خمینی را از خانه‌اش بیرون نکنید!

و الا در خانه‌های این ملت شهیدپرور به روی خمینی بت‌شکن باز است

سیدحسن خمینی به مناسبت سالروز رحلت آیت‌الله توسلی متنی نوشته‌ که من برخلاف بعضی‌ها که کارشان تقطیع آنهم به نیت تحریف مطالب است، عینا آن را در ادامه می‌آورم؛ «سالروز درگذشت مرحوم آیت‌الله توسلى بر همه دوستداران و علاقمندان و به خصوص بر خانواده ایشان تسلیت باد. بى‌شک مرگ قهرمانانه ایشان در حالى که از کیان امام و بیت امام دفاع مى‌کردند، از نقاط فراموش نشدنى زندگى آن مرحوم است. ایستاده زندگى کرد و ایستاده مرد چون هم‌نشین همیشگى ایستادگان بود».

در این باره، اشاره به نکاتی لازم است؛

یک- باید دید دفاع مرحوم توسلی از بیت امام، آنهم دقایقی قبل از مرگ قهرمانانه، دقیقا چه بوده؟! این بوده ظاهرا که در جلسه مجمع تشخیص، ایشان رشته سخن را دست گرفته، می‌گویند؛ «آقای حاج‌حسن آقا خمینی یک خوابی دیده بودند حدود دو ماه قبل. بعضی از بزرگان اطلاع دارند. ایشان گفتند که من خواب دیدم امام به من فرمودند که؛ حسن! من را دارند از این خانه بیرون می‌کنند! گفتم: آقا! چه کسی شما را از این خانه بیرون می‌کند؟ باز خواب دیدم دوباره که امام فرمودند: حسن! من را دارند از این خانه بیرون می‌کنند! تا سه مرتبه من این خواب را دیدم…» و بعد، آن‌طور که حسن خمینی معتقد است با «مرگی قهرمانانه» به ملکوت اعلی سفر می‌کنند. بگذریم که محمد هاشمی اساسا فراتر از مرگ قهرمانانه، معتقد است؛ آیت‌الله توسلی «رحلتی شهادت گونه» داشته‌اند!

دو- فی‌الحال برایم این سئوال پیش آمده که امام در برابر پرسش «آقا! چه کسی شما را از این خانه بیرون می‌کند؟» دقیقا چه جوابی داده‌اند؟! آیا هیچ جوابی نداده‌اند؟! آیا جوابی داده‌اند اما حسن خمینی آن جواب را به آیت‌الله توسلی نگفته‌اند؟! اگر نگفته‌اند، چرا؟! اگر هم گفته‌اند، باید دید مرحوم توسلی چرا خواب به این مهمی را ناقص بیان کرده؟!

سه- اگر از نظر حسن خمینی، دفاع مرحوم توسلی دقایقی قبل از فوت، دفاع از «بیت امام» بوده -که بوده- به شکل مضاعفی مشخص می‌شود که مراد امام بزرگوار ما از «این خانه» در خواب مد نظر، دقیقا خانه خودشان بوده، نه احیانا خانه دیگری یا جای دیگری. من حالا سئوال دیگری می‌پرسم؛ متولی خانه امام یا بیت امام کیست؟! هر که هست لطف کند ضمن تجدید نظر در رفتار و گفتار خود، نگرانی خمینی بت‌شکن بابت بیرون کردن‌شان از خانه خودشان را رفع کند! تمام! که انصافا غیر از این نمی‌گوید این خواب!

