رو همونطوری که هست می بینه نه اونطوری که دوست داره باشه!
    نمونه کهریزک در انگلیس رو بیارید و به جاده خاکی نزنید!
    حسین قدیانی: معلومه این آیت الله خامنه ای رو خیلی دوست داری ها!

  340. سیداحمد می‌گوید:

    جناب علمدار!

    بفرمائید، توضیحش کاملا واضح است.

    http://in-my-place.blogsky.com/gravatar.htm

  341. رضا می‌گوید:

    علی جان جون هرکی دوست داری پاسخ بنده خدا رو که برام گذاشته بخون چقدر با کلاس. .یا حسین

  342. علی می‌گوید:

    آقا رضا!
    اگر قدیانی ها منطقی می بودند آیت الله خامنه ای نمی گفت دیدگاه منفی و مثبت مطلق نداشته باشید.
    عقلگرائی در جامعه ما خیلی کمه.عقلگرا کسیه که دنیا رو همونطوری که هست می بینه نه اونطوری که دوست داره باشه!
    نمونه کهریزک در انگلیس رو بیارید و به جاده خاکی نزنید!
    امیدواریم قدیانی ها هر چه زودتر از خواب بیدار بشن!

  343. فدایی رهبر می‌گوید:

    کل متن یه طرف این ۳۰۰تا نظرم یه طرف. چشمم در اومد.
    طاعات و عبادت هاتون مورد قبول حق تعلی ایشا الله قرار گرفته و میگیره

    طرح انتخاب دوست پسر و دوست دختر!

    ه گزارش خبرنگار وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ “روتین های یک طلبه” در جدیدترین مطلب خود نوشت:

    ***مژده! *** مژده! *** بشتابید…

    آن دسته از کسانی که خجالت می کشند ونمی توانند دوست دختر و دوست پسر پیدا کنند. یا داداش ویا پدر رو مادرشان نمی گذارند و گیر می دهند! یا اینکه کسی آنها را به خاطر زشتی چهره و موقعیت انتخاب نمی کند! و یا اینکه پول ندارند و غیره ، در این طرح شرکت کنند.

    شما با کمترین هزینه صاحب دوست دختر و دوست پسر می شوید.

    فواید این طرح:

    ۱- هیچ کس نمی تواند جلوی شما را بگیرد!

    ۲- هیچ کس اصلا نمی تواند شما را ببیند!

    ۳- با دوست پسر و دوست دخترتان به هر نقطه از ایران وجهان که دوست دارید، می توانید سفر کنید.

    ۴- وسیله ایاب و ذهاب هم منحصر به فرد می باشد!

    ۵- دست برادر و پدر و مادر هم به شما نمی رسد و شما می توانید در عین حال آنها را دیده و به آنها پوزخند هم بزنید!

    ۶- هزینه موبایل و پیامک شما به صفر می رسد!!!

    ۷- از گشت ارشاد هم خبری نیست!

    و مزایای دیگر…

    مراحل اجرای طرح:

    بسیار ساده است؛

    یک عدد پاره آجر یا آهن پاره را برداشته و به نقطه مشخصی در کله خودتان بکوبید درحدی که کاملا نمرده و به حالت ” کما ” بروید. شما در این حالت راحت و آسوده با دوست دختر و دوست پسر خود ارتباط برقرار خواهید کرد، با شرایطی که بالا عرض کردم. به همین سادگی!

    ما برای عملی بودن طرح خود توصیه می کنیم از سریال “۵ کیلومتر تا بهشت” شبکه ۳ دیدن فرمایید.

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    بعضی از این سریال های صدا سیما دیگه گند همه چیز رو درآوردن!

    با این فیلم ها و سریال ها ارتباط دختر و پسر رو تو این دنیا خوب خوب جا انداختید که دست شما درد نکنه، شما رو به جان مادرتون دیگه با عالم قبر و احتضار و برزخ بازی نکنید…

    از طرفی؛ این پسره که اینقدر با حیا بوده که به دختره نگفته دوسش داره، و آدمی متشرع بوده ، چرا روحش اینقدر پررو هست؟؟؟ بی خود نیست که بلا نسبت شما میگن ” ای تو اون روحت! ”

    بعدش بد نیست این فیلم نامه نویس ها قبل از نوشتن و ساختن این فیلم ها یه مطالعه ی عمیق بر عالم روح و برزخ داشته باشند.

    اصلا اگر ما نخوایم درباره روح بدونیم باید کیو ببینیم؟

    خداوند در قرآن درباره روح اینطور می فرماید:

    “و یسئلونک عن الروح قل الروح من أمر ربی و ما أوتیتم من العلم الا قلیلاً ” از تو درباره روح سؤال می‏ کنند، بگو:روح از فرمان پروردگار من است و جز اندکی از دانش به شما داده نشده است”.

    مرحوم علامه طباطبایی در تفسیر المیزان درباره این آیه اینگونه می فرماید:”قل الروح” پاسخ کافی است از سؤال از روح و آن این که روح از مقوله امر است که فقط با امر الهی دفعتاً موجود می‏ شود. لذا معنای “مااوتیتم من العم الا قلیلاً ” این است که؛ علم به روح که خداوند به شما داده، اندکی از بسیار است، چون روح موقعیتی در عالم وجود دارد و آثار و خواصی در این عالم بروز می‏دهد که بسیار بدیع و عجیب است و شما از آن آثار بی خبرید.

    شکی نیست که محتوای این گونه فیلم ها از نوشته های بعضی از کتب غربی و دانشمندان آنها نظیر” داستان های هری پاتر”است که ظاهرا بدجور فیلم سازان مارا جو گیر کرده است.

    شما از الهام کدام حدیث و روایات این مجموعه را ساخته اید؟ ما که هرچه گشتیم چیزی درباره روح عالم کما یافت نکردیم. اگر سراغ دارید به ما هم معرفی کنید.

    تذکر مهم : مطلب فوق صرفا از دیدگاه اجتماعی به این فیلم نوشته شده است خواهشا دوستان اشتباه نکنند.

  344. فدایی رهبر می‌گوید:

    چهارده دعا با یک استجابت

    ۱ـ اللهم ادخل علی اهل القبور السرور
    دنیا مثل قبر بزرگی است که مردگان آن ، نسل های بی شماری از فرزندان آدم و حوایند(ع )، با آرزوهای کوچک و بزرگی که به گور برده اند.
    خدایا! ما وارثان ماتم زده اهل قبور را با نوید برآورده شدن آسمانی ترین آرزوی آدم خاکی ـ که سینه هایمان را سخت می فشارد ـ شاد و مسرور فرما!
    خدایا! زمین ـ این قبرستان مرده آرزوهای فرزندان آدم ـ را با قدوم احیاگر آن کس که آمدنش را وعده فرموده ای ، زنده و اهل آن را سرزنده گردان !
    خدایا! سال هاست ، دنیا دوستی و آرزوهای پست و کوچک دنیوی ، دل های ما را که روزگاری قدمگاه تو بوده اند، میرانده است ؛ و ما امروز مردگانی هستیم که به زندگی در قبور متحرکمان خو کرده ایم . آرزوی ، زیارت وجه زیبای خودت را، شورآفرین قلب هایمان کن !
    خدایا! زبانم لال ، اگر روزی آرزوی دیدن و پابوسی امامم را به گور بردم ، منت گذار و لحظه ای او را بر مزارم عبور ده ! تا به بویش ز لحد رقص کنان برخیزم .

