خامنه ای پیچش مو می بیند

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ طرحی زیبا از برادرم عباس اسلامی

چند عکس دیگری که از ماسوله گرفتم

یک: ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری باید کسی در شان رهبر حکیم و فرزانه ما باشد. اگر رهبر ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، امامِ سیدحسن نصرالله است، رئیس مجلس خبرگان باید شخصی باشد کمی تا قسمتی در حد و اندازه های همین نام. اگر خامنه ای نائب بر حق و آخرین سفیر امام زمان است، خبرگان رهبری را نخبه ای آگاه و مبارز و دردآشنا باید ریاست کند. مع الاسف شخصی که از پس تربیت اخلاقی و انقلابی فرزندان خود عاجز است و نمی تواند خط خود را از خط خطای آقازاده هایش جدا کند، بر اساس فریضه شایسته سالاری جایش کرسی ریاست بر خبرگان عزیز نیست. من حالا نمی خواهم ادعا کنم که آقای هاشمی امید فتنه گران است. همان دلیل که گفته شد، برای تعویض رئیس مجلس خبرگان رهبری کافی است. کیست که نداند مهدی و فائزه هاشمی علاوه بر جرائم سیاسی نظیر محاربه و خروج علیه جانشین معصوم، در پرونده اعمال شان اتهامات اخلاقی و اقتصادی سنگینی موج می زند.
دو: بر طبق قاعده و همین طور که دارد پیش می رود، قطعا ریاست مجلس خبرگان رهبری به زودی و در انتخابات پیش روی خبرگان این مجلس تغییر خواهد کرد. با این همه، جریانی مسئله ساز، موذی و مریض که هیچ نسبتی با توده های آگاه ملت و جریان اصیل اصولگرا ندارد، این روزها به آقای هاشمی و خاندان هاشمی چیزهای عجیب و غریبی می بندد و در اصل مشغول خوش خدمتی به ریاست فعلی مجلس خبرگان رهبری است. توطئه خطرناک این است که این جریان از چند روز پیش و احتمالا تا روز رای گیری، بنا دارد با نشر اکاذیب درباره هاشمی و خانواده اش، رئیس مجلس خبرگان را در موضع “فرد مظلوم ماجرا” قرار دهد. مراقب باید بود که در این زمین بازی نکرد. همین چیزهای موجود کفایت می کند برای تغییر رئیس خبرگان رهبری. گفتن بیش از این چیزها، نه ظلم به هاشمی، که در اصل خدمت به ایشان است که باز هم باقی بمانند در این کرسی خطیر.
سه: میوه را به وقتش باید از درخت چید. همان علی(ع) که شهید شدت عدل خود شد، با راس فتنه جمل به مدارا برخورد کرد. آنجا که علی و آنجا که سیدعلی، اقتضائات جامعه اسلامی را می سنجند و عدالت را فدای مصلحت می کنند، پیچش مو می بینند و ما گاه به دیدن مو بسنده می کنیم. اعتراض ما سر جای خود، زیباست. مطالبه محاکمه سران نفاق و راس فتنه هم خوب است. عدالت طلبی ما هم لازم است. آنچه این شور عاشورایی ما را کامل می کند، گفتار و رفتار رهبر حکیم بر اساس شعور سیاسی و فهم موقعیت است. ما قطعا نباید سکوت کنیم، اما از یاد نبریم که رسالت امام امت فرق می کند با وظیفه من و شما. خامنه ای کارش را خوب بلد است. در داخل کشور آرزوی قهرمان شدن را در دل سران فتنه میراند و در خارج، ابرقدرتی آمریکا را پوشالی و سست کرد. الگوی رهبر ما در سیاست ورزی، ابوتراب است، اما اسوه خامنه ای در تقوای سیاسی هم علی است. این سران فتنه هستند که معاویه صفت، دروغ می گویند و مثل عمروعاص منافق اند. شمردن دروغ و نفاق سران فتنه مثنوی هفتاد من کاغذ است؛ خارج از حوصله این نوشتار.
چهار: اینکه آقای هاشمی علی رغم مواضع دوپهلو و علی رغم “م. ه” و “ف. ه” –شرمم می آید این قطعه مقدس را به نام کامل آقازاده های متهم آلوده کنم- هنوز هم می آیند و کنار رهبر عزیز ما می نشینند، یعنی همگان معترف اند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، جز زیر سایه نائب امام زمان، احدی، نه مقبولیت دارد و نه مشروعیت.
پنج: ۲۵ بهمن و اول اسفند فتنه گران خودشان را به در و دیوار زدند تا بلکه خامنه ای، در سخنان خود اشاره ای هم به ایشان کند. خامنه ای اما از آمریکا و اسرائیل گفت و اصلا سران فتنه و نفاق را ندید. خامنه ای بزرگ است و دشمنان بزرگ دارد. سران فتنه با ما طرف اند. این البته از کرامت ماست.
شش: در این ۲ هفته گذشته اغلب مسئولان و صاحب نظران نظام، خوب و بصیر در برابر فتنه گران موضع گرفتند. این همه محصول صبر، درایت، حکمت و ژرف اندیشی مولای مهربان ماست. خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست. خامنه ای ماه است.
هفت: بچه تر که بودم شنیده بودم خامنه ای رئیس جمهور، جایی هنگام مواجهه دیپلماتیک با قذافی، به نوعی مشی کردند که غرور دیکتاتور لیبی بشکند. این قصه شاید برای ۲۰ سال پیش باشد. آن زمان دیکتاتور لیبی، مثل الان به خوی زشت و پلید شهره نبود. آن زمان کسی قذافی را دیکتاتور صدا نمی زد. آن زمان هنوز دست قذافی به نسل کشی آلوده نشده بود. آن زمان… از همان زمان خامنه ای پیچش مو می دید. خشت خام تاریخ، این لوح تاریک، برای رهبر ما مثل آینه می ماند؛ روشن و صاف و زلال. ما بچه بودیم که خمینی در خامنه ای، لیاقت رهبری دیده بود.
هشت: از قبل رهبری، خدا خوب می دانست که برای خامنه ای چه رسالتی در نظر گرفته است، اما سال هاست که یک “نور” در سیمای مولای ما خبر از نزدیکی “ظهور” می دهد.

 ***
خدا را شکر که دست مولای ما ریشه در “کف العباس” دارد؛ نمی دانم چرا هر وقت درباره مولای خراسانی خود مطلب می نویسم، یاد عباس بن علی، آن تمثیل مطلق وفاداری می افتم… و تا علقمه می رود دلم. در حسینیه امام خمینی بارها دقت کرده ام؛ وقتی حاج منصور، روضه عموعباس می خواند، “آقا” که چشم شان گرم گریه است، ناگهان، دست شان را می گذارند جلوی چشم… انگارم این است؛ تا مبادا “رقیه” این قطره های باران را ببیند و لب تشنه اش هوس جرعه ای آب کند. وقت “حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست”، خامنه ای با ما سینه می زند اما وقت شعار “اباالفضل علمدار، خامنه ای نگهدار”… انگارم این است؛ سینه را باید با “دست” زد و یل ام البنین “قطیع الیمین” بود. گفت: “در مشک تشنه جرعه آبی هنوز هست، اما به خیمه ها برسد با کدام دست؟”

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس نامه سفر ماسوله، توسط طاهره فتاحی

با سپاس از این خواهر خوب و هنرمند

http://www.up.iranblog.com/images/33ota3238mc9m6guyo4e.zip

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  2. سیداحمد می‌گوید:

    احسنت،
    احسنت،
    احسنت به شعور شما.

    بسیار عالی و دلنشین بود.
    صمیمانه ممنونم از شما.
    واقعا مطلب مهمی بود. خیر دنیا و آخرت نصیبت داداش جان.

  3. طاهره فتاحی می‌گوید:

    “مانده ام از روی جماعتی که آدم خودخواه و مغرور و خودستایی مثل مرا رها نمی کنند.”
    این که الان گفتید ما بودیم؟ آیا؟
    معلوم است که رها نمی کنیم. به این راحتیها به دست نیامده این “داداش حسبن بچه بسیحی ها” که ما هم همین طوری رهایش کنیم.
    بعضی ها که واضحات را نمی فهمند بد جوری رو اعصابند ها…
    😉

  4. داداش یه چیزی از این کروبی احمق بنویس یه کم بخندیم
    خیلی دلم برا منگل بازیاش تنگ شده
    حسین قدیانی: خبری ازش نیست؛ نگرانشم، کلا به شما که عرض می کنم!

  5. حامد توکلی می‌گوید:

    درود بر اما عصر مهدی (عج) که بوی ظهورش دنیا را پر کرده و جانشین بر حقش حضرت ماه.

  6. حسین می‌گوید:

    سلام اخوی
    خدا قوت.
    خدا ریشه همه دشمنان ولایت رو خشک کنه.
    یا علی

  7. طاهره فتاحی می‌گوید:

    بیت آخر عجب پایان با شکوهی بود…

  8. سیداحمد می‌گوید:

    ” خامنه ای کارش را خوب بلد است”
    ” خامنه ای کارش را خوب بلد است”
    ” خامنه ای کارش را خوب بلد است”

    جوونیمون فدات آقا جان.

    http://up.iranblog.com/images/wai9w22tyjh5zsu8s12z.jpg

  9. ترنم ظهور می‌گوید:

    سلام-تقدیم به تمام ستارگان حضرت م ا ه:

    فروغ بخش شب انتظار آمدنی ست / رفیق آمدنی،غمگسار آمدنی ست
    به خاک کوچه دیدار آب می پاشند / بخوان ترانه،بزن تار،یار آمدنی ست
    ببین چگونه قناری به وجد امده است!/ مترس از شب یلدا بهار آمدنی ست
    صدای شیهه رخش ظهور می آید / خبر دهید به یاران،سوار آمدنی ست
    بس است هرچه پلنگان به “م ا ه “خیره شدند
    یگانه فاتح این کوهسار آمدنی ست..!
    “اللهم عجل لولیک الفرج”..
    برادر قدیانی آمیــــــن شما رو کم داره ..!؟
    یاعلی”…

  10. طاهره فتاحی می‌گوید:

    من از کروبی خبر دارم.
    منتظری براش دعوت نامه فرستاده که به او در پیلوت! دَرَک بپیوندد.
    زودتر بمیره مردک از شرّرّرّرّش راحت شیم…

  11. مرتضی معصومی می‌گوید:

    همین الان داشتم یادداشت روز حاج حسین شریعتمداری رو می‌خوندم… مثل همیشه منطقی و روان و دل‌نشین:
    http://kayhannews.ir/891204/2.htm#other200

    حقا که شاگرد همان استادید داداش حسین

    مخلص

  12. مرتضی معصومی می‌گوید:

    سال۶۸ برخى افراد به آیت الله بهجت گفتند: آقاى خامنه‌اى براى رهبرشدن جوان است.
    ایشان فرمودند: همان یکبار که گفتند على(علیه‌السلام) جوان است براى هفت پشتمان کافى است.

