گزینه‌ها پوسید روی میز

این اوباما بچه بود، یادش نمی‌آید؛

از بهمن ۵۷، سی و پنج سال است که براساس آنچه رؤسای جمهور آمریکا منقول می‌دارند، هفته بعد قرار است انقلاب اسلامی سقوط کند! به خدا این گزینه نظامی، پوسید روی میز رؤسای جمهور آمریکا!

آمریکا یک رئیس‌جمهور داشت به نام «ریگان» که می‌خواست ریشه ملت ایران را از طریق خلیج و با ناوهای دریایی خشک کند! آن روزها مردم، این شعار را سر دست گرفتند؛

«خلیج فارس ایران، محل دفن ریگان».

ما آن روزها بچه بودیم اما نوگل بهار نبودیم! ظریف نبودیم! تخس بودیم! قد کشیدیم! و حالا می‌پرسیم؛

«کجایی اصلا آقای ریگان؟! حال شما چطور است؟!»

روزی «علیرضا» از این هم بزرگ‌تر خواهد شد و از اوباما و جان کری خواهد پرسید؛

«کجایید عالیجنابان؟! چه خبر از گزینه نظامی‌تان؟! پدرم مصطفی، با گزینه خون هسته‌ای‌اش، هنوز در موضع غرور ایستاده. شما کجایید؟! راستی! حال توافقتان چطور است؟!»

چیست انقلاب اسلامی؟ جز تسلیم آمریکا در برابر شکوه و عظمت ملت ایران؟ ۳۵ سال است همه رؤسای جمهور آمریکا به علامت تسلیم در برابر ملت ما، دست خود را بالا برده‌اند.

اصلا فرقی نمی‌کند در ایران چه کسی رئیس‌جمهور باشد یا در آمریکا چه کسی! اصل مناسبات، دست انقلاب اسلامی است.

دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، دولت‌ها به عبارتی همه موقتند، آنچه اما باقی می‌ماند، انقلاب اسلامی ملتی است که «الله» خدایش بود و «روح‌الله» امامش. هر ثانیه‌ای که از این انقلاب می‌گذرد، یعنی آمریکا در ستیز با ملت ایران، کم آورده. و هر ۱۲ بهمنی که «حضرت آقا» به دیدار امام و شهدا می‌روند، کاخ سفید را عصبانی‌تر می‌کند.

در آمریکا رئیس‌جمهوری که می‌گفت؛ «با رفتن خمینی، دیگر کار انقلاب اسلامی تمام است» کجاست؟!

سگی که گاز می‌گیرد، پارس نمی‌کند اما رؤسای جمهور آمریکا زیاد هارت و پورت می‌کنند! انقلاب اسلامی دقیقا خورده به ملاج ابلیس! و آن بالا یکی هست که هوای انقلاب ما را دارد.

خدای «والفجر ۸» هم‌اینک هم خداست. امامِ زمانی که در عرض اروند، یکی یکی دست بچه رزمنده‌ها را گرفت، هم‌اینک هم امام زمان(عج) است. ما در شلمچه، یک خانم حضرت زهرا(س) داشتیم که الان هم مادری می‌کند برای خون شهدایی که با سربند جگرگوشه‌اش حسین(ع) با سربند «یا حسین» به خط می‌زدند.

شوخی نیست؛ دعای دردانه‌های دهر، پشت این انقلاب است. کاخ سفید، «آقا» ندارد، اگر داشت، هرگز ابرقدرتی آمریکا به این روزگار نمی‌افتاد که عالم و آدم را علیه اسد بسیج کند، آب از آب تکان نخورد!

این اوباما بچه بود؛ یادش نمی‌آید؛

روزگاری سران آمریکا اراده می‌کردند، ظرف ۳ سوت، مصدق را می‌بردند و شاه را می‌آوردند! این را می‌بردند، آن را می‌آوردند! اینک، این سیدحسن نصرالله است که معلوم می‌کند چه کسی باید در سوریه حاکم باشد، چرا که رای اکثریت مردم منطقه مهم است، نه اراده سران کاخ سفید. چرا که دنیا، مقاومت علیه سران آمریکا و اسرائیل را دوست می‌دارد، انقلاب اسلامی را دوست می‌دارد، شعار «مرگ بر آمریکا» را دوست می‌دارد. رهبر کاخ سفید، صهیونیست‌ها هستند، اما رهبر سیدحسن نصرالله، «آقا»ی ماست.

