سایر نفوذی های وزارت

سیاست/ به عقب برنمی گردیم!

این روزها خواصی که در فتنه ۸۸ نمره خوبی نگرفتند با استفاده یا سوء استفاده از بعضی مسائل ریز و درشت در تلویحی نزدیک به تصریح و شاید هم با زبان بی زبانی دارند مانور ولایت پذیری نشان می دهند، با بچه های جبهه و جنگ مهربانی می کنند، حرف های حزب الله شادکن می زنند، در مناطق محروم کار مضاعف می کنند و…، تا بلکه ملت در انتخابات مجلس و به ویژه ریاست جمهوری به صرافت رای دادن به ایشان بیافتند. نگارنده در این باب ۲ حرف دارد: یکی اینکه اصولا هر کاری که کارایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بالا ببرد، صرف نظر از نیت طرف، نیکوست، و دیگری اینکه هر چند مورد اول که برشمردم نیکوست، لیکن لزومی ندارد من و شما گمان کنیم که فقط میان چند گزینه حق رای و حق انتخاب داریم. قطعا می توان سراغ چهره های موجهی رفت که هم الان هم خوب و اصولی دارند کار می کنند، نیز در فتنه ۸۸ هم نمره درخشان گرفتند. القصه احساس می کنم ولایت پذیری عده ای از خواص به شکل عجیبی گره خورده با حب و بغض شخصی. روزی مثلا در ایام فتنه ۸۸ به خاطر بغض فلانی، ترجیح می دهند سنگر دفاع از ولایت فقیه را خالی کنند و دگر روز مثل همین امروز باز هم می بینی که به خاطر بغض همان فلان، این بار مشغول نمایش ولایت پذیری اند. یعنی که اگر فلانی نیست و بهتر بگویم: حالا که فلانی نیست، پس ما هستیم! نمی دانم این ولایت پذیری آیا دردی از مشکلات علی هم کم می کند یا نه، اما این را می دانم که برای توده ملت آگاه ما نمره منفی در فتنه ۸۸ چیزی نیست که با مانور خوب بودن و نمایش ولایت پذیری و عدالت محوری قابل پاک شدن باشد. حتی اگر هم پاک شود، باز دلیلی ندارد مردم این شخص را روانه ریاست جمهوری کنند. ما مردم مگر قحط الرجال داریم که به جای چهره های موجه و جدید، به عقب برگردیم و به کسانی رای دهیم که دفاع شان از ولی فقیه بستگی به جهت وزش باد دارد؟! این همه را گفتم اما باز تاکید می کنم که برایم در هر صورت عملکرد مدیری که کارآیی نظام را بالا می برد، ستودنی است، چه اینکه “کار” بهتر از “مسئله سازی” است.

طنز/ سایر نفوذی های وزارت!

