اصلا رمز عابرم مال شما!

با این پیامک ها، عالمی داریم! دیروز فرت و فرت برایم پیامک می آمد که بانک مرکزی گفته: «بروید و رمز کارت عابر بانک تان را عوض کنید». جدی نگرفتم! نه اینکه کارت عابربانک نداشته باشم؛ اتفاقا زیاد دارم، اما سر جمع، فکر می کنی چقدر پول توی شان هست که این جور مواقع، خیلی بخواهم نگران شوم؟! حسن بی پولی به همین چیزهاست! اصلا آدمی در مایه های من، حساب بانکی اش هک کردن می خواهد؟! می خواهم ببینم به هک کردنش می ارزد؟! این آیا توهین به هک نیست؟! آیا هک برای خودش فی حد ذاته شان و مقامی ندارد؟! از آنجا که هک کردن، عملیاتی سخت و نفس گیر و پرمحاسبه است، هک کردن حساب خلق اللهی از قبیل من، به اون همه داده پردازی و کوفت و زهر مار می ارزد؟! گیرم هک کردی، آیا چیزی هم باید در حساب باشد یا نه؟! تو چی را می خواهی برداری؟! قطعا از میان این همه حساب هک شده، خیلی ها مثل من و ما، مثل اغلب شما، آب باریکه ای، حقوقی، حق التحریری دارند که آیا به سر برج برسد، آیا نرسد! ما که هر چی پول توی عابرمان داشتیم، همان ایام عید خرج شد. وقتی در رسید عابربانک آدم، مبلغ قابل برداشت، فقط ۲۶۲۶ ریال است، بگذار روزی ۱۰ بار هم حساب آدم را هک کنند! اگر جناب هکر، یک جو مردانگی داشته باشد، حکما باید یک چیز هم بریزد توی حساب، نه اینکه خالی تر از اینش کند! وقتی توی چیز آدم، پول نیست، اصلا رمز عابرم مال شما! رمز عابر شما، مال من! ۲۶۲۶ ریال، رمز نمی خواهد که! هشدار چی داری می دهی بانک مرکزی؟! به کی داری هشدار می دهی؟! حواست کجاست؟! دیروز البته فقط پیامک نبود. جراید مکتوب و خبرگزاری ها و تلویزیون و رادیو و آحاد ملت، جملگی داشتند تذکر می دادند که بروید و رمز عابرتان را عوض کنید! آخر شب، به اصرار جمعی از اقوام، دست جمعی رفتیم عوض کردن رمز عابربانک. ما که عاقبت، رمزمان را عوض کردیم، اما خوب است اهل هک، عقل کنند و فقط حساب بانکی کسانی را هک کنند که به هک کردنش بیارزد! آنچه در زیر می خوانید چند توصیه محرمانه و خصوصی به جناب هکر است. لطفا فقط هکر بخواند!

یک: از آنجا که اواخر ماه فروردین، اغلب ملت، متاثر از ایام قبل و بعد از عید نوروز، حساب های خود را تا مرز شخم زدن، خالی کرده اند، به شما برادر دلسوز، پیشنهاد می شود برای هک کردن، وقت دیگری از سال را در نظر بگیرید!

دو: در قوت هک شما، شک نیست، اما همین که چنین ایامی را برای هک انتخاب کرده اید، نشان می دهد سخت افزار مغز شما، نسبت به نرم افزار ذهن ذلیل مرده تان، کمی ضعیف است!

سه: وبلاگم «قطعه ۲۶» چندی است طی شبانه روز، مرتب پیغام «خطای وردپرس» می دهد. مردی، بیا اینو درست کن!! چطور حسابم رو بلدی هک کنی، اینو زورت می یاد؟؟!! آرشیو سایت کیهان هم دستت رو می بوسه!!

چهار: تو هکری که داری این را می خوانی؟! مگر نگفتم فقط هکر بخواند؟! اذیت می کنی ها!

