جلیلی ۸۴

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: امین چیذری

از قرار، سعید جلیلی عزیز، خودشان هم در انتخابات سال ۸۴ به احمدی نژاد -فرد اصلح حضرت علامه مصباح- رای نداده اند. این مهم -بسیار مهم!- نشان می دهد که هم رای نبودن با علامه، به خصوص گروه پایداری، در میان امت حزب الله و دوستان اهل مقاومت، بسی مسبوق به سابقه است! و اگر از منظر بصیرت سیاسی بیشتر باشد، کاملا درست می نماید، لااقل بدیهی و غیر قابل شماتت!! نیز موید این نکته است که آدمی می تواند، نه اهل سازش باشد و نه تسلیم، لیکن لزوما هم رای علامه نباشد!! ما از قبل هم به گروه های سیاسی گفته بودیم که؛ آقا سعید با ماست!! و منتقد شعار «نه سازش، نه تسلیم؛ یار جلیلی هستیم». این وسط چند سئوال پیش می آید؛ ۱: دکتر جلیلی که سال ۸۴ به احمدی نژاد رای نداده اند، به چه کسی رای داده اند؟! ۲: محض سئوال؛ آیا احیانا به جناب قالیباف رای نداده اند؟! ۳: دقیقا جرم انسان بی بصیرت، ضد انقلاب و مخالف خط ولایتی که متفاوت با رای علامه مصباح رای می دهد، چیست؟! ۴: و آیا ممکن است این فرد خاطی را از قطار انقلاب پیاده نکرد یا اینجا هم بحث پارتی بازی اما از نوع حزب اللهی آن درمیان است؟! یعنی سعید جلیلی چون سعید جلیلی است، قابل اغماض است، اما من چون حسین قدیانی هستم، باید فحش بشنوم؟!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

صرف نظر از این دعاوی، سعید جلیلی را از فلان گروه مدعی، خیلی بیشتر دوست می دارم، همچنان که شخص علامه را نیز. من از زاویه انقلاب و ولی فقیه، آدم ها را دوست می دارم، نه از پنجره احزاب سیاسی. ارادت، از کانال کمیل ولایت، صداقت بیشتری دارد تا آب باریکه سیاست! مهم این است که حالا یعنی امروزه روز، پی به حکمت رای آن زمان سعید جلیلی برده ام! ماهی بصیرت را اما هر وقت از آب گل آلود سیاست بگیری، تازه است؛ گیرم بعد از ۸ سال!! و البته که رایم به بزرگوار دیگری است. لیکن اگر باز کننده این راه صواب و ثواب، آقاسعید جلیلی است، با افتخار می گویم؛ زنده باد «پایی که جا ماند».

پانوشت ۱: آخرای «آژانس شیشه ای»، سکانسی هست که «فاطمه» برای همسر خود «حاج کاظم»، پاکتی می فرستد. حاج کاظم که در گیر و دار آژانس، ملتهب و داغان است، پاکت را باز می کند و با دیدن «چفیه و پلاک» بغض می کند و می گوید؛ «فاطمه! این بهترین پیامی بود که می تونستی برای من بیاری…».

پانوشت ۲: نگارنده، متاثر از فشار بی رحمانه بعضی دوستان، درون «آژانس انتخابات» مشغول تحمل همه رقم ناسزا و توهین بودم… تا اینکه «پاکت ۸۴» باز شد… حاج سعید! این بهترین پیامی بود که می تونستی برای من بیاری…

پانوشت ۳: دوست نداشتم این متن را عمومی کنم اما دوستان کاملا مومن و واقعا حزب اللهی، به جرم نابخشودنی یک رای متفاوت، بد و بی رحمانه دارند می زنند… بد و بی رحمانه و نامردی! در اوج بی معرفتی! چند نفر به یکی! جایی از «آژانس شیشه ای» که دیگر به اینجای حاج کاظم رسیده بود، بنده خدا برداشت گفت: مجبورم اگه زخم بندازین، زخم بندازم…

پانوشت ۴: تا همین الان ۱۳ وبلاگ علیه «قطعه ۲۶» متن نوشته اند. بعضا وبلاگ هایی که سالی یک بار به روز می کنند!! من کاری ندارم که این خط را خودجوش گرفته اند یا از جاهایی که قرار است به جنگ ضد انقلاب بروند، اما به خدا من نامزد انتخابات نیستم! عارف و حسن روحانی نیستم! فتنه و انحراف نیستم! ساکت هیچ کدام نیستم! جنگ هم سنم قد نمی داد… و الا می رفتم و از شرتان راحت می شدم! از شرم راحت می شدید! خیلی بی معرفت اید خیلی! روزی چند تا کامنت و SMS قرار گذاشته اید؟!… آری، کار را به جایی رسانده اید که مجبورم بگویم؛ «امنیت ملی مرا بی بی سی تعیین نمی کند». من آدمی نیستم که برم اون ور آب، به انقلاب فحش بدم، همین ور آب دارم ازتون فحش می شنوم، اما اگه زخم بندازین، زخم می ندازم… دیگه زخم می ندازم! زخم ۸۸ از دشمن، و حالا زخم ۹۲ از دوست!! زخم دیروز بعد از چند ساعت عمل، به هوش که آمدم، دیدم جراحان ریشم را تراشیده اند!! اما اعتراف می کنم این یکی ملال انگیزتر است… ریشه ام را نشانه رفته… با این شدت که می زنند، گمانم مشکل شان با رایم نیست، با راهم است… با بیعتم… با ولایتم… با اینکه فقط بعد از شنیدن نام معصوم و خمینی و خامنه ای، صلوات می فرستم، و لا غیر! و لا غیر… با شجاعت می گویم که در بیعت علامه نیستم… و اهل هیچ بدعتی نیز نیستم! ان شاء الله بعد از انتخابات خواهم نوشت که اهانت کنندگان اصل کاری به علامه والامقام آیت الله مصباح یزدی چه کسانی اند…

پانوشت ۵: چونان ایام خوش فتنه باز هم همه حرفم این است؛ «بابای ماست خامنه ای».

تذکر ضروری: ساعاتی پیش، بعضی سایت ها از قول سعید جلیلی، اظهارات برادر ایشان مبنی بر رای ندادن دکتر جلیلی به احمدی نژاد در سال ۸۴ را تکذیب کردند!! بماند که سایت اصلی منبع خبر، خیلی زود و در اقدامی قابل تامل، خبر تکذیب سعید جلیلی را از سایت خود حذف کرد!! طرفه حکایت اینجاست که قبلا نیز در «زندگی نامه دکتر سعید جلیلی» که توسط هواداران ایشان تنظیم شده بود، به رای ندادن دکتر جلیلی به احمدی نژاد در سال ۸۴ اشاره کاملا واضحی شده بود!! نزدیکان سیاسی ایشان نیز ظاهرا بارها از خود دکتر جلیلی شنیده بودند که آن دوره به کس دیگری رای داده اند. قضاوت بیشتر با شما مخاطب فهیم و بصیر.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. حمیده خاتون می‌گوید:

    بسم الله…

  2. ناشناس می‌گوید:

    حسین جان

    من به جلیلی رای می دهم و به قول طعنه آمیز خودت طرفدار گروه و نه جبهه پایداری هستم، اما متنت را که الان خواندم ((بیش از ۵ بار فکر می کنم!)) واقعا این رفتاری که با شما دارد می شود اصلا درست و زیبنده کسانی که کلی با نوشته هایت خندیده اند و گریه کرده اند نیست…
    من متاسفانه عضو همین افراد بودم و حالا چقدر خوب است که حلالم کنی اخوی. این شاید از پر توقعی ما باشه، شایدم از اینکه همیشه دوست داریم تو حسین قدیانی با ما در یک رای باشی، نمی دانم خلاصه؟ شاید هم خودت این توقع را با نوشته های قشنگت در ما درست کرده ای… در هر حال این حق توست که با حجتهای خودت به اصلح برسی، نه اینکه ما احساس کنیم که حق داریم برای تو داداش گل، تعیین تکلیف کنیم.
    .
    .
    … نمی دانم چرا یاد آوینی افتادم؟ کجای نوشته ات بود نمی دانم، اما در هر صورت برادرم ما را ببخش حسین جان!

  3. به همین سادگی می‌گوید:

    من که این عکسو نشناختم!
    فکر کردم از جانبازای جنگ هشت ماهه ست. که بود!!
    داداش حسینم

    ………………..

    غلط کرده اون کسی که ریشه تو نشونه گرفته. ریشه ی تو بابا اکبره و اون زخمی که یادگاری ِ عشقِ علی اصغره.
    بی جا کرده اون کسی که به تو میگه بی بی سیِ ملعون تو رو ساپورت می کنه.
    قطعه ی ۲۶ رو فقط و فقط بودجه شو عشق تامین می کنه. عشق با دست خالی!

    فقط داداش مراقب سیم خاردارها باش!
    ………………….یا علی

  4. سید میم می‌گوید:

    :::احسنت:::

    ::آقا جان حرف دل من و خیلیای دیگه بود::

    ::با تو در این سرزمین با کمترین زنگار دشمن هر چه خواهی هست::
    ::هیچکس یک لحظه کوتاه، اگر آیینه هم باشی، برادر نیست::

    ::یاعلی::

  5. نوید می‌گوید:

    فکر میکنم خود علامه در همون همایش جبهه پایدارى فرمودند که براى انتخاب اصلح براى هر کس عقل خودش حجت است پس فحش دادن به شما به خاطر عمل به وظیفه شرعیت بدون شک محکوم است اصلاً کلاً فحش دادن محکوم است.

  6. صادق می‌گوید:

    این گروه تندرو پایداری بعضا دایره هایی برای افراد انقلابی می کشد که حتی آقا هم در اون نمیگنجه…

    متاسفم برای امثال آقای رسایی که روزی به ایشان اعتماد داشتم و اکنون سخنانی ازشون می شنویم که سراسر بوی اختلاف است و حتی بویی از جذب حداکثری نبرده اند… حالا از تناقضشان بگذریم که روزانه در بین آسمان ها و زمین اصلحی پیدا می شود!!

  7. حسن عزتی می‌گوید:

    بسوزان هر طریقی می پسندی . .

  8. دانشجو می‌گوید:

    حاجی میدونم اگه الان من بجای اونا ازتون عذرخواهی کنم، در دیو دوا نمیکنه ولی…
    واقعا برا بچه حزب الهیای پایداری متاسفم که اینجوری آبروی خودشونو میبرن…

  9. حسین ن می‌گوید:

    سلام خیلی خوب بود قلمت حقه

  10. سجاد نوروزی می‌گوید:

    سلام برادر قدیانی
    مدتهاست که مطالب‌تان را می‌خوانم. لذت می‌برم. درود بر ایمان زیبای شما به انقلاب اسلامی، و شور و شعوری که در مومنین ایجاد می‌کنید. در نیت پاک شما شک ندارم.

    من هم تا جایی که بتوانم از قالیباف و مدیریت جهادی و روحیه رزمندگی دفاع می‌کنم. برخی‌ها جو بدی را علیه ایشان ساخته‌اند…

  11. ناشناس می‌گوید:

    بابا این انتخابات هم بالاخره تموم میشه

    این رفتار زیبنده گروههایی که خودشون رو تو خط ولایت فقیه میدونن نیست

    نا امیدمون نکنند

    زنده باد داداش حسین

  12. فاطمه می‌گوید:

    عجب دل پردردی داشته نویسنده این متن…

  13. مسافر 26 می‌گوید:

    دوستان بسیار ولایت مدار به جان خودم این حرف رهبرمون هست قابل توجه همه ما:

    “ممکن است تشخیص یک آقائى با تشخیص یک آقاى دیگر مخالف باشد؛ هیچ اشکالى ندارد. این را من به همه بگویم: ممکن است شما به یکى از نامزدها علاقه‌مند شوید، رفیقتان به یک نامزد دیگر؛ این موجب نشود که شما در مقابل هم قرار بگیرید. براى انتخابات و براى گزینش عالى‌ترین مقام اجرائى در کشور -که بسیار هم حساس است، بسیار هم مهم است- ساز و کارهاى درستى وجود دارد؛ ساز و کار قانون.”

  14. مسافر 26 می‌گوید:

    تذکر انتخاباتی :
    http://www.rahpouyan.com/pageSound.asp?tid=3199

    اخلاقی، منطقی و جالب است

  15. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ارادت، از کانال کمیل ولایت، صداقت بیشتری دارد تا آب باریکه سیاست!!

    همه حرفم این است؛ «بابای ماست خامنه ای».

    و لا غیر! و لا غیر…

  16. محراب می‌گوید:

    قربون دل زخم خوردت داداشی
    من یکی که رایم با تو یکی نباشه شاید، ولی اصلا تو رو لایق این همه فشار نمی دونم. دارم می رم کربلا انشاءالله. قول میدم حتما از طرف تو یه جایی خصوصی دعات کنم. انتخابش با خودت…

  17. سیداحمد می‌گوید:

    مسیری را که تشخیص دادی درست است، با توکل بر خدا طی می کنی.
    نه نیت تخریب کسی را داری، نه به کسی ضمانت حمایت داده ای.
    هر کس نداند شهدا و خدای شهدا شاهدند بر صداقتت.

    حمایت کردی به خاطر انقلاب و نظام و رهبر.
    بگذار تهمت بزنند و تخریب کنند… وعده دیدار ما با این ها، روز حساب که تک تک این تهمت ها، جواب می خواهد.
    بسیج می شوند برای آزارت. اگر از کسی می شنیدم باور نمی کردم! اما خودم دارم می بینم هر روز بیش از صد کامنت را که چه ناجوانمردانه حمله می کنند.

    اما مثل همیشه توکل کن به خدا… این نیز بگذرد داداش حسین عزیز…

  18. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    طاقت بیار رفیق…

  19. اصولگرا(حامی قالیباف) می‌گوید:

    جوابی به افراد خشک مغز مخالف سردار قالیباف
    http://www.aparat.com/v/QW8mT

  20. علمدار می‌گوید:

    آقاحسین

    ممنون…

  21. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “زخم ۸۸ از دشمن، و حالا زخم ۹۲ از دوست!!”

    فکر نمی کنم البته زخم دوست، آنقدرها هم “و حالا” باشد… تا جایی که یادمونه!!

  22. گمنام می‌گوید:

    آقای آوینی!!!؟؟

    ببخشید، ببخشید
    آقای قدیانی سلام، خدا قوت
    خیلی غلط کرده هر کی به خاطر اختلاف نظر شما با بقیه، به تخریب شما پرداخته
    برادر، نمی دونم چرا آقای قالیباف رو گزینه تجمل گرا می دونم، البته در این روزهایی که تو از او دفاع کردی، نه تنها از تو ناراحت نشدم، بلکه مطالبت رو در سایتم کار کردم
    در ضمن
    اون قدر مطالبت رو پی می گیرم، تا بالاخره بفهمم که دلیل علاقه شما، به آقای قالیباف رو

    همیشه تحلیل های تو راه رو برای من و امثال من باز کرده
    و همیشه از تحلیل هات استفاده کردم

    حاج حسین شما روی چشم ما جاداری
    ان شاالله مطالبت رو همین طور می خوم و از خدا می خوام نظر ما رو به نفع اصلح تغییر بده، خواه قالیباف باشه خواه جلیلی
    سلامتیت می فرستم
    الهم صل علی محمد و آل محمد

  23. مسافر 26 می‌گوید:

    آقای قدیانی

    سیلی خوردن برای حق گوارای وجودتان…

    ***

    دوستان حزب اللهی با بصیرت همه چیز فهم!!

    شما که به خاطر رأی آقای قدیانی اینطور به او حمله ور شدید جرأت می کنید به سردار سلیمانی و خیلی از بزرگان دیگر هم این اتهام ها را بزنید؟!

    برای من نگرانی ای نیست غیر از عاقبت بعضی از این دوستان که هر کس مخالف رأیشان است مخالف گفتمان انقلاب می دانند!!!

    ***

    سر خم می سلامت شکند اگر سبویی…

  24. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    دیشب داشتم فکر می‌کردم که اگه نگاه «آقا» هم مثل بعضی‌ها بود، الان چیزی به اسم مجمع تشخیص مصلحت نداشتیم! یا هفته‌ای یه بار رئیس قوه‌ی قضائیه و صدا و سیما عوض می‌شد! یا…
    خدایا نگاه ما را محدود به دو عدد ۰ و ۱۰۰ و دو رنگ سیاه و سفید نفرما!!
    خدایا بقیه‌ی اعداد و رنگ‌ها را به ما نشان بده!!
    خدایا عدد خودمان مگر چند است؟! مگر خودمان دقیقا چه رنگی هستیم؟!

    خدایا… نجاتمان بده!

  25. پیام می‌گوید:

    من خودم تو جلسه سخنرانی وحید جلیلی بودم که گفت سال ۸۴ مرحله اول من و سعید به قالیباف رای دادیم!

  26. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    به لطف و مدد الهی، رسوا می شوند آنها که چشم بر عیوب خود بسته اند و با نادانی هایشان، لطمه به آبروی نظام می زنند.

    آقای قدیانی!
    “وان یکاد…” می خوانیم برای عاقبت به خیری، موفقیت و سلامتی تان.

  27. محمودیان(فکه) می‌گوید:

    داداش حسین!
    به خدا ما نوکرتیم. به حضرت زهرا واگذار کن هر کسی رو که اذیتت کرده.
    انشالله خدا کمکمون کنه بهترین گزینه رو پیدا کنیم. دعا کنیم انتخاباتی پرشور و بی مثال داشته باشیم تا چشم آمریکا کور شه و دل حضرت سیدعلی شاد.

  28. مولوی می‌گوید:

    به خدا مردی حسین…

  29. کیمیا کیهان می‌گوید:

    آنکه مقبول خدا بُود به رد خلایق، مردود خدا نگردد
    و آنکه مردود خدا بود به قبول خلایق، مقبول خدا نگردد…

    خدا پشت و پناهتون باشه انشاء ا…

  30. اصولگرا(حامی قالیباف) می‌گوید:

    پیشنهاد می کنم همه ببینند!

    http://www.aparat.com/v/o73Lk

  31. عاشق رهبری... می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج…

  32. قائم می‌گوید:

    اینا می دونی نتیجه ی چیه داداش حسین؟
    نتیجه ی قبل از با تقوا شدن وارد سیاست شدنه!
    رفقای ما اگر با تقوا بودند، اگر ولایی بودند، اگر حزب اللهی بودند، اگر آقا رو درست شناخته بودند، این اتفاق ها نمی افتاد!

  33. شیدا می‌گوید:

    بیشترین ضربه اى که انقلاب خورده، از سطحى نگرى و ظاهر پرستى بوده است!
    چه نیروهاى کارآمد و مؤدب و کار بلد، که به خاطر ظاهرشان کنار گذاشته شدند.
    و چه آدم هاى بى تربیت سطحى نگر بوقلمون صفت، بى عرضه، که به خاطر
    حفظ ظاهر در پست هاى بالا قرار گرفتند!! یک جایی باید این کار متوقف مى شد!
    کاش آن نامه را مى نوشتید و به دست خود جلیلى مى رساندید!

  34. شناس می‌گوید:

    از یه چیز قالیباف خوشم میاد که این همه علیهش حرف می زنن، فقط کار خودشو می کنه…

    من تا الان یواشکی می خواستم به شهردار رای بدم، با نوشته های شما دیگه می خوام با اعتراف و با افتخار به قالیباف رای بدم و ازش حمایت کنم.

  35. ف. طباطبایی می‌گوید:

    چقدر این عکس آخر دوست داشتنیه. امتداد نگاهشون میرسه به امام. چه زیبا!!
    حس قشنگی منتقل کرد این عکس. ممنون آقای قدیانی.

  36. منتظر از نوع ایستادش نه نشسته می‌گوید:

    سلام به همه عزیزان بخصوص فرموندار این وبلاگ!
    میخوام یه قضیه جالب براتون بگم…

    حال و هوای این روزای خونه ما:

    بابام: هنوز به نتیجه شخص خاصی نرسیدم!!!!!!!!!!!

    مامانم: فقط استاد سخن، غلامعلی حداد عادل…

    من: آقاسعید جلیلی (برای سلامتیش صلوات صلوات صلوات)

    برادر بزرگم: رای سفید!!!…..!!!!!!

    برادر کوچکم: حاج باقره برادر قدیانی اینا………..

    این یه تصویر کوچیک از خانوادم بود با این تشابه نظرامون!!!!!!!! ولی با هم شام می خوریم، می خندیم، مناظره می بینیم و گریه می کنیم… بحث می کنیم ولی

    توهین هرگز… بی احترامی ابدا…

    من دیدم که میشه تو یه خط نباشیم و مودب به آداب اسلامی بود .
    دوستان شدنی است………

    …………………………
    برادر بزرگوارم، حسین آقا: صبرت در قبال توهین ها ستودنی است! اما کاش صفای وجود آقاسعید با این کارای هواداراش خراب نشه…

  37. برف و آفتاب می‌گوید:

    جنگ هم سنم قد نمی داد… و الا می رفتم و از شرتان راحت می شدم! از شرم راحت می شدید!

    یعنی شهید می‌شدید؟ 🙂 شهید حسین قدیانی فرزند شهید اکبر قدیانی! اونوقت پسرتون باید وبلاگ درست می‌کرد دیگه! بدون قطعه که نمی‌شه!

  38. م.طاهری می‌گوید:

    پس حسین را ببردند تا بر دار کنند. پس هر کسی سنگی می‌انداخت، شبلی گلی انداخت، حسین منصور آهی کرد.
    گفتند: از این همه سنگ هیچ آه نکردی از گلی آه کردن به چه معنی است؟
    گفت: از آنکه آنها نمی‌دانند، معذورند؛ از او سختم می‌آید که او می‌داند که نمی‌باید انداخت.

    حالا حکایت این هجمه ها به شما و قطعه در مقایسه با سال ۸۸، حکایت همان گل و سنگه است گمانم.

  39. امیدوار می‌گوید:

    امیدوارم به فضل خدا…

  40. پسرشهید می‌گوید:

    سلام پهلوون حسین قدیانی!
    تو خودی تر از این حرفایی که بعضیا فکر می کنن…
    تو فدایی حضرت ماه هستی…

  41. پایان می‌گوید:
  42. سیداحمد می‌گوید:

    السلام علیک یا روح الله…

    سلام و درود خدا بر روح مطهر امام عزیزمان…

    دعا کنیم برای سلامتی نائب بر حقشان امام خامنه ای…

  43. ف. ب می‌گوید:

    سلام؛
    من هر روز چند بار به قطعه ۲۶ سر می زنم و نظرات رو می خونم،
    و تا حالا ساکت بودم ببینم جواب شما با این نظرات چیه.
    منم واقعا متاثر می شدم نظراتی که می خوندم،
    و جالب بود داعیه ولایت از رهبری رو دارند ولی مخالف منویات آقا عمل می کنن.
    کی و کجا آقا گفت یک نفر رو به خاطر رایش اینجوری به باد نقد اونم چه نقدهایی ببندید؟!
    زیاد دیدم که گفته بودن منحرف شدی و از راه ولایت دور شدی و تاسف خورده بودن به خاطر انحراف شما و…
    خیلی عجولانه و بدون فکر نظر دادن.
    …………………
    خلاصه دوستان راهش این نیست.