چهار- آیت‌الله توسلی را خداوند منان مورد آمرزش قرار دهد، لیکن ضمن ابراز ارادت به آن مرحوم، عرض می‌کنم که از امام بزرگوار ما حتی در روایت خواب‌های این‌چنینی هم نمی‌توان چماق بر فرق عشاق واقعی خمینی بلند کرد! تعارف که نداریم! قصد و نیت از تعریف این خواب واضح است اما بنازم خمینی حکیم را که حتی در عالم خواب‌های این‌چنینی هم، فی‌الواقع هیچ نبوده و نیست الا؛ «از ۱۵ خرداد تا حالا که آمدیم، خون دادیم، یعنی شما خون دادید. من که نشسته‌ام اینجا. من هم هیچ حقی ندارم. شما خون دادید. شماها به میدان رفتید؛ شماها مبارزه کردید. ماها هیچ حقی نداریم. ما باید برای شما خدمت کنیم، خودمان نباید استفاده کنیم، نه استفاده عنوانی. خاک بر سر من که بخواهم استفاده عنوانی از شما بکنم! خاک بر سر من که بخواهم خون شما ریخته بشود و من استفاده‌اش را ببرم!» آری! درود بر خمینی! درود بر خمینی! خمینی می‌توانست در آن خواب بگوید که مرا دارند از بسیج بیرون می‌کنند! مرا دارند از سپاه و ارتش بیرون می‌کنند! مرا دارند از جمع و جماعت حزب الله بیرون می‌کنند! مرا دارند از خانه‌های پایین شهر بیرون می‌کنند! مرا دارند از میان فرزندان انقلابی‌ام بیرون می‌کنند! مرا دارند از خانه مادران چند شهید داده بیرون می‌کنند! و مرا دارند از حسینیه امام خمینی بیرون می‌کنند! صدالبته برای من و ما خواب هرگز ملاک نیست، که این سطور را دارم برای کسانی می‌نویسم که از قرار، خواب‌شان از امام را حجت می‌دانند، آنقدر که اگر بعد تعریف این خواب بمیری، یا به مرگ قهرمانانه مرده‌ای یا اصلا نمرده‌ای! بلکه «عند ربهم یرزقون» گونه هم شده‌ای! اما براستی! چه خمینی خوبی است این خمینی بت‌شکن که حتی در این قبیل خواب‌ها هم هوای انقلاب و انقلابی‌ها را دارد! دو صد چندان درود بر خمینی که خود را هم‌چنان در حسینیه امام خمینی، در خانه مادران چند شهید داده، در میان فرزندان انقلابی، در خانه‌های پایین شهر، در جمع و جماعت حزب الله، در سپاه و ارتش، و در بسیج می‌بیند و می‌داند و می‌خواند، هیچ هم احیانا نگرانی ندارد که از این جاها بیرونش کنند. چیز دیگری است گویا دغدغه امام بزرگوار ما! بیرون کردن‌شان از خانه خودشان!

پنج- اگر بعضی‌ها، مرگ آیت‌الله توسلی را «مرگ قهرمانانه» یا حتی «رحلتی شهادت گونه» تصویر می‌کنند، من فکر می‌کنم شاید… و تأکید می‌کنم شاید… شاید پیام آن مرگ، بعد روایت آن خواب، جز این نبوده که خدای خمینی به شدت جای حقی نشسته؛ «نه به آن مقصودی که از بیان آن خواب داشته‌ای می‌رسی، نه حتی به الباقی زندگی‌ات!» اگر غلو آزاد است، این گمانه‌زنی هم بگذار آزاد باشد! احترام علامه توسلی جای خود اما مگر شهدای مدافع حرم، این یادگاران بلافصل خمینی بت‌شکن احترامی ندارند؟! تا این شهدای مظلوم سپاه قدس هستند، تا آن شهریاری شهید و دیگر شهدای هسته‌ای هستند، و تا شهید حی و حاضر سردار سلیمانی هست، هیهات اگر مصداق دفاع از خمینی قبل از مرگ، عضو متوفای مجمع تشخیص باشد! آقایان! باور کنید شما هیچ حقی ندارید! والله هیچ حقی ندارید! و اگر خیلی فکر کنید محق هستید، خمینی حتی در خواب خودتان هم کارش را بلد است!

 قطعه 26

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. علامه رضا-ط می‌گوید:

    به نام خدا

    متن اولیه این پست؛
    http://hizbullahcyber.com/content/29534

    دی شیخ با چراغ همی‌ گشت گرد شهر
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

    «آری! درود بر خمینی»

  2. علامه صبا می‌گوید:

    بعضی از متون به طور کامل معنا و مفهوم دارند و اگر بندی را به تنهایی استفاده کنی چه بسا در کلیت متن تحریف هم نشود!
    در چند بند اول این متن آدم مثلا میگه: وا! خدا شفا بده! 🙂
    بند هشت واقعا استدلال محکمی بود. شاید نویسنده برای این که بند هشت را پررنگ‌تر کند، چند بند حاشیه طنز رفته!
    آیا تحریف نیست اگر بخواهیم بندهای اول را به تنهایی در خبر خود کار کنیم؟!

