وقتی “قزوه” برای من کامنت می گذارد؛ آن هم عمومی!

به نام خدایی که “نو هنرمندان متعهد” را آفرید

این روزها و باز هم به برکت فتنه اخیر، (به قول “وحید جلیلی” ما تا کی می خواهیم به این فتنه بگوییم؛ “فتنه اخیر”؟) اتفاق بسیار مهمی در وادی ادبیات انقلاب اسلامی افتاده است؛

۱- نسل تازه ای از نویسندگان، شعرا، طراحان و طنازان پای به میدان “هنر متعهد” گذاشته اند که این فضای مجازی تنها بیانگر بخش کوچکی از این “نو هنرمندان متعهد” است. حالا دیگر نه برای بریدن محمد نوری زاد باید غصه خورد و نه برای سکوت دیگران و نه حتی برای کلاس گذاشتن عده ای دیگر برای نظام. کافی است به پیوندهای وبلاگ من سر بزنید تا ادعایم را تصدیق کنید.

۲- اتفاق مهمتر اما این است که این هنرمندان متعهد بر خلاف اسلاف خود اصلا به هم حسادت نمی کنند. غبطه هنر همدیگر را می خورند ولی حسودی نمی کنند. متاسفانه تا همین چند ماه پیش هیچ کدام مان تاب دیدن شهرت و محبوبیت آن دیگری را نداشتیم و دوستی مان آنقدر “خاله خرسه” بود که ما را از وجود دشمن بی نیاز می کرد.

۳- این رخداد مبارک تنها محصول دل پاک “بسیجیان خامنه ای” است که باز هم ثابت کردند می توان به هنر، بسیجی وار پرداخت و هنرمند بسیجی شد. حالا بذر خونی که آوینی در زمین فکه کاشت، در این بهار ادبیات انقلاب به مرحله برداشت رسیده است. “نو هنرمندان متعهد” این روزها نویسنده هایی هستند که ریسنده تار تعهد در پود هنر اصیل و ریشه دار دهه چهارم انقلاب اسلامی شده اند. مبارک باشدت ای خامنه ای، ظهور این نسل جدید که حتی “حدید” را هم ظریف و متعهدانه دید.

۴- جوشش این نسل و شکوفه دادن این نهال در این فصل باعث “وصل نیکان” هم شده است. “قزوه” که در این “غزوه” پای “تنگه غزه” ایستاد حالا می آید و برای چون منی که کوچک ترین شکوفه این بهارم “کامنت” می گذارد. اینجا نه بحث من شاگرد است و نه بحث غزوه استاد. بحث سر این است که استاد پای برگه امتحان شاگرد، نمره خوب داده است. کامنت حضرت استاد به متن من نبود، بلکه به ظهور نسل “نو هنرمندان متعهد” در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی بود. یک هفته تمام جشن باید بگیرم که قزوه به این نماینده کوچک نسل جدید ادبیات انقلاب اسلامی افتخار داده است که قلم مرا به قلب وبلاگ خود “عشق علیه السلام” پیوند کند. جا دارد برقصم.

۵- حالا درست مثل اول انقلاب است. هر وبلاگی یک “حوزه هنری” است. هر “فردی” یک “کیهان بچه ها” است. (چه بازی قشنگی کردم با اسم استادم امیر حسین فردی) خبری از کینه در سینه های پر سکینه نیست. اتفاقا ما باید به یمن این رخداد مبارک برای همدیگر نوشابه باز کنیم. حالا ما به جای فحاشی به همدیگر، پشت هم در می آییم و از یکدیگر تا پای جان حمایت می کنیم. ما آنقدر دشمن داریم که خود نخواهیم به صورت یکدیگر چنگ بیاندازیم. هشت ماه جنگ به چه مبارک سحری ختم شده است. نه من عارم می آید که نام نو قلمی را به نیکی ببرم و نه قزوه وقتی متنی شایسته از یک شاگرد کوچک می بیند از کنارش به راحتی می گذرد. از این پس قصه ادبیات انقلاب اسلامی همین است؛ ما می خواهیم به همدیگر حال بدهیم حتی باج بدهیم تا فیهاخالدون تاج غریبه ها و برج عاج بریده ها و  اعوجاج ورپریده ها بسوزد. پس زنده باد “حمایت”. مرگ بر “حسادت”. پس اگر “بالاترین” این بار نشانی وبلاگ قزوه را به کرکس ها بدهد، من سینه سپر خواهم کرد تا “مولا ویلا نداشت” آسیب نبیند. پس اگر هنرمندان غیر متعهد به همدیگر حال می دهند ما به همدیگر حتی کولی هم می دهیم.

۶- تمام می کنم به نام خدایی که “امیر حسین ثابتی” را “وحید جلیلی” را “قزوه” را آفرید. ما فقط سن و سال مان با همدیگر فرق می کند؛ همه روی یک سن و از یک نسل در حال تقدیر هستیم. ما می خواهیم با بهانه و بی بهانه برای هم ساندیس باز کنیم و نی اش را فرو کنیم در چشم بی هنرانی که چشم دیدن هنر ما را و این از هم حمایت کردن ما را ندارند؛ تا کور شود هر آنکه نتواند دید، دوباره مثل “امیر حسین” می گویم؛ به نام خدایی که “نو هنرمندان متعهد” را آفرید.

– بسیار مفتخرم که توانستم درخواست فرزندِ شهیدِ عزیزی را اجابت کنم و قطعه ۲۶ را به تصویر پدرش مزین نمایم.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. ختم قرآن می‌گوید:

    در ماه ربیع الاول نیز ختم قرآن را دنبال می کنیم .
    امام صادق ـ علیه السّلام ـ فرموده‌اند: «رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ فرموده است: همانا اهل قرآن در بلندترین درجات آدمیان است به جز پیامبران و مرسلین، پس حقوق اهل قرآن را اندک و کم مشمارید، زیرا برای ایشان از طرف خدای عزیز و جبار، مقام بلندی است.»
    اصول کافی، ص ۴۰۳ ـ ۴۰۶٫
    طریقه ثبت نام :
    شما دوستان عزیز وقتی که وارد وبلاگ شدید در قسمت پیام ، نام خود را همراه با جزئی که می خواهید بخوانید برای ما بنویسید و همچنین آدرس وبلاگ خود را یادداشت کنید تا ما با مراجعه به وبلاگ شما بتوانیم به شما اطلاع دهیم که اسم شما ثبت شده است .

  2. الف می‌گوید:

    زنده باد

  3. سلام دوست عزیز.سریع میرم سر اصل مطلب ما یه سایت زدیم که در حال حاضر از نظر قیمت اولین و مطمعنا آخرین سایت است در زمینه فیلم و اختصاصی سایت خواهشمندم برای یک بار هم از سایت ما دیدن فرمایید: http://www.Pool-Vate.Com با تشکر..درضمن ما هر فیلم رو ۱۰۰ تومان میدیم !!!

  4. محب اهل بیت می‌گوید:

    « سلام قولا من رب رحیم»

    چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟ ( اهمیت نماز اول وقت)

  5. مجتبی می‌گوید:

    لشکر جالوت همیشه پر طمطراق است. این لشکر طالوت است که بسیجیان بی ریا را در خود جای میدهد. جالوت هم تکنولوژی داشت و هم زور و هم زر و هم بی بی سی. اما داوود در لشکر ما بود و با سنگ محکم کوبید بر فرق سران فتنه. ما هم با کفش کوبیدیم در فرق شیخ بیسواد و البته و صد البته خاخام کدیور طلبش را “به خدمت شما که عرض کنم” باید بعدا تحویل بگیرد. طلب او را دقیقا در نقطه فرود شمشیر امام زمان خواهیم پرداخت تا “چیز” شود یعنی تصفیه حساب شود.

    موفق باشی آقای قدیانی.
    ما همه حسین قدیانی هستیم

  6. محسن می‌گوید:

    یک نصیحت همین جوری،
    کم بنویس همیشه بنویس
    تا ما هم کم بخونیم و همیشه بخونیم

  7. حمید داودآبادی می‌گوید:

    آن که فهمید، آن که نفهمید – ۷
    آن که فهمید:
    دو تا داداش بودند. آن طور که خودشان می گفتند، در بازار تهران، مغازه‌ی طلا فروشی داشتند. اوضاع مالی شان هم الحمدلله خوب خوب بود.
    نه اهل دروغ و دغل بودند، نه اهل کلاه گذاشتن و کلاه برداری. به قول معروف:
    “نان بازوی خودشان را می خوردند.”

    نوبتی جبهه می آمدند. گاهی هم دو نفری. ولی قانون شان این بود که یکی شان جبهه باشد و از اوضاع و احوال منطقه گزارش تلفنی بدهد، دیگری در تهران باشد تا هم به کارهای طلافروشی برسد، هم …
    توی لشکر، سر این دو تا داداش دعوا بود. هر گردانی از خدایش بود که یکی از آن دو، حداقل یک هفته به آن گردان بیاید.
    بقیه در اینجا
    davodabadi.persianblog.ir

  8. زهرا می‌گوید:

    سلام.
    حرفهاتون حرف حسابه ولی حسین آقا از بس تندروی دیدم خسته شدم…رحیم مشائی یکی از بچه های همین کشور و انقلابه .نه باهاش نسبتی دارم و نه تا حالا از نزدیک دیدمش ولی یه مورد را خوب می دونم بغض بیش از حد چشم حقیقت بین را می بنده…این درده به دل من که چرا شما هم باید به دام اونائی بیفتی که برای کوبیدن و له کردن دولت از نیروی داخلی کمک می گیرند؟؟!!؟؟حکایت تحریف حرف مشائی در ایسنا است و حنیفا را هنیسا نوشتن و تازاندن بسیاری از عجول ها به مشائی…..شما هم داری از بچه شهید بودنت مایه می ذاری ها…پسر همت را دیدی بهش بگو ما اصفهانی ها در این انتخابات چه چیزهائی که در میدان امام مان و مسجد سید مان از این موسوی و خاتمی و طرفدارانشان که ندیدیم….اگه فکر می کنه آرمانهای بابای مظلومش راه ایناست که واویلاو….شما هم یه کم فکر کن چرا جناح مخالف ما روی مشائی آوانس نمیده…متوجه می شی که این وظیفه را به خودی های ما سپرده اند و خودشان جای دیگه مشغول خرابکاری اند…..
    ضمنا از مظلومیت دکتر احمدی نژاد هم بنویس و اینکه چقدر از هر دو جناح آسیب می بینه و درد می کشه….جنگ نرم شامل این موارد هم میشه…
    دست علی یارتون.

  9. سلام
    این وقایع دلمون روسوزوند. این دل سوخته تاول زد . تاولش ترکید. اینها راکه می بینی می نویسیم مدام در وبلاگ هایمان، خونابه ای است که کیبوردها ترجمه اش می کنند در فضای مجازی!

  10. آسمان می‌گوید:

    سلام علیکم. خوش بحال ما که انقلاب در زمان ما رنگ نویی به تن کرد! تازه تر شد و به قول عزیزی انقلاب حالا مال همین نسل شده و این نعمتی است که کمش نمی توان گرفت!!
    در پناه خدا سرباز مولا باشید
    یا حق

  11. چشم سوم... می‌گوید:

    سلام

    به روزم با

    ” طنز/ شب بود و ستاره ها چشمک می زدند و کسی نبود که به آنها تذکر بدهد ! “

    +

    دانلود یه فیلم شیطان پرستی

    موفق باشید

  12. محبت می‌گوید:

    سلام مطالب شما را معمولا دنبال میکنم و به نظرم جالب هستند حتی گاهی اوقات با ذکر منبع از آنها در وبلاگم استفاده میکنم موفق باشید

  13. اشرفی نسب می‌گوید:

    کوتاه بنویس! کوتاه

  14. مرادی می‌گوید:

    اول سلام
    راجع به مشایی احساس می کنم در جمع دوستداران دکتر احمدی ن‍ژاد آقایان فقط برای اینکه تیپ روشنفکری و استقلال سیاسی بگیرند (و بگیرید) به مشایی میتازند تا بگویند ببینید کی گفته ما همه کارها و اطرافیان دکتر را تائید میکنیم بدون اینکه واقعا مشایی را بشناسند یا بدانند دقیقا چه گفته (دقیقا و در چه جمع و شرایطی). چه در مخالفان دکتر و چه در موافقان فقط منتظرند مشایی حرفی بزند(هرچه باشد) تا دنیا را به هم بریزند که چرا اصلا حرف زدی. من هم نه باهاش نسبتی دارم و نه تا حالا از نزدیک دیدمش و نه نظر خاصی راجع بهش دارم و البته دل خوشی هم ازش ندارم.ولی میگویم باید مراقب بود در زمین دشمن بازی نکرد.
    دست حق به همرات.

  15. با سلام خدمت برادر عزیز ،مومن ، متعهد و انقلابی
    از مطالب و قلم حضرتعالی بسیار لذت بردم. دعای نسل آفتاب بدرقه راهتان.

  16. امین م می‌گوید:

    به نام خدایی که هنرمندان متعهد را آفرید

  17. و این تصویر تقدیم به تو
    البته یه چیزی
    اولش من نوشته بودم یا ظافر که از خامنه ای دات آی آر تماس گرفتن
    گفتن رو انگشتر نوشته شده علیٌ ظافر.
    یه دونه ای حسین جان
    لینک وبلاگ : http://shiawallpapers.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

    لینک مستقیم عکس:
    http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/065/d/c/rahbari_alhadid_by_shiawallpapers.jpg

  18. علی می‌گوید:

    ریزش ها و رویش ها …
    آن روز های اول فتنه وقتی برخی دوستان نزدیکم از مولای خراسانی برگشته بودند ناراحت بودم … این روزها اما واقعا حس می کنم که به جای آن ریزش ها رویش ها دو چندان بوده است … .
    الحمدلله … .
    مولای خراسانی … .

  19. سلام

    خدا قوت عمار ولایت.

    التماس دعا
    یاحق

  20. محمد می‌گوید:

    انقد که دوست دارم از نزدیک ببینمت می کشمت. اگه دختر بودم تو رو بعنوانه دوست پسر انتخاب میکردم. عکس سخنرانی همایشو بزار تو وبلاگت اینطوریکه پیش میری تو باید باباتو شفاعت کنی!!


    عجب!!!

  21. امین می‌گوید:

    یـــه عالمه عکس خنده دار و دیدنی که حتماً باید ببینید
    یه عالمه طنز و مطالب خواندنی که ساعت ها سرگرمتون میکنه
    بهترین کلیپهای موبایل + عکس + اس ام اس های توووووپ
    جدیترین ، بهترین و شنیدنی ترین آهنگهای روز
    پس زمینه و نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر
    بیت و آهنگ های بدون کلام مخصوص خواننده های عزیز
    دانلود کتاب برای کامپیوتر و موبایل+معرفی نویسنده ها+داستان کوتاه
    + دانلود یــــه قالب بسیار زیبا که به درد همه جور وبلاگی میخوره
    با ما بهترین لحظات رو توی اینترنت سپری خواهید کرد
    کافیه فقط یک بار به ما سر بزنید … برای همیشه بـیـنـنـده ما می شید

    + دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای یـاس به نام نیستی
    آهنگی بسیار زیبا و احساسی از یاس تقدیم به همه شما عزیزان
    fun.ely.ir fun.ely.ir

  22. یاغی می‌گوید:

    سلام علیکم
    با خواندن متن یاد جمله آقا بعد از ۲۲ یهمن افتادم:
    “در این وقایه می توان دست خدا را دید”
    خدا قوت

  23. زیبنده می‌گوید:

    سلام من یه کارمند خانم صدا و سیما هستم؛ ظاهرا وبلاگ شما از صدا و سیما بیشتر بیننده داره!! اول صبحی ۶۷ نفر آن لاین!! بابا آگهی بگیر خب.

