خاکریزهای در حال سقوط و بی سیم های خاموش قرارگاه

برادر خوبم احسان محمدحسنی که در کتاب “نه ده” مقدمه زیبایش را جملگی خوانده اید از سر دلسوزی و دردآشنایی نامه ای نوشته خطاب به دکتر احمدی نژاد. احسان در این نامه سرتاسر درد نشان داده چه غریب است آنکه متعهدانه به هنر می نگرد و چه مظلوم است هنر متعهد در این دیار. با هم این نامه را، این ناله پر سوز و گداز را بخوانیم:
صریح  و صادقانه با رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی

جناب آقای احمدی نژاد، سلام
این دومین نامه ای است که برای شما می نویسم، آنهم بعد از فرو نشستن نسبیِ گرد و غبار های فتنه ی ۸۸ و بازگشت عزتمندانه شما ازلانه ی شیطان. یادتان هست نخستین نامه را یکسال مانده به پایان دوره اول ریاست جمهوری تان و با تیتر “آقای احمدی نژاد! گردان متلاشی را در یابید” نوشته  بودم؟ در آن نامه و به عادت ایام معاشرت بی تکلف مان در روزگار شهردار بودن تان و در یادداشتی خودمانی و خیر خواهانه، درد و دل ها و ناگفته هایی را با شما گفتم و هشدارهایی را در میان گذاشتم که نه تنها حق ما بود، بلکه وظیفه ما بود. اما تصور می کنم منشیان دلسوز(!) دفتری شما، رسیدگی به آن عریضه ی  تظلم و دادخواهی اهالی مظلوم محله فرهنگ و ادب و هنر انقلاب را همچنان در کارتابل اولویت های دست چندمِ رییس دولت بایگانی کرده اند اما در چند روز اخیر و از طریق خبر سیمای جمهوری اسلامی، شاهد حماسه حضور سفیر انقلاب اسلامی و”جنگ ۶ روزه” جناب عالی و پیروزی در برابر قدرتمندترین و پر مخاطب ترین رسانه های وابسته به لابیِ صهیونیستیِ حامی اسراییل در آمریکا بودم.  هر چند احساس غرور و شعف از حضور مقتدرانه و رسوا کننده فرزند ملت در خانه دشمن، کامم را شیرین می کرد اما اندوهی پنهان و کهنه در جانم، مانع از بهره ی بیشتر بردن از شکوه این درخشش بود. می دانید چرا؟ خواهم گفت. لازم می دانم در آغاز این نوشته و برای  چندمین بار  و قبل از آنکه همچون نامه ی قبلی، برچسبِ ناچسبِ ضدیت با دولت را به این کمترین دوستدار شخص شما بچسبانند، به اطلاع تان برسانم که فقیر نه توپچی توپخانه ی جناح موسوم به راست است و نه پیاده نظام گردان های کماندویی که در جناح چپ هوای فتح سنگر به سنگر داشتند. چه آنکه اساساً شأن و منزلت هنر متعهد را از آنکه چرخ پنجم ارابه شکسته ی سیاست بازان این دیار باشد، اجلّ می دانم. درد من و همسنگرانم در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به اقتضای رسالتی که این سالها همواره بر دوش داشته ایم، بیان حال وخیم و روبه احتضار بیمارخفته در بخش ICU یی به نام فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. بیمار رو به احتضاری که به جای رسیدگی اورژانسی و درمان عاجل، با تزریق آمپول های تسکین دهنده، او را برای لحظاتی ساکت می کنند! پس گاهی که فریاد نمی زنیم، نه از آن روست که بی دردیم!
آقای احمدی نژاد!
خرده مگیرید اگر بی رودربایسی با شما سخن می گویم و این نقد کام شمارا تلخ می کند. هرچند نقدی که از دل آن راهکارهای مؤثر و کارآمد استخراج شود، مجالی می طلبد طولانی تر و چه بسا چند ده برابر این صفحات که البته بنا دارم به یاری پروردگار، نقدها و راهکارهای شدنی و دست یافتنی در هر یک از حوزه ها و زیر شاخه ها ی فرهنگ، هنر و رسانه را که متوجه دستگاههای عریض وطویل سوبسید خور فرهنگی کشور است، طی یادداشت هایی در هفته های آتی ارائه دهم.
برای یک منتقد منصف، نیم نگاهی به کارنامه فرهنگی دولت نهم و یکساله ی نخست دولت دهم کافی است تا او را به این جمع بندی برساند که گویا در سیاست گذاری فرهنگی شما، غرق شدن در تولید انبوه سخت افزار، کاملاً بر نزدیک شدن به حریم  متروک نرم افزاریِ آفرینش های اصیل و فاخر  فرهنگی – هنری غلبه یافته است و به تعبیری ساده تر، حجم ساخت و تجهیز سالن های سینما، نمایش و کتابخانه ها –که البته ضرورتی اجتناب ناپذیر هم هست– با اهمیت تر از سرمایه گذاری در کیفیت و کمیت تولید آثاری است که بر پرده و یا صحنه این اماکن و یا در ردیف قفسه ها خود نمایی می کند، چرا که متاسفانه بالا بردن میزان تولید و مصرف میلگرد و سیمان و آهن و سنگ و چوب، ارزشمندتر از رشد اندیشه و فرهنگ نسل جوانِ تشنه ی کمال است.
صاحب این قلم باور دارد که طوفان آرای ملت در حماسه سوم تیر ماه ۸۴ و ۲۲خرداد ۸۸ نه صرفاً با هدف اصلاح ساختارهای اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی وکنار گذاشتن نوکیسه های  سیاست باز قدرت طلب و برقراری عدالت در همه شئون به صندوق ها سرازیر شد، بلکه با هدف والاتری همچون تحول فرهنگی و رشد و پالایش روحی، فکری و عقیدتی ۷۰ میلیون ایرانیِ رنج دیده، ماهواره زده و بمباران شده از سوی رسانه های غربی و شلاق خورده ی تهدیدات و دشمنی های خارجی و عنادهای بداندیشان داخلی، بوده است. تن رنجور اقتصاد را با دست توانای خود به تیغ جراحان سپرده اید اما برای این فرهنگ سرطان زده، دریغ از یک درمانگاه پاره وقت؛ بیمارستان شبانه روزی پیشکش!
آقای دکتر!
گذر سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی این واقعیت را به حقیر آموخته است که در حوزه تدبیر امر این مُلک و ملت، هرکس گوش به منویات، دغدغه های بیان شده و هشدارهای ولایت داشته باشد، طعم رستگاری و عاقبت بخیری را می چشد، اگر نه رییس جمهورها می آیند و می روند.
از همین منظر باید از شما به عنوان رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی بپرسم: به راستی “رفع مظلومیت” از فرهنگ و هنر انقلابی این آب و خاک چه شد؟! چگونه و با کدام برهان و حجتی، خود را می توان قانع کرد که جنابعالی به عرصه ی  جنگ نرم و فر هنگ و هنر انقلاب اسلامی، به چشم یک پدیده ی لوکس و سرگرم کننده نمی نگرید؟! اگر خلاف  می گویم، پس نشستهای پی در پی  و حمایت های بی دریغ شما و دفتر دارتان از ستاره های سینمایی و سوپر استارهای پول دار و معلوم الحال به ظاهر هنرمند وبی درد این روزها، چه معنایی دارد؟ صلاح می دانید یک بار دیگر اسامی شان را برایتان فهرست کنم؟
به راستی ماچه بی غیرت شده ایم! چه بی فریاد شده حنجره مان. فکر می کنید اگر به جای شما، خاتمی و مهاجرانی ها هنوزبرگرده ی فرهنگ ما نشسته بودند، ما الان ساکت و نظاره گر بودیم؟ جای تعجبی نیست وقتی به جای ژنرال های قد بلند و افسران جنگ نرم و هنرمردان عرصه پیکار فرهنگی در کنار شما و در لابلای اتاق های دلباز نهاد ریاست جمهوری عروسکان بزک کرده و هنر پیشه های آنچنانی جولان می دهند و پشت درب اتاق دفتردار ذوالفنون(!) جنابعالی صف کشیده اند، به ما و دوستداران خسته و بی رمق تان حق بدهید که از این آمد و رفت های مشکوک، بوی تعفّن استشمام کنیم!
حتی اگر ساده انگارانه دل به حمایت این جماعتِ نا محبوب برای انتخابات آتی هم خوش کرده باشید، مسیر را وارونه رفته و آب در هاون  کوفته اید، تجربه نشان داده که این جماعت،  درست در هنگامه ی نیازتان به ایشان، شما را قال می گذارند و روبروی شما می ایستند، همچنان که ایستادند! و در گوشی شما را به سُخره می گیرند که: “به به! از نقول شان می خوریم وبه عقول شان می خندیم!”
بیایید و باور کنید نفس این نشست و بر خاست ها و خروجی های بعدی آن، زخم ها و ضربات بسیار تکان دهنده و جبران ناپذیری بر انگیزه و پیکر رنجور وخسته ی هنرمردان بسیجی عرصه نبرد فرهنگی خواهد نشاند. به راستی، کلید خانه ی فرهنگ را به  دست چه کسی سپرده اید؟ این همه قفل بر پیکر نحیف  فرهنگ را، کدام یک از یاران تان قرار است رمز گشایی کند؟
رییس محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی!

در نامه ی قبلی گفتم و دوباره یادآوری می کنم،  هشت سال  پیش “بنیامین نتانیاهو” طی سفر به آمریکا و حضور در گردهمایی اعضای “آیپک”به صراحت گفت: “… بزرگ ترین خطری که موجودیت اسراییل را تهدید می کند، حضور میلیون ها جوان در هر یک از کشورهای مسلمان و عرب است که هر یک بالقوه می توانند در حکم یک بمب انسانی – انتحاری علیه اسراییل وارد عمل شوند. از جمله ی این کشور ها ایران با ۳۰ میلیون جوان است. راهکار پیشنهادی من برای بر داشتن فیوز این بمب های بالقوه ی  انسانی و خنثی سازی خطر ایشان برای اسراییل، نه حمله ی نظامی با امکان بالای شکست در نبرد رویارو، بلکه یورشی است پنهانی با استفاده از سلاح  نیرومند سینمای آمریکا! جوانان ایرانی را با فیلم های آکنده از سکس و منادی آرمانهای زندگی به سبک آمریکایی بمباران کنید. آنان را زیر بارانی از شوهای ماهواره ای، کارتون ها و دیگر آثار نمایشی ساخت هالیوود دفن کنید و حتی از دادن سوبسیدهای کلان در این راه واهمه ای به خود راه ندهید، زیرا  این سرمایه گذاری، بهایی است که باید برای تضمین موجودیت و امنیت اسراییل بپردازید.”
بله! و البته نه از همان روز، بلکه از سال ها قبل تر و از سربند پذیرش قطعنامه ۵۹۸ فرمان آتش بر روی نسل جوان جامعه ی ایران صادر شد و امواج توفنده ی  این تهاجم و لشکر کشی همه  جانبه ی فرهنگی، مرزهای جغرافیایی و خط قرمزهای بنیانی این سرزمین را در نوردید، تا امروز که به خانه های مان –که عمق استراتژیک جامعه ایرانی، خانواده محسوب می شود– رسیده.
زمان، بی رحمانه مثل  باد پاییزی، پر سرعت  و بی توقف در حال حرکت است. پنج سال از عمر دولت شما گذشت و سه سال  دیگر هم از پی هم می گذرند.
برادر عزیز!
این غبن و حسرت بزرگ را به کجا ببریم که به رغم گذشت سه دهه از بر افراشته شدن پرچم مقدس مزیّن به نام نامی “الله”  بر بام این خاک الهی، هنوز که هنوز است یک اثر سینمایی در حد و قواره های بین المللی که حاوی شرح ماوقع حوادث تاریخ ساز آن ده روزه ی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و پیروزیِ به دور از خشونت و خون ریزی ملّت دلباخته امام (ره) بر رژیم طاغوت باشد را برای عرضه به مخاطبین جهانیِ سینمای کشورمان نداریم!
براستی اگر در این پنج سال منتظر یک تحوّل تاثیرگذار فرهنگی و تزریق خونی تازه به بدنه ی فرهنگ انقلاب بودیم، پایمان را از گلیم خود فراتر گذاشته ایم؟!
آیا دستاورد بیرونی عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی باید تا آنجا تنزّل یابد که به عزل و نصب و ابقای چند رییس دانشگاه بسنده شود؟ می دانید در برخی محافل نام دیگر این شورا را “مدرسه پیرمردها” گذاشته اند؟

آقای دکتر!
ایجاد اتاق وضعیت و تشکیل کار گروه اضطراری در برابر قتل عام ناتوی فرهنگی را از چه کسی باید مطالبه کنیم؟ به خدا اهمیت و اولویت این عرصه از حوزه ی بحران زده ی  مسکن و اقتصاد و سیاست خارجی و… که شخصاً به میدان می آیید وفوراً کنترل می کنید، نه تنها کمتر نیست، بلکه به مراتب  بیشتر است. چه آنکه زیان ها وخسارت های این بخش نیز به مراتب هولناک تر وخانمان سوزتر و اثرات مخرّب آن به مراتب دیرپاتر از زیانهای وارده به دیگر بخش های کشور است. باور ندارید؟! سر بسته می گویم: به تلفات و ریزش های برجای مانده در بین اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در همین فتنه ی اخیر نگاه کنید. منظور مرا متوجه خواهید شد. هر چند که بنده  منکر رویش های مبارک این دوران نیستم که البته خود جوش اند و نه با اعمال سیاست و راهبرد های دولتی!
باور کنید تحول فرهنگی با پمپاژ کور و بی هدف۱۵۰۰ میلیارد تومان بودجه به دستگاه های فرهنگی در استانها به دست نمی آید! مظلومیت فرهنگ و هنر انقلابی با رفع توقیف فیلم های مریض و مسئله دار و صدور پروانه ساخت های فلّه ای و رفع توقیف از کتاب های شبهه دار و باج دادن به شبه هنرمندان روشنفکر مآبِ دل در گرو فرهنگ غرب و خائن به امّت و امام در طوفان فتنه ها، از بین نمی رود.
آقای احمدی نژاد!
نشست و برخاست و حمایت بد سلیقه و جنجال برانگیز از برخی هنر پیشه های امتحان پس داده که هر از گاهی  فیلم های سیاه و فضاحت بار یکی از آنها از سایت های مستهجن اینترنتی سر در می آورد برای دولت مکتبی شما وجاهت نمی آورد.
بد نیست سر زده سری به بازار کتاب بزنید، همین خیابان انقلاب و کتاب فروشی های روبروی دانشگاه تهران محل مناسبی است. اصلاً چرا راه دور برویم؛ خیابان ولیعصر (عج) را از سر پاستور  تا چهار راه ولیعصر- انقلاب پیاده قدم بزنید. بله به تئاترشهر می رسید. به صحنه ی سیاه نمایش های امروز نگاه کنید، در و دیوار شهر پر شده از تبلیغات پر زرق و برق تئاترها و آثار نمایشی مبتذل وپوچِ ترجمه شده از آثار خارجی که با کپی کردن های ناشیانه به خورد مخاطبین تشنه و دلسرد شده ی این روزها داده می شود. در برخی خیابان های شهر از آن رو که دیگر فتنه برای بخشی از مردم تمام شده است، صدای بی پروای “عکس، سی دی، پاسور” برای گوش مردم، از سیاست های فرهنگی اهالی پاستور(!) آشناتر است.
برادر ایمانی ام، آقای احمدی نژاد!
آیا زمان سپری شده ی سالهای ماضی، فرصت کمی بود تا مدیران و سیاست گزاران فرهنگی و هنری دولت  شما، هم براساس موازین روانشناسی مخاطبین خارجی  طرح ریزی کنند، هم با صرف وقت و دلسوزی و بکارگیری هوشمند ترین عناصر ادبی – هنریِ حوزه ی هنر هفتم عملیاتی کنند و هم در تیراژ انبوه، روانه ی پرده ی نقره ایِ سینماهای چهار گوشه ی عالم نمایند؟! امری چنین مهم را بزرگان حاکم بر مقدرّات فرهنگی دولت های گذشته عاطل و منسی رها کردند، خب بکنند! شما چرا مرتکب این غفلت شدید؟! ما زیاده خواه نیستیم، اما توقع داشتیم سوژه های ناب موجود در رخداد های ماندگار انقلاب و آن دفاع عاشورایی و همچنان باقی ملّت ایران، ظرف پنج ساله سپری شده، دست مایه ی خلق آثاری ناب و تاثیر گذار قرار گیرد که در مواجهه با سیل بنیان کن تولیدات مسموم شرکت های غربی، تا این حد احساس دست تنگی و غربت نکنیم.
به سر در سینماهای شهر نگاه کنید!  دیگر لازم نیست اسامی فیلم ها و محتوای سخیف آنها را برایتان ردیف کنم. آیا انتظار بی جایی بود که در دوره ی حاکمیت این دولت، چشم به راه پنج فیلم استاندارد دفاع مقدس از نظر قالب و محتوا باشیم؟ یعنی سالی یک فیلم! این فقر را مقایسه کنید با تعداد کثیر جشنواره های  پر زرق وبرق و بی خاصیت و حاصلِ فیلم که به صورت روتین در تقویم سالیانه ی کشور برگزار می شود. واقعاً فاجعه بار نیست؟
و کلام آخر اینکه:
بنده ناامید نیستم، اما نگرانم!  با این بی مهری ها به سربازان خطوط مقدم جبهه ی فرهنگی انقلاب و فرصت سوزی ها در روزها و ماه های باقیمانده، یاران صف شکن و هنر مردان بسیجی سیرتِ نسل خاکریز را در برابر خودتان قرار ندهید. بار دیگر و باصدای بلند به شما اعلام خطر می کنم. خاکریزهای فرهنگی دارند بی سر و صدا  و پی در پی سقوط می کنند. بی سیم های قرار گاه شما خاموش اند! ناتوی فرهنگی از همه سو خاکی پوشانِ جبهه ی فرهنگِ محکوم به مظلومیتِ این انقلاب را دور زده و قیچی کرده! اگر نه به خاطر خود این جماعت، دست کم به خاطر خودتان و بقای معنوی، عقیدتی و فرهنگی مردم و خصوصاً روح پاک نسل جوانی که با نهایت صداقت، با آرای شان حماسه های سوم تیر و بیست و دوم خرداد ماه را رقم زدند و شما را بر مسند کرسیِ “ریاست جمهوری اسلامی ایران” نشاندند، خاکریز نشینان خط نگهدارِ جبهه ی فرهنگ و ادب و رسانه و هنرِ از یاد رفته ی انقلاب را در یابید. نیروهای زبده و متخصص این گردان ها از عملکرد فرهنگی دولت شما نا امید و ناراضی اند و از اطراف شما پراکنده شده اند. تا دیر نشده آنها را دریابید و گول مشاوره های غلط وآدرس های اشتباهِ دیده بان های به ظاهر دلسوز وفرصت طلبِ حوالی خیابان پاستور را نخورید!
والسلام -برادر شما- احسان محمد حسنی

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان عزیز قطعه ۲۶ توجه بفرمائید.
    بنده چند روز در خدمتتون نیستم.

    اول اینکه پیام بازرگانی و روزشمار عاشورا فراموش نشه.

    دوم اینکه سر و صدا نکنید! 🙂

    مراقب داداش حسین باشید؛اجازه ندید بعضی ها (نه بعثی ها) حرف اضافه بزنن!

    برای منم دعا کنید؛زود بر میگردم.
    ارادتمند تمام سربازای حضرت آقا هم هستم.

    داداش حسین عزیز تر جانم فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری.
    نوکرتم.

  2. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  3. احسان می‌گوید:

    اول آیا؟

  4. یاور مهدوی می‌گوید:

    سلام.
    اگه مشکلی نداره من این مطلب رو در وبلاگم قرار بدم…
    پیروز . سربلند باشید
    یاحق

  5. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی” دیگه برم؟

    ساعت ۱۶:۱۲
    تعداد افراد آنلاین ۴۱ نفر.

    داداش حسین بی همتای بسیجیها فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری.

  6. فطرس ملک می‌گوید:

    چندم آیا؟

  7. مهکامه می‌گوید:

    خاکریزهای فرهنگی دارند بی سر و صدا و پی در پی سقوط می کنند. بی سیم های قرار گاه شما خاموش اند! ناتوی فرهنگی از همه سو خاکی پوشانِ جبهه ی فرهنگِ محکوم به مظلومیتِ این انقلاب را دور زده و قیچی کرده! اگر نه به خاطر خود این جماعت، دست کم به خاطر خودتان و بقای معنوی، عقیدتی و فرهنگی مردم و خصوصاً روح پاک نسل جوانی که با نهایت صداقت، با آرای شان حماسه های سوم تیر و بیست و دوم خرداد ماه را رقم زدند و شما را بر مسند کرسیِ “ریاست جمهوری اسلامی ایران” نشاندند، خاکریز نشینان خط نگهدارِ جبهه ی فرهنگ و ادب و رسانه و هنرِ از یاد رفته ی انقلاب را در یابید.
    خیلی زیبا نوشتی،احسنت.

  8. سیداحمد می‌گوید:

    بنده ناامید نیستم ، اما نگرانم!

    احسنت به جناب محمدحسنی.
    واقعا نامه زیبا و پر محتوائیست.
    ای کاش یک بار؛فقط یک بار شخص دکتر احمدی نژاد این نامه را با دقت میخواند.

    عاقبت بخیر باشید انشالله.

    داداش حسینم ممنونم بابت گذاشتن این نامه.
    ممنونم.

  9. nedayehagh می‌گوید:

    سلام…چی بگیم…من خیلی معتقد نیستم هیچ کار خوبی انجام نشده…یعنی اصولا بحث فرهنگ در زمینه برنامه ریزی و اجرا تا حد زیادی به وزارت ارشاد مربوطه که فراموش نکنیم در دولت نهم آقای هرندی که همگی به ایشون ارادت داریم مسئولیتش رو به عهده داشتن…کارای خیلی خوبی در این زمینه انجام شده…به نظرم بی انصافیه ژست های روشن فکرانه اسفندیار خان رو به پای کارنامه فرهنگی دولت بذاریم…وضعیت ما در این زمینه اصلا مطلوب نیست اما فراموش نکنیم تا قبل از دولت احمدی این عرصه دست کیا بوده…نام ببرم وزرای ارشاد دوره های قبل رو؟ گل سرسبدشون که معرف حضورتون هست؟ همون که از ترس زناش فرار کرد رفت لندن…خدا می دونه که انقدر گند زدن که حالا حالا نباید انتظار خاصی داشته باشیم….
    ولی در آخر قبول دارم خیلی از نقد های ایشون رو…

  10. امید می‌گوید:

    السلام علی المهدی و علی آبائه

    بله! والبته نه از همان روز ، بلکه از سال ها قبل تر و از سربند پذیرش قطعنامه ۵۹۸، فرمان آتش بر روی نسل جوان جامعه ی ایران صادر شد و امواج توفنده ی این تهاجم و لشکر کشی همه جانبه ی فرهنگی، مرزهای جغرافیایی این سرزمین را در نوردید ، تا امروزکه به خانه هایمان – که عمق استراتژیک جامعه ایرانی ، خانواده محسوب می شود – رسیده.

    جمله شهید آوینی خاطر کسی هست؛
    « باید خانه را در دامنه آتشفشان بنا کرد، ماهواره دارد می آید…»
    آن روزی که آوینی این حرف ها را می زد، هنوز داشتن ویدئو هم قانونی نشده بود!!

  11. 313 می‌گوید:

    بابا سرعت شما قابل ستایشه
    ممنون از وقتی که میذارید
    شهادت نصیبتون

  12. افق می‌گوید:

    دوستداران خسته و بی رمقتان.

    حرف حساب جواب نداره.
    کاش بخونن.
    کاش کاری بکنن.نه! کاش فرصت بدن, نه! کاش اجازه بدن دست کم اونهایی که دغدغه دارن کاری بکنن..

    حلال کنید لطفا.

  13. یخ فروش جهنم می‌گوید:

    به روزم با
    چشمتان روشن ازین” دموکراسی تو روز روشن”

  14. فاطمه زهرا می‌گوید:

    بسم رب الحسین

    سلام علیکم خداقوت با مطلبی تحت

    عنوان (فوائد گریه بر امام حسین (ع))

    به روزم. منظر حضورگرم ونظراتتون

    هستم.