در «مصاف رهبران» تو بگذار نتیجه جنگ ۳۳ روزه مشخص کند رهبر فاتح را. دلم می‌سوزد برای ابرقدرتی آمریکا! اگر زمان خمینی می‌گفت «گزینه نظامی روی میز است»، اینقدر هم حالا جرات داشت که ۸ سال علیه ملت ایران، جنگی را تحمیل کند. هر چند که همان زمان هم، خمینی عصایش را بلند کرد و کوباند بر فرق کاخ سفید. عصای خمینی، بچه‌هایی بودند که دیگر از گهواره برخاسته بودند؛ شیربچه‌های الی بیت‌المقدس، بسیجیان کربلای ۴ و ۵، دلاورمردان همین والفجر ۸! اینک اما در زمان خلف شایسته خمینی، ۲۴ سال است گزینه نظامی از روی میز سران کاخ سفید تکان نمی‌خورد! و هرگز به مرحله عمل نمی‌رسد! هر چقدر آمریکا در ستیز با انقلاب اسلامی، گام‌هایی اساسی به عقب برداشته، انقلاب اسلامی جلو آمده است. فی الحال، سگ‌های کاخ سفید، فقط زر مفت می‌زنند و دیگر گاز نمی‌گیرند چرا که خوب می‌دانند عصای خامنه‌ای، همان عصای خمینی است بلکه با بردی بیشتر. سیدحسن نصرالله، عصای خامنه‌ای است. اگر مصطفی چمران، عصای خمینی بود، مصطفی احمدی‌روشن هم عصای خامنه‌ای است. اگر «مصطفای خمینی» در زیرشاخه فیزیک پلاسما، «گداخت هسته‌ای» خوانده بود، «مصطفای خامنه‌ای» آن علم را به وادی عمل آورد و مظهر غرور ملی، علیه کاخ سفیدی شد که پیشرفت ملت ایران را نمی‌خواست. عصای آمریکایی‌ها اما صهیونیست‌ها هستند که خود نیاز مبرم به عصا دارند! ما «آقا»یی داریم که خودشان «آقا»یی دارند، امام زمانی دارند، خلوتی دارند. ما بر این باوریم که انقلاب اسلامی با همه شهدایش، عصای دست ظهور است ان‌شاءالله… و دیر نیست که خداوند بر فرستادن حضرت منجی، «اراده انتقام» فرماید. آنکه آن بالا هوای خون شهدای ما را دارد، خود خداست. خدا بهتر از همه می‌داند که دنیا، منتقمی کم دارد. اینک، «گزینه ظهور» روی میز هستی است.

سال ۴۲ در آن یخبندان امید که هیچ کسی رفتن دیو را باور نداشت -چون آمریکایی‌ها پشتش بودند- شاید این فقط خمینی بود که خوب می‌دانست گزینه انقلاب اسلامی، روی میز تقدیر است. آن روزها خمینی از فرزندان درون گهواره سخن می‌گفت! از فردا! از فردایی که آمدنش را هیچ کس باور نداشت!

انقلاب اسلامی؟! مگر ممکن است؟! مگر می‌شود؟! مگر شاه جلاد می‌گذارد؟! مگر آمریکایی‌ها می‌گذارند؟!

اینک اما وقتی خامنه‌ای از فردای روشن ظهور سخن می‌گوید، تعجبی در کار نیست! چرا که ابهت شب، شکسته است! و شب پرستان دارند آخرین نفس‌های خود را می‌زنند!

تا آفتاب بزند، ستاره‌ها، عصای دست ماه می‌مانند…

دیگر، روزگار «مگر آمریکایی‌ها می‌گذارند؟» گذشته است! توافق را ول کنید! روح ندارد! خشم روح‌الله ندارد! و دولت‌ها همه موقتند! طرف حساب آمریکا، خود خود خود انقلاب اسلامی است.

