مدح ماه، غلو نیست

به بهانه پایان سفر رهبر انقلاب به قم
اشک دارد چشمم؛ چه بارانی است هوای دلم. گویی تکه ابری هستم هروله کنان و روان در آسمان از قم به تهران. می خواهم گریه کنم مثل آن جوان قمی که چشمش از فراق آقا قمقمه ای شده پر از اشک و یا چون آن بسیجی نوجوان که شکر گفته خدا را که دوباره برگشته رهبری به بیت رهبری. باید خودم را جای آن طلبه ای بگذارم که هوایی شده امشب و می خواهد ماه را در آسمان شهر قم بجوید. چه زود تمام شد سفر ماه به شهر روح الله. آه باید کشید از نهانخانه دل و نکته ها باید گفت:
۱- به شدت احساس می کنم جای خالی سلسله برنامه هایی تحت عنوان ولایت را در رسانه ملی و حالا با هر اسمی. دعوایی نداریم سر نام. این برنامه می تواند پاسخی باشد به عطش ستاره هایی که جز گرد نور ماه طواف نمی کنند. این برنامه می تواند پاسخ دهد به شبهات موجود و سیراب کند از پاسخ فقهی درباره موضوع ولایت فقیه. می تواند سخنان امام خمینی(ره) را پوشش دهد. این سلسله برنامه ها می تواند جبران کند برخی معذورات شبکه های دیگر سیما به ویژه شبکه های خبری را وقتی که آقا به مسافرتی می رود. این برنامه ها را باید درست کرد. رسانه ملی در دوران فتنه چه خوب وارد گود شد و از میدان فتنه غبارزدایی کرد. چیزی شبیه همان برنامه ها.
۲- بهترین سفرنامه قم و اصولا بهترین سفرنامه هر سفری که آقا می رود، تنظیم مکتوب مشروح سخنان و دیدارهای ایشان است. در نظر بگیرید کتابی را که همه آنچه رهبر در قم گفته اند در یک جا گرد آورده باشد؛ چه سفرنامه ای بهتر از این؟ و چه حاشیه ای است که از متن، بهتر باشد؟
۳- در زمان حضور آقا در قم چه بسیار که رسانه مجازی به وجود آمد و چقدر هم خوب و خودجوش به نحو احسن کارشان را انجام دادند. حیف است این رسانه ها تعطیل شود. این رسانه می تواند یک وبلاگ شخصی باشد و یا یک سایت خبری و یا یک شبکه خبری پیامکی و هرچه. عزیزان قمی به نظرم خوب است حضور رهبر در قم را از این نظر هم به فال نیک بگیرند و دائمی کنند کار خود را و به ویژه، پیگیری و مطالبه کنند فرامین آقا را در همه زمینه ها.
۴- جا دارد همین جا از قمی های عزیز تشکر کرد که دگربار نشان دادند پیوند حوزه با حکومت و مراجع با ولایت چقدر محکم و پابرجاست و چه خوب بر دهان دشمنی زدند که قرائت های ناپسند از استقلال حوزه از حکومت داشت. قم باز هم بر دهان دشمن کوفت و از کویر قم، عطر غدیرخم به مشام همگان رساند.
۵- این آخری اما شکر به درگاه خداوند است به خاطر نعمت ولایت فقیه و صد البته مصداق آن، رهبر فرزانه انقلاب. بارها گفته ام؛ بگذار در روزگاری که شب پرستی تبدیل به مد روز شده، ما ستاره ها در این شبهای بی خورشید، مداح ماه باشیم و با دانستن قدر ماه، نشان دهیم که برای ظهور دوباره آفتاب آماده ایم. مدح ماه، غلو نیست؛ کسانی که شب را می پرستند باید بگویند چرا برای تاریکی و ظلمت، چاپلوسی می کنند؟

این متن که الان در سایت کیهان می باشد فردا در همین روزنامه کار می شود.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. آذرخش می‌گوید:

    پیشنهادات خیلی عالی بودند.