  13. وصال می‌گوید:

    سلام
    چقدر به موقعه وهوشیارانه بود هشدارتان
    خداوند سایه ی قلمتان را از سر ما کم نکند

  14. محمدرضا می‌گوید:

    سلام بزرگوار
    یکی از بهترین متن هایی بود که منطقش بر دلم نشست، از ته دل برایت آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم
    ((این روزا یه مشکل خیلی بزرگ دارم برام دعا کنید))

  15. ترنم ظهور می‌گوید:

    همگی ما ستاره ها فدای حضرت ماه

  16. نسترن می‌گوید:

    خیلی خوب بود.ممنون

  17. amar می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیز.
    ممنونم از مطلب پر محتوایتان. روشنگری های شما واقعا چراغ راه را برای خیلی از ستاره ها روشن میکند. درس مهمی در این متنات نهفته است.
    (سه: میوه را به وقتش باید از درخت چید. همان علی(ع) که شهید شدت عدل خود شد، با راس فتنه جمل به مدارا برخورد کرد. آنجا که علی و آنجا که سیدعلی، اقتضائات جامعه اسلامی را می سنجند و عدالت را فدای مصلحت می کنند، پیچش مو می بینند و ما گاه به دیدن مو بسنده می کنیم. اعتراض ما سر جای خود، زیباست. مطالبه محاکمه سران نفاق و راس فتنه هم خوب است. عدالت طلبی ما هم لازم است. آنچه این شور عاشورایی ما را کامل می کند، گفتار و رفتار رهبر حکیم بر اساس شعور سیاسی و فهم موقعیت است. ما قطعا نباید سکوت کنیم، اما از یاد نبریم که رسالت امام امت فرق می کند با وظیفه من و شما. خامنه ای کارش را خوب بلد است. در داخل کشور آرزوی قهرمان شدن را در دل سران فتنه میراند و در خارج، ابرقدرتی آمریکا را پوشالی و سست کرد. الگوی رهبر ما در سیاست ورزی، ابوتراب است، اما اسوه خامنه ای در تقوای سیاسی هم علی است. این سران فتنه هستند که معاویه صفت، دروغ می گویند و مثل عمروعاص منافق اند. شمردن دروغ و نفاق سران فتنه مثنوی هفتاد من کاغذ است؛ خارج از حوصله این نوشتار)

  18. میرزایی می‌گوید:

    سلام داش حسین

    آری علی بیشک هم مو میبیند وهم پیچش مو ولی من از خودمون میترسم میترسم که تحمل فردا های را نداشته باشیم که راس فته جمل بعد از جمل هم در فتنه کم نگذاشت بعد از شهادت امام حسن و ان بی حرمتی که به امام مظلومان شد راس فتنه هم بود اینبار سوار بر اسب شاعری اینگونه خطاب کرد بر اشتر و اسب سوار شدی اگر زمان پیدا کنی بر فیل هم سوار میشوی

    گاهی باید رئوس فتنه را بدجوری پیاده کرد همانطوری که خمینی کبیر کرد
    با ان کلام تاریخی :که از انجا که میدانم شما کشور را ببعد از من به ……..وامیگذارید ……..
    و بعضی از خیلی خواص بیخاصیت رو فرستاد هواخوری
    این رئوس فتنه هم میخوان کشورو بدهند دست نا اهل ها
    امام علی در روزهای فتنه تنها بود اما ما سید علی را تنها نمیگذاریم چرا که اینجا ایران است کوفه نیست ماه هم اهل کوفه نیستیم سید علی هرگز تنها نمیماند

    علی فرمود اگر یاریم کنید ریشه فتنه را خشک میکنم اما در صفین بی بصیرتها کم کاری کردند
    واز ریشه فتنه درخت ملعون بنی امیه ومیوه حنظل یزید عمل امد

    گاه باید ریشه فتنه را خشکاند والا میوه تخلش کیان کشور را به باد میدهد
    اما اینها خیال خام کرده اند ((( ما تا اخر ایستاده ایم ))) تا امدن موعودمان

    پینوشت اگر جایی رهبررا سید علی خواندم نه بخاطر بی ادبی بود نه احساس نزدیکی
    تنها بخاطر این است که من رهبری علی و سید علی را نور یک چراغ میدانم

  19. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۲:۱۸ بامداد
    تعداد افراد آنلاین: ۶۴ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین بی همتای بسیجیها فــــــــــــــــــــــــــــدائی داری…

  20. سلاله 9 دی می‌گوید:

    سلام بر قطعه مقدس و معزز ۲۶

    {خامنه ای بزرگ است و دشمنان بزرگ دارد.سران فتنه با ما طرف اند.}

    من هم خیلی لذت بردم که آقا در صحبت های اخیرشان اصلا به این منافقین اشاره نکردند.انشاءالله ما هم در آینده ای نزدیک سران فتنه را می فرستیم آن طرف یعنی آن دنیا.

  21. سجاد می‌گوید:

    سلام
    انشا الله تا ظهور آقا دوره سربازی همه ما ادامه داشته باشه!!!!
    “یعنی همگان معترف اند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، جز زیر سایه نائب امام زمان، احدی، نه مقبولیت دارد و نه مشروعیت” عالی بود عالی بود !

    “والله ان قطعتموا یمینی
    انی احامی ابدا عن دینی
    و عن امام صادق الیقین
    نجل النبی الطاهر الامین”

    یا علی مددی

  22. فگار می‌گوید:

    سلام برادر
    عالی بود مثل همیشه. خدا قوت

  23. ترنم ظهور می‌گوید:

    متن محکم و عالی بود/کاش بخوانند کسانی که” باید” بخوانند
    راستی چه تاریخیه انتخابات خبرگان رهبری؟؟
    ایشالا ایام نوروز عکسای دلنشینی که از جنوب وجبهه میگیرید روببینیم
    میاین دیگه؟؟

  24. تبسم بهار می‌گوید:

    سلام.
    امیدوارم کامنت پست قبل ناراحتتون نکرده باشه.
    عالی بود
    قلمتون پایدار

  25. مرسده می‌گوید:

    حاجىجونم میخواستم ازت انتقادکنم ترسیدم ضایعم کنىآخه من هم سبزم هم سرسبزم!

  26. ترنم ظهور می‌گوید:

    ای پاسخ گرامی أمن یجیب ها/تعجیل کن به خاطر ما ناشکیب ها..
    یامهــــدی (عج)ادرکنی عجل الی ظهورک

  27. علی می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    واقعاً مطلب جالبی بود
    امیدوارم سران آشوب و بلوای اخیر هم متن شما رو مطالعه کنن!
    موفق و موید باشید
    از شما التماس دعا
    یاعلی مدد
    شاهد۶۸

  28. محمد(صبح سپید) می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    با
    فوری/تاثیرجنبش سبز بر انقلاب لیبی +عکس
    به روزم
    موفق باشید
    به امید صبح سپید

  29. gomnam124 می‌گوید:

    سلام.
    بر رخ خامنه ای سید خوبان صلوااااااات
    بر جمال خوش این ماه خراسان صلواااااااات
    بر همه دشمن او لشکر شیطان لعنـــــــت
    بر قد و وارث آن پیر جماران صلوااااااااااات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
    خداقوت.

  30. اسکندری می‌گوید:

    دیگر سر مولای ما برای جنگ خراسانی و رساندن پرچمش به صاحب اصلی اش بسیار شلوغ است و این میکروبهای سیاسی را هم که قبلا به درک واصل کرده است و جناب راس فتنه را هم همچنین برای هاشمی مرگ خوب نیست بی عزتی و ذلت و عدم مقبولیت بهترین مجازات است که نصیبش شده هاشمی دوست دارد سروری و سیادت کند ولی الان در حال گرفتن کاسه گدایی برای اندکی محل از سوی مردم است و این مجازات زیرکانه ای است که برای او در نظر گرفته شده ماهم باید آماده شویم که در سپاه سید خراسانی سربازی کنیم جنگ نزدیک است و ناوهایمان هم در آبها آماده جنگ

  31. سلاله 9 دی می‌گوید:

    اجلاس رسمی مجلس خبرگان هفدهم و هیجدهم اسفند ماه برگزار می شود.

    {رئیس مجلس خبرگان باید شخصی باشد کمی تا قسمتی در حد و اندازه های همین نام.}
    حسین قدیانی: یک چیز بگویم؟… هنوز هم دارم به این شعار “دیکتاتور سایبری، داداش حسین قدیانی” می خندم؛ که یکی برایم کامنت خصوصی گذاشته بود!

  32. حیدری ام می‌گوید:

    با اجازه ی داداش حسین من بعضی از مطالب و یا عکسهای قطعه مقدس ۲۶ را در باشگاه مهندسان – با ذکر منبع و نام نویسنده – کار میکنم.

    راستی امروز (۵اسفند) روز مهندس است . . . . . . . روزم مبارک 😀

  33. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام
    کف العباس یعنی چه؟؟؟؟؟؟
    حسین قدیانی: یعنی دست عباس… و یعنی جایی که این ۲ دست به زمین افتاد؛ ۲ بقعه در بین الحرمین کربلا.

  34. صبا می‌گوید:

    “در نظام مقدس جمهوری اسلامی، جز زیر سایه نائب امام زمان، احدی، نه مقبولیت دارد و نه مشروعیت.”
    این را دیگر همه میدانند البته به جز انسانهای خرفتی چون” شیخ بی سواد”. البته بجز این که از قابلیت نظام مقدسمان است از اهلیت مردم نیز هست.

  35. صبا می‌گوید:

    میگم ما مردم دیکتاتور پذیری نیستیم ها
    سیداحمد: به قول داداش حسین؛ حالا!

  36. یک بنده خدا می‌گوید:

    یا زهرا(ع)…

  37. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    شمع سوزان ماه تابانی
    جان فدایت حسین قدیانی
    گشته ای مبصر سایت دل ما
    خنده هات، پیام بی زرگانی!

  38. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    از طرف من که خیالتون راحت باشه از جریان اغتشاشات به این طرف از آخرین ورژن بصیرت بهره می برم . ( شوخی نبودا ) هیچ وقت به اندازه ی این یکسال و خرده ای حواسم انقدر جمع نبود .
    و اما
    یه مثلی هست که میگه :
    شتر در خواب بیند پنبه دانه / گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
    نتیجه : ======> یه آدم خیلی خیلی خیلی کوچیک ، نامه بدون سلام / والسلام به شخصیتی که خیلی خیلی خیلی بزرگ هست نمی ده که تیشه به ریشه ی خودش بزنه .
    عاقل کسی ست که به این بیت شعر اکتفا کنه :
    چو عنقا را بلند است آشیانه / قناعت کن به تخم مرغ خانه
    کسی که نقشه میکشه برای ردای رهبری هر چند که این ردا به توان N به طرف بی نهایت گشاد باشه به تنش به همون خبرگان رهبری قناعت میکرد اما خوشحالم که اونجا هم به لطف خدا و عنایت امام زمان و دستهای بریده عباس رای نخواهد آورد .

    پاورقی :
    نشنیدم کسی تکبیر بگه
    .
    یاعلی

  39. یک بنده خدا می‌گوید:

    اگه شما دیکتاتوری پس ای کاش همه ی دیکتاتورها مثل شما باشند
    حسین قدیانی: جالبی این شعار به این است؛ هم دیکتاتورم و هم داداش حسین!

  40. قاصدک منتظر می‌گوید:

    چه زیباست جمله (خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست ,خامنه ای ماه است) وستاره هر چه به ماه نزدیکتر باشد پرنورتر است.
    ابالفضل علمدار خامنه ای نگه دار

  41. یک بنده خدا می‌گوید:

    بله! معلومه طرف یا میخواسته شوخی کنه یا اینکه موقتا از دست شما ناراحت شده. در هر حال ادم رو میخندونه.

  42. سجاد می‌گوید:

    سلام
    عکس سوم(زیبایی ماسوله) عجب عکسیه!!! آیفون تصویری در کنار کلون در! داداش بفرست برای مسابقه.
    خدا قوت
    یا علی مدد

  43. سلاله 9 دی می‌گوید:

    من هم با اجازه یک چیز بگویم؟حالا این دیکتاتور…..نه جسارت است اما آن شب خداییش قطعه فضایش فضای رعب و وحشت شده بود.با ترس نوشتم خدا لعنت کند رفسن جانی ها را .گفتم الان می گویید خدا لعنت کند خودت و جدوآبادت را.
    دیگر وقتی جواب مبصر محترم را آن جور دادید حساب کار دست تک تک ما آمد.
    حسین قدیانی: بابا! تعداد کامنت ها زیاد است؛ یکی ۲ تا که نیست. هر کسی هم یک توقعی دارد. هزار تا هم کار نکرده دارم. شما نیستید که از فلان جا و بهمان جا تماس می گیرند درباره کامنت های شما که چه و چه! این غیر از نگاه دقیق و کارشناسانه اساتیدم به نظرات شماست. خب من هم آدمم؛ گاهی از کوره در می روم!