    ۲ـ اللهم اغن کل فقیر
    خدایا! هر چه مال اندوزی می کنیم فقیرتر می شویم و هر چه به دنبال خواسته هایمان می رویم ، بی نیاز نمی شویم . ما را به نیاز حقیقی مان برسان و در آغوش او از همه چیز بی نیازمان کن !
    خدایا! دینت را که بازیچه زبان ما بندگان هوس گردیده و در این بازی ، رنگ و بوی حقیقی اش را از دست داده ، با ظهور تجدید کننده شریعتت ، غنای دوباره بخش !
    خدایا! ما را که بدون او هیچ نداریم به او که همه چیزمان است برسان !
    خدایا! او را که در دولت کریمه اش هیچ فقیری نخواهد ماند، بر زمین حاکم گردان !

    ۳ـ اللهم اشبع کل جائع
    خدایا! بی قراران زیارت آن طاووس زیبای اهل جنت را، سیراب از تماشای قامت رعنایش کن !
    خدایا! ما را از دنیاطلبی سیر کن تا اشتهایی جز تماشای او که وجه زیبای توست در دل نپرورانیم .
    خدایا! تا کی شاهد آن باشیم که انسان ها ـ به ظلم ـ از گرسنگی جان می دهند؟ این همه گرسنه را کس نمی تواند سیر کند، مگر او که وعده داده ای در سایه حکومتش هیچ کس گرسنه سر به بالین نگذارد.
    به تمنای چشم گرسنگان ، حکومتش را در زمین برقرار گردان !

    ۴ـ اللهم اکس کل عریان
    خدایا! بر قامت دین ، لباس سر بلندی ، بر قامت ولایت لباس حکومت ، بر قامت اولیائت لباس عزت ، بر قامت دشمنانت لباس ذلت ، بر قامت زمین لباس حیات و بر اندام دل آرای یوسف زهرا(ع ) لباس ظهور بپوشان !
    خدایا! قلب ما را پیش از آنکه در سرمای غیبت ، منجمد شود، در گرمای آغوش او پناه ده !

    ۵ـ اللهم افض دین کل مدین
    خدایا! با دستان او که کلید گنجینه های زمین و آسمانت را به او سپرده ای ، دین تمام دینداران را بپرداز!
    خدایا! بودنمان را مدیون حجتت هستیم . توفیق ده تا با فدا کردن هستی مان در رکاب او، ذره ای از این دین را ادا کنیم !
    خدایا! مدیون تمام نعمات توایم و برای هر نعمتی ، بی نهایت ، شکر بدهکاریم . با چه رویی از تو بخواهیم که نعمتت را بر ما تمام کنی ـ یعنی ولی ما را به ما برسانی ـ مگر اینکه بگوییم فقط اوست که می تواند شانه ما را از زیر بار این همه دین ، خالی کند.پس نعمتت را بر ما تمام کن !

    ۶ـ اللهم فرج عن کل مکروب
    خدایا! هیچ گرهی نیست که جز با دست های او باز شود و هیچ گرهی نیست که با دست های او باز نشود.
    با ظهور او گره از کار عالم بگشا!
    خدایا! تنها گرفتاری و غم و اندوهمان را غیبت او قرار ده تا تنها حاجتمان فرج او باشد.
    خدایا! هیچ گرهی در کار او نیست ، مگر اینکه با دست های ما بسته شده است . ما را با توفیق طاعت و کسب رضایت خودت ، موفق به گشودن گرهی کن که با دست خود بسته ایم !
    خدایا! او را که از بی صاحبی ما، اندوه می خورد، با تحقق حکومتش و سروری بر ما، خشنود گردان !

    ۷ـ اللهم رد کل غریب
    خدایا! ما را که از دامن پاک او گریخته ایم و آواره برهوت هواهای نفسانی شده ایم ، دوباره به وطنمان که آغوش اوست برگردان !
    خدایا! او را که از ما رنجیده و غریبانه از شهر ما رخت بربسته و در جایی که ما نمی دانیم ، منزل گزیده است ، دوباره به دیار ما شرمندگان ظلم خویش ، باز گردان !
    خدایا! این آرزوی قلبی او را که آرزوی ما نیز هست ، یعنی پاک شدن گرد غربت از چهره دین و اولیای دین هر چه زودتر به استجابت برسان !

    ۸ـ اللهم فک کل اسیر
    خدایا! ما را از زندان تاریک و سرد خواسته های زشت نفسانی و از زندان تاریک تر و سردتر، هجران او رهایی بخش !
    خدایا! غل و زنجیرهای نفس را از دست و پای عقلمان بگشا، تا نجات و آزادی را تنها در رسیدن به او بیابیم و بندگی او را اسارت نخوانیم !
    خدایا! ما را پاک پاک کن و همه گناهانمان را ببخش ، تا او که زندانی پلیدی ها و گناهان ماست ، نجات یابد!
    خدایا! ما را اسیر او کن تا از بند غیر او آزاد شویم !

    ۹ـ اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
    خدایا! مرا که با فسادم ، مانع ظهور او و اصلاح امور مسلمین به دست او شده ام ، اصلاح فرما!
    خدایا! تنها چیزی که به صلاح ماست ، ظهور اوست و آنچه که مانع ظهور اوست ، فساد ماست و حکومت هر آنچه که غیر او یا بیگانه با اوست ـ بر ما ـ موجب فساد ماست . ما را با رهایی از سلطه دشمنان او و خدمت به نظامی که به نام اوست ، به صلاحمان ، که حکومت اوست برسان !

    ۱۰ـ اللهم اشف کل مریض
    خدایا! هر چه زودتر او را به عیادت همه بیماران بفرست !
    خدایا! ما را بیمار او کن ، تا از همه بیماری ها شفا یابیم .
    خدایا! با شربت وصل او، قلب هجران کشیده ما را از آتش تب فراقش ، شفا بخش !
    خدایا! با ظهور تنها امید قلب حضرت زهرا(س )! بازوان شکسته ، سینه مجروح و گونه کبودش را شفای عاجل مرحمت فرما!

    ۱۱ـ اللهم سد فقرنا بغناک
    خدایا! ما به غیر از تو و او کسی را نداریم . احتیاج ما به او با هیچ چیز برطرف نمی شود جز به دست تو و رساندن او به ما.
    خدایا! مسئلت از غیر تو و نیاز به غیر او، ما را در پرتگاه فقر افکنده است . نیاز به او را که نجات بخش ما از این سقوط و تنها مایه بی نیازی ماست ، در دل هایمان برویان !
    خدایا! ما را محتاج او کن تا از غیر او بی نیاز شویم !

    ۱۲ـ اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک
    خدایا! «گذشته » سیاهمان که بی او سپری شد. «حال » تیره ما را به «فردا»ی روشن او برسان !
    خدایا «حال » ما را بی او ببین ! و روزگارمان را بدون او مپسند!
    خدایا! حال و روز ما را که خالی از اوست با حال و روز خودت که پیش او و با اوست ، تغییر ده !
    خدایا! او را پیش ما بفرست تا ما را پیش تو بیاورد!

    ۱۳ـ اللهم اقض عنا الدین
    خدایا! خودت ، دین سنگین ما را به او که تحقق سروری او بر ماست ، بپرداز!
    خدایا! گناهان ما غیبت او را تمدید می کند و غیبت او، دین او را برگردن ما سنگین تر می گرداند.
    بر همه گناهان ما قلم عفو و مغفرت کش !