    اما فکر می کنم صدا و سیما در رابطه با شناساندن ولایت فقیه به جوانان خیلی کم کاره. خیلی جای کار داره این موضوع و چه خوب که شما پیش کشیدید مطلب رو.

    و دیگر اینکه چشمتون روشن که آقا برگشتن پیشتون. خوش به حالتون.

  2. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام.
    با ۱ به شدت موافقم.
    به خصوص با اجرای زیبای وحید یامین پور”چیزی شبیه همان برنامه ها”…

  3. یشری می‌گوید:

    فقط خواستم یک سلامی عرض کنم و بعد شروع به خواندن متن کنم.همیشه خار چشم دشمنان حضرت ماه باشید.انشاالله.

  4. پیام فضلی می‌گوید:

    جوالدوز (گفت و شنود)

    گفت: اعتراف اکبر پونز که در انتخابات هیچ تقلبی نشده است، بدجوری سران فتنه و سایر گروه های ضد انقلاب را به جان هم انداخته.
    گفتم: حیوونکی اکبر پونز یک دفعه در عمرش حرف راست زده، حالا ببین که این مدعیان دانستن حق مردم است چه بلایی بر سرش آورده و چه فحش های چارپاداری نثارش می کنند.
    گفت: اکبر پونز می گوید این فقط حرف من نیست، مدعیان اصلی اصلاحات نظیر تاجزاده و رمضان زاده و بهزاد نبوی و… هم گفته اند که در انتخابات تقلب نشده است.
    گفتم: یکی از سایت های ضد انقلاب وابسته به بهایی ها ضمن فحاشی به اکبر پونز و تاجزاده و رمضان زاده و بهزاد نبوی و چند تن دیگر از فتنه گران نوشته است؛ باید برای خود ،یاران وفادار دیگری پیدا کنیم.
    گفت: پس آنهمه تعریف و تمجید قبلی از همین عوامل فتنه چه می شود؟!
    گفتم: خانمی با نگرانی به دکتر زنگ زد و گفت؛ آقای دکتر! دستم به دامنت، بچه ام یک جوالدوز قورت داده، دکتر گفت؛ الان خودمو می رسونم. چند دقیقه بعد همان خانم به دکتر زنگ زد و گفت؛ خیلی از لطف شما ممنون، دیگه تشریف نیاورید. دکتر پرسید؛ یعنی جوالدوز را از حلقش بیرون آوردید؟ و خانم جواب داد؛ نه آقای دکتر! یک جوالدوز دیگه پیدا کردم!.

  5. بیچک می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    الان میخونم

  6. مسعودساس می‌گوید:

    اصولاً صدا و سیما جز جای خالی چیز دیگری یا نداره یا کم داره
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت آقا صلوات

  7. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    من اول از شما ممنونم
    بعد با پیشنهاداتتون موافقم
    اما به شرطی که برنامه نشه در حکم دیازپام و خواب آور و زیادی هم شلوغ پلوغ نباشه
    با شناختی که دارم از برنامه ها پیدا کردن حد وسط خودش کلی زمان میبره

  8. سربازةٌ می‌گوید:

    “کسانی که شب را می پرستند باید بگویند چرا برای تاریکی و ظلمت، چاپلوسی می کنند؟”

    سلام/ آوووووورین…

  9. فرص الخیر می‌گوید:

    غلو نبودن مدح ماه رو وقتی متوجه میشی که میبینی آنهایی که زبانِ گفتن مدح ماه رو ندارن بهانه ای برای درک لذت زندگی توی این دنیای شلوغ ندارن و پرن از سوالای با ربط و بیربط بی جواب
    عشق به ولایت برای ما ستاره ها راه رو کوتاه کرده
    ما خییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشبختیم به خاطر قلبهایی که با عشق آقا روحی فداه می تپه
    شکر به خاطر این عشق

