کجایید ای شهیدان خدایی

به خمینی بگویید بیاید. اینجا چیزی که زیاد است دست و بازوی رزمندگان شهید است. گرم کن بازار بوسه را ای روح خدا. دستی تکان بده برای تابوت ها. عمار ها برگشته اند. بروید بیت رهبری خامنه ای را صدا کنید. بیت رهبری خانه ای است که پلاکش بر گردن همین شهداست. بروید به خامنه ای بگویید عمار ها برگشته اند و شنیدند “این عمار” را. مالک اشتر علی همین شهدا هستند و عمار همین سردار هور است. راه دوری نروید. چشم من روشن! زیباتر از صد دانه یاقوت، همین ۸۸ تابوت شهدا است که با حساب تابوت “علی هاشمی” می شود ۸۹ تابوت. همت مضاعف را از بچه های تفحص باید یاد گرفت که باز هم شانه ما را آشنا کردند با تابوت یاران. گفت: چه غریبانه رفتند از این خانه.

چشم دوخته ام به پهلوی سوخته ات ای شهید گمنام بین در و دیوار تابوت. فاطمیه جبهه ها یادش بخیر. تنگ شده بود دل خیابان انقلاب برایت ای شهید. می بینی! از مجسمه میدان انقلاب خبری نیست. این روز ها بازار مجسمه دزدی گرم است و شهرداری در روز روشن دزدید مجسمه میدان انقلاب را. مجسمه که سهل است، با اینها باشد حاضرند داوطلیانه خود انقلاب را هم به سرقت ببرند. امام را به موزه بسپارند و یاد تو را به بنیاد باد. دیر آمدی برادر و ندیدی آشوب عاشورا را در همین خیابان انقلاب. برادر شهیدم! کربلا خون می خواست که تو دادی اما این روزها ارئه بلیط نشانه شخصیت ما شده است و در زیرزمین مترو چشم آسمانی ها را دور دیده اند و به ما یاد می دهند چگونه ریش خود را بتراشیم با همان تیغی که گلوی حسین را برید.

چه خوب شد آمدی برادر! دیر کرده بودی، زلزله، برج موسسه تنظیم را آوار کرده بود روی سر حسینیه جماران و علی مطهری حق را به گسل بی بی سی می داد و “صدرا” را می فروخت به سروش و ملاصدرا را به ملای بی سواد و ملانصرالدین را به مایکل لدین و ملای رومی را به جرج سوروس. اگر ریشه محکم تو در خاک کوچه بنی انقلاب نبود ماجراها داشتیم ما با ریشتر این زلزله نرم.

چه خوب شد آمدی برادر! شانه هایم تنگ شده بود برای تابوت تو که درون حجم کوچکش ۴ تکه استخوان نیست، مساحت کل کشور است.

چه خوب شد آمدی برادر! نمایشگاه در مصلی نیست، درون تابوت توست و کتابی که من می خواهم تهیه کنم از “نشر خون” است که نسخه اش خطی است. خط میخی نیست. در این خط و خطوط سیاسی نیست. خط امام است و فقط یک صفحه دارد که همان وصیت نامه تو است. این روزها در مصلی همه جور کتابی خوانده می شود الا نماز. این روزها در مصلی به جای نماز کتاب راه های رسیدن به خدا را می خوانند و از طریق یوگا می خواهند آدم آهنی ربانی درست کنند اما راه رسیدن به خدا نماز شبی بود که تو در سنگر می خواندی و ذکری بود که تو در قنوت می گفتی و دعایی بود که تو در سجده زمزمه می کردی و تبسمی بود که تو بر لب می نشاندی. لبخند بزن دلاور که گریه سهم ما است. تا “معراج” راهی نیست. بهشت جاودان مأوای شما، خیابان بهشت از آن ما. تو در بهشت شهردارت مهدی باکری است و شهردار ما در بهشت دارد قالی می بافد برای تبلیغات جهنمی مترو: راه های بستن روسری. راه های خوردن بستنی. راه های سرسره بازی روی خون شهدا. راه های جام زهر دادن به امام. راه های پر کردن شکم از لقمه حرام و فروختن ندای فریب به ندای هل من معین حسین. چشمت ای برادر روز بد نبیند. ما دیدیم. کجا؟ در همین خیابان انقلاب. شمر این بار به جای عبای شریح از زیر عبای شیخ بیرون آمد و آتش زد خیمه عباس را. آتش زد که زد! آقای معاون اول، در مراسم شب چهل پدر وزیر اصلا ببوس دست شیخ را. بگذار ما ملت سر کار باشیم آقای آملی. الکی برای خودت حکم جلب صادر کن. آن گور به گوری فراری را ول کن، اگر مردی همین گور به گوری را بگیر. نه، تو هم این کاره نیستی. این کاره “علی” بود و علی شما دارد پرسه در مه می زند و یکی به نعل و یکی به میخ می زند و علی ما دارد فریاد می زند “این عمار”؟!

چه خوب شد آمدی برادر! من دارم راه می روم در مجاورت تابوت تو و نگاه می کنم به انتهای خیابان فلسطین و انتظار طلوع ماه را می کشم. حتم دارم الان دل ماه اینجاست و فقط کافی است روضه عباس بخوانیم تا خورشید هم در خیابان انقلاب، آفتابی شود. تا معراج راهی نیست و تا ظهور، شهیدی که به خواب مادرش آمده بود می گفت: اندکی صبر، سحر نزدیک است. با مهدی من هم خواهم آمد اما ظهور به عمر تو قد نمی دهد مادر. راستی مادرم! ما اینجا دستمان خیلی باز است، چرا از ما چیزی نمی خواهی؟

گریه کن مادر های های حق داری. این شهیدی که درون تابوت است همرزم پسرت بود در بدر. آن دیگری الان گمنام است روزگاری برای خود اسم و آوازه ای داشت. خانه و کاشانه ای داشت. مادری داشت. نه، خدا را قسم می دهم به هیچ شهیدی گمنام نگویید. اینها هر کدام برای خود کسی بوده اند. گمنام ما هستیم که مرده ایم و هیچ کس برایمان فاتحه نمی خواند. آنکه امروز روی دوش ما است گمنام نیست. نام دارد. نام خانوادگی دارد. پدر و مادری دارد که هنوز چشم به راه برگشتن او هستند. به مفقودالاثر، جاویدالاثر بگوییم چه فرقی می کند برای مادری که ۲۶ سال چشم به زنگ خانه دوخته است؟ معنای انتظار را باید از مادر شهید والفجر مقدماتی پرسید. ما چه می فهمیم دلتنگی غروب آدینه را.

چه خوب شد آمدی برادر! حالا دیگر انتظار به سر آمده است و مادرت حتی نیازی نبود خون بدهد تا پزشکان مطمئن شوند که تو دی.ان.آی استخوانت نسبتی دارد نزدیک با گلبول سفید یک مادر ۷۹ ساله. بوی تابوت را مدتها بود شنیده بود. حتم داشت می آیی ولو با چند تکه استخوان و یک پلاک و من حتم دارم نیم دیگر خواب مادرت هم تعبیر می شود و مهدی می آید اما مادرت می گوید: کاش من هم بودم وقتی مهدی می آید.

چه خوب شد آمدی برادر! غروب آدینه است و تو به معراج رسیده ای و قطار انتظار افتاده روی ریل ظهور. ما منتظریم تا در واپسین ایستگاه تاریخ، نور را مضاعف کنیم و ببینیم بیعت ماه را با خورشید و بگرییم همراه با مادرت چون ابر در بهاران؛ کجایید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی؛ کجایید ای سبکبالان عاشق، پرنده تر ز مرغان هوایی.

والسلام.

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. علیرضا می‌گوید:

    سلام
    حسین جان چطوری؟
    حاجی ما همه پشتیبانتیم
    یه لوگو بگو دوئل برات درست کنه تا وبلاگ تازتو توی وبلاگهامون تبلیغ کنیم
    ممنون از اینکه نا امید نمیشی از مبارزه
    یا علی
    رفیق قدیمیت-علیرضا کیانی-وبلاگ مهندسی فرهنگ
    در ضمن ۱۰۰۰ کیلومتر آمدم تا کتابت را از نمایشگاه بخرم اما گفتند فردا می آید و فردایش رفتم گفتند فردا و دیگر فردایش در قطار بودم برای برگشت و نشد کتابت را بخرم و داشت گریه ام می گرفت.
    خدا خیرت بده چرا اینقدر دیر کتابت اومد
    حالا چطوری تهیه اش کنیم؟؟؟

  2. یه نفر می‌گوید:

    سلام
    خدا قوت
    خانه ی نو مبارک!

  3. سلام می‌گوید:

    دستت درد نکنه داداش
    داشت یواش یواش حال و هوای دلنوشته هات یادمان می رفت

    فقط یه چیز می تونم بگم
    خدایا ……………. شکر

  4. علی می‌گوید:

    سلاااااااااااااااااااااااام داداشی خوبم. از این پس هر شب اینجام.

  5. نفیسه می‌گوید:

    چقدر دنبال وبلاگتان گشتم حرف حق تاوان می خواهد وتازه اول راه است از من و امثال من فقط دعا بر می آید خیال نکنید که دیدگاه قلمتم اینقدر کم وغریبند بلکه این وبلاگ شماست که همچو بخشی از شهیدان امروز گمنامند خدا نگهدار قلمتان باشد که امید ما در غیاب این عمار ها به شما هاست

  6. نفیسه می‌گوید:

    چقدر دنبال وبلاگتان گشتم حرف حق تاوان می خواهد وتازه اول راه است از من و امثال من فقط دعا بر می آید خیال نکنید که دیدگاه قلمتان اینقدر کم وغریبند بلکه این وبلاگ شماست که همچو بخشی از شهیدان امروز گمنامند خدا نگهدار قلمتان باشد که امید ما در غیاب این عمار ها به شما هاست

  7. معبر سایبری می‌گوید:

    اسلام داداش حسین
    مبارکه برادر
    داداش تکلیف ما چیه پس؟؟؟
    داداشی یا دته که یه قولایی هم به ما داده بودیا…

  8. عرفان می‌گوید:

    سلام داداش گلم . داداش خوبم . داداشم . یه و ان یکاد بخون که چشم دشمنات کور بشه .

  9. عرفان به فرید می‌گوید:

    فرید کجایی داداش . چشمت روشن . اینم از داداش حسینت .

  10. صفوی می‌گوید:

    سلام
    من هم مثل بیقه خدا رو شکر میکنم که میتونم دوباره مطالبتون رو بخونم.
    دیگه واقعا فکر میکنم این خونه ماله بچه بسیجی های حضرت ماه هست
    حال و هوای عجیبی داره…
    موفق باشید

  11. بسیجی نما می‌گوید:

    سلام حسین جووونم. فدات بشم الهی! چش و چالتو بلیسم! قربون اون قلمت!دلمون داشت می ترکید… دوست دارم یک ساعت قربون صدقه ات برم…
    به قول اون بنده خدا که می گفت اونقدر دوستت دارم که میخوام بگیرم کتکت بزنم و سیاه و کبودت کنم!
    خون ما بچه بسیجی ها جوهر قلمته داداش حسین…

  12. کمیل می‌گوید:

    طیب الله

  13. علیرضا کیانی می‌گوید:

    حسین جان جواب نمیدی؟
    از این به بعد همینجا رو برایت تبلیغ می کنیم
    حواست باشه حاجی
    اون دامنه ای که روی وبلاگت گذاشته بودی یادته؟
    اون رو بیار بزار رو این سایتت
    منظورم: ghadiany.com هست.
    از توی nic.ir برو و این کار رو بکن.
    یا علی
    منتظرتیم

  14. علیرضا کیانی می‌گوید:

    من نمی گذارم که سایتت بدون کاربر بمونه از الآن شروع می کنم برات به تبلیغ
    به تمام وبلاگهای رفقا دارم کامنت سایتتو می زنم.
    این کامنتو:
    با سلام
    سایت جدید حسین قدیانی افتتاح شد
    هر که دارد هوس کرببلا بسم الله….
    http://www.ghadiany.com
    جمع بشید رفقا

  15. حسین قدیانی می‌گوید:

    سلام برادر. نشانی پستی ات را در یک نظر بده. خودم برایت می فرستم.

