لطفا شان رئیس جمهور را پایین نیاورید

مصباح، “عده ای از علما” نیست؛ مصباح بصیرت است

۱- انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ خوب یادم هست اجماع توده ملت وقتی روی نام دکتر احمدی نژاد شکل گرفت که عده ای از علما به حمایت از دیگر نامزدهای انتخابات پرداختند ولی علمای ربانی مثل آیت الله مصباح آمدند و از خادم ملت حمایت کردند اما حالا این مصباح بصیرت از نظر برخی ها شده “عده ای از علما”! یعنی اگر الان حضرت مصباح درباره فلانی نظری دارد، خب عده ای از علما هم نظر دیگری دارند! ما به احمدی نژادی رای دادیم که ترازش نه عده ای از علما که علمایی چون مصباح یزدی بود. با ترازوی امثال مصباح بود که رای ما به طرف نام دکتر هدایت شد و حالا مصباح و جنتی و یزدی و سید احمد خاتمی و … شده اند عده ای از علما! من تحلیلگر سیاسی نیستم و سرمقاله نویس هیچ روزنامه ای نیستم. سواد من به من می گوید، این گونه مواقع بگو؛ زرشک! ما اگر دنبال نظر “عده ای از علما” بودیم، که اصلا به احمدی نژاد رای نمی دادیم. ما دنبال نظر عالمان با عمل بودیم و حالا متاسفانه می بینیم مصباح از نظر برخی از نزدیکان رئیس جمهور “عده ای از علما” خوانده می شود. من یک حرف دارم؛ شان دکتر در کنار نام مصباح کجا و شان دکتر در کنار نام مشایی کجا؟ چرا عده ای می خواهند از وزن احمدی نژاد کم کنند؟ ما به دکتر با کدام میزان رای دادیم؛ تراز مصباح یا ترازوی مشایی؟

۲- کاش این روزها هم مثل دوره اول این دولت، از دفتر رئیس جمهور صدای خدمت به ملت و وام ازدواج و پاسخ دادن به نامه پیرزن روستایی و یتیم نوازی به گوش می رسید و آقای هاشمی رفسنجانی باز هم طعنه می زد احمدی نژاد را که این کارها “گداپروری” است. “طعنه گداپروری” را به آسانی می شد تحمل کرد اما “نیشخند عدو پروری” را چه سخت است تحمل کردن. مشایی را من مار در آستین خدمت رسانی نمی دانم اما هر چه هست بد نیش می زند. دولت امروز هم دارد کار می کند اما سخنان مشایی دارد خدمات دولت را خواسته یا ناخواسته انکار می کند تا در دفتر خدمت رسانی دیکته های غلط نوشته شود. به مصباح نباید خرده گرفت که چرا نمره بد می دهی، دیکته را باید درست نوشت.

۳- مصباح اما برای ما اصلی ترین و واقعی ترین هوادارن احمدی نژاد، “عده ای از علما” نیست. به قول “آقا” مطهری زمان است. نسبت مصباح به خامنه ای، نسبت مطهری به خمینی است و ما بدون استثناء آثار مصباح را عامل هدایت می دانیم اما کاش عده ای اجازه دهند نسبت احمدی نژاد به آقا تا ابد نسبت رجایی به امام باقی بماند. مشایی یک “ویرگول” است جلوی نام احمدی نژاد و می خواهد از روی این نام، “گیومه” خادم ملت را بردارد. برای احمدی نژاد یک دقیقه هم یک دقیقه است و مشایی چه ساعتها که از وقت با ارزش دکتر به هدر نداده. دکتری که باید تا ابد رئیس جمهور مکتبی باقی بماند، چه کسانی او را مجبور به دفاع از نظریه های شان درباره مکتب ایران می کنند؟ آقای مشایی! لطفا وقت احمدی نژاد را با ادبیاتی متفاوت از خدمت رسانی نگیرید. پیرمرد روستایی با ادبیاتی یکسان با عدالت در دفتر ارتباطات مردمی نهاد منتظر نشسته و با رئیس جمهور کار واجب دارد. اجازه ملاقات می دهید؟ یا فقط گلزار و هدیه تهرانی آدمند؟

۴- دکتر تا همین جای کار متوجه برخی چیزها شده. فعلا تا این حد قبول کرده که لااقل ادبیات مشایی تناسبی با ادبیات دولت (بخوانید ادبیات خدمت) ندارد، هر چند که در همین هیئت دولت هستند کسانی که فقط به ادبیات مشایی ایراد ندارند و از اساس با “پروژه مشایی” مشکل دارند. آیا مشایی با چند سخنرانی دیگر، دکتر را به این مهم می رساند که اصولا بحث “ادبیات مختلف” مطرح نیست، بلکه بحث “ابیات متخلف” مطرح است؟ تخلف در سروده عدالت، یعنی بر هم زدن وزن مصراع خدمت. مشایی دارد این وزن را بر هم می زند. این خلاف است. این اگر خلاف قانون اساسی نباشد، خلاف خدمت رسانی که هست. شک دارید؟

۵- احمدی نژاد را خدا و با دعای ما با رای ما سر کار آورد. اصولگرایی یک حزب نیست که دبیر کل بخواهد. یک جنبش نیست که رهبر بخواهد. یک بدن نیست که سر بخواهد. اصولگرایی در یک کلام یعنی حمالی کردن برای مردم به خاطر انقلاب. اصولگرایی یعنی آستین های بالازده شده، نه یقه های تا آخر بسته شده. اصولگرایی یعنی کار کردن، نه حرف زدن، آن هم حرف مفت زدن. کسی که قطار دولت را با حرافی از روی ریل خدمت جدا می کند، اصولگرا نیست. کسی که برای اسب تراوای دشمن، نه در ویلای سران فتنه که در نهاد خدمت و در دل دولت دارد نعل درست می کند، حداقل این است که اصولگرا نیست. به اندازه کافی در این کشور نظر مخالف برای تحمل کردن هست. نیازی نیست که رئیس دفتر خادم ملت هم اظهار نظر مخالف کند. کرسی آزاد اندیشی جایش در دانشگاه است. صندلی دولت فقط جای خدمت به ملت است؛ برق اضافی خاموش، حرف اضافی موقوف!

۶- ما پرسش دینی شبهه عقیدتی داشته باشیم، مصباح را داریم. ما یک ذره از خاک پاک نعلین مصباح بصیرت را به همه دنیای صاحبان نعل اسب تراوا نمی فروشیم. کسانی که خودشان را خیلی به احمدی نژاد نزدیک می دانند بدانند که ما دکتر را با تراز مصباح می سنجیم. ما دوستی مان با دکتر، خاله خرسه نیست. ما شان دکتر را با این ترازوهای قلابی که ادبیاتی متفاوت از رئیس جمهور انقلابی دارند پایین نمی آوریم.

۷- و در نهایت ما در این کشور سایه ای مستدام؛ نائب امام زمان بالای سرمان داریم به نام “ولایت فقیه”. با هیچ واسطه ای جز ماه، نمی توان ادعای رابطه با خورشید داشت. نه، من شعار نمی دهم و در عرش بحث نمی کنم. اگر خامنه ای پای آرای ما را به هر رئیس جمهوری، امضاء نکند، آن فرد هیچ فرقی با طاغوت ندارد. به رای ما این ولی فقیه است که آبروی قانونی و شرعی می دهد. خامنه ای نبود و یا اگر خامنه ای مثل مرد پای آرای ما به احمدی نژاد در هر ۲ دوره نمی ایستاد و چون مولایش علی اگر در این راه در برابر دشمن گمراه ایستادگی نمی کرد، آیا اصولا “جمهوری اسلامی” باقی مانده بود که حالا رئیس دفتر رئیس جمهورش بخواهد با ادبیاتی متفاوت، خلل در کار خدمت وارد کند؟ تا وقتی حاکم علی است، هیچ کس از علی بزرگتر نیست. خامنه ای از ما ناراحت باشد نفس کشیدن مان حرام است، الا به توبه و جبران گذشته. این ماهپاره علوی تبار اگر جلوی ۲۵۰۰ ماهواره دشمن مردانه نمی ایستاد، آیا خانه من و شما الان در اشغال چکمه پوشان آمریکایی نبود؟ ما نگاه می کنیم ببینیم چه کسی سرباز ولایت است؛ سرباز ولایت بود، هم کمکش می کنیم و هم دعایش می کنیم، در غیر این صورت ما برای انقلاب، سربار نمی خواهیم. مصباح که خودش برای ما میزان و ترازوست، ما ایشان را با تراز ولایت می سنجیم. ما بارها ثابت کرده ایم به مرجع تقلیدی که با این تراز ناسازگار و در عین حال با اغیار همنشین است، اجازه عرض اندام نمی دهیم، رئیس دفتر رئیس جمهور که خودش بارها گفته؛ عددی نیست!

همین مطلب به زبان طنز

حسین قدیانی در همایش خارجیهای مقیم آنجا با اشاره به زادگاه نیاکان خود گفت: مکتب ما مکتب کلنجین است و از آنجایی که در روستای کلنجین مردم عاشق امام حسین هستند پس مکتب کلنجین همان مکتب حسینی است! وی گفت: چون قرائتها درباره مکتب ایران متفاوت است از این پس ما در قطعه ۲۶ به جای مکتب ایران، مکتب کلنجین را تبلیغ می کنیم. داداش حسین در بخش دیگری از سخنان خود به ارادت اهالی کلنجین به مکتب ایران اشاره کرد و گفت: بعد از مکتب کلنجین نوبتی هم که باشد نوبت مکتب سه راه سلفچگان است. نویسنده کتاب “نه ده” با انتقاد از مدیریت حضرت یونس در شکم ماهی تصریح کرد: یعقوب باید نظرات برادران یوسف را تحمل می کرد و آنها را با یک چشم نگاه می کرد. مدیر وبلاگ قطعه ۲۶ گفت: منظورم از سخن بالا این بود که نهنگی که یونس در شکمش خانه کرده بود، بچه نهنگ بود و این در شان پیروان ادیان الهی نیست. وی البته با تکذیب سخن خود درباره حضرت یعقوب از مطبوعات خواست جملاتش را چپندرقیچی پوشش ندهند. حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود انسان را “حیوانی تایید کننده کامنت” خواند و افزود: تایید کردن کامنت، طلوع آفتاب را جلو می اندازد. وی از سید احمد خواست، پیام بازرگانی برود. این نویسنده جوان ضمن اشاره به جذب افراد مخالف، از خارجیهای مقیم آنجا خواست بیایند اینجا کنار خودمان. وی گفت: هنر آن است که ما جذب دشمن شویم، نه اینکه دشمن جذب ما شود و در توضیح این جمله خود خاطر نشان کرد: منظور من همان دفع حداقلی و جذب حداکثری بود، منتها با ادبیاتی متفاوت! اسفندیار حسین قدیانی، یعنی ببخشید؛ داداش حسین بچه بسیجیها در ادامه از منتقدین خواست به جای انتقاد سازنده، به به چه چه کنند. وی بیان داشت: هدف منتقدین از تخریب من سوراخ کردن لایه اوزن است و عده ای به بهانه زدن وردپرس دارند مرا مورد عنایت قرار می دهند. وی در پایان برای شیخ جامع التجاوز آرزوی طول عمر همراه با ایزی لایف کرد و از دکتر حسن عباسی خواست مسئله زنای ذهنی را با ادبیاتی متفاوت در ذهن شیخ، شرطی کند!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. آیه می‌گوید:

    رئیس دفتر رئیس جمهور که خودش بارها گفته؛ عددی نیست!

  2. م ح می‌گوید:

    سلا م جدا که از دل ما گفتی سرت سلامت وقلم وقدمت پرتوان کاش بیدار میشدند ….

  3. ساندیس خور می‌گوید:

    ۱۰۰ ???? آیا!!!!؟؟؟؟

  4. نازنین می‌گوید:

    سلام
    …………….
    قطعه ۲۶: خیر.

  5. عمار می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج.

  6. سیداحمد می‌گوید:

    احسنت.
    تبارک الله.
    بسیار عالی.
    بهترین جملاتی رو که میشد بیان کرد رو شما بیان کردی.
    آفرین به شما.
    اینه حرف دل تمام سربازان ولایت.
    احسنت داداش حسین.
    بسیار عالی.
    “”ما به دکتر با کدام میزان رای دادیم؛ تراز مصباح یا ترازوی مشایی؟””
    واقعا کیف کردم.
    خیلی مخلصیم داداش حسین بسیجیها.
    داداش حسین: طنز پایین مطلب را بخوان. تازه اضافه کردم.

