چرا استقبال لبنان موضوعیت دارد؟

در دیدار آقا با بسیجیان، نکته ها بود در سخن رهبر و یکی هم دفاع از دولت و تاکید دوباره بر دلایل اسقبال باشکوه از احمدی نژاد در لبنان با این جمله که؛ “اگر دولت، دولتی منقطع از مردم بود و میلیونها جوان با انگیزه از آن حمایت نمی کردند، قطعا چنین اتفاقی در لبنان رخ نمی داد”. گفتنی ها در این باره هست؛ به گمان من دلیل حمایت باشکوه لبنانی ها از احمدی نژاد، به همان دلیلی برمی گردد که مردم قم از رهبر انقلاب استقبال کردند. کشورهای اسلامی را اگر امت فرض کنیم، بی شک، ولی امر مسلمین جهان، خامنه ای است و ایشان به همان دلیل که در قبال زلزله زدگان بم مسئولیت دارند، در قبال سیل زدگان پاکستان هم، و به همان دلیل که بر مختصات وحدت و مشخصات همدلی در ایران تاکید دارند، چیزی از جنس فتوای اخیرشان را صادر می کنند تا خدشه وارد نیاید بر اتحاد مسلمین. رئیس جمهور ایران پای در هر کشور اسلامی بگذارد، به شرط آزاد گذاشتن مردم، همین استقبال لبنان از او خواهد شد، چرا که نماینده ملت ایران می دانند ایشان را و نیز عطر نفسهای ولی امر مسلمین جهان را از وجود ایشان می خوانند. با این همه در وجود رئیس جمهور، چیزی هست که به خود ایشان موضوعیت می دهد و به سفر ایشان به لبنان نیز. شخصیت دکتر احمدی نژاد و گفتار و رفتار او و منش او و واهمه نداشتن از دشمن و نترسیدن از تهدیدات و بازی نکردن در زمین دشمن و بهترین دفاع را حمله دانستن و دشمن را مجبور به دفاع کردن و فعال بودن در صحنه و زندگی ساده و مردم داری و ایستادگی در برابر سران فتنه؛ ابوزرها و ابوزورها و ابوتزویرها؛ جملگی خبرش را شنیده اند ملتها و به دل مسلمین خوش نشسته است. واقعیت این است که تاکید مجدد رهبر انقلاب بر استقبال باشکوه مردم لبنان از احمدی نژاد و ذکر این تاکید در دیدار با بسیجیان، نشان می دهد از نظر آقا، احمدی نژاد، یکی هم به این دلیل با آن استقبال وصف ناپذیر مواجه شد، که رئیس جمهور ما برای ملت ما و برای دیگر ملل به سبب خصائلی که دارد، “موضوعیت” دارد. بدیهی است احمدی نژاد نماینده تفکر انقلاب اسلامی و برآمده از آن است اما نادیده گرفتن موضوعیت داشتن رفتار و گفتار و نیز تفکر دکتر برای توده های پابرهنه و البته آگاه، بی انصافی در برابر این خادم خوب ملت است. احمدی نژاد در نظر ملتهای منطقه موضوعیت دارد و دلیل این موضوعیت را باید در موضوع بودن تفکر انقلاب اسلامی در جهان اسلام جست و جو کرد. اینجاست که به آن روزنامه چاپ بیروت باید حق داد اگر در سرمقاله خود یک روز پس از استقبال از احمدی نژاد بنویسد: “موضوعیت احمدی نژاد برای مسلمین دنیا به این برمی گردد که دگر بار رئیس جمهور ایران علاوه بر این سمت، در عالم واقع و در دل توده ها، نماینده آن تفکری بود که منجر به انقلاب اسلامی ایران شد؛ یعنی نماینده تفکر ولایت فقیه”.  

همین متن فردا در روزنامه وطن امروز کار می شود.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. آذرخش می‌گوید:

    اول؟
    اول؟

  2. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    احسنت خیلی زیبا و دقیق بود . داداش این سخنرانی به نظرم چندین نکته دیگر هم نظیر این داشت برای بحث نظیر بحث سیاست خارجی و تبلیعات غربی ها و داخلی ها و … . فکر کنم این ها هم متن های خوبی ازش دربیاد . یاعلی . وفقکما الله .