    یاعلی

  15. vahid می‌گوید:

    کلیپ لحظه شهادت یک نوجوون در وبلاگ ذوالعهد کلیپ لحظه شهادت یک نوجوون در وبلاگ ذوالعهد کلیپ لحظه شهادت یک نوجوون در وبلاگ ذوالعهد کلیپ لحظه شهادت یک نوجوون در وبلاگ ذوالعهد کلیپ لحظه شهادت یک نوجوون در وبلاگ ذوالعهد کلیپ لحظه شهادت یک نوجوون در وبلاگ ذوالعهد کلیپ لحظه شهادت یک نوجوون در وبلاگ ذوالعهد کلیپ لحظه شهادت یک نوجوون در وبلاگ ذوالعهد

    zolahd.mihanblog.com

  16. 313 می‌گوید:

    خاکریزهای فرهنگی دارند بی سر و صدا و پی در پی سقوط می کنند. بی سیم های قرار گاه شما خاموش اند! ناتوی فرهنگی از همه سو خاکی پوشانِ جبهه ی فرهنگِ محکوم به مظلومیتِ این انقلاب را دور زده و قیچی کرده! اگر نه به خاطر خود این جماعت، دست کم به خاطر خودتان و بقای معنوی، عقیدتی و فرهنگی مردم و خصوصاً روح پاک نسل جوانی که با نهایت صداقت، با آرای شان حماسه های سوم تیر و بیست و دوم خرداد ماه را رقم زدند و شما را بر مسند کرسیِ “ریاست جمهوری اسلامی ایران” نشاندند، خاکریز نشینان خط نگهدارِ جبهه ی فرهنگ و ادب و رسانه و هنرِ از یاد رفته ی انقلاب را در یابید.
    ((( تکرار این قسمت و تأکیید ستاره های حضرت ماه بر این قسمت به خاطر اهمیت این موضوع است…!
    به امید اینکه جناب دکتر احمدی نژاد پاسخی منطقی به این نامه و درددل بدهد)))

  17. 135 می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی خداقوت
    خدا میدونه چقدر دلتنگ وبلاگتون بودم .

    خدا به من رحم کنه تا این همه مطلب رو بخونم

    یا زهرا س

  18. 135 می‌گوید:

    راستی هنوز نظرات بلاگفایی ها رو تایید نمی کنید
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. 135 می‌گوید:

    حق داریم ادرس بلاگفا یمان را بزاریم ایااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. ساندیس خور می‌گوید:

    داداش دوباره سلام
    می گم چرا چند وقته که روز شمار عاشورا رو نمی زاری ؟؟؟
    جملات چی شد ؟؟؟
    کتاب چی شد ؟؟؟

  21. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام.
    چی بگیم والّا؟! امیدوارم بخونن. یعنی می خونن؟
    قربون رهبر عزیزم برم. مشغله شون خیلی زیاده. ولی هیچ نامه ای رو بی جواب نمی ذارن. چنین نامه هایی رو حتماً و حتماً می خونن. به اطرافیانشون هم سفارش کردند که هیچ نامه ای رو بی جواب نذارن. ایشون فرمودند:«مبادا نامه ای رو بی جواب بذارید. کسی که برای ما نامه نوشته، یقیناً همۀ راه ها رو رفته و از همه جا دست خالی برگشته و تنها امیدش اینجاست و برای ما نامه نوشته. حتماً جواب بدید. حتّی اگه کاری که خواسته، نشدنی بود جوابی ولو نه بدید تا حدّاقل بدونه نامه ش پیش ما ارزشمنده و ما می خونیم.» حالا ما آقای احمدی نژاد رو یه رئیس جمهور مکتبی و پیرو ولایت فقیه می شناسیم. امیدوارم حدّاقل مثل مولامون برای نامۀ عالی جناب آقای محمّد حسنی که حرف دل خیلی از ماهاست ارزش قایل بشن و بخونن.
    التماس دعا
    یاعلی

  22. ریحانه می‌گوید:

    سلام خداقوت بر شما
    الان میخونم
    ماشالله

  23. قاسم می‌گوید:

    سلام

    مطلب “همه گزینه های برای بقا آمریکا در افغانستان را در وبلاگم بخوان. اطلاعات جدید درباره این مطلب ارائه می شود.

    سخنرانی فرهادی در جشن خانه سینما پاسخی واقعی بود به تلاش فرهنگی دولت دهم!!! چرا سر آقایان به سنگ نمی خورد؟!

    با احترام

  24. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    اگه به فرض محال هم که شده دکتر این نامه رو بخونه باز هم اتفاق خاصی نمیفته
    مشکل عمیق تر از این حرفهاست
    با عوض شدن طرز فکر رئیس دولت ممکنه اتفاقای خوب زیادی بیفته
    ولی این همه ماجرا نیست
    مسئله اینه که ما نیرو کم داریم
    تئاتر سالهاست که دست ما نیست
    سینما هم اولش بدک نود ولی الان افتضاحه
    باز خوبه “کتاب” هست ولی عمق فاجعه اینه که “کتابخوان” نیست

  25. یه نفر می‌گوید:

    میدوونم الان داری چی کار میکنی آقای قدیانیی!!!!!ها ها ها ها ها نترس من از سلسله جنیان نیستم!الان داری پای تلویزیون سخنان استاد جونت جناب صفار رو تماشا می کنی پس حکما فعلا نظرات تایید نمیشه!

  26. لجمن می‌گوید:

    بنده ناامید نیستم، اما نگرانم!
    … چه رنجی خوابیده در این چند کلمه !!!

  27. لجمن می‌گوید:

    راستی داداش خبر داری وحید یامین پور از بلاگفا رفته و یه سایت برای خودش زده : http://yaminpour.ir

  28. دلاوار می‌گوید:

    آقا توجیه همیشگی همه مسئولین در همه پستها و همه مکان ها و همه زمانها و همه و همه و…
    قحط الرجال است آقا…
    قوه قضائیه: قاضی خوب نداریم
    صدا وسیما: کارگردان تهیه کننده فیلم نامه نویس و .. خوب نداریم
    وزارت ارشاد: بازیگر خوب نداریم
    دولت: کارشناس خوب نداریم
    آقا: تنهام…میگی نه به ضرغامی و یزدی و شاهرودی و لاریجانی و مسعودی و طبرسی و شورای عالی انقلاب فرهنگی و سپاه و بسیج و خواص و عوام و …نگاه کن. می بینی. تو هم نمی بینی. اما خدا هست….
    یادتونه می گفت: آقای ما صاحب ما مولای ما دعا کن برای ما….

  29. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    دستت درد نکنه. ولی کو گوش شنوا؟؟
    امسال فیلمی به نام دموکراسی تو روز روشن اکران شد ، که به تازگی
    به سوپر مارکتها هم رسیده. اگر بی بی سی و صدای آمریکا هم میخواستن
    نمیتونستن به این شدت و مثل این فیلم سرداران رشید سپاه رو به سخره بگیرن.
    واقعا جای سواله که چه کسی به این فیلم مجوز اکران داده؟
    لعنت بر هرچی ضد انقلابه

  30. مسعودساس می‌گوید:

    سلام
    دلمون خونه خونه
    ما هم نا امید نیستیم ولی خیلی نگرانیم
    داداش ممنون بابت قرار دادن این نامه
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت آقا صلوات

  31. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام. شب به خیر.
    باخبر شدم امشب پدربزرگ خواهر عزیزمون خانم م.طاهری به دیار باقی شتافتند.
    لطفاً برای شادی روح ایشون فاتحه ای بخوانید.
    التماس دعا.
    یاعلی

  32. یک بنده خدا می‌گوید:

    من احسان محمد حسنی را بسیار دوست می دارم نقطه

  33. پریسا می‌گوید:

    سلام. چقدر غریبه این پست با همه کامنت هاش.واقعا اینا حرفهای دل ما بود.کاش رییس جمهور لااقل بخونه این نامه رو.

  34. پریسا می‌گوید:

    حالا برای اینکه حال وهوا عوض بشه یه نیابت از سید احمد یه پیام بی زرگاتی میریم.با اجازه
    بازدید امروز: ۵۰۵۵
    بازدید دیروز: ۴۱۷۴
    افراد آنلاین: ۲۲
    بازدید کل: ۸۱۷۸۶۲

  35. پسر شهید می‌گوید:

    دلمان لک زده برای راهپیمائی حکومتی
    ۲۸ روز تا روز تسخیر لانه جاسوسی ومبارزه با استکبار
    بابای ماست خامنه ای

  36. محمد امین می‌گوید:

    ماشالله..
    بترکه چشم حسود…

  37. 313 می‌گوید:

    سلام
    ببخشید من این کار رو کردم ولی خود جناب سید احمد(مبصرقطعه )دستور داده بودند!!!!
    یه پیام بی زرگانی برم؟؟؟؟؟؟
    افراد آنلاین: ۳۲
    بازدید امروز: ۵۲۲۱
    ساعت:۲۲:۲۷

  38. چای پولکی می‌گوید:

    چقدر همه حرف می زنن. عوض این همه حرف زدن، خب دست به کار شید و چند تا فیلمانه توپ باحال بنویسید. بالاخره از صدتا یکیش ممکنه مورد پسند باشه و کار بشه دیگه. اکثر بازیگرا که براشون فرقی نمیکنه محتوا چی باشه، هر پیشنهادی رو بخاطر پول قبول می کنن. باید فیلمانه نویس و کارگردان خوب داشته باشیم.
    یک نکته: دو تا موجودند که برای نون خوردن ادا درمی آرن. یکی عنتر یکی هنرپیشه.

  39. چای پولکی می‌گوید:

    ببخشید غلط تایپی داشت! نوشتم فیلمانه بخوانید فیلمنامه

  40. آذرخش می‌گوید:

    چقدر دلشون پر بوده.
    هنوز کامل نخوندمش

  41. پلاک شهادت می‌گوید:

    سلام بر برادر حسین قدیانی و ستاره های حضرت ماه
    عجب نامه ی دل آشنایی بود از احسان محمد حسنی… دستشان درست … به امید موثر واقع شدن انشالله که خوانده شود …

  42. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    smsقمی‌هادراستقبال‌ازرهبر
    شور و شعف مردم قم،روحانیون و علما در استانه سفر رهبر معظم انقلاب باعث شد که شهروندان قمی به صورتی پیامکی از این سفر پربرکت به شهر قم استقبال کنند.

    به گزارش رجانیوز، برخی از پیامک ها که به همین مناسبت در سطح شهر قم منتشر شده بدین شرح است:

    غم از دل خسته نفسی خواهد رفت@
    اندوه ز قلب هر کسی خواهد رفت@
    آقا که به قم بیاید إنشاألله@
    خورشید دگر مرخصی خواهد رفت@

    ——–
    موضوع کفایه ی دلم می آید@
    تفسیر خوش رسائلم می آید@
    از دارشفای عشق،خارج نشوم@
    جون رهبر بافضائلم می آید@

    ——–
    با امدنت بهار احساس شود@
    این شهر پر از طراوت یاس شود@
    از عطر حضورت ای علمدار زمان@
    قم جلوه گه حضرت عباس شود@

    ——–
    دلبستگی به یار را میفهمیم@
    درد دل بی قرار را میفهمیم@
    ما منتظر امام امت هستیم@
    ما معنی انتظار را میفهمیم@

    ——–
    مه پاره ی انقلاب،قم می آید@
    اسطوره ی عشق ناب،قم می آید@
    صدطعنه اگرزنند من میگویم@
    احیاگر آفتاب،قم می آید@

    ——–
    آواز خوش ترانه ای می آید@
    خوش حالی بی کرانه ای می آید@
    باشور وشعف چلچله ها می خوانند@
    سید علی خامنه ای می آید

  43. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    گناهان یک شهید ۱۶ ساله!
    نوجوانان شهید در دوران دفاع مقدس آنچنان به انوار تابناک الهی چنگ انداخته بودند که حتی عالمان و فقیهان هم آرزوی داشتن یک لحظه از حالات معنوی آنها را داشتند.

    به گزارش «تابناک» این نوجوان و جوانان شهید همان هایی هستند که در مسیر رسیدن به معشوق ابدی، با ابزار تقوای الهی ره صد ساله را یک شبه پیمودند و رسیدند به جایی که امروز برای بسیاری از ما دست نیافتنی می نماید.

    خواندن بخشی از یادداشت های یک شهید ۱۶ ساله به نقل از وبلاگ یاد لاله ها شاید برای لحظاتی ما را به فکر فرو برد که کجاییم و چه می کنیم:

    راوی که یکی از بچه های تفحص شهدا بوده می نویسد: در تفحص شهدا، دفترچه یادداشت یک شهید ۱۶ ساله پیدا شد که گناهان هر روزش را در آن یادداشت کرده بود.

    گناهان یک روز او عبارت بودند از:

    • سجده نماز ظهر طولانی نبود.
    • زیاد خندیدم.
    • هنگام فوتبال شوت خوبی زدم که از خودم خوشم آمد.

    یادش گرامی

  44. shiner می‌گوید:

    واقعا آقای محمدحسنی حرف ما رو زده. خدا خیرش بده.

  45. عباس می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    سلام برادرم
    غیرتی که از سر محبت باشد رو عشق است
    خدایا عاقبت همه مون رو ختم به خیر کن
    عاشقان امام خامنه ای بلند صلوات بفرستید

  46. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام قولا من رب الرحیم
    کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد،پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد .حضرت زهرا (س).
    حال این عبادت خالصانه می تواند شامل مطلب های جناب حسین قدیانی (حاجی حسین بسیجی ها)که درددل مردم را با هنرنویسندگی بیان می کنند باشدکه صدالبته پاسخ اجر معنوی این برادر با خداست وهیچ کس نمی تواند پاسخ معنویش را در این دنیا بدهد اجرکم عندالله خودتان وقلمتان در پناه حضرت ابوالفضل العباس (ع)
    ومی تواند همین نامه دلسوزانه که البته همراه با پیشنهاد است کم به خاطر خودتان و بقای معنوی، عقیدتی و فرهنگی مردم و خصوصاً روح پاک نسل جوانی که با نهایت صداقت، با آرای شان حماسه های سوم تیر و بیست و دوم خرداد ماه را رقم زدند و شما را بر مسند کرسیِ “ریاست جمهوری اسلامی ایران” نشاندند، خاکریز نشینان خط نگهدارِ جبهه ی فرهنگ و ادب و رسانه و هنرِ از یاد رفته ی انقلاب را در یابید. نیروهای زبده و متخصص این گردان ها از عملکرد فرهنگی دولت شما نا امید و ناراضی اند و از اطراف شما پراکنده شده اند. تا دیر نشده آنها را دریابید و گول مشاوره های غلط وآدرس های اشتباهِ دیده بان های به ظاهر دلسوز وفرصت طلبِ حوالی خیابان پاستور را نخورید! اللهم عجل لولیک الفرج

  47. آذرخش می‌گوید:

    هنوزم نخوندما!!!
    یه چند وقتی طول می کشه. 😀
    ولی ماشالله به آقای محمد حسنی

  48. سحر می‌گوید:

    “این غبن و حسرت بزرگ را به کجا ببریم که به رغم گذشت سه دهه از بر افراشته شدن پرچم مقدس مزیّن به نام نامی “الله” بر بام این خاک الهی، هنوز که هنوز است یک اثر سینمایی در حد و قواره های بین المللی که حاوی شرح ماوقع حوادث تاریخ ساز آن ده روزه ی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و پیروزیِ به دور از خشونت و خون ریزی ملّت دلباخته امام (ره) بر رژیم طاغوت باشد را برای عرضه به مخاطبین جهانیِ سینمای کشورمان نداریم!”

    یه آه جانکاه!

  49. سحر می‌گوید:

    ۷۰ روز تا عاشورا
    .

    دیدید امشب صفار هرندی اومده بود راز…داغ دلمون تازه شد برای اون مصاحبه وعده داده شده و قسمتهایی گذاشته شده که دلمون رو آب کرده بود!

  50. ya zeinab می‌گوید:

    سلام… نامه دردمندانه و بسیار صادقانه ای بود. خدا انشاالله این عزیزان رو در رکاب مولامون حفظ کنه و هر روز بر تعداد افرادی چون ایشون و برادرشون دوئل و شما اضافه کنه. یاحق

  51. سحر می‌گوید:

    “حتی اگر ساده انگارانه دل به حمایت این جماعتِ نا محبوب برای انتخابات آتی هم خوش کرده باشید، مسیر را وارونه رفته و آب در هاون کوفته اید، تجربه نشان داده که این جماعت، درست در هنگامه ی نیازتان به ایشان، شما را قال می گذارند و روبروی شما می ایستند، همچنان که ایستادند! و در گوشی شما را به سُخره می گیرند که: “به به! از نقول شان می خوریم وبه عقول شان می خندیم!”…آره والا.

    میخوام یه خاک بر سر مخصوص بگم ولی نمیدونم به کی دقیقا باید بگم.البته اون شخص حتما احمدی نژاد عزیز نیست که هر طرف این چاه ویل رو میگیره باز حرف داره و جا داره ولی نمیدونم چرا یه کار اساسی نشده .نمیدونم.خیلی غصه خوردم.
    البته این خاک بر سر مخصوص رو حتما به این اولی و دومی زمانه میگم که ۱۶ سال فقط خوردن.خدا لعنتشون کنه.

  52. سحر می‌گوید:

    نکنه رفتید قم؟!!!!

  53. amir می‌گوید:

    بزغاله (گفت و شنود)

    گفت: وزیرکشور دولت خاتمی در مصاحبه با ایلنا گفته است؛ منظور ما از اصلاحات «روزآمد» کردن جمهوری اسلامی بوده است!
    گفتم: یعنی دیکته جرج سوروس و دلارهای ملک عبدالله و اهانت به امام حسین(ع) و نفی امام زمان(عج) و توهین به امام(ره) و ارتباط با موساد و سیا و MI6 و… برای روزآمد کردن جمهوری اسلامی بوده است؟!
    گفت: با آنهمه وطن فروشی و خیانت و جنایتی که مرتکب شده اند عجب رویی دارند که…
    گفتم: چه عرض کنم؟!
    گفت: در این مصاحبه اصرار داشته که بگوید اصلاحات و سران فتنه هنوز نمرده اند!
    گفتم: آموزگاری از دانش آموز کلاسش پرسید؛ آن صحنه ای را که گفته بودم نقاشی کنی، بیاور ببینم. قرار بود صحنه یک علفزار را نقاشی کنی که چند تا بزغاله در آن مشغول چریدن هستند. دانش آموز ورقه نقاشی را به دست آموزگار داد. آموزگار با تعجب گفت؛ این که یک ورقه سفید است، پس علف کو؟ و دانش آموز گفت؛ بزغاله ها خوردند! معلم با عصبانیت پرسید؛ بزغاله ها کجا هستند؟ و دانش آموز گفت؛ آقا اجازه؟! علف ها را خوردند و رفتند!

  54. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    تا ساعت ۲:۱۲ دقیقه ماندیم. نیامدید.
    شایدم از آیفون تصویری دیدین ما هستیم درو باز نکردین.
    به هر حال دیگه خواب مجال ماندن نمی دهد.
    بازم بابت این متن خوبی که گذاشتین ممنون.
    خدا حفظتون کنه.
    التماس دعا
    یا علی

  55. سحرامید می‌گوید:

    سلام
    خوبید؟
    میدونید چقدر وقته اینجا سر نزدم
    سیستم نداشتم
    کلی دلم برای اینجا تنگ شده بود و نوشته هاتون
    یه چیز دیگه میدونید حضرت ماه داره میاد به شهر من
    و من این روزها با خودم زمزمه میکنم:
    رواق منظر چشم من آشیانه توست
    کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
    به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل
    لطیفه های عجب زیر دام و دانه توست
    دلت به وصل گل ای بلبل صبا خوش باد
    که در چمن همه گلبانگ عاشقانه توست
    .
    .
    من این روزها خوشحالم
    خیلی خوشحال

  56. سید 65 می‌گوید:

    سلام حسین آقا خسته نباشید
    پیام مارا نمیذاریدهیچ عیبی نداره ولی ما بازهم می آییم و پیام میذاریم حداقل شما که می خوانید
    ومن الله توفیق بصیرت صادق

  57. سید 65 می‌گوید:

    سلامی دوباره به حسین آقا فقط میخواستم خدمتون عرض کنم که امروز سالروز سفررهبر انقلاب به دیار علویان مازندران در سال ۸۸ میباشد باران رحمت آمده باران رحمت آمد رهبر ما خوش آمد

  58. احسان می‌گوید:

    عالی بود
    حرف دل ما
    و مغز تذکرات حضرت ماه
    پوس کنده
    شسته و رفته
    ولی راستیتش من نا امیدم.
    توکل به خدا

  59. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    #پنج شنبه پانزدهم مهرماه#

    “۷۰ روز تا عاشورا ….

    “یا حسین”

  60. علیکمال می‌گوید:

    بنده هم موافقم، ولی از عملکرد دولت نا امید نیستم و منتظر کارهای خیلی بزرگی در این زمینه هستم، و منتظر خبرهای خیلی خوش، انشاءا…

  61. عباس می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    انشالله سلامت باشید

  62. ya zeinab می‌گوید:

    افتخار میکنیم به رهبر محبوبمان که اینچنین است:
    حدیث اول جلسه درس خارج فقه رهبر انقلاب؛
    خطر محبوب بودن از نظر مقام معظم رهبری
    http://jahannews.com/vdcgxu9q3ak9wz4.rpra.html

  63. عباس می‌گوید:

    پیامکهایی در استقبال از سفر رهبرانقلاب به قم

    شور و شعف مردم قم،روحانیون و علما در استانه سفر رهبر معظم انقلاب باعث شد که شهروندان قمی به صورتی پیامکی از این سفر پربرکت به شهر قم استقبال کنند.

    به گزارش رجانیوز، برخی از پیامک ها که به همین مناسبت در سطح شهر قم منتشر شده بدین شرح است:

    غم از دل خسته نفسی خواهد رفت@

    اندوه ز قلب هر کسی خواهد رفت@

    آقا که به قم بیاید إنشاألله@

    خورشید دگر مرخصی خواهد رفت@

    ——–

    موضوع کفایه ی دلم می آید@

    تفسیر خوش رسائلم می آید@

    از دارشفای عشق،خارج نشوم@

    جون رهبر بافضائلم می آید@

    ——–

    با امدنت بهار احساس شود@

    این شهر پر از طراوت یاس شود@

    از عطر حضورت ای علمدار زمان@

    قم جلوه گه حضرت عباس شود@

    ——–

    دلبستگی به یار را میفهمیم@

    درد دل بی قرار را میفهمیم@

    ما منتظر امام امت هستیم@

    ما معنی انتظار را میفهمیم@

    ——–

    مه پاره ی انقلاب،قم می آید@

    اسطوره ی عشق ناب،قم می آید@

    صدطعنه اگرزنند من میگویم@

    احیاگر آفتاب،قم می آید@

    ——–

    آواز خوش ترانه ای می آید@

    خوش حالی بی کرانه ای می آید@

    باشور وشعف چلچله ها می خوانند@

    سید علی خامنه ای می آید

  64. رها می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی می خواستم بپرسم مزار پدر عزیزتان قطعه ۲۶ ردیف چنده من فردا می خواهم برم بهشت زهرا گفتم زیارت مزار ایشان هم بروم

  65. ناشناس می‌گوید:

    سعید قاسمی/ امروز/ بهشت زهرا(س)
    ———————————————–

    «شهید مجید پازوکی: ما تنها با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند…»
    مراسم هشتمین سالگرد شهادت “مجید پازوکی” فرمانده گروه تفحص لشگر۲۷ محمدرسول الله (ص) روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ و با سخنرانی سردار «حاج سعید قاسمی» و «پدر بزرگوار این شهید» در قطعه۲۷(روبروی چایی خونه حاج داود) گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می گردد .
    شهید مجید پازوکی که پس از شهادت یار دیرینش شهیدعلی محمودوند، فرماندهی تفحص لشکر۲۷ محمدرسول الله را عهده دار شد، در ۱۷مهرماه ۱۳۸۰ بر اثر انفجار مین در منطقه عملیاتی فکه به جمع یاران شهیدش پیوست.
    ———————————————–

    وبلاگی با خاطرات شهید مجید پازوکی:
    http://majid-pazoki.blogfa.com/post-2.aspx

    تصویری از شهید:
    http://khoddam-o-reza.persiangig.com/image/%d8%a2%d9%82%d8%a7%20%d9%85%d8%ac%db%8c%d8%af%20%d9%be%d8%a7%d8%b2%d9%88%da%a9%db%8c%20%db%b0%db%b8.jpg

  66. خط شکن می‌گوید:

    سلام حاجی

    خــــــــــــــــــصـــــــــــــــــوصــــــــــــــــی :

    حسین جان از طرف پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی ( پاونا ) به آدرس:
    http://www.pw-arzeshi.com
    ازتون دعوا می کنم که در طول برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال ، یه روز در غرفه حضور داشته باشید.
    حسین جان من منتظر پاسخ مثبت شما هستم.
    لطف می کنی داداش.
    راستی منتظر جوابت هستم:
    میلم رو که گذاشتم.
    شماره هم: ۰۹۱۴۱………..