    ۱۴ـ و اغننا من الفقر
    خدایا! شنیده ام که بعضی ها را فقیر می کنی تا متوجه تو شوند و به درگاه تو روی نیاز آورند.
    ما را نه به واسطه فقر، که به واسطه او و در دولت کریمه او به بارگاه خودت بکشان !
    خدایا! مرا در فقری قرار مده که نهایتش کفر است . مرا از او فقیر نکن !
    مرا در فقری قرار ده که نهایتش ایمان است . مرا فقیر او کن !
    خدایا! ما را با او بی نیاز کن و به او بی نیاز مکن !
    خدایا! این چهارده دعای مرا که همگی یک دعا بودند، به یک استجابت که چهارده استجابت است ، برسان ! و حکومت او را که حکومت چهارده تن است ، هر چه زودتر بر زمین سایه گستر فرما!

  345. سیداحمد می‌گوید:

    کل مطلب را کپی نـــــــــــکــــــــــــنـــــــــــیــــــــــــد!

    صفحه این پست برای بچه هائی که اینترنت پر سرعت ندارند اصلا باز نمی شود!!!

  346. سیداحمد می‌گوید:

    ایام شهادت اسدالله الغالب، علی بن ابیطالب بر اهالی قطعه مقدس ۲۶ تسلیت باد.

    http://uploadtak.ir/images/smmewkf8nhtad4c4gszw.mp3

    رفقا؛
    التماس دعا!

  347. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    “زخمی ام التیام می خواهم… التیام از امام می خواهم
    السلام علیک یا ساقی…. من علیک السلام می خواهم”

    ایام عزای بابای عالَم، را خدمت همه شما تسلیت عرض می کنم.

    اگر یادتان بود و باران گرفت
    دعائی به حال بیابان کنید…

  348. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان امشب این نماز را فراموش نکنید!

    دو رکعت نماز، در هر رکعت یک بار سوره حمد و ۷ مرتبه سوره توحید (قل هو الله احد).
    در پایان نماز هم هفتاد مرتبه “استغفر الله و اتوب الیه”

  349. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۱ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  350. علی می‌گوید:


    حسین قدیانی: خب دیگه! ظاهرا زیادی به شما رو دادم.

  351. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۹*امام کاظم (ع) :
    هر که در شب قدر غسل کند و تا طلوع فجر شب زنده داری نماید، از گناهان خارج شده است.

    ** امام صادق علیه السلام :
    برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام می ‏گیرد و تصویب آن در شب بیست ویکم و تنفیذ آن در شب بیست‏ و سوم.
    (وسائل الشیعه، ج ۷ ص ۲۵۹)

    ***امام صادق(ع) :
    مرحبا و احسنت بر آن بنده که این شب را به رکوع و سجود احیا کند و خطاهای خویش را در مقابل خود مجسم نماید و بر آن بگرید، پس آنگاه که چنین کرد، امیدوارم که ناامید نگردد و به حاجات خویش برسد.

  352. جواد می‌گوید:

    سلام حاجی
    سلام سیدجان
    سلام قطعه

    برای همدیگه دعا کنیم امشب
    از من هم فراموش نکنین…

    یاعلی یا هیچکس

  353. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سلام
    با عشق اگر همسفری بسم الله
    گر رهرو اهل نظری بسم الله
    با اهل مناجات اگر همراهی
    گر اهل دعای سحری بسم الله
    امشب شب قدر است و خدا منتظر است
    از دست گنه خون جگری بسم الله
    باید سر کوی عشق سامان گیری
    گر خسته ای از در به دری بسم الله
    گر فاطمی مذهبی بگو یا زهرا
    دلداده ی یاس اطهری بسم الله
    امشب شب تقسیم حج و کرببلاست
    دلتنگ برای سفری بسم الله
    گر اهل ولایتی نجف می خواهی
    مشتاق جمال حیدری بسم الله
    با کثرت تیره رویی و خسته دلی
    گر عاشق روی دلبری بسم الله
    در محضر ارباب محبت مهدی
    خواهی بزنی بال و پری بسم الله
    خیلی التماس دعا

  354. سیداحمد می‌گوید:

    یا اله العاصین…

  355. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۰۸ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسینِ زهرا…

  356. چوک دیریا می‌گوید:

    بسم الله
    سلام
    نمی دانم برادر خطابت کنم با من برادر می شوی؟ یا تو هم ……..
    تو (کامنت قبلی) زبان فارسی قشنگ تر است از زبان سرهنگ جون (بریتانیایی) تو نظر قبلیم گفتم به روز کن که اعصاب ندارم
    بابا طوری به روز کردی که با یه بدبختی تمام کردم جا داره یه خسته نباشی به خودم بگم
    شنیدی میگن بسیجی خستگی را خسته کرده
    شما مصداق بارز این جمله هستین حالا میگیم مغزت جواب داد این همه مطلب به ذهنت اومد باشه دستت هم خسته نشد از تایپ مطالب اونم به کنار بابا به جون خاتمی گناه داره اون صفحه کلید رایانه ات الان حتم دارم پشیمون شده از زندگی با شما
    خیلی خوشم اومد از اینجا که خاتمی لطف کردن و نظام بخشیدن
    ستون اول هنرمندانه یعنی رندانه نوشته بودین
    با اینکه بابای شماست بابا اکبر ولی برا ما هم قهرمانه ملیه پس هرچند رندانه جفا کردین در حق ایشان در ستون آخر
    ر استی باباتون غرور عجیبی تو نگاهش هست
    ظهور سرور سلامتی رهبر صلوات

  357. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى خَیْراتِهِ ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الى الحَقّ المُبین….

  358. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

    خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از برکاتش وآسان کن راه مرا به سوى خیرهایش ومحروم نکن ما را از پذیرفتن نیکىهایش اى راهنماى به سوى حـق آشکار.

  359. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    ببخشید، کامنت طولانی ارسال نمی شود،
    مجبور شدم دعای روز را در ۲ کامنت ارسال کنم.

  360. به جای امیر می‌گوید:

    آن شب غم انگیز (به جای گفت و شنود)

    http://www.kayhannews.ir/900529/2.htm#other202

  361. سیداحمد می‌گوید:

    یا صاحب الزمان

    تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد
    حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد…

  362. حامد توکلی می‌گوید:

    حسین جان شرمندم.

    حسن خان میشه بفرمایید کجای کامنتهای بچه های قطعه مشکل داره؟
    بعد میشه بفرمایید شما کی تشریف داری که حالا سید ما رو قبول داری یا نداری سید اصلا میلی به وبلاگ زدن نداره شما مشکلی داری؟
    زوره؟ آقایون آزادی!!!

    راستی اهالی قطعه نماز روزتون قبول.

  363. سلاله 9 دی می‌گوید:

    بی ذکر علی صومعه و دیری نیست.
    کس را پـی درک ذات او سیری نیست.
    گویند که از غـیر علـی چشـم بپوش.
    هـر جـا نگـرم علـی بـود غیـری نیـست.

  364. سایه/روشن می‌گوید:

    قضیه همون قورباغه ای که توی چاه زندگی می کرده، قبلا هم ازش گفتم، بابا اونا اگه بخوان هم بیان بالا تا ببینن توی آسمون چه خبره که سکته رو زدن، پس همون بهتره که اینها رو نقطه چین کنین تا دیگه هوس نوشتن این مطالب صد من یه غاز به سرشون نزنه،

    مثل همیشه، وقتی دیگه کم میارن و دستشون به جایی بند نیست به بقیه برچسب می زنن تا فضا رو به هم بریزن، اول آقای قدیانی، بعد مبصرمون _که شما کی هستین که بخواین قبولشون داشته باشین یا نداشته باشین_ حالا هم دیوونه داداشی.