    یا علی…

  44. ف ب می‌گوید:

    با سلام و صلوات به روح آفتاب سان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)
    و با عرض تسلیت ایام به اهالی قطعه ۲۶
    انشا الله یوم الله ۱۵ خرداد فراموش نشه…

  45. ناشناس می‌گوید:

    جبهه پایداری خودش را خالص ترین می داند و بقیه را نا خالص. خودش را اسلام ناب می داند و بقیه را اسلام ناخالص و حتی در بعضی موارد دیگران را به اسلام آمریکایی متهم می کند و من از روزی می ترسم که…

  46. ناشناس می‌گوید:

    با شجاعت می گویم که در بیعت علامه نیستم… و اهل هیچ بدعتی نیز نیستم!

    خدایا! این حسین قدیانی که روزی من منتقد ادبیات تند و تیزش بودم، ولی معتقد به آرمان هایش چه می کند. من نمی دانم که چرا بچه حزب اللهی ها تو باغ نیستند، گیج می زنند. بابا این که عده ای خود را در بیعت علامه می دانند، بدعت است. دیگر حاج حسین قدیانی چگونه بگوید؟! حالا به هر که می خواهد هم رای بدهد…………

  47. قاصدک منتظر می‌گوید:

    در بیعت رهبر نه چنان است که از معرکه خیزد
    یا این که به توهین طرفدار رقیبان بگریزد

    قلبی که در آن عشق ولی هست نشود سرد
    بر دامنش هرگز ننشیند ز عدو گرد

    ره گم نکند نور ولایت سر راه است
    پروانه صفت گرد رخ حضرت ماه است

    —————————————–
    بر خامنه ای رهبر خوبان صلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  48. گلستانی می‌گوید:

    راستی خیلی متأثر شدم از دیدن عکس تون.
    انشاءالله هرچی زودتر بهبودی کامل حاصل بشه

  49. سیداحمد می‌گوید:

    جناب گلستانی؛

    شما ظاهرا چهاردهمین وبلاگ هستی که البته با لحنی ملایم تر از دیگر دوستان، داداش حسین را خطاب قرار داده ای…
    از همین متن تان برمی آید که باید طرفدار سعید جلیلی باشید…

    و اما! آن عکس، مال ۴ سال پیش است نه الان!!! ضارب هم انصافا دوستان موسوی بودند، نه هواداران گروه پایداری!!!
    عکس مال فتنه ۸۸ است… 🙂 مگر مطلب را چگونه می خوانید شما که مسئله به این روشنی را متوجه نشده اید؟؟!!

    واقعا امیدوارم کمی با دقت بیشتر درباره همه چیز من جمله مسائل سیاسی داوری کنید!!!

  50. آزاداندیش می‌گوید:

    واقعا این عکس برای امسال و اخیرا هست؟
    ان شاءالله که همیشه در صحت و سلامت باشید.

  51. پسرشهید می‌گوید:

    سلام خدا بر حاج حُسِن آقای قدیانی

  52. گلستانی می‌گوید:

    سلام مجدد و عرض عذرخواهی؛
    هنوز در حال پیگیری صحت و سقم خبر رأی جلیلی به غیر احمدی نژاد از منابع موثق هستم.
    باز هم عذرخواهی می کنم.

  53. سیداحمد می‌گوید:

    آزاداندیش؛

    🙂 🙂 🙂

    شما به سعید جلیلی هم همین طوری رسیده اید؟! با این دست فرمون؟! این هوش؟!

    خدا رحم کنه به آقاسعید…

  54. گلستانی می‌گوید:

    ممنون از لحن زیبای تان و توهین شیرین تان البته در کنایه.
    مهم نیست طرفدار کی ام. مهم اینه که چشم مون به علمدار باشه.
    من حسین آقای عزیز را همسنگر خودم «می دانم» (با تأکید به مستقبل بودن فعل)
    در ضمن درباره مطلب اشتباهی پیش آمد که با تذکر جنابتان حل شد.
    ممنون از تذکر
    مطمئنم که حسین آقای عزیز هم طبق فرموده آقا، به حجت رسیده اند برای انتخاب

  55. گلستانی می‌گوید:

    راستی دوست داشتم نظرتان را پای مطلب می دیدم، اگر حرف غیر منطقی زده شده بود.
    http://kamin.blog.ir/post/post-007

  56. غلامعلی می‌گوید:

    به این میگن توهم خود بزرگ بینی!!! چه واسه خودش نوشابه وا میکنه… گلابی! خوب شد بابا اکبرت شهید شد و تو الان نمی بینیش که چه حالی داره از اینکه پسرش عمله اکله شهردار شده!!!

  57. کیمیا کیهان می‌گوید:

    غم مخور، ایام هجران رو به پایان می‏رود
    این خماری از سر ما می‌گساران می‏رود

    پرده را از روی ماه خویش بالا می‏زند
    غمزه را سر می‏دهد، غم از دل و جان می‏رود

    بلبل اندر شاخسار گل هویدا می‏شود
    زاغ با صد شرمساری از گلستان می‏رود

    محفل از نور رخ او، نورافشان می‏شود
    هرچه غیر از ذکر یار، از یاد رندان می‏رود

    ابرها، از نور خورشید رخش پنهان شوند
    پرده از رخسار آن سرو خرامان می‏رود

    وعده‏ دیدار نزدیک است ‏یاران مژده باد
    روز وصلش می‏رسد، ایام هجران می‏رود
    ——————————–
    این شعر فقط ۱۰ ساعت مانده به پیوستن روح مقدس حضرت امام خمینی(ره) نگاشته شده.
    پاورقی دیوان شعر امام خمینی صفحه ۱۱۱
    ——————————-
    دوست ندارم بگم بلا تشبیه، من که از احساس خودم خبر دارم.
    همون قدر که از شهادت پیامبر-در به شهادت رسیدن ایشون تاکید میکنم- از ناراحتی آدم دلش میخواد بمیره، شوق شروع ولایت امام علی آدمو زنده نگه میداره.
    همون قدر که شهادت امام حسن عسگری دردناکه، شروع امامت امام مهدی شرین و گواراست.
    و همون قدر که دلِ منِ امام خمینی ندیده از عروجشون درد میاد، شروع سپرده شدن سکان انقلاب به دست با کفایت امام خامنه ای آدمو دل آروم میکنه.

  58. علی می‌گوید:

    فقط قالیباف
    انتخاب ازین واضح تر هم نمیشه
    بعضی از افرادی که به جلیلی میخوان رای بدن، فکر می کنند فقط خودشون به فکر انقلاب و رهبری و اینا هستن و انقدر مغرورن به خودشون که حتی صحبت دیگران رو گوش نمیدن! آدم رو … بگیره جو نگیره!

  59. هستی می‌گوید:

    چقدر سخت بود
    یک بارشو خوندم ولی باید دوسه بار دیگه بخونمش…

  60. سیداحمد می‌گوید:

    جناب گلستانی؛

    قطعا قصد جسارت نبود…
    همه ما باید یاد بگیریم، -و ما خیلی بیشتر از شما- که اول فکر کنیم، بعدا فکر کنیم، باز هم فکر کنیم بعد تصمیم بگیریم. منطقی و درست و سنجیده و با حجت شرعی و عقلی…

    و هر چند که خیلی مهم نیست، من همین جا نظرم را درباره متن شما می گویم… یه اشتباهی میان دوستان وجود داره و اون اینه که چون زمان فتنه با نوشته های داداش حسین، به قول معروف لذت می بردن، توقع دارن توی همه چیز، داداش مثل اونا فکر کنه و حتی رای بده!! حسین قدیانی خودشه، نه اون چیز خوب، بد یا قدیس و ابلیسی که دیگران ازش توی ذهن شون ساختن. چطور اون زمانی که حسین قدیانی از محسنات احمدی نژاد می نوشت، شما دوست گرامی و دیگران، نگران خرج شدن قلمش برای انقلاب نبودید، اما حالا چون به یکی دیگر می خواهد رای بدهد، این مباحث به میان آمده؟! چه خوب که برای آدما این ارزش رو قائل باشیم که رای و راه شون لزوما قرار نیست توی همه چی عین ما باشه. همین الان یه نگاه به وبلاگ خودت و وبلاگ بعضی دیگر دوستان، بنداز، یه نگاه به «قطعه ۲۶». اصلا منهای رای در انتخابات، چه کسی دارد بیشتر خودش را خرج انقلاب و “آقا” می کند؟! درباره بخش دیگر متن تان، باید بگویم دروغ و خلف وعده و… نه شاخ دارد، نه دم! نه حداد می شناسد، نه ولایتی، نه قالیباف، نه دیگران…!! به گمانم زدن چنین تلنگری به نامزدهای اصولگرا، لازم بود، حتی به این هزینه که چون شمایی از دست نوشته داداش، ناراحت شوی. جای دیگر متن هم منظور داداش حسین، این نبود که از مردم، بالاترند!! بحث ارادت فوق العاده داداش به آقاسعید بود که کاملا واضح است. ای کاش همه ما دوست همدیگر باشیم و به خاطر یک رای و یک اختلاف سلیقه، اسباب شکستن دل هم را فراهم نکنیم.

  61. سید علی می‌گوید:

    بر خامنه ای رهبر خوبان صلوات…

  62. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان؛

    تایید بعضی کامنت ها برای این نیست که شما جوابش را بدهید.
    لطفا بحث و کل کل های بی فایده نکنید.

  63. حافظ می‌گوید:

    درود بر همه ستاره های حضرت ماه
    علی الخصوص حسین قدیانی
    آقا من اون وقتی که رایم با شما متفاوت بود، چه الان که یکی هست ولی خب ممکنه باز تا روز انتخابات تغییر کنه، ذره ای نسبت به شما حتی در ذهنم فکر بد نداشتم، قصد توهین نداشتم.
    نمی دونم بگم خدا لعنت کنه اونی رو که داعیه حزب اللهی گری داره ولی یکی از پر نورترین ستاره های نویسنده حضرت ماه رو اذیت میکنه یا نه!
    ولی خب ما با هر رایی که باشیم همیشه دوستون داریم، پشت سرتون هم هستیم!

  64. ستاره خرازی می‌گوید:

    قال علی (ع):

    کم من انسان اهلکه لسان:
    چه بسا انسانهایی که زبان آنها را هلاک نموده است.

    قال رسول الله (ص): ان اکثر خطایا ابن آدم فی لسانه:
    بیشترین خطاهای انسان از ناحیه زبان است.

    امام صادق علیه السلام می فرمایند:
    زبان انسان هر روز صبح به تمام اعضاء و اندامهای بدن وارد می شود و از آنها احوال پرسی می کند که چگونه صبح کردید همه پاسخ می دهند به خیر و خوبی به شرطی که تو ما را به حال خود واگذاری.
    و همچنین می گویند:
    از خدا درباره ما بترس و او را در حالیکه مورد مؤاخذه قرار داده سوگند می دهند و می گویند ما به واسطه تو به ثواب و عقاب می رسیم یعنی اگر تو مرتکب گناه نشوی ما اجر و پاداش خود را می گیریم ولی اگر تو مرتکب معصیتی شوی ما نیز به واسطه تو در عذاب خواهیم بود.

    معتقدان به اسلام! کمتر حرف بزنیم ضرر نمی کنیم.

  65. یا علی مددی می‌گوید:

    دوستانی که حالا می بینید رای حسین قدیانی با رای تون یکی نیست، چرا انقدر جوش می زنید؟ می ترسید مگه؟ حالا یه بار هم رای نشدید، چرا تخریب می کنید؟ درسته شما معصوم هستید ولی ما انسان جایزالخطا هستیم به بزرگواری خودتان ببخشید!

    شما که انقدر مصصم اید، برا ما دلیل بیارید، از کاندیداتون که شاید هم رای شدیم! حالم بهم خورده بود از این کامنتی که گفته بود:

    “حاج حسین از چشم افتادی” این هم تاب حرف مخالف شنیدن دوستان مدعی! ما که مدعی طرفداری از ولایت هستیم باید همانند ولی “خار در چشم استخوان در گلو…”.

  66. رضوان می‌گوید:

    آقای پناهیان:
    ما باید واقعاً زمینۀ رقابت صادقانه را در جو روانی جامعه ایجاد کنیم. وقتی می‌خواهی بچه‌ات را عمل کنی، می‌روی به چند تا پزشک مراجعه می‌کنی، بعد بالاخره یکی را انتخاب می‌کنی. اما دیگر شیشۀ مطب آن یکی پزشک را که نمی‌شکنی! بعدش هم راه بیفتی در جامعه بگویی: «آهای مردم! دکترهای دیگر نامرد هستند.» نه، می‌گویی «من اینجور ترجیح دادم.»

  67. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین؛

    فیلم دکتر جلیلی چطور بود؟!
    حسین قدیانی: چند جای فیلم، خیلی درشت گویی و تبلیغ منفی بود. اونجایی که سعید، چفیه اش را به ملت داد مثلا! بعضی کارا قشنگی اش به اینه که فقط مال یکی باشه و مال یه نفر بمونه. یا اواخر فیلم، اونجا که دختره داشت سعید رو به قرآن قسم می داد که یار رهبر باقی بمونه، به دلم نچسبید! یا همه اونجاهایی که علی باقری داشت حرف می زد کلا زائد بود و زیاد!! یا اون ورود ممنوع هم که… بماند!! صرف نظر از این نقدها، فیلم خوبی بود. خوب و راحت و روان. به خصوص در قیاس با فیلم محسن رضایی، عالی بود!! توی فیلم خیلی قشنگ با استفاده از دریا و کویر و کشاورزی و جنگل، سعی شد مشکلات مردم رو بگه… رفت و برگشت از حوزه مردم به حوزه هسته ای هم عالی بود. گمانم گل فیلم، صدای زیبای شهید آوینی در راویت فتح بود، چون خوب نشست در فیلم. سعید از شهادت گفت… و ناگهان، آمدن روایت فتح، خیلی خوب بود. در زمینه هسته ای هم به نسبت قشنگ آمدند، هر چند که می شد خیلی بهتر این مورد را نشان داد. مثلا مظلومیت هسته ای اش بیشتر از اقتدارش بود، ایضا بیشتر از نتیجه اقتدار هسته ای. این قدرت را خیلی بهتر می شد تصویر کرد. با این همه، و با توجه به جوان بودن کارگردان و عوامل، فیلم خوبی بود. نکته منفی بزرگ فیلم این بود که اصلا معلوم نکرد مدیریت سعید جلیلی و نقشه و برنامه اش برای حل مشکلات اقتصادی همین مردم دریا و کویر و… چیست؟! مذاکره یک چیز است، این چیزها مسئله و نکته دیگر. و اما، منهای همه این حرفها، آقاسعید برای ما جانبازی دوست داشتنی، به شدت محبوب، به شدت ساده زیست و مردمی، به شدت مخلص، و فوق العاده عزیز و پاکدست است. اگر نیمی از اونقدر که من، آقا سعید رو دوست دارم، رای دهندگانش دوسش داشتن، اینطوری ازش دفاع نمی کردن!! این فیلم فعلا بهترین دفاع انتخاباتی از سعید جبهه و جنگ بود.

  68. محراب می‌گوید:

    آقای قدیانی بزرگوار
    زخم زبان شنیدنهای خودتو مقایسه کن با امواج نامردیهایی که علیه شهید مظلوم دکتر بهشتی بود…. به نظرت نتیجه این مقایسه چی میشه؟؟؟؟
    میگن شهید بهشتی هیییییییچ وقت خون دلی که از نامردها و جاهل ها و افراطی ها خورد حتی ذره ای ش رو هم در ملا عام نیاورد و همشو خرج امام و انقلاب و البته خرج خلوت خودش با حضرت خالقش کرد. حالا اگه درد و دل نمیکردی مظلوم تر می موندی ها

    (شوخی کردم باهات اخوی)

  69. MALAKOOT می‌گوید:

    “دردم از یار است و درمان نیز هم…”
    “دل فدای او شد و جان نیز هم…”
    اجرتون با مولای مضطرمون… اجرتون با نائب بر حقش امام خامنه ای……… صبوری کنید
    با اینکه تازه به این قطعه ملحق شدم اما هر روز علاوه بر شعور سیاسی پای درس اخلاقتون هم شاگردی کردیم استاد قدیانی. من هر روز دارم درس متانت و سعه صدر، رو تو قطعه مقدس مرور می کنم.

    یا علی

  70. رهگذر می‌گوید:

    شرف نداری حرام……………………

  71. سیداحمد می‌گوید:

    آفرین… آفرین!
    دارید می رسید به بالاترینی ها… آفرین!
    عمرا شما طرفدار دکتر جلیلی باشید!

  72. یک دوست می‌گوید:

    من طرفدار دکتر جلیلی هستم، ولی تخریب یک بچه حزب اللهی با حال مثه داداش حسین قدیانی رو اصلا درست نمی دونم. داداش حسین هنوز یه حزب اللهی کار درسته… ولی در نهایت، رای ما دکتر سعید جلیلی

  73. rasool می‌گوید:

    با سلام
    مطمئنا کسایی میخوان بین نیروهای اصولگرا تفرقه بندازن! مطمئن باشید ما طرفدارای واقعی دکتر جلیلی به کسی توهین نمی کنیم و قصد تخریب کسی رو نداریم، چون گوشمون با رهنمودهای آقامونه…

  74. محسن می‌گوید:

    به همه گفتم….
    اونقدر که سایت … نیوز ملت رو به سعید جلیلی بدبین میکنه، بی بی سی نمی تونه!!

  75. فدایی سید علی می‌گوید:

    سلام
    واقعا این عکس خیلی شبیه شماست… جدا شما اینقدر اذیت شدین و رفتین اتاق عمل و بعد این پست رو گذاشتین و این همه تایید کردین کامنت هارو؟

    جدا روحیتون خیلی بالاست… چه حالی داشتید اومدین دوباره نت…

  76. مسعودساس می‌گوید:

    واقعا بعضی ها چه قدر بی معرفتند.
    مگر همین شماها نبودید که پای نوشته های حسین قدیانی اشک می ریختید و لبخند می زدید؟!
    مگر همین شماها نبودید که از حسین قدیانی الفبای بصیرت یاد می گرفتید؟!
    ولی نه،
    اگر دانش آموزان تیز فهمی بودید تا الان باید می فهمیدید که تا رقیب در صحنه است، آدم رفیق را نمی کوبد.
    فاین تذهبون؟

  77. سیداحمد می‌گوید:

    به اهل منزل می گفتم الان محسن رضایی با خودش میگه؛ منم فیلم ساختم جلیلی هم فیلم ساخت! 🙂

    کلا فیلم خوبی بود و حس خوبی داشت.

  78. سیداحمد می‌گوید:

    فدایی سیدعلی؛

    به حرمت اون نامی که برای خودت انتخاباب کرده ای، اول متن رو بخوان، بعد نظر بده!!

    امان از دست فهم شما به خدا…
    اصلا منهای متن، با یه کم هوش می شه فهمید که این عکس مال الان نیست!!

    موندم بخندم یا سرمو بکوبم به دیوار!!

  79. محمد می‌گوید:

    سلام. حسین جان.
    دمت گرم.
    حال کردم.
    یه سری تندرو الله اکبر….. ول کن.
    بابای ماست خامنه ای

  80. بصیر می‌گوید:

    بسم رب الشهداء والصدیقین

    تفاوت عقیده شما در طول دو انتخابات برای من پیامی بود که هیچ کس برای همیشه بصیر نمی ماند… ولایت مترو را که یادتان نرفته…

    از این پیام ها از امثال شما بسیار است…

    اگر از رای مخالف نمی ترسید پیام مرا برای همه درج کنید…

    مواظب خون پدرتان باشید…

    یا حق.

  81. محمد می‌گوید:

    آقای به اصطلاح بصیر دیدی که حاج حسین ما نظرتون رو درج کرد.
    شما چرا بصیرت خرج نمیکنی رهبری گفته حماسه سیاسی حماسه اقتصادی.
    برنامه اقتصادی آقای جلیلی چیه که خلق حماسه کنند ایشون؟
    لابد سخت افزارها و نرم افزارها و ظرفیت ها؟

  82. سیداحمد می‌گوید:

    بصیر؛

    چرا! ما هم دیروز را خوب یادمان هست که داداش حسین از “ولایت مترو” نوشت و شهردار تهران را نقد کرد، هم امروز را خوب یادمان هست که داداش حسین از «ولایت منیت» و «بیعت با غیر رهبر» دارد می نویسد.
    زنده باد حسین قدیانی که هم نقد و هم مدحش، هم نقد دیروز و هم نقد امروزش، از موضع انقلاب است.
    حسین قدیانی: من حتی زمان فتنه هم با هیچ کس خورده حساب شخصی نداشتم. در همین کتاب «نه ده»، توی متن «رجز من برای اوباما» و در اوج فتنه نوشتم؛

    «آقای اوباما!… یا مثلا انتقاد من از آقای قالیباف. این هم برای فریب دادن شما بود و الا ما با کارهای خدماتی شهرداری هیچ مشکلی نداریم. ما شهرداری داریم که از تابستان به فکر زمستان شهروندان است و هنوز پاییز نشده، سایت های برف روبی درست می کند و کلی شن و ماسه تهیه می کند. مدیران جمهوری اسلامی همه همین طور هستند و ماهها قبل از آمدن برف به فکر خدمتند. شما به جای حساب کردن روی دعوای ما با شهردار تهران، بهتر است به فکر شهردار تگزاس باشی که بیشتر از این سوتی اخلاقی ندهد. از قالیباف هم راستش خود ما خواسته بودیم که در ۸ ماه دفاع مقدس گاهی برای به اشتباه کشاندن محاسبات دشمن یک طوری وانمود کند که انگار برای شهرداری “تونل توحید” از “تنگه احد” مهمتر است و الا لازم باشد ایشان هنوز هم همان فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس است. شما اشتباه فکر نکنید. ما در حفظ نیروهای انقلاب بسیار حریصیم. این را ما از مولای مان خامنه ای یاد گرفته ایم. خامنه ای برای ما حکم پدر را ندارد، عین پدر است. خامنه ای پدر همه فرزندان انقلاب است با هر سلیقه ای.»

    خب! اینم همون «نه ده» هست دیگه!! ص ۴۰۷ و ۴۰۸!! دوست دارم دوستان ببینند نگاه و منش و روش داداش حسین شون رو. پیش قاضی و معلق بازی!! و مگر در کتاب دیگرم «قطعه ۲۶» نیست که؛ «من دست شهردار را بابت افتتاح تونل توحید می بوسم؟!» اینه که دارم افسوس می خورم به حال بعضی از این طرفدارای افراطی سعید جلیلی که غیر از خودشون و رای خودشون، به همه یه انگی می چسبونن. خوشبختانه سربازان انقلاب فقط اینها نیستند… اینها اغلب حرفش را می زنند، عملش با کسان دیگری است…

  83. احمدرضا می‌گوید:

    انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

    http://hayatkhalvat-a.blogfa.com/post/124

  84. مسعودساس می‌گوید:

    داداش حسین،
    عکس بدخواهات رو بده…
    براشون سیبیل بکشم!
    *******
    داداش،
    این نامردها رو واگذارشون کن به خدا،
    وعده ما اون طرف،
    عوضش یه خورده بخند هم خودت حال کنی هم ما

  85. محراب می‌گوید:

    برنامه اقتصادی آقای جلیلی چیه که خلق حماسه کنند ایشون؟
    لابد سخت افزارها و نرم افزارها و ظرفیت ها؟
    محمد!!
    چرا تیکه می ندازی؟؟؟ این جمله رو که اگه به کنایه خطاب به جلیلی گفته باشی که مرحبا بناصرنا داداش… جنبش نرم افزاری مورد نظر آقا یکیش همین بحث اقتصاده که قرار بوده مبانی اقتصادی جمهوری اسلامی از این هردمبیلی دربیاد و از منابع فقه جعفری اقتصاد جمهوری اسلامی دربیاد. به تعبیر آقا همون الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی…

  86. مسعودساس می‌گوید:

    سید،
    یا سرت رو بکوب به دیوار

  87. زهرا می‌گوید:

    امام خامنه ای: وسواس در پیدا کردن اصلح ممنوع!

