جمهوری اسلامی برقرار است؛ فرقه سبز، بی شرف شد!

عکس زیر برای عاشورای امسال است؛ منطقه عملیاتی فکه/ شهاب و من و میثم و امیرحسین

شهاب واجدی، دوربین عکاسی خود را تنظیم کرد و خودش سریع آمد کنار ما

این هم عکس امروز شهاب عزیز(عکاس مسلمان) و علامت پیروزی به نشانه بی شرفی جنبش سبز

۲۵ بهمن هم گذشت و جمهوری اسلامی سقوط نکرد!… بگذار ببینم؛ الان به وقت ساعت دیواری خانه ما دقیقا یک ثانیه از روز ۲۵ بهمن گذشته است و سبزها که گفته بودند ال می کنیم، بل می کنیم، یعنی ۲۵ بهمن جمهوری اسلامی را سرنگون می کنیم و الا بی شرف هستیم، رسما بی شرف شده اند. مهندس و شیخ بیسواد و خاتمی از این پس رسما بی شرف اند. ولنتاین، روز عشق بی شرف ها، به همه بی شرف ها، مبارک! آقای راس فتنه هم بی شرف است. مرگ بر بی شرف.
یک ماه تمام سران کفر و فتنه و نفاق به کمک آقای هاشمی، زورشان را روی هم گذاشتند تا ۲۵ بهمن، جمهوری اسلامی سقوط کند اما پرچم جمهوری اسلامی را خامنه ای فقط به دست یک نفر خواهد داد؛ مهدی فاطمه. ما ۲۵ بهمن، داغ بدی بر دل فرقه بی شرف سبز گذاشتیم… ۲۵ بهمن یوم الله اثبات بی شرفی فتنه گران بر عموم امت حزب الله فرخنده باد. روز دیگری هم هست که ما را از آن بترسانید، بسم الله. آدمی را به شرف و ناموسش می شناسند. جمهوری اسلامی، شرف و ناموس ماست. فرقه بی شرف ها دفعه بعد باید از چیز دیگری خرج کند! مودبانه دارم حرف می زنم ها!

و اما امروز من چه دیدم؟…

با میثم قرار داشتم. ساعت ۳ در میدان سبلان. معلوم نبود هوندای کدام بدبخت را تیغ زده بود. از آویز طلق موتور، پرچم سرخ یازهرا(س) حرف می زد با دل آدم. امروز ۲۵ بهمن والفجر ۸۹ بود. از آقایان چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب، بچه های هیچ کدام شان را در خیابان ندیدم. عده ای فقط در رسانه ملی و روزنامه های شان، شیر هستند. دفاع از نظام، همین که به خیابان می رسد، عده ای بی جگر می شوند.
خیابان های مرکزی شهر به نسبت خلوت تر از گذشته بود. خیلی زود به میدان ولیعصر رسیدیم. آنجا تعداد بسیجی های موتورسوار خیلی بیشتر از جماعتی بود که در پیاده رو داشتند ولنتاین فتنه را جشن می گرفتند. فتنه گران بودند؛ قاطی میان مردم عادی و رهگذران، اما شناسایی شان کار دشواری نبود. آنها ما را چپ چپ نگاه می کردند. مجوز می خواستند که از انقلاب مصر دفاع کنند اما در تقاطع انقلاب و ولیعصر ۲۰ نفری شان که قدرت اجتماع پیدا کرده بودند، شعار “نه غزه، نه لبنان” سرمی دادند. در این تقاطع، عبور و مرور ماشین ها به سختی صورت می گرفت. تا چشم کار می کرد بچه هایی بودند که آمده بودند از نظام شان در برابر عمله های آمریکا و اسرائیل دفاع کنند. بی نصیب ترین ها از مواهب جمهوری اسلامی، از همه بیشتر دل به خطر می زنند. آنچه تا همین جای کار مشهود بود، این بود که نیروی محترم انتظامی تماشاچی دعوای جبهه حق و باطل بود. اصولا تا سینه بچه بسیجی هست که دریده شود، حق با قوه قضاییه و نیروی انتظامی و فلان و بهمان است.

فتنه گران مثل سگ از بچه بسیجی ها می ترسند

هم الان که دارم این گزارش را می نویسم صادق مهدی غفرانی پیامک جالبی فرستاده؛ “اطلاعیه جلبک ها پیش از تجمع: شرف نداریم اگر ۲۵ بهمن نظام را ساقط نکنیم. اطلاعیه پس از تجمع: نظام از این به بعد مراقب خودش باشد. ما یک مشت بی شرفیم!” بگذریم؛ در همین تقاطع میثم با تعدادی از بچه های شناس تبادل اطلاعات کرد و اینکه کجا شلوغ است و کجا نیست. کلاج موتور هم ایراد داشت و این کار را برای میثم سخت می کرد. من که ترک موتور بودم، لابد بیشتر می دیدم و می شنیدم. راننده اتوبوس خط ویژه، شاکی از این ترافیک، می گفت: “خدا لعنت کند باعث و بانی اش را” و مدام با دست می زد به فرمان ماشین. عده ای از مغازه دارها داشتند کرکره دکان شان را پایین می کشیدند تا در فتنه ای که خشک و تر گاهی با هم می سوزد، اقتصادشان در امان باشد. خدا لعنت کند سران فتنه را. اگر جناب راس فتنه هم با همین جماعت است، خدا راس فتنه را هم لعنت کند. از این پس ما پشیزی برای این فرد ارزش و احترام قائل نیستیم. هر یک حرفی که زیادی، ایشان بزند، بخشی از ابهت پوشالی اش را می شکنیم. ما تا به الان هم به احترام “آقا” در برابر خباثت خاندان راس فتنه سکوت کرده بودیم.
تقاطع فلسطین زنگ زدم به احسان که آنتن نمی داد. انکشف، آنتن ها را پرانده بودند. میثم گاهی از پیاده رو و گاه از خط ویژه می رفت که در ترافیک گیر نکند. جلوی پمپ بنزین وصال چند تایی ماشین ضد شورش ایستاده بود تا فتنه گران غلط زیادی نکنند. در خیابان وصال ۳۰ نفری از فتنه گران داشتند در حمایت از انقلاب ملت مصر، سرود یار دبستانی می خواندند! به اشاره یک بچه بسیجی، تعدادی موتورسوار آمدند و سوسول ها در طرفه العینی غیب شان زد. مثل سگ، منافقین از بچه بسیجی ها می ترسند. مثل سگ. توقع داشتم در ۲۵ بهمن مهندس و شیخ بیسواد و خاتمی و استوانه را ببینم، اما سران فتنه هم مثل سگ از بچه بسیجی ها می ترسند.

دخترک از من پرسید؛ چه خبر است؟!

از کوچه پس کوچه های خیابان وصال راه افتادیم سمت میدان انقلاب. منافقین اما تا اینجای کار که نتوانسته بودند بعد از یک ماه رجزخوانی، جماعتی متراکم شکل بدهند. چندتا چندتا در پیاده رو پرسه می زدند. یکی شان داشت با موبایل، فیلم برداری می کرد، که بچه ها کار لازم را با وی انجام دادند. عرض نرده های دانشگاه از آن چیزی که شنیده بودیم خلوت تر بود. مثل مور و ملخ، موتوری بود که داشت در خیابان می چرخید. در خط ویژه دیدم ملتی را که خسته از یک روز کاری، منتظر اتوبوس بودند و تماشاچی واقعه. از هر تیره و طائفه. با چشم هایی بالطبع نگران، اگر نه گریان از این علم شنگه. بالای مجسمه گردالوی میدان انقلاب، تعدادی از بچه های زحمتکش نیروی انتظامی ایستاده بودند تا سنگر(!) را حفظ کنند. در گوشه ای از میدان، شهاب واجدی را دیدم. عکاس مسلمان پشت یک تریل نشسته بود؛ با همان دوربین معروف و گران قیمتش که ساعتی بعد از این افتاد دست جماعت بازیچه دشمن. هم الان بر ما بسیجی ها فرض است که پول روی هم بگذاریم تا این جانباز عملیات ۲۵ بهمن والفجر ۸۹ پول خرید یک دوربین حرفه ای بهتر از قبل داشته باشد. این کمترین حمایت ما از این دوست عزیز است. از امیرحسین طهرانی خبر گرفتیم که شهاب گفت: با دوستانش ۷ تیر هستند. در میدان انقلاب دقایقی به خوش و بش گذشت. در همین میدان گمانم مهندحامد وبلاگ شیعه سیاسی را دیدم که داشت با جماعتی وول می خورد. اندکی بعد هم امیرحسین ثابتی، صاحب کتاب گران قدر روزشمار ۸ ماه دفاع مقدس. ما جملگی اهل تکلیفیم، نه تکلف. یک موی این بچه های پای کار شرف دارد، حتی به آن بسیجی که فقط در پستو بسیجی است. در میدان انقلاب، دخترکی بدحجاب آمد و از من پرسید؛ چه خبر است؟! یعنی نمی دانست! حالا یک چیز بنویسم، ننویسم… به او گفتم؛ اول حجابت را درست کن، بعد!

مرگ بر دیکتاتور!

میدان انقلاب همیشه خدا در پیاده رو آنقدر جمعیت دارد که بی. بی. سی، همه ملت را به حساب فرقه سبز بگذارد اما سخت نبود تشخیص ملت از فتنه گران. در این میدان چه بسیار که سربازان نیروی انتظامی در ماشین های مجهز خود نشسته بودند و انگار نه انگار. البته بخشی از این نیرو از حق نگذریم که پای کار بود و آن بالای میدان داشت بر و بر ما را نگاه می کرد. در ” نه ده” خوب نوشته ام؛ “با نیروی انتظامی بود، الان باید به کروبی می گفتیم، مقام معظم رهبری”. البته از این نیرو در چنین مواقعی انتظار نباید داشت. این را بدون طعنه دارم می گویم. حفاظت از انقلاب اسلامی بر عهده بسیج است. نیروی انتظامی همین که جلوی قاچاق مواد مخدر و بدحجابی و اعتیاد و معضلات این چنینی بایستد، خوب است. ایستادن جلوی آمریکا و اسرائیل، کار بچه بسیجی هاست. منافقین مرصاد جنگ نرم، به صورت آن لاین، فرزندان نامشروع آمریکا و اسرائیل اند.
با میثم رفتیم تقاطع جمالزاده. آن بالا یکی داشت فیلم می گرفت که بعد معلوم شد خودی است. اینجا تعدادی از موتوری های نیروی انتظامی داشتند پیاده رو را خلوت می کردند. کمی جلوتر جماعتی حدود ۵۰ نفر که جلوی بانک نمی دانم چی چی، داشتند “مرگ بر دیکتاتور” می گفتند، فرار را بر قرار ترجیح دادند. این وسط ناگهان صدای جیغ یک دختر، نگاه ها را متوجه نقطه ای کرد. ظاهرا باتوم خورده بود، اما بعد معلوم شد که برای مظلوم نمایی است. بچه های بسیج گرفتندش و او همچنان داشت جیغ می کشید. پولی که در مجلس آمریکا مصوب شده برای فتنه کردن در ایران، صدایش را از همین جیغ بنفش به وضوح می شد شنید. و همین جاست که من معتقدم این جنگ تحلیلی ما از جنگ تحمیلی پدران ما سخت تر است. اینجا به هر کسی دست می زنی، در نگاه اول، بی گناه از آب در می آید، اما کمی جلوتر مهندحامد عزیز گوشش بدهکار این حرف ها نبود و آن منافق نمک به حرامی که داشت گنده تر از دهانش حرف می زد، حسابی ادبش کرد. آخر تو که می گویی “مرگ بر دیکتاتور”، در تمام فتنه ۸۸ همین مبارک دیکتاتور داشت از توی گوساله حمایت می کرد. بزنیمت، فردا ۷ تا پدر مادر در می آوری، که هیلاری فقط یکی از آنهاست. نزنیمت، که داری زر مفت می زنی. پس باید مثل مهندحامد همچین بزنیمت تا صدای سگ بدهی. به دوستم گفتم ولت کند، الان مثل چی پشیمانم! به شما به قرآن، آزادی نیامده. شما آزادی زده زیر دل تان. اگر قوه قضاییه بعد از ۹ دی، سران فتنه را، سرکار خانم عفت مرعشی را، فائزه و مهدی را به جرم خروج علیه جانشین معصوم، اعدام کرده بود، شما حرامیان، الان دور برنداشته بودید. عالیجناب راس فتنه! خاندان شما را می گویم ها! خاندان شما جزئی از نامه سرگشاده شماست. امسال ۲۲ بهمن، باز هم شما داشتید برای مردمی دست تکان می دادید، که علیه تان شعار می دادند. ملت ۲۲ بهمن مگر چقدر ترس دارند، که شما با این همه محافظ به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده بودید؟!

چه آماری به ما رسید؟!

تا غروب، نیم ساعتی فاصله بود. قرار بود فرقه بی شرف سبز از میدان امام حسین تا میدان آزادی راهپیمایی برگزار کند اما این آش آنقدر بی نمک بود که سران فتنه ترجیح دادند، از همان بیرون گود، دستور لنگ کردن بدهند. یکی ۲ چهارراه، آن طرف تر، خبر آمد که شلوغ است. میثم، موتور دوستش را پیش من گذاشت و خودش با شهاب رفت و ۲۰ دقیقه بعد خبر آورد که شهاب را گرفته اند و نگران جان شهاب شدیم. خیلی زود عکاس مسلمان با سر و رویی خونی، پیدایش شد. بد زده بودند. همه این خون ها، حتی خون طرف مقابل، بر گردن مهندس است. بر گردن آن کسی است که نامه سرگشاده نوشت و جرقه فتنه را زد. بر گردن آقای راس فتنه است. دوربین و موبایل شهاب را گرفته بودند و بی شرمانه قصد داشتند که مثل آن بسیجی فتنه ۸۸ شهاب را هم لخت کنند. به قرآن قسم، ما با یک جماعت بی ناموس طرفیم. فرقه سبز به جز بی شرفی، بی ناموس هم هست و اگر کسی برایم کامنت بگذارد که با ناموس این جماعت چه کار داری، به او می گویم که نظام مقدس جمهوری اسلامی با ۳۰۰ هزار شهید، ناموس ماست. اگر فرقه بی شرف فتنه، کار با ناموس ما دارد، ما خیلی باحیایی کرده ایم و زیادی ادب به خرج داده ایم که بازیچه های دشمن را تا به حال بی ناموس خطاب نکرده ایم.
من و میثم، شهاب را بردیم بیمارستان. راس فتنه در ویلایش داشت به ریش خونی بچه های بسیج می خندید. خبر آمد چند تایی تیر شلیک شده، از همان اسلحه نامه سرگشاده. آقای راس فتنه، در نظام ما به جز تشخیص مصلحت، کار دیگرش به عبارتی عزل و نصب عمود خیمه جمهوری اسلامی است! روز ۲۵ بهمن، علاوه بر بی شرفی فرقه سبز، یک چیز دیگر هم برای من روشن تر از قبل شد. جمهوری اسلامی، رسما دست مولا و سرور ما “آقا امام زمان” است و ماه و خورشید، بی واسطه، با هم در ارتباط اند.
آمار رسید که امیرحسین طهرانی هم پای چپش زخم برداشته. آمار رسید که خیابان ها خلوت شده. آمار رسید که یکی ۲ تا تیم ترور گرفته اند. آمار رسید که بچه ها را بد زده اند. آمار رسید که ۲۵ بهمن هم آمد و رفت، اما از میدان امام حسین تا میدان آزادی هرگز با ۵۰۰ نفر گوساله پر نمی شود. آمار رسید که فرقه سبز، از این پس فرقه بی شرف هاست. آمار رسید که سر شهاب ۱۵ تا بخیه خورده. آمار رسید که چند روز پیش آقای هاشمی گفته بود که انقلاب مصر و تونس محدود به این ۲ کشور نمی شود. آمار رسید که از این پس به اذن شهدا می شود بانگ برآورد که “مرگ بر راس فتنه”.

***
به آن بخش از جمهوری اسلامی که مصلحتش را آقای راس فتنه تشخیص می دهد، ما بیش از فرقه بی شرف سبز اعتراض داریم. ما عاشق انقلاب اسلامی خمینی و خامنه ای هستیم و شعارمان این است: “مرگ بر دیکتاتور”. آقای راس فتنه! شما دوست دیروز و امروز و فردا و ولنتاین ما هستید. ما عاشق شما هستیم. شما هم از اوضاع جامعه مطلع اید. ما ملت از شما متنفریم؛ مرگ بر دیکتاتور. در راه مبارزه با فتنه پیچیده و تودرتوی شما، آدم جان بدهد، سیدالشهدای انقلاب اسلامی است. شک نکنید!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. فراز می‌گوید:

    زنده باد بسیجی

  2. محمدرضا نوری می‌گوید:

    ماشاالله … حزب الله

  3. ALI می‌گوید:

    الهی بمیرم! چش شده؟

  4. پسرک می‌گوید:

    به نام خدا
    امروز عرض می کنم به شما که کلا فقط ماشین و مسافر کش و آدم هایی که می رفتن خونشون توی خیابون آزادی بودند.
    سر یک چهار راه، رفیق دانشگاهم رو دیدم. محمد حسین. چشم های آبدار و صورت خونین. خدا لعنتشون کنه. نمی دونم چرا اینا روشون کم نمی شه؟؟؟؟ واقعا چرا انقدر بی حیان؟؟؟؟ یعنی نمی خوان کم بیارن؟ آخه یه بار؟ دو بار؟ سه بار؟ لامصب بسه دیگه.
    بر میرحسین موسوی لعنت.