    شکر که شما در گفتن مدح اقا سر شناس و سر بلندین

  10. ن.خ می‌گوید:

    سلام.
    خداقوت
    من هم با فرص الخیر موافقم که فرمودند:به شرطی که برنامه نشه در حکم دیازپام و خواب آور و زیادی هم شلوغ پلوغ نباشه
    با شناختی که دارم از برنامه ها پیدا کردن حد وسط خودش کلی زمان میبره
    البته این روزها شبکه دو گوشه هایی از شور و حرارت مردم قم در استقبال با شکوه قمیها رو پخش میکرد

  11. مسعودساس می‌گوید:

    خدایا شکر به درگاهت به خاطر نعمت ولایت فقیه و مصداق آن رهبر فرزانه ی انقلاب
    خدایا شکر به درگاهت به خاطر نعمت ولایت فقیه و مصداق آن رهبر فرزانه ی انقلاب
    خدایا شکر به درگاهت به خاطر نعمت ولایت فقیه و مصداق آن رهبر فرزانه ی انقلاب
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت آقا صلوات

  12. بیچک می‌گوید:

    بله منم موافقم

  13. بنده خدا می‌گوید:

    قال رسول الله: احثوا التراب علی وجوه المداحین
    بگو… بین رسول الله و سید علی خامنه ای کدام را بر می گزینی؟
    حسین قدیانی: تو اگر بنده خدایی، چرا به بندگی شیطان بزرگ افتاده ای و به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل، می خواهی بین رسول خدا و ولی امر خدا، فاصله بیاندازی؟ ما خامنه ای را امام خود را حتما از آن پیامبری که شما بر زبان رانده اید، بیشتر دوست داریم و عاشق رسول خدایی هستیم که ویران کرد مسجد ضرار را. خدای ضرار را و الله اکبر ضرار را و برای آنکه حال تو را بگیرم عارضم؛ من حتما خامنه ای را انتخاب می کنم؛ به خامنه ای شناختم من به خدا قسم رسول خدا را. مدح ماه، ستایش رسالت پیامبر است و ولایت فقیه امتداد ولایت معصوم. بین رسول خدا و ولی امر خدا فاصله ای نیست اما شما بگو؛ بین رسول خدا و شب پرستی، دخیل بستن به آمریکا، سفیانی و آئین ابوسفیانی، کدامیک را انتخاب می کنی؟! در ضمن هیچ کس اندازه پیامبر، علی را مدح نکرده است و هیچ کس اندازه خدا رسولش را. خاک را باید بر دهان مداحان شب، شب پرستان، مخالفان ولایت و دشمنان دین خدا پاشید. ما به لج شما هم که شده و به خاطر زمین نماندن رسالت همه انبیا و اولیا، از این پس بیشتر در مدح خامنه ای سنگ تمام می گذاریم. کتاب الله و عترتی، برای ما در روزگار غیبت خورشید، حضرت ماه است. ما به امر پیامبر گوش جان فرا می دهیم و نائب مهدی زهرا را به زیبایی مدح می کنیم و بر دهان آنانکه از احادیث رسول خدا، مسجد ضرار می سازند، خاک می پاشانیم؛ حرفی هست؟! خامنه ای آخرین سفیر مهدی است؛ حرفی هست؟! ما مداح ماه هستیم؛ حرفی هست؟!