پنج: اگر مردی، برو حساب «مریم قجر عضدانلو ابری…» را هک کن! برو ببین وقتی هیلاری کلینتون می خواهد از طریق کارت به کارت، به حساب «مریم چند تا نقطه چین!» پول بریزد، هنگام تایید نام کسی که قرار است پول به کارتش ریخته شود، کل اسم مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی را توی آن بیلبیلک می نویسد یا اینطوری؛ «مریم قجر… الی آخر!» بیم آن می رود نیمی از اسم زنیکه بیفتد بیرون مانیتور، توی کرکره دکان بغل بانک!! دقت کرده اید؛ به جز قدیانی و چند فامیلی دیگه، هر فامیلی ای بگی، توی اسم این ننه مرده پیدا می شود!

شش: آیا بهتر نیست از این استعداد، در جای بهتری استفاده کنی؟! تو می توانستی «افسر جنگ نرم» باشی، اما «عاقبت فرار از مدرسه» ببین که چه کار نکرده با تو!

هفت: در اعتراض به عدم توجه به بند چهار، این متن را نیمه کاره ول می کنم! واقعا که! حالا به ما که رسید، همه برای ما شده اند هکر!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

آهای بانک مرکزی! دفعه بعد حساب من یکی را هک کنند، خودت باید زحمت تغییر رمز را بکشی! سیستم امنیتی نداری تو؟؟!! وبلاگ من درست است که مشکل فنی دارد، اما روزی ۲ بار «پشتیبان گیری» می کند خودش را! مراقب رمز عابر ما باش دیگه! کاری ندارد! می ری توی «پیشخوان» سایت بانک مرکزی، حالا هر جا، یه قسمت داره به نام «ابزارها». اونجا گزینه «پشتیبان گیری» رو می زنی، بعد می ری توی «کاربران»، قسمت «شناسنامه شما». اونجا برو، هر از چند گاه، رمز سایت رو تغییر بده، ما رو آلاخون والاخون نکن از این عابر به اون عابر، نصف شبی، با پیژاما!!

کیهان/ ۲۹ فروردین ۱۳۹۱

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    تغییر رمز عابر، برای شما هم دردسر ساز شد؟!

    یاد این متن افتادم!
    http://www.ghadiany.ir/?p=7422

  3. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    والا،
    اونی که حسابش پاکه! از هک رمز چه باکه؟!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    همان به که زین پس پول هایمان را در بالش و رختخواب پنهان کنیم… والا!

  5. قاصدک منتظر می‌گوید:

    امام صادق (ع) می فرماید:
    تعجب می کنم از کسی که فرار می کند از چهار چیز، چگونه به طرف چهار چیز نمی رود؟
    تعجب می کنم از کسی که از چیزی خائف است، اما به این جمله از قران پناه نمی برد.
    ” حَسبُنَا الله و نِعمَ الوَکیل ”
    زیرا حق تعالی پشت سر این آیه می فرماید: ” فانقلبوا بنعمه من الله و فضل لم یمسسهم سو ” یعنی خدای تعالی بر می گرداند آنچه را که از او می ترسیدند به نعمت از جانب خودش و فضیلتی که نتیجه اش این است که بدی آنها را مس نمی کند.
    و تعجب می کنم از کسی که از چیزی غمگین است و کلمه ی طیبه ی
    ” لا اِلهَ اِلا انتَ سُبحانَکَ اِنی کُنتُ مِنَ الظالِمین ”
    را نمی گوید چون خداوند در عقب این ذکر می فرماید: ” و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین ” یعنی مایوس را با گفتن این ذکر از غم نجات دادیم و همچنین مومنین اگر این ذکر را بگویند از غم نجات پیدا می کنند.
    و تعجب می کنم از کسی که دیگران بخواهند به او مکری برسانند و او را اذیت کنند و او نمی گوید:
    ” اُفَوِضُ اَمری اِلَی الله اِنََّ اللهَ بصیرٌ بالعِباد ”
    تا او از مکر ایمن شود. زیرا پروردگار متعال می فرماید: ” فوقاه الله سیئات ما مکروا ” یعنی خدای متعال نگه می دارد گوینده ی این ذکر را از بدیهای مکر آنها.
    و تعجب می کنم از کسی که دنیا و زینت دنیا را بخواهد و نمی گوید:
    ” ماشا ءَ اللهُ لا قُوةَ اِلا بالله ”
    زیرا خداوند در پی این جمله ی آن شخص می گوید: ” فعسی ربی ان یو تمن خیرا ” یعنی خدای تعالی می دهد به کسی که این جمله را بگوید بهتر از آنچه به آن ثروتمندان داده است.