  5. ز... می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    تازه فهمیدم چند تا از دخترای دانشگاهمونم با برادرها از انقلاب تا نزدیکی های شریف رفتن اگه می دونستم می امدم انقدر بی شرف بودن که من ودوستانم نتونیم تنهایی بریم اما ما که نمی تونستیم ساکت باشیم رو برگه کلاسور مرگ بر ضد ولایت فقیه و منافق حیا کن ایران رو رها کن نوشتیم از کارگر تا نزدیکی های فاطمیه پیاده اومدیم
    خیلی بی شرف بودن هستن امیدوارم تا یه لحظه ی بعد هم نباشند خدا مرگشون بده رسوا وفضیح هستن نابودشان کنه .
    اللهم عجل لولیک الفرج

  6. علی می‌گوید:

    ملت بارها در راهپیمایی های ۱۰ ها میلیونی حمایتش را نظام اعلام کرده
    مرگ بر موسوی و کروبی و و خاتمی و ا ه ر و …. صهیونیست

  7. سید مرتضی فراخ می‌گوید:

    فدای چشم های خونی ات بسیجی!

  8. م.طاهری می‌گوید:

    لبخند بزن دلاور
    خدا قوت بسیجی
    مرحبا دستگاه قضا!

  9. یحیی رضوی می‌گوید:

    این آخرین سنگشان بود قبل از پیوستن به کثافتخانه تاریخ.

  10. 313 می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    خدا ماه را برای همه ی جهان و شما بسیجیان جان بر کف را برای ماه حفظ کند
    شهادت نصیبتان

  11. پـــچ پـــــچ می‌گوید:

    خدا قوت بسیجی ها. خسته نباشید

  12. علی می‌گوید:

    با سلام و خدا قوت
    کاش امروز تهران می بودم . شاید خونم در راه حراست از انقلاب اسلامی جاری و این افتخار نصیب من نیز می شد

  13. پـــچ پـــــچ می‌گوید:

    داش حسین یه دونه از طرف من اختصاصی صورت ماهشو ببوس

  14. محسن شرفی می‌گوید:

    با چه ذوق و شوقی آمده بودند حیوانکی ها!

  15. محمدرضا نوری می‌گوید:

    اینم از ۲۵ بهمن…

    برای جنبش سبز و میر حسین و کروبی یه پیشنهاد خوب دارم …

    بگم؟

    لطفا دیگه خفه شید …. فقط خفه شید … خف تا روز اعدامتون…

    چیزی نمونده البته … نزدیکه

    بی شرفهای بی وجود… ( البته این یکی رو خودتون گفتیدها / امروز هم تمام شده و … )

    آخه یکی این حرفهارو می زنه که یه ریزه ، فقط یه ریزه جیگر داشته باشه … نه شماها آخه

    داد می زدی ۱۰۰ نفر پا به فرار می شدن

    ای خدا …….

  16. سیاه پوش می‌گوید:

    ماشالله بسیجی با غیرت
    حاشا بسیجی میدان رو خالی کنه

  17. خشکه مقدس می‌گوید:

    فکر کنم با این احوال حکم دستگیری سران بی شرف فتنه بزودی زود صادر شود . انشاالله که تا ساعاتی دیگر باشد . چه شود … شهر را شیرینی باران خواهیم کرد ….

  18. حجت می‌گوید:

    خصوصی جون حاجی این عکس وبردار بعد این همه رجز سه بازاره
    اینا که پفیوزتر از این حرفان
    دم داش شهابم گرم
    حسین قدیانی: عمومی/ اشتباه می کنی برادر. متن را بگذار بنویسم، بعد قضاوت کن!

  19. فرشته می‌گوید:

    ali آقا مثل اینکه خوابه !!!!

    تازه می پرسه چش شده

  20. محمد بیشمار می‌گوید:

    سلام برمهدی(عج)مولای منصور ما.
    بایستی بریم دم در ستاد نیرو انتظامی و قوه قضاییه تحصن کنیم که چرا با این کثافت ها مماشات می کنند؟؟!!

    اینهمه بودجه به این قوه ها و ادارات داده میشه که خون از بینی کسی نیاد اونم توی روز روشن.

    اگر بخوان اینطوری مملکت داری کنند که هر کسی می تونه مدیریت منابع کنه و به اونا آوانس بده و به اینوریا(خودیها) توجیه تحویل بدهد.

    اینطوری نمیشه که جورکش قضایی و انتظامی باشیم اما اونها….

  21. شهید گمنام می‌گوید:

    قوه قضائیه خدا قوت !
    درود بر رزمندگان اسلام.

  22. فرشته می‌گوید:

    کی این بسیج می خواد سازماندهی بشه !!!
    نمی دونم ؟؟؟؟

    دیگه وقتش شده که چماق به دستم دنبالشون کنیم

    مثل زمان بنی صدر

  23. حجت می‌گوید:

    پس بنویس حیدریم بنویس…
    دلمون پکید بخدا
    حسین قدیانی: همین “شهاب” مصلحت نیست بنویسم که چه کارستانی کرد امروز! می گیری که؟!

  24. مهره اضافه می‌گوید:

    قطعه قطعه مهره
    اوف ف ف ف
    ):
    ):
    بسیجی دلاور تویی امید رهبر
    (:
    (:

  25. میثم می‌گوید:

    چرا این عکس رو گذاشتی تجربه نشون داده: فردا به جای سران فتنه دستگیرش می کنند خدای نکرده !!!

  26. داستان 25بهمن می‌گوید:

    هیبت سبزها
    با دیدن سبزها به خود می لرزیدند
    سطل های زباله شهر!

  27. ترگل می‌گوید:

    بهترین راه رو به رو شدن ملت با این هاست
    زن و مرد و جوون و پیر باید بریم حسابشون رو برسیم

  28. حجت می‌گوید:

    ای جااااااااااااااااااااان
    بچه بسیجی شیعه که مادرش زهراست حیدری میاد میدون حیدری
    پس دم داش شهابمون گرم اساسی
    خداییش اگه عکسی دیگه هم داری بذار

  29. صبا می‌گوید:

    امشب ۲۰:۳۰ از موسوی و کربی با عنوان سران فتنه نام برد.
    در جمهوری اسلامی حکم فتنه گر چیست تازه آنهم از نوع سرش؟
    خدا این سر و چشم زخمی را از شما قبول کند آقا شهاب.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  30. بهار می‌گوید:

    این جلبکای سبز دیگه واقعا شورشو در آوردن. انگلای بی دین

  31. آذرخش می‌گوید:

    تف به شرفشون
    ایول به غیرت آقا شهاب. دمش گرم

  32. فرشته می‌گوید:

    حقیقتا این جوری نمی شه دست رو دست گذاشت و منتظر
    این قوه و اون قوه شد

    باید آستینامونو بالا بزنیم به حول و قوه الهی تکیه کنیم و

    یه تک جانانه کنیم .

    گوش به فرمان رهبریم
    ولی کافیه یه اشاره کوچیک کنه
    پروندشونو برای همیشه می بندیم

    حالا شما که حالتون خوبه ان شاء الله ؟

    شنیدم خیلی درگیری شدید بوده
    ولی دست بچه ها درد نکنه ، خبرش رسید که موفق بودند ؛

    البته اینها همه دست گرمیه

    باید به فکر طراحی مرصاد ۲ باشیم برای قلع و قمشون.

  33. ترگل می‌گوید:

    دیگه نباید بذاریم اینا اول حمله کنن تا ما دفاع کنیم
    نکنه خودمون هم باور نداریم که ۱۳<24 هستش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    باید بریم بندازیمشون از خونمون بیرون

  34. یه دوست می‌گوید:

    سلام من خیلی ناراحت شدم یعنی اینا بازم بچه های ما رو زدند؟؟
    نکنه دوباره روشون وا شه
    تو رو خدا دقیق بگید امروز چی گذشت
    خدا لعنتشون کنه
    الهی با یزید محشور بشن
    ببینید چه کوتاهی کردیم که دشمن دوباره امیدوار شده
    دست ق ق درد نکنه واقعا نتیجه اقدامات موثرشون رو میشه دید

  35. یگانه.. می‌گوید:

    راستی!؟من از نصف جهان خودمون گزارش بدم،که امروز اصفهان ماخبر خاصی نبود مث تهران شما!!
    تعداد انگشت شماری جوان خودباخته میدون انقلاب اصفهان جمع شده بودند؛چندتا شعار مضحک دادند
    (که بیشتر از این ازشون انتظاری نمی رفت)وبعد نیروی نمیدونم چی لابد انتظامی وارد عمل شد وخیلی زود پراکنده شدند!!
    تخریب اماکن اصلأخبری نبود(درحد این حرفانبودن) -فقط روح مارو تخریب که”نه” فقط کمی آزردنداز بی بصیرتی خودشون..

    همین…
    برای خبرنگاری خوبم برادرقدیانی؟!!!!
    “یاعلی”

  36. محمد می‌گوید:

    سلام داداش تو یادگار بودم دیدم همه سبز ها دارن در میرن یه ۳۰ ۴۰ تایی می شدن
    بعد دقت کردم دیدم ۲ تا بسیجی حدودا اول دبیرستان دارن میدوند دنبال اینا، اینا هم فرار عجب صحنه بود

  37. صبا می‌گوید:

    حاج حسین آقا شما از مرحمت سبزکها نصیبی نداشتید؟

  38. Ali P1 می‌گوید:

    لعن علی عدوک یا حسین خاتمی و کروبی و میرحسین
    ***********
    آمار سایت
    بازدید امروز: ۵۲۵۵
    بازدید دیروز: ۴۶۵۵
    افراد آنلاین: ۷۵
    ماشالله حزب الله

  39. ترگل می‌گوید:

    ق.ق مال دله دزداست اینارو ما باید حالشونو بگیریم

  40. داستان 25بهمن می‌گوید:

    شده بودند مثل وزغی که هجده چرخ با هجده چرخش از رویش رد شده باشد! چسبیده به آسفالت ، تخمِ های بیرون زده ی چشم هایشان به آسمان نگاه می کرد!

  41. 2091 می‌گوید:

    بنویس داداش حسین از اتفاقات امروز،ما در صحنه نبودیم اما دروغ و راستای زیادی شنیدیم.ما به جز سربازان حضرت ماه به کسی اعتماد نداریم. بنویس امروز در تهران چه گذشت؟

  42. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام
    نمیدونم چی میشه گفت

  43. یگانه.. می‌گوید:

    آیا واقعـــــــــــــــــــــاُ هنوز اقای رئیس قوه قضاییه کشوربه درک این نرسیده اند که سران فتنه دیگر بیش از این لیاقت آزادی ندارند؟؟!
    تاکــــــــــــــــــــــــــــــــی خیانت های سران فتنه را تحمل کنیم؟؟!
    ما خواهان برخورد جدی باسران فتنه هستیم..
    حسین قدیانی: در نوشته ام به جناب آملی لاریجانی هم یک حالی خواهم داد، اما “مرگ بر هاشمی” بخش مهمی از نوشته ام است.

  44. مهدی می‌گوید:

    ببوسم باتومتان را ، که لیاقت ندارم همچو امام ببوسم بازویتان را .

  45. فرشته می‌گوید:

    آهای با همتونم
    ای نسل سومی هایی که تو فکه ، تو شلمچه ، تو طلائیه ، کنار اروند
    خون گریه می کردید و می گفتید کاش ما هم بودیم

    آهای بسیجی هایی که می گفتید کاش ما زمان جنگ بودیم

    دست بکار بشید

    زمان جلوه گری های ما رسیده

    راه برای هنرنمایی باز شده

    وقت وقت امتحان کردن نفس ـه

    باید منسجم شد

  46. سلاله 9 دی می‌گوید:

    اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ

    خدا لعنت کند راس فتنه وخانواده اش را …
    ایضا موسوی و کروبی و بقیه اراذل را…

  47. سروش می‌گوید:

    حاجی از خودت بگو برامون
    عکسی در دسترس نیست

  48. حیدر می‌گوید:

    به عشق سقوط آمده بودند
    تیپّا نصیبشان شد.

  49. ض ض می‌گوید:

    ای ول آقا انقدر دلم می خواست منم بودم یه فس کتک مشتی میزدمشون…خوردن توو این راهم یه حالی داره مگه نه!!؟راستی آقا اون بالا خیلی قشنگ شده …یازهرا…

  50. م.طاهری می‌گوید:

    مرگ بر اکبر راس فتنه
    حسین قدیانی: راس فتنه نه، مرگ بر هاشمی رفسنجانی. تا ساعتی دیگر و با ورود به روز ۲۶ بهمن جمهوری اسلامی، هاشمی هم بی شرف می شود.

  51. یگانه.. می‌گوید:

    خطی ،این لحظه ز دلتنگی،براین دیوار
    یادگاری بنویس وبه ره شِکوه مپوی
    از دورنگی که ز یارانت دیدی،عیار!
    گر تو خاموش بمانی؛چه کسی خواهد بود
    که گواهی دهد
    “اینجا بودند عاشقانی که زمین رابه دگر آیینی خواستن آذین بندند و
    چه شیدا بودند!”
    آه !!
    ناجوانمردی گیتی آیا
    تابدانجاست که فردا،وقتی
    نَبض این ساعت فرتوت نخواهد زد،
    هیچ مستی دیگر/درته کوچه بن بستی-درآخرشب
    نغمه ماراسوت نخواهد زد؟
    باسرانگشتی،آغشته به خون واِنکار
    یادگاری ز خود،امروز،بِنِه بر دیوار… .!!

  52. داداشِ ِداداش ِداداش،حسین می‌گوید:

    امروز هنوز باید سکوت کرد
    هرچی بیشتر سکوت کنیم بیشتر ازطرفداران این بی وجدان های وطن فروش کم میشه
    همون فرمایش قران که می فرماید وهنگامی که جاهلان شما را خطاب کردند سلام کنین
    موسوی وکروبی وخاتمی حرفی برای گفتن ندارند دیگه
    به قول یه بنده خدا امروز میگفت اینها رو گذاشتند که نزدیک انتخابات بعدی به حسابشون برسند وپرونده اص ل ا ح ا ت بسته بشه
    ولی ازمن به همه برادران خودم نصیحت اونکه برلوسکوونی هست با اون همه رسوایی اخلاقی که داره ومردم هرروز جلوی خونش تجمع میکنند به روی خودش نمیاره واب از اب هم تکون نمیخوره من نمیگم ما نباید واکنش نشون بدیم من میگم فعلا وقت واکنش فیزیکی با اینها نیست فقط وعظ ونصیحت .
    من آدمهایی رو میشناسم که از طرفداری اینها دست برداشتند که تا دیروز اصلا باورم نمی شد ازطرفداری اینها دست بردارند ولی شکر خدا همین که آمریکا واسرائیل دارند ازاینها حمایت میکنند کار خودشون رو دارند یکسره می کنند

  53. Ali P1 می‌گوید:

    افراد آنلاین: ۸۲ نفر

  54. محمدرضا نوری می‌گوید:

    این ” حالی خواهم داد ” رو هستم…
    خیلی خوب بود

  55. ترگل می‌گوید:

    نه نه اشتباه نکنین ما نباید خواهان برخورد با سران فتنه باشیم ما باید خودمون برخورد کنیم

  56. احدزاده می‌گوید:

    درود خدا بر تمام رزمنده های عزیز
    ای امام علی مگر خودت نگفتی کسی که آرزوی بودن در میدان جنگ با منافقین و کفار را داشته باشد مثل این است که در میدان جنگ بوده است
    یا علی اسم ما را هم بنویس اگر چه از اردبیل دستمان به تهران نرسید تا ما هم سهمی در سرکوب کردن این مزدوران داشته باشیم
    درد ما را می کشد یا صاحب الزمان درد داریم به اندازه ی ۱۴۰۰ سال هنوز هم یا صاحب الزمان کسانی هستند که خیال می کنند کوفه بازار است ایران هنوز هم می خواهند علی را برای بیعت با ابوبکر و عمر زمانه به زور مجبور کنند
    یا صاحب الزمان درد داریم دلمان دارد می ترکد
    آیا گریه دوای درد است ولی تا کی باید استخوان در گلو داشته باشیم
    ای علی گله دارم از اصحابی که در کوفه هستند و اجازه می دهند تا بعضی ها به خود جرات تعدی به حکومت علوی بکنند
    کاش من هم قفل فرمانی در دست داشتم و با یاران در میدان کربلای زمان بودم
    یا صاحب الزمان درد دارم درد غمگینم و بغض الود و کینه ای از سران فتنه به اندازه ی شمر و یاران پلیدش
    http://fanoosedoa.blogfa.com

  57. یگانه.. می‌گوید:

    برادرجان مامنتظر متن تون هستیم ولی شرمنده یه کم زودترگ
    بالأخره میشناسی که اصفهانیارو..!؟مامانم میگه برق مصرف میشه زودبگیر بخواب!!!