  3. مصباح می‌گوید:

    یعنی می شه اول؟؟؟
    فکر نکنم!!

  4. 12221157 می‌گوید:

    “موضوعیت احمدی نژاد برای مسلمین دنیا به این برمی گردد که دگر بار رئیس جمهور ایران علاوه بر این سمت، در عالم واقع و در دل توده ها، نماینده آن تفکری بود که منجر به انقلاب اسلامی ایران شد؛ یعنی نماینده تفکر ولایت فقیه”.

  5. 12221157 می‌گوید:

    یعنی نماینده تفکرولایت فقیه .

  6. مصباح می‌گوید:

    سلام علیکم
    یه بنده خدایی یه جایی برای ما کامنت گذاشته بود که استقبال لبنانی ها از احمدی نژاد فقط به خاطر مهمان نوازی آنها بوده نه چیز دیگه!
    می دونید یعنی چی؟ یعنی آی کیو در حد گیاه!!
    البته اولئک کالانعام بل هم اضل حتی از لحاظ آی کیو

  7. سیداحمد می‌گوید:

    بسیار عالی؛
    مثل همیشه؛
    احسنت؛واقعا نکته ها نهفته است در بیانات امروز حضرت آقا.
    اشاره بسیار دقیق و به جائی کردید داداش جانم.
    آفرین بر این شعور؛مخلصیم داداش.

  8. gomnam124 می‌گوید:

    سلام به داداش حسین و داداش سیداحمد و ستاره ها ی عزیز .
    با اجازه :
    اول تبریک میگم به داداش سیداحمد برای مسئولیت جدید 🙂
    دوم ! چقدررررررر متن 🙂 بروم بخوانم و برگردم .

  9. آذرخش می‌گوید:

    سلام بر سیداحمد بزرگوار که در پیشخوان رویت شدندی.

  10. مسعودساس می‌گوید:

    سلام
    به نظرم صحبت های امروز آقا رو باید چندین بار گوش داد. چون از هر تیکه اش چند تا نکته می شه برداشت کرد.
    من که خودم ضبط کردم تا فردا چند بار با دقت گوش کنم.
    سلامتی حضرت آقا صلوات

  11. احسنت .

    ماشاالله به این بصیرت و البته انصاف . آری دقیقا باید به این نکته ی ظریف هم توجه داشت. و زیبا بود که حضرت آقا فرمودند این استقبال در آینده هم نظیر نخواهد داشت .

    و در این روزها مادر ایالات متحده به عزایش نشسته و سران فتنه هم آنقدر داغ به دلشان افتاده که اگر همین فردا خبر مرگ آنها برسد جای هیچ تعجبی نیست.
    چرا که در دنیا طنین انداز شده نوای لبیک یا خامنه ای در لوای اهلا و سهلا ها . وقت قیام جهانی نزدیک است و آری از طریق ساندیس های انقلاب خون پمپاژ شده در رگ های مستضعفین جهان ! صورت های مسرور و منقلب لبنانی ها در استقبال از فرزند انقلاب متاثر از ویتامین ها ی امید بخش و نیروزای موجود در ساندیس انقلاب است که متجلی شده بود در فریاد های دکتر احمدی نژاد
    و این همه همه شور و اشتیاق که آن هم قدرت گرفته از اقتدار سرشار از انرژی این انقلاب است . امروز اگر به صورت کودکان کوخ نشین جنوب یمن ، عربستان و مصر و پابرهنگان کشورهای حاشیه ی خلیج هم بنگری ، همانند صورت مردمان مستضعف آفریقا و آمریکای جنوبی تقویت شده است با ساندیس های سرشار از ویتامین عزت و بیدار کننده ی انقلاب. که به کوری چشم دشمنان آینده از آن حزب الله است .