  3. علامه صبا می‌گوید:

    حضرت علامه!
    جسارتا «سید» شدید؟ 🙂

  4. علامه پیرمرد می‌گوید:

    داداش حسین!
    طیب الله. احسنت…

  5. علامه امیرحسین می‌گوید:

    حضرت عزرائیل خطاب به علامه توسلی:
    گزافه گویی بسه، راه بیفت!

  6. علامه حسین می‌گوید:

    درود بر خمینی

  7. علامه رویا می‌گوید:

    احسنت علامه قدیانی
    خدا شما رو حفظ کنه برای ما
    اول صبحی کلی خندیدم

  8. علامه سیروان می‌گوید:

    البته این کلمه «علامه» که بهشون بستی بیشتر به اینا میاد……

  9. علامه یا حسین می‌گوید:

    احسنت علامه!

  10. علامه ناشناس می‌گوید:

    دیکته از انگلیس!
    http://kayhan.ir/fa/news/68676

  11. علامه فرزند خراسان می‌گوید:

    حالا که «علامه» رو به طعنه به کار بردید، کاش برای استاد شریعتمداری استفاده‌اش نمی‌کردید.

  12. علامه خان‌باجی می‌گوید:

    «من حالا سئوال می‌پرسم؛ متولی خانه امام کیست؟! هر که هست، لطف کند امام بزرگوار ما را از خانه‌اش بیرون نکند! تمام! که غیر از این نمی‌گوید این خواب!»

  13. علامه خان‌باجی می‌گوید:

    والله من اگر خواب مادر مرحومم را می‌دیدیم که می‌گفت: «منو دارن از این خانه بیرون می‌کنند» یه نگاهی به خودم می‌نداختم ببینم دممو به کیا گره زدم! یه خرده که آدم می‌شدم مطمئنا دفعه بعد خواب تکراری نمی‌دیدم!

  14. علامه سیداحمد می‌گوید:

    🙂
    نه، شدیدتر!
    😀

  15. علامه فرهنگی می‌گوید:

    عجب کارخانه علامه‌سازی راه انداخته‏‌ایدها!

  16. علامه فرهنگی می‌گوید:

    علامه آسید حسن سوخت، یعنی خودش نسوخت؛ علامه قلابی اکبرالفتنه، اونو به پای قدرت‌طلبی سیری‌ناپذیر خودش سوزاند.
    .
    .
    ابن الشهید بزرگوار!
    در آستانه ایام عزای حضرت جده بزرگوارم، از محضر آن مادر مظلومه محجوبه و از اعماق قلبم برای شما و همه مجاهدان فرهنگی این روزگار فتنه‏‌آلود، آرزوی عافیت و عاقبت بخیری دارم.

  17. علامه شیدا می‌گوید:

    «اما براستی! چه خمینی خوبی است این خمینی بت‌شکن که حتی در این قبیل خواب‌ها هم هوای انقلاب و انقلابی‌ها را دارد!»
    شاید بتوان گفت که این متن یکى از هوشمندانه‌ترین و زیباترین متن‌های‌تان است؛ با آن عکس‌هاى بسیار زیبا و پر معنی!
    نمى‌دانم حال و احوال بعضى‌ها بعد از خواندن آن چطور است ولى اعماق قلب ما که شاد شد!
    واقعا دو صد چندان درود بر خمینى و یارانش، و هزاران مرگ بر امریکا و طرفدارانش!