    واقعا که زیادی بهشون رو دادین،

    چطور وقتی برای براندازی و توطئه و شایعه پراکنی و اغتشاش، عالم و آدم پول می گیرن تا زیر پوستی هم که شده کار کنن، اون مغز کوچیکتون قدرت تحلیل نداره، بعد میاین برای یک وبلاگ که هر کی دوست داره میاد و بخاطر ارزشها و اعتقاداتش هم که شده موندنی میشه شک می کنین؟!
    شما لیاقتشو ندارین که حتی اسمتون اینجا حک شه.
    بهتره برین توی همون سایت هایی پرسه بزنین که بوی جلبکش حال آدم رو به هم میزنه،
    یادتون رفته که اینجا قطعه ای از بهشته.
    شما رو به اینجا چه کار؟!!!!

  365. سایه/روشن می‌گوید:

    این رو هم یادم رفت بگم که اسرائیل به خیلی از گالری ها هم پول میده تا نقاشی های سیاسی بکشن برای سیاه نمایی اوضاع، که تو و امثال تو که قدرت تشخیص پایینی دارین به همه چیز شک کنین. یعنی عمق این ماجرا به هنری که کاملا شخصیه و هیچ کس حق دخالت در کشیدن اون رو نداره هم نفوذ کرده، و اگر هر نظام دیگری بود برای مقابله هم که شده وبلاگ نویس ها رو نه تنها اجیر میکرد بلکه می خرید و ازشون می خواست که همشون مثل قطعه ی ۲۶ شبانه روز کار کنن و کامنت توی بچه پررو رو نه تنها نذارن بلکه پیدات کنن و کلکت رو هم بکنن.
    منتهی تو و رفقات از سر بیدردی و تفنن و برای جلب توجه هم که شده برای خودت آسمون و ریسمون می بافی و چون میدونی که اینجا جایی هم برای امثال تو گذاشتن که ابراز وجود بکنن، زیادی روتو می بری بالا.
    براتون واقعا متاسفم.

  366. سایه/روشن می‌گوید:

    در ضمن هیچ وقت یامون نمیاد که به کسی اون هم به خاطر حرف زدن با هم از نوع قطعه ۲۶ تذکر داده باشن!
    احتیاجی به یادآوری چیزهایی که خودت هم نه کامل یاد داری و نه کامل اجرا می کنی نیست. در هر صورت شما تا اینجاشو مجازی!

  367. اسلامی ایرانی می‌گوید:

  368. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    با سلام و احترام
    نردبان دلم شکسته است…می شود برای من کمی دعا کنی؟؟..
    یا اگر خدا اجازه می دهد ، کمی بجای من خدا خدا کنی؟؟…
    راستش دلم مثل یک نماز بین راه ، خسته گویا شکسته است!!…
    می شود برای بیقراری دلم ، سفارشی به آن رفیق با وفا _ خدا _ کنی ؟؟…
    …. یک پست جدید و التماس دعا .. تا عید فطر !!!؟؟؟…

  369. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    http://persianorarabiangulf.com/index.php

    به خلیج فارس رای بدید

  370. عطشان می‌گوید:

    جناب” سید احمد” خدا قوت !

    قابل توجه اونایی که می پرسند چرا اینجا جناب” سید احمد” مبصرهستند :
    کافیه یه نگاهی به کامنتهای این متن بکنید ببینید ایشون چه جوری یه تنه از پس این به ظاهر روشن فکر ها بر اومدند .

  371. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما، با مطلبی با عنوان «حالا فهمیدم علی(ع) کیست؟»(دیدار رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای از یک خانوادۀ شهید ارمنی) به روزم.
    در این شبهای پر خیر و برکت مرا از دعای خیر خود فراموش نکنید.
    یاعلی

  372. رحیل می‌گوید:

    گره امشب ساعت ۲۳ با حضور:حاج حسین یکتا با موضوع:جنگ و سبک زندگی پخش می شود.

  373. چشم انتظار می‌گوید:

    “علی”، “رضا”، “حسن”:
    هجویاتتون با دقت مطالعه و موجب انبساط خاطر ستاره های قطعه قرار گرفت!
    با تشکر از شما که بعضی مواقع، با حضور بیجا ی خود، نه تنها مانع کسب نیستید، بلکه موجب اتحاد و صمیمیت مضاعف بین ستاره ها و افزایش روز افزون ارادت، به “داداش حسین” و “سید احمد” میشین.
    ممنون از شما.
    امیدوارم همانگونه که در فتنه ۸۸، با حماقت سران ابله فتنه، قدرت نظام اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی چند برابر شد، شما هم به تبعیت از اسلاف خود، این راه را با افتضاح ادامه دهید.

  374. سیداحمد می‌گوید:

    “شهادت داستان ماندگار آنانی است که دانستند «دنیا جای ماندن نیست»”

  375. سیداحمد می‌گوید:

    به جای این که به بدبختیِ مردم خودشان رسیدگی کنند، برای تعیین نام “خلیج فارسِ” ما، نظر سنجی گذاشتند؛ دیوانه اند ها!
    در حریم خصوصی مردمشان دوربین نصب کرده اند و سگ و اسب انداخته اند به جان مردمانشان فکر می کنند خیلی زرنگ اند!

    خدایا شفای عاجل عنایت بفرما!!!

  376. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۰ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  377. میلاد پسندیده می‌گوید:

    دیدم حامد توکلی دوتا از عکس ها را روتوش کرده و کی را جا انداخته، گفتم آن یکی با من:
    http://miladps3.persiangig.com/GH26/baba_akbar.jpg
    حسین قدیانی: خیلی پیشرفت کردی میلاد، خیلی! عالی بود و ممنون! چقدر هم شبیه بعضی عکس های نوجوانی خودم شده! البته خدایی بابااکبر خیلی بهتر از من بود!

  378. ف. طباطبائی می‌گوید:

    سلام قطعه ۲۶ ای ها.
    نماز روزه هاتون قبول باشه. همچنین عزاداریهاتون.

    آقای قدیانی این صفحه خیلی سنگین شده. برای ما که اینترنت پر سرعت نداریم خیلی سخت شده. مجبوریم منت اخوی رو بکشیم و از اینترنتشون استفاده کنیم!!

  379. سادات می‌گوید:

    سلام طاعات قبول
    یک پیشنهاد:
    به جای پول جمع کردن برای سومالی یه صندوق بذارین و برای این علی آقای منطقی !!!!!!!!!!!!! فدای انگلیس , پول جمع کنید بلیط بخرید بفرستینش لندن یه کمی باتون و شوکر بخوره و زیر سم اسبهای پلیس سگها گازش بگیرن تا منطق روباه پیر بیاد دستش و مدتی دست از پای این قطعه مقدس برداره باور کنین خوبه ها!

  380. به جای امیر می‌گوید:

    شوق دیدار (به جای گفت و شنود)

    امروز که دل ها در مظلومیت امیر مؤمنان و برترین خلق خدا بعد از پیامبر مصطفی، به سوگ نشسته اند، این ستون را به قطعه ای از تاریخ آن زمان که درس آموز و عبرت انگیز است اختصاص می دهیم؛
    نقل است که در جریان جنگ صفین، «مالک» به «عمار» گفت «کاش می توانستیم علی(ع) را به دورانی ببریم که مردمانش قدر او را بدانند و از ژرفای دل با او بمانند» و عمار در پاسخ به آرزوی مالک و فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام گفته بود «ای مالک! خاطر آسوده دار که تا دنیا باقی است چشم فرزندان آدم به دنبال علی(ع) می گردد»…و انگار علی(ع) نیز دلتنگ همان روزگار بود که در گفت وگوی مالک و عمار آمده بود و خطاب به مردم آن روزگار فرموده بود «زود است که بعد از رفتنم، حضور دوباره ام را آرزو کنید» و در خلوت یکی از شب ها، نشانی یارانی که در انتظارشان بود را به کمیل داده و بعد از وصف ایمان و پاکبازی و فداکاری آنان فرموده بود «آه که چه شوقی به دیدن آنها دارم»…
    آیا، امروز، همان روز و مردم ایران اسلامی همان مردمی نیستند که مولایمان خبر داده بود؟

  381. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۰۷ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسینِ زهرا….

