اصلاح طلبان، اندکی عاقل باشند، انتخابات را می برند!

یک: اگر آن ۱۳ میلیون رای موسوی، به بهانه عدم احراز صلاحیت هاشمی، با صندوق آرا قهر نکنند، اگر لایه های رقیق تر آرای خاکستری، متاثر از تبحر روحانی در فن بیان، به ایشان مایل شوند، اگر عارف، زرنگی کند و به نفع حسن روحانی کنار برود، اگر آقایان هاشمی و خاتمی و سیدحسن خمینی و موسوی خوئینی ها و… ذره ای تدبیر کنند و در حمایت از شیخ دیپلمات، متحد و یک دل و یک پارچه وارد صحنه شوند، اگر حسن روحانی مثل امشب، باز هم طریقه سخن و سخنوری را به این همه نامزد اصولگرا، به این همه منم منم خودبزرگ بین، به این همه پر ادعا، و به این همه کاندید کج اندیش، تدریس کند و یاد دهد، و اگر اصولگرایان محترم، باز هم در این روند بی عقل و رویه بی منطق، به نفع یک نامزد کنار نروند، پیش بینی من یکی، باخت ملس جریان اصولگراست، چرا که خدا کی و کجا چک سفید داده به جریان اصولگرایی؟!…

نوشتم؛ «پیش بینی»، این اما بیش از «پیش بینی»، «هشدار» من است به جریان اصولگرایی.

دو: حالا باز عده ای بلاهت خود را کامل کنند و از «دوگانه مقاومت-سازش» حرف بزنند! حالا باز عده ای بگویند؛ اصلاح طلبان که نیستند، هاشمی که نیست، خاتمی که نیست، پس حزب اللهی ها بزنند توی سر و کله همدیگر، بلکه «اصلح» را پیدا کنند! حالا باز دوستان بازی کنند با کلمه اصلح و صالح و اصلح فلان و صالح بهمان و کوفت و زهرمار! حالا باز بروند و کاسبی کنند با تعاریف رهبر از این بزرگ و آن بزرگ! حالا باز با تندترین شیوه ممکن، مخلص سازی کنند! حالا باز به ریش متن «رقیب در صحنه است» بخندند! حالا باز هتاکی و اهانت بخوانند ۲ کلمه حرف حساب «خیانت در جبهه خودی» را! حالا باز با وجود شیخ قرای دیپلمات، بعضی دوستان نازک خیال، علی الدوام چماق بزنند بر فرق قالیباف! حالا باز حسن روحانی را ول کنند و علیه شهردار تهران، هر آنچه ناسزا بلدند، ردیف کنند! حالا باز خود فتنه را رها کنند و گیر بدهند به آنکه «ساکت فتنه» می خوانندش! حالا باز… حالا باز… حالا باز برای این حقیر کمترین کامنت بگذارید که؛ فلانی! چقدر از قالیباف پول گرفته ای برای نوشته های اخیرت؟!

سه: باز هم تاکید می کنم که این وجیزه، «هشدار» است، نه «پیش بینی». من واقعا در عجبم از عقل جماعت اصولگرا! این همه نامزد برای چیست؟! این همه تفرق آرا سودش چیست؟! مگر نمی بینید رقیب را؟! انتخابات را به آن دیگر اصولگرا ببازید بهتر است یا به حسن روحانی؟!

چهار: اول از ائتلاف مورد علاقه خودم شروع کنم، یعنی «ائتلاف ۳ گانه». آقایان! مگر قرار نبود فقط یکی از شما ۳ نفر در صحنه بمانید؟! پس چه شد؟! مگر پای دین و شرف و قسم و آیه و تقوی و ایمان و غیرت خود را به میان نیاورده بودید که بر اساس نظرسنجی و نظر جامعتین، فقط یکی از شما در صحنه می ماند؟! پس چه شد؟! آقای حداد عادل! شمایی که امشب گفتی؛ «من به مردم دروغ نمی گویم»، مگر دروغ، شاخ و دم دارد؟! شما محترم، در نظرسنجی ها بالاتر هستید یا رای جامعتین را دارید که کنار نمی کشید؟! مگر شما در اغلب نظرسنجی ها، فقط و فقط اندکی بالاتر از آقای غرضی نیستید؟!… و گور بابای ائتلاف (اصلا کدام ائتلاف؟!) آیا بینی و بین الله در توان خود می بینید که رئیس جمهور شوید؟! آقای حداد! شما معلم و مولف کتب درسی این مرز و بوم هستید. شما ریشی سفید کرده اید. شما معتمد نظام هستید. وقتی شما اینقدر راحت خلف وعده می کنید، وای به حال دانش آموختگان کلاس درس شما! وای به حال من که قرار است از شما یاد بگیرم! شما کاری کرده اید که دیگر، منِ حسین قدیانی، رسما و علنا بگویم؛ «تا آخر عمر، به وعده هیچ ائتلافی نباید دلخوش کرد، حتی اگر سرانش با اخلاق هایی چون شما باشید». و اما آقای ولایتی عزیز! آیا انکار می کنید که در همه نظرسنجی ها، بلااستثنا، شهردار تهران از شما جلوتر است؟! و باز آیا کتمان می کنید که نظر جامعتین، اغلب متمایل به دکتر قالیباف است؟! پس ادامه دادن تان برای چیست؟! آیا بیماران خود را نیز با نسخه خلف وعده و بی صداقتی درمان می کنید؟! و آیا ۱۰۰ روزه، به همین منوال بنا دارید تب اقتصاد کشور را بخوابانید؟! با تب بر خلف وعده؟!

پنج: در میان این همه نامزد اصولگرا، فقط یکی، در کنار آرای توده ها -اعم از حزب اللهی و محروم- رای به نسبت محسوسی از اقشار خاکستری نیز دارد؛ باقر قالیباف. قالیباف به سبب رضایت مردم از دوران مدیریتش بر نیروی انتظامی و شهرداری تهران، این اقبال را دارد که رای خوب و بالایی داشته باشد. فی الحال نیز در همه نظرسنجی ها اول است. حال، باید تحسین کرد بصیرت بعضی دوستان مومن و حزب اللهی را که هیچ کاری با روحانی و عارف ندارند، اما مرتب «شیطان اکبر» می خوانند شهردار تهران را. و طوری علیه حاج باقر جو داده اند که هیچ مومن و حزب اللهی دیگری جرئت نکند بگوید؛ رای من قالیباف است!! و اگر بگوید، لابد اهانت کرده به علامه!! آیا رواست ما هم بی تقوایی پیشه کنیم و منتقدین قالیباف را هتاکین آیت الله مهدوی بخوانیم؟! آیا ما نمی توانیم منتقدین بی انصاف و لامروت قالیباف را هتاکین ابرمرد بارها به شهادت رسیده، سردار اعلای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی بخوانیم؟! آیا برای ما مقدور نیست که با رای آیت الله مهدوی و نظر شهید حی و زنده یعنی حاج قاسم سلیمانی، کاسبی کنیم؟! ایضا با تعاریف بی مثال و بی نمونه رهبر از ایشان؟! آیا هر که به هر دلیلی نمی خواهد به نامزد شما رای دهد، مستوجب شماتت و تازیانه بی رحم شماست؟! آیا فقط شما مومن و حزب اللهی هستید و دیگران، جملگی جیره خوار و مرفه بی درد و رانتی و… هستند؟! آیا ممکن نیست یکی با حجت شرعی و عقلی، به نامزدی غیر از نامزد شما برسد؟!  شما دروغ می گویید که با علامه مصباح بیعت کرده اید! علامه خود در بیعت رهبر انقلاب است! شما با نفس خودتان، با اخلاقیات احمدی نژادی، با نگاه صفر و صدی و سیاه و سفیدی بیعت کرده اید! شما با حب و بغض شخصی تان بیعت کرده اید!

شش: و اما جناب دکتر سعید جلیلی! شما تاج سر ما. می دانید که ارادتم به شما قلبی و صادقانه است. می دانید که لحظه لحظه زندگی ام را مدیون «پایی که جا ماند» می دانم. آیا شما عزیز بزرگوار، یک بار و فقط یک بار برنامه «با دوربین ساعت ۸» خود را نگاه کرده اید؟! آیا قبول دارید بی برنامه، عجولانه و غیر کارشناسی وارد این گود خطیر شده اید؟! جانباز عزیز! منِ حسین قدیانی، با این همه ارادت، تقریبا هیچ چیز از سخنان شما نفهمیدم، چه رسد به سایر مردم!! آیا رواست اینچنین به سعید جلیلی محبوب ما ستم کنید؟!

بینی و بین الله، بینی و بین الله، بینی و بین الله… شما اصلا و اصولا آمادگی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری داشته اید که به صحنه آمده اید؟! سخن گفتن تان که این را نمی رساند عزیز دوست داشتنی! من عاشق شما هستم، اما واقعا نمی دانم برای چه و چرا باید به شما رای بدهم برای ریاست جمهوری؟! جز بیان بعضی کلیات، آنهم با جملاتی غیر قابل فهم، برنامه دیگر شما چیست که مرا برای رای دادن به شما متقاعد کند؟! آقاسعید! رحم کن به دل ما… و قبول کن که ناآماده به میدان آمده ای…

آقایان اصولگرا! به نفع هیچ یک از خودهای تان کنار نروید. کفر است! شرک است! یک انقلاب اسلامی است و یک شما!! یک رهبر است و یک شما!! رقیب هم که در صحنه نیست!! راحت باشید…

وطن امروز/ ۸ خرداد ۱۳۹۲

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    بسم الله…

  2. احمدرضا می‌گوید:

    دوستان قصد تخریب ندارم ولی به نظرتون ممکنه سعید جلیلی کاندیدای مورد نظر احمدی نژاد باشه؟!!

  3. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    طبق آخرین نظرسنجی قالیباف , بعد هم چند پله پایین تر، جلیلی صدرن!
    قالیباف رو که بعضی مثلا خودی ها دارن می زنن؛ می مونه جلیلی؛ اونم پروژه چسبوندنش به احمدی نژاد کلید خورده… حالا چقدر این وصله ی نچسب، می چسبه و اون تخریب های بغض آلود جواب می ده؛ الله اعلم…

    اما یه چیزی روحمو شاد می کنه؛ انصافا کجای دنیا انتخابات هاشون!(دو برابر جمع بستم!) این قدر شور و هیجان و رقابت و دنگ و فنگ داره!
    ممنونیم انقلاب اسلامی!

  4. معز می‌گوید:

    سلام
    شب همگی بخیر.

  5. مسافر می‌گوید:

    “شورای مرکزی جبهه پایداری در جلسه صبح امروز خود، “سعید جلیلی” را به عنوان کاندیدای این جبهه انتخاب کرد.”

    احمد رضا:

    این سوال منم هست. فقط خدا نکنه و الا دوباره دار و دسته مشایی وارد عرصه میشن اون هم با رای بچه حزب اللهی ها.

  6. معز می‌گوید:

    اصلاح طلبان به پیروزی امید دارند اصولگرایان به هوش باشید و متحد …

    نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت:
    آیت‌الله هاشمی نیز در این نشست با اعلام حمایت از روحانی در دولت آینده، خواستار دوری از فضای گله‌گذاری و تخریب‌ها شد.

    وی با اشاره به بخشی از سخنان هاشمی رفسنجانی خطاب به روحانی تصریح کرد: آقای هاشمی خطاب به روحانی گفته که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در اینباره اقدام خواهم کرد.

    وی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: روحانی دنبال پیروزی در انتخابات است و برنامه‌های مدونی برای این موفقیت پیش‌بینی کرده است.

  7. مسافر می‌گوید:

    نمیتونم قسمتی از متن رو انتخاب کنم
    واقعا از دل برآمد و بر دل نشست…

    خسته شدیم از این همه ادعاهای بی عمل!
    خسته شدیم از خلف وعده ها و منم منم ها!
    خسته شدیم از توهم بعضی ها!
    خسته شدیم از بی معرفتی ها و تهمتها!

  8. حافظ می‌گوید:

    بله
    صد در صد موافقم با حرف های شما
    من که تا روز قبل از شروع تبلیغات عاشق جلیلی بودم الان به شدت شک دارم در رای دادن به این عزیز دوست داشتنی!
    واقعا برنامه خاصی نداره…

    آقای جلیلی من به عنوان یک نفری که در دانشگاه کمی هم اقتصاد خوندم به شما عرض میکنم که اسناد بالا دستی، راه رو به ما نشون میدن، ولی هم میشه این راه رو پیاده رفت هم با بنز آخرین مدل! برنامه شما چیه؟ پیاده بریم یا با بنز؟
    برنامه مدون نداری دبیر شورای عالی امنیت ملی و عزیز دل ما!
    در بهترین حالت باید منتظر بود بعد از رای اوردن، تازه دنبال کار کارشناسی باشی و تهیه برنامه در زمینه های مختلف!
    فکر کنم قالیباف با رای بالا و اختلاف زیاد رای بیاره

  9. سعید می‌گوید:

    راستی

    چه احیا کرد اصلاح طلبان را روحانی
    به شخصه با تمام اصولگراییم امشب جذب روحانی بلبل زبان اصلاحاتی ها شدم
    اما
    درود بر سردار راستگویی که ژنرال ها راپشت سر خودش دارد
    سردار قالیباف باشی به از آن است که کاندیدای خالیباف باشی
    ۲ ساله قول درمان اقتصاد بدهی به از آن است که تبش را پایین آوری و آن را به گورستان بفرستی
    اصلا خاکستری باشی به از آنکه احساساتی باشی
    اعتدال در چشمان تو موج میزند و بناز که طوفان بی بصیرتها پشت تو نیست که این طوفان در سرعت های بالا خرابت می کند…

  10. مهدی می‌گوید:

    حاج حسین سلام مجدد،
    نگرانی شما قابل درک……………………

  11. قاصدک منتظر می‌گوید:

    در خانه اگر کس است یک حرف بس است…

    اگر شرایط رو درک نکنیم و با ندونم کاری و بی بصیرتی پیش بریم، باید تاوان سنگینی بدیم!
    حالا یه عده هی به صورت خودی چنگ بزنند…

  12. aaq می‌گوید:

    سلام

    ولی انصافا عالی حرف زد!!

  13. مهدیون می‌گوید:

    به خدا مردم به گفتمان و ساز و کار و حرف های سخت رای نمی دن!!
    مردم به کسی رای می دن که حرفاشو بفهمن.
    منِ عاشق جلیلی، هیچ حرفی برای دفاع از ایشون نمی تونم بزنم؛ چرا؟

  14. مهدی.ک می‌گوید:

    به قدری پریشان شدم از این برنامه های انتخاباتی که ۲ ساعته دارم یه بند تو نت می چرخم تا حرفی بشنوم و آرام بشم.

    این بود حرف دل حزب اللهی با فکر. ممنونم داداش حسین سالار

    بیدار شید حزب اللهی ها
    بیدار شید اصولگرا ها

  15. aaq می‌گوید:

    یک مطلب دیگر

    این ستون های دو طرف باعث میشه الکی صفحه دراز بشه
    یک فکری به حالش بکنید

  16. شیدا می‌گوید:

    هیچى نمى تونه اصلاح طلبان را زنده کنه جز تفرقه اصول گرا یان!

  17. نیازمند رای اولی می‌گوید:

    هنگ کردم!

    کم آوردم در برابر این سیاست بی پدر و مادر… خدا کمکم کنه!

  18. معز می‌گوید:

    سلام
    الان سایت … بودم بیاین ببینین چه خبره؟؟؟؟؟؟
    رک و راست بگم من که از خوندن کامنتهای بعد از گفتگوی خبری سردرد گرفتم.
    چقدر امشب جون گرفتن اصلاحاتی ها.

    چقدر هم التماسش میکنن با عارف اعتلاف کنه…

  19. سید علی می‌گوید:

    ولی خداییش وقتی امشب حرفهای روحانی رو گوش کردم، من که ازش بدم می اومد تحت تاثیر قرار گرفتم
    واقعا حواسمون از سمت اطلاح طلبان خیلی پرت شده
    منم با نظر آقای قدیانی کاملا موافقم

  20. مهدی قاسمی می‌گوید:

    سلام داداش حسین …!!!
    عجب از خواص انقلابی ای که خیلی زود تحت تأثیر موجها و جوها به نتیجه رسیدند .
    این مطلب رو بخونید بچه ها:
    به بهانه تخریب سایت … علیه قالیباف
    http://4yar.ir/?p=139

  21. عمار می‌گوید:

    تا قبل از برنامه دیشب و خواندن این متن دلشوره داشتیم، الان دیگه صد برابر شد!!!
    نشه که مثل تفرقه دوستان در انتخاب رئیس مجلس، این یکی هم…

    وای!!!
    خدایا خودت کمک کن.

  22. برف و آفتاب می‌گوید:

    آدم دلش می‌خواد سرشو بکوبه به دیوار از دست اینا. یعنی واقعا فکر می‌کنند رای میارن؟!!
    چرا خودشونو الکی الکی از چشم مردم میندازن؟

  23. علی می‌گوید:

    واقعا حرف دل ما رو زدی
    ما همه این بزرگان رو دوست داریم
    ولی همه شون منم منم شون آسمون رو پر کرده.

  24. م.طاهری می‌گوید:

    وحشت!
    من هم وحشت کردم بعد از شنیدن صحبت های روحانی. وحشت ها!
    همین طور بخواهیم تو سر و کول خودمون و خودی ها بزنیم کم کم و در بهترین حالت باید چهار سال رئیس جمهور روحانی رو تحمل کنیم بر مسند قدرت!

    کاملاً با بند بند این متن موافقم. من هم نظرم آقا سعید جلیلی عزیز و بزرگوار بود. ولی آنقدر که من می فهمم برنامه ای ندارند.

    اعضای ائتلاف هم که…چی بگم؟
    جناب ولایتی! آقای حداد عادل! ما ز یاران چشم یاری داشتیم

  25. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    اصلاح طلبان که نیستند، هاشمی که نیست، خاتمی که نیست، پس حزب اللهی ها بزنند توی سر و کله همدیگر، بلکه «اصلح» را پیدا کنند!

    من واقعا در عجبم از عقل این جماعت «اصلح(!) طلب»!!

  26. حسین می‌گوید:

    سلام؛
    کاملا کاملا کاملا باهات موافقم واقعا از تحجر یه عده متنفرم. نمی دونم علت این همه کینه ای که به قالیباف دارن چیه؟ !انگار نه انگار که قالیباف یکی از بزرگترین سرمایه های انقلابه…
    اما راجع به آقای جلیلی… تنها چیزی که من از برنامه های ایشون فهمیدم بی برنامگیه. آقا ایشون جانبازه انقلابیه و هزارتا خوبی دیگه داره اما آیا با این چیزا میشه کشور رو ساخت… به نظرم رای دادن به جلیلی یعنی درجا زدن.
    همونطور که آقا دیروز گفتن مردم به کسی رای بدن که جمهوری اسلامی رو الگو در بین مستضعفان عالم بسازه… آیا با تورم ۳۰ درصدی و بیکاری زیاد و… ما الان الگو هستیم؟
    و جمله آخرم هم حرف خودته: “ما تا آقا داریم آقابالاسر نمی خوایم”

  27. سیداحمد می‌گوید:

    سلام و عرض ادب خدمت داداش حسین عزیز و همه بیست و شیشی ها!

    برنامه های این چند روز نامزدها را اهل خانه برایم ضبط کردند؛ بروم ببینم اوضاع از چه قرار بوده… ظاهرا که جالب نبوده!

  28. سمیه می‌گوید:

    حقیقت اینه که من به آقای قالیباف رای نمیدم ولی تمام حرف هاتون رو قبول دارم. نباید اینقدر پراکندگی باشه. اینا که نمی تونند با هم وحدت ایجاد کنند چه جور میخوان تو مملکت با این همه سلایق و قومیت سردمداری کنند؟ هر چند که اگر اجماع بشه منم به آقای قالیباف رای میدم، ولی بعید می دونم. کار آقای حداد رو هم نپسندیدم ولی به نظرم اینا با این پراکنندگی آرا یه دفعه با پیروزی در دور اول اصلاح طلبا مواجه می شوند.

  29. حسین می‌گوید:

    راستی یه چیز یادم رفت بگم
    با این برنامه های گهربار آقای جلیلی روز به روز و نظرسنجی به نظرسنجی باید منتظر کاهش رای ایشون باشند دوستان ایشون و دشمنان قالیباف

  30. عمار می‌گوید:

    جالبی ماجرا به این هست که انگار میدان جنگ هست!!!
    هر کدوم هم می گن ما تا آخر هستیم!!!
    می خوام بدونم پس اون اعتلاف چه معنی داشت؟؟؟
    نه جدی!!!
    چه معنی داشت؟؟؟

    می خواستن خودشون رو بلد کنند؟؟؟

  31. rasool می‌گوید:

    سلام؛
    چند ماهه سه تا از نامزدهای اصول گرا دم از ائتلاف می زنن و هی زمان اعلام کاندیدای نهایی رو عقب مینداختن حالا امروز ولایتی تو خبر گزاری فارس در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد دیدار روز گذشته با آیت الله مهدوی کنی می گه “اعضای ائتلاف توافق کردند که تا آخر با جدیت فعالیت خود را به موازات هم ادامه دهند و در نهایت دو نفری که رئیس‌جمهور نشدند به فرد پیروز کمک کنند.” این دیگه چه ائتلافیه که باهم رقابت می کنن؟ مگه خودتون نگفتین اگه ائتلاف شکست خورد به دینداری ما شک کنید؟ چند ماهه مردم رو سر کار گذاشتین! این همه تشتت تو اصول گرایان واسه چیه؟ می گم وقتی خودتون میگین تو دینداری ما شک کنین اگر هم رأی سفید انداختم به هیچکدومتون رأی نمی دم!
    واقعا اگه اصلاح طلبان کمی عاقل باشن با این بلبل زبانی روحانی حتما پیروز می شن!

  32. محبوب می‌گوید:

    شخصا آقای جلیلی رو دوست دارم.
    خیلی هم منتظر برنامه هاش از تلوزیون بودم، ولی انصافا ضعیف ظاهر شد.

  33. سیداحمد می‌گوید:

    گفتید “اصلاح طلبان اندکی عاقل باشند…”؛
    می خواهم بگویم دعا کنیم عاقل نباشند!

    خجالت نمی کشند این آقایان مثلا اصولگرا؟! به چه اصولی گرایش دارند؟ این چه اصولی است که خیر نظام و مردم را شامل نمی شود؟

    من هنوز هم امیدوارم به اینکه بیدار شوند از این خواب غفلت!

  34. ناشناس می‌گوید:

    شما درست حسابی و با صراحت اعلام کنید چرا به آقای قالیباف تمایل دارید و به این شکل برای ایشون تبلیغ می کنید؟! این حق شماست که از کاندیدای اصلح مورد نظرتون دفاع کنید، ولی نه با بزرگ کردن و خطرناک خواندن امثال روحانی که در همون نطرسنجیهای مورد نظر شما خیلی اقبالی نداره یا کوبیدن سعید جلیلی و بقیه…

    حرف شما کاملا درست که اصولگرایان باید به اجماع برسند، ولی قطعا نه اون اجماعی که مد نظر شماست!

  35. حسن می‌گوید:

    متن قشنگی از امید حسینی آهستان:

    http://www.ahestan.ir/?p=12134

  36. ناشناس می‌گوید:

    جلیلی، حالا که یکطرفش رسایی نشسته و یکطرفش کوچک زاده، کاش لااقل زبان احمدی نژاد را داشت…

  37. شهیدان دوران می‌گوید:

    وب سایت شهیدان دوران همسنگر می پذیرد…

  38. مصطفی می‌گوید:

    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا!!

    براتون خیلی متاسفم آقای قدیانی! دور و برتون را نگاه کنید ببینید چه کسانی پشت قالیباف هستند؟

    این همه شعار بصیرت آخرش شد قالیباف؟

  39. سیداحمد می‌گوید:

    تا بعضی ها بفهمند حسین قدیانی چه می گوید، هنوز زمان نیاز است.
    فقط دوستانه و برادرانه دعا می کنم قبل از اینکه دیر شود، چشم ها و گوش هایتان باز شود!

    ای بابا!
    من برنامه نیم ساعته ساعت ۲۰ سعید جلیلی را الان دیدم.
    اصلا نمی دانم چه بگویم… ناراحت شدم… خیلی!
    حیف سعید جلیلی، حیف!

    دارند سوء استفاده می کنند از حجب و حیا و متانت این شخصیت دوست داشتنی!

    مصطفی؛

    پشت قالیباف، امام جمه کرمان، آیت الله مهدوی کنی، حاج قاسم سلیمانی، صفار هرندی و… است. همه هم سوپر عمارند ماشاء الله!

  40. خندیشه می‌گوید:

    خیلی نگاه جالب و جامعی بود به شطرنج سیاسی ای که در حال برگزاری است!

  41. محمد کیا می‌گوید:

    سلام عرض شد
    اول باید تشکر کنم به خاطر قلم روان و فکر باز شما
    واقعا از مطالب شما بنده استفاده می کنم
    خصوصا مطلب اخیرتون در مورد حضور همزمان هاشمی و احمدی نژاد در ستاد انتخابات
    منتها این مطلب امروز شما رو نمی پسندم
    من نمی دونم چه اصراری دارید شما به ماندن قالیباف و رفتن حداد و ولایتی؟
    اتفاقا بنده هم موافقم که تکثر اصولگرایان در انتخابات درست نیست
    اولا تا روز انتخابات حدس بنده هست که حداد میزنه کنار
    ولی من میگم نفر دومی که باید بزنه کنار قالیبافه
    شما از منم منم های ولایتی می گید چرا از منم منم های قالیباف نمی گید!!!
    …………………..
    یاعلی
    التماس دعا

  42. مسکوت می‌گوید:

    خداییش فعالیت دیپلماتیک تو شورای امنیت ملی هر چقدر هم مثبت باشه رو میشه سابقه کار اجرایی به حساب آورد؟؟؟
    اون هم سابقه لازم برای تصدی ریاست جمهوری؟
    حالا طرف هر چقدر هم که میخواد انقلابی و نجیب و ساده زیست باشه.
    این عرصه عرصه آزمون و خطا نیست!

  43. لطیف می‌گوید:

    سلام…

  44. بسیج مستضعفین می‌گوید:

    سپاه در بیانیه ای حمایت بدنه نیروهای خود از نامزد خاص را تکذیب کرد.