  7. گمنام124 می‌گوید:

    برم بخونم . 🙂

  8. آیه می‌گوید:

    نظرات پست قبلی:
    “بخشی از دست نوشته ای از یک شهید:
    …من روحی آواره ام در کویری غریب؛ تنهای تنها و مشحون از درد؛ غریبانه خواهد سوخت تا اصالت انسان را پاس دارم. بدون ذره ای شک، بر درستی راهم ایمان دارم و این ایمان تجربه ای است که از تماشای سوختن روح خویش آموخته ام.”

    چقدر قشنگ. روحشان شاد.

  9. آیه می‌گوید:

    خصوصی
    سلام داداش حسین.
    ببخشید
    توی پست قبلی”“هر که کو دور ماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش””
    فکر کنم اینجوری درست تر:”هر کسی کو دور ماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش”

  10. محمد(صبح سپید) می‌گوید:

    درود بر شما

    (سایه شیطانی “ابراج البیت” بر سر بیت الله الحرام !+ عکس ها)
    و
    (رهبرانقلاب به خانواده شهیدکبیری: خوشحال باشید که حسین دانشگاه اصلیش قبول شد )

    به روزم
    سر بزنید

    http://mohammadalavy.blogfa.com/
    به امید صبح سپید

  11. gomnam124 می‌گوید:

    سلام .
    برق اضافی خاموش، حرف اضافی موقوف!
    خسته نباشید . التماس دعا .

  12. kosar می‌گوید:

    سلام
    اولا:به قول بچه ها اول آیا؟
    ثانیا:من نمی دونم مشایی چه انگیزه ای برای رفتارش داره .ولی آقای مصباح را هم خیلی قبول دارم.
    ثالثا:امیدوارم خدا همه رو به راه راست هدایت کنه و کمک کنه تا از این راه خارج نشیم.
    یا علی

  13. حمید می‌گوید:

    دمت گرم داداش حسین حرف دل منو زدی

  14. نامی می‌گوید:

    درود بر با بصیرتان
    واقعا مشایی یک ساحر زیر دسته، کسی که آموزش سحر و وردهاش رو از امامزاده زید بازار از فردی بنام کاظم زاده یاد گرفته و با تعلیمات روزهای سه شنبه اون تا جایی پیش رفته که احمدی نژاد رو مسخ کرده
    خدایا یاری کن محمود ما از دست این شعبده باز رهایی یابد
    حزب الله ویرگول را از جلوی دکتر برمیدارد ومسیر ولایت را بدون وقفه طی میکند

  15. هادانا می‌گوید:

    هر چند بعضی از مواضع آقای مشایی قابل تائید نیست
    ولی
    به نظر من به واقع چندین جریان برای بد جلوه دادن مشایی فعالیت می کنند. خیلی از صحبت ها را کامل انتقال نمی دن و بعضا تحریف می کنن.
    برای دولت احمدی نژاد پیدا کردن ضعف و نمایش رسانه ایی ۵ سالس هست که شروع شده
    هر دفعه هم با راهکاری که یکیش هم مشایی
    اما به نظر من تا این حد که مشایی رو خارج از نظام می دونن، انصاف نیست.

  16. محمدمهدی می‌گوید:

    به نام خدا و سلام.
    خداودند مصباح عزیز را در پناه خودش حفظ کند. و به عده ای از علمای ما بصیرت.

  17. gomnam124 می‌گوید:

    زبان طنزش محشر بود داداش حسین 🙂

  18. عبدالعظیم می‌گوید:

    سلام خدمت داداش حسین و عزیزان قطعه ۲۶
    عالی بود مطلبت
    حرف دل همه رو زدی

  19. جواد می‌گوید:

    “پیرمرد روستایی با ادبیاتی یکسان با عدالت در دفتر ارتباطات مردمی نهاد منتظر نشسته و با رئیس جمهور کار واجب دارد. اجازه ملاقات می دهید؟ یا فقط گلزار و هدیه تهرانی آدمند؟”
    سلا داش حسین
    مثل همیشه عالی تر و دلنشین تر از قبل

  20. هوشنگ می‌گوید:

    علی علی

  21. بیسیم چی 135 می‌گوید:

    دمت گرم برادر
    خیلی باحال از سرورم آیت الله مصباح دفاع کردی
    در پناه حق
    یاعلی

  22. همین الان اومد نخونده تبارک الله تا جا نمونم از این ۱۶ نفر
    کنجکاوم ببینم چی گفتید درباره رییس جمهور محبوبم
    من رفتم

  23. 135 می‌گوید:

    سلام وعر ض ادب داداش حسین

  24. مسعودساس می‌گوید:

    سلام
    آیت الله مصباح یزدی: افرادی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند، خودی نبوده بلکه غیر خودی اند؛ ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم و از کسی حمایت می کنیم که حامی اسلام و تابع رهبری باشد.
    سلامتی آیت الله مصباح صلوات
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  25. تازه وارد می‌گوید:

    سلام، عالی بود و هرآنچه که لازم بود رو شما فرمودید.واقعا نمی دونم دیگه چی می شه گفت جز دعا برای شما و علمای با بصیرت.
    البته برای اون عده ای از علما هم باید دعا کنیم که ان شا الله دوباره به راه راست برگردند.خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه و کمکمون کنه که توی اون راه بمونیم
    نفستون حق،قلمتون پرشور
    یا علی

  26. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام و خسته نباشید
    امروز دوباره با دو متن ما رو مهمون کردین.البته متن اضافه شده طنز رو الان دیدم.احتمالا با این مکتب کلنجین شما رو به چند صدایی متهم میکنن اما شما به تلاش خودتون ادامه بدین شاید توی مابقات بین المللی وبلاگ نویسی برنده شدین.
    —————–
    التماس دعا

  27. سجاد می‌گوید:

    ما نگاه می کنیم ببینیم چه کسی سرباز ولایت است؛ سرباز ولایت بود، هم کمکش می کنیم و هم دعایش می کنیم، در غیر این صورت ما برای انقلاب، سربار نمی خواهیم.

  28. سلام

    احسنت

    دفاع جانانه ای بود از بصیرتی که آیت الله مصباح به ما هدیه دادند و خدمات دکتر و البته انتقادی جانانه از ویرگول معروف نهاد ریاست جمهوری و طرفدارانی چون جوانفکر ..
    ممنون
    طنزتون هم باحال بود و بهتر از طنزهای قبلی که بهشون انتقاد داشتم اما نمی گفتم … بماند …
    مطلبی نوشته ام درباره همین مناظره و مشایی و این حرفا که هم در وبلاگ تازه تاسیس پلاکفا گذاشتم البته با کمال افتخار بابت نوشتن در وبگاهی ارزشی و هم در میهن بلاگ …
    خوشحال میشوم نظرات شما و دوستان را بدانم …
    ممنون
    موید باشید
    یاعلی

  29. یاس می‌گوید:

    “”اگر خامنه ای پای آرای ما را به هر رئیس جمهوری، امضاء نکند، آن فرد هیچ فرقی با طاغوت ندارد. به رای ما این ولی فقیه است که آبروی قانونی و شرعی می دهد.””

    آیا مشایی با چند سخنرانی دیگر، دکتر را به این مهم می رساند که اصولا بحث “ادبیات مختلف” مطرح نیست، بلکه بحث “ابیات متخلف” مطرح است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 🙁

  30. ناشناس می‌گوید:

    خیلی جالب بود. مخصوصاً قسمت طنزش خیلی جالب بود.
    تا همین چند لحظه پیش اونقدر اعصابم خورد بود و دپرس بودم که … نوشته هاتون حسابی به آدم انرژی می ده. ذهن خلّاقتون قابل تحسینه. اوّل یه مطلب کاملاً احساسی و جدّی می ذارید و از شهدا می گید و دلمونو براشون تنگ می کنید و … پشت بندش یه مطلب جدّی تر در کنار یه مطلب طنز می ذارید. آدم می مونه گریه کنه یا بخنده. تمام احساسات آدم قاتی پاتی می شه. باید یه سرویس کامل احساسات برم!

  31. از وقتی به وبلاگ شما میام و مطالبتون دقیق میخونم دیگه وبلاگ خودم بی خیال شدم آخه نوشتن حرف دله و وقتی زده میشه دیگه حرفی باقی نمیمونه حالا فهمیدم که مدتیه چرا نمینویسم
    این مطلبم حرف دل بود
    خدا کنه دکتر بشتر از این متوجه بشه منم حس کردم دکتر یه چیزایی فهمیده!!!توی این ماه دعاش می کنیم که عمار علی بمونه

  32. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    لامپ اضافی خاموش حرف اضافی موقوف.

  33. علیرضا کیانی می‌گوید:

    دم افطاری ما رو دعا کن حاج حسین

  34. علیرضا کیانی می‌گوید:

    مصباح عالم نباشد
    علم الهدی عالم نباشد

    حتما جوانفکر عالم است

    ما مردم نیستیم
    سیاسی هستیم

    پس مردم کجا هستند

    حتما مردم جوانفکر و فک و فامیل مربوطه اند ما خبر نداریم!!!!

    یا حق

  35. رضوان می‌گوید:

    محسن غرویان در واکنش به اظهارات مشایی:
    کفن پوشان قم پس کجا هستند؟؟؟؟
    حجت الاسلام احمد پناهیان:
    مشایی عددی نیست که برایش کفن بپوشیم.
    اگر دولت بخواد یه کم دیگه در قضیه مذاکره با آمریکا جلو بره، کفن پوش ها را خواهید دید!

  36. مسعودساس می‌گوید:

    آیت الله مصباح یزدی:
    مردم ما بر سر عقاید و اصول خود صدها هزار شهید داده اند ما بر سر این عقاید معامله نمی‌کنیم.
    نزدیک اذونه
    دعا کنید ما رو
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  37. kosar می‌گوید:

    داداش حسین!
    الان مطلبت رو خوندم واقعا عالی گفتید.
    همین امروز یک کلاس جنگ نرم داشتم که وقتی از استاد خواستم این ادبیات متفاوت رو توضیح بده ،یه جورایی نتونست این کار رو بکنه.
    اما شما بحث رو خیلی منطقی جلو بردید.
    ممنون از قلمتون

  38. مطلب طنزم خیلی بامزه بود
    به به چه چه
    به به چه چه
    به به چه چه
    به به چه چه
    به به چه چه
    به به چه چه
    به به چه چه
    به توصیه اسفندیار حسین قدیانی زین پس به جای نقد سازنده به به چه چه می کنیم
    ما رو خندوندی این به اون در……..

  39. زهرا رمضانپور می‌گوید:

    سلام. التماس دعا.

  40. پارسا می‌گوید:

    داداش حسین سلام. التماس دعا.

  41. میلاد پ س 3 می‌گوید:

    “مشایی را من مار در آستین خدمت رسانی نمی دانم اما هر چه هست بد نیش می زند
    رئیس دفتر رئیس جمهور که خودش بارها گفته؛ عددی نیست!” باز هم عالی و حرف دل

    البته با “حیوانی تایید کننده کامنت” خیلی خیلی لذت بردم … یاد اون ضرب المثل افتادم که می گه “یه سوزن به خود بزن یه جوالدوز به مشایی”

    🙂

  42. ریحانه می‌گوید:

    خدایا تا به کی هجران مهدی / به دستم حسرت دامان مهدی
    الهی هر بلا از حضرتش دور / الهی، من بلا گردان مهدی . . .
    سر سفره های افطاری دعا برای ظهور آقا رافراموش نکنیم اللهم عجل لولیک الفرج

  43. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    سلام
    برگشتم.حالا اماده ام ۲۴ساعت دیگه روزه باشم اگه ازم بخوان:))
    دیشب گاهی وسطِ صحبتهایِ آقای جوانفکر جلوی خندمونو نمیتونستیم بگیریم،مخصوصاً اونجا که خطاب به مجری و جناب رسائی گفتن” بذارین مردم زندگیشونو بکنن”!!!!!
    یعنی چی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  44. امین می‌گوید:

    رفتار مشایی عینا حرف سروش است. سروش می گوید من دینم را ازعرفا گرفته ام نه از فقیهان! احمدی نژاد با آمدن مشایی عرفان محور شده است. اصل فقه است نه عرفان. آیا مصباح کجا احمدی نژاد کجا؟ احمدی نژاد به خاک پای مصباح نمی رسد. احمدی نژاد اشتباه می کند که مشایی را قبول دارد. مشایی شبه ملی مذهبی شده است. به امید هدایت. ولی زیاد سخت نگیریم!