  44. یک بنده خدا می‌گوید:

    “دیوونه ی داداشی” دمت گرم! عجب شعر باحالی!

  45. خان باجی به یه بنده خدا می‌گوید:

    به نظرم آدم از این همه نفاق و دو رویی بیشتر متاسف میشه تا اینکه خنده اش بگیره .

  46. سیداحمد می‌گوید:

    کف العباس

    http://up.iranblog.com/images/2e3frn6zjxbkwlc187.jpg

    اللهم الرزقنا…

  47. حسن خسروی وقار می‌گوید:

    سلام دوست من.
    از آشنایی با تو خیلی خوشحالم…
    و از مطالب پست قبلی و این پست لذت بردم…
    اگر خواستی از وبلاگ من هم دیدن کن و نظرت رو برام بگو…
    راستی
    با افتخار لینکیدمت
    خواستی بلینکم….

  48. یک بنده خدا می‌گوید:

    عبارت “تمثال مطلق وفاداری” برای علمدار کربلا بسیار به جا بود و من هم هر وقت حضرت خامنه ای را میبینم یاد این یار راه گشای حسین بی علی می افتم.
    یا ابولفضل(ع)
    حسین قدیانی: این عبارت، عبارت آشنایی از شهید آوینی است، نه من.

  49. یک بنده خدا می‌گوید:

    به “خان باجی”:
    بله حق با شماست.

  50. سیداحمد می‌گوید:

    داداش جانم مسئله اینجاست که رفقا طاقت ناراحتیتونو ندارن،
    ما مخلص شما هم هستیم،
    شما عزیز همه مائید، ببخشید که گاهی اذیتتون میکنیم.

  51. خان باجی می‌گوید:

    آقای قدیانی منظورتون از این که گفتید شما نیستید که از فلان جا و بهمان جا تماس می گیرند درباره کامنت های شما که چه و چه! ( چی بود ؟ )

  52. خان باجی می‌گوید:

    منظورمو واضح تر میگم :
    یعنی به کامنت خانم ها گیر میدن یا خانم و آقا براشون فرقی نمیکنه ؟
    حسین قدیانی: اصلا بحث این حرفها نیست؛ ببینید! همین آقای هاشمی همین الان رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است. خوب یا بد، هست! همچنین در مورد دیگران. به هر حال گاهی که با برخی مسئولان ذی ربط صحبت می کنم، ناچارم برخی تذکرات شان را قبول کنم. یعنی گاهی به ایشان حق می دهم. مخلص کلام، تخس بودن منافاتی با رعایت قوانین ندارد. کامنت های شما را فقط بدانید خیلی ها می خوانند؛ خیلی ها! این “خیلی ها” که گفتم، “یکی شان” از همه عزیزتر و حکیم تر و فرزانه تر است برای من و شما. متوجه هستید که! پس باید خیلی چیزها را خودتان مراعات کنید.

  53. سلاله 9 دی می‌گوید:

    صادقانه از تمامی زحماتتان سپاسگزاریم.
    دیروز مادرم بهم میگفت: شب ها می خوای بخوابی اول میری قطعه ۲۶ صبح ها از خواب بیدار میشی اول میری قطعه ۲۶٫می خوای از خونه بری بیرون اول میری قطعه ۲۶٫از بیرون میای قبل از این که لباساتو در بیاری میری قطعه ۲۶
    به ایشان گفتم: کسی که انس با این قطعه دارد،برایش کعبه ی جان است اینجا.
    البته مادرم با این کار من هیچ مخالفتی ندارند.همیشه بهم میگه سعی کن مثل حسین قدیانی از اعتقاداتت دفاع کن.

  54. سردارشهیدزاده می‌گوید:

    حشره (گفت و شنود)

    گفت: سروش در مصاحبه با بی بی سی گفته است «جمهوری اسلامی ایران قصد دارد مرا ترور کند»!
    گفتم: حیوونکی از اینکه تاریخ مصرفش تمام شده و دیگر سرویس های اطلاعاتی بیگانه بهش محل نمی گذارند، کلافه شده و می خواهد خودش را مهم جلوه بدهد. آخر کدام آدم عاقلی حاضر است سرمایه خودش را آتش زده و از بین ببرد!
    گفت: ولی سروش که سرمایه جمهوری اسلامی ایران نیست. او به قول نتانیاهو، سرمایه اسرائیل است.
    گفتم: ای عوام! هیچ سرمایه ای توی دنیا بهتر و سودآورتر از دشمن احمق نیست.
    گفت: اتفاقا یکی از سایت های ضد انقلاب هم که خیلی از سروش حمایت می کرد خطاب به او نوشته، همه فعالیت من و تو و تمام اپوزیسیون به نفع جمهوری اسلامی تمام شده، مگر خاورمیانه را نمی بینی که چه خبره؟ خودمونیم! تو چه ارزشی داری که بخواهند تو را ترور کنند؟! دعوای ایران با آمریکا و اروپاست.
    گفتم: چه عرض کنم؟! سوسکه قرص اکس خورده بود، رفت جلوی کارخانه ای که حشره کش تولید می کرد و داد زد؛ نفس کش!!

  55. صبا می‌گوید:

    ببخشید حاج حسین هرچند که آدم نباید از کوره در بره، ولی اون عصبانیت های شما باعث می شود با توجه به عشقی که دوستان به شما دارند و نوشته های عالیتان،از شما بت نسازند. و این خودش کم حسنی نیست.
    برادر معیار ما ولایت است البته با سید علی تا آنگاه که با او باشید با شماییم خوش اخلاق باشید یا خدایی ناکرده… (هرچند که با شما بودنمان سودی به حالتان ندارد و شرمنده ایم از این بابت)

  56. یک بنده خدا می‌گوید:

    قسمت “هفت” نوشته ی شما قند در دل من آب کرد…ببین قد بصیرت ماه ما چقدر بلند است.
    راجب قسمت “هشت” هم بگویم که : این روزها ذکر دلم یا مهدی(ع) است…
    واقعا این روزها خیلی به ظهور و چگونگی اش فکر میکنم و حتی تخیلات هم دارم در کل باید بگم خیای هیجان زده ام.
    خدایا فرج امام ما را برسان.
    الهی امین!

  57. سردارشهیدزاده می‌گوید:

    هنوز یاد اون شب طوفانی داداش حسین میفتم خندم میگیره.
    سیداحمد: خودمونیم؛ تا چند دقیقه کسی از جاش جم نمی خورد!

  58. ناشناس می‌گوید:

    سلام خسته نباشید

  59. سردارشهیدزاده می‌گوید:

    خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست

    خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست

    خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست

    خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست

  60. یک بنده خدا می‌گوید:

    لابد مهندس الان اسیر این صحنه ارایی خطرناک نمیشه…هه هه هه

  61. امیرعلی صفا می‌گوید:

    تو تک گُل سایبری / داداش حسین قدیانی

  62. مریم نوری می‌گوید:

    سلام عالی بود عالی به خصوص بند ۵
    بند ۷ هم عالی بود
    ۲۵ بهمن و اول اسفند فتنه گران خودشان را به در و دیوار زدند تا بلکه خامنه ای، در سخنان خود اشاره ای هم به ایشان کند. خامنه ای اما از آمریکا و اسرائیل گفت و اصلا سران فتنه و نفاق را ندید
    واینکه روز خند خمسه خمسه معرکه بود جزو روزخندهای استثنایی بود

  63. یک بنده خدا می‌گوید:

    داداش این تذکری که بعضی ها به شما میدهند در نحوه ی جواب دادن یا تایید کردن کامنتها از طرف شما تاثیر میذاره؟ فکر نکنم نه؟
    حسین قدیانی: گذشته از تذکرات، چیزهایی مرا ناراحت می کند: ۱- غلط املایی در نظرات شما. ۲- تعریف هایی که از حد تعادل خارج است. ۳- سئوالات آنچنانی پرسیدن، مثل اینکه کتاب “نه ده” را از کجا می شود گیر آورد؟! یا این سئوال؛ آیا شما رئیس بسیج هستید؟! ۴- خواهرانی که با اسم کوچک کامنت می گذارند. ۵- توهین تا حد فحش مستقیم به سران قوا… و اما ما باید کمک حال همدیگر باشیم. بی تعارف در این فضای آلوده که تهمت باران می کنند من و شما را، توقع بچه های قطعه ۲۶ جز همدلی و همراهی با هم نباید باشد.

  64. ط.عبدی پور می‌گوید:

    سلام
    اولا” مطلبتون مثل همیشه زیبا بود
    دوما” در جواب خان باجی فرمودید که کامنتهای شما رو خیلیها می خوانند من معمولا” روزی حداقل ۶ بار به قطعه سر میزنم اما کم کامنت میگذارم بیشتر به خاطر اینکه شما اذیت نشوید و وقت با ارزش شما را نگیرم اما اگر میدانستم که کامنت ما را آن “یک نفر” عزیز حکیم فرزانه که انشااله همه ماستاره ها فدای ایشان شویم می خوانند روزی صد تا کامنت
    می گذاشتم.
    حسین قدیانی: آنطور که من می دانم و مطمئن هستم رهبر در جریان فعالیت سربازان شان -همه و نه تنها قطعه ۲۶- در فضای سایبر هستند.

  65. یک بنده خدا می‌گوید:

    راستی شنیدید که امام موسی صدر زنده است و بر طبق اسنادی الان در یکی از زندانهای لیبی است؟

  66. کامران می‌گوید:

    برادر، من و شما را به جان هم انداخته اند و آن بالا خوش نشسته اند. . بازیچه نباشیم
    حسین قدیانی: سراب و شراب و حباب را قبول دارم که سر و ته یک کرباس اند، اما آب را نه. ابوتراب را نه. رهبر انقلاب را نه.

  67. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی” برم؟

    ساعت ۲:۳ نیمه شب!
    تعداد افراد آنلاین: ۳۰ نفر

    ماشالله ستاره های حزب الله
    داداش حسین عزیـــــــــــــــز بسیجیها فـــــــــــــــــــــــــــدائی داری….

  68. آذرخش می‌گوید:

    سلام بر امت حزب الله
    سلام بر آقای خوبی ها، حضرت ماه
    و سلام بر میزبانان قطعه مقدس ۲۶، داداش حسین بسیجی ها و سیداحمد دلاور.
    سیداحمد و حسین قدیانی: سلام بر مترجم توانای قطعه.

  69. سیداحمد می‌گوید:

    حسین قدیانی: سراب و شراب و حباب را قبول دارم که سر و ته یک کرباس اند، اما آب را نه. ابوتراب را نه. رهبر انقلاب را نه.

    مبهوت توانائی شما در استفاده از کلماتم؛
    فوق العاده اید
    فوق العاده اید…

  70. یک بنده خدا می‌گوید:

    میکشد جان را هوای کوی یار…

  71. سیداحمد می‌گوید:

    خصوصی

    چه طوری کلماتو اینقدر زیبا کنار هم میذاری؟
    نمیدونی چقدر هیجان زده میشم وقتی اینطوری با کلمات معجزه میکنی.
    همتا نداری داداشم.
    حسین قدیانی/ عمومی: با دعای شما!

  72. یک بنده خدا می‌گوید:

    یعنی فوق العاده ها!

  73. مرتضی معصومی می‌گوید:

    دیگه نمی‌کشم!!

