دیکتاتوری در پاریس نمک دموکراسی است!

پلیس فرانسه باید ذلیل مرده هایی که این روزها فرانسه را با یک بحران عظیم روبرو کرده اند، دهن شان را مسواک کند و اصلا هم کوتاه نیاید!
به گزارش خبرگزاری چیزنا آقای چیز ضمن بیان مطلب فوق گفت: لزومی ندارد حالا این مسائل کوچک در مطبوعات فرانسه انعکاس یابد. وی که در جمع شماری از کارکنان چیزنا سخن می گفت، پلیس فرانسه را «پلیس خداجو» خواند و از سارکوزی خواست، اسیر این صحنه آرایی خطرناک نشود! ریاست این بنگاه چیزپراکنی بیان داشت: امروز کمک به سارکوزی در سرکوب مخالفان از عبادت جن بو داده بالاتر است!
مدیرعامل خبرگزاری چیزنا به عدم پوشش بحران بزرگ فرانسه در این خبرگزاری اشاره کرد و از خبرنگاران چیزنا خواست حتی المقدور اخبار اعتراضات و اعتصابات پاریس را بی خیالی طی کنند تا سفیر فرانسه در تهران از دست چیزنا ناراحت نشود. وی گرفتن جیره و مواجب از دست اجنبی ها را سنتی قدیمی خواند و گفت: اگر ما به بحران فرانسه بپردازیم، جیره و مواجب، پشم!
آقای چیز آتش زدن سطل زباله توسط دانشجویان پاریس را کاری ناشایست خواند و از جوانان پاریس تقاضا کرد آدم باشند و به درس و مشق شان برسند. این فعال سیاسی با اشاره به تعطیلی پالایشگاه های فرانسه و نبود سوخت در پمپ بنزین ها، از مردم فرانسه خواست به جای دست زدن به آشوب ، پیاده این ور و آن ور بروند. وی افزود: دانشجویان معترض فرانسه را از ایران، کارگران اعتصابی پاریس را از لبنان، آشوبگران منس را از الجزایر، کارمندان متحصن فرودگاه اورلی را از سوریه و جوانان هرج و مرج طلب را کلا از استادیوم آزادی و با اتوبوس به فرانسه برده بودند!
آقای چیز در بخش دیگری از سخنان خود حوادث این روزها را مشکوک خواند و خاطر نشان کرد: غرب، جمهوری اسلامی را تحریم می کند، فرانسه با بحران مالی روبرو می شود؛ آمریکا در ایران می خواهد آشوب گری کند، فرانسه غرق درگیری و اعتراض می شود؛ حکما ماموران سیا در انجام کارهای شان مبنی بر جاسوسی، سرزمین پارس را با پاریس اشتباه گرفته اند، که با توجه به تشابه این ۲ کلمه، یک مقدار از این خنگ بازی، طبیعی است. این کارشناس مسائل استراتژیک، فرانسه را حتی با وجود این سرکوب وحشیانه، مهد دموکراسی خواند و گفت: طوری نیست؛ بالاخره دیکتاتوری، نمک دموکراسی است. وی ادامه داد: کلید قفل فرانسه دست شیخ بی سواد است و کافی است رقیب آرای باطله، در نامه ای به سارکوزی، وظایف خطیر وی را کلا به شما که عرض می کنم، به رئیس جمهور فرانسه عرض کند.
آقای چیز در پایان سخنان خود گفت: چون در فرانسه دموکراسی حاکم است، می بینیم که پلیس پاریس برای درب و داغون کردن معترضین با دست باز عمل می کند و این تفاوت حکومت های چیز با اون یکی حکومت ها را می رساند. وی کشیده شدن اعتراضات پاریس به ۲۵۰ شهر فرانسه را غیر مهم خواند و خطاب به سارکوزی تصریح کرد؛ تانک برای همین مواقع ساخته شده است!

«آرملیا- خبرنگار چیزنا»

همین متن فردا در ستون “خبرگزاری چیزنا”، روزنامه کیهان کار می شود.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    اول؟
    آیا؟

  2. بیچک می‌گوید:

    چار ساعته اونور منتظرم
    زرشک

  3. ستاره حضرت ماه می‌گوید:

    سلام
    باورم نمیشه دارم متن بدون نظر می بینم،امشب مثلا بیدار موندم درس بخونم اما راستش دلم می خواد تا خود صبح فقط متنای شما رو بخونم.
    خدایا داداش حسین ما رو حفظ کن .

  4. م.طاهری می‌گوید:

    چه کیفی کرده بودن اینا از دیدن چهار تا جلبک در ایران
    مگر اینکه نامه شیخ بی سواد راه گشا بشه براشون

  5. شب گرد می‌گوید:

    قربون غربت این پست برم! چرا هیشکی کامنت نمیذاره اینجا؟!

  6. 12221157 می‌گوید:

    ازبس رفتیم توحس نیروگاه ، فرانسه رو یاد به یاد شدیم !

  7. شب گرد می‌گوید:

    ببخشید من اگه بخوام توی خبرگزاری چیزنا فعالیت کنم باید کجا مراجعه کنم؟ هر چی میگردم نه سایتی پیدا میکنم ازش نه آدرسی. فکر کنم تمام فعالیت هاش منحصر به آرملیا باشه. بیابید آرملیا را…

  8. 12221157 می‌گوید:

    هرکی دیگه به جای این به اصطلاح آقای چیز ویا این شیخ بی سواد بود تا حالا هزارباره باید کپه ی مرگشو می ذاشت ومی مرد حتی اگه فقط فقط همین متنو خونده باشه

  9. شب گرد می‌گوید:

    آرملیا هم ظاهرا توی مایه های آسینتامن باید باشه. باید دل و روده اش رو ریخت بیرون. یحتمل باید این باشه:
    آ : آقا
    ر: رضا
    م: ماست بند
    ل: لنگ
    ی : یه صفحه
    ا : ارمیا کتابی است بسیار زیبا و خواندی اثر رضا امیرخانی!

    والا!

  10. حسین می‌گوید:

    سلام داداش…۱۲۵ سوارم…پرچمت بالاس…یا زهرا…

  11. هوشنگ از امریکا می‌گوید:

    شرایط این روزهای سارکوزی بی شباهت به معنی این شعر قدیمی نیست

    زدی ضربتی ضربتی نوش کن
    غم هر دو عالم فراموش کن

  12. بهار می‌گوید:

    کلا به شما که عرض میکنم این کارا تو فرانسه نشانه تمدن و دموکراسیه بحث ایران کلا جداس چرا این مسایل به این روشنی رو کلا که به شما عرض میکنم نمیفهمید

  13. سلاله می‌گوید:

    (آقای چیز آتش زدن سطل زباله توسط دانشجویان پاریس را کاری ناشایست خواند و از جوانان پاریس تقاضا کرد آدم باشند و به درس و مشق شان برسند) طیب الله

  14. سعید می‌گوید:

    نمردیم و تفسیر صحیحی از دموکراسی فهمیدیم. بالاخره هرچی باشه فرانسه مهد دموکراسی و هرطور اونا بخواهند اونو تعسیر می کنن.
    راستی پلیس خداجو رو خوب اومدی!

  15. احمد می‌گوید:

    میبینی چه رویی دارن این اجنبی ها:
    حقا سنگ پاهاشون خارجیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.