    میام که جوابتون رو ببینم. اگه لطف کنی شماره تو بده که برای هماهنگی دقیق تر باهاتون تماس بگیرم.

    یا حق

  67. یار بی یاور می‌گوید:

    …..از وقتی اول مهر شده سر زدن ما به قطعه هم هفتگی شده …شما هم که ماشاءالله تند تند و زیاد زیاد مینویسید….

    آدم نمیدونه چی کار کنه…

    قلمتون مستدام….

    برا ما هم دعا کنید….

  68. فاران (نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    سلام بر رزمنده های سایبری برادر قدیانی و مبصر با بصیرت قطعه این حدیث هدیه است:
    رسول خدا (صلّی ‌الله ‌علیه ‌وآله):
    حَرسُ لَیْلَة فی سَبیلِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ أَفْضَلُ مِنْ أَلْفِ لَیلَةٍ یُقامُ لَیْلُها وَیُصامُ نَهارُها.
    یک شب پاسبانی در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شبهایش به عبادت و روزهایش به روزه‌داری سپری شود.
    One night guarding for god is more worthy than thousand nights of prayer and days of fasting.

    نهج الفصاحة، ص ۴۳۹، ح ۱

  69. مرصاد می‌گوید:

    رفقا،ظاهرا به این مسئولین فرهنگی نباید دل خوش کنیم وخودمون هسته های فرهنگی رو تو دنیا براه بیندازیم
    شهادت نصیبتون

  70. ارمیا می‌گوید:

    سلام
    با چند دوبیتی در خدمتم
    یاحق

  71. اقاقیا می‌گوید:

    سلام داداش.
    تکبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر
    یاعلی

  72. مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش
    انشالله این وضع واقعا نابسامان بهبود پیدا کند وهمانطور که آقا احسان اشاره کرد هنر متعهد وانقلابی دریابیده شود
    به امید ظهور حضرت خورشید(عج)
    یاعلی مدد

  73. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    ما اعتراض داریم
    پست جدید نیاز داریم

    آهاااااااااااان…
    حتما نیروتنو جمع کردین برای نوشتن از غدیر قم…

    عیب نداره
    از حضرت ایوب پیروی می کنیم و همچنان در فراق پست جدید مویه کرده و صبر پیشه مینماییم…

    بعـــــلـــــــه

  74. هو العلیم

    ————————————————–

    مسابقه وبلاگ نویسی شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع)
    در راستای ارج نهادن به تلاش های شما دوستداران اهل بیت (ع) و افسران جنگ نرم در دهه پرفیض و با برکت کرامت، مسابقه وبلاگ نویسی سومین حرم با موضوعات زیر برگزار می گردد:

    بخش اول)

    – شعر و متن ادبی

    – حضرت احمد ابن موسی(ع) و ولایت مداری

    بخش دوم)

    – معرفی حضرت احمد ابن موسی (ع)

    – معرفی سومین حرم اهل بیت (ع)

    – سومین حرم، مشکلات و راه کارهای حل آن

    بخش سوم)

    – طراحی قالب (بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ یا بلاگ اسپات)

    با مضمون های : سومین حرم-ولایت-شیراز سومین حرم اهل بیت و بخش آزاد.

    لذا از همه شما دوستداران اهل بیت(ع) و عاشقان ولایت، در راستای معرفی سومین حرم اهل بیت(ع) دعوت به عمل می آید.

    جزئیات مسابقه:

    دوستان گرامی می توانند در هر بخش به صورت جداگانه شرکت نمایند.

    مطالب می تواند به زبان های فارسی و یا انگلیسی باشد.

    در نهایت به برترین های هر بخش و وبلاگ جامع تر جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد. ان شاء الله

    زمان : ۱۲/۷/۸۹ لغایت ۲۲/۷/۸۹

    (درصورت تمدید، زمان ارسال نهایی اعلام خواهد شد)

    نشانی پست الکترونیکی: Kalamefars@Gmail.com و یا Kalamefars.blogfa@Yahoo.com

    نکته: دوستانی که در پلاکفا مطالب خود را درج کرده اند می توانند مطالب خود را به پست الکترونیکی ارسال نمایند (به دلیل کم لطفی بلاگفا در اجازه ندادن درج لینک و یا حتی کلمه انگلیسی پلاکفا در بلاگفا!!)

    ————————————————-

  75. سلام حسین جان
    سلام دوستان قطعه مقدس ۲۶
    امیدوارم توجیه ما را در غیبتمان بپذیرید
    هدهدیم که به محضر سلیمان آمده ایم اما این بار خوش خبر
    خبرهایی داریم داغ داغ
    البته حدود یک ماه پیش برای طراحی بنرها و پوسترها و بروشورها به ما خبردادند
    به همین دلیل خیلی سرمان شلوغ بود
    پوسترهایم را به این قطعه مقدس تقدیم خواهم کرد
    به این شرط که این حقیر را ببخشید و کم کاری مان را عفو بفرمایید

  76. خانه ای کوچک در یک کوچه یک متری داریم که گنچایش همه اتوبوسهایی که چهارشنبه می آیند را ندارد
    ولی اینجا شهر کریمه است و میهمان روی چشم جادارد
    بیایید که سفره هایمان که در جوار این بانو کریم گشته اند در انتظار شماست
    حضرت ماه که جای خود دارد.
    ما روزه نذر کرده ایم که دوستانی که به همراهش از تهران می آیند را میزبانی کنیم
    خاک پایتان توتیای دیدگانمان.
    http://eslami1414.persiangig.com/poster%20agha2%20copy.jpg
    پیشکش به رفقای قطعه

  77. مرتضی می‌گوید:

    سلام حاجی خسته نباشی. چند وقتی هست برات کامنت نگذاشتم حتما خودتم می دونی. غدیر قم را الان خوندم خواستم از طرف خودم و بقیه همشهریا ازت تشکر کنم. متن خیلی قشنگی بود. دمت گرم. روز ورود آقا به شهر قم منتظر شما هم هستیم. نگی خالی بستما. حتما بیا خوشحال می شیم. آدرس بدم تشریف بیارید در خدمت باشیم؟ خیلی خوشحال می شیم ببینیمت.

  78. 313 می‌گوید:

    وصیت نامه شهید احمد کشوری

    خدایا شیطان را از ما دور کن

    «بسم الله الرحمن الرحیم»

    در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
    روبه صفتان زشت خو را نکشند
    پایان زندگی هر کسی به مرگ اوست
    جز مرد حق که مرگش آغاز دفتر اوست.
    هر روز ستاره ای را از این آسمان به پایین می کشند امّا باز این آسمان پر از ستاره است. این بار نیز در پی امر امام، دریایی خروشان از داوطلبین به طرف جبهه های حق علیه باطل روان شد و من قطره ای از این دریایم و نیز می دانید که این اقیانوس بی پایان است و هر بار بر او افزوده می شود. راه شهیدان را ادامه دهید. که آنها نظاره گر شمایند مواظب ستون پنجم باشید که در داخل شما هستند.
    بی تفاوتی را از خود دور کنید، در مقابل حرف های منحرف بی تفاوت نباشید.
    مردم کوفه نشوید و امام را تنها نگذارید. در راهپیمایی ها بیشتر از پیش شرکت کنید. در دعاهای کمیل شرکت کنید. فرزندانتان را آگاه کنید. و تشویق به فعالیت در راه الله کنید.
    فراموش نکنید که شهیدان نظاره گر کارهای شمایند.

    هر روز ستاره ای را از این آسمان به پایین می کشند امّا باز این آسمان پر از ستاره است.
    هر روز ستاره ای را از این آسمان به پایین می کشند امّا باز این آسمان پر از ستاره است.
    هر روز ستاره ای را از این آسمان به پایین می کشند امّا باز این آسمان پر از ستاره است.

    هر روز ستاره ای را از این آسمان به پایین می کشند امّا باز این آسمان پر از ستاره است.
    هر روز ستاره ای را از این آسمان به پایین می کشند امّا باز این آسمان پر از ستاره است.
    هر روز ستاره ای را از این آسمان به پایین می کشند امّا باز این آسمان پر از ستاره است.
    هر روز ستاره ای را از این آسمان به پایین می کشند امّا باز این آسمان پر از ستاره است.

  79. amir می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین

  80. علیکمال می‌گوید:

    سلام داداش
    روزنامه وطن امروز یه مطلبی زده بود به نام (حد خودتان را رعایت کنید) که خیلی از واقعیات رو گفته بود.
    من یه درخواست از تمام بچه بسیجیا دارم ؛ باید یه کاری کرد، یا باید خانه سینما رو به دست اهلش داد و درستش کرد یا باید این خانه شیطان را از پایه ویران کرد.
    دوست دارم عزیزان قطعه ۲۶ یه فکر اساسی در این مورد بکنن و با راهنمایی داداش حسین و بزرگان دیگر ، کاری کنیم کارستان
    زت زیاد

  81. فاران( نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    سلام این متن را از وبلاگ سیاره رنج پیدا کردم: نویسنده : محسن نجفی

    دومین نفر از سمت چپ بعد از شریفی نیا حاج احسان محمد حسنی یکی از بهترین دوستانی است که تا به حال داشته ام . قصد نوشتن این مطلب را نداشتم چون می دانم ارزش این عزیز گرانمایه خیلی بالاتر از این حرفهاست ولی از آنجایی که از زمان رفاقت با ایشان تا به حال شاهد روا شدن ظلم و ناحقی بر ایشان بوده ام وجدانم به درد آمد تا در دفاع از این عزیز مطلبی ننویسم . تا جایی که خاطرم هست ایشان مسئولیتهای مختلفی من جمله رئیس فرهنگسرای پایداری و معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و آخرین آن نیز معاونت تبلیغات و اطلاع رسانی بنیاد را بر عهده داشته و خدمات ارزنده ای نیز ارائه داده است . که در زمان تصدی این این مسئولیتها برنامه ی ارزنده ای همچون شب آفتابی و توزیع سی دی بازی نیروی مخصوص که بسیار هم عالی هم از نظر کیفیت و هم از نظر نوع بازی را دارد در کارنامه ی کاری خویش نگاشته است . انتشار مستند روح الله در قالب ۱۰ حلقه وی سی دی و پخش چند باره آن از سیمای جمهوری اسلامی مهم ترین کار این عزیز است . انتشار مجله یادماندگار که مورد تائید مقام عظمای ولایت قرار گرفت یکی دیگر از فراوان آثار فاخر و زیبایی است که این عزیز گرانمایه از خود برجای گذاشته است . کما اینکه مدیریت موسسه عاشورا نیز بر گرده این هنرمند انقلابی است . بگذریم که خیلیها را بقیه بهتر از من می دانند و ولی متاسفانه خودشان را به کوچه علی چپ زده اند . تا جایی که مخیله ضعیفم یاریم می دهد در زمان تصدی ریاست فرهنگسرای پایداری مدیریت ضعیف سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایشان را آزار داد و فشارهای بی شائبه ای بر ایشان وارد آمد اما از آن جائیکه معتقد به اهداف عالیه انقلابی و اسلامی بود دست از کار نکشید و جانانه همراه با یاران و همراهان خویش ایستادگی کرد . بعد از انتخابات ۸۴ و تصدی قالیباف بر شهرداری فشارها دو چندان شد و بنده در آخرین روز شاهد مظلومیت همکاران این عزیز در حال تحویل فرهنگسرا بودم . نگویید نه و نگویند نه که ضبط و ثبت شماره آخر یاد ماندگار ادر انبار فرهنگسرا از یادم نرفته که نمی دانم آقای دکتر عسگری-ریاست وقت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری – و سردار قالیباف چگونه در روز قیامت پاسخگو خواهند بود . بعد از این وقایع دوست عزیزما به معاونت هنری بنیاد و حفظ آثار منصوب و مشغول به خدمت در خط مقدم دیگری از جبهه فرهنگی شد . ولی دیری نپایید که در این عرصه هم متحمل تهمتهای فراوان و بازداشت و اذیتهای به مراتب بدتر از فرهنگسراشد . مواردی که نظامیان و حامیان فرهنگ دفاع مقدس به ایشان روا داشتند . بازداشتی که بعد از بازگشت سفر از لبنان ایشان انجام شده و انگ جاسوسی را به ایشان زدند . این مسئله باعث استعفای ایشان شد و مدتی بنیاد را به خاطر جو غلط حاکم بر آن ترک کردند . ولی به اصرار مقامات مسئول و اخراج عوامل بازداشت ایشان این عزیز گرانمایه مشغول به خدمت در معاونت تبلیغات بنیاد شد . ولی باز هم آن مسائل نه تنها مشاهده نشد بلکه رنجش خاطر فراوانی را برای این عزیز فراهم آورد . و امروز صبح که با ایشان بصورت تلفنی گپ و گفت می کردم متوجه شدم ایشان از معاونت تبلیغات بنیاد هم استعفا داده است . خلاصه اینکه متاسفانه مسئولین عالی رتبه فرهنگی ما درک استفاده درست از متولیان عرصه فرهنگ ناب دفاع مقدس را ندارند و فقط شعار می دهند . زبان حقیر الکن و قاصر از این مطلب است که بتواند مقاله ای شیوا در دفاع از این بزرگوار بگوید و بیان کند ولی این چند خط را هم فقط خدا می داند چونکه دیگر تحمل این همه بی انصافی را در حق ایشان نداشته ام نوشتم . بنیاد و دیگر دستگاههای فرهنگی ما در خود فکر غلط و پوسیده ای را دارند که می توانند به راحتی صف به صف افراد مخالف و معاند نظام و انقلاب درست کنند . اما الحمدالله و المنه که این عزیز با تمسک به ایمان الهی و فرمایشات ولایی و تبعیت محض از ولایت راه را به خوبی دریافته و در مقابل هر فشاری از این دست با تمام قوا ایستادگی خواهد کرد و در جبهه فرهنگی تحولاتی شگرف بوجود خواهد آورد که تمام دستگاههای عریض و طویل فرهنگی ما از انجام آن ولو به اندازه مقداری با وجود در اختیار داشتن کارشناسان متبحر !! عاجزو غافلند . البته فکری برای انجام خدمات فاخر فرهنگی و ناب در این دستگاهها و استفاده از وجود پربرکت عزیزانی همچون احسان محمد حسنی وجود ندارد و الا ما نباید تا به حال شاهد این همه اجخاف بی مورد و کج اندیشانه منحرف در مورد ایشان می بودیم . در آخر باری این عزیز آرزوی توفیق روز افزون و موفقیتهای پی در پی و سلامتی و تندرستی و ثبات در راه انجام تکلیف در جبهه فرهنگی ادبیات انقلاب و دفاع مقدس را خواستارم و دست همکاری و دوستی را از سر ارادت و محبتی خالصانه و برادارانه می فشارم . و ان ینصرالله تنصرکم و یثبت اقدامکم ان شاءالله .

  82. خردادی می‌گوید:

    کاش قدر دونستن رو از لبنانی ها یاد می گرفتیم!!!
    احمدی نژاد همون کسیه که آقا جانم “سید علی”هنوزم ازش تعریف می کنه ومیگه که بر سر اصول انقلاب مونده
    کمی اشتباه قبوله ولی تخریب نه!
    البته قبول دارم که بعصی وقت ها تذکر لازمه ولی ….

  83. هپلی می‌گوید:

    سلام

    لینک قبلی مشکل داشت

    فلذا

    داشته باشد “قطعه ۲۶_چهل سال بعد”

    http://lh4.ggpht.com/_-2RD6PK36YE/TK3wNgPIoKI/AAAAAAAAABc/V0VjxT6pZpc/ghgh.jpg

  84. 313 می‌گوید:

    ه عشق مهدی

    ای رخت رخشنده تر جانا ز (قاف و میم و رِ)

    چشمهایت دلربا چون (گاف و واو و هِ و رِ )

    بر در جود و سخایت حاتم طایی فقیر

    در تحیّر از جمالت (یِ و واو و سین و فِ)

    از لب لعلت نمایان چشمه ی آب بقا

    ای ملقّب در جهان بر (میم و هِ و دال و یِ)

    ظلمت کون و مکان از زلف مشگین فام تو

    خال رخسارت بدلها (کاف و عین و ب و ه)

    بر جهان و اهل او غیر از تو ای جان جهان

    نیست یکتا پیشوایی (میم و صاد و لام و حِ)

    ای مسمّی بر محمّد (ص) همچو ختم انبیا

    وی مکنّی بر ابوالقاسم چو(نون و ب و یِ)

    در سماوات ولایت ای ولی کردگار

    چون مه تابنده ای با (طا و لام و عین و تِ)

    رهروان راه ایمان را نباشد غیر تو

    در جهان آفرینش (رِ و هِ و بِ و رِ )

    تا به کی خون جگر از فرقت رویت خورد

    ای به جسم خستگان جان (شین و یِ و عین و هِ )

    غیر آه آتشین و ناله های جانگداز

    بی گل روی تو کو حاصل ز (عین و میم و رِ )

    ای که اندر ماسوی جانا نباشد غیر تو

    مظهر مردانگی و ( قاف و دال و رِ و تِ )

    گر که با لطف الهی رنجه فرمایی قدم

    سر نگون سازی لوای ظلم و (جیم و واو و رِ )

    گفت«شائق» عاشقم بر صاحب این نام پاک

    ( حِ و ضاد و رِ و تِ و میم و هِ دال و یِ )

    اللهم عجل الولیک الفرج
    این شعری بود که تو وبلاگم کار کرده بودم به نظر خودم که خیلی قشنگ بود به خاطر همین هم تو کامنتهای آینده از آن حزب الله گذاشتمشو تقدیمش کردم به جمع مقدس حزب الله و اینجا هم تقدیم میکنم به همه ی ستاره های حضرت ماه که منتظر خورشیدند
    شهادت کنار شش گوشه نصیبتون
    التماس دعا

  85. رضا می‌گوید:

    خدمت برادر احسان محمدحسنی
    تمام درد شما در سینه ما و همه اشک شما در چشم ما نیز هست. از داداش حسین هم بابت کارکردن این نامه زیبا و دردمندانه تشکر می کنم.

  86. ناشناس می‌گوید:

    *شهید اکبر قدیانی: قطعه۲۶/ ردیف۶۳/ شماره۴۴
    *شهید حسین غلام کبیری: قطعه۵۵/ ردیف۲۴/ شماره۲
    *شهید امیرحسام ذوالعلی: قطعه۲۷/ ردیف۸۴/ شماره۱۴

  87. حسن رمضان زاده می‌گوید:

    برادر احسان محمد حسنی
    دیری است که شما را می شناسم؛ کاش واضح می گفتید که مشکل فعلی ما خود دکتر است و یا مشایی است؟! من بر خلاف شما دیگر به دکتر لااقل در زمینه کارهای هنر متعهد و اصیل اصلا امیدی ندارم.

  88. داوود می‌گوید:

    هم دکتر را قبول داریم و هم همه آنچه شما صادقانه در نامه خود نوشتید. جناب محمد حسنی! کاش هر روز ما ظهر عاشورای فکه بود.دکتر به حمایت شما به همان اندازه نیاز دارد که به نقد شما.

  89. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    قابل توجه دوست عزیزم حسن رمضان زاده
    یک تار موی احمد نژاد شرف داره به کل مدیران اصلاح طلب دزد
    عیب و ایراد هم حتما داره ، سوتی هم میده ، اطرافیانش هم بعضا مورد دارن
    ولی مثل تراکتور داره کار میکنه. توی این قحط الرجالی، محمود غنیمته.
    انشالا انتخابات بعدی وقتی گر گیجه گرفتیم که به کی رای بدیم
    میگیم محمود یادت بخیر

  90. سپهر سخنور می‌گوید:

    با یه کلیپ برای شهدای گمنام آپم خیلی گریه دراره
    ببینید و سازنده ش که ما نیستیم اما دعاش کنید یادی
    از ما هم بکنید

    ضمناً طرح حسین غلام کبیری شهید فتنه ۸۸ ، و طرح شهدا رو هم آپ کردم

    http://arzian.pelakfa.com

    یا علی نظر یادتون نره

  91. صهبا می‌گوید:

    سلام
    باران گرفته است و صدای دختری از اهل آسمان در این سرا پیچیده است …
    پدری برای دختران پاک سرزمینم نامه ای نگاشته است … سطورش را در فضای خانه کوچکم گذاشته ام …

    …و میلادش مبارک …

  92. مهدی می‌گوید:

    برادر بزرگوار
    کتاب نه ده حضرتعالی را امروز خریدم. چاپ هفتمش.در سرزمین خاک و خاطره ؛ اهواز.
    تورقی انداختم به اختصار ؛ با خود گفتم : کاش زودتر خریده بودمش.
    خوشحالم که مولایم را تنها نمی گذاری ؛ خوشحالم که هنوز کسی هست تا زیر بیرق یل باقیمانده ی کاروان مردان ، دلیرانه بایستد.
    خدا توفیق دهد کتاب را نقادانه خواهم خواهند و نظری اگر بود شاگردانه به محضر استاد ارائه خواهیم کرد.

  93. رها می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    روز دختر بر همه دختران ستاره حضرت ماه مبارک
    برای یادآوری بعضی ارزشهای از یاد رفته به رها یه سری بزنید
    محمدی از زنجان
    raha-em.pelakfa.com

  94. سلام. شب خوش و خدا قوت
    واقعا باید گفت حاشا که بسیجی میدان را خالی کند! به آقای محمد حسنی هم باید دست مریزاد و خدا قوت گفت که با این همه مشغله هنوز هم درد را احساس می کنند و نسبت به آن واکنش نشون می دن!
    پیش بینی ۴۰ سال دیگه ی جناب هپلی هم خیلی جالبه خیلی هم طبیعی شما رو پیر کردن!!
    نفستون حق،قلمتون پرشور
    یا علی

  95. لجمن می‌گوید:

    در انتظار حضور امام خامنه ای در قم : http://lajman.blogsky.com/1389/07/15/post-16/

  96. بسم رب المهدی

    این جا …
    اینجا ایران است …
    تهران …
    نگاه نکن که صدایم چند صباحیست از کوچه بغلی کاخ آن ملعون به گوش می رسد …
    اسپری پیدا کنم روی دیوارش بزرگترین ” مرگ ” را می نویسم کنار واژگون ترین ” شاه ” تاریخ …
    مفلوک نمی دانست سنگریزه ای بیش نیست سر راه ابرمرد دوران …
    امـــــــــاممان … روح اللــــــــه …
    خوش به حال حاج علی …
    همان که دلش هوای جماران داشت …
    نگاه نکن به ره جمره رفتگان این روزهایش …
    این حوالی زمانی …

    اللهم عجل لولیک الفرج

  97. پیدای پنهان می‌گوید:

    سلام میگن فائزه هاشمی رفته ریودوژانیرو مهد سرزمین بازیهای ابی چیزی نمی نویسین؟

  98. یک بنده خدا می‌گوید:

    سلام

  99. سحر می‌گوید:

    سلام
    ۶۹ روز تا عاشورا
    .
    حالتون خوبه؟….انشالله هر جا هستید سلامت باشید.