    فانوس بود و من
    در رهگذار باد
    من در امان و باد
    او را امان نداد
    نفرین آخرش
    آید مرا به یاد
    فانوس خفت و به من گفت: شب به خیر!

  74. محمد محمد می‌گوید:

    یکی شان” از همه عزیزتر و حکیم تر و فرزانه تر است برای من و شما.

  75. یک بنده خدا می‌گوید:

    میگم امشب برای همه “حسین قدیانی” هستید ها! حتی برای سید احمد دلاور

  76. سجاد می‌گوید:

    داداش حسیـن زرنگه…….با سبزها خوب میجنگه
    داداش حسین بیداره……..از منــــــــــــــافق بیزاره
    داداش حسین عزیزی……..از بس که تـو تمییزی*

    *= منظور شاعر تمییزی معنوی است!!!!

    اینم یه شعر بچگونه تقدیم به داداش حسین
    خدا قوت – آقا سید شما هم خسته نباشی

    یا علی مددی
    حسین قدیانی: ۶ ساله از کجا؟!

  77. سجاد می‌گوید:

    سلام
    ۲ ساله از کرمانشاه!!!!

    می پسندی حاجی؟؟؟

  78. سجاد می‌گوید:

    این شعر از علامه حسن زاده آملی تقدیم به بچه های قطعه:

    هر روز روزگار به رسم دگـر مرا/ اشک بصر فزاید و خون جگر مرا
    در حسرتم ز عمر گرانمایه اى که رفت/ کاخر چه بود از شجر من ثمر مرا
    جز جمع اصطلاح صناعات گونه گون/ از سعى روز و شب چه اثر بوده و مر مرا
    از شیر پاک و دامن قدسى کنام مام/ وز لقمه حلال و مباح پدر مرا
    و ز عالـمـان دیـن بحـق درسماى علم/ سیـاره و ثوابـت والا گـهـر مرا
    باید کـه در عداد اولـى احنجه بدى/ سوى عروج ذروه دل بال و پر مرا
    صاحبدلى کجاست که دل را دهم بدو / تــا از جـهـان دل بکنـد با خبـر مرا
    خــاک در ولــى خــدایـسـت توتیــا/ یارب که بینمش شده کحل بصر مرا
    گاه سحر که با سهرم بود الفتى/ دل داشتم چنانه که دلبر به بر مرا
    دوش از بشارتى که اشارت نموده پیر/ شد در دیار باده گساران گذر مرا
    ساقى بحق جام شراب طهور دوست/ هرگـز مدار تشنـه دور از نظـر مـرا
    در اعـتلاى فهـم خطـــاب محمـدى/ بینى در آب دیده همى غوطه ور مرا
    از ضامن دو چشم حسن دى نبات و نقل/ شیرین نموده کام چو شهد و شکر مرا

    یا علی مدد

  79. خیمه 27 می‌گوید:

    این فصل را با من بخوان تا بفهمی تندیس مردانگی چیست ؟؟!!

  80. mariam می‌گوید:

    اقای قدیانی عزیز سلام
    مدت زیادی است که من هم معتاد قطعه ۲۶ شده ام شما و همه انها یی که کامنت میگذارند خیلی دوست دارم.اگر چه که ممکن است با شما سنخییت نداشته باشم اخه احتمالا پسر کوچک من از شماها بزرگتر است او ۳۶ ساله شده . شما ها را از صمیم قلب دعا میکنم و التماس دعا دارم مریم از ایرواین کالیفرنیا
    حسین قدیانی: از حسن نظر شما تشکر می کنم مریم خانم! از چه راه دور و درازی به قطعه ۲۶ آمده اید! موفق باشید. هر جای این گیتی که باشید نور ماه سهم شماست.

  81. وصال می‌گوید:

    زاده و دل باخته ی مصطفی/ سید آل علی مرتضی
    سید مظلوم حسینی تویی / رنگ دل خون خمینی تویی
    مردتر از مردترین مردها / ای هدف دشنه ی بیدردها
    باز خسان فتنه به پا کرده اند / با دل خون تو چه ها کرده اند
    باز حدیث گل و میخ در است / قصه ی تنها شدن حیدر است
    امت تو امت بی درد نیست / درصف یاران تو نامرد نیست
    دست تو تا بر سر این مردم است / سینه ی عشاق غدیر خم است
    دشمن از این مرحله آگاه نیست / نخل و علی هست ولی چاه نیست
    نعره بزن تا که جنون گل کند / در صف یاران تو خون گل کند
    تا که ببینند شغالان پیر / هیمنه وغرش و جولان شیر
    هرکه زد از باده ی عشق تو جام / باک ندارد زخواص و عوام
    تا نگهت مست ابوالفضل شد / دست تو همدست ابوالفضل شد
    روح خدا گر دل آرام داشت / دلشده ای چون تو دلارام داشت
    آتش زد جلوه گه دلق را / داد به دست تو دل خلق را
    سید مظلوم حسینی تویی /رنگ دل خون خمینی تویی
    شعر از خلیل شفیعی “به اختصار”
    همه ی حرفهایم در این شعر خلاصه شد

  82. سلام علیکم و رحمه الله
    یک پیام بی زرگانی بروم البته از نوع خود
    اینجا مشهد
    ساعت ۶ صبح
    تعدا افراد ان لاین : ۵ نفر
    از وقتی من آمدم یعنی ۵ صبح یعنی خواندن این متن بود تعقیبات نماز صبح ۲ نفر آن لاین بودند که کم کم زیاد شد یعنی بچه بسیجی ها کم کم شب زنده داری هایشان تمام می شود و می آیند به تعقیبات اینجا. خدا قبول کند
    نظر اولم ارسال نشد. عیبی ندارد خواست خدا بود(یک ساعت وقت گذاشته بودم….)
    برای متن بر می گردم
    فقط تمام تذکراتی که دادید به دیده منت

  83. حسین قدیانی : آنطور که من می دانم و مطمئن هستم رهبر در جریان فعالیت سربازان شان -همه و نه تنها قطعه ۲۶- در فضای سایبر هستند.
    باز هم این یعنی بی وضو نباید نوشت در این فضا

  84. این که کسی بتواند خط خود را از خط خطای آقازاده هایش جدا کند،شجاعت می خواهد، تقوای بالای بالا می خواهد، و برای همین است که امام سجاد می فرماید خدایا مرگ را در بین دستان من (یعنی نصب العین من ) قرار بده
    همگان معترف اند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، جز زیر سایه نائب امام زمان، احدی، نه مقبولیت دارد و نه مشروعیت بله ان شا ء الله به زودی خود حضرت این پرچم را تحویل می گیرند و رو سیاهی می ماند به ذغال
    اصلا سران فتنه و نفاق را ندید. خامنه ای بزرگ است و دشمنان بزرگ دارد. بله ضمنا خامنه ای یک فرق دیگر هم با همه و همه دارد با همه بزرگی اش گاهی خوب خوب خوب بلد است بنده نوازی کند. هنوزطعم آن هدیه ای را که سال ۶۸ در جواب نامه ای که به مناسبت رحلت امام از ایشان گرفتم به خاطر دارم. ساندیس واقعی این است . البته اگر فهم کنند

    “در مشک تشنه جرعه آبی هنوز هست، اما برسد به خیمه ها با کدام دست؟”این همان دستی است که داده است به سقا شمشیر.. این همان دستی است که داده است به آقا.. این همان دستی اس که ذخیره روز مباداست

  85. نظرم در مورد کامنت ها پاک شد و ارسال نشد. ذخیره هم نکرده بودم جایی با اجازه دوباره می نویسم اگر چه باید الان بروم برای ورزش صبحگاهی و دارد قضا می شود ورزش (انتظار حضرت ماه از جوانان اگر چه ما که دیگر جوان نیستیم: درس خواندن، تذهیب و ورزش)

    ۱- چه خوب که غیر خودتان و خدای مهربان و کسی که هنوز از پنجره قطار دست تکان می دهد، کسان دیگری هم هستند که حواسشان به نوشته های شما باشد. این از دعای مادر است که روزی وصفش را اینجا کردید.
    ۲- کاش دوستانی که در این جا رفت و آمد دارند سعی کنند بیشتر مدیر را درک کنند.
    ۳-شما آقای قدیانی همان طوری که هستی عزیزی: شجاع و نترس ، دستی توانا در قلم ، متواضع و حرف شنو (حرف استاد) و البته گاهی هم بد قلق که خدا حق خرس گنده ها را بگذارد کف دستشان در این مورد.
    ۴- تمام تذکرات شما به جاست. یک بار دیگر قول داده بودم در مورد زبان معیارو غلط تایپی دقت کنم. البته دقت هم می کنم ولی خب .. شما ببخشید بیشتر دقت می کنم.
    ۵- اجازه بده من تنها خانمی باشم که گاهی به شما بگویم حسین به چند دلیل: اول اینکه گفتم که خادم و عاشق بچه های شهدایم و در دانشگاه هم بچه های شهدا را به اسم کوچکشان صدا می زنم و جالب است که هیچ کدام از بچه ها موضع مخالف نمی گیرد. یکی از بچه ها می گفت : خانم دکتر… می خواست ادای متمدن های خارجی را در بیاورد و بچه ها را به اسم کوچک صدا زد. پسر ها حالی ازش گرفتند که نگو .. ولی تو فرق می کنی.. چنان بی ریا آدم را صدا میزنی که آدم نمی تواند چیزی بگوید. ودیگر اینکه سنم از شما و بقیه بچه های شهدا بشتر تراست و این خطاب مادرانه است ، پس عیب ندارد.. و آخر اینکه عقیده دارم هیچ واژه ای در عالم به اندازه حسین لایف تکرار نیست. این کلمه حسین را که تکرار می کنم روح و جانم را جلا می دهد. صرف نظر از اینکه نام کوچک شما یا هر کس دیگری است. ممنون والدینتان باشید به خاطر اسمتان.
    ۵- البته به قول تعزیه خوان ها :” قبول امر شما منتی است بر جانم ” باز هم هر طور که شما بفرمایید.

  86. مهدی می‌گوید:

    یا عباس جی بالماء

  87. ناشناس می‌گوید:

    قسمت های آخر این متن چشم های مارو بارونی کرد.
    امیدوارم خداوند لیاقت بصیرتی که شما ازش بهرهمندین رو به ما عنایت کنند.

  88. مهدی می‌گوید:

    لا تذکرن عنده” سکینه”
    لأنه أوعدها باالماء

  89. محمد محمدی می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    عزت به ما گذاشتی ، شعر ناقابلمون رو در پست خودت آوردی
    دمت گرم
    خدا پدرت رحمت کنه

    تصمیم گرفتم گاهی مبتنی بر مطالبت ، یکی از شعرهای کم ارزش خودم رو بذارم
    به عشق بند هشتم نوشته ی قشنگت، این بار در مورد آقای خوبیها ، امام خامنه ای

    .

    قسم به ساحت پاکیزه ی مسلمانی

    قسم به لحظه ی برخورد مُهر و پیشانی

    قسم به حرمت دلسجده های طولانی

    قسم به مجلس روضه ، به چشم بارانی

    قسم به سوز شب سینه های طوفانی

    قسم به راز و نیاز و نماز عرفانی

    قسم به وقت ظهور امام پنهانی

    قسم به روح بلند مه جمارانی

    قسم به آنچه که گفتیم و آنچه می دانی

    .

    نظام ما و نظام حسین ، هر دو یکی ست

    امام عاطفه ، سید علی خامنه ای ست

    .
    ان شا الله امروز غروب ، تو بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها ، زیارتت کنم برادرم

    *
    *
    یا علی
    حسین قدیانی: از شما بسیار ممنونم بزرگوار.