  16. علیرضا کیانی می‌گوید:

    هنوز هم:
    بگو به رهبر خوبم تو ماه تابانی
    سلام بر قلم تو حسین قدیانی

    یک با حسین دیگر………….

  17. حسین می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خوبی عزیز ؟
    خونه نو مبارک .
    احساس میکنم تازه متولد شدم . خیلی خوشحالم که اینجایی .
    حسی یتیمی بد جوری آزارم میداد .
    منم هر شب اینجام .
    یاحق

  18. خادم الشهدا می‌گوید:

    ای کاش فدک این همه اسرار نداشت
    ای کاش مدینه در و دیوار نداشت
    فریاد دل محسن زهرا این بود
    ای کاش در سوخته مسمار نداشت
    کاش قلبم به قبرش راه داشت
    کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

    منتظز حضورتان و نظرات گرمتان هسیتم
    سلام حسین آقا خدایی کارت درسته
    من که کلی حال کردم

  19. علیرضا کیانی می‌گوید:

    اطلاع رسانی شد حسین اقا
    چند تاشونم اومدن
    فعا یا علی

  20. آبشار می‌گوید:

    سلام
    منزل جدید مبارک باشه

  21. .... می‌گوید:

    خونه ی جدید مبراک.خیلی قشنگ شده.دست دوستاتون درد نکنه

  22. .... می‌گوید:

    خونه ی جدید مبارک.انشالله به شادی.دست دوستاتون درد نکنه

  23. .... می‌گوید:

    خونه ی نومبارک.انشالله به شادی .دست دوستاتون درد نکنه

  24. نفیسه می‌گوید:

    ببخشد چون من پیش از خواندن متن جدیدتان نظرم را نوشته بودم خبر از قسمتان نداشتم بنابراین بخشی از نظرم را اصلاح می کنم دوباره می نویسم اما با نگاهی دیگر خیال نکنید دیدگاه های قلمتان این اندازه قلیلند این وبلاگ شماست که همچون رهبر مان چه مظلومانه غریب است و همچنان مانده تا گوهرش را بشناسند کاش فاصله ی غفلتشان دورتر از این نشود .اگه می شه یه جوری آدرس خونه جدیدتان را به بچه ها خبر دهید.حیف که این نوشته هاسهم نگاهشون نشه.راستی یه روز اگر اشتباه نکنم یکی از نماینده ها از آیت الله آملی پرسیده کی سران فتنه را دستگیر میکنید و ایشان گفنتد باید دستور از بالا بیاد یعنی از آقا بیاد ومن مطمئنم که این هم حکمتی داردو چون به انتخاب آقا مطمئنم از آیت الله آملی هم مطمئنم اینجا فکر کنم یه کم اختلاف نظر داریم. به نظر من دستگیری برای آنهاکم است چون که پیش عده ای هر چند کم محبوب تر می شوند سزای اعمال آنها بیش از اینهاست وآقا خود واقف تر است خدا راشکر که موسوی با حماقتش کاری کرد که تا جمهوری اسلامی هست سایه سنگینش دیگر بر سر ما نیست .چون اگر کمی عاقل بود بیم آن می رفت که پس از دوره چهار ساله اقای احمدی نژاد سایه اش را بر سرما سنگین شود. وخدا شکر که چنین نشدو نمی شود اگر قلم های امثال شما بیداربمانند.

  25. سیداحمد می‌گوید:

    سلااااااااااااااااااااااااااااام
    سلاااااااااااااااااااااااام
    سلاااااااااااااااام؛
    خوبی عزیز دلم.
    فدات شم داداش حسینم.
    کجا بودی؟
    ما که مردیم از دلتنگی.
    آخ چقدر دلم برای حال و هوای قطعه ۲۶ تنگ بود.
    ممنون که برگشتی داداش.
    دعای خیرمون همیشه همراهته.

  26. عاشق داداشی می‌گوید:

    “فتبارک اله احسن الخالقین” کتابتون عالی بود

  27. شاکری می‌گوید:

    بسم رب الشهدا و الصدیقین انشااله سلامت باشی که قلمت امروز حنجره عمار را برای ما تداعی می کند

  28. به بابا حسین جونم می‌گوید:

    سلام داداش حسین . می خوام یه حرفی بزنم . راستش داداش تو رو خدا نگید احساس یتیمی می کنیم
    مگه شماها حضرت ماهو ندارید . نا شکری نکنید . تازه فکر کردید ماهایی که ( پا برهنه ها ) پدر
    داشتیم به لطف آقایان خواص و آقازاده ها چی از پدر فهمیدیم . باور کن من یکی که هر وقت بابام رو می بینم می خوام زار زار گریه کنم . این همه خودم رو هم واسه درس می کشم تا شاید یه ذره خوشحالش کنم .
    آخه شما از پدری که سالهاست داره می دوه و هشتش گرو نه اش هست انتظار ندارید که بیاد و منم نوازش کنه و درس زندگی بده . باز خدا را شکر امثال شماها هستید که در حق ما پدری کنید و دو کلمه حرف یادمون بدید . جالب نیست منی که پدر دارم دارم از خودت که می گی یتیمی درس یاد می گیرم . درس انسان بودن و آدم بودن . این برات کافی نیست .
    واقعا به گردن من یکی حق داری داداش

  29. اسماعیل می‌گوید:

    سلام حسین جان
    سایت جدید مبارک باشه ما که شیرینیشو نخوردیم ان شاالله بعد از دهه شهادت حضرت زهرا(س)
    اول اینکه حاج منصور داره میره کربلا واسه همین هروقت رفتی سر مزار پدرت مارو هم دعاکن بریم جا نمونیم
    چند تا پیشهناد برای سایتت دارم
    ۱-قالب وبلاگ خیلی زیبا نیست خیلی تیرست چشم رو خیلی اذیت میکنه
    ۲-قسمت نظرات سایتت زیاد جالب نیست کلا تو رنگ بندی قالب سایت زیاد خوب کار نشده
    شرمنده من اظهار نظر کردم
    در آخر مارو دعا کن با حاجی بریم کربلا
    ان شاالله موفق باشی
    فی امان الله
    یا علی

  30. حاج محمد می‌گوید:

    السلام …
    ارادت داداش حسین
    حاجی خدا رو شکر با این سایت بالا اومدی .
    فقط دو نکته
    قالب در حد فاجعه هست حاجی جون . خیلی مشکلات داره. من شخصاً آمادگی طراحی قالب رو برات دارم . مایل باشی افتخارشو به جان و دل میخرم .
    یاعلی مدد .

  31. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین بسیجیها این دلنوشته هم فوق العاده بود.
    مثل همیشه هم آرامش بخش و هم…..

    علی ما دارد فریاد می زند “این عمار”؟!

  32. همت می‌گوید:

    خدا را شکر که هستید قلمتان به دعای شهدا همیشه سرافراز از ولایی بودن دل بچه بسیجی بد گرفته بود از شبهایی که نوشته ای نبود تا فریادش کند اما باز آمدید کتابتان را خریدیم وجالب اینکه حالا که دارم می خوانم احساس میکنم در روزمرگی فصل ها گیر نیافتادم و می توانم در خط ولایتمداری قلم شما تلنگری به نفس در خوابم باشد بهترین شهادت نصیبتان بشود الهی

  33. بصائر می‌گوید:

    با مطلب
    خنجر از رو
    در رمز گشایی انتشار نامه هاشمی به امام خمینی ره پس از ۳۰ سال
    به روز ام
    یا علی

  34. سلام استاد
    دلمون تنگ شده بود خوش اومدید
    از تیرگی های این زمونه دل مگیر
    لبخند بزن همسنگر

  35. محمدجواد اخوان می‌گوید:

    سلام حاجی لینک آدرس جدیدتو گذاشتم
    اگه صلاح میدونی مارو لینک کن

    raygah.blogfa.com

  36. مهدی می‌گوید:

    خدا قوت داداش حسین

    فقط همین

    http://www.hezarsangar.com

  37. اندیشه روشن می‌گوید:

    سلام منزل جدید مبارک!

    عصر آدینه است، با شهیدان به انتظار نسشته‌ایم ظهور را ،از پس این غروب‌ها

    بیا امام عصر ما که بسته است دست ما

    یاعلی

  38. آشیانه پرستو می‌گوید:

    سلام خانه نو مبارک! آقای قدیانی امروز در معراج شهدا پشت سرم را که نگاه کردم پوستر آشنایی دیدم! پوستر کتاب نه ده! اما حیف که جیبم خالی بود!

  39. سید مرتضی می‌گوید:

    چقدر آمدنت با بوی شهیدان عجین شده، راستی داداش حسین بسیجی ها بمان که طلوع خورشید نزدیک است و آن صبح امید که همه ما منتظرش هستیم در راه است، فقط صبر میخواهد و دعا.یا علی. اللهم عجل لولیک الفرج.

  40. صبا می‌گوید:

    سلام حسین آقا!به خدا بق کرده بودم اینجا جلو کامپیوتر نشسته بودم.من این دو هفته نیومدم نت از همه جا بی خبر بودم.دیشب رفتم وبلاگ واست کامنت گذاشتم٬منو بگو فکر می کردم به خاطر نمایشگاه نمی یای وبلاگت رو آپ کنی.تا اینکه امروز ۲ زاریم افتاد که حتما یه خبریه.سرچ کردم دیدم به به!بازم کولاک شده.به خدا مواظب خودت باش.شما سنگرداران جنگ نرم همه در یک جبهه هستین و انتقاد نمی تونه باعث بشه که دشمن قسم خورده هفت خط شاد بشه.خدا حضرت ماه رو برا ما حفظ کنه و ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه چشمشون کور شه از این عشق و اتحاد ما.
    دست آقای کیانی هم درد نکنه که این خبر خوب افتتاح سایت رو بهمون داد.خدا رو شکر که دیگه مستاجر نیستیم.از شدت هیجان دستام داره می لرزه!
    بازم ایول که با این کارت مارو غافلگیر کردی.اصلا فکرشو نمی کردم به این زودیا صابخونه شیم.
    دلنوشت غروب جمعه رو ننوشتی ولی این غروب جمعه خیلی خوشحالم کردی.الان بنده مشغول بال بال زن می باشم((:

  41. صبا می‌گوید:

    من اول کامنت گذاشتم بعد این دلنوشت رو خوندم:
    ((چه خوب شد آمدی برادر! غروب آدینه است و تو به معراج رسیده ای و قطار انتظار افتاده روی ریل ظهور. ما منتظریم تا در واپسین ایستگاه تاریخ، نور را مضاعف کنیم و ببینیم بیعت ماه را با خورشید و بگرییم همراه با مادرت چون ابر در بهاران؛ کجایید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی؛ کجایید ای سبکبالان عاشق، پرنده تر ز مرغان هوایی.))
    یا مهدی ادرکنی.