    اصلح کسی است که با نیازی که شما برای جامعه می فهمید تطبیق کند و بتواند نیاز های جامعه را برآورده سازد. بعضی ها در شناخت اصلح دچار وسواس و دغدغه ی زیاد می شوند. شما تلاش خود را بکنید؛ مشورت خود را بکنید؛از کسانی که فکر می کنید می توانند شما را راهنمایی کنند، راهنمایی بخواهید به هر نتیجه ای که رسیدید عمل کنید و رای بدهید؛اجر شما را خدای متعال خواهد داد.

    ما ماموریم که به آنچه می فهمیم و به آنچه تکلیف الهی تشخیص می دهیم عمل کنیم. مطابق با واقع شد یا نشد، اجر ما محفوظ است. اجر کسی که عامل به تکلیف است پیش خدای متعال محفوظ است. (۸۴/۳/۳-دیدار جمعی از ایثارگران و خانواده های شهدا)

  88. حامد توکلی می‌گوید:

    اتفاقا حاج کاظم اصل کاری هم یه همچین نظری دادند.
    پرویز پرستویی:
    باید بگویم که به آقای قالیباف ارادت دارم؛ البته وی کارهایی را در رابطه با رزمندگان انجام داده است که دوست ندارد مطرح شود. من قالیباف را زمانی شناختم که کتاب «بابانظر» را خواندم. بنده بعد از مطالعه آن کتاب فهمیدم که قالیباف در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها نیز شهردار بوده است. هر کسی که جرات داشته یک دقیقه در منطقه جنگی حضور داشته باشد جای تقدیر دارد چون خیلی‌ها هنوز هم نمی‌دانند که اهواز یا دزفول کجاست.

    حسین جان من سرا پا شرمندم.
    یه روزی توی سایتهای ضد انقلاب شمارت رو گذاشتن دلم نیومد شماره رو ور دارم وگرنه زنگ میزدم با صدام بهت میگفتم چقدر چاکرتم که اینجوری مردونه ایستادی.
    حیف ندارم.
    توی یک نشریه دانشجویی (شیراز) می خواهم از بعضی از بزرگان و عزیزان مثل همین پرستویی عزیز نقل قول کنم، اجازه دارم از شما هم نقل قول کنم؟

    حسین قدیانی: هر جور دوست داری، اما من کجا و بزرگانی مثل پرویز پرستویی و… کجا؟! همین جا از دوستان دیگر هم می خواهم که توی کامنت ها، عباراتی مثل استاد و… را به کار نبرند. این کتاب «بابانظر» رو حتما بخونید. یه سی دی هم داره که گریه های پرویز پرستوی توش دیدنیه. یه بار توی «قطعه ۲۶» دیدمش. تنها بود… سال ۸۸ یا شایدم ۸۹ بود. دیدم نشسته کنار مزار داداشش داره گریه می کنه… غروب یه جمعه بود و بهشت زهرا خیلی خلوت… مثل بارون بهاری داشت گریه می کرد… حالا بی خیال! الان داشتم «نه ده» رو ورق می زدم. داشتم به این فکر می کردم که نقد من به قالی و لاری و… جقدر خوب مونده توی اذهان!! تعریف از خود نباشه، اما اون روزا با همین نیتی می نوشتم که امروز دارم می نویسم. با نیت دفاع از انقلاب. سر همینه که حرف حساب دونسته شده و مونده… یه روزی اما استادم هرندی به من گفت؛ «حسین! داری درباره یه سری ها به خصوص قالیباف، دیگه تند می ری!!» گفتم؛ «چرا استاد؟!» کلی برایم دلیل آورد، حضوری بعدا دیدمش، سند آورد، استدلال آورد، از کارهای پنهان و آشکار حاج باقر در فتنه گفت. اینم گفت که «تا حالا هر چی نوشتی خوب بوده و درست، اما حالا که فهمیدی، تقوا و «آقا» و انقلاب و اخلاق می گه؛ بس کن!!» بله! من دوست داشتم قالی مثل همون ۳ هفته اول، توی صحنه باشه، چرا که قالیباف اگه شهردار تهران بود، اما «حاج باقر»، سرباز جبهه ها و شخص «آقا» بود. توقعم ازش زیاد بود. چون دوسش داشتم. سر همین سکوت چند ماهه اش را نقد کردم. پای نقدمم هستم. اما بعد که متوجه کاراش شدم و واقعا فهمیدم که دیگه اونقدرم ساکت نبوده، بس کردم و شورشو درنیاورم. و اما کتاب «نه ده» معلومه جایگاهش تا الان هم کجاست و چقدر زنده است، من اما خیلی دوست دارم ببینم نقد (اهانت) اینا به قالی توی کجای تاریخ ثبت می شه؟؟!! القصه! حالا که دوباره دارم کتاب رو مرور می کنم، خودم رو می ذارم جای قالیباف. اون همه نقدش کردم، یه بار به هرندی و… پیام نداد که این چرا منو همچین داره می زنه!! اون همه تند و تیز نقدش کردم و مطمئن بودم که می خوند، اما تحمل می کرد و سعه صدر نشون می داد. یه بار سایتای اصلی طرفدارش -نه سایت الکی ها!- علیه من حرف نزدن. یه بار اهانت به من نکردن. یه بار نگفتن که داری فرمانده جنگ رو می زنی، جواب خون پدرت رو چی می دی! یه بار نگفتن که تو حسین قدیانی می ری اون ور آب، می شی ضد انقلاب. اما حالا…………….. من همون ایام کلی رفیق حزب اللهی (واقعا حزب اللهی) داشتم که دور و بر قالیباف بودن و به ایشون نزدیک. یه بار بهم زنگ نزدن و پیامک ندادن که خیلی فلانی، خیلی بهمانی!! هر وقت می دیدمشون می گفتن؛ نظرته دیگه! چی کار کنیم! دوستی مون رو بهم نزدن! فحش بهم ندادن! بایکوتم نکردن! سلام و علیک مون سر جاش بود، الانم سر جاشه. حالا حزب اللهی واقعی کیه؟! کل واکنش قالیباف به اون همه نوشته من در فتنه می دونین چی بود؟! ظاهرا یه بار توی یه جلسه که صفار و اینا هم بودن، احمد توکلی می گه؛ «من هر وقت اون نوشته چهارشنبه اتوبوسی… رو می خونم، ناخودآگاه گریه می کنم». قالی هم می گه؛ «اتفاقا منم همین طورم». من حالا اینا رو نمی گم که بگم قالی بی اشکاله. می خوام بهتر و درست تر سیاست ورزی کنین. قالی این روزا نقد نمی شه، داره بهش توهین می شه. قالی هم ایرادای خودشو داره، اما در مجموع، بهترین گزینه است به نظر من. نظرمه دیگه!! خوب یا بد، حقم ۱۴ تا نقد وبلاگی نیست!! ۱۴ تا وبلاگ، حسن روحانی رو نقد کردن؟؟!! مگه جرمم چیه؟! اتفاقا این توهینا دست آخر به نفعش تموم می شه. شک ندارم. سیاهی همیشه می مونه روی ذغال!! بسه دیگه! این «بابانظر» رو بخونین…

  89. فلا تفشلو... می‌گوید:

    سلام
    حاج حسین یه دونه ای. من از سال ۸۸ خواننده مطالبتون بودم و شهادت می دهم کمیابند کسانی همانند شما که عشق و عقل و بصیرت را با نوشته هایتان به مخاطب منتقل می کنند.
    رای من سعید جلیلیه. نه به دلیل نظر علامه بزرگوار و نه جبهه پایداری. بلکه فکر کردم و سبک و سنگین و البته از هر راهی رفتم به سعید رسیدم.
    در ضمن رای زاپاسم هم قالیبافه و راستش سال ۸۸ هم که عده ای به قالیباف انتفاد می کردن، من انتقاد رو خیلی قبول نداشتم. قطعا به جلیلی رای می دهم مگر این که به نتیجه برسم مصلحت کشور در رای به قالیباف است.
    قطعا بدون که حزب اللهی واقعی به شما توهین نمی کند.

  90. محمد می‌گوید:

    نباید آخرتمون رو به دنیای این آقایون بفروشیم!

    درود بر خمینی سلام بر شهیدان
    بابای ماست خامنه ای…
    حسین جون دمت گرم…

  91. نمک می‌گوید:

    نمی دانی چقدر این روزها با خط به خط نوشته هایت صفا می کنم.
    امید مایی پهلوون…

    برای ما هم مثل شما اصل نظام مهم تر از باندبازی هاست.
    ما هم قالیباف را فرد اصلح میدان شناخته ایم و اعتقادمان -تا امروز- این است که حجت شرعی که آقایمان فرمودند باید برای شما محقق بشود فقط با نگاه به کارنامه ی ایشان ممکن است.
    شاید اختلافاتی با احمدی نژاد داشته باشند اما تنها کسی که ذائقه ی پرتلاش خواهی مردم را اقناع میکند حاج باقر است.

    مرحبا به قلمت
    یاد روزها ۸۸ افتادم و چه بسا نهروان از جمل سخت تر باشه…

  92. ستاره خرازی می‌گوید:

    بعضی از کامنت هایی که برای این عکس می گذارند از کامنت های پست “نامزدهای محترم! نظرتان را درباره این عکس هم بگویید، ممنون می شوم!!” خنده دار تره!
    اینا خوبه تو اون پست نظر ندادن و گرنه کار ما به بیمارستان می کشید.

  93. SAGm می‌گوید:

    دوستان حزب اللهی عزیز باور کنید که بین حزب اللهی ها هم رای حاج باقر به هیچ وجه کم نیست با اینکه اگر از حزب اللهی بپرسی رایت کیست با لرزش صدایی توام با ترس از مورد شماتت واقع شدن می گویند “قالیباف” ولی دیگری نام “جلیلی” را بلندتر از هر نامی فریاد می کنند چون می داند یحتمل مورد تحسین واقع می شود

  94. محمد می‌گوید:

    SAGm
    احسنت……….
    بعضی هام مارو فتنه گر و حامی ساکت فتنه هم میخونن

  95. سیداحمد می‌گوید:

    حال کردم با جوابت به حامد؛
    سالاری به خدا!

    هیجان دارم برای صحبت های صبح حضرت آقا!

  96. سید می‌گوید:

    سلام
    دمتون گرم که نظر ما رو تایید نکردید!

  97. سیداحمد می‌گوید:

    به به… به به…

    “… شما «آقا»ی مایی. «آقا» را از هر طرف بخوانی «آقا»ست. با شما نجوا نکنیم، می پوسیم. از هر سو برویم، آخر به شما می رسیم. رود اگر چه جاری است، لیکن مسیر دریا را بلد است. می پیچد و می خمد تا دست به دریا دهد. آه! چه لذتی دارد شما را داشتن. قلب به دلیلی باید بزند. «ولایت فقیه» دلیل زندگی ماست. من اصلا مراقب نیستم غلو نکنم. مشکلم قصور زبان در مدح شماست. مشکلم چیز دیگری است. فرض کن یک منتظر می خواهد به نائب امام زمان، نامه بنویسد. خب سخت است. ننویسد هم سخت است! خوش به حال شهدا. دم رفتن، راحت بود نوشتن. ای خوشا صفحه، خاک باشد و جوهر قلم، خون. لحظه ای است لحظه عاشقی. ما اما فاصله ها داریم با دیدار. زندگی شده حجاب شهادت. غرور شده آفت بصیرت. نمی فهمیم شما را. ماهی، همه دریا را چگونه بفهمد؟! پروانه، همه آسمان را چگونه تصویر کند؟! مایی که نمی فهمیم شما را، چه بیم از غلو؟! کلمات ما کجا و کمالات شما کجا؟! ببخش که این نوشته در شان شما نیست، هر چند قدر مرا بالاتر می برد. من اینجا روزنامه نگار نیستم؛ فرزند شهیدم. دوست دارم این سمت را. فرزند شهید که باشی، جور دیگری به «خامنه ای»، می گویی «آقا». چفیه شما، چفیه شهداست. با شهدا باشد، هنوز هم برای ولی فقیه جان می دهند. شنیده ام شهدا رجعت می کنند. رجعت کنند، باز هم به عشق ولی فقیه شهید می شوند. در رگ ما خونی است بی قرار. در سینه ما دردی است که دوایش شهادت است. شهادت، زیباترین نسخه ای است که خدا برای عاشق می پیچد. ما عاشق خداییم. عاشق «دست خدا». دست خدا مجروح نیست. روح «کف العباس» دارد. جراحت از نگاه ماست که نمی فهمیم شما را، اما بدان دوستت داریم «آقا»، همچنان که پدران مان «خمینی» را دوست داشتند. حتی ما بیشتر. فرزندان ما از خودمان بیشتر. می دانی «آقا»! آنجا که شما نباشی، جبهه ما نیست. ما اردو در سرزمین ولایت زده ایم. خمینی یعنی خیمه. خامنه ای یعنی جبهه. مکتب ما «اسلام» هم که باشد، جز با قرائت ولی فقیه، قبولش نداریم. کربلا به پا کنی، با خون مان راحت تر سخن می گوییم تا با کلمات. دارم حساب می کنم از ۶۸ به این طرف، چند سال می شود؟! سرباز چشم بر هم می زند، جنگ تمام می شود، اما در عوض، فرمانده پیر می شود. «آقا»! معایب ما، محاسن شما را سپید کرد. شاید هم معایب سیاست، محاسن ولایت را. چه بسیار حادثه که شما نگذاشتی فتنه شود، و ما نفهمیدیم. چه بسیار فتنه تلخ که پایانش ۲۳ تیر و ۹ دی شد، شیرین تمام شد، و ما نفهمیدیم. به خود گفتیم «عمار»، اما بی خود گفتیم.”

    چقدر قشنگ نوشتی… چقدر عالی… به به…

    دوستان محترم؛

    کاش تا وقتی داداش حسین هست، قدرش را بدانیم، معلوم نیست دیگر کی و کجا چنین قلم زنی نصیب مان شود که اینقدر زیبا با آقا نجوا کند…

  98. میعاد می‌گوید:

    انصافا داداش حسین حرفتونو قبول دارم، اینقدی که دارن قالیبافو تخریب میکنن و ترور شخصیتش میکنن با خاتمیو روحانیو عارف نمیکنن! خداییش من خودم شاهدم یه حرفایی دربارش شنیدم که شاخ درآوردم! خداییش اگه یه خورده رو اطلاعاتت شک داشته باشی و طرفتو نشناسی رایت پریده!! بی بی سی و خارجیا از یه طرف! این دوستان داخلی هم یه طرف دیگه! خلاصه وضع خرابه… قالی جان زیاد حرف پشتشه! انصافا پشت سره مخک (کروبی از دید حاج سعید قاسمی) اینقد حرف نیست!!

  99. ناشناس می‌گوید:

    اون آدم هایی هم که به شما توهین مى کنند، با انتقاد به شما خودشون را مطرح مى کنند!
    ولى شما با جواب دادن به اونا، مطرحشون نکنید…

  100. فلا تفشلو... می‌گوید:

    السلام علیک یا روح الله
    بچه ها! ما که شب رحلتی تو شهرستان گیر کردیم و ماشین گیرمون نیومد بیایم حرم.
    خیلی ناراحتم.
    اونایی که میرن یاد ما هم باشن.
    رفقا! شنیدید که امام فقط برای اختلاف بین مردم و مسئولان قلبش درد می گرفت؟
    این روزها کمی مراعات قلب نایب امام زمان رو بکنیم. اول به خودم میگما.
    داداش حسین!
    صبر در برابر تهمت ها و اهانت ها ثوابش زیاده. ما رو هم دعا کن.
    بنویس عزیز
    بنویس به عشق روح الله
    بنویس برای وحدت حزب الله
    بنویس برای قلب حضرت آقا

  101. فلا تفشلو... می‌گوید:

    «ما امروز، دورنمای صدور انقلاب اسلامی را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از پیش می‌بینیم و جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، امیدبخش آتیه روشن است و وعده خداوند تعالی را نزدیک و نزدیکتر می‌نماید، گویی جهان مهیا می‌شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه‌معظمه… از پانزدهم خرداد ۴۲ که حکومت مستکبران جبار در این سرزمین به اوج خود رسیده بود و می‌رفت تا عربده شوم «اناربکم الاعلی» از حلقوم فرعون زمان طنین افکند تا ۲۲ بهمن ۵۷ که پایه حکمرانی جباران‌عصر در این مرز و بوم فرو ریخت و تخت و تاج ۲۵۰۰ ساله فرعون‌گونه ستمشاهی به دست توانای زاغه‌نشینان و ستمدیدگان تاریخ برباد رفت و… ایامی معدود بیش نبود و از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز که ۱۵ خرداد ۹۲ را درآغوش می‌کشیم ساعاتی محدود بیش نیست ولی تحولی که – انجام آن- کمتر از صد سال -هم- بعید به نظر می‌رسید با تقدیر خدای بزرگ در این ایام معدود و ساعات محدود تحقق یافت و جلوه‌ای از وعده قرآن کریم نورافشانی کرد».
    امام خمینی

    بچه ها خوبه تو این بحثای اصلح و کارآمد و اقتصاد و چی و چی، هدف مشترکمون یادمون نره.

  102. سائل الزهرا‏(س‏)‏ می‌گوید:

    داداش حسین! شما هم به تأسی از ارباب و پدرانمان که کشته ی کربلای عشقند، ببخش و دلسوزانه تر‏ ‏با‏ این جماعت که از آن ها شاکی شدی تا ‏کن…

  103. اصولگرا می‌گوید:

    من دوست دارم سعید جلیلی را زیادی هم دوستش دارم، حیف سعید بود، دارد می سوزد در این کشاکش انتخاب، کاش چندسالی دیرتر می آمد تا می توانستم از این مرد جهادی چشم پوشی کنم و به او رای دهم.
    ولی چه کنم وقتی می بینم، گروهی که اصلح هفت آسمان و زمین را پیدا کرده بود و حتی تا مرز تخریب خود سعید هم پیش رفته بود، حالا شده حامی سینه چاکش و دارد له می کند سردار ما را، با خوف نیوز!!! من فکر کنم سعید را در دریاها پیدا کردند و گرنه اصلح هفت آسمان و زمین همانی بود که بود.

  104. شیدا می‌گوید:

    براى همه لحظه هایی که کام جانمان از شهد شیرین و طناز قلم جادویى تان
    پر مى شد، براى همه افتخارى که به فهم و شعور و تعهد و هنرمندی تان کردیم
    و به حرمت همه آن خاطره هاى خوب خدایی که با آنها، خندیدیم و گریستیم!
    از صمیم قلب، قدردان و سپاسگزارتان هستیم. باز هم از وحدت بگویید که خوشتر از آن، در عالم تصویر نیست.

  105. سیداحمد می‌گوید:

    یاد سحرهای ماه رمضان افتادم!

    ۳۶ روز مانده تا ماه میهمانی رب العالمین…

  106. مرتضی می‌گوید:

    رای من غرضی…

  107. محمدرضا می‌گوید:

    قرار نیست همه مثل هم فکر کنیم، ولی دوست داشتیم حسین آقا مثل ما فکر کنن! خب نشده… انشالله خیره!

  108. .... می‌گوید:

    سلام؛ فکر نمی کنم هیچ کدام از طرفداران جلیلی هم از آن قسمت قسم دادن خوششان آمده باشد. خود آقای جلیلی هم فکر نکنم خوشش آمده باشد…

  109. سنگربان می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی!
    خدا قوت، عجب متن هایی نوشتید.
    بعضی ها چه حال عجیبی دارند این روزها! یه بار میان قطعه به به و چه چه می کنن یه بار نقدِ بد می کنن و تهمت می زنن دو فردای دیگه لینک می کنن و باز دوباره تخریب!!
    بعضی ها معلوم به هر شکلی شده می خوان سر زبونا بیوفتن.

    بعد سفر شما به نیویورک هر کس نقد شمارو به آقای احمدی نژاد می خوند پی به آزادگی و انصاف این قلم می برد.
    هنوز اون متنی که در مورد آیت الله مصباح نوشتید یادمون نرفته و نقدهایی که الان از شما می خونیم، اگه سرسری نخونیم متنارو هیچ کدوم نباید دید مونو نسبت بهشون بد کنه. فقط بعضی رفتارها آنقدر علامت سواله که نمی شه هضمش کرد.
    همین جانبداری محض از یک کاندید که داشت رد صلاحیت می شد و بعد بالا بردن یه کاندیدای دیگه!! اینا همش چیزایی که از یه عمار انتظار نمیره؟!
    ولی عمار باز هم عماره، رمز گشایی هاش تو ایام فتنه و… هنوز هم قابل تقدیر و چیزی از ارزش هاش کم نمی کنه… این وسط فرق نقد خیر خواهانه و تخریب رو یه عده نمی فهمند.

    در حال حاضر هم هر چی فکر می کنم می گم آقای جلیلی مومن و معتقد و انقلابی ، یه کار اجرایی مثلاً اقتصادی ازش ندیدیم و چیز خاصی از برنامه هاش هم برای جمع کردن این وضع اقتصادی پیدا نکردیم.
    از اون طرف آقای قالی باف که کار اجراییش و اقتصادیش از بقیه بیشتر و موفق تر بوده.
    می مونه بعد سیاسی و فرهنگیش که واقعاً نمی دونم؟ فقط می دونم ضد ولایت فقیه نیست و کار جهادی احمدی نژاد منهای منم منم و غرور بچه گانه اش رو میشه تو عملکردش دید.
    خیلی دوست داریم خیالمون از بابت ابعاد سیا سی و فرهنگی هم راحت بشه و با خیال راحت بهش رای بدیم!

    سید احمد؛
    حرف های شما هم، لا به لای کامنت ها به روشن شدن مباحث کمک کرد. خیلی بیشتر از قبل!! از شما هم ممنون. خدا قوت…

  110. کیمیا کیهان می‌گوید:

    هفته نامه ویکلی استاندارد نوشت:
    تمامی روسای جمهور امریکا از کارتر تا اوباما در یک نقطه با (امام) خمینی به اشتراک نظر رسیده اند و آن این است که:
    “امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند”!!!!

    قربونت برم امام خوبم.
    خدا آقا رو برای ما نگهداره…

  111. روح الله می‌گوید:

    سلام و درود؛

    اصلا کاری به انتخابات ندارم، آقا فرمودند به هر کی که رسیدید اصلحه رای بدید.

    با این دوستانی که این عکسو فکر می کنند ماله الانه، مخم سوت کشید.

    آقا سید احمد! یه دیواری پیدا کن با هم سرمون رو بکوبیم بهش … ای وای

  112. حامد توکلی می‌گوید:

    کیمیا کیهان عالی بود!
    سید یه افزونه لایک نمیدونم امتیاز دهی به مطالب نصب کنید والا لازمه.
    حسین جان بابت جوابت ممنون.

    اسم برادر کوچکم حسین هست بچه تر که بودم به مادر گیر میدادم اینهمه اسم ائمه چرا من اسم اولیا الله ندارم این فنقل بچه دارد؟
    مادر میگفت: ترسیدم اسمت را حسن بگذارم مظلوم شوی مثل امام حسن گذاشتم حامد که “حامد” باشی.
    این روزها بهم میگه نمیدونم چون اسمت رو نگذاشتم حسن اینقدر دنیا مظلوم بی کس گیرت آورده یا اگر میذاشتم بدتر میشد.؟!!
    بذار همین رو به تو بگم حسین عزیزم
    شکر خدا که حسینی اگر حسن بودی دیگه نمیدونم چجوری میخواستن مظلوم گیرت بیارن؟

    آقایی حسین جان ۴ سالی میشود من یک برادر کوچک دارم حسین و یک برادر بزرگتر دارم حسین.