  100. amir می‌گوید:

    سلام بر حسین
    ما کماکان منتظر شما هستیم

  101. amir می‌گوید:

    هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشکر است
    پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است
    با خبر باشــید ای چشم انتظاران ظهــــور
    بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است
    اللهم عجل لولیک الفرج

  102. amir می‌گوید:

    بوی عطر یار دارد جمعه ها
    وعده دیدار دارد جمعه ها
    جمعه ها دل یاد دلبر می کند
    نغمه یابن الحسن سر می کند
    اللهم عجل لولیک الفرج

  103. amir می‌گوید:

    “اگرفرمان دهد رهبر بتازیم اگر او خواهد از ما سر، ببازیم
    وگر صبر و قرار از ما بخواهد بشینیم و بسوزیم و بسازیم

  104. amir می‌گوید:

    “تا روز ظهور منتظر باید بود-نزدیک شده آمدن آن موعود
    آن مرد که پرچم سپرد بر مهدی عج-سید علی خامنه ای خواهد بود”

  105. amir می‌گوید:

    رسول خدا (ص) :

    هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

  106. یکی از پروانه ها می‌گوید:

    سلام
    ساعت :۳:۸
    تعداد افراد نماز شب خوان ۳نفر

  107. زائر می‌گوید:

    سلام آقاحسین خیلی دوست دارم به وبلاگ بنده هم بیاین و درمورد سبک نوشتنم نظر بدین.امیدوارم شهید بشی.یاعلی

  108. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    ساعت ۳:۵۵ دقیقه صبح
    و باز هم خبری از شما نشد.
    و باز هم خواب ما را فرا گرفت.
    پایدار باشید
    التماس دعا
    یا علی

  109. amir می‌گوید:

    بازدید امروز: ۵۰۴
    بازدید دیروز: ۳۲۲۶
    افراد آنلاین: ۳
    بازدید کل: ۸۲۲۱۸۰

  110. سلام بر حسین
    گرچه بود و نبود ما برای شما شاید مهم نباشد اما ما از شما روحیه می گیریم آقا حسین
    این مدت نمی دانم چه گذشته یا شاید آیین نامه داخلی برای این قطعه مقدس تنظیم شده باشد
    ولی ما از سر ارادت به این قطعه می آییم و چه اهمیتی دارد که کسی چه خیال کند
    برادرم، حسین جان
    قلمت برای خودت نیست، می خواهی راضی باش، می خواهی نباش
    من با افتخار کلمات تو را به فرق طلبه های بی خردی می کوبم که این روز ها برایمان شاخ و شانه می کشند
    این روزها برای آمدن آقا هزار زخم زبان می خوریم
    که اگر برای آمدن امام زمانتان این قدر کار کرده بودید، چنین و چنان
    خلاصه اگر مرهم نه ای بر زخم قلبم، نمک پاش دل ریشم نباش حسین جان
    من به شما و کلمات مقدسی که از قلمت می تراود خیلی نیازمندم
    البته حق داری جواب ندهی چون بی وفایی دیده ای از این عباس
    http://eslami1414.persiangig.com/image/poster%20agha%20web.jpg
    اللهم تقبل منا هذا القلیل

  111. محمد می‌گوید:

    ای بابا
    دکی جون هر کی دوست داری ول کن این مشایی رو تو رو خدا ول کن

  112. السلام علیک یا بنت موسی بن جعفر
    http://eslami1414.persiangig.com/image/milad%20bibi.jpg
    تو آمدی که رحمت دنیای ما شوی
    منجی تا قیامت کبری ما شوی
    تو خانمی و جلوه ی بالای هر سری
    اصلا عجیب نیست که آقای ما شوی
    تو آمدی که با برکات نسیمی ات
    روزی یا امام رضاهای ما شوی
    اصلا قرار بود در ایران زمین ما
    چون فاطمه بیایی و زهرای ما شوی
    مهمان چند روزه ایران خوش آمدی
    همشیره امام خراسان خوش آمدی

  113. نیما می‌گوید:

    سلام . با ” سلام آقای خواص ” به روزم . منتظرتان هستم .

  114. yakooza می‌گوید:

    جبهه دانشگاه ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی است. جبهه میعاد گاه عاشقان شهادت است.جبهه جای وصال است. جبهه جای دیدار عاشق و معشوق است. ولادت با سعادت حضرت معصومه به تمامی فدائیان امام سید علی مبارک باد.

  115. 313 می‌گوید:

    سلام
    فکر کنم بیشتر ستاره ها قم باشن !!!
    ما که نتونستیم و نمیتونیم بریم قم حضور داشته باشیم حداقل اینج باشیم
    ولی خداییش آقای قدیانی رزمنده های خوبی دارید
    انصافا تو این دو روزی که نیستید افراد آنلاین همچنان هستند. این یعنی اینکه :
    درس معلم ار بود زمزمه ی محبتی
    جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را
    شهادت کنار شش گوشه نصیبتون

  116. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام.
    روز به خیر.
    با مطلبی به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید مجید پازوکی به روزم…

  117. گروه دیده ور می‌گوید:

    سلام علیکم
    ………………………………………………………………………………………………
    با روح الله(ره)
    ………………………………………………………………………………………………
    خداوندا، تو مى‏دانى که ما سر سازش با کفر را نداریم ..
    مردم عزیز و شریف ایران، من فرد فرد شما را چون فرزندان خویش مى‏دانم. و شما مى‏دانید که من به شما عشق مى‏ورزم؛ و شما را مى‏شناسم؛ شما هم مرا مى‏شناسید. در شرایط کنونى آنچه موجب امر شد تکلیف الهى‏ام بود. شما مى‏دانید که من با شما پیمان بسته بودم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس بجنگم؛ اما تصمیم امروز فقط براى تشخیص مصلحت بود؛ و تنها به امید رحمت و رضاى او از هر آنچه گفتم گذشتم؛ و اگر آبرویى داشته‏ام با خدا معامله کرده‏ام. عزیزانم، شما مى‏دانید که تلاش کرده‏ام که راحتى خود را بر رضایت حق و راحتى شما مقدّم ندارم. خداوندا، تو مى‏دانى که ما سر سازش با کفر را نداریم .. صحیفه امام،ج‏۲۱،ص ۹۵ پیام به ملت ایران (قبول قطعنامه ۵۹۸)
    ………………………………………………………………………………………………
    موفق موید

  118. جانم فدای رهبرم می‌گوید:

    سلام داداش حسین.خوبی برادر؟کجایی پیدات نیست اخوی؟جدی نگرانتم،نری شهید بشی،حالا زوده ها،میگم حداقل یه جواب بده این جماعت باتوم به دستو از نگرانی در بیار،فدات

  119. نسترن می‌گوید:

    خوبی این نامه به این است که تنها از زاویه مشایی، به نقد دکتر احمدی نژاد نپرداخته. باید فبول کنیم که همه انقادات فرهنگی ما به دولتی که برآمده از رای و دعای خودمان بوده، محدود به اسفندیار نمی شود و خود دکتر هم اندازه مسائل اقتصادی و معیشتی برای دغدغه های فرهنگی ما وقت نمی گذارد و گاه حتی دیده شده نقد ما برای ایشان ارزش حتی خواندن هم ندارد. با این همه باید از نویسنده این نامه احسان محمد حسنی و همچنین داداش حسین تشکر کرد.

  120. عباسی می‌گوید:

    این نامه حرف همه بچه بسیجی هاست و دکتر را باید منهای مشایی کرد تا دوباره بوی رجایی دهد.

  121. مهاجر می‌گوید:

    با سلام خدمت جناب احسان محمدحسنی
    دیری است با شما و از فرهنگسرای پایداری آشنایم. کاش شما گرد رئیس جمهور بودید نه مشایی جلد دکتر. شما باید خودتان و روحیه تان را به دولت تحمیل کنید و الا به رنگ ننگ می زند مشایی فرهنگ این دولت را. شما هم در کم کاری های فرهنگی این دولت مقصرید. شب آفتابی را شما باید جهانی کنید و دکتر را باید قانع کنید به این کار. شما می توانید ای مدیر جوانی که همزمان بوی شجاعت و تعهد می دهید.

  122. amir می‌گوید:

    سلام داداش جان
    خوبی عزیز
    یه خبری چیزی

  123. منتظر خورشید می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    سلام علیکم
    خطاب به خردادی عزیز
    جانا سخن از زبان ما میگویی

  124. عزیز می‌گوید:

    سلام به داداش حسین و بچه های قطعه ۲۶
    بچه فکر کنم داداش حسین زودتر از آقا رفتند قم تا با بروبچه های قم شهر را آب و جارو کنند.
    عوضش وقتی اومد حسابی قبراق و سرحال هست هرچی باشه مولا و رهبرش را دیده با سفرنامه قم می آید می دانید که داداش سوغات بچه های قطعه را فراموش نمی کند.داداش موقع دیدار چهره نورانی ماه ما بچه های قطعه را فراموش نکنید. “بابای ماست خامنه ای”
    درنبودن برادر سیداحمد
    بازدید امروز: ۱۹۹۵
    افراد آنلاین: ۲۱
    بازدید کل: ۸۲۳۶۷۱
    خدا یار و یاور داداش حسین التماس دعا

  125. یار بی یاور می‌گوید:

    یه سوال :چرا دیگه روز شمار عاشورا نمیگذارید؟

    ۶۹ روز تا عاشورا
    .
    .
    .

    تا هفته دیگه …..و متون زیبای دیگه…
    قلمتون مستدام….
    التماس دعا….

  126. ر.ر می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    پیشا پیش میلاد نور دیده رضا، کعبه دل‏ها، حضرت معصومه علیهاالسلام خجسته باد.
    .

    اى دختر و خواهر ولایت / آیینه مادر ولایت

    بر ارض و سما ملیکه در قم / آرام دل امام هفتم

    معصومه به کتیبه و به عصمت / افتاده به خاک پایت عفت

    گفتند و شنیده اند ز آغاز / کز قم به جنان درى شود باز

    حاجت نبود مرا برآن در / قم باشدم از بهشت بهتر

    قم قبله خازن بهشت است / این جا سخن از بهشت، زشت است . . .

    .

    .

  127. ع م می‌گوید:

    سلام. میدونم که شما حتی بین همسنگرانتان هم نظرات برخی ها را ثبت نمیکنید اما میگم : به نظر من این خطابه گویی در وبلاگ شما خود تبلیغ و ترویج مخالفت با دولت است و با این مطلب اگر کسی هم ….

  128. یار دبستانی می‌گوید:

    سلام و خدا قوت
    دو سه روزی غائب بودم ، با برو بچ مشغول تدارکات گوشه ی کوچکی از میزبانی میهمانی ماهیم به قم . فعلا دلتون بسوزه تا بعد ….
    فقط ۴ روز تا عاشقی

  129. بشری می‌گوید:

    سلام بر حضرت ماه
    سلام بر شما ستاره های حضرت ماه و دلبر

  130. چای پولکی می‌گوید:

    سلام.میلاد دردانه خواهر امام مهربانمون امام رضا(ع) بر همه اهالی قطعه ۲۶ مبارک باد. شنیده ام که بلاگفا مشکل داره؟! راسته؟! اگه بخوایم وبلاگمون رو تغییر بدیم پرشین بلاگ بهتره یا میهن بلاگ یا . . .؟ ممنون می شم مثل همیشه صریح و بی رودربایستی جواب بدین. با آرزوی عاقبت بخیری برای شما. التماس دعا

  131. علی موسوی می‌گوید:

    وبلاگ “دیر عمار” با مطلب:
    “هوس بهار کردم” به روز شد.
    http://deyreamar.wordpress.com/

  132. سحر می‌گوید:

    سلام عرض شد

  133. 313 می‌گوید:

    خدا رو شکر باز یه سری تأیید شد از نگرانی در اومدیم
    الحمدلله
    خداروشکر
    شهادت کنار شش گوشه نصیبتون

  134. طاهره فتاحی می‌گوید:

    اینم عکس آقای محمدحسنی:
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/8046/B/khamenei-880624-1-027.jpg
    کسی که بین شریفی نیا و طالب زاده نشسته احسان محمدحسنی یه…

  135. amir می‌گوید:

    شناسایی (گفت و شنود)

    گفت: اخیراً مقامات امنیتی انگلیس به مهاجرانی و کدیور توصیه کرده اند که بیشترین فعالیت سایت جرس را به نقض حقوق بشر در ایران اختصاص بدهند.
    گفتم: چطور مگه؟! چی شده؟!
    گفت: یکی از بهائیان فراری و همکار سایت جرس می گوید؛ موسوی و خاتمی و کروبی دیگر جایگاهی ندارند و دولت انگلیس معتقد است که اپوزیسیون باید روی موضوع دیگری تمرکز کند.
    گفتم: حیوونکی بهاءالله و کدیور افندی، با پیشنهاد درازگوش تراوا، حسابی سنگ روی یخ شده اند و حالا باید به دستور انگلیسی ها پالون خر «تراوا» را کنار بگذارند و کت و شلوار حقوق بشر بپوشند!
    گفت: ظاهرا مقامات امنیتی انگلیس هم فهمیده اند که ماموران بی عرضه آنها بدجوری لو رفته اند.
    گفتم: چه عرض کنم؟! یارو با پدرخوانده اش برای دزدی وارد خانه ای شده بود. صاحبخانه که بر اثر سر و صدا از خواب پریده بود، به تعقیب آنها پرداخت و خطاب به آنها گفت؛ گوساله! وایستا ببینم! و یارو به پدرخوانده اش گفت من لو رفتم! تو فرار کن!

  136. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    اای بابا
    یه شب دیگه اومد و رفت و ما ضایع شدندی
    شما نیامدندی.
    پس شب شما بخیر و خوشی و سلامتی.
    التماس دعا
    یا علی

  137. amir می‌گوید:

    بازدید امروز: ۲۵۴
    بازدید دیروز: ۲۶۷۵
    افراد آنلاین: ۳
    بازدید کل: ۸۲۴۶۰۵
    وتو چه میدانی که ما همچنان منتظریم >
    مثل اینکه اقا امروز میروند قم
    خوش به حال دوستان قمی
    حاجی شما رفتی ایا؟
    میبینی هر وقت نیستی قطعه خلوت و سوت و کوره
    ولی ما هستیم هیچ جا نمیریم همینجا منتظر شما هستیم

  138. amir می‌گوید:

    ای جهان بشنو ما میراث دار خیبریم
    اهل پیکاریم و صوفی نیستیم
    ما ز نسل همت و فهمیده ایم
    همچون شمشیریم، صیقل دیده ایم
    همچون طوفانیم در موج بلا
    اولین سرمشقمان کرببلا

  139. سحر می‌گوید:

    داشت یادم میرفت….۶۸ روز تا عاشورا

    شب بخیر!

  140. amir می‌گوید:

    . پیامبر اکرم (ص) فرمود :
    ” بر یهود و نصارا سلام کنید و بر یهود امّت من سلام نکنید. پرسیدند : ای پیامبر ! یهود امت تو چه کسانی هستند؟ فرمود : آن ها که صدای اذان و اقامه را می شنوند ولی در نماز جماعت حاضر نمی شوند. ”
    (لئالی الاخبار، ج ۴، ص ۲۰۴)

  141. amir می‌گوید:

    حق گفته اند فاطمه دومین تویی / این گفته ام چگونه به اثبات می رسد؟

    از بس که از ضریح شما بر مشام جان / عطر مزار مادر سادات می رسد
    /////
    http://snn.ir/graphic/poster/snn/Hazrat%20Masoome%2001-f.jpg

  142. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    از مطلب جدید خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  143. فطرس ملک می‌گوید:

    ۶۸ روز مانده تا عاشورا
    .
    لبیک یا حسین

  144. فطرس ملک می‌گوید:

    مرغ دلم راهی قم می شود در حرم امن تو گم می شود
    عمه ی سادات سلام علیک روح عبادات سلام علیک

  145. فطرس ملک می‌گوید:

    و سلام خدا بر شهیدان

    دیروز از هرچه بود گذشتیم
    امروز از هر چه بودیم

    آنجا پشت خاکریز بودیم
    و
    اینجا در پناه میز

    دیروز دنبال گمنامی بودیم
    و

    امروزمواظبیم ناممان گم نشود

    جبهه بوی ایمان می داد
    و
    اینجا ایمانمان بو می دهد

    الهی نصیرمان باش
    تا بصیر گردیم
    و

    آزادمان کن تا اسیر نگردیم

    از فرمایشات سردارسرلشگر شهید شوشتری رحمت الهی به روح پاکش

    شادی روح تمامی شهدا از هابیل تا … صلوات

  146. فطرس ملک می‌گوید:

    ***سال شمار دفاع مقدس***

    ● ۱۵/۷/۱۳۵۹ هـ..ش:

    نخستین حمله هوایی عراق به مناطق مسکونی اندیمشک.

    ● ۱۶/۷/۱۳۵۹ هـ..ش:

    حمله موشکی عراق به مناطق مسکونی دزفول، که شهادت ۱۰۵ نفر و مجروح شدن حدود ۳۰۰ نفر را به دنبال داشت.

    ● ۱۶ /۷/ ۱۳۶۵ هـ .ش:

    تصویب قطعنامه ۵۸۸، در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد جنگ تحمیلی عراق به ایران، درباره درخواست پرهیز از جنگ و حل صلح آمیز اختلاف‌ها و پذیرش فوری قطعنامه ۵۸۲، ولی از اعلام نام کشور متجاوز پرهیز کرد و جمهوری اسلامی ایران نیز آن را نپذیرفت.

    ● ۱۵ /۷/ ۱۳۶۶ هـ .ش:

    اعلام حمایت کویت از عراق در جنگ با ایران و تأیید اقدامات آمریکا بر ضد ایران، در سخنان سفیر کویت در آمریکا.

    ● ۱۶ /۷/ ۱۳۶۶ هـ .ش:

    عراق منطقه سومار را بمباران شیمیایی کرد.

  147. فطرس ملک می‌گوید:

    با نسیم گل معطر شد فضا
    از وجود فاطمه اخت الرضا
    دخت معصومی و خود معصومه ای
    در جوار تو عجب دارد صفا
    ما به درگاه تو رو آورده ایم
    تو شفیعی بهر ما اشفعی لنا
    مهر تو بر سینه ام گشته اجین
    کی دلم گردد ز مهر تو جدا
    چشم امید من و احسان تو
    از کرم بنما روا حاجات ما

  148. خط شکن می‌گوید:

    بنا به چند دلیل ازت شاکی ام:
    ۱- کامنت قبلی من خصوصی بود و بزرگ نوشته بودم خصوصی. چرا عمومی شد؟
    ۲- فکر می کنم ادب حکم می کرد که جوابی هر چند کوتاه به کامنت قبلی حقیر می دادید.
    ۳- …
    یا حق

  149. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    سلام به داداش حسین بچه بسیجی ها و همه ستاره های حضرت ماه
    روز میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) رو به همه بچه های قطعه و ستاره های حضرت ماه تبریک می گم و از همه اونهایی که این روز عزیز رو در مرقد مطهر خانوم فاطمه معصومه (س) هستند و به زیارت ایشون مشرف شدند می خوام نائب الزیاره ما هم باشند . سلام ما رو هم به حضرتش برسونید .
    التماس دعای مخصوص
    فدایی حضرت ماه

  150. فاطیما می‌گوید:

    سلام…

    میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها بر شما مبارک…

    —–
    والعاقبه للمتقین
    یاعلی

  151. فاطیما می‌گوید:

    خدا قوت برادر…دارم شروع میکنم به خوندن مطلبتون …!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ……….گرمی لبخند “مهدی فاطمه” همیشه همراهتون…


    و العاقبه للمتقین
    یاعلی

  152. علیرضا غفاری خو می‌گوید:

    سلام حسین جان داداش قسمت ارتباط با منو چک نمی کنی
    برات میل گذاشتیم ولی خبری نشد داداش. یه نگاه بنداز

  153. الف م می‌گوید:

    سلام میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) بر شما مبارک .
    به نظرتون تو این برحه از زمان چی میتونه شهدا رو خوشحال کنه ؟
    شهادت نصیبتون و التماس دعا .[گل]

  154. علی ... روان ستان می‌گوید:

    سلام
    نامه ای از سر درد که حقیقتا دل انسان را بدرد می آورد .
    البته اگر در این وانفسا دلی برایمان باقی مانده باشد.
    یا علی

  155. آشنا می‌گوید:

    اللهم ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

    از روز اول ذیقعده به مدت ۴۰ صد مرتبه روز خاتمه روز عرفه

    می شود لایق دیدار مولا شویم ؟؟؟

  156. سیداحمد می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین عزیز و همه دوستان.
    عرض ادب و ارادت.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  157. گروه دیده ور می‌گوید:

    سلام علیکم
    با روح الله(ره) :
    ما نباید قناعت به این بکنیم که در عصر خودمان جمهورى اسلامى محقق شده است. ما براى عصرهاى بعد باید حالا فکر بکنیم. یعنى ما همان طورى که خودمان مقاصدى داریم و روى آن مقاصد این نهضت را کردیم، اعقاب ما هم همان مقاصد را دارند؛ و آنها هم احتیاج دارند به اینکه اجتماع داشته باشند، بینش داشته باشند، که بتوانند این چیزى را که شماها به دست آوردید آنها نگهدارى کنند. و آن قضیه تربیت و تعلیم است که تربیت و تعلیم باید طورى باشد که مسیرش مسیر همین نهضت باشد، و دنباله همین مسائلى که درست کردید باشد ..
    حصزت امام خمینی(س)
    موفق موید

  158. گروه دیده ور می‌گوید:

    با امام حضرت ماه :
    .
    .
    .
    این بخش به پیامهای دیده وری ما برای داداش حسین اضافه شد .

    معارضه‌‌ى با نظام، یک سابقه‌‌ى سى ساله در این انقلاب دارد؛ چیز جدیدى نیست. اَشکال معارضه گوناگون بوده است، اما همیشه بوده است؛ شدتاً، ضعفاً، متناسب با وضعیت ما در داخل بوده. هر جا احساس کردند و هر وقت احساس کردند میتوانند حضور قوى‌‌ترى پیدا کنند، ضربه‌‌اى را که میتوانستند – به خیال خود – وارد کردند. و انقلاب هم در طول این سى سال در مقابل این ضربات ایستاده است؛ نه فقط ضعیف نشده، بلکه روز به روز بحمداللَّه کشور و نظام جمهورى اسلامى قوى‌‌تر هم شده. منتها یک نکته وجود دارد و او این است که هر چه ما در نظام جمهورى اسلامى، توانستیم ریشه‌‌ى خودمان را عمیق‌‌تر کنیم و پیشتر برویم و کارهایمان را پیچیده‌‌تر بکنیم، توطئه‌‌ى دشمن هم پیچیده‌‌تر شده است؛ این را باید توجه داشت. درست است که ما تجربه‌‌ى غلبه‌‌ى بر چالشهاى تحمیل شده را داریم – نه فقط در یک مورد و دو مورد؛ در تمام این سى سال، تجربه‌‌ى نظام جمهورى اسلامى، تجربه‌‌ى غلبه بر چالشها و بر معارضه‌‌ها و دشمنى‌‌هاست – ولى بایستى توجه کرد که – همانطور که اشاره فرمودند – دشمن، «من نام لم ینم عنه»؛ بیدار است؛ خبرهائى که از مراکز حساس سیاسى و امنیتى دنیا به دست ما میرسد، نشان میدهد که دستگاه‌‌هاى عظیمى، گسترده‌‌اى، با بودجه‌‌هاى کلانى، به طور دائم متوجه به نظام جمهورى اسلامى هستند؛ با انگیزه‌‌هائى که دارند، که گفته شده است و معلوم است براى ما و شما. دارند کار میکنند؛ هر روز طرحى را به میدان مى‌‌آورند و هر روز عرصه‌‌ى جدیدى را در مقابل جمهورى اسلامى مى‌‌آرایند. و این ادامه هم پیدا خواهد کرد، تا وقتى که مأیوس بشوند؛ آن وقتى که نظام جمهورى اسلامى به نصابهاى مشخصى در زمینه‌‌هاى سیاسى، در زمینه‌‌هاى اقتصادى، در زمینه‌‌هاى امنیتى، در زمینه‌‌هاى علمى، در زمینه‌‌هاى اخلاقى برسد. تا جمهورى اسلامى به این نصابهاى معین نرسیده است، اینها ادامه پیدا خواهد کرد؛ به آنجا که رسیدیم، دشمن طبعاً مأیوس خواهد شد و واقعیت را به طور کامل خواهد پذیرفت. به هر حال امروز توطئه‌‌ى دشمن، توطئه‌‌ى پیچیده‌‌اى است.