  42. علی می‌گوید:

    حسین جان پس اون همه برای مدیر بلاگفا رجز خوانی کردی چی شد ؟
    عقب نشینی کردی ؟

  43. تلنگرخانه می‌گوید:

    سلام حسین آقای آوینی نژاد…کاش از برای بچه بسیجی ها هم فضایی دامنه ای چیزی فراهم کنی تاهمه از بلاگفا هجرت کنیم؛شبیه همان هجرت رسول الله…
    راستی خوب جواب این بلاگفا را دادی…احسنت…
    تورا به خدا به ما هم سربزن…سه بار آمدم نمایشگاه برای دیدار و هربار دست خالی برگشتم… دوستت دارم.

  44. صادق می‌گوید:

    سلام حسین آقا

    صادقم

    اواخر آذر ماه ۸۸ بود که دوستای شهدا به ما گفتن آقا صادق جبهه نمی آیی ؟

    گفتم : جبهه چیه ؟

    گفتن : جنگ سایبریه !!!!!!!!!!!!!!!!!

    نمی دونستم سایبر یعنی چه ؟

    رفتم دهخدا را چرخیدم ، دیدم نوشته : مجازی ، خیالی ، فضای سایبری یعنی فضای مجازی

    علی ای حال تصمیم گرفتم برم جنگ . می خواستم توی بلاگفا وبلاگ درست کنم ، نمیدونستم اسمو چی بذارم.

    بالاخره کلمه (طامس ) را انتخاب کردم از دعای ندبه ( این طامس آثار الزیغ و الاهواء ).

    (کجاست محو کننده جای پای گمراهی و هواپرستی؟). وقتی صحبت جبهه و جنگ که می شه خوب تمثال مبارک شهدا

    ناخودآگاه می آد جلوی چشمامون ، ما تو محلمون ۶۰ تا لاله داریم .

    اولین پستم این بود:

    بعد از شهدا ما چه کرده ایم ؟ با میراث شهیدان این ملک ُ این مردان مرد چه کرده ایم . سوالی که هرچه گشتم جوابی برایش نیافتم

    خـاطراتی از تفحـص شـهـدا

    ۱- هنوز هم شهدایی هستند که در دل خاک اند و هنوز هم مادرنی هستند که در پشت در منتظر پسرشان اند….

    هنوز چند تا تیر شلیک نکردیم که طومار دشمنان افلقی توسط دوستان شهدا در (نه ده ) در هم پیچیده شد و بچه ها اعلامیه (پایان ۸ ماه نبرد سایبری) را دادن.

    بعد از آن چند حرکت مذبوحانه انجام شد که محکم جواب گرفتند اما ما اینجا توی فضای سایبر ماندیم دیگه بعد از جنگ خونه نرفتیم گفتیم حالا که آمدیم می مونیم ان شاء ا… شهداء هم کمک خواهند کرد

    دراین مدت دوستان خوبی هم پیداکردیم، به از شما نباشه ( پسر شجاع ) ، (روبه فردا)،( ناشناس ) (حاج آقا کندلویی )و ….

    خلاصه بعد رفتیم روی خط اندیشه های شهید مطهری

    از ۲۶ فروردین تا الان ۱۹۴ تا پست درباره شهید مطهری گذاشتم.

    خلاصه شبها که بیکارم می رم شب نشینی تو سنگرهای دیگه

    بعضی وقتها هم بغض میکنم ، چون بعضی از سنگرها خالی ان وفقط تاریخ دارن

    سرت رو درد نیارم یکی از سنگرها که وفقتی وارد می شم و دوباره شارژ می شم اینجاست

    شما ما را قابل دونستی و تو وبلاگ قطعه ۲۶ لینک کردی ، اما اینجا دوستات رو نمی بینم

    همسنگرات رو فراموش نکن بهشون سر بزن ، حتی با یه شاخه گل ، راهنمایی شون کن ، دل گرمشون کن

    نذار یکی یکی برن ، ما هم پز میدیم میگیم حسین آقا ما رو لینک کرد به ما پیام داد و هوامون داره و…

    خلاصه ما که قلم توانای شما را نداریم ولی :

    در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست.

    لینکهای بچه هارو اینجا حتماً بذار ، مادوستت داریم

    التماس دعا

    صادق

    http://tames88.blogfa.com

  45. تلنگرخانه می‌گوید:

    راستی مهربان…فضای دل بچه بسیجی ها در حالت عادی هم غمناک است…شاید کمی روشن تر باشد نفسی تازه تر کند دلمان را…

    “فقط به احترام خون شهداء”
    و

    “از صدور انقلاب تا صدور آقازاده ها”

    بروزم..

  46. ساجد کاشفی می‌گوید:

    سلام
    خانه ی نو مبارک
    خیلی عالی بود
    ماجرای خواب اون مادر شهید که در یکی دو تا از نوشته هاتون ذکر کردین واقعیست؟؟؟

  47. رحیل می‌گوید:

    هنوز مطلبت رو نخوندم از ذوق اومدم نظر بدم.خیلی خوشحالم داداش حسین جونم.
    دم علیرضا کیانی گرم خیلی خوب اطلاع رسانی کرد.
    جالبه با آبجیم دعوام شده اون میگه بنویس اینجا واقعا قطعه ای از کربلاست و من می گم قطعه ای از بهشته…

  48. سلام داداش حسین . مبارکه آقا . این چند روز که نبودی خیلی حالمون گرفته بود .
    نبودی راستشو بگو کجا رفته بودی ؟!!!
    با مطلب (مذکرهای بی غیرت ، مؤنث های پوشالی ) به روزم .
    بیا نظر بده وگرنه دعا می کنم وبت رو هم هک کنن ها !!!

  49. H-m می‌گوید:

    سلام اخوی
    چقدر مظاومانه سایت می زنی
    ای کاش توی همون بلاگفا یا سایت قبلی نشانی جدید رو می نوشتی یا بچه بسیجی پیدات کنن
    یا علی!
    —————————————————————
    دوست عزیز متاسفانه بلاگفا برای قطعه ۲۶ سنگ تمام گذاشت و دسترسی ما را به وبلاگ بالکل مسدود کرد و هیچگونه راهی برای ورود به وبلاگ نیست.
    در قسمت نظرات هم نمیتوانستیم نظر بگذاریم چون باید تایید میشد و تا زمانی که وارد کنترل پنل وبلاگ نمیشدیم …

  50. حسن می‌گوید:

    سلام حاجی خوبید؟ منم لینکت کردم. موفق باشیدو التماس دعا

  51. حامد می‌گوید:

    به سلام حاج حسین
    بابا کجا بودین شما من هر روز کمه کمش ۱۰بار به وبلاگتون سر میزدم به امید اینکه مطالب بجای خود اون چهره ی آرام بخش شمارو ببینم
    سایتتون مبارک ایول
    فقط یکمی خیلی رنگش تیره هست ولی عکس شما اون بالا ماهیست در تاریک شب
    با اجازه آدرستونو اخرین پستم میذارم تا برو بچه ه دوباره جمع بشن
    یاعلی جانم فدا سیدعلی

  52. آلما می‌گوید:

    در ویژه نامه خواندیم و باز مثل همیشه این قلم رو تحسین کردیم!
    چه میشه کرد جز دعا برای سلامتیتان و پایداری قلمتان؟!
    زنده باشین
    یا علی

  53. رفیق می‌گوید:

    ما یار دشمنان پیمبر نمی شویم
    هرگز جدا ز دامن حیدر نمی شویم
    با ما مگو که شیعه وسنی برادرند
    ما بی خیال سیلی مادر نمی شویم

    دست مریزاد

  54. یه نفر می‌گوید:

    سلام و دو تا نکته
    اولا سایت، کامنت بچه هایی که ایمیل نداشته باشن رو قبول نمی کنه. خب اومدیم و خیلی ها نداشتن .
    تکلیف چیه؟
    دوم اینکه، زمینه ی کامنت ها رنگ خیلی تیره ای داره
    قسمت هایی که با قرمز نوشته شده اصلا قابل خوندن نیست.
    یه کم اصلاحات لازم داره!
    یا علی مددی…
    ——————————————————–
    دوست عزیز،سایت فعلا به صورت آزمایشی راه افتاده.مشکلات رو با کمک شما دوستان رفع خواهیم کرد.

  55. حسنی می‌گوید:

    سلام حسین قدیانی عزیز
    با مکافات زیادی کتابت رو خریدم.
    نامردا از پشت بهت خنجر زدند ولی غمت نباشه.
    این خونه رو هم مثل خونه ی قبلت ردیف می کنیم.
    یا علی

  56. جاشک می‌گوید:

    سلام حسین آقا.تا حدودی قلمت را دنبال میکنم از کیهان و وطن امروز..ما آخر خطیها(منظورم حاشیه نشینها)دیر دیر قلمهای دوستان را زیارت میکنیم چون ،تو همه چیز باید مزه تلخ محرومیت را بچشیم تا قدرشو بفهمیم..منظورم قدر وفور نعمت را…علیرغم اینکه بخشی از نوشتهایتان را نمیپسندم ولی دوست دارم همیشه بنویسید و به آنان و افکارتان احترام میگذارم چون تضارب افکار را برای رشد و پویایی، همانطوریکه مقام معظم رهبری هم معتقدند،ضرورت میبینم و معتقدم باید در انتقاد وجه انصاف را هم رعایت کرئ و نگذاریم رایحه تخطئه از آن به مشام برسد هرچند مطالب شما را عاری از بی انصافی میبینم ..موفق و موید باشید ..من شما را لینک کردم…

  57. مجید می‌گوید:

    سلام حسین آقا
    عجب کتابیه رفتم نمایشگاه و خریدمش واقعا عالیه خدا خیرت بده .

  58. موزونی می‌گوید:

    حسین جان سلام عزیزم
    یه سر به وبلاگم بزنی شعر اخوی رو خواهی دید
    غزل ” سردار هور ”
    راستی وبسایت نو مبارک

  59. بنده خدا می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی!

    منزل نو مبارک باشه، از حضور مجددتون خیلی خوشحال شدیم،

    ما هم تاجایی که بتونیم اطلاع رسانی کنیم. راستی یه سوال! چرا به همون روشی که کلید خونه ی قبلیتون رو ازتون گرفتن نمی رید توی خونه و یه پست نمی زنید ؟ پیشنهاد می کنم این کار رو بکنید و از این طریق هم ثابت کنید که هیچ کاری از دستشون ساخته نیست و هم اینکه همه ی دوستان رو به منزل جدید دعوت کنید 🙂

  60. z می‌گوید:

    salam manam migam khoda ghovvat

  61. انقلاب عدالت می‌گوید:

    آدرستان را در وبلاکم درست کردم و امیدوارم آدرسمان کلا درست باشد
    آن شیخ و این معاون ، آن بی سواد این دکتر(لیسانس قدیم) و یک علامت تعجب

  62. حسین می‌گوید:

    حسین جان سلام مجدد
    کفتر جلدت شدیم دیگه داداش . جای دیگه ای رو نداریم که بریمو دلمو باز شه .
    هنوز کتابت به دستم نرسیده .
    اما خیلی مایلم بدونم نظر آقا در مورد کتابت چی بود ؟
    یاعلی

  63. آذرخش (اشلین) می‌گوید:

    سلام داداش حسین.
    خونه نو مبارک. ایشالا اینجا برات برکت داشته باشه. خوشحالیم که برگشتی. 🙂
    یا علی

  64. حسین می‌گوید:

    داداش دوستانه بگم .
    تو هر وبلاگی نرو .
    نامرده تله می چینن .
    یه لینک سوزناک میدن ما هم از سر دلسوزی میریم روش کلیک میکنیم و بعد هم سیستمو در بست دست میگیرن .
    خودم چوبشو خوردم ..
    طرف چند ماه رو اعصابم بود .
    خیلی مراقب باش .
    یاعلی

  65. منتظر2 می‌گوید:

    سلام حاجی دلمون یه ذره شده بود برای قلم نازنینت برای فریادهای آتشینت و برای حرفای دلمون که از دل نوشته های داداش حسین می شنویم
    خدا قوت الحمد لله و به کوری چشم دشمنان حضرت ماه برگشتی تا دوباره خاری بشی تو چشم سران فتنه که هنوز هم دنبال فتنه گریند(لعن ا… علی القوم الظالمین)

  66. عرفان می‌گوید:

    سلام . عزیزانی که ایمیل ندارن کافیه یه چیزی فقط در غالب ایمیل واردن کنن
    harcheeedeletkhast@yahoo.com

    لازم نیست که حتما ایمیل واقعی باشه

  67. عرفان می‌گوید:

    سلام . عزیزانی که ایمیل ندارن کافیه یه چیزی فقط در قالب ایمیل واردن کنن
    harcheeedeletkhast@yahoo.com

    لازم نیست که حتما ایمیل واقعی باشه

  68. عرفان می‌گوید:

    داداش حسین …..داداش حسین …..داداش حسین ……

  69. هانیه می‌گوید:

    سلام
    خوشمان آمد.شیک شده.
    ای وای! حقیقتا ما مردیم.