  90. فدای رهبر می‌گوید:

    داداش سلام.خدا قوت.این روزا بین ما و دوستام حرفه که حالا صدای پای خورشید داره میاد ما چکار کردیم…وای چرا آماده نیستیم…ولی از ته دلمون آرزو داریم بیاد همین الان….بیاد و این بیرق رو از دستای ابوالفضلش بگیره…وای که تصورش هم فوق العاده است…آقا بیا تا غصه های حضرت ماه تموم تموم بشه…همین

  91. فدای رهبر می‌گوید:

    این هم برا“یکی شان” از همه عزیزتر و حکیم تر و فرزانه تر است برای من و شما.:
    جوونیمون به فدات آقا
    یکی از ستاره ها رفته کربلا که فقط…دعا کنه پرچم انقلاب ما رو خود آقا به زودی زود بدن دست صاحب اصلی اش
    این از جوونای فداییتون

  92. خیلی زیبا
    خیلی زیبا
    خیلی زیبا
    خیلی زیبا
    خیلی زیبا
    خیلی زیبا

    واقعا محشر بود

    متنت بی نظیر بود
    خیلی زیبا
    خیلی

    ..
    خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست. خامنه ای ماه است.

  93. مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش ان تک بیت آخر نوشته رو اینطور اصلاح کن
    در مشک تشنه جرعه ی آبی هنوز هست
    امابه خیمه ها برسد با کدام دست

    شما نوشتی :
    اما برسد به خیمه ها با کدام دست
    وزن ریخته به هم

  94. ravifa می‌گوید:

    سر زحسرت بدر میکده ها برگردم
    چون شناسای تو در صومعه یک پیر نبود

  95. مشهدی می‌گوید:

    لطفا بگین اینایی که تو راهپیمایی جمعه ۳۰ بهمن شعار مرگ برهاشمی میدادن کیابودن؟ چون خیلیا میگن نفوذی فتنه گرا بودن!!
    قطعه ۲۶: قطعا اینطور نیست اما باید مراقب بود که حتی از خشم ما هم سوء استفاده نشود. مرز باریک و ظریفی است این.

  96. جواد می‌گوید:

    شما تو این فضا علیه دشمن میجنگید
    ما هم تو خود خط مقدم این بالاترینی ها را کلافه کردیم
    یکبار نام کاربریمان را هک کردند اما باز هم حریف نشدند
    اما واقعا تو بالاترین تنها هستم،ولی باید در همه خط ها علیه دشمن جنگید
    فدای تو سیدعلی

  97. آه ای قلم مباد آنکه توانی برای گفتن درد گلیمهای زبر و خشن در تو نباشد! بشکن همین لحظه اگر می خواهی قلم به مزد فرشهای ابریشمی باشی.

    من تو را از نان معلمی خریده ام آنگونه که پدر با نان حلال زحمت و درد مرا قلم بدست پرورش داده است. نکند نان حلال من خون سیاه ترا، ای قلم، امید بخش دل کاخهای اهل دغل سازد!!!

    میخواهم از سیاهی جاری در انتهای زبان تیز تو، صبح سپیده را این بار از جنوب شهر بیرون بیاورم.

    میخواهم از غلاف زنگ زده ذوالفقار حیدر پس کوچه های شهر، صد جنگ با معاویه های نشسته در کاخ های سبز و بنزهای سرخ بیرون بیاورم.

    ما یادگار نعره عمّاریم، ما صاحب هزار زخم بر ابرو نشسته مالک، سردار حیدر کراریم.

    ما را به داغ جوع و آتش و خون پروریده اند تا میلمان به شربت عسل راه مصر کور شود، تا چشم فتنه را بی چشمداشت مزد و مواجب، از بیخ باغهای پسته این سرزمین بیرون بیاوریم!

    آی ای قلم، ای تسبیح تربت پاک شهید کرب و بلایم، آه ای قلم ، صلیب خون گرفته به رنج مسیحایم! باید که بر پیکر تو رعشه بیفتد چون کارزار ما، امروز جنگ سپیده، با قامتی به مثل سپیدار، در جبهه ای مقابل رنگ ریایی اصحاب رنگ رنگ خزانه صهیون است!

    خوب آمدی با من و خوب همراهی ام کردی! با من بمان و باز بخوان با رعشه های پیکر تب دارت، این آیه های سرخ جهاد، یا سوره های نور و شعور و حق و عدالت را!

    دستان من هنوز در یاد خویش دارند زبری دست پدر یا سردی هوای صبح زمستان را! گرما بده دستان صدهزار کودک باهوش را، آنان که ساکنان سپید محله های شهیدانند.

    آنان که زیر چرخ گاری نالایقان حسود، کشتند و سوختند هوش و نبوغ و قدرت حق داده به آنان را!

  98. ریاست ... می‌گوید:

    … در امتداد خزان روزها زمستانی
    و در غیاب شما آسمان طوفانی
    جسارت است ولی یک سوال میپرسم
    چقدر در پس پرده حضور پنهانی؟!!!

    تا نیایی گره از کار بشر وا نشود…..

  99. فاطمه باقری می‌گوید:

    سلام
    دستتون درد نکنه. متاسفانه خیلی ها از روی نا آگاهی و تحت تاثیر تبلیغات وحشتناکی که بر ضد نظام هست منحرف شدن.چقدر خوبه که شما و دوستانتون سهم زیادی توی بیدار کرد دارید.منظورم از خیلی ها اکثریت اون اقلیته.خدا کنه با بیدار شدن جامعه های اسلامی که یکی بعد از دیگری دارن دیکتاتورها و وابستگان به غرب را از قدرت پایین می کشن.بعضیام به خودشون بیان .و دست از سرکشی و قدرت طلبی بردارن

  100. سید مصیب می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    چند وقتی بود جای خالی یه جامعه مجازی رو بین حزب اللهی ها خالی میدیدم
    گفتم چرا ما جامعه مجازی نداشته باشیم
    شد این که قراره امروز فردا جامعه مجازی رو آماده کنم
    البته ۱۰ روز پیش کارهاشو آماده می کردم
    جامعه مجازی یاوران مهدی (عج)

    افتتاح شد خبر میدم
    اهداف این جامعه مجازی رو هم شرح میدم

    فدای شما

  101. رها می‌گوید:

    ما بیشمارتر از آنیم که شما حتی فکرش را کنید.
    زنده باد راه امام
    زنده باد راه شهدا
    زنده باد آقا سید علی خامنه ای
    زنده باد ساندیس خوران علوی
    و در آخر زنده باد حزب الله

  102. م.طاهری می‌گوید:

    روزی صد هزار بار هم به خاطر وجود حضرت آقا شکر به جا آوریم کم است

  103. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    « سال هاست که یک “نور” در سیمای مولای ما خبر از نزدیکی “ظهور” می دهد »

  104. سلام حسین جان
    طبق وعده: فکر از شما ، طرح از ما
    “جمهوری اسلامی دارد در میدان لولو می درخشد”
    http://eslami1414.persiangig.com/image/new/lolo2.jpg
    صلواتش یادت نره ها

  105. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام خدا قوت
    شکر که در دفاع از ولایت سر شناس و سربلندید

    التماس دعا
    موفق باشید انشالله

  106. سید محمود می‌گوید:

    این شعر ناقابل را تقدیم می کنم به داداش حسین بسیجی ها
    می زند با کلامش به دشمن تیر/خار در چشم دشمن ،حسین قدیانی
    چون در و گوهر است نوشته های او/افتخار ملت و میهن ،حسین قدیانی
    حنجره ی پیروان حضرت ماه/استوار چون آهن ،حسین قدیانی
    رفته با قلم به جنگ فتنه گران/کلام او نافذو متقن، حسین قدیانی
    می کند شاد دل عاشقان رهبر را/ زبان ز مدح وی الکن ،حسین قدیانی
    حاجی اگه شعر کم و کسر داره به بزرگی خودت ببخش/یا علی
    حسین قدیانی: سیدمحمود عزیز! ممنون از این سروده خوب. دعا فراموش نشود.

  107. یکتا می‌گوید:

    برادر محترم ، می دانم چیزی که می نویسم هیچ ربطی به این دل نوشته شما ندارد ولی ماسوله بود و کوه بود و….مرا به خاطراتم برد ” تازه دیپلم گرفته بودم که با دو خواهر و دو سه نفر از دوستانم برای کوه پیمایی به کلک چال رفته بودیم ، وسط هفته بود و ما داشتیم بر می گشتیم که یکباره صدای سلام کردن آمد !!!!۱سرم را بلند کردم ببینم چه کسی است شاید باور نکنی ولی خود آقا بود با ردا و عمامه و چهره ای خندان خیلی هول شدم و بعد از اینکه چند قدم دور شدم تازه جواب سلام ایشان را دادم اکنون سالها از این خاطره شیرین می گذر و من مادر دو فرزند شدم و دیگر پایم یارای راه رفتن هم به سختی دارد ولی با این خاطره زندگی می کنم و آرزو دارم قبل از مردن دوباره او را ببینم و این بار فورا” جواب سلامش را با اشک بدهم حال هر روز از دور به او سلام می کنم و بعد از خانه خارج می شوم. عکس او و امام را می بوسم و با نام خدا کارم را شروع می کنم ولی از شما چه پنهان …ترسم عاقبت کربلا را نبینم!!! این شعاری بود که در جوانی می دادیم راستی اربعین امسال عاقبت کربلا را دیدم پس به حضرت ماه بگو مطمئنم عاقبت می بینمش و به دستش بوسه می زنم .. دیگر نمی توانم بنویسم. سلام بر سید حسنی خراسانی ،سلام بر شهدا و ادامه دهندگان راه ایشان من حقیر درمانده را دعا بفرمائید راستی اگر به شرف دیدار حضرت امام خامنه ای رسیدی به ایشان بگو آرزو دارم دو فرزندم سرباز امام خامنه ای و امام زمان (عج) باشند همین و والسلام.

  108. قادری می‌گوید:

    امیــــــــــــدوارم که برای همیشه مجلس خبرگان یک دل شوند و ریاست چنین پایگاه عظیمی در حکومت مقدس و عزیزمان را به خبره ترین فرد بدهند … (انشاءالله)

  109. پسرشجاع می‌گوید:

    آمریکا ! حمایت از فتنه و سکوت در کشتار

    در فتنه ۸۸ که توسط عده ای سگ باز و دائم الخمر و زنا زادگان بوجود آمده بود آمریکا با تمام نوچه هاش از این جماعت گمراه حمایت همه جانبه میکرد…..

    چطور شد در کشتار وحشیانه مردم لیبی موضع سکوت اختیار کرده است ؟

    هی میگیم منافقین سبز …میگن چرا به ما میگی منافق

    آخه پس به شما چی بگیم ؟ آمریکا و اسرائیل و متحدانش همگی یه مشت جنایتکار و لجن هستند ..
    یه مشت لجن میان در ایران از یه مشت لجن سبز حمایت میکنند ..کبوتر با کبوتر باز با باز

    اما :

    این انقلاب متصل به انقلاب آقا امام زمان عج است ..

    در رابطه با مطلب پستتان باید عرض کنم هاشمی راس فتنه گران است ..شک نکنید ..اما راه معاویه را در پیش گرفته است تا عوامفریبی کند
    مرور زمان ثابت خواهد کرد ..

    موفق باشید

  110. آفرین بر شما آب. ابوتراب . رهبر انقلاب . مثل آنچه گفتی سرو ته یک کرباس نیستند. از یک ریشه اند از یک درخت
    آب مهریه ی مادر ماست و بوتراب همه ی هستی ما و بابای ماست خامنه ای و همه اش مترادفند باهم

  111. گلادیاتور می‌گوید:

    سلام

    ********************
    چشم بد دور، عمرتان بسیار
    کس نبیند ملالتان آقا
    ما نمردیم خون دل بخوری
    تخت باشد خیالتان آقا
    جسم تو کامل است، ناقص نیست
    می دهد عطر یک بغل گل یاس
    دستت اما حکایتی دارد
    رحم الله عمی العباس (*)
    ********************
    (*) رحم الله عمی العباس فلقد آثر و ابلی و فدا اخاه بنفسه حتی قطعت یداه فابدله الله عز و جل بهما جناحین یطیر بهما مع الملائکه فی الجنه کما جعل جعفر بن ابی طالب.و ان للعباس عند الله تبارک و تعالی منزله یغبطه بها جمیع الشهداء یوم القیامه — امام سجاد – علیه السلام –

    کدام عباس، عباس یعنی چه ؟!

