گفت و شنود/ غنچه!

گفت: حسین قدیانی، نویسنده متعهد و خوش‌قلم را با شکایت شورای عالی امنیت ملی به دادگاه احضار کرده‌اند.

گفتم: اتهامش چیست؟ او که قلم و قدمش را وقف دفاع از اسلام و انقلاب و نظام کرده است.

گفت: ایشان را به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی»! احضار کرده‌اند!

گفتم: حتما به بهانه خوردن ساندویچ، در فتنه ۸۸ شرکت کرده بود؟! یا شاید هم روز عاشورای ۸۸ با سنگ به نمازگزاران حمله کرده بود؟! یا شاید هم قصد داشته کتاب‌های ضاله صادق هدایت و غلامحسین ساعدی را چاپ و منتشر کند؟! و یا…!

گفت: مرد حسابی! اینها که می‌گویی راست راست راه می‌روند و چپ چپ به مردم نگاه می‌کنند و کسی هم به آنها نازکتر از گل نمیگه!

گفتم: خدا را شکر، نمردیم و معنی اعتدال را دیدیم!… آدم خیلی چاق و فربه‌ای در تاکسی نشسته و تقریبا همه صندلی عقب را اشغال کرده بود. راننده پرسید؛ ببخشید، اسم شما چیه؟ گفت؛ غنچه! راننده گفت؛ اگر باز بشی، چی میشی؟!

چه کسی متهم است؟! (خبر ویژه)

حسین قدیانی که با شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به دادگاه فراخوانده شده بود، روز گذشته در شعبه ۱۲ دادسرای فرهنگ و رسانه به سؤالات بازپرس پاسخ داد. در این جلسه، بازپرس ضمن تفهیم اتهام اقدام علیه امنیت ملی، از وی خواست که از اتهام وارده دفاع کند. قدیانی ضمن رد اتهام وارده و تأکید بر اینکه مقالاتش تماماً در جهت تحکیم مبانی جمهوری اسلامی و امنیت ملی بوده، از بازپرس شفیعی خواست؛ بصورت دقیق و مشخص بگوید کدام عبارت از مقالات وی مخل امنیت ملی بوده است؟ در اینجا معلوم شد که شاکی در شکایت خود، مصداق اخلال در امنیت ملی و اقدام برخلاف مصوبه شورای امنیت ملی را ذکر نکرده و صرفاً به ارائه شکایتی کلی اکتفا کرده است. علی‌رغم درخواست قانونی و به حق قدیانی برای مشخص نمودن مصداق اتهامش، بازپرس نسبت به صدور قرار وثیقه اقدام نمود. وی هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است. حسین قدیانی، نویسنده و روزنامه‌نگار در حالی به دلیل نگارش ۴ یادداشت با عناوین «دهان ما پلمب نمی‌شود»، «دیپلماسی دولت و هسته‌ای ملت»، «آقایان! سر بولدوزر را بچرخانید طرف دشمن» و «غرور ملی شکست نه ساختمان تحریم» مورد تعقیب و محاکمه قرار گرفته که بسیاری از عوامل فتنه ۸۸ در دولت جدید به مناصب و مشاغل مهم دولتی دست یافته‌اند و کسی نگران امنیت ملی نشده است! از آن جمله می‌توان به انتصاب برخی مشاوران و معاونان در وزارت علوم اشاره و یا انتصاب فائزه هاشمی رفسنجانی به ریاست انجمن موسوم به دفاع از آزادی مطبوعات اشاره کرد که این امر علی‌رغم حکم قطعی و صریح دادگاه مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت صنفی و سیاسی وی بمدت ۵ سال صورت گرفته است.

روزنامه دشمن شکن کیهان/ ۶ اسفند ۱۳۹۲

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. به جای امیر می‌گوید:

    «هوالطیف»

    غنچه! (گفت و شنود)

    گفت: حسین قدیانی، نویسنده متعهد و خوش‌قلم را با شکایت شورای عالی امنیت ملی به دادگاه احضار کرده‌اند.
    گفتم: اتهامش چیست؟ او که قلم و قدمش را وقف دفاع از اسلام و انقلاب و نظام کرده است.
    گفت: ایشان را به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی»! احضار کرده‌اند!
    گفتم: حتما به بهانه خوردن ساندویچ در فتنه ۸۸ شرکت کرده بود؟! یا شاید هم روز عاشورای ۸۸ با سنگ به نمازگزاران حمله کرده بود؟! یا شاید هم قصد داشته کتاب‌های ضاله صادق هدایت و غلامحسین ساعدی را چاپ و منتشر کند؟! و یا…!
    گفت: مرد حسابی! اینها که می‌گویی راست راست راه می‌روند و چپ چپ به مردم نگاه می‌کنند وکسی هم به آنها نازکتر از گل نمیگه!
    گفتم: خدا را شکر، نمردیم و معنی اعتدال را دیدیم!… آدم خیلی چاق و فربه‌ای در تاکسی نشسته و تقریبا همه صندلی عقب را اشغال کرده بود. راننده پرسید؛ ببخشید، اسم شما چیه؟ گفت؛ غنچه! راننده گفت؛ اگر باز بشی، چی میشی؟!

  2. سیداحمد می‌گوید:

    ممنون از حاج حسین شریعتمداری!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    نویسنده متعهد و خوش‌قلم؛
    فــــــــــــــــدایی داری!

  3. خسته می‌گوید:

    عجب!!!!!!!!!!!!

  4. سرمقاله وطن امروز/ 6 اسفند 1392 می‌گوید:

    چند نکته درباره شکایت از «وطن‌امروز»

    سیدعابدین نورالدینی: پرونده شکایت دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی از روزنامه «وطن‌امروز» در حال رسیدگی است. این شکایت درباره ۱۰ مطلب و تیتر تنظیم شده است. در کنار مدیرمسؤول روزنامه که به واسطه این شکایت در دادسرای رسانه تفهیم اتهام شده، حسین قدیانی هم که نویسنده چند یادداشت مورد شکایت است؛ با شکایت دبیرخانه شورا، تحت پیگرد بوده و اکنون با وثیقه آزاد است. نکاتی درباره این پرونده و ماهیت دادگاه روزنامه «وطن‌امروز» وجود دارد که به نظر می‌رسد باید در افکار عمومی هم مطرح شود.

    ۱- گفته شده مطالب «وطن‌امروز» برخلاف مصوبات شورایعالی امنیت ملی است و شکایت به همین دلیل صورت گرفته است اما نکته مهم در این باره بخصوص در موضوع توافق ژنو این است که «کدام مصوبات»؟ این مصوبات کجاست؟ و مهم‌تر اینکه چرا این مصوبات اطلاع‌رسانی نشده است؟ اگر مصوبه‌ای در منع نقد توافق ژنو وجود دارد، آیا نباید رسانه‌ها از آن اطلاع داشته باشند؟ اگر قرار است رسانه‌ها مصوبه‌ای را رعایت کنند، باید از آن اطلاع داشته باشند. حداقل ما در «وطن امروز» از چنین مصوباتی درباره نقد توافق ژنو بی‌اطلاع بوده‌ایم. پس چگونه باید این مصوبات مراعات می‌شد؟!

    ۲- در جلسه تفهیم‌اتهام و در موضوع توافق ژنو، به‌رغم اصرار مدیرمسؤول «وطن امروز» اما موارد مغایرت مطالب «وطن امروز» با مصوبات شورا توضیح داده نشد. صرفا به این جمله بسنده شده است که مطالب خلاف مصوبات شورایعالی امنیت ملی هستند! به عبارتی جزئیات مصوبه شورایعالی امنیت ملی ارائه یا بیان نشده است. اکنون «وطن امروز» با این معضل مواجه است که لایحه دفاعیه خود را چگونه بنویسد؟! مشخص نیست کدام بخش از مطالب «وطن امروز» با کدام بخش از مصوبات شورایعالی امنیت ملی مغایرت دارد! همین قدر توضیح، خود به اندازه کافی گویای ناگفته‌هاست.