  45. محمدرضا می‌گوید:

    خدا آخر و عاقبت همه مون رو ختم بخیر کنه

  46. فرهاد می‌گوید:

    زنده باد امام جمعه کرمان/ زنده باد حاج قاسم

  47. امیرعلی می‌گوید:

    «… بهشت جاودان مأوای شما، خیابان بهشت از آن ما/ تو در بهشت شهردارت مهدی باکری است و شهردار ما در بهشت دارد قالی می بافد برای تبلیغات جهنمی مترو/ راه های بستن روسری/ راه های خوردن بستنی/ راه های سرسره بازی روی خون شهدا/ راه های جام زهر دادن به امام/ راه های پر کردن شکم از لقمه حرام و فروختن ندای فریب به ندای هل من معین …» *جلد نخست کتاب “قطعه۲۶” – صفحه ۳۱

  48. امیرعلی می‌گوید:

    «… و مادرم هر وقت/ خانه تکانی می کند/ نااهلان و نامحرمان را/ دور می ریزد/ از نظر مادر من/ پلاک پدرم/ جنس بنجل نیست/ اما شهرداری/ عقلش به اینجور چیزها قد نمی دهد/ من آذری ام/ و شهردار شهرم/ حتی اگر بچه تهران باشم/ مهدی باکری است/ که خلبان نبود/ خودش یک پا آسمان بود/ شهردار شهر من قالی نمی بافت/ و خالی نمی بست/ … من آذری ام/ و نان/ به زور بازو می خورم/ و بدم می آید از کسانی که/ نان به نرخ روز می خورند/ و همین که فتنه خوابید “عمار” می شوند/ عمار نمی خوابید/ و در زیرزمین مترو/ برای آشوبگران عاشورا/ لالایی نمی خواند/ عمار، شهردار بود/ اما الان شهردار، عمار نیست/ و لزوما هر شهرداری عمار نیست/ الان/ شهردار دارد فکر می کند/ و دو دو تا چهار تا می کند/ که با یار باشد/ بیشتر رای می آورد/ یا با اغیار/ و هنوز/ نه به دار است/ نه به بار/ به فکر رئیس جمهور شدن است/ و هم رای یار می خواهد/ وهم آرای اغیار …» * جلد نخست کتاب “قطعه۲۶” – صفحات ۴۳ و ۴۴ –

  49. یار دبستانی می‌گوید:

    خوب است چشمانتان را کمی باز کنید. مطلب آنقدر سخت نیست که از درک آن عاجز باشید.
    تعرف الاشیاء بأزدادها
    افاضات علی مطهری در باب آقای جلیلی را با دقت چند باره بخوانید.
    فاین تذهبون؟؟؟؟!!!!

  50. سید مهدی می‌گوید:

    مقام معظم رهبری در میان پاسداران عزیز: آنکه برای تبلیغات از بیت‎المال استفاده می‎کند نمی‏ تواند اعتماد مردم را جلب کند!

    قابل توجه گروه پایداری که از بیت المال نفتی محصولی برای تبلیغات استفاده می کنه. دم قالیباف ولایی گرم که با کارش برای مردم، تبلیغ می کنه، نه با حرف.

  51. محمد می‌گوید:

    *****خدا عاقبت مان را ختم به خیر کند******
    حرف دل دلسوزان را خوب می زنی حسین جان!

  52. موری می‌گوید:

    انصافا قالیباف خیلی مدیر و مدبره…

    کسی که بتونه اون قلم تند و تیز داداش حسین رو با کار و کارآمدی و همت جهادی به تحسین وادار کنه، واقعا مدیره!

    زنده باد قدیانی/ درود بر قالیباف

  53. یه بنده خدا می‌گوید:

    منم با موری موافقم.

    “انصافا قالیباف خیلی مدیر و مدبره…

    کسی که بتونه اون قلم تند و تیز داداش حسین رو با کار و کارآمدی و همت جهادی به تحسین وادار کنه، واقعا مدیره!

    زنده باد قدیانی/ درود بر قالیباف”

  54. سینا می‌گوید:

    ما به کسی رای میدهیم که ولایتی باشد، عادل باشد، عارف به مسایل مملکت باشد، روحانی باشد، جایگاه جلیلی برای ایرانیان ایجاد کند، در مسایل مالی غرضی نداشته باشد، رضایی جز رضای الهی را طلب نکند و از قشر مستضعف باشد مثلا مادرش و خودش قالیباف باشند…!!!!!!

    چاکر حسین قدیانی هم هستیم…
    متاسفانه حالاحالا ها اینترنت ندارم!

  55. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    طوری علیه حاج باقر جو داده اند که هیچ مومن و حزب اللهی دیگری جرئت نکند بگوید؛

    قاف مثل «قدیانی»… زنده باد «قاف»
    «قطعه» یک صدا… “درود بر قالیباف”!!

  56. بسیج می‌گوید:

    و باز آیا کتمان می کنید که نظر جامعتین، اغلب متمایل به دکتر قالیباف است؟!
    اینو چطوری و از کجا و بر اساس کدام سیگنالهای خبری و غیرخبری میشه فهمید؟؟؟؟؟؟؟؟

  57. حاج بخشی می‌گوید:

    عجب اوضاعیه اوضاع اصولگرایان، بلبشوی بلبشو…

    ائتلاف سه گانه که از قرار هر سه نفرشون گویا تا آخر خواهند بود در صحنه و اینطور که بوش میاد لابد حضرت عزرائیل باید بفرماید که کدام یک باید زودتر از کدامان دیگر زودتر از صحنه خارج شوند.
    ائتلاف ۵ گانه که هر نفرشون به نفع هر ۵نفر دیگه یا کنار رفتند یا کنار داده شدند.
    جبهه پایداری هم اونطوری شد اوضاش!
    یاد حاجی بخشی بخیر

  58. اصولگرا(حامی قالیباف) می‌گوید:

    آقای قدیانی توضیح زیادی نمیدم؛ نشان دادید واقعا “بصیر” هستید.
    احسنت
    از طرف خانواده شهید

  59. سیداحمد می‌گوید:

    یک سری از دوستان، حرف هایی شنیده اند که قطعا خودشان از این حرف ها مطمئن نیستند؛ اما به طور مداوم تکرار می کنند!

    “اطرافیان قالیباف ال، اطرافیان قالیباف بل!
    اگر پس فردا همه این اطرافیان بشوند مشایی، چه کنیم؟!”

    رفقا!
    اغلب کسانی که در این جلسه و آن جلسه جملات فوق را در گوش ملت می خوانند، خودشان مشایی های بالقوه اند!
    بعضی هایشان هم که ماشالله صبح در ستاد این و ظهر در ستاد آن و شب در ستاد یکی دیگرند!
    می شود اعتماد کرد به افرادی که تکلیفشان با خودشان مشخص نیست و می خواهند چند جا را با هم داشته باشند؟

    پیوسته یک سری کامنت تکراری و طولانی و پر از غلط را ارسال می کنید؛ انتظار تایید شدن نداشته باشید!

  60. سما می‌گوید:

    کامنت ها رو که می خونی حداقل این احساس به آدم دست می ده که از قالیباف حمایت کردید و جلیلی را تخریب.
    اولین متنی که در این مورد از خودتون دیدم مضمونش این بود که اگر خوبی باقر را می بینیم خوبی جلیلی هم ببینیم و بر عکس!
    حالا چی شد که خودتون از حرفتون برگشتید الله اعلم!
    جدل بین خودی ها اصلا درست نیست.

  61. سادات می‌گوید:

    سلام

    سیر حرکتی آقای قدیانی عینا مثل … است!!
    ………………………

  62. رهگذر می‌گوید:

    جناب قدیانی

    امثال من که از ساکت فتنه بودن آقای قالیباف خبر نداشتیم امثال شما این مسئله رو برای ما جا انداختین پس اگه ما اشتباه می کنیم شما هم در به وجود آمدن این ذهنیت مقصرید…

  63. دلخون می‌گوید:

    آقای قدیانی! به خدا منم تو این دو دفعه ای که جلیلی صحبت کرد هیچی نفهمیدم… احساس کردم فقط من اینجوریم اما اون شب یادمه خیلیا بهم پیامک زدن که تو فهمیدی آخرش دکتر چی میگه؟؟…
    الان افتادم تو دوراهی بزرگ…

  64. مصطفی می‌گوید:

    آقا سید احمد:
    نمی خوام قالیباف را با موسوی مقایسه کنم اما سال ۸۸ هم افراد موجهی پشت موسوی بودند اما دیگر افراد چی؟
    جالبه الان هم آقای قدیانی عمار سال ۸۸ طرفدار قالیباف هست و هم…
    یادتونه حاج منصور در دعای عرفه چند سال پیش قالیباف را با عمرسعد مقایسه کرد، حالا چی شده؟
    الان بی بی سی و من وتو کی را می کوبد؟
    متاسفانه تعصب قالیباف کور و کرتان کرده!

  65. دلخون می‌گوید:

    بهم میگن چرا آنقدر زود دست از حمایت جلیلی کشیدی… اما نمی دونم چرا نمی فهمن که من هنوز نفهمیدم چرا جلیلی اومد وقتی هنوز نگفته دغدغه چی رو داشته که اومده کاندید شده…

  66. دلخون می‌گوید:

    دکتر جلیلی به خدا حیفه… آنقدر تو جو همه رو گذاشتن و هی خواهش تمنا ازش کردن بیا… اما یکی نگفت چه برنامه ای داشتی که اومدی؟؟؟
    من دلم نمیخواد از روی احساس تصمیم بگیرم…

  67. سیداحمد می‌گوید:

    هیچ چاره ای نیست الا وحدت و یک نامزد شدن اصولگرایان…

  68. سیداحمد می‌گوید:

    مصطفی؛

    هیچ گونه تعصبی وجود ندارد.
    از خیلی مسائل بی خبرید و سعی هم نمی کنید کمی دنبال حقیقت بگردید و بنده را متهم به تعصب کورکورانه از قالیباف می کنید!
    کمی صبور باشید… گفتم که امیدوارم که دوستان بیدار شوند.

    رفقا!

    کاری نکنید که ۱۸ روز دیگر حتی روی حلالیت طلبی را هم نداشته باشید!

  69. سید مصطفی می‌گوید:

    حسین آقا سلام

  70. محمدی می‌گوید:

    سلام به برادر عزیز…

  71. سپهر می‌گوید:

    سلام. ابتدا اعلام کنم که نمی دانم که این نظر تایید می شود یا خیر. امید است به منظور بیان آزاد عقاید، تایید شود.
    دوستان………………

  72. سپهر می‌گوید:

    میشه خواهش کنم که نظر قبلم رو کامل منتشر کنید؟!
    روزی ما همسنگری بودیم آقای قدیانی…
    من با ارزش ترین عضو بدنم رو در فتنه ۸۸ دادم. کلیه های من دارن از بین می رن…
    ما داشتیم زندگیمان را می کردیم آن روزها… اما عده ای آرامش زندگی را از ما گرفتند… یادتان هست؟؟! کتاب نه ده شما را در نمایشگاه کتاب با امضای خودتان گرفتم…
    برایم امضا کردید:

    “بسمه تعالی تقدیم به شما ستاره خوب حضرت ماه ۲۳/۲/۸۹”

    من هما ستاره خوب حضرت ماهم که نامیدیم…
    این روزها اما چرا سنگرت دور است از ما برادر؟؟؟!

  73. ناشناس می‌گوید:

    شعار هفته حسن روحانی در سایت ایشان:

    “تیتر هفته: کاری میکنم که دولت به سوی مردم دست دراز کند”

    با خواندن تیتر بالا، یاد شوخی آقای قرائتی افتادم که شخصی در حال غرق شدن بود. شیخی رد میشد. فرد داد زد : “کمک، دستت را بده” و شیخ گفت : “شیخ دست بگیر دارد نه بده.”
    حالا هم طرف نیامده، مثل عالیجنابان ۸ سال قبل، خیال گرفتن دارد تا شاهی آخر را!!!!!!!!!!!!!!!!!

  74. ناشناس می‌گوید:

    رای ما جلیلی.

  75. بنده خدا می‌گوید:

    اقایون لطفا یه سر به http://www.drjalily.com/archives/5152 بزنید.

    دکتر جلیلی در پاسخ به یک خبرنگار:
    انتسابم به دولت را صددرصد تکذیب می‌کنم!!!!!!!

    حسینی نمایندۀ قزوین در گفتگو با حیات طیبه:
    انتساب دکتر جلیلی به جریان انحراف، نتیجۀ احساس خطر است

  76. ناشناس می‌گوید:

    انتخابی بین دل و عقل!
    ای کاش یکی می شدند!

  77. کیمیا کیهان می‌گوید:

    اول ممنون از داداش حسین شیر بچه بسیجی ها که همیشه حرف دل میزنن.
    یه موضوعی که خیلی نظرمو جلب کرده این که:
    طرفداران دکتر قالیباف خیلی ارادت فراوونی به دکتر جلیلی دارن. خیلی دوسش دارن خیلی بهش احترام میذارن ولی من نمیدونم چرا عکس این قضیه خیلی صادق نیست؟ نمیگم طرفدارای دکتر جلیلی مطلق دشمن دکتر قالیبافن همشون بدون استثناء ولی بیشترشون این طورین.
    واقعا چرا؟
    چرا مای طرفدار قالیباف از اینکه دکتر جلیلی گفتمان خاصی رو برای ارائه دولت احتمالی آینده اشون ندارن ناراحت میشیم ولی یه سری از طرفداری دکتر جلیلی برنامه های دکتر قالیباف رو به راحتی زیر سوال میبرن بدون کوچکترین تاملی؟
    چرا مایی که طرفدار شهردار تهران هستیم از اینکه دبیر شورای عالی امنیت ملی نمیتونن پاسخهای قانع کننده برای مطالبات به حق مردمی داشته باشن دلمون میگیره ولی بعضی از طرفدارای دکتر جلیلی وقتی ماها درباره کارنامه مدیرتی ایشون در کلان شهر تهران صحبت میکنیم میگن چهارتا دونه پارک و پل ساختن و آسفالت کشی کردن سابقه مدیریتی محسوب نمیشه؟
    من این تناقض فاحش رو که این چند روزه باهاش طرف بودم رو کجای دلم باید بذارم؟
    یا به قول آقای قدیانی:

    “آقاسعید! رحم کن به دل ما”
    دکتر جلیلی! بی برنامگی شما رو در عرصه ی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی یازدهم و این بعضی از طرفدارای شمارو من کجای دلم بذارم؟ هان؟

  78. ناشناس می‌گوید:

    میزان حال افراد است و اما حال شما…
    این پیام را حتما برای مظلوم نمایی نشون بدید…

  79. سید مهدی می‌گوید:

    اول سلام
    دوست عزیز جناب قدیانی شما میگین که از خطر رای آوری اصلاحات و حسن روحانی باید ترسید، اما همین نظر سنجی که خودتون بهش استناد کردید قالیباف اول هست، سعید جلیلی نفر دوم هست و روز به روز رایش بیشتر شده و همین طور حسن روحانی نفر هفتم بوده، یعنی کوچکترین خطری نداره حسن روحانی…..

  80. شیدا می‌گوید:

    یارو آمده از وقت و هزینه و بیت المال مردم استفاده مى کنه
    تا از حقوق ملت دفاع کنه! و از برنامه هاش براى حل مشکلات بگه!
    ولى همه هم و غمش شده دفاع از حقوق عالیجنابان!
    چرا بهشون گفتید بالاى چشمشان ابروست؟!………

  81. رهگذر می‌گوید:

    آقا سید

    این حرکت خیلی توهینه که نظرات را کامل منتشر نمی کنید. نظراتی که هیچ دلیلی برای تایید نشدنشون وجود نداره، بجز اینکه نمیخواین نظرات ما منتشر شه.

  82. رضوان می‌گوید:

    انصافا حلقه قالیباف خیلی خوشگل و برازنده است!!… دقت کردین توی دستش؟!

    و اما گذشته از این حرفها، یکی از بزرگترین محسنات قالیباف، همین شخص رئیس ستاد ایشان است یعنی جناب مظفر عزیز و جبهه ای و دوست داشتنی… جالبه که وزن و وقار رئیس ستاد حاج باقر، خداوکیلی از خیلی نامزدهای این دوره بالاتره…

    و مگر مظفر برادر شهید و رزمنده و به شدت ساده زیست، آدم دور و بر حاج باقر نیست؟؟!!

  83. دلخون می‌گوید:

    آقای قدیانی میشه در مورد دکتر ولایتی یه کم توضیح بدین؟؟؟

  84. سیداحمد می‌گوید:

    با رضوان موافقم! شخصیت جناب مظفر واقعا قابل احترام است. همیشه به ایشان علاقه داشتم و حس خوبی به من منتقل می شود وقتی ایشان را کنار قالیباف می بینم.

  85. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم، به ویژه جدیدترها؛

    هر وبلاگی برای خودش نظم و خط مشی مشخصی دارد. دلیل تایید نشدن بعضی کامنت ها، یا خلاصه شدن بخشی از یک کامنت، در وبلاگ قطعه ۲۶ از این چند حالت خارج نیست:

    یک: عدم دقت روی نکات نگارشی و ویرایشی. قطعا با این حجم کامنت، وقت ما کفاف اصلاح همه کامنت ها را نمی دهد و گاهی مجبور می شویم از خیر تایید یک کامنت بگذریم یا مختصرش کنیم.

    دو: زدن حرف اهانت آمیز و غیر قابل اثبات درباره نامزدها. توقع نداشته باشند عده ای دوستان، کامنت شان مبنی بر دزد بودن همه اطرافیان فلان نامزد انتخابات تایید شود!! شما از دست ما ناراحت شوید، بهتر از آن است که بابت ترویج یک دروغ، از پس جواب خداوند برنیاییم. گاهی هم در یک کامنت، شبهه ای مطرح می شود که چون وقت و مجال داداش حسین برای جواب دادن به همه این شبهات، کافی نیست، مجبوریم قید تایید کامنت را بزنیم.

    سه: رای نویسنده این وبلاگ، دیگر برای همگان عیان شده. این حق قطعه ۲۶ و ما و نویسنده وبلاگ است که بیشتر مروج و مبلغ رای و نظر خودمان باشیم. به قول کیمیا کیهان، ما مثل بعضی ها نیستیم که دیگران را دزد و… بخوانیم!! ما نقدمان هم محترمانه است، مثل نقد داداش حسین به آقاسعید جلیلی دوست داشتنی.

    از صبر و بردباری همه تان ممنون…

  86. مسافر می‌گوید:

    مقام معظم رهبری:

    “ما نمی دانیم چه کسى رئیس جمهور خواهد شد، نمی دانیم خداى متعال دلها را به کجا متوجه خواهد کرد؛ اما می دانیم که حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى -که اعلام حضور قدرتمندانه‌ى این ملت در عرصه‌ى حرکت و تاخت به سوى آرمانها است- بلاشک به دنبال خود، موفقیتهاى دیگرى را دارد؛ به کشور مصونیت میبخشد، عزت میبخشد، آبروى بین‌المللى می بخشد، دوستان شما را خوشحال می کند، دشمنان شما را ناکام و بدحال می کند.”

  87. مسافر می‌گوید:

    مقام معظم رهبری:

    “ممکن است تشخیص یک آقائى با تشخیص یک آقاى دیگر مخالف باشد؛ هیچ اشکالى ندارد. این را من به همه بگویم: ممکن است شما به یکى از نامزدها علاقه‌مند شوید، رفیقتان به یک نامزد دیگر؛ این موجب نشود که شما در مقابل هم قرار بگیرید. براى انتخابات و براى گزینش عالى‌ترین مقام اجرائى در کشور -که بسیار هم حساس است، بسیار هم مهم است- ساز و کارهاى درستى وجود دارد؛ ساز و کار قانون.”

  88. محراب می‌گوید:

    عدم تایید کامنت های بنده مصداق کدام یک از بندهای شما بود جناب سید احمد؟؟؟؟
    خیلیهاش فقط پرسش و شبهه قلبی خودم بود
    من نظر حسین قدیانی برام مهم بود واقعا… نظر خاصی هم نداشتم. گله دارم شدید

  89. محراب می‌گوید:

    چه حیف شد قطعه ۲۶!!!!
    نه اینکه چون از یک کاندیدای خاص حمایت میکنه ها. نه خداوکیلی…

  90. سیداحمد می‌گوید:

    محراب؛

    آقای قدیانی آنچه لازم باشد را در متن هایشان بیان می کنند. فقط شما و سوال هایتان که نیستید. ده ها نفر سوال دارند و قطعا درک می کنید که امکان پاسخ به همه سوال ها نیست.

    حیف شدن قطعه ۲۶ را هم به بزرگواری خودتان ببخشید! بضاعت ما همین قدر است…

  91. همسنگر می‌گوید:

    زنده باد امام جمعه کرمان/ زنده باد قاسم سلیمانی/ زنده باد حسین صفار هرندی/ زنده باد حسین مظفر/ زنده باد حسین قدیانی…

  92. برف و آفتاب می‌گوید:

    مگه آقای قدیانی انتقادهاش از قالی‌باف زمان ۸۸ رو پس گرفته؛ که هی نوشته‌های قبلیش رو کامنت می‌کنید؟! و مگر آقای قدیانی فقط از شهردار تهران انتقاد می کرد؟! ملاک حال فعلی افراد است…

  93. آ می‌گوید:

    میدونم جواب نمیدی……………
    چرا از سیاست خارجی آقای قالیباف و تفاوت با نظر رهبری چیزی نمی نویسید؟

  94. هادی می‌گوید:

    توی استان بوشهر همه جلیلی! نمی دانم چطوری توی دل مردم افتاده. شک نکنید…

  95. saman می‌گوید:

    تاثیر هالیود بر استقلال از دست رفته فرانسه
    مستندی کوتاه به زبان انگلیسی همراه با زیرنویس فارسی
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8188

  96. سیداحمد می‌گوید:

    از اولین حضور قالیباف در رسانه ملی حس خوبی داشتم؛

    منطقی، منصفانه، دقیق، مدیرانه و…

    اونجایی که گفت؛ به قول “آقا” مبارزه با آمریکا یعنی کار، کار، کار… یاد نوشته های این ۲ سال قطعه ۲۶ افتادم… اونجایی هم که گفت؛ سیاست خارجی مربوط به اصل و کلیت نظام است، نه فقط رئیس دولت، خیلی به جا و درست بود…

    حسن بزرگ قالیباف به سابقه مدیریت کلان او در نیروی انتظامی و شهرداری است… و به خاطر همین، شعارهایی که می دهد همراه با پشتوانه عمل است.

  97. ناشناس می‌گوید:

    زین پس نام قطعه ۲۶ به قطعه شهرداری و آدرس اینترنتی به ghalibaf.ir تغییر کرد.

  98. حامد توکلی می‌گوید:

    آقا این چه وضعیه شما تا یکی نظر میده و رای اش رو اعلام میکنه یقه جر میدید.
    به خدا من چند شب پیش خواستم یک کامتنی بگذارم و بنا به تشخیصم و عرض کنم که آقایون ائتلاف بکشید کنار تا این اصلاح طلبان نزدن جلو به خدا نوشتم و ترسیدم که پست رو بذارم.
    عرضم این بود که حتی شده آقای قالیباف که به (نظرم)اصلحه برن کنار بلکم به این دوستان نبازیم.
    فرض کنید منهای آقایون هاشمی و خاتمی شب انتخابات یا شاید همان صبح یک پچ پچی بشود که آقایون(شما بخوانید ملعونین تو گونی رفته) موسوی و کروبی هم از آقای روحانی حمایت کردند بعد باید با تریلی باقالی بار کنیم و دست کم ۴ سال!
    نظر بنده حقیر برادر کوچکتان با نظر برادر بزرگمان حسین قدیانی خط به خط یکیست.

    توهم این انتخابات انتخابات اصول گرایان هست را فراموش کنید.
    (مرا مثل خیلی از دوستان نادان و کوته بین و غیره بخوانید ولی برای رضای خدا برای آن مسئولیتی که یک رای‌تان در دنیا و آخر بر گردنتان می گذارد برنامه های کاندیدا ها را بررسی کنید آقا یک دستور واضح داده اند به کسی رای دهید که برنامه داشته باشد.)

    موفق باشید زنده باد جمهوری اسلامی ایران

  99. حامد توکلی می‌گوید:

    محمد باقر قالیباف: سیاست خارجی مربوط به اصل و کلیت نظام است، نه فقط رئیس دولت.
    بعد بگویید سیاست خارجه اش ال است و بل است و با رهبر متناقض هست.

  100. ق می‌گوید:

    حسین آقا در ائتلاف پیشرفت فکر کنم آقای قالیباف هم هست چرا فقط باید حداد یا ولایتی کنار برن؟

  101. آرا.سرباز می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    با آغاز سخن قالیباف از رفسنجانی و انتهای کلامش بصورت استعاری از او چه کنیم؟! چکار کنیم تا موضع نگیری ایشان در زمان فتنه را فراموش کنیم؟ شما بگویید با چه استدلالی فراموش کردید ماهم همان را انجام دهیم! جدی میگم بگید لطفا با سوالهای ذهنمان چه کنیم…؟

  102. سیداحمد می‌گوید:

    چطور بود داداش حسین؟!