  45. سهراب می‌گوید:

    سلام
    درود برشما
    گفتن این موضوع واقعا به موقع بود.

  46. م.رنجبر می‌گوید:

    سلام
    نماز و روزتون قبول باشه
    خسته نباشید
    فقط خواستم بگم امروز خیلی خوشحال شدم
    چون تونستم تو نمایشگاه کتاب شما وکتاب دوئل رو یگیرم
    ممنونم از اینکه قلب من وامثال منو بانوشته هاتون شاد می کنید
    در پناه حق ، حق گو باشید
    یا علی

  47. محمد می‌گوید:

    عالی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دعا بفرمایید!!!!!!!!!!!!!

  48. سپیده دم خونین عشق فرا رسید دوستان،ای برادر ای خواهر تو را فقط یک پیام تورا فقط یک وصیت تو را فقط آخرین حرف که :(وصیت نامه بابا اکبر)خدایا خدایا خدایا!تا انقلاب مهدی خمینی را که نگه نداشتی نهضت از نهضت خمینی محافظت بفرما خامنه ای رهبر نصرت عطا بفرما(ادامه وصیت نامه توسط فرزند بابا اکبر)
    یاعلی و
    یا علی

  49. سپیده دم خونین عشق فرا رسید دوستان،ای برادر ای خواهر تو را فقط یک پیام تورا فقط یک وصیت تو را فقط آخرین حرف که (وصیت نامه بابا اکبر) خدایا خدایا خدایا!تا انقلاب مهدی خمینی را که نگه نداشتی از نهضت خمینی محافظت بفرما خامنه ای رهبر نصرت عطا بفرما (ادامه وصیت نامه توسط فرزند بابا اکبر)
    یاعلی و
    یا علی
    حسین قدیانی: احسنت به شما. چقدر ظریف و نکته سنج کتاب “نه ده” را مطالعه کرده اید. این نظر مرا یک دنیا دلگرم کرد. احسنت. خدایا شکرت بابت این دوستان.

  50. عزیز می‌گوید:

    ………………………..
    حسین قدیانی: دکتر را نمی دانم اما تا آنجایی که من خبر دارم و البته تا آنجایی که من آقا را می شناسم قطعا بریده هایی از مطالب وبلاگها را برای مطالعه خدمت ایشان می برند. رهبری که رمان می خواند حتما سایت و وبلاگ هم می بیند. آقا اتفاقا بسیار به روز و آشنا با دنیای جدید است. خداوند هم به وقت مولای ما آنقدر برکت داده که با محاسبات عادی اصلا نمی توان حساب کرد. آقا از یک سو نائب امام زمان و ولی امر مسلمین جهان است و از دیگر سو گاهی برای یک کتابی که می خواند، مختصر حاشیه ای هم می نویسد. خدا را شکر؛ قرار است به همت آرشیو مرکز اسناد، بخشی از زندگی آقا را با قلم خود کتاب کنم.

  51. میلاد پ س 3 می‌گوید:

    ممنون از “امین” بخاطر لینک زیر که گفته ایران اولین کشور جهان است
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_statehood#Historical_kingdoms_and_dynasties

    براساس روایتی از امام صادق (ع) ایران آخرین کشور جهان هم هست قبل از ظهور قائم

  52. عزیز می‌گوید:

    لحظه ملکوتی افطار
    نماز و روزه همه تان قبول التماس دعا
    کاش در این رمضان لایق دیدار شوم
    سحری با نظر لطف تو بیدار شوم
    کاش منت بگذری به سرم یا مهدی (عج)
    تا که همسفره تو لحظه افطار شوم

  53. هپلی می‌گوید:

    سلام

    عارضم خدمتت که…

    ای بابا اذان دادن اینجا. صدام میکنن واسه افطار. باید برم….
    داداش حسین: به این شرط که شورش درنیاید بامزه بود.

  54. دعامون کنید ها اینجا هنوز افطار نشده!!!!

  55. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام روزه روز هفتم قبول
    چه قدر خوشحال شدم بابت زندگی نامه، شرح زندگی امید ما بچه بسیجی هارو فقط یه عاشق باید بنویسه.خوش به سعادتتون که عزت تاریخ ایران رو ماندگار می کنین. از حالا براتون در این کار توفیق می خوام.حین نگارش ما رو هم دعا کنید

  56. طهورا می‌گوید:

    سلام قولا من رب الرحیم
    داداش حسین کولاک کردید ها ! دوروز ناخوش احوال بودیم و سرنزدیم چه خبرها که نبود. امار بالای ۱۰۰۰ تا … احسنت به همه ستاره ها که جای خالی ما را پرکردند.

    پست جدیدتان هم که از نوع عالی ترین بود . از همانها که در دعای سحر از خدای مهربان طلب میکنیم و عالی ترین و کاملترین و نورانی ترین و … را میخوانیم.

    زنده باد داداش حسین که زبان گویای ستارگان حضرت ماه ( بلکه خود حضرت ماه ) است.

    ۱- به مصباح نباید خرده گرفت که چرا نمره بد می دهی، دیکته را باید درست نوشت.
    ۲- نسبت مصباح به خامنه ای، نسبت مطهری به خمینی است و ما بدون استثناء آثار مصباح را عامل هدایت می دانیم اما کاش عده ای اجازه دهند نسبت احمدی نژاد به آقا تا ابد نسبت رجایی به امام باقی بماند.
    ۳-ما یک ذره از خاک پاک نعلین مصباح بصیرت را به همه دنیای صاحبان نعل اسب تراوا نمی فروشیم. کسانی که خودشان را خیلی به احمدی نژاد نزدیک می دانند بدانند که ما دکتر را با تراز مصباح می سنجیم.

    خیلی بهم چسبید. به اندازه این ۷ روز عاشقی با حضرت دوست از این نوشته جدیدتان حظ بردم.
    یا علی

  57. عزیز می‌گوید:

    از اینکه جوابم را دادید ممنون و از اینکه رهبری اینچنین داریم خیلی خیلی خدارا شاکرم از نائب حضرت خورشید غیر از این بعید بود از همین جا به پدرعزیزمان و رهبر نازینین و فرزانه سلام و عرض ادب و آرزوی قبولی طاعات و التماس دعا دارم ای عزیز ما و تمام ستاره های کهکشان قطعه ۲۶ افتخارمان این است که ذره ای از این کهکشان هستیم که شما ماه و بقیه الله خورشید آن است امیدواریم در این ماه مبارک خیر و برکت برای تعجیل در ظهور و عاقبت بخیری همه ما دعا کنید و همچنین برای برکت روز افزون قلم برادر عزیز حزب اللهی حسین قدیانی فرزند شهید بابااکبر

  58. میلاد پ س 3 می‌گوید:

    سلام داداش حسین.

  59. میلاد پ س 3 می‌گوید:

    آهان … چشم 🙂

  60. پلاک شهادت می‌گوید:

    صندلی دولت فقط جای خدمت به ملت است؛ برق اضافی خاموش، حرف اضافی موقوف!

    ما دکتر را با تراز مصباح می سنجیم

    تکبیر !
    طنز باحالی بود داداش . دست مریزاد . از صمیم قلب تبسم کردیم !

  61. خان باجی می‌گوید:

    شان دکتر در کنار نام مصباح کجا و شان دکتر در کنار نام مشایی کجا؟
    بنابراین باید گفت :
    شمع آفتاب کجا ؟ چراغ مرده کجا ؟

  62. م.طاهری(ظهور منجی نزدیک است) می‌گوید:

    چقدر دیشب بهم برخورد وقتی جناب جوانفکر مدعی شد رئیس جمهور محبوب ترین فرد جهان اسلامه.محبوب ترین فرد جهان اسلام کسی نیست جز ولی امر مسلمین سید مسلمانان سید علی خامنه ای
    این یه حرف دلی نیست یه واقعیته

  63. عزیز می‌گوید:

    داداش این مطلبتون را هر بار که می خوانم یک پیام جدید در آن می یابم چقدر زیبا و چقدر جامع و متین
    احمدی نژاد را خدا و با دعای ما با رای ما سر کار آورد. کاشکی بتوانید این پست را در روزنامه تان بیندازید.
    من بعد از انتخابات و قبل از ماه رمضان سال گذشته عازم مکه بودم و نمی دانید برای پیروزی دکتر در انتخابات و برای حفظ نظام از فتنه چقدر نذرو نیاز کردم تا آنجا که در مکه برای همه آنها وقت کم آوردم
    به هر حال الان هم همه ما دعا مکنیم برای اینکه دکتر عزیزمان چهره واقعی مشائی را ببیند غیر از این است که این شبها، شبهای دعاست حتی خدا یکی از این شبها را اینقدر بلند و بزرگ کرده است تا ما وقت برای دعا کم نیاریم؟ و اینقدر فرشته ها را بسیج کرده که ما رستگار شویم
    توکلت علی الله

  64. میلاد می‌گوید:

    سلام حسین جان خواستم یک سوژه پیشنهاد کنم تا
    با قلم زیبات چند خطی بنویسی
    قبرهای سه طبقه و سران فتنه

  65. ya zeinab می‌گوید:

    چه طنزی! 🙂

  66. مصطفی می‌گوید:

    از اینکه نظراتمو تایید نمی کنی توی پوست خودم نمی گنجم
    ……………

  67. سید محمدعماد می‌گوید:

    اسفندیار دولت ، خار دو چشم ملت !

  68. اخوان می‌گوید:

    بهشتی باشید
    التماس دعا

  69. دیوونه داداشی می‌گوید:

    سلام بر حسین*
    سلام بر حسسین*
    سلام بر حسسسین*
    سلام بر حسسسسین*
    سلام بر حسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*
    سلام بر حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسین*

  70. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    سلامتی آقا
    اللـــــهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

    “ماهِ من چهره برافروز که رخسار تو دیدن دارد”

  71. پیام فضلی می‌گوید:

    سلام داداش حسین-
    تبریک بابت توفیق نوشتن روزهای زندگانی حضرت ماه.
    #از قرار فردا صلاة ظهر، وب نویسان این حوالی، نماز را میهمان امام عشق خواهند بود…#
    #از قرار فردا صلاة ظهر، وب نویسان این حوالی، نماز را میهمان امام عشق خواهند بود…#
    #از قرار فردا صلاة ظهر، وب نویسان این حوالی، نماز را میهمان امام عشق خواهند بود…#

  72. سلام

    یه بار دیگه از سایت شما وبلاگ پلاکفام رو باز کردم دیدم بازم باز نشد این بار امیدوارم باز بشه …

    http://andisheroshan2.pelakfa.com

    ببخشید ما این قدر مزاحم میشیم

    راستی اگه تو نماز فردا به امامت آقا شرکت می‌کنید ما رو هم یاد کنید …

    پیوستید تو قنوت سبز استجابت نمازی به قدقامت عشق به مقتدای خوبی ها، ما رو فراموش نکنید … محتاجیم شدید به دعای لبهای روزه دارتون که پشت سر رهبر به ترنم نماز باز میشود …
    یادتان نرود …

  73. پارسا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    این دفعه واقعا التماس دعا
    حالا خودت گفتی التماس دعا برام دعا کردی یا نه؟

  74. پیام فضلی می‌گوید:

    #صــلاة عـــشـــق/ امـــام عـــشـــق#
    #از قرار فردا صلاة ظهر، وب نویسان این حوالی، نماز را میهمان امام عشق خواهند بود…#
    #نایب همه ستارگان حضرت ماه هستیم؛ إن شاءالله.#

  75. ندا می‌گوید:

    سلام درود خدا برشما و همه ی خوبان مملکت ما….. التماس دعا

  76. فدایی رهبر می‌گوید:

    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
    ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ یا امام خامنه ای ִ \
    ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
    ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
    ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
    ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
    ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
    ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ۞ִִ ִ ִ ִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

    سلام بر داداش حسین
    راستش اولین باریه که واسه شما کامنت میذارم و این برای من افتخاره جناب اقای قدیانی
    از اینکه اپ کردن وبلاگ یه مدت طول کشید عذر میخام
    مشغول خدمت مقدس سربازی بودم
    با قسمت هشتم داستان رهبر تحت عنوان
    تا به هوش آمد شعری خواند:
    سر خم می سلامت شکند اگر سبویی
    یعنی من فدای امام.
    بروزم
    منتظر حضورتون هستم
    نظر هم یادتون نره