    ۳- برخی موارد شکایت حقیقتا شائبه برانگیز است. به عنوان نمونه یکی از موارد شکایت، تیتر «وطن امروز» درباره «سقوط آزاد بورس» است! در روزی که شاخص بورس ۲۱۰۰ واحد سقوط کرد، این تیتر انتخاب شد. رسانه‌های دیگر هم همین تیتر یا تیترهای مشابه را انتخاب کردند چراکه اصطلاح رایج در هنگام افت شاخص بورس است. اکنون سؤال این است که انتشار و انعکاس یک خبر رایج و متداول درباره بورس که فراگیری چشمگیری در رسانه‌ها نیز داشته، خلاف کدام مصوبه شورایعالی امنیت ملی است؟ و اگر شورا مصوبه‌ای درباره عدم اطلاع‌رسانی درباره بورس داشته، آیا نباید به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شد؟

    ۴- یکی از موارد شکایت از «وطن امروز»، خبری بود که درباره حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور منتشر شد. «وطن امروز» براساس شنیده‌های خود نوشت: حسین فریدون، مسؤول هماهنگی مبادلات ارزی و پولی شده است. در روز انتشار، تماس‌هایی از نهاد ریاست جمهوری با صاحب‌امتیاز روزنامه گرفته و خبر تکذیب شد و «وطن‌امروز» هم بلافاصله در شماره بعد خود این تکذیبیه را منتشر کرد هرچند هنوز هم به صحت خبر خود مطمئنیم. با این حال یکی از موارد شکایت دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، همین خبر منتشر شده درباره حسین فریدون است. آیا شورا مصوبه‌ای درباره برادر آقای رئیس‌جمهور داشته است؟ و اگر مصوبه‌ای داشته آیا نباید به اطلاع رسانه‌ها رسانده می‌شد؟ لذا «وطن‌امروز» نه‌تنها به مصوبات شورایعالی امنیت ملی احترام می‌گذارد و خود را ملزم به رعایت آنها می‌داند بلکه معتقد است برخلاف مصوبات این شورا اقدامی انجام نداده است.

    ۵- حفظ جایگاه و شأن دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی یک بایسته ضروری است. لازم‌الاتباع بودن مصوبات شورایعالی امنیت ملی نیازی به تبیین و اثبات ندارد. اما قاعدتا باید این را هم در نظر گرفت که رسانه‌ها، خاصه رسانه‌های حامی نظام، خود ابزار امنیت ملی هستند و در تثبیت و گسترش امنیت تاثیرگذارند. پس همانگونه که مصوبات شورا لازم‌الاجراست، حفظ شأن و جایگاه رسانه هم ضروری است. نباید با رسانه‌های انقلابی که امتحان خود را در بزنگاه‌های حساس نظیر فتنه ۸۸ پس داده‌اند، به مثابه عوامل مخل امنیت ملی برخورد شود! نیت و ماهیت رسانه‌های انقلابی مشخص است. معیارهای دبیرخانه شورایعالی امنیت باید فراجناحی، فراحزبی، واقع‌بینانه و در راستای امنیت و منافع نظام باشد. اگر زبان «وطن امروز» بریده شود، قرار است چه کسانی منفعت ببرند؟ نظام و منافع و امنیت نظام؟ یا ضد‌انقلاب و فتنه‌گران؟! متأسفانه شکایت از «وطن امروز» و نویسنده آن حسین قدیانی، دستاویزی برای هجمه جریان‌های ضد‌انقلاب و مسأله‌دار به این روزنامه شده است! رسانه‌های حامی فتنه ۸۸، «وطن امروز» را به خاطر عدم‌رعایت مصوبات شورایعالی امنیت ملی درباره توافق ژنو شماتت می‌کنند(!) آیا این رسانه‌ها سربه‌راه شده‌اند؟ مواضع فعلی‌شان که این را نمی‌گوید. همین دیروز برخی از این رسانه‌ها با انتشار اظهارات یک عنصر سیاسی، مصوبه شورایعالی امنیت ملی درباره حصر سران فتنه را زیر سوال برده‌اند. آیا بر اساس معیار دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی در قبال «وطن امروز»، این رسانه‌ها و فرد مورد‌نظر باید در انتظار احضاریه دادگاه باشند؟ حمایت رسانه‌های حامی فتنه ۸۸ از توافق ژنو را کجای این معادله باید قرار داد؟ رسانه‌هایی که به بهانه توافق ژنو در حال بزک کردن اوباما هستند در فرمول امنیت ملی چه نقشی می‌توانند ایفا کنند؟ اکنون رسانه‌های حامی نظام در فتنه ۸۸ به دلیل نقد توافق ژنو یکی‌یکی در حال رفتن به دادگاه هستند و رسانه‌های حامی فتنه ۸۸ به بهانه حمایت از توافق ژنو در حال توهین به مقدسات! و زمینه‌سازی آزادی سران فتنه! کدام موضوع برای امنیت ملی خطر است. جان گرفتن فتنه‌گران و لائیک‌ها و سکولار‌ها یا انتقادات مدافعان انقلاب به توافق نامتوازن ژنو؟! آن هم انتقاداتی که عمدتا از زبان مراجع، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی و امنیتی مطرح می‌شوند. بنابراین در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی قطعا گزاره‌های مقوم امنیت ملی به عنوان اصول تعیین کننده و تصمیم‌گیر باید لحاظ شوند که ان‌شاء‌الله همینگونه نیز خواهد بود.

  5. بیست و ششی می‌گوید:

    یکصد میلیون تومان وثیقه! چه خبره؟

    این بود اعتدال؟!

  6. بیست و ششی می‌گوید:

    آقای روحانی! حسین قدیانی، بیدی نیست که با باد اعتدال، بترسد و بلرزد…

    منتظر اولین متن حسین قدیانی بعد از دادگاه روز یکشنبه هستیم؛ شدیدا…

  7. سیداحمد می‌گوید:

    فی بالاست!

    راستی رفقا؛

    این مجموعه طنزهای دکتر سلام رو از دست ندیدها.
    زیاد پیش میاد با دیدن دکتر سلام، یاد بعضی از جملات داداش حسین بیافتم!

  8. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    طرف الان نمی دونه سرشو تو کدوم دیوار بکوبه!

    داداش حسین؛
    خوشم میاد کارت درسته و در مقابل حرف حقت، کم آوردن و مجبور شدن چهره دیکتاتور خودشونو رو کنن!!

  9. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    حق همیشه پیروز است…
    قطعا خدا همراه و پشتیبان شما است آقای قدیانی.

  10. سیداحمد می‌گوید:

    جناب نورالدینی هم قشنگ نوشتند!

    آقایان امنیت ملی لطف کنند، یک لیست از مصادیق جدید امنیت ملی منتشر کنند، تا ما بدانیم تکلیفمان را!
    ظاهرا این روزها همه مان داریم به امنیت ملی ضربه می زنیم؛ خصوصا این بخش ارتباط “حسین فریدون” و سبد کالا و برنج هندی و مرغِ ترکیه و … بعله!

  11. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    حاج حسین رو عشق است…

    سید می‌دونید مصاحبه با حاجی انجام شده یا نه؟

  12. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    به رئیس جمهور قبلی رای داده بودیم و دوستش داشتیم و کلی کار به درد بخور انجام داد، اما وقتی فهمیدیم یک شخصِ بی ارزش، براش از امنیت ملی و وحدت با ارزش تره، دورشو خط کشیدیم.
    دیگه این رئیس جمهور که جای خود داره؛
    نه بهش رای دادیم، نه ازش خوشمون میاد، نه عرضه هیچ کاری داره!

    امنیت ملی ما فقط لبخند رضایت امام خامنه ای است و بس!!

  13. سیداحمد می‌گوید:

    مرتضی اهوازی؛

    فعلا نه…

    متاسفانه این دادگاه هم -که ظاهرا گیر و گور دارد فعلا!- کمی اختلال ایجاد کرد در کارهای داداش حسین، اما تمام سعی مان را می کنیم که پیش بچه های قطعه ۲۶ بدقول نشویم.

  14. هم‌قدم راوی می‌گوید:

    لعنت الله علی قوم الظالمین! همین…

  15. چشم انتظار می‌گوید:

    به وجودت افتخار می کنیم…

  16. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    ممنون سیداحمد؛
    ما به عدم داشتن سوخت و سوز قول داداش، ایمان داریم؛ دیر و زود که نمک قضیه هست…

    البته ناگفته نمونه که بر باعث و بانیش لعنت!

  17. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    کامنتت لبخند شیرینی برایم به همراه داشت.
    واقعا افتخار می کنیم به وجودش… چقدر حس خوبی است!
    نعمتی است برای خودش که کاش قدرش را بدانیم.