    حسین قدیانی: شروعش کمی کش دار بود و بی دلیل. پنج دقیقه اول را می گویم! ادای دین و تکلیف و… نالازم بود! هر چه جلو می رفت، بهتر می شد و راحت تر حرف می زد. تعریفش از زحمات دولت های هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد که این آخری محسوس تر بود، عالی بود و حس انصاف و تعادل خوبی به بیننده منتقل می کرد. الان دیدم که دوستی، ناظر بر همین مصاحبه، کامنت گذاشته؛ «ما با تعریف حاج باقر از هاشمی و فتنه و… چه کنیم؟!» من واقعا گاهی می مانم از بی انصافی دوستان! تشکر از زحمات دولتی که به هر حال ۸ سال جمهوری اسلامی شامل حالش می شود، یعنی حمایت از فتنه؟! لابد «آقا» هم که آقای هاشمی را در سمت مجمع منصوب کرده اند، … استغفرالله! یک کمی انصاف و دید درست و حرف درست، به خدا بد نیست! و اما برگردیم به مصاحبه. باقر تا همین جا هم نشان داد که نسبت به سایر رقبایش مدیرتر، این کاره تر، و رئیس جمهورتر است. هر چه از مصاحبه می گذشت، حرف های در راستایش عالی تر می شد. یعنی حرف های در راستای کار ریاست جمهوری که اتفاقا با مرغ و پنیر و بیکاری و گرانی و قیمت گوسفند و شیر و اقتصاد و معیشت و… بیشتر سر و کار دارد تا چیزهای دیگر. درباره منابع انسانی و کرامت انسانی خیلی روشن حرف زد و زد توی خال وقتی که گفت؛ الان بچه یه جور شرمنده است، والدین یک جور!! مثال قیمت بنزینش عالی بود! واقعا چرا باید بنزین بشود لیتری ۵۰۰ تومان، اما ماشینی که ما دست مردم می دهیم صدی ۱۰ بسوزاند؟! درباره شعارهایش هم آنجا که اشاره به سوابقش در نیروی انتظامی و شهرداری کرد، خوب بود و به جا. به هر حال، پشتوانه گرانقدری است برای باقر. و اینکه مردم او را نسبت به دیگران مدیرتر و مدبرتر می شناسند، محسوس است. در زمینه سیاست خارجی هم عالی گفت که این میدان، فرمانش دست کس دیگری است. البته قالی به این واضحی نگفت، اما مخاطب به خوبی فهمید که دیگران (حسن روحانی) در باب سیاست خارجی حرف هایی می زنند که خارج از اختیارات رئیس جمهور است. این گفت و گو را بسیار عالی تمام کرد، آنجا که از قول امام، به ۲ تا بودن حرف مرد اشاره کرد و معذرت خواهی و این حرفها. این را هم قبلش گفته بود که در همین تهران، به خاطر تاخیر در افتتاح کامل ۲ پروژه شهری، رسما و علنا از مردم عذرخواهی کرده… که راست می گوید. خوبی قالی به این است که وعده مشخص می دهد و همان را هم اجرا می کند. کلا در ذات مدیریت حاج باقر همین نکته محسوس است. خیلی روشن می گوید که برنامه ۲ ساله برای ثبات و آرامش اقتصادی دارد و از فلان و بهمان کانال، این برنامه را اجرا می کند. گمانم یک سر و گردن به حیث کار و مدیریت اجرایی از دیگر نامزدها بالاتر است. نظرسنجی ها هم موید همین برتری است. اونجایی که گفت؛ مبارزه با آمریکا، یعنی کار، کار، کار، گل حرفهایش بود. من اتفاقا از این هم خوشم آمد که بی خود پای رهبر عزیز را وسط حرفهایش باز نکرد. جاهایی هم که اشاراتی داشت، به جا بود و منطقی. کمتر هم سیاسی حرف زد که این هم خوب بود. اصلا خیلی سیاسی نبودن، حسن بزرگ حاج باقر است. با این همه، قالی یک مدیر کاری و در میدان عمل است. حراف نیست، حمال است. او هر چقدر هم قشنگ حرف بزند، نمی تواند به قشنگی اتوبان امام علی باشد!! قالی را باید در میدان کار، نمره داد، نه در عرصه سخن. سخنور که نیست! من اما باخبر و مطلعم از برنامه قالی. دیده ام این برنامه را. چیز مفصل، کارشناسانه، کاربردی و دقیقی است. فرق قالی مثلا با سعید جلیلی در این است که از همان روز اول تا ساعت آخر دولتش، دقیق می داند که باید چه کار بکند. برنامه خیلی خوبی است و برایش بیش از ۴ سال هم خودش زحمت کشیده، هم اهل فن. هم ملی است و هم استانی، و هم در راستای سیاست های کلی نظام و سند چشم انداز. اینی هم که می گویند؛ قالی بیش از دیگران تبلیغ می کند، از آن بی انصافی هاست! اگر قالی دنبال تبلیغ بود، پس شهر را چه کسی دارد اینقدر تر و تمیز و شیک اداره می کند؟! این را که می گوییم، بعضی ها می گویند؛ خب! همین کارها را برای تبلیغ دارد انجام می دهد دیگر!! من اما می گویم؛ کاش همه برای تبلیغ، به جای حرافی، حمالی کنند!! گاهی هم پای نیت قالی را به میان می آورند که؛ خالصانه نیست و از این حرفها! انگار نیت سنج دارند!! آقا! شما هم برو با نیت مثلا غیر خالصانه برای مردم کار کن! کسی جلویت را گرفته؟! چطور حرف زدن با نیت منیت، خوب است، اما کار کردن با نیت منیت شد بد؟! و اما چرا نیت خوانی های مان اینطوری است؟! آیا این انصاف است یا تقوی؟! این همه گیر می دهند به اطرافیان قالی، اما از رئیس ستاد حاج باقر، یعنی حسین آقای مظفر، سالمتر و بهتر پیدا می شود؟! من حالا درباره قالی کلی حرف دارم که بعدها خواهم گفت… در مدیریت و توان جذب قالیباف، آری! قشنگ گفته یکی از دوستان؛ حتی تخس و لجوجی در مایه های مرا، منتقدی مثل مرا، با کار، کار، کار، بدل به طرفدار خود کرده!! من که بغض شخصی با قالی ندارم. وقتی می بینم متاثر از کارهایش مردم و ولایت لبخند تحسین بر لبان شان نشسته، مگر مرض دارم که باز هم بزنمش؟! اما درباره فتنه ۸۸؛ قالی آن اوایل خیلی خوب وارد صحنه شد و اولین هایی بود که به سیما رفت و شفاف حرف زد. بعد اما چند ماهی کم پیدا شد که من هم نقدش کردم! پای نقدهایم نیز ایستاده ام. همچنان که الان پای این حرفها ایستاده ام. من باز هم قالی را با خط کش انقلاب رصد می کنم، چه رئیس جمهور شود، چه نه! اما عزیزان! به خدا قالی به این معنا که پایداری ها می گویند ساکت فتنه نبوده! دیدید دیگر! تندروی این جماعت بارها صدای رهبر را درآورده. من همان ایام فتنه، باری از طریق اساتیدم، باری از طریق بچه های ارشد سپاه، باری از طریق آمار قرارگاه ثارالله، و بعدها هم از طریق روشنگری های خودش فهمیدم که قالی حالا آنقدرها هم در فتنه بی نقش یا کم نقش نبوده، لذا در نقد قالی، از یک بازه زمانی به بعد، حد قلم و حدود انصاف را رعایت کردم. شما دیگر قرارگاه ثارالله یا صفار هرندی را باید قبول داشته باشید. مثلا شهرداری بعد از سپاه و بسیج، بهترین نهاد مبارزه با فتنه شناخته شده. این حرف من نیست، آمار قرارگاه است. استادم صفار هم درباره کارهای قالی در فتنه و مهار بحران، حرفهایی به من زده که شاید گفتنش به صلاح نباشد. اینقدرش را بدانید که خیلی بی انصافی است با همه این تفاصیل، هنوز هم قالی را ساکت فتنه بخوانیم و چه و چه… ایرادی هم اگر فکر می کردیم داشت، امثال من همان ایام نقدش کردند! من که حالا پشیمان نیستم، بالاخره جنگ بود و فتنه!! اما حالا آیا درست است که بیایم چماق درست کنم از همان حرفهای گذشته ام؟! من نوعی اگر در فتنه، هم با قلم هم تا پای جان رفتم، اگر برای خدا بوده، خب! چرا الان کاسبی کنم باهاش؟! چرا بفروشمش؟! رفتم که رفتم! مگر قالی در ۱۸ سالگی جبهه نرفته بود؟! مگر فتنه سال ۸۲ فتنه نبود؟! آیا قالی هم باید کارهای خوبش را سر ما چماق کند؟! دوستان من! بچه های خوب! در سیاست لطفا با دست فرمان انصاف و عدل حرکت کنید. اینکه حالا قالی خودمان است، حتی درباره یکی مثل آقای هاشمی. خب من آن طنز کذا را نوشته بودم، یک آن به خودم گفتم؛ حسین قدیانی! اگر الان «آقا» نوشته ات را بخوانند و ببینند که داری به اسم طنز، مسخره می کنی هاشمی را، فکر می کنی رضایت به این نوشته دارند؟! قطعا نه! پس مرگ بر هوای نفس… رفتم و نوشته را انداختم سطل خاک… دوستان! این روزها خیلی حرف دارم با شما… یک سینه سخن… فقط اینو بدونین که داداش حسین جز انقلاب و «آقا»، به احدی قلم نمی فروشه. خواه قالی، خواه هاشمی، خواه احمدی نژاد، خواه جبهه های سیاسی. اینارو اصلا نمی گم که شما رو متقاعد کنم به طرف رای خودم. اصلا و ابدا. اگر فکر می کنید جلیلی بهتره و اصلح تره، حتما به آقاسعید گل رای بدین. من اما اینجا وبلاگمه. حق دارم که از رای خودم و نامزد خودم دفاع کنم… فعلا!!

  103. سیداحمد می‌گوید:

    آفرین حامد توکلی؛

    داداش حسین هم در متن “سادگی خودی، رندی دشمن” هم اشاره دقیق و درستی داشتند:

    “تا ولی فقیه هست، تا خون شهدا هست، تا راه امام هست و تا اصول و آرمان‌ها به قوت خود محفوظ است، اصلا و اصولا مقاومت و سازش، چه ربطی به رئیس‌جمهور دارد که عده‌ای از «دوگانه سازش-مقاومت» سخن می‌رانند؟! حرف حساب ما این است که جمهوری اسلامی، همیشه خدا محور مقاومت در جهان اسلام است و این به تنها چیزی که ربط ندارد، حضرت رئیس‌جمهور است.”

  104. کیمیا کیهان می‌گوید:

    در جواب آ عزیز:
    سیاست خارجی باید منافع ملی و امنیت ملی یک کشور را و در واقع هویت دینی و انقلابی یک کشور را و همچنین هویت ملی را تضمین کند. این وظیفه‌ای است که به دوش سیاست خارجی است.
    ما یک سیاست خارجی و یک دستگاه دیپلماسی خارجی داریم. هیچ جا قانون اجازه نداده که رئیس دولت می‌تواند سیاست خارجی را تغییر دهد. سیاست خارجی متعلق به حاکمیت است. رئیس دولت در این باره نقشی اساسی دارد اما همه اختیارات به دست رئیس دولت نیست. مگر هر دولتی آمد می‌تواند بگوید من سیاست خارجی را عوضی می‌کنم؟ در کشور های دنیا هم همینطور است. هر کس بگوید من تغییرات عظیم در سیاست خارجی می دهم، یک شعار است.
    (مثال بارزش جناب اوباما هی واسه ما از تغییر حرف زد یه طوری که یه سری فکر کردن یارو اگر رییس جمهور بشه همین فردای ریاست جمهوری میاد دست بوس ما ایرانیها.
    البته خودمونیم واقعا هم یه چیزهایی تغییر کرد: مثلا یکیش این بود که نسبت به اسراییل نوکرتر شد تا کمر خم نمیشه دیگه برای عرض ارادت تا نوک پا میاد پایین :-))))
    مبنی کارشون دشمنی با جمهوری اسلامی هیچ کس هم نمیتونه تغییرش بده )

    آنچه باید به آن توجه شود این است که دستگاه دیپلماسی نباید هزینه‌زایی کند. وزارت خارجه و شورای امنیت ملی دو مرکز مهم هستند. معتقدم باید حتما دیپلماسی ما و حوزه وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی، در اولویت هستند و برنامه مشخصی برای آنها دارم و دیپلماسی اقتصادی را هم مبنای کار قرار می‌دهیم.

    موقعیت جغرافیایی کشور ما به گونه‌ای است که این فرصت را در اختیار ما قرارداده. ۷۰ درصد نفت و گاز جهان یا درشمال کشورمان است یا در جنوب.

    ما باید انسجام داخلی را بالا ببریم. سیاست خارجی هرچه باشد، تعامل یا تقابل یا مذاکره یا رقابت، هرکدام باشد. البته برخی مواقع همه با هم باید پیگیری شود. اما اگر در داخل انسجام و همدلی و قدرت اقتصادی نداشته باشیم، هر دولتی مورد تحسین مردم خودش قرار نگیرد هیچ وقت مورد تحسین مردم دنیا قرار نخواهد گرفت و هیچکدام از دیپلمات‌هایش چه در مقابله و چه در مذاکره موفق نخواهد بود.

    مبارزه با آمریکا یعنی کار، کار، کار.

    یه بار هم یادمه توی یکی از سخنرانیهاشون گفتن رییس دولت غلط میکنه بخواد سیاست خارجی نظام رو تغییر بده. این سیاست گذاری دست رهبریه نه رییس دولت.

    حالا جناب آ عزیز ایناکجاش مشکل داره؟ کجاش بانظر رهبری منافات داره؟

  105. م.طاهری می‌گوید:

    سیاست خارجی؟! جواب نمی ده شهردار محترم به این سوال.

  106. باقر می‌گوید:

    اصلا از همون جمله اول معلوم میشه که شما پیام ۹دی رو درک نکردید.

  107. هنوز منتظریم... می‌گوید:

    سلام خدمت داداش حسین
    واقعا ممنون بابت این متن؛
    یه سوال از همه دوستان؛
    چرا ما داریم دنبال یه آدم معصوم می گردیم؟
    اشکالاتی به قالیباف چه از نظر تئوری و چه از نظر عملی وارد هست؛ اما به جان خودم آقای جلیلی عزیز! گفتمان بدون برنامه یعنی نابودی کل گفتمان؛
    و آیا اگر این اتفاق افتاد، ما حزب اللهی ها می توانیم باز از این گفتمان دفاع کنیم؟
    (لطفا نگویید ما مامور به انجام تکلیف هستیم، چون بدون برنامه ریزی برای دریافت بهترین نتیجه، این صحبت از اساس باطل است.)
    الان برنامه صحبت آقای جلیلی با خارجیان! تموم شد، به جان خودم اگه فهمیدم چی شد؟

  108. یاقوت می‌گوید:

    خدایا! چه کنیم؟
    خدایا به تو پناه می بریم….
    بارالها! حجاب ها را از پیش چشمانمان بردار…

    قرآن می گشایم تا آرام شوم؛
    و کلام وحی آرامم می کند:
    “ما به سوی شما رسولی امین فرستادیم”

    خدایا! مهربانیهایت بی پایان است.

  109. حامد توکلی می‌گوید:

    من سواد اینترنتیم پایینه یکی بره سرچ کنه لینک نتیجه چهارتا نظر سنجی رو بذاره تا به دوستان نشون بدیم. تو کدوم یکی آقایون حداد یا ولایتی رایشان بالاتر از آقای قالیباف است؟
    صلاحیت ها به کنار
    این را هم داشته باشید (لطفا) منبع سایت رسمی استاد ارجمند دکتر حداد عادل
    دکتر حداد عادل:
    اگر ما خود به یکدیگر نمره دادیم کسی که نمره‌اش کمتر است اما رأیش بیشتر بود او رئیس‌جمهور است، یعنی در انتخابات یک توازن بهینه بین صلاحیت و مقبولیت را باید در نظر گرفت و اینگونه نیست که هر یک از این دو به تنهایی کافی باشد.

    آقایون خیلی ها بی بصیرت؛ داداش حسین هم جیره خور … شهرداری و کاندید شریر و خاموش در فتنه ملعون قالیباف؛ شما از سردار سلیمانی بصیرترید که اینهمه تکه پراکنی می کنید و توهین میکنید؟
    بعضی ها که اسم نمی برم شما احیانا مبانی مسلمانی رو کجا پاس کردید که راحت توهین و افترا رو چنین روا میبینید؟
    رو در روی من به حسین موسوی اینچنین بی حساب و رو هوا توهین می کردید رگ غیرتی میشدم. کی هستید که بی شرمانه به حسین قدیانی فاتح جبهه های سایبری ۸ ماه دفاع مقدس اینچنین توهین می کنید؟
    غیر خصوصی :(حسین اگر کمی شک داشتم غرور ورت میداره عمرا همچین حرفی که میدونم حقه رو میزدم.)

  110. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    همین که قالیباف تولیدات ایران خودرو و سایپا رو در حد فرقون دونست،
    رای منو خرید! خدا خیرش بده. بلکه یک کاری کنه سالی ۳۰ هزار تا کشته
    ندیم تو جاده ها. با این گاریهای تولید داخل!

  111. کیمیا کیهان می‌گوید:

    ق؛
    چرا کنار نرن؟
    نسبت به دکتر قالیباف:
    برنامه ی بهتری دارن؟
    سابقه مدیریتی بهتری دارن؟
    در نظر سنجی ها آرای بالاتری دارن؟
    .
    .
    .
    کدومش؟

  112. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    این لینک جواب خیلی از سوال ها و شایعات هست…
    http://www.shahr.ir/ViewNews.aspx?IDNews=61951
    امیدوارم حداقل درجهت عدم تخریب موثر باشه!

  113. جانباز می‌گوید:

    با عرض ارادت خالصانه به محضر دکتر جلیلی عزیز…

  114. سید علی می‌گوید:

    ولی خداییش از حق نگذریم ولایتی هم برنامه های منسجم و اصولی رو مطرح کرد

  115. یک خبرنگار می‌گوید:

    سلام
    یعنی باورم نمیشه…
    من بعد ۸ سال یه نوشته از شما خوندم که کلمه کلمه اش انگار حرف دل منه…

    برقرار باشید و سربلند …
    🙂

  116. جانباز می‌گوید:

    سردار قلم

    عاجزانه خواهشمندم جهت روشن شدن موضوع (بخاطر در اختیار داشتن نیروی انسانی) علت حذف بقیه متن را مکتوب فرمایید…

  117. سیداحمد می‌گوید:

    ممنون از جواب تان داداش حسین. خود پست یک طرف، این جواب یک طرف…

    دوستان محترم؛

    واقعا باید قدر این کلاس (قطعه ۲۶) و این معلم (داداش حسین) را بدانیم!

    حالا رای تان هم هر که بود و هر چه بود، باور کنیم این نیز بگذرد…

    یک رای و یک ایام انتخابات و حتی یک رئیس جمهور، ارزش این را ندارد که بعضی دوستان، به خاطر یک اختلاف رای با داداش حسین، همه محسنات قطعه و آن همه خاطره خوب را فراموش می کنند و در کامنت های خصوصی شان……………………

    “این نیز بگذرد…”!

  118. کیمیا کیهان می‌گوید:

    چی بگم؟!
    یک دست مرتب برای داداش حسین شیر بچه بسیجی ها…

    ممنون.
    مثل همیشه دقیق
    برای سلامتیشون صلوات.

  119. حامد توکلی می‌گوید:

    شرمنده گل روی دوستان هستم به خاطر روده درازی های امشب ولی یک چیز یادم آمد لازم دانستم نصیحتی برادرانه به دوستان بکنم بلکم خودم کمی آرام شود.

    اول یک خلاصه ای درباره خودم بگویم که لبخندی بر لبتان بیاید.
    من سه بار دچار برق گرفتگی خوبو(!) شده ام.
    یک بار دار زده شده ام.
    توی جوب افتادم و زیر پل همان جوی پر از آب سرد دی ماه دراک (کوهی در حوالی شیراز عزیزم که آب برف آن همیشه به قوت در بعضی محلات جاریست و انشاالله جاری بماند.) گیر کرده ام.
    تصادفهای آنچنانی کرده ام و خراشی بر نداشته ام.
    مشکل قلب و ریه‌ام هم به کنار هنوز زنده ام و مثل اسب می دوم!:)
    یک بار دوستان شمردند بنده رسما ۹ بار نمرده ام و برای همین میگفتند حامد ۱۰ تا جان دارد.(بماند با تصادف آخری بعضی به خدای ناکرده نامیرایی من شک برده‌اند 😀 )
    روز قبل از اعلام تایید صلاحیت ها به همانهایی که میگفتند حامد ۱۰ جان دارد عرض کردم من ۹ جان را میگذارم پای رئیس جمهور شدن دکتر قالیباف(از امشب حال میکنم بگم حاجی دلم سبکتره بگم حاجی) یکی آخری رو میذارم پای خدمت به کشور و رئیس جمهور هر کس که باشد آقای هاشمی و یا حتی رحیم مشایی!

    من قصه گو هستم داستان پریان تعریف میکنم ولی اهل بلوف نیستم.

    شما هم یکم به حرف حقیر فکر بکنید و نتیجه انتخابات هر چه شد صحیح عمل بکنید.

    پ.ن: اگر امکانش هست از امروز صحیح عمل بکنید که نتیجه انتخابات “هر چه” نشود.

    ارادتمند برادر کوچکتان حامد توکلی

  120. بیست وشیشی می‌گوید:

    از کدام افتخار سخن می‌گوئید؟! (خبر ویژه)

    http://www.kayhan.ir/920308/2.htm#N205

  121. به جای امیر می‌گوید:

    صدا (گفت و شنود)

    گفت: یکی از نامزدها در تبلیغات انتخاباتی گفته است؛ ما در دوران خود اجازه ندادیم پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل فرستاده شود.
    گفتم: وقتی تمام فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان به حالت تعلیق درآمده و متوقف شده بود و آژانس هم با نصب دوربین‌ها و انجام بازرسی‌ها بر توقف فعالیت هسته‌ای کشورمان نظارت می‌کرد، دیگر برای چه پرونده را به شورای امنیت سازمان ملل بفرستند؟!
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: بچه‌ای از پدرش پرسید؛ باباجان! دزد چطوری وارد خانه می‌شود؟ پدر گفت؛ پارچه به پایش می‌پیچد، آهسته راه می‌رود، در را یواش باز می‌کند تا هیچ صدایی شنیده نشود… نیمه شب پسر بچه پدرش را بیدار کرد و گفت؛ باباجون! پاشو پاشو دزد اومده! پدرش پرسید از کجا فهمیدی؟ گفت آخه هر چه گوش میدم، هیچ صدایی نمیآد!

  122. سیدامیر ولایی می‌گوید:

    بزرگواری که خیلی بهتان ارادت دارم، ولی از شما انتظار می رود اگر واقعا نسبت به آقای جلیلی احساس وظیفه می کنید، نظراتتان را به جای نشر در سایت به خودشان منتقل می کردید..
    http://bezangah.blog.ir/1392/03/08/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AC%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF

    حسین قدیانی: بزرگوار! من اگر ارادتم به سعید جلیلی، از رای دهندگان به ایشان بیشتر نباشد، حتما کمتر نیست. و اما؛ مگر آقاسعید محبوب حزب الله، یواشکی و مخفیانه اعلام نامزدی کرده اند که من پنهانی ایشان را نقد کنم؟؟!! سیاست و انتخابات است دیگر! یکی نقد می کند، یکی تعریف! وانگهی، نقد من که خیلی محترمانه و خاضعانه بود! نبود؟! البته هیچ بعید نیست به زودی نامه ای محرمانه برای ایشان بنویسم و شخصا به دست شان برسانم. آره! من هنوز هم معتقدم؛ کسانی که ایشان را -علی رغم میل باطنی شان!- وادار به حضور در صحنه نامزدی کردند، بد تا کردند با «پایی که جا ماند». ظلم کردند به آقاسعید…

  123. سیدمرتضی می‌گوید:

    سونامی جلیلی از قم آغاز شد…

    دیشب قم غوغا بود؛ این موج تا ده روز دیگر تمام کشور را فرا خواهد گرفت.

  124. محمدحسین می‌گوید:

    سلام
    حسین آقا وقتی کتاب نه ده رو خوندم گفتم چه آدم مشتیی این کتاب رو نوشته دمش گرم
    ولی وقتی جنجال اخیرت رو دیدم
    گفتم اینم از دست رفت
    مطمئن هستم اوضاعت خیلی رو به راهه که اینجوری به جون رفیقات افتادی

  125. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    من هم به این نتیجه رسیدم که سعید جلیلی، خیلی خیلی پاک تر و
    بی آلایش تر از آنی است که رییس قوه مجریه بشه.
    تا همین جا هم خیلی بهش ظلم شده. بهش میگن صوفی و درویش!
    بهش میگن انجمن حجتیه! بهش میگن پراید سوار میلیاردر! و …..
    حیف این مرد نازنین نیست که وارد همچین آشفته بازاری شده؟

  126. عماد می‌گوید:

    با سلام

    جناب قدیانی

    دیدید که امشب جناب آقای قالیباف نیامده از زیر بار سیاست خارجه شانه خالی کرد………………

    حسین قدیانی: خیلی شفاف و منطقی به این شبهه تان جواب داده ام. بروید پاسخ من به کامنت ها را بخوانید.

  127. محمد می‌گوید:

    حسین آقا و دوستان

    یه سؤال: اگه آقای قالیباف واقعا اصولگراست پس این تعریفهای امثال زیباکلام اصلاحاتی از ایشون چه معنی داره؟

    حسین قدیانی: زیباکلام، نه به تعریفش و نه به نقدش استناد نمی توان کرد!! و مگر همین زیباکلام از شهید همت و باکری و چمران تعریف نمی کند؟! پس این شهدا هم اصولگرا نیستند؟؟!!

  128. خواجویی می‌گوید:

    عزیز برادر! میشه توضیح بدید علت عصبانیت غرب از کاندیداتوری جلیلی چیست؟
    حسین قدیانی: اتفاقا غربی ها از قالی بیشتر عصبانی اند تا جلیلی. اینی هم که جلیلی را چند روزه بیشتر مطرح می کنند، و مقابل حسن روحانی قرار می دهند، ناشی از رندی شان هست تا دوگانه سازش-مقاومت درست کنند!! و انتخابات را ببرند!! در روزهای آینده در این باره متنی خواهم نوشت. غربی ها از قصد دارند دوگانه روحانی-جلیلی را بیشتر مطرح می کنند که راحت انتخابات را ببرند…

  129. م ب می‌گوید:

    بهترین شهردار همه روزگار تهران؛ حاج باقر قالیباف

  130. محمد می‌گوید:

    …………………………..
    زنده باد اصلاحات
    یا علی

  131. مست سید علی می‌گوید:

    باید جواب شهدا را بدهند کسانی که بی برنامه و بی تخصص وارد این میدان شده اند.