    ما باید جوانب این توطئه را بروشنى بشناسیم و بشناسانیم؛ وظیفه‌‌ى ما این است. امروز جنگ نظامى با ما خیلى محتمل نیست – نمیگوئیم بکلى منتفى است، اما خیلى محتمل نیست – لکن جنگى که وجود دارد، از جنگ نظامى اگر خطرش بیشتر نباشد، کمتر نیست؛ اگر احتیاط بیشترى نخواهد، کمتر نمیخواهد. در جنگ نظامى دشمن به سراغ سنگرهاى مرزى ما مى‌‌آید، مراکز مرزى ما را سعى میکند منهدم بکند تا بتواند در مرز نفوذ کند؛ در جنگ روانى و آنچه که امروز به او جنگ نرم گفته میشود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهاى معنوى مى‌‌آید که آنها را منهدم کند؛ به سراغ ایمانها، معرفتها، عزمها، پایه‌‌ها و ارکان اساسى یک نظام و یک کشور؛ دشمن به سراغ اینها مى‌‌آید که اینها را منهدم بکند و نقاط قوت را در تبلیغات خود به نقاط ضعف تبدیل کند؛ فرصتهاى یک نظام را به تهدید تبدیل کند. این کارهائى است که دارند میکنند؛ در این کار تجربه هم دارند، تلاش هم زیاد دارند میکنند، ابزار فراوانى هم در اختیارشان هست. باید ابعاد دشمن و ابعاد دشمنى را بدانیم تا بتوانیم بر او فائق بیائیم. البته ما مدد الهى داریم، کمک غیبى داریم بدون شک؛ این را انسان دارد مشاهده میکند؛ لکن ما مادامى که هوشیارانه، آگاهانه در میدان نباشیم، تدبیر لازم را به کار نبریم، کمک الهى به سراغ ما نخواهد آمد.

    بیانات حضرت آقا(حفظه الله تعالی) در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری-۲/۷/۱۳۸۸

  159. 313 می‌گوید:

    سلام سلام سلام
    اعیاد دهه ی کرامت بر همه ستاره ها مبارک
    من که عیدیم رو گرفتم!!!!!!!!!!رفته بودم بیت رهبری دیدار امام خامنه ای،دیدار حضرت ماه
    اونجا به یاد همه ستاره بودم وقتی که به چهره ی نورانی آقا نگاه میکردم
    آخیییییییییییییییی:یه پسر بچه ۳-۴ ساله اونجا بود گریه میکرد و به خادمهای بیت میگفت من ۲۰ساله بغل آقا نرفتم! انقدر با سوز میگفت که اشک ما رو هم در آورده بود
    شهادت کنار شش گوشه نصیبتون

  160. مبشر می‌گوید:

    از والفجر مقدماتی در فکه که به گردان تخریب آمد تا ۱۷ مهر ۸۰ که به یاران شهیدش پیوست، نوزده سال گذشت تا دوباره در فکه آنچه به دنبالش بود رسید.

    از فکه تا فکه… را
    در http://mobasher.pelakfa.comبخوانید.

  161. سید جلال خوش لهجه می‌گوید:

    ناگفته‌های آیت‌الله یزدی در مورد هاشمی و مشایی؛
    هاشمی دنبال شورای رهبری بود که با آن مخالف بودیم و هستیم/ سران فتنه به پشتیبانی هاشمی خیلی کارها کردند

    آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگویی ضمن بیان برخی ناگفته‌ها و خاطرات نقل نشده در مورد این جامعه، مجلس خبرگان، نحوه ارتباط با آقای هاشمی رفسنجانی و دولت، انتقادات صریحی نیز در مورد برخی عقاید و رفتارهای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد.

    به گزارش رجانیوز، بخش‌های مهم این گفت‌وگو به نقل از هفته نامه پنجره در ادامه آمده است:

    ساواک چگونه توانست اعضای جامعه مدرسین را شناسایی کند؟

    آن‎ها در منزل آیت‌ا… آذری قمی اساسنامه جامعه مدرسین را پیدا کردند و در حقیقت این موضوع سبب شد همه افرادی را که نام‎شان در اساسنامه آمده بود، تبعید کنند که بنده نیز از جمله تبعیدی‌ها بودم. بعد ازتبعید شرایطی پیش آمد که کلیه بیانیه‎هایی که توسط حضرت امام به‎خصوص در دوران تبعید منتشر می‌شد، پس از ورود به منزل ما، پخش می‌شد.

    در مورد انتخاب آیت‌ا… خامنه‌ای به‎عنوان رهبری، ظاهرا برخی از اعضای جامعه مانند آقای آذری قمی مخالفت‎هایی داشتند؟

    خیر، مخالفت داشتن، یک مسئله و فکر تشکیل شورای رهبری مسئله‌ای دیگر است که بیشتر از طرف آقای هاشمی سرچشمه گرفته بود و در این رابطه، همان زمان، اکثر اعضای جامعه مدرسین مخالفت کردند. در حال حاضر هم که دوباره آقای هاشمی این مباحث را مطرح می‌کند، باز هم ما مخالفیم و بعدا هم مخالف خواهیم بود. به این علت که مسئله تشکیل شورای رهبری مبنای فقهی و علمی ندارد، بلکه مبنای روشنفکری دارد، چون یک مجتهد هیچ‎وقت نمی‌تواند مقلد باشد و با نظر شورایی بحث کند.

    به‎نظر شما علت طرح چنین مبحثی از سوی آقای هاشمی، ناشی از چه مسئله‌ای‎ست؟

    آقای هاشمی کمی کلی‎گراست و همین مسائل سبب می‌شود، بحث‌هایی را برای خود پیش بیاورد.

    نحوه عملکرد آقای هاشمی در بعد از انتخابات ریاست‎جمهوری دهم چگونه بوده است؟

    در جریان فتنه، سران فتنه به پشتیبانی آقای هاشمی خیلی کارها کردند و آقای هاشمی اساسا یک نوع تفکر داشته و دارد که هیچ ربطی به جامعه مدرسین ندارد. ایشان هیچ وقت عضو جامعه مدرسین نبوده و همیشه عضو جامعه روحانیت مبارز بوده و در آن‌جا نیز همیشه این بحث‌ها با ایشان وجود داشته است.

    علت عدم شرکت شما در اجلاسیه خبرگان سال قبل چه بود؟ آیا به‎خاطر کسالت بوده است؟

    بله، اما عدم حضور بنده به علت اختلاف با آقای هاشمی بود. در حقیقت شبی که صبح‎اش اجلاس مجلس خبرگان رهبری آغاز به کار می‌کرد، طبق رسمی که از زمان آیت‌ا… مشکینی رییس پیشین مجلس خبرگان بود، صحبتی با رییس مجلس برای تعیین محورهای سخنرانی افتتاحیه می‌شد. همه اعضا آن شب بودند و بنده به ایشان گفتم که جناب آقای هاشمی رسم بوده که شب قبل از شروع اجلاس، دوستان هیئت رییسه، محورهای سخنرانی را از رییس پرسیده و نظر می‌داده‌اند. آقای هاشمی یک‎سری مسائلی را مطرح کرد که از دید ما دست سوم و چهارم بود، بنده گفتم آقای هاشمی هیچ تعارفی نداریم این سخنان بیانش در مدرسه درست است، ولی شما باید فاصله‎تان را با رهبری کم کنید، فاصله شما با رهبری زیاد است، در این شرایط اگر شما فاصله‎تان را با رهبری کم کنید، به‎خصوص در جلسه و قبل از نطق‎تان، حتما می‌توانید جلسه را خوب اداره کنید و بنده با توجه به ارتباطی که با اعضا دارم و گفت‌وگوهای تلفنی و حضوری، پیش‎بینی می‌کنم جلسه فردا خالی از تشنج نخواهد بود؛ به این دلیل که شما با رهبری فاصله گرفته‎اید و در حقیقت یک نوع برداشت‎هایی از این فاصله و سکوت‎تان شده. شما در نطق افتتاحیه، فاصله‎تان را با رهبری کم کنید. بالاخره آن شب در کمیسیون سه نفره‌ای که بنده عضو آن بودم و این مباحث با آقای هاشمی طرح شد، به علت این‌که بنده ناراحت شدم، آخرش ایشان گفت که ادبیات فلانی را قبول ندارم و به یک شکلی مطلب را خواهم گفت که این مسئله‌ای که شماها می‌گویید حل شود. بنده همان شب از سر سفره نتوانستم بلند شوم و در حقیقت دچار بیماری شدم که هنوز هم آثار آن باقی مانده. ولی خوشبختانه مقام معظم رهبری تدبیرهای بسیار خوبی داشتند و تبیین کردند که حساب ایشان از سران فتنه جداست و در نهایت این اواخر دوستان گفتند که شما حساب‎تان را از فرزندان‎تان جدا کنید، زیرا شما یک موقعیت و فرزندان‎تان موقعیت دیگری دارند.

    به‎نظر می‎رسد، شما هم رابطه‎تان با آقای هاشمی بهتر شده است؟

    ما رابطه‎مان با آقای هاشمی همیشه خوب بوده، البته اختلاف هم داشتیم؛ در حال حاضر، هم رابطه‎مان خوب است و اختلاف هم داریم. در مجلس هم که ایشان رییس بود و بنده نایب‎رییس، همیشه با هم اختلاف داشتیم. به ایشان می‌گفتم این روشنفکربازی‎ها اسمش اجتهاد نیست و آقای هاشمی می‌گفت مجتهدین گفته‌اند، اجتهاد مبنای خاصی دارد. در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به‎عنوان عضو شورای نگهبان شرکت می‌کردم. بارها با آقای هاشمی این بحث‌ها را داشتم که آقای هاشمی شما این‌جا حق ندارید که بگویید این خلاف شرع است یا خیر؛ این‌جا مجمع تشخیص مصلحت نظام است و تشخیص خلاف شرع بودن یا نبودن مربوط به شورای نگهبان است و آقای هاشمی می‌گفت نه حالا این‌جا بحث می‌کنیم، شاید در رأی‎گیری تأثیری داشته باشد که بنده می‌گفتم این خلاف است و اشکال شرعی دارد و شما حق ندارید این مسائل را مطرح کنید. با این اوصاف ما با هم دوست هستیم. البته نویسنده‌ای گفته که قضیه ما با لبخند حل می‌شود که این مطلب صحیح نیست، زیرا قضیه ما با ایشان حل شدنی نیست، آقای هاشمی یک نوع تفکری دارد و ما هم یک تفکر دیگر، اما در عین‎حال ایشان یک روحانی سابقه‎دار، مبارز و خدوم در کشور است که ما روشش را نمی‌پسندیم و با خودش هم صحبت کرده‎ایم، ولی تخریبش را هم جایز نمی‌دانیم.

    در مقطعی که آقای خاتمی برای ریاست‌جمهوری کاندیدا شدند، شما از آقای ناطق حمایت کردید؛ این حمایت براساس چه تحلیلی بود؟

    تحلیل لازم نداشت؛ کار ایشان را در دوره مجلس دیده بودیم و با هم معاشرت داشتیم و رفتار ایشان را دیده بودیم. در این جهت از وی حمایت کردیم.

    در حال حاضر هم نسبت به آقای ناطق نوری این نظر را دارید؟

    آقای ناطق امروز، غیر از آقای ناطق پنج سال پیش است، مثل آقای هاشمی که غیر از آقای هاشمی ۱۰ سال پیش است.

    چه تفاوتی دارند؟

    مگر می‌شود شما همان فرد چند سال پیش باشید، مسلما فکرتان خیلی فرق کرده است.

    در حال حاضر افکار و عملکرد ناطق نوری را تأیید می‌کنید؟

    الان روش آقای ناطق نوری را تأیید نمی‌کنم.

    علت این موضوع چیست؟

    زیرا بدون علت از دوستانش کناره‌گیری کرده، به‎خاطر یک‎سری مسائلی که جزیی است. در نظام سیاسی و زندگی نباید به جزییات به این اندازه توجه کرد و آن جمله معروف که می‌گویند فروعات را با اصول از هم جدا کنید، بیشتر به همین مسئله تأکید دارد و آن‎ها که در متن جریان هستند، متوجه می‌شوند که معنای اصول و فروعات با هم چیست.

    یک بخش از دوران ریاست شما بر قوه قضاییه همزمان بود با دوران ریاست‎جمهوری آقای خاتمی. از نظر شما به‎عنوان رییس یکی از قوا، دولت آقای خاتمی در آن زمان دارای چه نقاط قوت و ضعفی بود؟

    همین دعوایی که در حال حاضر با ایشان داریم، آن زمان هم بود و اساسا به این علت بود که مقدس‎ترین چیزها در دوران آقای خاتمی زیر سئوال رفت. ما هم در حد خودمان با هر کس که می‌بایست برخورد کنیم از نظر قضایی برخورد داشتیم.

    برخورد قضایی در زمان دولت آقای هاشمی هم صورت می‌گرفت؟

    چه در دولت آقای هاشمی، چه در دولت آقای خاتمی و چه در دولت آقای احمدی‎نژاد، آن چیزی که عقیدمان از نظر مبانی اسلامی بوده، عمل می‌کنیم. مثلا در دوران آقای هاشمی، ایشان طرفدار آقای کرباسچی بود و ما هم سخت مخالف این قضیه بودیم و در مرحله بحث به نقطه حساسی رسید و ایشان آن‎را در محضر رهبری طرح کرد و ما هم در محضر رهبری گفتیم که به نظر ما رهبری نباید در این مسئله وارد شود، زیرا در دنیا رییس‎جمهوری را محاکمه می‌کنند، آب از آب تکان نمی‌خورد، اما آقای هاشمی می‌گوید اگر شهردار را محاکمه کنید، کشور به هم می‌ریزد؛ نخیر، کشور به هم نمی‌ریزد، زیرا ما برخلاف نظر آقای هاشمی شهردار را محاکمه کردیم و اتفاقی هم نیفتاد.

    در آن دوران رابطه با نمایندگان مجلس ششم به چه صورت بود؟

    در خاطرم هست که هیئت‎رییسه مجلس یک مهمانی معروفی برای افراد مؤثر کشور، از جمله اعضای شورای نگهبان برگزار کردند. در آن مهمانی که رییسش آقای بهزاد نبوی بود، این موضوع را دنبال می‌کردند که به‎نحوی حاکمیت را در خصوص کارهایی که انجام می‌دهند، اقناع کنند. در این مراسم مرحوم زواره‌ای هم همراه بنده بود، آقای بهزاد نبوی می‌خواست مراسم را با تشریفات فراوان برگزار کند که بنده همان‎جا به تشریفات اعتراض کردم و قبل از این‌که سفره بر چیده شود، از سر سفره عقب نشستم و گفتم تشریفات را کنار بگذارید و بحث را شروع کنید. بحث را شروع کردند و ما مخالفت صریح با پیشنهادهای آن‎ها کردیم و از خاطرم نمی‌رود، وقتی می‌خواستیم از آن جلسه خارج شویم، آقای بهزاد نبوی به بنده گفت بالاخره شما بنده را اذیت کردید و نگذاشتید کار خود را انجام دهم و بنده نیز گفتم: ما اذیت نکردیم، کار شرعی و وظیفه خود را انجام دادیم. از بیان این خاطره می‌خواهم این موضوع را تأکید کنم که این‎طور نیست که اگر اعضای جامعه مدرسین در جایی تشخیص دهند که مسیر نادرست است، چه در دولت و چه در خارج آن، نصیحت و موعظه می‌کنند.

    در دوران آقای احمدی‎نژاد چه نصایحی به ایشان داشته‌اید؟

    در حال حاضر جامعه مدرسین موثرترین عامل در جهت ریاست‎جمهوری احمدی‎نژاد بوده و حمایت زیادی از ایشان کرده است، ولی در عین‎حال روی برخی از کارهای او دست گذاشته و می‌گوید که خلاف است؛ مثلا اظهارات آقای مشایی و پول‎هایی را که آقای مشایی دارد خرج می‌کند، بارها اعضای جامعه مدرسین ایراد گرفته‌اند.

    آیا تذکرات اعضای جامعه مدرسین تأثیری هم داشته است؟

    بله، تأثیر داشته؛ زیرا خودش را کنترل کرده است، اگر تأثیر هم نداشته، اشکالی ندارد؛ ما انجام وظیفه کرده‎ایم. در دوران آقای خاتمی روی ایشان نصیحت‌های ما تأثیر نداشت، ولی ما آن را بیان می‌کردیم.

    بعضا اخباری منتشر می‌شود که آقای مشایی نزد علما می‌رود تا مواضع و افکار خود را طرح کند. آیا در این رابطه، برای دیدار، درخواستی از طرف آقای مشایی شده است؟

    خود آقای احمدی‎نژاد، به بنده و آقای جنتی پیشنهاد کردند که شما که این‎قدر از آقای مشایی انتقاد می‌کنید، بگذارید یک جلسه بیاید پیش شما، آقای جنتی در همان جلسه بلافاصله در حضور آقای احمدی‎نژاد گفتند که یعنی ما هم این بدنامی را پیدا کنیم که با آقای مشایی ملاقات کرده‎ایم؟

    درخواست ملاقات آقای مشایی با شما بود یا این‌که قصد دیدار با تمامی اعضای جامعه مدرسین را داشت؟

    ما اصلا آقای مشایی را قبول نداریم که درخواست ملاقات بکند و در این جهت آقای احمدی‌نژاد درخواست کرده‌اند که بگذارید آقای مشایی بیاید و حرف‎هایش را شما بشنوید و آقای جنتی همان‎جا گفت: یعنی به ما تهمت ملاقات با فلانی بخورد؟ آقای مشایی این‎قدر پیش ما مردود است که حاضر نیستیم با وی ملاقات کنیم و در این جهت، خودش برای ملاقات درخواستی نداشته. معلوم است که خود وی نیز می‌فهمد؛ بالاخره یک آدمی است که خود را رییس و همه کاره دفتر احمدی‌نژاد می‌داند. البته مشایی آدمی است که از پول و موقعیت استفاده می‌کند و بر این تصور است که با این کارها می‌تواند رییس‌جمهوری آینده شود؛ بنده همین‎جا به شما می‌گویم، در آینده اگر آقای مشایی به‎عنوان رییس‌جمهوری مطرح شود، اولین تشکلی که رسما و صریحا مخالفت خواهد کرد، جامعه مدرسین است و اگر بنده در قید حیات باشم، قطعا با این موضوع مخالفت خواهم کرد و به هر قیمتی که باشد موافقت نخواهیم کرد که آقای مشایی رییس‌جمهوری مملکت شود.

    بعضا در برخی خبرها مشاهده می‌شود که بعضی گروه‌های سیاسی به دنبال مرجع‌سازی برای خودشان هستند. آیا جامعه مدرسین در این زمینه نمی‌خواهد ورود پیدا کند؟

    جامعه مدرسین خوشبختانه در زمینه مرجعیت، مبانی شرعی را کاملا رعایت کرده، می‌کند و خواهد کرد و در این رابطه جاهایی که باید جلوگیری کند، به این معنا که عدم صلاحیت شرعی برایش محرز شود، عمل کرده و خواهد کرد و در جاهایی که از لحاظ شرعی محدودیتی داشته نیز تأیید کرده است.

    در زمینه مرجعیت آقای منتظری، چه اتفاقاتی در جامعه مدرسین رخ داد؟

    بعد از فوت مرحوم آیت‌ا… گلپایگانی و آیت‌ا… اراکی شرایط اجتماعی ایجاب می‌کرد که تعدادی از علما را معرفی کنیم و در این راستا، جامعه مدرسین تعدادی را به‎عنوان مرجع معرفی کرده که اتفاقا بنده در خاطر دارم که در آن زمان آقای فاضل، دبیر جامع مدرسین بودند و بارها به بنده می‌گفتند که یکی مثبت و یکی منفی، والا بنده نمی‌گذارم این جلسه به نتیجه برسد، چندین جلسه هم طول کشید و در این جهت، مثبت مقام معظم رهبری و منفی آقای منتظری بودند و مقام معظم رهبری، کمتر از این‎هایی که شما می‌خواهید آن‎ها را معرفی کنید نیستند و آقای منتظری هم حق مرجعیت ندارد و نمی‌تواند مرجع باشد.

    اعلام نظرات جامعه مدرسین درخصوص مراجع از لحاظ شرعی بوده یا سیاسی؟

    نظرات جامعه مدرسین از لحاظ شرعی اعلام شده و اصلا بحث سیاسی در این خصوص مطرح نبوده است. بنده در سن ۸۰ سالگی هستم و جهنم را برای چه با نظر سیاسی بخواهم انتخاب کنم. این مباحث را که مطرح می‌شود، وظیفه شرعی خود می‌دانم و خوشبختانه کسانی‎که در روزهای اول با بنده مخالفت می‌کردند که چرا مرجعیت مقام معظم رهبری را مطرح کرده‌اید، خیلی طول نکشید که همان‌ها با بنده در این جهت موافقت کرده و خودشان آمدند و به ما اعلام کردند؛ چون مرجعیت و موقعیت ایشان محرز و درست است.

    شما چگونه به این نتیجه رسیدید و مرجعیت رهبری را از ابتدا اعلام کردید؟

    بنده به‎خاطر این‌که از نزدیک در دوران ریاست قوه قضاییه و بازنگری قانون اساسی با ایشان رابطه داشتم، بر این موضوع واقف بودم؛ زیرا در جریان بازنگری قانون اساسی، آقای خامنه‌ای رییس بودند و آقای هاشمی نایب‎رییس و بنده در آن زمان منشی بودم و شرایط کسالت حضرت امام سبب می‌شد که گاهی جلسه را فقط بنده اداره کنم، یعنی هر دو بزرگوار می‌رفتند جماران به ملاقات حضرت امام و در آن برهه آشنایی آقای خامنه‌ای با مبانی فقهی و علمی برای بنده محرز شد و در زمانی که مسئول قوه قضاییه شدم نیز وقتی فروعات را نزد ایشان مطرح می‌کردند، می‌دیدم که ایشان خیلی قوی‌تر از خیلی آقایان وارد بحث می‌شوند.

    در مورد آینده جریان فتنه چه تحلیلی دارید؟

    در جریان فتنه خیلی روشن است که سران فتنه تحت تأثیر تبلیغات خارجی و داخلی قرار گرفته و شاید بعضی از آن‎ها نیز تا این حد، خودشان اطلاع نداشتند. برای همه کسانی که مختصری در جریان باشند، مثل روز روشن است که آن‎ها در مقام براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و پشتیبانی خارجی را نیز به همین دلیل داشتند و از بعضی نیروهای داخلی نیز در این جهت بهره‌برداری شده بود که خوشبختانه با تدبیر بسیار جالب مقام معظم رهبری، این نقشه‌ها نقش بر آب شد. امروز سران فتنه خودشان هستند و خودشان و آن مثل معروف در خصوص آن‎ها صدق می‌کند که وقتی در سلمانی مشتری نداشتند، سر همدیگر را می‌تراشیدند و در حال حاضر آن‎ها چون مشتری ندارند، به دیدن همدیگر می‌روند و می‌نشینند صحبت‌هایی می‌کنند که یعنی ما هستیم، در حقیقت سران فتنه فکر می‌کردند با پشتیبانی‌هایی که از خارج و داخل داشتند، در فاصله کوتاهی نظام را از بین خواهند برد. ولی در این رابطه حضور مردم و تدبیر فوق‌العاده مقام معظم رهبری توانست این نظام را حفظ کند و نقشه‌های آن‎ها را با شکست مواجه سازد

    قضیه ما و هاشمی حل‌شدنی نیست

    هاشمی گفت ادبیات یزدی را قبول ندارم

    برخی کارهای احمدی نژاد خلاف است

    بدنامی ملاقات با مشایی را نپذیرفتیم

    مشایی آنقدر مردود است که با او دیدارهم نمی‌کنیم

    مشایی با پول خرج کردن در صدد ریاست جمهوری است

  162. فطرس ملک می‌گوید:

    آقای قدیانی
    آخه شما کجائین
    یکی خبر بده
    سیداحمد مگه مبصر نیست!!!!
    خب یکی یه چیزی بگه
    شما کجا هستین
    نگران شدیم

  163. سید جلال خوش لهجه می‌گوید:

    ابوالقاسم طالبی در گفت و گو با رجانیوز

    اردوکشی امضایی هم مثل اردوکشی خیابانی جواب نخواهد داد

    مردم ایران در طول تاریخ از آخوند انگلیسی، هنرمند انگلیسی و سیاستمدار انگلیسی ضربه خورده اند و خیانتهای آنها در کام ملت به عنوان تلخ ترین خاطره است. لذا دیدار برخی هنرمندان با پترائوس سفیر انگلیس هم ناجی آنها نخواهد بود. مردم بیدارند، بهتراست بیش از این خودتان را و صحنه هنر جامعه را مضحکه نکنید.

    این کارگردان سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال رجانیوز که آیا جمع آوری ۳۰۰ امضا از میان بیش از سه هزار عضو خانه سینما، نشانگر همراهی بدنه صنف سینمایی با مدیریت خانه سینما است، گفت: اردوکشی خیابانی نتوانست آنها را به مقصدشان برساند و اردوکشی لیستی و امضایی هم جواب نخواهد داد؛ آنهم با تماس از طرف خانه سینما و اصرار و گدایی امضا و توبمیری و من بمیرم کردن ها و رودرواسی و قسم و آیه که نهاد خانه سینما در خطر است، جرج بوش دارد میآید که خانه سینما را مثل افغانستان کند، توروخدا امضا بدهید، باواسطه و بی واسطه التماس کردن برای «خانه سینما» اما بعد «مدیرعامل خانه سینما» را نیز الصاق کردن!