    همیشه وقتی در قطعه ۲۶ از مطلبی و یا جمله ای خوشم می آید، فکر می کنم که اگر نبود… اگر این حرف ها به این صورت زده نمی شد… اگر مجبور بودیم صبر کنیم ببینیم این آقایان مثلا اصولگرایِ محافظه کارِ، کی دهان باز می کنند… اگر…
    غم باد می گرفتیم به خدا…

    خدایا شکر…

  18. چشم انتظار می‌گوید:

    این گفت و شنود کیهان، مصداق بارز اخلال علیه امنیت اخلاقی جامعه است!! چون با گفتن متلک! به آن فردی که فربه بوده با نام “غنچه” و احتمالا بانو، اشاعه ی منکر کرده است 🙁 مگر اینکه فامیل اون فرد فربه “غنچه” باشد 🙂 در هر صورت، به نظرم لازمه دبیرخانه یک بار دیگه دست به شکایت بشه!!

  19. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید؛

    حقیقتا، باید خدا رو شکر کرد. لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید…

  20. جلال معترف می‌گوید:

    خوب سید اشک آدمو در میاری با این کامنتات
    خدا وکیلی حرفت درسته

    داداش حسین!
    خدا برای انقلاب و برای ما حفظت کنه…

  21. همسنگر می‌گوید:

    مـا گر ز سر بـریده می ترسیدیم
    در کوچه ی عاشقان نمی رقصیـدیم

    سلام؛

    با این اوضاع، معلومه که آتیش قلمتون بدجوری پرشون رو گرفته.

  22. چشم انتظار می‌گوید:

    این کلیپ رو پیدا کردم، زیاد داغ نیست. ولی حرارتش بالاست!! تقدیم به داداش حسین که بی مناسبت با این روزها نیست…

    http://host17.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/328/6c92c1b8984cda64eee4862cf3925a61981737.mp4

  23. نسیم می‌گوید:

    واقعا چرا از آقایون به اصطلاح اصولگرا انتقادی در راستای این توافق شنیده نمیشه؟!
    یا اگر هم انتقادی باشه اینقدر محکم و مستدل نیست که مصداق اخلال در امنیت ملی شناخته بشه و پاشون به دادگاه باز بشه؟!

  24. سیداحمد می‌گوید:

    ممنون چشم انتظار؛
    دوست دارم این کلیپ را برای روحانی پخش کنم تا ببینم الان نظرش راجع به این شعارها چیست؟!

    فکر کنم آستانه تحملشان سوراخ شده!

  25. م.طاهری می‌گوید:

    رای و حکم و نظر نهایی این دادگاه کی مشخص می شه؟ می ترسم این پرونده جدی و سنگین وقت آقایان را چنان بگیرد که از سایر کارهاشون بمونند‏. قطعا کارهای دیگه ای هم دارن دیگه؟‏!‏‏!‏ حالا نه به این مهمی ولی اصولا وظایف دیگه ای هم باید داشته باشند؟‏!‏‏!‏

  26. شیدا می‌گوید:

    اینها دارند انتقام فتنه ۸۸ را مى گیرند.
    هر چه خواستند به روى خودشان نیاورند و باعث مطرح شدن شما نشوند که نشد!
    مجبور شدند آن روى هاپوشان(!) را نشان بدهند.

    اما؛ عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد…

  27. سروش می‌گوید:

    تو این مملکت غیر از به حسین بازجو و روزی نامه غصبیش (کی؟ هان!) کس دیگه ای هم هست نویسنده مزخرفی مثل حسین قدیانی رو قبول داشته باشه؟!

  28. رضوان می‌گوید:

    جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت نبود؟! اون روزی که برخلاف خواست ملت و رهبر معظم انقلاب و شادی عمومی کوچه و خیابونا، لوگوی روزنامه چرند پراکنت رو سیاه کردی و مقالات دنباله دار واسه خوشحالی نتانیاهو و دنباله هاش تو جبهه پایداری خوارجی و انجمن حجتیه و مداحای دوزاری و “انصارحزب الباد” می نوشتی، باید فکر این روز رو می کردی، بی بته! ز قدیم و ندیم گفتن: خود کرده را تدبیر نیست.

  29. مجنون می‌گوید:

    یا علی(ع)

  30. مرتضایی فر می‌گوید:

    واقعا گفت و شنود خنده داری بود. دم حاج حسین شریعت گرم…

  31. azadi می‌گوید:

    سلام؛

    بی خیال اخوی، خدا جای حق نشسته…
    این عوعوی سگان نیز بگذرد…

  32. فدایی ایران می‌گوید:

    برو…

  33. ماجرای مرسدس بنز!

    به روزم…

  34. دانشجو می‌گوید:

    نمردیم و معنی “امنیت ملی” و “اقدام علیه امنیت ملی” رو فهمیدیم!!!
    با سپاس از حاج حسین شریعتمداری…
    خدا با شماست آقای قدیانی، دعای ما هم پشت سرتون. موفق باشید.

  35. فرهاد می‌گوید:

    “روزنامه دشمن شکن کیهان”! هه هه هه! منظورت همون “وحدت شکن و مردم پراکن” هست دیگه! هر کی از حماقت هات تعریف کنه، می شه “دشمن شکن”؟! حتما، هر کی هم به تو که ظاهرا اسب شاهی بگه “یابو”، می شه “دوست شکن”!
    جوکی هستی واسه خودت ها…

  36. پیر مرد بی سواد می‌گوید:

    اَللّـهُمَّ اغْفِرْ لِی الذُّنُوبَ الَّتی تُنْزِلُ الْبَلاءَ

    خیلی‌ سخت است که هم، سعادت شهادت نداشته باشم، و هم شاهد پایمال شدن خون شهیدان باشم.

    نمی دانم بکدامین گناه گرفتار این بلا شدم.
    الهی العفو…

  37. علی رنجبر می‌گوید:

    درود خدا بر تمام مردانی که زبان و قلم و جان خود را
    برای رضای خدا و خدمت به مردم، نثار کردند.

  38. لیلی می‌گوید:

    امنیت ملی کی و کجا تهدید می شود!

    – آنجا که بازرسی های بی سابقه از تأسیسات هسته ای شامل راکتور اراک، معادن اورانیوم و کارگاه های تهیه و ساخت سانتریفیوژها صورت می گیرد.
    – آنجا که واگذاری اطلاعات راهبردی و امنیتی در زمینه مسائل هسته ای به گونه ای سهل و با دست و دلبازی در اختیار دشمن قرار می گیرد که در طول تاریخ آژانس یقینا بی سابقه است.
    – آنجا که رئیس جمهوری آمریکا می گوید: «ما نظارت های بی سابقه ای را برای راستی آزمایی در خصوص عدم ساخت سلاح هسته ای در مورد ایران اعمال کرده ایم»
    – آنجا که ایران بر اساس مفاد توافق ژنو در خصوص فروش نفت، نه می تواند مشتریان موجود خود را تغییر دهد و نه می تواند میزان فروش نفت خام خود را به همین خریداران فعلی افزایش دهد.
    -آنجا که توافق ژنو هیچگونه تضمینی برای راستی آزمایی آمریکایی ها به ما نمی دهد.
    – آنجا که چند روز پس از توافقنامه ژنو وندی شرمن ۱۷ شرکت کشتیرانی ایرانی و شرکت های مرتبط با آن را تحریم می کند.
    – آنجا که با توجه به مفاد توافق ژنو هیچ تضمینی برای برداشته شدن تحریم های غیرهسته ای از سوی آمریکایی ها وجود ندارد.
    – آنجا که عدم توازن و نابرابری فاحش در اجزاء مورد توافق این توافقنامه به چشم می خورد.
    – آنجا که شرمن با منت گذاردن بر سر ملت شریف ایران پذیرش یک برنامه غنی سازی محدود را آن هم تحت نظارت و با اندازه مشخص با وقاحت اظهار می دارد.
    – آنجا که معاون وزیر امور خارجه آمریکا بلافاصله پس از مذاکرات ژنو به دیدار مقامات اسرائیلی می رود و جزئیات مذاکرات را به منظور تضمین و حفظ امنیت رژیم صهیونیستی به اطلاع می رساند و متأسفانه طرف ایرانی، ملت ایران را نامحرم به حساب می آورد.
    – آنجا که چهره منحوس آمریکا توسط رسانه های حامی دولت بزک می شود.
    – آنجا که اظهارات مسئولین آمریکایی تفسیر به رای شده و گزینشی به اطلاع مردم می رسد و بازی باخته با تیتر درشتِ بُرد نمایش داده می شود.
    و آنجا که…
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    آری! جماعت بدانند مواردی که ذکر شد به علاوه موارد بیشمار دیگر که شنیدن و دیدن آن دل هر انقلابی متعهدی را به درد می آورد، مصداق بارز تهدید جدی دشمن برای امنیت ملی به شمار می آیند، نه چند مقاله دلسوزانه و روشنگر ملتزم به آرمان های انقلاب و رهنمودهای رهبری و ولی امر مسلمین در راستای امر به معروف و نهی از منکر.