    رای ما شهردار تهران

  132. سینا می‌گوید:

    سال ۷۶ را خیلی ها یادشون نمیاد… اون سال خیلی از بچه مذهبی ها به آقای خاتمی رای دادند، چون فکر می کردند از جنس خودشونه… اما همون آدما ۸ سال “الهی العفو” گفتن و خون دل خوردن… مثل اغلب آدمایی که به احمدی نژاد رای دادن، بعد گفتن فلانه و بهمان!!

  133. مجنون می‌گوید:

    سلام
    فعلا تصمیم نگرفتم
    ولی از صحبتهای قالی باف خوشم اومد
    توکل بر خدا
    یا علی

  134. بحیرایی می‌گوید:

    با سلام

    آقای قدیانی اینکه شما از آقای قالیباف حمایت می کنید برای من سوالی پیش آمده که مگر ایشان از ساکتین فتنه نبودند؟ علت حمایت شما چیست؟ و چرا علی رغم اینکه حضرت علامه آقای جلیلی را اصلح می دانند چرا شما همچنان از آقای قالیباف حمایت می کنید؟

    حسین قدیانی: از آخر جواب می دهم. علامه هرگز ملاک رای من نیست، ایشان هفته ای یک اصلح عوض می کند!! من کلا سیاست ورزی آیت الله مصباح را قبول ندارم و به نظرم مراد «آقا» از اینکه ایشان را دارای بصیرت خواندند، «بصیرت دینی» بود، نه «بصیرت سیاسی». در همین انتخابات هم معلوم شد که سیاست ورزی علامه، دقیق و منطبق بر منطق نیست. اینکه چرا از قالیباف حمایت می کنم، به مدیر و کاربلد بودن ایشان برمی گردد. قالیباف تخصص را در خدمت تعهد آورده، کمتر حرف می زند و بیشتر عمل می کند. حاج باقر گرامی در میدان عمل و کار، سرباز صدیق رهبر است. از همه این نامزدها هم بیشتر برنامه دارد. در فتن مختلف هم عملکرد قالی عالی بوده. مثل فتنه اول انقلاب، فتنه جنگ، فتنه کوی دانشگاه، فتنه سال ۸۲ و… در فتنه ۸۸ اما ایشان می توانست بهتر عمل کند. با این همه، بسیاری از اعضای گروه پایداری خودشان تا مقطع ۹ دی ساکتین فتنه بودند. قالیباف در قیاس با این دوستان، حتما «بلبل ۸۸» حساب می شود. من حالا خیلی بنای بر اسم بردن ندارم، اما خود جناب محصولی، خود آقای جلالی و… تا روز ۹ دی، دقیقا بفرمایند کی و کجا علیه فتنه گران حرف زدند؟! اغلب اینها بعد از ۹ دی، یعنی بعد از حل شدن معما، به میدان آمدند و…

  135. بچه می‌گوید:

    آقای قدیانی

    نیمی از پایداری چی ها ساکتین جنگ و جبهه و ساکتین فتنه ۸۲ بودند.

  136. SAGm می‌گوید:

    جانا سخن از زبان ما می گویی….
    با ۱۰۰% صحبتات موافق بودم…
    اگه انتخابات با همین روند جلو بره قالیباف و روحانی میرن مرحله ی دوم!!
    خوب از همین الان همه به نفع قالیباف کنار بکشین تا با رای بالا تو مرحله اول رئیس جمهور بشه دیگه…

  137. غریب می‌گوید:

    آقای قدیانی سلام

    سخنوری شما قطعا از امثال بنده قوی تر و پرصلابت تر است. اما آیا فن سخنوری به تنهایی کافیست؟!

    …………………..
    شما قبلا شهردار را می کوبیدید، امروز اما گفتید باقر!! مبارکتان باشد…

    یا علی مددی…

  138. شاعر دیوانه!!! می‌گوید:

    نگید که با جناح شهردار تهران هستید که کلا نظرم نسبت بهتون بر میگرده!!!

  139. یار دبستانی می‌گوید:

    کاش جوابی منظقی می دادید. کش دادید مطلبتان را……………….
    یا حق

  140. عمار می‌گوید:

    باید تا دیر نشده حسابی تحقیق و تفحص کنم.
    دلی نمی شود کاندیدا انتخاب کرد!

    ممنون داداش حسین بابت پاسخ به کامنت سید احمد بزرگوار.
    کامل و جامع بود.

  141. مبین می‌گوید:

    منِ حسین قدیانی، با این همه ارادت، تقریبا هیچ چیز از سخنان شما نفهمیدم، چه رسد به سایر مردم!!

    این یعنی اینکه شما خودتونو از سایر مردم برتر میدونید و بقیه رو پایینتر از خودتون؟!

    حسین قدیانی: خیر! این یعنی؛ آقاسعید جلیلی فاقد تخصص و فاقد برنامه و فاقد توان مدیریت برای ریاست جمهوری هستند.

  142. منتخب یار دلداده می‌گوید:

    البته تیتر این مطلب را قبول دارم و نه کاندیدای مورد نظر نویسنده را…

  143. نوید می‌گوید:

    زنده باد حاج قاسم/ زنده باد امام جمعه کرمان/ زنده باد حاج باقر قالیباف

  144. بی تعارف می‌گوید:

    جناب قدیانی! لطفا قطعه ۲۶ را از ما نگیر…

  145. غریب می‌گوید:

    آقای قدیانی

    سانسور کردید متاسفم

  146. یه بیست و ششی می‌گوید:

    چقدر بی اخلاق، بی تقوا، بی خدا، و نامردند این رجانیوزی ها… الحق که در بیعت رهبر نیستند و در بیعت این و آنند. واقعا نه مومن اند، نه حزب اللهی… مثل خود رئیس باندشان احمدی نژاد، دروغ نهادینه شده در ذات شان…

    http://zendeginews.com/news.aspx?id=42091

    سردار شریف: حمایت حاج قاسم از شهردار را تکذیب نکردم.

    زنده باد امام جمعه کرمان/ زنده باد حاج قاسم بارها شهید شده/ زنده باد سرباز میدان کار رهبر، قالیباف عزیز…

  147. مسافر می‌گوید:

    بسیار ممنونیم آقای قدیانی بابت جوابی که برا کامنت آقاسید گذاشتید
    با اینکه خودم از اول طرف قالیباف بودم اما این حرفها را که میشنوم مصمم تر میشوم
    اجرتون با خدا…

  148. سیداحمد می‌گوید:

    جوابتان به “بحیرایی” را کاملا قبول دارم… ممنون سالار!

  149. سیداحمد می‌گوید:

    جناب مسافر بزرگوار؛

    ما هم از شما تشکر می کنیم بابت کامنت های خیلی خوبتان.
    خوشحالم از حضور شما در قطعه ۲۶!

  150. نیازمند رای اولی می‌گوید:

    هنوز انتخاب نکردم به کی رای بدهم اما صحبت های شب قبل آقای قالیباف خوب، منصفانه و واضح بود. من می ترسم چون اطلاعاتم کمه. نمی دونم خدا کمکم کنه برای انتخاب اصلح. تازه توی این بلبشو کنکور هم دارم که میشه نور علی نور…

  151. در عطش عدالت مهدوی می‌گوید:

    ……………..با اینکه دلم از اول اول با جلیلی بود و هنوزم بهشون ارادت دارم و خواهم داشت اما ایشون واقعا بی برنامه اومدن!

  152. سیداحمد می‌گوید:

    اینکه ما از بین دو نامزد خوب، آنکه بیشتر به نفع و صلاح مملکت باشد را انتخاب کنیم، دلیل بر جسارت و اهانت ما به دیگری نیست.

    بنده هم مثل خیلی از دوستان دکتر جلیلی را واقعا دوست دارم ولی همه می دانیم این دوست داشتن دلیل کافی برای رای دادن نیست!

  153. آیه می‌گوید:

    مطمئنید رای داشتن آقای قالیباف از اقشار خاکستری فقط به خاطر مدیریت در شهرداری و نیروی انتظامیه؟

    ولی من از گذشته یه خاطراتی یادمه…!

  154. عشقی می‌گوید:

    واقعا از کنار همین نامزد اصلح ثانی است که مشایی ها بروز می کنه. مشایی ها ناشی از همین بی برنامه بودن هاست… همین که یهو رسایی و کوچک زاده می چسبن به طرف… تا دیروز اصلح شون یکی دیگه بود، حالا شدن همه کاره طرف…

  155. میثم می‌گوید:

    سلام حسین قدیانی قبلا دوست داشتنی

    مطمئن باش اگر برم هم رای بدم به امثال پدر تو رای میدم به شهدا

    فقط یه سوال؟؟؟

    سال ۸۴ رو یادته؟؟؟

    اونموقع هم قالیباف صدر نظرسنجی ها و نظر سازی ها بود!!!

    راستی؛ چقدر پول گرفتی از علم کردن دار قالی برای قالیباف؟؟؟؟؟

  156. عمار می‌گوید:

    رهبر انقلاب: نامزدها مراقب باشند حرفی که میگویند، واقعی، صمیمی و متکی به اطلاعات درست و برآمده از زبان راستگو باشد. اینجور نباشد که برای اینکه مردم به ما رای دهند همه‌ی آنچه که ماورای ماست تخریب کنیم.

  157. عمار می‌گوید:

    مردم برای تحقق اهداف خود و ناکام ماندن دشمن، با حضور پرشور و گرم در انتخابات، از میان نامزدهایی که شورای نگهبان براساس معیارهای قانون معرفی می کند، انسانی شایسته، وارسته، مؤمن، انقلابی، «اهل استقامت و عزم و ایستادگی» و برخوردار از همت جهادی را انتخاب کنند که بتواند بهتر از دیگر نامزدها، بار سنگین عزت و پیشرفت کشور را به دوش بکشد و به جلو ببرد.

    “دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب ۲۵/۲/۹۲”

  158. مسکوت می‌گوید:

    هیچ کدوم از کاندیداها رو صددرصد قبول ندارم. هر کدوم نقاط ضعف و قوتی دارن.
    اما عملکرد قالیباف رو در نیروی انتظامی و شهرداری تهران دیدیم.
    الان هم جدیتر و با برنامه تر از بقیه است.
    شعار هم نمیده. واقع گراست.

  159. یه بیست و ششی می‌گوید:

    پایی که جا ماند، روی چشم ما، اما اداره مملکت بچه بازی نیست. در بی برنامه بودن، غرضی و جلیلی کورس گذاشتن انگار!!

    آقای قدیانی! اون متن تون درباره تناقضات جبهه پایداری و پاسخ تون به توهین هاشون رو کار می کنین؟!

  160. سیداحمد می‌گوید:

    رفقا؛

    کامنت هایتان نسبت به دکتر جلیلی با طعنه های نزدیک به توهین همراه باشد، تایید نمی کنیم ها!
    اجازه جسارت به ایشان را ندارید.

  161. کیمیا کیهان می‌گوید:

    سردار رمضان شریف در گفتگو با فردا:
    مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: بیانیه سپاه درباره موضع گیری فرماندهان سپاه بصورت کلی بیان شد و ناظر به مصداق و شخص خاصی نبوده است.
    در برخی پایگاه های خبری به نقل از شما آمده است که حمایت حاج قاسم سلیمانی از قالیباف را تکذیب کرده اید،تصریح کرد: بنده هرگز چنین عبارتی را به کار نبرده ام و این امر برداشت اشتباه رسانه ها بوده است.سخن ما کلی و درباره عدم ورود سازمانی سپاه در انتخابات بود.

    مسئول روابط عمومی سپاه افزود: همه رسانه ها را به رعایت اخلاق انتخاباتی و دقت نظر در انعکاس نقل قول ها و بیانیه توصیه می کنیم.

  162. مسکوت می‌گوید:

    از علامه مصباح هم تعجب میکنم -با همه ارادتی که بهشون دارم – ایشون گفتن بعد از کنار رفتن لنکرانی شروع کردن به تحقیق درباره جلیلی بعد به نتیجه رسیدن که جلیلی حتی تو برخی موارد بالاتر از حد نصاب رو هم داره و بعد جلیلی رو اصلح معرفی کردن.
    خب جناب علامه شما چطور قبل از شناخت جلیلی لنکرانی رو به عنوان اصلح روی زمین و زیر آسمان معرفی کردید؟ لزوم شناخت اصلح بررسی همه گزینه هاست خودتون دارین اعتراف میکنید جدیدا درباره جلیلی تحقیق کردید و دوستانتون با ایشون جلسه گذاشتن و مواضع ش رو بررسی کردن!!!!!
    آیا باز هم احتمال تغییر اصلح! مورد نظر شما وجود داره؟

  163. زهرا می‌گوید:

    رای ما جلیلی است. حتما رئیس جمهور می شود.
    شما بی دلیل بحث و جدل می کنید.

  164. سیداحمد می‌گوید:

    مسکوت؛

    خدا خیرت بده!
    ما هم همین را می گوییم… به ما می گویند جسارت می کنید!

    “لزوم شناخت اصلح بررسی همه گزینه هاست خودتون دارین اعتراف میکنید جدیدا درباره جلیلی تحقیق کردید و دوستانتون با ایشون جلسه گذاشتن و مواضع ش رو بررسی کردن!!!!!”

    خیلی خوب گفتی! الان شما یک سوال واضح پرسیدی که جواب نیازمند جواب است! اما دایه های مهربانتر از مادر برای علامه، می گویند کسی حق پرسیدن سوال از ایشان را ندارد و سوال کننده را متهم به بی اخلاقی می کنند!

  165. نوید می‌گوید:

    مگه جبهه بی جبهه پایداری نمی گفتن که زیر گنبد آسمون، روی زمین، تنها اصلح موجود، لنکرانیه… واه واه واه؟!؟!؟!

    پس چی شد؟!

  166. یه بیست و ششی می‌گوید:

    عجب دروغگوییه این فون پروفسور ریپورتر لنکرانی!!!

    هلو در گفت و گو با فارس: شواهد دال بر تایید صلاحیتم بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اما برداشتم این بود که امکان همدلی نیروهای انقلاب بر روی جلیلی بیشتر است!!!!!!!!!!!!!!!

    آره! تو گفتی و ما هم باورمان شد!! روغن ریخته عدم احراز صلاحیت رو نذر جلیلی کردن، حالا دارن از همدلی حرف می زنن!! ببین انقلاب چقدر بدبخت شده که اینا شدن نیروهای انقلاب!!!!!!!!!!!!!!! و فقط هم اینا!!!!!!!!!!!!!! الباقی هیچ کدام نیروی انقلاب نیستن!!!!!!

    مگه اعضای شورای نگهبان نیومدن و به علامه نگفتن که هلو، رجل سیاسی و مذهبی نیست، شک نکنین رد می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! ای بابا! اینا چقدر بی تقوان!! چقدر دروغ می گن!! الحق که در بیعت رهبر نیستن، و الا اینقدر واضح توی روز روشن دروغ نمی گفتن…

  167. کیمیا کیهان می‌گوید:

    من شک ندارم که طرفداران دکتر جلیلی عزیز (که برای ما همیشه عزیز خواهد بود) از بچه حزب اللهی ها هستن (خدا حفظشون کنه)

    اما… دستتون درد نکنه واقعا، ما طرفدارای دکتر قالیباف هی میگیم دکتر جلیلی عزیز ماست تاج سر ماست ولی شماها مارو مزدور و دورشده از سنگر واقعی انقلاب و جیره خور و پول گرفته از آقای قالیباف خطاب میکنید.
    ما هی بهتون میگیم “قالوا سلاما”، شما هی توهین کنید به ما.
    گرچه توهین های طرفدارن دکتر جلیلی چیزی از ارزش ایشون برای ما کم نمکینه.
    ارادت ما به دکتر جلیلی بند به نوع حرف زدن طرفدارانشون نیست ارادت ما ریشه اش تو جبهه است.

  168. سیداحمد می‌گوید:

    یه بیست و شیشی؛

    اشکال ندارد، آرامش خودتان را حفظ کنید!
    هنوز ۱۵ روز مانده و قطعا شاهد حرف های عجیب و غریب زیادی خواهیم بود!

  169. .........نه نقطه می‌گوید:

    🙁

  170. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان؛

    اینقدر لینک اخبار را کامنت نکنید. از تایید نشدنش هم ناراحت نشوید!
    خبرها که یکی دو تا نیست و دوستان معمولا خبرگزاری ها را می خوانند.
    ضمنا وجود لینک بعضی سایتهای بی اخلاق و بی ادب، به شان قطعه مقدس ما لطمه می زند!

  171. سیداحمد می‌گوید:

    نوستالوژی هشتاد و هشتی!

    http://up.toca.ir/images/p8lsfk7wf8wggz7726px.mp3

  172. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    سلام و درود به نویسنده انقلابی و شجاع ما.
    خدا قوت آقای قدیانی.

  173. فرزند خراسان می‌گوید:

    بیایید همگی بزرگ شویم و ذهن و قلب خود را از کلیشه ها رها کنیم تا سخنوری و پر گویی افراد اغوایمان نکند و بیشتر به سلوک و عملکرد و سابقه نظر داشته باشیم.

    هر چند که بعضی ها عملکردشان هم به مانند نطقشان، پر است از پر کاری و درشت کاری، البته با اغلاط زیاد!

  174. چای پولکی می‌گوید:

    برادر قدیانی! جسارتاً با بیش از نصف مطلبتان مخالفم.

  175. .........نه نقطه می‌گوید:

    …………………
    یه کاری کنیم که پس فردا شرمنده ی امام خامنه ای نباشیم.
    خدایا ما را کاشف کربش قرار بده. آمین

  176. .........نه نقطه می‌گوید:

    یعنی این تشتت آرای بچه حزب اللهی ها بیش از هر چیز سرگشته و آزردمون کرده 🙁

    شکسته باد کسی کین چنینمان میخواد!

  177. فاطمه می‌گوید:

    سلام؛ میشه لطف کنی و ارادتت رو به دکتر جلیلی نگهداری برا خودت؟!

  178. ساندیس خور می‌گوید:

    بی بی سی و سانسور سخنان قالیباف

    http://sandiskhor.blog.ir/

  179. برف و آفتاب می‌گوید:

    با این اوصاف؛ قالی‌باف = اصلح مقبول؛ حتی اگر رقیب در صحنه نباشد!

  180. رهگذر می‌گوید:

    از اول لنکرانی و جلیلی انتخاب جبهه پایداری بودند ولی آقای جلیلی قبول نکرد که بیاید به همین دلیل لنکرانی آمد و از اول گفت من با آقای جلیلی رقابت نمیکنم و مردانه روی حرفش ایستاد. نه مثل بعضی گروه ها!!!
    آیت الله مصباح هم فرمودند بعد از آقای لنکرانی، آقای جلیلی اصلح هستند.
    کامنت های توهین آمیز نسبت به جبهه پایداری تایید میشود ولی حرفهای بدون توهینی که مربوط به شهردار باشد نه. روال جالبی در پیش گرفتید!

  181. محمد رضا می‌گوید:

    نه سازش نه تسلیم**یار جلیلى هستیم
    رای ما سعید جلیلى و دیگر هیچ…

  182. کیمیا کیهان می‌گوید:

    نشستم یه بار دیگه کل برنامه های انتخاباتی دیروز رو دیدم.
    ۳ نفر اصلی انتخابات یعنی جناب روحانی، آقای قالیباف و دکتر جلیلی.
    بینی و بین ا… این سه نفر که همزمان در یک روز تو سیما بودن کدومشون قابلیت مدیریت بهتر کشور و رفع مشکلات رو دارن؟

  183. مکتوب می‌گوید:

    میدونی آقای قدیانی!؟ یه جنگیه بین منطقم و دلم
    هر جور سعی میکنم این آقای قالی کت شلواری رو تو دل خاکیم جا بدم اصلا نمیشه که نمیشه
    بخدا این سعید یه عشقیه که نگو
    همه امت حزب الله یه تنه هم اومدن پش سرش. برو ببین چه قشقله ای (درست نوشتم؟) به پا شده واسش
    ضمنا اینقده هم بصیرتمون کج نشده! اگر دیدیم داره اوضاع بیخ پیدا میکنه میریم سمت قالی شما؛ ولی فعلا اوضاع که آرومه… بذار حال کنیم با این خاکی خودمون

  184. سیدمهدی می‌گوید:

    متاسفانه جمله شهید بهشتی رو برعکس یاد گرفتن (ما تشنگان قدرتیم نه شیفتگان خدمت) سنگ مفت گنجشک هم مفت شاید به مرحله دوم برسه ودوستان بگن اگه برسیم بقیه حزب اللهی ها هم به ما رای میدن امیدوارم اصلاح طلبان هرچه زودتر یکی شون کنار بره تا اینا به خودشون بیان

  185. ترابیان می‌گوید:

    اصلا توقع نداشتم ارتون آقای قدیانی. دلیل نمیشه چون شما آقای قالیباف رو اصلح می دونید بقیه اصولگرایان رو تخریب کنید.

  186. مهراب از مشهد می‌گوید:

    چند وقت پیش که قالیباف و جلیلی بودند وطن امروز؛ چرا هیچ خبری ازش منتشر نکردید؟

  187. مهراب از مشهد می‌گوید:

    واسه این سیاست قالیباف خوبه که هیچ تخریبی تکونش نمیده؛ قالیباف دیگه آبدیده شده… بلده باهاشون چطور رفتار کنه… ولی جلیلی نه!

  188. محمد می‌گوید:

    آقای علی مطهری و آقای حسن روحانی خودتان قضاوت کنید؛ تندرو و افراطی مردم اند یا آنانکه کلید فتنه را در انتخابات ۸۸ زدند؟؟؟ یا آنانکه زودتر از انتخابات گفتند که اگر موسوی رای نیاورد حتما تقلب شده؟؟؟ یا آن که گفت اگر موسوی رای نیاورد بریزید تو خیابونا؟؟؟ یا آن که زودتر از اعلام نتیجه ی رسمی وزارت کشور خود را برنده ی قطعی انتخابات نامید؟؟؟ یا آنانکه گفتند در انتخابات تقلب شده است؟؟؟ یا آنانکه ساختار شورای نگهبان را زیر سوال برده و می برند؟؟؟ یا آنانکه طعم شیرین آرای ۸۵ درصدی ملّت را به کامشان تلخ کردند؟؟؟ یا آنانکه در خیابان ها ریختند و آشوب به پا کردند؟؟؟ یا آنانکه مسجد و پرچم عزای اهل بیت را در ایّام محرم به آتش کشیدند؟؟؟ یا آنانکه شعار نه غزه نه لبنان و مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند؟؟؟ یا آنانکه… یا آنانکه… یا آنانکه… بگذریم که از اعمال جماعت تندرو و افراطی نیازی به واگویه کردن نیست…

  189. علی می‌گوید:

    سلام و خدا قوت!

    حرف دلی بود بسیار منطقی!

  190. جزیزه مجنون می‌گوید:

    حاج حسین! ممنون؛ مردد بودم الان مصمم شدم به رای دادن به سردار قالیباف.
    به امید وحدت و موفقیت

  191. عمو می‌گوید:

    سلام؛ من واقعا” نمی دونم چرا از قالیباف حمایت می کنی؟
    واقعا” این همه خرج های انتخاباتی را نمی بینی؟ این پولا از کجا میاد واقعا”؟
    به نظرت منظور آقا از پول های کلان تبلیغاتی چی بود؟

    “مردم درخصوص نحوه تبلیغات داوطلبان و همچنین نحوه هزینه ها و ریخت و پاش ها قضاوت خواهند کرد و کسانی که برای تبلیغات انتخابات، از بیت المال یا پول مشتَبه به حرامِ برخی افراد دیگر استفاده کنند، نخواهند توانست اطمینان مردم را به سوی خود جلب کنند.”

    چرا این صحبت آقا را تحلیل نمی کنی؟!

  192. فدایی سید علی می‌گوید:

    سلام اخوی! خوبید؟ سال هاست خواننده وبتونم اما تنها سالیست که براتون برای دومین بار نظر گذاشتم…
    اکثر حرفاتون رو همین چند روز پیش، قبل انتشار مطلبتون داشتم به کسی می گفتم و وقتی وبتون اومدم جدا شاخ درآوردم که خیلی از جاها تفکرم مثل شما بوده… خیلی صحبت هاست اما برام جالب بود حسین قدیانی ۸ خرداد ۹۲!!!
    واقعا خیلی انتخاب مشکله البته بیشتر سکوت هاشمی مشکلش کرده…
    آفت افراطی بازی بعضی از آقایون در ۸ سال پیش چنین گفتمان نابی رو به گند کشید و الان هم همین گفتمان روی کار است اما بازم افراطی عمل کردن بعضیا ادامه دارد و کاملا موافق همین قضیه هستم که ظلم می کنند در حق جلیلی…
    یه سوالم داشتم ازتون: احساس کردم مطلبتون کمی از روی عصبانیت نوشته شده و می خواستم بدونم واقعا حدسم درست بوده یا نه؟
    کلا سیاست شما ستودنی است…

  193. پسرشهید می‌گوید:

    الخیر فی ما وقع…

  194. ابوالفضل می‌گوید:

    آقای قدیانی

    شما تحمل کامنت های خالی از توهین مرا نداری!
    باز هم می گویم چه بر سر این قطعه مقدس آمده است ؟؟؟
    حمایت شما از “باقر خان هفته بیجار” به دوران فتنه بر نمی گردد/ و کاملا تازگی دارد!
    فی الحال هم این حرفها مصنوعی است و ریشه در بصیرت شما ندارد بلکه به خستگی شما از عده ای ظاهرگرا بر می گردد/ پس پول نگرفتید/ اما به اسم بصیرت از طریقت بدون بصیرت به “باقر همت جهادی” رسیده اید/ حال آنکه هدف وسیله را توجیه نمی کند…
    همت جهادی باقر ریشه در همت و باکری و خرازی ندارد بلکه سرشتش همان جشنهای مختلط در پارک جنگلی لویزان و بستنی از جنس طلا در برج میلاد است…

  195. مسعودساس می‌گوید:

    این چند روزه به عینه دیدم که آرای خاکستری قالیباف خیلی بالاست.
    با گفتگوی دیشب هم خیلی ها بیشتر بهش اقبال نشون میدن
    خدا ما رو از دست بچه حزب اللهی هایی که فقط گیر دادن به قالیباف نجات بده.

