هم‌خطر شدن با ولایت شرط است نه همسفر شدن

در ایام نمایشگاه مطبوعات با چند خبرگزاری مصاحبه کردم که در قطعه ۲۶ به پوشش “فارس” اکتفا می کنم  
 
 
خبرگزاری فارس: نویسنده کتاب “نه ده ” گفت: مخاطب “اَین عمار” رهبری مربوط به خواص بی‌بصیرتی است که نمکدان نظام را شکستند و باید رفتار خود را جبران کنند که این جبران هم‌سفر شدن با ولایت نیست بلکه هم‌خطر شدن با ولایت است؛ جبرانش با عکس انداختن با رهبری نیست بلکه برعکس رهبری عمل نکردن است.
حسین قدیانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس “توانا “، اظهار داشت: در جنگ نرم مرزی برای دشمن متصور نیست و مهم‌ترین اتفاقی که در جنگ نرم رخ می‌دهد این است که ما باید با دشمنی بجنگیم که دیده نمی‌شود و مرزی ندارد و برای گسترش افق دیدمان هیچ سلاحی جز بصیرت نمی‌تواند چهره آمیخته‌ شده دوست و دشمن را شناسایی کند.
وی ادامه داد: این برهه از زمان تشابه بسیار زیادی دارد با دوران پنج ساله حکومت حضرت علی “علیه‌السلام ” و آن بصیرتی که حضرت امیر “علیه‌السلام ” در آن مقطع از تاریخ فرمودند از همان جنس بصیرتی است که رهبری می‌گویند؛ بنابراین لازم است اشراف کاملی به آن مقطع تاریخی داشته باشیم تا مرز حق و باطل را تشخیص دهیم.
وی سفر رهبر معظم انقلاب به قم را پیوند حوزه و مرجعیت با حکومت دانست و افزود: سال‌ها بود دشمنان تلاش بسیار زیادی را برای جدایی دین از سیاست انجام داده بودند ولی با این سفر نشان داده شد که پیوند حکومت با مرجعیت پیوندی ناگسستنی است.
این روزنامه‌نگار ادامه داد: احساس می‌کنم مخاطب “اَین عمار” رهبری مربوط به خواص بی‌بصیرتی است که نمکدان نظام را شکستند و باید رفتار خود را جبران کنند که این جبران هم‌سفر شدن با ولایت نیست بلکه هم‌خطر شدن با ولایت است. جبرانش با عکس انداختن با رهبری نیست بلکه برعکس رهبری عمل نکردن است.
نویسنده وبلاگ قطعه ۲۶ گفت: خوشبختانه بعد از حوادث مربوط به انتخابات در فضای سایبر حضور دوستانی که تفکر بسیجی دارند روز به روز در حال افزایش است و بسیجی در این برهه از زمان لازم است که قلم به دست گیرد و از قلم خود در فضای سایبر که بخش مهمی از زمین بازی در جنگ نرم است استفاده کند.
وی ادامه داد: مهم نیست که دست بسیجی قلم باشد یا سلاح نظامی، مهم این است که بصیرت داشته باشد و اگر این‌چنین باشد با توجه به موقعیت و نیاز، هر زمان اگر لازم بود قلم و اگر لازم بود سلاح به دست خود می‌گیرد؛ مهم‌ترین سلاحی که یک بسیجی باید به آن مسلح باشد سلاح بصیرت است.
این فرزند شهید افزود: بسیجی ای که واقعا بسیجی باشد و امروز در خط ولایت حرکت کند نه‌ تنها از من که فرزند شهید هستم بلکه از پدرم که خودشان شهید هستند اجرش بالاتر است.
وی ادامه داد: بسیجی به فرموده رهبر معظم انقلاب باید از افراط و تفریط بپرهیزد و در عین حال عمل به هنگام داشته باشد. بسیجی یعنی ورژن امروزی حاج‌احمد متوسلیان، یعنی به همان اندازه که لازم است بصیرت داشته باشیم، باید از غیرت دینی هم برخوردار باشیم.
قدیانی گفت: وقتی رهبری می‌گوید؛ “اَین عمار” حتما یک کم‌کاری از سوی ما اتفاق افتاده است و من احساس می‌کنم که خداوند نه ‌تنها در پرونده اعمال خواص بی‌بصیرت بلکه در پرونده من و شما به عنوان بسیجی یک نمره منفی می‌گذارد. به نظرم ما خیلی زودتر باید حماسه ۹ دی را می‌آفریدیم. به امید خدا در فتنه‌های پیچیده بعدی حماسه‌آفرینی هایمان اجازه ندهد که عده‌ای حادثه‌آفرینی کنند.
* گاهی لازم است فرزند انقلاب باشیم نه صرفا کارمند نظام
قدیانی با اشاره به دخالت نکردن دولت و حکومت به هنرآفرینی پرجوش و خودجوش جوانان افزود: هیچ‌کس به عنوان دولت و یا حکومت به من نگفت که وبلاگ راه بیندازم، هیچ‌کس به آن طراح نگفت که فلان طرح را بکش. این اتفاق از همان جنس اتفاقاتی است که در اوایل انقلاب به وجود آمده بود. 
وی ادامه داد: بعد از جریان فتنه انرژی مثبتی به انگیزه‌های جوانان وارد شد؛ گاهی اوقات صرف کارمند بودن برای نظام، ضررش و خطرش بیش از آمریکا واسرائیل است و گاهی لازم است فرزند انقلاب باشیم نه صرفا کارمند نظام.
وی افزود: عده‌ای تعریفی غلط از ولایت‌پذیری دارند و مثلا می‌گویند؛ “من با آقا عکس انداخته‌ام”، بسیج باید هوشیار باشد؛ بسیاری از شهدا که در جبهه‌ها به شهادت رسیده‌اند حتی یک عکس هم با امام نداشته‌اند. قدیانی با اشاره به شبهاتی که دشمنان پیرامون ولایت فقیه مطرح می‌کنند، گفت: در روزگاری که ابر غیبت اجازه نمی‌دهد خورشید را ببینیم باید ولایت ماه را بپذیریم؛ عده‌ای نمی‌توانند با این شبهه‌‌پراکنی‌ها بین ما و حضرت خورشید فاصله بیاندازند. ما راه اتصال به امام زمان را فقط خامنه ای می دانیم.
این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سروش می‌گوید:

    سلام برعلی حسین

  2. جانم فدای رهبرم می‌گوید:

    قدیانی با اشاره به شبهاتی که دشمنان پیرامون ولایت فقیه مطرح می‌کنند، گفت: در روزگاری که ابر غیبت اجازه نمی‌دهد خورشید را ببینیم باید ولایت ماه را بپذیریم؛ عده‌ای نمی‌توانند با این شبهه‌‌پراکنی‌ها بین ما و حضرت خورشید فاصله بیاندازند. ما راه اتصال به امام زمان را فقط خامنه ای می دانیم
    تکبیر

  3. پیام فضلی می‌گوید:

    #گاهی اوقات صرف کارمند بودن برای نظام،
    ضررش و خطرش بیش از آمریکا واسرائیل است و
    گاهی لازم است فرزند انقلاب باشیم نه صرفا کارمند نظام.

    *یک خواهش:
    متن مصاحبه های دیگر را هم بگذارید.

  4. مهدی سالم می‌گوید:

    سلام علیکم
    بصیرت بصیرت بصیرت
    هر چی بگیم و بنویسیم خلاصه میشه در این یک کلمه.
    یا حق

  5. پرنیان می‌گوید:

    “مهم‌ترین سلاحی که یک بسیجی باید به آن مسلح باشد سلاح بصیرت است.”

    “گاهی لازم است فرزند انقلاب باشیم نه صرفا کارمند نظام ”

    ما راه اتصال به امام زمان را فقط خامنه ای می دانیم.

    قلمت مستدام حاج حسین

  6. جانم فدای رهبرم می‌گوید:

    ایول تعویض تیتر
    هیییییییییییییی
    نزدیک بود اول بشما
    دم داداش سروش هم گرم

  7. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام داداش همیشه با دیدگاه هایتان باعث افتخار بسیجیان هستید.