    لذا حضرات را به دقت بیشتر و بازنگری در کارنامه شش ماهه اخیر فرا می خوانیم، مبادا با بی تدبیری و عدم درایت در مرداب عافیت طلبی که همانا حیله دشمن مکار است فرو غلتند!!

  39. محسن حسینی می‌گوید:

    فکر کردند با این قبیل کارها،
    «دهانمان پلمپ می شود»
    اما ما مرد روزهای سختیم…

  40. رضا 2 می‌گوید:

    این مطلب رو خود آقای قدیانی فرستادن به کیهان؟؟؟ چقدر خود متشکر هستن ماشاالله ایشون!!
    نویسنده متعهد و خوش قلم!!! کی میره این همه راه رو!!!

    ولی جدا از این، شورای امنیت ملی زیر نظر آقاست و نه رئیس جمهور و اگه هر کسی جز شماها اینقدر راحت به استهزا می گرفت این نهاد رو،
    مرغان آسمان باید به حالش گریه می کردن!!

  41. حافظ می‌گوید:

    خواستم بنویسم که “ما همه حسین قدیانی هستیم”،
    دیدم جمله قشنگی نیست، حسین قدیانی یکی هست و بس!
    ولی ستاره های حضرت ماه -مخصوصا حسین قدیانی- اگه جون بخوان، می دیم براشون.

  42. سیداحمد می‌گوید:

    رضا ۲؛

    گفت و شنودهای کیهان نوشته حاج حسین شریعتمداری است و نه حسین قدیانی!

    ضمنا، بله! شورای عالی امنیت ملی، زیر نظر حضرت آقاست و ما بهتر از شما مصادیق اخلال در امنیت ملی را می دانیم و درسش را خوانده ایم!
    انتقاد از توافق ژنو یا امثالهم، و یا نور چشمی های رئیس جمهورها، به هیچ وجه مخل امنیت ملی ذکر نشده است.
    انتشار خبر “سقوط آزاد بورس” مخل امنیت ملی نیست.

    اما در مقابل هر قدر بخواهید، مقاله و تیتر و صفحه یک، از روزنامه های زنجیره ای وجود دارد که قطعا مخل امنیت ملی است.

    ولله خودِ توافق ژنو مخل امنیت ملی است.
    دادن آمار مو به موی دانشمندان و دستاوردهای هسته ای مان به بازرسان آژانس (و در واقع جاسوس های سیا و موساد) مخل امنیت ملی است.

    ضمناتر، چقـــــــــــدر شما و دوستانتان به نهادهای زیر نظر حضرت آقا احترام می گذارید!
    اگر بنا بر گریه مرغان هوا بود، با این همه توهین دوستان شما به صدا و سیما و قوه قضاییه، احتمالا دنیا را سیل برده بود!

    یادت نرود که رهبر انقلاب گفتند؛ عیبی ندارد اگر عده ای می خواهند انتقاد کنند، منتها نه دولت به منتقدین اهانت کند، نه بالعکس…

  43. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    هه!
    از دیشب منتظرم…
    همین الان صفحه اصلی باز شد برام!! 😐

    سلام بر حسین٭ 🙂

  44. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    آری…
    هیچ کس «حسین قدیانی» نیست…!
    ای کاش “دیوونه” هم، نسبت بود تا اگر می پرسیدند؛ تو چیکارشی؟ می گفتیم؛ دیوونشیم…!! 🙂

  45. سیداحمد می‌گوید:

    نه مدارس تعطیل شد و نه ادارات؛
    مردم از شوق دیدنش خودجوش به صحنه اومدن!
    از شدت هجوم جمعیت خود جوش، ماشین حرکت نمی کنه!
    🙂
    http://www.7uplod.ir/images/b4b2jtwo8tn9dam1m6df.jpg
    http://www.7uplod.ir/images/zfzzxshdlachunmqtxi.jpg
    http://www.7uplod.ir/images/67x7beoc9y2d1k0ywfz.jpg

    محافظاشو ببین! انگار رفته وسط میدون جنگ!
    بابا بیخیال… کسی کاری به کارت نداره؛ نترس!!!

  46. چشم انتظار می‌گوید:

    تازه؛ می گن اینجا رایش از همه جا بالاتر بوده!

    خصوصی؛

    می گم، نکنه تقلب شده ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  47. محمد قدیمی می‌گوید:

    سلام؛
    اولا جا دارد از کیهان و جناب شریعتمداری و همکاران محترمشون تشکر کنم و بعد…
    از جناب قدیانی به خاطر مقالات سنجیده اما کمی تندشان تشکر کنم.
    امیدواریم بر سر مفهوم اعتدال همان بلایی که بر سر اصلاحات آوردن، نیاورند و از جناب رییس جمهور هم می خواهیم که اعتدال مد نظرشون رو واکاوی کنند تا عرصه برای کاسبکاران افراطی باز نشود.
    هر چند حضور امثال ترکان در بدنه دولت و تغییرات گسترده و همچنین ادبیات به دور از احترام جناب روحانی در مورد مردم منتقد از توافق ژنو، به جای امید، ناامیدی را پمپاژ می کند.

  48. خواهر شهید می‌گوید:

    از بس خودشون برای هر مساله کوچکی هیاهو و سرو صدا راه می انداختند و هوچی گری می کردند،
    و ما مظلومانه و نجیبانه صبر انقلابی پیشه کردیم و سکوت، خودشون را خیلی دیدند که باورشون شده زیادند!

    اگر ما هم برای این همه مشکلات نه چندان کوچک، اس ام اس بازی راه می انداختیم و روزنامه هامون پر می شد از سبد کالا، خودسوزی کارمند شرکت نفت، مشکلات ناشی از برف شمال کشور، وضعیت بورس، جزایر سه گانه، خودکشی در مترو، گرانی، تورم، ژنو که سرامد است و… شاید کمی تا قسمتی می فهمیدند که دنیا دست کی است!

  49. برجک زنی با لباسی خاکی می‌گوید:

    سلام؛
    انشاالله این دادگاه هم مثل دادگاه چند سال قبل حسین شریعتمداری، عامل رسوایی همان هایی می شود که شکایت کرده اند.

  50. مشوسک می‌گوید:

    دلم برا راننده ی ماشین روحانی می سوزه.
    طفلک آرتروز پا نگیره از این همه نیم کلاج کردن!

  51. ناشناس می‌گوید:

    وزیر امور خارجه و رفتن به صدا و سیما، یعنی سانسور خبرهای …؟!
    سبد کالایی که برایش بودجه ندارند، یعنی بدون فکر یک طرحی دادن، وجه ملی در دهه فجر …؟!
    قطع یارانه ملت و ناراضی سازی…؟!
    شلوغ بازی آقازاده ها و خانوم زاده ها …؟!
    عنوان آزادسازی سران فتنه…؟!
    نمی دونم چرا این فکر توی سرم افتاده که قراره مثل اکراین یک قصه ای اجرا بشه.

  52. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    دیدنش برای کسانی که مشکل گوارشی دارند توصیه نمی‌شه!!
    http://upload7.ir/imgs/2014-02/46407590567376424230.gif

  53. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    تا دقایقی دیگر قطعه ۲۶ با یک متن مطول یک صفحه ای به روز خواهد شد…
    صفحات ۱ و ۸ وطن امروز روز چهارشنبه دیدنی است؛ دیدنی!