  6. به جای امیر می‌گوید:

    گریه ! (گفت و شنود)

    گفت: موضع مقتدرانه ایران در اجلاس اسلامبول و موضع ضعیف آمریکا در این اجلاس بدجوری باعث عصبانیت گروه های اپوزیسیون شده است.
    گفتم: مقامات آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی نگرانی شدید خود را در این باره به طور رسمی و علنی ابراز کرده اند ولی گروه های اپوزیسیون که نه سر پیازند و نه ته پیاز چرا عصبانی شده اند؟!
    گفت: اتفاقا «آرش- م» یکی از ضد انقلابیون فراری در صفحه فیس بوک خود نوشته است؛ «قبول دارم که ضعف آمریکا و موضع قوی ایران برای ما نگران کننده است ولی نباید باعث ناامیدی اپوزیسیون شود»!
    گفتم: ولی یکی از ضد انقلابیون دیگر در پاسخ وی نوشته است «وقتی پاتریک کلاوسون از انستیتو واشنگتن می گوید غرب می تواند برای جلب نظر ایران اپوزیسیون را زیر پا بگذارد، دیگر چه امیدی می توان داشت».
    گفت: «آرش- م» در جواب او نوشته است «منظورم این است که نباید تا این اندازه عصبانی و ناامید باشیم»!
    گفتم: به یارو گفتند از ته دل گریه کن!… خودش را خیس کرد!

  7. ستاره خرازی می‌گوید:

    ازش پرسیدم دستگاهِ عابر بانک امکان تغییر رمزو میده؟
    گفت آره، ولی آبجی این واسه امثال من و تو نیست، واسه اوناست که گردش مالی دارن.
    الان خیلی وقته که دیگه پول تو بانک نمیگذارم، اگه پولم جلو چشمم نباشه اعتماد به نفسم میاد پایین، بدون اعتماد به نفسم که نمیشه زندگی کرد، میشه؟؟؟

  8. صبا می‌گوید:

    مال دنیا عجب چیز بدیه!!
    گفت: گفتن رمزهاتونو عوض کنید، کلی دزدی شده! پسرش گفت: آخه این حرف که واسه شما نیست. گفت: نه! بریم عوض کنم. اون یکی پسرش گفت: امشبو یه لیوان آب قند بذار رو سرت فردا صبح برو عوض کن… خلاصه نیم ساعت از نیمه شب گذشته مجبور شدیم ببریمش رمزشو عوض کنه.
    البته بنده ی خدا حق هم داشت، آخه تازه معامله کرده بود، حسابش کلی پر بود!

    وای دیدید چی شد؟! همین الان موقع دادن این کامنت یادم اومد رمز خودمو عوض نکردم.

  9. صبا می‌گوید:

    خصوصی
    آخه حداقل بذارید تا ساعاتی دیگر!
    از خودم متعجبم که می دونم دقیقه ی شما ساعته اما بازم اینجا به هوای دقیقه می نشینم!!
    ما شیطنت می کنیم و گرنه می دونیم سر شما شلوغه؛ نه خسته باشید و نه درمانده!
    دعا بفرمایید!
    حسین قدیانی: چشم، اما عمومی!!