  24. یه آشنا می‌گوید:

    سلام حداقل می گفتی کجا کامنت گذاشته اونقدر گشتم خسته شدم


    در متن پسر همت پسر نوح نیست. صفحه ۴ یا ۵٫

  25. حسین می‌گوید:

    سلام حسین جان

    بسیجی توانایی رسیدن به هر جایی را دارد . تاکیید میکنم هر جایی ، هر قله ایی هر دست نا یافتنی ایی .
    اما ای کاش این تلاش ، این مجاهدت ، این دخول در عرصه های نو موکول نشود به بعد از ایجاد مشکل.
    ما هر زمان که کارد به استخوان رسید تازه به فکر فعالیت می افتیم . الحق و الانصاف که همان موقع هم عقب افتادگی ها را جبران می کنیم ، ولی وقتی می شود که زودتر اقدام کرد چرا که نه؟
    بسیج و بسیجی باید جامع الاطراف باشد .در هر حوزه ایی وارد شود و تا انتها تا قله برود . انشا الله

    التماس دعا داریم

    یا علی مدد

  26. مائده می‌گوید:

    سلام
    ان شاالله خدا همه “نو هنرمندان متعهد” را حفظ کند. و در صورت امکان زیادشان کند.
    جانم فدای رهبر

  27. چشمهایم هنوز باورت نمیکنند…


    میترسم از باد…

    فریاد آخرین برگ هم اهالی این کوچه را بیدار نکرد…

  28. هادی می‌گوید:

    سلام داداش خسته نباشی
    ایشلا ظافر ظفری در خور نصیب مولایمان کند و مظفر گرداند این ظفرمندان حقیقی را
    امید آن است این آتشان زیر خاکستر نه که این آتشفشان های مهیب بسوزاندد ریشه بی ریشه گی ها را
    حق حق
    هو هو

  29. حاج احمد می‌گوید:

    بسم رب شهدا و الصدیقین

    (پس زنده باد “حمایت”. مرگ بر “حسادت”)

    یا علی

  30. یاغی می‌گوید:

    سلام مجدد
    الانه اسم بلاگم رو توی لینک های شما دیدم. من نیز می گویم:
    یک هفته تمام جشن باید بگیرم که قدیانی به این نماینده کوچک نسل جدید ادبیات انقلاب اسلامی افتخار داده است که قلم مرا به قلب وبلاگ خود “قطعه ۲۶” پیوند کند. جا دارد برقصم
    انشاالله اشتباه نشده.
    یا علی

  31. یخ فروش جهنم می‌گوید:

    حسین آقا!
    تا نفس هست کنارش(سید علی)هستیم..
    مست تک تک واژهاتم…
    نزدیک عیدی درباره انتظارو امام زمان تراوشی کن لذت ببریم!

  32. مصطفی نمازیان می‌گوید:

    بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان”بنام صدام حسین” به روزم .ببینید و نظر دهید. یا علی

  33. علی محمد مودب می‌گوید:

    سلام
    خداقوت
    آفرین بر شما و بر استاد قزوه

  34. علی می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    من از مقالاتتان در روزنامه وطن امروز زیاد خوتدم
    واقعا که دستتان درد نکند
    به ما سری بزنید

  35. فرزند روح ا... می‌گوید:

    سلام داداش
    چند وقتی بود درگیر بودم فرصت نمی کردم بیام وبلاگت بعضی وقت ها هم میومدم سرپایی میخوندم میرفتم کامنت نمیذاشتم . اگر همه عالم هم بیان اینجا فحش بدن ولی بازم پرچم داش حسین ما بالاست . به خانه بر میگردیم خیلی باحال بود فکر کنم دوباره سایت پست ترین لینکت کنه . ولی خودمونیم شماهم مثل اینکه بدت نمیاد که هرشب یک کربلا راه بندازی .
    در ضمن میدونم سرت شلوغه ولی یه مطلب نوشتم با عنوان “اینجا منطقه جنگی است صدای ما را از شلمچه می شنوید” وقت کردی بیا بخون نظر بده خوشحالم میکنی .

  36. سلمان می‌گوید:

    حسین آقا … دلمون شاد شد بعد از این همه خون دل خوردن. خدا خیرت بده که نگذاشتی کاممون به تلخی ریزش ها عادت کنه و حکایت حلاوت و شیرینی رویش ها رو هم برامون بازگو کردی. به خدا بغض مستأجر لجوجی شده در گلوی نفله ما و با حکم اجباری و به زور هم دست از سر این حلقوم ورم کرده ما برنمیداره. شما امروز از بارش کم کردید … مثل همیشه ممنون ای شکوفه زیبای بهار وصل نیکان
    .
    .
    بنفسی انت یا امام خامنه ای

  37. با سلام خدمت شما
    با توجه به افتتاح سایت مرکز فرهنگی اردوهای دانشجویی-مَفاد- زیر نظر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از شما خواستاریم که شما لینک سایت مفاد را در سایت خود اعلام داشته و به اطلاع دوستان برسانید .
    برای آشنایی با برنامه ها و فعالیت های مفاد می توانید از منوی بالای سایت گزینه معرفی مفاد را انتخاب کرده تا در مورد این مرکز آشنایی کامل داشته باشید .

    منتظر پاسخ شما هستیم

    http://www.mafad.ir

  38. حیات باطنی می‌گوید:

    سلام
    قبل از اینکه مطلب را بخوانم داشتم با خودم فکر می کردم یک نظر بذارم و بنویسم که
    خیلی لذت می برم از حضورت و البته از نوشته هایت
    جنگیدن بسیجی‏ها یک چیزی بود و خودشان چیز دیگری
    به همه گفته‏ام که چه احساسی دارم وقتی در قطعه ۲۶ هستم
    به پدرم، به مادرم، به برادرم، به همسرم، به پدر همسرم، به مادر همسرم، به برادر همسرم، به پسر عموی …
    به همه
    قبل از اینکه مطلب را بخوانم داشتم با خودم فکر می کردم
    نه، اسمش حسادت نیست
    اسمش رشک است و غبطه
    غبطه به حال شما که شاید توانسته باشی لبخندی بر لب سید خراسانی نشانده باشی
    یا حق

  39. مصطفی آجرلو می‌گوید:

    سلام اخوی.
    از مهمترین دستاوردهای حوادث فتنه همین دوستی هاست و اینکه نسل سومی ها بفهمند دامن دوست به هزاران خون دل افتاده است به دست …

    خدا قوت.

  40. احسان می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت پسر بابا اکبر
    خوبی؟ قلمت تیزه؟
    به حق علی خدا تن و اندیشه ها رو حفظ کنه و قلمها و قلم تو رو هم تیزتر

  41. پیرو ولایت می‌گوید:

    سلام

    از خلیج همیشه فارس پرسیدی ، خوبه کسی غیر از خلیج فارس چیزه دیگه صداش نمی کنه ، ناوهای آمریکایی همین نزدیکی هان ، البته از ناو خطرناکتر و نزدیکتر هم داریم توخلیج فارس بهشون میگن وهابیت کاری به اسم خلیج فارس ندارند چیزی برای اونها مهمه که برای مسئولین ما مهم نیست اونهم گسترش فرقه وهابیت بین جوونا وقتی میری تو محله های سنی نشین بندرعباس میبینی همون جوونایی که دیروز عین من و تو تو راهپیمایی ها شرکت می کردنند امروز به خون شیعه ها تشنه اند . دلم از این میسوزه که کارشون به سنی ها ختم نمیشه داران رفقای شیعه مون روهم گرفتار میکنند .

    علت : بیکاری . فقر فرهنگی . بی توجهی . فشار اقتصادی .

    حالا بازم مشایی بره به هدیه تهرانی وام بده …

    فرزند شهید از بندرعباس ……

    راستی از پدرم بگم پاسدار بود سالهای اول انقلاب مسئول پاکسازی خونه های تیمی منافقین تو بندرعباس بود بود بعدشم که رفت جبهه تو عملیاتهای مختلف شرکت داشت تو لشکر ۴۱ ثارالله بود سال ۶۵ تومنطقه فاو به شهادت رسید ..

    یا علی ….

  42. محمد می‌گوید:

    آقای قدیانی
    اولین مطلبی که از شما خوندم، شهید همت و فوتوشاپ… بود…
    از آن‌وقت تابه@حال که حسبِ تکنولوژیِ گوگل‌ریدر هر پست‌تون رو می‌خونم بسیار روندِ افولی‌یی رو طی کردید. از ادبیات به طنز. از طنز سیاسی به طنزِ سخیف و…
    اوجِ سخافتِ نوشته‌هاتون توی طنزهاتونه. خطاب‌هاتون به موسوی و کروبی و…
    درضمن، من پرگویی و هرروزنویسیِ شمارو یکی از علت‌های این اشتباهاتِ قلمی می‌دونم. امیدوارم که موفق باشید. راستی بوده مطالبی از شما که خوشم هم اومده باشه، مثلا طنزِ سیمرغ‌های جشن‌واره‌ی فجر…
    تعادل رو براتون آرزومندم.

  43. حمید می‌گوید:

    سلام و احترام .. شادمان میشوم یه گوشه چشمی هم بر ما بیاندازید و بر کنج دلمان به یادگاری خطی هک نمائید . خدا یاورتان باد ….

  44. حمید می‌گوید:

    شادمان میشوم یه گوشه چشمی هم بر ما بیاندازید و بر کنج دلمان به یادگاری خطی هک نمائید . خدا یاورتان باد ….

  45. فاطمه می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    در جواب جناب مرادی باید گفت که ای کاش این سخنان تهمت بود، افترا بود، دروغ بود. اتفاقا اگر شما نیش و کنایه های جناح مخالف را ما شنیده ایم. هر کجا کم می آورند می روند پای مشائی به میان می آید. ما هم هیچ دشمنی با رئیش جمهور عزیزمان نداریم. تنها انتظارمان این است که در این آشفته بازار نور چشمشان آب به آسیاب دشمن نریزد.
    عزتتان مستدام و حق نگهدارتان.

  46. حق جو می‌گوید:

    سلام…خوشا به حال و سعادت شما و خوشا به سعادت تمام نوهنرمندان متعهد…شماها یه پا فرمانده (جنگ نرم)شدید و ما سربازی کوچک وبی هنر…آن هم اگر قابل باشیم …که تنها کاری که ازمان می آید اینکه با نمایش هنرنمایی های شما(نوهنرمندان متعهد) در وبلاگمان پز بدهیم که خودش یک دنیا برایمان افتخار است . برایمان دعا کنید فرمانده…اجرتان با امام زمان

  47. komeil می‌گوید:

    سلام
    نوشته هات با موسقی متن فیلم ترن و اژانس وجود ادم را لبریز شعف می کنه.

  48. پسر شجاع می‌گوید:

    موسوی ! ۲۰ سال نقاشی یا نقشه براندازی ؟

    میر حسین موسوی فتنه گر جدید انقلاب اسلامی در ۹ ماه اخیر در حالی که ۲۰ سال نقاشی کشید و از سیاست دور بود ناگهان با خیانتش همه را در حیرت فرو برد !!..فکر میکنم در این ۲۰ سال نقشه میکشید تا نقاشی ..آن هم نقشه براندازی جمهوری اسلامی!

    حمایت انگلیس و آمریکا و منافقین سرخ و صهیونیستها و بهاییها و رسانه های بهایی چون بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و پناه دادن سفارت انگلیس به مجرمین و حمایت همه جانبه تمام ضد انقلاب و سلطنت طلبها و ..و..و.. حمایتهای مالی فرزندان غارتگر هاشمی و کشته سازیها و اغتشاششات و ……آیا اینهمه همه ناگهانی بود یا نتیجه ۲۰ سال نقشه کشی بر علیه نظام مقدس اسلامی ؟

    اما دیدی چطور خداوند تمام نقاشیهایت را ..ببخشید .نقشه های شیطانیت را نقش بر آب کرد ؟ حالا میفهمی آیه و مکرو و مکرالله ……..را ؟ وعده پیروزی خداوند را دیدی ؟

    فرق بین رجوی و موسوی در این بود که ….رجوی جان مردم را گرفت اما موسوی هم جان مردم را گرفت و هم روحشان را کشت

  49. حسین می‌گوید:

    جیگر همه مبارز های سایبرو با یه سیخ گوجه بخورم
    حمایت کنیم از همدیگه حتی شده با یه نظر کوچیک کم نزارید بچه ها
    حواستون به بهایی ها هم باشه بد مارمولکایی هستن

    بساط آتش امسال مهیاست … منتظرتان هستیم
    حزب الله

  50. با مطلبی در مورد خاکریز جبهه ی خدا به روزم. خوشحال می شوم اگر یک دقیقه از وقتت را از خاکریز من شلیک کنی.

  51. مجتبی می‌گوید:

    ما شا الله حزب الله
    عجیب است: سران فتنه چپ و راست قانون و نظام و … را به فحش و لگد کشیدند، حالا کمتر از گل بهشون بگی،
    این با ادبا(!) میگن چقدر بی ادبی!!!!!!

  52. امین آزاد می‌گوید:

    سلام جیره خور مزدور

    رهبر و احمدی نژاد و اون رئیست شریعتنداری دارن جیره ی امروز رو پخش میکنن

    بدو دسمتمزد اجاره ی مغزتو بگیر گشنه نمونی !

    فتنه گر هفت جد و ریئست و رئیسشه !!!!

  53. امین آزاد می‌گوید:

    سلام جیره خور مزدور

    رهبر و احمدی نژاد و اون رئیست شریعتنداری دارن جیره ی امروز رو پخش میکنن

    بدو دسمتمزد اجاره ی مغزتو بگیر گشنه نمونی !

    فتنه گر هفت جد و ریئست و رئیسشه !!!!

  54. شیما می‌گوید:

    سلام
    با اجازه لینکتون کردم.

  55. پیام فضلی می‌گوید:

    سلام به سیِّد ِقلم داران کوچه بنی هاشم؛ حسین قدیانی عزیز-
    این چند خط رو یکی از بازدید کننده ها برای وبلاگ ما گذاشته بود که منم تقدیم میکنم به شما:
    همه جا گمنام ها هستند که کار را پیش می برند نه آنانکه جاروجنجال میکنند. سایبر را خدا آزاد کرد اما با حرکت افراد گمنام، باخون دل آنها، براستی اگر قدیانی ها، مهردادها، خون نوشته ها، بسیجی ها، فرزندان شهدا نبودند آقایمان سیدعلی در سایبر تنها می ماند که خدا را شکر اینطور نشد.
    «…تقدیر حقیقی جهان در کف مردانی است که پروای نام ندارند. آنان از گمنامی خویش کهفی ساخته اند و در آن پناه گرفته اند، کهفی که آنان را از تطاول دهر مصون خواهد داشت. اصحاب کهف، خود را از تعلقات رهانده اند و اینچنین، ننگ تعلقات نیز دامان آنان را رها کرده است.»(آقا مرتضی آوینی؛ از کتاب گنجینه آسمانی)

  56. اره بانو! می‌گوید:

    سلام. ما که هیچ وقت حسودی نمی کنیم!
    من که از دیگرا بروبچ! هم تاثیر گرفتم. خودم از اول پرکار بودم و تند تند آپ م یکردم ولی از وقتی که وبلاگ شما رو می خونم دوست دارم بیشتر بنویسم!! والبته از کار و درس و زندگی هم افتادم!!! خیر سرم رشتم گرافیکه! ولی بیشتر می نویسم تا طرح بزنم!!!

    شما که انقدر از کامنت گذاشتن آقای قزوه خوشحال شدید. فکر کنم درک کردید که ما برای چی هر روز میام التماس می کنیم که شما پست هامونو بخونید! حالا نظرش هم تو وبلاگ خودتون در جواب ما گذاشتید هم بازم ما راضی ایم!!
    اینجانب که از رو نخواهم رفت! همچنان منتظر نظر شما هستم!