  77. مجنون می‌گوید:

    سلام
    عالی مثل همیشه
    “خدایا بگیر از ما آنچه ما را از تو واهل بیت میگیرد”
    التماس دعا
    یا علی

  78. یاس می‌گوید:

    🙂 🙂 🙂 “زندگی نامه آقا” 🙂 🙂 🙂 موفق باشید آقای قدیانی

    تا بنویسیدو بدید بیرون…
    خداجون!صبر…

  79. امروز روز خوبی بود
    داداش حسین، اینکه قدر شناس زحماتش بودیم و تایید کرد و این یعنی اینکه من الان در پوست خودم که نه در هیچ کجای کائنات جز در وبلاگ قطعه ی ۲۶ و بهشت زهرای مجازی نمی نگنجم!
    و حالا مهمتر اینکه آقا اومد بعد یه ماه غبار از دلها زدود و ماه بود اما مثل خورشید تابید و یخهای دلهامان را پاک کرد!!
    آه ای ماه !که چه شایسته فرزندت که خوب او را تربیت کرده ای نامت را ماه نهاد. در کنار شادیم آهی نهفته دارم که انگار تا این شب باقی است با شادیهایم قرین است.
    می خندم و میگریم از این گردش ایام
    فرمود که منحنی ما رو به بالاست !آیا می شود که آنقدر این منحنی اوج بگیرد که به خورشید برسد و آنرا از پشت ابرها بیرون بیاورد؟
    داداش به نظرت میشه یه روز توی این وبلاگ ظهور مولا رو جشن بگیریم!
    آه که چشمانمان اشک در فراق عدالت میریزد و اشک در مظلومیت مظلومان!
    بیا و مظلومان را حاکم کن و پابرهنگان را بیا و پایانی باش به آه ما و ماه !

  80. ساندیس خور می‌گوید:

    قرار وبلاگی نماز ظهر عصر فردا به امامت رهبر عظیم انقلاب
    دوستان زحمت کشیدند و قراری ترتیب داده اند مبنی بر اینکه وبلاگنویسان و دوستان سایبری عزیز، انشاءالله این هفته روز پنجشنبه ظهر رأس ساعت ۱۲:۱۵ جمع شوند تا به امید حقتعالی نماز ظهر و عصر دومین پنجشنبه ماه مبارک رمضان امسال را پشت قامت رعنای رهبر معزز و معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای حفظه الله بخوانیم
    بقیه متن خبر و زمان و آدرس دقیق این مکان در آدرس زیر:
    از داداش حسین قدیانی هم دعوت می کنیم که یه نظر هم به وبلاگ نویسان همسنگر بکنه !! . . .(در صورت داشتن وقت . . .)
    http://balatarinsooti.blogfa.com/post-218.aspx

  81. مهدی.ه می‌گوید:

    الهی فدای مصباح بشم…………

  82. پلاک شهادت می‌گوید:

    در کشور عشق مقتدا خامنه ایست
    فرماندهی کل قوا خامنه ایست
    دیروز اگر عزیز مصر یوسف بود
    امروز عزیز دل ما خامنه ایست

    ********
    جهت سلامتی و طول عمر باعزت و طولانی حضرت ماه ، جهت نابودی دشمنای اسلام و ایران و ولایت ، و جهت شادی روح شهدا علی الخصوص بابا اکبر صلواتی محمدی پسند عنایت بفرمایید ..

  83. ساندیس خور می‌گوید:

    اگه نظر قبلی مشکلی داشت که تایید نکردید لطفا بگید!

  84. والا اینجوری که محمود از اسی مشا دفاع میکنه، باید تا ۳ سال دیگه تحملش کنیم
    شما فرض کن چای محمود خریدی ، یه جاسوئیچی هم اشانتیون گرفتی
    چاره دیگه ای نیست. هست؟؟

  85. امیرارشیا می‌گوید:

    داش حسین سلام.

    ۱ نظر میدم ترخدا بدون تحریف و نقطه چین تایید کن
    اینه:

    ” مشایی برو …” 😀

    داش حسین جان من تایید کنی ها

    نو کرتم.

  86. هپلی می‌گوید:

    رفقا توجه داشته باشید با کامنت آخری که حاج حسین حذفش کرد ، سر جمع تا حالا ۴۵۷ هزار و سیصد و بیست و سه تا کامنت از مجموع کامنت هایی که من توی قطعه ۲۶ گذاشتم حذف شده(خیلی زیاد گفتم. نه؟)
    من از همه طرفدارهام میخوام بریزن توی خیابون و تا تحقق کامل عدالت توی خیابون بمونن
    داداش حسین: این یکی هم بامزه بود. هپلی! برادرانه یک توصیه جدی به شما می کنم؛ در نوشتن طنز استعداد بسیار خوبی داری. شماره من را که داری. زنگ بزن و اگر دوست داشتی به طور جدی وارد عالم نوشتن طنز شو. قول می دهم مطالبت را در روزنامه کار کنم. نگذار این قریحه ای که داری، حرام شود.

  87. خدا حسین شریعتمداری رو حفظ کنه، حرف قشنگی زد
    حکایت دولت و اسی مشا ، مثل همون گاو نه من شیر دهیه که وقتی سطلش
    پر از شیر شد ، یه لگد میزنه کل شیر رو میریزه زمین!
    البته دیشب فهمیدم حتی اگه خود اسی مشا هم بخواد آدم بشه ، امثال جوانفکر که
    مثل کنه بهش چسبیدن نمیذارن. یک تیم پشت سر این جریانه.
    به قول معروف ، مارادونا رو ول کن. اسی مشا رو بچسب
    ۷- ۸ -۱۰ تا گل به خودی زده

  88. امیرارشیا می‌گوید:

    ا داش حسین تحریفش کردی که
    لااقل “گ” اولشم میذاشتی بچه ها روشن بشن 😀

  89. صحابه ای از صدر اسلام می‌گوید:

    بلند خوشحالی میکنید
    دلِ ستاره های دور از حضرت ماه میشکنه خب.
    ما دوریم از ماه ای خدا.ما دوریم…:(

    روزه باشی،
    آفتاب وسطِ آسمون باشه؛ و همه ی کائنات در حالِ تسبیح معبود یکتا،
    رو کنی به سمتِ خدا به واسطه ی عبد صالحش و…
    وجهتُ وجهی لله …
    از شما که هستید اونجا میپرسم:
    بویِ بهشت میاد اونجا؟
    غرقِ در رحمت خدا میشید؟
    مست از نعمتی که تو دستاتونه؟
    شاکر چطور؟ هستید؟
    خب یادِ بقیه هم باشید به شکرانه ی نعمتی که شاملِ حالتون شده….

    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

  90. ارمان می‌گوید:

    سلام.
    وبلاگگیرمون کردی مشدی.
    نفست حق.
    باعلی تاعلی یاعلی

  91. یاس می‌گوید:

    اگه قراره متن جدید بزارید یه اطلاعی بدید “التماساً”!
    حسین قدیانی: به خدا من هم دو تا دست دارم. روزی چند تا متن؟ فقط تایید نظرات شما هر روز بین ۳ تا ۴ ساعت از من وقت می گیرد.

  92. امیرارشیا می‌گوید:

    این کشور
    که غرق شور حسنیه
    مدیون نام خمینیه
    اون عشق لم یزلی
    میمونه تا وقت سر زدن “افتاب”
    بیرق “سبز ” ابوتراب
    رو دوش ” سید علی”
    ما پیروی میکنیم از “ماه اب اور”
    تا تو سینه نفس داریم تا دم اخر
    ایشالا میمونیم هممون حامی ” رهبر”
    تو شب غربت رهنمای ماست
    جلوه صبح و مهر و ” ماه ” ماست

  93. عجب نامردی هستیا
    مگه من چند روز پیش ازت نپرسیدم اگه بخوام وارد نوشتن بشم، از کجا باید شروع کنم؟
    فقط یک کلام راهنمائی کن
    داداش حسین: نامرد؟! از همین نامردی شروع کن و بنویس.

  94. ریحانه می‌گوید:

    امام صادق(ع):
    اهل آسمان و زمین بوسیله ی ظهور او خوشحال می شوند.
    پرندگان هوا و ماهیان دریا نیز با ظهور او شادی می کنند.
    خدایا ، درک دوران سبز ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان الهی آمین

  95. امیرارشیا می‌گوید:

    ۷ روز از ماه مبارک گذشت و هیچی ازش نفهمیدیم
    بقیش را دریابیم صلوات

    ” اللهم صل علی محمد و ال محمد”

  96. امیر خان می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    اگه میشه یه متن هم در مورد تهدیدات اخیر آمریکا و اون کشوره که چند وقته شاخ شده بنویسید…
    در جلسه ی امروز هم مقام معظم رهبری به این تهدیدات اشاره کردند..
    داداش حسین: درباره تحریم و تهدید دشمن متن “مالک تقصیری نداشت، مقصر عمار بود” را نوشته ام. باز هم وقت کنم چشم.

  97. امین 2060 می‌گوید:

    سلام
    شب همگی به خیر
    برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی آقا سه تا صلوات محمدی
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    یا علی

  98. یاس می‌گوید:

    پرسیدم که بدونم منتظر باشم یا نه،ممنون از وقتی که میذارید.خسته نباشید،خدا به وقتتون برکت بده

  99. خانم طاهره فتاحی می‌گوید:

    احمدی نژاد فقط حمال مردمه.
    اون اولا می گفتیم خدمتگزار.
    سال ۸۸ گفتیم نوکر مردمه.
    حالا باید بگیم آقا شما حمال مردم تشریف دارید.
    شاید جایگاه واقعی و شعارهاش یادش بیاد…
    حسین قدیانی: حالا نه به این شدت!

  100. امیرارشیا می‌گوید:

    داش حسین جدیدا خیلی سانسوری شدیا

    نظر ندیم سنگینتریم رفتم بخوابم.

    ولی این و بدون همه جوره نوکرتیم

    بزن تو سرمون داداش حسین قد بکشیم
    غلامتیم
    داداش حسین: اینطوری نگو. به هر حال من هم باید ضوابط اینجا را رعایت کنم. من خودم هم خیلی چیزها را می نویسم اما وقتی به عقل و یا وجدانم رجوع می کنم، برای کار کردن تایید نمی کنم. در قطعه ۲۶ هیچ کس اندازه خود من حذف نشده است.

  101. علی می‌گوید:

    سلام داداش حسین. شما فردا بیت میای؟
    داداش حسین: من؟ من مستاجر نیستم؛ خانه ام بیت رهبری است!

  102. ریحانه می‌گوید:

    ماشالله فانوس قطعه ۲۶ همچنان روشنه و روشن خواهد ماند
    شادی روح شهدای عزیز و بابا اکبر صلوات

  103. آذرخش می‌گوید:

    مطلب عالی بود.
    با همه موارد موافقم.
    خوندن نامه عباس سلیمی نمین به رئیس جمهور هم در همین رابطه خالی از لطف نیست

    http://www.seratnews.ir/fa/pages/?cid=9246
    النماس دعا

  104. امیرارشیا می‌گوید:

    داش حسین خیلی اقایی

  105. بچه حزب اللهی می‌گوید:

    ازاینکه خذفشون کردی فهمیدم که خوندیشون-ببخشیدکه نصفه شبی مجبورشدی اراجیف منوبخونی
    .ایشالله همیشه زیرسایه حضرت ماه باشی .شبت به خیر

  106. امین 2060 می‌گوید:

    به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام ضمن تبیین سیاستهای جمهوری اسلامی در مسائل مهم داخل و خارجی، ماه رمضان را فرصتی بی بدیل برای توبه و طهارت و خلوص و توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی تقوا دانستند و با تأکید ویژه بر ضرورت وحدت و همدلی افزودند: وحدت مسئولان یک فریضه مهم است و تعمد در بر هم زدن آن، خلاف شرع به شمار می رود.

    ایشان ماه رمضان را ماه توبه و اِنابه – ماه تسلیم دل و جان در برابر اراده و شریعت الهی – ماه طهارت بخشی و ماه خالص شدن از آلودگی ها خواندند و افزودند: ماه رمضان در مقیاس هر سال ، مانند فرصتهای نماز در هر شبانه روز، فرصت بیدار باش و خلوت با خدا و ایجاد نورانیت در دل و نفس است.