  58. مهره اضافه می‌گوید:

    با اجازه سید احمد
    افراد انلاین ۸۵ نفر
    ماشالله

  59. جاهد می‌گوید:

    سلام داداش حسین .

    بعد از مدتها که اینجا می اومدم ولی نمی نوشتم چیزی الان می نویسم چیزی .

    منم الان تازه رسیدم خونه .

    گلی به گوشه جمال حزب الله .

    بچه ها این آقا شهاب رو اینطوری نگاه نکنید فقط خدا میدونه چندتا :

    ” ضربه بسیجی فی یوم الفتنه افضل من …… ”

    زده و بعد احتمالا از پشت یا بی هوا اینطورش کردند .

    برادر برای هر ضربه التماس دعا . برادر برای هر میلیمتر کبودی التماس دعا .

    حاج حسین مخلصیم . متن قبلیتم عالی بود .

  60. رامین می‌گوید:

    فردا همه باهم تو دهن این حرو لقمه ها خواهیم زد و دیگر منتظر قوه ی قضاییه نخواهیم بود..لعنت بر ل…ی لعنت بر بیشرفیه بعضی از مسیولان که هرچی دارن از این نظام دارن ولی هیچ غلطی نمیکنند..
    حسین قدیانی: برادر عزیز! دلت که نمی خواهد قطعه ۲۶ فیلتر شود؟! لطفا در کامنت ها از من تندتر نروید. ممنون. نظرات زیاد است و اصلاح آن طول می کشد. باز هم از همکاری تان ممنون.

  61. سید مرتضی می‌گوید:

    روزجمعه “روز خشم علیه سران فتنه تا بازداشت همه آنان
    اطلاع رسانی کنید

  62. مدیون ولایت می‌گوید:

    ۱ ساعت مانده تا بی شرف شدن جلبک ها…
    حسین جان منتظریم اخوی.بنویس،بدون enter بنویس.

  63. یه دوست می‌گوید:

    داداش این جوری میگی دوباره ق ق سایت و میبنده (-;

  64. رامین می‌گوید:

    من امروز تا پایه جون رفتم ولی به فاطمه زهرا فردا اگه یکی از این مسیولان بیشرف بخواد از اینا حمایت کنه مادرش رو به عزاش مینشونم

  65. مهدی می‌گوید:

    من المؤمنین رجال صدقوا ما عهدوالله و منهم من قضی نحبه و” منهم من ینتظر” وما بدلو ا تبدیلا.

    منتظران شهادت

  66. احدزاده می‌گوید:

    رکورد فدائیان رهبری
    ۹۹ ان لاین
    ۵۶۵۶ بازدید چه می کنند این برو بچ بسیج
    امشب رکورد شکنی خواهیم داشت
    ولی بچه ها یادمان نرود ما هم مثل این جلبک ها نباشیم و از پشت رایانه خودمان به به و چه چه بزنیم فرق ما این باید باشد که ما عمل می کنیم نه با توهم لشکرکشی می کنیم

  67. ض ض می‌گوید:

    دوستم از اصفهان میگفت شنیده اونجا هم خبرایی بوده!!!!میگم عجیبه که این سلطنت طلبای کثیف انقدر پول خرج کردن یه سری مفت خورم فرستادن اونجا!!!!!!!!!!!!!!!!!

  68. علی می‌گوید:

    سلامی دوباره به حسین آقا
    از بابل باید بگم اینجا خبری نبود قلیلی مثل همیشه اومدند
    که ماشالله حزبالله
    امروز یکی بعد یکسال و نیم گفت : که من تابحال میگفتم موسوی وکروبی هم از نظامند و مقصر دشمن خارجی ولی امروز میگم باید گردن زد
    این را امروز بعد یکسال و نیم شنیدم
    http://didgahe-no.blogfa.com/

  69. kosar می‌گوید:

    ماشا الله … حزب الله
    ماشاالله نفس گرم حاج آقا پناهیان
    خدا حفظ کنه این مرد جنگ رو.
    نشد خودم برم ولی مفصل از دوستام که رفته بودن پرسیدم و کلی کیف کردم.

  70. محمد محمد می‌گوید:

    مرگ بر هاشمی رفسنجانی…می بینم شما هم از جرکه مصلحت طلبان کاملا اومدین بیرون….

    تو اصفهان امروز جمعیت بسیجیان از جنبش به اصطلاح سبز بیشتر بود…

  71. علی می‌گوید:

    قوه قضائیه دیگه گندشو در آورده . گرفتاری شدیم از دست اینا بابا بگیرینشون دیگه حداقل تو زندان که نمیتونه بیانیه بده اون عوضی. راستی حاجی کامنتم رو در باره قالیباف بود رو نشون ندادیا

  72. ترگل می‌گوید:

    جوری بنویس که ق.ق سایت رو ببنده
    جوری بنویس که بفهمه جز فیلتر کردن وبلاگ های ولایی دیگه کاره دیگه ای ازش بر نمیاد

  73. kosar می‌گوید:

    به همه دوستان توصیه می کنم سخنرانی ۲۵ بهمن حاج آقا پناهیان در دانشگاه تهران رو یه جوری گیر بیارند و گوش کنند یا بخونند.
    لبیک یا حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن
    مرگ بر میرحسین

  74. kosar می‌گوید:

    صحبت های ۲۵ بهمن حاج آقاپناهیان در دانشگاه تهران رو بخونید یا گوش کنید ::::حتما حتما

  75. سجاد می‌گوید:

    سلام
    با دیدن اون عکس اشک تو چشمهام جمع شد.
    .دارم دیوانه میشم. آقا شهاب خدا قوت.اجرت با سیدالشهدا.انشا الله مادر حضرت زهرا(س) برای این پشتیبانی از “علی” زمان زخم های صورتت رو ازت قبول کنه.

    یا حق

  76. محمد می‌گوید:

    آخه ما باید دردمون رو به کی بگیم!!!!!!!
    این چه وضع قوه قضاییست؟!
    این چه وضع نیروی انتظامیه ؟!!! رفته بودن تو ماشیناشون نشسته بودن و بخاری روشن کرده بودن!!! اون موقع بچه ها باید …..

    ضمنا همه اونایی که امروز از من کتک خوردن نوش جونشون!!! خوشتون اومد بگید بازم میایم!

  77. دولتی می‌گوید:

    خدا قوت!
    از تبریز بهتون بگم که شکر خدا و به کوری چشم همه جلبکها، تبریز هیچ خبری نبود.
    من امروز عصر از میدان ساعت تا فلکه دانشگاه (مسیری که معمولا راهپیمایی ها برگزار میشه) حضور داشتم اما همه جا امن و امان بود.
    حتی از تجمعات کوچکی که در تهران و اصفهان بود در تبریز هیچ اثری نبود و ملت با آرامش دنبا کار خودشون بودند.

  78. یگانه.. می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز،برادر گرامی شما که میخای ماروسرافرازکنید لطفا هرچه زودتربهتر
    هم من باخیال راحت سر زمین بزارم(تا صبح دووم نمیارم) وهم دوستان بیشتر ازاین منتظر نمونن!!؟
    اینجا اصفهان است-درکم کنید الان۱ساعته تو نتم!!!!؟ منتظر شما…
    اگه هم لیاقت نشئ ایشالا صبح پیدا میکنیم!!!
    حسین قدیانی: مبصر قطعه جناب سیداحمد نیست که نظرات را تایید کند؛ ماشاءالله نظرات از بس زیاد است که باید چند دقیقه اجازه دهید تا مطلبم را بنویسم!

  79. محمدرضا نوری می‌گوید:

    به نام نامی مولا
    آنلاین ۱۱۰ نفر
    همه اخبار امروز رو از ستاره های ماه می بینند

  80. علی می‌گوید:

    نیروی انتظامی که امروز واقعا بی لیاقتی خودش رو ثابت کرد. بچه ها میگن که حتی بعضی از جاها که اون حرومی ها داشتن سطل آتیش می زدن حتی یه مامور هم نبود

  81. بسیجی بی ترمز می‌گوید:

    روز جمعه “روز خشم” علیه سران فتنه

  82. صبا می‌گوید:

    “حسین قدیانی: راس فتنه نه، مرگ بر…”
    تو رو خدا اینجوری که میگید دلواپستون میشیم

  83. ترگل می‌گوید:

    گذشتم آزارم میده چه شکلی با اینا هم فکر بودم
    واقعا متاسفم برای سال هایی که از دست دادم

  84. سید احسان می‌گوید:

    سلام داش حسین
    جون هر کی دوس داری مصلحت و این جور چیزا رو ول کن بگو ببینیم این داش شهاب امروز چی کار کرد؟

    سایتت شده خبر گزاری خداییش…

    ریزه ریزه منتشر کن دلمون آب شد…

  85. پسرک ریش دار می‌گوید:

    گفتا صاحبدلی راحت و آرام نه ای
    عاشق و دیوانه طاق ابروی که ای
    گفتا بگو به قصد قربت گفتم
    سید علی حسینی خامنه ای

  86. سامی می‌گوید:

    تبریزیا چون همشهریهای خودمن، همونایی که تو مشروطه حال این اجانب کثیف را گرفتن و تهران را هم حتی پاکسازی کردن.
    امروز تی وی هم بالاخره کمی تندتر شد، تصاویر این دو ملعون را با اسم نشون داد، دیگه باید رسما پیوند منافقین با اینها را بصورت رسمی اعلام کرد.

  87. فدایی رهبر می‌گوید:

    هر چی می نویسم دلم به خدا خنک نمیشه
    برادران و خواهران گرامی به قول امام باید بر سر در مغازه ها و خانه ها پرچم سیاه بزنیم
    به خدا مرگ شرف دارد به این روزها
    بی شرف است کسی که امروز سکوت کند
    بی شرف است کسی که امروز دیگر دنبال بهانه جویی باشد
    بی شرف است کسی که فردا این اتفاقات را به مناظره احمدی نزاد ربط بدهد
    بی شرف است کسی که فردا تریبون دارد سکوت کند و بعد بگوید که من اولین کسی بودم که علیه فتنه موضع گرفتم
    بی شرف است کسی که این همه توهین به نظام را ببیند و خودش را به خواب بزند
    بی شرف است کسی که سید علی را امروز تنها بگذارد
    یک کلام
    یا می کشیم یا کشته می شویم تا این روزها را نبینیم
    برادر و خواهر گرامی انقلاب چهارم من و تو را می خواند

  88. پسرک ریش دار می‌گوید:

    نه راست نه چپ
    فقط سید علی

  89. به بسیجی بی ترمز می‌گوید:

    نیازی به خشم نیست برادر!
    امشب به اندازه ی این دوسال تحقیر شدن جلبکا.

  90. عدالت می‌گوید:

    ایشون خداییش چندتا سنگ و باتوم زده که در مقابلش خورده؟!
    حسین قدیانی: خیلی!

  91. اخراجی ها 3 می‌گوید:

    به این می گفتن تظاهرات آرام

  92. تقدیم به حسین قدیانی که در راه حضرت ماه تا قطعه قطعه نشود آرام نمی گیرد…..

    اتوبوسی که تو را برد فکه همان اتوبوسی بود که تو را برد مکه. و «مکه» تسلیم «فکه گرایی» تو گشت! آفرین بر همت مضاعف تو یابن شهید! تو دیگر همت را هم شرمنده کردی با این مضاعف بودنت!چه خوب استفاده کردی از مکه به نفع فکه یا از دیدی سوء استفاده! حالا راستش را بگو در مکه چند تن را اهل فکه کردی ناقلا؟ دو روز دیگر می ماندی در مکه سایت « القطعه السادس و العشرون» برای خودت تأسیس می کردی! و ملک عبدلی؟ در به در دنبال فیلتر کردن تو، این خیابان، آن خیابان. و وهابی ها؟ کچل از دست تو.
    حسین قدیانی: و من؟ شرمنده از محبت شما! دعا کنید سفرنامه حج در نمایشگاه کتاب سال آینده دربیاید.

  93. ترگل می‌گوید:

    داداش قدیانی یه کپی بگیر از خودت اون تایید کنه نسخه اصلیتو هم بذار متن و بنویسه

  94. مسافر می‌گوید:

    مشهد که ماشالل نیرو انتظامی
    کسی جرات نکرد فک بزنه
    تا بخاد کار به ما برسه و قفل فرمون
    شرمنده ی قفل فرمونم شدم
    ولی انگار تو تهران شماها نباشین نیرو انتظامی کلا به شما عرض کنم خسته نباشد
    اندکی گزارش هم بدبد
    این شبکه ها که قدقد شون زیاده – صدبار هم یه فیلم رو نشون میدن
    البته معلومه ضد حال خورد و پکر هستن

  95. یک بنده خدا می‌گوید:

    خدایا !…
    چی بگم که دلم الان پر از تنفر از این بی شرفهای لجن وطن فروش هست!
    اقا شهاب جانبازیت مبارک!

  96. سامی می‌گوید:

    کاش یه فراخوان عمومی میشد امروز تا یک بار برای همیشه شر این مزدورها را که از یک قرن قبل با اجدادشون نظیر شعبان بی مخ ها آلت دست بیگانه بودند کم می کردیم از سر این ملت تا این همه آزار نمی دادن این کشور را، هرچند اینها تمام امتحانات الهی است، خداوند داره همه را برای روز موعود آب دیده می کنه

  97. محمد می‌گوید:

    رفقا ماه، ماه تبری است پس:
    به نام نامی امیرالمونین حیدرکرار
    بر سه شیاد سه حروم لقمه سه ملعون موسوی و کروبی و خاتمی لعنت؛ بگو لعنت
    بر اکبر راس فتنه، بر دو توله نر و ماده ش الی یوم القیامه لعنت؛ بگو لعنت
    بر ضد ولایت فقیه لعنت؛بگو لعنت
    حسین قدیانی: ۲ توله نر و ماده را خوب آمدی!

  98. یه دوست می‌گوید:

    الان سایت فارس زده امروز منافقین تیر اندازی ام کردند تو رو خدا یکی بگه امروز چی گذشت

  99. فدایی سید علی می‌گوید:

    مرگ برمیرحسین دشمن آقام حسین

  100. حسود الشهدا می‌گوید:

    صدام حسین
    باراک حسین
    میر حسین

  101. داداشِ ِداداش ِداداش،حسین می‌گوید:

    ۹۸ نفرآنلاین
    جون حسین داداش دلت میومد این همه دل متحد رو که همگی فدایی حضرت ماه هستند با بستن سایت از هم دورشون کنی؟؟!!

  102. دولتی می‌گوید:

    این خبر را فارس دقایقی پیش منتشر کرد: (واقعا تاسف برانگیزه)

    عوامل مزدور گروهگ منافقین با گشودن آتش به سوی رهگذران، چند تن از آنان را به شدت مجروح کردند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از منابع خبری، عوامل مزدور گروهگ تروریستی منافقین امشب و در جریان اغتشاشات خیابانی تهران، با گشودن آتش به سوی رهگذران، چند تن را به شدت مجروح کردند، که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده‌است.

  103. آماده می‌گوید:

    دمت گرم داش شهاب
    یا لیتنی کنت معکم فافوز فوزا عظیما

    منتظریم غوغا کنی داش حسین

  104. مسافر می‌گوید:

    خبر گزاری قطعه ۲۶ خبر بده
    جمعیت که به هزار تایی میرسه
    هنوزم هستن یا جمعشون کردن؟؟؟؟

  105. مهدی می‌گوید:

    http://www.youtube.com/watch?v=azwVw_F9cvU&feature=player_embedded اینو نگاه کن
    سرباز امام زمون به این میگن که رفت تو دل جمعیت با این که هر احتمالی میداد مال امروزه تروخدا این کلیپ رو پخش کنید ببین املی لاریجانی

  106. سلام
    سر منم شیکست
    خیلی م….. هستن

  107. داداشِ ِداداش ِداداش،حسین می‌گوید:

    چی می شد بهمون می گفتند همین الان همین۸۸ تایی که الان جمع آنلاین هستند درحسینیه دوکوهه دورهم جمع بشن وحضرت مهدی برامون خطابه بفرمایند؟
    وحاج همت وخرازی وحسن باقری ومهدی زین الدین ومحمود کاوه هم دورتا دور حسینه نشسته باشند و کنار حضرتش هم حضرت ماه
    چه شود؟

  108. حسود الشهدا می‌گوید:

    لبیک یا سید علی

  109. کارگر شهرداری می‌گوید:

    خیلی نامردید! شما زدید و رفتید. من بیچاره باید تا صبح لجن از تو جوبا جمع کنم.
    حسین قدیانی: آخی آخی!

  110. محمد محمد می‌گوید:

    به همه اونایی که امروز از من کتک خوردن پیشنهاد میکنم سر پل صراط جلویم ((سبز))نشوند وگرنه مهمانه چوب باتونم میشوند…

  111. مبارزه با دجال می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز خواستم امشب خودم بنویسم و یه پست در مورد بی شرفی جلبک ها بزارم. یاد شما افتادم قلاف کردم منتظرم شما بنویسید تا ما هم به روز شویم.