    نقل قول هم از این جهت می‌خواهم بکنم که همانقدر که حاج باقر را فرمانده میدانم داش حسین رو هم فرمانده خودم میدونم.
    یا حق

  113. محمد می‌گوید:

    اصولگرا دمت گرم…

  114. شائق می‌گوید:

    فرمود:
    ان الحق و الباطل لایعرفان باقدار الرجال اعرف الحق تعرف اهله، و اعرف الباطل تعرف اهله..
    به درستی که حق و باطل را با قدر و شخصیت افراد نمی توان شناخت. اول حق را بشناس تا اهل آن را بشناسی و باطل را نیز بشناس، اهل آن برایت آشکار می گردد.

    حالا دوستان اصرار دارن عقل و اندیشه و استدلال و همه قرائن و شواهد رو کنار بگذاریم و حق رو همانی ببینیم که فلان علامه می بیند!!

  115. محراب می‌گوید:

    آقای قدیانی و آسید احمد؛
    نظرتون راجع به نظرسنجی سایت تبیان چیه؟؟؟؟؟
    اگه عارف و روحانی با هم ببندند قضیه جدی میشه ها… نه اینکه بشن رئیس جمهور نه، همین که سبد آراشون زیاد بشه سنبشون پر زورتر میشه

  116. علی می‌گوید:

    لطفا فقط برای جلیلی تبلیغ کنید…

    برگ برنده ما … شهید زنده ما

  117. علی می‌گوید:

    جلیلی= نقاط قوت احمدی نژاد

  118. سیداحمد می‌گوید:

    آجرک الله یا بقیة الله…

    شهادت آقا امام موسی کاظم (ع) بر اهالی قطعه مقدس ۲۶ تسلیت باد…

    http://up.toca.ir/images/c0gpu8mnt521a8wn7ra.mp3

  119. حسام می‌گوید:

    با سلام

    این که گفته شده آقای جلیلی به احمدی نژاد در سال ۸۴ رای نداده، از زبان برادرش بوده و خود آقای جلیلی این رو تکذیب کرده
    آقا حسین اگه تکذیبیه درست باشه چی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
    سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) تسلیت

  120. حسام می‌گوید:

    رای من جلیلی… که رای بزرگانی همچون علامه مصباح و خزعلی و وزرای خوب دولت نهم و……. را داره.

  121. حسین می‌گوید:

    شعار انتخاباتی مهندس غرضی اعلام شد: سنگ مفت گنجشک هم مفت (یا: شد شد نشد نشد). انصافا ازش خوشم میاد آدم خوبیه و به نظرم داره تکلیف خودشو انجام میده

  122. خطاب به سید احمد؛
    شما آوردید که:
    «از قالیباف هم راستش خود ما خواسته بودیم که در ۸ ماه دفاع مقدس گاهی برای به اشتباه کشاندن محاسبات دشمن یک طوری وانمود کند که انگار برای شهرداری “تونل توحید” از “تنگه احد” مهمتر است و الا لازم باشد ایشان هنوز هم همان فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس است. شما اشتباه فکر نکنید. ما در حفظ نیروهای انقلاب بسیار حریصیم. این را ما از مولای مان خامنه ای یاد گرفته ایم. خامنه ای برای ما حکم پدر را ندارد، عین پدر است. خامنه ای پدر همه فرزندان انقلاب است با هر سلیقه ای.»

    دوست عزیر با درج این مطلب چرا خود پیچانی می کنی؟(منظورم اینه که چرا خودت رو می پیچونی؟)
    گویا شما هم چشمتان را بسته اید… حالا باور کن سردار قالیباف را خودمان برای به اشتباه کشاندن محاسبات دشمن نفرستادیم. سردار اشتباهی بود و اشتباهی رفت.
    خب حق بدهید به من. یک بار دیگر مطلب را بخوانید لطفا: «از قالیباف هم راستش خود ما خواسته بودیم که در ۸ ماه دفاع مقدس گاهی برای به اشتباه کشاندن محاسبات دشمن یک طوری وانمود کند که…».
    خب …..
    در ضمن بنده کتاب نه ده را دو بار خواندم و هربار نویسنده انقلابی اش را تحسین کردم به خاطر قلمش. حرفای شما خاطرات ما هست عزیز دلم.

    راستی ان شا الله همه ی کارهای شهردار برای خداست… و برای خدمت به مردم.

  123. یه بیست و ششی قدیمی می‌گوید:

    سیداحمد

    ماجرای فایل نقد حسین قدیانی به رسانه های قالیباف چیه؟

  124. ... می‌گوید:

    رای ما عارف است…

  125. یاعلی مددی می‌گوید:

    چرا این وسط کسی به ولایتی فکر نمی کنه؟ به نظرم ایشون هم گزینه خوبی می تونه باشه، به هر حال درسته اصولگراها زیاد شدن و واقعا رای رو شکوندن ولی فعلا باید گزینه رو انتخاب کرد تا ببینیم اصلاحیها! چیکار می کنن.
    ولایتی سابقه اجرایی هم که داره بحث اقتصاد هم که نهاوندی خودش پروفسور اقتصاد داره که تو تیم ولایتیه، بعدش تو بحث پزشکی چون ما واقعا پتانسیلش رو داریم میتونه ما رو خیلی بالا بکشه که این خودش هم میتونه تو بحث اقتصادی موثر باشه. به هر ایشون هم نقاط قوتی داره، نظرتون چیه حاج حسین؟

  126. حسین می‌گوید:

    دو صنف کلیدسازان و سارقان کلیدی ضمن ابراز خوشحالی از احیای گفتمان کلید!!! در جامعه توسط دکتر روحانی اعلام کردند در این برهه حساس و با کنار گذاشتن همه اختلاف سلیقه ها و صرفا برای گسترش فرهنگ گوهربار کلید و کلیدسازی در جامعه از ایشان حمایت می کنند!

  127. .... می‌گوید:

    آقای قدیانی می شود دیگر بس کنی؟!!!
    دیگر داری زیادی می گویی..

    تو مگر از عالم غیب خبرداری که دکتر به احمدی نژاد رأی داده بودند یا نداده بودند..!!!
    فضا را متشنج نکن خواهشا کمی ولایت مدار باش…

  128. سیداحمد می‌گوید:

    یه بیست و ششی قدیمی؛

    قبلا هم جواب داده بودم…
    من هم آن فایل را دیده ام! عجبا که نویسنده قطعه ۲۶ از شماری نامزدها بیشتر زیر ذره بین است!!
    فایل بیرون می آورند، جمله پیدا می کنند، کتاب گردی می کنند…
    واقعا اگر علیه فتنه و انحراف هم اینقدر بسیج می شدند و سند رو می کردند، کار به “این عمار” نمی کشید!!
    درباره آن فایل اما حسین قدیانی امپراطوری رسانه ای دستگاه خدماتی شهرداری تهران را نقد کرده، نه لزوما شخص شهردار.
    یعنی اگر آقای جلیلی یا لنکرانی یا هر عزیز دیگری هم شهردار تهران باشد، سئوال حسین قدیانی به قوت خود باقی است.
    واقعا چرا با وجود این همه نهاد فرهنگی، بیشترین رسانه را یک دستگاه خدماتی دارد؟! این سئوال حسین قدیانی از همه دست اندرکاران است، نه قالیباف!
    مگر زمانی که احمدی نژاد یا قبلی ها، شهردار تهران بودند، این مسئله وجود نداشت؟!

    م ه د ی از شهریار؛

    الان دیگر قطعا باور کرده ام که هواداران سعید جلیلی، بعضا بسیار بی دقت و عاری از بدیهیات هوشمندی اند!!
    اون از واکنش شان به عکس، اینم از شما که درست کامنت را نمی خوانی، بعد برای خودت می بافی!!
    اونی که داخل گیومه آورده ای، اگر دقت کنی می بینی حرف من نیست، حرف خود داداش حسین است!! و اتفاقا بخشی از همان کتاب “نه ده”!!
    اینم یادت باشه که نام اون متن، “رجز من برای اوباما” بود…
    🙂 کلا خیلی باحال اید!!

  129. علی می‌گوید:

    سئوالی دارم؛ این همه گروه پایداری به قالیباف می گوید ساکت فتنه، خودشان تا روز ۹ دی کجا بودند؟!

    تا یوم الله ۹ دی مثلا واکنش شخص علامه مصباح چه بود؟! واکنش محصولی چه بود؟! واکنش وزرای چسبیده به پایداری چه بود؟!
    حتی حمید رسایی و کوچک زاده هم بیشتر بعد از ۹ دی زبان شان باز شد!!!!!!!!
    حالا من نمی گویم که فتنه ۸۲ و ۷۸ و جنگ و………….. کجا بودند!!!
    حقا که یه حرف حساب زده باشه علی لاریجانی، اینه که به بعضی ها گفته؛ “کاسبین فتنه”!!!!

  130. عین عدالت می‌گوید:

    اینقدر که سایت خوف نیوز داره سعید جلیلی رو خراب می کنه با این دفاعش، بی بی سی نمی تونه …

    واقعا درست گفته یکی از دوستان! منم موافقم با این نظر!
    حیفه برای سعید جلیلی که عنوان بی اخلاق ترین رای دهندگان و بیشترین توهین کنندگان، مال اینا باشه …

    صبح تا شب دارن علیه قالیباف کار می کنن.

    در ضمن … کم بود، این خزعلی هم اضافه شد به جمع حجج شرعیه و ملاک اصلحیه!!!

  131. محمدرضا می‌گوید:

    درود بر جلیلی

  132. هاشمی نسب می‌گوید:

    خدا ما بین! کاری به این بازی های سیاسی ندارم
    فقط می خواهم بگویم، می شود “زیبا کلام” بود ولی “کلام زیبا” نداشت…
    …و می شود حسین قدیانی بود و کلی مطلب بصیرت افزا نوشت ولی گاهی راه را از بی راه تشخیص نداد!
    بنظرم این آسمان ریسمان شما در نهایت سردرگمی و حیرانی بود، احتمال قریب به یقین آخر نوشته خود شما هم نفهمیده ای “چه نوشته ای”، ولی مطمئنم می دانی “چرا نوشته ای”. شاید فقط محض ادای دین!
    اللهم اقض عنا الدین

  133. ناظر بی طرف می‌گوید:

    ………………..پس کو اون انقلابی گری و ظلم ستیزی؟

  134. علی می‌گوید:

    درود بر جلیلی..

  135. مهین بانو می‌گوید:

    دوست عزیزی که گفته: جلیلی = نقاط قوت احمدی نژاد…
    کمی فکر کنید لطفا… آیا جلیلی دارای سخنوری و قدرت بیان و صلابت و کار بی وقفه و بی حد احمدی نژاد در برابر دشمنان و دوستان هست؟؟؟ حالا اگر منحرف شده دلیل نمی شود نقاط قوتش را که ۴ سال اول بجا و درست بکار می بست و باعث غرورمان می شد و ۴ سال دوم گاها نابجا و نادرست (در دفاع از مشایی و فتنه)از یاد ببریم. من خودم به جلیلی بسیار علاقه دارم و معتقدم ای کاش نقاط قوت احمدی نژاد را داشت تا به او رای می دادم…

  136. در راه عشق می‌گوید:

    سلام بر آقای قدیانی عزیز!
    به فرموده قرآن مجید: لکیلا تأسوا علی ما فاتکم و لا تفرحوا بما اتیکم والله لا یحب کل مختال فخور (۲۳-حدید)

    نه آنروز که هواداران تان گریبان چاک می دادند و خود را فدایی و عاشق دلخسته داداش حسین می نامیدند باید خیلی خوشحال می شدید نه امروز که بقول معروف آن تب تند عرقش درآمده، خیلی ناراحت شوید! چرا که قلم شما برای رضای خدا می نویسد و روشنگری می کند، نه رضایت بندگان خدا… غیر از این است ؟

  137. بصیرت ولایی می‌گوید:

    انشالله بعضی ها خیال نکنند که گفتمان انقلاب اسلامی ارث پدری گروه شان است و جز خودشان، الباقی ضد انقلاب اند و زاویه دار با انقلاب…

  138. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    در جنگ و حماسه، همه دم، زخم تو دیدیم!!
    این زخم، چو ماهی ست که از آب گرفتیم!!
    هرگز تو ز چشم «مه» و ما، دور نمانی…
    عکس تو را شب در دل خود، قاب گرفتیم!!

    یا ح ق…

  139. سامان می‌گوید:

    تو قلب مایی داش حسین

  140. علی می‌گوید:

    سلام چند مطلب اخیر شما را در سایتهای مختلف خواندم برای هر کدامشان درورد فرستادم به روح پدر شهیدتان. شک نکنید به مسیرتان که امروز غصه مان از بی تقوایی عده ای است که به اسم جبهه و با یک نوع حرکت حزب گونه سعی در فعالیت سیاسی دارند. که حاضرند قالیباف را مثل سلمان رشدی تخریب کنند تا کاندیدای مورد نظرشان رای بیاورد. حاضرند قالیباف را مثل سلمان رشدی به باد انتقاد بگیرند حتی وقتی که هاشمی ثب نام کرده است و ممکن است دعوای اصلی ما چیز دیگری بشود. و فکر نمی کنند به هیچ چیز. اگر هاشمی تایید صلاحیت می شد و اصولگرایان می خواستند روی یک نفر اجماع کنند و بر فرض این ظرفیت در قالیباف دیده می شد خودشان رویشان می شد که کسی را که به بدترین شکل به باد انتقاد گرفته اند بعنوان کاندیدای مورد نظر نشان دهند؟ این جماعت دردش با حسین قدیانی نیست؛ با هر کسی است که طرف آنها نیست. هر کس که طرف آنها نیست را ساکت فتنه می خوانند! حاج حسین قلم شما در ایام فتنه بصیرت بخش بود برایمان. این روزها هم همینطور. این روزها می رود و روسیاهی به روی ذغال می ماند که دوست را همچون دشمن نشان دادند برای رای آوردن کاندیدای مورد نظرشان.
    یاعلی

  141. شهید بابانظر می‌گوید:

    قالیباف رای ماست…

  142. کیمیا کیهان می‌گوید:

    امروز یه چیز خیلی مهمی رو متوجه شدم:
    اگر که آقای قالیباف رییس جمهور بشن دیگه نباید فقط نگران تیتر روزنامه هایی مثل آفتاب یزد و اعتماد باشیم، روزنامه هایی مثل روزنامه ی … رو هم باید به این نگرانی ها اضافه کرد. و البته تو فضای سایبری هم باید … رو با همون خبرهای شاخداری ببینیم که توی سایت BBC منعکس میشه.
    الان هنوز نه به باره نه به دار کمر به قتل شهردار تهران بستن اگر رییس جمهور بشه حتما باید منتظر ترور شخصیتش باشیم.

  143. مسلمان موحد می‌گوید:

    سلام .. جناب قدیانی
    کسانی که غیر از الله می خوانید “بندگانی” مانند شما هستند آنها را بخوانید آیا پاسختان را می دهند …

  144. سیده می‌گوید:

    آخرین نظرسنجی در تهران

    ۱: قالیباف ۴۰ در صد
    ۲: ولایتی ۹ در صد
    ۳: رضایی ۵ در صد
    ۴: روحانی ۴/۵ در صد
    ……………………………………………………….

    آخرین نظرسنجی در ایران

    ۱: قالیباف ۳۳ در صد
    ۲: بعدی ها؛ رضایی، ولایتی، جلیلی و روحانی
    .
    .
    .
    باقر قالیباف دوستت داریم ما…

  145. کیمیا کیهان می‌گوید:

    تکذیبیه آقای جلیلی!!!!
    تکذیبیه ایشون یعنی این که آقای وحید جلیلی دروغ گفته؟ من درست متوجه شدم؟
    واقعا فکر نمیکنن با این حرف ممکنه خیلی از حرفای دیگه آقای وحید جلیلی هم زیر سوال بره؟ از کجا معلوم تو حرفهای دیگه دروغ نگفته باشن؟
    من که فکر میکنم اینا اصلا خودشون هم نمیدونن دارن چیکار می کنن و چه جور باید موضع گیری کنن که پس فردا حرف در نیاد!
    اصلا این حرف دروغ
    وقتی به صراحت به ایشون پیشنهاد می کنن اسناد بالادستی(سند چشم انداز و توسعه) رو به عنوان برنامه دولت معرفی کن ۴۰۰ صفحه است کسی که نخونده این برنامه ها رو پس کسی نمی فهمه… خب من این یکی رو کجای دلم بذارم؟
    با این کسایی که دارن به آقای جلیلی گرا میدن فکر کنم یه مشایی که سهله حداقل ۱۰ نفر از کناراین آدمها به عنوان مشایی های ثانی و ثالث و رابع و ….. دربیاد.
    —————-
    عشق می کنم با این همه نقطه ی اشتراک با شما.
    امشب هم ایران هم شما داغ از دست دادن پدر رو دیدید
    تو این هیاهوی شهر فراموشت نمی کنم آقای گلم،
    فراموش نمی کنم که دلت زخم خورده امشب
    امام رضای گلم، صاحب ایران:
    تسلیت بابت شهادت پیشوای فروبرنده خشم؛ امام کاظم (ع)

  146. بی نام می‌گوید:

    نه به اونکه دیروز حسین قدیانی رو حلوا حلوا می کردن، نه به این کاراشون…

    جاهل را نمی بینی جز در افراط و تفریط!!

  147. علی می‌گوید:

    سلام بر آقا حسین قدیانی…

  148. همسنگر می‌گوید:

    خیلى جالبه که نظرات منو تأیید نمی کنید!

  149. کدخدا می‌گوید:

    فقط قالیباف…..

  150. کیمیا کیهان می‌گوید:

    وقتی یه سری از هم تیمهای قدیمی بد و بیراه نثار آدم میکنن اونم با یه سری دلایل بسیار جالب یاد این کلام امیرالعدالت علی امیرالمومنین میوفتم:”کلمه حق را می‌گویند اما هدفشان اثبات باطل است.”
    کتاب بابا نظر رو داده بودم مسجد محله مون هرکی دوست داره بخونه اش.
    الان بابا پاره شده آورده اش خونه فکم چسبید زمین کله ام چسبید به طاق. پرسیدم چرا این طوریه؟ میگه هیچی، شاهکار طرفدارای تیم مقابله!!!!
    من نمیدونم این کتاب با این جلد تقریبا محکم و ۴۳۹ صفحه کی با چه قدرتی کلش رو از یه قسمت تونسته پاره کنه!!!!!
    دلم میخواد با کله برم تو دیوار.
    مجاب شدم حتما کتاب رو بفرستم برای ستاد مرکزی آقای جلیلی بلکه بفهمن چه کسانی با چه نوع آرمانهایی دارن ازشون دفاع میکنن.
    http://www.aparat.com/v/UZAq7

  151. صابر میم می‌گوید:

    سلام سفیر دلم
    خوردی، نوش جونت، مگه فکر می کردی قراره حرف حق بزنی و راست راست تو خیابون راه بری.
    بهت تبریک میگم این جانبازی رو. شاید بهت سهمیه ندن، چرا که سهمیه ات پیش خداست.
    بخدا قسم اولش رایم جلیلی بود، ولی نظری در اطرافیانم که حزب اللهی های شهر هستند انداختم. تنها دلیل رای دادن به جلیلی برایشان حرف از پایداری و مقاومت بود.
    و اخلاقشان، متاسفم که بگویم انسانهای زیاد شریفی نبودند و اخلاقشان در مقابل کاندید های مقابل بی تربیتی محض بوده و هست!
    درسته که رایم قالیباف نیست ولی هرگز به جلیلی هم رای نخواهم داد!(به همون دلایلی که شما مواردیش رو گفتید)

  152. فاطمه بانو می‌گوید:

    فیلم آقای ولایتی چی بود؟!!!!!!!!!!

  153. محراب می‌گوید:

    فیلم روحانی نشون داد که واقعا و حقیقتا رقیب در صحنه است

  154. سیداحمد می‌گوید:

    رقیبی دروغگو و بی صفت در صحنه است!

  155. !!! می‌گوید:

    عجب فیلمی بود واقعا. ولی دقیقا خود واقعی اش رو نشون داد، مسخره!!!

  156. مسعود می‌گوید:

    سلام عزیز
    قبول دارم تو بچه مذهبی ها همیشه آدم اینطوری پیدا میشه
    ولی یه چیزی را قبول کن با توجه به کامنت هات
    اینکه چهار نفر اومدند بهت گیر دادند دلیل نمیشه که بیای اینطوری حرف بزنی که همه بیاند و جبهه پایداری را بکوبند…

  157. راه نزدیک می‌گوید:

    چرا به رضایی رای ندیم و به قالیباف رای بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  158. !!! می‌گوید:

    دقیقا با آقای مسعود موافقم

  159. دوست می‌گوید:

    مردم معمولا حرف می زنند! بیخیال!

  160. 26 می‌گوید:

    راستی استاد صفار از آقای جلیلی حمایت می کنه؟ عکسشو توی جلسه دانشگاه تهران دیدم، شما لطف می کنید جواب بدید آقا؟

  161. محراب می‌گوید:

    اوه اوه بچه ها… آرای حسن روحانی توی سایت تبیان یه هو زد بالا.

  162. اصولگرا(حامی قالیباف) می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی…………

  163. اصولگرا(حامی قالیباف) می‌گوید:

    جواب به راه نزدیک
    چون قالیباف عملا توانایی خودش رو در هر جایی که بوده نشون داد ولی آقای رضایی یه سری تئوریها رو در مجمع کار کرده که اصلا معلوم نیست چقدر قابلیت اجرا داره

  164. احمدرضا می‌گوید:

    کیمیا کیهان؛
    هفته نامه ویکلی استاندارد نوشت:
    تمامی روسای جمهور امریکا از کارتر تا اوباما در یک نقطه با (امام) خمینی به اشتراک نظر رسیده اند و آن این است که:
    “امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند”!!!!

    این مطلب عالی بود عــــــــــــــــــالی

  165. احمدرضا می‌گوید:

    فیلم حسن روحانی رو دیدم. با این وجود دوست دارم دو سه بار دیگه هم ببینمش. معرکه بود. معرکه. واقعا سیستم تبلیغاتی ویران کننده ای داره.
    ولی همچنان شعار ما این است:
    جلیلی را دوست داریم و به قالیباف رای می دهیم!

  166. سیداحمد می‌گوید:

    یکی از دعاهای این روزهایم، دعای طلب صبر برای داداش حسین است!
    صبر زیادی می خواهد تحمل برخی مخاطبان!

    داداش جان! خدا قوت…

  167. !!! می‌گوید:

    من جلیلی رو دوست دارم و بهش رای هم میدم. آقای قالیباف هم آدم محترمی هستن! دعوا هم ندایم با کسی!
    موفق وپیروز باشید
    صبور هم باشید، این نیز بگذرد، البته انشاالله به خیر و خوشی

  168. !!! می‌گوید:

    شبهای آخر ماه رجب التماس دعا از همه دوستان

  169. احمدرضا می‌گوید:

    دیگه وقتی آقای جلیلی از ظرفیت حرف میزنه دوست دارم سرمو بکوبم روی این میز!