  382. سیداحمد می‌گوید:

    برنامه “گره” هم خوب برنامه ای شده ها!

    حاج حسین یکتا امشب دلنشین صحبت کرد، حال و هوای صحبتش مثل حال و هوای سفرهای راهیان نور بود!

  383. سایه/روشن می‌گوید:

    یک حقیقــــــــــــــت تلـــــــــــخ از حاج حســـــــــــــــین یکتــــــــــا:

    اگه همه می رفتن جبهه که جنگ هشت سال طول نمی کشید!

  384. چوک دیریا می‌گوید:

    مراسم احیای شب قدر
    با حضور سخنران جهانی و مداحی کشوری اهل بیت
    اعلامیه اش در لینک زیر:
    http://www.sarafrazan2.blogfa.com

  385. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد عزیز!

    احسنت برادر، خیلی تمیز شده.
    داداش حسین هم می داند در این ۳ عکس که از شهید قدیانی گذاشت، من از این عکس از همه بیشتر خوشم آمد!
    خیلی شیک شده، ممنون میلاد.

  386. سایه/روشن می‌گوید:

    آره برنامه خوبی بـــــــــــــود! چون هفته ی دیگه تموم میشه.
    آخه همه ی گره ها رو باز کردن دیگه!
    یکی هم تا میاد حقیقت رو نشون بده نمی دونم چطوری یهو تعطیل میشه!

  387. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۲۰* امام صادق علیه السلام:

    هر کس در ماه رمضان ، صدقه اى دهد، خداوند هفتاد نوع بلا را از او دور خواهد کرد.

    (بحارالانوار، ج ۹۶، ص ۳۱۶)

  388. سیداحمد می‌گوید:

    البته حامد توکلی عزیز هم عکس ها را زیبا در آورده؛
    مخصوصا عکس دومی که روی چشم ها، خیلی طبیعی و تمیز کار کرده!

    ماشالله به همه هنرمندان قطعه ۲۶!

  389. سایه/روشن می‌گوید:

    این صدای ماندگار شهید آوینی بد جور متلنگرانه و بی قرار کننده است:

    “ای شقایق های آتش گرفته

    دل خونین ما شقایقی است که داغ شهادت شما را بر خود دارد.

    آیا آن روز خواهد رسید که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت بسراید؟”

    برای او که آن روز رسید، برای ما نیز آیا خواهد رسید؟!

  390. سیداحمد می‌گوید:

    یا مبدل السیئات بالحسنات

    یا مبدل السیئات بالحسنات

    یا مبدل السیئات بالحسنات……

  391. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    این روزها خیلی التماس دعا دارم.
    منو از دعای خیرتون فراموش نکنید.
    یا علی
    حسین قدیانی: علیک سلام…

  392. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز بیستم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجِنانِ واغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ وَوَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَةِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّکینةِ فی قُلوبِ المؤمِنین.

    خدایا بگشا برایم در آن درهاى بهشت وببند برایم درهاى آتش دوزخ را و توفیقم ده در آن براى تلاوت قرآن اى نازل کننده آرامش در دلهاى مؤمنان.

  393. میلاد پسندیده می‌گوید:

    انصافاً هم از آن طرح هایی شده که خودم خیلی لذت بردم و بیشتر، از اینکه شما خوشتان آمده، لذت بردم… البته چشم هایشان را بیش از حد تیره کرده ام!

    راستی می شود لینک عکس مزار پدر شهیدتان را هم بدهید برای رنگی کردن؟… آخر یادم رفته در کدام پست گذاشته بودید… چیکار کنیم که عاشقتیم… فدات
    حسین قدیانی: دوستان محترم، میلاد عزیز را کمک کنند. این قطعه هم ماشاءالله آنقدر متن و پست و کامنت و طرح و عکس و خاطره و… داره که آدم برای همچین جست و جوهایی سرسام می گیره!

  394. م.طاهری می‌گوید:

    حدیث روز/ امام علی (ع‏)‏:
    خوشا به حال آن که دیدنش از روی پندآموزی و عبرت و خاموشی اش اندیشه و سخنش یاد خدا باشد؛ بر لغزش هایش بگرید؛ مردم نیز از بدی او در امان باشند

    معانی الخبار/ ص۳۴۴

  395. م.طاهری می‌گوید:

    خدا حفظ کند حاج حسین یکتا رو؛ چقدر قشنگ صحبت می کنن

  396. ف. طباطبائی می‌گوید:

    با اجازه مسئول مربوطه!!

    افراد آنلاین: ۲۳ نفر

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  397. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    طاعات قبول

    ایام شهاددت مولا رو تسلیت عرض می کنم
    ======
    الان که صفحه قطعه را باز کردم با خودم گفتم چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود

    از همگی دوستان به شدت التماس دعا دارم
    حسین قدیانی: همه باید هم را دعا کنیم این شبها که بهار عاشقی است این شبها…

  398. سایه/روشن می‌گوید:

    شاید امسال خدا خواست بهتر باشیم
    بیشتر یاد غـــــــم غنچه ی پرپر باشیم

    دم افطار که تـــرک خورد لبـــم فهمیدم
    باید آن لحظه به یاد لب اصغــر* باشیم

  399. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا “میلاد” عکس خیل زیبایی گذاشتی، انشاءالله توسط “بابا اکبر” همین امشب “پسندیده” بشه.

  400. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۲۱* امام باقر علیه السلام :
    کسی که شب قدر را درک کند و (با عبادت) آن را به پا دارد ، خداوند گناهان گذشته و آینده اش را می آمرزد.

    **امام صادق علیه السلام:
    آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آینده نوشته میشود.

    (وسائل الشیعه، ج ۷ ص ۲۵۸ )

  401. ستاره می‌گوید:

    حالم ازخودتونوشته هات بهم میخوره برادربسیجی مزدووووووووووووووووووووور

  402. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد این عکس را می خواهد،

    http://www.uploadtak.ir/images/fmv90xo6evug6uhvwlbo.jpg

    من لینک اصلی عکس را داشتم ولی الان هر قدر گشتم پیدا نکردم، اگر کسی دارد کامنت کند لطفا!

  403. سیداحمد می‌گوید:

    عزاداری همه دوستان قبول؛
    التماس دعا…

    http://www.uploadtak.ir/images/lcxyqgtyxf9unqloxhm4.mp3

  404. سیداحمد می‌گوید:

    ۹ روز مانده تا پایان میهمانی خدای رئوف!

  405. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    دم افطار که تـــرک خورد لبـــم فهمیدم
    باید آن لحظه به یاد لب اصغــر* باشیم

    سلام بر حسین*

  406. آذرخش می‌گوید:

    شهادت آقا امیرالمؤمنین رو به همه قطعه ۲۶ی ها تسلیت عرض می کنم.
    التماس دعا

  407. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    دعاى روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِکَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.

    خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودىهایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى وقرار بده بهشت را برایم منزل وآسایـشگاه اى برآورنده حاجتهاى جویندگان.

  408. سیداحمد می‌گوید:

    ۱۰۶ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسینِ زهرا…..