  57. سرباز صفر می‌گوید:

    بسم الله

    سلام علی ال یس

    سلام

    ۱-خسته دشمنت برادر

    ۲-جواب برادر سعید رو ندادی !
    شماره حساب برای مجله یا اسمش یا محل توزیع یا …..
    باور کن نه شما شیخ بیسوادی و نه ما شهرام جزایری…

    ۳-راستی ، وبلاگ “باز باران ” ررو اخوی دنبال کن،تحلیلهاش مبنای خوبی برای نوشته هاتون میتونه باشه…

    ۴-این سرباز ۲۰ روزه ولایت هم سلام داره …
    فدایی سید علی است ….

    بابی انت و امی و اسرتی و …

    ی ا ح ق م د د ن ا

  58. آرمین می‌گوید:

    به یکی از دوستانم میگفتم که قبل این اتفاقات،واژه های چون منافق و خائن و جاسوس و وطن فروش و دروغگو و دوررو تنها برای ما واژه هایی بودند مثل خیلی واژه های دیگه،ولی این اتفافات با نشون دادن مصداقها سبب شد که گویی که یه کتاب مرجع ۸۰۰ صفخه ای در مورد هر لغت مطالعه کرده باشیم-اونم با کلی تصویر- شاید دیدن هرازچندگاهی تصویر هایی که کانالهای مختلف خارجی از ایران پخش میکردند از وحشی گری عده ای-اوباش و ضدانقلاب- و متعاقب اون نیشخند مجری های خصوصا شبکه العربیه و بی بی سی و فرانس ۲۴ و …آزاردهنده بود ولی به هر حال اگر ایمان داریم که خدا با ماست پس شاید این خواسته الهی هم حکمتی داشته…

  59. چغوک می‌گوید:

    خدا قوت سردار. به قول یکی از طلبه های قم خداوند به همه جات برکت بده. یا علی

  60. محمد حسین می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    میشه از مطالبتون توی نشریه دانشجویی استفاده کرد؟


    بله.

  61. خوب است.
    این پست شما را با آهنگ وبلاگ گلصنم خواندم!!
    بعضی جاهایش حتی رقص مان هم آمد!!
    کلا مثبت بود…
    نسبت به چند پست قبلتان که کلا فحش و ناسزا بود بهتر بود!!
    یعنی اینطور بگویم که به اخلاق سبز علوی نزدیک تر هم بود……….
    ===
    راستی ما سبزمون یه جوریه!؟ متعهد و ارزشی حساب میشیم!؟

  62. فرید می‌گوید:

    سلام بر حسین / قطار شکوفه ها آنچنان سریع حرکت می کند که ما پیاده های قافله هز چقدر هم به بدویم باز هم دو سه مطلب از شما عقبیم! / چند روزی است (نمی دانم چند روز) ندیده امت و اندازه همین چند روز دلو برایت تنگ شده است / همین

  63. حمیده می‌گوید:

    ما که دیشب هرچی بیدار بودیم آپ کنید آپ نکردید . ولی سمنو پختیم دعاتون کردیم . حضرت زهرا شفیعتون باشه انشاالله

  64. مصطفی می‌گوید:

    سلام و ارادت
    اخوی خوب می نویسید و خوب هم مخاطب جذب کردید. به نوبه خودم به عنوان یه هم مسیر به شما تبریک می گم. فقط به عنوان برادر کوچکتر خواستم عرض کنم در تمام زمان هایی که در حال نوشتن و فکر کردن برای نوشتن هستید قربة الی الله و برای رضای خدا و با یاد و ذکر خدا بنویسید تا انشالله خداوند بیش از پیش شما را یاری فرماید.
    گاهی ممکنه ما به واسطه مشهور شدن و پرمخاطب شدن کمی دچار عجب بشیم(به خودم بیشتر عرض می کنم)، اتفاقا این لحظات امتحان ماست. انشالله که شما و همه برادران و خواهران عرصه جهاد قلمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه حضرت ولی عصر(عج) و با دعای شهدای گرانقدر(از جمله ابوی شما-رحمت الله علیه) و در پناه حق موفق و موید و پیروز باشید.
    ما رو هم دعا کن عزیز

    یاعلی

  65. رضا می‌گوید:

    سلام خدا قوت

  66. komeil می‌گوید:

    سلام
    به به افتاب در سرزمین قطعه ی ۲۶ از کدوم طرف در امده که کامنت komeil
    تایید می شه
    در بن چاهی همی بودم نگون ،، در فضای سایبر هم نمی گنجم کنون !!
    نکنه به شکرانه ی این استقبال خواستی به این برادر التقاطی هم حال بدی!!!؟

  67. نسیم وصال می‌گوید:

    یا لطیف

    یادمان باشد که ما خون داده ایم
    یک بیابان مـــــرد مجنون داده ایم
    یادمان باشد کلام آفـــــــــــــتاب
    دست نامردان نیفتد انقــــــــلاب

  68. روضه گرد می‌گوید:

    با سلام و صلوات به ارواح طیبه جمیع شهدا از صدر اسلام تا کنون

    حسین جان سلام
    خسته نباشی
    من موندم حیرون تو با این همه فعالیت وقت از کجا میاری
    نکنه شبانه روزه تو ۳۴ ساعته و ما نمیدونیم !
    از اینکه قزوه عزیز و دوست داشتنی برایت عمومی کامنت گذاشت مشعوف شدم و از حرکت بسیار قشنگت یعنی تقدیر از این محبت خوشحالتر
    راستی اگر وقت کردی به مزار شهید محمد توسلی سری بزن

    در پایان دعایی که همیشه برایت میکنم را تکرار میکنم
    حنجره قلمت روز به روز پر سوز تر شود انشاا..

  69. محمد می‌گوید:

    سلام عزیز ما !
    البته این (عزیز ما) را نوری زاد به کار می برد که دوستش داشتم و دیگر ندارم . خیلی ها را دوستشان داشتم و دیگر ندارم…
    همیشه مشتری و مشتاق نوشته هایتان بودم از سالها قبل در یالثارات تا الان .
    با اجازه لینکتان کردم تا دسترسی خودم و دوستانم آسان تر باشد … اجازه می فرمایید؟
    حق نگهدارتان و پیش روی تان و در کنارتان و در نگاهتان و در قلمتان … تا همیشه .
    یا حق


    البته ما بدون اجازه شما را پیوند کردیم!

  70. مرتضی می‌گوید:

    سلام حاج حسین
    خیلی عالی بود.دست مریضاد
    مطلب قبلیتم کرکر خنده بود به این احمقهای متوهم فروغلطیده در منجلاب جلبک باید خندید.ممنون برادر
    یاعلی مدد

  71. کسی که بهش می گید جلبک سبز می‌گوید:

    آقا باز با عصای معروفش به «راه رفتن» افتاده است . درخت میکارد ، ناو روسی را رنگ میکند به اسم “جماران” در آب می اندازد ، لابد عید هم می رود زیارت نماینده ولی فقیه در مشهد و حرمش را جاروب می کند . حضرت آقا همه دهانها را بسته است. این روزها همه از انگشتر آقا می گویند که حدید است و نقش ظافر دارد و معلوم نیست چه کسی خوابنما شده و انگشتر حدید برایش تجویز کرده است که همیشه ظفر بیابد و از چشم بد مصون بماند. حضرت آقا حتی انگار به سرش زده بود که زندانی ها را به خط کند تا برایش انشای توبه بخوانند و او هم دستی بر سر آنها بکشد و به بزرگی نداشته اش آنها را ببخشد. بیست و دوم بهمن وقتی از بالای هلی کوپتر آن ده ها میلیون نفر را دید که فقط به عشق او آمده بودند دیگر خیالش راحت شد. حتی شنید که این ده ها میلیون نفر برای اینکه وفاداری اشان را به او اثبات کنند با اسلحه و بی سیم و گاز اشک آور در صحنه حضوری حسینی داشته اند برای همین دلش خیلی مظفر شد و بعد از هشت ماه توانست یک خنده دندان نما بکند. در هشت ماه گذشته شبهایی بودند که آقا یا خوابش نمی برد یا یکهو از خواب می پرید و فریاد می زد. در همه آن شبها فقط یک خواسته از خدا داشت که : “تا زمانی که من زنده ام این مملکت برقرار باشه و نظام از دست نره ! بعدش هم دیگه خدا بزرگه و من درباره اش تکلیفی ندارم” ! البته این مال شبها و روزهایی بود که آقا مرتب خواب مصرف جام زهر را می دید و احساس میکرد به لقاء الله و روح حضرت امام نزدیک تر می شود و باید کم کم خود را برای مصرف جام زهر آماده کند. اما انگار حرف بچه های سپاه و اطلاعات درست از آب درآمد که با گرفتن و بستن و زدن و کردن ، کارها ردیف می شود و او نباید کوتاه بیاید تا کار حسینی و حسنی نشود و با یک پایان معاویه ای همه خیرش را ببینند و سالها به خوبی و خوشی حکومت را مثل توپ فوتبال بین مجتبی و مصطفی و توله های دیگر دست به دست کنند . ملت هم که به قول آقایان علما ، حکم این شریفه را دارند که «العوام کالانعام بل هم اضل» … فقط می مانند خواص که آنها هم همه مثل پروانه گرد آقا می چرخند و هر چهارشنبه نگاهشان را به دهانش می دوزند تا ببینند این دفعه چند بار دشمن دشمن میکند و چه طور شلوار فتنه و فتنه گران را از پایشان استخراج میکند.

  72. مهدی می‌گوید:

    بابا هر چند وقتی یه enter بزن!

    کور شدیم به خدا.

    ولی استفاده میکنیم. خیلی.

    آرزوی توفیق.

  73. انتظار زیباست می‌گوید:

    سلام چند شبه مطالبتونو می خونم موفق باشین! یه سوال: یعنی واقعا نظر خانواده شهدا نسبت به نظام برگشته یا بعضیا می خوان اینجوری وانمود کنن!! خب خاونواده شهدا باید بیشتر از همه نسبت به نظام تعصب داشته باشن حالا چه طور شده که بعضیا به کل رفتن اوون وری شدن، اثرات زجریه که کشیدن، سختی و غربتی که تحمل کردن یا چیزه دیگه ست؟؟؟؟
    به بابا تون سلام برسن به خصوص مادر( در ضمن امسال که ما رو جنوب راه ندادن شاکی شدیم!!!! نکنه اون ورم پارتی بازیه…. یاعلی)

  74. فاطیما می‌گوید:

    “گر برود جان ما ، در طلب وصل دوست

    حیف نباشد که دوست ، دوست تر از جان ماست…!”

    ………به روزم…..

    ………..
    و العاقبه للمتقین
    یاعلی

  75. یه بنده خدا می‌گوید:

    بسم الله
    اول سلام
    دوم اما برخی از دوستان از انتقاد به مشایی ناراحت شده بودند. دوستان، ما باید در مسیر ولایت حرکت کنیم میزان ما فقط و فقط ولایت است نه احمدی نژاد نه لاریجانی نه اون یکی لاریجانی و نه دیگران!
    سوتی(ها!!) انقدر بزرگ بود که حضرت آقا مثلا تو بحث مردم اسرائیل! خودشان صحبت کردند. ماشالله مواردی از این دست از این نخبگان (مشائی-رحیمی و بقائی) کم نداریم. آقای احمدی نژاد هم هرچی مطیع رهبری باشه ما انتساب مشایی رو می گذاریم به پای نافرمانی و یه مورد خطای آشکار . بابا اصلا ایشون امامزاده _که برا من حالت دیگری ثابت شده- احمدی نژاد مگه واجبه این همه حرف و حدیث بشنوه که این رو کار باشه لااقل باید بعد از دستور آقا کنار میذاشتش یا لاقل اگه این بنده خدا اینقدر صاحب تدبیره!!! بدون منصب رسمی ازش مشورت بگیره. مگه قحط الرجال اومده! مگه تو قرآن نداریم از مواضع تهمت بپرهیزید اینا فقط پاشنه آشیل دولتند و بس حالا از ما گفتن و از دکتر نشنیدن. نمی خام حرف بعضی ها رو بگم که اینا نفوذی اند ولی خب ماشالله بیشتر از نفوذی دسته گل به آب دادند!
    والا نمی شه الکی از خطا دفاع کرد خطا خطاست. درثانی اگر ما نگوییم یه باید بگوید. مگه امر به معروف و “نهی از منکر” واجب نیست.
    کاش یکی این درددل های منو _ و فکر کنم خیلی ها رو- به رئیس جمهور می رسوند.
    افسوس که میخ آهنین نرود در سنگ
    سوم طولانی شد ببخشید…
    یاعلی

  76. الف شین می‌گوید:

    چگونه است این رجا نیوز شما که تمام علائم حرامزادگی درونش پیداست
    کارهای مانا نیستانی که در تمام دنیا شناخته شده را به نام خودتان رنگ می کنید و نشان می دهید
    نگفتیم همتان دزد و دروغگویید
    خدارو شکر که هر روز دروغ شما را عیان می کند
    آنقدر منفورید که یک هنرمند هم دور و برتان نیست
    بعد می ایید و از هنر می گویید.آخر کدام انسان عاقل و با ذوقی شما و حکومت ناقص و دروغگوتان را قبول دارد
    لطفا دزدی رجا نیوز رو برای من توجیه کن
    “می دونم که این کامنت تایید نمی شه”


    “رجا نیوز” چون نان جمهوری اسلامی را می خورد حلال زاده است.

  77. علی می‌گوید:

    سلام
    مخلص حاج حسین هم هستیم
    مجبور شدیم Home page مرورگرمون رو بذاریم قطعه ۲۶
    معتادمون کردید دیگه …
    با یه مطلب با عنوان :
    ما از خود شیفته ها منزجریم … به روزم
    قابل بدونید

  78. رستمی می‌گوید:

    و البته به نظرم باید نکته دیگری را هم به خصوصیات این نو هنرمندان متعهد می افزودی و آن اینکه تعهد اینان به خلاف بسیاری از اسلافشان نه بر اثر جو انقلاب است و نه مجذوب عظمت این واقعه و جنگ و… شده اند بلکه خوانده اند و اندیشیده اند – دیده اند و فکر کرده اند و امروز نگاه دارند و مرام و تفکری که عاشقشان کرده است…
    یا علی

  79. ساجد می‌گوید:

    سلام بر خامنه اییون!
    ما ثابت کردیم که هر گاه بسیجی وسط میدان بیاید بقیه باید بروند بوق سبز بزنند.
    به قول حاج حسین ” ما اهل کوفه نیستیم علی در هیچ کجا چه کوفه، چه تهران، چه در فضای سایبر، چه در فضا، چه در دریا و چه در… تنها بماند”

  80. محمد می‌گوید:

    آقا ما تو مشهد دعاتو ن می کنیم ایشاالله که سبزها هم به راه راست هدایت بشن

  81. M A A می‌گوید:

    سلام
    هم خودت خیلی خوبی هم وبلاگ خیلی خوبه مش حسین!

  82. چادر خاکی می‌گوید:

    باسمک اللهم.
    سلام.
    به واسطه یکی از دوستان با وبلاگتون آشنا شدم البته مدتی پیش ولی هنوز نتونسته بودم پیداش کنم.
    وبلاگم سر بزنید خوشحال میشم و اینکه میخوام بدونم با تبادل لینک موافق هستید؟
    راستی هنوز مطالبتون رو خودم نخوندم ولی اون دوست میگفت خیلی جالبه خودم باید بخونم بعد بگم ولی حتما هست.
    دعا بفرمایید.
    یا حسین.

  83. hami می‌گوید:

    یا علی…………
    باورم بشه…….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حسین قدیانی اول گفت که دوستمه و دوستاشم دوستای من؟؟؟؟؟؟
    حالام وبلاگمو لینک کرده؟؟؟؟؟؟
    آقای قدیانی بدجوری جوگیر شدم.
    آمپر روحیم بدجوری رفته بالا!
    حالا خطاب به دشمناااااااا
    نفس…….کش…..

  84. سلام. واقعا آموزنده بودن. امیدوارم بسیج دانشجویی با حضور شما رمق تازه ای بگیره برای کار کردن.