  170. ناشناس می‌گوید:

    امیدوارم رکورد قطعه مقدس ۲۶ تا انتخابات از مرز ۳ میلیون بگذره…

  171. حافظ می‌گوید:

    وقتی تو اون نظرات اول بعضی ها می گفتن باید متن رو چند بار بخونیم، با خودم می گفتم: وا، این یه متن معمولیه از داداش حسین! ارزش چند بار خوندن رو نداره.
    ولی الان خودم فکر کنم بار هشتم هست که از اول تا اخر رو می خونم
    زنده باشی اخوی

  172. محمدامین می‌گوید:

    خدمت برادر عزیز، جناب آقای قدیانی، سلام! …………….

  173. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    پیام؛

    وای! اگر این آدم از قالیباف حمایت می کرد، همین امشب حکم ارتداد قالی صادر می شد، نه؟!
    انجمن حجتیه؟ نه نه نه!
    جریان انحرافی؟ نه نه نه!

    احمدی نژاد که شعیب ابن صالح نبود… میریم سراغ گزینه بعدی!

  174. سائل الزهرا‏(س‏)‏ می‌گوید:

    فیلم تبلیغاتی “روحانی-هاشمی-خاتمی ” را دیدیم …‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏

    دمشون گرم!

  175. ... می‌گوید:

    یک استکان چای داغ! الان چون از اصلح ثانی زیر گنبد کبود، توی ۷ آسمون، یکی بود یکی نبود، حمایت کرده، استغفرالله… !! حالا می شه فدایی گفتمان انقلاب!!

    مثل میرشکاک که فتنه به موسوی رای داده بود، حالا شده یه پارچه آقا!!

    واسه این «سلفی های بصیرت»، همه چیز بازی است؛ حتی فتنه و انحراف!!

    من الان یه سری کامنتا را توی این چند پست اخیر خوندم، واسم یه سئوال پیش اومده؟
    چطور از رای داداش حسین، توی شوک اند عده ای، اما از رای حاج قاسم سلیمانی کسی توی شوک نیست؟!! از رای صفار هرندی کسی توی شوک نیست؟!!

  176. سید نصر الدین !! می‌گوید:

    اگه توی چشم قالیباف، برق قدرته … و اگه اینقدر بی اخلاق و بی تقوا هستند بعضی ها، منم ناچارم بگم که «گفتمان پراید» و «گفتمان پیشانی» مال فریب مردمه … و اتفاقا اوج بی تقوایی اونجاست که بی تخصص و بی برنامه و همین طور یه هفته ای، بشیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری! تا مردم کوچه و بازار بگن که: این نماینده مقام رهبر توی هسته ای، با اشتون هم اینطوری حرف می زنه؟؟؟؟؟؟؟؟ نامعلوم، بی محتوی، شعاری و دست زیر چونه!!!!!!!

    این به اون همه فحش و ناسزا و دری وری اینا به حاج باقر، در…

    نامردی تایید نکنی سید احمد! اینا به هیچ چیز رحم نمی کنن نامردا.
    فیلم حسن روحانی رو دیدی امشب؟! فرض کن سخنان رهبر معظم در حمایت از حسن روحانی را مثلا قالیباف گفته بود.. پدرش را درمی آوردند!
    دیگه نمیگن که اداره مملکت گاهی ایجاب می کنه که تو، توی یه مقطع حتی از حسن روحانی هم تعریف کنی.
    آخر و ته ته ته بی اخلاقی هستند اینها …

  177. محراب می‌گوید:

    وقتی صفار از کیهان رفت و وزیر ارشاد شد، کلی ازین که دیگه شاهد قلم صفار نیستم توی کیهان توی ذوقم خورد. وحشتناک با قلمش و تحلیلهاش و آرامش و متانتش و حتی قیافش حال می کنم. واقعا رای صفار خیلی تو رای من تاثیرگذاره. لطفا اگه آدرس دقیق و صریح دارین بفرمایین. من جسته گریخته توی نوشته هاتون دیدم. ولی دلم قرص نشده. آدرس صریح لطف می کنین. لطفا؟؟؟؟؟

  178. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    …!

    الان یه عده میان میگن که:

    صفار که نمی دونم کجا با کی عکس داره، پس به قالیباف رای نمیده.
    حاج قاسم رو هم سپاه تکذیب کرده.

    حالا هی به این جماعت بگو آقا! رای قاسم سلیمانی تکذیب نشده. از فرماندهان سپاه پرسیدن حمایت حاج قاسم، یعنی حمابت سپاه از قالیباف؟
    اونا هم گفتن نه؛ سپاه از کسی حمابت نمیکنه.

    یعنی اون نظر شخصی حاج قاسم بوده. پس رای حاج قاسم به حاج باقر سرجاشه.

  179. سیداحمد می‌گوید:

    محراب؛

    خود داداش حسین که اینجاست، آدرس دقیق است! آدرسی صحیح تر و روراست تر از وبلاگ شاگرد حاج آقا؟! اونم حسین قدیانی؟!
    خیالت راحت باشد؛ اینجا قطعه ۲۶ است. ما اینجا خبری نقل نمی کنیم که بعد از انتشارش، حذفش کنیم و اصلا به روی خودمان نیاوریم.
    شما در قطعه ۲۶ از ما دروغ نخواهید شنید!
    کامنت هایی از قبیل کامنت (…) که در آن، نوعی “خبر” وجود دارد، و “تحلیل” نظردهنده نیست، اگر شک و شبهه ای درش وجود داشته باشد، اصلا در قطعه ۲۶ تایید نخواهد شد!
    بدیهی است کامنت های تحلیلی و… اگر هم تایید شود، مثل هر سایت و وبلاگ دیگری، لزوما به معنای تایید آن تحلیل نیست. مثل کامنت “سیدنصرالدین”.

  180. پیام می‌گوید:

    جناب قدیانی برای این که خیالم راحت باشد که هدفم تخریب جلیلی نبوده در مورد کامنت اخیرم، الآن گیجم، ممنوم میشم که به برگشت عذاب وجدانم کمکم کنید.
    ماجرای رای دادن و ندادن آقای جلیلی به آقای احمدی‌ نژاد در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴
    http://www.drjalily.com/archives/7038/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D9%86%DB%8C

  181. محراب می‌گوید:

    واقعا اگه صفار رایش با قالیباف باشه امثال حمید رسایی و اینا چی میتونن بگن؟؟؟

  182. مهراب از مشهد می‌گوید:

    سیدنصرالدین عزیز

    این حرفت خیلی بی انصافیه… اولا دیدی که داداش حسینم با ماست، دوما اینکه یه عده ناپایدار خودشونو به جلیلی چسبوندن به این معنی نیست که کاراشون به جلیلی ربط داره. جلیلی بارها گفته که من از طرف هیچ جبهه ای کاندید نشدم، قبل از انتخابات حتی وحید جلیلی هم گفت که برادرش از طرف جبهه هایی که برای قدرت تشکیل شدند کاندید نمیشه. دیروز هم جلیلی به رسانه های ناپایدار پیغام داداه که فرمانده شو تخریب نکنند. به قول سیداحمد؛ اندکی صبر فرج شفافیت نزدیک است!

  183. حسینیه دوکوهه می‌گوید:

    برادر حسین سلام!
    تو این روزها، خدا همه ی شهدای قبل از پانزده خرداد، روز پانزده خرداد و بعد از پانزده خرداد، همه را رحمت کند و مقامشان را عالی و متعالی گرداند. علی الخصوص امام شهدا و عزیزان قطعه ۲۶٫ دو کلمه حرف حساب برای انتخابات و انتخاب اصلح دارم:
    ۱- حضرت آقا فرمودند؛ امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و اوج حماسه سیاسی در انتخابات مشخص می شود. (که انشاالله با حضور مردم درصد بالایی رای به صندوق ها ریخته می شود) در این شکی نیست اما حماسه اقتصادی را چه کسی می تواند انجام دهد؟
    ۲_ آقایان کاندیدا ها در مناظره اقتصادی که قرار بود سوالات به قول خودشان تستی را جواب دهند به سوالی رسیدند که پرسیده شده بود اگر بخواهید معاون یا وزیر انتخاب کنید از چهار گزینه کدام را در اولویت قرار می دهید؟ (پاکدستی-تدبیر-تجربه-تخصص) اکثر آنها می گفتند سوال اشتباه است. نمی شود با یکی از این ویژگی ها انتخاب درستی داشت باید همه این ویژگی ها با هم باشد. حال سوال این است شما که حاضر نیستید وزیر و یا معاون را با یکی از این ویژگی ها انتخاب کنید پس ما چطور می توانیم به شخصی که منصفانه نگاه کنیم تجربه و تخصص نداشته حتی به جهت نداشتن آن دو ویژگی تدبیر لازم را هم برای انتخاب متخصصین و مجربین نخواهد داشت جهت ریاست جمهوری برگزینیم؟؟؟؟

  184. مهدی می‌گوید:

    سلام
    آقا حسین قدیانی عزیز!
    رایت و حجت شرعیت مبارک…

  185. سیدمقداد می‌گوید:

    هو الحبیب
    یه سوال: چرا “محسن رضایی” به نظرت اصلح نیست؟
    جان امام حسین جوابم رو بنویس…
    منتظرتم…

  186. مسافر 26 می‌گوید:

    عجب فیلمی داشت روحانی! من اگه یکم اصلاح طلب بودم حتما بهش رای میدادم!!!
    کار قالی سخته بین این همه رقیب و تخریب!!
    افوض امری الی الله…

  187. کیمیا کیهان می‌گوید:

    راستی دیروز تو مرقد امام طرفدارای آقای دکتر جلیلی داشتن پوسترهای ایشون رو همراه با یه روزنامه – فکر کنم نه دی بود- بین مردم پخش میکردن.
    یکی می گفت نزدیکی های مترو هم اوج این تبلیغات بوده(البته من رفت و آمدم با ماشین بود اینو خودم ندیدم) جسته گریخته پوسترهای عارف هم بین مردم پخش میشد.
    بنده تازه امروز فهمیدم تبلیغات نامزدها توی این مراسم “ممنوع” بوده!!!!!
    به خدا قسم اگر طرفدارهای قالیباف این کار رو می کردن، چون برعکس این دستور عمل کردن، حکم ارتداد و اعدامشون از سمت یه سری از دوستان صادر میشد!!!

    “چرا بیخودی دور برمیداری؟ استفاده از ظرفیت حضور مردم تو این مراسم و البته استفاده از یه هفته نامه نباید به عنوان استفاده از بیت المال برداشت بشه!!!!”

  188. حامد توکلی می‌گوید:

    یکی از طرفدارهای روحانی ازم پرسید کسی که بعد اینهمه سال کار تو دولت و دانشگاه یه پرایدی بیشتر نداره و دست کم یه تندر نودی برای خانودش نخریده که امن باشه، چطوری می خواهد اقتصاد کشور رو مدیریت کنه؟
    گفتم خب حقوق آنچنانی نداره!
    گفت مگر دایی تو استاد دانشگاه نیست؛ فلان و بهمان خیرات رو نمی کنه؟
    گفتم خب؟
    گفت چجوری یه استاد معمولی که جفتمون می دونیم کاری جز درس دادن نمیکنه و حقوق دانشگاه میگیره، با مدیریت بودجش بهترین جای شهر خونه داره، دوتا ماشین هم زیر پاشه؟

    جوابی نداشتم بدم.(بماند که برای خودم هم سوال شد.)

  189. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    سلام بر قطعه مقدس و معزز ۲۶…

    آقای قدیانی! بابت متن های این چند وقت اخیر، خیلی ممنون! حقیقتا کمک کننده است…

  190. سیداحمد می‌گوید:

    سلاله؛

    سلام علیکم… غیبت تان خیلی طولانی بودها!

    محراب؛

    البته رای جناب صفار هم ملاک یا تنها ملاک نیست! و قرار نیست ما هم همان اشتباه بعضی دوستان را تکرار کنیم!

    حامد توکلی؛

    من اگر چه با برخی تعاریف دکتر جلیلی از ساده زیستی خیلی موافق نیستم، اما این را بدانید که اگر دکتر جلیلی هم بخواهد خانه و ماشین آنچنانی داشته باشد، از راه کاملا حلال هم می تواند. لذا ساده زیستی و… مهمترین نقطه قوت ایشان است اتفاقا.

  191. یکی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی

    ……………

    اصلا راستش رو بخوای، اون صفای قلمت رفته دیگه… به دل نمی شینه!

  192. سمیه می‌گوید:

    عزیزان ما اگر پیرو واقعی آقا هستیم باید تمامی حرفها رو سرلوحه قرار بدیم، نه اینکه یکی رو قبول کنیم یکی رو که زیاد با سلایق ما جور نیست رها!
    منظورم در مورد کسانی هست که ایراد میگیرن به سلیقه آقای قدیانی… اگر پیروید، بدونید آقا گفته به سلایق هم احترام بذارید! من دلیلی نمی بینم که چون انقلابی هستیم باید رای ما فلانی باشه! هر کسی یک رای داره واونم محترمه، حتی رایش عارف باشه!! نباید دیدمون رو اینقد کوتاه کنیم، باید مثل حضرت آقا بلند نظر باشیم…
    آقا خودشون حتی با آقای خاتمی هم اختلاف سلیقه داشتند ولی همیشه احترام رو نگه داشتند؛ این سیره بزرگ رهبرمونه…

  193. دوست می‌گوید:

    توضیح ستاد آقای دکتر جلیلی درباره خبر “تکذیب صحبت های آقای وحید جلیلی توسط آقای سعید جلیلی”:
    http://jahannews.com/vdcb5gb55rhb99p.uiur.html
    برای همه دوستان به ویژه آقای قدیانی عزیز آرزوی موفقیت دارم

  194. پیام می‌گوید:

    مناظره امروز با حال بود، یه جورایی به جلیلی امیدوارم که به با ۲+۱ ائتلاف کنه

  195. محمد می‌گوید:

    نشد؛ نظرات مخالف را نمی گذارید…

  196. سیداحمد می‌گوید:

    چقدر خسته کننده است!
    برای کسانی که هنوز تصمیم شان را نگرفته اند، بی نتیجه است…
    مقصر هم رسانه ملی نیست انصافا! تعداد نامزدها خیلی زیاد است!

  197. فرهاد می‌گوید:

    با تمام احترام به دکتر جلیلی ولی از بس ظرفیت و فرصت کرد اعصابمون رو ریخت به هم.
    استاد پناهیان: بنده شرعا و عرفا از لحاظ سیاسی تخریب آقای قالیباف رو جایز نمی دانم.
    حاج احمد این دفعه که دیگه باقر رو تخریب نکردم پس لطفا تائید کن.

  198. مهدی می‌گوید:

    “”با شجاعت می گویم که در بیعت علامه نیستم… و اهل هیچ بدعتی نیز نیستم! “”
    خدا خیرت بده. حرف دل ماست.
    من به جلیلی رای می دهم، اما درباره دوستان پایداری باید بگویم با این حرکت هایی که برای شخصیت سازی موازی با رهبری انجام می دهند؛ همچون خاری در چشم تحمل شان می کنم

  199. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    به دنبال کسی هستیم… که با درد، آشنا باشد
    کمی عادل، کمی عارف، که پایش مانده جا باشد!
    به دنبال کسی هستیم… غرضی مبتلا باشد
    رضایی هم نداریم او، ولایتی نما باشد
    به دنبال یه روحانی، که دنبال خدا باشد
    اگر شهردار، یا قالیباف، کمی از جنس ما باشد…

  200. مهدی می‌گوید:

    سلام حسین جون
    مهدی هستم چرا متنمو کامل نزدی عزیزم؟؟؟!!!
    اول متنم این بود:
    آقا حسین قدیانی عزیز!
    رایت و حجت شرعیت مبارک…
    لطفا متنمو کامل بزن وگرنه به آبروی بابا اکبرت حلالت نمی کنم…

  201. احمدرضا می‌گوید:

    به نظرم بی ربط به انتخابات نیست

    http://hayatkhalvat-a.blogfa.com/post/50

  202. سیداحمد می‌گوید:

    غیر از ماهواره، فیلتر، توهین به هاشمی در مناظره ۸۸، شجریان، اصغر فرهادی و دانشجوی ستاره دار، روحانی و عارف حرفی برای گفتن داشتند؟
    چقدر سطح فکر این ها داغونه!!!

  203. یار دبستانی می‌گوید:

    به توکلی:
    جناب استاد ساده زیستی یک امر به معروف و نهی از منکر عملی توسط مسوولین و بلکه کمترین کار عملی یک مسوول در شرائطی است که هنوز فقرا در آن زندگی می کنند.

  204. راهی می‌گوید:

    درود بر دکتر جلیلی

    بنظرم مناظره امروز بهتر از جلسه اول پیش رفت

  205. علیرضا می‌گوید:

    نظرات امروز آقا سعید خیلی خوب بود
    ولی نتونست بهمون کمک کنه کدومشون کاری ترن
    ای خداااااااااااااااااااااااا کمکمون کن…

  206. هادی می‌گوید:

    من توی شهرستان هستم و دسترسی به آقای قالیباف ندارم. لطف کنید به ایشان بگویید پیام تبریک تان را برای کاندیدای پیروز یعنی دکتر جلیلی آماده کنید. متنش قشنگ باشه! خاضعانه باشه! تا این بی بی سی و VOA … و … نگن بین اصول گراها اختلاف هست. متشکرم!

  207. برف و آفتاب می‌گوید:

    رای من رضایی؛
    حد اقل دلش برای جوون‌هایی که تو خیابون سقوط می‌کنن می‌سوزه!!
    توی وقتش هم که صرفه‌جویی می‌کرد! انگار می‌خواست بقیه‌ی وقتشو بذاره تو جیبش با خودش ببره!!

  208. سیداحمد می‌گوید:

    هادی؛

    باشه، بهش میگم!
    مبارک باشه انشالله… 🙂

  209. علیرضا می‌گوید:

    آقای توکلی
    نظرتونو خوندم
    خیلی خجالت کشیدم
    به نظرت خیلی از بزرگان پر درآمد ما نمی تونستن مرفه زندگی کنن؟
    پس چرا زندگی نکردن؟
    چرا ماشین آنچنانی خونه آنچنانی و… نداشتن با وجود درآمد خوب؟

  210. یه الاغ که نسلش می رسه به خر شمر می‌گوید:

    خاک توی سرت!

  211. مسافر 26 می‌گوید:

    محمود احمدی نژاد در آخرین جلسات حلقه انحرافی به یاران خود تاکید کرده بکوشند:

    ”هر کس جز قالیباف رئیس جمهور شو …!”

  212. مسافر 26 می‌گوید:

    حاج آقا پناهیان:

    افرادی که با برچسب زدن و نسبت دادن مطالب غلط سعی در تخریب چهره دکتر قالیباف دارند کار غیر شرعی، غیر عقلی و غیر عرفی انجام می دهند.

  213. مسلم می‌گوید:

    برادرم سلام
    فقط خواستم بگویم از دیروز که این متن را خوانده ام، رفته ام سراغ کتابخانه ام و “نه ده” را از انزوا خارج کرده ام.
    یک دستم کتاب امتحان هفته آینده است، آن دستم “نه ده”.
    موفق باشید و سرفراز

  214. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    غیبت طولانی را بخواهم موجه کنم؛ باید بگویم که مشغله ها و گرفتاری های این مدت، سبب شده بود که به ندرت به فضای مجازی سر بزنم و البته همیشه دلتنگ قطعه بوده ام علی الخصوص این ایام که خیلی دوست داشتم باشم در قطعه. نمی دانم ریا است یا نه یا… اما ایام اعتکاف، جز ۲۶ قرآن را به نیت اهالی خوب قطعه ۲۶ خواندم. انشاءالله مثل گذشته باشم در خدمت قطعه ۲۶

  215. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    و اما انتخابات…

    دیشب مستند روحانی که داشت پخش می شد، بدجوری دلم هوای قطعه را کرد. یعنی خدا رحم کند به ملت که دوباره روزی اصلاح طلبان با این نفاق و دورویی در این مملکت سر کار بیایند، اما حقیقتا مستند خوب و رای آوری ساخته بود به نظرم. حالا عزیزان اصولگرا ادامه دهند به دعواهای شان.

    چند روز پیش، یکی از دوستانی که می دانست قطعه بیست و ششی ام؛ تماس گرفت که دیده ای قطعه ۲۶ شده ستاد تبلیغاتی قالیباف و…

    گفتمش اتفاقا نظر خودم تا اینجا، روی قالیباف است و نظر همسر و برادرم با جلیلی و… امروز آمدم قطعه و دیدم عجب فضایی شده اینجا…

    نمیدانم چرا لااقل مایی که خودمان را بچه حزب اللهی و انقلابی می دانیم؛ اینگونه ایم که کافی است با همدیگر اختلاف سلیقه داشته باشیم، همچین همدیگر را می کوبیم و طرد می کنیم که با کافر حربی اینچنین تا نمی کنند. بی تقوایی و بداخلاقی شاخ و دم ندارد.

  216. سیداحمد می‌گوید:

    کاش بعضی ها در کامنت گذاشتن، از انسانیت خارج نشوند و شخصیت واقعی خودشان را بیش از این نمایش ندهند!

    البته این بچه ها مقصر نیستند ها!
    مقصر آن کسانی هستند که به این ها خط می دهند!

  217. !!! می‌گوید:

    آقای سید احمد چرا کامنت من تایید نشد؟؟! 🙁 توهینی توش نبود که!!
    چه قدر سعه صدر دارین برادر، مثل آقای عارف!!!!!!!!!!

  218. مسافر 26 می‌گوید:

    آقای پناهیان آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟!
    حالا که هر چی تونستن قالی رو تخریب کردن…
    ولی بازم خدا رو شکر، امیدمون به خداست که جای حق نشسته…

    آقا گفتن: نمیدانیم خداى متعال دلها را به کجا متوجه خواهد کرد…
    خیالم راحته که کار دست خداست…

  219. کیمیا کیهان می‌گوید:

    کامنت یکی از دوستان منو یاد اعلام زود هنگام ریاست جمهوری موسوی اونم شب ۲۲ خرداد انداخت. البته با این تفاوت که اونها گذاشتن انتخابات انجام بشه بعدا گفتن ما رییس جمهور شدیم اما این عزیزان هنوز انتخابات برپا نشده….. بی خیال
    حالا درسته که ظرفیت ظرفیت کردن ایشون آدمی مثل منو یاد چیز چیز کردن موسوی میندازه اما هیچ خوشم نمیاد ادبیات طرفداران آقای جلیلی شبیه طرفداران موسوی باشه.
    چون ممکنه یهو بعد از اعلام نتایج انتخابات همون کاری رو از برخی شاهد باشیم که از طرفداران موسوی دیدیم.
    این کار رو با دکتر جلیلی نکنید.
    حتی سوالی هم که حیدری از ایشون پرسید توش کلمه ظرفیت بود! 🙁

  220. کیمیا کیهان می‌گوید:

    تیکه گم شده پازل فرهنگ: جمع کردن دیش های ماهواره، فضای بسیار خوفناک دانشگاه ها. ممنون از اصلاح طلبهای عزیز که خوب نشون دادن دغدغه اشون در زمینه فرهنگ این دو موضوع بسیار مهمه.
    بالاخره طبق صحبتهای آقای روحانی ۵۰% مردم به کانالهای ماهواره اقبال دارن.
    و البته آقای عارف هم خطهاشون رو از این کانالها میگیرن ماهواره نباشه کی میفمه BBC , VOA از این ها دفاع میکنن.

  221. میعاد می‌گوید:

    سید احمد جان

    داداش حسین امشب نمیاد واسمون درباره مناظره امروز و مستندا و… یکم حرف بزنه!؟

  222. رهگذر می‌گوید:

    داداشی سلام
    ……………….