  107. کوثر به گوشم می‌گوید:

    بسم رب الشهدا

    سلام
    نماز روزتون قبول باشه…
    کارمن شده لپ تاپم رو ور دارم بشینم وسط خونه با صدای بلند مطالب اینجارو برای پدر مادر عزیزتر از جانم بخونم و گاهی کیف کنیم گاهی بخندیم و گاهی بغض کنیم..
    .
    .
    .
    .
    انشاالله قلمتون همیشه بر مدار خورشید بگردد… برای حضرت ماه
    حسین قدیانی: حتما به پدر و مادر سلام برسانید. این هم که گفتید برای من باعث افتخار است.

  108. امین 2060 می‌گوید:

    حضرت امام خامنه ای:
    امریکایی ها بدانند که نمی توانند ایران را همچون دیگران تحت فشار قرار دهند چرا که جمهوری اسلامی زیر بار هیچ فشاری نخواهد رفت و به سبک خود به هر فشاری پاسخ خواهد داد.

    تکبیر

  109. پلاک شهادت می‌گوید:

    دوستان من ستاره ها
    ما نباید از ارزش های رئیس جمهورمون بگذریم . همه به وجود مشائی اعتراض داریم درست ولی نباید خوبی ها و صفات پسندیده ی رئیس جمهور رو ندید بگیریم . بهتره دعا کنیم ماهیت اصلی این آقا برای رئیس جمهورمون مسجل بشه .

  110. امیرارشیا می‌گوید:

    الله اکبر
    الله اکبر
    خامنه ای رهبر
    مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بر ضد و لایت فقیه
    درود بر رزمندگان اسلام
    سلام خدا بر شهیدان

  111. امین 2060 می‌گوید:

    یه خاطره قشنگ که خوندنش خالی از لطف نیست (در باره آقا)
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=58802

  112. سادات می‌گوید:

    سلام
    نماز وروزتون قبول . مطلب طنزتون مثل همیشه جالب و خوندنی و انتقادتون از مشایی درست و بجا

  113. امین 2060 می‌گوید:

    جانم حاج سعید
    این هم صحبتهای حاج سعید در باره همین مشاییه
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=58788

  114. امیرارشیا می‌گوید:

    اینم دعای اخرمه میخوام همه امین بگن

    بابا اکبر قدیانی الهی که سر سفره پیغمبر و اهل بیتش مهمون باشی با این حسینی که یادگار گذاشتی
    روحت شاد و غرق در رحمت الهی شهید اکبر قدیانی

    امین یا رب العالمین.

  115. خانم طاهره فتاحی می‌گوید:

    خصوصی یا عمومی اش به عهده ی شما.
    چه جالب.
    در حال حاضر شما سه تا “id”دارید.
    “قطعه۲۶”-“حسین قدیانی”-“داداش حسین”.
    چو بید بر سر ایمان خویش لرزانم رو در وصف شما گفتند.
    ان شاالله خداوند به شما اجر این جهاد اکبری رو که با خودتون می کنید,بهترینها در دنیا و آخرت قرار بده…

  116. سیداحمد می‌گوید:

    سلام داداش.
    خدا خیرت بده ترکیدم از خنده.
    طنزش خیلی عالی بود.
    سیداحمد فدای خودتو پدر بزرگوارت داداش.

    درود بر این همه احساس و شعور شما.

  117. یک بنده خدا می‌گوید:

    الهی….من عاشق اقای مصباح هستم میدونید چجوری عاشق ایشون شدم؟ هیچی…داشتم یه روز کانالارو زیر و رو میکردم که شبکه ۴ رو گرفتم بعد دیدم یه اقایی نشته بالای منبر داره برای شاگرداش صحبت میکنه باور کنید تا حالا چهره هیج شیخی رو انقدر نورانی و لطیف ندیده بودم و بعد زیر نویس رو که نگاه کردم دیدم نوشته: حجت الاسلام و المسلمین …مصباح یزدی. بعد گفتم ا پس ایشون اقای مصباح معروفند که اتفاقا کتابم ازشون خونده بودم.خلاصه که ایشون خیلی تو دل من نشستند…خیلی….

  118. مهاجر می‌گوید:

    کاش یه طوری متوجه میشدم که اصلا نظرم دیده شد یا نه
    اینکه تایید یا عمومی نشه مهم نیست فقط دوست داشتم نظرت رو بدونم و اینکه اصلا خونده شد یا نه!

  119. سکوت می‌گوید:

    سلام بر آقای قدیانی و سلام بر همه دوستان
    مثل همیشه دلنشین بود. اما یک سوال:
    با توجه به سوابق حضرت مشایی و اظهار نظرهای بی محتوایشان و رابظه اش با دکتر جون، فکر میکنید عاقبت قصه مشایی چی میشه؟
    یک حسی به من میگه قضیه مشایی پیچیده تر از اونیه که ما فکرش رو میکنیم. یادمان باشد که دکتر جون قصد داشتند حضرت رو معاون اول منصوب کنند و نیز یادمان باشد که “آقا” نامه علنی به دکتر جون نوشتند و نگذاشتند… باز هم تاکید میکنم: “نامه علنی”
    راستی: تا به حال به این فکر کردیم که: “آقا” همینجوری “نامه علنی” در مورد موضوعی یا فردی نمینویسند؟
    و یک چیز دیگر: “آقا” همیشه اصرار دارند که مسائل را بدون “علنی” و رسانه ای کردن حل کنند اما در مورد حضرت مشایی….
    من که اصلا به عاقبت این قصه خوش بین نیستم…

  120. خانم طاهره فتاحی می‌گوید:

    “قرار است به همت آرشیو مرکز اسناد، بخشی از زندگی آقا را با قلم خود کتاب کنم.”
    خدا وکیلی انجام این کار فقط و فقط و فقط حق شماست.

  121. خان باجی می‌گوید:

    چند روز بود منتظر بودم یه مطلب طنز بنویسید تا منم به شیرینی طنزتون اضافه کنم اما خب پیش نمی آمد حالا که نوشتید پس منم معطل نمی کنم .
    یه روز یه بابایی گاو داری داشته ، مامور بهداشت میاد و میگه به گاوها چی میدی ؟ میگه آت و آشغال . ماموره جریمه اش میکنه . سال بعد دوباره ماموره میاد میگه به گاوها چی میدی ؟ میگه ساندویچ و پیتزا . دوباره جریمه اش میکنه . سال بعد دوباره ماموره میاد میگه بهشون چی میدی ؟ میگه والا هر روز صبح بهشون ۱۰۰۰ تومن میدم هر چی که میخوان بخرن بخورن .

  122. مصباح می‌گوید:

    شان دکتر در کنار نام مصباح کجا و شان دکتر در کنار نام مشایی کجا؟

    شان دکتر در کنار نام مصباح کجا و شان دکتر در کنار نام مشایی کجا؟
    .
    به مصباح نباید خرده گرفت که چرا نمره بد می دهی، دیکته را باید درست نوشت.
    .
    پیرمرد روستایی با ادبیاتی یکسان با عدالت در دفتر ارتباطات مردمی نهاد منتظر نشسته و با رئیس جمهور کار واجب دارد. اجازه ملاقات می دهید؟ یا فقط گلزار و هدیه تهرانی آدمند؟
    .
    به اندازه کافی در این کشور نظر مخالف برای تحمل کردن هست. نیازی نیست که رئیس دفتر خادم ملت هم اظهار نظر مخالف کند.
    .
    برق اضافی خاموش، حرف اضافی موقوف!
    برق اضافی خاموش، حرف اضافی موقوف!
    .
    ما یک ذره از خاک پاک نعلین مصباح بصیرت را به همه دنیای صاحبان نعل اسب تراوا نمی فروشیم.
    .
    بند۷ به توان ۷۰ برسد اگر ممکن است
    بند۷ به توان ۷۰ برسد اگر ممکن است
    .
    وقتی متن را می خواندم از ته دل می گفتم:
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه

  123. دوستدار ولایت می‌گوید:

    سلام برادر
    از کدیور و سروش چه خبر؟…
    (هنوز مطلب ننوشتی که!!!)

  124. مصباح می‌گوید:

    وقتی متن را می خواندم از ته دل می گفتم:
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه
    حسین قدیانی! خدا حفظت کنه

  125. جزیره ماداکتو می‌گوید:

    سلام
    واقعاً چقدر خیلی خوب منویسی
    بعضی وقتا یه کم ، فقط یه کم حسودیم میشه
    آقا حسین خیلی دوس داشتم یه سر به وبلاگه کوچولوی من بزنی و منو راهنمایی کنی
    البته من فرهنگی هنریه وبلاگم
    مثه اینکه سرت خیلی شلوغه
    بی خیالش ولش کن
    راستی مطلب آخرم رو مذهبی نوشتم
    کاش میومدی

  126. علیرضا کیانی می‌گوید:

    داداش دعام کن

  127. بی قرار می‌گوید:

    سلام حسین جان
    بخدا دارم دق می کنم؛ درست همون ایامی که شما مکه بودی؛ من با کاروان عمره دانشجویی توی مدینه بودم!
    اولین بار سال گذشته بود که شیخ امری پیشنماز مسجد شیعیان رو دیدم و انگار سالیان سال همدیگر رو می شناختیم!!!
    چند روزی هست که بازداشت شده و متأسفانه انگار نه انگار که خبری شده!!
    تو رو به خدا برای آزادی اش کاری بکن!! حداقل از تریبونت استفاده بکن!! اگه دولت عربستان ببینه مردم حساسند آزادش می کنه
    بخدا می ترسم شهیدش کنند.
    توی وبلاگم یه مطلب ناقص درباره اش نوشتم؛ ولی تو را به خدا یه کاری بکن
    http://www.bigharargah.blogfa.com/post-21.aspx

  128. یاس رهبری می‌گوید:

    بسم الله

    سلام

    مصباح بصیرت است……اخ که زدید به هدف…………

  129. سحر می‌گوید:

    “طعنه گداپروری” را به آسانی می شد تحمل کرد اما “نیشخند عدو پروری” را چه سخت است تحمل کردن
    .

    به بعضی از دوستان باید گفت که فراموش نکنن احمدی نژاد هنوزم خادم ملته.قدر شناس باشیم .اون کلمه مناسب نیست.یادمون نره حرفهای رهبر موقع انتخابش و عزتی که الان تو دنیا داریم.

  130. مجتبا می‌گوید:

    احسنت به قلمت مرد! من هم به روزم با
    کد های سیاسی جدید از زبان یک مقام امنیتی اطلاعاتی:

    – رابطه ی مشایی با اصلاح طلبان

    – اظهارات مشفق درست است

    – فساد مالی رحیمی قطعی است

  131. ندا می‌گوید:

    یا حق

  132. amir می‌گوید:

    سلام داداش مطلبت قشنگ بود
    راستی خوب ما را تشنه نگه میداری کتاب جدید ایا
    پس این کتاب سفرنامه چی شد

  133. مریم نوری می‌گوید:

    سلام و خسته نباشید امیدوارم که خدا به وقت شما هم برکت بدهدکه خواندن نوشته های شما برای ما یک عادت شده است
    عالی بود
    “طعنه گداپروری” را به آسانی می شد تحمل کرد اما “نیشخند عدو پروری” را چه سخت است تحمل کردن.
    و انصافا چه سخت است تحمل کردن

  134. amir می‌گوید:

    رئیس دفتر رئیس جمهور که خودش بارها گفته؛ عددی نیست!
    انسان را “حیوانی تایید کننده کامنت” خواند
    هدف منتقدین از تخریب من سوراخ کردن لایه اوزن است
    جالب بود همی

  135. amir می‌گوید:

    ما دکتر را با تراز مصباح می سنجیم

    ” مصباح که خودش برای ما میزان و ترازوست، ما ایشان را با تراز ولایت می سنجیم.”
    باجمله اخری کلی حال کردم

  136. سعید-ه(مجنون) می‌گوید:

    سلام علیکم

    مصباح که خودش برای ما میزان و ترازوست، ما ایشان را با تراز ولایت می سنجیم.