  14. خادم الشهدا می‌گوید:

    سلام و شب بخیر
    بریم بخونیم و برگردیم

  15. جانم فدای رهبرم می‌گوید:

    بگذار در روزگاری که شب پرستی تبدیل به مد روز شده، ما ستاره ها در این شبهای بی خورشید، مداح ماه باشیم و با دانستن قدر ماه، نشان دهیم که برای ظهور دوباره آفتاب آماده ایم. مدح ماه، غلو نیست؛ کسانی که شب را می پرستند باید بگویند چرا برای تاریکی و ظلمت، چاپلوسی می کنند؟
    خیلی خیلی دمت گرم

  16. سربازةٌ می‌گوید:

    آقا من یک نظری دارم.
    یک شبکه را بدهند به ما! یعنی یک شبکه بسازند برای ما! آقا رفتند قم، چی چی بود؟ این آنتن دیجیتال،با چهارده شبکه.حالا هم آقا تشریف آوردند تهران! دیجیتال که داریم به کرم مولا. به پانزده ارتقا دهند تعدادش را.عیبی دارد؟نه که ندارد،که ندارد،دیگر!!
    اسمش را هم می گذاریم قطعه ۲۶٫بعد معروف می شود به شبکه ی قطعه.با همین چند نفر می چرخانیمش.من که در خودم می بینم این نیرورا(نوشابه)،بقیه را آی دونت نو!!!
    ولی جداً این برنامه هایی که شما فرمودید امثال قطعه هایی را می طلبد! با یک سرکرده!که چک کند حال وهوای ساخته هایمان را.بی واسطه.می دانم که نمی شود،اما از آنجا که آرزو بر جوانان عیب نیست،خداراچه دیدید،شاید شد.
    ما برای “آقا”یمان شبکه می خواهیم! “مدح ماه که غلو نیست”! هست؟ آهای تو که می گویی هست! با توام! باباتومم با توام! هست؟
    “سلسله برنامه” که نه، شبکه می خواهیم برای ماهمان! “حرفی هست؟”!!!

  17. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام علیکم
    شب بخیر

    عالی بود خصوصا بند اول و سوم

    قصدمان همین است که حفظ کنیم این شور و شعور را و منتشر کنیم این عطر حضور را … هرچند حضرت آقا از پیشمان رفتند اما ما بحمدلله فاصله ای نداریم تا بیت رهبری … و البته چه مکانی بهتر از قلب بسیجیان برای بیت آقا …

    در همین راستا بخوانید:”غم فراق … همین بود سهم‌مان آقا؟!”

  18. جانم فدای رهبرم می‌گوید:

    ترکوندیش داداش
    ماشالله………………………..حزب الله

  19. بیچک می‌گوید:

    “به خامنه ای شناختم من به خدا قسم رسول خدا را”

    همیــــــــــــــــنــــــــــــه

  20. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام دوباره
    در جواب بنده خدا
    گیرم که شما این جواب آقای قدیانی رو فهمیدی و درک کردی
    اما گمان نمیکنم که این را بفهمی
    ما خامنه ای این جلوه حسن مصطفی رو از جان و مال و خانواده عزیزتر میداریم
    دعای شبانه ما اینه که هرروز عاشقتر از قبل باشیم
    آرزومون اینه که تکه تکه بشیم برای اقا خامنه ای حفظه الله
    خدا از عمر من کم کنه و به عمر آقام اضافه

    به کوری چشم شما
    ما خامنه ای رو از همه عالم و ما فیها بیشتر دوست داریم

  21. جانم فدای رهبرم می‌گوید:

    ما به لج شما هم که شده و به خاطر زمین نماندن رسالت همه انبیا و اولیا، از این پس بیشتر در مدح خامنه ای سنگ تمام می گذاریم.

    حرف دلمو زدی

  22. آذرخش می‌گوید:

    ماشاالله داداش حسین

  23. 313 می‌گوید:

    سلام علیکم
    اول از جوابتون تشکر می کنم که به بنده خدا دادید
    طبق معمول دندان شکن و منطقی
    و بعد از متن مثل همیشه عالی شما تشکر میکنم
    ماه ما که به تهران برگشت تهران حیاتی دوباره یافت
    کاش ادامه داشته باشد این شور و حرارت تا انقلاب مهدی(عج)
    عید است برای تهران چون ماه دوباره رؤیت شد
    خدایا شکر که ماه را برای ما ستاره ها آفریدی که در نبود خورشید روشن کند راه را…
    شهادت کنار شش گوشه نصیبتون