    خدایا بهترین و مناسب ترین گزینه رو بر مسند ریاست جمهوری بنشون…

  223. کیمیا کیهان می‌گوید:

    ولی سوال روحانی رو باید از عارف میپرسیدن ایشون قطعا برنامه های کوتاه و مدت و بلند مدتی برای توسعه گردشگری داشتن:-)
    سه تا از کاندیدها که از دور کردن سیاست از فرهنگ حرف میزدن، مسائل امنیتی رو وارد فرهنگ میکردن. شبیه یه لجبازی سیاسی بود تا حرف زدن از برنامه دولتشون درباره فرهنگ.
    مثلا آقای رضایی داشت حرف میزد آقای عارف و جلیلی هنوز دارن درباره بحث آزاد بودن یا نبودن اساتید در دانشگاه ها سر در گریبان هم باهم بحث میکنن!!!
    نمیگم نبش قبر نکنن اتقافا جایزترین کار تو مناظره همین نبش قبر کردنه ولی دیگه لجبازی هم نکنن
    و اما از اول برنامه منتظر بسم ا… گفتن آقای روحانی بودم که این مهم در دو دقیقه پایانی برنامه میسر شد!!!

  224. وحدت می‌گوید:

    ………………….یا حق

  225. احمدرضا می‌گوید:

    الان دارم مناظره ۸۸ احمدی نژاد با موسوی رو نگاه می کنم. کمدی جالبیه!

  226. جابلسا می‌گوید:

    واقعا در این انتخابات ثابت شد که بی بصیرتی، بزرگ و کوچک و فلان گروه و بهمان جبهه نمی شناسد.

    اتفاقا من هم فقط در بیعت رهبر هستم… خود رهبر می گوید که به هر کدام از این ۸ نفر رسیدید، اگر نیت تان خدایی باشد، ماجورید، آن وقت عده ای از رای علامه (کدام رای؟! قبلیه یا الانیه؟!) تو سر ما چماق درست کردن…

  227. میر شکار می‌گوید:

    دوست عزیز من اولاً جلیلی سوماً جلیلی چهارماً جلیلی باز هم تاکید می کنم اولاً جلیلی دوماً نداریم کلا جلیلی!!

  228. زهرا :) می‌گوید:

    پخش مناظره فرهنگی نماینده کاندیداها
    با حضور حجت الاسلام “شهاب مرادی” (نماینده دکتر قالیباف) پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۵ شبکه ۴

  229. !!! می‌گوید:

    تو مناظره امروز جلیلی واقعا عالی بود…
    البته خدایی زیاد از واژه “ظرفیت” استفاده کردن ولی اصلا ربطی به چیز چیز کردن بی معنای موسوی که نشون دهنده استرسش بود نداشت!
    خوشم میاد ازش که برای گفتن حرف حق و کوبیدن تو دهن عارف و روحانی، لحظه ای به خودش تردید راه نمیده:) و مصالح مسخره رو (یعنی رای نیاوردن و همه رو راضی کردن و …) در نظر نمیگیره..
    چرا کامنت های من از ناکجا آباد سر در میاره، واقعا چرا؟؟؟؟ :/

  230. کیمیا کیهان می‌گوید:

    اِ؟
    آقای سید احمد من این همه درباره مناظره امشب کامنت گذاشتم ولی شما فقط دوتاشو تایید کردید!!!
    البته هرجور خودتون صلاح میدونید ایراد نداره
    ولی ما بی صبرانه منتظر تحلیل آقای قدیانی هستیم و البته خود شما.

  231. !!! می‌گوید:

    من نمیدونم کی رای میاره و چی میشه… ولی
    پدیده ی این دوره انتخابات بی تردید کسی نیست جز…
    .
    .
    .
    .
    .
    . مهندس غرضی
    تکبیر

  232. زهرا :) می‌گوید:

    با این که اسمش غرضیه ولی بی غرض ترین کاندیدا همینه!

  233. دوم خرداد دیگر می‌گوید:

    می بینم که همه تان تو کف رئیس جمهور محبوب حسن روحانی موندین!

    داریم میایم ما اصلاح طلبای عزیز … انصافا فیلم رئیس جمهور رو حال کردین؟

  234. احمدرضا می‌گوید:

    اگر شورای محترم نگهبان توضیح نمیده که چرا هاشمی احراز صلاحیت نشد ما حرفی نداریم و دربست مخلصشون هم هستیم ولی بایــــــد توضیح بده چرا غرضی رو تایید کرد؟ این آقا واقعا شخصیت ریاست جمهوری رو نداره. خـــــــــــــــدا دردمو به کی بگم؟

    مجری از سلامت سئوال می کنه، این از نسل سوم و چهارم موبایل حرف می زنه!!
    مجری عکس معدن نشون می ده، این به درام واسش می سازه!! و می گه صاحبش الان زندانه!!
    امروزم گفت لعنت بر ما!!!!!!!!!!!!! 🙂 حداد بهش چپ چپ نگاه کرد!!

    شان انتخابات ریاست جمهوری رو نیگا…

  235. ایرانی می‌گوید:

    دیده بان دیروز، دیپلمات امروز، رئیس جمهور فردا… انشا الله

    شاید آقای قالیباف یک مرد جهادی پرکار و با انگیزه و مخلص باشه ولی رئیس جمهور باید یک نفر با فکر استراتژیک باشه و از پشتوانه های فکری مطمئن و عمیق دینی بهره ببره، که سعید جلیلی کاملا از آن بهره می بره، یکی دانشگاه امام صادق(ع) یکی هم قم مقدس/

    ولی تو مناظره فرهنگی انصافا سعید جلیلی کولاک کرد.

  236. حسین می‌گوید:

    ولی انصافا پدیده مناظره غرضی بود من که با سخنان ایشون واقعا روحیه می گرفتم!!

  237. اسلامی می‌گوید:

    ایرانی

    شما فکر کنم اگر معنای سعید جلیلی و قم و دانشگاه امام صادق و فکر استراتژیک رو بدونی، معنای “کولاک” رو حتما نمی دونی!! خوبه حالا نگفتی “سونامی”!!

    می شه بگی دقیقا از کجای سخنان سعید متوجه شدی «فکر استراتژیک» داره؟؟!!

    بعد اون وقت، شما ایرانی خالی هستی و «اسلامی» نداری، تعارضی با آرای سیاسی عقیدتی علامه مصباح نداره؟؟!!

    به خدا شعاع شرکت کنندگان در انتخابات، خیلی بزرگتر از جماعت بهم زننده مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قمه ها!!!!

  238. !!! می‌گوید:

    به
    دوم خردادی دیگر
    عمرا روحانی رای بیاره. فیلم موسوی هم خیلی قشنگ بوده، من بعد فیلمش دهنم باز مونده بود، ولی آرا نشون داد مردم با این چیزا فریب نمی خورن…
    یعنی روحانی فقط چیزایی میگه که رای جمع کن باشه، کلید کرده به لباس شخصی ها مسخره. تو واقعا روحانی هستی؟!

  239. علی می‌گوید:

    بهترین کمک به دکتر جلیلی و هدیه هر کسی که دوسش داره به دکتر اینه که بهش رای ندیم! حیفه چنین شخصیتی.

  240. بسم هو می‌گوید:

    کسی که خیلی خوب شعار می ‏دهد،
    با شعارش چنان فریب می‏ دهد که نگو و نپرس!
    اما ببین که این آیا مرزهای شرعی را در این نوشته‏ هایش
    و در این گفته‏ هایش رعایت می‏ کند یا نه؟

    معیار ما عمل مطابق با شرع است، نه پشت هم‏ اندازی.
    خوب شعار دادن و شعار خوب دادن بدون عمل به شرع
    و داشتن ظاهری آراسته و مطابق با دستورات دین، سازندگی ندارد.
    اگر عمل مطابق شرع نباشد، از آن تعبیر به «منافق» می‏ کنند.
    در ادامه همین روایت، علی(علیه ‏السلام) می‏ گوید:
    پیغمبر اکرم(صلّی‏ الله‏ علیه ‏وآله ‏وسلّم) به من فرمود ای علی!
    «هَلَاکَ أُمَّتِی عَلَى یَدَیْ کُلِّ مُنَافِقٍ عَلِیمِ اللِّسَانِ»
    هلاکت امّت من به دست منافقی است که بداند چگونه حرف بزند.
    چون «علیم اللّسان» جامعه اسلامی را به هم می‏ ریزد.
    هلاکت امّت پیغمبر به دست منافق‏ هایی است که خوش ‏زبانند و پشتِ‏ هم اندازند.
    اینها با زبانشان دیگران را تسخیر می‏ کنند
    و مرز شرع را هم رعایت نمی‏ کنند.
    یعنی حرفشان خوب است امّا عملشان مطابق با شرع نیست..

    مرحوم آیت الله آقامجتبی تهرانی…

  241. بسم هو می‌گوید:

    واقعا که جای تبریک دارند این به اصطلاح حزب اللهی های ما که مثلا از بصیرت زیادی به خودشان اجازه می دهند که نظر و انتخاب کسی را مورد حمله قرار بدهند.
    واقعا اگر نظر آقا به جلیلی بود ک بحث همان اول تمام می شد… دیگر انتخابات چیست!
    هر کس آزاد است کسی را انتخاب کند، به کس دیگری هم ارتباط ندارد!
    واقعا ما داریم به کجا می رویم!

    سلام داداش حسین

  242. بسم هو می‌گوید:

    دلم هوای تو کرده شه خراسانی
    چه می شود که بیایم حرم به مهمانی
    دلم ز کثرت زشتی بریده آقاجان
    عنایتی که بیایم تویی که درمانی
    مرا وگریه شبی در حریم تو کافی است
    رفیق گریه ی من،گریه های طوفانی
    چه می شود که قیامت بگویم این جمله
    دلم هوای تو کرده شه خراسانی

  243. محمدرضا می‌گوید:

    حسین آقا سلام

    نظرتون درباره مناظره ها چی بود؟ حال کردی آقا سعید چقدر از گفتمان انقلاب حمایت کرد؟ اونم تکی! نکنه دلت جلیلی شده، خبر نمی دی؟ فکر کن به آقا سعید! دوست داریم!

  244. محمد می‌گوید:

    قالیباف نه به اندازه اصلاحات تنش زاست و نه به انداری بعضی ها بی صلاحیت و تجربه برای کار اجرایی
    پس رای من قالیباف…

  245. ناشناس می‌گوید:

    سلام
    برای من هم جالب بود دفاعت از قالیباف با همون قلم منحصر به فرد.
    هر کسی یه نظری داره! همیشه توی طرفدارای افراد، کسایی پیدا میشن که به افراط برن.
    کثرت بازدید از سایتتون، این واکنش افراطی رو ایجاد کرده. کسی که با یه متن از شما بخواد رایش برگرده، بهتر که برگرده.
    روی من که تاثیر نذاشت…
    یاعلی

  246. دیده بان1404 می‌گوید:

    راه دل ما باز بُود رو به جلیلی

    در پیچ زمان کج نبود کار جلیلی

    پا داد که ما ننگ حقارت نپذیریم

    هر چه که امام گفت همان است جلیلی

    تا وقتی که این باشد و باشی تو عمار

    ما هم همه همرزم تو هستیم جلیلی

    همرزمی چو شهریاری و احمدی روشن…

    در سنگر عشق و جان و میهن

    شعری از دیده بان

  247. کیمیا کیهان می‌گوید:

    یاد حرف آقا افتادم
    “من دیپلمات نیستم من یه انقلابیم”!!!!!!!
    ریاست جمهوری خیلی بیشتر از اینکه به فکر یک دید راهبردی باشه باید یه فکر توانمند عملیاتی داشته باشه برای تحقق حماسه اقتصادی امسال و شعار دهه پیشرفت و عدالت.
    ما به نظریه پردازی به عنوان تفکر دیپلماتیک نیاز مبرم نداریم اونم تا وقتی که اسناد بالادستی مثل سند چشم انداز و برنامه توسعه و … هست.
    تفکر ریاست جمهور بعدی رو باید سه راهبرد مهم به خودش معطوف کنه:
    ۱٫ شناخت درست و صحیح از اسناد برنامه ریزی شده ی قانونی
    ۲٫ تبدیل این اسناد به برنامه های قابل اجرا
    ۳٫ چگونگی نحوه اجرای برنامه برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در این اسناد

  248. محمد می‌گوید:

    آقا جان واسه چی سانسور می کنی؟؟؟؟!!!!!

  249. مفقود الاثر می‌گوید:

    سلام
    ……………………..

    رای ما یک کلام

    مقاومت والسلام

    ……………………..

    حسین حسین شعار ماست

    جلیلی افتخار ماست

    ……………………..

    یا حق

  250. حسین می‌گوید:

    وجدانا دکتر جلیلی داره در حق خودش جفا می کنه. تماشای سعید جلیلی اندوه‌باراست. تأسف خوردن است برای کسی که احتمالاً واقعاً می‌توانست –حتی در چارچوب همان باورها و عقاید خودش– کسی باشد و بشود ولی نیست و نشده است. کاش کسی به سعید جلیلی ستم نکند.

  251. زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی می‌گوید:

    دیده بان آماده باش!
    بابا درسته که آقا سعید این خصوصیات رو داره ولی به توانمندی باید نگاه کرد به همت جهادی باید نگاه کرد به پشتکار به سابقه اجرایی قوی و… باید نگاه کرد.

    آخه دادن پا که داداش دلیل نمیشه، موضوعات رو با هم قاطی نکنیم، انصافا الان به یکی نیاز داریم با برنامه اومده باشه و مردونه کار کنه، مطمئن باش اینطوری نظام محکم تر میشه نه اینکه فکر کنین صرفا اگه کسی که فقط حزب اللهی باشه میتونه بهتر کار کنه.

    نکته آخرم اینه برا محکم تر شدن نظام باید به همه اقشار با همه نوع تفکرات توجه کرد.

    زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی
    مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مددی

  252. حسن می‌گوید:

    داداش نوکرتم

    به قران حرف دل مارو زدی

    ………………….

    بخدا توی قم که بدتره

    بقران ترکوندی
    حال دادی

  253. ناشناس می‌گوید:

    بسمه تعالی
    دغدغه بنده بود که آن نوشته ها را فقط آقای قدیانی بخوانند و در کل وبلاگ قرار داده نشود چون بعضی مطالبی که مطرح شده بود بهتر است همه ندانند و بحث رضایی و پسر قالیاف مطرح نشود.اشتباها در آن متن ذکر شده بود… فقط یک نکته برای بنده جالب بود که شما اجازه نمی دهید حرف حق منتشر شود چون به نفع شما نیست و شما و کاندیدای تان زیر سوال برده می شوید در مقابل این همه چشم و دل داه…
    آقای قدیانی که اینطور بی فکر و بی مهابا تصمیم گرفته و به دیگران توهین هم می کنند.

  254. ناشناس می‌گوید:

    فقط لطف کنید آن متن نوشته را به ایمیل بنده ارسال کنید.

  255. علامت تعجب! می‌گوید:

    سلام آقا حسین

    واقعا براتون شرمنده ام که با تایید نکردن کامنتهای مخالف فکر کردید با ایجاد یک محیط یک بعدی در سایتتون مثلا بگید که ۹۹%!
    ضمنا فکر کنم آقای قالیباف وعده وعیدی واسطون دادن که این طوری دارید متعصبانه و بی بصیرتانه دنباشون می کنید

    کلام آخر، با وجود اینکه مطمئنم کامنتم تایید نمی شه ولی بهتره از سرنوشت احمدی نژاد درس بگیرید

    با تشکر علامت تعجب!

  256. یار مهربان می‌گوید:

    سلام
    یک سوال اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود میان جلیلی و قالیباف
    و همه اصلاح طلبان، هاشمی و خاتمی و…. از قالیباف حمایت کنند شما باز به قالیباف رای خواهید داد؟!

  257. سید علی رسولی از مشهد مقدس می‌گوید:

    سلام خدمت آقای قدیانی
    آقای قدیانی عزیز مطمئن باش هر کس شما را بشناسد و در واقع با نوشته هاتان آشنا باشد از ذهنیات و روحیات شنا هم آگاهی دارد. ما که شما را می شناسیم و می دانیم انشاالله سرسرخت در خط ولایت هستید پس دیگر نیازی به جواب دادن به بعضی ها که قصد انتقام گیری دارند نیست. خیلی ها این ۴ سال را صبر کردند تا امروز از اختلاف نظر حزب اللهی ها انتقام بگیرند. من و شما باید هوشیار باشیم. خواهش من این است که شما همانند گذشته ها از این امتحان سربلند بیرون بیایید. گیرم که رایتان آقای قالیباف است مگر شما موظف به توضیح درباره ی رای تان هستید؟ مشخص است که نه! اصلا گیرم دلتان می خواهد ( عشقتان می کشد) به قالیباف رای بدهید. به کسی ربط ندارد.

  258. محسن می‌گوید:

    البته از حق نگذریم آقای حداد هم خوب حرف زدن و بعد از اون آقایان ولایتی و قالیباف.
    خدا وکیلی نباید دنبال این باشیم که رای کسی رو نپذیریم. باید منطقمون رو بیان کنیم. مامان من میگه من میدونم جلیلی از همه آدم بهتریه، ولی قالیباف بیشتر به درد رییس جمهوری میخوره. من بهش گفتم با این نگاه وظیفت اینه که به قالیباف رای بدی. ولی همین من هر روز بحث می کنم و دوست دارم قانعشون کنم که آقای جلیلی چرا اصلحه.

    من میگم به نظر شما توی کار و خدمت شبانه روزی از احمدی نژاد دوره ۸۴ تا ۸۸ کسی بهتر داریم؟ اگه منصف باشیم میگیم نه. خوب حالا مشکل احمدی نژاد چی بود؟ مشکلش این بود که اعتقاد قلبی به این راه نداشت. چون به کشور به شیوه یک مهندس نگاه می کرد. جایی که به بن بست خورد گفت با آمریکا هم مذاکره می کنیم. من میگم ما تا اینجا اومدیم حیفه بریم عقب. حیفه کوتاه بیایم. احمدی نژاد اگه چهار سال دومش، راه چهار سال اول رو ادامه میداد امروز ما در آستانه ورود به شکل دهی تمدن اسلامی بودیم. ولی متاسفانه هی درجا زد و امروز دارن به اسم احمدی نژاد مدیریت انقلابی رو میزنن. ایشالله هرچی بشه خیره و خدا کمک میکنه…

  259. جمیل می‌گوید:

    با سلام
    برادر محترم و عزیزم جناب آقای قدیانی سلام
    راستش……………..

  260. ناشناس می‌گوید:

    از این که شنیدم جناب شهاب مرادى نماینده فرهنگى قالیباف هستند ارادتم صد چندان شد.
    اگر تبعیت از حضرت آقا، وجه مشترک همه اصول گرایان است، پس بیایید مانند ایشان با هم
    مهربان و مؤدب باشیم و به سلیقه و راى هم احترام بگذاریم…

  261. میرحسین می‌گوید:

    سلام

    بنده خدا حاج حسین همچین زدن تو ملاجش که دیگه نای نوشتن هم نداره ..

    هی .. خیلی دلم به حالش می سوزه .. ظاهر و باطنش مثل هم شده و صاف و پوس کنده

    بابا یه چیزی بنویس .. حداقل از احوال این روزات بگو

  262. بچه محله امام رضا (ع) می‌گوید:

    تو مناظره ی فرهنگی واقعاً آقای جلیلی گل کاشت.

  263. سیداحمد می‌گوید:

    متاسفانه هنوز دوستان متوجه نشدند ما قرار نیست فقط آدم خوب انتخاب کنیم. این را هم متوجه نشدند که آدم خوب، لزوما فقط به نامزد ما نمی گویند!!

    دوستان عزیز!

    ما می خواهیم رئیس جمهور انتخاب کنیم. یک رئیس جمهور که در کنار خوب و سرباز ولایت بودن، باید توانایی عهده داری مسئولیت اجراییِ کشور را داشته باشد.

  264. یاسین می‌گوید:

    تفتیش رای ممنوع!!

    گروه پایداری باید یاد گرفته باشه که همه حزب اللهی ها مثل اونا نیستن، و مثل اونا بی اخلاق و هتاک و بی تقوا نیستن…

  265. زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی می‌گوید:

    به این هم باید نگاه کنیم که دشمن جلو روی ماست! و تاکید حسین قدیانی هم رو اینه! واقعا نمیفهمن کسانی که فکر میکنن همه باید به یکی رای بدن، یا برا نظر مخالف خودشون ارزش قائل نیستن، به هر حال آقای عارف بکشه کنار وزنه اصلاحات تو انتخابات سنگین تر میشه، ما هم از این طرف باید دقت کنیم و انقدر پراکنده نباشیم. به وقتش باید متحد شد.

  266. مسافر 26 می‌گوید:

    جدیدا نیت سنج بعضی ها نشان داده قالیباف فقط برای کسب قدرت داره اینطور حرف میزنه!
    چند روز آخر هم که میخوان علیهش سی دی قرمز و کوفت و زهرمار پخش کنن!
    چی میشد این یه هفته زودتر تموم بشه راحت بشیم از این تخریبها و تنگ نظریها!

  267. سپهر می‌گوید:

    بنده نفهمیدم بالاخره شما به کی رای می خواین بدین!؟
    واقعا متاسفم برای کسایی که شما رو به این روز آوردن…

  268. سلام می‌گوید:

    آخرین اخبار از کناره گیری حداد و عارف ((تا روزهای دیگر)) از انتخابات حکایت دارد…

    آخرین نظرسنجی: قالیباف ۴۰ درصد تهران/ ولایتی و رضایی دوم اند و روحانی و جلیلی سوم

  269. vebgard می‌گوید:

    سلام
    نماینده فرهنگی آقای جلیلی توی برنامه ثریا ابراهیم فیاض بود. که هم ارتباط نسبتا نزدیکی با مشایی داره(به گمانم) و هم اظهارنظرهای عجیب غریبی کرده که می تونید تو ویکی پدیاش بخونید.
    طرفدارای آقای جلیلی جوابی دارن؟

  270. سید میثم می‌گوید:

    این نظر سنجی کاملا ساختگی می باشد…

  271. هادی می‌گوید:

    به یک دلیل قاطع قالیباف رئیس جمهور نخواهد شد! زیرا در این چند دوره اخیر هیچ کچلی به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم انتخاب نشده است و همه انتخاب شده گان دارای موی پرپشت بوده اند. حاضرم بدترین ها حتی اصلاح طلب ها را انتخاب کنم ولی طاس و بی مو رئیس جمهورمان نباشد! به این میگن انتخاب آگاهانه! نه غلااااااااااام!!