  10. کوثر به گوشم می‌گوید:

    بسم رب الشهدا

    کجایند مردان بی ادعا…

    حسب الامر فرمایش شما:
    http://kosar-begusham.persianblog.ir/

    پ.ن: فردای همان روزی که از پرواز جاماندیم ۵ شهید تفحص شدۀ دیگر به محمودوند آمد. ما نبودیم و دلمان سوخت از نبودنمان. اما شهدا با معرفت تر از این حرفها بودند؛ دلمان را دیدند و عاقبت همین جمعه ای که گذشت رخ نمایی کردند.

    جمعه دعوت شدیم تا به زیارت همه آن شهدایی برویم که در محمودوند خادمشان بودیم و آن پنج تایی که حسرت زیارتشان به دلمان مانده بود، اما اینبار در تهران! آنهم اختصاصی ِ اختصاصی. در این زیارت اختصاصی به یاد شما و بابااکبر و همه ستارگان درخشان قطعه بودم و به نیابت از همه کنارشان نماز گزاردم.

    انشالله روز شهادت مادر همه شان در سراسر کشور تشییع و نور وجودشان را نثار قطعه ای از شهری یا دانشگاهی خواهند کرد، غیر از آن چندتایی که پلاک داشته اند و اینچنین بعد از سالها به شهر خودشان باز میگردند.
    حسین قدیانی: حتما متن تان را می خوانم و نظر می دهم…

  11. کوثر به گوشم می‌گوید:

    بسم رب الشهدا

    ما هم همچنان منتظریم تا دقابقی دیگر(!) متن شما رو بخونیم…
    زیر انگشتامون توی کیبرد جنگل سبز شد :دی

  12. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    هکر که نیستیم، اما بسی استفاده کردیم از تواصی تان!
    عمیقا و عاجزانه هم از هکرهای محترم می خواهیم که به بخش “سه:” جامه عمل بپوشانند، مدت مدیدی است که با سلام و صلوات و نذر و نیاز، آنلاین قطعه می شویم.

  13. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۱۹۴* امام رضا علیه‏ السلام:

    خداوند دزدى کردن را حرام فرمود، چون اگر مباح بود؛ موجب تباهى اموال و آدم کشى می ‏شد و به خاطر این که غصب اموال‏ یکدیگر مایه ‏کشتار و درگیرى‏ و حسد ورزى نسبت به یکدیگر می ‏شود و نیز چون موجب می ‏شود که تجارت و پیشه‏ ورى ترک شود و اموال و ثروت هاى ناحق و ناروا به دست آید و علت بریدن دست راست دزد آن است که وى با دست راست خود با اشیاء تماس دارد و این دست، بهترین و کار آمد ترین عضو بدن اوست، پس بریدن‏ آن کیفرى است براى دزد و درس عبرتى است براى دیگران که درصدد تصرف اموال از راه غیر حلال بر نیایند و نیز چون بیشتر با دست راستش مرتکب دزدى می ‏شود.

    (منتخب میزان الحکمة، ص ۲۷۲)

  14. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    چهار: تو هکری که داری این را می خوانی؟! مگر نگفتم فقط هکر بخواند؟!
    اذیت می کنی ها!
    ++++
    خیلی قشنگ بود. کلا این دوره ریاست بهمنی بر بانک مرکزی،
    جزء سیاه ترین سالهای بانکی کشور بود.

  15. azadie.ir می‌گوید:

    ممنون که دل ملتو شاد کردید

  16. ناشناس می‌گوید:

    آقا! ما از هفت دولت آزادیم!
    حالا این عابر بانک چی هست؟!
    جواب: و تو چه میدانی عابر بانک چیست؟:)
    اصلا اینو وا۳ اشراف زادگان  گفته بود:)

  17. برف و آفتاب می‌گوید:

    تک‌تک کلماتش آخر خنده بود! 🙂

    من هنوز عوض نکردم رمزمو! یعنی این‌قدر حیاتیه؟!