  18. علامه دریادل می‌گوید:

    الحق خوب نکته‌ای رو سنجیدی!
    دمت گرم…

  19. علامه مجنون‌الحسین می‌گوید:

    خاک عالم… که بخواهم استفاده عنوانی از «علامه» بکنم! 😀

  20. علامه چشم انتظار می‌گوید:

    «اگر غلو آزاد است، این گمانه‌زنی هم بگذار آزاد باشد! احترام علامه توسلی جای خود اما مگر شهدای مدافع حرم، این یادگاران بلافصل خمینی بت‌شکن احترامی ندارند؟! تا این شهدای مظلوم سپاه قدس هستند، تا آن شهریاری شهید و دیگر شهدای هسته‌ای هستند، و تا شهید حی و حاضر سردار سلیمانی هست، هیهات اگر مصداق دفاع از خمینی قبل از مرگ، عضو متوفای مجمع تشخیص باشد! که مرگ قهرمانانه یعنی شهادت حاج‌حسین خرازی در کربلای ۵! آقایان! باور کنید شما هیچ حقی ندارید! والله هیچ حقی ندارید! و اگر خیلی فکر کنید محق هستید، خمینی حتی در خواب خودتان هم کارش را بلد است!»

    گل گفتی داداش…
    جالب این‌جاست که در پوسترهای تبلیغاتی‌شون چه استفاده‌ای می‌کنند از تصویر شهدای مدافع حرم! انگار که مثلا آرزو داشتند؛ ای کاش جای آن‌ها بودند ولی چه کنند؟!
    حال که توفیق دفاع و شهادت نصیبشان نشده، حداقل در سنگر مجلس، دین‌شان را ادا کنند! چه جونورایی هستند بعضی…

  21. علامه چشم‌انتظار می‌گوید:

    http://hizbullahcyber.com/content/29534
    علامه‌‌هایی از این دست، بیشتر الامه‌ی جامعه هستند تا علامه!
    البته؛ به جز «علامه سیدحسین قدیانی» یکی از رقبای اصلی رئیس مجمع در سال‌های نه چندان دور! 🙂

  22. علامه سیداحمد می‌گوید:

    بنده یک سوالی از محضر دولت محترم دارم!

    تحریم‌ها برداشته نشد؟
    تحریم‌های پولی و بانکی؟

    جناب رئیس‌جمهور!
    مگر نفرمودید تحریم‌ها برداشته شد و درهای اقتصاد دنیا به روی ما باز شد؟
    پس جریان چیه که هنوز هم با چمدان دلار وارد کشور می‌شه؟
    چرا همین هفته گذاشته، باز هم با چمدان از دوبی به تهران پول فرستاده شد؟
    (حتما در جریان هستید؛ وقتی چمدان دلار رو میارن تو هواپیما، دیگه نمی‌فرستنشون تو قسمت بار. میارنشون داخل هواپیما و برای هر چمدان یک صندلی می‌گیرن و چمدان مثل یک انسان متشخص می‌شینه رو صندلی و کمربندشو می‌بندن.)

    پسابرجام با چمدان‌های دلار!

    آخه دروغگوها!
    لااقل یک دستاورد واقعی از برجام به ما نشون بدید!

  23. علامه ف.طباطبایی می‌گوید:

    دیدم همه علامه شدن، گفتم از قافله علما عقب نمونم!

  24. علامه ناشناس می‌گوید:

    موحدی کرمانی در لیست هاشمی رفسنجانی؟!

  25. علامه چشم‌انتظار می‌گوید:

    معرکه‌ای، علامه داداش حسین… 🙂

  26. علامه قاصدک منتظر می‌گوید:

    «چه خمینی خوبی است این خمینی بت‌شکن که حتی در این قبیل خواب‌ها هم هوای انقلاب و انقلابی‌ها را دارد!»
    و مهم جایگاه اصلی امام در قلب فرزندان و سربازان جان برکف خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز است که هیچ معلوم‌الحال خواب‌زده‌ای نمی‌تواند امام را از این خانه بیرون کند!

  27. علامه شاگرد آقا می‌گوید:

    انی اری فی المنام انی اذبحک فانظر ماذا تری؟

  28. برف و آفتاب می‌گوید:

    «چاره‌ای نیست الا رأی دادن به تمام لیست.»
    چه نسخه‌ی آرامش‌بخشی…

  29. حیدرعلی می‌گوید:

    سلام
    داداش عالی بود، عالی!

  30. محمدرضا یاوری‌نژاد می‌گوید:

    سلام…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.