اینک سران کاخ سفید، آنقدر از عصای انقلاب می‌ترسند که گزینه نظامی فقط روی میزشان است اما خب! جهان را بنگر و نگاه کن به دستان الله که می‌خواهد «گزینه بقیه‌الله» را روانه میدان کند… وقتی کدخدا، دیگر کدخدا نیست، فقط توافق ملت‌ها با خداست که روح دارد. ما یک لوگوی شادتر از ۲۲ بهمن ۵۷ به «وطن امروز» بدهکاریم!

خبر مرگ آمریکا، «امام آمد» ما، دیدنی‌تر است.

فردا دیدنی‌تر است. وای از آن روز که بلند شود عصای مهدی(عج).

وطن امروز/ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    بسم الله القاسم الجبارین…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “هر ثانیه‌ای که از این انقلاب می‌گذرد، یعنی آمریکا در ستیز با ملت ایران، کم آورده. و هر ۱۲ بهمنی که «حضرت آقا» به دیدار امام و شهدا می‌روند، کاخ سفید را عصبانی‌تر می‌کند.”

    دقیقا!
    و البته وای بر آنهایی که همنوا با آمریکا هستند!

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “شوخی نیست؛ دعای دردانه‌های دهر، پشت این انقلاب است.”

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “این اوباما بچه بود؛ یادش نمی‌آید؛ روزگاری سران آمریکا اراده می‌کردند، ظرف ۳ سوت، مصدق را می‌بردند و شاه را می‌آوردند! این را می‌بردند، آن را می‌آوردند! اینک، این سیدحسن نصرالله است که معلوم می‌کند چه کسی باید در سوریه حاکم باشد، چرا که رای اکثریت مردم منطقه مهم است، نه اراده سران کاخ سفید.”

    احسنت!

  5. سیداحمد می‌گوید:

    “رهبر کاخ سفید، صهیونیست‌ها هستند، اما رهبر سیدحسن نصرالله، «آقا»ی ماست. در «مصاف رهبران» تو بگذار نتیجه جنگ ۳۳ روزه مشخص کند رهبر فاتح را.”

  6. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “تا آفتاب بزند، ستاره‌ها، عصای دست ماه می‌مانند…”

  7. رهگذر می‌گوید:

    سلام

    کلام نور «آقا» در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۳۹۱:

    «امروز مسیر تاریخ، مسیر ظلم است؛ مسیر سلطه‌گرى و سلطه‌پذیرى است؛ یک عده در دنیا سلطه‌گرند، یک عده در دنیا سلطه‌پذیرند. اگر حرف شما ملت ایران پیش رفت، اگر شما توانستید پیروز شوید، به آن نقطه‌ى موعود برسید، آن وقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد؛ زمینه‌ى ظهور ولىّ‌امر و ولىّ‌عصر (ارواحنا له الفداء) آماده خواهد شد؛ دنیا وارد یک مرحله‌ى جدیدى خواهد شد. این بسته به عزم امروز من و شماست، این بسته به معرفت امروز من و شماست.»

  8. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “«گزینه ظهور» روی میز هستی است.”

    “و دولت‌ها همه موقتند!”

    خیلی عالی

  9. سیداحمد می‌گوید:

    “فی الحال، سگ‌های کاخ سفید، فقط زر مفت می‌زنند و دیگر گاز نمی‌گیرند چرا که خوب می‌دانند عصای خامنه‌ای، همان عصای خمینی است بلکه با بردی بیشتر. سیدحسن نصرالله، عصای خامنه‌ای است. اگر مصطفی چمران، عصای خمینی بود، مصطفی احمدی‌روشن هم عصای خامنه‌ای است.”

  10. سیداحمد می‌گوید:

    “ما «آقا»یی داریم که خودشان «آقا»یی دارند، امام زمانی دارند، خلوتی دارند. ما بر این باوریم که انقلاب اسلامی با همه شهدایش، عصای دست ظهور است ان‌شاءالله… و دیر نیست که خداوند بر فرستادن حضرت منجی، «اراده انتقام» فرماید. آنکه آن بالا هوای خون شهدای ما را دارد، خود خداست.”