مستند “الماسی برای فریب” بد جور درب و داغان کرده ضد انقلاب را. متاثر از کار “محمدرضا مدحی” حالا دیگر هیچ ضد انقلابی به دوست بغل دستی اش اعتماد ندارد و هر کسی، دیگری را عامل نظام و نفوذی جمهوری اسلامی می پندارد. این ولوله که این روزها در ارکان جبهه دشمن افتاده، جدای از آنکه یک “خدا قوت” حسابی به سربازان گمنام امام زمان می طلبد، به شدت بد گمان کرده عناصر ضد انقلاب را به یکدیگر. یکی استناد می کند به سوتی های وحشتناک و خالی بندی ها و قمپز درکنی های مداوم علیرضا نوری زاده و می گوید هیچ بعید نیست نوری زاده با این همه لاف گزاف خودش هم عامل نظام باشد! به خصوص که معمولا اراجیفش دست آخر به نفع جمهوری اسلامی تمام می شود. آن دیگری مهندس و شیخ بیسواد را عامل نظام می خواند که با فتنه ۸۸ باعث شدند جمهوری اسلامی خیلی راحت موفق به شناسایی مهره های دشمن شود و دست اصلاح طلبان طرفدار آمریکا را برای همیشه از مناصب حساس کوتاه کند! یکی دیگر معتقد است سایت بالاترین نه فقط نفوذی جمهوری اسلامی در فضای سایبر است، که هیچ بعید نیست گرداننده اصلی این سایت یا وزارت باشد یا سپاه! دیگری اما از چند پله بالاتر حرف می زند و می گوید هیچ بعید نیست جمهوری اسلامی حتی در اتاق بیضی هم نفوذی داشته باشد! همین شخص با اشاره به نگرفتن یخ نقشه راه و اوضاع کنونی بیداری اسلامی در منطقه معتقد است یا باراک اوباما نفوذی وزارت است یا هیلاری کلینتون! این رشته البته سر دراز دارد. برخی از اعوان و انصار ضد انقلاب را باور این است که امثال مهاجرانی به دلیل افتضاحات مکرر و مضحکی از قبیل نظریه “اسب تراوا” هیچ بعید نیست که از طرف وزارت مامور و معذور باشند تا جبهه ضد انقلاب را با چند دستگی مواجه کنند! در همین راستا عده ای از سلطنت طلبان اکبر گاف را نفوذی سپاه در قلب جبهه بی جبهه دشمن می شمارند! نیز شک شان آرام آرام دارد بدل به یقین می شود که امثال سازگارا یحتمل باید آدم نظام جمهوری اسلامی باشند که با نظریه پردازی های شان گند به جنبش سبز زده اند! قدر مسلم این است که این روزها این چشم ضد انقلاب به آن چشم ضد انقلاب اعتماد ندارد. شاید الساعه نوری زاده مالیخولیا گرفته باشد که چند در صد بدنش نفوذی جمهوری اسلامی و چند در صد جاسوس موساد است! به همت بچه های گمنام وزارت، این سربازان که نام در بی نامی و خلوص جست و جو می کنند، بگذار دشمن از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

رسانه/ شگرد بی بی سی

همیشه که همین طور بوده، اما مشخصا بعد از فتنه ۸۸ مهمترین جنگ ما با دشمن، جنگ در عرصه روح و روان است. مثلا این روزها شگرد بی بی سی در جنگ روانی پررنگ کردن برخی اختلافات داخلی و نیز گرفتن جانب آن طرف دعواست که از نظر بی بی سی استعداد ایستادن برابر عمود خیمه نظام را دارد. جالب اینجاست بی بی سی از جمله رسانه هایی بود که تا همین چند وقت پیش مدام بر طبل تقلب می کوفت و دولت مستقر را غیر قانونی می شمرد. حالا رسانه روباه پیر در آنچه “دعوای دولت و حکومت” می خواند، به شکل محسوسی اولا یک کلاغ، چهل کلاغ می کند و ثانیا در این دعوا به زعم خود طرف دولت را می گیرد. اینجاست که در “جنگ نرم” بدترین چیز همین می شود که دست دشمن بهانه دهیم و دشمن شادکن شویم، اما باید هوشیار بود که در جنگ روانی اصلا لزومی ندارد ما در زمین دشمن بازی کنیم و مثلا جواب بدهیم به حرف های او. زمین بازی را اصولا بهتر آن است که ما تعریف کنیم تا دشمن دنبال ما راه بیافتد. این جلز و ولز امروز ضد انقلاب که محصول کار بچه های وزارت بود، در جنگ روانی و ایضا جنگ نرم، بهترین تودهنی به بی بی سی است. شک نکنید!
روزنامه جوان/ ۲۲ خرداد ۱۳۹۰

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. چشم انتظار می‌گوید:

    درهرعصر و زمانی ، آنجا که خواص بی بصیرت ، به هردلیلی موضعی عقب تر یاجلوترازحاکم اسلامی ، بگیرند ، مذموم است . حال اگرخروجی آن هم به قول داداش عزیزمان ، کارایی نظام رابالاببرد . ولی به هرحال می توان این راهم به جمع امتیازات نظام اسلامی واریزکرد .
    اینقدرحرف زدم آخرسرهم فهمیدم داداش هم با همین مضمون مطلب رو فرمودند !