  24. بیچک می‌گوید:

    اینجا همه هر لحظه می‌پرسند:
    « حالت چطور است؟ »
    اما کسی یک بار
    از من نپرسید
    « بالت . . . »

  25. بیچک می‌گوید:

    ای آیه آیه آیه ی من در کتاب تو…ای امتداد سایه من افتاب تو
    ای نام من، تمام من،ای شعر ناتمام …بگذار تا سروده شوم در کتاب تو
    بگذار تا ادامه بیابم قصیده وار…ای مطلع دوباره من ،شعر ناب تو
    از من به من شبیه تری،یا خود منی؟…افتاده عکس کودکی من به قاب تو
    در خوابهای خود به که لبخند می زنی؟…بگذار چون فرشته بیایم به خواب تو
    ای خواب خنده های توگهواره دلم…بی تاب میشود دلم از موج تاب تو
    پیداست عکس روی خدا مثل آفتاب…در جاری زلال دل همچو آب تو
    یک بار کودکانه صدا کن «پدر!» مرا…تا صد هزار بار بگویم جواب تو

    امروز سالگرد عروج قیصر امینپوره.
    کسی که آقا از ایشون به عنوان شاعر فرزانه انقلاب یاد کردن
    شادی روح مطهرش، فاتحه ای مرحمت کنین

  26. ابوالقاسم می‌گوید:

    سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
    خوبی داداش؟ خسته نباشی
    بابا دیروز ترکوندی ها. فکر کنم تو عمر قطعه مقدس ۲۶ تا حالا این قدر جواب کامنت ها رو نداده بودی. به قول دوستان خیلی حال می کنیم وقتی فونت درشت میبینیم.داداش ما فقط به جواب سلام هم راضی هستیم!!
    جواب این کامنت “بنده خدا” رو هم خیلی عالی دادی. حال کردیم هممون!
    یا علی

  27. ن.خ می‌گوید:

    فردا (۸ ابان)سالروز پرواز قیصر امین پور عزیز هست
    شادی روحش صلوات
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

  28. پیام فضلی می‌گوید:

    #کتاب الله و عترتی، برای ما در روزگار غیبت خورشید، حضرت ماه است.
    جلوه زیبایی ست این قلم زنی با خون شهید.
    داداش حسین سلامت باشی-

  29. سربازةٌ می‌گوید:

    این رجال؟ فی طرف المخالف؟

    با همه ی وجود،خوشم میاد این بنده(کی؟!) پشت گوشش را هم نگاه نکرد!!! بیا.حریف می طلبیم برای ارشاد.نبود؟

  30. پارسا می‌گوید:

    کتاب الله و عترتی، برای ما در روزگار غیبت خورشید، حضرت ماه است.
    مثل همیشه بی نظیره
    خسته نباشی داداش و خدا قوت

  31. جانم فدای رهبرم می‌گوید:

    یه سوال دارم داداش
    شما قصد ندارید امشب استراحت کنید؟

  32. احمد می‌گوید:

    صدا وسیمای ما کلیم (کلهم) اجمعین کم داره!
    من که ماه هاست منتظر یه برنامه سیاسی درست حسابی در مورد فتنه هستم!

  33. amir می‌گوید:

    سلام داداش جان
    دم شما گرم خوب جوابشو دادی
    التماس دعا

  34. سید محمود می‌گوید:

    در قافله گلها از نسل گل یاسیم -در پیروی از مولا , ما پیرو عباسیم (سلام بر ساقی دشت کربلا)

  35. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ما روی سیلاب دل ها، موج سواری می کنیم…
    شاه ماهی را ز طوفان، خواستگاری می کنیم…

    آری ما خود صید و هم صیاد ماهیم! حرفی هست؟!
    پاش بیافته، پا بده هم، پاچه خواری می کنیم!!!