    به به…
    خلوتی دارند…
    به به…

  11. سیداحمد می‌گوید:

    “وای از آن روز که بلند شود عصای مهدی(عج).”

    اللهم عجل لولیک الفرج… اللهم احفظ قائدنا خامنه ای…

    بسیار عالی!

  12. رهگذر می‌گوید:

    سلام
    لطفا به جای عبارت خلیج، از نام کامل خلیج فارس استفاده نمایید.
    البته شاید منظور شما، کلام کشورهای عربی و حامیان آنها برای تغییر نام خلیج فارس باشد و چون از طرف ریگان موضوع را ذکر کرده اید این مساله صحیح باشد اما به نظرم باید این عبارت را در «» قرار دهید تا مشخص شود.
    با تشکر

  13. صبا می‌گوید:

    “کاخ سفید، «آقا» ندارد، اگر داشت…”

  14. ستاره خرازی می‌گوید:

    دولت‌ها همه موقتند!

    این رو آمریکا میدونه و باور داره و بعضی ها و حرف هاشونو جدی نمی گیره، اما این بعضی ها خیلی خودشونو …

  15. حافظ می‌گوید:

    کاخ سفید هم آقا داره، “آقا”ی ما آقای همه دنیاست، فدائی بودن لیاقت می خواد که کاخ سفید نداره!

  16. سیداحمد می‌گوید:

    قشنگ گفتید:
    “عصای آمریکایی‌ها اما صهیونیست‌ها هستند که خود نیاز مبرم به عصا دارند!”

  17. چشم انتظار می‌گوید:

    خدای «والفجر ۸» هم‌اینک هم خداست. امامِ زمانی که در عرض اروند، یکی یکی دست بچه رزمنده‌ها را گرفت، هم‌اینک هم امام زمان(عج) است. ما در شلمچه، یک خانم حضرت زهرا(س) داشتیم که الان هم مادری می‌کند برای خون شهدایی که با سربند جگرگوشه‌اش حسین(ع) با سربند «یا حسین» به خط می‌زدند. شوخی نیست؛ دعای دردانه‌های دهر، پشت این انقلاب است.
    .
    به خدا اگه مسئولین امر، به این جمله ای که شما فرمودید اعتقاد داشته باشند، نباید محل سگ هم به دشمنان بدن! ولی…

  18. فرهاد می‌گوید:

    گزینه روی میز رو ول کنید بابا. بهتون سبد کالا تعلق گرفته یا نه؟
    میگن باید زیر ۵۰۰ تومان حقوق بگیری در صورتی که حقوق پایه وزارت کار امسال ۸۷ هزار تومانه و تازه حق اولاد و کوفت و زهر مار، حقوق رو می رسونه بالای ۵۰۰!
    می شه یه کاری کرد حقوق ما بیاد زیر ۵۰۰ هزار تومان؟!

  19. سنگربان می‌گوید:

    “خبر مرگ آمریکا، «امام آمد» ما، دیدنی‌تر است. فردا دیدنی‌تر است. وای از آن روز که بلند شود عصای مهدی(عج).”

    در روزگار ناامیدی، این متن امید بخش، مرهمی بود به دل اونایی که دارن خون دل می خورن برای دستاوردهای انقلاب…
    ممنون!
    اللهم عجل لولیک الفرج…

  20. چشم انتظار می‌گوید:

    فرهاد؛

    به این آدرس برو و اطلاعاتت رو بده، تا بهت بگن آیا برنج هندی الاصل!! شامل حالت می شه یا نه؟! http://yaranehkala.ir بعدش هم از فردا، راه بیافت تو فروشگاههای زنجیره ای، و بگرد شاید یه چیزهایی پیدا بشه. در ضمن دوستان مواظب باشند، به این دولت کاملا غیر امنیتی!!!! انتقاد نکنند که حتی تو سایت کالای صدقه ای، ببخشید یارانه ای، نوشته:

    توجه: کاربر گرامی فعالیت شما در این وب‌ سایت ثبت شده و قابل پیگرد می‌باشد!!! 🙁

  21. پویا می‌گوید:

    ما آن روزها بچه بودیم اما نوگل بهار نبودیم! ظریف نبودیم! تخس بودیم!