  196. مجید می‌گوید:

    اولا روحانی اصلاح طلب نیست که اگر بود لااقل در ۸ سال اخیر در جای حساسی مثل شورای عالی امنیت ملی تحمل نمیشد.
    ثانیا بفرض که اصولگراها به وحدت برسن و پیروز هم بشن فردای روز پیروزی، چیکار می خوان بکنند با اینهمه اختلاف؟

  197. سما می‌گوید:

    صحبت های دیشب آقای قالیباف را شنیدم خیلی خوب بود و به نظر می امد اهل عمل باشد…
    اما یه نکته برادر! در تعریف سیاست خارجی اشاره داشتند؛ سیاست خارجی یعنی کار و کار و کار، یعنی کشوری خوب داشته باشیم تا مردم حامی ما باشند. یعنی منافع ملی درست است؟ حتما می دانید یکی از مشکلات امام و هاشمی تفاوت دیدگاه امام با جناب اکبر در زمینه سیاست خارجی بوده است؟ اما بر مسئله صدور انقلاب، بیداری اسلامی، و مسائل ایدئولوژیک انقلاب و نظام اولویت می دادند و رفسنجانی به مسئله منافع ملی و اقتصاد…
    نه من و نه خانواده ام هیچ گوشه ای از این نظام را دست نگرفته ایم، من هم مثل خیلی های دیگر فارغ التحصیل هستم و بیکار و البته با مسکلات اقتصادی زیاد

    اما مادر پیرم همیشه یاداوری می کند که آرمان ها و ارزش ها خیلی اهمیت دارند تا نان،
    البته منکر مسئله اقتصاد نمی شوم بسیار بسیار مهم است اگر اهمیت داده نشود نظام شکننده می شود اما نه بدون آرمان ها
    مهم نیست کامنت را حذف کنید یا بگذارید، فقط اگر اشتباه می کنم روشن کنید
    متشکرم

  198. م. می‌گوید:

    خصوصی

    سلام داداش حسین بسیجی ها

    اینکه می گم داداش صادقانه می گم. از همون متن “اتوبوسی که…” همواره برای من که هرگز ندیدمتون و خواهر و برادری هم ندارم داداش بزرگ تر بودید و بعد از این هم خواهید بود. حالا هم لطف می کنید اگر وقت بگذارید و نگاهی به سوالات خواهر کوچک ترتون بندازید که سوالات خیلی های دیگه هم هست. شاید جواب این سوالات و ابهامات رو در متنی که می خواهید در آینده بنویسید آوردید و این طوری به خیلی ها مثل من کمک کردید تا وظیفه خودمون رو به بهترین نحو انجام بدهیم.

    دلیل اینکه ازتون سوال می کنم هم این نیست که بخوام تفتیش بکنم عقایدتون رو، به خاطر اینه که نظرتون به عنوان یک برادر بزرگتر و صاحب فکر و قلم برام مهمه.
    مساله این جاست که در عین این که به ارادتون به انقلاب و آقا و تیزبینی تون در مسائل ذره ای شک ندارم اما نمی فهمم چرا قالیباف؟

    ۱٫تمام پاسخ هایی که درباره عکس العمل آقای قالیباف در فتنه ۸۸ دادید رو خواندم. ولی به نظرم قانع کننده نیست. مگر نه اینکه در فتنه سال ۸۸ کلیت نظام و اسلامیت نظام زیر سوال رفت، پس سکوت چه معنایی داشت؟ سکوت در برابر آن ها که شعار جمهوری ایرانی و مرگ بر اصل ولایت فقیه می گفتند چطور توجیه می شه؟

    جایی گفتید(نوشتید) آنقدر ها هم ساکت نبوده، فقط کارهایی که می کرده رو جار نمی زده ولی این هم قابل قبول نیست. بدون نمایش خدمت کردن و سرباز بودن خیلی خوبه اما نه در جایی که ولی فقیه تنهاست و این عمار گفته و باید عمار ها جلو می آمدند و سینه سپر می کردند.

    در پاسخ به یکی از دوستان هم گفتید در مقایسه با محصولی ها خیلی بهتر عمل کرده. اینو قبول دارم ولی می پرسم شما خودتون به امثال آقای محصولی نمره قبولی می دهید؟
    شعار دادن امروز آن ها هم ارزشمند نیست و اگر قرار بر ارزیابی باشه از چشم ما بسیجی ها جملگی ساکتین فتنه اند، بدون اینکه اهمیت داشته باشه که خودشون چه ادعایی دارند و خودشون رو جزو چه حزب یا جبهه ای می دونن.
    مقایسه ایشون با کسی که خودش در فتنه نمره خوبی نداره که درست نیست.

    ۲٫ بیت المال. به هیچ وجه نمی خواهم بگم خدای نکرده ایشون تمام تبلیغاتشون رو با پول بیت المال انجام می ده، ولی بعضاً اتفاق افتاده که از تریبون ها و منابع بیت المال برای ایشون تبلیغات شده. ماها که تو تهران زندگی می کنیم به چشم نمونه هاش رو دیدیم.
    مگه حضرت آقا نفرمودن نمی شه به کسی اعتماد کرد که از پول بیت المال تبلیغ می کنه؟ چطور می شه این مسئله رو توجیه کرد.

    ۳٫ سیاست خارجی آقای قالیباف اصلاٌ روشن نیست و ایشون عامدانه به سوالات در این زمینه جواب نمی دن. این خیلی تردید برانگیزه. مگه نه اینکه همواره وظیفه هر کاندیدا بوده که سیاست خارجی خودش رو تشریح کنه پس چرا ایشون از جواب دادن به سوال در این زمینه فرار می کنه؟
    آیا این باعث نگرانی نیست که یکدفعه در مورد مثلاً حزب الله مواضعی شبیه به دولت اصلاحات بگیره؟
    اونم در حالی که بدون شک با وجود تمام ضعف هایی که دولت گذشته در سیاست خارجی داشت، از نقاط قوت آن دولت یکی همین مواضع قاطعانه ای بود که در مقابل آمریکا و کشورهای سلطه جو (به جز مواضع دو سال گذشته اش) داشت. واقعاً لازم نیست که بدونیم نگاه آقای قالیباف به سیاست خارجی چیست؟

    ۴٫ با وجود نابه سامانی ها و سهل انگاری هایی که در زمینه مسائل فرهنگی در برخی برنامه های ایشون وجود داشت، چطور می شه اعتماد کرد و مدیریت کلان فرهنگی کشور را به ایشان سپرد؟
    جز اینه که سینمای ما هنوز داره از بدعت هایی که سال ها پیش درش گذاشته شد رنج می بره و کاملاً فاصله گرفته از آنچه باید و حضرت امام تبیین می کردن؟ و معلوم نیست دوباره بشه جمع و جورش کرد؟
    حرفم اینه که عرصه فرهنگی هم جای آزمون و خطا نیست.
    و مگه غیر از اینه که انقلاب ما در درجه اول یک انقلاب فرهنگی است و مسائل فرهنگی از اولویت های جدی ماست؟

    ۵٫شکی در توان مدیریتی و اجرایی ایشون نیست اما درباره پایبندی به اصول وآرمان ها نمی شه با این قاطعیت حرف زد. قطعاً شرایط اقتصادی و وضع معیشت و رفاه مردم مهمه و باید بهبود پیدا کنه اما اهمیتش بیش تر از هدفی که براش انقلاب کردیم که نیست. اگر رفاه اولویت ما بود که من و شما و هزاران نفر مثل ما این همه سال بی پدری نمی کشیدیم.

    بازم می گم این کامنت رو نگذاشتم که تایید بشه، فقط خواستم بگم چرا من و امثال من به اسم قالیباف که می رسیم من و من می کنیم تا شاید جواب این ابهامات و سوالات رو در متنی که خواهید نوشت تبیین کردید.

    ممنون که حوصله کردید و ببخشید که وقتتون رو گرفتم
    خدا قوت
    خواهر کوچکتر داداش حسین بسیجی ها

  199. زهرا چ می‌گوید:

    عالی عالی عالی عالی… به شدت با کلمه به کلمه ی حرفاتون موافقم… من هم تو این چند روز بررسی صحبت کاندیدا ها دقیقا به همین نتائج شما رسیدم. باز هم میگم با کلمه به کلمه ی حرفاتون موافقم شدید. امیدوارم که همه چیز ختم به خیر شود… هر چند حرف های امروز آقا هم هشدار بود هم آرامش بخش… به ویژه جایی که گفت: در نهایت کسی رییس جمهور میشود که خواست خدا باشد…

  200. میعاد می‌گوید:

    به مولا سالاری! عشق کردم با نوشتت و قبولت دارم.

  201. شیدا می‌گوید:

    کاش همه براى تبلیغ، به جاى حرافى، حمالى کنند!

  202. ق می‌گوید:

    صحبتهای امشب آقای قالیباف رو هم شنیدیم خداوکیلی یه جوری حرف می زد که حتما برنده میشه…

  203. اصولگرا(حامی قالیباف) می‌گوید:

    فقط قالیباف…

  204. حسن می‌گوید:

    آقای قدیانی

    بالا غیرتا اگر اصولگرایان وادادند دیگر به گردن مشائی نیاندازید. و قبول کنید احمدی نژاد بود که راست ها را از گور بیرون کشید و زنده شان کرد.
    و بعد از نامردیهائی که در حق او کردند قافیه را نیز به اصلاح طلبان باختند.
    من مرده و شما زنده
    اگر بعد از شکست همه کاسه و کوزه ها را دوباره سر احمدی نژاد نشکستند.
    اگر اصولگرائی یعنی لاریجانی و باهنر و حداد و قالیباف و….. ما خیلی وقته که از شون منحرف شدیم.
    شما هم فقط قدرت طلبید
    و گرنه با انکار ساکت فتنه بودن قالیباف (که بنده هم همین عقیده را دارم) ساکتین فتنه حقیقی را معرفی می کردید!
    می نوشتین که منظور آقا از ساکتین بعضی از مراجع و علما نظیر مکارم شیرازی و جوادی آملی و …. بود!!
    شما با آقا نیز روراست نیستید. یادم نمی رود متن های شما در تخریب قالیباف و آقای پرسه در مه را!
    وقتی عمر سعد برای بعضی ها تبدیل به مالک شد؛ شما که جای خود دارید.
    مرگ بر هر دار و دسته قدرت طلبی که یک عنوان دروغ اصولگرا را بر خود می نهند و مخالفین سلیقه شان را منحرف می خوانند…

  205. اصولگرا(حامی قالیباف) می‌گوید:

    آقای قدیانی من چی گفتم که نظرم رو ناقص منتشر کردی؟

  206. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    یک لحظه و فقط یک لحظه خودتان را بگذارید جای داداش حسین…

    به چند سئوال باید جواب بدهند، چند تایش بماند؟؟!

    خواهر محترمه، م!

    یک بار دیگر پاسخ مطول حسین قدیانی به کامنت مرا بخوان! اغلب سئوالات تان در آنجا جواب داده شده، و اما مگر کسی شما را مجبور کرده حتما باید به همان رای و نظر حسین قدیانی بروید و رای دهید؟؟!! شما اگر فکر می کنید قالی اینقدر اشکال دارد، خب! ۷ نامزد دیگر را بگردید و به یکی شان رای بدهید، خلاص!! هر چقدر هم حسین قدیانی مطلب بنویسد، شما و امثال شما باز کامنت خصوصی یا عمومی می گذارید که قالی فلان است، قالی بهمان!! خب! به غیر قالی رای بدهید…

    کمی رحم کنید به حسین قدیانی… واقعا اگر این چیزها که دارید به قالی می بندید، حتی یک سومش واقعیت داشته باشد، به جای تفتیش رای حسین قدیانی، معذرت می خواهم ها!! باید بروید و یقه آیت الله جنتی را بچسبید که چرا همچین جرثومه مفسدی را که نه سیاست خارجی می فهمد، نه فرهنگ، نه بیت المال، نه مقاومت و… احراز صلاحیت کرده!!!!

    حسین قدیانی: من کاری با کامنت تو ندارم و بی ارتباط با مخاطب یا مخاطبان تو دارم می نویسم؛ حقا که لیاقت بعضی دوستان مومن و حزب اللهی، فقط و فقط محمودخان احمدی نژاد است (که ۱۱ روز علیه حکم رهبر، بتمرگه توی خونه اش… و اون وقت قالی بشه ضد ولایت فقیه!!!!!) و حضرت مشایی… رسایی و کوچک زاده (باند احمدی نژاد، با همون دید، با همون اخلاق!!!!!!!)… حرف! حرف! حرف!… بابا! روحانی و عارف توی صحنه اند، اینقدر گیر ندهید به این قالی… یعنی نمی فهمید فضا را؟؟!! خیال می کنید من اگر بخواهم سعید جلیلی گل را نقد بکنم، حرفی برای گفتن ندارم؟؟!! خیال می کنید وقتی «آقا» گفت؛ مراقب بیت المال باشید، فقط منظورش قالی بود؟!؟! بابا! باز نکنید دهان ما را… به قول سیداحمد، بروید به آیت الله جنتی گیر بدهید که ساکت فتنه و دزد و بی فرهنگ و بی سیاست خارجه و… را تایید صلاحیت کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما دیگه کی هستین به خدا؟؟!! احیانا یه نقد به روحانی و عارف ندارین؟!؟! به خدا رقیب در صحنه است!! من نمی گم؛ قالی بی اشکاله، می گم؛ رقیب در صحنه است!! من حالا واقعا نمی دانم به کدام سئوال باید جواب بدهم، کدامش بماند؟! آقا! توی همه نامزدا، حتی با احتساب سعید جلیلی، حاج باقر درباره سیاست خارجی از همه منطقی تر و درست تر و متقی تر و کارشناسانه تر حرف زد!! مگه سیاست خارجی فقط با رئیس جمهوره؟؟!! این رل، فرمونش دست رهبره… مگه مقاومت و سازش، با رئیس جمهوره که این همه چماق ساختین از سیاست خارجی؟؟!! مگه گناه کرد قالی که همون سخن رهبر رو تکرار کرد و گفت: مبارزه با آمریکا یعنی کار، کار، کار؟؟!! اینا دیگه کی ان بابا به خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لری، فارسی، چند خطه، طولانی، دل نوشت، عقل نوشت، تحلیلی، دلی… هر جوری میگم که این همه «دوگانه مقاومت-سازش» رو مطرح نکنین، باز نمی فهمن!! فرض کنین در دوگانه روحانی و جلیلی، مردم رای دادن به روحانی. می فهمین معنای دیگه این رای یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟ شما شعور سیاسی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه! شعور رو بی بی سی داره که قالی رو تخریب می کنه، اما از دوگانه روحانی و جلیلی حرف می زنه!!

  207. حامد توکلی می‌گوید:

    وای بر من که از بعضی از این مسلمانان پلید تر ندیدم که قرآن را در دست و بدتر در حافظه دارند و زحمت انتقال به قلبشان را نمیدهند.
    باز هم تهمت و افترا و تخریب را پیش گرفته اید؟ خدا خیرتان عطا کناد.
    سعید جلیلی نماینده انتخابات هست هر چند که اصلح نیست(از دید من) جلیلی را ببوسید بگذارید کنار همچین گیر دعوای بین خودمان نمانیم که انتخابات رو ببازیم.

  208. سیداحمد می‌گوید:

    دروغگو تر و بی صفت تر از سران اصلاح طلب، آدم دیدید؟
    چقدر راحت دروغ میگن و لبخند هم ضمیمه اش می کنن!

  209. ق می‌گوید:

    مگه چی گفتم که حذف کردید؟
    فقط گفتم می ترسم خیلی، همین.
    راستی راجع به اتوبان امام علی(ع)به قول خود آقای قالیباف طرح ۳۵-۴۰ ساله بوده..
    اگه فکر کنی واسه انتخابات بوده خیلی نامردی…

  210. علی سلیمانی می‌گوید:

    سلام علیکم…………
    با خامنه ای کسی نگردد گمراه
    او در شب فتنه می درخشد چون ماه
    در هر نفسم برای او می خوانم
    لا حول و لا قوه الا بالله

  211. حامد توکلی می‌گوید:

    و مطلبی دیگر:
    وجدانا یکی دیگه…
    هر کی که باشه…
    جرات کنه و به حسین قدیانی تهمت بزنه(هر تهمتی که باشه)
    به شرافتم قسم
    به قلبم قسم
    آنچان نفرین میکنم که بنیاد طرف بسوزه.
    من همینجا اعلام مباهله میکنم یا من فرزند خلف مادرم زهرا هستم و یا نسیتم.
    امتحانش مجانیه!

  212. امین می‌گوید:

    حاج حسین سلام:
    واقعا معنی بصیرت این بود !!!
    من هم در مورد شکست شدن آرای اصول گرا ها با شما موافقم
    در مورد اعتلاف هم همین طور
    ولی………………………

  213. علی سلیمانی می‌گوید:

    به یک مومن در قطعه مقدستان توهین شد، شما هم چاپ کردید؟؟؟؟
    هلو؟؟ چقدر عبارتتان شبیه روزنامه های زنجیره ای است.
    در زمان حضور آقای لنکرانی اصلح ایشون بود و اگر در رقابت باقی می ماندند قطعا نظر علامه تغییر نمی کرد، اما بعد از انصراف ایشون، در بین نامزدهای موجود آقای مصباح دکتر جلیلی رو اصلح دونستند.
    مساله ی سختی نیست که نمی فهمید! به جای توهین، کمی فکر کنید.
    دوست داشتن چیزی انسان را کور و کر می کند…

    حسین قدیانی: هلو گفتن به فون پروفسور ریپورتر لنکرانی توهینه، اما این همه اهانت و توهین به قالی، لابد حجت شرعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و اما لنکرانی انصراف نداد، بلکه صلاحیتش احراز نشد!! خالی را درست ببندید!! ما اما سئوال مان از علامه این است؛ مگر ممکنه اصلح زیر آسمون و روی زمین و ۷ ساله و دارای قسم بینی و بین الله، رد بشه صلاحیتش؟؟!! و بعد دبه دربیاره که انصراف دادم؟؟!! و اون وقت؛ مگه همین شماها، علامه رو سر ما چماق نمی کردین؟؟!! چرا حتی زمانی که لنکرانی هم بود و نظر علامه روی ایشان بود، رفتین سراغ جلیلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و باز یک امای دیگر؛ مگر سخنگوی گروه پایداری، همین ۱۵ روز پیش نمی گفت که با جلیلی و یک تیم مذاکره کننده هسته ای که نمی شه کشور رو اداره کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا من به احترام علامه، کش نمی دهم دیگر… ولی حتما بعد از انتخابات برای بی تقوایی و بی اخلاقی گروه پایداری دارم!! آن روز بهتر معلوم می شود که ساکتین واقعی فتنه ۸۸ چه کسانی هستند!!!!!!!!!!!

  214. سیداحمد می‌گوید:

    رفقا؛

    ما اصلا دوست نداریم اینجا محل بحث حامیان دو نامزد اصولگرا باشد.
    ما به جِد معتقدیم که “رقیب در صحنه است”؛ پس لطفا کامنت های بی فایده و تخریبی علیه هم نگذارید!

  215. سید علی می‌گوید:

    عزیزانی که فکر می کنید حرفهای آقای قدیانی توهمه و ایشون از کاندیدای خاصی حمایت میکنه، بهتره برید حرفهای دکتر عارف رو که از شبکه دو پخش شد با دقت گوش بدید تا بفهمید اصلاح طلبا با تمام قدرت به میدان اومدن
    الان وقت تسویه حسابهای شخصی نیست، انتخاباتو دریابید

  216. حسین می‌گوید:

    حسین جون

    دست فرمون مغز بعضیا تو دست رسایی ها و کوچک زاده هاو فلان نیوزهاست… خودتو ناراحت نکن تو رو خدا!

    من هم تا چند روز پیش وقتی حرفای اینا رو می شنیدم یا توی … می خوندم، قاطی می کردم و جواب می دادم ولی چند روزه که بی خیالشون شدم، ولشون کن!
    اما جمله آخرم اینه که به نظرم رای آوردن جلیلی یعنی بی برنامگی، یعنی به مسلخ بردن شعارهای انقلاب مثل عدالت و آزاد کردن ظرفیتها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    یعنی تورم ۵۰ درصدی، یعنی الی آخر! که همه ی این چیزا یعنی پسرفت ایران اسلامی. به نظرم دشمنای خارجی ما اونقدری که میخوان جلیلی رییس جمهور بشه، نمیخوان عارف بشه، چون با دست یک نیروی انقلابی که خیلی مخلصشیم، ولی هیچ تجربه و برنامه ای نداره (البته بجز آزادسازی ظرفیتها که من هنوز نفهمیدم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟) انقلاب تضعیف میشه و گسست مردم از اسلام و انقلاب زیاد میشه و شعارای انقلاب قربانی بی برنامگی میشه.

    حالا هی بگین قالیباف سیاست خارجیش مبهمه، قالیباف ساکت فتنه است!!

    حسین قدیانی: ساکت فتنه شورای نگهبان است که این شیطان اکبر رو تایید صلاحیت کرده!!!!!!!!! بعضی دوستان خیلی بی غیرت و خیلی ضد انقلاب هستن اگر همین فردا نرن جلوی شورای نگهبان تجمع نکنن و شعار مرگ بر شورای نگهبان سر ندن!! روحانی که روحانیه، عارف که عارفه، جلیلی که سوپرحزب اللهیه، رضایی که خود جبهه است، غرضی که بی غرض و مرضه، حداد که آخرشه، ولایتی که ولایتیه، اما قالی!! ای توی روح این دزد، نفهم، دروغگو، ساکت فتنه، کاسب جنگ، جبهه نرفته، تکنوکرات، آدم هاشمی، بیشتر از همه تبلیغ کننده، سرمایه دار…………………. و مخالف با آزاد کردن ظرفیت ها و ساختارها و کوفت و درد!!

  217. سیداحمد می‌گوید:

    عارف گفت:

    “من احساس خطر کردم و وارد صحنه شدم.
    آمده‌ام تا اخلاق و تدبیر را در کشورداری پیاده کنم.”

    چقدر آشناست این جملات! ۴ سال چقدر زود گذشت!
    موسوی هم بدجوری احساس خطر کرده بود!!!

  218. حسین می‌گوید:

    ضمنا حسین جان ما شدیدا تشنه نوشته هاتیم ما رو انقدر تشنه نذار

    حسین قدیانی: نوشته من اینه؛ «تا «آقا» داریم، «آقابالاسر» نمی خواهیم…………..». من اگر با «آقابالاسر» دست بیعت بدهم، می دانی نتیجه چه می شود؟؟!! دیشب توی فلان مسجد قم، شعار این بود؛ «نه سازش، نه تسلیم؛ ما با جلیلی هستیم». یعنی اگه مردم احیانا به غیر جلیلی رای بدهند، ما ناچار باید ۴ بلکه ۸ سال هم تسلیم شویم و هم سازش کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شعار من اما اینه؛ «نه سازش نه تسلیم، رئیس جمهور می خواهد هر که باشد!! ما با خامنه ای هستیم». شعار من خیلی قشنگ تره!! چون در بیعت انقلابم، در بیعت اسلامم، در بیعت سیدعلی ام، در بیعت خون شهدایم… آره که در بیعت دیگران، شعارم می شود شعارنمایی… انقلاب رو داده بودیم این جماعت، فرهنگ لغت دهخدا در تعریف «مُهر» می نوشت؛ وسیله ای است که عمدتا از خاک کربلا و دیگر خاک ها درست می شود، برای پرتاب به صورت هر آنکه باهاش مخالفیم، اونم در حرم حضرت معصومه (س) با نیت قربه الی الله!! در روز یوم الله!!

  219. سیداحمد می‌گوید:

    “بیشتر از همه تبلیغ کننده”

    🙂
    🙂

    انقلاب رو داده بودیم این جماعت، فرهنگ لغت دهخدا در تعریف «مُهر» می نوشت؛ وسیله ای است که عمدتا از خاک کربلا و دیگر خاک ها درست می شود، برای پرتاب به صورت هر آنکه باهاش مخالفیم، اونم در حرم حضرت معصومه (س) با نیت قربه الی الله!! در روز یوم الله!!

    منهای بحث، توی قلم و قلم زنی، واقعا بی نظیری داداش حسین!

    واقعا چه جوری این جملات، فی البداهه به ذهنت می رسه سالار؟!

  220. ح می‌گوید:

    سلام
    یادتان هست:

    زمانی که حاج باقر و سایر رزمندگان داشتند پل بهمن شیر را می ساختند، اصلح ۷ ساله بعضی گروه های سیاسی، یکی از دوستانش، نشسته از ردیف کوفت، در جبهه بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بنازم به این سابقه!! این جلیلی و لنکرانی و کوچک زاده و رسایی توی فتنه سال ۸۲ و فتنه ۷۶ میشه بگن کجا بودن که حالا به حاج باقر عزیز و رای قاسم سلیمانی می گن ساکت فتنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آره!!!!!!!!! ما یعنی نمی تونیم علیه اینا حرف بزنیم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! حالا به خاطر وحدت هیچی نمی گیم، اینا هم دیگه یس کنن لطفا…

  221. ستاره خرازی می‌گوید:

    خاتمی و هاشمی بین عارف و روحانی گیر افتادن. خاتمی و هاشمی رو بستن به طناب، یه سر طناب رو عارف گرفته، یه سرشو روحانی، دِ بکش.
    اتفاقا روحانی دهنش رو باز کرد و شروع کرد به حرف زدن، گفتم حرف هاش، لحن بیانش، همه بوی موسوی رو میده، تا آخر هم همونطور بود.
    ولی امشب دلم برای احمدی نژاد سوخت، چه بلایی سر خودش آورد.
    یک دونه از اون ایده های نو و خلاقانه ش رو این شب ها نمیشنوم، تخریب می شه و بعد هم، ایده ش تبدیل می شه به طرح مسکن ماندگار! باشه شما زرنگی!
    اون یکی هم که می گه هدفمندی یارانه ها کار بزرگی بوده و همه دنبالش بودن، ولی الان با نواقصی داره انجام میشه. دو ثانیه بعدش می گه صدقه گرفتن افتخار نیست صدقه دادن افتخاره. نکنه قراره مردم به دولت صدقه بدن؟
    اصلا خودتون می فهمید چی می گید؟

  222. کیمیا کیهان می‌گوید:

    ق:
    اتوبان امام علی خودش قدمتش ۳۵-۴۰ ساله نیست طرح دست رسی سریع از شمال به جنوب تهران قدمتش ۳۵-۴۰ ساله است که الان شده اتوبان امام علی.
    …………………..
    این واقعا انصافه که زحمات دکتر قالیباف رو با این حرف که به خاطر رییس جمهور شدن صورت گرفته زیر سوال ببریم؟
    ———————
    دوستان اگر قرار به استفاده تبلیغاتی از افتتاح این پروژه ها بود دکتر قالیباف تمام قد در همه افتتاح کردن ها حاضر میشدن بلکه خودی نشون بدن.
    واقعا که…… بی خیال

  223. حسین می‌گوید:

    به همه دوستان سفارش میکنم که کتاب بابانظر که زندگی شهید نظرنژاد هست رو بخونن که شهید نظرنژاد راجع به برادر باقر چی نوشته وقتی تو بیست سالگی باقر به فرمانده لشکر میگه رو این جوون(برادر باقر) حساب کنین این یه چیزی میشه و قس علی همین جور چیزا
    ضمنا حسین جان پیامت دریافت شد: ما تا آقا داریم آقابالاسر نمیخواهیم(حالا هرکی میخواد باشه)

  224. ساناز می‌گوید:

    واقعا حالا چرا قالیباف؟ مگر نباید به اصلح رای بدیم؟ مگر نباید برای هر کاری که می کنیم جواب بدیم؟ پس چرا باید به نظر سنجی ها روی بیاوریم؟ واقعا چرا؟

    حسین قدیانی: فقط بحث نظرسنجی مطرح نیست. در سایر زمینه ها نیز قالیباف در مجموع و به صورت میانگین، اصلح و اولی است. گرداندن قوه مجریه هم بچه بازی نیست!! کاربلد می خواهد. مرد عمل، نه شعار.