    ‏* * *

    مدح ماه، غلو نیست. کسانی که شب را می پرستند باید بگویند چرا برای تاریکی و ظلمت، چاپلوسی می کنند؟

    سلام بر حسین*

  36. سید جلال خوش لهجه می‌گوید:

    ما به امر پیامبر گوش جان فرا می دهیم و نائب مهدی زهرا را به زیبایی مدح می کنیم و بر دهان آنانکه از احادیث رسول خدا، مسجد ضرار می سازند، خاک می پاشانیم؛ حرفی هست؟! خامنه ای آخرین سفیر مهدی است؛ حرفی هست؟! ما مداح ماه هستیم؛ حرفی هست؟

    حاج حسین سلام رسول خدا و انبیاء خدا برتو
    زدی این طفلک رو ترکوندی 🙂

  37. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    #خصوصی#

    شرمنده! “پاچه خاری” ، صحیح است، نه پاچه خواری!

  38. یشری می‌گوید:

    خامنه ای آخرین سفیر مهدی است؛ حرفی هست؟! ما مداح ماه هستیم؛ حرفی هست؟!
    جناب قدیانی مثل همیشه عالی بود و حرف دل ما.(تا کور شود هرآنکه نتواند دید).

  39. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام بر حاج حسین (کسی که در زمان غیبت قائم؛ بر ولایت ما استوار باشد خدا پاداش ۱۰۰۰شهید از شهدای جنگ بدر و احد را به او می دهد.) امام سجاد (ع)
    ولایت ما: یعنی امام خامنه ای، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  40. سید جلال خوش لهجه می‌گوید:

    کتاب خاطرات رهبر انقلاب منتشر شد

    کتاب “خاطرات و حکایت‌ها ” از زبان مقام معظم رهبری به همت موسسه فرهنگی قدر ولایت منتشر شد.

    رسا نوشت: این کتاب شامل بیش از ۴۰۰ خاطره و حکایت از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی است که جلد یک تا پنج آن در یک مجلد و جلد شش تا ده آن در مجلد دیگری به چاپ رسیده است.

    برخی از عناوین موضوع های کتاب به این شرح است: “مواظب باشید ایمان شما را متزلزل نکنند “، چیزهایی در تلاوت او بود که انصافا قابل تقلید است “، “نقش موثر شهید هاشمی‌نژاد در جریانات قبل و بعد از انقلاب “، “نحوه مقابله با روشنفکران بیمار و رجعت روشنفکری! “، “من جوانی پرهیجانی داشتم “، “از شعر خیلی خوشم می‌آمد “، “خصوصیات بارز شهید چمران “، “خاطره شادی آن روز برادرانمان را فراموش نمی‌کنم “، “چرا مردم این مرگ بر آمریکا را ول نمی‌کنند؟ “، “آزادی در اسلام با ارزش‌ها محدود می‌شود “، “در اسلام آزادی ریشه الهی دارد “، “نقش شعر خوب در مدح اهل بیت علیهم السلام “، “برکات پیوستگی و آمیختگی روحانیت با مردم “، “اولین روزی که امام روی منبر نشست “، “برای آزادی ما، به دشمن باج ندهید! “، “یک روز و سه خاطره در ارتباط با آمریکا “، “کار شیرین شهید چمران “، “نقش حیاتی حوزه های علمیه “، “ویژگی‌های امام خمینی قدس سره و برخی از خاطرات رهبری از معظم‌له “، “مشخصه‌های مهم راه امام خمینی قدس سره ” و “آینده روشن انقلاب و نظام به برکت اسلام “.

  41. م.طاهری می‌گوید:

    مدح ما ستایش خوبی هاست

  42. کمیل می‌گوید:

    قدر ماه را که می داند؟
    واقعا که می داند…

  43. لجمن می‌گوید:

    سلام ببخشید داداشی که غیبت داشتم . شب پنچ شنبه گذشته مراسم شکرگذاری بعد از نماز مغرب در مساجد قم به خاطر حضور پر خیر و برکت امام خامنه ای بر گزار شد . این هم خبر .