  70. علیرضا می‌گوید:

    آخر شبه و من تمام وبلاگهای رفقا رو سر زدم و تبلیغ کردم
    این رو از ما قبول کن
    ما که تلاش خودمونو کردیم
    انشا الله بچه ها با لوگوی جدیدی که می سازی و کدشو میزاری تو سایت زیاد میشن و میان همینجا
    یا علی داداش حسین
    میرم بخوابم
    التماس دعا

  71. حسین می‌گوید:

    خیلی باحال بود. تو این روزهای بیحال این حرف های دل صاف، صافی اعصاب و روان ماست.این مطلب رو بخونید. زیباست.
    http://www.cloob.com/profile/memoirs/one/username/smhbmw/memid/1371569

  72. r1e1z1a می‌گوید:

    به به ! چه قلمی دارید !

    حرف هایتان حرف دل است حاج آقا

    منتظر نوشته های بعدیتان هستیم

    یا علی

  73. پروانه می‌گوید:

    لعنت بر دشمنان مادر.
    خدا خیرتون بده.
    انشالله هرجور که خودتون می خواهید شهید بشوید و بروید پیش بابا اکبر.

  74. mohammad می‌گوید:

    به به چه زیبا شده مبارک است داداش حسین .مثل همیشه بسیار عالی

  75. ناشناس می‌گوید:

    سلام.در اوج دلتنگی های این روزها دوباره شانه به زیر بیرق یاران خمینی سپردن غنیمتی است.این روزها که جنگمان فرمانده ندارد ندای العجل سرودن ضرورتی است.آیا بگویم که دلهای بی قرار و حیران هم در این جنگ خریدنی است؟
    با آرزوی پیروزی.
    یا حق

  76. مسافر می‌گوید:

    …خیلی گشته بودیم
    نه پلاکی، نه کارتی،چیزی همراهش نبود.
    چیزی شبیه دکمه تو جیبش نظرم رو جلب کرد، خوب که دقت کردم، دیدم نگین عقیقه و جمله ای روش حک شده!
    خاک و گلش رو که پاک کردم دیگه لازم نبود دنبال پلاکش بگردیم،
    روش نوشته بود:
    “به یاد شهدای گمنام”…
    ای دل تو چه می کنی؟
    می مانی یا می روی؟…

    بازم یاد شهداست…
    این همه سال…
    خانواده هاشون الآن هستن یا…

  77. ارمیا ایرانی می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    به به خانه جدید مبارکه..
    الان از یکی از دوستان شنیدم خونه عوض کردید.

  78. مسافر می‌گوید:

    قبل از امروز که تشییع شهدا باشه توی وبتون این کامنت رو براتون گذاشته بودم اما غافل از اینکه نقل مکان کردین و به وبتون دیگه سر نمی زنین!!
    التماس دعا

  79. محمد می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج

  80. شافی می‌گوید:

    سلام بر شما فرزند شهیدان راه خدا
    مثل همیشه نبود اما این نوشته..!!!بوی ظهور میداد!!!!..اقای قدیانی..به یاد میارین در نمایشگاه وقتی خواهش کردم ازتون عکس بگیرم چه مطلبی عرض کردم خدمتتون؟؟گفتم اگر ادم توفیق داشته باشه چهره امام زمانش رو ببینه پس چی میشه!!ما که از دیدن چهره ی نورانی شما به وجد میایم!
    با خوندن این متن اما حس کردم زیاد هم بی ربط نگفتم….ان شا الله ما هستیم و میبینیم سپردن اینده ی انقلاب از دستان حضرت ماه به دستان مبارک خورشید منتظر.
    سلامت باشید و موفق
    بر حق و با حق
    برای من و همه ی هم سن و سال های من دعا بفرمایید….مگر از زبان شما مستجاب بشه

  81. ز.م.م می‌گوید:

    سلام
    خسته نباشید
    منزل نو مبارک

  82. samin می‌گوید:

    به نام خدای مولایم امام خامنه ای
    سلام داداش حسین…خدا قوت سرباز سید علی
    کاش اشتیاق ما رو برای راه اندازی مجدد وبلاگتون درک می کردید … خیلی خیلی خیلی خوشحالم که داداش حسین بچه بسیجیها دوباره سنگر مبارزه رو با قلم ولایی و فاطمی خودش گرم گرم کرده
    داداشی خوبم همیشه برای امام خامنه ای , عمار باش تا اینقدر نگن مولای ما تنهاست…
    علی هفتاد میلیون یار داره … هزاران مالک و عمار داره
    بر حق باشید و با حق
    یا علی

  83. یکی می‌گوید:

    منزل نو مبارک
    نه تبریک از رنگ شادی که فاطمیه ست
    تبریک از تبارک و دعای افزونی برکات مادی و معنویت
    خدا قوت اخوی

  84. فاطمیون می‌گوید:

    سلام حاجی
    نفست گرم خیلی زیبا بود
    ان شاء الله شهدا یه روح تازه تو این مملکت و تو وجود ما بدمن تا دوباره زنده بشیم
    شرمنده ی اونها و حضرت ماه که سربازای خوبی نبودیم
    شهدا شرمنده ایم

  85. ارّه بانو! می‌گوید:

    سلام. خیلی خوشحالم از راه افتادن سایت جدید… 🙂
    و خوشحال تر از اینکه بعد از چهار روز کتابتون به چاپ دوم رسید.
    راستی! قالب قشنگیه… اما نظر من اینه که زمینه شو یه کم روشن تر کنید. سا فقط زمینه ی کامنت ها رو… دل آدم یه ذره می گیره!!
    به نظرم بگید همه بلاگفا رو تحریم کنن!
    فکر می کردم دستگیری مدیر بلاگفا به خاطر شکایت شماست! ولی مثل اینکه این طور نیست.

  86. امیر رضا می‌گوید:

    سلام منزل نو مبارک چشمتان روشن به جمال بی مثال یوسف فاطمه علیهم صلوات الله

  87. menhaj می‌گوید:

    شاپرکهاییم و خاکسترشدیم
    وای مردم وای بی اطهر شدیم
    جای سیلی تا ابد بر روی ماست
    تا قیامت میخ در پهلوی ماست
    یا علی

  88. ارّه بانو! می‌گوید:

    روز با شکوهی بود…
    دم معراج شهدا یک نفر یه پلاکارد دستش گرفته بود که : در بهار آزادی جای عکس شهدا خالی! (در دیوارهای شهر…)
    کاش واسه میدون انقلاب یه مجسمه ی خوشگل تر از قبل می ذاشتن… نه اینکه به کل بردارن و تپه ی گل سنگی بذارن!! 🙁
    راستی! چرا به غیر از رئیس جمهور کس دیگه ای نیومد!!؟؟ یعنی ما ندیدیم؟!

    ای بابا… حکم جلب کیلو چنده؟؟؟!!! طرف زن و بچه ش رو هم فرستادن یه وقت دلتنگی نکنه خاطر همایونیش مکدر بشه!!!! بلاخره نیمچه استوانه ست دیگه!…

  89. کله خر می‌گوید:

    سلام رفقا. بابا ول کن این حسین قدیانی رو! چی داره مگه؟! با این وب سایتش!!!
    بیایید وبلاگ ما!
    با یه داستان کوتاه به روزم
    با تشکر از داداش حسین عزیز که اجازه دادن از وبلاگشون در جهت تبلیغ وبلاگمون استفاده کنیم!!!

  90. ادریس می‌گوید:

    مبارک باشه

  91. آرش می‌گوید:

    به کسی نمی گیم که چطور وبلاگ هک شده و غیر قابل دسترسی تو تمام مطالب و حتی نظراتشم اینجا وجود داره، تو هم به کسی نگو ضایع میشه.

  92. آرش می‌گوید:

    بگو فضای بلاگفا برای من پارتی کلفت تنگ بود دیگه این سناریوی مسخره هک شدنت برای چیت بود؟ ته شارلاتانایی تو!!!!
    —————————————————————————————
    حامد هستم.به علت اینکه حسین هنوز با قسمت های مختلف اینجا آشنایی نداره من کامنت شما رو جواب میدم.
    نه حسین و نه من که کارهای فنی وبلاگ قبلی رو انجام میدادم و وبسایت کنونی رو،نگفتیم که وبلاگ هک شده بوده،این شایعه ای بود که دوستان سبز دهن به دهن چرخوندن تا بگن بله ما این کاره هستیم.اما زهی خیال باطل.
    خدمت انورتون عرض کنم که آقای شیرازی که مدعی آزادی بیان بودند نتونستن حرف حق رو تحمل کنن و پسورد وبلاگ رو مسدود کردن به صورتی که از طریق ایمیل هم قابل بازیابی نبود.و فقط مطالب هفته سوم اردیبهشت به بعد رو از روی وبلاگ پاک کردن و تمام نظرات موجود بود.
    دلنوشتها و روزخندها هم که بر روی کامپیوتر خودمون موجود بود،شما هم که با قابلیتهای وردپرس آشنایی ندارید افاضات نفرمایید،یکی از قابلیتهای وردپرس اینه که تمام مطالب و نظرات رو میتونیم با دادن آدرس به اینجا منتقل کنیم.
    پس از این روش استفاده کردیم و نظرات رو به اینجا انتقال دادیم.
    پس تا اطلاعات کافی در مورد چیزی پیدا نکردی اظهار فضل نفرمایید.

  93. حقیقت می‌گوید:

    خوشحالم که دوباره یادداشت های ارزشمندتان را در فضای سایبری زیارت می‌کنم
    خدا برکت بیشتر به این قلم توانمندتان بدهد
    انشاالله
    التماس دعا

  94. حقیقت می‌گوید:

    سلام
    زیارتتان در نمایشگاه خوشحالمان کرد
    موفق باشید

  95. پاورقی نویس می‌گوید:

    خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی، قدیانی را از شر لغزشهای فکری و جناحی محافظت بفرما
    آمین

  96. moslem می‌گوید:

    خیلی خوب نوشته بودی دستت درد نکند انشا الله که در رکاب ولایت شهید بشی.

  97. کمال می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    خدا قوت
    بی زحمت یه جوری اطلاع رسانی کنید که بقیه دوستان هم آدرس جدیدتونو پیدا کنن.
    زت زیاد

  98. میلاد شارعی می‌گوید:

    عرض سلام و ادب خدمت حاج حسین عزیز
    اولا منزل جدید را به شما و همه وبلاگ نویسان ارزشی عزیز تبریک عرض میکنم
    خدا رو شکر که دیگه از دست بلاگفا و مشکلاتش راحت شدید .
    همه ما برایت دعا می کنیم تا مثل همیشه محکم و استوار در این راه فعالیتت را ادامه بدی
    فقط یه درخواست : ایام فاطمیه خواهشا ما را فراموش نکنید .
    اگر به وبلاگ ما هم سری بزنید منت بر سر ما نهاده اید .