  18. عشقستان اسماعیل می‌گوید:

    …هکری که داری این را می خوانی؟! مگر نگفتم فقط هکر بخواند؟! اذیت می کنی ها!
    دلم می خواد؛ کی به کیه 🙂
    ببخشید! سلام علیکم و رحمه الله

  19. ف. طباطبائی می‌گوید:

    خیلی جالب بود. حسابی خندیدیم!!
    ممنون آقای قدیانی.

  20. حنظله می‌گوید:

    “وبلاگم «قطعه ۲۶» چندی است طی شبانه روز، مرتب پیغام «خطای وردپرس» می دهد. مردی، بیا اینو درست کن!! چطور حسابم رو بلدی هک کنی، اینو زورت می یاد؟؟!! آرشیو سایت کیهان هم دستت رو می بوسه!!”

    (…) اینجا هم از اون شکلک ها که روی زمین افتاده و قاه قاه می خنده!!

  21. مجنون می‌گوید:

    خدایی خیلی باحال بود!

  22. میلاد پسندیده می‌گوید:

    جالب بود، البته من که قسمت های شماره دار را نخواندم اما اینطور که در کامنت ها نوشته اند، باید خنده دار باشد.

  23. صبا می‌گوید:

    ۲۶۲۶
    ————–

    “دقت کرده اید؛ به جز قدیانی و چند فامیلی دیگه، هر فامیلی ای بگی، توی اسم این ننه مرده پیدا می شود”.
    بدبخت بینوا، نه دیگه حالا تا این حد!
    چطور این کنایه ها به ذهن تان می رسد؟!

  24. یا علی بن الحسین می‌گوید:

    “آنچه در زیر می خوانید چند توصیه محرمانه و خصوصی به جناب هکر است. لطفا فقط هکر بخواند!”

    تا حالا متنارو نصفه نخونده بودم. نمیشه این جمله رو ورش دارین؟؟؟!!!

  25. سیداحمد می‌گوید:

    طنز شیرین و شیکی بود؛
    ممنون داداش حسین هنرمند!

    سالاری…

  26. سیداحمد می‌گوید:

    “آیا بهتر نیست از این استعداد، در جای بهتری استفاده کنی؟! تو می توانستی «افسر جنگ نرم» باشی، اما «عاقبت فرار از مدرسه» ببین که چه کار نکرده با تو!”

    طناز ماهری هستی داداش!

  27. بی تاب هویزه می‌گوید:

    سلام
    متن خیلی خوب بود.
    بند ۳ فوق العاده بود، به خصوص “آرشیو کیهان”! 🙂

  28. سیداحمد می‌گوید:

    بی تاب هویزه؛

    احسنت و سپاس بابت آواتار عالی و به جا… احسنت!

  29. چای پولکی می‌گوید:

    مردم از خنده!

    کاش یه چیزکی هم در باره کارت عابر جناب دامت برکاته می نوشتید.

    خیلی جاش خالی بود!

    ممنون. خدا قوت

  30. بی تاب هویزه می‌گوید:

    سید بزرگوار!

    بابت آواتارم، کمترین کاری بود که می توانستم برای جدم انجام دهم، تا باشد مقبول حضرتش افتد…

    و بنده هم از توجه شما؛ مبصر قطعه، سپاسگزارم.

    به گمانم بد نباشد دیگر اهالی این قطعه هم در این دهه، تصویر آواتارشان را تغییر دهند…

  31. مرتضی می‌گوید:

    راستی! چرا آرشیو کیهان درست نمیشه؟ (چقدر عالی میشد از سال ۸۱-۸۲ تا ۹۱ ارشیو در دسترس می بود.)