    عباس یعنی تا شهادت یکه تازی‏
    عباس یعنی عشق،یعنی پاکبازی‏
    عباس یعنی با شهیدان همنوازی‏
    عباس یعنی یک نیستان تکنوازی‏
    عباس یعنی رنگ سرخ پرچم عشق‏
    یعنی مسیر سبز پر پیچ و خم عشق‏
    جوشیدن بحر وفا،معنای عباس‏
    لب تشنه رفتن تا خدا،معنای عباس

    التماس دعا .

  112. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی
    رفقا! یک توصیه برادرانه:منشور کامنت گذاری(جواب داداش به کامنت “یه بنده خدا”) را رعایت کنید. انصافا حکیمانه و شدیدا به جا است.

  113. نمی دونم چی صداتون کنم
    داداش حسین
    حاج حسین
    و…
    ولی می دونم که با قطعه ات حال می کنم

    توی اراک بعد از نماز جمعه ۲۹بهمن مردم شعار می دادند ریاست خبرگان جای منافقین نیست

    به ماهم سر بزن
    خداحافظ

  114. وحید می‌گوید:

    احسنتکم الله! حاج حسین…

  115. اللهم صل علی محمد و ال محمد

  116. سجاد می‌گوید:

    من میگم هاشمی مظلومه!!!
    ۱)برخلاف اینکه ایشون انقلاب رو به ثمر رساند(البته کلا خدمت شما که عرض کنم حضرت امام هم گاهی به ایشان کمک کرده!!) حالا هیچکی اونو دوست نداره! تازه میخوان کرسی ریاست هم ازش بگیرن بماند حساب دانشگاه آزاد!!!
    ۲)دختر کوچولوش که هر وقت میره برای خرید هی نیروهای امنیتی بیخود بهش گیر میدن و بازداشتش میکنن! تازه چقدر براش پاپوش درست میکنن که آره فلانی اومده بود بین اغتشاشگران – ف ه و این کارها-اسغفرالله- گاز بگیر زبونت رو!
    ۳)پسر بابا مهدی جون هم اجازه نمیدن بیاد پیش بابایی -اینقدر غذایی فرنگی خورده ناراحتی معده گرفته- به اونم میگن محارب و معاند! ایشون اصلا وطن دوسته که وطنش رو ارزون نمیفروشه شما خیالتون راحت بچه زرنگیه!!!
    ۴) همسر گرامی هم بنده خدا خواست مردم رو به ورزش همگانی مثل همه پیاده روی ها دعوت کنه که سلامتی جامعه رو افزایش بده که برای اون هم حرف دراوردن که ضد حکومته!!!

    و خیلی چیزهای دیگه که درمورد این خانواده محترم رعایت نمیشه!
    هاشمی خیلی مظلوم واقع شده خیلی ها!!!

    یا علی مدد

  117. یکتا می‌گوید:

    از اینکه دل نوشته مرا هم چاپ کردی بسیار ممنونم. کاش او بخواند….قلمت بر محور سید خراسانی هماره پایدار باد.

  118. اسکندری می‌گوید:

    آقای قدیانی
    این مشکل غلط املایی بعضی مواقع بر می گردد به اشکال فنی سایت بعضا بعد از تایپ حروف مثلا تا ده حرف جلوتر می رویم بعد کلمات ظاهر می شوند بنابراین نمی شود در حین تایپ غلطها را صحیح کرد من در چند مورد در محیط دیگری نظرم را نوشتم بعد به این قسمت منتقل کردم

  119. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۳:۵۴
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر

    ماشالله…
    داداش جانم فـــــــــــــــــــــــــدائی داری….

  120. تبسم بهار می‌گوید:

    بسم الله ارحمن الرحیم
    تمام قم رو زیر و رو کردم که کتاب نه ده رو تهیه کنم اما هیچ کجا نداشتند…میشه برای خرید راهنماییم کنید؟ممنون میشم.

  121. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و احفظ قائدنا امام الخامنه ای و احفظ محمود احمدی نژاد
    بدون عشق به امام خامنه ای
    منتظر خورشید بودن دروغی بیش نیست

  122. جاهد می‌گوید:

    سلام برادر .

    خدا کند خبرگان خبرگی کنند .

    انشاالله .

  123. سرباز سایبری می‌گوید:

    بسم رب الهشدا و الصدیقین…
    بهتر بود قبل این خودشون یه خبر کوچیک میدادن تا ما بپرسیم
    ما هم چون گفتیم داش حسین امر کنن
    پ کنسله.
    به برادر حسین سلام برسونید
    ما فردا برا دو ماه ماموریت میریم اهواز
    حلالمون کنید
    خدا خیر دنیا و آخرتو بهتون بده
    داش حسین علی علی

  124. چای پولکی می‌گوید:

    سلام.
    نگران شیخ نباشید. ۲۵ بهمن، زنش با بی بی سی فارسی مصاحبه تلفنی کرده که فایل صوتی اش تو اینترنت پخش شد!
    می گفت:
    «تجمع کنندگان مسجد ارگ به منزل ما حمله کرده و “زمینی” و “هوایی” دارند تیراندازی می کنند و قصد دارند منزل ما را به آتش بکشند و خانواده را به شهادت برسانند!»
    خیلی با مزه بود!
    اگر خواستید، بفرمایید، لینکش را بگذارم.

  125. فدایی سید علی می‌گوید:

    چشم من و امر ولی /جانم فدای سیدعلی خسته نباشی داداشی

  126. ولی امر می‌گوید:

    سلام
    درود بر شما خیلی زیبا نوشتی انشا الله زیر سایه امام زمان(عج) باشی.
    ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم در ره عشق جگر دار تر از هر مردیم
    هر زمان بوی خمینی بر سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم

  127. لجمن می‌گوید:

    ۱- الآن داشتم به صدای قشنگت گوش می دادم (قم – ۲۸ بهمن ) هوایی شدم گفتم چند روزی هست قطعه سر نزدم اگه امروز هم نرم دیوانه می شوم
    ۲- آمدم قطعه سر زدم این مطلبت دیوانه ام کرد .
    ۳- همین

  128. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلطان قلب مایی
    داداش حسین قدیانی

  129. ن.بهادری می‌گوید:

    سلام استاد…

  130. سربازةٌ می‌گوید:

    سلام/خسته نباشید
    علاوه بر این که همه ی متن زیبا بود وبا بصیرت، نظراتی من باب نکته های خاصی دارم.
    نکته۲/بصیرت است وخوب شناسایی شده است.احسنت وچشم!
    نکته۴/مشروعیت ومقبولیتش را خوب آمدید و معترف بودنش را.الحق که نزد مردم هم همینطور است.
    نکته۵/عجب اعتماد به نفسی دارد! ایول الله،حزب الله…
    نکته۸/… ای خدا… یعنی می شود که باشیم؟!
    ——–
    نوشته ای ذیل ستاره نیز، هیچ نتوان گفت در وصفش الّا به اشک!
    و درآخر…
    لبیک یا خامنه ای!

  131. موافقم به شــــــــدت…

  132. رضا می‌گوید:

    سلام به داداش حسین : چون همه میگن داداش حسین ما هم میگیما
    (من دومین کامنتی هست که میذارم )
    خیلی ممنون جواب کامنت قبلی ما رو دادید ولی باز ممنون

    این نوشنه هات آدم رو مست میکنه
    به خدا جدی میگم: خیلی قوی هستن یعنی در کنار سادگی قویند

    راستی میخواستم بگم تکلیف این سران فتنه و اکبر شاه یه جورایی معلومه.خودشون رو بدبخت کردند رفت .

    شما بیاید این مسئول دفتر رو حالش رو بگیرید
    اصلا معلومه ولایتی نیست.
    البته حاج منصور تو ماه رمضون قولش را داده بود ترتیبش رو بده ولی …

  133. احمد می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیزدرقیامت کافیه همین قلمت شفاعتت کنه البته مطمئنم شفیع زیادداری یکیش بابااکبره

  134. ساندیس خورها اگر سرشان برود، عهدشان با سید علی نمی رود.

  135. یه دوست می‌گوید:

    سلام

  136. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “یاد عباس بن علی، آن تمثیل مطلق وفاداری می افتم… و تا علقمه می رود دلم…”

  137. محمدرضا می‌گوید:

    ریاست خبرگان جای منافقین نیست

  138. 313 می‌گوید:

    سلام علیکم
    خداقوت

    یه چیزی بگم؟

    http://alkafeel.net/arabic.php

    این سایت حرم حضرت عباسه(عمو عباس)

    سایت کفیل…شاید دیده باشید این سایت رو و از من هم بیشتر وارد باشید…
    اما گفتم که اگه هم بی خبر بودید خبردار بشید
    تو این سایت وقتی زبان فارسی رو انتخاب میکنی بالای سایت یه قسمتی هست با عنوان نایب الزیارة …تو این قسمت میتونید اسمتون رو وارد کنید و یک نایب بگیرید که از طرف شما تو حرم ارباب و علمدار باوفاش زیارت کنند و نماز بخونن …به نیابت از شما…
    می تونید از طرف اعضای خانواده هم نایب بگیرید…
    خادمین حرم نایب میشن…
    به نظرم خیلی لذت بخش بود وقتی پیامش برام اومد که زیارت شما با موفقیت انجام شد…پیام رو به ایملم فرستاده بودن…

    دلتون خواست حتما استفاده کنید
    دعا بفرمایید

  139. سید مصیب می‌گوید:

    سلام
    داداش حسین چند دقیقه پیش سایت راه اندازی شد
    فعلا کمی کار داره
    فقط خواستم بدونید

    —————————————
    سلام علیکم

    جامعه مجازی یاوران مهدی (عج)

    چند دقیقه پیش راه افتاد
    http://www.y-m.ir

  140. سلام
    التماس دعا
    فقط اون عکس میزرا را تازه الان دیدم. ناگهان دلم لرزید
    یک بار یکی به مادرم گفته بود: همشهری رضا قلدر
    مادرم هم فوری در جوابش گفته بود: من همشهری میرزایم. میرزای سر به دار. همشهری میرزایم و سر به دار
    اونقدر کیف کردم از این حاضر جوابی و حکایت میرزا حکایت دیگری است. چه قدر مظلوم است این ابر مرد

  141. ترگل می‌گوید:

    جبهه ای که مقابل ما وایساده به هیچ چیزی پایبند نیست و این پیروزی ماست

    همون طور که صدام و لشکرش به هیچ چیزی پایبند نبودن اونچه مارو پیش برد قدرت ایمان رزمنده ها بود و اینکه کشته شدن در راه خدا رو آرزو داشتن نه مثل ….. ها که از باتوم به اندازه ی تانک می ترسن

    خودم سانسور کردم

  142. میلاد پسندیده می‌گوید:

    سلام بر قطعه بیست و شش، اهالی اش، حاجی و سید

    خدا حفظتان کند… همه مان را 🙂

  143. خط انقلاب می‌گوید:

    هاشمی محور فتنه است. محور فتنه نباید رئیس مجلس خبرگان باشد. رئیس خبرگان باید عادل باشد.

  144. خط انقلاب می‌گوید:

    یک پیشنهاد دارم. قسمت هایی از کتاب نه دی را برای دانلود در سایت قرار بده.