  99. دانشجوی بیدار می‌گوید:

    ان شاالله این سایت تا ظهور برقرار باشد

  100. ناشناس می‌گوید:

    اسلام علیک یا انصار روح الله

  101. امیرعلی می‌گوید:

    سلام
    مبارک باشه
    تو این روزا امین رو فراموش نکنید
    التماس دعا

  102. سید مهدی می‌گوید:

    با سلام و احترام ….
    تبریک عرض می کنم سایت جدید را ….
    خدا به شما و به همه بچه بسیجی های دنیا توفیق دهد ….
    تا چند دقیقه دیگر دو تا از شهدای گمنام مهمان شهر ما هستند ….
    سلام شما و همه بچه بسیجی ها را خواهم رساند ….
    باید بروم ….

  103. سلام
    راه اندازی سایت شما بهترین خبری بود که امروز شنیدم
    امیدوارم هر وقت صدا می زنند این الفاطمیون شما از جا برخیزید
    اولین داستانک مذهبی خودم رو با عنوان (سیلی) با ۵۵ کلمه نوشتم
    خیلی دوست دارم نظرتون رو به عنوان یک مخاطب خوش ذوق و ولایی بدونم
    حتماً حتماً بهم نظرتون رو بدید
    منتظرم

  104. محدثه می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    سایتتون رو تبریک می گم
    موفق باشید

  105. دل آرام می‌گوید:

    سلام.
    به خاطر اینجا نبریک می گم.
    دیروز همینطوری که تو خیابان انقلاب راه می رفتم این حرف ها را با خودم می زدم…این قلم شما بدجوری رو ما تاثیر گذاشته…
    به دوستان طراح بگویید صفحه تیره اینجا موجب می شود در برخی browserها نوشته های سیاه سایت مشخص نباشد.

    یا حق

  106. رحیل می‌گوید:

    سلام. رنگ وبلاگت خیلی دلگیره.مخص.صا قسمت نظرات و مخصوصا اونجاهایی که با قرمز نوشتی.علاوه بر دلگیری نمیشه راحت خوندش.
    یا علی مدد…

  107. رحیل می‌گوید:

    سلام. رنگ وبلاگت خیلی دلگیره.مخصوصا قسمت نظرات و مخصوصا اونجاهایی که با قرمز نوشتی.علاوه بر دلگیری نمیشه راحت خوندش.
    یا علی مدد…

  108. راهی می‌گوید:

    سلام برادر
    زمینه قالب وبلاگ خیلی خوب شد
    این مطلب آخر هم کولاک قشنگی بود
    ایام فاطمیه تسلیت
    عزاداری قبول
    التماس دعا
    یاعلی

  109. سالک مبارز می‌گوید:

    سلام داداشی تبریک خیلی خوشگل شده وممنون که با مایی.

  110. فدایی ماه می‌گوید:

    سلام داداش حسین….خیلی ممنون که ۵ شنبه بودی و کتاب “نه ده”رو برام امضا کردی….عالی بود

  111. حسین مورچه می‌گوید:

    سلام
    موقعی که اون ویژه نامه رو توی بدرقه شهدا خوندم از همون اول گفتم خودت نوشتی آخرش که اسم شمارو دیدم گفتم عجب دلنوشته ای. خب الان خونه داری و ما خوشحال

  112. m.a می‌گوید:

    سلام خسته نباشید.
    مطالبتان خوب است ولی در وبلاگتان آه ببخشید! سایتتان عکس آقا نیست مگه مدعی پیرو رهبری ندارید؟ پس عکس آقا را در سایتتان بگذارید.
    راستی چرا اینقدر شما مشهورید مگر شما که هستید؟
    چرا بعضی وبلاگها اینقدر مشهور و پرطرفدارند و در رجا نیوز بسیار لینک داده می شوند؟ چرا؟
    چرا راستی بعضی ها اینقدر نسبت به فردی تعصب دارند که حقایق را نمی بینند و همه چیز را حتی مخالف دینشان را چون فرد انجام داده می پذیرند و می گویند حتما درست بوده؟
    ما اهل ایرانیم و با همه حتی با طرفدارهای دیگر حزب ها دوست هستیم. چون ما ایرانی هستیم. با هم باشیم برای همیشه تا ظهور عشق…
    لطفا اگر امکان دارد و وقت دارید کمی از صحبت با طرفداران و دوستانتان دست بردارید و جواب ما را نیز بدهید تا با شما دوست شویم. اگر ندهید ما باز هم با همه دوست هستیم ولی از شما دلگیر می شوم.
    راستی فکر نکنید که من از طرفی و جناحی برای خراب کردنتان یا برای تئهین آمده ام اگر باور نمی کنید به وبلاگ معلق در هوای من بروید. (لطفا جوابها را به ایمیلم ارسال کنید.)
    یا علی
    فرج آقا امام زمان (عج) صلوات…

  113. محمدی می‌گوید:

    وقتی حسین قدیانی مداد خود را می تراشد
    تراشیده های مدادش می رسد به دست بی نوایانی که شایدبتوانند جیره خور مطالب او باشند
    شما می توانید بخوانید مطلبی را با عنوان – به روز حسرت بی اندیش – در وبلاگی که حرفهای یک جامانده را می زند.

  114. سلام حاج حسین
    فروش اینترنتی کتاب یادت نره
    خونه جدیدت هم مبارک باشه

  115. فائزه می‌گوید:

    سلام سایت جدیدتون رو تبریک میگم…موفق باشید

  116. بلال حبشی قمی می‌گوید:

    به به چشم ما دوباره به جمال داداش حسین بچه بسیجی ها روشن شد !!!

  117. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    عرفان جون چشم ودلت روشن دیروز نتونستم بیام دیدن داداش و شما خیلی دلم براتون
    تنگ شده بود داداش حسین امشب ما هم مهمانی داریم از سر زمین اسمانی ها یه مهمون
    افلاکی امشب یه شهید میارن تو شهرک فاطمیون داداش دارم از خوشحالی بال در میارم
    داداشای گلم دعا یادتون نره

  118. امین می‌گوید:

    آنهایی که خانه تو را از تو گرفتند بدانند، اکنون قلب همه بچه بسیجی ها خانه حسین قدیانی ست. بکشید ما را ملت ما هشیار تر میشود. آنها باید بدانند که الان همه بسیجی ها حسین قدیانی هستند. یا علی

  119. ناشناس می‌گوید:

    سلام دلاور

    بنویس حال کنیم چند وقت بود گریه نکرئه بودیم.

  120. بروزم با:

    آقای هاشمی؛ با چه نیتی شروع کردید!؟

    حتماً بهم سر بزنید

    درضمن اگه خواستین با من تبادل لینک کنید، خبر بدین . . .

  121. عبد کوچک خدا می‌گوید:

    سلام داداش حسین! داشتیم دق می کردیم بابا! فکر کردیم هکتون کردن تموم شد رفت. در اثنای همین دق هم یه مطلب درموردتون تو وبلاگم نوشتم! بخونینش ها!

  122. مجنون المهدی الطهرانی می‌گوید:

    بسم رب المجاهدین

    جزاک الله خیرا…

    حاجی از همه لحاظ آماده ایم که اگه بخواین کمکت کنیم

    التماس دعا یا علی

    مجنون المهدی الطهرانی(موسس مجاهدین چفیه مشکی)

  123. سلام می‌گوید:

    سلام.وب زیبایی دارید.جسارتا اگر اندازه عکس بالای وب رو با اندازه قالب متن و نوشته ها برابر کنید خیلی زیباتر به نظر بیاد.

  124. بسم رب المجاهدین

    سلام مجدد

    این از محفل مجاهدین:

    http://mahfel.mihanbb.com

    اینم از وبلاگ شخصی خودم:

    http://majnoon-al-mahdi.blogfa.com

    کاری داشتی در خدمتیم

  125. حوا می‌گوید:

    سلام.این دل نوشت آخریتونو که خوندم دلم دیگه طاقت نیاورد. با خودم گفتم هرجوری که هست منم دل نوشتمو مینویسم چه آقای قدیانی اونو یه جوری میرسونه به دست آقا یا اینکه اصلا شتر دیدی ندیدی.خیلی سعی کردم پیامم رو یه جوری به آقا برسانم حتی قصد داشتم نامه بنویسم اما گفتم تا برسه دست آقا شاید دیگه دیر بشه. اما از شما خواهش میکنم برادری کنید ودل نوشت مرا هم به دست آقا برسانید ویا مطلبی بنویسید درکنار پیامم در وبلاگتان شاید گذر آقا به وبلاگتان افتاد وآقا دل نوشت روسیاهی همچون منی را خواندوصدایدلم راشنید: همیشه وقتی خورشید می رفت پشت ابرها فکر میکردم دیگه عظمت خورشید زیر سوال رفته.اما وقتی بعدش که باران می امد حرفم را پس میگرفتم.بعد از انتخابات ۸۸ هم گمان کردم عظمت خورشید ولایت هم زیر سوال رفته وآقا دیگه تنها شده.خواص بی بصیرت ابرهای فتنه بودند.نفس سران فتنه هم خوابه ابلیس شده بود و در خلوتگاه خود به جای رفتن به دست بوسی خدا به دست بوسی ابلیس رفته بودند. در این ۸ ماه ابری ومه آلود بعضی ها مثل من عجول بودند وفکرها کردند .پشت سر آقا بد گفتم تهمت زدم گفتم نکنه آقا هم … از صبر واستقامت آقا هیچ چیزی دستگیرم نشد .اما وقتی بعد از ۸ ماه باران بارید تازه آن وقت بود که عظمت خورشید را باور کردم.الان که این حرف ها رو مینویسم چشمانم پر از اشک است ودلم پر از آه که چراباز هم دیر عظمت خورشید را باور کردم. آقا جان عاجزانه از شما میخواهم که حوای گنهکارتان را ببخشیدوحلال کنید وبرایشان از خداوند طلب مغفرت بکنید. راستی آقا جان حرف دیگری هم دارم. نزدیک ۱۴خرداد ۸۸ بود که خواب دیدم در اسمان تصویر بزرگی از امام خمینی نقش بسته ومن محو تماشایش بودم که ندایی شنیدم .می گفت :۱۴ خرداد هر سال آسمان را با تصویر خممینی کبیر زیبا میکنیم.نمی دانم خوابم تا چه حد صحیح است.اما وقتی در اذر پارسال عکس خمینی عزیز را پاره کردند یاد خوابم افتادم دلم لرزید یعنی آسمان می دانست عکس امام را پاره میکنندو او زودتر دست به کار شده است و یاد خمینی را گرامی داشته است وافتخاری بس بزرگ را برای خود به ثبت رساند.آقا جان فریاد این عمارت هم را آسمان زودتر میشنود. باز هم ازشما عاجزانه میخواهم که تا به خوردن میوه ممنوعه دیگری نرسیده برای حوای کوچکتان دعا کنیدبرایش.سرباز فدایی شما حوا.

  126. از دوستان می‌گوید:

    حرف دلمان را که می زنید باز داغمان تازه تر می شود… کاش همیشه داغمان تازه باشد.

    این عکس شیخ رشید الدین وطواط(!) اصلا شبیه شما نیست!!! تعجب نُمودیم وقتی شما را دیدیم، بعد هم ذوق.

  127. نازنین می‌گوید:

    سلام.داش حسین کجا بودی دلمون هزار راه رفت!آدرس خونه جدیدتو از وبلاگ امیرحسین پیدا کردم!مبارک باشه.دیگه نری مارو نگران کنی ها!