  32. چشم انتظار می‌گوید:

    دوستان!
    هم اکنون شبکه ی ۲ جناب مهدی محمدی دوست داداش حسین دارند صحبت می کنند.
    http://www.ghadiany.ir/?p=11517

  33. چشم انتظار می‌گوید:

    پیژاما؟!!!!!!!!
    ما می دونید چی می گیم به اون چیزی که شما گفتید؟
    می گیم: بیرجامه!!

  34. خودم می‌گوید:

    اولا این سایته نه وبلاگ داداش حسین!
    دوما دمت گرم!
    سوما دمت آتیش!
    چهارما والور!
    میخوای سایتتو هک کنم، فتنه گرا رو یه حال بدم؟
    نه نترس، شوخی رفتم!
    راستی حاج حسین (ش) وبلاگ هم داره؟
    راستی خزان جنبش قورمه سبزی اومده شده خورش آلو زرد، میدونستی؟

  35. به جای امیر می‌گوید:

    الدنگ (گفت و شنود)

    گفت: سایت ضدانقلابی «بامداد خبر» با اشاره به اسنادی درباره تعدادی از ضدانقلابیون فراری و پناهنده به آمریکا و اروپا نشان داده است که همه آنها برای سازمان «سیا»، «موساد» و MI6 انگلیس کار می کنند.
    گفتم: این که کشف جدیدی نیست.
    گفت: سایت یاد شده در این مقاله مستند به سوابق افرادی نظیر اردشیر امیرارجمند، محسن سازگارا، رجبعلی مزروعی و… اشاره کرده و پرسیده است؛ آیا شما مأموران نفرین شده «سیا» نیستید؟!
    گفتم: درباره گروه خودشان چه می گویند؟!
    گفت: اتفاقاً درباره خودشان هم نوشته است؛ ما هم مثل بقیه در خارج از کشور، علاف و نفرین شده هستیم.
    گفتم: یارو به دوستش می گفت؛ «نه از خاکم، نه از بادم، نه دربندم، نه آزادم، نه من لیلاترین مجنون، نه شیرینم، نه فرهادم، نه از آتش نه از برگم، نه از کوهم، نه از سنگم…» دوستش گفت؛ «فلان فلان شده، جون بکن بگو بالاخره چی هستی؟!» و یارو گفت؛ «هیچی! فقط مثل تو بدبختم، فقط مثل تو الدنگم»!

  36. آزاد اندیش می‌گوید:

    عیبی که نداره، شاید ما هم بخوایم هکر بشیم ان شاءالله!
    خوب شد فرمودین؛ ما هم بریم تا ورشکسته نشدیم!

  37. ناشناس می‌گوید:

    سلام! غبطه خوردن دارید ماشاالله! معلومه از مادیات چیزی برای از دست دادن ندارید و از معنویات و حقیقت ها سرشار هستید. ان شاالله همیشه در پیشگاه خدا عزتمند و سهادتمند باشید.

    التماس دعا

  38. عمار می‌گوید:

    هر موقع حقوقمان را ریختند به حساب، چشم، رمز را هم عوض می نماییم!
    .
    .
    .
    .
    ولی گوش شیطان کر، مثل اینکه امروز ریختند حقوق واریزی را!

  39. پاییز می‌گوید:

    وبلاگم «قطعه ۲۶» چندی است طی شبانه روز، مرتب پیغام «خطای وردپرس» می دهد. مردی، بیا اینو درست کن!! چطور حسابم رو بلدی هک کنی، اینو زورت می یاد؟؟!! آرشیو سایت کیهان هم دستت رو می بوسه!!

    الحق که یه دونه اید. واقعا قشنگ بود. دستتون درد نکنه. خسته نباشید!

  40. جامونده می‌گوید:

    آخرش مریم چی بود آقای قدیانی؟؟!!

  41. یگانه سادات می‌گوید:

    سلام! دیروز سر کلاس مدیریت روابط عمومی بودم اما یه بحثی توی کلاس راه افتاد که کلا ربطی به درس و کلاس نداشت………………

  42. یگانه سادات می‌گوید:

    حداقلش بگین شما هم متوجه این موضوع شدین؟؟!!