  272. مسافر 26 می‌گوید:

    حداد به نفع کی کنار رفته؟

  273. احمدرضا می‌گوید:

    سفیران فرهنگی روحانی و عارف!

    http://hayatkhalvat-a.blogfa.com/post/126

  274. کیمیا کیهان می‌گوید:

    این روزها از منم منم کردن های آقای قالیباف هم زیاد حرف میزنن.
    یه چیزی تو مناظره دیروز خیلی چشم گیر بود توهمون چند جمله ای که آقایان جلیلی و عارف و روحانی باهم رد و بدل میکرن کاملا منم منم کردنها مشخص شد.
    یکی میگه تو زمان من فلان کار بهتر انجام شداون یکی میگه نخیر هیچم اینطوری نیست تو زمان من بهتر بود.
    همون موقع که روحانی درباره آزادی تو سالهای ۸۲ و ۸۳ صحبت کرد و گفت الان این طوری نیست.آقای جلیلی از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع نکردن، از این دفاع کردن که نه اتفاقا تو تایم بنده خیلی آزادی بیشتر از زمان شما بوده.
    مگه خود قالی نمی تونست به روحانی بگه انقدر تو تایم شما آزادی زیاد بود که من به عنوان رییس نیروی انتظامی مجبور بودم سال ۸۲ یه سری رو از کف خیابون جمع کنم؟
    ولی از اونجایی که این جمله منم منم کردن توش داره وارد این بحث مزخرف من خوبم تو بدی برخی دوستان نشد.
    سری قبلی وقتی عارف اصولگراها رو نشونه گرفت واکنشهای آقایان حداد و ولایتی و قالیباف ستودنی بود. چراواکنش نشون دادن؟ چون جریان اصولگرا مدعی پایبندی به آرمانها و گفتمان انقلاب هست. درحالی که آقای جلیلی واکنش خاصی بروز نداد.

    اما امروز به خاطر دوربار دهن به دهن شدن سه نفر به خاطر اینکه من تو کارم موفق از تو بودم نمیدونم چرا انقدر باعث ذوق زدگی یه سری شده.

    آقای سید احمد ما کم کم داریم نگران آقای قدیانی میشیما.
    تشریف نمیارن؟

  275. مسافر 26 می‌گوید:

    در مورد ابراهیم فیاض:

    اظهارات ابراهیم فیاض درگفتگو با خبرآنلاین در باره مکتب ایرانی ودیدگاههای احمدی نژاد و مشایی : http://www.khabaronline.ir/detail/147931/

    ابراهیم فیاض: سروش ادامه مطهری بود: http://www.tabnak.ir/fa/news/244601/%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D9%81%DB%8C%D8%A7%D8%B6-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF

    تو ویکی پدیا هم یه چیزهایی نوشته بود که قابل انتشار نیست!

  276. به مسافر 26 می‌گوید:

    یک: بحثش مطرحه… فعلا معلوم نیست!

    دو: از دل گروه متناقض، مشایی بیرون نمی آید، بلکه همین الان هم در دل شان مشایی و خلقیات احمدی نژادی هست… و می بینیم که هست! تو فکر می کنی چرا این همه قالیباف را تخریب می کنند؟! چون در بیعت همین اخلاق بی اخلاق اند…

  277. سیداحمد می‌گوید:

    به زودی در قطعه ۲۶:

    “چرا حسین قدیانی رای خود را مخفی نکرد؟! چرا ناسزاها را به جان خرید؟! چرا تنزه طلبی نکرد؟!”
    “چرا حسین قدیانی به قالیباف رای می دهد؟!” “و چرا با اعتراف و با افتخار؟!”

    “آری! اگر این جماعت «حرافان فتنه” اند، همان به که تو “ساکت فتنه” باشی… حتی “ساکت جنگ” چرا که خیبری سوز داره، دود نداره…”.

    دل نوشت حسین قدیانی تقدیم به حاج باقر قالیباف

  278. سیداحمد می‌گوید:

    “چرا حسین قدیانی رای خود را مخفی نکرد؟! چرا ناسزاها را به جان خرید؟! چرا تنزه طلبی نکرد؟!”

    دکتر سلام!

    🙂
    🙂

  279. سیداحمد می‌گوید:

    امسال آغاز امامت امام رضای مهربان، همزمان شد با آغاز ولایت حضرت آقا.
    چه هم زمانیِ دلچسبی!

  280. فاطمی می‌گوید:

    شهاب مرادی
    .
    .
    .
    دوسِت داریم ما/ دوسِت داریم ما

    ***
    داش حسین قدیانی
    .
    .
    .
    سرور کل پایداری

    هم الان شبکه ۴

  281. رحمان می‌گوید:

    سوراپرایز جالب انتخابات، رای دادن داداش حسین قدیانی به قالیبافه!!

  282. بسم هو می‌گوید:

    ممنون که به یکی از سوالات من پاسخ می دهند! 🙂

    یا علی

  283. رضا می‌گوید:

    …………….

    رای من جلیلی

  284. رضا می‌گوید:

    دقیقا متوجه نمیشم مشکل شما با جبهه پایداری چیست؟

  285. محمد می‌گوید:

    پناهیان همچنین نسبت به افزایش تخریب ها و بد اخلاقی های صورت گرفته نسبت به برخی کاندیداها در فضای رسانه ای گفت:

    «حزب اللهی ها باید بدون تخریب و با بصیرت جلو بروند، تخریب آقای قالیباف شرعا و اخلاقا جایز نیست و هر حزب اللهی که قالیباف را تخریب کند معصیت کرده است!»

    دیگه چی می خواید بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

  286. مهدیه می‌گوید:

    جناب رضا!

    باید می پرسیدی که مشکل گروه، و نه جبهه پایداری با حسین قدیانی چیست که تفتیش رای می کنند داداش حسین را؟؟!!

    مگر اینها قیم حزب اللهی ها هستند؟؟!!

  287. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    نمی دونم این هایی که با قالیباف تهمت های ریز و درشت می زنن، جواب خدا رو چی می خوان بدن!!
    به نظرم ایشون خیلی آدم صاف و صادقیه و اهل ترفند زدن برای رای جمع کردن نیست؛ اگر بود مثل بعضی ها که فلان شاعر محبوب رو دیروز با خودش آورده بود مناظره، قالیباف هم شهاب مرادی رو دنبال خودش راه می نداخت!!

  288. فاطمه می‌گوید:

    من دیگه با قطعیت میگم رایم جناب اقای دکتر قالیباف
    ولی به جناب جلیلی ارادت خاص و ویژه دارم و بسیار بسیار ایشونو دوست دارم

  289. شیراز می‌گوید:

    سلام لینک شدید
    http://sajadbahrami1.blogfa.com/

  290. کیمیا کیهان می‌گوید:

    حجت الاسلام سیدمهدی اندرزگو، فرزند شهید اندرزگو:
    همه ی آقایان حاضر مشروعیت لازم را دارند. همه ی این ها با اخلاص برای انقلاب زحمت کشیده اند. پس کارآمدی نکته ی مهمی است که باید به آن توجه شود.
    آقای ولایتی خدمت گزار این انقلاب بوده اند اما مردم کارنامه ای از ایشان ندیده اند. مردم باید نتیجه ی کارها را دیده باشند. آقای حداد هم به همین صورت. “من آن قدری که با آقای جلیلی نزدیک بوده ام و با ایشان کار کرده ام، با آقای قالیباف کار نکرده ام، اما چیزی که معلوم است این است که کارآمدی آقای قالیباف اثبات شده است و من ایشان را اصلح می دانم”. آقای جلیلی خیلی انسان خوبی هستند اما آقای قالیباف، کارآمدی شان را ثابت کرده اند و در بین مردم هم محبوبیت دارند.
    ————————-
    اینم آدرسش:
    تو سایت فردا نیوز
    http://www.fardanews.com/fa/news/266666/%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%AD-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%B1%D9%82%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF

  291. ناشناس می‌گوید:

    بی وعده، بی سیاه نمایی و مطمئن/ همواره علم و حلم و صداقت برنده است…

  292. امیرحسام می‌گوید:

    به محمد و چند نفر دیگه که از قول آقای پناهیان نقل قول کردن! و به شما که منتشرش کردید!

    یعنی شما باور می کنید آقای پناهیان فقط درباره آقای قالیباف بگه تخریب، شرعا و اخلاقا جایز نیست و هر حزب اللهی که قالیباف را تخریب کند معصیت کرده است؟! یعنی تخریب بقیه کاندیداها جایزه و معصیت نیست؟! یعنی از نظر آقای پناهیان، اگه سعید جلیلی تخریب شود، شرعا و اخلاقا جایز است و مشکلی ندارد؟! اصلا جلیلی نه! تخریب آقای غرضی شرعا و اخلاقا جایز است؟!……………….

  293. sajedeh می‌گوید:

    راه دل ما باز بُود رو به جلیلی

    در پیچ زمان کج نبود کار جلیلی

    پا داد که ما ننگ حقارت نپذیریم

    هر چه که امام گفت همان است جلیلی

    تا وقتی که این باشد و باشی تو عمار

    ما هم همه همرزم تو هستیم جلیلی

    طالب زاده: رئیس جمهوری می خواهیم که ورود به دوران جدید را به خوبی فهمیده باشد.

  294. آرا.سرباز می‌گوید:

    خیلی تکاندهنده است! و ناجوانمردانه!
    با اینکه رای من دکتر جلیلیست و صادقانه بگویم علامه را نمیشناسم و البته باوجود حضرت ماه شخصا نیازی هم ندارم که بشناسم “ماه ما کامل است” و همچنان غمگین از رای شما، اما بگمانم انقدر متمدن شده ایم که با زبان سخن بگوییم نه با…

  295. sajedeh می‌گوید:

    طراوت پور: جلیلی حرص قدرت ندارد.
    سه ستون اساسی خیمه فرهنگی مناظره جلیلی را lمی توان در این بیت خلاصه کرد: به اخلاق و به ایمان و به باور / معلم گفت و مسجد گفت و مادر

  296. محبوب می‌گوید:

    اون سایت کذایی …نیوز اگه پناهیان یا هر کس دیگه حرفی بزنه که به نفع گروه افراطی پایداری باشه به عنوان یه با بصیرت حرفشو منعکس میکنه اما حالا که واقعا تخریبهای ناجوانمردانه این گروه خوارج معاصر به قالیباف از حد گذشته و صدای آقای پناهیان در اومده و هشدار داده که این تخریبها غیر شرعی و غیر اخلاقیه سایت مذکور خفه خون گرفته و حرفاشو منعکس نمیکنه!
    نمیدونم کسانی که هنوز به اخبار و تحلیل های این سایت اعتماد دارن ضریب هوشی شون زیر چنده؟؟!!!

  297. سوال می‌گوید:

    سلام دادش حسین خوب ما

    یک سوال دارم…
    ۱- آقا دل خوشی از تکنو کراتها ندارن.
    ۲- آقای قالیباف با افتخار اذعان به تکنوکراسی دارن.
    ۳- نتیجه میگیرم آقا به آقای قالیباف رای نخواهند داد.
    ۴ سوال من اینه که آیا شما توضیحی دارین که با این وجود چرا باید به آقای قالیباف رای داد؟

  298. مهدی می‌گوید:

    رای ما جلیلی ست نه جبهه پایداری….

  299. آنتی وهابی می‌گوید:

    سلام با این مطالب آپم و منتظر نظرات شما
    طنز/ ارائه قوی ترین! تحلیل در مورد انتخابات از سوی رسانه های بیگانه+ فیلم

    فیلم حمایت صریح شبکه های وهابی از اصلاح طلبان و محمدرضا عارف

    شبکه های وهابی از تحریم تا هدفمندکردن حضور در انتخابات/حمایت شبکه های وهابی از عارف+فیلم و عکس

    و…
    منتظرم

  300. محبوب می‌گوید:

    سخنگوی دولت در نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی گفت:
    هیچ وقت از احمدی نژاد نشنیده ام که بگوید “نمی گذارند، نمی شود” اصلا مدیریت احمدی نژاد به این است که هر راهی بن بست می شود یک راه دیگر باز می کند و برای همین هرگز در کوچه بن بست نمی ماند.
    ,
    ,
    منم یادم نمیاد احمدی نژاد حتی یک بار گفته باشه نمیذارن من کار کنم.
    ملت شما یادتون میاد؟
    نه! نه!
    اونی هم که دیروز میگفت سرمونو زیر آب فشار میدن و نمیذارن کارمونو بکنیم و اینا هم یکی دیگه بوده!
    سیمرغ بلورین صداقت تعلق میگیرد به ابوالمشاغل مذبذب بین الپایداریون و الدولت
    دکتر غلامحسین الهام
    بزن اون دس قشنگه رو!!!!!!!

  301. مسافر 26 می‌گوید:

    پاسخی به اشکال تکنوکرات بودن قالیباف:

    http://www.hejran92.parsiblog.ir/

  302. مسافر 26 می‌گوید:

    آقای پناهیان: «آقا هم به بحث اجرا و هم مسائل اقتصادی و هم بحث مقاومت تاکید دارند. البته ایشان در حرم حضرت امام اولویت اول کشور را اقتصاد برشمردند. برداشت ها در این زمینه ممکن است متفاوت باشد.»

  303. مورخ می‌گوید:

    جناب سئوال!

    این چه طرز استدلال و سئوال است؟! بر همین مبنا یکی دیگر نیز می تواند بگوید؛

    ۱: آقا دل خوشی از مثلا مومنین و مثلا حزب اللهی های حادثه ۲۲ بهمن قم ندارند.

    ۲: این تندروها با دست فرمان گروه پایداری این کارها را می کنند.

    ۳: رای پایداری و علامه مصباح، از لنکرانی به جلیلی چزخید.

    در نتیجه، رای رهبر هر که باشد، هم رای اینها نیست!!
    ………………………………………………

    واقعا امثال شما را باید به کمی فهم و اندکی شعور دعوت کرد، نه بصیرت!! شما به بصیرت نمی رسید………

  304. حسین پورمعیری می‌گوید:

    حسین جان سلام
    نمی دونم یادته منو یا نه اما چندباری تو نمایشگاه کتاب و قرآن با هم بحث کرده بودیم.
    بگذریم… وقتی از بعضی از دوستان شنیدم که رفتی طرف قالیباف تعجب کردم از این باب که از ۸۸ تا ۹۲ چه گذشته بر تو که به قالیباف رسیدی. البته با شناختی که ازت دارم میدونم قطعا دلیلی برای این انتخاب داری که یا به سفرت با دکتر مربوطه یا به …
    دوست دارم بدونم نظرتو…
    البته اگه دوست داشتی …
    در ضمن ماهم که با قالیباف نیستیم اما قطعا با حملات به تو مخالفیم … زنده باد مخالف من …
    منتظرتم.
    یاعلی

  305. کیمیا کیهان می‌گوید:

    بی صبرانه منتظر متن جدید هستیم…

  306. کیمیا کیهان می‌گوید:

    در مناظره فرهنگی نمایندگان قالیباف و رضایی مطرح شد: (وقتی نماینده ی یک کاندیدا، کاندیدای خودش رو خراب میکنه)
    گیل‌آبادی، نماینده رضایی: از سند چشم انداز فرهنگی چیز مفید در نمی‌آید!!!!
    اونوقت من نمی دونم چرا خود آقای رضایی آنقدر به سند چشم انداز علاقه دارن و ازش توی حرفهاشون استفاده می کنن. البته شاید چون تو سند چشم انداز فرهنگی- که یه قسمتی از سند چشم انداز ۲۰ ساله هست- درباره اقتصاد صحبت نشده خوب نیست.
    مگه بخشی از سازو کار سند چشم انداز ۲۰ ساله رو مجمع تشخیص روش کار نکرده؟!
    یعنی توی مجمع تشخیص که خود آقای رضایی هم ذبیرش هست نتونستن چیز مفیدی در بخش فرهنگ توش بگنجونن؟!

  307. برف و آفتاب می‌گوید:

    کیمیا کیهان؛
    شاید بنده خدا منظورش این بوده که سند چشم انداز به صورت کلی نوشته شده و کاربردی نیست!

  308. سیداحمد می‌گوید:

    عید مبعث آقا رسول الله بر اهالی قطعه مقدس ۲۶ مبارک باد!

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…

    “مبعث از نگاه داداش حسین/ ۱۱ سال پیش ” تا ساعاتی دیگر در وبلاگ قطعه ۲۶

  309. دلبسته مولای خراسانی می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خدا قوت و برکت به فکر و سخنت بده انشاالله.
    متنت قشنگ بود.
    ولی چند تا نکته برام مبهم بود.
    ۱) چرا از اینکه آقای جلیلی به احمدی نژاد رای نداد خوشحال شدید. (و با تعبیر بهترین هدیه ازش یاد کردید؟)

    ۲) چرا آقای قالیباف را بهتر از آقای جلیلی می دانید؟ (چون صحبت اونهایی که جلیلی رو اصلح می دونند شنیدم. صحبت های شما رو هم دوست دارم بشنوم)
    ممنون میشم اگه روشنم کنی…
    یاعلی

  310. حسین می‌گوید:

    این لینک مخصوص فوق بصیرت هاست!!
    http://www.aparat.com/v/N8oxK

  311. حسین می‌گوید:

    در ضمن حسین جان به نظرم خطر روحانی خیلی جدیه و باید منتظر باشیم قالیباف و روحانی دور دوم با هم رقابت کنند

  312. مسافر 26 می‌گوید:

    به نظر من اینکه بعضی دوستان “مومن و حزب اللهی” طرفدار قالیباف نیستن جای سجده شکر داره والا آبرو برای قالیباف نمی گذاشتن و چون به دفع حداکثری علاقه ویژه دارند (در عمل ها نه حرف!) مطمئنا موجب دلزده شدن مردم از قالیباف می شدند!

  313. کیمیا کیهان می‌گوید:

    والا انقدر که یه سری- البته از روی ارادت نه زیر سوال بردن- از آقای قدیانی میخوان درباره چرایی رایشون به قالیباف توضیح بدن از خود کاندیداهای محترم ریاست جمهوری درباره چرایی حضورشون توی انتخابات سوال نمیکنن!!!!!! واقعا چرا؟؟؟؟

  314. سیداحمد می‌گوید:

    رفقا؛

    ساعت ۲۰:۱۰ مستند اول حاج باقر را از دست ندهید!

  315. زهرا می‌گوید:

    آقای سید احمد بر اساس چه معیاری می گید آقای جلیلی توانایی عهده داری مسئولیت اجراییِ کشور را ندارد؟ ممنون می شم جواب بدید.. چرا به خیلی از سوال ها کسی جواب نمی ده؟؟

  316. سیداحمد می‌گوید:

    خانم زهرا؛

    این حالا نظر ماست، که می تواند درست یا نادرست باشد.
    چه لزومی به کش دادن این مباحث است؟! حتم کنید که تا روز قیامت هم با یکدیگر بحث کنیم، بی فایده است. ما به اندازه کافی نظر خود را گفته ایم و شما و دوستان نیز. پس تلاش برای تغییر رای یکدیگر و جر و بحث بیش از این، لطفی ندارد.

    شما اگر فکر می کنید سعید جلیلی توان مدیریت، نیز مدیریت اجرایی دارد، حتما به او رای بدهید. تمام!!

  317. حسین می‌گوید:

    حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در انتقاد به کسانی که اشاره به بی تجربگی سعید جلیلی دارند فرمودند: قیمت هندوانه سربسته بیش از سفید و کال است!
    این است دفاع شاگرد علامه و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از نامزد مورد نظر.
    وی همچنین با تقدیر از گفتمان مقاومت جلیلی، دکتر قالیباف را که معتقد است باید اکنون مقوله پیشرفت را در دستور کار قرار داد، متهم می کند و می گوید: این همان تفکر تکنوکراتی کارگزارانی است و نمی‌خواهیم دوباره آن تفکر که عدالت را قربانی کرد دوباره بر کشور حاکم شود.

    کسی نیست به اینا بگه که آخه همین شما هستید که معنای مقاومت و عزت را سخیف می کنید همانطور که این بلا را سر مفهوم عدالت آوردید. انگار الان نوبت تهی کردن معنای مقاومت و عزت است.
    مقاومت که از توی شکم چند تا شعار در نمیاد راه داره راهکرد لازم داره و به قولی از مجرای کمیل کار حاصل میشه.
    الان داروخانه های ما بسیاری داروها را ندارد، مادر مریض، پدر مریض، بچه مریض دارو ندارد. آن مرد با خنده اسمش را گذاشته است مقاومت. اسمش را گذاشته است عزت. شرمندگی یک پدر را در بیماری بچه اش نمی بیند، اسمش را گذاشته است مقاومت. سوختن یک مادر را در آب شدن بچه اش به خاطر نبود دارو نمی بیند، اسمش را گذاشته است مقاومت. بی لیاقتی و بی عرضه بودن و ناتوانی دیپلماسی اش را با یک کلمه تهی توجیه می کند.

    چین و هند پولها را برداشته اند. قبلا فقط آمریکا بود که پول ما را بلوکه کرده بود. الان همه برای ما شاخ شده اند. طلای سیاه ما را می برند و به ما می خندند و بهمان دست بالا جنس بنجل بدهند. اسم این را گذاشته اند مقاومت. در برابر زورگویی ها سکوت می کنند و سکوت می کنند اسمش را گذاشته اند مقاومت.

    مقاومت به معنای بی عرضه بودن نیست. مقاومت یعنی بازپس گیری خرمشهر. یعنی فتح فاو. نه تحریم دارو. نه تحریم پل. نه تحریم همه چیز. نه هر روز تهدید و تهدید و تهدید.

  318. حسین می‌گوید:

    می‌گویند جلیلی کلی حرف و ایده دارد. گیرم که دارد. وقتی کسی تمام صحبت‌اش حرف از مشتقات زبان و لفاظی ظرفیت و فرصت و تهدید است (یعنی واژگانی که احتمالاً در همین دوره‌ی وزارت خارجه نقل محفل و لقلقه‌ی زبان طوطی‌وارشان بوده)، یعنی از لحاظ فکر برنامه ریزانه مشکل دارد یا اصلاً توانایی تبیین و صورت‌بندی ندارد. ایشان کی و کجا قرار بود اصل حرف‌اش را بالاخره بزند؟ در همین فرصت‌ها دیگر. از ظرفیت مناظره هم استفاده نکرد و همان را به بدترین وجهی سوزاند (فرض می‌کنیم واقعاً حرف درست و حسابی‌ داشته باشد). شاعر می‌فرماید که: وصال دولت بیدار ترسمت ندهند | که خفته‌ای تو در آغوش بخت خواب‌زده.

    قصه‌ی آن عاشقی است که با معشوق‌اش قرار ملاقات گذاشت و سر ساعت مقرر خواب‌اش در ربود. معشوق رسید و گردویی چند به دامان‌اش ریخت و رفت. یعنی که هنوز طفلی. برو گردوبازی‌ات را بکن. حالا حکایت سعید جلیلی است.

  319. سیداحمد می‌گوید:

    حسین!

    دیگه شما هم بی خیال! شما هم اگر فکر می کنی جلیلی، این کاره نیست، می توانی خیلی راحت به ایشان رای ندهی. نیازی به این حرف ها نیست.

  320. احمدرضا می‌گوید:

    عالی بود. مستند رو میگم؛ ۳۰۰ ساعت مدیریت بحران. روی رزمنده ها رو سفید کردی حاج باقر

  321. در عطش عدالت مهدوی می‌گوید:

    یه حسی بهم میگه این حسین خود حسین قدیانیه!!!!

  322. در عطش عدالت مهدوی می‌گوید:

    چه عجب ما هم تایید شدیم! بابا صلوات

  323. مهدی. ردانی پور می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    مستند دکتر قالیباف عالی بود. به نظرم تا الان بهترین مستند تبلیغاتی بود. ماشاء الله چقدر توانا و توانمند است شهردار. صحنه سیل مترو واقعا تکان دهنده بود.

  324. سعید می‌گوید:

    خیلی جالب شده جو!
    اگر به کاندیدای اصلح از منظر جبهه رای ندی انگ بی دینی، بی ولایتی، بی بصیرتی، بی….
    نمی دونم حاج حسین!

    واقعا دمت گرم…

  325. مهدی. ردانی پور می‌گوید:

    و چقدر جالب است که دکتر قالیباف هم خلبان اند و هم غواص. از هر انگشت شان یک هنر می بارد 🙂

    صحنه جنگ را داشتید بچه ها؟

  326. احمدرضا می‌گوید:

    در عطش عدالت مهدوی؛

    چه حس قوی ای داری!
    اگه گفتی اسم من چیه!!!

