تاکتیک‌های جنبش سبز

اخیرا «سازگارا» در یک برنامه تلویزیونی که به عنوان «مجری-میهمان» در آن شرکت کرده بود جدید‌ترین راهکارهای فرقه سبز را به آشوبگران خداجو ارائه داد.

این تاکتیک‌ها به شرح زیر است:

۱- برای نشان دادن اعتراض خود به نظام، به استادیوم بروید و وقتی که تیم محبوب‌تان گل خورد شادی کنید!

۲- در حمام بدن‌تان را به جای صابون با سنگ پا بشویید.

۳- به مستراح رفته و پس از انجام کار واجب در دستشویی بر عکس بنشینید و خود را با آب داغ بشویید (داغ‌داغ همچین که بسوزید) تا فشار گاز افت‌کند.

۴-در مستراح برای اسراف در مصرف آب و متضرر کردن رژیم، سیفون را چند مرتبه کشیده و برای عادی جلوه دادن از خودتان صداهای مشکوک در بیاورید.

۵- درساعات اوج مصرف، اتوی خود را به برق بزنید چون وقتی پول برق‌تان زیاد شد از شما به عنوان تپل‌ترین مخالفانی که یک نظام می‌تواند داشته باشد، یاد خواهد شد.

۶- پشت در دستشویی‌های عمومی، شماره تلفن همراه خود را همراه با مشخصات ظاهری، نظیرقد و وزن بنویسید تا با شما در اسرع وقت تماس گرفته شود. قبل از مستراح رفتن از به همراه داشتن خودکار مطمئن شوید.

۸- هنگام خرید کالا در اعتراض به رژیم به علامت استاندارد و تاریخ مصرف توجه نکنید. نهایت این است که مسموم می‌شوید، اگر همچین شد در اعلام انزجار از رژیم به جای دکتر به دامپزشک مراجعه کنید اما نه هر دامپزشکی، دامپزشکی که مخالف نظام باشد.

۹- قبض جریمه خود را پرداخت نکنید تا هنگام خلافی گرفتن ۲ برابر شود. در این‌باره شاید عده‌ای بگویند که پولش می‌رود در جیب دولت، اما این‌طور نیست بلکه پولش می‌رود در جیب راهنمایی و رانندگی.

۱۰- در همراهی با فرقه سبز به جای پا روی دستان‌تان راه بروید.

ادامه راهکارها در شب‌های آتی ارائه خواهد شد.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. بچه قمی می‌گوید:


    بسی خنده رفت ! خیلی با حالید آقای قدیانی .

  2. علیرضا استرابی می‌گوید:

    یکی دیگر از راهکارهای عمومحسن!
    به هنگام بازی فوتبال تاکید کنید که تیم ما پا روی چمن سبز نمی گذارد. اگر می خواهید تا بازی نتیجه ای داشته باشد اعلام کنید تیم مقابل باید اعلام باخت کند تا به نفع ما ۳ بر ۰ اعلام شود.

  3. مهدی می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    سایت تازه ای را به راه انداختیم. خوشحال می شویم که نگاهی بیاندازید.
    http://www.hezarsangar.com

  4. عطر خاک می‌گوید:

    :))

  5. ناشناس می‌گوید:

    یا حسسین
    اجرت با خانوم فاطمه زهرا
    خیلی عالی مینویسی
    یا علی

  6. زینب می‌گوید:

    اخیرا بعضی بروبچز خوابگاه های (اسم بد دررفته) دانشگاه تهران تصمیم گرفتن که تمام حرف دلشون رو توی دستشویی با رنگ سبز خالی کنن! اینقدر فشار زیاد بوده که یک مقدار از اون هم روی درب دستشویی می پاشه و ما می تونیم حرف دل کوچیکشون رو بخونیم…!

  7. زینب می‌گوید:

    نظر شما در مورد اردو های جهادی به مناطق محروم چیه؟! می خواستم بدونم و برام حجت نیست… آخه یه نفر امروز زد تو ذوقم و گفت بمون توی همین بلبشو و جهادت رو بکن بچه!!!

  8. کمیل می‌گوید:

    حسین اقا می شه جوابه این زینب خانومو بدی منم می خوام بدونم

  9. آبجی زهرا می‌گوید:

    پشت در یکی از دستشویی های دانشکده ی ما نوشته: اینجا خانه ی سبز است.:):):)

  10. ایران-مرادی می‌گوید:

    آقای قدیانی برای تحسیت قلم زیباتون کلمه ای پیدا نکردم قبلا هم نظر گذاشتم و گفتم که سری به وبلاگ من بزنید ممنون می شم:http://www.iran74.blogfa.com

  11. چرانظرهای من تاییدنمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.