  85. عبد عباس می‌گوید:

    سلام حسین قدیانی عزیز!

    خیلی با نوشته هات حال می کنم… خصوصا اون متنی که در همایش هشت ماه نبرد سایبری خوندی…

    یاعلی

  86. محمد جواد می‌گوید:

    سلام
    با توجه به ولایی بودن و استعدادی که داری و ما نداریم خواستم یه توصیه بکنم خدمتت:
    به حرف ها و نصیحت های که از طرف برخی (( در هیاهوی صدا های گنگ برخواسته ازجامعه بحران زده ناشی از زیاده خواهی ،خودکامگی ،لجاجت ومقام پرستی سه تن از سیاستمداران خیانتکار و روانی(موسوی و کروبی و خاتمی) )) که می خواهند اخلاق را رعایت کنند و درست وحسابی در برابر تهاجمات آنها در نیامده اند و کلاس میذارند گوش نده

    طنز بنویس و طنز بنویس
    آبروی اینها رو ببر
    حدیثی از رسول الله داریم که میگه افرادی که فتنه ایجاد میکنند و در دین بدعت میذارند باید اینقدر به مسخره گرفته شوند تا آبرویشان برود (نقل به مضمون)

    خسته مباد قلم شیوایت
    دوست سایبری تو
    محمد جواد

  87. گل سرخ می‌گوید:

    ” مبشران ظهور “

    شکفت غنچه و بنشست گل به بار، بیا

    دمیده لاله و سُوری ز هر کنار، بیا

    بهار آمد و نشکفت باغ خاطر ما

    تو ای روان سحر، روح نوبهار، بیا

    مگر چه مایه بود صبر، عاشقان تو را؟

    ز حد گذشت دگر رنج انتظار، بیا

    ز هر کرانه شقایق دمیده از دل خاک

    پی تسلی دل های داغدار، بیا

    ز عاشقان بلاکش نظر دریغ مدار

    فروغ دیده« نرگس به لاله زار، بیا

    ز منجنیق فلک سنگ فتنه می بارد

    مباد آن که فرو ریزد این حصار، بیا

    یکی به مجمع رندان پاک باز نگر

    دمی به حلقه« مردان طُرفه کار، بیا

    به سوی غاشیه داران میر عشق ببین

    به کوی نادره کاران روزگار، بیا

    چه نقش ها که نبشتند بر صحیفه« دهر

    ز خونشان شده روی شفق نگار، بیا

    طلایه دار تواند این مبشران ظهور

    به پاس خاطر این قوم حق گزار، بیا

    در این کویر که سوزان بود روان سراب

    تو ای سحاب کرم ابر فیض بار بیا

    ز دست برد مرا شور عشق و «جذب» شوق

    قرار خاطر محزون بی قرار، بیا

    استاد محمود شاهرخی«جذبه»

  88. hastor/torabi می‌گوید:

    بابا ایولا

  89. محسن می‌گوید:

    معنی هنر متعهد رو هم فهمیدیم. یعنی فحش دادن!

  90. میرزابیگی می‌گوید:

    *آهن آب دیده را زنگ عوض نمی‌کند، چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند، به خیل دشمنان بگو به کوری دو چشمتان، مطیع امر رهبری رنگ عوض نمی‌کند

  91. سرباز خامنه ای می‌گوید:

    نصر من الله و فتح قریب

  92. سلام آقای قدیانی
    من نه هنرمند هستم، نه نویسنده، نه هر چیز خاص دیگری!
    فکر می کنم که نتوانم عمرا تا صد سال دیگه هم “نو هنرمند متعهد” بشوم.
    نمی دانم چقدر می توانم، ولی تا آخرش هستم.
    یا علی

  93. تبریک حاج حسین
    این روزها هر وقت دلمون برای قیصر و سید حسن حسینی تنگ می شه به وبلاگ قزوه سر می زنیم

  94. دوست می‌گوید:

    خدا قوت
    به خانم بگو هوات رو داشته باشن. خاطرخواهاتون زیاد شدنا!!! خود خانومتون دانند! از ما گفتن بود
    خدا حفظتون کنه

  95. مومن می‌گوید:

    اعصابم خورد شد از بس قشنگ می نویسید خسته شدم از بس ذوق کردم و خندیدم فقط میتونم از راه دور قلمتون رو ببوسم.

  96. تخریبچی می‌گوید:

    سلام برادر یه پوستر طلبت
    ایشالا تا جمعه آماده می شه…
    در راستای اینکه “برو جلو شک نکن…”
    ما پشتتیم حاج حسین
    اسم پوسترم اینه:
    …فاستقم کما امرت
    یا علی مددی

  97. یه آشنا می‌گوید:

    سلام چند پیشنهاد برای فیلتر شدن سریع وبلاگت
    می تونی توی مطالب طنز یا دلنوشته هات درباره ی آقازاده ها و طول کشیدن چند ساله ی تکمیل پرونده هاشون بنویسی ، درباره ی دلیل برکناری معاون وزیر اطلاعات در زمان هاشمی بنویسی و اینکه فلاحیان اون را به دلیل پیگیری پرونده مهدی هاشمی برکنار کرد ، می تونی درباره ی غرس نهال لاریجانی با تابش بنویسی و عکس یادگاری ای که به قول آقای رسایی ما اون را تا خرداد سه ساله دیگه فراموش نمی کنیم ، می تونی درباره ی لاریجانی و برخوردش با فراکسیون اصولگرا بنویسی
    می تونی درباره ی اظهارات جدید مشایی درباره ی طریقیت احمدی نژاد بنویسی
    به نظرم موضوع های زیادی به غیر از اعتیاد موسوی وجود داره برای بیان چه به صورت طنز و چه به صورت جدی
    از دست لاریجانی بدجور عصبانی ام

  98. فرزاد می‌گوید:

    درود
    عجب هنرمندای
    واقعا که گل گفتید ! دولت و نظام پشتش گرم گرمه چون عناصر بسیار لطفی مثل شما در لیست هنرمندای هوادارش وجود داره ! البته یه روزی میگفتی کل مطلب هنرمند ۲۲ بهمن بودن میخواستم یه بار کامنت بگذارم بگم من نبودم ! بگو کل ملت – فرزاد و …

  99. علی می‌گوید:

    یا رب روا مدار گدا معتبر شود…

  100. امیر می‌گوید:

    http://anti-balatarin.blogfa.com/
    بازم شیخ و مهندس به هم پریدن

  101. 666 می‌گوید:

    مرگ بر جمهوری اسلامی

  102. سلام داش حسین
    با عرض معذرت
    (چون توی نوشته های قبلی به انگشتر جدید آقا خیلی توجه داشتی و وبلاگتم خیلی بازدید کننده داره)

    روی انگشتر آقا نوشته شده: “علی ظافر” نه “یا ظافر”

  103. مرتضی می‌گوید:

    سلام خداقوت
    حاجی مارو شرمنده کردی بااینکه نگفته بودم لینکم کردی.باعث افتخار وسرور شد
    ممنون اما اگه میتونی اسم لینکمو به”پای ثابت”تغییر بده!آخه عنوان وبلاگم سال بعد تغییر می کند!باسپاس
    یاعلی مدد

  104. حنان می‌گوید:

    خسته نباشی فرمانده !

  105. فاطمه محمدی می‌گوید:

    سلام برادر با بصیرت و اهل درد

    برای موفقیت بیشتر از اینتان دعا می کنم.

    شما هم برای ادامه راه ما دعا کنید تا بتوانیم از پس مقابله با فتنه و جنگ نرم و بی خبران بی درد و هتاک برآییم.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    یا علی

  106. احسان 2 می‌گوید:

    حقی ادامه بده داداش ….امیدوارم حالا حالا ها به مزدت(ب) نرسی !!!!

  107. علی می‌گوید:

    برادر عزیز!
    آقای حسین قدیانی!
    میدانم این روزها شاید روی ابرها راه میروی. معروف شده ای. البته شکسته نفسی میکنی اما به هر حال اونایی که باید بدونند میدونند که تو پوست خودت نیستی.
    میدانم این چیزها شاید برای تو و تعدادی جوانان دور و برت جدید باشد. شاید فکر کنی این اولین بار است در طول تاریخ که پدیده هایی مثل تو و برخی افراد همفکرت ظهور میکند. اما کسانی که نیم نگاهی به گذشته ها دارند میدانند که این اولین بار نیست. کسانی مثل تو در تاریخ زیاد آمده اند. سمبل همین هنرمندان متعهد مخملباف بود که ادای نذر خود را گیر دادن به زنان غیر چادری قرار داده بود و جولان میداد و فضای هنر و همین حرفهای تو را میزد. از تو هم دو آتشه تر و البته هنرمند تر بود.
    برادر! ادبیات امثال تو بازتابی هستش از رشد فاشیسم در جامعه. فاشیسم ممکنه در ایران رشد کنه اما ریشه نخواهد توانست بگیرد. حتی اگر ایران را به نابودی بکشد اما سرانجام از بین خواهد رفت. و کسانی که استخوانهایشان زیر بار این فاشیسم خرد شده برمیخیزند و مملکت را دوباره میسازند.

  108. با سلام و آرزوی توفیقات روز افزون
    پایگاه روشنگری موج فتنه در راستای تبیین فتنه پس از انتخابات و اصل مهم ولایت فقیه مشغول به فعالیت است.
    خوشحال میشویم با وبلاگ ارزشی شما تبادل لینک داشته باشیم.
    یا حق
    التماس دعا

  109. چیز می‌گوید:

    چرا جواب نمیدی کامنتها رو؟ حال نداری یا شب آخر هفته ای دستت به چیز بنده؟!

  110. مهدی ترک می‌گوید:

    بابا تو دیگه کی هستی حسین آقا بابا خیلی گلی .

  111. leyla می‌گوید:

    pas nazare man ko ?

  112. مسجد قبا می‌گوید:

    با سلام
    گفتیم منتی نهاده و کامنتی بر شما بنماییم.

    کامنت.

    نمودیم والسلام

  113. مصباح یاران می‌گوید:

    سلام حاج حسین!!
    داداش ما با شما عشق بازی نکنیم پکر میشیم جون داداش…
    یا علی مــــدد!!

  114. گلی می‌گوید:

    سلام میدونید اسفندیار خان رویین تن در آخرین نطقشون چی فرمودند اینکه راه ولایت مداری از آقای احمدی نژاد میگذره یعنی کسی که به احمدی نژاد انتقاد کنه با ولایت مشکل داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
    من میخوام بدونم اگه این آقا مواضع زیباشون رو بیان نکنن کسی بهش خورده می گیره؟
    من از بیگانگان هرگز ننالم که هرچه با ما کرد آن آشنا کرد

  115. سید می‌گوید:

    بر قامت رعنای شهیدان صلوات

  116. ساجد می‌گوید:

    سلام
    امید به آینده رو با این نوشته بین ملت انقلابی بردی بالا، هزارتا!!!
    ای کاش همیشه این حس و حال انقلابی بین حزب اللهی ها وجود داشته باشه…
    با همین شور و حال!!!
    موفق باشی…
    یاحق

  117. اره بانو! می‌گوید:

    ای خداااااااااااااااااااا…
    کاش به این بر و بچ ارزشی یکم بصیرت بیشتر میدادی! که بفهمند بعضیا تو مجلس دارن چه غلطایی که نمی کنند اون وقت تمام مشکلات ما شده مشایی!
    خاک بر سر من کنم! که نمی دونم چه طوری میشه این مسئله رو فهموند که بابا متن و اصل قضیه رو دریابید…اینا همش جاده ی فرعی و بیراهه ست…
    http://saharyar.blogfa.com/post-389.aspx

    مشایی رو بی خیال! اون بیچاره هم انقدر در موردش سیاه نمایی شده که من دارم بهش ایمان میارم برعکس! فکر نکنم چندان آدم بدی باشه!
    در مورد این اظهار نظر اخیرش هم اگر یکم اصلاح بشه و درست بیان بشه با تغییر…خیلی هم غلط نیست! یعنی می تونه درست باشه!

  118. پروانه می‌گوید:

    سلام

    احساس شعف خاصی دارم!

    دست همه ی شما سروان درد نکنه

    منتظرم
    یاعلی

  119. سیداحمد می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز،
    طبق معمول هدف فقط عرض اردت است.
    واقعا بهت معتاد شدم،
    وقتی کانکت میشم اولین جائی که میام اینجاست،
    خاطرت خیلی عزیزه

  120. الف می‌گوید:

    پس کجاست این کامنت اقای قزوه. من هرچی تو مطلب “پسر همت و …” گشتم پیداش نکردم

  121. آناهید می‌گوید:

    گلی جان حالی این حرفی که مشایی زده عیبش چیه؟؟!!!!
    اون نتیجه گیری هم که از خودته!!!!
    واقعا متاسفم

  122. چهارشنبه سوری می‌گوید:

    خبر
    خبر
    خبر
    چهارشنبه سوری امسال دشمن کُشونه !!!!

  123. علی...روان ستان می‌گوید:

    حسین جان سلام
    منتظر درد دل مهدی همت می مانم .
    گرچه می دانم درد او چیست !
    بد جوی مارو گرفته !!!
    هر کس با ماست بر حق است و هر کس علیه ماست اگر منافق نباشد ساده لوح بی بصیرت !!!
    نیامدی ! آخرین پستم کوتاه اما در نقد همین رویه ی بعضی از دوستانمام بود
    یا علی

  124. یه نفر می‌گوید:

    اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه

    تو و اون امیرحسین ثابتی چه عشق بازی با هم می کنین بابا
    حسودیمون شد!

  125. امیرحسین طهرانی می‌گوید:

    حسین جان
    http://farshidtehrani.persiangig.com/new_folder/ghadiani1.jpg
    این هم مخصوص خودت زدم برو حالش و ببر


    خیلی جالب بود.

  126. faran می‌گوید:

    babat khosh tippehaaaaaaaaaaaaa

  127. یاور می‌گوید:

    من تعجبم از کودتاگران شکست خورده است.
    اکنون که نتوانستند ۲۸ مرداد دیگری را با آن همه حمایتهای غرب در ایران به پیش ببرند به سلاح فحش و بد وبیراه دراینچنین وبلاگهایی رو آوردند.
    عداه ای دیگر از آنها شایعه سازی را بیش از پیش مشغله خود کرده اند. شایعه میسازند و بعد از مدت کوتاه شایعه خود را تکذیب میکنند.
    عده ای دیگر نیز سعی میکنند با آب روان همسو شوند.
    من واقعا دلم براشون میسوزه، چی میخواستند و چی شد!!!!
    آن روزها که مشغول آتش زدن اموال مردم بودند، آن روزها که مردم بیگناه را تکه پاره میکردند، آن روزهاکه قران سر نیزه ها میکردند، آن روزها که هر کس را فقط و فقط بخاطر دفاع از رئیس جمهور قانونی زیر لگد و پا له میکردند فکر اینچنین روز را نمی کردند.
    آری فکر نمی کردند که حتی با کمک گرفتن از دوستان غربی هم نمی توان بر ملت همیشه در صحنه پیروز شد.
    هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران

  128. سیدمیلاد می‌گوید:

    سلام
    هرکسی لیاقت فحش خوردن اینجوری رو نداره ! خیلی دمت گرم و قلمت روون تر باد . یاحق

  129. سلام حسین جان
    مطلبی نوشته ام پیرامون نظارت استصوابی در سایت فاشیستی بالاترین و آن را تقدیم کرده ام به شما. منتظر می مانم.
    وبلاگ من در انتظار حضور فرزند شهیدی والامقام.

  130. رسا می‌گوید:

    دقایقی پیش آزاده سرافراز، سید مصطفی تاج‌زاده بعد از تحمل ۹ ماه حبس آزاد شد.