  54. چشم انتظار می‌گوید:

    باید به تیم استقلال گفت؛ “غنچه” نه به اون بدبخت داخل تاکسی!!! حیف اون اس اس سال های نه چندان دور 🙁

  55. برجک زنی با لباسی خاکی می‌گوید:

    چند روزی ست همه جا صحبت از “اقتصاد مقاومتی” است.
    مانند چند سال قبلتر که جنگ نرم و بصیرت ورد زبان ها بود. قبل تر از این مبارزه با فساد.
    یا چندین سال قبلتر از آن چند سال قبل که تهاجم فرهنگی بود و…
    نمی دانم چرا خیلی ها مانند طوطی فقط اوامر آقا را تکرار می کنند و در عمل هیچ.
    مانده ام یعنی با این دولت می توان امیدی داشت به اجرای اوامر رهبری؟ آن هم به این خطیری.
    یا علی

  56. سیداحمد می‌گوید:

    بی‌ترمزها! (یادداشت روز)
    http://kayhan.ir/fa/news/6774

  57. سرباز صفر می‌گوید:

    سلام برادر
    خدا قوت
    واقعا قشنگ بود
    احسنت
    خیلی خوشحالم که بین این همه وب به شما هدایت شدم
    بنده هم وب حقیری دارم
    خوشحال میشم قدم رنجه فرمایید و نظر خودتون رو بگویید و اگر لایق دونستید تبادل لینک کنیم.

  58. مهدی موعود می‌گوید:

    سلام بر قلمدار جبهه حقیقت…
    در حمایت از جریان آزاد نقد تقدیم به شما:
    http://www.afsaran.ir/link/533543

  59. سیداحمد می‌گوید:

    حمیدرضا قاسمی؛

    ممنون… خوب و خنده دار بود!

  60. رضا 2 می‌گوید:

    سید احمد جان! مشکل شما و تفکر شما اینه که فقط خودتون رو قیم این انقلاب می دونید و فکر می کنید هر کاری شما دارین می کنین در راستای تقویت نظام هست. ولی شماها فقط یه بخشی از نظام هستید و این نظام شامل ارکان و گروه ها و افراد دیگه هم هست که ممکنه حتی نظرشون با شما کاملا در تضاد باشه. اون کسی که تصمیم می گیره چی بر خلاف امنیت ملی هست و چی نیست، طبق قانون مشخص شده و اون می تونه تو این زمینه نظر بده، شما هم نهایتا می تونید انتقاد کنید. در ضمن شما این صلاحیت رو ندارید که تعیین کنید مثلا تیتر فلان روزنامه خلاف امنیت ملی هست یا نه! تو اینکه تعداد زیادی شما فدایی نظام و کشور هستید شکی نیست، همین طور که بقیه گروه ها هم فدایی کشور زیاد دارند اگر منصفانه نگاه کنید! ولی این دلیل بر نقض قانون و ضربه زدن به امنیت ملی نیست، پس شایسته و بایسته است که شما هم دقیق تر و با فاصله بیشتری از احساس رفتار کنید و قلم بزنید.

  61. محمود می‌گوید:

    کلا «گفت و شنود»های آقای شریعتمداری را دوست دارم…

  62. سیداحمد می‌گوید:

    رضا ۲؛

    من و شما خیلی با هم اختلاف نظر داریم و روی همین حساب اصلا قصد بحث با شما را ندارم.
    یک مطلب واضح را برای شما بیان می کنم!

    امنیت ملی و مصادیق اخلال و ضربه به آن، کاملا مشخص، ثبت شده و واضح است. راس نظام این قوانین را تعیین می کند.

    اینطور نیست که هر دولتی، طبق منش سیاسی اش، مصادیق اخلال در امنیت ملی را تغییر دهد. نه احمدی نژاد می تواند بگوید اگر کسی وجود مشایی را زیر سوال برد، متخلف است و نه حسن روحانی می تواند منتقدین حسین فریدون و ترکان و نوبخت و… را مخل امنیت ملی بداند!
    هر چه دلتان خواست در مورد مسکن مهر، سفر استانی، ونزوئلا و … گفتید، کسی از شما شکایت کرد؟!

    من با آگاهی عرض می کنم؛ متاسفانه آنطور که باید و شاید، به برخی از مواردی که به امنیت ملی ضربه می زند، رسیدگی نمی شود.
    و البته در بعضی موارد، گزینه “مصلحت” و تشخیص رهبر، ارجحیت دارد به قوانین شورا.

    من دارم عرض می کنم طبق قوانین شورای عالی امنیت ملی، می شود با مقاله های شیشه خورده دار روزنامه های زنجیره ای برخورد کرد. چون این روزنامه ها معمولا اصل نظام و سایر اصول و مقدسات را زیر سوال می برند. شورایعالی امنیت ملی، بزرگترین وظیفه اش، حفظ امنیت اصل نظام است.

    من این حرف ها را از خودم نمی گویم که شما انگ برخورد احساسی به من می زنی!
    طبق قانون دارم با شما صحبت می کنم!

    به این جمله من دقت کن؛ (دارم بلند و رسا میگم، بلند بخون!)
    دولت نمی تواند طبق سلیقه سیاسی خودش، به حسین قدیانی انگ اخلال در امنیت ملی بزند. مقالات حسین قدیانی و یا تیتر خبریِ “سقوط آزاد بورس” به هیچ وجه مخل امنیت ملی نیست. در هیچ جای قوانین امنیت ملی، ثبت نشده که انتقاد از تصمیمات دولت، غیرقانونی است.

    لطفا بخواه، که حرفم را بفهمی!

    من که می دانم تفکر حسن روحانی چه گونه است و هر قدر هم ژست روشنفکری و انتقاد پذیری بگیرد، کاملا واضح است که این آدم اصلا اصلا اصلا انتقاد پذیر نیست و به شدت عصبانی است.
    حالا چرا پشت اسم شورایعالی امنیت ملی قایم شدند؟ خب واضح و مردانه بیایند و اعتراف کنند ما دلمان نمی خواهد که از ما انتقاد کنید و کلا انتقاد و آزادی بیان در دولت ما جایی ندارد.
    اینطوری ما هم تکلیف خودمان را می دانیم و مردم هم می فهمند به چه دروغگویی رای دادند!

    حرف من کاملا واضح بود، لطفا بحث را ادامه ندهید. بنده عادت ندارم اینقدر بحث کامنتی کنم. اصولا بحث رو در رو و تفهیم فیزیکی را ترجیح می دهم! 🙂 (شوخی)

  63. رضا 2 می‌گوید:

    از قضا منم با بحث رو در رو خیلی بیشتر موافقم!!
    اتفاقا قدیمتر که دانشجو بودم تعدای دوست با نگاه های مشابه افراد این سایت داشتم که گاه و بیگاه بحث می کردیم و البته با اینکه هیچ کدام از مواضع خود عدول نمی کردیم اما گاهی برخی حقایق را بهتر می یافتیم ولی از وقتی که وارد کار شده ام فضا متفاوت شده و دلم برای آن بحث ها تنگ شده؛
    بخاطر همین مشتری سایت شما شده ام! 😉 😀

  64. سرباز ولایت 2 می‌گوید:

    زنده باد سردار قلم
    زنده باد حسین قدیانی که این دو بزرگوار خاری هستند در چشم بد خواهان نظام
    اگر کسی با این بزرگواران مخالفت کرد از سر نقد و دلسوزی نیست از سر کینه و حسد هست
    و الا چرا تهمت می زنند و می گویند افراطی و…

  65. چای پولکی می‌گوید:

    پس از انتشار اخباری مبنی بر شکایت دولت از دکتر محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اتهام نقد توافقنامه ژنو، این استاد دانشگاه در گفتگویی با این خبر اظهار داشت که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از او شکایت کرده است.

    به گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان استاد دانشگاه تهران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام خبر شکایت شورای عالی امنیت از خود به اتهام ایراد سخنانی خلاف امنیت ملی، هدف از این شکایت را خفه کردن صدای هرگونه مخالفتی از درون دانست و گفت: من مفصل در مورد توافقنامه ژنو صحبت کرده‌ام و در این میان به اندازه ۲ دقیقه هم گفته‌ام که ما از موضع قدرت پای میز مذاکرات رفته‌ایم نه از روی ضعف، اما متأسفانه بعضی اصرار دارند عنوان کنند مذاکره ما از موضع ضعف بوده است.

  66. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    خیلی سالاری، یک عدد باشی!
    ابوالفضل علمدار، خامنه ای نگه دار

  67. رضا می‌گوید:

    آفرین بر داداش حسین!

  68. یل می‌گوید:

    یاد عباس آژانس شیشه ای افتادم.