  225. به جای امیر می‌گوید:

    وانت (گفت و شنود)

    گفت: بعضی از نامزدها و طرفدارانشان طوری از برنامه‌های خود برای سامان دادن به شرایط اقتصادی حرف می‌زنند که انگار مردم سابقه آنها را فراموش کرده‌اند.
    گفتم: چه عرض کنم؟!
    گفت: همین‌ها و حزب و گروهشان وقتی در قدرت و مسئولیت بودند، مسائل معیشتی مردم را رها کرده و فقط به آلاف و اولوف خودشون می‌رسیدند.
    گفتم: یارو همسایه‌اش مریض بود، زنگ زد به اورژانس، آمبولانس که اومد خودشو و خانواده‌اش سوار شدند و رفتند بیمارستان، دکتر پرسید؛ پس مریض کو؟ گفتند؛ پشت سر دارند با وانت نیسان میارندش!

  226. یه بیست و ششی می‌گوید:

    جلیلی اگه با این بی برنامگی، رئیس جمهور بشه، بیشتر خطر تسلیم و سازش هست، چرا که «مبارزه با آمریکا، یعنی کار، کار، کار»!! تعارف که نداریم!!

    جلیلی اگه با این برنامگی و بی تیمی، رئیس جمهور بشه، سمت راستش می شه رسایی، سمت چپش می شه کوچک زاده!! اون وقت حتما ساکت فتنه خواندن قالیباف واسه مردم، نون و آب نمی شه!!

    و متاسفانه با این نوع سخن گفتن جلیلی، من یکی به این نتیجه رسیده ام که علی لاریجانی مذاکره کننده بهتری بود، چرا که در مذاکره، در وهله اول، طرف باید متوجه حرف تو بشود!!

    ………………………….

    به قول داداش حسین؛ آقاسعید! رحم کن به دل ما…

  227. حامد توکلی می‌گوید:

    حسین جان یاسین خواندن که شاخ و دم ندارد داریم یاسین می خونیم!
    خدا رحم کنه یعنی بی برنامه و بی ترمز و فرمونی که خیلی ها هستن تو جوب هم که نریم باید بشینیم برای چهار سال “دیدید گفتم” روضه کنیم!

    حسین اینجا شدیدا تالار گفتمان لازم داره.

    یکی به من بگه بابا افزایش ظرفیت یعنی چه؟
    یکی بگه عباس دوران کشک بود که بعضیا میگن یه تنه اجلاس نم رو جابجا کردن؟
    یکی بگه ما از خیر سر شما فعالیت هسته‌ای‌مون کجا بود که پروندش رو داشته باشیم؟
    یکی بگه ۳۱۳ امین یعنی چه؟ (بچه پر رو جفت پا بیام تو حلقت؟!!!)
    یکی بگه کسی که سرچش کنی اول صفحه ویکیش میاد بعد سایتش ما رو سر کار گذاشته؟
    یکی بگه اونی که پدر من هم اسمش رو به یاد نداشت اومده با آرای باطله رقابت کنه؟
    یکی بگه صبحتون به خیر جشن تکلیف رو ۹ سالگی برای دخترخانمها میگیرن برای شاخ شمشاد ها هم ۱۵ سالگی، اشتباه اومدید!

    ………………………

  228. مفقود الاثر می‌گوید:

    ………………………..سلام………………………..

    پیام شهدا به نسل جوان امروزی

    کربلایی . . . . .بودیم . . . . .هستید . . . . .بمانید . . . . .

    ” والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتة ”

    ………………………..یــا حــق………………………..

  229. اانقلابی واقعی می‌گوید:

    چرا گروه پایداری با این همه ادعای ولایت پذیری، بعد از تشر سفت و سخت ولی فقیه بهشون، در بسیاری زمینه ها از جمله یکشنبه قم و چماق ساختن از ساکت فتنه و… نمی گن؛ اشتباه کردیم، غلط کردیم!! چرا نمی گن؛ بیعت با کسی جز رهبر، غلط زیادی است؟!

  230. علی می‌گوید:

    سلام.
    کمی هم خودتون (به خودمم میگم) فکر کنید، درسته که خودم هم حسین قدیانی رو قبول دارم و هر شب سایتش رو چک میکنم ولی از هیچ کسی برای خودتون بت نسازید، به هر حال حسین قدیانی هم آدمه اشتباه میکنه، شاید حرف نادرستی بزنه که بعدا تصحیحش کنه، نه اینکه چون حسین اینطور گفته شما هم سریع جهت بگیرید.
    این برا حسین هم خوبه… حالا ما رو به باد… نگیرید!!
    آدمها رو با حق بشناسید نه حق رو با آدمها

  231. علی می‌گوید:

    هر کی فکر کنه دیگه کار اصلاح طلبان تمومه و منزوی شدن و رفتن کنار سخت در اشتباهه! مطمئن باشید اونا هیچ وقت از قدرت کناره نمیگیرن. تو رو به خدا ساده نباشیم.

  232. جواد می‌گوید:

    تو حسین قدیانی را می بینم که رفتی اونور آب و داری علیه انقلاب، آقا، و نظام، حتی پدرت هم زیر سوال می بری و میشی مثل … تحکیم وحدتی!

    خدا عاقبتت رو ختم بخیر کنه که رفتی تو دامن تکنوکراتها!

    حسین قدیانی: سال پیش همین حرف را قاسم روان بخش زده بود!

  233. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    ان شا الله خدا دل های مردم رو به طرف اصلح واقعی و نه من در آوردی بعضی ها سوق بده…

  234. پیام می‌گوید:

    منم واقعا دیگه حالم بهم میخوره از این همه تخریب و بند و بساط، و ساکت فتنه خواندن این و اون…

  235. کیمیا کیهان می‌گوید:

    خیلی ممنون آقای علی که مودبانه و محترمانه گفتید آقای قدیانی اشتباه میکنن.(بدون شوخی و خیلی جدی ازتون تشکر میکنم چون یه سری با توهین میگن)

    ما از آقای قدیانی بت نساختیم و نخواهیم ساخت، اما مثل اینکه شما از دیگران بت ساخته اید که همه را به کیش خودتان می دانید!! اتفاقا تمام حرف ما و حسین قدیانی این است که نباید از هیچ کس و هیچ گروه خاصی بت ساخت.
    بنده اما هم عقیده با آقای قدیانی هستم، پس منم اشتباه می کنم. البته کلا طرفدارن دکتر قالیباف از اونجایی که هم عقیده با آقای قدیانی هستن پس اونها هم اشتباه میکنن.
    کلا دوستان و هم تیمی های محترم، خودشون رو برای یه توبه نصوح دسته جمعی آماده کنن!!!!!!!!!!!!!!!
    —————–
    اگر بعضی ها یه اپسیلن به “داشتن حق انتخاب” دیگران معتقد بودن و حرفهای حضرت آقا رو نصب العین میکردن که هرکسی ممکنه طرفدار یه نامزد باشه اما این طور نباشه که این طرفداری باعث تخریب دیگران بشه (نقل به مضمون) به ما حق که نه اجازه میدادن از نامزد سراپا تقصیر مفسد فی الارض مون حمایت کنیم.
    هم اکنون نیازمند ذره ای از انصاف دوستان هستیم.
    نه اصلا انصاف کیلو چنده
    با اجازتون آقای قدیانی یه نیم جمله به کلام شما میخوام اضافه کنم:
    «تا «آقا» داریم، «آقابالاسر» که هیچ انصاف شما رو هم نمی خواهیم…………..».

  236. آشنا می‌گوید:

    سلام دوستان
    امروز یه جایی خوندم که ثواب صلوات فرستادن کمتر از ثواب لعنت فرستادن به دشمنان خداست.
    نمیدونم اینطوری تحلیل می کنم که اگر دشمن رو بشناسی و بیزاری بجویی از او کمکت می کنه که دیندارتر باشی و به مومنین خدمت کنی. اگه دشمن رو بشناسی، راهنمایی میشی به فریضه وحدت که شاید با ایمانت تشخیص ندی که چقدر باید با یک مومن، دوست و رفیق باشی.

  237. یک خبرنگار می‌گوید:

    ساکت فتنه…!!!!!؟

    چقدر نخ نما شده این عبارت…!؟

    آقایون حرّاف و شلوغ کن زمان فتنه، چه گُلی به سر مملکت زدند که الان که از حضور امثال قالیباف واهمه دارند؟!

    باز هم فرصت سوزی… باز هم سنگ اندازی…

    امان از این قدرت طلبی ها که دوست و دشمن نمی شناسه…؟!

    “وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقینَ …”

  238. سید میم می‌گوید:

    :::خدا این فتنه ۸۸ رو از جماعت پایداری نگیره::: نمی دونم اگر این نبود چه بهانه ای واسه ابراز وجود داشتن::: خدا لعنت کنه کسایی رو که به اسم فتنه برای خودشون کاسبی کردن::: طرف با تمام وقاحت میگه حضرت علامه مصباح (که من صرف نظر از جهت گیری سیاسیشون بهشون ارادت دارم) تو دو تا انتخابات گذشته از احمدی نژاد اسمی نبرده:::

  239. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    جواد!
    خیلی اتفاق ها رو شاید آدم تو خواب ببینه ولی بعضی های دیگه رو عمرا تو خواب هم نمیشه دید!
    من و تو خیلی مونده حسین قدیانی رو بشناسیم…

  240. پسرشهید می‌گوید:

    حسین جان
    صبوری کن
    صبوری کن

    تو اولین کسی نیستی و آخرین کسی هم نخواهی بود که به خاطر نقد یک گروه سیاسی متناقض، برمی دارن عاقبت طرف رو پیش بینی می کنن!!

    آقای جواد!

    واقعا خجالت نمی کشی پای پدر شهید داداش حسین را به میان می کشی؟؟ این اخلاقه یا تقوی؟؟ یه لحظه خودت رو بگذار (که البته نمی تونی عمرا!) جای یه فرزند شهید، بعد ببین اگه به خاطر یه رای کوفتی، یکی این چنین با تو سخن بگوید، خوشت می آید؟!

    صبوری کن حسین جان!

    حسین قدیانی: آب برای من فقط «علقمه اروند» است… و تا وقتی «عباس خون پدرم»، این ور آب، دستم را گرفته، مرا با آن ور آب چه کار؟! بگذریم که ولایت گریزی، این ور آب و آن ور آب نمی شناسد. ولله رهبر عزیز علیه آن ور آبی ها نفرمود؛ «اگر مومن و…………………». ولله رهبر عزیز علیه آن ور آبی ها نفرمود؛ «از کسانی که این اصطلاح ساکت فتنه را چماق کرده اند و این ور و آن ور سر این و آن می کوبند ناراحتم». ای بسا همین ور آب باشیم و بی ریسمان!!

  241. علی می‌گوید:

    من موندم به خدا آقای حداد چرا نمیکشه کنار؟ بابا ولمون کنید با این احساس تکلیف!!
    اسم نمیبرم آقایونی که الآن ده دوره!!!! تو انتخابات شرکت میکنن و هی میگن احساس تکلیف؟؟ به نظر من که قدرت ولشون نمیکنه.

    بابا شان حزب للهی رو انقدر پایین نیارید که بقیه به کنایه بگن شماها فقط به ریش اشخاص نگاه می کنید! من خودم تا قبل از صحبت آقای جلیلی(چقدر چقدر چقدر دلم میسوزه برا این که حاج سعید تو این فضا ببازه (باختن تو انتخابات رو نمیگم)و بره کنار، حیف میشه به مولا) طرفدارش بودم اما اگه یه کم منطق رو چاشنی کار کنیم مشخص بود که حاج سعید برنامه نداره، خب چطور میخواید دفاع کنید ازش؟
    به هر حال تو بحث ها باید دلیل داشته باشید برا دفاع از یه نامزد.
    عجله نکنیم…(حاجی شرمندم…)

  242. حسین می‌گوید:

    آیت الله مصباح چند روز قبل از انصراف آقای لنکرانی(میگن رد صلاحیت ولی من نمیدونم) گفتند: بعضی از این بزرگواران که اسمشان برده شد(منظور آقای جلیلی است) خدا میداند من قلبا ارادت بسیار دارم ولی بینی و بین الله شهادت میدهم که به درد این کار نمیخورند!!!!!!
    آیت الله مصباح چند روز بعد از انصراف آقای لنکرانی(میگن رد صلاحیت ولی من نمیدونم) گفتند: آقای جلیلی نه تنها اصلح است بلکه در بعضی موارد بالاتر از حد نصاب است!!!!

    اجازه ببخشید ما حق داریم یه خورده شک کنیم؟؟؟؟

  243. علی می‌گوید:

    تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم/ همیشه فاصله ای هست داد از این دارم
    قبول کن گذشته است کار من از اشک/ که سالهاست به تنهایی خود یقین دارم

  244. سیداحمد می‌گوید:

    حسین؛

    نه؛ اجازه نداری شک کنی!
    شک که کفره، شما حتی اجازه نداری سوال کنی!
    خطرناکه… مرتد میشی یه وقت ها! ضد انقلاب میشی! می ری خارج نشین میشی!

  245. پسرشهید می‌گوید:

    حسین جان
    صبوری کن
    صبوری
    که سحر نزدیک است

    الحمدلله میون اون ور آبی ها، پسر آیت الله و پسر علامه و پسر حجت الاسلام و آقازاده و خان زاده و… بیشتر دیده میشه تا فرزند شهید!!

    صبوری کن حسین جان!

  246. ستاره خرازی می‌گوید:

    عارف و روحانی بیشتر از موسوی هوای ۱۳ میلیون رای رو دارن.
    خدایی حیفه حروم بشه.

  247. کیمیا کیهان می‌گوید:

    درباره کنار نکشیدن آقای حداد:
    متاسفانه دکتر حداد و دکتر جلیلی میخوان مارو با برنامه هاشون سکته بدن و هی از غیر خودی ها سرکوفت بشنویم که برگه برنده هاتون اینان.
    خدااااااا
    واقعا چرا خدا این احساس مسئولیت رو از یه سری نمیگیره؟
    میدونم خدایا میخوای مارو امتحان کنی ولی فکر کنم قبل از این امتحان کسایی رو که دوست داریم ما رو سکته بدن

  248. پسرشهید می‌گوید:

    حسین جان
    یه باری از دیروز (نه امروز)رو دوشته (دوشمون)
    که واسش یه عمر زمین میخوریم(فحش میخوریم)
    همه منتظر تا ببینن کجا، ما از جاده عشق دل می بریم؟!
    ولی ایستادن فقط کار ماست (مایی که علی اکبرها داده ایم)

  249. پسرشهید می‌گوید:

    اولین سالگرد جشن عاقبت به خیریت مبارک!

  250. الوداع می‌گوید:

    وقتی حضرت آقا گفتن یه رای بیشتر ندارن، ما محترمانه و عاجزانه از گروه پایداری و راس گرانقدرش تمنا داریم که بسه دیگه! همون یه بار که برای ما رئیس جمهور معین کردید و در عرض چند سال، خواب امام زمان شد فرماسون و آلت یهود، بسه به خدا!! بسه به خدا!! بسه تحمل رئیس جمهوری که برای فرود مناسبش باید یقه آسمون را بچسبیم!! بسه!!

  251. ستاره خرازی می‌گوید:

    خیر سرش طنز بود.

  252. کیمیا کیهان می‌گوید:

    حسین:

    خود دکتر لنکرانی به صحبت های علامه بی توجهی کردن و کنار کشیدن(البته اگر رد صلاحیت رو در نظر نگیریم) نمیدونم چرا بعضیها که انقدر سینه چاک علامه هستن از ما انتظار بیجا دارن که چون فرد اصلح از نظر علامه فلانی هست شما باید تمکین کنید ولی وفتی جناب لنکرانی انصراف دادن و حرفهای علامه رو زیر پا گذاشتن این افراد هیچچچچچچی به لنکرانی نگفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  253. مسکوت می‌گوید:

    این ایرادای بنی اسراییلی که از قالیباف میگیرن خیلی برام جالبه.
    تو یکی از زیر مجموعه های دیر و دور شهرداری جشن نیمه شعبان رو بر گزار میکنن و خب مراعات شان و شئونات نمیشه. قبول ولی شما کدوم نهاد یا سازمان رو سراغ دارید که هیچ خطایی توش اتفاق نیفتاده باشه؟؟
    و بعد آیا اون خطا تکرار شد؟؟ که حالا خیلی راحت نتیجه گیری میکنید که نگاه قالیباف به فرهنگ اینه!!
    اون قضیه پارک آب و آتش هم که واقعا خنده داره.. تو فیس بوک یه جماعتی هماهنگ کردن اومدن توی یه پارکی جمع شدن حالا به پای قالیباف نوشته میشه انگار شهرداری دعوتنامه داده بود بهشون!!

  254. علی می‌گوید:

    فعلا نمی توان از شکست ائتلاف ۲+۱ سخن گفت زیرا که تا روز انتخابات باید با قدرت و بدون تزلزل حرکت کنند سپس نظر نظرسنجی ها را اعمال کنند.
    یا علی

  255. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “بیشتر سئوالات در ارتباط با کناره گیری ایشان بود و باقری لنکرانی نیز علت کناره گیری خود را پرهیز از رقابت درون گفتمانی عنوان کرد.”
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920309000086

    “گفتنی است، کامران باقری لنکرانی کاندیدای ریاست جمهوری که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد، طی نامه‌ای حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کرد.”
    http://www.kayhan.ir/920308/10.HTM#N1000

    وقتی “کیهان” میگه صلاحیتش احراز نشد؛ یعنی «صلاحیتش احراز نشد!»

    تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل…

  256. سیدمهدی می‌گوید:

    خوب عارفم حرفشو زد! الحمدلله که اینا با توپ پر اومدن… فقط خیلی قشنگ نمایش میدن، خودشونو به مظلوم نمایی میزنن، سریع با مجری درگیر میکنن خودشونو که بگن صدا و سیما با ما بده…………

  257. خسته از دنیای سیاست می‌گوید:

    کاش همان دوران جنگ می مردم و هیچ وقت این روزها رو نمی دیدم.
    شهدا خوشا بحالتون

  258. آنتی وهابی می‌گوید:

    سلام دوستان عزیز
    از آنجایی که وهابیون مزدور چندی است به نام برادران اهل سنت در شبکه های ماهواره ای مشغول به تخریب شیعه هستند و کارشان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است، بر خود دیدم که علیه این شبکه های وهابی وبلاگی باز کرده و تا آنجا که از دستم بر می آید از اهداف و پشت پرده این شبکه ها و صاحبان آن ها بیش از پیش پرده برداری کنم.
    از شما دوستان عزیز هم می خواهم که بنده را در این راستا با مطالب و نظرات ارزشمند و بدون توهین خود یاری فرمائید.
    با تشکر آنتی وهابی

  259. علی می‌گوید:

    آقای قدیانی یه سوال دارم. آقای قالیباف درسته که مرد عمل و انصافا هم هست، اما این یه طرف قضیه است طرف دیگه اینه که رفتار آقای قالیباف تو حمایت از جناح ها اصلا مشخص نیست؟؟! معلوم نیس کدوم طرفه و این خیلی ها رو آزار میده.

    یه بحث دیگه اینه که میگید آقای جلیلی برنامه نداره، به حرف نیست که ما بگیم چون جلیلی خوب صحبت نکرده برنامه ای نداره، اگه اینطوری باشه حسن روحانی و قالیباف هم برنامه خاصی ندارن فقط میگن ما ظرف دوسال اقتصاد رو آروم میکنیم.

    یا نقدتون به جلیلی اینه که سابقه اجرایی خوبی نداره و از پس کار برنمیاد؟؟

  260. mahdiyar128 می‌گوید:

    آقا ما هنوز برنامه های افتضاح شهرداری رو که دختر و پسر قاطی هم می رقصیدن و به همدیگه آب می پاشیدن رو یادمون نرفته ها…
    دیگه وقتی طرف رای آورد و این کارای فرهنگی (بخوانیم آنتی فرهنگی) انجام داد حالا هی بیا کفن بپوش چه فایده که طرف چهار سال کشور دستشه…

  261. سیداحمد می‌گوید:

    علی؛

    فقط به بخش اول سوالتان جوابی می دهم!
    حالا مثلا اگر خودش را اصولگرای آتشی معرفی کند چه فایده ای دارد؟
    هر چند که بالاخره نامزد ائتلاف ۳ گانه است و کنار حداد و ولایتی.
    این خیلی خوب است که الکی خودش را قاطی سیاسی بازی نکند.
    ما حزب و جناح درست و درمانی نداریم که دلمان به آن خوش باشد!
    یکی مثل علی مطهری هم ادعای اصولگرایی داشت! عاقبتش را هم می بینیم!

    مهدیار ۱۲۸؛

    معتقدم این قبیل تهمت ها آخر آخرش به نفع قالیباف تمام می شود!
    نکند فتنه روز عاشورای ۸۸ هم چون در خیابان های تهران بود، زیر سر شهرداری سازماندهی شده بود؟!
    مگر هر اتفاقی که در پارک های تهران بیفتد زیر سر شهرداری و شخص قالیباف است؟!

  262. سیداحمد می‌گوید:

    سیدمهدی قشنگ گفته!

    ببخشید، معذرت می خوام ولی این دو نفر کاملا وحشی تشریف دارن!
    مثل همون رفقاشون که سال ۸۸ رو به آشوب کشیدن!
    باید ببینیم تو مناظره ها چه طور حمله ور میشن به نامزدهای اصواگرا و مجری!

  263. مسعودساس می‌گوید:

    داداش حسین عزیز،
    من از طرف خودم و تمام بچه های قطعه، یه خسته نباشید گرم بهتون میگم.
    ایشاالله خدا قلمتون رو در مسیر حق همچنان مستدام نگه داره.
    وعده ما و تهمت زنان هم سر پل صراط

  264. خیبرآنلاین می‌گوید:

    سلام

    دوستان از چه ترسیده اند؟ برادر قدیانی! همیشه از بهشت به پاستور نمی‌روند

    لینک خبر:

    http://kheybaronline.ir/fa/news/1780

  265. چشم انتظار می‌گوید:

    من چشم انتظار دو آتیشه ی حاج سعید! نشستم خودم رو کشتم،‏ کلی حساب کتاب کردم،‏ دیدم تو این قطعه مقدس بچه هایی که موافق افکار داداش حسین هستند، دو گروهند؛ کسایی که می خوان به سعید رأی بدن.‏ و کسایی که می خوان به باقر رأی بدن.‏ الان خود من،‏ بعد از تعمق در متن های دادا ش و دیدن تبلیغات و…‏ فعلا ‏به این نتیجه رسیدم که؛ جونم رو برای پای نداشته ی حاج سعید بدم.‏ رأیم رو به حاج باقر.‏ چیکار کنم دیگه هیچگاه تو چنین دو راهی گیر نکرده بودم…‏ خدایا خودت کمک کن.

  266. یه بیست و ششی می‌گوید:

    یحتمل کشور را هم با این ایده ها اداره می کنند بعضی ها…

    http://inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=152105&Rate=0

  267. مسعودساس می‌گوید:

    سید احمد،
    تو هم با داداش رفتی اونور آب یا هنوز اینور آبی.
    شاید هم الان زیر آبی که زیرآبی بری اونور آب.
    یا شاید الان در حال درست کردن دوغ آبی یا خوردن سون آب.

  268. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    شما چه به سعید رای بدهی و چه به باقر، برای ما همان چشم انتظار همیشگی و مهربان هستی…
    داداش حسین دنبال عوض کردن رای کسی نیست؛ فقط به بیان علاقه و سلیقه خودش می پردازد.
    هنوز هم برای گرفتن تصمیم وقت داری… اگر به سعید رسیدی، به سعید رای بده! اگر هم نه که هیچ!

    مسعود!

    من رفتم! الان صدای مرا از آن ور آب می شنوید!
    شرایط رو فراهم می کنم، همه تون بیاید… خیلی هم خوبه!
    والا!
    مشکل این دوستانی که تهمت های رنگ و وارنگ می زنند، این است که نمی دانند طرف مقابلشان، کیست!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    چقدر ساعت بدی رو برای مناظره ها انتخاب کردن!
    ساعت ۱۶!

  269. سیداحمد می‌گوید:

    خنده ام گرفته!

    خانمم می گوید: “بعضی ها فکر می کنند داداش حسین هم کاندید انتخابات ریاست جمهوری است! به همان آندازه که این روزها مطالب تخریبی علیه بعضی کاندیدها منتشر شده، علیه داداش حسین هم…”

    🙂

    بعد از قالیباف، بیشترین تخریب علیه داداش حسین است!
    جرم: رای دادن به یکی از اضلاع ائتلاف ۳ گانه! رای دادن به همان رای حاج قاسم سلیمانی!
    خوب است داداش حسین به عارف و روحانی نرسید!!! می کشتنش…

  270. مسعودساس می‌گوید:

    جالب اینجاست همشون هم نیت سنج دارند.
    جوری نیت ها رو میخونن که آدم شاخ که سهله، دم هم درمیاره.