    خب قبول کنید سخته برای این آقایون که بالاخره سنی از خیلی هاشون گذشته سر و کله بزنن با این بچه های تخس!!!

  22. برجک زنی با لباسی خاکی می‌گوید:

    سلام؛
    یه قصه ای بود، می گن اوایل انقلاب یه کمونیستی از شوروی میاد ایران، رفتنی میگه: “من به خدا اعتقاد پیدا کردم!”
    میگن چطور؟
    میگه: “کمیته کار خودشو می کنه! سپاه کار خودشو! دولت همچنین و… من فهمیدم یه قدرتی هست که اینا رو خودش هماهنگ می کنه که شما بهش می گید خدا!”
    مومن!

    “فستقم کما امرت” یعنی اینکه ما وایسادیم تکونم نمی خوریم! مابقی اش رو هم خود خدا انجام میده، دم خدا گرم!
    دسته جمعی با هم می ریم نیویورک با علیرضا نماز جماعت!
    راه نیویورک از قدس می گذرد!
    یا علی

  23. همشهری باکری می‌گوید:

    کاخ سفید روزهای سیاهی در پیش دارد!!

  24. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    النجاه فى الصدق کما ان الهلاکه فى الکذب

    نجات یافتن در راستگویی است همان طور که انسان با دروغ گویی هلاکت خواهد یافت…

  25. م.طاهری می‌گوید:

    “اصل مناسبات، دست انقلاب اسلامی است. دولت‌ها می‌آیند و می‌روند، دولت‌ها به عبارتی همه موقتند، آنچه اما باقی می‌ماند، انقلاب اسلامی ملتی است که «الله» خدایش بود و «روح‌الله» امامش.”

  26. م.طاهری می‌گوید:

    “توافق را ول کنید! روح ندارد! خشم روح‌الله ندارد! و دولت‌ها همه موقتند! طرف حساب آمریکا، خود خود خود انقلاب اسلامی است.”

    خود خود انقلاب اسلامی

  27. م.طاهری می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج…

  28. صبا می‌گوید:

    برگ های کوچک باغچه زیر بار برف نیمه شب؛
    http://upir.ir/files/73f44c032cae.jpg

    “و شب پرستان دارند آخرین نفس‌های خود را می‌زنند!” و دیر نیست زمانی که “آفتاب” مثل این خورشید چشم شب پرستان را بزند. ان شاالله!
    http://upir.ir/files/4abd74210e13.jpg
    (شرمنده مال چند روز پیشه!)

  29. منتظر محبوب می‌گوید:

    “اینک، «گزینه ظهور» روی میز هستی است”
    احسنت…
    اللهم عجل لولیک الفرج

  30. به جای امیر می‌گوید:

    بدهی (گفت و شنود)

    گفت: اعلام کردند که اولین قسط از ۴/۲ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران به حسابی در سوئیس واریز شده است.
    گفتم: ۵+۱ خیلی زحمت کشیده‌اند که می‌خواهند ۴/۲میلیارد دلار از ۱۰۰ میلیارد دلاری که دزدیده‌اند را پس بدهند! آن هم با هزار شرط و شروط.
    گفت: یک مقام بانکی اعلام کرده که این مبلغ به صورت چمدانی پرداخت خواهد شد! و بخشی از آن برای پرداخت تعهدات ایران به سازمان‌های بین‌المللی است!
    گفتم: یعنی یک مبلغ ناچیز از پول خودمان را که دزدیده‌اند پس می‌دهند تا بدهی خود را به سازمان‌های بین‌المللی پرداخت کنیم!
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: سارق مسلح وارد یکی از بانک‌های آمریکا شد و مشتریان را به صف کرده و گفت؛ هر چه در جیب‌هایتان دارید بیرون بیاورید. یکی از مشتریان یک ۱۰۰ دلاری به بغل دستی داد و گفت؛ این بابت اون صد دلاری که بهت بدهکار بودم!