  128. حوا می‌گوید:

    سلام.این دل نوشت آخریتونو که خوندم دلم دیگه طاقت نیاورد. با خودم گفتم هرجوری که هست منم دل نوشتمو مینویسم چه آقای قدیانی اونو یه جوری میرسونه به دست آقا یا اینکه اصلا شتر دیدی ندیدی.خیلی سعی کردم پیامم رو یه جوری به آقا برسانم حتی قصد داشتم نامه بنویسم اما گفتم تا برسه دست آقا شاید دیگه دیر بشه. اما از شما خواهش میکنم برادری کنید ودل نوشت مرا هم به دست آقا برسانید ویا مطلبی بنویسید درکنار پیامم در وبلاگتان شاید گذر آقا به وبلاگتان افتاد وآقا دل نوشت روسیاهی همچون منی را خواندوصدایدلم راشنید: همیشه وقتی خورشید می رفت پشت ابرها فکر میکردم دیگه عظمت خورشید زیر سوال رفته.اما وقتی بعدش که باران می امد حرفم را پس میگرفتم.بعد از انتخابات ۸۸ هم گمان کردم عظمت خورشید ولایت هم زیر سوال رفته وآقا دیگه تنها شده.خواص بی بصیرت ابرهای فتنه بودند.نفس سران فتنه هم خوابه ابلیس شده بود و در خلوتگاه خود به جای رفتن به دست بوسی خدا به دست بوسی ابلیس رفته بودند. در این ۸ ماه ابری ومه آلود بعضی ها مثل من عجول بودند وفکرها کردند .پشت سر آقا بد گفتم تهمت زدم گفتم نکنه آقا هم … از صبر واستقامت آقا هیچ چیزی دستگیرم نشد .اما وقتی بعد از ۸ ماه باران بارید تازه آن وقت بود که عظمت خورشید را باور کردم.الان که این حرف ها رو مینویسم چشمانم پر از اشک است ودلم پر از آه که چراباز هم دیر عظمت خورشید را باور کردم. آقا جان عاجزانه از شما میخواهم که حوای گنهکارتان را ببخشیدوحلال کنید وبرایشان از خداوند طلب مغفرت بکنید. راستی آقا جان حرف دیگری هم دارم. نزدیک ۱۴خرداد ۸۸ بود که خواب دیدم در اسمان تصویر بزرگی از امام خمینی نقش بسته ومن محو تماشایش بودم که ندایی شنیدم .می گفت :۱۴ خرداد هر سال آسمان را با تصویر خممینی کبیر زیبا میکنیم.نمی دانم خوابم تا چه حد صحیح است.اما وقتی در اذر پارسال عکس خمینی عزیز را پاره کردند یاد خوابم افتادم دلم لرزید یعنی آسمان می دانست عکس امام را پاره میکنندو او زودتر دست به کار شده است و یاد خمینی را گرامی داشته است وافتخاری بس بزرگ را برای خود به ثبت رساند.آقا جان فریاد این عمارت هم را آسمان زودتر میشنود. باز هم ازشما عاجزانه میخواهم که تا به خوردن میوه ممنوعه دیگری نرسیده برای حوای کوچکتان دعا کنیدبرایش.سرباز کوچک شما حوا.

  129. علی می‌گوید:

    سلام حسین جان.خدا به تو عمر مضاعف بدهد.
    خداقوت.
    التماس دعا

  130. ؟ می‌گوید:

    سلام من به لحاظ کاری یه مدت دور بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم. هر وقت ادرس قبلی رو چک میکردم مطلب جدیدی نمی دیدم. این چه وضعیه؟ چرا اطلاع رسانی نمی کنید . من از طریق یه وبلاگ دیگه به طور تصادفی اینجا رو پیدا کردم. اصلا نمیدونم چه اتفاقی افتاده. سر وبلاگ قبلیتون چی اومده؟ چرا ادرسو عوض کردین؟

  131. ؟ می‌گوید:

    سلام من به لحاظ کاری یه مدت دور بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم. هر وقت ادرس قبلی رو چک میکردم مطلب جدیدی نمی دیدم. این چه وضعیه؟ چرا اطلاع رسانی نمی کنید . من از طریق یه وبلاگ دیگه به طور تصادفی اینجا رو پیدا کردم. اصلا نمیدونم چه اتفاقی افتاده. سر وبلاگ قبلیتون چی اومده؟ چرا ادرسو عوض کردین؟ اینجا خیلی افتضاحه. سیستم نظرخواهیش گیج کننده است. سیستم منم قدیمیه اصلا کل صفحه و متن شما رو نمایش نمیده. ظاهرا از این ازمایش سربلند بیرون نیمده. یه قالب ساده تر انتخاب کنید.
    ———————————————————————————————————
    سلام دوست عزیز.حامد هستم.کارهای فنی رو انجام میدم.چون سایت هنوز در حالت آزمایشی هست مشکلاتی داره که با کمک و راهنمایی شما دوستان این ایرادات را رفع خواهیم کرد.

  132. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    وایییییییی داداش قالب سایت عوض شد یا لااقل تو رایانه ی من یه صفحه ی سفید باز شده خیلی شبیه قالبیه که بعد از هک شدن داشتید خدایی نکرده که اتفاقی نیفتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ———————————————————————————————
    سلام آقا فرید.حامد هستم.دارم قالبهای مختلف رو امتحان میکنم.تا بهترین قالب رو برای سایت انتخاب کنم.

  133. هستی می‌گوید:

    باسلام کاش غربت دین همین قدر بود که گفته بودید نه غربت از این هم فراتر است غربتی به درازی چند هزار سال از ماجرای سقیفه تا حال . از همان زمان بود که غربت شروع شد از همان زمان که بیان قرآن رااز قرآن گرفتن تا پیام خدا به مردم نرسد کاش صحبت فقط غربت رهبر بود نه اشتباه نکنید بحث سر این است که می خواهند راه ولایت وامامت بسته شود .غربت فقط غربت خداست .اگر مخالفت با رهبر را می بینید اگر کاریکاتورها علیه پیغمبر را می بینید تنها می خواهند بگویند مامی خواهیم با خدا مخالفت کنیم . اگر حضرت زهرا را کتک زدند اگر دستان حضرت علی را بستند اگر جگر امام حسن را تکه تکه کردند اگر سر امام حسین را بریدند و هر چه به سر ائمه آمد تا غیبت امام زمان برای ان بود که آنها قرآن ناطق بودند ، بیان قرآن بودند و قرآن کلام خدا. حالا هم هدفشان از ترویج بدحجابی دهن کجی به خداست /.

  134. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    ممنون اقا حامددستت درد نکنه داداش نوکرتم

  135. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    ببخشید اقا حامد کی داداش حسین میان خبر دارین؟
    ———————————————————————-
    فرید جان حسین آقا اینجا رو میبینن و تمام نظراتتون رو میخونن،انشاا… فردا یا پس فردا جواب نظرات رو دیگه خودشون میدن.

  136. سیداحمد می‌گوید:

    مخلص داداش حسین گلمون هستیم.

  137. حسین می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    نمی دونم حضرت ماه اینجا تشریف میارن یا نه ؟
    اما میخوام بدونن( نفس هامو با نفس هاشون) تنظیم کردم .
    خیلی دلم میخواد برای یکبار هم که شده صورت بهاریشون رو از نزدیک زیارت کنم .
    خیلی دلم میخواد یه روز جرات پیداکنم و چفیه شون رو طلب کنم .
    میخوام بدونن که هیچ وقت فکر نکنن که تنهاهستن .
    میخوام بدونن ( دستی که سمت عبای علی دراز شود از لبه تیز ذوالفقار میگذرد .)
    اللهم احفظ قائدنا خامنه ای بالقران
    خدای فاطمه نگهدار سید علی باشه انشاالله .
    یاعلی مدد

  138. حسین کاشانی می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    مبارک باشه سایت قطعه ۲۶
    کتابت عالی اخوی
    موفق باشی

  139. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    ممنون که خبر دادین داداش

  140. ناشناس می‌گوید:

    خوش برگشتی

  141. سالک مبارز(فرید سابق) می‌گوید:

    اقا حامد میشه به داداش حسین بگید نوکرشم تا دم در بهشت؟میشه بگید؟

  142. ناشناس می‌گوید:

    سلام.با اجازه،شما رو لینک می کنم.اگر دوست نداشتید حتما بفرمائید.

  143. عروس می‌گوید:

    سلام باید اعتراف کنم شیفته قلم ونوشته هاتون هستم
    پس برامون بنویسید
    مرسی
    یا علی

  144. امیر می‌گوید:

    ما پیروزیم

  145. ناشناس می‌گوید:

    سلام حسین آقا
    مبارکه
    ولی اون قضیه بلوگفا رو پیگیری کن
    ما منتظریم

  146. کاتب باشی می‌گوید:

    شهدا شرمنده ایم اینجا رو نگاه نکنید….
    کاتب باشی

  147. رها می‌گوید:

    سایتتون خیلی خیلی مبارک باشه . واقعا دلمون برا نوشته هاتون تنگ شده بود .

  148. تلنگرخانه می‌گوید:

    ممنون که نظرات رو تأئید نکزدین!!!!

  149. ن.خ می‌گوید:

    سلام.داداش جواب سلام واجبه یادت نره.اول چند تا نفس عمیق بکشه تو این خونه………..
    داداش گلم شرمنده نمیتونم احساسمو از اینکه بعد از چندروز پیدات کردم بیان کنم.خدا رفتگان این ثابتی و اقا میثم رو بیامرزه که اطلاع رسانی کردند.راستی به همه بروبچ هم سلام میکنم.میدونم که فصل امتحاناته.اقا فرید ما دعاتون میکنیم.در ضمن مطلبی که دیروز قرار بود پخش کنید همین بود؟

  150. مهدی می‌گوید:

    حاجی به وردپرس خوش اومدی
    به من سر بزن
    ما که تهران نیستیم چه طور کتاب رو بخریم ?

  151. گچکار می‌گوید:

    چندی پیش شنیدیم میر حسین از اعدام چند تروریست به شدت انتقاد کرده
    مژده به همه خلافکار ها دزدان و قانلان و بمب گذاران و تروریست ها : به گفته رهبر خنگولمون موسوی ، شما تا روشن نشدن قضیه کهریزک مجاز به ادامه خلافهای خود هستید چرا که تنها خلافی که در ایران رخ داده همین کهریزک است و به شما مژده می دهم هرچه بیشتر بتونید مردم بیگناه رو توی حسینیه ها بکشید و هر چه بیشتر بتونید بسیجی جماعت رو بکشید پیش ما محبوب تر و ما با بیانیه های خود از شما حمایت میکنیم.و زمانیکه شما را اعدام کردن برای شما گریه خواهیم کرد.همچنین یک خبر خوب هم برای زندانیان : زندانیان عزیز بدانید تمامی شما که به علل مختلف دستگیر شده اید همه بیگناهید و من همینجا اعلام میکنم که در یکی از همین روزها من و طرفدارانم برای آزادی شما از چنگال قانون با لباس سبز اقدام خواهیم کرد .نا گفته نماند من میر حسین موسوی لباسم مخملیه یه وقت منو اشتباه نگیرین.