  112. من می‌گوید:

    پس مطلب کو؟؟؟

  113. مهدی می‌گوید:

    حاج حسین بنویسسسسسسسسسسس، دلمون پکید، طاقت نداریم، حاج حسین همین امشب منتظریم، ما دوباره منتظر رگ غیرت ورم کرده شما هستیم…
    حسین قدیانی: یک ربع نظر نگذارید، می نویسم.

  114. م.طاهری می‌گوید:

    یعنی می شود کارتم تمام نشود؟

  115. مهدی می‌گوید:

    اون لینکی که فرستادم یه سری حرف های رکیک توش هست ببخشید خلاصه بدنم یخ کرده سرم درد میکنه فشارم افتاده پایین یعنی تو پایتخت مملکت امام زمون یه بسیجی باید اینجوری کتک بخوره؟

  116. مسافر می‌گوید:

    یکی بگه الان خبری هست یا تموم شدن جلبکا؟
    برن به جهنم الهی
    موسوی ملعون میخاسته بیاد؟ ندیدین بزنینش؟

  117. یک بنده خدا می‌گوید:

    ماشاالله افراد انلاین ۱۰۲ نفر!
    ۱۰۲ تا!!
    ..
    جانم فدای رهبر!

  118. داداشِ ِداداش ِداداش،حسین می‌گوید:

    مدیون باشه هرکی اصفهانی باشه اینجا وسر خاک حاج احمد کاظمی وحاج حسین خرازی یادی ازمن نکنه أنا اخ الحسین

  119. مبارزه با دجال می‌گوید:

    داداش حسین اصفهان هستی؟ یا تهران؟
    حسین قدیانی: خانه ام بیت رهبری است!

  120. آماده می‌گوید:

    توفیقی میخواد در حفاظت از ولایت صورتمون کبود شه!
    جا پا مادرمون گذاشتی سید!
    خدا حفظت کنه!

    برا نابودی سبزا لحظه شماریم
    یا علی

  121. مبارزه با دجال می‌گوید:

    شما یه اخلاق جالب دارید وقتی یه نفر نظر می زاره می رید وبلاگش رو نگاه می کنید.
    یه کاری کنید مستقیم از لینک افراد به وبلاگ یا سایت اون فرد نرید آی پی شما لو می ره !
    حسین قدیانی: من هرگز این اخلاق جالب را ندارم! تایید نظرات آنقدر وقت گیر هست که متاسفانه وقت نکنم وبلاگ نظردهنده های عزیز را ببینم.

  122. ترگل می‌گوید:

    این قدر کوتاه اومدیم که خودشون رو ملت و بر حق حساب کردن
    ای به روح پدر نداشتشون لعنت

  123. سلاله 9 دی می‌گوید:

    بیچاره مردمی که امروز آن حوالی کار داشتند.داداشم ساعت ۱۰ شب رسید خانه.می گفت یک خانومه امروز گریه کنان آمد پیش ما بسیجی ها و می گفت :که من از این سبزها می ترسم چه جوری باید بروم خانه؟یکی از شما بسیجی ها بیاید مرا برساند خانه مان.
    مجازات کسانی که امنبت ملی را زیر سوال می برند چیست؟

  124. میناگر عشق(فلق) می‌گوید:

    سلام
    خدا فتنه کرا و سران فتنشون:(کروبی و موسوی لعنت الله و…. رو نابود کنه.
    که شدن خار به چشم آقا.
    من امروز میون اون جمعیت بودم بخاطر کارم.
    دیدم که چه جور همکارام و پلیس هارو که سمتشون میرفتن و به قصد کشت میزدن!
    ناراحت کننده ترین بود.
    دلم میخواست حکم تیر داشته باشم!!!
    اصلا باورم نمیشه ایشون عکاس مسلمان باشن! ماشالله به غیرتشون…
    ایشالله که زودتر بهبود پیدا کنن.
    راستی،با اجازه لینکتون میکنم”)

  125. محمدرضا نوری می‌گوید:

    به سبک استادیوم:
    غصه نخور ، فدای سرت ، داداش حسین ………….. رت
    حسین قدیانی: اهل بخیه ای!

  126. زینب می‌گوید:

    ما منتظریییییییییییییییییییم

  127. علی می‌گوید:

    الهی فداش بشم من

  128. سعید ه می‌گوید:

    حاج حسین بهتر نیست رو ابهامات بعضی از این سبزکها کارکنیم،رویش ایجاد کنیم،این بیچاره ها هم فکر میکنن دارن به مملکت خدمت میکنن اما منحرف شدن….انشاالله با تلاش ما هدایت میشن

  129. رضا می‌گوید:

    شهادت یک هموطن به دست عوامل منافقین و فتنه‌گران !!!

    چی شده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  130. ترگل می‌گوید:

    خبر گذاری ها تیر اندازی رو زدن تو تیتراشون

  131. رضا علیزاده می‌گوید:

    انشاالله با بدن خونی اباعبدالله محشور بشی بسیجی

  132. سجاد می‌گوید:

    با اجازه همه!

    ساعت:
    ۱۲:۰۰

    آنلاین: ۱۱۴

  133. داداشِ ِداداش ِداداش،حسین می‌گوید:

    ماه بالای سر آبادی است
    اهل ابادی در خواب است
    باغ همسایه چراغش روشن,
    من چراغم خاموش.
    یاد من باشد تنها هستم.
    ماه بالای سر تنهایی است.
    [خانه ام بیت رهبری است]
    …و خدایی که در این نزدیکی است:
    لای این شب بوها، پای آن کاج بلند.
    روی آگاهی آب، روی قانون گیاه .. [پیش حضرت ماه]

  134. عای می‌گوید:

    جانم فدای رهبر درود بر شما

  135. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ساعت ۲۴
    رسما وارد ۲۶ بهمن شدیم و سبزها بی شرف شدند.

  136. آماده می‌گوید:

    به ساعت من یه دقیقه از بامداد گذشت
    ۲۶ شد همچون قطعه
    جاموندی داش حسین

  137. سامی می‌گوید:

    دوست خوب “سلاله ۹ دی” مطمئن باش اگر روزی باز خطری برای این کشور پیش بیاد، همین ادم های متظاهر امروزی هم باز به همین نیروهای مخلص بسیج و سپاه و ارتش عزیز روی میارن تا دفع خطر کنند، خودشون هم میدونن اگر برای مثال شبی جایی گیر کردند مسجد بسیجی ها براشون امنتره یا خانه ضرار این سبزی ها، همه میدونن ولی چیزهای دیگه و حجابهایی جلوی چشمهاشون را گرفته، علی که الگوی همه ماست در زمان خودش اون همه زجر کشید و زخم زبون شنید دیگه این چیزا که موردی نیست..

  138. ترگل می‌گوید:

    فقط خدا باید جواب اینارو بده

    کی میشه مرگ مریم رجوی و شوهراش رو جشن بگیریم

  139. یگانه.. می‌گوید:

    من اصفهانیم -چشم هر وقت رفتم گلستان شهدا به جای شما هم فاتحه ای میفرسم به
    روح بزرگوار شهدا…
    اخوی الان دیگه نگا به ساعتت بکنی۲۶ شده!! پس کو؟؟؟
    یاعلی”

  140. قاصدک منتظر می‌گوید:

    خدا قوت*********************************************… با توجه به اثبات بیشرفی جلبکهای سبز البته به خودشون,دوستان به مدت ۵دقیقه با موضوع ازاد بخندند.

  141. محمدرضا نوری می‌گوید:

    ساعت ۰۰:۰۱ بامداد
    جنبش سبز بی شرف بود ، بی شرف تر شد
    http://nouri1.ir/post-102.aspx

  142. ترگل می‌گوید:

    می گن یکی کشته شده توی تیر اندازی
    فارس نیوز زده

  143. محمدرضا نوری می‌گوید:

    “”بخیه “” رو هستم
    خوب اومدی
    گرفتی که؟!

  144. زهرا می‌گوید:

    منم بی صبرانه منتظرم مطلبتون رو بخونم…فکر نکنم قبلش خوابم ببره!
    هر چند صحبتهای امروز استاد پناهیان توی دانشگاه تهران (دانشکده هنر های زیبا) کلی بهمون حال داد و آروممون کرد…
    این جلبکی ها با این کاراشون فقط گور خودشونو میکنن…
    به قول استاد این فتنه ها از علائم اخرالزمانه……………لزوم این فتنه برای رسوایی نفاقه و لزوم این رسوایی برای ظهور مهدی(عجل الله فی فرجه الشریف)……باید کسانی که لایق دیدار نیستند کنار بروند…
    خداوند به سران فتنه مرگ دهد و به ما ملت درک و بصیرت…(آمین)….هر چند که این دعای خیر خیلی زیاده واسه شون….خدا مرگشون بده که دیگه کمتر از این غلطا بکنن…..

  145. ناشناس می‌گوید:

    ما منتظر متنتون هستیم هیچ جا نمی ریم همبن جا هستیم

  146. وصال می‌گوید:

    سلام
    عصری وقتی خبرو شنیدم دلم خیلی گرفت بیشتر برای اینکه اینها دل آقا رو دوباره به درد آووردند
    دوستمون راست گفت حتماً ما کوتاهی کردیم که این ها دوباره پیداشون شده

  147. تقدیم به حسین قدیانی که در راه حضرت ماه تا قطعه قطعه نشود آرام نمی گیرد…..

    اتوبوسی که تو را برد مکه، از آن قدیمی ها بود . نه مقصدش مکه بود و نه خانه خدا ! مقصدش خدای خانه بود .و راننده اش سواد نداشت ولی زیارت عاشورا را ازبر بود و شاید فقط این آیه را:« نحن أقرب إلیه من حبل الورید»… روی شیشه اتوبوسش چیزکی نوشته شده بود که به سختی می شد خواند : «راهی شها دت» … و جای گلوله ها در بدنه اتوبوس خودنمایی می کرد.معلوم بود که مال آن قدیم قدیمهاست.و همین کافی بود که تو فکر کنی :«نکند این همان اتوبوسی است که پدرم را برد جبهه! » و تو ناخودآگاه یاد تفنگ بابا اکبر می افتی که با آن پدر «بعثی ها» را در آورد و اکنون تو داری با همان تفنگ، پدر «بعضی ها» را در می آوری .

  148. زینب می‌گوید:

    ما منتظر متنتون هستیم
    هیچ جا نمی ریم همین جا هستیم
    ۷۰ نفر

  149. محمدرضا نوری می‌گوید:

    ای کاش یه امشب رو هدر سایتت به جای قلم و یازهرا ، باتوم و یازهرا بود…
    یازهرا(س)…

  150. مهره اضافه می‌گوید:

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8911251287
    در جریان تیراندازی به سوی رهگذران صورت گرفت
    شهادت یک هموطن به دست عوامل منافقین و فتنه‌گران
    خبرگزاری فارس: عوامل فتنه‌گر و منافقین مزدور با تیر‌اندازی به سوی مردم و رهگذران یک نفر را به شهادت رساندند

  151. جواد می‌گوید:

    اللهم العن ابالشرور و اتباعه ، بعدد ما احاط به علمک
    نمی دونم چرا بعضی ها این همه اصرار دارند به ثقیفه اقتدا کنند!
    خواستم بگم خسته نباشی بسیجی، دیدم بسیجی خستگی نداره
    خدا قوت بسیجی

  152. طاهره فتاحی می‌گوید:

    سلام.
    اینجا رو:
    “بازدید امروز: ۲۴۰
    بازدید دیروز: ۶۷۵۵
    افراد آنلاین: ۹۳
    بازدید کل: ۱۲۳۶۴۰۴”
    این آمار یعنی قطعه ۲۶ خانه امید بر و بچز بسیجی است….

  153. سرباز کوی عترت می‌گوید:

    سلام
    هیچی نمیگم غیر از این . هیچی نمیخوام بگم غیر از این . هیچی نخواهم گفت غیر از این :
    الـلـهـم عـجـل لـولـیـک الـفـرج

  154. وارث می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    کی زده این همسنگر ما رو ؟
    من نمیدونم کی از روز اول به این لجن ها گفت جلبک.
    اینها از لجن هم پست ترن

  155. آماده می‌گوید:

    یه دقیقه شد بیست دقیقه
    و
    ما همچنان در انتظار

    آقاجان شما کجایی؟

  156. lala می‌گوید:

    ۱۱۶ online
    12:22

  157. طاهره فتاحی می‌گوید:

    افراد آنلاین: ۱۱۷
    .
    .
    .
    من دیگه هیچی نمیگم…

  158. سامی می‌گوید:

    شرکت‌کنندگان در تجمعات محدود عصر دوشنبه تهران با هجوم به تابلوی تبلیغاتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چهارراه ولی‌عصر(عج)، به تصویر امام‌خمینی(ره) اهانت کردند

    نسیم آنلاین

    این هم مردان خداجوی موسوی متوهم

  159. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    هزار بار توصیه کردیم نرده های باغ وحش را از جنس محکمی بسازند باز هم این حیوانات سبزک یونجه و علوفه شان زیاد شد شروع کردند به رم کردن و جفتک انداختن . کنترل این حیوانات هم شده برای ما مسئله ها . معدومشان کنیم صدای حقوق بشری ها در می آید . مصروفشان کنیم پر هستند از انواع و اقسام سموم و زهرها . بی خیالشان شویم که جو و یونجه شان زیادی میکند و جفتک می پرانند . میگویم چطوراست مانند عمو مائوی فقید بار کشتی شان کنیم بریزیمشان درون بحر المیت . که ناسلامتی خودشان هم میت اند دیگر پدر پدر پدر سوخته .
    پاورقی :
    این فقره ی آخری توصیه ی حضرت ناظم الاطباء بود .

  160. زانیار می‌گوید:

    سبزای مادر خراب

    ببین داداش ما رو چیکار کردن ننه حرومیا

    امروز ۲۰ ۳۰ تاشون رو ترکوندم

    باطومم کج شده

  161. محمدرضا می‌گوید:

    یالیتنا کنا معه

  162. علی می‌گوید:

    ۳۰ دقیقه از ۱۲ گذشت مهر بی شرفی بر پیشانی فتنه گران کوبیده شد
    زودتر نوشته خودتون رو بنویسید

  163. طاهره فتاحی می‌گوید:

    دلم جامعه ی مهدوی می خواهد.
    خیلی. خیلی زیاد.
    .
    .
    ان شاالله حساب این جماعت سگ صفت و مسئولین بی کفایت با وجود نازنین امام عصر, به حق حضرت پهلو شکسته.
    آن کسی که این کار را با عکاس مسلمان ما کرده خیر از دنیا و آخرتش نمی بیند ان شاالله…

  164. مبارزه با دجال می‌گوید:

    یه کلیپ نسیم آنلاین گذاشته جیگرم رو آتیش زد. آقای قدیانی چی شد. تو بنویس شاید امشب کمی آروم بشیم.

  165. ض ض می‌گوید:

    آقا بذار این متنو…همه دارن می پکن!!!!
    خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند

  166. مهدی می‌گوید:

    تیم تروریستی گروهک منافقین، در حاشیه تجمعات پراکنده ۲۵ بهمن تهران با شلیک مستقیم گلوله، سه نفر از شهروندان را هدف قرار دادند که یک نفر از مجروحان حادثه در اثر وخامت وضعیت پزشکی به شهادت رسید. یک تیم عملیاتی این گروهک تروریستی نیز دوشنبه‌شب در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر شدند. پیگیری‌های «نسیم» در این رابطه ادامه دارد و به محض دست‌یابی اطلاعات بیشتر، آن را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.
    http://www.nasimonline.ir/NSite/FullStory/News/?Id=200723

  167. سید محمود می‌گوید:

    این قوه قضائیه بالاخره کی میخواد به خودش بیاد-دیگه منتظر چه بهانه ای هستن-از چی این آشغالها میترسن-خدایا خودت یه کاری بکن-این ق ق فقط بلده برای نیروهای ارزشی نظام شاخ و شونه بکشه-لابد فردا اولین کاری هم که میکنه ،سایتهای بچه حزب اللهی ها رو میبنده-ق ق سر جدت یه بار از خودت قاطعیت نشون بده-دادش حسین ما تا صبح بیداریم و منتظر نوشته های نابت هستیم-اجرت با سید الشهدا

  168. صادق می‌گوید:

    سلام بچه بسیجیا یه چیز میخوام بگم بسوزید که خودم دارم دق میکنم.امروز اوایل تجمع منحوسشون تو میدون انقلاب که حدود ۳۰ -۴۰ نفر بودن به آقا توهین کردند و نیروی انتظامی هیچ کاری نکرد .قوه قضائیه این لکه ننگ از دامنت پاک نخواهد شد.نیروی انتظامی این ننگ تا ابد به نامت که به آقای ما جلوی چشم شما فحش دادند و فقط نگاه کردید

  169. رهگذر می‌گوید:

    سلام

    آقا امروز همدان و دانشگاه بوعلی سینا که همیشه بی نصیب از جلبک ها نیست هیچ (به معنای واقعی کلمه) خبری نبود ، نیرو انتظامی هم حضورش خوب بود ، دور میدان آرامگاه بو علی سینا هم که قرار بود مثلا شلوغ بشه فقط بسیجی ها اومدن ، همدیگه رو دیدن و یه نیم ساعتی خوش و بش کردن (:

  170. سامی می‌گوید:

    درود بر باتوم بسیجی ها که کارش میخ بر پیشونی اجنبی کوبیدنه، اگر بود سالهای قبل از انقلاب این همه از این کشور خاک جدا نمی دش، این همه حقارت نصیب این مردم نمی شد و این همه مزدور پرورده نمی دش، آرزوی روزی “هر ایرانی یک باتوم”

  171. مهدی می‌گوید:

    یک رفیق داشتم که تا امروز سبز مونده بود. امشب ساعت ۱۰ دیدمش. بهم گفت: این موسوی واقعا یک چیزی میزنه 🙂

  172. محمدرضا نوری می‌گوید:

    به به
    اون وقت به من میگی اهل بخیه ام…
    دمت گرم خوب اومدی اون مودبانه رو

  173. پـــچ پـــــچ می‌گوید:

    وای که این عکستو الان دیدم چقد با افتخار خندیدم دمش گرم. چقدم بهت میاد http://xa.yimg.com/kq/groups/72837354/sn/861315627/name/4616.jpg

    اینم که کاری از دوئل برای اونایی که ندیدن (یه نمه بهت میاد) 😀
    http://xa.yimg.com/kq/groups/72837354/sn/1568159181/name/ghadyani.jpg

  174. مهدی می‌گوید:

    ولی خداییش این تهران جای سوال داره ها
    تو شهر هایی مثل تبریز که خیلی نا فرم تر از تهرانه اصلا خبری نیست … خبری نیست که هیچ از عادی هم عادی تره !!!
    به نظر میاد تو تهران بسیجی ها خیلی حوصله به خرج میدن !!!!