  8. پرستوی مهاجر می‌گوید:

    سلام داداش همیشه با دیدگاه هایتان باعث افتخار ما بسیجیان هستید. یعنی ممکن است یک روز هم ما باعث افتخار پرستوی مهاجرمان حاج احمد متوسلیان باشیم. از اینکه بسیجیان امام خامنه ای نگذاشته اند پرچم حاج احمد زمین بیافتد و راهش ادامه یافته و ولی امرشان را تنها نگذاشته اند تبسم بر لبهای آن عزیز بنشانیم. انشاء الله.

  9. سیداحمد می‌گوید:

    احسنت بر داداش حسین با شعور و با بصیرت.
    عالی.
    مخلصیم.

  10. سلام دوست عزیز
    انشاالله خدا قسمت کنه با مولایمان اباصالح المهدی (عج) محشور بشی
    لطفا اگه امکان داره این شعر رو تو سایت تون بزارید
    یا علی مدد…
    عصر یک جمعه دلگیر دلگیر دلم گفت بگویم بنویسم
    که چرا عشق به انسان نرسیدست
    و چرا آب به گلدان نرسیدست
    و هنوزم که هنوز است غم عشق به پایان نرسیدست
    بگو حافظ دلخسته زشیراز بیاید بگوید بنویسد
    که چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیدست
    و چرا کلبه اهزان به گلستان نرسیدست
    عصر یک جمعه دلگیر وجود تو. کنار دل هر بیدل آشفته شود حس
    تو کجایی گل نرگس…

  11. شهید می‌گوید:

    سلام.خستگی این چند روزه نمایشگاه با مصاحبه کردن با شما از تنم فرار کرد.نگران بودم که این مصاحبه حذفیات داشته باشد..ولی خدارو شکر چیزی حذف نشد.با خودم عهد بسته بودم اگر این مصاحبه کار نشود از خبرگزاری بیام بیرون.علتش را در مقاله خواهم نوشت.

    در حال نوشتن مقاله ای با عنوان(وقتی فلان بازیگر ارزش خبری دارد)و(حکومت داری در زمین فوتبال)هستم.
    التماس دعا

  12. نسترن می‌گوید:

    گاهی لازم است فرزند انقلاب باشیم نه صرفا کارمند نظام .عالی.مثل همیشه.خسته نباشید

  13. سربازةٌ می‌گوید:

    “بسیجی یعنی ورژن امروزی حاج‌احمد متوسلیان”

    خیلی سخت می شود کار.فکرش را بکن ورژن جدید باید قبلی را هم پوشش دهد!
    ما کجا وحاج احمد کجا؟!

  14. م.طاهری می‌گوید:

    بسیجی یعنی این. در حین مصاحبه هم مشغول زدن آن هایی است که باید

  15. صبا می‌گوید:

    “راه رسیدن به امام زمان را فقط خامنه ای می دانیم”
    دقیقا به خاطر همین است که صهیونیست انگشتش را گذاشته روی آقا(البته غلطهای زیادی )چون فهمیدن راه رسیدن به خورشید توی شب ماهه

  16. احمد می‌گوید:

    لاک پشت حیوان مورد علاقه لاریجانیه! قول میدم!

  17. سید جلال خوش لهجه می‌گوید:

    در روزگاری که ابر غیبت اجازه نمی‌دهد خورشید را ببینیم باید ولایت ماه را بپذیریم؛
    ما راه اتصال به امام زمان را فقط خامنه ای می دانیم.

    در روزگاری که ابر غیبت اجازه نمی‌دهد خورشید را ببینیم باید ولایت ماه را بپذیریم؛
    ما راه اتصال به امام زمان را فقط خامنه ای می دانیم.

  18. سلاله می‌گوید:

    (من احساس می‌کنم که خداوند نه ‌تنها در پرونده اعمال خواص بی‌بصیرت بلکه در پرونده من و شما به عنوان بسیجی یک نمره منفی می‌گذارد. به نظرم ما خیلی زودتر باید حماسه ۹ دی را می‌آفریدیم. )حقا وانصافا به نکته ی جالبی اشاره کردید.خدا ما را ببخشد.امین

  19. 000 می‌گوید:

    ما راه اتصال به امام زمان را فقط خامنه ای می دانیم.

  20. سید رضا می‌گوید:

    لبیک یا خامنه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.