  44. ر.ر می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بسیجی ها
    نبینیم ناراحت باشید؟

    خامنه ای آخرین سفیر مهدی است؛ حرفی هست؟!

  45. shaghaiegh255 می‌گوید:

    چه قشنگ

    ما خییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشبختیم به خاطر قلبهایی که با عشق آقا روحی فداه می تپه
    شکر به خاطر این عشق

  46. نسترن می‌گوید:

    بگذار در روزگاری که شب پرستی تبدیل به مد روز شده، ما ستاره ها در این شبهای بی خورشید، مداح ماه باشیم و با دانستن قدر ماه، نشان دهیم که برای ظهور دوباره آفتاب آماده ایم.ممنون خیلی زیبا بود.خسته نباشید.

  47. صبا می‌گوید:

    ماهم این هفته برون رفت و به چشم سالی ست
    حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالی ست

  48. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام
    میبینم که به قول دوستان ترکوندین این جناب “بنده خدا” رو را…واجب شد من اسمم رو عوض کنم تا انقدر بقیه با اسم من نظر ندهند یا رفقا فکر نکنند که من بودم!…فعلا این”بنده خدا” واجب شد از طرف من داشته باشه اینو که: ای بنده شیطان داداش حسین خیلی متاسفند که ثواب خاک پاشیدن بر صورت شما و امثال شما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرونده ی اعمالشان ثبت نشده!!
    (اینو از خودتون یاد گرفتن البته بعد از کند و کاو در پستهای عهد ماضی!)

    راستی به دیوونه داداشی: سلام بر شما اگر امروز هم پیدایتان نمی شد دیگه واقعا جایتان خالی می شد!
    یا حق.

  49. حسین می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی روز استقبال دیدمتان دم پل چند قدمی زدید و بعد دیگه از جلوی چشمانم پنهان شدید یعنی من دیگه منتظر امام بودم و حواسم به جای دیگه ایی بود ولی برگشتنی باز هم توی خیابون باجک(۱) چشم تو چشم شدیم ولی مردد بودم بیایم جلو یا نه دیگه بیخیال شدم یعنی اگر یادتون باشه کتونی که پوشیده بودم پاره پاره شده بود و لنگ لنگ زنان داشتم برمی گشتم دیگه حال و توانی نداشتم و به خاطر اینکه بدون صبحونه و زیر فشار موج خروشان مردم خون و قیام بودم دیگه نتواستم حداقل یک سلام خشک و خالی خدمتان عرض کنم واقعا ببخشید البته همه قمی ها اینجوری نیستند ولی به هر حال شما من را نمی شناختید ولی من شما را که می شناختم باید تحویلتان می گرفتم ولی خستگی و شوق و ذوق دیدن آقا واقعا هوش از سر ما برده بود.

    یا علی (ع)

  50. دیوار و در از نوای ما میگرید
    باهق هق شانه های ما میگرید
    باران چه غریبانه فرو میریزد
    در رفتن مقتدای ما میگرید.

    بوسیدن دست تو آرزوی محال من
    من چه کنم تا شود چفیه تو مال من
    نخبه و شاخص نیم من آدم عادیم
    دست ابوالفضلیت تازه کند حال من

    الهم احفظ قاعدنا الامام الخامنه ای

    رهبرا باز هم منتظریم

  51. قادری می‌گوید:

    من با شبکه موافقم نیستم ولی با نشریه های متعددی مشابه وبلاگ های مان کاملا موافقم

  52. ناشناس می‌گوید:

    از نوشته هایت دم به دم بوی تعفن جهل موج می زند.

  53. .... می‌گوید:

    چه زمانی و چه سالی نوشتین این مقاله رو؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.