  271. امیر می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی
    من دو سالی هست به قلم شما ارادت پیدا کرده ام، حرفه ام پزشکی است ولی در سیاست به این دلیل که عین دیانتم است بیشتر از پزشکی نباشد کمتر از آن مطالعه ندارم. امید دارم با بضاعت وقتی که این ایام دارید حوصله پاسخ به سوال حقیر را داشته باشید. من مشهدی هستم و نذر می کنم اگر وقتی برای حقیر در نظر گرفتید وقتی برای شما گذاشته و نایب الزیاره باشم…
    در تلاش و پشتکار و ولایی بودن (البته نه در حد انتظاری که مااز ایشان داشتیم) آقای قالیباف و زحمات ایشان در نیروی انتظامی و شهرداری تهران شکی نیست. از برنامه ریزی دقیق ایشان برای ریاست جمهوری که به نظر حقیر از ۸ سال قبل نباشد از ۴ سال قبل بی تردید بوده است نیز اطلاع داریم و روحیه کار و تلاش ایشان را نیز می ستاییم اما برادر بزرگوار من دو مورد زیر را چگونه پاسخ می دهید؟

    ۱- سیاست دوگانه ایشان را که هم داعیه اصولگرایی دارند هم متمایل به اصلاح طلبان می باشند و با اشاره به مدیریت خود در شهرداری تهران به کارگیری نیروهای اصلاح طلب را از افتخارات خود می دانند و اتهامی نیز که به ایشان در مورد سکوت بعد از فتنه ۸۸ وارد شده و به عقیده حقیر هنوز هم مبرا از آن نشده اند شاید متاثر از همین سلیقه فکری باشد.
    ۲- اگر نگوییم سازش که به عقیده من نیز دون شان جناب آقای قالیباف باشد که انگ سازشکاری و خیانت که شایسته حضرات دوم خردادی و روحانی و اعوان و انصار خود باخته شان است، را به ایشان بچسبانیم اما … آیا در سیاست خارجی آقای قالیباف اطمینان دارید؟ آیا در این برهه حساس از زمان که به قول جلیلی عزیزمان بحران زدایی از انقلاب با مقاومت جانانه ملت در حال انجام است و ۵+۱ در اوج بی برنامگی و دستپاچگی و اختلاف قرار دارند انتخاب ایشان به عنوان یکی از ارکان مهم امنیت ملی کشور به مقاومت ملت که به فرموده رهبری عزیز قریب به پیروزی است لطمه وارد نمی کند؟ با توجه به این نکته که همه ما می دانیم امروز مذاکرات ایران با ۵+۱ مذاکره بر سر برنامه هسته ای نیست بلکه در بطن ان و واقعیت اصلی ان مبارزه تفکر مستقل و انقلابی با تفکر جهان خوار و استکباری به نمایندگی از صهیونیسم جهانی است که عقب نشینی و ضعف ایران اسلامی کمترین ضررش آسیب برنامه هسته ای است و مهمترین اثر ان که به نظر، غرب نیز دنبال این نتیجه است سر خوردگی ملتهای بیدار شده دنیای اسلام است … انصافا تفکر بحران زدایی ناشی از مقاومت عقلایی آقای جلیلی شایسته نشستن بر دومین مسند قدرت در جمهوری اسلامی است یا تفکر اصول گرا-اصلاح طلب آقای قالیباف؟
    اطمینان داشته باشید من نه جناحی هستم نه سینه چاک فردی خاص (به خصوص با تجربه ای که آموختنش را مدیون اقای احمدی نژاد هستم!!) و آرزویم چون شما سرافرازی ایران اسلامی و به تبع ان دنیای اسلام است انشاالله

    حسین قدیانی: علیک سلام. و اما جوری دوستانی مثل شما از من سئوال می کنند کانه سخنگوی قالیباف هستم! من هم مثل شما تحقیق کرده و با حجت شرعی و عقلی رسیده ام به این تصمیم. قطعا آقای قالیباف را بی اشکال نمی دانم، اما در مجموع ایشان را شایسته تر می دانم. درباره سئوال ۱/ ببینید! من هم اگر رئیس جمهور شوم، حتما از تعدادی اصلاح طلب درست و به درد بخور در کنارم استفاده خواهم کرد. همه خوبان عالم در جناح اصولگرا نیستند و همه بدان عالم در گروه اصلاح طلبان نیستند. ما اصلاح طلب خوب داریم، همچنان که اصولگرای بد هم داریم. بله! قطعا یکی مثل من بیشتر متعلق به اردوگاه اصولگرایی است، اما این دلیل نمی شود که یک جناح فکری کشور را کلا زائد و بی فایده و آمریکایی و… بخوانیم. این رویه درستی نیست. و فکر می کنم رویه رهبر هم این نیست. مثلا همین حاج حسین مظفر! همه می دانیم که ایشان وزیر آموزش پرورش زمان اصلاحات بود. من اما این وزیر آقای خاتمی را که علی القاعده در جناح ۲ ی خرداد و خط امامی تعریف می شود، از بسیاری اصولگرایان، اصولگراتر، ساده زیست تر، حزب اللهی تر، مومن تر و… می دانم. الان همین فرد رئیس ستاد آقای قالیباف است. بگذریم که در این چند سال اخیر، حتما و حتما حسین مظفر بیشتر در جناح اصولگرا تعریف می شود. و اما جالب اینجاست که آقای قالیباف به این عریانی و آشکاری هرگز نگفته اند که من مابین اصلاح طلبان و اصول گرایان هستم. حرف شهردار چیز دیگری است. شهردار می گوید که اعضای شورای شهر، از همه جناح ها هستند و این هم ربطی به قالیباف ندارد. با رای مردم آمده اند شورا. در شورای شهر تهران، هم اصلاح طلب هست، هم اصولگرا، هم اصولگرای طرفدار دولت، هم اصولگرای مخالف دولت. انصافا شهردار تهران با این جماعت، دعوای سیاسی راه انداخته؟! بگومگو کرده؟! یا از این پتانسیل فراجناجی برای اداره بهتر شهر بهره برده؟! و شما فکر می کنید خواسته مردم و حتی رهبر از شهردار چیست؟! بزن بزن سیاسی به بهانه های آرمانگرایی و انقلابی گری، یا کار و کار و کار؟! البته این را بگویم؛ اگر اصلاح طلبی و کار با اصلاح طلبان به این معناست که دست از اصول و آرمان های مان برداریم، قالیباف نه اصلاح طلب است، نه با این جماعت کار کرده. اما اگر معنای آنچه گفتم، همکاری حداقلی و تا حد مقدور با جناح اصلاحات برای پیشبرد بهتر امور است، اشکال این نگاه کجاست؟! روزی از روزهای فتنه، جماعتی رفتند پیش «آقا» و گفتند؛ «حالا که همچین شده، خوب است بالکل جناح اصلاحات را از مدیریت کشور حذف کنیم». «آقا» فرمودند؛ «این کار اشتباه است. مگر می توان یک جناح سیاسی و فکری را که بالاخره طرفداران زیادی هم در کشور دارند، حذف کنیم؟! و مگر همه اصلاح طلبان، فتنه گرند؟!» وانگهی، شما الان ببینید شهردار تهران در کدام ائتلاف است؟! آیا آقایان حداد و ولایتی اصلاح طلب اند؟! متاسفانه حجم تخریب علیه شهردار تهران بالاست و آدم نمی ماند کدام انگ و دروغ را باید جواب دهد، کدام بماند. این هجمه ها البته در اذهان عزیزانی مثل شما بی تاثیر نیست. و چه خوب که ورای این قیل و قال ها، واقعا با حجت شرعی و عقلی، رای بدهیم، نه با شعار و گروه گرایی و این چیزها. درباره سئوال ۲/ بروید و پاسخ مطول من به کامنت سیداحمد را بخوانید. اگر خوانده اید، دوباره بخوانید. فکر می کنم خیلی واضح حرفم را زده ام. من اتفاقا معتقدم درباره سیاست خارجه، بهترین حرف در میان همه نامزدها را حتی با احتساب سعید جلیلی، قالیباف زده. قالیباف ۲ نکته گفته؛ یک: سیاست خارجی فقط با رئیس جمهور نیست و رل آن دست رهبر انقلاب و جاهایی نظیر همین شورای عالی امنیت ملی است. این حرف خیلی دقیق و عالی است. یعنی چه من قالیباف رئیس جمهور شوم، چه جلیلی و چه روحانی، همه باید بدانیم که مقاومت و سازش و این چیزها با رای ولی امر است، نه رئیس جمهور. دو: مبارزه با آمریکا اینقدر که از بستر کار و کار و کار می گذرد، از بستر حرافی و شعار نمی گذرد. این هم سخن سنجیده ای است. پس اولا؛ قالیباف با فرض اینکه رئیس جمهور شود، درباره سیاست خارجی، خود را ملزم به حرکت با دست فرمان رهبر می داند، ثانیا؛ معتقد است که مقوم مقوله مقاومت، خدمت است. این را هم به شما دوستانه بگویم که صلاح نیست و مصلحت نیست و عاقلانه و درست و منطقی نیست که انتخابات ریاست جمهوری را با دمیدن بیش از حد بر طبل سیاست خارجه، ناخواسته تبدیل به رفراندوم مقاومت و سازش کنیم!! این اتفاقا خواسته و نیت دشمن است. دشمن دوست دارد انتخابات ریاست جمهوری را با این دوگانه سازی ها، بدل کند به رفراندوم نه یا آری به مقاومت. خیلی باید هوشیار بود که به اسم آرمانگرایی و انقلابی گری، ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم. شما گفته بودید که طبیب هستید. اطبا همواره نسخه درست تر و بهتر را برای بیمار می پیچند. آیا شما برای بیماری که سرماخوره است، نسخه مریض سرطانی را می پیچید؟! از این زاویه است که من می گویم این همه نباید بحث سیاست خارجی را کشید به پای انتخابات. و اما، شما خودتان درست گفته اید که قالیباف هرگز اهل سازش و این حرفها نیست. پس ای خوشا که حرف درستش، خوب و دقیق فهم شود، نه از کانال این همه سایت متاسفانه دروغ پراکن و بی تقوا. خب! گمانم یک زیارت از طرف این حقیر بدهکار شده اید!! چه این استدلال مطول مرا پذیرفته باشید، چه نه، چه به جلیلی رای بدهید، چه نه، خیلی دوست دارم سلام گرم و عشقی و اشکی همه دوستان وبلاگ قطعه ۲۶ را به امام رئوف برسانید. راستی! شما که همسایه امام رضا (ع) هستید، حق است که در سیاست ورزی و تدبیر امور، بیشتر از امام هشتم ما بخوانید و بدانید. آنجایی که من بحث اصلاح طلبان را گفتم، یعنی همین تدبیر امور. تدبیر امور، گاهی باعث می شود معصوم از مدینه حرکت کند سمت طوس… و ولایتعهدی اغیار را قبول کند، چرا که برای معصوم، مصلحت های عالیه امت اسلامی، خیلی مهمتر از منم و منم های بعضی مثلا حواریون است!! معصوم، منم منم ندارد؛ به صلاح و تدبیر امور فکر می کند… من حالا باز نکنم بیش از این، روضه سیاست و درایت امام هشتم را، اما گمانم اگر بعضی گروه های سیاسی، زمان امام هشتم می زیستند، همچنان کاریکاتور می کشیدند از انقلابی گری و آرمان گرایی… و ای بسا…….. ولش کن! در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.

  272. کیمیا کیهان می‌گوید:

    یه بیست و ششی:
    ممنون که این لینک رو برای ما گذاشتید
    ———————————————-
    الان این کار شهردار قم توهین به نظام نیست دیگه؟ کارش ضد فرهنگی نیست دیگه؟
    آرای مردم زباله ان؟ آرای مردم تو زباله ریخته میشه؟
    نه نه نه اینا کار ضد فرهنگی شهرداری حساب نمیشه که، فراخوان فیس بوکی ها برای تجمع توی بوستان حضرت ابراهیم(آب و آتش) که برای شرکت در مراسم آبپاشی بود این کار ضد فرهنگیه شهرداری تهران محسوب میشه.
    اصلا نخیر کی گفته این کار شهرداریه قمه؟ این کار یه رفتگر خوش ذوق قمیه.
    و مراسم آبپاشی بوستان حضرت ابراهیم خوش ذوقی شخص آقای قالیباف بوده.
    خدایا خواهشا مارو به خودمون واگذار نکن.

  273. چشم انتظار می‌گوید:

    اتفاقا! بر خلاف برخی عزیزان، که می گن؛ سیاست خارجی باقر، اِل و بِل. من به شدت معتقدم، سیاسیت خارجی قالیباف، نقطه ی قوتشه. چرا که خوب می دونه، همه ی اونهایی که یکه تازی کردند، و سر خود هرکار دلشون خواست، (از گذشته که با اون وادادگی خاتمی و روحانی و… ایران رو محور شرارت معرفی کردند، تا حال که محمود میاد با موازی کاری، نماینده ی رییس جمهور در وزارت خارجه منصوب می کنه!) انجام انجام دادند، به خطا رفتند. و بی توجه به اینکه، مملکت اسلامی، مشروعیتش رو از اسلام و ولایت فقیه می گیره، خودشون می بریدند و می دوختند… یعنی اگه، قالی بخواد در رابطه با سیاست خارجی حرف بزنه، نمی تونه دو ساعت تموم سخنرانی کنه؟ اتفاقا شاید در تنها موضوعی که، هر کی بخواد می تونه کارشناس باشه، سیاست خارجیه… پس وقتی می گه کار، کار، کار، یعنی پرداختن به حاشیه ها، و با پایه ی دو رانندگی کردن مساوی با شکست در سیاست خارجی… به قول مصطلح این روزها ،فرمون باید دست پایه ی یک، یکِ یک، باشه. اونی که، خیر و صلاح مملکت رو، خیلی بهتر از همه درک می کنه. اونی که، وقتی امام (ره) تصاویر نازنینش رو، از تلویزیون می دیدند و ارتباطشون رو با وزرای بلاد مختلف، فرمودند: الحق ایشان شاسیتگی رهبری را دارند…

  274. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید؛
    آرامش تو کلامت موج می زنه. از ده تا قرص آرام بخش، تأثیرگذارتره. 🙂 ممنون.

  275. .........نه نقطه می‌گوید:

    قبولت دارم…

  276. کیمیا کیهان می‌گوید:

    علی:

    “اینکه بسیاری از بحران‌های اقتصادی امروز ریشه در مسائل غیر اقتصادی از جمله سوء مدیریت و سیاست‌بازی دارد. شاهد مثال ما، افزایش قیمت دلار در مدت اخیر است که دچار نوسانات چشمگیر و بی‌ثباتی شدید شده. بسیاری از نخبگان اقتصادی معتقدند که این موضوع توسط دولت مدیریت می‌شود؛ به دلیل آنکه مدیران فعلی نمی‌توانند درآمدهای پایدار برای کشور تعریف کنند. در چنین وضعی برای تامین برخی از هزینه‌ها مجبور می‌شوند دست به اقداماتی بزنند تا کسب درآمد کنند. در چند سال اخیر، بر اثر سوء مدیریت‌ها تولید کشور دچار نابسمانی شده و بخش صنعت نیز مورد بی مهری قرار گرفته است. حاصل این شرایط چیزی جز آشفتگی اقتصادی و افزایش قیمت نیست. بسیاری از بحران‌های اقتصادی کشور از همین جنس است که ریشه در بازی‌های سیاسی و ناکارآمدی دارد. ما معتقدیم که می‌توان (((با حمایت از بخش تولید و صنعت و البته مدیریت نقدینگی در جامعه، بسیاری از این بحران‌ها را حل کرد. در چنین شرایطی با جداسازی سیاست از اقتصاد، استفاده از توانمندی نخبگان، شفاف سازی، اقتصاد کشور را کنترل می‌کنیم و این هدف قطعا طی ۲ سال قابل تحقق است)))).”

  277. مرتضی اکبریان می‌گوید:

    سلام حسین جان
    ……………می خواستم بگم من هم حالم مثل حال شماست. از طرفی عاشق آقا سعیدم از طرفی هم می بینم نه برنامه ای داره و نه معلوم هست برای چی اومد یکهو! از طرفی هم انصافا قالی باف به قول شما اونقدرها هم که میگن بد نیست یعنی این شیطان اکبری که ازش درست کردن واقعا اینجور نیست. خداییش کم کار نکرده برا این مردم. خلاصه اینکه منم با اینکه دلم با جلیلی است ولی عقلم میگه باید به قالیباف رای داد. همین
    یا علی
    حسین قدیانی: حال من و شما یک فرقی دارد البته! من گیر نکرده ام میان عقل و عشق و دل و مغز!! این حرفها چیست؟! من عاشق همه رزمندگان دفاع مقدسم، خواه جلیلی، خواه قالی، خواه اون رزمنده بی نام و نشان. من ابدا فکر نمی کنم آقاسعید گل، تنها رزمنده و تنها جانباز جبهه ها بوده. در انتخابات اما اگر به یک نامزد رسیده ام، دیگر با این دوگانه انگاری های عقل و عشق، خرابش نمی کنم. قربه الی الله می گویم و دل و عقل را یکی می کنم و رایم را می دهم. لذا هم دل من و هم عقل من، معطوف به انتخابات، روی یک گزینه متمرکز است.

  278. چشم انتظار می‌گوید:

    یه توصیه به خودم و دوستان دیگه! عزیزان ببینید، ما چرا به جای پرداختن به اشتراکاتمان، که همان تفکر اصولگرایی است، به حاشیه هایی می پردازیم، که نه تنها سود چندانی عایدمون نمی شه، بلکه بعضی مواقع، گاف هایی ممکنه بدیم، که خوراک برای مخالفان درست کنیم؟ خیلی کم کامنت دیدم، که دوستان بیان در خصوص یکی مثل عارف، (که حالا البته عددی هم نیست، ولی با این وضعی که ما گرفتیم، شاید بشه!) صحبت کنه. کسی که ابتدای صحبتش رو، با سلام به زرتشت و یهود و مسیح و … شروع کنه، تهش معلومه چی می خواد بگه… برداشته می گه؛ من بِرای! این اومدم، که جلوی بد اخلاقی و بی حرمتی به مسئولین و کسانی مثل موسوی … رو بگیرم!! آخه…… زمینه ی همه ی حرمت شکنی ها رو، که خود نامردتون، تو فته ۸۸ آماده کردید. پدر دروغ و ریا بسوزه…

  279. .........نه نقطه می‌گوید:

    🙁

    🙂

    🙁

  280. چشم انتظار می‌گوید:

    سید احمد؛
    اگر نه که هیچ! رو، خوب اومدی… 🙂

  281. ستاره خرازی می‌گوید:

    این ستاره دار شدن دانشجوها رو که عارف می گه از دولت خود خاتمی شروع شد.
    خدا رو شکر اینا تاریخ نویس نیستن وگرنه چی به خورد نسل های بعد میدادن!

  282. سیداحمد می‌گوید:

    آفرین آفرین
    ممنون سالار… ممنون که وقت می ذاری!

  283. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین عزیز!

    صبح و ظهر، رو فرم تری ها…

    🙂

  284. زهرا می‌گوید:

    قدیانی: “یک: سیاست خارجی فقط با رئیس جمهور نیست و رل آن دست رهبر انقلاب و جاهایی نظیر همین« شورای عالی امنیت ملی »است.”

    یعنی می گویید که دست آقای جلیلی خودمان هم هست؟! پس: رای ما جلیلی.

  285. چشم انتظار می‌گوید:

    یه پیام برم برای حاج حسین مظفر، که به شخصه خیلی دوستش دارم و البته بدجور نارو زدن بهش دوم خردادی های نامرد…
    جمله ی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برای حاج حسین، در زمانی که وزیر آموزش و پرورش بود:
    آقای مظفر، یک پارچه گل است.

  286. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    همین الان کامنت زهرا را نگاه کنید… قضاوت با خودتان!

    انصافا بعضی دوستان، کم لطف اند… کم لطف!
    این همه داداش حسین دارد برای ما وقت می گذارد و عصر ۵ شنبه خود را اینجا می گذراند، آخرش می شود این کامنت…

    نه اینکه من از رای شما ناراحت بشوم، از این جور نتیجه گیری ها غصه دار می شوم.
    کاش لااقل با استدلال درست، به جلیلی رای دهیم و با این جور سخن گفتن ها، شان و منزلت “پایی که جا ماند” را خراب نکنیم…

    بلاتشبیه! روزی معصوم گفت؛ “هر چه سئوال دارید از من بپرسید”. یکی گفت: من چند تار مو روی سرم است؟؟!

    خانم زهرا؛

    آقاسعید سرمایه این مملکت است. لطفا درست از ایشان دفاع کنید چرا که با وجود رای دهندگانی مثل شما، اصلا نیازی به اراجیف حسن روحانی نیست!
    الان اگر مخاطب بیرونی بیاید و کامنت بگذارد که بعد از آن همه یاسین خواندن حسین قدیانی، این بود جواب طرفداران جلیلی، من به او جواب می دهم؛

    نه دوست محترم! حالا همه شان هم اینطوری نیستند!

    کاش رحم کنند به جلیلی…

  287. علیرضا می‌گوید:

    سلام داداش حسین
    برام دعا کن
    اولین باره می خوام رای بدم
    من که نمیدونم اصلح کیه
    گفتم برم تحقیق
    حالا که تحقیق میکنم اصلا نمیدونم چی به چیه
    یه سوپر تحلیل مثل شما میگه قالی و….
    یه جماعت حزب الهی میگن جلیلی و این همه تعریف
    بخدا موندم بین این دو تا
    هر دوشون خوبن
    ولی کدومشون به درد ریاست جمهوری میخورن؟
    هنوز به این نرسیدم
    دعا کنید

  288. سیداحمد می‌گوید:

    علیرضای عزیز؛

    اگر خدا قبول کنه، ما هم حزب اللهی هستیم ها!
    🙂

  289. علیرضا می‌گوید:

    آی گفتی سید
    خب همین انتخاب رو برای من سخت کرده دیگه
    کاش یه طرف خورده شیشه داشت لااقل
    یا اگه خورده شیشه ای هست ما که نمی بینیم شما بگید و روشن گری کنید

  290. سیداحمد می‌گوید:

    علیرضا؛

    تقریبا ۱۵ رو مانده و طی نظر سنجی یک نهاد معتبر، ۵۰ درصد رای دهندگان تصمیم قطعی نگرفته اند برای انتخاب.
    پس شما هم نگران نباش… انشالله فضا روشن تر می شود و ابهام ها بر طرف می شود و راحت تصمیم می گیری.

    فقط برای اینکه کمی مشکلت کم شود، ببین داری به چه کسی و برای چه کاری رای می دهی؟!
    رئیس جمهور می خواهی انتخاب کنی، یا صرفا یک آدم خوب و نازنین؟!
    ببین از میان این ۲ به قول خودت خوب، کدام یک این کاره ترند؟!

  291. سید یاسر می‌گوید:

    بسم الله
    سلام
    ………………………

    سلامت باشی حاج حسین آقا.
    یا علی.

  292. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید احمد؛
    داداش حسین رو فرم می خوای، اینجا:
    http://upload.tehran98.com/img1/j9g8jytylt2titk86f0a.jpg
    البته، صبح یا ظهرش معلوم نیست! 🙂

  293. غریبه ای که گذشت می‌گوید:

    تقاضای ازدواج در سالهای آتی:

    http://axgig.com/images/02335725059211044836.jpg

  294. ناشناس می‌گوید:

    نظر شما درباره این سخنان چیست؟
    “نباید اجازه دهیم تفکر متحجرین احمق حاکم شود و خطری جدی برای انقلاب ایجاد کنند. نباید اجازه دهیم که انجمن حجتیه که منحل شده با عنوان و چهره‌ای جدید به نام انقلاب، اسلام متحجرین را تبلیغ و ترویج کنند.”
    حسین قدیانی: من اصلا یکی هم به این دلیل است که در رای دادن به قالیباف مصمم تر از قبل شده ام. واقعا خطر متحجرین احمق در کمین انقلاب است… هم متحجرند، هم احمق… اگر قالی خطش را از همین اول با این گروه و گروهک ها جدا و مشخص نکند، اصلا به او رای نخواهم داد. امام و «آقا» هم خدا می داند چه ها که نمی کشند از این جماعت سوپرمتحجر و سوپراحمق.

  295. سلام می‌گوید:

    سیداحمد!!

    داریم یواش یواش به شب نزدیک می شیم؛ داداشت تند شد!!

    🙂 🙂

  296. محراب می‌گوید:

    هی تو! بدجوری روی مخم رفتی ها!!!
    منو از یه نقاد به تمام معنای قالیباف، با نوشته هات تبدیل کردی به یک ساکت قالیباف و امروز هشتاد درصد متمایل شدم به این قالیباف نمیدونم چی چی…!!
    من از اول اول اول رایم با حداد بود بعد که مصباح و لنکرانی اومدن شدم لنکرانی. اما ولایتی و حداد رو صرفا بخاطر بستن با قالیباف رد می کردم. سحر قلم تو اما منو داره بدجوری….
    بگذریم. چون فرمود نحن ابناء الدلیل، ازت چند تا سوال دارم. بالاخره یکی رو از ضدیت با قالیباف تا حد رای دادن به قالیباف داری عوضش می کنی. اگه دوس داشتی جواب بده
    حالا:
    قالیباف رو از اون روزی که از نیروی انتظامی استعفا داد و رسما کاندیدای ریاست جمهوری هشتم شد یادته؟؟؟ شرح اولین مصاحبه قالیباف رو که با کاپشن قهوه ای و پرده های قهوه ای و کلا ست کردن همه چیز با هم رو که توی روزنامه شرق اون موقع خوندم یادته؟؟ داد میزد یارو با توپ پر اومده واسه قدرت.
    ادبیات قالیباف توی همون دوره رو یادته؟؟؟ حجم تبلیغاتش یادته؟؟ نوع تبلیغاتش یادته؟؟؟ همش سبک و سیاق غربی و بوی تعفن قدرت طلبی…
    اینا شبهات منه ها… کما اینکه بسیاری از شبهاتم رو با سحر قلمت مرتفع کردی داداش…
    ……………………………
    تو اما تمام ذهنیات و فرضیات منو داری برهم و درهم میکنی… اونم فقط بخاطر این که برای من هم هیچ کس مهم از شخص ولایت و هیچ چیز مهم تر از اصل انقلاب و نظام نیست. نظامی که از حضرت آدم تا حضرت خاتم و از حضرت علی تا حضرت مهدی همه منتظرش بودن و برای چنین نظامی چه خون ها و چه خون دل ها هزینه شده. بگذریم
    منو از پایداری ها جدا کردی. اما نتونستی بچسبونی به رای خودت. روشنم کن اگه می تونی. میدونم وقتت ضیقه. میدونم من به عنوان یک نفر خیلی کمم برات. دوس داشتی روشن کن. دوس نداشتی لااقل دعا کن برسم به اونی که بیشتر از بقیه مرضی رضای حضرت آقاست………..