    مخلصیم

    یاعلی

  137. پیمان می‌گوید:

    سلام مخلصیم

  138. علی روان ستان می‌گوید:

    سلام
    بعد از اومدنت زنگ زدم جواب ندادی . گفتم سرت شلوغه رفت و آمده .
    اس ام اس دادم که اونم…
    گفتم نظر بزارم نگی نمیاد ! زیاد میام
    راستی کدوم محسن و گفتی ؟
    یا علی
    داداش حسین: سلام برادر. نمی شناسیش. از بچه های پایینه. محسن یوسفی.

  139. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زر گانی” تپل برم؟ 🙂

    ساعت ۳:۲۸ نیمه شب.

    تعداد افراد آنلاین : ۸۲ نفر.

    ماشالله.
    داداش حسین بسیجیها فدائی داری.

  140. خواهر شهید کاظم می‌گوید:

    بعد ازمدتها نظر میذارم!
    اول :سلام
    دوم: با اینکه دیر اومدم اما همه پستها رو خوندم. از داداش حسین بابت قلمش و قلب پاکش هزار بار تشکر میکنم.
    این هم به مناسبت ماه مبارک که اگه خدا قبول کنه خودم نوشتم:
    راهی به سوی آسمان
    __ الو، سلام، آژانس آسما ن
    __ بله ، بفرمایید
    __ خسته نباشید، یه وسیله نقلیه می خواستم.
    __ مقصدتون کجاست؟
    __ یه جایی نزدیک آسمون، نزدیک خدا!!
    __ شماره اشتراک دارید؟
    __ بله ، اشتراکم یا حسین است. ببخشید وسیله نقلیه تون چیه؟
    __ یه دل صاف با یه عمل خالص!!!! از پس هزینه اش بر می آیید؟
    __ میشه لطفا ” بگید هزینه اش چقدره ؟
    __ بله البته، اول: توحید … دوم: یقین و تقوی…. سوم: ترک محرمات و انجام واجبات…. چهارم : خلوص نیت…
    پنجم : ضایع نکردن حق الناس…..
    براتون بفرستم؟
    __ نه ، معذرت میخوام . یه مدت طول می کشه هزینه اش رو آماده کنم .به محض اینکه آماده شد باهاتون تماس میگیرم!!!!!!!!!!
    گوشی رو گذاشت. اشکش جاری شد. با خودش فکر کرد، مگه خودش نگفته :
    نحن اقرب الیه من حبل الورید
    بعد خودش جواب خودش رو داد: فرقی نمیکنه که آسمون هفتم باشه یا رگ گردن، برای با او بودن باید هزینه ها رو پرداخت کرد.
    اشکهاشو پاک کرد و به سمت شیر آب رفت . زیر لب گفت: تا حالا هم خیلی دیر شده ، باید زودتر شروع کنم.
    صدای مؤ ذن در فضا پیچید، آستین هاشو بالا زد و گفت: بسم الله

  141. میثاق می‌گوید:

    دمت گرم
    آخر چقدر تو ماهی پسر بابا اکبر

  142. amir می‌گوید:

    در این لحظات سحر از همگی التماس دعا دارم

  143. رواق می‌گوید:

    دوباره سلام
    همیشه خواننده مطالبتان بودم هر چند کم نظر میدادم
    خیلی خوب مطالب رو بیان می کنید

    یه سؤال
    من قبلا لینکتون کرده بودم (وبلاگم توی بلاگفاست) اما بعد از یه مدت از پیوندهام حذف شد!!!
    امشب هم هرچی شما رو لینک می کنم بازم بلاگفا سایت شما رو برام لینک نمی کنه!!!
    چرا؟!!!

  144. shiner می‌گوید:

    مثل همیشه عالی و بی نقص بود، مخصوصا با اون طنز آخرش خیلی حال کردم. دستت ندرده!
    دعای حضرت ماه (روحی له الفداه) و تایید حضرت خورشید (روحی لتراب مقدمه الفداه) همیشه یارت.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    راستی! با این جمله همسنگریمون هم خیلی حال کردم:”انشاالله قلمتون همیشه بر مدار خورشید بگردد… برای حضرت ماه”

  145. علی می‌گوید:

    عالیه
    فقط کلمه حجاب رو در سایت شما جستجو کردم
    هیچی پیدا نکردم خیلی تعجب کردم

  146. نغمه می‌گوید:

    سلام داداش حسین.عالی بود.انشاالله خداوند دکتر بدون مشائی رو واسه ما نگه داره.
    التماس دعا.یاعلی

  147. اویس می‌گوید:

    سلام
    در میان پاراگراف ها انصافا دومی و پنجمی
    از ته دل حرف ماست لیکن با ادبیاتی متفاوت و سوای سخنان سخیف مشایی صد البته دل نشین

  148. قسمتی از وصیت یک شهید بعد از شهادتش
    معرفت به امام عصر را پیدا کن و امام زمانی باش

  149. مریم نوری می‌گوید:

    ساعت ۴٫ ۵۰ است ۴۰ آنلاین ما شا الله

  150. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام طاعات قبول
    همین چند ثانیه پیش اذان صبح روز هشتم تموم شد
    رفتین بیت سلام مارو هم برسونید لطفا
    التماس دعا

  151. میلاد پ س 3 می‌گوید:

    یه دور که نظرات مطالب این ماه اخیر رو دیدم گفتم حق داشتند بابت تذکر
    همین لحظه عطشی در من بوجود آمد برای خواندن مطلب جدیدتان… آخه آقا با ما سخن گفته… امروز ظهر خبرهایی هست… مگر نه؟

  152. میلاد شارعی می‌گوید:

    سلام داداش حسین عزیز
    با بند بند نوشته ات موافقم . هر چند که به نظر حقیر جوانفکر آن شب حرفی برای گفتن نداشت و جز همان حرفهای تکراری و بعضا مغلطه کاری ، صحبت خاصی نداشت . یعنی واقعا فردی بهتر از جوانفکر برای دفاع از مشایی نبود !!!
    راستی نظرت راجع به مصوبه اخیر مجلس در رابطه با اختصاص یک میلیارد تومان به مترو چیه حاجی ؟ آیا رفتار دکتر رو تایید می کنی ؟ در اینکه ای مصوبه محلی از اشکال است که شکی نیست ولی آیا این شیوه ای که دکتر در پیش گرفته صحیح است ؟
    بیانات دیشب آقا خیلی روشن بود … ایشان تعبیر فریضه رو بکار برند …

  153. آنکه پا مال جفا کرد چو خاک راهم خاک می بوسم و عذر قدمش میخواهم
    من نه آنم که به جور از تو بنالم حاشا چاکر معتقد و بنده ی دولتخواهم
    بسته ام در خم گیسوی تو امید دراز آن مبادا که کند دست طلب کوتاهم
    پیر میخانه سحر جام جهان بینم داد و اندر آن آینه از حسن تو کرد آگاهم
    خوشم آمد که سحر خسرو خاور می گفت با همه پادشهی بنده ی تورانشاهم

  154. بچه مؤدب می‌گوید:

    با عرض سلام خدمت برادر عزیزم حسین قدیانی
    برادرا! متن شما را خواندم و از آن نهایت استفاده را بردم.
    ارادتمند شما
    (این که بی ادبی توش نداشت؟ خب بود؟!)

  155. منتظر خورشید می‌گوید:

    به نام خدا
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه و احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    سلام
    ما اگر شعار میدیم که
    ماهمه سرباز تو ایم خامنه ای
    گوش به فرمان تو ایم خامنه ای
    باید در عمل هم نشان دهیم و اشخاصی را که رهبر مورد تأیید خاص قرار دادند ( اشخاصی مانند آیت الله مصباح یزدی و دکتر احمدی نژاد ) ما هم آنها را دوست داشته باشیم و من متاسفم که بعضیها به آنها توهین می کنند و بعد ادعای پیروی از نائب امام زمان را دارند
    ما آیت الله مصباح را دوست داریم برای اینکه امام خامنه ای او را دوست دارد اگر میگویم
    انی سلم لمن سالمکم خامنه ای و حرب لمن حاربکم خامنه ای
    باید در عمل هم نشان دهیم

  156. غربت می‌گوید:

    سلام زیاد سر میزنم اینجا بوی خوبی داره.

  157. وجدانی می‌گوید:

    خوش به حالتون هر وقت بخواید میرید بیت رهبری

  158. جواد می‌گوید:

    سلام به برادر گرامی
    خوب توی این کشور عجیب و غریب ظاهرا مثل بنده ای تنها کار مفیدش فرستادن تشکر برای شما برادر عزیز است که در خط مقدم دفاع از آرمانها حضور دارید می باشد. و به قول جناب آقای امیرخانی شاید تاثیر همین مال شبه ناک سه لتی باشد که این گونه ما فسیل شده ایم و بی خاصیت… بگذریم از دیگر نکات فرمایشات حضرت جوانفکر نوع بیان ایشان در مورد مردم بود که متاسفانه بنده را به یاد نگرش خیلی از دولتمردان گذشته انداخت که احساس خطر است که بعضی این برادران نیز دارند به سمت پرتگاه سقوط می روند.نمی دانم تصویر ایشان از مردم چیست و مردم کیستند؟ حقیقتش در این فضا خیلی نمی شود اندرونی ها را به بیرون انتقال داد اما مگر ما کیستیم و دوستان بیکار و راننده و…اینها نیز سیاسی هستند اصلا بر فرض که اشتباه می کنند اما واقعیتی هست که تفکر اینها کمی خدشه دار شده و شبه ناک…
    بی خیال …. بازهم دمت گرم

  159. آموزه می‌گوید:

    سلام بر برادر نادیده ام : من سبز یا سرخ نیستم. فقط دوست دارم ببینم شما تاب میارید نظرات مخالفان آقای احمدی نژاد را هم چاپ کنید؟ ممنون

  160. فدایی رهبر می‌گوید:

    سلام
    واقعا حرف دل ما رو گفتی دم شما گرم خدا قوت

  161. علیکمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    ما از این به ظاهر اصولگراها زیاد داریم. نمونشم همین علی مطهری احمق هست که اگه از مشایی بدتر نباشه بهتر هم نیست، لطف کن یه مطلبی در مورد این غضنفر اصولگراها بنویس.
    در ضمن به این شکل هم که اجازه میدی به دکتر توهین بشه مخالفم، مثل حمال خطاب کردنش، واقعا ظلم در حقشه، البته اینجا مال شماست و اختیارش را دارید ولی این هم نظر منه، ولی کسی که خودش بارها گفته من نوکر این مردمم خیلی ارزشش بالاتر از این حرفاس.
    زت زیاد

  162. بچه هیئتی می‌گوید:

    یارو رو بردن کلانتری گفتن این ۳ نفر از شما شکایت دارن
    یارو گفت من هم هزار نفر رو میارم که از من شکایت ندارن

    ————————
    حکایت جوانفکر که می گه حالا یه تعدادی از علما هم اعتراض کردن
    خیلی از علما هستن که اعتراض نکردن
    یا علی داش حسین آقا

  163. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    سلام به داداش حسین و تمام ستاره های حضرت ماه
    سخنرانی حضرت ماه : ( روز گذشته )
    بعید است آنها [ در مسئله نظامی ] این حماقت را انجام دهند اما همه بدانند اگر این تهدید عملی شود میدان مقابله ملت ایران فقط منطقه ما نخواهد بود بلکه این مقابله میدان گسترده تری خواهد داشت .

  164. شعله می‌گوید:

    سلام.
    ممنون از شما آقای قدیانی. خدا را شکر که به برکت ماه مبارک کدورت برطرف شد. اما در مورد متن. راستش…
    آقای قدیانی. من تا چه حد در دادن نظرات آزادم؟ چون نمی خواهم دوباره این شبهه به وجود بیاید که صرفا مخالفت می کنم و قصد و غرضی در کار است.
    با تشکر.

  165. کمیل می‌گوید:

    ایشالله شما هم میرسید خدمت حضرت آقا؟
    سلام ما رو هم برسونید.
    متنت هم خیلی عالی بود

  166. مریم می‌گوید:

    سلام
    تذکر پست قبلی رو خوندم .