  43. یگانه سادات می‌گوید:

    شما فقط تایید میکنید؛ حداقلش یه جوابی هم بدین…

  44. امین می‌گوید:

    سلام حسین جان! (جواب سلام واجبه ها!)
    از شما بعید داداشه گلم که اینطوری بحث رو جلو ببرید ….
    هکر کیه دیگه؟؟
    اصلا به سایت این بنده خدا که اطلاعات رو افشا کرده رفتید؟
    چرا ما عادت داریم هر چیزی که به نفعمون نیست رو بزنیم تو سرش… اونم بی اهمیتی دستگاههامون هست…
    درسته شبکه ی بی بی سی رو اصلا قبول نداریم، چون پرونده اش پر هست از خیانت… ولی مصاحبه شون رو با زارع(به قول شما “هکر!”) رو ببینید، بد نیست…
    خواهشا حداقل درباره ی تهمت به ایشون، یه کم نظرتون رو تغییر بدید…
    اینم لینک مصاحبه ی آقای زارع با شبکه ی بی بی سی:

    http://www.aparat.com/v/73770aa34d923815823db94d18bfef6f177490

  45. همسنگر می‌گوید:

    سلام رفیق، خدا قوت.
    میگم شما که با این هکریست کانکتید برسانید خدمتشون که من هنوز تغییر رمز ندادم! البته کارت من مشکل داره؛ بگویید اگر به کارت من رسید یه نگاه بندازن مشکل کارت من چیه! هر چی هم توش بود مال خودش……

  46. سیداحمد می‌گوید:

    «کیهان، مثل نان سنگک می ماند»… «عابدزاده و دکتر مددی»… به زودی در قطعه ۲۶

  47. سیداحمد می‌گوید:

    رونمایی از جلد کتاب های «آر. کیو ۸۸» و «ماشاء الله حزب الله» کار شیک، فاخر، سنگین و ساده ای از میثم محمدحسنی… به زودی در قطعه ۲۶

  48. فروتن می‌گوید:

    فکر کنم من دل و جراتم از همه بیشتر است. چون هنوز رمزم را عوض نکردم!

  49. آذرخش می‌گوید:

    حساب ۲۶۲۶ ریالی شما در مقابل حساب من، مرفه بی درده!
    🙂
    سلام!

  50. شوکران می‌گوید:

    از حادثه ترسند همه کاخ نشینان/ ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم
    این مطلب منو یاد این شعر انداخت.

  51. دانشگاه تهرانی می‌گوید:

    بسی شاد شدیم. جالب بود متن. اما اصل مطلب!
    بچه بد! چرا نیومدی دانشگاه روز دوشنبه؟ مگه دعوت نبودی؟ توی تبلیغات اسمت بود. مگه تو حسین قدیانی نیستی؟ وعده سر خرمن میدی؟ مشتی! ما که کلی زودتر هم رفتیم بیایم استقبالت اما نیومدی که! شایدم اومدی ما چشم بصیرت نداشتیم ببینیم. البته من تا ۳:۴۵ اونجا بودم ندیدمت بعدش کلاس داشتم رفتم. دیگه خلاصه اگه نیومدی خیلی بدی! نکن از این کارا با ما.

  52. ناشناس می‌گوید:

    تو این مملکت چه کار باید کرد؟
    من تو سایتم درباره اینکه محصولات ماهواره ای را نخرید نوشته بودم. آقایان فیلترش کردند. وقتی زنگ زدم، میگه؛ مردم با خوندن این توضیحات ذهنشون آشفته میشه، میرن میخرن!
    آقا جان! این چه نوع استدلاله؟ مثل این که در باره یبماری ایدز آگاهی بدی، بگن آگاهی ندهید که مردم میرن سراغش!
    این یعنی اطلاع رسانی، کشک! آموزش بهداشت، کشک! کلا آموزش، کشک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.