  145. طاهره فتاحی می‌گوید:

    http://www.up.iranblog.com/images/33ota3238mc9m6guyo4e.zip
    این عکس نامه ی سفر شمال است.
    البته با عرض معذرت چند تا از عکس ها به ترتیب عکس های داخل سایت نیست. اگر این مسئله به نظر شما ایراد دارد اول به شدت من را ببخشید و بعد بفرمایید که من درستش کنم…

  146. حسین می‌گوید:

    وقتی در راهپیمایی بعداز نماز جمعه شعار میدادیم( مرگ بر ها…. ) یه حاج خانمی گفت: ا نگین تورو خدا گناه داره ما یه عمر پشت سرش نماز خوندیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  147. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام به قطعه ۲۶ و همه ستاره هایش
    آقای قدیانی کجایید؟
    از مطلب جدید خبری نیست؟

  148. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    لعن الله علی عدوک یا حسین
    هاشمی و خاتمی و میرحسین

    عمداً کروبی را حذف کردم چون برای شب چهارشنبه سوری لازمش داریم.قراره سیاهش کنیم و حاجی فیروزش بشه.

  149. بعضی وقتا اول نظرات رو می‌خونم بعد متن رو و انصافا وقتی نظرات و جوابا رو می‌بینم نیرو می‌گیرم و شارژ می‌شم/ واقعا خوندن نظرات و پاسخ به آن‌ها وقت‌گیر و سخت است و این بار نه بابت قلم توانا بلکه بابت وقت زیادی که پای این نظرات می‌گذارید تشکر می‌کنم/ برای‌تان دعا می‌کنم انشالله وقت‌تان پربرکت‌تر از همیشه شود.

  150. سید مهدی سالم می‌گوید:

    سلام علیکم و رحمت الله
    ارادت
    یا علی

  151. فروتن می‌گوید:

    سلام.
    ……….
    اون جمله خوب بود:” خامنه ای بزرگ است و دشمنان بزرگ دارد.”

  152. احمد یوسفی می‌گوید:

    با سلام
    افتخار میکنم که از طریق پدرم با شما و کتابتون آشنا شدم حرف هایی رو تو کتابتون خوندم که احساس میکنم تا حالا جایی چنین مطالبی رو نخونده بودم .من شاید خیلی به اندازه شما ایمانم قوی نباشه ولی حرف حق بر دل آدم با هر افکار و اندیشه ای میشینه…خیلی ها هم خوب می دونن واقعیت چیه…اما چه بسا پاشون گیره و لا پوشونی کردن تنها راهشونه…امیدوارم خدا همیشه استوار نگهتون داره و فشارهای شدید اطراف….. شما رو از چشم ما محو نکنه کاری که با خیلی ها شد…و میدونم هرگز هم به همت و رشادتی که دارید این نخواهد شد…و امیدوارم توفیفی باشه ما از روشنگریتون روشن تر بشیم……………

    تو این پست و خیلی از مطالب وبلاگ صریحا از وجه خیلی افراد سخن گفتید.میخوام بدونم این فردی که پرچم دار فتنه است با چه رویی میتونه حتی با آقا سلام و احوال پرسی کنه؟؟؟در صورتی که …..چرا باید در بزنگاه در سیما بیان و با دوخط حرف دوباره به جا هاشون برگردند و دوباره مرخصی استعلاجی بگیرند؟؟؟آیا فقط عزرائیل که میتونه دست اینها و امثال این ها و نوچه هاشون رو کوتاه کنه؟؟؟؟؟شما بگوئید…….

  153. ترگل می‌گوید:

    با وجود نهی صریح رهبر انقلاب از دخالت بیرونی در امور خبرگان صورت گرفت:
    اعمال فشار رسانه ای برای ابقای هاشمی رفسنجانی در ریاست خبرگان

    عجب اشتباهی کردم بهش رای دادم:-(

  154. سلام حاجی عــــــــــــــــــــالی بود.

    یا علی

  155. مهدی آنتی گرین می‌گوید:

    کاپیتولاسیون هاشمی باید هر چه سریع‌نر ملغی و برچیده شود

    کاپیتولاسیون هاشمی باید هر چه سریع‌نر ملغی و برچیده شود

    کاپیتولاسیون هاشمی باید هر چه سریع‌نر ملغی و برچیده شود

    http://mahdi2o3.blogfa.com/

  156. کاظم بهادری می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    لعنت خداوند بر ظالمان

  157. سلامبر یاوران سیدعلی
    همسنگران دلاور
    حسین آقای قدیانی
    خدا قوت
    انشاالله شهادت …
    التماس دعا فرزند شهید
    یا علی

  158. تارا می‌گوید:

    نمیدونم نظرم اومد یا نه ولی محض اطمینان دوباره مینویسمش

    گذشته از تذکرات، چیزهایی مرا ناراحت می کند: ۴- خواهرانی که با اسم کوچک کامنت می گذارند.
    این جمله… یعنی ماها که اسم مستعارمون اسم کوچیک محسوب میشه حق نداریم به تک گل سایبری عرض ارادت کنیم؟؟؟
    ممنون اخوی…

  159. معلم می‌گوید:

    اگر رهبر ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، امامِ سیدحسن نصرالله است؟؟؟
    ما فقط یک رهبر داریم
    آسید حسن هر چقدر بزرگ باشند باز هم فرزند انقلاب هستن و حتی رهبر ایشون هم حضرت آقاست
    هر چند احترام ایشون واجبه ولی بزرگ کردن بیش از اندازه اشخاص درست نیست
    سیداحمد: آقا یا خانم معلم! لطفا جمله را با کسره بعد از امام بخوانید!

  160. سجاد می‌گوید:

    سلام
    چرا کامنت های من تایید نمیشه؟؟؟

    یا علی مدد

  161. دختربسیجی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    شاهکار کردی٫همه جاش عالی بود٫
    بیت آخر تکمیلش کرد.
    ٬خامنه ای بشدت بابای ماستاره هاست…٬
    به امید ظهور…

  162. میلاد پسندیده می‌گوید:

    اجازه بدهید درباره طرحها و شعرها چیزی بگویم
    من به شخصه کاری ندارم که حسین قدیانی با این طرح ها مغرور می شود یا نه… که می دانم نمی شود… که اگر هم بشود مانعی ندارد… که باید هم مغرور بود به خدمت در این راه… اما من طرحهایم را (آنهایی که برای شخص داداش حسین است) برای تشکر از او می کشم… چون او یک تنه کار چند نفر را انجام می دهد و امیدوارم طرح هایم خستگی زحماتش را به در کند… از اینکه حسین قدیانی جور کم کاری امثال من را می کشد از او سپاسگزارم و این طرحها به حکم دست بوسی است… همینطور که طرحهایم برای آقا دست بوسی ایشان است… پابوسی ایشان است.

    غلام آن جمله داداش حسینم که گفت “بهترین عمار برای أین عمار رهبری خود رهبری است”

    تشکر بخاطر اینکه هستید… هرچند ما گاهی عقبیم اما ممنون که خسته نیستید.
    داداش بنویس که من بلد نیستم مثل تو به این خوبی مدح ماه را بگویم… تو به حق به قول خودت خوب ستاره ای هستی… حالا هر چقدر هم که مغرور بشوی اشکالی ندارد که در عمق دل ما جا داری… چون خسته نیستی… مشکل کسانی که امثال من برایشان طرح نمی کشند و شعر نمی گویند اینست که خسته می شوند و گاهی دوشادوش رهبرند اما شما حاج حسین قدیانی همیشه سعی می کنی که سینه سپر کنی و پیشاپیش رهبرمان حرکت کنی البته همیشه هم گوش به فرمانی… این روحیه یکتای توست که دلهای ما را چنین شیفته ات کرده … دمت گرم… ان شاءالله با پدرت محشور شوی… کنار عباس و حسین (علیهما السلام) چه صفایی دارد بهشت… خوش به حالت.

  163. سلام
    متن بسیار قشنگی بود
    مخصوصا فراز آخرش

  164. بچه ها میگن عربستان هم داره تظاهرات میشه
    درسته؟

  165. سلام شب به خیر
    سر شب مطلب جالبی را در سایت خبری تابناک دیدم در مورد فتنه ۷۸ و اینکه چرا عوامل اون فتنه مثل عوامل فتنه ۸۸ رسوا نشدند. و توضیحاتی که درباره سردار نظری داده شده بود.
    به قول یکی از اهالی خوب قطعه ۲۶ آین ها چه طور قرار است قبض روح بشوند. این همه ظلم به یک نفر
    و بعد مانده ام که چه طوری عمامه دارند هنوز روی سرشان
    التماس دعا

  166. sadaf می‌گوید:

    سلام
    داداش حسین
    یا حق

  167. آماده می‌گوید:

    باسلام وعرض خسته نباشید.

    مدتی مساله ای ذهنم را مشغول خودکرده است!
    وآن
    تغییری است که در بکارگیری الفاظ و خطاباتتون نسبت به حضرت ماه به کار برده می شود.

    هرچند نسبت به ارادتتون به حضرت آقا اطلاع کافی دارم اما ترسم از گسترش این نوع خطاب است!

    کمتر کسی است که نداند مخالفین آقایمان حضرت ماه را (خامنه ای)ی خالی خطاب میکنند!
    لذا وقتی میبینم شماهم جابجا اینگونه آقایمان را مورد خطاب قرار میدهیدواقعا قلبم آتش میگیرد.

    خواهشمندم با توجه به بازدید زیادی که از وبتان به عمل می آید جلوی شیوع این اسعمالات را بگیرید تادیگر ما شاهد آن نباشیم که در آینده نزدیک بچه بسیجی ها هم به جای آقا ، خامنه ای ورد زبانشان بشود!

    با تشکر فراوان از زحماتی که می کشید!
    حسین قدیانی: جناب آماده! نقدتان را قبول ندارم. یک بار به چنین نقدی پاسخ داده ام. در هر صورت به وجود دوستان خوبی مثل شما افتخار می کنم.

  168. ایران دانلود می‌گوید:

    سلام اخوی
    ماشاالله سایت خوبی داری!
    تکه ای از کتاب نه دی رو خوندم،واقعا شاهکار کردی!
    شهادت العجل!!!
    یا علی

  169. مریم سادات می‌گوید:

    خییییییییییییییییییییییییییلی عالیییییییییییییییییییییی بود
    با اجازه حاج حسین آقا یک شعر ریبا در وصف دستان زیبای حضرت ماه

    جسم تو کامل است ناقص نیست می دهد عطر یک بغل گل یاس
    دستت اما حکایتی دارد رحم الله عمی العباس

  170. دایی شعبان می‌گوید:

    سلام ممنون آگاهی دهنده بود . میشه لطفا توضیح بیشتری درباره وظیفه ستاره هادراین شرایط بفرمایین.

  171. یک بنده خدا می‌گوید:

    کجایی حاجی؟

  172. آندو می‌گوید:

    سلام بر عاشقان حضرت مهدی عج
    برادر, کامنت مخالف و منتقد را هم تایید می کنید؟
    در سایه مولای متقیان استوار باشید.شب خوش.

  173. سلاله 9 دی می‌گوید:

    سلام بر قطعه مقدس و معزز ۲۶
    {سال هاست که یک “نور” در سیمای مولای ما خبر از نزدیکی “ظهور” می دهد}

    {خامنه ای! تو آخرین سفیر خورشیدِ مسافری که دارد برمی گردد از سفر/ ای ماه! بگو از کدام طرف چراغانی کنیم برای حضرت سحر }

  174. قاصدک منتظر می‌گوید:

    حسین اقا امشب متنی نمی گذارید?