  167. امین 2060 می‌گوید:

    سلام
    داشتم تو خبرگزاری فارس می چرخیدم این ناگفته ها در باره آقا از زبان حداد عادل جالب بود :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905271604
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905280017

  168. سید علی می‌گوید:

    سلام من همون سید علی هستم که نوشته بودم طنزات چرته ولی با اینکه هنوز روی نظرم هستم باید اعتراف کنم این یکی کولاک بود
    خودمونیم خودت نوشتیش جناب بسیجی؟

  169. 12221157 می‌گوید:

    رهبر انقلاب اسلامی دایره توبه و بازگشت را در تمامی ابعاد فردی و جمعی ، گسترده خواندند و افزودند: همه کسانیکه به هر علت در حوزه های مختلف جامعه تاثیر گذارند باید کاملا مراقب خود، زیر مجموعه ها و حوزه های تاثیرگذاری کلام و رفتار خود باشند چراکه غفلت ها و خطاهای زیر مجموعه ها نیز اگر مستند و متکی به رفتار و گفتار آن مسئول باشد به پای او نوشته خواهد شد.
    این یه قسمت از فرمایشات دیروز حضرت آقا در دیدار با کارگزاران نظامه به نقل ازسایت دفتر حفظونشر آثار شون

  170. مسعودساس می‌گوید:

    ســــــــلام
    به هپلی:
    هپلی جان چرا بیکار نشستی
    حرف داداش رو گوش کن دیگه
    ((نگذار این قریحه ای که داری، حرام شود.))
    سلامتی همه ستاره های حضرت ماه صلوات
    شادی روح امام(ره) و شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری صلوات

  171. امیر مسعود می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی

  172. امیر مسعود می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    یادت رفته که دکتر خدمت گزار فرمودند نظر آقای مشایی نظر دولت است. مگه نشنیدی که فرمودند آقای مشایی ولایی هستند. آخه داداش شرمنده خیلی ببخشید شما خیلی بیشتر از من میفهمید اما تا کی می خوای خودتو گول زنی. از وقتی که خر آقای دکتر از پل گذشت و رای اورد شاید باید بگیم چهره واقعی شو نشان داد.چند وقتی که آقای دکتر ولایت و حزب الله فراموش کرده.
    شرمنده مزاحمت شدم
    یاعلی

  173. عرفان جون می‌گوید:

    سلام . سلام . سلام . تا ابد سلام . سلام بر سید احمد عزیز دل داداش حسین و همه ، سلام بر آذرخش و فرید سابق و امیر علی و …………………….. و سلام بر داداش حسین . بچه ها خیلی ماهید و خیلی پاک . خدا خیرتون بده . مدتیه سفرم و فقط می تونم بخونم ولی تا آخر عمر به یادتون هستم یعنی تا آخرین لحظه ی زندگی .
    السلام علینا و علی عبا دالله الصالحین

  174. مجید می‌گوید:

    عالی بود خدا خیرتان بدهد
    با مطلب “براندازی چیه ؟”بروزمwwww.iranaftab.parsiblog.com

  175. کلیپ ولایت می‌گوید:

    سلام داداش حسین بچه بسیجیا!

  176. ترگل می‌گوید:

    اصولگرایی یعنی آستین های بالازده شده، نه یقه های تا آخر بسته شده

  177. ابراهیم می‌گوید:

    سلام داداش عمار
    خداقوت و طاعات شما و بروبچه های سرباز ولایت قبول باشه
    بازم خانمم میگه سربه سرت نزارم که قاطی کنی و هر چه دلت می خواهد بارمان کنی؟! به علامت سوال و تعجب هم گیر ندی ها. در یک کلام خواستم از این نظر شما درباره حضرت آیت الله مصباح تقدیر و تشکر ویژه نمایم چرا که نباید شخصیت بزرگی همچو مصباح را با برخی علما مقایسه کرد. اینکه در این دو هفته گذشته برخی علما می گفتند مثل استخوانی گلوی مرا می فشرد و با خود می گفتم برخی علما نه حضرت آیت الله مصباح و این پیام بزرگی است. متشکرم
    ثانیاً خوب کاری می کنید که جذب حداکثری احمدی نژاد را در دستور کار قرار داده اید فکر کنم تنها راهی که بتوان احمدی نژاد را از برادر اسفندیار جدا کنید همین است. تا می توانید بر این نکته تاکید کنید شاید رحیم مشایی از خط قرمز دکتر خارج شود. البته نمی دانم چگونه می توان فرزند دکتر را یعنی داماد مشائی را از مشائی از نظر فکری جدا کرد که در این صورت است که می توانیم بیشتر به جدا شدن مشایی از دولت کمک کنیم.اینکه مشائی خط قرمز دکتر است سخن یکی از دوستان مورد اعتماد شما هم می باشد که حضوری از ایشان شنیده ام.
    ثالثاً کاش می شد به دکتر فهماند مشایی هر چه دل تنگش می خواهد انجام بدهد کاری نیست لطفاً در مباحث دینی عرض اندام را کنار بگذارد ضمن اینکه به نظر شما چه می شود اگر مشایی سخنرانی هایش و جلساتش را با جریان های مخالف و معاند درون و خارج نظام انجام ندهد.
    یک نظر آبکی هم داده ام امیدوارم اشتباه باشد ولی این نظر عبارت است از: در صورت ادامه این وضعیت تا چند سال دیگر، مشایی ولایت مدار! همچون مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات نزد اروپایی ها و آمریکایی ها به سر خواهد برد.

  178. k.w.s می‌گوید:

    سلام

    طنزات خیلی تکه اقا حسین

    اقا حسین ۱ دونست — واسه نمونست

  179. k.w.s می‌گوید:

    اقا حسین کامنتارا میخوندم دیدم شما از حس طنز هپلی تعریف کردین
    رفتم وبلاگش دیدم واقعا محشر مینویسه
    بنظر منم حیفه اگه روش سرمایه گذاری نشه

  180. eshghenoor می‌گوید:

    آیت الله مصباح یزدی: افرادی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند، خودی نبوده بلکه غیر خودی اند؛ ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم و از کسی حمایت می کنیم که حامی اسلام و تابع رهبری باشد.

    حدادیان: احمدی‌نژاد مال ما هیاتی‌هاست
    با این همه آن ویژگی های انقلابی و استکبارستیزی و روحیات ساده زیستی آقای احمدی نژاد قابل ستایش است اما این طور نیست که وقتی حرف های مخالف با نظرات امام از دفتر شما شنیده شد، این ها را ندیده و نشنیده بگیریم.

    ما پرسش دینی شبهه عقیدتی داشته باشیم، مصباح را داریم. ما یک ذره از خاک پاک نعلین مصباح بصیرت را به همه دنیای صاحبان نعل اسب تراوا نمی فروشیم.
    نسبت مصباح به خامنه ای، نسبت مطهری به خمینی است و ما بدون استثناء آثار مصباح را عامل هدایت می دانیم اما کاش عده ای اجازه دهند نسبت احمدی نژاد به آقا تا ابد نسبت رجایی به امام باقی بماند.

  181. مرتضی می‌گوید:

    سلام!
    خدایا احمدی نژاد را از دام مشایی نجات بده!
    حتی اگه مشایی بهترین آدم روی زمین هم باشه دیگه وجهه کافی برای همراهی رئیس جمهور رو نداره!

  182. پلاک شهادت می‌گوید:

    سلام بر داداش حسین بسیجیها و ستاره های حضرت ماه

    به خیل دشمنان بگو به کوری دو چشمتان
    مطیع امر رهبری رنگ عوض نمی کند

    جهت شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  183. amir می‌گوید:

    ناگفته‌‌هایی از سیره رهبر معظم انقلاب به روایت حدادعادل
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905280017

  184. ترگل می‌گوید:

    نویسنده کتاب “نه ده” با انتقاد از مدیریت حضرت یونس در شکم ماهی تصریح کرد: یعقوب باید نظرات برادران یوسف را تحمل می کرد و آنها را با یک چشم نگاه می کرد.

  185. eshghenoor می‌گوید:

    عباس سلیمی نمین:۸- جناب آقای رئیس‌جمهور! تمام کسانی که در گذشته تصور کردند تنها گزینه ملت‌ به شمار می‌روند و می‌توانند شرایطی را بر رأی‌دهندگان به خود تحمیل کنند به خطا رفتند و به نتیجه‌ای معکوس دست یافتند. یک ملت فرهیخته حتی در سخت‌ترین شرایط قابلیت‌هایش محدود به یک فرد نمی‌شود. با در نظر گرفتن این واقعیت هر نوع دخالت قوه مجریه در طرح گزینه‌هایی برای آینده ریاست‌جمهوری تعبیر به تلاش برای استمرار قدرت خواهد شد. پدیده‌ای که این ملت فرهیخته نسبت به آن بسیار حساس است و در این سه دهه ثابت کرده که هرگز به آن تن نخواهد داد. اعتماد مردم حتی به انسان‌های صالح قابل انتقال نیست، به ویژه این‌که ملت از آن بوی استمرار قدرت را استشمام کند.
    خطاب به داداش حسین بچه بسیجی ها
    خدا قوت به شما که همیشه با بصیرت بیدار هستید.
    ای کاش آقای احمدی نژاد ذره ای به حرف های عزیز دل ما خامنه ای،گوش می داد.یادم می آید آقا درباره مشایی به احمدی نژاد جمله ای گفته بود با این مضمون که آقای مشایی باعث سرافکندگی طرفداران شما می شود.وچه خوب آقا حس ما را درک کرده بود.ای کاش آقای احمدی نژاد می فهمید که چقدر مشایی باعث خجالت ما شده است پیش کسانی که دنبال نقطه ضعف می گردند در این دولت.ای کاش می فهمید که چه زهری دارد ای نیش و کنایه ها و خنده های تمسخر آمیزشان ،ای کاش رمی فهمید….

  186. پلاک شهادت می‌گوید:

    … بریده ای از طنزیمات داداش :
    حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود … افزود: تایید کردن کامنت، طلوع آفتاب را جلو می اندازد. وی از سید احمد خواست، پیام بازرگانی برود …
    خدایی عالی بود داداش .

  187. علیرضا کیانی می‌گوید:

    اینجا
    آره همیــــــــــــــــــــــــــــــــــــنجا

    من نشستم تا فقط یکی از اون ۵۰ تا کامنت اون عوضی های فحاش رو تایید کنی تا خون به پا کنم…

    با تو ام آقای الدنگی که از بالاترین میای و فحش می دی…
    خوب گوشهاتو وا کن:

    مواظب خودت باش!

  188. amir می‌گوید:

    تهمت! (گفت و شنود)

    گفت: پهلوان پنبه اصلاحات اعتراف کرد که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم دروغ بوده است.
    گفتم: بنابراین اعتراف کرده که ادعای تقلب را به دستور مدیران بیرونی فتنه یعنی آمریکا و اسرائیل و انگلیس مطرح کرده بودند.
    گفت: آیا سران فتنه باز هم می توانند ادعا کنند که «ستون پنجم» دشمن نبوده اند؟!
    گفتم: طی یکسال و چندماه گذشته معلوم شده است که سران فتنه و اطرافیان آنها روی هرچه جاسوس و جنایتکار و وطن فروش است را سفید کرده اند.
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: شخصی برای عده ای تعریف می کرد و می گفت، سران و دست اندرکاران فتنه ۸۸ دزد و جاسوس هستند، یکی از آن میان به او اعتراض کرد و گفت؛ آقا چرا تهمت می زنی؟ از او پرسیدند؛ مگر شما عضو فتنه گران هستی؟ و یارو گفت؛ نه! بنده وطن فروش جاسوس هستم!

  189. شعله می‌گوید:

    ……..
    حسین قدیانی: خیر.

  190. علی مرادخانی می‌گوید:

    سلام.حالتون خوبه؟
    هر چند مطالب و یادداشتهای من کلا سر جمع به یکی از نوشته های شما نمیرسه ولی…
    دل رو به دریا زدم تا به حسین قدیانی معروف بگم که به وبلاگم یه سری بزنه و چند لحظه ای رو تو کلبه ی کوچیک و درویشی ما بد بگذرونه.خصوصا الان که یه مطلب راجع به اسطوره تکرار نشدنی(!)دولت دهم،جناب آقای مشائی نوشتم.
    لالتماس دعا
    یا علی

  191. مطلب بسیار روشنگرانه ای بود. ما مطهری زمان را به هیچ کس نمی فروشیم.