    وی تاکید کرد: بنابراین کاری از پیش نخواهید برد مگر اینکه صحنه هنر سینمای کشور را ملتهب کنید اما شما نمی توانید هنرمندان را در برابر هم قرار دهید و دعوای حیدری نعمتی راه بیندازید که یکی طرفدار من است، دیگری طرفدار اوست، این دعواها خاله بازی است. جناب انگلیس و بقیه بدانند ما همه در کنار هم هستیم.

    وی در پایان تصریح کرد: آقای عسگرپور از خودمان بوده، میشناسیمش و میدانیم دارای چه ظرفیتی است لذا بیخود شلوغ نکنید، معجزه ای اتفاق نمی افتد برای سفارت انگلیس. بدنه سینماگران انگیزه های صنفی و غیرسیاسی دارند و در دام اردوکشی سیاسی شما نمی افتند.

  164. احمدی فر می‌گوید:

    جناب آقای قدیانی عزیز سلام
    و با تشکر از زحمات شما
    اینجانب اشعاری در وصف ماه خراسان ، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) سروده ام که تقدیم می کنم:

    خامنه ای رهبرم ماه خراسانی ام
    سید علی سرورم بهر تو قربانی ام
    نائب صاحب زمان ای تو ولی زمان
    نور دل عاشقان ماه شب رهروان
    عشق تو در جان ما روی تو درمان ما
    مهر تو ایمان ما ای مه تابان ما
    ما همه قربان تو گوش به فرمان تو
    در سر پیمان تو یار خراسان تو

    —————-

    سید علی خامنه ای رهبر ما
    تو نور دو چشمی و سرور ما
    ای آنکه تویی دست خدا بر سر ما
    چون ماه قشنگی ای دلبر ما

    بر باد دهد مگر که خاکستر ما
    تا عشق تو خود رود دگر از سر ما
    مائیم ستاره ها و تو ماه تمام
    هست چهره تو تمامی باور ما

    —————-

    خامنه ای عزیز ماست ماه قشنگ دلرباست
    نور دو چشم عاشقاست بابای مهربان ماست
    خامنه ای چه دلبره اون نه فقط یه رهبره
    مولای ماست و سروره آقای ما چه با خداست
    یار وامام ما اونه ماه تمام ما اونه
    عشق مدام ما اونه درد دلامونو دواست
    تابش نور خورشیده مایه عشق و امّیده
    مثلشو هیچکس ندیده خیلی عزیز و دلرباست
    سیدی از خراسونه نائب مهدی مون اونه
    اونه که در دل و جونه اونه که با ما آشناست
    یار خوب و مهربونه بهترین دلبرونه
    اینو خودشم میدونه سید علی توی دلاست
    پرچم رو اونه میسپاره انقلاب رو اونه داره
    منتظر بیقراره واسه رسیدن آقاست
    عاشق اون فراوونه هر کوچه و تو هر خونه
    نور دل عاشقونه اوج محبت و وفاست

  165. بشری می‌گوید:

    ستاره های حضرت ماه حاج صفرقلی رحمانیان پیرترین رزمنده دفاع مقدس در اثر خونریزی معده در بیمارستانی در شیراز بستری ست.پیر ۱۰۵ ساله جبهه های ما که مانوس با نماز و سجاده و خاطرات همرزمان شهیدش است در حالی که چند روزیست که هفته دفاع مقدس را پشت سر می گذاریم بر روی تخت بیمارستان قرار دارد و در خلوت با خدای خود روزهای خوب عبادت بندگی و روزهای پیوستگی به خیل رزمندگان اسلام را مرور می کند.
    حاج صفرقلی رحملنیان که با زحمت صحبت می کند در خصوص دفاع مقدس می گوید:فرهنگ دفاع مقدس تواضع ۰قناعت و رشادت و از خود گذشتگی و مهربانی و عبادت خدا و سجاده خاکی جبهه ها بود و باید سعی کنیم این صفات نیکو را اشاعه دهیم.
    وی افزود:کسی که این صفات را در خود حفظ کرده باشد دروغ نمی گوید۰به بیت المال مردم دست نمی زند۰دست محتاجان را می گیرد۰با مردم مهربان است۰اهل صبر است۰همچون روزهای سخت جنگ در خرمشهر اهل توکل است۰مثل روزهای محاصره آبادان اهل مقاومت و پایداری است۰همانند فتح خرمشهر اوج ایثارگری و رشادت است ۰همچون خیبر و مجنون اهل زدن به دریای معرفت است۰همانند کربلای پنج اطاعت پذیر ولی امر است۰مانند والفجر هشت در دفاع از حریم دین به خود تردید راه نمی دهد و مثل عملیات مرصاد دشمن شناس.
    ستاره های حضرت ماه برای این ستاره پرنور که رسم ستاره شدن را به ما آموخت برای این پیر رزمنده این عاشق خدا و نماز دعا کنید.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد

  166. عزیز می‌گوید:

    سلام داداش حسین کجایید چقدر قطعه بدون حضورتان سوت و کوره؟ دلمون گرفت. خیلی بدعادت شدیم هرروز مطالب جدیدهرروز حضور هرروز شورو نشاط. ما گفتیم سیداحمد میره سروصدا و شلوغ می کنیم اینقدر که داداش حسین را عصبانی کنیم و به ما تذکر بده نمی دانستیم که اصلاً چراغ قطعه خاموش می شه و هیچکس زنگ شروع مدرسه را نمی زنه ؟ من عادت کرده ام هر روز رأس ساعت ۷ صبح و ۴بعد از ظهر اینجا حاضری بزنم. داداش کجایی تأیید کنی؟
    کجایید داداش هیچکس اینجا نیست مدح ماه را بگه ؟ دل مادران شهید را ببره؟ روضه حضرت عباس و ام البنین را بگه ؟ از شیخ چه خبر؟ سوتی جدید؟ افاضات جدید؟ خوابی جدید ؟
    داداش شما هم نباشید ما میاییم اینجا سرمی زنیم هرجا هستید خدا یار و یاور خودتان و قلم نازنینتان

  167. عزیز می‌گوید:

    بازدید امروز: ۱۷۶۹
    بازدید دیروز: ۲۶۷۵
    افراد آنلاین: ۲۴
    داداش نگفتم همه می آئیم و سر می زنیم این هم ۲۴ نفر آنلاین.

  168. مریم نوری می‌گوید:

    سلام وخسته نباشید مدتی از متن جدید خبری نیست ولادت حضرت معصومه را تبریگ می گم به گمانم قم باشید هر جا هستید موفق باشید

  169. داداش رسول می‌گوید:

    تا با مشایی هستی ****** احمدی ما نیستی

  170. داداش رسول می‌گوید:

    باشه تایید نکن حرف مارو
    مگه خود شما نگفتی
    تا با مشایی هستی احمدی ما نیستی
    حالا که نقل این جانوره
    حرف داداش حسینم سانسور میشه
    چرا؟

  171. شیخ الشیوخ می‌گوید:

    بازدید امروز: ۲۰۷۸
    بازدید دیروز: ۲۶۷۵
    افراد آنلاین: ۱۵
    بازدید کل: ۸۲۶۴۲۹

  172. فرص الخیر می‌گوید:

    خصوصی
    سلام داداش حسین
    خستگی روز اول هفته انشالله که تا حالا رفع شده باشه/خدا قوت
    امروز برای عرض تبریک رفته بودم خدمت صالح بن موسی الکاظم.قابل بدونین به شدت دعاگو بودم
    قدمتون محکم و قلمتون مستحکم

  173. گروه دیده ور می‌گوید:

    سلام علیکم
    ……………………………………………………………………………………………….
    با روح الله :
    ……………………………………………………………………………………………….
    استقلال ، آزدی و اسلام
    ……………………………………………………………………………………………….
    مسیر ما اسلام است؛ ما اسلام مى‏خواهیم. ما آزادى که اسلام تو [ى‏] آن نباشد نمى‏خواهیم. ما استقلالى که اسلام تو [ى‏] آن نباشد نمى‏خواهیم. ما اسلام مى‏خواهیم. آزادى که در پناه اسلام است، استقلالى که در پناه اسلام است ما مى خواهیم. ما آزادى و استقلال بى‏اسلام به چه دردمان مى‏خورد؟ وقتى اسلام نباشد، وقتى پیغمبر اسلام مطرح نباشد، وقتى قرآن اسلام مطرح نباشد، هزار تا آزادى باشد ..
    ممالک دیگر هم آزادى دارند. ما آن را نمى‏خواهیم ..
    صحیفه امام ج‏۷ ص : ۴۵۹
    ……………………………………………………………………………………………….
    موفق موید

  174. مسلمون می‌گوید:

    سلام
    این غبن و حسرت بزرگ را به کجا ببریم که به رغم گذشت سه دهه از بر افراشته شدن پرچم مقدس مزیّن به نام نامی “الله” بر بام این خاک الهی، هنوز که هنوز است یک اثر سینمایی در حد و قواره های بین المللی که حاوی شرح ماوقع حوادث تاریخ ساز آن ده روزه ی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و پیروزیِ به دور از خشونت و خون ریزی ملّت دلباخته امام (ره) بر رژیم طاغوت باشد را برای عرضه به مخاطبین جهانیِ سینمای کشورمان نداریم!
    .
    این یه واقعیت هست ، دقیقا ! واقعا!

  175. یک بنده خدا می‌گوید:

    بابا کجایید شما؟ باز تشریف بردید اورازان؟ حالتون چی ؟خوب؟ ترو خدا یه خبر بدبد حداقل.

  176. طاهره فتاحی می‌گوید:

    میلاد حضرت معصومه بر شما و همه ی قطعه ۲۶یی ها مبارک.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    روز دختر مبارک 😀

  177. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام خدا قوت
    خوبید انشالله؟ امیدوارم که دلیل نبودنتون وجود مشکلی نباشه خدای نکرده
    ارادتمندم و ملتمس دعا

  178. ناشناس می‌گوید:

    سلام به داداش حسین بزرگوار

    حاجی کم پیدایین!

    سلامتین انشاالله؟

  179. طهورا می‌گوید:

    سلام قولا من رب رحیم
    این دردنامه پیام همه ستارگان حضرت ماه است دکتر ! کاش اینبار این رنجنامه را دقیق تر بنیوشی و بیش از این دل حضرت ماه را و به تبع ستارگانش را نیازاری که ما اعتقاد داریم تو نیز خود یک ستاره ای برگرد حضرت ماه .
    یا علی

  180. طهورا می‌گوید:

    ساعت که از ۲۳٫۵۹ گذر کند و نوید بامداد ۱۸ مهر را بدهد ۶۷ روز مانده تا عاشورا …..

  181. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام.
    خدا قوّت.
    نیستید حاجی. کجایید؟ رسماً دیگه نگران شدیم. تا حالا هی می گفتیم خوب حتماً کاری دارن و سرشون شلوغه و خلاصه هی با شاید اینطور شاید اونطور گذروندیم. ولی دیگه جدّی جدّی غیبتتون خیلی داره طولانی می شه ها.
    سیّد احمد بزرگوار، مارو شدیداً تهدید کردید که غیبت طولانی نداشته باشیم! ولی ظاهراً بهتر بود آقای قدیانی رو اینطوری تهدید می کردید!!!
    ما منتظریم.
    التماس دعا
    یاعلی

  182. سیداحمد می‌گوید:

    ۶۶ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسین زهرا

  183. amir می‌گوید:

    لالایی (گفت و شنود)

    گفت: یک سایت ضدانقلاب و حامی سران فتنه به موسوی اعتراض کرده است که چرا با دخالت های همسرش در فتنه سبز و خودنمایی های او مقابله نمی کند؟
    گفتم: رطب خورده منع رطب چون کند؟ خود موسوی هم عاشق خودنمایی است.
    گفت: این سایت ضدانقلابی نوشته است؛ اپوزیسیون از این که خانم زهرا رهنورد خودش را یکی از رهبران حرکت اعتراضی جا می زند احساس شرمندگی می کند.
    گفتم: دیگ به دیگ میگه روت سیاه!
    گفت: همین سایت که قبلا به موسوی پیشنهاد کرده بود، خانم رهنورد را به خانه سالمندان بفرستد در مقاله اخیر خود نوشته است بزرگترین خدمت این پیرزن آن است که درباره اپوزیسیون اظهارنظر نکند.
    گفتم: مادربزرگی برای نوه اش لالایی می گفت. بعد از چند دقیقه، نوه کوچولو گفت؛ خب! مادر بزرگ، حالا دیگه ساکت شو بذار بخوابم!

  184. amir می‌گوید:

    امام صادق(ع) مى‏فرماید: آگاه باشید، براى بهشت هشت دراست؛ سه تا از آنها به سوى قم‏باز مى‏شود. در آنجا بانویى قبض روح مى‏شود. او از جمله‏ فرزندانم، و نامش فاطمه دختر موسى است. به شفاعت او همه شیعیان‏ داخل بهشت مى‏گردند.

  185. amir می‌گوید:

    بازدید امروز: ۳۸۱
    بازدید دیروز: ۳۰۳۳
    افراد آنلاین: ۲
    بازدید کل: ۸۲۷۷۳۳
    داداش کجایی پس؟
    یه خبری چیزی؟

  186. وارث می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    از پیش آقا امام رضا برگشتم و اومدم به متن هاتون سر بزنم.

  187. عزیز می‌گوید:

    سلام به داداش حسین و ستاره های قطعه ۲۶
    بازدید امروز: ۴۷۸
    بازدید دیروز: ۳۰۳۳
    افراد آنلاین: ۶
    داداش می بینید شما هم نباشید ما می آییم به قطعه سر می زنیم. گرفتار قطعه شده ایم دیگه کاریش نمی شه کرد.

  188. پسر شهید می‌گوید:

    انلاین ۳ نفر
    ۳یا ۴ روز مطلب جدید در این قطعه مقدس نوشته نشده است
    سئوال حسین قدیانی کجاست منابع خبری بی اطلاع اند

  189. سینا می‌گوید:

    سلام

  190. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی
    شما کجائین؟
    .
    ۶۷ روز مانده تا عاشورا
    .
    لبیک یا حسین

  191. فطرس ملک می‌گوید:

    *** سال شمار دفاع مقدس ***

    ● ۱۸/۷/۱۳۶۱ هـ .ش:
    تشکیل دومین اجلاس وزیران دفاع شورای همکاری خیلج فارس، برای هماهنگ کردن همکاری‌های نظامی اعضا، در جنگ ایران و عراق.

  192. آذرخش می‌گوید:

    سلام
    اگه کم کامنت می ذارم برای اینه که وقتی میاین الکی یه عالمه کامنت تایید نکنید.
    اما روزی ۳۰ ۴۰ بار سر می زنم.
    ایشالا هر جا هستید سلامت و خوش باشید.
    التماس دعا
    یا علی

  193. سیداحمد می‌گوید:

    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=65083

    “همسرهاشمی: پسرم در میان انبوه علاقمندان به خود به ایران می آید!

    سایت روزنامه جوان نوشت: اخیرا عفت مرعشی درباره دیدار اخیر خود با مهدی هاشمی در دبی گفته: “پسرم مهدی را در حالی دیدم که از لحاظ روحی و جسمی وضعیت مناسبی داشت و فقط ناراحتیش دوری از ما بود.”

    وی همچنین در قسمت دیگر از صحبت‌هایش با طرح سوالی که چرا به ترکیه نرفته است، ما را یاد انتخابات می‌اندازد (اگر موسوی رئیس جمهور نشود خیابان‌ها شلوغ می‌شود ) و می‌گوید پسرم درباره این صحبت می‌کرد که طی جلسه‌ای که در محل اقامتش داشته به آن قول داده شده که به زودی به ایران باز خواهد گشت و آن هم با افتخار و درمیان انبوه علاقه‌مندان به خود!!!! ”

    نمیدونم بخندم یا…..!!!!! 🙁 🙂

  194. زینب می‌گوید:

    سلام داداش حسین! من هم ستاره حضرت ماهم و حرفم به دشمن این است: غلط کردید بیشمارید.
    در زمینه یک پژوهش با موضوع نقش خانواده شهدا در جریان انتخابات نیازمند کمک شما هستیم. با حفظ امانتداری در محتوای ارائه شده توسط شما.اگر افتخار دادید می توانیم حضوری خدمت برسیم و یا سوالات را برایتان ارسال کنیم .در هرحال موافقت خودتان را برایم بفرستید.
    ممنون

  195. ناشناس می‌گوید:

    سلام داداش حسین اگه برنامه ای چیزی دعوتت کردن خواستی بری یه اطلاع رسانی بکن اگر در توانمون بود بیایم خواهشا.یادت نره ها دیگه سفارش نکنم ها.
    یاعلی

  196. amir می‌گوید:

    نقل‌قول آیت‌الله‌جنتی از یک عالم در مورد رهبر‌انقلاب
    http://rajanews.com/detail.asp?id=65094

  197. 313 می‌گوید:

    سلام
    با ( ای زائران خانه ی دوست قدر بدانید این نعمت و لطف الهی را…)به روزم
    سر بزنید

    یا حق

  198. طاهره فتاحی می‌گوید:

    کجایید شما؟
    امامزاده چالوس؟؟
    امیدوارم هر جا هستید سلامت و خوشحال باشید…

  199. یه نفر می‌گوید:

    کجایید پس؟؟؟؟؟؟؟نکنه خدای نکرده به قافله شهدا پیوسته اید؟!قطعه قطعه شدیم از دوری قطعه۲۶!البته به ۲۶ قطعه مساوی!

  200. بچه مثبت می‌گوید:

    با
    “لینک اول ستاره ها ماه دات آی آر است و لینک اول شما شب پرستی دات کام” به روزم. منتظر نظرات سازندتون هستم.

  201. محمد می‌گوید:

    گه زیادی نخور

  202. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام.
    یه حدس بزنم؟
    فکر میکنم شما در حال حاضر مشغول راه اندازی غرفه ی “قطعه۲۶” در نمایشگاه رسانه های دیجیتال هستید.
    خدا کنه واقعیت داشته باشه.
    یعنی ممکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  203. خادم الشهدا می‌گوید:

    سلام داداش حسین بزرگوار

    خوبین انشاالله؟

    حاجی چرا نیستین؟

    سلامتین انشاالله؟

  204. علیرضا کیانی می‌گوید:

    شمع سوزان ماه تابانی
    دل فدایت حسین قدیانی
    ……………………….
    دلم برای داداش حسینم تنگ شده
    جات خالیه تو حرم
    یاحق

  205. ایمان می‌گوید:

    بسم الله
    گفتم که وقتی داداش نیست نظر نذارم که وقتی ایشون میان با کلی نظر روبه رو نشن که وقتشون گرفته نشه .
    ولی دیگه رسما نگرانی خود را ابراز می کنم . ولی با یه آیت الکرسی نگرانی رو برطرف می کنیم .
    خدا همه ستاره ها رو حفظ کنه .

  206. سید مرتضی می‌گوید:

    سلام داداش حسین هیچ نظری نداشتی
    پس حتما نظر ونخوندی

  207. shiner می‌گوید:

    کجایی داداش؟ چرا مطلب جدید نمیذاری؟ دلمون گرفت!

  208. amir می‌گوید:

    دیابت (گفت و شنود)

    گفت: تعدادی از مدعیان اصلاحات و نزدیکان سران فتنه که به آمریکا و انگلیس فرار کرده و پناهندگی گرفته اند با ناراحتی های شدید عصبی روبرو شده اند.
    گفتم: حیوونکی ها!
    گفت: یکی از آنها گفته است، حال و روز ما مثل کسی است که روی اره نشسته، نه راه پس داریم و نه راه پیش!
    گفتم: خب! چرا دست به آدم کشی و جاسوسی و دهها جنایت دیگر زدند که مجبور به فرار شوند و کاسه چه کنم؟ چه کنم؟ به دستشان بگیرند؟!
    گفت: از قرار معلوم بهاءالله مهاجرانی به آنها یک قول هایی داده بود که اگر پناهنده شوند چنین و چنان خواهد شد ولی حالا که پناهنده شده اند تازه فهمیده اند چه خاکی بر سر خودشان ریخته اند.
    گفتم: یارو توی هواپیما کنار یک جهانگرد نشسته بود. مهماندار از جهانگرد که پیرمردی سالخورده بود پرسید، نوشابه میل دارید؟ و جهانگرد گفت؛نه! متشکرم، من «دیابت» دارم، بعد از یارو پرسید شما نوشابه میل دارید؟ و یارو که می خواست کلاس رفاقت بذاره و در ضمن نمی دونست دیابت چیه، جواب داد؛ نه! متشکرم، من هم برای همراهی با این همسفرم، یک کمی از «دیابت» ایشون می خورم!

  209. ناشناس می‌گوید:

    سلام . حرف دل ما رو زدی . انگار سینما جزیره ای است که انقلاب ما هنوز موفق به فتح اون نشده ! من نمی دونم چرا از ما بسیجی ها هیچ کس وارد این جزیره نمی شه تا راه رو باز کنه . به نظر من باید خودمون دست بکار بشیم . جوون رو بپزیم و آماده اش کنیم تا بره تو دل میدون . نباید هی دست رو دست بذازیم . خودمون شروع کنیم

  210. سحر می‌گوید:

    امشبم نیستید. هی روزگار..اونم از نوع کج مدار! 🙁

  211. حبیب می‌گوید:

    سلام
    یاد بگیریم هر کس رو در جایگاه خودش ببینیم. قرار نیست یه نفر همه کارا رو انجام بده. همین کارهایی هم که دکتر داره همزمان با هم انجام میده و همین اخباری که هر روز می شنویم تا قبل از دکتر به تا حد زیادی غیر قابل باور و غیر قابل دستیابی بود. هر انسانی تا اندازه ای ظرفیت دارد. هر کس از دیدگاه خود و با دغدغه های خود می سنجد دکتر را(و اساسا هر چیز و هر کس دیگر را!) اما آنکس که وسط میدان است چیزهای دیگری می بیند.
    در جمع دانشجوها آقا به ما گفت که نمی شود یک شبه فرهنگ درست شود. بستر می خواهد و این دقیقا کاری است که احمدی نژاد در حال آن است.(بستر سازی)
    حال این وظیفه ی ماست که از این بستر استفاده کنیم. یادمان باشد آنکه می تواند عمل می کند و آنکه نمی تواند انتقاد می کند. دکتر هیچ گاه قلم بر نداشت به عنوان یک انسان فرهنگی از این و آن انتقاد کند و نظر دهد. آستین بالا زد و وسط میدان رفت و ۴ سال دوره اول را بدون آنکه حرف بزند کار کرد. نه تنها انتقاد نکرد که حتی دفاع هم نکرد از خود که مبادا حرف زدن جای عمل کردن را بگیرد

    یک نفر قرار نیست همه کار را انجام دهد. یا علی بگویید یا علی بگوییم

    یا علی…

  212. سیداحمد می‌گوید:

    ۶۵ روز مانده تا عاشورا

    لبیک یا حسین زهرا

  213. amir می‌گوید:

    http://www.bineshan.persianblog.ir/
    بالاخره منم وبلاگ دار شدم

  214. عباس می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیز
    آقا جان کجایی پس شما!
    انشالله زیر سایه آقا امام زمان عج سلامت باشید

  215. در نظرسنجی وبلاگ ما شرکت کنید:

  216. فطرس ملک می‌گوید:

    ۶۶ روز مانده تا عاشورا
    .
    لبیک یا حسین

  217. فطرس ملک می‌گوید:

    *** سال شمار دفاع مقدس ***

    ● ۱۹ /۷/ ۱۳۶۵ هـ .ش:

    آغاز عملیات نامنظم فتح ۱، با رمز «یا زینب (س)»، در منطقه کرکوک عراق، با تلاش رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (قرارگاه رمضان)، که به انهدام چندین مرکز تأسیساتی نفت و گاز و کشته شدن صدها عراقی انجامید.