  409. سیداحمد می‌گوید:

    این بیت را از بچگی به یاد دارم، پیر غلام های هیات، در چنین شبی همیشه آخر مراسم این بیت را دم میگرفتند!

    “راحت از این زخم جراحت شدم…. ز دیدن مغیره راحت شدم”

    السلام علیک یا فاطمة الزهرا….

  410. صبا می‌گوید:

    ما و مولا و شب قدر

    http://harekatemoteali.blogfa.com/post-17.aspx
    من شما را دعا کردم و می کنم، شما هم لطفا!

  411. علی می‌گوید:

    یک تفاوت مثبت بین شما و بی بی سی گذاشتم اون رو هم از بین بردی و حرفهام رو سانسور کردی؟!دیدی حکایت افرادی همچون شما و بی بی سی یا کامرون حکایت گفتن دیگ به دیگ می گه روت سیاه هست!
    چی شد قدیانی؟!
    تا دیروز شبیه آدمهائی بودی که خودش رو بخواب زده و امروز شبیه کسی شدی که با آشفتگی از خواب پریده!از چه چیزی ترسیدی؟از تشابه؟!
    از چه چیزی می ترسی از گفتگو!گفتگو با افراد عقلگرا برای شما سخته.چون اونها واقعیت رو به شما نشون میدن.و افرادی مثه شما از روبرو شدن با واقعیت هراس دارن!و برای اینکه ترس و حقارتشون رو مخفی کنن ادای شیرها رو درمیارن!در روانشناسی به این میگن جبران افراطی باورهای مخرب.در آموزه های دینی هم داریم.امام صادق (ع) می فرمایند:خودبزرگ بینی از احساس حقارت نشات می گیره.
    این یعنی اینکه طرف می خواد احساس حقارتش رو فراموش کنه این کار رو با رفتارهای متکبرانه انجام میده.با بزرگنمائی.شما هم از همین شیرها هستی!و علت اینکه انگلیسیها رو به چالش می کشی برای همینه.موش بودن خودت رو فراموش کنی!
    سع کن از گفتگو نترسی.از مردم نترسی.
    …از مردم می ترسیدی و حال آنکه خداوند از هر کس دیگر سزاوارتر بود که از او بترسی.۳۷ احزاب.
    بجای اینکه از خدا بترسی از بنده خدا می ترسی!بجای اینکه خدا رو بندگی کنی بندگی بنده خدا رو می کنی!فکر کن!فکر کردن هم عبادته اینقدر به فکر خواب نباش!
    این فرمایش امام حسین (ع) هم در مورد ترس جالبه:
    آدم امین در امان هست ، بی گناه بی باک هست ، خیانتکار ترسان است و بدکار هراسان.
    امروز ترس در جبهه شماست!

  412. حامد توکلی می‌گوید:

    دادشم داره به عکسی که میلاد ویرایش کرده نگاه میکنه میگه:کار توه؟
    میگم:نه کار میلاده.
    یه سری تکون میده و میگه: … تو سرت یاد بیگیر.

    میلاد جان کلاس خصوصی نمیذاری؟
    D;
    حسین قدیانی: پیشرفت در کار و این حس آموزش و رشد را دوست دارم.

  413. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **سلامٌ علی قلب زینب الصّبور**

  414. چشم انتظار می‌گوید:

    با اجازه ی “داداش”
    جناب “علی”!
    جنابعالی زحمت کشیدید و با بزرگواری برخواسته از، حقد و کینه ی …. که شدیدا”، راه تنفستان را گرفته و هر آینه ممکن است، راه بندانی در این مسیر آلوده به دروغ ایجاد کند، تفاوتی مثبت بین “داداش حسین” و “بی بی سی” ایجاد کرده اید. هر چند که آوردن نام “داداش حسین” در کنار شبکه ای مملو از کثافات و شیاطین رنگ وارنگ، جسارت به ایشان است، لکن جنابعالی و هم پالگی های شکست خورده در برابر “مختار” ما، هیچ تفاوتی با کوفیان عافیت طلب و دنیا پرست ندارید، که البته آن ها در مواردی، ارجح هستند.
    اگر ادعا می کنید؛ نویسنده ی توانمند و ولایی کتاب دشمن شکن “نه ده” خودش رو به خواب زده یا از خواب پریده، یا از این اراجیف، عارضم به حضورتان که: این هجویات، نشأت گرفته از، روح سرگردان و در برزخ مانده ی شما و امثال شما مردگان متحرک، از ظهور و بروز “افسرانی” است که ریشه در خون مطهر “پدرانشان” دارند و در دامن شیرزنانی تربیت شدند که همی ما وایضا” شما، تا قیام قیامت باید مدیون آنان باشیم. برای همین است که شما مردگان سیاسی، اعتقادی، اجتماعی! ادعای پریشان خوابی برای ایشان دارید. اما در مورد ترس، “سردار نبرد سایبری” اتفاقا” به شدت با این کلمه بیگانه است. همانگونه که “جنابتان” با کلماتی مثل: شجاعت، غیرت، وجدان و به ویژه “شرف” فرسنگ ها فاصله دارید. آن هایی که به دنبال رهن و اجاره و شاید هم خرید انواع “سوراخ موش” چه در داخل و چه درخارج، با پول بیت المال مسلمین هستند، به خاطر همین “ترسی” است که از امثال خالق طرح جهانی “ساندیس و نی ساندیس” دارند.
    درهر صورت، از اینکه “داداش عزیز ما” که روز به روز و لحظه به لحظه عشقمان به روح بلند و منیع الطبعش و قلم مقدسش که بد جور وسیله ی دربه دری و آوارگی سیاسی بزرگانتان و سکته زنی شما ها را فراهم نموده، از ایشان سپاسگزاری کرده و بوسه ای ستاره وار بر دست و قلمش نثار می کنیم. شما هم اگر دوست دارید و لایق باشید به شرط آنکه دهان مبارک را آب کشی نموده می توانید، به دست بوسی ستاره های “خامنه ای” بیایید.

  415. سیداحمد می‌گوید:

    در این ساعات که دعاها به اجابت نزدیک تر است، دعا کنید شر “وهابیون” هم از سرمان کم شود! دعا کنید آل سعود، خیلی زود به بن علی و مبارک و قذافی بپیوندد!

  416. جواد می‌گوید:

    کلیپی برای سومالی
    با صدا و شعری از شاعر جوان مشهدی، جواد شیخ الاسلامی که در دیدار با آقا هم زیاد دیده شد!!!

    http://9dai.blogfa.com/post-81.aspx

    سلام!
    دوستان که خوبند و سبک بار انشاالله؟‍!

  417. سیداحمد می‌گوید:

    در این پست ۷۹ نفر کامنت گذاشتند!

  418. چشم انتظار می‌گوید:

    “سید احمد بزرگوار”
    فکر کنم این پست رکورد کامنت ها را شکست. البته با احتساب تکراری ها. تا حالا نداشتیم درسته؟

  419. حسن می‌گوید:

    دوستان شما هنوز معنی دیدگاه رانفهمیده اند.وقتی کسی متنی مینویسد و نظرش را بیان میکند در پایان ان امکان بیان دیدگاه خوانندگان وجود دارد تا در مورد ان متن نظر بدهند نه اینکه با نویسنده احوال پرسی بکنند ویا پاسخ مخالفین را بدهند کاری که شما از ان بدتان نمیاید.البته انطور که هم وانمود میکنید بدون سانسور هم نیستید مثلا دشنامهای طرفدارانتان را می گذارید ولی اگر مثلا کسی در پاسخ به مرتضی اهوازی بگوید ریش شما به جلبک بیشتر شباهت دارد انرا حذف میکنید.اگر دشنام بد است برای دوستان شما هم بد است.