  152. طهورا می‌گوید:

    سلام داداش حسین بسیجی ها
    وبلاگ نو مبارک.
    یا علی

  153. سیدمحمد می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز سلام
    از این که می‌بینم به این زودی سایت جایگزین برای وبلاگ شما راه اندازی شد بسیار خوشحال شدم.
    طرح پس زمینه سایت که از گل بوته های نقش سنتی استفاده شده بسیار خوب و پسندیده است ولی رنگ قهوه‌ای تیره که نوعی یأس و نامیدی را القاء میکنه زیاد جالب به نظر نمی‌رسه به خصوص که در برخی موارد نوشته ها خوب خوانده نمیشه

  154. ن.خ می‌گوید:

    دوباره سلام.راستش من از رایانه فقط روشن و خاموش کرنشو با فیلم دیدنشو بلدم.میشه یکی به من کمک کنه و بگه این نامنویسی که اینجا هست چیکار میکنه؟گفتم اگه نه ده کوپنی میدن ثبت نام کنم.راستی
    اقا حامدبعد از سلام این قسمت دیدگاهها یه خورده زیادی تیرست.البته نظر شخصیه منه.
    سطرهایی که با رنگ قرمز نوشته شده یه خورده اذیت میکنه.مثلا تو روزشمار روزهای تعطیل که قرمزه عددهاش سخت خونده میشه.اخه برای کارمندها این روزها خیلی مهمه.بلد نبودم کامنتمو خصوصی بذارم اخه اینجا یه خورده با کلاس شده.التماس دعا

  155. الهام می‌گوید:

    سلام داداش حسین

    کتاب نه ده را خریدم

    خدا وکیلی پول داشتم اونقدر می خریدم تا به چاپ دوم برسه

  156. دیدار می‌گوید:

    بسم رب شهدا و الصدیقین
    سلام به شما دوست عزیز
    با طرحی با عنوان سردار هور به مناسبت بازگشت پیکر پاک سردار سرلشکر علی هاشمی بروز هستم
    منتظر بازدید شما دوست عزیز هستم

  157. بهلول خوله می‌گوید:

    کاش شفاف و بدون ریا مینوشتی دنبال چی هستی ؟
    از به مشت استخون متبرک شده با عطر بهشتی ها هم میخای در جهت آرمان های خودت بهره برداری کنی ؟
    خداییش به حرفای خودت پایبندی یا اینکه چون توش برات دنیا و پست و شهرت داره ارزش قائل هستی ؟
    حاج حسین حاج حسینی برات راه انداختن که بیا و ببین یکیش این ثابتی که خوب هم میشناسیش شد بهش بگو داداش منو انقدر گنده نکن چون حباب میترکم و گندش در میاد اونوقت برات یه پست میزنه که اسم خودت رو هم فراموش میکنی میشی مثلا کامی جون . … شد بخودت بگی این چند روزه چه غوغایی راه انداختی و چقدر بی تقوایی کردی نسیت به صاحب بلاگفا ؟
    خودمونیم حاجی حاجی چقدر مور مور ت شده از این همه هیاهویی که برات براه انداختند ؟؟ راستی خدا هم بین این هیاهو ها وجود داشته ؟
    اونا پاره پاره شدن چون ارزششو داشتن هر قطعه از بدنشونو ملائکه خدا بر سرش دعوا دارن برای پاره های قلم تو چی ؟؟
    به بار نوشتم بعنوان منتقدی دلسوز هوادارنت گفتند ای پدر سوخته حسود و البته لطف کردن و ادخال سروری برامون فراهم کردند و خودمو بو کردم دیدم ااااا شاید راست گفتند چون بوی بدی گرفته بود بدنم انگار از روی حسادت بود برای همین گفتم منبعد ناشناس ینویس تو اصلا خول هستی اسمتم بزار بهلول خوله برای همین مقام میر داماد رو نشستم بهم بدن !!!
    حاج حسین حاج حسین حاج حسین کاش معنای حاجی رو میدونستی و کاش مقام هجر و هاجر و ….. رو میشناختی آخه میگن اونایی که پر بارن خمیده تر هستند نمیدونم راست گفتن یا نه ؟
    راستی حاج حسین منم منه بی سر و پای دهن شکسته روزگاری تک تک اینا رو که بدناشون سالم بود فیتیله پیچ میکردم میفرستادمشون شهراشون اون وقتا این حامیانت تو گهواره هم نبودن ببیندد همت ها و زین الدین ها و باکری ها و عباس کریمی ها و دستواره ها . خلاصه موقعیت هایی مثل موقعیت شهید کابلی ها و سه راه مرگ و مجنون و شلمچه و بماند بقیش چی بود….. اصلا و الان زیر کولر تو ماشسن های راحت میرن زیارت اهل جبهه که الا بیشتر اهل جبه شده به میمنت حکومتی ها و شایدم فردا پس فردایی اهل توریسم اونجا رو تصرف کنند که الان هم اهل بی حجاب تصرف کردن جالبه که مینویسند اخوی با وضو وارد بشید آخه نمیدونند که تبلیغات جبهه افتاده دست کیا که خبر ندارن طرف تو عادت ماهانشه!!!!
    آره جاج حسین حاج حسین حاج حسین از رو حسادت ننوشتم از رو رفاقت نوشتم دور و برت ور شلوغ نکن زیاد که اهل فتنه پشتت پنهان بشن کافیه یه برائت بجویی ازشون ببینی که پشت سردار قلم بعد از نماز مغربت چند تا میمونن تا شاید حال مسلم رو درک کنی کمی اهل هیاهو همیشه هستند و اهل برائت کم !!!
    روده درازی کردم اینا رو نوشتم ببینم چند مرده حلاجی اهل کدوم قبیله هستی؟
    راستی میدونی تنها شهید کربلا که سر بر تن داشت حر بن ریاحی بود آخه قبیله عاقلی میکن داشته !!!!!
    یا حق

  158. داش ابوالفضل می‌گوید:

    سلام
    نمیدون چی بگم چون شمارو نمیشناسم.
    به ما اطلاع دادن سایت داداش حسین و لینک کنید ما هم گفتیم رو چشمون.
    موفق باشی داداش حسین
    برا داداش ابوالفضلم دعا کن

  159. محمد می‌گوید:

    ققنوس قطعه ۲۶ بهشت زهرا…
    شاید بهترین توصیف توست

  160. آصف می‌گوید:

    سلام آمدم تهران آمدم بهشت زهرا آمدم دیدن امام آمدم دیدن پدرت اما دلم خون است که نتوانستم بمانم برای دیدن پرستوها.برایم دعا کن که …

  161. Montazer می‌گوید:

    بسم الله
    سلام داداش حسین
    سایت قطعه ۲۶ مبارک باشه . یه اطلاع رسانی درست درباره آدرس سایت بکنید در وبلاگتان. اگر دوستان اطلاع نمیدادند پیداتون نمیکردم
    راستی دلنوشتتون دیروز در تشییع پیکر پاک شهدا به دستمان رسید . واقعا طراحی زیبایی داشت ؛به خصوص عکس تمام قد حضرت ماه(آه)
    انشاءالله همیشه حسینی باشید
    یاعلی

  162. عون می‌گوید:

    ای جانم داداش حسین.الله یاورت باشه داداش.همچنان می خوانیمت…

  163. بسم الله الرحمن الرحیم

    جمعیت اینترنتی حامیان جمهوری اسلامی به منظور تشکیل یک جمعیت قدرتمند در فضای سایبری از تمامی وبلاگ نویسان و مدیران سایت ها برای عضویت در این جمعیت بزرگ اینترنتی دعوت به عمل می آورد .
    هدف از ایجاد چنین جمعیت قدرتمندی در رابطه بودن تمامی وب سایت های حامی جمهوری اسلامی با هم می باشد تا وب سایت های حامی جمهوری اسلامی قدرتمند تر از همیشه در فضای سایبری فعالیت کنند و نگذارند وب سایت های معاند و ضد انقلاب به راحتی در اینترنت مشغول به توهین .. دروغ پردازی و….. شوند . در واقع با تشکیل این جمعیت قدرتمند وب سایت های ضد انقلاب را به امید خدا به زانو در خواهیم آورد .
    از وبلاگ نویسان و مدیران سایت ها خواهشمندیم جهت عضویت مشخصات سایت یا وبلاگ خود را حتما درقسمت تماس مستقیم با مدیریت بنویسند و وب سایت جمعیت اینترنتی حامیان جمهوری اسلامی را لینک کنند.
    از تمامی وبلاگ ها و سایت ها خواهشمندیم وب سایت جمعیت اینترنتی حامیان جمهوری اسلامی را به وبلاگ ها و سایت های دیگر معرفی کنند .
    به امید خدا تا چند ماه آینده سایت جمعیت بزرگ اینترنتی حامیان جمهوری اسلامی در فضای سایبری اعلام موجودیت میکند و نشانی سایت متعاقبا اعلام خواهد شد .
    ما را در معرفی جمعیت اینترنتی حامیان جمهوری اسلامی به تمامی وبلاگ ها و سایت ها یاری نمایید.
    از تمامی وبلاگ ها و سایت هایی که قبلا به عضویت جمعیت درآمدند میخواهیم اطلاعات وبلاگ یا سایت خود را در قسمت تماس مستقیم با مدیریت حتما ذکر کنند و برای ما بفرستند .
    ((( توجه : حتما نام وبلاگ یا سایت خود را ذکر کنید . )))
    پیشنهادات خود را در رابطه با تشکیل این جمعیت بزرگ حتما به ما بگویید .
    مدیریت وب سایت جمعیت اینترنتی حامیان جمهوری اسلامی

  164. سوره عیوضی می‌گوید:

    ممنون که قالب رو از تیرگی دراوردین.فقط صفحه ی نظر رو هم اگه از تیرگی دربیارین عالی میشه.

  165. ا.زارعین می‌گوید:

    سلام اخوی
    سایتتون مبارک
    متنتون هم جگرسوز بود.
    اجرتون با بی بی دوعالم
    التماس دعا

  166. AliR می‌گوید:

    هاشمی + بصیرت = صفر

  167. ناشناس می‌گوید:

    نگرانم داداش حسین یه چیزی بگو دلمون گرم بشهاز بودنت از موندنت

  168. متین می‌گوید:

    مرگ بر مجمع تشخیص مصلحت دزدان نظام

  169. شاهد می‌گوید:

    سلام
    خاکریز نو مبارک

  170. -1 می‌گوید:

    عاشق قلمت شدم خدا قوت

  171. محمد می‌گوید:

    سلام بر همه
    با توجه به نزدیک شدن شهادت حضرت زهرا همه ی رسانه های خارجی و اپوزیسیون شروع به حمله وسیع به این حضرت و کلا موضوع معصومیت کرده اند در حدی که حتا به ایشان توهین می کنند و مزخرفاتی را نسبت می دهند و هر دقیقه شبهه می سازند و متاسفانه صدا و سیما به جای اینکه افراد متخصص رو دعوت کنه و جواب شبهات رو بده هر روز فقط یکی دو ساعت خودشو به این مسائل اختصاص میده که همشون در حد روضه خونیه. لا اقل شما یه جبهه وبلاگی راه بندازین و به اراجیفشون جواب بدین وگرنه با این هجمه ی شبهات اونا شیعه ای باقی نمیمونه

  172. عطر خاک می‌گوید:

    آمده ای تا به سربازان خامنه ای بپیوندی
    آمده ای تا به بعضی ها تلنگرها بزنی
    آمده ای شاید که قیام نزدیک است

    به دلم افتاده که ظهور نزدیک است

  173. حسین می‌گوید:

    سلام
    داداش حسین این وبلاگت ماشاالله انقدر پیشرفته است که من سر در نمی یارم .
    این نام نویسی بغل برای چیه ؟
    یاعلی

  174. سامان می‌گوید:

    سلام
    من هم نه ده را خریدم،با اینکه تقریبا اکثر مطالبش را خونده بودم ولی خریدمش تا همیشه یادم بندازه که افراد چقدر میتونن منافق و ریاکار باشن،تا شیخ و مهندس را از یاد نبرم هیچوقت و هروقت خواستم اوج ساده لوحی و خیانت را برای کسی تعریف کنم ممصداقش هم دم دست باشه تا نشونش بدم،خریدم تا یه روز اگر همه هم یادشون رفت نشونشون بدم که چطور هشت ماه بوی گند نفاق و دروغ و تزویر سه تن! فضای مرکز شهرمون را پر کرده بود،خریدم تا یادم بمونه فروختن وطن و هویت برای بسیاری از ادمها مثل خوردن فالوده لذت بخش و مثل نوشیدن آب راحته،من نه ده را خریدم تا …

  175. آرش می‌گوید:

    در جواب حامد هستم!!!!!
    من هم گفتم وبلاگ غیر قابل دسترس که عملا” با هک شده فرقی نداره پس مغلطه نکن!!!!!آقای شیرازی چنین حقی نداره و اگر این کار رو کرده باشه می تونید ازش شکایت کنید و من هم مطمئنم که این کار رو نکرده و اصولا” وبلاگ زپرتی قدیانی و جمع ارزشی ها!!! ارزش دست بردن به کیبورد و عوض کردن پسورد رو نداره!!!! در صدها وبلاگ دیگه انتقاد از بعضی اقدامات شیزازی شده بود و چنین بلایی سرش نیومد!!!!جالبه که ایمیل نویسنده رو هم برداشته که کسی بعد از این واقعه مزاحم نویسنده نشه!!!!!بی خیال بابا شما راست میگی، گور بابای دروغگو خدا سنگش کنه انشالا!!!!! دیگه هم باش دوست نشه!!!!!