  131. محسن می‌گوید:

    سلام حسین آقا!
    یه چند مدت بود مطالب وبلاگتو دنبال می کردم و اونو تو favorites گذاشته بودم
    ولی امروز با خوندن مطالب یه هفته ی اخیرت تصمیم گرفتم این کارو برا همیشه قطع کنم و همین الانم از تو favorites پاکش کردم
    دلیلش (البته اگه برات مهم باشه):
    ما هممون از دست این فرقه سبز و سران فتنش دلمون خونه ولی هر کاری راهی داره سعدی یه حکایت داره با این مضمون که اگه سگی پاچتو گرفت عزت نفس تو باید مانع از این بشه که این کارو با سگه بکنی! بهت پیشنهاد میدم حتما یه دور این حکایتو بخونی چون شده حکایت خودت : کروبی و موسوی و… ۸ماهه که این نظامو به لجن کشیدن و آبروشو تا جایی که تونستن بردن ولی وقتی تو هم این مطالب سخیفو در مورد خونوادشون می نویسی دقیقا مثل خودشون عمل کردی و با اونا هیچ فرقی نداری…مایه تاسف اینه که همه ی این کارارو هم به اسم دفاع از ولایت انجام می دی و نمی دونی که بزرگترین ضربه رو هم بهش می زنی…در واقع من با این نظرت که رهبر ما مظلوم واقع شده کاملا موافقم…رهبر عزیز ما مظلوم ترین فرد عالمه چون مدافعانی مثل شما داره…متاسفانه
    به هر حال اینم دل نوشت ما بود…امیدوارم که خدا همه ی مارو به راه راست هدایت کنه.

  132. مهدی از یکی از روستاهای بابل می‌گوید:

    سلام واقعا دارید زحمت میکشید خسته نباشید
    ولی بنده اصلا مثل شما فکر نمیکنم با همه احترامی که برای شما و موافقات قایلم
    اگه قرار باشه با طرز فکر ایده آل شما جلو برم ترجیح میدم به اصلاحات اعتماد کنم چون مطمئنم این تند رویتان بعدا خیلی گران تمام شود
    یا علی مدد

  133. احمدبابایی می‌گوید:

    سلام

    خداحافظ

  134. بی نام می‌گوید:

    سلام
    قزوه نیستم اما برای غزه دلم می سوزد
    پیشنهاد تحریم کالاهای اسرائیلی رو توی دانشگاه دادم
    اما
    کسی به حرف ادم گوش نمی کند.
    قدیما که خیانت پادشاهان را با دوستانم می خوندیم گریه می کردیم کتاب تاریخ
    این روزها تاریخ را نمی خوانم
    می خواهم بنویسم
    درکش برای دیگران خیلی سخته.
    به پیوندهای من اضافه شدید.

  135. نعمت الله .پ می‌گوید:

    با سلام . همین طوری خیلی خوبه هم سنگر.

  136. مرتضی می‌گوید:

    سلام حاجی نه خسته
    اول اینکه عکس زیبایی است.اصولا شهدا زیبا هستند.خدا مارا به شهدا متصل بفرما
    بعد هم یکی از لینکای وبلاگتون به اسم “اصول خفن تر زیستن”به آدرس من وصل شده!!
    لطفا اصلاح کنید.ممنونم
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یاعلی مدد

  137. به یاد شلمچه می‌گوید:

    سلام
    قبلا زیاد می آمدم به وبلاگت چون یه حال و هوای دیگری داشت چون جمع صمیمی بود و مثل وبلاگ های دیگه فحش و توهین و غیره … داخلش نبود
    ولی حالا وضع فرق کرده هر کی هر چی می خواد می گه خلاصه وبلاگ حال و هوای تمیز قبلی را ندارد
    یه آب و جارویی و گلابی بزن وبلاگت را ما می آییم احساس خوبی داشته باشیم و نه مطلبی مثل اون مطلبی که اون یارو (کسی که بهش می گید جلبک سبز) را بخوانیم فکر نکنم برو بچ دیگه هم راضی باشند این ها را نمایش بدی می توانی این ها در یه قسمت دیگه بگذاری که مثلا مثل منی چشم بهش نیافتد دقت کن داداش وبلاگ خواسته و ناخواسته محلی نشه برای توهین به آقا هر چند که اهمیت نمی دی از ما گفتن بود ما رفتیم شاید دیگه برنگشتیم
    می خواهیم برویم استقبال رئیس جمهور (بندرعباس ساعت ۹ ) شما هم خواستی بیا

  138. پدیده قرن می‌گوید:

    تو دیگه از کجا پیدات شد؟ پدیده قرن حسین قدیانی. جوان دلاور. جانباز سایبری راه ولایت. پیرو خط امام . رییس جمهور اینده نظام .فرزند شهید . افشا کننده سران فتنه.
    بسیجی ذوب شده. پدیده نسل جدید ولایت مداران. نویسنده دلاور اسلام سید علی.
    ساندیس خور با شهامت. یار صدیق شریعتمداری .از ناموس گذشته ای در ره امام خامنه ای.


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  139. مرادی می‌گوید:

    آقای قدیانی غزیز ما را معتاد قطعه ۲۶ کردی اونوقت خودت خوابت برد؟
    عقب موندی عزیز
    سالنامه جدید همشهری در اومد.
    مطهری نظر داد.
    قالیباف مصاحبه کرد.
    توکلی افاضه فرمودند.
    شوهر داماد لرستان هر چی دلشان خواست گفت.
    و هزار چیز دیگر که من خبر ندارم ولی شما شاید داشته باشید.
    ……..
    بابا دلوشته های خونم پایین اومده ، اگه نرسونی تموم می کنم.


  140. نمی دانم این چه مرضی است افتاده به جانم…
    هر بار که می آیم این جا اشک می ریزم….
    پشت میز. سرکار. خیلی بد است. بگذارم بروم
    یا علی مددی

  141. بی زحمت نظر قبلی را نمایش عمومی نده
    فراموش کردم خصوصی ارسال اش کنم

  142. سید محمد می‌گوید:

    سلام. می دونم که این کامنت رو حذف می کنی. ولی می نویسم که بدونی. ۲ حالت بیشتر نداره. یا با اعتقاد می نویسی (که خیلی احتمالش کمه) یا اینکه برای گرفتن پست و مقام این کار رو میکنی که تقریبا به یقین همینه. در هر ۲ صورت دونستن این مطلب مفیده برات. نمی دونم اسم دبیرستان مفید و علوی به گوشت خورده یا نه؟ احتمالا میشناسیشون. فارغ التحصیلان این ۲ دبیرستان هم مذهبی هستند و هم معمولا در تحصیلات پیشرفت می کنند و جایگاه اجتماعی بالایی دارند. من و قریب به اتفاق دوستانم که مرز ۳۰ سالگی رو گذروندیم و جزئی از همون ها هستیم مقلد آقای خامنه ای بودیم. من و بسیاری از همین دوستان حافظ قرآن هستیم (هرچند الان به خاطر تمرین کم، قسمتی از یادمون رفته). این روزها معتقدیم غیر از روز قیامت که آقای خامنه ای جواب خواهد داد، در همین دنیا هم تاوانش رو پرداخت میکنه. دلیلش هم امثال شما هستید. در کل دوره ما که من با اکثرشون در ارتباطم و دوره های دیگه همه مثل من فکر میکنند (باستثنای یک نفر). زمانی افتخارمون عضویت در بسیج بود و الان اسمش تنمون رو میلرزونه. باز هم یلش امثال شما هستید. ما معتقدیم به مهلت خدا (فمهل الکافرین امهلهم رویدا) و امیدوار به فضلش (ولکن اللّه ذوفضل علی العالمین).


    من هم قبول دارم؛ خامنه ای در این دنیا و آن دنیا تقاص پس خواهد داد. تقاصی که حضرت ماه در دو عالم پس می دهد محشور شدن با بچه بسیجی ها این افتخار آفرینش است.

  143. حسین می‌گوید:

    مرگ بر موسوی حروم لقمه یعنی همون چیز خورده دور دهنشم پاک نکرده
    میگن بین رهنورد افریته با چیز هالو دعوا شده سر بیانیه دادن توی مناسبتای جلوتر عجیبه نه !!!!!!!!!!!!!!

  144. کاشانی می‌گوید:

    سلام
    منتظر اقدام متقابل شماییم تا این سرباز قدیمی جبهه ارزشی وب فارسی را لینک کنید

  145. leyla می‌گوید:

    من مطمئنم اگه همت زنده بود اون هم الان تو زندان بود


    آوینی و باکری هم در زندان بودند؛ قبول دارم؛ الدنیا سجن المومن!!!!!!!!

  146. حسین می‌گوید:

    امام خامنه ای:سیار غافلانه است اگر کسی در داخل جوامع ما و در میان امت اسلامی خیال کند که غربی ها باید بیایند به ملتهای ما دمکراسی و مردم سالاری یاد بدهند! ما توقع داریم گویندگان و نویسندگانی که از انصاف برخوردار هستند، طوری حرف نزنند و طوری ننویسند که گویی امروز آنها دارند به مردم ما پیام مردم سالاری می دهند.
    —-
    با مطلبی با عنوان((بسیار غافلانه است…)) به روزم حتما سر بزنید
    درضمن حاج حسین شما نیز لینک شدید
    تشریف بیاورید در خدمتتون هستیم

  147. محمد حسین می‌گوید:

    حسین جان نظرت در باره این شعر چیه؟

    دل بی تاب و تنگم را بیاور غم ناب و قشنگم را بیاور

    مگرمن مرده ام دشمن بیاید تفنگم را تفنگم را بیاور

    ازت خواهش میکنم این شعر را با خط درشت توی وبلاگت بنویسی تا دشمنامون حساب کار دستشون بیاد /یا حق/ گرچه فکرکنم اینقدر کار داری که نگاه هم به این شعر نکنی

  148. آصف می‌گوید:

    چرا جواب کامنتی که به نام “کسی که بهش میگید جلبک سبز ” هست رو ندادی؟؟؟؟ این همه به آقا توهین کرده بعد تو خوشحال خوشحال فقط تاییدش کردی؟ گفتیم جواب کامنتاشون رو درست بده .نه اینکه اصلا نده!!!

  149. اگه خواستی یه سری به ما بزن (تبادل لینک)

  150. فاطمه می‌گوید:

    هر کلاسی یه معلم میخواد و یه سری شاگرد. هر جریانی یه رهبر می خواد و یه سری سرباز.
    و تو این جریان ” نو هنرمندان متعهد”. افرادی مثل شما استاد و فرمانده اند.
    .
    . ان شالله که ما هم مفتخر بشیم به سربازیه آقامون. امام خامنه ای.
    .
    .
    .
    بنفسی انت خامنه ای

  151. محمد می‌گوید:

    فقط خواستم سلامی عرض کنم

  152. میترا می‌گوید:

    استقلال ازادی جمهوری ایرانی

  153. مهدی می‌گوید:

    وبلاگ خوبی داری
    و در این راه خداشما را توفیق دهد
    از تبادل لینک با شما خوشحال می شوم

  154. اندکی صبر سحر نزیدک است می‌گوید:

    آزاده سرافراز، سید مصطفی تاج زاده، دیشب از بند دشمن جرار آزاد شد.


    اما هنوز در بند نفس خویش است!

  155. امیر تقی زاده می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید همسنگر !
    لینک دوستان وبلاگ amir215.persianblog.ir مزین به ” قطعه ۲۶ ” شد .
    با ” انتفاضه فرهنگی ” و ” جاده انحراقی از کربلا ” بروزم !
    با تشکر
    amir215.persianblog.ir

  156. اشک آتش می‌گوید:

    الله اکبر

  157. احسان 2 می‌گوید:

    تو کامنتا چشم خورد که جمهوری اسلامی رو با فاشیسم مقایسه کرده بود”” …
    مشکل این عزیزان دل این هست که ۳۰ سال گذشته ….و به ماهیت جمهوری اسلامی ایران پی نبرده اند و حالا حالا هم نمیبرن به دلیل محدودیت ذهنیشونه ….

    چرا؟؟؟

    تبلیغات غرب به ذهن و فکر این عناصر باعث شده …این بندگان خدا تمام دنیا رو با
    عینک سرمایه داری غربی ببینند…و به دلیل عجز از شناخت دقیق ج.ا.ا به ما انگ فاشیسم بزنن…
    و بعد از ۶۴ سال که از نابودی فاشیسم میگذره زندش کنن ..و با توجه به گذشته بخوان نابودی فاشیسم را حنمی بدونن …

  158. در جواب کسی که خودش میداند سبز لجنی است می‌گوید:

    با اجازه از حسین قدیانی عزیز

    در مورد آقای ما سخن راندی و اینک جواب خود بشنو!
    آقای ما ماه است و هر کجا راه میرود قدمش بر روی چشمان ماست. او عصای معروفش را دست میگیرد و دشمنانش از ترس، بند تنبان از دست میدهند. او درخت میکارد. درخت محبت در قلب من و همه مسلمانان دنیا. و صد البته درخت میکارد. درختی که همان تنور نوح است. این درخت در عمر خود شاهد فروریختن امپراطوری اربابان شما خواهد بود. آقای من امروز درختی میکارد که هیزم فردای سوختن تمامی ایادی استکبار و شایاطین انس و جن فراهم باشد. راستی این همه از آقای من گفتی ولی یادت رفت از آقای خودت بگویی که یا لندن نشین است و یا لوس آنجلس گرد. آقای من همه دهانها را بسته. دهانهایی که اگر او اجازه بدهد، هر دم فریادهایشان گوش سران فتنه را کر و قلب همراهانشان را از حرکت میانداخت و رعب در دل کافران و مشرکان عالم می افکند. آری، او البته دهان بی ادبان را هم بسته چون هیچ کس ایراد گرفتن به حضرت ماه را نمیپذیرد حتی اگر جغد نیویورک و اورشلیم نشین باشد. و البته و صد البته که بعد از آنکه فداییان خودش را میبیند لبخند میزند. فداییانش نیز لبخند میزنند. آقای ما با فداییانش اسرار مگو دارد. عشقهای توصیف ناپذیر. محبت ما به حضرت ماه یک طرفه نیست. دو طرفه هست. یک طرفه راه سران فتنه است به سمت جهنم.

  159. در جواب کسی که خودش میداند سبز لجنی است می‌گوید:

    بله درست فهمیدی. آقای ما به فکر وظیفه است. چیزی که حتی شب پرستانی مثل تو هم مجبورند اعتراف کنند. و البته وظیفه همه ما را روح الله تعیین کرد که تا بانگ لا اله الا الله در سراسر زمین برقرار نشود مبارزه هست و ما هم هستیم. آری حضرت ماه نور هدایتی ست در تاریکی غیبت خورشید و این نور، حتی دشمنانش را هم بی نصیب از رحمت نمیگذارد. و اما جام زهر را باید در خانه سران فتنه جست که شاید هم اکنون شمشیرهایشان را در آن آب میدهند و ابن ملجم هایی مثل تو را به کوچه و خیابان میفرستند. و البته این بار معاویه ها یادشان نرفته که باید پیراهن ندا را پرچم کنند. گویی آنها دکترای افتخاری عمروعاص بودن گرفته اند و عوام کاللانعمی چون تو را خوب بلدند بفریبند. آقای من خوب دشمنش را شناخته. دشمن او نظام کفر و شرک و سلطه جهانی است و این بار ما نخواهیم گذاشت قرآنی بر سر نیزه بماند. ما قرآنهای “یار امام” و “نخست وزیر امام” و “نوه امام” را بر زمین آوردیم تا “راه امام” بماند و “جانشین به حق امام” تنها نماند. پس تا کفر و شرک در هر جای جهان هست ما هستیم و شما هم بهتر است مقابل ما نباشید.

  160. به سید محمد می‌گوید:

    با توجه به باهوش بودن و قوی بودن بچه های مفید (از نظر درسی):

    ۱- “۲حالت بیشتر نداره. یا با اعتقاد می نویسی (که خیلی احتمالش کمه) یا اینکه برای گرفتن پست و مقام این کار رو میکنی که تقریبا به یقین همینه”
    ××انگ زدن به دیگران دیگه شده وصله جنبشتون اگه نمیزدی شک میکردیم.