  218. ابراهیم می‌گوید:

    بیگانه اگر میشکند باکی نیست
    از دوست بپرسید چرا می شکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چه شبها که با نوارهای رادیولوژی برای تبلیغ انتخابات دکتر احمدینژاد کلیشه درست کردیم

  219. سید جلال خوش لهجه می‌گوید:

    اعلام نظر صریح رهبرانقلاب در مورد بطلان‌وقف دانشگاه‌آزاد/ همه‌چیز آماده اجرای اساسنامه جدید است

    دو هیئت فقهی و حقوقی که از سوی رهبرمعظم انقلاب برای بررسی عمیق و همه جانبه موضوع وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامی تعیین شده بودند، نظرنهایی خود را مبنی بر مغایرت فقهی و حقوقی وقف این دانشگاه به محضر معظم له تسلیم کردند و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نتیجه این بررسی دقیق و مستند فقهی و حقوقی را به عنوان نظر قطعی و نهایی درباره وقف اموال دانشگاه مزبور به آقای هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی و آقای احمدی نژاد رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ فرمودند.

    متن نامه رهبرمعظم انقلاب که از سوی دفتر ایشان برای آقایان هاشمی ر فسنجانی و احمدی نژاد ارسال شده به شرح زیر است.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در پی مأموریت به دو هیئت فقهی و حقوقی برای بررسی عمیق و همه جانبه درباره وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه بحث ها و تدقیق در ادله مختلف به این نتیجه قطعی منتهی شد که وقف مزبور دارای اشکالات اساسی فقهی و حقوقی است از جمله، هم به لحاظ مشروعیت وقف مذکور و هم از جهت صلاحیت هیئت محترم موسس در انشاء این وقف. همچنان که مشکل اساسی تحقق قبول مقام ذیصلاح نیز مطرح است، بنابراین وقف مزبور از لحاظ فقهی و حقوقی صحیح نیست.

    ضمناً با توجه به ماهیت غیرخصوصی و غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است بندهای ۵ و ۱۰ مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد اساسنامه آن دانشگاه مورد بررسی مجدد قرار گرفته و اصلاح شود.

    مراتب به جناب آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم هیئت موسس و جناب آقای احمدی نژاد ریاست محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شود.

    سیدعلی خامنه ای
    ۱۸/۷/۸۹

  220. تنها می‌گوید:

    نگاه خیس غزل ها به گریه افتاده است

    سکوت آیینه ، حتی به گریه افتاده است

    هوای سرخ دلم ببین چه طوفانی است

    و شانه های خدا را ، به گریه افتاده است

    سلام ، بغض تلنگر نشسته ی فریاد

    دلم به جای تو تنها به گریه افتاده است

    خیال مبهم شاعر و هر چه در آن بود

    میان هق هق دریا به گریه افتاده است

    سفر بخیر که گفتم غزل پریشان شد

    ردیف و قافیه یکجا به گریه افتاده است

    و روح عاشق دردم ! تو را خداحافظ

    شبی که چشم غزل ها به گریه افتاده است ..

  221. کانون فرهنگی مسجد باب الجنه می‌گوید:

    سلام به همه برادرهای بسیجی و ارزشی

    بچه‌های بسیج مسجد ما در یک اقدام ابتکاری و جدید خاطرات شهدای خاص به همراه زندگینامه‌ آن‌ها را تهیه و چاپ کردند
    خواستم از همه ستاره های دعوت کنم در سایت‌ها وبلاگ‌های ارزشی خودشان این کتاب‌ها را تبلیغ کنند.
    زندگینامه و خاطرات شهید محمدرضا تورجی زاده — مردم اصفهان سر قبر این شهید در اصفهان بارها حاجت گرفته‌اند.
    زندگینامه و خاطرات شهید سید علیرضا مصطوفی —- معملم شهید
    زندگینامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی —- ورزشکار، نمونه در اخلاق و ادب و ذاکر اهل بیت
    زندگینامه و خاطرات شهید علیرضا کریمی —- نوجوان شهیدی که در آخرین وداع به مادرش گفت وقتی کربلا باز شد از جبهه برخواهم گشت. دقیقاً روزی که اولین روزی زیارت کربلا میسر شد. پیکر مطهر این شهید بازگشت.
    زندگینامه و خاطرات شهید شاهرخ ضرغام —- معروف به حُر انقلاب اسلامی شهیدی که با روحیه داش مشتی و لوطی منشی خود نمونه از جوانمردی و دلاوری شهدا بود.

  222. مصباح می‌گوید:

    سلام
    پس شما کجایید؟

  223. پریسا می‌گوید:

    سلام.خبری شده ما بی خبریم؟کجایید چند روزه کامنتها رو ه تایید نکردید؟دوباره سفر؟

  224. رحیل می‌گوید:

    السلام علی الباکین علی الحسین….

  225. رحیل می‌گوید:

    هییییییییییییییییییییییی…
    جز این چیزی نمی تونم بگم….
    .
    .
    .
    .واقعا این کارا فایده داره؟؟؟؟؟ من که چشمم آب نمی خوره…
    چقدر دلم می خواد زندگی چمران رو بدیم دست هالیوودی ها تا ازش یه فیلم توپ بسازن….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  226. رحیل می‌گوید:

    با (( حتما اینها را بخوانید…چمران خودش نوشته…)) به روزم.
    داداش حسین یه بار به ما سر نزنی کلاست بیاد پایین!!!!!!!!!!!

  227. ناشناس می‌گوید:

    سلا
    کلللاهیچ خبری ازتون نیستا!!!!!!!!!!!!
    ایشاا…هرجا هستید سلامت باشیدزودترم برگردید
    “یاس”

  228. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۱۴:۵۵
    تعداد افراد آنلاین : ۳۳ نفر.

    ماشالله حزب الله.

    داداش حسینی که نیستی فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدائی داری.

  229. amir می‌گوید:

    کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    داداش حسین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  230. عزیز می‌گوید:

    بی قرارم. قرار بی قرارم “دوکوهه” است. دوکوهه! السلام ای خانه عشق. سلام بر تو و بر ساختمان گردان مالک. سلام بر تو و بر زمین صبح گاهت. سلام بر تو و بر بسیجیانت. سلام بر تو و بر حاج احمد متوسلیان. سلام بر تو و بر جنوب. سلام بر تو و بر نماز شب رزمندگان. سلام بر تو و بر حسینیه حاج همت. دوکوهه! السلام ای خانه عشق. سلام بر تو و بر بچه های گردان تخریب. سلام بر تو و بر راز و نیاز شهیدان با خدا. سلام بر تو ای قطعه ای از خاک نینوا.
    “سلام بر حسین”

  231. عزیز می‌گوید:

    با عرض سلام و با اجازه همه از جمله داداش حسین
    از طرف سید احمد یک پیام بی زرگانی
    بازدید امروز: ۱۶۱۳
    بازدید دیروز: ۳۰۷۸
    افراد آنلاین: ۱۵
    ماشاء الله حزب الله
    داداش کجایی ؟ بیا چراغ قطعه را روشن کن دلمان تنگ شده برای درس استاد و شیطنت شاگردی نکنه از شیطنت ماها خسته شده ای.

  232. مهدی می‌گوید:

    سلام داداش
    جرا نیستی ،اتفاقی افتاده ؟
    نکنه کاسه ای زیر نیم کاسه است؟ ،

    بالاخره نگرانت هستیم از خودت خبری بده

    یامهدی

  233. سلام بر سالار قلم، داداش حسین خوبم…

    به ما هم سری بزنید

    http://karbalaye-5.blogfa.com

    .:::: کـلــیـــپ ســــــر ا ی کــــربــــلای ۵::::.

  234. سپهر سخنور می‌گوید:

    حاج منصور رفت کربلا……..

    http://arzian.pelakfa.com/

  235. سلام داش حسین
    حاج منصورم بلاخره رفت کربلا خوش به سعائتش

  236. محمد می‌گوید:

    کربلایی نشدم خجلت از این غم دارم ……….
    حاجی رفت کربلا….
    یا اباعبدالله

  237. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام خدا قوت
    الان توی پیشخوان دیدم که ۲۲۱ نظر برای تایید هست ینی این حداقل میشه ۲۲۲ می
    گفتم در این بین یه خسته نباشیدی عر ض کنم
    خدا قوت

  238. محمد آقا می‌گوید:

    ما در نمایشگاه رسانه دیجیتال فعالیتی درباره ی حاج احمدمتوسلیان داریم
    هرکی به نوبه خود ما را یاری کنه،شهدا جوابش رو میدن
    وعده ما مصلی امام خمینی غرفه بین الملل

    شهدا شرمنده ایم(بر قامت بی سر شهیدان صلوات)

    شکواییه:
    ما را فرستادند بالا که کسی به ما سر نزنه ولی نمیدونند که شهدا با ما هستند
    اصلآ تدارکات به ما ندادند
    کجایند افرادی که شکمهایشان از مال حرام پرشده
    آقا پس کی میای
    حاج احمد هنوز زنده است ولی در اسارت بسر میبرد.

  239. بانگ رحیل می‌گوید:

    نوای وبلاگ صلواتی “ای داد” به روز شد

    http://bangerahil.persiangig.com/Flashes/Flashes.htm

  240. فروتن می‌گوید:

    سلام. خاکریزهای در حال سقوط و بی سیم های خاموش قرارگاه می تواند شرحی هم باشد بر احوال اینجا! اگر یادتان به خاکریز افتاد بی سیم ها را روشن کن!

  241. spento126 می‌گوید:

    سلام برادر
    چندیست در این قطعه ی مقدس عطر قلمت مشام ستاره های ماه را نوازش نمی کند !!!!
    کجایی ای پرنور ترین ستاره ی ماه ؟
    شمع شده ای دور پروانه یا خدمت می کنی به مادران شهدا ؟
    بیا تا دلمان شکایت پیش ماه نبرده ؟
    بیا و دوباره قلمت را به رخمان بکش و نیزه کن در چشم سران فتنه
    که جز تو و قلمت کیست که امید دهند به ستارگان کهکشان ماه ایرانی ؟
    خورشید و ماه همه دعاگویت و ستارگان سناگویت
    قلمت مستدام برادر

  242. بیچک می‌گوید:

    آقای قدیانی ما نگرانیم ها
    لطفا یه خبری بدید
    خواهش میکنم…

  243. طاهره فتاحی می‌گوید:

    دیگه دارم نگران میشم 🙁

  244. گروه دیده ور می‌گوید:

    سلام
    با روح الله :
    وصیت اینجانب به آن طایفه از روحانیون و روحانی نماها که با انگیزه های مختلف با جمهوری اسلامی و نهادهای آن مخالفت می کنند و وقت خود راوقف براندازی آن می نمایند و با مخالفان توطئه گر و بازیگران سیاسی کمک ، وگاهی به طوری که نقل می شود با پولهای گزافی که از سرمایه داران بیخبر از خدادریافت برای این مقصد می کنند کمکهای کلان می نمایند، آن است که شماها طرفی از این غلطکاریها تاکنون نبسته و بعد از این هم گمان ندارم ببندید.

    آن است که اگر برای دنیا به این عمل دست زده اید – و خداوند نخواهد گذاشت که شما به مقصد شوم خود برسید – تا در توبه باز است از پیشگاه خداوند عذربخواهید و با ملت مستمند مظلوم هم صدا شوید و از جمهوری اسلامی که بافداکاریهای ملت به دست آمده حمایت کنید، که خیر دنیا و آخرت در آن است .گرچه گمان ندارم که موفق به توبه شوید.

    و اما به آن دسته که از روی بعض اشتباهات یا بعض خطاها، چه عمدی و چه غیرعمدی ، که از اشخاص مختلف یا گروهها صادر شده و مخالف با احکام اسلام بوده است با اصل جمهوری اسلامی و حکومت آن مخالفت شدیدمی کنند و برای خدا در براندازی آن فعالیت می نمایند و با تصور خودشان این جمهوری از رژیم سلطنتی بدتر یا مثل آن است ، با نیت صادق در خلوات تفکرکنند و از روی انصاف مقایسه نمایند با حکومت و رژیم سابق .

    برگرفته از وصیت نامه سیاسی – الهی حضرت امام(ره)
    Didevar.ir

  245. سفیرشلمچه می‌گوید:

    حاج منصور رفت کربلا….
    الان نجف ….

  246. م.طاهری می‌گوید:

    خیره انشاالله

  247. حسام می‌گوید:

    سلام دوست عزیز به ما هم سر بزنید یه خورده از ما تعریف بکنید دوستاتون بیان به ما هم برسن
    وبلاگ ارزشی خوبی دارید ما رو فراموش نکنید یا حق

  248. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    به جان خودم اگه یه خط بالای وبلاگ بنویسید که سه چهار روزی نیستید به هیچ جا برنمیخوره!
    کجــــــــــــــــــــــایــــــــــــــــــیـــــــــــــــن؟؟؟

  249. محمد(صبح سپید) می‌گوید:

    درود بر داداش حسین و بقیه ستاره ها
    با
    (پرتاب ‌کتاب ‌به ‌جای ‌کفش ‌به ‌اوباما
    +
    عکس)

    http://mohammadalavy.blogfa.com/

    به امید صبح سپید

  250. سحر می‌گوید:

    سلام
    خب پس الحمدلله حالتون خوبه…الان خبر سخنرانیتون تو دانشگاه تهران رو دیدم.شما که خودتون خبر نمیدید.خدا خیر بده “خبر نامه دانشجویان ایران ” رو.از نگرانی در اومدیم.

  251. سحر می‌گوید:

    با اینکه به احتمال زیاد سید احمد برگشتن ولی …۶۵ روز تا عاشورا.

  252. خادم الشهدا می‌گوید:

    سلام به داداش حسین بزرگوار
    حاجی نگرانیما
    بابا یه خبری چیزی آخه!

  253. سبزعلویان می‌گوید:

    حسین موسوی تبریزی رئیس گروه موسوم به «مجمع محققین و مدرسین حوزه» می‌گوید ترور و آدم‌کشی نیز اگر با قصد خدمت به جامعه انجام گیرد، در زمره جرم سیاسی است! افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی از زمان مجلس ششم، با پیش کشیدن بحث «جرم سیاسی» تلاش کردند برای خود و هم‌قطارانشان درعرصه براندازی، حاشیه امنیت ایجاد کنند و ضمن جا زدن برخی جرائم امنیتی به عنوان «خطا و جرم سیاسی» از مجازات بگریزند.

    ادامه این مطلب را بخوانید

  254. عزیز می‌گوید:

    قطار دل ما اما این روزها روی ریل جنوب افتاده و باز به جنون افتاده. دوکوهه! من زبان تو هستم در آخر الزمان. “دوکوهه” آنقدر زیباست که هیچ نامی بر وزنش نیست. با اسم دوکوهه نمی توان بازی کرد. دوکوهه تک است. بی مثال است. دوکوهه! ما تو را اندازه بسیجی ها دوست داریم. خورشید دل ما هر روز از زمین صبح گاه تو طلوع می کند. سحر یعنی صبح دوکوهه. سفر یعنی رفتن به دوکوهه. خطر یعنی دل را زدن به دوکوهه. ظفر یعنی جشن پیروزی در دوکوهه. دوکوهه یعنی دوکوهه. دوکوهه! السلام ای خانه عشق. چند سالی می شود که ندیدمت. دلم برایت تنگ شده. این روزها خدا می داند چقدر هوایت را کرده ام. تو پادگان پدر من بوده ای.
    “سلام بر حسین”

  255. آب می‌گوید:

    سلام

    از وقتی این نامه رو گذاشتی دیگه مطلب نمی نویسی!!
    برادر حرفای خودتو بزن…

    کل یوم عاشورا … هر رزو تشنه ام.

    آب را ببینید…

  256. سلام
    چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مردم دلتنگ هستند خوب

  257. فطرس ملک می‌گوید:

    ۶۵ روز مانده تا عاشورا
    .
    لبیک یا حسین

  258. فطرس ملک می‌گوید:

    ما هر روز میایم اینجا و سر میزنیم
    .
    انشاءالله علت نبودن شما خیر باشه
    و خدایی نکرده اتفاق خاصی نیوفتاده باشه
    ولی ای کاش می گفتید تا انقدر نگران نباشیم

  259. فطرس ملک می‌گوید:

    *** سال شمار دفاع مقدس ***

    ● ۲۰/۷/۱۳۵۹ هـ..ش:

    امام خمینی، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و فرمانده کل قوا، رسیدگی به امور جنگ تحمیلی را بر عهده شواری عالی دفاع قرار دادند؛ این شورا به ایجاد هماهنگی میان نیروهای مسلح در جنگ، تظاهرات بر تبلیغات و اخبار جنگی، تعیین سیاست خارجی جنگ، موظف شد.

  260. من نبودم! می‌گوید:

    داداش سخنرانی شما در دانشگاه تهران بسی ایول داشت
    طیب الله انفاسکم!

  261. سید جلال خوش لهجه می‌گوید:

    اعتراض بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به عدم پخش “دیروز، امروز، فردا ”

    بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما نسبت به عدم پخش برنامه “دیروز، امروز، فردا ” اعتراض کرد.

    به گزارش فارس، عصر روز گذشته نشست “رسالت دانشجو ” با حضور دانشجویان جدیدالورود دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران از سوی بسیج دانشجویی این دانشکده در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.

    در این نشست همچنین وحید جلیلی سردبیر نشریه راه، وحید یامین‌پور مدرس دانشکده خبر و حسین قدیانی نویسنده حضور داشتند.

    در انتهای مراسم نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران خطاب به عزت الله ضرغامی در حضور وحید یامین‌پور و حسین قدیانی قرائت شد.

    متن این نامه به شرح زیر است:
    بسمه تعالی
    جناب مهندس ضرغامی
    رئیس محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
    از آنجایی‌که نقد دانشجویان نسبت به عملکرد مسئولین در حیطه‌های گوناگون همواره‌ از سنت‌های حسنه جنبش دانشجویی پس از انقلاب اسلامی بوده است، بر آن شدیم تا با نامه‌ای سرگشاده، برخی نکاتی را که نسبت به عملکرد فعلی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تعارض با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم، با شما در میان بگذاریم. امید است از آنجایی که حضرتعالی تا پیش از ورود به عرصه‌های مدیریتی کلان، خود یک دانشجو بوده‌اید و در فضای ابتدای انقلاب در تشکل‌های دانشجویی فعالیت داشته‌اید، بیش از دیگران دغدغه‌های دانشجویان نسل سوم انقلاب را درک کرده و انشاالله جهت رفع آنها به همراه دیگر همکارانتان همت مضاعف در پیش بگیرند. بدیهی است این نامه به معنای نادیده گرفتن تلاش‌های شبانه روزی و ارزشمند شما و دیگر همکارانتان در آن زمان نیست.

    جناب مهندس ضرغامی
    طی سال‌های گذشته کمتر شاهد بوده‌ایم که رسانه‌ ملی توانسته باشد با پخش‌ برنامه‌ای پر مخاطب، جذاب، آگاه کننده و اثر گذار مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز را تبیین و تحلیل کند. اگر چه این خلا مهم تا حد بسیار زیادی طی ۹ ماه اخیر با پخش “برنامه دیروز، امروز فردا ” رفع شد اما تاسف برانگیز تر از همه علل نامعلوم بایکوت یکباره این برنامه موفق از سوی رسانه ملی است تا جایی که شاهد توقف روند پخش این برنامه هستیم و این در حالی اتفاق می‌افتد که متاسفانه همزمان برخی از برنامه‌های بی هدف رسانه ملی سال‌هاست که در طول هفته حداقل ۹۰ دقیقه از وقت مخاطبین را اشغال کرده‌اند.

    اینکه رهبر معظم انقلاب در حکم تمدید یک ساله مسئولیت شما بر سازمان، تصریح فرمودند “برجستگی‌های و نقاط قوت کنونی صدا و سیما در کنار کمبودها و نقاط ضعف آن باید پیوسته در برابر چشم جنابعالی و دیگر مدیران آن سازمان و در معرض ملاحظه و مقایسه قرار گیرد و همت بر روند نقص زدائی، به هیچ رو کاهش و سستی نباید. سفارش اساسی اینجانب نزدیک کردن و رساندن این رسانه‌ای فرهنگ سازی، به طرز رسانه‌ای است که دین و اخلاق و امید و آگاهی، بارزترین نمود آن باشد و رفتار اجتماعی مخاطبان و نیز نهاد حساس و مهمی چون خانواده بر اساس آن شکل گیرد و هنر و شیوه‌های گوناگون حرفه‌ای و آزموده شده یا نوپدید، یکسره در خدمت رشد این شاخص‌ها درآید. ”

    براستی تا چه حد طی ۱۰ ماه اخیر اتفاق افتاده است؟ به عبارت دیگر آیا با اختصاص وقت اضافه به برنامه‌های بی‌هدف می‌توان به این مهم رسید و یا چاره‌ کار در حذف برنامه‌های پر مخاطب و موفق و ارزشمند صدا و سیماست؟ به راستی شما نمی‌دانید بسیاری از حقایق انقلاب اسلامی طی ۳ دهه اخیر نه با کتب و روزنامه‌های مختلف که برای اولین بار بواسطه این برنامه موفق و پر مخاطب برای فرزندان نسل سوم انقلاب تبیین شد؟ و حقیقتا کیست که نداند در صورت عدم وجود چنین برنامه‌ای از سوی رسانه ملی بویژه در ایام فتنه پس از انتخابات بسیاری از شبهات و سؤالات در اذهان عمومی و توده‌های مردم باقی می‌ماند؟

    جناب آقای ضرغامی
    ما به عنوان دانشجویان دانشگاه مادر کشور، به بسیاری از معذوریت‌های آن سازمان در پخش برنامه‌های چالشی واقف هستیم اما در عین حال انتظار نداریم اگر برنامه‌های طی مدت زمان اندکی که از سوی رسانه ملی پخش شد و توانست در صدد بالایی از مخاطبین را جذب نماید، به یکباره و بدون علت به پایان رسد. به نظر شما چنین اتفاقی بیش از هر چیز گمانه زنی‌های مختلف از جمله تسویه حساب‌های سیاسی را به اذهان عمومی متبادر نمی‌کند؟

    ریاست محترم سازمان صدا و سیما
    هم اکنون قریب به ۱۱ ماه از تمدید حکم مسئولیت حضرتعالی بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب می‌گذرد لکن متاسفانه باید گفت همچنان حرکت قابل توجهی که طی این مدت حاکی از عزم جزم آن سازمان جهت ایجاد تحول در راستای منویات معظم له و آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشد دیده نشده است. پخش آگهی‌های بازرگانی متعدد که محتوای اکثر آنان ترویج فرهنگ مصرف گرایی است، عدم توجه رسانه ملی به تمام ملت به خصوص مردمی که غیر از پایتخت زندگی می‌کنند، تکرار برنامه های کلیشه‌ای و مناسبتی و شعاری، تداخل قابل توجه زمان بسیاری از برنامه‌های پر مخاطب سیما با یکدیگر و… از جمله مواردی است که تفصیل هر یک از آنها فرصت جداگانه‌ای می‌طلبد اما در عین حال انتظار جنبش دانشجویی از حضرتعالی آن است که فرصت حضور خود در این مسئولیت خطیر و مهم را بیش از همیشه قدر بدانید چرا که اگر به فرموده امام راحل صدا و سیما باید دانشگاهی عمومی برای هدایت و تربیت مردم باشد امروز کمتر کسی همچون حضرتعالی این فرصت را در اختیار دارد که در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی بر افکار عمومی توده‌های ملت اثر گذار باشد و این فرصت بزرگ خدمت را در اختیار داشته باشد.
    با آرزوی توفیق و سربلندی برای شما و دیگر همکارانتان در آن سازمان.

  262. امیر خان می‌گوید:

    خطاب به میر حسین موسوی:

    طبل توخالی همیشه صداش خیلی بلنده!!
    به همین خاطرم هست که دائم داد میزنید ما بی شماریم ما بی شماریم …!!
    خسته نشدید اینقدر خودتونو مضحکه ی خاص و عام کردید؟!؟!
    احمدی نژاد یه شخص نیست، یه تفکره؛ تفکری که داره روز به روز جای خودشو در بین تمامی انسان های آزاده و حتی رهبران فکری و سیاسی جهان باز می کنه!
    البته احتمالا شماها اونو انکار می کنید؛ ولی بد نیست سری به نتایج نظر سنجی هایی که در رسانه های غربی صورت گرفته بزنید؛ که آخرینش نظر سنجی مجله ی فوکوس آلمانه که میتونید برای دیدن نتایج مستقیم به سایت مجله مراجعه کنید!