  12. آذرخش می‌گوید:

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  13. فاطمه می‌گوید:

    ایستادگی در برابر سران فتنه؛ ابوزرها و ابوزورها و ابوتزویرها؛
    سلام برادر قدیانی این تیکت عالی بود به مولا!!!!!!!!!!
    آقا سید خسته نباشید!!!!!!!!

  14. سحر می‌گوید:

    سلام
    تبریک میگم سید احمد و خدا قوت. انشالله آقای قدیانی با آرامش و وقت بیشتری به کارهاشون برسن.

    اینکه آقای قدیانی خودشون نظر میزارن از همه جالب تره 🙂

  15. سحر می‌گوید:

    “واقعیت این است که تاکید مجدد رهبر انقلاب بر استقبال باشکوه مردم لبنان از احمدی نژاد و ذکر این تاکید در دیدار با بسیجیان، نشان می دهد از نظر آقا، احمدی نژاد، یکی هم به این دلیل با آن استقبال وصف ناپذیر مواجه شد، که رئیس جمهور ما برای ملت ما و برای دیگر ملل به سبب خصائلی که دارد، “موضوعیت” دارد.”

    دقیقا………..خیلی به جا بود…ممنون.

  16. ع م می‌گوید:

    ما تا آخرش با دکتر هستیم!!!

  17. امین می‌گوید:

    خدا بابای شهیدتو با امام حسین و مارا با پدرت محشور کنه

  18. armia می‌گوید:

    هدف نابودی ماسونیسم و صهیونیسم ، مقصد انقلاب حضرت مهدی (عج)
    بشتابید اگر کربلایی هستید
    اعداد مقدس ماسونها:۹،۱۱،۱۳،۳۳ ۱۱/۹ ۱۱ سپتامبر طراحی شده بر پشت اسکناس‌های ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری ، اسکناسها را مطابق الگو (تقریبا شبیه موشک) تا بزنید نخست در ۵ دلاری دو برج سالم را مشاهده می کنید ، در ۱۰ دلاری نوک برج ها آتش می گیرد ، در ۲۰ دلاری آتش گسترش بیشتری پیدا کرده و پایین‌تر آمده و نهایتآ در ۵۰ دلاری هردو برج فرو می ریزند و در اسکناس صد دلاری ، فقط دود حاصل از سوختن آنهاست که دیده می‌شود./اغتشاشات سال پیش برای ایجادتفرقه/ برهم زدن اتحا د شیعه وسنی بمنظور فراموشی آتش زدن قرآن که در ادامه پیام مقام معظم رهبری را درپی داشت/حرم جدید امام خمینی(ره)با ۴هرم درکنارش /توطئه هایی برای سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و…ملت اسلام بیدار باشید.
    http://www.antisemitism.blogfa.com/

  19. علیکمال می‌گوید:

    آ قربون داداش حسین گلم که به اصل پرداخت نه به فرع
    زت زیاد

  20. سلاله می‌گوید:

    سیدحسن نصرالله خطاب به احمدی نژاد:ما نفس های امام خامنه ای را در وجود شما احساس می کنیم.

  21. حسین می‌گوید:

    دم احمدی نژاد گرم.

  22. لکزایی می‌گوید:

    موضوع شماخوب بوده است

  23. سید جلال خوش لهجه می‌گوید:

    احمدی نژاد:”اسلام ایرانی ” اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی است…

    حالا این رئیس جمهور بسیجی با این همه کار هی باید ماله بکشه رو گند کاری مشائی جوووووون!!!
    الحمدالله چند روزی هست که دیگه خبری از جملات زیبای ایشون نیست…

  24. میثم رشیدی می‌گوید:

    سلام برادر
    مخلصییم…

  25. صبا می‌گوید:

    سلام
    استاد ما میگن:”مردم ما کم توقع اند و به همین هم راضیند که مسئولین به حرفهاشون دل بدهند یا حداقل گوش بدهند”. دکتر حتی آنموقع که رئیس جمهور نبودند دلشان با مردم بود چه برسه به حالا که کار هم از دستشون بر میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.