    ۲-“من و بسیاری از همین دوستان حافظ قرآن هستیم”
    ×× یادمون نره خوارجم (بلا نسبت) همه قران رو حفظ بودند …راستی تو قران شما انگ زدن !!!!!……

    ۳-“زمانی افتخارمون عضویت در بسیج بود و الان اسمش تنمون رو میلرزونه”
    ××از قضا تن امریکا و اسرائیل و گوگوری مگوریاشونم میلرزونه !!!!

  161. مرتضی اکبریان می‌گوید:

    سلام حسین جان. خیلی خوشحالم که امروز به طور اتفاقی از طریق وبلاگ جان فدا که اونم از طریق سایت جهان پیدا کردم به وبلاگت اومدم. حیف که اینقدر دیر وبلاگت رو پیدا کردم البته چند تا از اون طنازی های مشتی تو (ساندیس و شیخ و ملا نصر الدین و …) خونده بودم. خواستم دست مریزاد و خسته نباشید عرض کنم و ایوالله بگم به مرام تو و همه برو بچه هایی که تو فضای سایبر جلوی این دجاله های بی صفت وایسادید و انصافا خوب حالشونو گرفتین. دم همه تون گرم. از طرف من و همه برو بچه های قمی از همه هم رزمات تشکر کن. امیدوارم من هم بتونم یک روز مثل شما تو این عرصه قدمی بردارم. از اینکه با مطالبتون دل همه حزب اللهی ها رو شاد و منافقین رو دپرس میکنید دستتون را می بوسم. یا علی …

  162. عبدالتّواب می‌گوید:

    سلام بر برادر مجاهدم
    سلام بر هم جبهه ای متعهدم
    سلام بر هم کیش معتقدم
    سلام بر آن قلم که با اذن دوست (ودود) می نگارد
    سلام بر همه مجاهدان راه حق
    سلام بر سربازان و جان برکفان پیر خراسان
    سلام بر افسران این جنگ

    باید عرض کنم که من یکی حسودی میکنم!
    که چرا تو شدی سیبل دشمن، و من نتوانسته ام چنان فشگ را بر هدف بنشانم که دشمن را عصبانی کنم.
    تا به قول شهید بهشتی دشمن از من عصبانی باشد و از عصبانیت بمیرد.

    برادر لینک شده بودید
    و تا زمانی که در خط ولایت هستید (انشاالله تا ابد) در لینکدونی ما حضور خواهید داشت.

    سایه مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان و نائب بر حق حضرت صاحب زمان(عج) امام سید علی خامنه ای و تأییدات قدسیه ایشان مستدام باد.
    تعجیل در فرج صاحب الزمان(عج) صلوات.

  163. فاطیما می‌گوید:

    قربون لطف وصفاتون شهد
    دل ماتنگ براتون شهدا

    قربون عهدووفاتون شهدا
    سروجون ما فداتون شهدا

    …………
    و العاقبه للمتقین
    یاعلی

  164. عمّار یاسر می‌گوید:

    سلام

    اشاره کردی به پیوندهایت، ولی باید بگم که تازه این قطره ای از دریاست؛ به عنوان مثال واژگون را نیدم؟!

    موفق و پیروز باشی.
    راستی اگر معنی التماس را میدونی بگم التماس دعا!

  165. سجاد می‌گوید:

    باسلام
    وبلاگ بانوی شعر شهدا
    به نام نامی شهدای گمنام
    به روز شد.
    یاعلی/والسلام
    سجاد

  166. الف می‌گوید:

    تخم سگ چرا کامنت منو که پرسیدم بودم نظر قزوه کجاست رو تایید نکردی ؟

  167. مرادی می‌گوید:

    آصف راست میگه.
    بازم اومدم خبری نیست !!!!!!!!

  168. مهم نیست می‌گوید:

    سلام مومن .

    خدا قوت . دست ما رو هم بگیر . من رو هم به اندازه بضاعتم سر این سفره ی نورانی مهمون کن .

    چهارشنبه اگه زنده باشم میرم پابوس سیدالشهدا لایق باشم دعا میکنم واسه رهبرمون ، رئیس جمهورمون و همه ی بچه بسیجیها و همه ی کسایی که هنوز از شنیدن اسم مبارک سید الشهدا اشک تو چشماشون حلقه میزنه و دلشون با مملکت و نظامه .

    دعا کنین از کربلا زنده بر نگردم .

  169. حسین می‌گوید:

    ممنونم ااز این همه مجاهدت و زحمات شما

  170. یوسف عزیزی می‌گوید:

    سلام
    اینجا نباید به جای غ ، ق میگذاشتی؟؟
    اینجا نه بحث من شاگرد است و نه بحث غزوه استاد.
    فکر کنم باید تصحیح کنی
    یا علی

  171. مسلمان می‌گوید:

    موفق باشی حسین قدیانی عزیز

  172. رضا می‌گوید:

    زنده باد

  173. بیا تا برویم می‌گوید:

    سلام
    نه خسته حاجی
    بد ترین تو دهنی برای دشمن همینه که ببینه سربازای حضرت آقا چقدر ژشت هم ایستادند
    خدا خیرت بده
    می دونم سرتون شلوغه ولی اگه وقت کردی بیا به مطلب”جز درگه تو باب ندارم مولا”
    هم یه نگاه بنداز و ما رو راهنمایی کن

  174. علیرضا می‌گوید:

    سلام بر حسین قدیانی سردار جنگ نرم در دوران فتنه ;
    یه نکته مهمی بود که می خواستم بگم بهت :
    خیلی دوستت داریم ها …

  175. علی می‌گوید:

    چرا نمی نویسی؟

  176. عزیز می‌گوید:

    سلام جناب قدیانی گل…
    به ببننده هات یادآوری کن ما آپ شدیم…
    آنتی بالاترین.::دیدن انواع دستشویی…سیاسی ترین کار کاربران سایت بالاترین!!!.::
    ………..>
    http://anti-balatarin.blogfa.com/post-7.aspx

  177. مهدی می‌گوید:

    توجه توجه

    ((( فقط ))) علاقه مندان آقای قدیانی و “قطعه ۲۶”

    حتما اینجا را ببینید.
    http://www.mobarezphoto.blogfa.com/

    طرح های جالب و زیبا درباره قطعه ۲۶
    لگوی حمایتی قدیانی (گوشه وبلاگ)
    و …


    ممنون از این لطف شما.

  178. امیر می‌گوید:

    عالی بود مثل همیشه برادر!

  179. فاو می‌گوید:

    میشه لینکاتونو به حروف الفبا مرتب کنید بجز استاد قزوه

  180. حسین نوری می‌گوید:

    سلام حاج حسین !
    روزی که تو همایش ۸ ماه نبرد سایبری دیدمت که داشتی با وحید جلیلی و دو ، سه نفر دیگه سوار ماشینت می شدی تا برید دانشگاه هر چی صدات کردم : “حاج حسین ” “حاج حسین ” نشنیدی و رفتی > ولی من فرداش یه سری نوجوان رو با رفیقام به کربلای ایران بردم اونجا هر جا می شد حرف رو سمت شما و آرمان ها و دغدغه های مشترکمون که میراث پدر تو و پدرم است و در آنجا برای من داغ تر به نظر می رسید می کشیدم تا اونجایی که تو پادگان دوکوهه تو ساختمون گردان حبیب یه پیامک برام اومد که: ” برای حمایت از حسین قدیانی به وبلاگش برید و کامنت بذارید”سریع قصه رو تلفنی پیگیری کردم و وقتی فهمیدم ماجرا چیه از اینکه اونجا اینترنت نداشت تا برات کامنت بذارم شاکی شدم ولی به جاش سریع برای رفیقام اون پیام رو ارسال کردم تا آروم شدم . خلاصه که مشتی ما اگر مثل تو قلم خوبی نداشته باشیم می تونیم با ۴ تا جوونی که هنوز قصه امثال پدر تو رو نمیدونن صحبت کنیم و اگه خدا بخواد رویش هایی که می گی رو زیاد کینم . ما برات دعا می کنیم تو هم برای ما دعا کن !

  181. محمد حسین زمانیان می‌گوید:

    مطالبت در این چند مدت خیلی تکراری شده و افت قلم ÷یدا کرده. چرا؟

  182. احسان می‌گوید:

    دوست من لطفا عضو گروه مبشران ظهور شوید. تمام این ۸ ماه دلیلی بود برای این نتیجه:
    موج بشارت ظهور در سال ۷۸ چگونه برخواست؟
    * علت فروکش کردن این موج یا تاخیر در ظهور در سال ۸۱ چه بود؟
    * هجوم همه جانبه استکبار به کشورهای اسلامی ؟!
    * مهیا نبودن شیعیان و منتظران امام زمان(عج)؟!
    * یا فراهم نبودن شرایط و مقدمات ظهور؟!
    * مقایسه موج ظهور دوم (سال ۸۷) با موج ظهور اول (سال ۸۰)
    * آیا موج دوم با بروز نشانه های جدید و فراهم شدن زمینه ها ، هر روز تقویت خواهد شد
    * یا اینکه فروکش خواهد کرد؟!

  183. احسان می‌گوید:

    * خاورمیانه در آستانه تحولات بزرگ!
    * این تحولات چگونه آغاز خواهد شد؟!
    * آیا تخریب مسجد الاقصی ؟! یا مرگ امیرعبدالله ؟!
    * آیا انتفاضه و قیامی در مصر؟! یا آغاز جنگ توسط اسرائیل؟!
    * سفیانی در اندیشه چیست و چگونه و در چه فرصتی قیامش را آغاز خواهد کرد؟

  184. هدی می‌گوید:

    آقای قدیانی
    کاش اسم این شهید عزیز رو هم بهمون می گفتید

  185. جواد می‌گوید:

    سلام
    وبلاگ بنده به خاطر اصلاح نکردن این پست مسدود شده است. لطفا شما اصلاحش کنید. لازم به ذکر است که این مطلب در نشریه انعکاس بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر هم چاپ شده.
    مسجد ضرار عضو فعال می پذیرد
    نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۱۷
    اطلاعیه فوری جمعی از فعالان دگراندیش و دگرکردار
    بسم رب المنتقم
    امام خمینی(ره): مسجد سنگر است. سنگرها را حفظ کنید.
    مسجد ضرار عضو فعال می پذیرد
    به اطلاع کلیه هم وطنان سبز می رساند که بعد از استفاده نمادین و سیاسی از شال سبز و حضور در نمازجمعه با ظاهر جدید و مدرن و بعد از شعارهای حرکت در خط امام(ره) و استفاده از احساسات مذهبی برای جنبش سبز، در راستای فضاسازی و ایجاد هیاهو برای نشان دادنمان در رسانه های خارجی مغرض و غیرمغرض شورای مرکزی مسجد ضرار عضو فعال می پذیرد. با توجه به دستگیری تعدادی از دگراندیشان که با زور قرص و آمپول اعتراف کرده اند و احتمال دستگیری تعدادی دیگر به جرم شجاعت، این شورا با کمبود نیروی فعال و شجاع و تا اندازه ای جوگیر مواجه شده است و بدینوسیله از شما هم وطنان در حال حاضر گرامی دعوت می کنیم تا با حضور خود در دفتر مرکزی مسجد ضرار به عضویت فعال آن درآمده و ما را در راستای هدف والا یاری کنید.
    شرایط عضویت:
    – عدم التزام فکری و عملی به اصل ولایت فقیه
    – عدم التزام به بخش هایی از قانون اساسی و کتمان کردن آن در افکار عمومی
    – باور و پذیرش تقلب حداقل ۱۱ میلیونی در انتخابات اخیر
    – اعتقاد به انجام تجاوز به زندانیان تظاهرات بعد از انتخابات
    – اعتقاد به شهادت ۳۱۳ و یا حداقل ۷۲ نفر از هم وطنان سبزمان در ماجراهای بعد از انتخابات
    – حضور فعال در حوادث و تظاهرات بعد از انتخابات و کسب امتیاز حداقل ۱۰

  186. جواد می‌گوید:

    جدول امتیازات
    فحش به کودتاگران ۱ امتیاز برای هر فحش رکیک و ۵/۰ امتیاز برای فحش غیر رکیک
    آتش زدن سطل آشغال ۲ امتیاز برای هر سطل
    کتک زدن مأمورین نیروی انتظامی ۳ امتیاز برای هر مأمور
    کتک زدن افراد بسیجی ۴ امتیاز برای هر بسیجی
    آتش زدن اتوبوس ۵ امتیاز برای هر اتوبوس
    دستگیری و تحمل زندان ۸ امتیاز و هر ۲ روز زندان یک امتیاز دیگر
    مصاحبه با رسانه های خارجی ۶امتیاز برای هر ۲ دقیقه مصاحبه
    آتش زدن بانک و اماکن دولتی ۱۰ امتیاز
    در صورت داشتن فعالیت های دیگر امتیاز کسب شده حضوراً بررسی خواهد شد.
    افراد واجد شرایط می توانند روز جمعه و در مراسم هفتگانه راهپیمایی روز قدس با نمایندگی های این مسجد ارتباط برقرار کرده و فرم عضویت را دریافت کنند. با عضویت در این مسجد می توانید از مزایای مادی و معنوی بسیاری برخوردار شوید که پیشنهاد می شود این فرصت را از دست ندهید.
    مزایای عضویت در مسجد ضرار
    – اعطای مچ بند و شال سبز و اگر زیاد آمده باشد مانتوی سبز به صورت رایگان
    – حضور دائمی در رسانه های خارجی و داخلی دگراندیش و انجام مصاحبه های مختلف و کسب شهرت(ره صد ساله را یک روزه رفتن)
    – پذیرایی با شام مفصل و خرما و حلوا در مراسمات ختم که برای شهدای جنبش برگزار می شود(این مراسم تا یک سال آینده به صورت مداوم برگزار می شود و ادامه خواهد داشت. نگران اتمام شهدا نباشید)
    -شرکت در دوره های آموزشی فشرده در خارج از کشور همراه با برنامه های جانبی توپ(ظرفیت محدود می باشد)
    امید است هم وطنان آزاداندیش البته از نوع دگر با حضور فعال و عضویت در این مسجد اسباب خوشحالی خوبان عالم آمریکا و اسراییل و نابودی کودتاگران عالم را فراهم کنند.
    وعده ما روز جمعه در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم اسراییل با شعار “نه غزه نه لبنان ایران یعنی تهران”

  187. ... می‌گوید:

    با سلام
    تصویری که از این شهید عزیز گذاشتین بسیار زیبا و دلنشین است

  188. اثیر می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت برادر؛هرگز از طعنه ی حاسدان نرنجید …
    یا حق و با حق

  189. سلام
    در صورت تمایل تبادل لینک کنید
    با تشکر

  190. محسن ابوالحسنی می‌گوید:

    سلام برادر حسین
    اگر چه هنرمند نیستیم ولی اگه خدا بخواد دوست داریم جزو متعهدین به ارزِشها باشیم . برای ادای این تعهد یه وبلاگ محقری زدم تا شاید ادای دین کرده باشیم و شاید دیگران هم از این ابراز تعهد استفاده کنن. شاید جهاد این گونه ما لیاقت بازدید شما و نظرتون و شاید جزو لیست بلندبالای لینکهاتون قرار گرفتن رو داشته باشه .
    ممنون میشم . یا علی
    http://www.dastnevesht21.blogfa.com

  191. سلام قدیانی
    خداحافظ فتنه
    یا علی و التماس دعا
    خوبی؟

  192. پیمان می‌گوید:

    چرا دیگه نمی نویسیل

  193. لوولی(راجع به مدارس مذهبی) می‌گوید:

    یه کامنت به تصادف خوندم از کسی که سابقه مذهبی خودشو گفته بود و فارغ التحصیل بودن مفید و علوی بودنشو آورده بود. باید عرض کنم مدارسی مثل علوی و فضیلت از جمله مدرسه مذهبی هایی هستند که متعلق به آقایان انجمن حجتیه اند. در این مدارس ۲۲ بهمن جشن گرفته نمی شود. در جلسات و گرذهمایی های فارغ التحصیلان این مراکز که در مناسبات مذهبی سال مثل ۱۵ شعبان و ۱۳ رجب و عید غدیر برگزار می شود و از فارغ التحصیلان درخواست می شود حدالامکان به دعوت دوستان و همدانشگاهیان بپردازند مراسمات و سخنرانی هایی پیرامون مشروع نبودن هیچ حکومتی به جز حکومت امام عصر(عج)و غاصب بودن هر حکومتی که بخواهد این حکومت دینی را به راه بیاندازد می پردازند.