  175. حامد می‌گوید:

    سلام
    راستی به نظر شما حضرت ایوب بیشتر صبر داشت یا رئیس قوه ی قضاییه؟؟!!!نمیدونم میشه سکوت رئیس قوه ی قضاییه را صبر نامید یا نه.
    این بی شرفها از بی شرف هم بی شرف ترند
    حالا راستی خودشون گفتند که اگه ال و بل نکنیم بی شرفیم
    ایول داداش افراد آنلاین۹۲نفر
    باز برگشتین به اون روزهای اوج البته شما همیشه تو اوج هستید منتها یه سه ماه بود که بازدیدهاتون از ۴۰۰۰هزار نفر بالا نرفته بود..ایول الحق که بچه شهیدی

  176. محمدم می‌گوید:

    میکشم میکشم آنکه برادرم کشت

    مرگ بر خاتمی و موسوی و هاشمی

    کروبی بیسواد ارزش مرگ را هم ندارد

    بزار خوراک خنده رو از دست ندیم

  177. ترگل می‌گوید:

    اللهی با یزید محشور شن

  178. محمدم می‌گوید:

    لعن علی عدوک یاعلی صل علی محبک یا علی

  179. سید محمود می‌گوید:

    فیلم// صحنه‌های دلخراش هجوم اغتشاشگران به یک جوان بسیجی در حاشیه تجمعات پ

    این جوان درحالیکه قصد داشت تصویر امام خمینی(ره) که توسط اغتشاشگران بر کف خیابان پهن شده بود را جمع کند، مورد هجوم وحشیانه اغتشاشگران قرار گرفت. اغتشاشگران در حالیکه شعار “نه غزه نه لبنان” را سر می دادند، پس از ضرب وشتم شدید این جوان، تصویر امام(ره) را به آتش کشیدند. از آنجا که در سراسر این فیلم، اغتشاشگران بارها الفاظ رکیک و زننده را تکرار کرده اند، «نسیم» از پخش صدای آن معذور است.فیلم در سایت نسیم آنلاین-فقط ببینید چند نفر به یه نفر-خدا این حرومزاده ها رو لعنت کنه-مرگ بر هاشمی رفسنجانی و خاندان منحوسش-

  180. محمد بیشمار می‌گوید:

    این نشانی را ببینید:http://www.almustaqbal.org/news_details.php?id=MTc3OTMw
    بی شرف ها ی سبزنما باعث شده اند که زبان جوجه فکلی لبنان(سعدحریری) هم در سایت مفتضحش (المستقبل) باز بشه و به بی شرافتی جدیدی دست بزند و خبر و عکسی بزند که شرمم می آید.

    خاک بر سر خائنانی که زبان دشمن را بر سرزنش و توهین به خودی باز کردند. خاک..

  181. مبارزه با دجال می‌گوید:

    ما منتظریم تا محرم گردد
    هنگامه ی امتحان فراهم گردد

    ما می دانیم و تیغ و حلقوم شما
    یک مو ز سر ولی اگر کم گردد

  182. پـــچ پـــــچ می‌گوید:

    http://www.sadidnews.com/userfiles/images/h2xoex2oywa7uskde840.jpg این از همشون جالب تر بود .
    به جون نن جون کروبی راس میگم 😀 :-“

  183. امین می‌گوید:

    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
    مرگ بر اصل و فرع و سر و ته و وسط و….فتنه ولعنت بر مهدی و فائزه هاشمی

  184. حی علی الجهاد می‌گوید:

    ای وااااااااااااااااااااااای چه بلایی سر این بنده خدا آوردند؟؟؟؟ خدا لعنت کنه این فرقه ضاله بی شرف سبز رو

    حالا حالشون خوبه؟

    دوستان یه سری به وب نوپای ما بزنند

    عنوان مطلب: این مملکت بسیجی‌ها را نداشت چه می‌کرد؟!!!

  185. سید محمود می‌گوید:

    ق ق اگه جرات داری فردا دوباره بیا همه چی رو توجیح کن و باز وعده بده-آخه جواب خدا رو چی میخوای بدی-جواب خون شهدا رو چه جوری میخوای بدی-کاش یه ذره از وجود و غیرت جواد لاریجانی تو تن برادراش بود-

  186. حسین می‌گوید:

    خاک بر سر من که موندم تو خونه .در حالی که بسیجی ها تو خیابون جان بر کف بودند!

  187. سکوت می‌گوید:

    دلم میخواد بدونم حضرت ماه با دیدن این اخبار و این صحنه ها چه حالی بهش دست میده؟ احساس میکنم رفیقان و همسنگران دیروزش خاری در چشمش و استخوانی در گلویش هستند. غصه نخور رهبر عزیزم به پدر و مادرم گفتم در نماز شبشون برایت دعا کنند و از خدا برایت صبر بخواهند. رهبرم از عصبانیت ما ستاره ها دلتنگ نشو از زخمی که بر پیشانیه ستارگانت میبینی غمگین نباش اینها همه میگذرند و آخرش روسیاهی به خاران و استخوانها می ماند برای ما خون دل خوردن گواراست به شرطی که تو لبخند بزنی فدایت شوم. تو را قسمت میدهم به جده ات فاطمه زهرا(س) غمگین و آزرده دل مباش و برای ستارگانت دعا فرما… :((

  188. سبز جلبک بی شرف شما هرچی میخوای صدا کن می‌گوید:

    امروز دیدمت حاج حسین. بغل پارک سوار نزدیک میدون انقلاب. انتهای آزادی. حیف که بچه ها دستشون بند بود. وگرنه اینجا باید عکس خودت رو به جا شهاب می زدی.

  189. علی می‌گوید:

    سلام.خدا قوت
    امروز زن و دختر فاحشه ی اکبر بی شرف هم در بین سبزهای بی شرف حاضر بودند. بگین تا دوستان خبردار بشن

  190. با سلام ، فتنه گران در این دو سه روز تهدید کرده بودند که ۲۵ بهمن از زور استفاده خواهند کرد در اثر شلیک مستقیم اصحاب فتنه یکی از برادران شهید شده است ، چند نفر دیگر هم مجروح شده اند ،با این وجود دستگاه قضا منتظر چیست؟ دارند خون برادران ما رو میریزند و به ما اتهام خشونت میزنند ، تا کی صبر تا کی سکوت

  191. علی می‌گوید:

    خبر فوری خبر فوری

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از منابع خبری، عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین امشب با راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی در برخی معابر تهران به سوی رهگذران آتش گشودند که در جریان این تیراندازی یک نفر از هموطنانمان شهید شد.

  192. میثم می‌گوید:

    مرگ بر منافق
    نخست وزیر سابق

  193. سبز جلبک بی شرف (شما هرچی میخوای صدا کن) می‌گوید:

    حاج حسین امروز دیدمت. بغل پارک سوار انتهای آزادی. نرسیده به میدون انقلاب. حیف که بچه ها دستشون بند بود وگرنه باید عکس خودت رو جای شهاب میزدی اینجا. البته اگه می رسیدی خونه.
    اون دبیرستانی باتوم بدست دستش بوسیدن داره چون نمی دونه و می زنه . اما امثال توی بی همه چیز رو باید درید (دقیقا “دریدن” فعلیه که منظورمه) . دفعه بعد همینطور بی هوا بیا توجمعیت. باهات حساب می کنیم

  194. عطا می‌گوید:

    من نمیدانم پلیس در این مملکت چکار میکنه ! امروز همه جا پر بود ار انواع و اقسام پلیس ولی در خبر ها فقط همین را از پلیس خواندم :
    پلیس آشوبگران را متفرق کرد !!!!!

    یعنی چی متفرق کرد ؟ چرا دستگیر نمیکنه ؟ که برن خونشون قاه قاه به ریش پلیس بخندن و تا بیانیه بعدی اون میر ماسون زنا زاده و اون شیخ حرومی تنه لش نجسشونو بپرورونن تا بهتر سنگ بزنن و وحشیگری کنن حرام زاده ها ؟!

    از ماست که بر ماست .

  195. علی می‌گوید:

    مقاله امروز کیهان
    «سرکار مرادی» را تقریباً همه زندانیان سیاسی رژیم شاه می شناسند و یا، با نام او که در همه بندها پیچیده بود، آشنا هستند. سرکار مرادی، گروهبان پلیس بود و هیکلی بسیار تنومند و غول آسا داشت. در اذیت و آزار بر و بچه های زندانی و بهانه جویی و گزک گیری از آنها اگرچه دست کمی از بقیه همکاران خود نداشت ولی آدم بد ذات و پلیدی نبود. سرکار مرادی بعد از قیام مردم تبریز به سمت انقلاب گرایش پیدا کرده بود و ظاهراً به همین علت از پست «وکیل بند»ی برکنار شده و به یک نگهبان ساده تنزل جایگاه پیدا کرده بود.
    یکی از روزهای پاییز سال ۱۳۵۶ بود. ملاقاتی ها مقدار قابل توجهی سیب آورده بودند. بند ما به «بند ابدی ها» معروف بود و در مقایسه با سایر بندها که زندانیانی با محکومیت های کمتر داشت، از برخی آزادی ها نظیر در اختیار داشتن چراغ خوراک پزی نفتی و… برخوردار بود. آن روز تصمیم گرفته شد سیب ها را تبدیل به مربا کنیم- گفتنی است که معلوم نیست به چه علت، تهیه کمپوت آزاد ولی تبدیل آن به مربا ممنوع بود! و جیره کتک داشت- آب را در دیگ بزرگی جوش آوردیم و شکر را درون آن ریختیم، تابعد از آن که به اصطلاح قوام آمد و غلیظ شد، سیب ها را به آن اضافه کنیم و به شدت مراقب بودیم مبادا سرکار مرادی که آن روز وکیل بند بود سر برسد و متوجه ماجرا شود. نگارنده و برادر عزیزم آقای دکتر خسرو صادقی آن روز نوبت کارگری بند داشتیم و مشغول کار بودیم. وقتی شکر را درون آب جوش ریختیم متوجه ذرات ریز آشغال شدیم که روی آب آمده بود. هیچکدام تجربه مرباپزی نداشتیم و نمی دانستیم که باید با این آشغال ها چه کنیم. در همین حال، سرکار مرادی از راه رسید و با نگاهی مشکوک به نگارنده و دکتر صادقی نگریست و پرسید؛ دارید چیکار می کنید؟ گفتیم؛ داریم کمپوت درست می کنیم. با تردید گفت؛ مبادا مربا درست کنید؟ پاسخ منفی بود. برای اطمینان نگاهی به درون دیگ انداخت و با تعجب گفت؛ چرا آشغال ها را جدا نمی کنید؟ پرسیدیم چه جوری؟ مگر می شود با قاشق و ملاقه آشغال ها را بیرون آورد؟ خیلی طول می کشد و زحمت زیادی هم دارد. سرکار مرادی پوزخندی زد و بلند بلند گفت؛ اینارو باش! بلد نیستند چند تا آشغال رو از دیگ بیرون بندازند، اونوقت می خواهند اعلیحضرت همایونی رو از تخت پایین بکشند! از قیاسش خنده مان گرفت! پرسید تخم مرغ دارید؟ برایش آوردیم، تخم مرغ را شکست، زرده آن را به دکتر صادقی داد و گفت؛ بده شریعتمداری بالا بکشه که قوی بشه! و بعد سفیده تخم مرغ را درون دیگ آب جوش انداخت، سفیده بلافاصله منعقد شد و در حال انعقاد همه آشغال ها به آن چسبیدند. سفیده را همراه با آشغال ها بیرون آورده و درون سطل زباله انداخت و گفت؛ حالا یاد گرفتید که آشغال های شکر را چه جوری جدا می کنند و دور می ریزند؟ گفتیم باید از شکری استفاده کنیم که آشغال نداشته باشد و سرکار مرادی در حالی که بار دیگر دیگ را معاینه می کرد که مبادا به جای کمپوت مشغول تهیه مربا باشیم، گفت؛ شکر بی آشغال وجود ندارد، هر جا شکر هست، آشغال هم هست. باید راه جدا کردن آشغال را یاد بگیرید.

  196. کوثر می‌گوید:

    چقدر آدم اینجا بصیرتی میشود.چقدر امروز برای رهبرم گریه کردم.چقدر دلم برای حضرت روح الله که سه سالم بود از دنیا پر کشید تنگ شده.چقدر بر بی بصیرتی این جماعت حرص خوردم.
    خدای “بصیر بالعباد من” چه زیبا گفتی که من بر دلها وچشمانشان پرده افکنده ام که حقبقت را نبینند واگر خداوند می خواست آگاه می شدند.

  197. ugd می‌گوید:

    از شهادت یکی از هموطنانم خیلی ناراحت شدم، من نمی دانم که چرا بعضی ها هنوز مثل سگ دارن برای این فتنه گران دم تکان می دن.

  198. علی می‌گوید:

    بالاخره، اگرچه گفتنی در این باره فراوان است ولی به همین اندازه بسنده می کنیم که آیا تجمع نهایتا ۴۰۰-۳۰۰ نفر از جمعیت ۷۵ میلیونی ایران و یا از جمعیت ۱۲ میلیونی تهران برای مخالفت و ضدیت با انقلاب و نظام، نشانه پایگاه مردمی عظیم و گسترده جمهوری اسلامی ایران نیست؟ یک کیلو شکر هم خیلی بیشتر از این آشغال دارد. ندارد؟!
    نمی دانم «سرکار مرادی» کجاست؟ زنده است؟ فوت کرده؟ و… هرکجا هست یادش به خیر که می گفت؛ شکر بی آشغال وجود ندارد… و آشغال ها را چه آسان می توان جمع کرد و دور ریخت.
    حسین شریعتمداری

  199. سید مرتضی می‌گوید:

    از مهدی کروبی هم بدلیل قطع تمامی ارتباطات، خبری در دست نمی باشد.
    جمله بالا جدیدترین خبر کلمه از امروز بود احتمالا شیخ رفته به ننجونش سر بزنه!

  200. ترگل می‌گوید:

    همه چی کج شده نظرات ترکید

  201. بیچک می‌گوید:

    اصولا اینا غلط کردند بی شمارند

    همین

  202. عطا می‌گوید:

    ********** سبز جلبک بی شرف (شما هرچی میخوای صدا کن) **************
    حرف مفت نزن قد یک نخود … … بود همونجا میامدی جلو امثال تو … فقط پشت کامپیوتر شیر میشین پای عمل که برسه … رو هم میفروشین به سوراخ موش چون بیشرفین .
    حسین قدیانی: از دوستان عاجزانه تمنا می کنم که خشم خودشان را کنترل کنند.

  203. مجتبی می‌گوید:

    خدا لعنت کنه هاشمی و اعوان و انصارشو
    چند روز پیش دوباره زر مفت زد و شعری که تو نامه بی سلام و والسلامش به حضرت ماه داده بود و تکرار کرد تا دوباره فتنه کنه
    تا این ملعونین را قوه بی جرات قضاییه دار نزنه کار درست نمیشه

  204. عطا می‌گوید:

    فیلم/صحنه های دلخراش هجوم اغتشاشگران ……… به یک جوان بسیجی :

    http://www.jahannews.com/vdchvqnz-23nmzd.tft2.html

  205. همچنان با درد و خستگی منتظر متن هستم
    حسین قدیانی: امیرحسین عزیز! فدای درد و خستگی ات. می دانم که چه زجری امروز کشیدی. جانبازی تو دوست عزیز هم ان شاء الله در آخرت دست گیرت شود. از ستاره بودنت برای حضرت ماه، ممنون.