    “سر زمینم بودم با تراکتور، بعد جنگ برگشتم سر همون زمین بی تراکتور”

    آخه چرا حسین قدیانی؟
    مگه سران فتنه محاکمه و اعدام شدند که حالا نوبت این یادگار شهید شده…

  69. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “گمنام ۶۱” آمد!
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/289164

  70. چای پولکی می‌گوید:

    روح توافق نامه آبجی و خسروخان

    http://www.tardid.com/?p=666

    محمدرضا سرشار

  71. مهتاب می‌گوید:

    زنده باشید جناب قدیانی…

  72. مهدی می‌گوید:

    امنیت یعنی قطعه ی بیست و شش را آب و گلاب پاشی کردن و تجلیل از لاله های سرخ گون وطنی که امنیت رو به مملکت غرب زده برگردوندند و ضد امنیت ها رو به زباله دان تاریخ انداختند.

  73. لبیک یا حسین می‌گوید:

    اگر منتقدان توافق ژنو بی سواد هستند، چرا بلافاصله از آنها شکایت می شود؟

    http://rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=182989

  74. منتظر بی انتظار می‌گوید:

    نامه ای به حسین قدیانی
    http://mbentezar.blogfa.com/post-115.aspx

  75. ولد چموش!! می‌گوید:

    سلام علیک
    من پیشنهاد می کنم که یک قسمت کنتوری تو سایتت بذار و اسمش رو بذار “شریک جرمهای من” یا نظایر آن، که حامیان مقاله ات که منجر به محکومیتت شد، اون رو امضا کنند…

  76. سعید ن می‌گوید:

    همیشه شعبون یکبار هم رمضون!
    گر چه فکر نمی کنم کسی که کیهان دشمن شکن براش رپرتاژ بره رنگ بازداشتگاه رو هم ببینه!
    حالا کمپوت چی دوست داری داداشی…!
    ولی خدایی فکرشو بکن حسین بره بازداشت و حسین هم ازش بازجویی کنه!!! 😀

  77. سارا می‌گوید:

    می دونم سانسور می کنی!
    ولی خدا وکیلی چقدر قند تو دلت آب شده به خاطر چاپ این مطلب در کیهان و چقدر خودت را مهم می دونستی و حالا مهمتر؟
    ولی بدان که این گفت و شنود را مردم هم خوانده اند و راضی نیستند که کسی و یا کسانی در پشت این تحریم به ثروت های باد آورده و بدون پاسخ برسد.
    برادر! این دنیا فانی است و نباید با اشعار زیبا، عده ای بی بته به ثروت میلیاردی دست پیدا کنند و عده ای کارتون خواب!!

  78. دیده بان از خاکریز شهادت می‌گوید:

    سلام…………

  79. آی شلوغ می‌گوید:

    به روزیم…

  80. حــِــذر می‌گوید:

    «حق دانستن» مردم را پلمپ نکنید!
    http://hezr.ir/post/72

    (پوستر+یادداشت درباره محرمانه بودن مذاکرات هسته ای)

  81. احسان مطهری می‌گوید:

    سلام داداش حسین؛ من همدان هستم.
    گفتم بد نیست متن کامل سخنان سعید رضوی فقیه رو که در جمع اصلاح طلبان گفته دستت برسه.
    وقتی نوشته‌های تو مخل امنیت ملی کشور می شه، حرفهای افراطی و توهین آمیز امثال رضوی فقیه، حکما در راستای حفظ امنیت ملی کشور هست که دارن آزادانه هر طوری دلشون می خواد حرف می زنند.

    ۰۹۱۸۳۱۳….

  82. نوکر شهدا می‌گوید:

    سلام

    آقای قدیانی، لطفا بخوانید. به خدا بعد از قطعنامه با شهدا ماندم ولی از این به بعد دیگر توان ندارم و از صحنه کنار رفتم.

    http://ansaare27.ir/

    بنده مثل شما حامی ندارم و از طرفی هم چون جانباز ۷۶ درصد هستم و از لحاظ اعصاب و روان مشکل دارم لذا افسردگی ام بیشتر شد و به اجبار از صحنه خارج شدم و زحمات ده ساله ام را بستم و از همه چیز خداحافظی کردم. درد را به کجا باید برد و چه کسی می داند که در صحنه ماندن برای شهدا چه مشکلاتی دارد.
    …………..

    در اینجا بیش از پنجاه هزار سایت شهدا بسته شد و از ادامه کار منصرف شدم.

    http://www.shafighefakeh.ir/

  83. حسین می‌گوید:

    سلام داش حسین!
    چرا آپ نمی کنی؟ ممنوع الوبلاگ شدی؟ آپ کن.

  84. زینب می‌گوید:

    جناب قدیانی
    قبل از انتخابات از خط رهبری قدری عقب ماندید، حالا هم قدری جلوجلو می روید، کیلومتر شمارتان ببرید نمایندگی نشان بدهید…

  85. ریحانه می‌گوید:

    سلام.
    عجیب بود!!!!!!!!!

  86. رهگذر می‌گوید:

    دم داداش حسین و کیهان گرم…

  87. رهگذر می‌گوید:

    سلام
    این ادبیات من نیست. یا من رهگذر جعلی هستم یا آن که به جای من خود را رهگذر معرفی کرده است.

  88. مرتضی می‌گوید:

    اعوذبالله من الشیطان الرجیم

    عجب جمله ای بود: واقعا اگر این غنچه باز بشه چی میشه؟
    واقعا اگر دولت ۶ ماه بشه ۹ ماه و بعد یه ساله و بعد از دو سال از شیرخوارگی بیفته تو غذا خوردن، تازه اون موقع است که می خواد دندون های تازه درومدش رو امتحان کنه… ببین مجلس رو داشته باشن دیگه چه می کنند؟؟ لابد ریش پروفوسری می شه ریش رسمی کشور و متخلفین با اشد مجازات (ژیلت) تنبیه میشن…

    راستی خبرگزاری دانشجو snn.ir هم ستاره دار شد… راستش نمی دونم که بعدش چی قراره بشه… اما نترسید نترسید ما همه باهم هستیم… شوخی کردم، اینا دارن فشار قبرشون رو زیاد می کنن و الا ما…
    «موجیم که آسودگی ما عدم ماست».

  89. به جای امیر می‌گوید:

    کامروا (گفت و شنود)

    گفت: مگر وزرا در جریان رأی اعتماد به نمایندگان مردم قول نداده بودند که فتنه‌گران را به کار نگیرند؟!
    گفتم: البته که قول داده بودند.
    گفت: پس چرا برخی از آنها با بولدوزر به جان مدیران متعهد افتاده و همه را قلع و قمع می‌کنند؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟!
    گفت: مگر برخی از وزرا پشت سر هم اعلام نمی‌کنند که خواستار عزت و اقتدار نظام و آرامش و آسایش ملت هستند؟ پس چرا اصحاب وطن‌فروش فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ را به کار می‌گیرند؟!
    گفتم: خب! وقتی افراطی‌ترین افراد را معتدل! می‌نامند، حتما مفهوم آرامش و آسایش و حفظ منافع ملی هم از نگاه این عده تغییر کرده است! یارو می‌گفت واژه‌هایی مثل عصر اطلاعات، عصر فناوری، عصر ارتباطات، عصر دیجیتال و … نشان می‌دهد که همه پیشرفت‌های بشر «عصر» اتفاق افتاده، پس آنهایی که صبح بیدار می‌شوند کامروا نمی‌شوند!

  90. haji می‌گوید:

    هر چه بیشتر سکوت می کنیم اینها بیشتر مردم و مملکت ما را به نام اسلام غارت می کنند…

  91. علیرضا می‌گوید:

    آقا حسین عزیزم؛
    الهی که قلمت همواره استوار به حق و حقگویی باشه.

    آقای سیداحمد یا دیگر دوستان؛
    میشه بگین این عکس های کنار اسممون رو چطوری باید بذاریم؟؟؟
    لطفا توضیح بدین برام.

  92. داود می‌گوید:

    روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اوبامای با ادب
    پریزیدنت با ادب

    منتقد بی ادب!!!!!!!!!!!!!!!!