  2. قاصدک منتظر می‌گوید:

    سیاست
    (ما مردم مگر قحط الرجال داریم که به جای چهره های موجه وجدید,به عقب برگردیم و به کسانی رای دهیم که دفاع شان از ولی فقیه بستگی به جهت وزش باد دارد?!
    طنز
    قدر مسلم این است که این روزها این چشم ضد انقلاب به ان چشم ضد انقلاب اعتماد ندارد….به همت بچه های گمنام وزارت,…
    رسانه
    این روزها شگرد بی بی سی در جنگ روانی پر رنگ کردن برخی اختلافات داخلی و نیز گرفتن جانب ان طرف دعواست که از نظر بی بی سی استعداد ایستادن برابر عمود خیمه نظام را دارد.)

  3. روزبه جعفری می‌گوید:

    بهشت نصیبتان …

  4. غریب می‌گوید:

    سلام

    بهتر بگویم: حالا که فلانی نیست، پس ما هستیم! نمی دانم این ولایت پذیری آیا دردی از مشکلات علی هم کم می کنی…….. “کم می کند” درسته

    یا علی مددی…

  5. سجاد می‌گوید:

    سلام
    الحق که وزارت اطلاعات در این چند ماه گذشته حسابی گل کاشته.
    بیچاره ضد انقلاب که چقدر برای خودش جو سازی کرد. ولی عجب شوکی دادن بهشون.
    …………………..
    داداشی چطوری؟ این کتاب های جدید کی بیرون میان؟!
    خسته نباشی.
    یا علی مدد.

  6. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “…چه اینکه “کار” بهتر از “مسئله سازی” است.”
    تحویل بگیرند بعضی‌ها

  7. صبا می‌گوید:

    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

  8. سیداحمد می‌گوید:

    ما مردم مگر قحط الرجال داریم که به جای چهره های موجه و جدید، به عقب برگردیم و به کسانی رای دهیم که دفاع شان از ولی فقیه بستگی به جهت وزش باد دارد؟! این همه را گفتم اما باز تاکید می کنم که برایم در هر صورت عملکرد مدیری که کارآیی نظام را بالا می برد، ستودنی است، چه اینکه “کار” بهتر از “مسئله سازی” است.

    بسیار عالی…

  9. حی علی الجهاد می‌گوید:

    یه دست مریزاد اساسی به بچه های وزارت باید گفت و البته بسی تعجب باید کرد که این احمقها چگونه نفهمیده بودند این تک تحسین برانگیز سربازان گمنام مهدی موعود عجل الله را …
    خدا دوستان‌مان را حفظ کند و دشمنان‌مان را نابود.

  10. سیداحمد می‌گوید:

    “به همت بچه های گمنام وزارت، این سربازان که نام در بی نامی و خلوص جست و جو می کنند، بگذار دشمن از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.”

    جملۀ زیبائی بود، احسنت!

  11. سیداحمد می‌گوید:

    “اینجاست که در “جنگ نرم” بدترین چیز همین می شود که دست دشمن بهانه دهیم و دشمن شادکن شویم، اما باید هوشیار بود که در جنگ روانی اصلا لزومی ندارد ما در زمین دشمن بازی کنیم و مثلا جواب بدهیم به حرف های او. زمین بازی را اصولا بهتر آن است که ما تعریف کنیم تا دشمن دنبال ما راه بیافتد.”

    شاید به ظاهر ساده باشد این جملات ولی واقعا جای تامل و تفکر دارد،
    ممنونم داداش،
    ممنونم از متنهای پر درس و پر نکته ای که برایمان می نویسید.

  12. سایه می‌گوید:

    احسنت وخسته نباشی اساسی به سربازان گمنام امام زمان (عج) با این شاهکار آخرشون اجرشون با خانم فاطمه زهرا(س).

  13. مریم سرآبادانی می‌گوید:

    زنده باد محمد رضا مدحی و یارانش…

  14. مهدی می‌گوید:

    خدا یارشان باشد این سربازان را

  15. م.طاهری می‌گوید:

    خدا اجرشان دهد

  16. سوره تماشا می‌گوید:

    یدالله فوق ایدیهم…
    سرافرازند ولی بی نشان…
    اجرشان با آقا…آقایی که دعا می کند برای ما…آقایی که صاحب این کشور است…صاحب این انقلاب است…

  17. وحید استیری می‌گوید:

    من که هنوز نتونستم این ماجرا(تک اطلاعاتی) رو هضم کنم،الله اکبر!
    یا للعجب،این بچه های اطلاعات عجب حرفه ای هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.