  206. عطا می‌گوید:

    چشم خشم خود را کنترل میکنم ولی کاش مرحمی برای این خشم داشتم .

  207. امیر حسین می‌گوید:

    منتظر سخنان فردای حضرت آقا در دیدار با مردم تبریز هستیم

  208. سیده زینب نبوی می‌گوید:

    سلام
    الهی وای بر آنکه در شب قدرفرشته بر او فرود نیامده با دیو همدم و هم نشین گردد(علامه ذوالفنون حسن زاده آملی )
    فتنه گران را زمان و عملشون رسوا میکنه
    جانم فدای امام خامنه ای

  209. Ali P1 می‌گوید:

    بچه ها خشممان مقدس هست، سران فتنه و جلبک ها پستى رو به نهایت رسانده اند. ق ق و بسیارى از مسئولین پرسه در مه مى زنند ولى با همه این حرف ها چند تا از کامنت ها دیگر درست نبود. به پدر و مادر منافقین چه کار داریم؟
    ________
    چقدر بى شرف اند این سبزها.

  210. عطا می‌گوید:

    کمتر از دوساعت از امروز گذشته آمار امروز :

    بازدید امروز: ۱۷۶۹
    بازدید دیروز: ۶۷۵۵
    افراد آنلاین: ۶۵

    یعنی سه سه بار به ۹ بار غلط کردید بیشمارید بجاش سه سه بار به ۹ بار بیشرفید .

  211. سید حسین فرزند شهید می‌گوید:

    داداش حسین عزیز دلم . قربونت . منتظرم. پس کی مینویسیش؟؟؟ مرگ بر هاشمی

  212. امیرحسین طهرانی می‌گوید:

    فیلم و دیدم.
    حرومزاده‌ها
    آدم از این اعصابش خورد میشه یه مشت بچه گلابی واسه ما شاخ شدن
    …. اون بسیجی و باید طلا گرفت با پوله درجه‌های رو دوش احمدی مقدم

  213. امیر حسین می‌گوید:

    به نظر من با رودربایستی و من بمیرم تو بمیری نمیشود مملکت را اداره کرد،نظریه این است که با سران فتنه و رأس فتنه برخورد نمیشود تا مردم آگاه شوند و آنها از خر شیطان پائین بیایند،اولا مردم دیگر چقدر آگاه بشوند،آیا راهپیمایی های ۹ دی و ۲۲ بهمن ۸۸ و ۸۹ نشان از آگاهی مردم نداشت،حد آگاهی مردم تا کجا باید باشد تا با فتنه گران برخورد شود،به خدا آگاهی مردم لبریز شده،در ثانی شیطان چگونه میتواند از خر شیطان پیدا شود و توبه کند،توبه گرگ مرگ است-بنده که امیدی ندارم ق.ق محترم با اقتدار نداشته اش بتواند با اینها برخورد کند،پیشنهاد میکنم ممنوع الخروج بودنشان را بردارند تا تمامی فتنه گران و سران فتنه و رأس فتنه و اعوان و انصار و هوادارانشان گورشان را گم کنند و به آغوش اربابان آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستیشان بروند

  214. امیرحسین طهرانی می‌گوید:

    فیلم و دیدم.
    حرومزاده‌ها
    آدم از این اعصابش خورد میشه یه مشت بچه گلابی واسه ما شاخ شدن
    …. اون بسیجی و باید طلا گرفت با پوله درجه‌های رو دوش احمدی مقدم.

  215. روح الله می‌گوید:

    سلام داداش خسته نباشید واقعا دست مریزاد لذت بردم من هم فرزند شهیدم ولی متاسفانه توفیق نداشتم امروز تهران در خدمت جلبکهای عزیز باشم! جای ما رو خالی کنید

  216. طاهره فتاحی می‌گوید:

    همین الان یه چیزی فهمیدم که اینقدر برای خودم جالب بود نتوانستم تا صبح صبر کنم.
    روز ۲۶ بهمن تاریخ تنظیم وصیت نامه ی امام خمینی است.
    برای خودم خــــــــــــــــــــیلی جالب بود…

  217. به “جلبک سبز بی شرف و بی همه چیز”

    گفتی : باید شماها(ما حزب الله ی ها) را درید!! و تاکید کردی که به معنی دقیق این کلمه اشاره داری
    اما می گویم: باید شماها(شما حزب الشیطان ی ها) را خرید(مخفف خر کرد و دید)

    به دل نگیر شعر گفتی برات شعر گفتم. اما حرف جدی ماها(حزب الله ی ها) :

    کسایی مثل شما منافق مسلک های محارب را سر فرصت و با حوصله ی کامل ، ابتدا شکار می کنیم و بعد “تاکسیدرمی” میکنیم روش آن را هم به خوبی بلدهستیم. بعد مجسمه تان را در موزه ی تاریخ معاصر می گذاریم تا نسلهای بعد و بعد و بعد ببینند و عبرت بگیرند.

    حالا بیا و کری بخون. ما که به این کرکری خوندن ها عادت داریم و ضمنا بی حوصلگی هم نمی کنیم . ما فقط عمل می کنیم. آری “به عمل کار برآید” جلبک سبز بی … : همه چیز

    ——————-
    پ.ن۱ : تعبیر جلبک فلان را بکاربردم چون خود این شخص آی دی خودش را این عنوان قرار داده بود. نوشتم که خیال نکنه که تونسته ما رو عصبانی بکنه .

    پ.ن ۲ : برادرم حاج حسین عزیز ضمن عرض سلام و خداقو ت به شما و شهاب و ووو … ؛
    باید بخشید مدتی بود که می دیدم سرتان شلوغ است و جمع دوستان جمع است دیگرکامنت نمیگذاشتم اما خب مستمرا پیگیر “جان نوشته” های شما بوده و هستم. انشاالله.

    پ.ن۳ : الله اکبر و لله الحمد از این دشمنهای حسور اما احمق ی که ما داریم.

  218. ali می‌گوید:

    ۷۲ حوری منتظر این برادر بسیجی بودنند الان منتظرند تا نفر بعدی بیاید. بچه ملمانها خبرشان کنید خوب نیست منتظر بمانند

  219. yas می‌گوید:

    سلام
    تو این بیش از یکسال خواننده تان بودم
    واقعا ما جوانهای بسیجی م.ن رو مگر از سر راه آوردیم که باهاشون اینجوری کنند پس پلیس به چه دردی می خوره؟
    ما به این بجه ها برای جنگ اصلی که پای رکاب آفامونه نیاز داریم

  220. آماده می‌گوید:

    تا کی باید منتظر بمانیم تا سران فتنه را محاکمه کنند
    جناب لاریجانی
    شما هم که جا پای شاهرودی گذاشتید

    نکند فراموش کرده اید در چه مقامی جای گرفته اید

    دیگر منتظر چه نشسته اید

    تاکی ببینیم اینگونه جوانان وطن به خاک و خون کشیده می شوند
    یادتان که نرفته آقا روح الله را
    این بار شما دل آقا را خون نکنید

    شما دل این بسیجی ها را خون نکید

  221. سوده ط می‌گوید:

    هزار الله اکبر…داداش شهاب در این عکس از همیشه بهتر افتاده است.خدا قبول کند برادر بسیجی …ماشاءالله!این عکس شما در تاریخ حزب الله ثبت شد.

  222. رضوان می‌گوید:

    خدا قوت؛
    این کاریکاتور رو ببینید
    http://www.farhangnews.ir/site/Default.aspx?tabId=2&CID=4&NewsId=20865

  223. امیر حسین می‌گوید:

    باز زمان شاهرودی در ق.ق دادگاه ها علنی بود و فتنه گران جن بودند و سعید مرتضوی بسم الله(متأسفم برای مدعیان ولایتمداری و اصولگرایی مانند زاکانی و نادران و توکلی و مطهری و … که امثال مرتضوی را به فتنه گران فروختند)-آقای آملی لاریجانی هم که فقط وعده و وعید میدهد و به جای انجام وظایف خود منتظر است تا دکتر و مشایی و دولت سخنی بگویند تا وی موضعگیری کند

  224. محمد اشراق .. می‌گوید:

    http://www.snn.ir/news.aspx?newscode=13891125165 لینک سخنرانی استاد پناهیان در ۲۵ بهمن. دانشگاه تهران :


    وی در ادامه به اظهارات یکی از سران نفاق مبنی‌ بر اینکه امام حسین(ع) را نیز در زمان خود شورشی خواندند اشاره کرد و گفت: وقتی به امام حسین گفتند آمده‌ای تا نظم عراق را به هم بزنی، فرمود که اجازه بدهید من از عراق به سوی سرحدات بروم ولی این سران نفاق هنوز هم بر خواسته‌های خود اصرار دارند.

    پناهیان در پایان گفت: سران فتنه هر روز با اقدامات خود دشمنان اسلام را شاد می‌کنند و امروز هم می‌خواهند روحیه انقلابیون کشورهای منطقه را که ایران را الگو قرار داده اند، با به خیابان کشاندن مردم در تهران در اعتراض به عملکرد نظام جمهوری اسلامی، تضعیف کنند./انتهای پیام/
    نظ

  225. علی می‌گوید:

    اگر نگاه به حضور آقای احمدی نژاد در جمعیت میکردید که چقدر جمعیت فشرده بود و هاشمی با این همه محافظ از مردم دوری میکرد و هر چند لحظه اتوماتیک دستشو بالا میبرد در حالیکه کسی به وی محل نمیگذاشت ولی جلوی دوربین این کار رو میکرد ولی ملت فریب هاشمی رو نمیخورند امیدوارم آقای قدیانی صدای ملت رو به اعضای مجلس خبرگان برسانید که ملت از این همه نفاق خسته شدند و خواهان شخص متعهدی برای ریاست خبرگان هستند

  226. علی می‌گوید:

    سقوط (گفت و شنود)

    گفت: این روزها تعدادی از مدعیان اصلاحات که به آمریکا و انگلیس پناهنده شده اند، بدجوری سران فتنه را به باد فحش گرفته اند.
    گفتم: چرا؟! اینها که تا چند ماه پیش برای موسوی و خاتمی و کروبی نوشابه باز می کردند و پشت سرهم تشتک می پراندند!
    گفت: به سران فتنه اعتراض دارند که وقتی عرضه هیچ کاری را نداشتید چرا وارد فاز مقابله با جمهوری اسلامی شدید و همه ما را بیچاره و در به در کردید؟!
    گفتم: ولی سران فتنه که حال و روز بدتری دارند. یارو دو دوره رئیس جمهور بوده، حالا کاسه گدایی دستش گرفته که بهش اجازه بدهند وارد عرصه سیاسی کشور شود. اون یکی رئیس مجلس بوده، حالا دوره افتاده یکی رو پیدا کنه که بهش تجاوز شده باشه و بندازه گردن نظام، اون یکی دو دوره نخست وزیر بوده، حالا جرأت نداره از خونه بیاد بیرون و نشسته و پشت سرهم بیانیه صادر می کنه!
    گفت: اتفاقاً یکی از این سایت ها خطاب به موسوی و کروبی و خاتمی نوشته؛ مثل اینکه هنوز متوجه نیستید که چه خاکی بر سر خودتان ریخته اید، همه ما سرنشینان یک هواپیمای ساقط شده هستیم.
    گفتم: هواپیما داشت سقوط می کرد، همه در هول و هراس بودند و جیلیز و ویلیز می کردند ولی سه نفر بی خیال نشسته و ساندویچ می خوردند، یکی به آنها گفت؛ یعنی شما نمی فهمید که هواپیما داره سقوط می کنه؟ و آنها در جواب گفتند؛ به درک که سقوط کرد. هواپیما مال بابای ما نیست که ناراحت باشیم!

  227. محمد می‌گوید:

    شب‌ها طپانچه‌ام را چک می‌کنم
    همه چیز باید درست باشد
    ماشه خوب چکانده شود
    گلوله به موقع آتش کند
    جذاب است
    کاری را که هیچ وقت انجام نخواهم داد
    مو به مو مرور می‌کنم
    ماشا الله … حذب الله

  228. حسین می‌گوید:

    اندکی صبر سحر نزدیک است…

  229. حق دوست می‌گوید:

    وإذا قیل لهم:لا تفسدوا فی الأرض , قالوا: إنما نحن مصلحون.

    این نیز بگذرد……………..

  230. محسن می‌گوید:

    دروود بر بسیجیان واقعی و در صحنه…
    یا علی جان تربت زهرا کجاست……..

  231. jaber می‌گوید:

    … دهن همتون با خ…ی حرومزاده و اون بابای …ت
    حسین قدیانی: از اینکه جماعتی از دشمنان را علاف خودم کرده ام، لذت می برم!

  232. سید اصغر می‌گوید:

    مرگ بر جمهوری اسلامی بسیجی ساندیس خور به محض این که رژیم به درک واصل شد خودم می آیم سراغت
    حسین قدیانی: عمرا اسمت سیداصغر باشد!

  233. باراک می‌گوید:

    کاشک می فهمیدی . کاشک فقط کمی می فهمیدی . کاشک فقط سر سوزنی انصاف داشتی . . کاشک کمی زندگی را حرمت داشتی . کاشک به آنچه ادعا می کنی اعتقاد داشتی . کاشک دلی نه به اندازه دریا بلکه دلی به اندازه حوض خانه ات داشتی . کاشک ……
    حسین قدیانی: کاشک؟!

  234. نادره می‌گوید:

    می دانی از چه خنده ام گرفته ؟ از اینکه …………….
    حسین قدیانی: شما را سر کار گذاشته ام! به قول کفاشیان؛ ههههههههه!

  235. m.mohajer می‌گوید:

    حرومزاده …. بی پدر …………
    حسین قدیانی: از اینکه با رفرش خود، تعداد بازدید قطعه ۲۶ را بالا می برید، مشعوفم. در راه دفاع از ولایت فقیه هم فحش شنیدن، لذت بخش است. خدایا! شکرت.

  236. jaber می‌گوید:

    …………….
    حسین قدیانی: خوب رفرش نمی کنی!؟

  237. علی می‌گوید:

    شهاب خان .امروز تو ساندیست یه چیزی ریخته بودن فکر کنم .سرت خورده تو میله:
    حسین قدیانی: اتفاقا شهاب چون نی ساندیسش را بدجایی فرو کرده، شما دارید آمار بازدید وبلاگ یک بسیجی را بالا می برید!

  238. مهدی می‌گوید:

    احسنت برادر

  239. jaber می‌گوید:

    ………………..
    حسین قدیانی: خوب رفرش کنی، امشب متن “غلط کردید بیشمارید” را برایت می گذارم!

  240. علی می‌گوید:

    آخییییی ذوق میکنی آمار بازدیدت میره بالا؟؟؟؟میگفتی زودتر.همتو عین همین پر از عقده حقارت:)))
    حسین قدیانی: ببین! کم آوردی، دیگر فحش نمی دهی! آفرین در زمین خودم بازی کن!

  241. jaber می‌گوید:

    مرگ بر جمهوری اسلامی بسیجی ساندیس خور به محض این که رژیم به درک واصل شد خودم می آیم سراغت
    حسین قدیانی: داری می سوزیا!

  242. سید می‌گوید:

    انا کنا معکم
    استان فارس

  243. س الف می‌گوید:

    بابا تو کجا بودی اون موقع که ……….
    حسین قدیانی: کم رفرش می کنید؛ راضی نیستم! بیشتر… ها ماشاء الله!

  244. jaber می‌گوید:

    با میثم قرار داشتم. ساعت ۳ در میدان سبلان. معلوم نبود هوندای کدام بدبخت را تیغ زده بود.
    صاحب …….. را پیدا کرد و ………
    حسین قدیانی: از تو خوشم می آید. آدم پای کاری هستی!

  245. بسیجی می‌گوید:

    ما هم بسیجی بودیم والا
    نرفتیم ملت را بزنیم . کسی هم ما رو نزد
    حسین قدیانی: تو غلط کردی!

  246. ثارالله می‌گوید:

    حاجی پس چرا سانسورش کردی!!!!! ای بابا

  247. arash kamandar می‌گوید:

    ای بسیجی موتور سوار ، تو با اون چماق دارهای…………….
    حسین قدیانی: ۲۵ بهمن هم گذشت؛ وعده بعدی را بگو به جای حرف مفت زدن.

  248. منتظر می‌گوید:

    سلام حسین آقا
    خدا خیرت بده که همه رو خوب رسوا می کنی
    اللهم عجل لولیک الفرج

  249. ک......... می‌گوید:

    یک مشت جا…………….
    حسین قدیانی: بی تربیت!

  250. محسن می‌گوید:

    گفتم بی معرفتی نکنم، هر روز نوشته هاتون رو می خونم و باهاش زندگی می کنم و برا کل خونواده می خونم ولی یه کامنتی نمیدم. دمت گرم داداش حسین بچه بسیجی ها

  251. سید محمود می‌گوید:

    ۲۶ بهمن -روز بی شرف شدن جنبش جلبک های سبز مبارک-یه کی نیست به این جلبک ها بگه آخه شما که یه ذره چیز ندارین (ما بهش میگیم جیگر) پس چرا شیکر زیادی میخورین.شماها … خوردید بیشمارید!