  31. قاصدک منتظر می‌گوید:

    “این اوباما بچه بود، یادش نمی‌آید؛”
    صبح سعادت ملت ایران را…
    “از بهمن ۵۷، سی و پنج سال است”
    ما طومار اهریمن را پیچیده ایم…
    “ما آن روزها بچه بودیم اما نوگل بهار نبودیم! ظریف نبودیم! تخس بودیم! قد کشیدیم!”
    و در هوای معطر شده به حضور امام، گل همیشه بهار انقلاب شدیم… 
    “هر ۱۲ بهمنی که «حضرت آقا» به دیدار امام و شهدا می روند”
    شکستی دیگر بر پیکره تخت و تاج بتگر و بت ها نمایان می شود…
    “سگی که گاز می‌گیرد، پارس نمی‌کند اما رؤسای جمهور آمریکا”
    از جفا پر و از سگان بی چیزترند…

  32. سحاب می‌گوید:

    (اینک سران کاخ سفید، آنقدر از عصای انقلاب می‌ترسند که گزینه نظامی فقط روی میزشان است اما خب! جهان را بنگر و نگاه کن به دستان الله که می‌خواهد «گزینه بقیه‌الله» را روانه میدان کند…)
    احسنت!

  33. ای بابا... می‌گوید:

    خیلی جالبه اینجا آدم یه مطلب مثلا ۴۰ خطی می خونه بعد زیرش تو قسمت نظرات همون جملات رو به صورت ۴۰ تا نظر یه خطی منتهی تو گیومه می خونه!!!
    خوب برادر من وقتی حرفی نداری مجبوری مگه کامنت بذاری!؟
    البته خدمت جناب قدیانی ارادت دارین ها…
    دم شما گرم

  34. ای بابا... می‌گوید:

    تصحیح می کنم!
    ارادت داریم ها… بود

  35. قاصدک منتظر می‌گوید:

    “آن بالا یکی هست که هوای انقلاب ما را دارد.”
    خدایی که در این نزدیکی ست…
    “کاخ سفید، «آقا» ندارد”
    فقط فتنه و غوغا دارد…
    “این اوباما بچه بود؛ یادش نمی‌آید؛ روزگاری سران آمریکا اراده می‌کردند، … این را می‌بردند، آن را می‌آوردند!”
    اینک، با حضور سید حسن نصرالله در منطقه، اضافات می خورند، به روی خود بالا می آورند!…
    “عصای خامنه‌ای، همان عصای خمینی است بلکه با بردی بیشتر.”
    و کاربردی قوی تر…
    “عصای آمریکایی‌ها اما صهیونیست‌ها هستند”
    کوری عصاکش کور دیگر….
    “ما «آقا»یی داریم که خودشان «آقا»یی دارند”
    بقیه الله خیر لکم….
    “ما بر این باوریم که انقلاب اسلامی با همه شهدایش، عصای دست ظهور است ان‌شاءالله…”
    بیاید آرزوی دل، ز او گیرد دلم تسکین
    عصای دست او گلهای لاله، خوشه پروین
    “وای از آن روز که بلند شود عصای مهدی(عج).”

  36. شیدا می‌گوید:

    انقلاب اسلامى دقیقاً خورده به ملاج ابلیس! دقیقاً…

  37. مهاجر می‌گوید:

    قل موتو بغیظکم

    امریکا از گزینه های روی میز ما عصبانی باش و بمیر.

    ما منتظر اشاره حضرت ماه هستیم تا از خجالت هارت و پورت شما و بعضی از خواص در بیاییم…

  38. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    “وای از آن روز که بلند شود عصای مهدی(عج).”

    عالی بود…

  39. همرزم شهید می‌گوید:

    اینک، «گزینه ظهور» روی میز هستی است… جهان را بنگر و نگاه کن به دستان الله که می‌خواهد «گزینه بقیه‌الله» را روانه میدان کند… فردا دیدنی‌تر است. وای از آن روز که بلند شود عصای مهدی(عج)

    و فردا سالروز سخنان تاریخی “حضرت ماه” است در نماز جمعه سال ۹۰ که مقتدرانه فرمودند: ما حامی هر کسی هستیم که علیه اسراییل حرکتی بکند در جهان. تا الان هم پشت حماس و حزب ا… بودیم و هیچ ابایی هم نداریم و نتیجه اش را در جنگ ۳۳ روزه دیدیم…

  40. صبر می‌گوید:

    ای بابا…!
    این که عینا همون جملات میاد، نشونه تاکید و حرف دل خواننده است که با زبان دیگه نمی تونه بیان کنه همون جملات را میاره. مثل موقعی که شما احادیث معصومین یا سخنان بزرگان که حرف دل شما را میزنن، میارین؛ حالا چه شفاهی چه کتبی.