  327. کیمیا کیهان می‌گوید:

    حل بحران بیشتر از مقاومت، مدیریت میخواد؛ مدیریتی بر پایه مقاومت برنامه ریزی شده.
    ایراد نداره برای یه عملیات یک سال وقت صرف بشه یک سالی که لحظه لحظه اش رو صرف برنامه ریزی کنیم اما با یه مدیریت منسجم میتونیم در عرض ۱۵ دقیقه به اهداف از پیش تعیین شده ی عملیات برسیم اونم فقط با یک شهید یعنی “با کمترین خسارت”.
    نه اینکه کاری کنیم که اعتماد مردم رو بشکنیم…. “اعتماد مردم رو شکستیم!!!! “خیلی دلهره آور رو نارحت کننده است. اعتماد رو از مردم یک جامعه بگیریم از اون جامعه دیگه چی میمونه؟ نه اینکه وضعی رو به وجود بیاریم که مردی که پشت خاکریزها جلوی دشمن مقاومت کرد، سر خم نکرد و نشکست الان شرمنده‌ی خواسته های به حق خانواده اش بشه. خدایا ما چیکار کردیم با این مردم؟مردمی که من شک ندارم هر روز صبح که خورشید سرشو به طرف اونها میچرخونه قبل از ملت هر منطقه ی دیگه ای تو دنیا خدا نگاهش به ما میفته. نگاهش به ما نباشه به کی باشه؟ به عربستان جهودی، مهد تمدن اسلامی؟ به دبی امارات، مهد پیشرفت مادی؟ به قطر، مهد پیشرفت صنایع نفتی؟ به ترکیه، مهد پیشرفت سیاسی؟ به اروپای حیله گر و امریکای همیشه طلبکار از مردم دنیا یا افریقای همیشه در حال جنگ؟ از کل دنیا مگه چیزی جز ایران مونده؟
    به قول حضرت آقا: سید ما مولای ما تو دعا کن برای ما صاحب این کشور تویی.
    صاحبش امام زمانه…. خدایا کمک کن به این مردمی که تشنه محبت هستن نه تبلیغ، بیشتر ازاین ظلم نشه.
    ————————
    با تیکه ی آژانس شیشه ای هم کلی کیف کردم

  328. کیمیا کیهان می‌گوید:

    اولین بی تقوایی یه نفر اینه که یه کاری رو نتونه انجام بده بیاد بگه نه میتونم انجام بدم!!!!!!

  329. مسافر 26 می‌گوید:

    مستند قالیباف عااااااالی و دلنشین بود…
    خدا خیرشون بده

  330. قطره می‌گوید:

    حسین قدیانی: چند جای فیلم، خیلی درشت گویی و تبلیغ منفی بود. اونجایی که سعید، چفیه اش را به ملت داد مثلا! بعضی کارا قشنگی اش به اینه که فقط مال یکی باشه و مال یه نفر بمونه. یا اواخر فیلم، اونجا که دختره داشت سعید رو به قرآن قسم می داد که یار رهبر باقی بمونه، به دلم نچسبید! یا همه اونجاهایی که علی باقری داشت حرف می زد کلا زائد بود و زیاد!! یا اون ورود ممنوع هم که… بماند!! نکته منفی بزرگ فیلم این بود که اصلا معلوم نکرد مدیریت سعید جلیلی و نقشه و برنامه اش برای حل مشکلات اقتصادی همین مردم دریا و کویر و… چیست؟! مذاکره یک چیز است، این چیزها مسئله و نکته دیگر

    موافقم شدیدا

  331. قطره می‌گوید:

    خیلی خوشحال شدم از نظراتتون

    و مطمئن شدم که واقعا با بصیرت هستید و مو رو از ماست می کشید.

    واقعا عالی هستید.

  332. فلا تفشلو... می‌گوید:

    من قالیباف رو دوست دارم و به پایداری معترضم و رأیم به جلیلی هم بر اساس فکر و علم و در نظر گرفتن مصلحت انقلاب و کشوره.
    همون طورم که هنوز از احمدی نژاد به خاطر ۶ سال یا ۴ سال فعالیت گستردش به نفع نظام و مردم، قدر دانم، به داداش حسین هم برای ۴ سال زندگی کردن با متن هاش مدیونم.

  333. علی می‌گوید:

    رای ما ولایی، مدبر، مدیر، مجاهد، دکتر محمدباقر قالیباف

  334. بهشتی یکی بود!! می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    من الان به سخنان دکتر صفار هرندی در شبکه دو گوش می دادم، اصلا واضح بود که رای ایشان آقای قالیباف است به خصوص از آخر برنامه.

  335. چشم ها می‌گوید:

    سلام …
    من از نسل آب و آیینه از نسل ایرانم مثل همه بچه های این سرزمین
    من جنگ رو ندیدم ولی شنیدم ولی شنیدن کی بود مانند دیدن
    من قراره برای بار اول قدم بزارم تو خط مقدم قراره برای بار اول توی انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم قراره با همه ی شما هم کیشان و هم وطنام تو یه صف دفاع کنم از همه باورهام
    آقای قدیانی از شما می خوام که راهنمایی کنید رای اولی هایی مثل من رو
    من بین کاندیدای مورد نظر شما و آقای جلیلی هنوز تو تردید هستم
    لطفا کمی بی پروا تر صحبت کنید اگه باور دارید که حق باید انتخاب شود لطفا حق رو بی پروا معرفی کنید تا آدم هایی مثل من با اطمینان قدم در این راه بزارن
    با سپاس

  336. گمنام می‌گوید:

    چشم ها جان:
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است، بقیه اش دیگه اضافاته…

    متنهای چند وقت اخیر حسین قدیانی رو بخون همه دلایل رو گفته

  337. گمنام می‌گوید:

    من قبلا با اسم حسین کامنت میزاشتم اما دیدم یه بنده خدای دیگه هم با این اسم پیام میزاره و یه خورده تند میره. این شد که گمنام شدیم

  338. آخرش مهاجر می‌گوید:

    وجدانا
    یه سوال از حسین قدیانی…

  339. میعاد می‌گوید:

    سید جان
    متن داداش حسین برا امشب میرسه؟ اگه واسه فرداس بگو تا بگیریم بخوابیم الکی معطل نشیم!

  340. کیمیا کیهان می‌گوید:

    از این به کار گیری تکنیک نصیحت پذیری هم خیلی خوشم اومد: نصیحت های اون مادر شهیدی که توی سفر به گیلان قالیباف اتفاق افتاده بود.
    یه جورایی هم، نه از حضرت آقا مایه گذاشت نه از خودش، از اتفاقاتی که افتاده استفاده کرد نه از اتفاقاتی که هست و توی زندگی خصوصی خیلیها میتونه وجود داشته باشه. بحث ساده زیستی که یه جورایی یه کلیشه ی ژورنالیستی هست رو وسط نکشید.(البته نمیخوام با این حرفم ساده زیستی که در همه جوامع و اعصار ستودنی هست رو زیر سوال ببرم)
    وقتشه یه کاری بکنیم که خیلی بیشتر از مقاومت کردن نمود داشته باشه که بتونیم به قول آقا هروقت اراده کردیم در چاه های نفت رو ببندیم. با مقاوت محض و بی برنامه نه تنها هیچ در چاهی بسته نمیشه بلکه ممکنه در هزارتا بدبختی دیگه هم باز بشه.
    تا الان غربیها ما رو تحریم میکردن با مدیریت جهادی و به کار گرفتن نیروهای متخصص کشور میتونیم هم غربیها رو تهدید کنیم هم تحریم
    واقعا به جز “کار کار کار” مگه میتونیم غربی هار و جور دیگه ای تحریم کنیم که اونها از مقاومت کردن ما خسته بشن نه اینکه با سوء مدیریت این فکر ور بندازیم تو سر یه عده از مردم که مشکلاتمون از مقاومته و سازش کنیم همه چی حل میشه.
    مستند:
    -با امریکا این جوری بشیم- دستهای گره شده به هم یعنی رابطمون رو با امریکا خوب کنیم-!!!
    – وضع مملکت از بی عرضگی ماهاست ربطی به این طوری شدن- داشتن رابطه حسنه با امریکا- نداره
    زنده باد قالیباف

  341. !!! می‌گوید:

    این هفته زودتر تموم شه خدا…
    روحانی روح و روان منو به هم ریخته، یه نفر چه قدر میتونه چرت و پرت بگه آخه؟؟؟!!! گیر داده سرمایه های مملکت رو انداختیم دور، ما انداختیم دور یا خودش دوست داره با بچه ها بره دور! پیک نیک!!!

  342. !!! می‌گوید:

    فیلم حداد هم خیلی خوب بود.
    فیلم قالیباف منو یاد فیلم احمدی نژاد تو سال ۸۴ انداخت، یعنی بیشتر قسمت هایی که تو ون نشسته بود و صحبت می کرد…خوب بود کلا فیلمش، ولی فیلم حداد بهتر بود…
    اینکه اعضای ائتلاف میخوان باشن و آخر تبلیغات دوتاشون برن به نظر من اصلا بد نیست، ببینید الآن تو مناظره ها و فیلم ها هرکدوم یه حرفایی میزنن که خیلی خوبه و حرف همه شونه، خب حیف بود از این تایمی که صدا و سیما دراختیار میذاره استفاده نمی کردن.

  343. !!! می‌گوید:

    بخشی از مستند آقای قالیباف که “کیمیا کیهان” هم تو کامنتشون گفتن…رابطه با آمریکا و اینا، واقعا عالی بود، من بیشتر از همه از اون قسمتش خوشم اومد…
    این قسمت رو برای روحانی ده هزار بار بذارن، شاید یه چیزی بفهمه بالاخره.

  344. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    بنده هم به نوبه خودم از فیلم دکتر قالیباف عزیز اعلام رضایت می کنم!!

  345. آراء خاموش می‌گوید:

    میانگین نتایج معتبرترین مراکز نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تا تاریخ ۱۷/۳/۱۳۹۲
    بدین شرح است:
    ۱ – حسن روحانی ۳۴٫۷۷ %
    ۲ – محمدرضا عارف ۲۰٫۲۶ %
    ۳ – محسن رضایی ۱۲٫۹۱ %
    ۴ – محمدباقر قالیباف ۱۲٫۶۶ %
    ۵ – سعید جلیلی ۱۱٫۴۴ %
    ۶ – علی اکبر ولایتی ۳٫۷۸ %
    ۷ – سید محمد غرضی ۲٫۴۶ %
    ۸ – غلامعلی حدادعادل ۰٫۸۷ %

    جهت مشاهده به پایگاههای نظرسنجی زیر مراجعه فرمائید.
    http://www.ENTEKHAB.ir
    http://www.FARARU.com
    http://www.PARSINE.com
    http://www.ENTEKHABESHOMA.ir
    http://www.IE92.ir

  346. سیداحمد می‌گوید:

    با این سر درد شدیدی که دارم، مردم از خنده با این کامنت “آراء خاموش”!
    از کجا آوردید این را؟ جامعه آماری اش کجاست؟! محله نیاوران؟! یا توریست های دره معدن؟؟!!

  347. کیمیا کیهان می‌گوید:

    اگر جناب روحانی انقدر محبوب تشریف دارن چرا وقتی سفر میرن استقبال کننده ها به زور به ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر میرسن؟
    ماجرای کانون بازنشستگان که خییییییلی جالب بود. (دوست پدرم توی هیئت اجرایی کانون بازنشستگان کشوری عضوه) آقایون اونجا جلسه داشتن یهو با حضور روحانی بدون اطلاع قبلی مستفیض میشن. مثل این میمونه که چندنفر یه جا ایستاده باشن شما بری سوک سوک کنی.
    رویکرد دوتا از سایت های معرفی شده هم که کاملا مشخصه. خیلی تعجب نکردم

  348. شیدا می‌گوید:

    توریست هاى دره معدن! عالى بود، مردم از خنده!!

  349. زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی می‌گوید:

    کلا این اصلاح طلبان هر کی رو معرفی میکنن، نیومده میگن یارو حتما اوله، هاشمی هنو نیومده، شده بود رئیس جمهور دوره بعد! بابا صد رحمت به اونایی که بعد از مصرف میرن تو فضا! اینا دیگه تو چه فضایی سیر میکنن الله اعلم!
    به هر حال برا حسن روحانی دیگه بیخیال شید(میدونییییییید ک………………….ه)!!!!!!!!!!

  350. اصولگرا می‌گوید:

    توریست هاى دره معدن! عالى بود، مردم از خنده!!
    با این که سوتی قرن بود، ولی خداییش من اونروز دلم براش سوخت، گفتم نامردیه این جوری کنفت بشه. ولی وقتی دیدم گفت اصغر فرهادی. گفتم خدایا بنازم حکمتت را که خودت میدونی کدوم عکس به کی بیفته.

  351. اصولگرا می‌گوید:

    حاج باقر همچنان پیشتاز.
    http://bashgah.tebyan.net/newindex.aspx?pid=247765

  352. آراء خاموش می‌گوید:

    منتظر ائتلاف روحانی و عارف باشید. ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم. خداحافظ.

  353. سعید می‌گوید:

    حسین جان

    خودت هم میدانی هنوز جنس احمدی نژاد با همه اینان متفاوت است

    دلیل سکوت این روزهایش هم بر گمانم این است: تا خودی و بیخودی و نخودی بهار را خزان نکنند.

    او خوب است که هنوز پس از ۸ سال در واپسین لحظه های دولتش، رهبرش در حرم امام از او دفاع می کند.

    ای کاش از سفرت با او برایمان بنویسی

  354. هادی قم می‌گوید:

    سلام

    پشت دیوار جماران نشسته بود داشت با بهشتی حرف می زد.
    مردم آنطرف دیوار شعار می دادند: روح منی خمینی، بت شکنی خمینی
    گفت: می شنوی؟… اگر همه اینهایی که که می گویند؛ درود بر خمینی، شعار بدهند مرگ بر… باز هم، راه من همین است که است.

    داداش بچه بسیجی های ۸۴! برادرانه می گوییم؛ اگر از تعریف های آن روز این کامنت ها و اس ام اس ها، غرّه نمی شدی، حالا هم از فحش های شان انقدر بی تاب نمی شدی که مجبور شوی زخم بزنی به بچه بسیجی هایی که هنوز هشتاد و چهاری مانده اند و زمان ما را با خود برده است!

    من به سعید جلیلی رای می دهم و لاغیر… و لاغیر
    رئیس جمهور جهادی، رئیس جمهوری است که با حماسه سیاسی مردم انقلابی رو ی کار بیاید، نه با حماسه اقتصادی حزب ها و نهادها و ارگان ها

  355. علی قم می‌گوید:

    سردار قالیباف شهردار محترم تهران انسان مؤمن انقلابی و شریفی اند و مورد احترام اینجانب،
    اما به نظر بنده رئیس جمهور باید بیشتر گفتمانی باشد، لااقل گفتمان فهم باشد، برای دنیا حرف برای گفتن داشته باشد، دنیا به رئیس جمهور ایران به عنوان نماینده تفکر شیعی انقلابی نگاه می کنند، برای چنین جایگاهی آقای جلیلی مناسب تر به نظر می رسد. برای آقای قالیباف وزارت زیبنده تر است تا ریاست جمهوری.
    ضمناً با این شیوه مخالفم که دایره ی انقلابیون را آنقدر محدود کنیم که فقط ما و حزب ما در آن جا بگیرند (آن هم با کج فهمی از تفکر انقلابی). در این انتخابات رقابت درون گفتمانی و بین کاندیداهای انقلابی با سلایق مختلف است.

  356. دلخون می‌گوید:

    عجب که کامنتامون تایید نمیشه…
    آقای قدیانی یه چیزی به سید احمد بگین…

  357. قطعه ۴۴ می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت داداش حسین
    نظرتون در مورد مناظره سوم چیست؟ آیا هنوز هم گزینه شما بعد از این مناظره قالیباف است؟ آیا برتری جلیلی در این عرصه و حتی حداد عادل در مبانی انقلاب به وضوح دیده نشد؟ واقعا جلیلی عالی بود. واقعا معلومه برای جذب رای صحبت نمیکنه. و نیتش اسلام و انقلاب است.

  358. مسعود می‌گوید:

    سلام
    من دارم به شما فقط نقد می کنم جناب آقای قدیانی
    از اون زمانی که به بهونه ی عدم مجازات سران فته اونطوری به رییس قوه قضاییه توهین کردی
    دیگه علاقه ای به مطالبت ندارم
    شما سردمدار تندروی بودید. چطور به بعضی حزب اللهی ها ایراد می گیرید؟!

  359. منصف می‌گوید:

    این که شما مبدا همه این تخریب ها را گذاشتی بر یک خبر تکذیب شده جالبه!!!

  360. منصف می‌گوید:

    تازه فهمیدم چرا بچه هیاتی های تهران و مداح های مشهور این طور دنبال حاج باقر هستند!
    می گن چند هزار نفر از آقایون را در شهرداری استخدام کرده؛
    خدا قبول کنه!

  361. نجوا می‌گوید:

    سلام……

    تنت سلامت داداش…

  362. مسعود می‌گوید:

    باز هم اظهار تاسف می کنم…

  363. علی می‌گوید:

    نمی دونم حافظه شما هنوز اون روزها رو لود می کنه یا نه، اما کسای دیگه ای هم بودن سال ۸۴ مثل لاریجانی! حالا شما از موضع برای متنت به هر نحو ممکن می خوای استفاده کنی، یه مسئله دیگه است…

  364. حسین می‌گوید:

    واقعا این برادری که شما نمی خوای بهش رای بدی تا حالا چه سابقه مدیریتی داشته؟؟؟
    آدم شاخ در میاره!

  365. سردرگم می‌گوید:

    با سلام خدمت آقاى قدیانى عزیز؛
    با اینکه یه هفته مونده به انتخابات من هنوز بین جلیلی و قالیباف شک دارم. البته باید اینو بگم که نظرم روی قالیباف بود ولی بعد از مناظره سوم خیلی تو شک افتادم. ایشون حتی یه کلمه هم از دفاع از انقلاب و اسلام و دین و… حرفی نگفتن و من نظر ایشون رو درباره ولایت فقیه نمی دونم. حتی روحانی هم از لازمه تبعیت از ولی فقیه حرف زد، هر چند ریاکارانه ولی ایشون تو این مدت تبلیغات هیچی نگفتن که ما لااقل دیدگاه ایشون رو در رابطه با این موضوع بدونیم و فقط از کارای قبلی خودشون دفاع کردن در نیروی انتظامی و شهرداری و این نشون میده که ایشون دغدغه دینو نداره و آدم ارزشی نیستن و صرفا یه مدیر کارامد هستن.
    از طرفی هم جلیلی رو به عنوان یه مدیر توانمند قبول ندارم؛ واقعا موندم چکار کنم؟ ولی شما که اینقدر از آقای قالیباف دفاع می کنید حتما دلیل موجهی برای این کارتون دارید. خواهش می کنم این دلایل رو برای ما هرچه سریعتر توضیح بدین که کمی روشن بشیم.

  366. سردرگم می‌گوید:

    منتظر دفاع جانانه و منطقی شما از آقای قالیباف هستم طوریکه رای های خاکستری و خاموش رو هم جذب کنه حاج حسین عزیز

  367. سردرگم می‌گوید:

    ببخشید کامنتمو باید کامل کنم. ما تو این چند روز تبلیغات شاهد اظهار نظرهای جلیلی در مورد مسائل اعتقادی مثل گفتمان انقلاب اسلامی اسلام ناب ولایت مطلقه فقیه و… بودیم و این در حالی هست که قالیباف به این موضوعات نمی پردازه و نظراتشو نمیگه و این باعث میشه که آدم شک کنه که خدای نکرده نکنه ایشون با این مسائل مشکل داشته باشه و من فکر می کنم عدم حمایت ایشون از طرف شخصیتهایی مثل آقای پناهیان یا سایر عزیزان همین مشکل داشتن تو مسائل اعتقادی باشه…
    اگه غیر از اینه لطفا جواب بدید؛ بی صبرانه منتظر جوابتون هستم!
    یا حق

  368. مصطفی گرجی می‌گوید:

    همه دیدند که جلیلی و حداد چطور تو مناظره از انقلاب دفاع کردند و از خود چیزی نگفتند. اما منیّت و تعریف از خود را در گفتار ولایتی و رضایی دیدیم.
    قهرمان مناظره جلیلی و حداد
    رای ما جلیلی

  369. ناشناس می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی. من سال ۸۸ خیلی از نوشته های شما رو خوندم. چند وقت پیش کتاب نه ده شما رو خوندم و خیلی از خاطرات اون سال برام زنده شد. اما مگر این خود شما نبودید که در اون مقطع بارها به قالیباف انتقاد کردید؟ مگر شما نبودید که گفتید کار خدا بوده که با وجود اون همه شن و ماسه های گذاشته شده کنار خیابون اون سال در تهران برف نیومد چون خدا اجازه نمیده کسی از نعماتش استفادۀ ابزاری کنه؟ مگر شما نبودید که خطاب به قالیباف گفتید بابت کارهای عمرانیش دستشو می بوسید اما بد نیست هر از چند گاهی دفاعی هم از ولایت بکنه؟!! شما نبودید که معتقد بودید قالیباف تونل توحید رو چسبیده و تنگۀ احد رو رها کرده؟!!! الآن در این مقطع اتفاقات جدیدی افتاده که دیگه معتقد باشیم پای قالیباف در ولایتمداری لنگ نمی زنه؟!!!

  370. دوراهی می‌گوید:

    منم با “سردرگم” موافقم؛
    خدا نور حق را در دل ما قرار دهد و به سمت حق هدایت کند…

  371. پارسا می‌گوید:

    سلام. قدیانی عزیز! فقط می توانم این را بگویم حرف خیلی ها را زده ایی!
    ما هم آقای جلیلی را دوست داریم ولی به زعم هوادارانشان رای ندادن به ایشان گناهی است بس بزرگ…
    ممنون و دوستت دارم…

  372. ناحق می‌گوید:

    هر چند ما اهل کامنت دادن نیستیم ولی لازم بود بگیم؛
    امسال حضرت آقا تذکر قابل تأملی دادند:

    http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=22710#170614

  373. مرضیه می‌گوید:

    با سلام خدمت شما برادر گرامی؛
    نظر شما برای انتخاب فرد اصلح محترم است.
    خواستم تذکر بدم کاش درباره عکسی که گذاشتید توضیح مختصری می دادید چرا که در نگاه اول متعجب، متاثرو متاسف شدم و البته متوجه نشدم این عکس مربوط به انتخابات امسال است یا سال های گذشته. ضمن اینکه با خواندن کامنت ها متوجه شدم برخی دیگر از دوستان هم مانند من سردرگمند. و ندانسته گروه یا حزبی را مسئول معرفی و متهم کرده اند. امیدوارم جنابعالی به عنوان مدیر سایت ابهام زدایی فرمایید. با تشکر

  374. نرگس می‌گوید:

    سلام؛
    من یک حزب اللهی ام…
    عاشق خدا و ائمه اطهارم…
    عاشق نظام و حضرت آقام…
    و…
    می خوام به قالیباف رای بدم…

  375. reza shaeri می‌گوید:

    سلااااام بر دوست اهل قلم و با ذوق!
    نفست حق
    قلمت حق
    انشاءالله…

  376. saman می‌گوید:

    گزارش مراسم رونمایی از کتاب سال سی اولین روزنگار مصور ایران پس از انقلاب اسلامی
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=20&lid=7837

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.