  252. سید محمود می‌گوید:

    داداش حسین خوب حال این لجن های سبز رو گرفتی-بیچاره ها همه جاشون داره میسوزه-فقط بلدن تو اینترنت کری بخونن-حالا این وقت صبح پماد سوختگی از کجا پیدا کنن بیچاره ها!

  253. هوشنگ از امریکا می‌گوید:

    امام دست و بازوی بسیجیان را میبوسید . آنهائی که نفهمیدند حالا بفهمند
    هر چند که هیچ وقت لیاقت این درک و فهم را ندارند .
    خاک پای این بسیجی ها باید بود

    امروز باز هم حرام لقمه ها حلقوم ها را به شیطان عاریه داده بودند و بنده خالص خدا را نشانه رفته بود
    امکان ندارد کسی به آقا فحش بدهد و حرام لقمه نباشد

  254. سیامک می‌گوید:

    حسین قدیانی . ای حسین که آزروی قلیه کردن ملت را در سر داری. ای قدیانی که اسم حسین را دزدیده ای . ای بسیج جان بر کف دانشگاه رفته . ای دانشگاهی دست از جان شسته در راه جان گرفتن از ملت . ای مومن به درگاه خداوند که تنها آینه خشم خداوندگار شده ای .از اینکه ملت را بترسانی خوشحالی؟ شراب خون خورده ای؟ خون ملت چه مزه ای دارد ای برادر؟ ای برادر به ظاهر شرعی . ای شرع در دستت بازیچه ای برای قدرت . ای قدرت در دستت برای برآوردن عقده حقارت . ای حقارت در وجودت برای کسب شهرت . ای مشهور به خشونت . ای حسین قدیانی

  255. فاطمه می‌گوید:

    سلام خداقوت
    دیروز وقتی از اخبار تصاویر تبی شرفارو دیدم حالم بد شد .یعنی چی؟ یعنی باید باز هم سکوت کرد به خاطر مصلحت. اقا قربونت برم چرا دستامون رو بستی؟ فقط منتظر یه اشاره از سوی شما هستیم .مولا جان فقط منتظر یک اشاره ایم.تا به این بی شرفا نشون بدیم که هیچ غلطی نمی تونن بکنند. عزیزان قوه قضاییه پس محاکمه سران فتنه کی ؟
    از عزیزان بی شرف وخود فروخته هم یه سوال دارم :راستی خودتون رو چند فروختین؟ کور خوندین که بخواین نظام رو ساقط کنید مگر امت بمیرد علی تنها بماند.علمدار ولایت بسیجیان فدایت.

  256. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    داداش حسین خودتون نظرات را بستید چرا نمیره هرچی میفرستم؟

  257. فاران(نه وبلاگ فاران) می‌گوید:

    دفعه قبل هم کامنتم نصفه کاره رفت ……

  258. سید مرتضی می‌گوید:

    حاج حسین در شان شما نیست با آجرپاره در بیافتی اینها دیگه کار ماست، تقسیم وظایف بشه بهتره، تو جاده صاف کن ما دهنشونو!

  259. منتظر284 می‌گوید:

    سلام (دوست /برادر/یا …)
    خدا قوت، خودتان که الحمد لله خوبید
    بگذریم …
    اما ما خیلی وقت پیش منتظر بودیم سمت قلم شما خانه این هاشمی ( … ) را نشانه بگیرد.
    ذکر شر(روشنگری) این نامبارک شده ( سر فتنه را)حسنه دارد هر وقت بگوییم خدا قوتتان دهد
    دعاوحلال

  260. مهتاب می‌گوید:

    بی خود نذاشتند سران فتنه بیان بیرون. اگه اومده بودند کار الان یکسره بود.
    هرچند سر این سران را بزنی سران فتنه ی دیگه ای از لجنزار اسرائیل و آمریکا رشد می کنند.
    ولی ما یا علی گفتیم!

  261. mehran می‌گوید:

    سلام
    بعد بیش از هزار سال هنوز عقده اهل بیت در دلهای کثیفشون هست و دست از توهین به پاک ترین بندگان خدا بر نداشتند این قبیله وحشی… حالا این ساده لوحانه هست که فکر کنیم اینها دست از سر انقلاب و ایران و ملت بسیجی بر میدارند. همیشه باید اماده بود… همیشه… این تنها راه دفع این زباله هاست.

  262. لعنت و نفرین خاصه خدا بر رفسنجانی که خوب ریشه دوونده تو این نظام
    لعنت به میریزید لعنت الله علیه
    نفرین خدا بر خاتمی مکار
    حیف لعنت که به کروبی خرفت بفرستی

  263. هم وطن می‌گوید:

    خدا قوت. شما تنها نیستی بردار……مردم با شما هستند……

  264. لعنت به دل و جون ضدولایت فقیه

    لعنت خدا بر روح و دل و جسم و جان دشمنان امام خامنه ای

    لعنت بر بی حجاب
    لعنت بر دختر فاسد
    لعنت بر پسرای هوسباز که میخوان جمهوری اسلامی را سرنگون کنن به هوسبازیشون برسن

    ای امام زمان تو شاهد باش و دعا کن برای رهبر ما و ما نوکران امام خامنه ای

  265. گلادیاتور می‌گوید:

    داداش حسین، خدا رو شکر زنده و سرحالی ….
    به عکاس مسلمان هم سلام برسون، گفته بودی (توی متن) که پول بگذاریم واسه دوربینش، من پایه ام … خودت بگو چه کنیم؟؟
    داداش حسین ! میگن نظام سقوط کرده !!! صبح میخواستم ماشین بگیرم برم سر کار، گفتن میادین اصلی بسته است ! جنبش سبز گویا با پتو و چادر و … اومدن و میادین شهر رو مثل میدون التحریر بسته اند ! حرامیان قول داده بودند نروند شب خونه که !!!! اصلا اومدن به میادین ؟!
    ما هم کنارتون بودیم توی چهرراه ولیعصر و شهرک غرب و ونک … خدا ازتون قبول کنه داداش جونم
    🙂

  266. خان باجی می‌گوید:

    سلام علیکم
    و آمار رسید امروز صبح یکی از بسیجی ها شهید شد
    یاعلی

  267. یگانه.. می‌گوید:

    سلااااااااااااااااااااام
    دمت گرم بسیجی!!!؟
    تحمل شما بالاتر از این حرفاس…
    ماکه دیشب نتونسیم بیدار بمونیم ولی همین الانم که خوندم
    کلی جیگرم حال اومد
    خســــــــــــــــــــته نباشی!!
    یاعلــی..

  268. مهدی می‌گوید:

    توفیق نداشتم در کنار دوستان باشم، ولی در بی شرف بودن اون جلبکها شک ندارم. خدا عمرتون بده.

  269. مهدی می‌گوید:

    کلی خندیدم به جوابهایی که به کامنتهای اون بیشرفها دادید

  270. یگانه.. می‌گوید:

    مردی ست می سراید،خورشید در گلویش
    تیرتبار تهمت هرسو روان به سویش
    ای دلقکان تاریخ،مشاطگان ابلیس!
    کامروز می هراسید ز آواز گرم پویش
    سرخیل عاشقانش خواهید بود فردا
    روزی که گل برآیداز باغ آرزویش
    خاشاک چشم اویید،امروزو،روز دیگر
    همچون خسی بر امواج؛در جست وجویِ جویش
    ماییم چون غباران،در چارچار باران
    “و او پرشکوه کوهی بنشسته بر سکویش…”

    ” ملتمســــــــیم “..

  271. غریبه ولی آشنا می‌گوید:

    خدا قوت،ی سوال: چطور میشه برای خریدن ی دوربین حرفه ای بهتر کمک کرد؟

  272. دست خدا بر سر ما خامنه ای رهبر ما

  273. اطلاعیه جلبک ها پیش از تجمع:
    شرف نداریم اگر ۲۵ بهمن نظام را ساقط نکنیم.

    اطلاعیه پس از تجمع:
    نظام از این به بعد مراقب خودش باشد. ما یک مشت بی شرفیم!

  274. یا خامنه ای می‌گوید:

    من همیشه دوست داشتم برم جنوب لبنان، اگه می دونستم اسرائیل خودش میاد تهران، دیروز میومدم تهران حاجی، خدا چه توفیقی بهت داده داداش حسین، کاش ما هم در رکابت بودیم و می جنگیدیم، مرگ بر سبزی فروشان ایهود باراک…

  275. شاهد می‌گوید:

    سلام زنده باد حزب الله یه شماره حساب بدهید تا کمکی به خرید دوربین آقا شهاب(شهاب الدین) بکنیم.شماره تماس من ۰۹۱۴۱…….۷۰۴

  276. عاشق ایران اسلامی می‌گوید:

    خشونت غیرقابل وصف سبزها در ۲۵ بهمن از زبان خودشان
    http://www.rah57.tk/2011/02/25.html

  277. ریاست ... می‌گوید:

    حاج حسین شیرین ترین بخش سایت همون جواب هایی است که به این حمارها می دی!!!
    قلم عالی پر نور…
    ورزقناالله من انوار تربت الحسین

  278. از این نگذر می‌گوید:

    دلاور احسنت به قلمت فقط خسته نشید خس روی آب رفتنی هستند

  279. 110 می‌گوید:

    حاج حسین می خوامت ردس فتنه رو خوب میایی

  280. علی می‌گوید:

    حتما بخوانید:

    “همه آنچه آمریکا، اسرائیل و سران فتنه توانستند به میدان آورند!! + پیشنهاد برخورد مردمی با سران فتنه”

    http://rahrovanhagh.blogfa.com

  281. فدایی حضرت ماه می‌گوید:

    سلام به حاج حسین قدیانی و تمام ستاره های حضرت ماه
    مؤمن کیس یعنی این ! مؤمنی که خوب و درست اوضاع و شرایط رو درک می کنه و موقع عمل هم اون طور که شایسته است عمل می کنه .
    من که به داشتن برادری مثل شما افتخار می کنم . انشاءالله که اجر و پاداش این زحمات تون شهادت در راه آقا و سرورمون حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) باشه .
    چقدر با خوندن این جملات خندیدم :
    « آخر تو که می گویی “مرگ بر دیکتاتور”، در تمام فتنه ۸۸ همین مبارک دیکتاتور داشت از توی گوساله حمایت می کرد. بزنیمت، فردا ۷ تا پدر مادر در می آوری، که هیلاری فقط یکی از آنهاست. نزنیمت، که داری زر مفت می زنی. پس باید مثل مهندحامد همچین بزنیمت تا صدای سگ بدهی…. »
    واقعاً !!!

  282. خجالتی می‌گوید:

    به امید نابودی کامل سران فتنه
    حسین قدیانی: به امید نابودی رأس فتنه (از خودم گفتم)

  283. محمد می‌گوید:

    به نظرم شماره حساب اعلام کنید تا پول جمع شه برای دوربین عکاس مسلمان

  284. maryam می‌گوید:

    یا میر حسن شعارشون خیانت افتضاحشون
    حزب الله پیروز است
    من بسیجی نیستم اما تا اخرین قطره خون از سید علی و انقلاب دفاع می کنم
    مرگ بر موسوی

  285. مهدی می‌گوید:

    تو غلط کردی

    بسیار زیبا گفتی در جواب آن نابسیجی .

  286. بنده خدا می‌گوید:

    به نظر من این اشخاص بیمارند نه بیشمار بعد هم شیطان از الله اکبر می‌ترسه مانند این ارازل پس تا همیشه ابد الله اکبر

  287. یه منتظر می‌گوید:

    حیف ماها وجدان داریم شرف داریم
    مثل این بی شرفهای فتنه و سرانشون نیستیم
    آقا جان قربون چشمات این مصلحت نظام تاکی می خواد خون داداشای مارا ندیده بگیرد
    من نوکرتم من بمیرم برای خون دل خوردنات

  288. همگام باولایت تا ظهور می‌گوید:

    سلام
    اینبار بجای لبخند بزن رزمنده می گویم
    مرگ بر راس الفتنه

  289. محمدرضا می‌گوید:

    احسنت برادرعزیز حاج حاج حسین ایستادگی و پافشاری شما برای حق وخالی نکردن میدان هم مثل قلمتان زیباو نمونه است .چه جاذبه و دافعه ای پیدا کرده اید ،حقیران را شدیدا دفع و مومنان را جذب می کنید که به دلیل اخلاص و پرکاریتان است.”ومن الله التوفیق” اخبار نیمروزی امروز خوش خبر بود و نزدیکی نابودی منافقان را دیدم. التماس دعا.

  290. سجاد می‌گوید:

    سلام
    حاجی از خوندن جوابت به کامنتا این ابله ها اینقدر حال کردم که نگو!! خدا خیرت بدهد!
    دمت گرم!!!

    (“حسین قدیانی: خوب رفرش نمی کنی!؟
    حسین قدیانی: کم رفرش می کنید؛ راضی نیستم! بیشتر… ها ماشاء الله!
    حسین قدیانی: از تو خوشم می آید. آدم پای کاری هستی!”)

    -راستی آقا شهاب نی ساندیس رو واقعا جای “خوبی” فرو کرده که اینها اینقدر اذیت شدن که خواب ندارن!
    بسی خندیدیم! بازم دمت گرم!

    یا حق

  291. همگام باولایت تا ظهور می‌گوید:

    خیلی خوب دیروز توصیف کردید منم اونجا بودم و تا ساعت ۶ تو کوچه بس کوچه ها می دویدم و گاز اشک آور با محتویات سطل زباله از یک سو و از سوی دیگر گاز اشک آور جهل و فتنه گری که به همراه دلشکستگی و بغض از عوارض اونه اشک از چشمان آدم میریخت طوری که تمام بهنه صورت رو در بر می گرفت!!
    بعدم از طرفی گاهی طوری قاطی این لشکریان جهل می شدم که ممکن بود منم از اینا به حساب بیارن آخه از ظاهر قاطی این جماعت نمیشه تشخیص داد وقتی یارو با یه عالم ریش و یکی دیگه با چادر سرش به نظام توهین میکنه
    وقتی مردم بعضیشون بجای دفاع از زحمات بسیج میگن لباس شخصیها عامل خشونتن اینا نباید بیان وسط
    وقتی بعضی همه ی حرفشون شده ماهواره کریم و نه قران کریم و نه جانشین خدا بر زمین
    درد ایناست
    اما این دردا چقدر نزدیک که با دوای دردها درمان بشه
    نمیدونم جماعت جلبک جاهل با این کاراشون تاثیری بر روی زمان ظهوری که با قیام های مصر و تونس و ……….. داره جلو میفته میزارن
    امیدوارم خدا هم مثل ما به حسابشون نیاره !چون کوچکتر از اونن که تاثیرم داشته باشن
    منتظرم ببینم فردا آقا با مردم تبریز چی مگه
    و منتظرم سرهای ۴ نفر رو روی چوبه دار ببینم

  292. عارف می‌گوید:

    آیا ق.ق وقتی میخواد خساب سران فتنه رو برسه که حضرات فتنه گر لچک به سر و لپ قرمزی رفتن اون ور آب دکترا بگیرن برگردن؟

  293. سید حامد می‌گوید:

    ایول بسیجی !

  294. سجاد می‌گوید:

    بازم با اجازه بزرگتر ها:
    ساعت: ۱۵:۰۰

    بازدید امروز: ۷۳۸۹
    بازدید دیروز: ۶۷۵۵
    افراد آنلاین: ۸۰
    بازدید کل: ۱۲۴۳۵۵۳

  295. فاطمه می‌گوید:

    ما اصفهان ساکنیم تا جایی که ما فهمیدیم همون حضور بچه های بسیج توی مسجد الهادی میدان انقلاب باعث شد تا این بچه سوسولا مثل یه موجودی!بترسن و طبق معمول دست از پا دراز تر به آغوش مامی هاشون برن و گله کنند از این که بینیمون اوخ شد وبوش همه را تا حد مرگ دیوانه کرد!

  296. kosar می‌گوید:

    داداش حسین خسته نباشی
    گرچه می دونم نیستی چون از دیروز حسابی شارژی

    الان ساعت تقریبا ۳/۳۰ بعد از ظهر روز ۲۶ بهمنه .
    تعداد افراد آنلاین ۸۵ نفر!!!!!!!!!!!!!!