    فارغ التحصیلان این مدارس در صف اول کسانی هستند که با ظاهر مذهبی داعیه های ضد حکومتی چنانچه این نمونه ذکر کرده اند را می کنند. این مدارس به شیوه ای نرم و بسیار ریشه ای در اذهان این افراد تاثیر می گذارد چنانچه از صحبت با کسی که عمویش به بدتربن وضع ممکن توسط منافقین به شهادت رسیده چیزهایی می شنوی که می خواهی بنشینی و های های گریه کنی.

    از این رو لازم نیست این آقا این پشتوانه ها رو پشت سر خودش ردیف کنه. من خودم فارغ التحصیل سمپادم و در مدرسه ای درس خواندم که داعیه مذهبی اگرچه نداشت اما مرا تبدیل به موجودی کر و گنگ و کور نکرد خدارو شکر..

    نمی دانم آنهایی که به بهانه بی دینی سیستم سمپاد را منحل کرده اند در مقابل این مدارس چرا هیچ عکس العملی نشان نمی دهند؟؟

  194. مهدی ابراهیمی می‌گوید:


    رزمنده سلام

    تا در عالم شرک و کفر هست
    مبارزه هست
    و تا
    مبارزه هست
    ماهستیم

  195. G.P.C می‌گوید:

    “۱- نسل تازه ای از نویسندگان، شعرا، طراحان و طنازان پای به میدان “هنر متعهد” گذاشته اند که این فضای مجازی تنها بیانگر بخش کوچکی از این “نو هنرمندان متعهد” است. حالا دیگر نه برای بریدن محمد نوری زاد باید غصه خورد و نه برای سکوت دیگران و نه حتی برای کلاس گذاشتن عده ای دیگر برای نظام. کافی است به پیوندهای وبلاگ من سر بزنید تا ادعایم را تصدیق کنید.”

    من واقعا از شما تعجب میکنم چطور ادعا می کنید که پیوندهای زیاد و نوظهوری دارید در حالی که بزرگترین مرکز تحقیقات استراتژیک کشور در لیست لینکهای شما نیست؟!


    این به خودم ربط دارد.

  196. اسکندری می‌گوید:

    در جواب علی
    این آدمهایی که استخوانشان خرد می شود چند نفر هستند که بعدا می خواهند بپا خیزند ما که در ۹ دی و ۲۲ بهمن ایرانی ها را در دفاع از همین فاشیست به قول شما به خیابانها امدند حالا انها که استخوانهایشان دارد خرد می شود اگر ایرانی نیستند که خیلی پررو هستند که از ایران برای خودشان باج می خواهند ولی اگر ایرانی هایی هستند که در اقلیتند که زیاده خواه و چپاولگرند که دلشان می خواهد همچون ۲۴ سال گذشته این قلیل ادمها روی گرده یک ملت سوار شوند و از انها سواری بگیرند ولی دیگر همان استخوانهای خرد شده بیدار شده اند و فهمیده اند که روی خون شهیدانشان چه عده قلیلی پاتیناژ می کنند و حالا دیگر دوره ان عده قلیل تمام شده است دوست عزیز این حرفهای شما کاملا درست است ولی متاسفانه کمی دیر گفته اید این حرفها را باید در زمان خاتمی می زدید که الانه می گفتید دیدید پیش بینی من درست در امد اگر فکر کرده اید یک عده قلیل می توانند روی گرده یک ملت تا ابد باشند مثل رئیستان در توهم بسر می برید

  197. آوا سپهری می‌گوید:

    اگه یه روزی کسی از شما سوالی داشت چطوری باید جوابشو بگیره؟
    منتظر پاسخ شما در وبلاگم هستم. شایدم انتظار کشیدن برای سر زدن شما به وبلاگم بی فایده باشه. انگار خیلی سرت شلوغه.

  198. مصطفی می‌گوید:

    سرکار خانم leyla من مطمئنم که اگر شهید همت و باکری و .. زنده بودند خیلی وقت بود که امثال موسوی کشته شده بودند زیرا اعتقاد آنها به ولایت خیلی بیشتر از ماها بود

  199. شهاب می‌گوید:

    سلام همسنگری

    زیبا بود
    روزی هزار بار خدا رو شکر کن که خدا بهت همچین قلمی داد که میتونی قشنگ بنویسی

    التماس دعا
    یاعلی

  200. مصطفی می‌گوید:

    جناب آقا سید محمد
    من هم برخی از بچه های مفید و علوی رو میشناختم
    خودم فکر نمیکنم اونهایی که من می شناختمشون مثل شما فکر کنند ولی به هر حال به نظرمیرسد کسانی که سعی داشته اند به شما از نظر مذهبی اطلاعات بدهند فراموش کرده اند قدرت شناخت فتنه ها را هم به شما یاد بدهند ( شاید هم خودشان در این مورد مشکل داشته اند)
    فراموش نکنید که روایت داریم بعد از رحلت پیامبر (ص) بجز سه یا چهار نفر بقیه مرتد شدند لذا اینکه برخی ادعای مذهبی بودن داشته باشند و در یک فتنه تشخیص اشتباه دهند در طول تاریخ زیاد اتفاق افتاده است
    خدا همه ما را از فتن آخرالزمان حفظ نماید

  201. انیس می‌گوید:

    بسا گفتاری که مؤثرتر از یورش است.

    نهج البلاغه
    علی یارت

  202. کاوسی فر می‌گوید:

    یا ساکت شو بی ادب یا اگر یک بار دیگه به آقا توهین کردی چنان زهر چشمی بخوری که تا عمر داری توش بسوزی.اگر جرئت داشتی آدرس وبت رو میدادی ترسو.تو که حتی نمیتونی یه وب بزنی غلط میکنی نظر میدی.
    اینا همه اش با اون:(کسی که بهش میگید جلبک سبز )بود. حتی جرئت نداری اسمت رو بگی .برات خیلی متاسفم .

  203. عاشق سید علی می‌گوید:

    در جواب به سید محمد که گفت همه فارغ التحصیلهای علوی مخالف آقا شدن باید بگم که بنده فارغ التحصیل علوی هستم.هم دوره با مجتبی ناطق و لاجوردی و پسرای هادی غفاری و پسرای حضرت آقا(به قول داش حسین حضرت ماه).در دوران راهنمایی تو مدرسه موشک خورد و آقای قاسمی شهید شد.می خواستم بگم که من الان عاشق آقا سید علی هستم و براش جون می دم البته قابلش نیستم.اقلا ۲۰ تا از بچه ها رو هم می شناسم که مثل من به بسیجی بودن خودشون افتخار می کنن.لطفا آقای سید محمد بریدن خودت رو به ئحساب فارغ التحصیلهای علوی نگذار.

  204. آرش می‌گوید:

    شما بیمار هستید
    اینو جدی میگم
    من حیف که مثل شما اهل فحش دادن نیستم


    شما دکتر هستید؟

  205. شفق می‌گوید:

    سلام
    زنده باشی بسیجی

  206. دوست می‌گوید:

    سلام علیکم، لینک زیر را اتفاقی دیدم، خواهش میکنم شما هم ببینید، در مورد آقای مشایی است، احساس میکنم گاهی اوقات ایشان مظلوم واقع میشوند، برای همین شاید بد نباشد گاهی اوقات شما که نویسنده معروفی شده اید در نوشته هایتان از ایشان دفاع کنید، به هر حال نظری بود، عرض کردم
    http://www.janfada.com/post/41

  207. مجتبی می‌گوید:

    دعاکن امسال هم مثل سه سال گذشته برم راهیان نور تا از شهدا بخوام که دعا کنند خدا بیشتر کمکت کنه.
    دمت گرم همینطور ادامه بده.

  208. آقاموسی می‌گوید:

    سلام! تو رو خدا بخونید آقای قدیانی.

    گفتم اگه برا مجلتون پادو می خواین،من هستم! مفتی هم کار می کنم عین کار تو فضای سایبر همونطور که تا حالا پول قطره ای از نفت کشور رو به عنوان بسیجی بودن به من ندادن!! ولی بعضی ها هم هستند که تو شعارهاشون به تنگیه قافیه می افتن دیگه!! بذار بگن،اونام دل دارن…فقط با همینا خوشن.

    پادویی رو جدی گفتم.آرمانشهر نویسندگیه من یکی رضا امیرخانیه یکی هم شما!!

    یا علی…


    ممنون اما آرمانشهر نویسندگی من در فکه شهید شد.

  209. دیوونه مهربون می‌گوید:

    سلام

    هرچند دیوونه م ولی دیوونه ها هم می تونن کیف کنن با خوندن نوشته هاتون.

    مقالاتتون رو هرچند گاهی طولانی می شه از اون مدلا که اعصاب خوندن ندارم

    اما حیفم میاد یه خطشم نخونده رها کنم.

    دیوونه م دیگه.شما جدی نگیر

    دیوونه به قلمتون احسنت می گه

  210. قیامت می‌گوید:

    سلام دوست عزیز اقای قدیانی
    اقای قدیانی شما گفتید اقای موسوی نباید اراذل اوباش را میگفت که بیان تو خیابون.

    خوب واقعا من میخوام بدونم شما منظورتون از اراذل اوباش چی هستش؟
    اخه اقای موسوی اصلا بیانیه نداد که بخواد هم وطنان را تحریک بکند و به خیابان ها بکشاند. بدترین روز همان روز عاشورا بود که دیدید و دیدیم که چگونه اراذل اوباش چاله میدونی حامی منافقین , امدند و این افتضاح رو به بار اوردند. حالا بیایید منطقی صحبت بکنیم. ایا اقای موسوی برای روز عاشورا بیانیه داد که مردم لشکر کشی بکنند تو خیابون؟؟؟؟؟؟ من احساس میکنم که شما اقای موسوی رو کافر میدانید. درست میگویم؟ اخه اگر اقای موسوی که شما دارید میگویید ضد نظام است , خوب چرا همین الانش به مردم نمیگوید بیایید داخل خیابون یا اعتصاب بکنید یا همانند بنی صدر عمل میکرد. ولی چرا این کار رو نکرد؟ خوب من گفتم که ما نباید احساس را فدای منطق بکنیم. ما داریم میگیم ادم ها ازاده ای هستیم. ایرانی ها همه با منطق هستند.
    ولی چرا تو مسایل سیاسی مقداری منطق نداریم.
    اقای موسوی واقعا عاشق ولایت و نظام است ولی اصلا اعتقادی به دولت فعلی ندارد.
    ولی چرا ما داریم خودمون بهونه دست اون خارج نشینان میدهیم? ;فردا میان داخل شبکه هاشون میگن رهبری اینطور گفت یا سردار نمیدوم کی اینطور گفت.
    اخه ما نباید با حرفامون بهونه دست اونا بدیم.

    ولی اقای قدیانی این رو بدونید که , در روز ۲۵ خرداد که حدود ۲ ملیون به خیابان امدند. اون ها عده ای از حامیان اقای موسوی بودند و اون ها اراذل اوباش نبودند.

    اگر منظورتون از اراذل اوباش اون ها است. خوب من متاسفم برای شما.

    اقای قدیانی سلام ما بر پدر بزرگوارتان . روحش شاد و یادش گرامی باد


    از عدم فحاشی ممنون. اما آدمی که ولایت را قبول دارد چرا آمریکا و اسراییل حامی اش شده اند؟! اما تا سلام بچه بسیجی ها هست، پدر من به سلام هیچ طرفدار موسوی اعم از منتقد و محارب نیازی ندارد.

  211. پیام فضلی نژاد می‌گوید:

    حسین جان؛ تازه از بستر بیماری برخاستم و توان اندکی برای کار، برای نشستن پای کامپیوتر و نگاه کردن به مانیتور یافتم، نیمه شب است و داشتم باحوصله، سطر به سطر، نوشته‌هایت را و بازتابهایش را می‌خواندم که در میانه خواندن، یاد پیام هنر متعهد امام روح الله افتادم، وقتی به تاسی از امیرحسین نوشتی “به نام خدایی که تو هنرمندان متعهد را آفرید”. همان جایی که امام ما دلیرانه و دلبرانه گفت: «تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهنده اسلام ناب محمدی، اسلام ائمه هدی علیهم السلام ، اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، و اسلام تازیانه خورده های تاریخ شرم آور محرومیت ها باشد.»
    و همه وجودم، سراسر احساس این است که آن هنر مورد قبول قرآن که امام خمینی(ره) معرف آن بود، در ذهن و قلم همنسلان بی ریا و بی ادعای ما متولد شده است؛ هری که برای پاربرهنگان و دردمندان و فقرا و محرومان باشد؛ هنری که گرچه نبود، اما به تقدیر الهی، از این پس خواهد بود.
    و باز هم حسین جان؛ دیدم چه شور و شرری در وبلاگستان به پا کردی… چه زلزله ای آفریدی… هنرت، این تعهد بی مثال، این انوار قدسی گسترده بر پهنه وب، این تلالو ایمان در حیطه نت، چه غوغایی بر دل غوغائیان سکولار افکند که چنین بی شرمانه و وقیحانه، اصناف اتهامات و انواع ترهات را به تو، تو فرزند شهید، از سلسله شهیدانی که هر یک یگانه‌اند، نسبت دادند و این خشم و غصب منافقان و ملحدان، چه فخر و فضیلتی است برای ما. بی پرده بگویمت؛ حس می کنم، امروز همین جاست که مدرسه عشق است.


    ممنون از ابراز لطف تان. باشد که جز شهادت مرگی نداشته باشیم.

  212. داش وحید می‌گوید:

    اول صبح جمعه دلم گرفته بود عجیب!…

    گفتم یه سر بریم وبلاگ داش حسین شاد شیم از حماقت مهندس… یا شیخ بیسواد!

    بعد هم یه سر رفتم به «مبارز کلیپ» و دیدم که فایل صوتی سخنرانی داش حسین رو آپ کرده… که همه رو دانلود کردم و الانم دارم گوش میدم که داری مطالبت رو میخونی در همایش ۸ ماه نبرد سایبری…

    بقیه دوستان هم به لینک زیر مراجعه کنند:
    http://mobarezclip.com/post-1393.aspx

    اما کمی روحمان شاد شد…
    دمت گرم

    التماس دعا داریم

    اللهم عجل الولیک الفرج

    یاعلی مدد

    (درضمن «لوگوی لینک وبلاگت» رو هم در وبلاگم قرار دادم…) یه نگاهی بنداز…

  213. مهدی فرجی می‌گوید:

    چه حالی می ده این به اصطلاح سبز ها می سوزن!!!

  214. احمد کاظمی می‌گوید:

    سلام .. به روز شد … اما خیلی دیر …. به هر حال اطلاع رسانی کنید .