  175. محمدی می‌گوید:

    سلام

    وقتی نظرم تائید نشد

    دلم شکست

    یا علی مدد

  176. هرچی می‌گوید:

    از مزرعه های کوچک بعضی ها/ برچیده شود مترسک بعضی ها
    آقا خودمانیم چه کیفی دارد/ وقتی بزنی به برجک بعضی ها
    سلام.

  177. قاصدک منتظر می‌گوید:

    اگر با امدن افتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  178. افتخاربی منتهای من است فدای رهبری چون آیت الله العظمی خامنه ای باشم

    لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین (ع)است

  179. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۲:۵۴ بامداد
    تعداد افراد آنلاین: ۴۰ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین عزیز بسیجیها فــــــــــــــــــــــــــــدائی داری…
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

  180. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    سلام بر حاج حسین آقای عزیز
    سلام مخصوص به آقا سیداحمد
    چندی است کمتر پیام می گذارم اما هم چنان پیگیر قطعه ایم شدیدا. به قول کسی چند روز به دلایلی نتوانیم قطعه سر بزنیم (که کم پیش می آید) قطعه خونمان پایین می آید. انشاالله همیشه خداوند پشت و پناهت باشه داداش حسین. یاعلی. اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

  181. ابراهیم خادمی دبیر ریاضی - ساری می‌گوید:

    اینجا متبرک به نام الله ، حضرت خورشید و جانشین برحقش حضرت ماه و خون پاک شهداست
    لطفا با وضو کامنت بگذارید.

    یا علی
    حسین قدیانی و سیداحمد: از لطف شما دوست عزیز ساروی ممنون.

  182. سروش می‌گوید:

    “خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست. خامنه ای ماه است.”
    سلام حاجی به روزم
    ***
    http://fanosban.blogfa.com/
    حسین قدیانی: “پرواز رسم ما بود” را خواندم.

  183. س.ک می‌گوید:

    خواهشمندم مطلبی را هم نثار مجری وطن فروش رادیو جوان که به هرزه گویی وتوهین ……………..

  184. سروش می‌گوید:

    لطف کردی حاجی

  185. مبارز می‌گوید:

    با سلام و آرزوی توفیق…

  186. سلاله 9 دی می‌گوید:

    می خواستم یک پیشنهاد بدهم و آن هم این که از آن جایی که بعضی دوستان در پست های مختلف این سوال را مطرح می کنند کتاب نه ده را از کجا باید تهیه کرد؟
    اگر امکانش هست آدرس سایت و شماره تلفن مرکز اسناد انقلاب اسلامی را در ستون کنار در پایین قسمت کتاب نه ده قرار دهید تا دوستان راحت تر دسترسی پیدا کنند.
    بعدا کتاب های دیگر چاپ شود هر روز باید به این سوالات جواب دهید که نه ده را از کجا تهیه کنیم؟ قطعه ۲۶ را از کجا؟ باتوم خوب و قشنگی داشتیم را از کجا؟ ستون ثابت را از کجا؟
    از زمانی که ردیف و شماره مزار شهید اکبر قدیانی را در ستون کنار نوشته اید خیلی خوب شده است. دیگر دوستان این سوال را نمی پرسند که مزارشان کجاست؟
    حسین قدیانی: پیشنهاد خوبی است؛ به روی چشم.

  187. کوثر کریمی می‌گوید:

    سلام حاج آقا ، نوشته تان که شوری در دلمان زنده کرد.یادم نمی رود قبل از انتخابات خواب سید حسینی را دیدم که دو عقرب را می گیرد و می کشد و بی تردید همین نفاق و رهبری حیرت آور آقا را بر من عیان کرد .
    اما یک انتقاد:مگر چه می شود ما خانمها اسم کوچکمان را بنویسیم آخه اگه نگیم که دشمن فکر می کنه زن های بصیر در خانه نشسته و در حال آشپزی هستند و کاری هم به هیچ چیزی ندارند؟
    قطعه ۲۶: به همین شکل کامنت گذاشتن خانم ها ایرادی ندارد؛ هم نام کوچک و هم نام خانوادگی. با هم. خدا را شکر اغلب خواهران محترمه خودشان رعایت می کنند. بگذریم که خواهران خوب قطعه در حجب و حیا و عفاف قطعا از مخاطبان برادر، برتر و بالاترند.

  188. سلاله 9 دی می‌گوید:

    تشکر که به نظراتمان اهمیت می دهید.
    و یک تشکر دیگر به خاطر این که فضایی را ایجاد کرده اید که ما خواهران بسیجی این دیار هم با افتخار بگوییم فداییان سید علی هستیم و نخواهیم گذاشت که آه حضرت ماه با سینه چاه گره بخورد و می شکنیم دستی را که بخواهد جام زهر دهد به آقایمان.

    و در آخر سپاس به خاطر تمام زحماتتان .خیر دنیا و آخرت یک جا نصیبتان.

  189. محمد پای بست می‌گوید:

    سلام. وبلاگ بسیار زیبا با مطالبی خوب و پربار دارید من که استفاده کردم. امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشید

  190. mariam می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی از این جمله بسیار زیبا بینهایت ممنونم.
    هر جای این گیتی که باشید نور ماه سهم شماست

  191. ریحان می‌گوید:

    با سلام و تشکر از قلم آسمانیتان.
    امیدوارم آسمانی تر شود.

    شعار نماز جمعه هفته ی گذشته ی اصفهان:
    مرگ بر شاه مرگ بر شاه اکبر شاه.

  192. برادرآقامهدی می‌گوید:

    باسلام و عرض خداقوت.
    ایول به بصیرت شما اخوی.
    ایول به همه بروبچه های هوشیارهمسنگرتان!
    تومشهدامام رضا(ع) دعاگوی شمایم

  193. طاهره فتاحی می‌گوید:

    “عکس نامه سفر شمال” قابل شما را نداشت. آن که یک کار کوچک بود ۱۰ برابر بزرگترش هم قابل شما را ندارد…

  194. ز... می‌گوید:

    سلام
    خامنه ای به شدت بابای ما ستاره هاست. خامنه ای ماه است.آن زمان… از همان زمان خامنه ای پیچش مو می دید. خشت خام تاریخ، این لوح تاریک، برای رهبر
    ما مثل آینه می ماند؛ روشن و صاف و زلال. ما بچه بودیم که خمینی در خامنه ای، لیاقت رهبری دیده بود.
    هشت: از قبل رهبری، خدا خوب می دانست که برای خامنه ای چه رسالتی در نظر گرفته است، اما سال هاست که یک “نور” در سیمای مولای ما خبر از نزدیکی “ظهور” می دهد.

    نمی دونم چرا جدیدا فقط مهر کسایی به دلم می شینه که فدایی امام عشق باشند ….
    ارادت والتماس دعا داریم.

  195. شعیب می‌گوید:

    سلام! قلم شما خیلی زیباست بی شک شما تایید شده………….

  196. علیرضا(ح) می‌گوید:

    سلام اخوی
    انصافا برای ولایت پذیری باید شما را مثال زد
    اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
    یا حق
    حسین قدیانی: ممنون اما بی شک، بهترین کامنت ها، کامنت هایی است که به متن مربوط می شود.

  197. امیر کریمی می‌گوید:

    ….
    سلام خسته نباشید و موفق باشید
    خدا نگه دار

  198. ناشناس می‌گوید:

    غربتی دارد عروج انتظار غربتی با نام من با نام یار
    گوییا افتادنم در دام او عمر من است این غزل تنها سکوت من برای آدم است
    مرگُ عشق بازی برای دیدن او در بیابان های وصل غربتی است با نام هجران با نیستان های وصل
    این عروج را با کدامین قصه من باور کنم در شب معراج او من بیقرار از راز قلب
    قامتِ دیوان او تنها نوای قلبم است قامتی زیبا به نام مهدیُ هجران غم
    می کشد مار ا به نام آرزو احساس او این منم سرباز راه مهدی ایمان او
    مرگ ما را با شهادت آرزوی آرزوست در میان پرده ی غیبت ،قلم مبهوت اوست
    راز زاریِ دل بی تابی من ارزوست من گمانم قصه ی بی تابی من مال اوست
    با تمام بی کسی در کوچه های انتظار می شوم عمار برای راه او
    گرچه زندان تنم بسته دل ایمان من من به دنبال علیُ همت والای او
    در زمان ما علی بی تاب از جنس زمان این علی در ماتم غوقا و او بی تاب ما
    ما به دنیا دل نبندیم تا ابد تا ولایت هست ما هم زنده ایم در راه حق
    یا علی

  199. صادقین می‌گوید:

    سلام بر شما؛
    باید کوشید در آخرالزمان تا از کسانی نباشیم که در تاریکی فتنه ها راه را گم کنیم و در دریای طوفان زده دنیا غرق شویم. وچه مصباح خوبی است ولایت در تاریکی ها و چه سفینه مطمئنی است در طوفان ها…
    از وبلاگ ما دیدن کنید: sadeqin.pelakfa.com

  200. علی می‌گوید:

    نام مردان خدا در خاطر دل مانده است؟
    یا که دل با خاطرات آن نفسها تا به حال دل مانده است
    گرچه دنیا ناپدید از قصه ی مردان دل
    دل ز دنیا با همه بی طاقتی دل مانده است

  201. علی می‌گوید:

    ولایت

    اطیعو الله و اطیعو الارسول و اوالامر منکم و …

    بنگر که تمام عرصه ی محشر او یک جلوه ز نام احمد و خلقت اوست

    با این همه بی تابیُ بی حرمتی بی صفتان، تنها غم ماتمش غم خلقت اوست

    گویا که ربیع منشا غم های تمام دل ماست آری دل ما سخت گرفتار غم غربت اوست

    ولایت

  202. سید می‌گوید:

    سلام برادر
    عمریست که با قلمت حال میکنیم
    انشالله برسد روزی که با دوربینمان حال کنی
    به امید ادامه راه شهید آوینی
    چند بیتی از مثنویم تقدیم به تو:
    آن یکی بی ریش و بی آیین و کیش
    غافل از عقبای اعمال خویش
    او همو فرزند را دزد میکند
    کارگر را او بی مزد میکند
    آن یکی عمامه بر سر میکند
    از جهالت خون بر دل رهبر میکند
    آن یکی بازیچه و بازیگر است
    صحنه گردان ای عزیز آن دگر است
    {این از هاشمی و کروبی و رضایی. موسوی باشه واسه یه وقت دیگه
    انشالله}

  203. ناشناس می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    غصه ای دارد این دل خسته، از من این دل بسته
    از سکوتُ سادگی در وصل،از حضور مادری خسته
    راز من راز زاری زهراست،قلب من مست بازی فرداست
    با کدامین نفس کنم زاری،قلب من مانده در فرداست

    با کدامین نفس کنم زاری،قلب من مانده در فرداست

  204. فاطمه.ک می‌گوید:

    عکس های ماسوله بسیار زیبــــــــــــا بود…. ممونم حسین آقا

  205. فیروزه می‌گوید:

    سلام ممنون از متن زیبایتان. با اجازه شما آن را در صفحه فیس بوکم گذاشتم.

  206. یا لثارات الحسین می‌گوید:

    سلام بر امت حزب الله
    میکشد جان را هوای کوی یار…

    خبرآمدنت مثل نسیم میرودشهربه شهرمردمان یمن وتونس ومصرو…شور وحالی برپاست وعده آمدنت نزدیک است

  207. یا لثارات الحسین می‌گوید:

    سلام بر حضرت ماه

    حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای

    با خنده ی خود به درد ها خاتمهای

  208. یا لثارات الحسین می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بچه بسیجی ها پاینده باشی دلار

  209. صفا می‌گوید:

    سلام صفا.وقتی۲۰:۳۰اخبارمربوط به اقا رو خبر دوم یاسوم میخونه بدجوری بهم میریزم…

  210. سید رضا می‌گوید:

    التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.