  420. حسن می‌گوید:

    راستی اگر سید احمد نماینده اقای قدیانی است چرا ایشان رمز عبور وبلاگشان را به وی نمیدهد تا بطور رسمی وارد شوند و از طرف ایشان پاسخ بدهند این نشانگر ان است که اقای قدیانی سید را بعنوان نمایند قبول ندارد .چون سید علی رغم اینکه انسان پاک وبی الایشی است ولی تحلیل ندارد مثلا اگر بگویی چرا پسر مطهری دیوانه است واستدلالت را برای این حرف بگو یک جمله هم برای گفتن ندارد و این تقصیر اقای قدیانی است زیرا اگر بجای تعریف ودشنام فقط دیدگاهها را میگذاشتید باعث افزایش قدرت تحلیل دوستان میشدید
    سیداحمد: رمز وبلاگ کیلویی چند است؟! من رمز قلب داداش حسین را دارم و آمار ضربان قلبش را.

  421. حسن می‌گوید:

    عجیب است که چشم انتظار هم دشنام میدهد شما چشم انتظار چه کسی هستید قطعا اقا چشم انتظار دشنام گو نمیخواهد

  422. حسن می‌گوید:

    حضرت آیت‌الله علم‌الهدی گفت: تنها یک فرد منحرف در کنار رئیس‌جمهور قرار گرفته ‌است که این فرد به واسطه ‘بی‌بند‌و‌باری عقیدتی’ دچار انحراف شده‌ است و هر چه سریع‌تر باید عزل و برکنار شود.

  423. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    نه برادر، این بیشترین تعداد کامنت نیست، ما کامنت های بیشتری هم داشتیم!
    مثلا در متن مصاحبه داداش با “سردار صفار” که ۴۵۷ کامنت داشتیم.

    اینجا قطعه ای از بهشت است…

  424. چشم انتظار می‌گوید:

    با اجازه ی “داداش حسین”
    جناب “حسن”
    اگر یک نگاه مجدد به کامنتی که، با اجازه ی “داداشم” به شما “سه قلوهای اینترنتی”! یک جا دادم، در همین پست بیاندازید، چیزی جز “احترام” همراه با طنز و فکاهی، نمی بینید.
    همچنین است در پاسخی که باز هم با اجازه ی “داداش حسین” به جناب “علی” دادم. عینا” همان احترام همراه با “تنفر منطقی، انقلابی” کاملا” محسوس بود!
    اما یا جنابعالی، معنای واقعی دشنام را نمی دانید، که گمان نمی کنم با توجه به شواهد و قراین و تخصص در آن، چنین باشد، یا اینکه از سر ناچاری، تاکتیک نخ نمای “فرار به جلو” را در دستور کار قرار داده اید، که آن هم می دانید حربه ی افرادی است که، کم ترین بهره را از استدلال دارند.
    در هر صورت باز هم عرض می کنم: همین که حضورتان باعث اتحاد بیشتر بین “ستاره ها” در راه مقدسی که در پیش گرفته اند، و ارادت روز افزون به “داداش حسین” و “سید با بصیرت قطعه” شده است، سپاسگزارم.
    البته این را هم باید مدیون تأیید داداش حسین باشید.

  425. آذرخش می‌گوید:

    آقا حسن با این جواب سیداحمد ناجور ضایع شدی ها.
    یه چیزی خواستم در جوابت بگم اما می دونم حذف می شه. واسه همین بی خیال می شم.
    اما شما هم سعی کن عمقی تر فکر کنی برادر.

  426. ... می‌گوید:

    الهی؛ این حسن آقا فکر کردن اون عکس کنار کامنت ها, عکس آقای “اهوازی” است. واقعا اونو نمی شناسه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  427. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    آقای حسن آقا

    این لینکو باز کن و متنشو با دقت بخون http://www.ghadiany.ir/?p=2665
    (مسئولیت تایید، رد و یا پاسخگویی به نظرات شما را می سپرم بر عهده برادر خوب و نازنینم سیداحمد که محبوب همه شماست.)

    دو روزه اومدی اینجا زیادی داری تند میری،آقا سید خیلی داره در حقت لطف میکنه و کامنتاتو تائید میکنه.
    داداش حسین نور چشم ماست و سید احمد که عزیز داداش حسینه،عزیز همه ماست.

  428. حامد توکلی می‌گوید:

    بیست و شیشی

    دستت درد نکنه ولی داشتیم با حسن جان حال میکردیم الان از کار بیکارش کردی!!!

    حسن آقا فکر میکنه تمام مشکلات جامعه بشری حل شده مونده مجوز مبصر بودن سید احمد.

    سید مبصر خوبی هستیا یادم اول دبستان مبصر بودم یکی اومد گفت تو دیگه مبصر نیستی و خانم معلم گفته فلان.
    من بچه سوسول هم همچین به تریش قبام بر خورد که با یه آپرکات یکی از دندوناش رو نفله کردم.

    مبصر خوبی هستی.

  429. رضا می‌گوید:

    علی اکبر محتشمی پور با اشاره به مطرح شدن شعار “نه غزه، نه لبنان” در روز قدس سال ۸۸، طرح این شعار را واکنشی طبیعی به خس و خاشاک نامیدن مردم و ادعای دفاع از فلسطین از سوی ظالمان دانست و تاکید کرد که اگر امر دایر شود بین حاکمیت فلسطین یا اسرائیل، همان جوانها که شعار “نه غزه، نه لبنان” را داده‌اند، طرف مردم فلسطین را می‌گیرند و به هیچ وجه حاضر نیستند ظالم را تایید و مظلوم را رد کنند.

    این فعال اصلاح طلب که مسئول کمیته صیانت از آرای ستاد میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم بود، خود جانباز راه مبارزه با اسرائیل و قربانی تروریسم صهیونیستی است و در سال ۱۳۶۲ در یک حادثه بمبگذاری از ناحیه چشم و گوش و دست آسیب دیده است. وی تا فروردین ۸۹ دبیرکلی کنفرانس بین‌المللی حمایت از قدس را برعهده داشت و یکی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی ایرانی در جبهه‌ی دفاع از حقوق ملت فلسطین است.

    محتشمی پور که با سایت جماران گفت‌وگو می‌کرد، درباره شعار “نه غزه، نه لبنان” ابراز عقیده کرد: این شعار، شعار جوانهای ما نیست، همان جوانی که این شعار را می دهد، اگر امر دائر شود به حاکمیت مردم فلسطین یا اسرائیل، طرف مردم فلسطین را می گیرد و به هیچ وجه حاضر نیست که ظالم را تایید و مظلوم را رد کند. نه، چنین چیزی اصلا وجود ندارد.

    دبیرکل سابق کمیته دفاع از انتفاضه مردم فلسطین افزود: بحث اینجاست که وقتی در یک کشور کسانی شعار فلسطین را می دهند که بیشترین ظلم را در حق جوانهای خودشان می کنند، این یک عکس العمل طبیعی از یک مظلوم است که کتک می خورد و زندان می افتد، کمترین عکس العملش است. می گوید آقا جان! تویی که داری شعار مظلومیت فلسطین را می دهی، چرا نسبت به مردم خودت ظلم می کنی؟ البته که معتقدم چنین شعاری را کسی قبول ندارد، یک مجموعه ی مشخصی در یک روز مشخص این شعار واکنشی را داده اند، آن هم در واکنش به آن کسانی که آمده اند و گفته اند این مردم خس و خاشاک هستند، یا در واکنش به کسانی که این برخوردها را با مردم تایید می کنند والا همین جوان در حالت عادی طرف فلسطین را می گیرد.