  215. خوشحال میشیم سر بزنید

  216. ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم×××در ره عشق جگردار تر از صد مردیم
    هر زمان شوق خمینی به سر افتد ما را×××دور سید علی خامنه ای می گردیم

    سلام حسین آقا
    از آشنائی با وبلاگتون بسیار خوشوقتم.راستش دوماهی قبل بود که متنتون در مورد راهپیمائی و ساندیس و … رو در یکی از خبرگزاریها خوندم و واقعا لذت بردم از این همه ذوق و عشق و هنر.
    این نظام مقدس به امثال شما “نوهنرمندان متعهد” نیاز دارد و وظیفه ما و هم چون ماست که در روزگاری که مقتدا و امام عصرمان خامنه ای عزیز بخاطر کوته نظری برخی و زیاده خواهی عده ای, فریاد “این عمار” سر می دهد با همین توان اندکی که داریم پشتش همچون کوه و جلویش چونان سپر ایستاده و از اصابت ترکش ها به وی ممانعت نمائیم و مصداق آن چوب های کوچکی باشیم که هرچند اگر تنها باشیم شکننده ایم ولی با اتحادمان مدعیان قدرت هم یارای شکستمان را ندارند …

    آقای قدیانی عزیز
    لینک شمارا در لیست پیوندهای وبلاگم قرار می دهم تا با وجود اینکه بدلیل مشکلات زندگی مانند قبل فرصت ندارم به دنیای مجازی قدم گذارم درصورت اتصال از مطالب ارزشمندتان بهره مند گردم.درصورت تمایل مایه افتخار است که در پیوندهای شما قرار گرفته و هر از چندگاهی میزبان قدوم مبارکتان باشم.

    التماس دعا
    یاعلی

  217. یک یا حسین دیگر می‌گوید:

    سلام
    خوش بحالتون
    من وقت نمی کنم بنویسم
    اما شما ماشاءالله هم خوب می نویسید هم زیاد می نویسید
    من یه سال سومی لب کنکور هستم
    دعا کنید جای خوبی قبول شم
    در پناه حق

  218. سپیده می‌گوید:

    اقای قدیانی سلام! منتظریم!

  219. برای ایران می‌گوید:

    با سلام
    دستاورد جدید اطلاعاتی جنبش سبز را ببینید .

    مطالب شما رو هم اکثرا خواندم و در کل می توانم بگویم از سطح استانداردی که در ایران وجود دارد خیلی بالاتر است . کاش بتوانید وصل شوید به مجلات جوان پسند هر چند که در طیف بچه های مذهبی چنین مجله ای وجود ندارد .
    یک زمان همشهری جوان را با اغماض می خواندم ولی …

  220. مرتضی میرغیاثی می‌گوید:

    سلام عالی مینویسی باافتخارقطعه۲۶رولینک کردم به وبلاگ حقیرم سرفراز باشی

  221. روح الله می‌گوید:

    سلام. خداقوت حسین آقا…

    بروزم با خاطراتی خواندنی درباره عشق شهدا به حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)

  222. ایلیا می‌گوید:

    فقط تشکر می کنم موفق باشی

  223. امین می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید
    اللهم عجل الولیک الفرج

  224. ali می‌گوید:

    چطوری میشه روزی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ صلوات فرستاد بدون تعطیل کردن زندگیمون؟
    http://illiya1362.mihanblog.com/post/534

  225. پیدای پنهان می‌گوید:

    سلام
    منو هم لینکونتموتون کاکو .شمو هم دوس داشتی بلینکونمون

  226. دزدگیر88 می‌گوید:

    عالیه…………………………..موفق باشید…………………………….یاحسین

  227. دوست می‌گوید:

    آقای قدیانی! خواهشا بعضی کامنتهای توهین آمیز را تایید نکن، شخصی به نام “کسی که بهش می گید جلبک سبز” در صفحه ۲ حرفهای زشتی زده و به آقا توهین کرده، خوب نیست دیگر، به هر حال نظر خودتان است، یاعلی

  228. رهرو سید علی می‌گوید:

    خسته نباشید به دل می نشیند… حتما از دل برامده است

  229. پلاک سرخ می‌گوید:

    سناریوی اعدام سازی “فتنه ای جدید”
    اسلام آنلاین

  230. تلنگر می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت!
    لینک شدید.
    یاعلی!

  231. ذالنون می‌گوید:

    دیروز بعد از مدت ها توفیق شد برم بهشت زهرا. تقریبا همه مدتی رو که اونجا بودم داشتم دنبال پدرتون میگشتم. نمیدونم چرا نطلبیدن و دست آخر فقط یه جعفر قدیانی تو قطعه ۲۶ پیدا کردم. دستم که به مزارشون نرسید شما سلاممو بهشون برسونید.

  232. زهراانتظاری می‌گوید:

    کاش منم یه آدم مشهور بود، برای شما کامنت می گذاشتم، که مثلا پسرم بهت افتخار می کنم، شما خوشحال می شدید!

  233. majnoon asghary می‌گوید:

    موفق باشید!

  234. هموطن می‌گوید:

    تمام ترس من از زندگی در سرزمینیست که در ان بهای وثیقه ازادی روزنامه نگاران و دگراندیشان بیشتر از وثیقه ازادی جانیان وقاتلان است

  235. مرگ بر چاپلوس می‌گوید:

    تو به این فحش و فضیحتها میگی هنر؟ اینهایی که تو نوشتی اسمش هنره؟ وحید جلیلی کجاش هنرمنده مثلا؟ بله باید هم برای هم دیگه نوشابه باز کنین چون کس دیگه ای شما رو قاطی آدم نمی دونه!

  236. جلبک می‌گوید:

    سلام هم سنگر.
    خدا سایه ی شما هنرمندا رو از سر ما کم نکنه.
    خیلی قلمت قویه.
    با اجازه لینک شدی.
    یه سر به ما بزن.
    سایه ی علی رو سر هممون.

  237. نعیمه می‌گوید:

    فقط میتونم بگم که عالی بود
    همیشه از خوندن مطالبتون لذت بردم و باعث دل گرمیم میشه وقتی همراهانم رو میبینم که اینطور عاشقانه در راه حق ایستادگی میکنن .
    این اولین باری بود که براتون نظر گذاشتم همیشه با سکوت میومدم و میرفتم ولی گمان کنم از این به بعد دلم نیاد بی نظر برم
    خدا قوت

  238. نازنین می‌گوید:

    صبح،دو مرغ رها
    بی صدا
    صحن دو چشمان تورا ترک کرد
    شب”،دو صف از یا کریم
    بال به بال نسیم
    از لب دیوار دلت
    پرکشید…

    خیلی قشنگ بود“قزوه”که در این “غزوه”پای “تنگه غزه”ایستاد

  239. آصف می‌گوید:

    سلام.بهتره از این به بعد اسمم رو بجای آصف بذارم منتقد! چطوره؟ به هر حال: داداش خیلی بد جواب “قیامت” رو دادی.همون جواب ندی سنگینتری! تقریبا ۲۰ خط محترمانه و مودبانه وشاید کمی منطقی(عناصری نایاب در بین این طیف)سوالاتشو گفته.آخرشم بنده خدا یه سلام به بابات داده.در مقابل اون ۲۰ خط که فقط یه دلیل آوردی که میتونستی بیشتر بیاری.بعد هم مث وحشی ها(ببخشید تکه کلاممه,بی ادبی نشه) پریدی بهش که بابات به سلامش نیاز نداره؟؟؟!! تو بجای بابات جواب سلام مردمم می دی؟؟مطمئنی نظر بابات هم همینه؟ اینطوری جوابشون رو میدیم که دیگه حاضر نیستن بحث کنن . من نمیزنم خصوصی بلکم یارو اینو بخونه آروم بشه ولی تو اگه نخواستی تاییدش نکن.تو مهمتری.


    مطمئنم نظر پدرم همین است اما “وحشی” تکیه کلام خوبی نیست و در شان شما نیست.

  240. خرمشهری می‌گوید:

    ۲۰ ساله جنگ تمام شده. کسانی که بیشتر اهل فک زدن بودند تا تک زدن، وارثان جنگ شده اند.


    اتفاقا پدر من اسلحه دشمن را تک می زد و بعد با دوستانش در سنگر فک می زد. پس ارث درست رسیده است!

  241. دله می‌گوید:

    خوب پول میدن بابت این چرندیات؟
    منم میخوام یه وبلاگ حزب اللهی راه بندازم برم سازمان ملی جوانان ببینم پول میدن. قلمم بد نیست… خدا رو چه دیدی… شاید شانسمون زدو یکی مثل حاج حسین صدامون کرد و رفتیم کیهانو بعدش صدا و سیما و ….

  242. حسین محمدی می‌گوید:

    تقدیم به آقای مرگ بر چاپلوس : به نظر شما همه ی ما هیچ کسیم؟ فکر کنم با همین روش آمار گرفته بودید که خودتون رو برنده ی انتخابات دونستید.

  243. محمد می‌گوید:

    سلام حسین آقا . وبلاگ من مطعلق به شماست اگه لایق دونستید لینک کنید که ما هم حس شما رو پیدا کنیم
    با تشکر

    علی ظافر

  244. سلام حسین اقا با اجازه ات وبلاگ شما را تو وبلاگ خودم توی لینک ها گذاشتم اگه خوتستی یه سر به وبلاگ من بزن alamdaramin.blogfa.com

  245. komeil می‌گوید:

    سلام
    هنوز از کف ” وقتی “قزوه” برای من کامنت می گذارد؛ آن هم عمومی!” بیرون نیومدی
    نوشتنت نمی یاد ؟
    یا به فکر کتاب و نشریه خودت هستی ؟،جا داشت به پاس ا این استقبال حتی اگر شده ارشیوی هم کار می کردی یه حالی به ملت می دادی
    وبلاگت شده کامنت دونی ،خوب یک باره مسابقه ی پیامکی هم بگذار !!!!!!!!!

  246. سلام می‌گوید:

    سلام . چقدر تعداد پیوندهای وبلاگ زیاد شد!
    کدوم ها را برای خوندن بیشتر پیشنهاد میکنید؟

  247. سادات علوی می‌گوید:

    سلام علیکم
    فصل انتظار رو به روز نکردین ممنون میشم اگر دستبکار بشین

  248. leyla می‌گوید:

    برادر اخوی مصطفی شما لطفا جای شهید همت و باکری تصمیم نگیرید

  249. اسکندری می‌گوید:

    به سبز لجنی
    می دانی هر چیزی که آقای ما دارد که شما را کور می کند و اربابانتان را لرزان کامل نگفتی او آنقدر سعه صدر دارد که امثال توی لجن هم به خود جرات می دهند که دهان کثیفشان را باز کنند و هر چه که لایق خودش است بیرون بریزد اگر آقای ما کمی از این رافت محمدی که دارد کمتر داشت و اندکی مثل هر کدام از اربابان تو بود الان کلیه و ریه و کبد و چشم و تک تک اجزای بدن تو و امثال تو در دست اسرائیلیها برای تشریح بود اگر تو و امثال تو با تمام سردمداران متوهم و احمقتان را همگی با هم به دست ولی تان حضرت اسرائیل می سپرد الان یا در حال لیس زدن چکمه سربازانش بودی یا زنده زنده در سالن تشریحشان آماده به خدمت بودی یا احتمالا به عنوان نشانه در میدانهای تیرشان برای تمرین سربازانشان از تو استفاده می کردند این رافت بیش از حدش هست که همچون جدش حسین هنوز که آخرین لحظات عمر کثیف این جنبش لجن با همه دوستدارانش هست بازهم می خواهد تو و امثال توی لجن را ارشاد کند ولی یک قسمت این ماجرا با کربلا متفاوت است در کربلا کوفیان با حسین بیعت کرده بودند و تنهایش گذاشتند اینجا شیعیانی با اراده هایی پولادین بدون نگاه به زور و زر با او بیعت کرده اند و حاضرند از جان و مالشان بگذرند پس بدان که اینجا کربلاست ولی حسین این کربلا غریب و بی یاور نیست حسین این کربلافداییانش بسیار زیاد و محکمند تو هم بهتر است بجای لجن پراکنی در همان سوراخ موشی که قایم شدی بمانی که برای تو این بهتر است

  250. همت می‌گوید:

    امیدوارم سال خوب و خوشی در پیش داشته باشید

  251. عون می‌گوید:

    فرض می کنیم یه مسابقه دو میدانی داریم با کلی شرکت کننده.هر کی تندتر بره خوب برنده میشه دیگه(تو مسابقه ما همه می تونن برنده باشن).حالا به نظر شما حماقت نیست که یه بعضی ها هی به آدم بگن یواش تر برو تو رو خدا!داری تند روی می کنی؟
    بابا ایهاالناس ما تند رو نیستیم ما تند بدو هستیم.ما عشقمون جهاد اکبره و اگه خدا قسمت کنه جهاد اصغر.والله ما عاشقیم.بالله ما کلمون مال خودمون نیست.اینقده ما رو نصیحت نکنین تو رو خدا.یا بیایین بنویسن ایول حاجی زنده شدیم.یا فحش بدین ما نصیحت گوش نمی دیم.
    پ.ن.۱ : ریا نشه انشالا
    پ.ن.۲ : خدایا ما را عاقبت به خیر کن.
    پ.ن.۳ : جمال محمد صلوات

  252. علی اصغر می‌گوید:

    بعداز تنفیذ حکم اقای احمدی نژاد توسط مقام معظم رهبری دیگر اقا از دکتر و دولت تعریفی نکرده اند این نشانه چیست
    …………………………………………………………..
    با سلام و درود

    فکر می کنم علت آن یک چیز باشد و آن هوشمندی ، حکمت و درایت آقاست.

    دیدید که فتنه گران بعد از انتخابات ، احمدی نژاد را رها کرده و با نظام درگیر شدند ، و حرفهای خنده داری که بله احمدی نژاد با حمایت نظام کودتا کرد و …..

    خب حمایت پر رنگ آقا از دولت می توانست به این شایعات دامن بزند و آنها را ثابت کند.

    در واقع دکتر و آقا با کمال هوشمندی عمل کردند ، نه دکتر زیاد وارد ماجراهای پس از انتخابات شد و نه آقا با حمایتش ، زیاد پای دولت را وسط کشید. برای اینکه جامعه بداند که فتنه بعد از انتخابات دیگر دعوای انتخاباتی نیست و فتنه گران با اصل اسلام و ولایت فقیه مشکل دارند ، همانگونه که در تظاهراتشان نشان دادند.
    و البته ذهنیت جامعه هم به خوبی این حقیقت را دریافت و دیدید که باشکوه و مقتدر در ۹ دی و ۲۲ بهمن جواب فتنه گران داده شد.
    در واقع دکتر قبل از انتخابات و در انتخابات کمر جریان فتنه را شکست و آقا هم بعد از انتخابات با هدایت حکیمانه جریان آشوب و بلوا ، منافقین را نابود کرد.
    الان از جریان نفاق تنها جسدی گندیده مانده است که بزودی متلاشی خواهد شد.
    در پناه حق – التماس دعا

  253. نوشدارو می‌گوید:

    سلام حاجی .با همه این اوصاف من حسودیم میشه اگه لینکم نکنی .بیا ودل مارو نشکون .
    من با افتخار لینکت کردم
    یا حق

  254. javad می‌گوید:

    لطفا کامت هایی که در آنها از سایتهای یاد می شود یا آنها رانگذار یابعد از برسی بگذار
    بعضی از این افراد از فضای به وجود آمده سو استفاده می کنند مثل همان سایت فیلم که فیلمها مستهجن دارد
    یا علی

  255. کانون فرهنگی هنری امام زمان می‌گوید:

    سلام ممنون میشویم به بروبچ حزب اللهی آران وبیدگل هم لینک بدهی . قلمت پایدار بصیر و ظفرمند.
    http://www.tavoosebehesht.ir

  256. هاشمی می‌گوید:

    سلام مرا به برادرانم در آخرالزمان برسانید…
    سلام رسول خدا بر شما باد.

  257. اثیری می‌گوید:

    سلام
    دمت بوق تریلری………

  258. علی می‌گوید:

    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
    ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ یا خامنه ای ִ \
    ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
    ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
    ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
    ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
    ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
    ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ۞ִִ ִ ִ ִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

  259. پرنده می‌گوید:

    عجب بابا چه قلمی داری قلمنیایش سالنامه من باید بیاد اینجا شاگردی خودتم استادی
    حرف نداره

  260. buy sustanon می‌گوید:

    مقاله شما خوب است، مقاله شما را خواندم…………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.