  93. نصرtv می‌گوید:

    مستندی زیبا و عبرت آموز پیرامون مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان (عج) به کارگردانی سهیل کریمی:
    شعبده ی شیطان (بخش اول)
    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9427
    شعبده شیطان (بخش دوم)
    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9432

  94. برف و آفتاب می‌گوید:

    خوش به حال این درخت؛
    http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=photo&albumId=1294&img=35121_221.JPG

    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و العن من عاداهم…

  95. gomnam 67 می‌گوید:

    امروز

    تاوان

    ملامت های

    دیروز است.

  96. م.طاهری می‌گوید:

    انشاءالله فردا با کاروان راهیان نور، راهی جنوبم. مراقب قطعه باشید تا من برگردم(به شرط حیات)!

  97. چای پولکی می‌گوید:

    کامنت قبلی را اصلاح می کنم:

    روح توافق نامه آبجی و خسروخان

    http://www.tardid.com/?p=666

    محمد سرشار

  98. میترا. الف می‌گوید:

    باعث افتخار هستند هم آقای قدیانی و هم آقای شریعتمداری…

  99. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    نیستی و سال‌هاست
    دانه‌های برف
    این مسافران بی‌قرار ابرها
    با علامت سوال چترها
    مواجه‌اند

    نیستی و کودکانمان
    -با کمان-
    قاب آفتاب را نشانه رفته‌اند
    آسمان
    غیر جای خالی
    پرندگان مرده را
    نشان نمی‌دهد
    هیچ‌کس برایمان
    دست دوستی
    تکان نمی‌دهد

    نیستی و
    موج‌ها هنوز
    سنگ خاک را
    به سینه می‌زنند
    ابرها هنوز
    روی حرف آفتاب
    حرف می‌زنند

    “محمدحسین نعمتی”

  100. صبر می‌گوید:

    آقای قدیانی، نکنه شانس ما ممنوع القلم شدید؟ پس چرا نمی نویسید؟
    خدا شما را آفریده برای نوشتن!

  101. ali می‌گوید:

    امام جمعه رفسنجان گفت: پرستاران لازم است تا در مواقع غیر ضروری بر بالین بیماران نامحرم حاضر نشوند.
    وی خدمت‌رسانی زن به مرد و مرد به زن را در مواقع اضطرار وظیفه همه دانست و افزود: همه ما موظف هستیم در مواقعی که جان انسانی در خطر است، فقط به فکر نجات او باشیم، اما زمانی که فوریت ندارد، رعایت واجب است. رمضانی‌پور بیان داشت: اینکه می‌گویند «پزشک محرم است» در هیچ جای اسلام نیامده و باید اینگونه مسائل شرعی را نادیده نگیریم.
    مطلب خوبی است؛ لطفا پیگیر باشید!

  102. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    میلاد عقیله العرب، حضرت زینب کبری(س) بر اهالی قطعه مقدس۲۶ مبارک.

  103. صبر می‌گوید:

    محمد ابراهیم همت (زاده ۱۲ فروردین ۱۳۳۴، شهرضا – درگذشته ۱۷ اسفند ۱۳۶۲، جزیره مجنون) از فرماندهان سپاه پاسداران ایران در جنگ ایران و عراق بود. او پیش از پیروزی انقلاب از فعالان ضد حکومت پهلوی بود. پس از انقلاب و در سال ۱۳۶۱ مدت کوتاهی را در جبهه جنگ لبنان و اسرائیل گذراند، و سپس به ایران بازگشت و در جبهه‌های جنگ ایران و عراق در عملیات‌های مهمی همچون فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان و خیبر مسئولیت‌های مهمی را عهده‌دار بود. او در اسفند ۱۳۶۲ در جریان عملیات خیبر شهید شد.

    حسین قدیانی؛ نامه ای به مادر شهید همت
    http://esharatvatanbihat.blogfa.com/post/928

  104. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    سؤال تو نبود!
    http://kayhan.ir/fa/news/7711

  105. احسان می‌گوید:

    سلام داش حسین
    نبینم بد خواه مد خواه داشته باشی…

  106. ... می‌گوید:

    عاشق گفت و شنودهای کیهانم.

  107. سیدمحمود می‌گوید:

    خسته نباشی رزمنده؛
    نمی خوام تعریف یا تمجید الکی و بی جا کرده باشم اما قلم شما و قلم جناب شریعتمداری، من رو یاد نوشته ها و قلم شهید آوینی می ندازه.
    خواهش می کنم ما رو در انقلابی تر شدن کمک کنید با قلم تون.
    علی علی

  108. امیرعلی_طلبه می‌گوید:

    سلام خدمت آقای قدیانی…

    اولا می خواستم ازتون شدیدا و اکیدا تشکر کنم…
    دوم قدردانی کنم
    سوم خسته نباشید بگم
    ….
    ……
    …….
    ……..
    ………..
    …………..
    دوست داشتم منم مثل شما می تونستم در این ثواب دفاع از ولایت و نظام شریک می بودم…

  109. یه بیست و ششی می‌گوید:

    دهانتان نه! اما قلم زیبایتان پلمپ شد آیا؟؟؟ 🙁

    أخوی، سخت دلگیریم از نبودنتان!

  110. حسین می‌گوید:

    سلام جناب قدیانی عزیز……………

  111. .......... می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی

    می دونم این روزها سرتون خیلی شلوغ شده و ماشاءالله کلی مشهور و مهم شدی برای خودت! قبلا که ما بچه بودیم و می اومدیم کیهان و شما رو می دیدیم خجالتی بودی، حالا می بینم عکس های ژست دار می گیری و توی سایت می زاری. بابا امنیت ملیییییییی… بابا خوش تیپ!!
    نشانی: شهرک ………………

  112. ناشناس می‌گوید:

    اگه واقعا دلت واسه اسلام و خون پدر شهید و میهنت می سوزه، برو سروقت اونهایی که پول ملت رو دزدیدن…

  113. سیداحمد می‌گوید:

    اباطیل جدید آقای متوهم/ فقط محض خنده؛
    🙂
    “شش: مردی جوان و لاغر که عینکی کاملاً سیاه به چشم و ریشی انبوه و بلند به صورت داشت، آمد و با نگاهی به من، از کنارم رد شد و رفت. همو کمی بعد باز آمد و در برابرم ایستاد و گفت: مرا می شناسی؟ گفتم: نه. گفت: من تو را خوب می شناسم ولی. لبخندی زدم و دستم را جلو بردم. با کراهت دست داد و گفت: من حسین قدیانی هستم و یک بار حتی باهات مصاحبه هم کرده ام. اسمش را در ذهنم مرور کردم و دانستم این حسین قدیانی احتمالاً هموست که یکبار تهدید کرده بود که اگر موسوی و کروبی و خاتمی را فلان نکنید ما خودمان بهمانشان می کنیم. همو که تا این اواخر روزنامه ی وطن امروز را می گرداند. همو که سایت مجازیِ ” قطعه ۲۶” را دارد و حامی که نه، فدایی نظام و رهبری است. همو که از توافق ژنو سخت برآشفت و آن را ” هولوکاست هسته ای” نام نهاد. قدیانی خیلی صریح گفت: این مسخره بازیها چیست که درآورده ای؟ و به پارچه ی سفید و پرچم روی دوشم اشاره کرد. دانستم که توپش پراست و آمده که خوراکی برای نوشته ی تازه اش فراهم آورد. بی آنکه بداند خودش خوراک نوشته های تازه ی من خواهد بود.
    با آرامش گفتم: پسرم، اینها بیش از چهار سال است که اموال مرا برداشته اند. من سه خواسته دارم، به محض این که این سه خواسته ی مرا اجابت کنند می روم از اینجا. این را که گفتم، کمی از بلندای بی انصافی اش فرود آمد و گفت: تو الان چهل پنجاه روز است که اینجا راه می روی و کسی باهات کاری ندارد. مرتب هم می نویسی آزادی نیست. گفتم: اسم این را آزادی نگذار دوست من. که اگر برای من باشد برای کسی دیگر نیست. وقتی دانستم از همچو اویی انتظار انصاف و ادب کمی ناممکن به نظر می رسد، به احترام پدرِ شهیدش هرجمله ام را با پسرم و عزیزم و دوست خوبم شروع کردم. که چه؟ که یعنی من کاری با بی ادبی و بی انصافیِ تو ندارم. من آنگونه ام که: هستم.
    گفتم: پسرم، این سه خواسته ی مرا که برآورند، من می روم دمِ درِ سپاه. چون آنها هم اموال مرا برداشته اند و برده اند و نمی دهند. گفت: سپاه که مال کسی را نمی برد. حتماً خبطی کرده ای که اموالت را نمی دهند. گفتم: ارزش اطلاعاتیِ یک کامپیوتر به محتوای آن است. آن را خالی می کردند و خود این کامپیوترها را به من برمی گرداندند. صحبت من آنقدر منطقی، و فهم آن آنقدر دردسترس بود که نیازی به حاشیه نداشت. قدیانی اما آمده بود تا تلنبار درونی اش را برمن فرو بریزد. گفت: کامپیوتر می خواهی چکار؟ تو که داری که! به این چند تا کامپیوتر محتاجی؟ گفتم: واقعاً اینجور فکر می کنی؟ گفت: تو به اندازه ی کافی چاپیده ای. و ادامه داد: من که از ریز به ریزش خبردارم. وگفت: من خیلی که زور زده ام توانسته ام یک خانه ی پنجاه متری جور کنم. خانه ی تو کجاست؟
    دستم را برشانه اش نهادم و گفتم: تو چند سال داری پسرم؟ گفت: سی و سه سال. گفتم: وقتی تو به دنیا نیامده بودی، من برای تحصیل به آمریکا رفته بودم. پس بدان که من آدم دست کج و افتاده ای نبوده ام. که اگر بودم، که اگر یک قلم سند علیه من داشتید، هم شما و هم اطلاعات و سپاه، تا کنون رسوای خاص و عامم کرده بودید. گفت: من قبلاً یکی دو نامه ی تو را خوانده بودم. بعد که دیدم نوشته هایت زیاد شد بی خیال شدم و نخواندم. وتأکید کرد: کار تو دروغگویی است. تو دروغ می نویسی. گفتم: یک نمونه اش را بگو اگر راست می گویی.
    گفت: هرچه که در باره ی شخص اول مملکت می نویسی دروغ است. گفتم: من وقتی می نویسم مسئولیتِ فضاحتِ هسته ای با شخص ایشان است آیا دروغ می گویم؟ مگر نه این که به اعتراف خود رهبر، او شخصاً این فضاحت بزرگ را مدیریت کرده است؟ این آیا دروغ است؟ یا من وقتی می نویسم مجلس شورای اسلامی به یک اصطبل بزرگ تبدیل شده و یا مجلس خبرگاه به یک خوابگاه بزرگ، اینها دروغ است آیا؟
    گفت: تو همان موقع هم که به ایشان می گفتی مولای من دروغ می گفتی. گفتم: آن موقع باور کن دروغ نمی گفتم. اما اعتراف می کنم که جاهل بودم. احمق بودم. یک آدمِ صادق اما نفهم بودم. گفت: زمان شاه اگر بود، می توانستی بیایی اینجا و آزادنه قدم بزنی؟ گفتم: نه، نمی توانستم. و خودم چرایش را توضیح دادم: چون فکر می کنم بعد از آنهمه هزینه و شهید و بدبختیِ زمان انقلاب و زمان جنگ وبعدِ جنگ، اینجا باید یک تفاوتک هایی با زمان شاه داشته باشد. همین تفاوتک هاست که مرا به اینجا آورده.
    گفت: رفتارهایت اینجور نشان می دهد که انگار گرفتار ” کیش شصیت ” هستی. گفتم: نه والله، شما از طرف من وکیل. بیا و برو با اینها صحبت کن این سه خواسته ی مرا برآورند من راهم را می کشم می روم پشت درِ سپاه. نمی دانم چرا ماندن را صلاح نمی دانست. آرام و قرار نداشت. مرتب پا به پا می شد. چند بار به ” زشت ” بودن رفتار من اشاره کرد. راه افتاد تا برود. همین را اما تکرار کرد. که: نکن این کارها را زشت است. گفتم: می دانی چرا کارِ مرا زشت می دانی؟ به این خاطر که خودت را شاخص زیبایی می دانی و رفتار مرا با شاخصِ خودت می سنجی. ظاهراً حرف دیگری نداشت. راهش را کشید و رفت. او به گمانِ خود، برجکِ مرا پایین آورده بود.
    حسین قدیانی، شاید توپ ترین و تاپ ترین حزب اللهی ای است که تا کنون و دراین مدت به دیدن من آمده اند. احتمال می دهم مصاحبه ی شب قبل من با آقای مهدی فلاحتی او را به اینجا کشانده. که به اینجا بیاید و با چشم خود هیبتِ مرا ببیند و چیزکی بار من بکند و لابد خیمه ی اعتراض مرا بر سر خودم واژگون سازد.”

  114. ایمان می‌گوید:

    داداش!
    چرا نیستی؟

  115. صبر می‌گوید:

    سلام سید احمد،
    می دونی اولین نتیجه ای که از این پستت گرفتم چیه؟
    اینه که همه، شهدا را دوست دارن و براشون احترام قائلند و این خیلی خوبه!
    و اینکه وقتی در این دنیا اینقدر ارج و اجر دارن، اون دنیا چقدر دارن؟

  116. برف و آفتاب می‌گوید:

    جالب می‌شد توصیف آقای قدیانی از اون لحظه‌ها رو هم می‌شنیدیم! می‌دیدیم هیبت ایشون چه‌شکلی بوده که آقای قدیانی رو تا اونجا کشونده! 🙂

  117. به جای امیر می‌گوید:

    کولر (گفت و شنود)

    گفت: رئیس هیئت امنای دانشگاه ‌آزاد گفته است؛ رژیم گذشته حسینیه ارشاد را تصرف نکرد ولی نظام اسلامی دانشگاه آزاد را تصرف کرد!
    گفتم: اولا؛ مگر رژیم شاه مساجد و حسینیه‌ها را تصرف می‌کرد که می‌فرمایند حسینیه ارشاد را تصرف نکرد؟! ثانیا؛ جمهوری اسلامی هم حسینیه ارشاد را تصرف نکرد، چون یک حسینیه مثل بقیه مساجد و حسینیه‌ها بود ولی دانشگاه آزاد از پول مردم و بیت‌المال تشکیل شده بود و عده‌ای قصد مصادره ۲۵۰هزار میلیارد تومان دارایی آن را به نفع جریان سیاسی خود داشتند که نظام مانع شد. ثالثا؛ دانشگاه چه ربطی به حسینیه دارد؟!
    گفت: خب! چرا اجازه ندادند دانشگاه آزاد وقف شود؟
    گفتم: ملک شخصی آنها نبود که آن را وقف کنند و خودشان هم متولی باشند و به همان بهره‌گیری‌های جناحی از بیت‌المال ادامه بدهند!
    گفت: پس این چه مقایسه‌ای است که ایشان کرده است؟! دانشگاه چه ربطی به حسینیه دارد؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی روی دیش ماهواره‌اش نوشته بود کولر آبی که نیروی انتظامی آن را جمع نکند!

  118. عمار313 می‌گوید:

    هه…
    عدالت هم شد…

  119. شوکران می‌گوید:

    ماشاالله آقایون متوهم یکی و دوتا نیستن که! این کدومشونه؟
    جدی چرا بعضی ها اول فدایی جمهوری اسلامی بودن ولی بعد شدن مخالف سرسخت نظام؟ ایراد از این آدم هاست یا از جمهوری اسلامی؟ پس چرا برعکس این موضوع اتفاق نمی افته؟ تا حالا دیدین کسی قبلا مخالف بوده ولی حالا شده طرفدار نظام؟

  120. مسافر می‌گوید:

    سلام آقا قدیانی؛
    ان شاالله که ثابت قدم تر از قبل باشید.
    از شما خواهش می کنم که یه سر به سایت ها بزنید در مورد برادر شهیدم علی خلیلی.
    فردا تشییع پیکر شهید علی خلیلی ساعت ۹/۳۰ از نارمک مسجد فاطمه الزهرا
    این شهید تو راه فرهنگ و احیای امر به معروف و نهی از منکری که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بود، شهید شد.

  121. پسر عمو می‌گوید:

    خود کرده را تدبیر نیست.
    در خرداد سال ۱۳۹۲ اگر چشم مان باز می بود الان بااین مشکلات فرهنگی رو به رو نمی شدیم که خانم … بشوند ریاست انجمن موسوم به دفاع از آزادی مطبوعات!

  122. س. م می‌گوید:

    زنده باد حسین شریعتمداری…

  123. فهیمه می‌گوید:

    به نقل از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.