    محتشمی پور در این گفت‌وگو، از سوء استفاده های سیاسی از موضوع فلسطین هم انتقاد کرد و گفت: مشکلی را که در داخل ایران پیدا کردیم، همان مشکلی است که فلسطین و کشورهای اسلامی و عربی در طول ۶۰ – ۷۰ سال گذشته تا به حال داشته اند. و آن مشکل این است که سران و قدرت های منطقه ای و عربی از فلسطین به عنوان ابزاری برای قدرت خودشان استفاده می کرده اند. این طوری نبوده که مساله ی فلسطین دغدغه ی آنها باشد یا آرمانشان باشد، نه؛ هر کسی بیشتر شعار می داده مردم از او بیشتر حمایت می کرده اند و قدرتش تضمین می شده برای همین هر کسی در کشورهای عربی، همیشه مسابقه می داده اند با سایر روسای کشورهای عربی و سعی می کرده اند که شعار داغتری بدهند تا بتوانند رقبای خود را در داخل کشور خود از بین ببرند، در مصر، سوریه، لیبی و دیگر کشورهای عربی همین طوری بوده و با قضیه ی فلسطین تجارت سیاسی می کرده اند نه اینکه موضوع فلسطین برای آنها ارزشی داشته باشد، ارزشش قدرت خودشان بوده.

    وی با اشاره به اینکه همین وضعیت، بعد از درگذشت امام در ایران هم دیده می‌شود، گفت: متاسفانه ما هر چه از دوران امام بیشتر می گذرد در کشورمان می بینیم که جریان های سیاسی رفته رفته با موضوع فلسطین مثل بقیه ی کشورها عمل می کنند و بحث فلسطین شعاری شده است به خاطر بیرون راندن رقبای سیاسی از صحنه؛ حتی بیرون راندن کسانی که واقعا می خواهند برای آزادی فلسطین کار کنند و دغدغه دارند، لذا شعارهای داغتری می دهند، حتی یک شعاری می دهند که منافع ملی و دینی ما را زیر سوال می برد و در دنیا، جمهوری اسلامی را کاملا منزوی می کند.

    این چهره اصلاح طلب بدون اشاره مستقیم به طرح موضوع نفی هولوکاست در مجامع جهانی از سوی احمدی نژاد، گفت: جمهوری اسلامی اگر بخواهد برای فلسطین کار موثری بکند، باید در دنیا حرف برای زدن داشته باشد، گوش شنوا داشته باشد، ملت ها و دولت ها از او بشنوند، تا بتواند برای فلسطین کار کند اما اگر شما کاری کردی که هیچ کسی حرف شما را گوش نکرد، شما دیگر کاری نمی توانی بکنیی!

    او همچنین به این واقعیت که در حال حاضر “در رابطه ی فلسطین، ترکیه جای جمهوری اسلامی ایران را گرفته” اشاره کرد و افزود: سیاستمدارن ترکیه شعارهای بی محتوا و داغ غیر قابل اجرا نمی دهند که در نهایت خود را منزوی کنند. آنها در چارچوب قوانین و مقررات بین المللی و منطقه ای از حقوق مردم فلسطین دفاع می کنند و در مقابل اسرائیل می ایستند.

    این عضو مجمع روحانیون مبارز، مفهوم «محو اسرائیل» که از سوی امام خمینی مطرح شده را نیز به معنای «از بین رفتن هویت نژادپرستانه این رژیم» ارزیابی کرد و گفت: بحث محو اسرائیل دو گونه قابل دست یافتن است. یکی اینکه مثل هیروشیما و ناکازاکی اتفاقی بیافتد که که آمریکا آن را با خاک یکسان کرد. اما باز هم هیروشیما سر جای خودش هست، فرض کنید ۱۰ – ۱۵ نفر هم زنده مانده باشند، باز هم نسل آنها تکثیر شده است. معنای نابودی اسرائیل این نیست که هر چه آنجا یهودی هست از بین ببرند. یک تعبیر جمال عبدالناصر بود که می گفت هر چه یهودی هست ما به دریا می ریزیم! یک تعبیر هم این است که اسرائیل محو می شود؛ یعنی هویت این رژیم نژاد پرست از بین می رود. الان در آفریقای جنوبی، حکومت سر جای خودش هست اما چیزی به نام رژیم آپارتاید در آنجا نداریم.

    وی ابراز امیدواری کرد که هویت صهیونیستی از بین برود، و افزود: اما مردم مسلمان و یهودی و مسیحی آن باقی خواهد ماند و یک حکومت دموکراتیک مدرن را در فلسطین انشالله پایه گذاری خواهند کرد.

    محتشمی پور همچنین از دولتی شدن امر حمایت از ملت فلسطین نیز انتقاد کرد و گفت: با دستور نمی شود. کار کار حکومتی نیست. فرض کنید بخشنامه کنند که بیایید راهپیمایی کنید! اگر بخشنامه ای باشد، دوایر دولتی یک روز به خیابان می آیند و روزهای دیگر می خوابند. این باید به صورت فرهنگ نهادینه شود.

    او همچنین تحولات مصر را نیز در موضوع فلسطین موثر دانست و گفت: با تحولات مصر، کاملا شرایط تغییر کرده. در گذشته گاز و نفت مصر به اسرائیل می رسید و ماشین جنگی مثر به چرخش درمی آورد و بچه های فلسطینی و لبنانی توسط اسرائیل قتل عام می شدند با سوختی که مصر در اختیارشان می گذاشت. مصری ها کاملا در صحرای سینا از این لوله های گاز و نفتی که کشیده بودند برای اسرائیل، حفاظت و حمایت می کردند.

    وی به مسدود بودن مرز بین غزه و مصر در دوران مبارک اشاره کرد و گفت: قطع رابطه و بسته بودن مرز رفح، از بین رفته. الان به صورت مطلق باز نشده اما به صورت نسبی باز شده و مردم می توانند از مصر و جاهای دیگر وسایلی که مردم غزه احتیاج دارند را به آنها برسانند، دارو و غذا و غیره. وضع خیلی تغییر کرده، دقیقا عکس شده و به نفع مردم فلسطین چرخش داشته است.

    محتشمی پور پیش‌بینی کرد که با برگزاری انتخابات و روی کار آمدن یک دولت مردمی، وضع برای اسرائیل از این هم بدتر شود. وی در این باره افزود: یکی از نگرانی های آمریکایی ها و اسرائیلی ها در کشورهای دیگر که جلوی حرکت های مردمی را می گیرند و اجازه نمی دهند رژیم هایی مثل مبارک و بن علی سقوط کنند، برای همین جهت است. معتقدند که آینده ی این کشورها هیچ قابل تضمین نیست، الان با یک دیکتاتور طرفند و می توانند او را کنترل کنند اما وقتی این دیکتاتور سقوط کند و کار به دست مردم بیافتد، دیگر قابل کنترل نیست؛ فرقی هم نمی کند که لاییک باشد، اسلامی باشد، کسی دیگر باشد؛ اما مردم هستند. یک دیکتاتور نیست که اگر تهدیدش کردی قانع شود و حاضر به همکاری شود. مردم در آنجا به دنبال کرامت انسانی و شخصیت خود ه

  430. میعاد می‌گوید:

    احسنت به این قلم و این نویسنده/
    شاهکار است. کیف کردم!!

  431. smollette می‌گوید:

    ……………………..

  432. spoipsymn می‌گوید:

    ………………….

  433. هادی می‌گوید:

    ……………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.