  192. ترگل می‌گوید:

    دیروز رفتم نمایشگاه قرآن دیر رسیدم به افطار خیابون ها هم خلوت بود و پیاده رو ها تاریک از توی خیابون راه می رفتم که مشکلی برام پیش نیاد اما ماشین ها از پیاده رو ها بدتر
    این چه وضعیه لا اقل ۲ تا چراغ بذارن آدم جرات کنه توی پیاده رو راه بره

  193. amir می‌گوید:

    اینم عکس دست شهید حضرت ماه
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/3605/B/khamenei018.jpg

    اینم خنده دلربای حضرت ماه
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/3605/B/khamenei014.jpg

  194. مسلم می‌گوید:

    حاجی زدی تو خال؛ مصباح کشتی بصیرت است او هر کسی نیست

  195. amir می‌گوید:

    سلام داداش
    امروز شما هم رفتید بیت رهبری ایا؟

  196. سیداحمد می‌گوید:

    سلام عزیز دلم.
    خوبی داداش جان؟
    طاعات قبول.
    خسته نباشی از دست بعضیها.
    خدا صبرت بده داداشم.

  197. چادر خاکی می‌گوید:

    باسمک اللهم.
    سلام.
    نماز روزه هاتون قبول.
    با مطلب:
    “چادرم را لگد نکنید! ”
    به روزم.
    …………………………
    وقتی دعای سحر میخونید یا لحظه افطار منم چشم انتظار دعای خیرتون در حقم هستمااااااااااااا.
    یا حسین.

  198. زهرا . . . می‌گوید:

    آدم ازخیلی ازاین جهت گیری ها براستی متعجب میشود ! دیشب سخنان آقای جوانفکر خیلی مرا به تامل واداشت که تا بحال ندیده بودم که کسی اینقدر از دولتی که خود مشاور ریاستش هست تعریف وتمجید کند بگونه ای که این باور را ایجاد کند که اصلا دولت دهم بدون عیب ونقض هست(دربرتری این دولت بر دول دموکرات گذشته شکی نیست) اما مهمترین حرفهای ایشان که اندکی حرص مرا نیز با خود همراه داشت تایید سخنان اقای مشایی بود. ببینید آقای رسایی خیلی منطقی صحبت کردند دراینکه مشایی غرضی درد یا خیر ما قاضی نیستیم اما این سوال درذهن همه ماها (که جزوسیاسیون نیستیم ) وجود دارد البته آقای جوانفکر معتقدند که این نقدها صرفا از سیاسیون که منظورشون آقای شریعتمداری و لابد علامه بزرگ آیت الله مصباح یزدی هست با آن سوابق درخشان نشات گرفته!سوال من اینجاست که جناب جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس محترم جمهور چند سایت و وبلاگ ازهمین بچه مذهبی ها که جزو سیاسیون بقول ایشان هم نیستند خوانده اند و نظارگر این نقدها ونگرانی ها باشند؟ که معتقدند اینها فقط ازسوی سیاسیون هست. چه با غرض چه بی غرض اقای مشایی دارند سخنان را بیان میکنند که جو و آن روحیه وشعائر وعقاید دولت رو زیر سوال میبرند ومن برخلاف اقای رسایی معتقدم که به رئیس جمهور هم برمیگردد چرا که ایشان حرفای اقای مشایی را تایید میکنند ! بقیه که گفتند این حرفای رئیس جمهور نیست ولی من سوال میپرسم آیا تایید سخنان مشایی یعنی این تایید به منزله سخن رئیس جمهور نیست.؟ دراینکه این حرفها اشکال دار هستند که شکی نیست . علما نظر داده اند وهرعقل سالم اسلامی میداند اما اینکه چرا اقای مشایی نه یک بار نه دوبار ایشون دارند مکررا این اشتباهات را انجام میدهند .مغز متفکر رئیس جمهور که اقای مشایی باشند مسلما انسان عاقل وفهمیده ای است چرا متوجه نمیشوند که حرفهایشان بوداراست. اصلا بفرض اینکه ایشون ادبیات اشتباهی دارند اما دارن ملعبه دست دشمن و بدخواهان میدهند. درضمن کی گفته که رئیس جمهور حرفشون متفاوت ازایشونه مگر نه همین اقای رئیس جمهور بودند که وقتی حکم اقا در صداوسیما اعلام شد بعد ازیک هفته ایشون مجبور شد مشایی رابرکنار کند. علقه عجیب شخص ریاست جمهوری به مشایی که از ۱۷ سالگی باهم دوست بوده اند باعث خیلی سوالات در اذهان شده است . ماهایی که به رئیس جمهور رای دادیم ازایشان بخاطر ولایتی بودنشان گله مندیم که حکم اقا را یک هفته تاخیر انداختند فقط وفقط بخاطر جناب مشایی! سوال کنید هرکسی تا به الان ازایشان سول پرسیده جواب درستی نگرفته که چرا ؟ واجب است آخر کسی که دارد باعث هزینه دولت آنهم بدین شکل که تو وقتتو بذاری وبخوای ازش دفاع کنی حتما بذاری تو یه منصبی!؟ یا اخه ازایشون میخوان که هی حرفهای نغز ودلکش تحویل مردم بدن!؟ یه کم توقع ما از شخص رئیس جمهور با اون سابقه و نوع کارشون شده! و باید بهتر عمل میکردند دراین زمینه. ما بخاطر اقا به ایشون رای دادیم نه اینکه بخوان جبهه وگروهی درست کنند که مقابل اقا بشود واقای جوانفکر بگن که احمدی نژاد جزو حزب اصولگرا نیست بلکه خودش یک نفر جداست. باید مواظب بود بیش از بیش یک نفر را بزرگ کرد اشتباه هست!

  199. velayatclip می‌گوید:

    حرف حق نشنیدنی است
    داداش حالا مارو هم سانسور میکنی
    بابا ایول به مرامت

  200. زهرا . . . می‌گوید:

    ببخشید “پریشب” بود!اشتباه در ابتدای متن قبل ! یه کم آشفته شدم بخاطر این مسائل و ترفند دوستان دشمن نما ،که از آب گل آلود خوب ماهی میگیرند . البته خداروشکر ما لااقل امید به اصلاح داریم !نه مثل منحرفین که وسران فتنه امیدی به برگشت نباشد.من ناراحتیم ازاینجاست که نمیخواهم دولتی که با جان ودل برای آمدنش بپاخواستم وبا اشکهای ریخته شده ام به پاس آرمانخواهی وانقلابی بودنش کوچکترین اشتباهی بکند که دیگران ازآن سود بجویند.
    فقط دعا کنید فقط دعا !

    دردم نهفته به زطبیبان مدعی / باشد که ازخزانه غیبم دواکنند
    پیراهنی که آید ازاو بوی یوسفم / ترسم که برادران غیورش قباکنند
    گرسنگ ازاین حدیث بنالدعجب مدار/ صاحبدلان حکایت دل خوش اداکنند

    اینم یه روش شعرنوشتنه دیگه !

  201. mirahmadi می‌گوید:

    خامنه ای از ما ناراحت باشد نفس کشیدن مان حرام است

    شادی روح شهدا و امام شهدا و اقا قربونش بشم من صلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  202. ابوجهاد می‌گوید:

    …………………………….
    ………………………

  203. یه دختر بسیجی می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    انگار این چند وقته سبک نوشتنتون عوض شده
    مطلب هایی که بعد از نه دی مینوشتید واقعا قشنگ بود…
    لطفا بازم از اون مطلب ها بنویسید….

  204. جنگ عقیده می‌گوید:

    سلام

    حاج حسین مثل همیشه عالی عالی خصوصا این قسمتش که واقعا حندیدیم:
    وی در پایان برای شیخ جامع التجاوز آرزوی طول عمر همراه با ایزی لایف کرد و از دکتر حسن عباسی خواست مسئله زنای ذهنی را با ادبیاتی متفاوت در ذهن شیخ، شرطی کند!

  205. حامد می‌گوید:

    سلام
    مطلب خوبی بود
    علی الخصوص بخش تساوی رای بدون تایید حضرت آقا با طاغوت خیلی چسبید
    البته طنز آخرش یا بهتر بگم آخر طنزش یه ذره بهتر میتونست باشه
    یا علی 

  206. داداش هرچی شما بگید ولی من حرف بدی نزدم که کلا سانسور شدم حداقل اسمم رو میذاشتید به جاش نقطه میذاشتین واسه دلخوشی……………………………هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  207. سیامک افشاری می‌گوید:

    سلام بر عمو حسین
    می خواستم مثل بقیه بنویسم داداش حسین، دیدم نمی شه، بزرگ مایی
    خیلی دلم خون شده بود از این که حرف حضرت مصباح این طور مورد بی توجهی قرار بگیره.
    دستت طلا، خدا خودت و قلمتو برای عاشقای خورشید نگه داره

  208. مجتبی می‌گوید:

    سلام
    یه سؤال: به نظر شما مصداق افراط کیست ؟
    یا علی

  209. یا مهدی ادرکنی می‌گوید:

    خامنه ای از ما ناراحت باشد نفس کشیدن مان حرام است،
    اللهم عجل لولیک الفرج
    موفق باشید و سربلند

  210. فطرس ملک می‌گوید:

    سلام
    تعریفتون از اصولگرایی عالی بود
    اصولگرایی یعنی آستین های بالازده شده، نه یقه های تا آخر بسته شده. اصولگرایی یعنی کار کردن، نه حرف زدن، آن هم حرف مفت زدن. کسی که قطار دولت را با حرافی از روی ریل خدمت جدا می کند، اصولگرا نیست
    .
    بخش طنز هم مثل همیشه …

  211. ناشناس می‌گوید:

    گر بود اختیار جهـــــــــــــانی به دست من، می ریختم تمام جهـــــــــــــــــان را به پای تـــــــــــــــــــــــــو
    ای اسفندیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من همه ی ۲۴ میلیون رای مردم را با یک تار موی تــــــــــــو عوض نمی کنم
    ای اسفندیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تــــــــــــــو همه وجــــــــــــود منی
    ای اسفندیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ۲۴ میلیون رای + مصباح و خاتمی و جنتی و صدیقی و …. و خودم همه فدای تـــــــــــــــــــــــــــــــــو
    ای اسفندیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    …… هیچ اشکالی ندارد ما به این ریزشها عادت کرده ایم از اینها گنده تر سقوط کردند نظام ما تکان نخورد
    اما یک پیامک به مشایی یا ساکت شو یا اگر نمی توانی ساکت شوی خفه شو ای اسفندیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار .

  212. دوست می‌گوید:

    بدجور تو کفتم: “با هیچ واسطه ای جز ماه، نمی توان ادعای رابطه با خورشید داشت.”
    خوب گفتی دمت گرم

  213. رستم دستان می‌گوید:

    ای آبروی دولت خدمتگــــــــــــــــــــــــــذار اسفندیــــار !
    ای مایه ی خوشحالی اغیـــــــــــــــــــــــــار اسفندیــــار !
    ای رستم دستان ز مرگت نامــــــــــــــــدار اسفندیـــــار !
    ای گاو نه من شیر کوی یــــــــــــــــــــــــار اسفندیــــــار !

  214. اسد بی حیله! می‌گوید:

    سلام علیک داش حسین
شیرمحمود احمدی نژاد و داش حسین خیلی عزیزن.می خوامتون به مولا.
راستی گفتی لبخند بر لبای امام خامنه ای نشوندی؟خوش به سعادتت…
عزت زیاد

  215. 110 می‌گوید:

    حضرت مهدی فرمودند ایشان (سید علی خامنه ای) از ما هستند

    salehat.ir

  216. مرتضی امین نیا می‌گوید:

    برادر عزیز امیدوارم همیشه در راه دفاع از ارزشها قلمت سرحال و قبراق باشد.
    دوست داشتم یک حالی به محمد نوری زاد از خدا برگشته مفلوک می دادی.
    همواره موفق باشی

  217. باز باران می‌گوید:

    با سلام و سپاس از زحمات شما

    این مطلب خوب شما در سایت “تبیین” وابسته به انجمن فارغ التحصیلان موسسه امام خمینی (ره) پیوند خورد.

    زنده و برازنده ظهور باشید.

  218. سید می‌گوید:

    سلام
    البته من یادم نمی آید آیت الله مصباح در فتنه ی هشتاد و هشت از رئیس جمهور حمایتی کرده باشند، اگر ایشان هنوز هم برای شما مصباح بصیرتند!
    حسین قدیانی: در فتنه ۸۸ طرف حساب دشمن، ولایت فقیه بود که مصباح یزدی هم آن کار که لازم بود انجام دادند و اما باید دید ویرگول مشایی با کلمه احمدی نژاد چه کرده که حمایت مصباح از دولت کمتر از قبل شده؟! و اما تر؛ گاهی لازم است عزیزی چون احمدی نژاد از بزرگواری مثل مصباح حمایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.