  263. امیر خان می‌گوید:

    خطاب به میر حسین موسوی:

    علت این که شماها به جای پاسخ منطقی و درچارچوب دائم درصدد هوچیگری و فرافکنی هستید و یا به جای پاسخ شروع به توهین و تخریب و فحاشی میکنید چیه؟
    یه سؤال: دقیقا بگید کدوم بخش از سیاست های احمدی نژاد غیر اصولی بوده؛ هدفمند کردن یارانه ها؟ اجرای گسترده ی اصل ۴۴؟ کنترل بسیار عالی بازار مسکن؟ وارد کردن ایران با کلوب هسته ای جهان؟ وارد کردن ایران به باشگاه ۸ نفره ی کشورهای صاحب فنا آوری پرتاب ماهواره؟ حذف سهمیه ها و رانت های بی حساب و کتاب دولتی؟ سفرهای استانی و پیگیری مصوبات دولت در استانها؟
    و…

  264. ناشناس می‌گوید:

    چهاردهم تا بیستم!!!!!!!!خییییییییییییلی وقته نیستیدا!!!!!!
    ایشالله صحیح و سالمید دیگه،لااقل بیاید یه سک سک کنیدو برید(جوری که مام متوجه شیم)مردیم از نگرانی
    “یاس”

  265. 313 می‌گوید:

    سلام
    فکر کنم قسمت نظرات الان در حال انفجار باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  266. سیداحمد می‌گوید:

    http://rajanews.com/detail.asp?id=65390

    اعتراض بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به عدم پخش “دیروز، امروز، فردا “

  267. مهدی می‌گوید:

    واقعا دارم نگران میشم
    کجایی داداش؟

  268. حسین کریمی می‌گوید:

    سخنی که از دل بیرون آید به دل نیز می نشیند…

    جدیدالورودم:
    ۱۳sizdah.blogfa.com
    و طالب راهنمایی

  269. 313 می‌گوید:

    با اینکه همه می دونن نیستید ۳۱ نفر آنلاین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    قطعه هیچوقت تنها نمی مونه!!!!
    ماشاالله حزب الله
    شهادت کنار شش گوشه نصیب همتون

  270. خط خطی می‌گوید:

    سلام کاش یه مطلب در حمایت از افتخاری بنویسی

  271. amir می‌گوید:

    پس کجایی داداش جان
    اخه یه جوابی یه پیغامی یه مطلبی چیزی؟

  272. مهدی سالم می‌گوید:

    یک عدد حسین قدیانی گم کرده ایم.
    کسی پیدا نکرده؟
    🙁

  273. بسم رب الشهداء والصدیقین
    ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است *ما برآنیم که این ذکر جهانی بشود.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    اللهم الحفظ والنصر قائدنا الخامنه ای بالقرآن
    _________________________________________________
    سلام.
    وضع فرهنگ و هنر مون هم مثل وضعیت علوم انسانی مونه که فکر کنم اگه علوم انسانی درست بشه زمینه برای بهتر شدن فرهنگ فراهم میشه .
    اینهمه آقا تاکید میکنن روی اسلامی شدن علوم انسانی.
    یه سوال دارم ؟ رئیس جمهور و اساتید و … سر جای خودشون درقبال ایناکه ما کاری جز مطالبه نمی تونیم داشته باشیم ! که به قول آقای محمد حسنی اگر مشاوران دلسوزشون !!!!!!!!!!!!!!!!! بزارن این مطالبات بهشون برسه. ولی ما به عنوان عوام چه کار می تونیم بکنیم؟؟
    ما در قبال فرمان آقا مبنی بر تولید علوم انسانی اسلامی و درنتیجه بهبود بخشیدن وضع هنر چه وظیفه ای داریم.
    با عرض پوزش.
    وتبریک دهه ی کرامت.
    التماس دعا.
    تا بعد.
    یا علی.

  274. خودم می‌گوید:

    پس چرا آپ نمیکنین؟؟؟ نمیگین اینطوری یه وقت تلف میشیم؟؟؟؟

  275. مرد آبادانی می‌گوید:

    ای آبادان پر بلا!
    گلهای پرپرت کو؟
    یاران رهبرت کو؟
    http://abadanman.persianblog.ir/
    http://abadanman.webphoto.ir/

  276. عزیز می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی امیدوارم هرجاکه هستید حالتان خوب باشه و در پناه حضرت حق و زیر پرچم بقیه الله قدم و قلم بزنید.و یادتان نرود همیشه فدائیان حضرت ماه در این قطعه از بهشت منتظرتان هستند.قلم نازنینتان فدایی داره داداش.

  277. داش سجاد می‌گوید:

    سلام داداش حسین گلم !
    باز کجا غیبت زد مومن !
    امام زاده ایفل !

  278. آیدا می‌گوید:

    یاراحم العبرات…

    این روزهایی که گذشت من نبودم یا شما….

  279. بیچک می‌گوید:

    خوش اومدین آقای قدیانی

  280. علیرضا می‌گوید:

    سلام به داداش حسین جوووووووووووووووووووووووووووووووونم.چطوری داداش؟
    راستش میخواستم بگم یه وبلاگ راه انداختم ، اگه قابل بدونین و منت بزارید یه سر بهش بزنین،البته نه تو بلاگفا ،عضو جوان بلاگ شدم…
    سایت تا حالا نداشتم و نمی دونم چطوری راه اندازی می کنن.قلمم به خوبی شما که اصلا نمی رسه ولی نظرتون فوق العاده مهمه واسم.اگه هم لطف کنید به بروبچ معرفی کنید ممنون میشم.نظر فراموش نشه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.باتشکر فراواااااان.www.daneshjoosh.javanblog.comراستی اگه لطف کنید نظرتون رو کلی مطرح نکنید و طولانی باشه تا رو وبلاگ قرار بدم ممنون می شم.(البته دو هفته بیشتر نیست این وبلاگ راه افتاده)ممنون………………….

  281. بیچک می‌گوید:

    چشممون به در قطعه خشک شده بود
    خیلی کار خوبی کردین اومدین بالاخره
    خداقوت

  282. بیچک می‌گوید:

    میدونم خیلی سرتون شلوغه
    اما همین که کامنت تایید میکنید خودش کلی روحیه بخشه
    خداقوت برادر

  283. عباس می‌گوید:

    آیت الله سیستانی : به آیت الله خامنه ای بگویید که من هرشب به شما دعا میکنم

    حجت الاسلام فقیهی اصفهانی از اساتید حوزه علمیه قم : یکی از آقایان طلبه ها که رفته بود خدمت آیت الله سیستانی در نجف ، وقتی یک مقدار صحبت کرده بود ، آقا فرموده بودند : میروید تهران ، به آیت الله خامنه ای بگویید که : من هرشب به …

    http://salehat.ir/

  284. بشری می‌گوید:

    سلام جناب قدیانی
    چشم قطعه و ستاره هارو روشن کردید*

  285. ناشناس می‌گوید:

    سلام بر حسین*

  286. بیچک می‌گوید:

    خب ما خیلی کامنت نمیذاریم تا شما به کاراتون برسین
    یا علی

  287. سیداحمد می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین عزیز.
    ارادتمندیم حاجی.

    http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=55948

  288. محمدرضا می‌گوید:

    سلام
    بامقاله ای تحت عنوان
    اندر احوال سرگردانی رسانه‏ ملی؛
    ” Stellina Blue هالیوود ” یا “گمشده رسانه ملی” ؟
    به روزم…

    یاحق
    http://nouri1.ir/

  289. چوب خدا می‌گوید:

    سلام
    آخییییییییییش
    بالاخره اومدید
    خداروشکر

  290. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام و عرض ادب
    خدا قوت
    خدا رو شکر که رویت شدین

  291. چوب خدا می‌گوید:

    راااااااااااااستی
    بسته شدن پرونده وقف اموال عمومی دانشگاه آزاد! و ضایع شدن جناب استوانه رو تبریک میگم
    چسبید

  292. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    دمت گرم. مسافرت بودم ، گفتم الان بیام ۴ هزار تا مطلب باید بخونم!!
    خدارو شکر که تو هم با من اپدیت شدی!!

  293. بیچک می‌گوید:

    حاج آقا لطفا اگه امکان داره زودتر پست جدید بذارید
    آخه کامنتای این پست خیلی زیاده
    مشکله خو

  294. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلــــــــــــــــــــــــــــــــــام.
    داشتم دق میکردم.
    وقتی چند روز آپ نمیکنید مسئله ای نیست.
    ولی وقتی چند روز کامنت تایید نمیکنید خیلی بده.این کار یعنی غیبت مبصر کلاس جمهوری اسلامی در فضای سایبر.
    خدا وکیلی خوب نیست دیگه…

  295. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    شمع سوزان ماه تابانی!
    یا نفسی،حسین قدیانی!

  296. ناشناس می‌گوید:

    #تأملی در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛
    “چرا در شرایط جنگ احزاب به سر می‌بریم؟”
    http://hemmatonline.ir/NSite/FullStory/?Id=3083

  297. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام علیکم.
    شب به خیر.
    خدارو هزاران مرتبه شکر که کامنتا تأیید شد و ما از نگرانی دراومدیم. باور کنید دیگه نصفه عمر شده بودم.
    توروخدا یه خبری چیزی از خودتون بدید. شدیداً نگرانتونیم.
    التماس دعا
    یاعلی

  298. ر.ر می‌گوید:

    سلام داداش حسین چه عجببببببب.

  299. ر.ر می‌گوید:

    ما منتظر صبح شب یلدائیم آماده برای فرج فردائیم
    فردا که عزیز فاطمه(عج)می آید با “خامنه ای”به کربلا می آییم

  300. آزاد اندیشی می‌گوید:

    سلام
    بوی سوختگی!
    . . . او با این حرف به ولایت فقیه طعنه زده بود و اختیارات ولی فقیه را به سخره گرفته بود؛ و گفته بود «امیدواریم کسی این جرات را به خود ندهد که این مجموعه که سال‌هاست آموزش و تحقیقات کشور را تامین می‌کند و حتی می‌تواند کشور را اداره کند را پس بگیرد». . . این عبارات بوی همان نامه قبل از انتخابات به مقام معظم رهبری را می‌دهد؛ . . .
    ادامه مطلب:
    http://azad-andishy.blogfa.com/post-31.aspx

  301. saghar می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    من تو مراسم دانشکده ی حقوق بودم مراسم واقعا خوبی بود. او ن اوایل که شما هنوز نیومده بودید یکی از شما و افراطی بودنتون انتقاد کرد که آقای جلیلی در پاسخش گفتند که حتی حناح مخالف هم استعداد شما رو در نگاشتن و کنار هم قرار دادن کلمات با زیبایی که فقط خاص شماست و هیچ کس نمی تونه داشته باشه رو تحسین می کنند.
    راستی سخرانیتون بد نبود ولی باید بیشتر روش کار کنید تا مطالبی که می گید پیوسته باشه و مابین اون کمتر مکث داشته باشین.
    متنتونم که مثل همیشه عالی بود.

  302. گروه دیده ور می‌گوید:

    ابالفضل علمدار ، خامنه ای نگه دار

    حسین سید و سالار ، خامنه ای نگه دار

    علی حیدر کرار ، خامنه ای نگه دار

    ابالفضل علمدار ، خامنه ای نگه دار

    موفق موید

  303. عزیز می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی . خیلی خوشحالیم که یک سر آمدید قطعه . نگرانتون شدیم اساسی.
    راستی دیشب در برنامه ۲۰٫۳۰ اهانت به دختر آقای افتخاری را با خبر شدید. می دانید یاد چه مطلبی افتادم
    دربرنامه “دیروز امروز فردا” آقای علی مطهری رو به آقای یامین پور کردند و گفتند توصیه من به شما بچه حزب الهی ها این است که بدانید بجز شما هم گروهی با عقاید دیگر هستند. (البته یک چیز توهمین مایه ها)می خواستم به ایشان بگوییم دیدید که چه کسانی تحمل گروه مخالف را ندارند؟ فقط ژست روشنفکری گرفتن کافی نیست حقیقت را دیدن و حق گفتن و از روی تعقل و تفکر صحبت کردن مهم است. آقای قدیانی خواهش می کنم درخصوص اهانت به خانواده محترم آقای افتخاری مطلبی بنویسید.
    خدا یارو یاور همه ستاره ماه از جمله شما

  304. خادم الشهدا می‌گوید:

    به به سلام
    چشم و دلمون روشن
    خوبین حاجی؟

    ترکوندین که تو دانشگاه

    خسته نباشین اساسی

  305. مهدی می‌گوید:

    تشکر

    یامهدی

  306. فدای محمود می‌گوید:

    شما خیلی غلط کردید به دکتر نامه نوشتید شما فکر کردید کی هستید؟

  307. محمد حسین حیدری می‌گوید:

    یام از قم ، غوغای سایبری از ما

    سفر قریب الوقوع رهبر انقلاب به دیار قم هنوز انجام نشده پهنه سیاسی کشور را شدیدا تحت تاثیر قرار داده است. خبر سفر رهبری به قم و متعاقب آن پیش بینی غوغای قمی ها تحولات زیادی را موجب گشته. در اردوگاه دشمنان انقلاب ولوله ایست! فتنه گران از نوع مقدس مآب دل آشوبه گرفته اند ، مقدس نمایان احمق که از دین دکانی برای دنیایشان ساخته اند هراسان از برچیده شدن بساط کاسبیشان هستند ، عرفان های نوظهور و دراویش و غرامطه و غلات هم به دنبال سوراخ موش می گردند، رسانه های فتنه گر پس از شکست استراگیجی ساندیس و ساندویچ ، دنبال توجیه جدیدی برای سیل جمعیت میلیونی استقبال کنندگان اند ، امریکا و اسرائیل و… به طور کلی استکبار جهانی هم که لفظ قم ، زلزله خمینی کبیر (ره) و برچیده شدن بساطشان از منطقه را برایشان یاد آور است با خود می اندیشند قم و خمینی (ره) که منطقه را از چنگمان در آورد ، قم و خامنه ای با نظام سلطه سست تر از عنکبوتمان چه خواهد کرد؟

    از دیگر سو اردوگاه انقلاب اسلامی را بهجت و شادی فراگرفته و همگی در انتظار نظاره حماسه مردم قم هستند. اهل فن از اهمیت استراتژیک این سفر به خوبی مطلع اند و می دانند که قم نقطه عزیمت هر حرکت انقلابی است . سفر رهبری در این برهه زمانی به قم پر معناست. یک بار از قم اراده کردیم ، خاورمیانه و جغرافیای قلوب مسلمین تسخیر شد اما این بار انقلاب اسلامی از سر همت و کار مضاعف به کمتر از فنح سنگر های کلیدی جهان راضی نیست.

    همه اینها مقدمه ای بود بر لزوم غوغای سایبری. اهمیت فوق استراتژیک این سفر اهمیت فوق استراتژیک انعکاس سایبری آن را می رساند. اکنون که در دوران پسا فتنه کل فضای سایبر تحت سیتره نیروهای ارزشی است ، هنگامه یک رزمایش عظیم سایبری فرارسیده است . پس از چند ماه تمرین جنگ نرم در دوران فتنه و پسا فتنه و حصول پیروزی مقتدرانه و بیشمار کردن فتنه گران در جهنم ، امروز افسران سایبری از هر جهت به بلوغ رسیده اند و آمادگی کامل را برای ایجاد موج عظیم سایبری دارند.

    قیام از مردم قم ، غوغای سایبری و انعکاس از ما

  308. محمد حسین حیدری می‌گوید:

    قیام از قم ، غوغای سایبری از ما

    سفر قریب الوقوع رهبر انقلاب به دیار قم هنوز انجام نشده پهنه سیاسی کشور را شدیدا تحت تاثیر قرار داده است. خبر سفر رهبری به قم و متعاقب آن پیش بینی غوغای قمی ها تحولات زیادی را موجب گشته. در اردوگاه دشمنان انقلاب ولوله ایست! فتنه گران از نوع مقدس مآب دل آشوبه گرفته اند ، مقدس نمایان احمق که از دین دکانی برای دنیایشان ساخته اند هراسان از برچیده شدن بساط کاسبیشان هستند ، عرفان های نوظهور و دراویش و غرامطه و غلات هم به دنبال سوراخ موش می گردند، رسانه های فتنه گر پس از شکست استراگیجی ساندیس و ساندویچ ، دنبال توجیه جدیدی برای سیل جمعیت میلیونی استقبال کنندگان اند ، امریکا و اسرائیل و… به طور کلی استکبار جهانی هم که لفظ قم ، زلزله خمینی کبیر (ره) و برچیده شدن بساطشان از منطقه را برایشان یاد آور است با خود می اندیشند قم و خمینی (ره) که منطقه را از چنگمان در آورد ، قم و خامنه ای با نظام سلطه سست تر از عنکبوتمان چه خواهد کرد؟

    از دیگر سو اردوگاه انقلاب اسلامی را بهجت و شادی فراگرفته و همگی در انتظار نظاره حماسه مردم قم هستند. اهل فن از اهمیت استراتژیک این سفر به خوبی مطلع اند و می دانند که قم نقطه عزیمت هر حرکت انقلابی است . سفر رهبری در این برهه زمانی به قم پر معناست. یک بار از قم اراده کردیم ، خاورمیانه و جغرافیای قلوب مسلمین تسخیر شد اما این بار انقلاب اسلامی از سر همت و کار مضاعف به کمتر از فنح سنگر های کلیدی جهان راضی نیست.

    همه اینها مقدمه ای بود بر لزوم غوغای سایبری. اهمیت فوق استراتژیک این سفر اهمیت فوق استراتژیک انعکاس سایبری آن را می رساند. اکنون که در دوران پسا فتنه کل فضای سایبر تحت سیتره نیروهای ارزشی است ، هنگامه یک رزمایش عظیم سایبری فرارسیده است . پس از چند ماه تمرین جنگ نرم در دوران فتنه و پسا فتنه و حصول پیروزی مقتدرانه و بیشمار کردن فتنه گران در جهنم ، امروز افسران سایبری از هر جهت به بلوغ رسیده اند و آمادگی کامل را برای ایجاد موج عظیم سایبری دارند.

    قیام از مردم قم ، غوغای سایبری و انعکاس از ما

  309. مهدی می‌گوید:

    یکی بگه واقعا حاجی رفته کربلا؟

  310. shiner می‌گوید:

    کجایی داداش؟ دق کردیم!

  311. مریم نوری می‌گوید:

    سلام خسته نباشید توی این مدت که نبودین سر می زدم پیام نمی ذاشتم گفتم الان کلی باید بخونید و تائید کنید یکی هم کمتر باشه خودش یکی است
    بدجوری به این جمع و این متنها عادت کردیم
    خیلی سر زدیم و با اینکه متن جدید نبود آنلاینها ماشا الله از ۲۴ پایئن تر نبود هر وقت آمدم
    البته با اجازه مبصر قطعه

  312. محمد جباریان می‌گوید:

    سلام خدا قوت
    برای سایت جای برای تبلیغ دارید؟
    سایت مورد نظر http://www.nooremobin.com

  313. amir می‌گوید:

    بادمجون (گفت و شنود)

    گفت: فیلمی که مخملباف و دخترش حنا به طور مشترک و به سفارش مرکز لابی صهیونیست ها- آیپک- علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از سران فتنه ساخته بودند در لبنان اجازه نمایش پیدا نکرد.
    گفتم: مگر از فضای ضد صهیونیستی در میان مردم لبنان خبر نداشتند که روی نمایش این فیلم در آنجا حساب باز کرده بودند؟!
    گفت: یک تیم اسرائیلی بر ساخت این فیلم نظارت مستقیم داشته و تلاش کرده بود رد پای اسرائیل در آن دیده نشود.
    گفتم: مرد حسابی! هر ننه قمری هم می داند که حمایت از فتنه سبز یعنی نوکری برای اسرائیل.
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: یارو از «لپه» بدش می اومد. در یک میهمانی برایش دلمه بادمجون آوردند. وقتی با چنگال بادمجون را باز کرد و چشمش به لپه افتاد، به صاحبخونه گفت؛ کور خوندی! خیال کردی اگه پالتو تنش کنی نمی شناسمش!

  314. سحر می‌گوید:

    سلام
    به…چشممون به جمال نظرات تایید شده روشن شد.شکر خدا. البته الان که من اومدم نظرات تا ۲۰:۳۷ تایید شده.یعنی رفت دوباره چند روز دیگه؟؟!

  315. فطرس ملک می‌گوید:

    ۶۴ روز مانده تا عاشورا
    .
    لبیک یا حسین
    .
    .
    ما که هیچ وقت روز شمار عاشورا رو فراموش نمی کنیم
    .
    کل یوم عاشورا کل ارض کربلا

  316. فطرس ملک می‌گوید:

    راستی بچه ها
    حاج منصور حاجت روا شد
    .
    کربلایی شد

  317. فطرس ملک می‌گوید:

    این شعرو یکی از دوستانم که به حاج منصور خیلی نزدیکه براش سروده
    .
    آنکه عمری در فراق دلربایش آب شد
    نیمروزی از دوشنبه تارک اصحاب شد
    ب انگاه لطف زهرا (س) عاقبت منصور شد
    کربلایی گشت و آخر زائر ارباب شد
    .

  318. فطرس ملک می‌گوید:

    اینم یکی دیگه
    .
    تا عرش اجابت دعا رفت
    منصور بسوی کربلا رفت
    زین واقعه قلب پر شعف شد
    او زائر سلطان نجف شد

  319. فطرس ملک می‌گوید:

    بازدید امروز: ۳۸۶
    بازدید دیروز: ۳۱۸۴
    افراد آنلاین: ۱۱
    بازدید کل: ۸۳۶۹۸۶

  320. فطرس ملک می‌گوید:

    حالا یه سوال
    خدائیش این نظراتو که انقد زیاده همه رو میخونین تائید می کنین ! 🙂
    آخه فکر کنم این چند روزه بچه ها هزارتا نظر گذاشته باشن
    کمک میخواین در خدمتیم

  321. فطرس ملک می‌گوید:

    روز پنجشنبه بود

    بیست و یک مهرماه سال ۱۳۲۲

    او به دنیا آمد

    در خانواده ای روحانی

    آن روز کسی نمی دانست .

    اما در دفتر عمرش ورق خورده بود :

    پایه گذار جنبش به اصطلاح اصلاحات
    http://img.graphicno.com/download.php?file=09i6fiidr0m7h5cx3dw3.jpg
    حدود ۱۳ سال از آن روزی که خاتمی به عنوان پنجمین رییس جمهور ایران ، سکّان اداره ی کشور را به دست گرفت می گذرد

    مردی که خیلی ها به لباس او و به سیادتش اعتماد کردند و به او رای دادند

    مردی که در زمان ریاست جمهوری وی بسیاری از تابوها شکسته شد .

    بسیاری از حرمت ها از بین رفت .

    تلاش برای محو برخی ارزش ها ، در دستور کار قرار گرفت .

    و شدید ترین اهانت ها به نام دین

    و با نام دین

    به دین صورت گرفت .

    کسانی همچون امثال گنجی ها

    که امروز داعیه ی دفاع از حقوق همنجنسگرایان را دارند

    نمایندگان جمهوری اسلامی شدند

    به کشورها سفر کردند

    و خواستند اسلام را

    و انقلاب اسلامی ایران را

    به دنیا معرفی کنند

    با نام گفتگوی تمدن ها
    http://img.graphicno.com/download.php?file=36sxj6w6l3b2am71tm1g.jpg
    هدیه ی ما به تو

    در روز تولدت

    خصومت با تو باشد

    در درگاه الهی

    برای هتک حرمت ها

    و زیر پا گذاشتن ارزش ها

    و پایمال کردن آرمانهای امام و انقلاب اسلامی

    خاتمی عزیز تولدت مبارک

  322. شیعه علی می‌گوید:

    سلام نیستین؟
    ایشالا سالم و سلامت باشین…

  323. علیرضا می‌گوید:

    سلام،مطلبی با عنوان “” در جمهوری اسلامی همه آزادند الا افتخاری ها، ده نمکی ها … + دانلود “”
    در وبلاگ گذاشتم ،منتظر دیدار شما هستم.

  324. مجید عباس زاده می‌گوید:

    به نظر من نه تنها بسیجی ها به وضع سینما و فیلم های سخیف این چند وقته اعتراض دارند بلکه سینماگران و منتقدین بسیاری از حوزه سینما به این مسئله معترض هستند مثلا اگر برنامه ۷ به مجری گری آقای جیرانی نگاه کنید به همین موضوع فیلم های مستهجن (فیلم فارسی) در همین چند وقت اخیر در سینمای جمهوری اسلامی حتما برمی خورید

  325. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    من بهارم ، با تو پر کشیدنه
    کوچ من ، به قطعه سر کشیدنه

    من نیازم ، ناز عطر لاله هاست
    نام تو ، بوی حسین شنیدنه

    سلام بر حسین*

  326. من نبودم! می‌گوید:

    داداش نیستی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.