    ماشاالله …حزب الله

  297. kosar می‌گوید:

    میام اینجا انرژی می گیرم.
    آفرین داداش حسین خوب حال این بی شرفا رو گرفتی که دارن این طوری می سوزن.
    دم شما و رفقا گرم.
    یا علی مددی

  298. یگانه.. می‌گوید:

    بابا دیگه صدای مجلس ام دراومد!!
    این قوه قضاییه خواب زمستونی رفته؟؟!
    فک کنم باید دست به دامن برادرشون بشیم واز اونیکی آقای رییس(علی لاریجانی) بخاهیم حرف یک ملت روبه گوششون برسونن!!؟
    مــــــــــــــا خواهان برخورد قاطعانه با سران فتنه هستیم…
    “یاعلی”

  299. یگانه.. می‌گوید:

    یک نکته جالب؟!
    جناب سردار رادان در مصاحبه شون از درگیری های دیروز حرفی از تأثیر “لشکر مخلص خدا”نبرد؟! ایشون گفتند پرسنل ما ونیروهای اطلاعاتی وانتظامی وارد عمل شدند..
    پس این برادرهای بسیجی ما کجای این ماجرا بودن؟؟
    البته بسیجی نیاز به تشویق و اسم بردن ندارد..او با سلاح “بصیرت وبیداری”
    می جنگد…
    والبته گاهی هم قفل فرمان ابوقراضه اش !!؟
    یاعــــــــلی”

  300. همه با هم در تشییع پیکر پاک دانشجوی بسیجی

  301. عمار می‌گوید:

    سلام داداش.فدای لبای زخمیت.مان مث

  302. صبا می‌گوید:

    کامنتهای این بی شرفها خیلی ناراحت کننده ست اما آدم جوابهای شما را می خواند کلی می خندد .
    خدا این نوع نگرشتان را برایتان هرچه زیباتر ازاین کند وصبرتان را سرشارتر
    الله اکبر ازاین ماه با این ستاره هایش

  303. رضا می‌گوید:

    شرف ندارند،بی شرف ها

  304. ناشناس می‌گوید:

    اقا خوش بحال این آقا شهاب شما والا ما هرچی میگردیم یه چوبی یه آجری یه چکی برای
    نایب امام زمان بخوریم کسی پیدا نشد یعنی کسی ..(جیگر)نداشت بزنه
    ما هم تا تونستیم اینا رو زدیم تا یاد بگیرند چه جوری باید تظاهرات کنند
    آخه این احمق ها که هر روز از جمع هوا دارای خودشون کم میکنند
    دیروز هم این همه گاف دادند
    بابا جان این مرتیکه موسوی هر چی باشه نخست وزیر جمهوری اسلامی بوده واسه ما زشته نخست وزیر مون اینقدر خودشو ضایع کنه و نتونه از پس ما بر بیاد

  305. رهگذر می‌گوید:

    سلام
    چه جوری کمک کنیم داداشمون یه دوربین کاربیست و سرحال تر از قبلی بخره ؟
    یه شماره حسابی چیزی اعلام کنید

  306. شکیبا می‌گوید:

    سلام اقای قدیانی
    من همیشه وبلاگ شما رو می خونم طرفدار خیلی از نکته سنجی های شما هم هستم اما این طور که بوش میاد مثل اینکه قضیه چیز دیگه ای می تونه باشه که این تازه شروع یه فاجعه دیگه است من هنوز خبرا رو کامل نمی دونم سندشم برام قاطع نیست ولی اوضاع بد قمر در عقرب شده من در مورد یه سری توطئه علیه اقا می گم یه نقشه از پیش طراحی شده که چون پارسال نتونستند غلطی بکنند دارن این برگ رو رو میکنن (صحبته که اقا رو استیضاح کردن بعضی از علما و مجتهدین علیه اقا موضع گیری کردن )خلاصه واسه اقا خواب های خطرناکی دیدن هیچ کس جز این امام اعلم تر نیست قضیه این نامه نگاریهای جدید محرمانه فرمانده نیرو هوایی چیه تورو به چادر زهرا بهوش باشید نکنه این بی شرفی الان اینا شرف مارو رهبر مارو اذیت کنه می دونم شما با بعضی سیاسیون اول ارتباط دارید نباید بزاریم این بار اونا شروع کنن باید نقشه بر ملا بشه اینار قصد اب حیات رو دارن از پس ریشه بر نیومدن صحبت خشکسالیه اگر اماری گرفتین اطلاع بدید حوزه علمیه قم خوابهای خطر ناکی دیده اگه دوست حوزوی دارین یه امار بگیرین ببینین چه طور دارن اصول و حذف می کنن به عنوان مثال درس تاریخ به طور کامل غیر حضوری شده و خیلی از درسهای دیگه اگه بازم اطلاعات خواستین می تونین یه پیغام به نام خانم شکیبا بزارین جواب میدم

  307. مقداد110 می‌گوید:

    به این لاریجانی معمم میگم کاش اونقدر که تعصب دفاع از داداش خائنتو داشتی یکم غیرت دفاع از نائب امام زمان رو داشتی.

  308. محمد می‌گوید:

    سلام
    لعن علی عدوک یا علی
    اولی و دومی و سومی و هاشمی

    انشاءالله امسال عید را بدون بی شرف ها تحویل کنیم.

  309. مجنون الحسین می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید
    حسین جان ما که سعادت نداریم تهران باشیم و بیایم فقط میتونیم براتون دعا کنیم
    خدا خیرتون بده
    زنده باد حزب الله

  310. جواد می‌گوید:

    “فتنه گران مثل سگ از بچه بسیجی ها می ترسند”
    ببینم اگه تفنگ و وزارت اطلاعات و زندان دست اونا بود، بازم اونا از شما می ترسیدند؟!
    حسین قدیانی: باز هم مثل سگ می ترسیدند.

  311. حاجی به خدا همینه که شما میگی
    یه مشت ترسوی ،بی شرف،بی ناموس هستند اینها

  312. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    منافقین مرصاد جنگ نرم، به صورت آن لاین، فرزندان نامشروع آمریکا و اسرائیل اند

  313. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    به شما به قرآن، آزادی نیامده. شما آزادی زده زیر دل تان. اگر قوه قضاییه بعد از ۹ دی، سران فتنه را، سرکار خانم عفت مرعشی را، فائزه و مهدی را به جرم خروج علیه جانشین معصوم، اعدام کرده بود، شما حرامیان، الان دور برنداشته بودید.

  314. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    راس فتنه در ویلایش داشت به ریش خونی بچه های بسیج می خندید. خبر آمد چند تایی تیر شلیک شده، از همان اسلحه نامه سرگشاده. آقای راس فتنه، در نظام ما به جز تشخیص مصلحت، کار دیگرش به عبارتی عزل و نصب عمود خیمه جمهوری اسلامی است

  315. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    آمار رسید که ۲۵ بهمن هم آمد و رفت، اما از میدان امام حسین تا میدان آزادی هرگز با ۵۰۰ نفر گوساله پر نمی شود

  316. فرزند جانباز می‌گوید:

    پدر من رو ویلچرش داره اکبر فتنه را لعن میکنه.فکر کنم بجا نماز شبش اکبر فتنه را لعن کن
    فدایی ماه پاره خودمان

  317. فرامرز می‌گوید:

    جالب بود. همتون مثل هم حرف می زنین. یعنی تو یه دونه مخالفم نداری که این جا کامنت بذاره؟

  318. سردار شهیدزاده می‌گوید:

    برادر زخم زبان ها ذخیره ی آخرتت،همنشین با حسنین علیهما السلام شوی.
    تصورش رو بکن.
    چه لذتی داره.

  319. اسکندری می‌گوید:

    به جواد
    وقتی که ساواک هم دست اونها بود بازهم اونها می ترسیدند نمی دونی بپرس از دوستهای ساواکیت

  320. حسین فاطمی می‌گوید:

    ناراحت شدیم
    خدا لعنت شان کند

  321. بچه شهید می‌گوید:

    سر خم می سلامت شکند اگر سبویی

  322. مهجور می‌گوید:

    عکس بالای قطعه خیلی زیباست!…قطعه بهشتی تر شد!

  323. علی می‌گوید:

    سلام.
    خیلی خلاصه می گم:
    یه راهی بگید که پول بذاریم برای سید شهاب دوربین بخریم. قیمتشو بگید ببینیم چقدر هست و ما چقدرش رو می تونیم کمک کنیم. من منتظرم

  324. جعفر می‌گوید:

    سلام عزیزان بسیجی
    در پناه حق و برای اسلام مفید باشید
    خیلی دلم شکست ولی باز بر بی آبرویی و بی شرفی یزیدیان افزوده شد.
    یا علی

  325. دوست می‌گوید:

    در جهان دو راه بیشتر نیست. راه حق و راه باطل. کسیکه که تابحال نفهمیده باشد خمینی حق بود یا کارتر و ریگان و صدام… و خامنه ای حق است یا بوش و اوباما…کسیکه این را نفهمد یا ازجنس اینها ست و فاسد است یا خیلی احمق و نادان است.
    اما یک راه تجربی پیشنهادی من برای کسانیکه میخواهند حق را از باطل تشخیص دهند خصوصاً دوستان جوان. تزکیه نفس ..اگر دلمان با اوباما و طرفدارن آلوده اش درکشور باشد شک نکنیم یک گناه ومعصیت کردیم اگر به درگاه الهی تضرع و توبه کنیم بعد از مدتی به وضوح ادراک خواهیم کرد که خمینی(ره) و خامنه ای و شهیدان، مقلدان راستین امام حسین(ع) هستند. صاف و صادقانه بگم :در منطقه من در دوران بسیار دورقبل ازانقلاب در موارد متعددی پیران پاک و روشن ضمیری پس از شاه خبر از آمدن شخصی بنام (سیدعلی)داده اند!!!هرکه باور میکند بکند باور نمیکند ،نکند! ولی این قضیه ایست که حداقل برای من یکی موثق است پس بهوش باشیم و بدانیم در چه دورانی نفس میکشیم. ( زنده باد خامنه ای )

  326. دوست می‌گوید:

    سلام. خسته نباشی.همسنگر. این مطلب من قسمتیش خونده نمیشه توقسمت تاریکه.لطفاً اصلاح بفرمایید.پیروز باشید

  327. شافی می‌گوید:

    لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است…..

    مهند حامد و کارتش اگر نبود من را ۲۷ ام در ان شیر توشیر راه نمیدادند توی دانشگاه!!

  328. نسل دوم انقلاب می‌گوید:

    حسین اقا سلام

    با اسم زیبا و نثر های جالبت به یاد خطبه های دشمن شکن امام حسین می افتم. من در دل شب نوشته های زیبایت را با اشک دیدگانم می خوانم . بر خود می بالم که هستند افرادی که درد مردانگی و درد شجاعت و درد شهامت و درد دین دارند.آری خون حسین(ع) تا قیامت جوشان است و هرگز چراغی را که روشن کرده خاموش نخواهد شد . من جبهه رفته و جنگ دیده هستم . بچه زمان دفاع مقدسم . میدانم چه زجر هائی کشیدند این ملت تا به اینجا رسیده اند. من پیام پدر شهید ت را با دل و جان در جبهه ها احساس می کردم . الان نیز فریاد شهدا را می شنوم . آری اگر ذره ای غیرت در وجومان باشد تا آخرین قطره و تا آخرین نفسمان در مقابل فتنه گران و متجاوزان به دین و مقدساتمان خواهیم ایستاد. آنان همان افرادی هستند که در زمان جنگ در رفاه و اسایش بودند و طعم سختی و حضور در جبهه را نچشیدند. آنان نمی دانند آوارگی ،بمبارن ،شهادت ، تشنگی در بیابان سوزان جنوب و سرمای جانسوز غرب یعنی چه . آنا در ناز و نعمت و پشت میزهای مدیریتی بو ده اند . نمی فهمند ضجه یتیمان شهدا چه معنای دردناکی داشت؟ آنان درد دین ندارند آنان را باید در ویلاها و در سواحل تفریحی و دلارهای انباشته اشان شناخت . آنان همان فراریان ۵ زنه هستند. آنان غارتگرانی هستند که اکنون برای دستیازی به بیت المال حاضرند ……… آنان مصلحت اندیشان گردن کلفت هستند آنان بی دین و بی شرفانی هستند که همپیاله مستان و عربده کشان و دزدان و غارتگرانند. ……… چه بگویم که خود از همه بر درد ها آگاهتری .
    فقط می توانم بگویم خداوندرا به حق خون شهدا قسم می دهم در این زمانه ریاکاری و دروغ و فتنه گری یاری ات کند تا بتوانیم این انقلاب را با هدایت ولی امر و ولایت مطلقه فقیه به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله(عج) برسانیم.
    شهامت ات ستودنی است . که برای ستودن دست به قلم نبرده ای.

  329. مهدی می‌گوید:

    فقط میشه گفت اجر شما بسیجیان با امام حسین ع
    خدائیش شمائید که مرهم دل آقائید
    ایشالا همیشه شما باشید.
    یه کلام با آقا:غمت نباشه آقاجان ,تا آخرین قطره خونمون باهات هستیم,شما فقط یه دستور بده تا پدرشون رو در بیاریم
    یا علی

  330. قطره می‌گوید:

    سلام

    چرا نمیشه شما رو لینک کرد؟؟؟؟؟

  331. علی می‌گوید:

    من افتخار می کنم آری خدا کند
    جانم فدای حضرت سید علی شود
    ———————
    پیش فروش قطعه های جهنم برای سران فتنه آغاز شد
    آقایان مهندس….. و شیخ….. و سید……. و …… زود اقدام کنند که جا نمونن
    اگه گفتی چهارمیش کیه؟

  332. حسین می‌گوید:

    ساعت ۱:۴۲ دقیقه صبح یکشنبه این نظر رو می نویسم. حرامیان برای امروز هم دوباره نقشه کشیدن و دو روزه که شبکه های ماهواره ای و سایت ها به شدت دارن تبلیغ می کنن. امروز هم میگذره و چیزی که می مونه روسیاهی برای اصحاب شیطانه انشاالله. امیدوارم بعد از گذشت امروز دوباره داداش بزرگه نیاد بگه مردم صبر کنن. اصولا ما کارمون شده صبر و خون دل خوردن. بدبختیمون اینه که از هم از خودی هم از غیر خودی باید خون دل بخوریم. اون از نیروی انتظامیمون که واقعا رفتاراشون تو درگیریها اعصاب خورد کنه. اینم از ق.ق که هرکی رو می گیره تازه اول خوشگذرونی طرفه.اعصابم خورده…

  333. علی / تفرش می‌گوید:

    درود خدا بر امام خامنه ای (مدظله العالی )
    …….
    درود بر سربازان امام خامنه ای

  334. جواد می‌گوید:

    من می خواستم به کسانی که اهل فکر هستند بگم برید تاریخ رو بخونید ببینید انگلیس چه به سر انقلاب مشروطه ما آورد. انقلابی که آخرش از پلوی سفارت انگلیس درآمد.

  335. مروی می‌گوید:

    سلام
    زنده باشید.
    دعای ما بدرقه راه شماست.

  336. جانم فدای رهبر می‌گوید:

    سلام.
    خدا بهتون قوت بدا که نمیذارین این انقلابو لجن بگیره.
    خدا بهتون اجر و پاداش بده.
    خدا سایه ی امام خامنه ای رو از سرمون کم نکنه.
    خدا مهدی فاطمه رو برسونه که امروز زمان گرفتن انتقام خون زهرا(س) و علی(ع) و حسینه(ع)
    خدایا پیش باباهامون که جونشونو گرفتن کف دستشونو این انقلابو به ما تحویل دادن رو سیاه نشیم.
    الهی آمین.
    از شما هم ممنون برای این نوشته ها…الهی که کاغذ و جوهر قلمت هیچ وقت تموم نشه.

  337. من می‌گوید:

    خسته نباشید
    شهادت نصیبتان
    آروزی فوت هرچه بیشتر برای تمام بسیجیان مخصوصاً خود آقا .
    ما بسیجیان تا زنده ایم زرمنده ایم .

  338. shahed می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت و هر جا که هستید خدا پشت وپناهتون باشه و من هم ۱۸ سال بسیجی بودم .فعال. ولی دیگه اینقدرزندگی به ما فشار آورده که دیگه وقت ندارم پایگاه برم . منو هم دعا کنید.

  339. بازتاب: در راه ولایت خون که سهل است، جان هم میدهم | عکاس مسلمان |

  340. ناشناس می‌گوید:

    خفه شو

  341. عاشق می‌گوید:

    به آن بخش از جمهوری اسلامی که مصلحتش را آقای راس فتنه تشخیص می دهد، ما بیش از فرقه بی شرف سبز اعتراض داریم. ما عاشق انقلاب اسلامی خمینی و خامنه ای هستیم و شعارمان این است: “مرگ بر دیکتاتور”. آقای راس فتنه! شما دوست دیروز و امروز و فردا و ولنتاین ما هستید. ما عاشق شما هستیم. شما هم از اوضاع جامعه مطلع اید. ما ملت از شما متنفریم؛ مرگ بر دیکتاتور. در راه مبارزه با فتنه پیچیده و تودرتوی شما، آدم جان بدهد، سیدالشهدای انقلاب اسلامی است. شک نکنید!

    همیشه با این جمله های شما عشق میکنم.

  342. حامد سبز می‌گوید:

    …………

  343. ......... می‌گوید:

    رهرو منزل عشقیم و…

  344. ... می‌گوید:

    سلام بر بسیج…

  345. تبریز سرافراز می‌گوید:

    خیلی زرنگی بابا!
    با توجه به تاریخ ارسال نظرات که پشت سر هم هستند، می توان فهمید فرستنده یک نفر است!

  346. ایرانی غیور می‌گوید:

    زنده باد ایران اسلامی

  347. ایرانی می‌گوید:

    اندکی صبر… سحر نزدیک است
    انقلاب ما زمینه ساز ظهور

  348. محمود می‌گوید:

    فعلا قدرت دستتونه!
    دیگه چی می‌خواید سر مردم بیارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.