  176. آرش می‌گوید:

    بهلول خله جان اینا ارزش دست بردن به کیبورد و انتقاد کردن رو ندارند خودت رو اذیت نکن!!!!!!

  177. اسما می‌گوید:

    سلام
    داستان وب تون وشنیدم خیلی ناراحت شدم.
    خداراشکرکه وبلاگ خوب تون بازشده
    شماباافتخارلینک شدین
    منتظرحضورتون هستم.
    التماس دعا

  178. اسما می‌گوید:

    سلام دوباره
    شرمنده اشتباهی نوشتم وبلاگ
    سایت قشنگ تون وتبریک می گم
    بازم شرمنده

  179. بسیجی آقا سید علی می‌گوید:

    سلام
    خیلی عالی بود با هر جمله اش من هم گریه کردم . اجرتان با خانوم حضرت زهرا سلام الله علیها

    اللهم احفظ امامنا الخامنه ای

    یا علی

    التماس دعا

  180. عرفان به بهلول خوله می‌گوید:

    سلام اقای بهلول . چرا همش همه ی حق را به خودت می دی . ما به داداش حسین می گیم حاجی شما چرا ناراحت می شی . انقد سخته ؟ تو این هیاهوی بی دینی یکی پیدا شده داره حرف دل ما رو می زنه تو رو سننه . اصلا مگر تو وکیل وصی دنیا هستی . راستی دقت کردی چه عبارات زننده ای تو حرفات بود .

  181. شافی می‌گوید:

    سلام
    گویا فعلا خودشون نمیخونن این جا رو .اقا ی حامد مطمئنید همه ی نظرات رو تایید میکنید؟!نظر خودم رو به همین پست ندیدم راستش..
    مهم نیست..سلام به نویسنده ی عزیز ما برسونید.
    همگیتون سلامت باشید و موفق
    بر حق و با حق
    قالب یک مقداری تیره است…خودتون سایت رو باز کنید نظرات رو بخونید متوجه میشید مشکلش کجاست..اخه ما کامنت های این سایت رو هم کامل میخونیم.. با این قالب راستش سرگیجه میگیریم اخرش

  182. سها می‌گوید:

    سلام…
    سلام…
    خیلی دلم گرفته….دلم به دل نوشته های یه دل نویس خوش مرام خوشه همیشه همین جوری بنویس همیشه نکنه عوض بشه یه وقت…..من می ترسم….نکنه منم عوض بشم فکر کنم نوشته های تو عوض شده ……بیاین وسه هم دیگه دعا کنیم……پدرم میگفت ما شب عملیات همه واسه هم سنگریشون دعا می کردن چون من وجود نداشت….بیاین ما هم واسه هم دعا کنیم … که از این که هستیم عوض نشیم……..
    یا علی…

  183. habib می‌گوید:

    سلام

    نمی دانم عیدی حضرت فاطمه بود که اتفاقی با شما آشنا شوم ! یا نظر . . .
    در هر صورت روز شهادت کتاب شما «نه ده» ، اتفاقی بدستم رسید و چند ساعت عزاداری ام را با دل نوشته های شما سرکردم و چه ماتمی بود برخی دل نوشته هایت هرچند نثر پاره ای از مطالب عادی می زد ولی برخی دل نوشته هایت نثر خوب و ادیبانه ای را نمایش می دادند.

    شاید ارتباطی نداشته باشد ولی خودم را معرفی می کنم:
    از آشنایی با شما متشکرم :
    من حبیب هستم ، چون تو یتیم خمینی ! ، هرچند دوستان به من می گویند یتیم با پدر ! علتش هم شمیم جبهه ای بود که زوجی را کشاند شیرخوارگاه آمنه تا من تا ۱۸ سالگی و شاید هم ۲۵ سالگی ! طعم شیرین عکس بی پدری و باهویتی را در تاقچه خانه نچشم ، نمی دانم دعای پدرم بود یا نظر حسین . . .
    این مقدمه را گفتم بدانی هم دردیم ،
    در هر حال از احساس تعهدت بعنوان فرزند کوچکی از انقلاب مسرور شدم. من هم چندماهی بود تصمیم گرفتم سایتی بزنم با یک تفاوت ، آن هم این که مرز دعوا را به خارج از کشور ببرم نه این که سفره را این جا پهن کنم ، سایتی به زبان انگلیسی با هدف جنگ نامتقارن فرهنگی با استکبار. در بضاعت خودم. و مگر نبود دست های خمینی و تفکر او که مرا از فساد و مهلکه ها به این راه کشاند و چیزی که من از او یاد گرفتم صدور انقلاب بود. من هم به توان خودم می خواهم گام بسیار کوچکی بردارم . . .این سایت
    ماهی یکبار بروز می شود تازه راه انداختم ، امیدوارم نظرت را بگی .
    هر چند اصولا به سایت و سایبر اعتقادی ندارم و آن را در عصر خود «هبوط رسانه» ای می نامم. هبوطی که از قلم و گفتار و ارتباطات چهره به چهره آغاز شد و به کاراکترهای دیجیتالی صفر و یک رسید . . .
    شنیده ام که اولین خطاب به حضرت عیسی «بشنو» بوده ، به حضرت موسی(ع) هم خطاب «ببین» بوده است و به پیامبر هم «بخوان» ! در قرآن هم هست که قوم بنی اسرائیل درخواست هایی داشتند که عینی باشد! بنظر می رساند ما با پیشرفا های رسانه ای به سوی یهودیت پیش می رویم ، چرا که رسانه های جدید «دیدنی!» اند تا خواندنی و مبتنی بر تعاملات حضوری چهره به چهره … هرچند قضاوت را به خودتان می سپارم
    موید باشید.

  184. محمد می‌گوید:

    چه سعادتی من هم روی ماه آقا رارادوشنبه شب در شب شهادت حضرت زهرا دیدم عجب نورانی بود خدا برای ما آقا را حفظ کند

  185. فطرس می‌گوید:

    سلام
    داشتم دیگه کم کم نگران میشدم
    ترسیدم هکت نکنن
    خدارو شکر پیدات کردم داداش
    کتابتم خریدم
    ۲ تا خریدم
    دوست داشتم تو غرفه ببینمت ولی گفتن بعداز ظهر میای
    التماس دعا
    یا علی مدد

  186. آبجیه داداشی. می‌گوید:

    خدامیدونه چندتا ازاین بی منطقای غرب زده میان به سایته داداشم سر میزنند.بعضیا که لال میشن ونمیتونن چیزی بگن بعضیاهم از غصه دق میکنن بعضیا هم تا میبینن جمع صمیمیه دیگه خجالت میکشن چیزی بنویسن،فقط بعضیا که یه خورده میترسن میگن بذار یه انتقاد کنیم اینا هم که منطق سرشون میشه اومدیمو کوتاه اومدن نه عزیزان کور خوندید این داداش حسینی که من شناختم کوتاه بیا نیست ماهم پشتش ایستادیم.داداش من تو رگاش غیرته نه ترس وپاپس کشیدن.پس خودتون رو خسته نکنید ما بعد از اون ماجراها موجی شدیم دیگه بغضمونو نمیخوریم.مواظب خودتون باشین که نکنه این بغض فرو نخورده یه روزی یه جایی یه وقتی کار دست سرانتون بده پس اگه سرانتون رو دوست دارین مثل اونا سکوت اختیار کنین.کجا ساکن شدین جاافتاده ها اونا از آقا از رهبرشون حمایت نمیکنن شما ها میخواین از کی حمایت کنین……..دلم خیلی براتونه میسوزه.نگرانتونم.

  187. حسین می‌گوید:

    سلام
    مطلب تون زیبا بود اما با عرض معذرت از دید من بی سواد فکر می کنم شروع مطلب خیلی خوب نبود (به خمینی بگویید) و یا (بروید به خامنه‌ای بگویید) من بار اول که این متن را دیدم فکر کردم طعنه است چون از دید من بزرگان را اینگونه خطاب قرار دادن درست نمی آید اما در ادامه دیدم مطلب اینگونه نیست.دوست عزیز ای کاش مطلب رو به گونه ای دیگر شروع می کردید و یا در ادامه آورده اید
    به خمینی بگویید بیاید. اینجا چیزی که زیاد است دست و بازوی رزمندگان شهید است. گرم کن بازار بوسه را ای روح خدا.
    رهبران ما برای بازار گرمی دست رزمندگان شهید را نمی بوسند بلکه به آن اعتقاد دارند و آنان اهل فریب مردم نیستند ولی متن شما اینگونه دارد جا میاندازد که اینان بازار گرمی دارند می کنند تا احساسات مردم برانگیخته شود
    البته میدانم شما منظور تون این نیست
    باز هم جسارت بنده را ببخشید
    التماس دعا

  188. soha می‌گوید:

    http://www.tebyan.net/index.aspx?PID=17257&PageSize=10&FORUMID=721&THREADID=199296&PageIndex=4
    سلام دلم گرفته از این لینک………بچه های عاشق ولایت…یه سر به این لینک بزنید……..همنه تون رو دوست دارم….
    یا علی…
    کوچک ترین بسیجیه اسمون………

  189. محمد می‌گوید:

    سلام به تو و سلام به بابا اکبر : می تونی یه دل نوشت در مورده قیلم مسخره در چشم باد بنویسی که صد در صد میتونی بنویسی…خواهشا نقدش کنید…. یک بسیجی آن هم از نوع بی ترمزش… جدی میگم به بابا اکبر سلام برسون بگو برام دعا کنه… التماس دعا

  190. ابوالفضل می‌گوید:

    خواندن این نوشته ها در این زمان حال و هوای دیگه ای داره…
    آری یاران چه غریبانه رفتند از این خانه اما دعا کن برای ما تا نگذاریم یاد و خاطره شان فراموش شود…. دعا کن برای ما که نگذاریم امثال این سبک بالان عاشق غریبانه زندگی کنند…

  191. بصیر می‌گوید:

    آقا پرچمت بالا
    یه سوال دارم از آقای قدیانی
    اینکه شما می گی به خمینی بگویید بیاید… آیا این مفهوم رو نمی رسونه که خامنه ای داره کوتاهی می کنه؟
    برای شخص من که این مفهوم تداعی شد
    می دونم شما همچین قصدی رو نداشتی و نداری ولی خب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.