  41. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    ای بابا…؛

    جالب‌تر اینه که طرف حرفی نداره بزنه به کامنت‌های دیگران گیر می‌ده!!
    “خوب برادر من وقتی حرفی نداری مجبوری مگه کامنت بذاری!؟”

    با حفظ ارادت…

  42. رزمنده می‌گوید:

    آقا پیشنهاد بدید که یک نسخه از “گزینه ها” رو برامون بفرستن!
    ۲۲ بهمن نزدیکه، برا کف خیابون می خوایم!
    پرچمش دلمون رو زده! برا راهپیمایی طرح جدید می خوایم.

  43. لیلی می‌گوید:

    اولاً آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
    دوماً آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
    سوماً آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

  44. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    شدیدا توصیه می‌شود:
    http://www.farhangnews.ir/content/62131
    (نسخه‌ی باکیفیت ارزش دانلود داره)
    خیلی تمیز و حرفه‌ای ساخته شده…
    دمشون گرم

  45. همسنگـــــــــــــر می‌گوید:

    هـــــر سال “بهمــــــن ماه”، تمدید می کنم، “بسیجـــــی” بودنــــم را…

    و شمــــاره ی پلاکـــــــم این است:

    ۱۲/ بهمـــــن/۱۳۵۷

    و پســـرِ زهــــرا .س. “ســــ علـــ خامنه ای ـــی ــــید” بر مـــن امامت می کنــد…
    تـــــــا صبـح ِ ظهـــور… ان شاءالله

  46. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    امسال ۲۲ بهمن همه باید بیایند. بیشتر از هر سال. کوچیک و بزرگ.
    دست دولت باید پر باشه سر میز. حمایت مردم باید پشت سر رییس جمهور فرزانه و دانشمندمون باشه.

  47. پویا می‌گوید:

    سلام؛
    شما هم شنیدین پرزیدنت از مردم خواست امسال ۲۲ بهمن متفاوتی داشته باشن و البته با هم متحد باشن؟ حالا یه سوال: ما نباید بگیم مرگ بر آمریکا یا اونا دلشون خواسته امسال با ما بگن مرگ بر آمریکا؟
    حالا شما فکر کنید ظریف جان که لاو می ترکونه دم به دم با این کری عتیقه، بیاد و در راستای اوامر ملوکانه ی پرزیدنت حقوقدان، همراه با ملت و متحد با آحاد مردم مرگ بر آمریکا بگه!!!
    ای جان… چه شود؟!؟!؟

  48. حسین می‌گوید:

    سلام؛
    بچه ها! دمتون گرم. عجب متنی نوشتید.

  49. حسین می‌گوید:

    http://www.snn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=4&Id=290420&Sgr=112

    دیگه حرفی واسه گفتن نمی مونه واقعا!

  50. همرزم شهید می‌گوید:

    امروز که داشتم تیتر “گزینه ها پوسید روی میز” را در یکی از خبرگزاری ها رصد می کردم، دیدم خداییش داره “هل من مبارز” می گه! یه کم دلم ریخت، اما بلافاصله یادم اومد “عاشق گزینه های روی میزم”
    علی علی

  51. شهریمیز اورمو می‌گوید:

    نویسنده این مطلب چقدر ساده لوح تشریف دارد! اگر قرار بود امثال شما به این سادگی شعارهای اصلی واهداف اصلی امریکا را بفهمید پس چرا مملکت دارد از درون می پکد! چرا اینهمه چاه ویل فساد و بیکاری و گرانی؟! نقشه امریکا همین بود که الان توش دست و پا می زنید! بجای این تخیلات بشینید داستان راستان بنویسید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.