  297. ناشناس می‌گوید:

    واقعا گروه پایداری اغلب شون هم متحجرند و هم احمق. نوشته های داداش حسین، این هر ۲ را ۲ ساله که به خوبی ثابت کرده…

  298. من می‌گوید:

    عصر پنجشنبه و زیارت شهدا
    داداش رفتی زیارت بابا بگو برای هممون دعا کنه

  299. محراب می‌گوید:

    شرط می بندم حسین قدیانی چیزی بین یکصدهزار تا نیم میلیون رای واسه قالیباف جمع کرده تا الان…

  300. جزیزه مجنون می‌گوید:

    بخشی از سخنان سردار قالیباف:

    حرف هایی که می زنم به عنوان یک امانت نزد ملت ایران بماند و با این با مردم کار خواهم داشت و شما هم با این حرف ها با من کار خواهید داشت.

    آنروز که رئیس پلیس شدم، پلیس وضعیت خوبی نداشت و مردم هم نگاه آنچنانی که باید داشته باشند به پلیس نداشتند و فاصله‌ها زیاد بود. اولین روزهایی که آمدم خواستم حرف بزنم اما احساس کردم شاید کسی حرف‌هایم را نشنود، لذا به سراغ نخبگان رفتم. وقتی انها را دعوت کردم، حس کردم دوست ندارند در محیط پلیس ملاقات کنند، لذا من به سراغ آنها و دفاتر آنها رفتم. احساس کردم شاید آنجا هم دوست ندارند. رفتیم جایی که نه متعلق به آنها بود و نه متعلق به پلیس. لذا جای دیگری انتخاب کردیم و آنجا با هم به مشورت پرداختیم.

    * امروز شاهدید که همین چند روز قبل پروژه بزرگ اتوبان امام علی که ۳۵-۴۰ سال روی زمین مانده بود، بهره‌برداری شد حال آنکه خیلی‌ها می‌گفتند عملی نیست ولی ما در ۲۲ ماه ساختیم.

    * خداوند به عمل خوب و عمل صالح پاداش می‌دهد نه صرفا حرف خوب. حق مردم است از ما عمل بخواهند نه شعار.

    * امروز همه ما می‌دانیم که ما چه مشکلاتی داریم. مشکلات متنوع و پیچیده داریم. البته این را هم از امام و فرهنگ اسلامی یادگرفتیم که در کنار همه سختی‌ها حتما امید به آینده داشته باشیم. ولی این را هم با همه وجودمان لمس می‌کنیم که ما نیازمند یک همدلی و یک همبستگی ملی برای حرکت عظیم هستیم.

    * مردم می‌بینند که نفت ۲۰ دلار که فروخته میشه وضعیت اقتصادی به نحوی است و وقتی ۱۰۰ دلار به این قیمت اضافه می‌شود نه تنها وضع اقتصادیشان بهتر نمی‌شود بلکه بدتر هم می‌شود. مردم از خود می‌پرسند چرا باید اینگونه باشد؟

    * برخی مسئولان کارها را زمین می‌گذرانند و از هم تعریف می‌کنند و وقتی هم می‌بینند کارها روی زمین مانده برای جلوگیری از آبروریزیشان تبانی می‌کنند. فرهنگ عذرخواهی مسئولان در کشور وجود ندارد.

    * شرایط کشور به گونه‌ای است که حق آزمون و خطا و خودرایی نداریم و باید متکی به خرد جمعی حرکت کنیم. حق ندارند پا روی قانون بگذارند و باندبازی کنند.

    * صدای من را ضبط کنید، مردم نباید بعد از ریاست‌جمهوری از من بشنوند که اجازه نمی‌دهند من کار کنم، هر روز چوب لای چرخم می‌گذارند. حق ندارم بگویم قانون اساسی ظرفیت لازم را برای کار ندارد. حق ندارم قانون اساسی را سلیقه‌ای عمل کنم.

    * افراد با گرایش‌های مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب و اصولگرای منتقد در شهرداری حضور دارند. آیا مردم دیده‌اند که ما در شهرداری دعوایی داشته باشیم؟ و بودجه را با تاخیر ارائه کنیم؟ علت این است که ما دغدغه‌ای جز رفع مشکل مردم نداشتیم و ۱۰۰ درصد برنامه‌ها را عملیاتی کردیم. ما باندبازی نکردیم.

    * رئیس دولت آینده باید کارنامه مشخص و شفاف داشته باشد. ما فرصت آزمون و خطا نداریم. نباید به گونه‌ای باشد که ندانیم چه می‌شود.

    * تا انسجام درونی و دولتی کارآمدنداشته باشیم، امکان ندارد در سیاست خارجی موفق شویم، چه بخواهیم مقاومت، چه بخواهیم مقابله و چه بخواهیم مذاکره کنیم، نیازمند انسجام هستیم.

  301. مسعودساس می‌گوید:

    بی ربط،

    اینترنت گردی با موبایل، هر چند گلکسی اس ۴ یا آیفون ۵ داشته باشی،
    مثل پاساژ گردی با زیرشلواریه.
    *********
    دینمون دراومد! فقط خوبیش اینه مثل زیرشلوار همیشه دم دسته

  302. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    نه سازش، نه تسلیم… مگر “باقالی” هستیم؟!!
    هم عقلی، هم دلی… با «سیدعلی» هستیم…!

  303. کیمیا کیهان می‌گوید:

    راستی من و خوانواده فردا میخوایم بریم بهشت زهرا
    میشه یه خواهش کنم.
    به لطف و پاسداشت قلم آقای قدیانی مامانم پیشنهاد داد حتما یه سر به قطعه ۲۶ بزنیم.
    نمیدونم تو روزنامه خوندم (بابا مطالب روزنامه های وطن امروز رو گشت نبود)
    نمیدونم تو خود کتاب آقای قدیانی خوندم کجا بود یادم نمیاد….
    میشه لطفا یه خرده دقیقتر بگید مزار بابا اکبر کجاست( ردیف و اینا رو میخوام) ما یه سر بزنیم و از بابا اکبر بخوایم یه فاتحه واسه ما بخونه بلکه مثل خود ایشون عاقبت بخیر بشیم؟
    ممنون میشم یه آدرس خوب بدید.
    البته با عرض شرمندگی

  304. غریبه ای که گذشت می‌گوید:

    هی تو 🙂 هی تو! بدجوری روی مخم رفتی ها!!!
    آهای تو که اینهمه دوری از من
    این روزا در حال عبوری از من… 🙂 :دی

  305. جانباز می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز- کدام مراکز نظرسنجی بنظر شما معتبرتر است؟

  306. بدون شرح می‌گوید:

    جناب محراب خان…

    تا اونجایی که ما داریم می بینیم داداش حسین دنبال اینه که فهم سیاسی و بصیرت انقلابی ما رو افزایش بده، خواه از ورای این مسیر، برای قالیباف رای جمع بشه یا نشه.
    من نمی دونم با این ۲ تا کامنت آخرت، دنبال زدن کدوم حرف بودی؟! حالا خیلی هم مهم نیست که به کی رای بدی ها… شعور و فهم سیاسی ات را بالا ببر. این خیلی مهمتر از اینه که به کی رای می خوای بدی…

  307. امیر عباس می‌گوید:

    جالب این جاست که هم علی مطهری به سعید میگه که من تو رو دوست دارم ولی بدرد ریاست جمهوری نمی خوری و هم حسین قدیانی!!!
    در مورد دوگانه سازش و مقاومت: حضرت آقا که قدیمها می گفتید حضرت ماه: کسانی سر کار بیایند که مصداق “ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا” باشند.
    حسین قدیانی: خب این چه ربط دقیقی به حرف من دارد؟! اولا؛ تنها ملاک رهبر، مقاومت نیست. این یکی از ملاک های ایشان است. ثانیا؛ رد دوگانه سازش و مقاومت، رد گانه مقاومت نیست، رد کج فهمی بعضی دوستان است که برمی دارند این دوگانه را و فقط هم این دوگانه را برای انتخابات در بوق می کنند. ثالثا؛ ما هم معتقدیم رئیس جمهور باید مرد مقاومت باشد. منتهی مبارزه با آمریکا، طبق فرمایش «آقا» یعنی کار، کار، کار. رابعا؛ «ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» برای همیشه خدا سیاست تغییر ناپذیر نظام است. لذا «نه سازش، نه تسلیم» خیلی هم ربطی به رئیس جمهور محترم ندارد. آیا منی که اصولا معطوف به امر انتخابات، قائل به گانه ای به نام گانه سازش نیستم، و معتقدم اینقدر نباید در زمین حسن روحانی بازی کرد، بیشتر به «ثم استقاموا» نزدیک ترم، یا امثال شما که ناخواسته دارید از یک انتخابات درون خانوادگی، رفراندوم سازش و مقاومت درست می کنید؟! گذشته از این حرفها، بسی مسرورم که دوستان قطعه ۲۶ شیوه استدلال بعضی دوستان را با این قبیل کامنت ها بهتر و راحت تر متوجه می شوند!! و دقیقا اغلب نقدهای تان به قالیباف هم همین طوری و با سوء استفاده از مقدساتی نظیر کلام رهبر است. من خیلی شرمنده ام، اما وقتی به جای «رهبر»، در بیعت این و آن قرار می گیریم، فهم و شعور سیاسی مان هم می شود همین اندازه که شما برداری بگویی؛ هم علی مطهری همچین حرفی دارد می زند، هم حسین قدیانی!! اتفاقا این روزها علی مطهری خیلی حواسش بیشتر از شما جمع است!! او می گوید جلیلی نه، که آری مردم و رای مردم به حسن روحانی باشد! که دوگانه انتخابات، دوگانه سازش و مقاومت باشد! که «ثم استقاموا»ی رهبر ناظر بر این دوگانه، ضعیف شود! من اما می گویم جلیلی نه، چون تصدیق و گواهی نامه لازم برای این کار را ندارد. برنامه فکر شده و مدون و کارشناسی ندارد. من دارم نشانی کار و همت جهادی و کارآمدی می دهم، علی مطهری دارد نشانی چیز دیگری را می دهد.

  308. کیمیا کیهان می‌گوید:

    محراب:
    راستش همین که انقدر مرد بود در مقام عمل بیاد بگه: بسم ا… الرحمن الرحیم بنده قالیباف سال ۸۴ اشتباه کردم توی تبلیغات، خودش کلی مردونگیش رو به ما ثابت کرد.
    این یعنی اینکه باید امیدوار باشیم اگر ایشون رییس جمهور شد و اگر اشتباه کرد میاد میگه بله اشتباه کردم نه اینکه آیه و دلیل و بهونه بیاره برای اینکه بگه من معصومم و بی اشتباه، تقصیرها همه از بقیه است و یه هو یه واکنشهایی نشون بده که سه قوا رو یه جا باهم ببره رو هوا و صدای حضرت آقا به نشانه ی اعتراض بلند بشه و سوژه بده دست داخلی ها و خارجی هایی که همیشه ی خدا از کاه ما کوه میسازن
    همین یه شاخصه اشتباه پذیری رو داشته باشه… کلی به درد حال و روز فعلی مملکت ما می خوره.

  309. یک خبرنگار می‌گوید:

    آره واقعا …

    “در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.”

  310. مسعودساس می‌گوید:

    بی ربط،
    اینترنت گردی با موبایل، حالا گلکسی اس ۴ یا آیفون ۵ باشه،
    مثل پاساژ گردی با زیرشلواریه. حالا شلوار کردی یا پیژامه مامان دوز باشه.
    *****
    دینمون دراومد! فقط خوبیش اینه مثل زیرشلوار همیشه دم دسته.

  311. مسافر می‌گوید:

    مقام معظم رهبری:

    “برادران و خواهران عزیز! آنچه برای من و شما میماند و این دعا را مستجاب میکند: «و لا تهلکنی غمّا حتّی تغفر لی و ترحمنی و تعرفنی الاستجابة فی دعائی»،عمل امروز ما است که با جدیت باشد، با مجاهدت باشد، با اخلاص باشد، با احساس وظیفه باشد. اگر اینها شد، خدای متعال از برخی از کم و زیادها و مسامحه‌ها و مساهله‌ها خواهد گذشت؛ اما مهم این است که ما همتمان بر این باشد که ان‌شاءاللّه کار را تمیز و طاهر و بی‌حاشیه و با نیتِ خوب و با جدیت انجام دهیم.”

  312. مسافر می‌گوید:

    ترسم از اینه آقایون اصلاح طلب با همه قدرت طلبیشون به وحدت برسند اما اقایون اصولگرا با دو تریلی ادعا همچنان تا آخر بمانند!

    خود کرده را تدبیر نیست…

  313. جزیزه مجنون می‌گوید:

    آقا فرمودند: واجد نقاط قوت و فاقد نقاط ضعف دولت فعلی (اشاره به مضمون) سردار قالیباف نشون داده که اهل عمل، برنامه و سرسختی در اموره ضمن اینکه آدم ولایی و به دور از یه دنده گی و لجبازی و قانون گریزیه.

  314. چشم انتظار می‌گوید:

    خواهش می کنیم دوستان، حسین قدیانی رو، با امثال دیگرانی که نمی خواهم نامشان را ببرم، قیاس نکنند. چون این قیاس، مع الفارق و از بیخ و بن، باطله. باز هم، یاد همون شعر شاعر معروف 🙂 میان بابِ من… می افتم!

  315. فدایی سید علی می‌گوید:

    http://gomnaman90.blogfa.com/post/200

    حسین قدیانی، اندکی ارام باشد، بهتر عمل خواهد کرد!!!!

  316. چشم انتظار می‌گوید:

    درجاتت عالیست، خداوند متعالی بگرداند. آمین…
    http://upload.tehran98.com/img1/gtikvl1u0o8gt5felvho.jpg

  317. یاسین می‌گوید:

    راستی فاتحه این سایت بابصیرت!!!! رو هم خوندم،
    جالب اینجاست که هر وقت هرچی مینویسید همه اونایی که همیشه براتون هورا میکشند همچنان هورا میکشند و هیچ وقت با کمبود مشتری مواجه نیستی!!!!
    من که برا همیشه فاتحه رو خوندم، از خودی خوردن بیشتر آدم رو داغون میکنه،

    الفاتحه داداش حسین…

  318. علیرضا می‌گوید:

    سلام حاج حسین؛
    از چهارشنبه خواننده شما شدم. این چهارشنبه نه! اون چهارشنبه! همون چهارشنبه که سوار اتوبوس شدیم. همون چهارشنبه که ساندیس نظام رو که شرابا طهوراست خوردیم …
    ولی یه مدت بود که وقت نمی کردم بهتون سر برنم. احتمالا یه سال یا کمی بیشتر. البته نه اینکه اصلا نیام.
    ولی حالا که اومدم اصلا باورم نمیشه که داداش حسین هم زده تو خط حاج باقر!!!
    ولی چه میشه کرد.
    به قول خودت چه کسی فکرشو می کرد. “چه کسی فکر می کرد رائول از رئال برود؟ چه کسی فکر می کرد دیگوی بزرگ در برابر لشکر نازی، بازی را ببازد؟ چه کسی فکر می کرد مسی در جام جهانی پایش به گلزنی باز نشود؟ چه کسی فکر می کرد جوان لاغر اندام تیم بانک تجارت روزی بشود علی دایی؟ … آری؛ گوش ما دیگر به شنیدن هر خبری عادت کرده است و هیچ بعید نیست شیخ هم پس فردا دم از “مکتب ننه جون” بزند.” و چه کسی فکر می کرد داداش حسین هم برنه تو خط قالی.
    اما گوش ما به شنیدن هر خبری عادت کرده…
    “گوش ما به شنیدن هر خبری عادت کرده است؛ اگر فردا شنیدیم ستاره ای کم سو شده تعجب نمی کنیم و اگر فهمیدیم خورشید دارد به ماه لبخند می زند، “سحر” را به هم تبریک می گوییم”

    هنوزم دوست داریم حاج حسین! ولی بی قالی بیشتر به ما خوش می گذشت!
    یا علی

  319. محسن می‌گوید:

    امیدوارم به زودی ببینمت آقاحسین.
    همیشه موفق باشی!

  320. سیداحمد می‌گوید:

    کیمیا کیهان؛

    قطعه ۲۶
    ردیف ۶۳
    شماره ۴۴

  321. Ali می‌گوید:

    بسیار متن خوب و متینی بود…

  322. مرتضی می‌گوید:

    حسین جان قدیانی عزیز
    با تو و با همه ی خاطرات خوشم از تو خداحافظی می کنم
    امیدوارم خداوند کمکت کند که از این چاه فتنه که در آن غرق شده ای بیرون بیایی

  323. نیازمند رای اولی می‌گوید:

    بین انتخاب آقای ولایتی یا آقای قالیباف گیر کردم! نمی دانم کدام یک برنامه بهتری داره و قوی تره من رای اولی، اقتصاد کم دان، سیاست کم دان چکار باید بکنم؟؟؟

  324. ashena می‌گوید:

    از اینکه نظرتون روی قالیبافه خیلی متاثر شدم… عجب…

  325. سجاد م می‌گوید:

    قالیباف کاندیدایی عالی است

  326. مسعودساس می‌گوید:

    محسن رضایی می مونه قانون دوم نیوتن.
    هیچ وقت رئیس جمهور نمی شه و از دوره ای به دوره ی دیگری منتقل می شه.
    ———و
    چه قدر منم منم می کنه.

  327. چشم انتظار می‌گوید:

    مرتضی جان عزیز!‏
    ما با تو خداحافظی نمی کنیم.‏ چون امیدواریم،‏ که باز هم به این خیمه ی امن برگردی و قدر داداش حسین رو بیش از پیش بدونی…

  328. طلا می‌گوید:

    آقای قدیانی همیشه طرف کسی هست که:
    ۱- برنده انتخابات باشه (هر جور آدمی می خواد باشه فقط برنده باشه) که بگه دیدید من درست گفتم!!!!!! مثل حمایت شان از استقلال!!
    ۲- برایش منفعت داشته باشه (بخصوص آمریکا بره!)
    (نمی خوام تهمت بزنم و شما را از نزدیک نمی شناسم فقط از نوشته هاتون این برداشت را دارم)

  329. جم می‌گوید:

    مشاور فرهنگی قالیباف:
    “قالیباف اصولگرای ‌اصلاح‌طلب است.”

    این دیگر چه صیغه ای است؟!

  330. علی می‌گوید:

    به نظرم باید به اسم این سال هم توجه کرد: حماسه سیاسی/حماسه اقتصادی. به هر حال این تعبیر ناقص منه که میگه اول حماسه سیاسی خلق کنید بعد شروع کنید به حماسه اقتصادی.
    این هم کار رای دادن رو یه کم آسونتر میکنه که آنقدر تو این فضا گیج نزنیم!

  331. کیمیا کیهان می‌گوید:

    جم:
    صیغه ای که اصولگراها رو با اصلاح طلب ها محرم میکنه!
    وقتی آقای مطهری نامطهر هم خودشون رو اصولگرا میدونن و البته آقای مظفر عزیز وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات بودن یعنی این دوتا کلمه باید در حد و اندازه دوتا “کلمه” برداشت بشن.
    صرفا جزو هرکدوم از دو جناح بودن تفکر سیاسی افراد رو مشخص نمیکنه.
    البته بنا به هزار و یک دلیل موجه اون قدر که نظام از دست اصلاح طلبها کشیده از سمت اصولگرا ها ضربه ندیده و انشاء ا… هم در ادامه ی راه نظام همیشه اصولگراها نقطه اتکا باشن نه دیوار فروریخته.
    اصولگرای اصلاح طلب: پایبند به مبانی اصولی و اصلی نظام و انقلاب با این دید که باید اصلاحاتی برای برون رفت از این مرحله خطیر کنونی انجام بشه. البته این تغییر برای حل مشکلات هست نه تغییر دادن کمپلت نظام.
    پاسخ آقای قدیانی در جواب امیر رو هم لطفا یه مطالعه بفرمایید

  332. سعید می‌گوید:

    قالیباف را به بزرگراه تیز امام علی می شناسند و جلیلی را به میز جیز مذاکرات
    هسته ای.

    شناس یا ناشناس هر دو خودی اند و یکیشان بیخودی شده است نخودی.

    جلیلی ولی باید در خط مقدم جنگ با دنیا دوام بیاورد تا قالیباف کمکی ها را از بزرگراه امام علی به سمتش روانه کند. چند ده کیلومتر طول دارد این بزرگراه و نیروها همه پیاده. پس روزها طول خواهد کشید این دیدار. بزرگراه امام علی چند جایش هنوز تکمیل نشده: فرهنگش باید تازه گود برداری شود و این روزها می خواهند فندانسیون اقتصادش را بریزند. سیاست عذرخواهی مسئولانش را به خاطر بد قولی هایشان هنوز بتن آرمه نکرده اند.

    پس ای شهید زنده آن جلو بمان و قولنامه را امضا نکن تا سردار برگ برنده را به دستت برساند و آنها مجبور شوند شش دانگ حقانیت علی (ع) را در جلوی دوربین های زنده دنیا امضا کنند.

    اما تو خودت خوب میدانی بزرگراه امام علی آن قدر پی اش محکم است که تا قلب سازمان ملل بشود آن را تا نیویورک گسترش داد.

    پس مرد پسرفت نشو بگذار تا پیشرفت استارت بزند.

  333. صابر می‌گوید:

    سلام
    خواستم بگم، حسین قدیانی برای من یه سفیر بود. سفیر قطعه ۲۶ که هر وقت دلم می گرفت می اومدم و مطالب دراز اما جذابش را می خوندم. گاهی وقتا دلم می گرفت و گریه می کردم ولی هیچ وقت بهش دلبسته نشدم. نشدم و امروز هم نیستم که بخاطر رایش به هرکی! ازش دل بکنم. آقا حسین هنوز هم واسه من همون سفیره!
    همونطور که آقا حسین سخنرانی آقای جلیلی رو کم مایه می دونن، من هم سخنرانی آقای قالیباف رو کم مایه می دونم. چرا؟
    چون اونقدر شیفته ی گفتمان این مرد شدم که دیگه برام مهم نیست کدوم فیلسوف با کدوم کتاب برنامه می خواد صحبت بکنه. برام حرف از پایداری مهمه، نه برنامه مدون.
    چرا که من هم باشم تو اون شرایط، یه حرفایی میزنم که هنگ کنید.
    و در آخر
    آقا حسین دارم از کنجکاوی می میرم که چرا اینقدر آقای قالیباف رو بهتر تشخیص دادید.

    بی ربط نوشت:
    تازگیا حرفاتون همش لینک داره، مخمون سوت کشید، یکم سر راستر حرف بزنید، لطفا!

  334. حافظ می‌گوید:

    یادش بخیر؛
    یه بار حاج آقای پناهیان در مورد جنگ های گروه “ایمان” می فرمودند: “ایمان در ابتدا باید با کفر بجنگه، سپس با نفاق و بعد با «ایمان»”!
    الان هم به نظر من جنگ “ایمان” هست با “ایمان”!
    یه طورائی حداقل بین طرفدارای قالیباف و جلیلی جنگ ایجاد شده.
    من شخصا هنوزم شخص جلیلی رو از شخص قالیباف بیشتر دوست دارم،
    ولی خب ما شخص انتخاب نمی کنیم، داریم رئیس جمهور انتخاب می کنیم، به نظرم حتی بعد از قالیباف میشه به گزینه ای مثل ولایتی فکر کرد تا جلیلی!
    جلیلی هنوز اینکاره نیست.
    شاید ۸ سال دیگه… شاید هم هیچوقت!

  335. .........نه نقطه می‌گوید:

    من به جلیلی رای میدم ولی دلیلی نمی بینم قالیباف رو تخریب کنم یا …
    به نظر من اون چیزی که الان سوال سخت امتحان انتخاباته تقواست و باز هم بصیرت!
    اینکه ما به خاطر امری که شاید دنیای عده ای باشد دین و اخلاق و ایمان خود را نفروشیم.
    تحقیق و بررسی داشته باشیم و انتخاب کنیم بر اساس عقل و تشخیصمون. به قول آقا حتا اگه تشخیصمون اشتباه بود اشکال نداره. مهم اینه که آگاهانه توی عرصه باشیم. بدون بی تقوایی و بی بصیرتی.
    به امید وحدت همه ی ما کوچه نشینان گوشه ی عباس.

  336. میلاد می‌گوید:

    جناب قدیانی:
    این درست نبود که اینگونه از یک کاندیدا طرفداری کنید
    و کاندیدای محبوب ما رو(سعید جلیلی) به بی برنامه بودن متهم کنید
    شما همه را شماتت کردید
    ولی لازمه که اول خودتون رو شماتت کنید به خاطر این متن…
    جناب قدیانی:
    سعید جلیلی با برنامه است برنامه اش هم بارها گفت که اجرای چشم اندازهاست..
    ولی نمی دانم چرا شما نشنیدید؟
    شاید برنامه از دید شما وعده های سرخمن هست!!!
    برای من خیلی عجیب است که چرا شما می گویید من چیزی نفهمیدم
    کجای صحبت ایشان نامفهوم بود
    آنجایی که نامه امام علی(ع) را به مالک مثال زدند…یا آنجایی که…عجیب است و غریب است….
    نه ایشون بلد نیستند الکی بگن من دو ساله اقتصاد را سر و سامان می دهم!!
    سوال من از شما این هست
    جناب قالیباف برنامه شون چی هست؟
    بذارید جوابتون رو خودم بدم:
    وعده های سر خرمن…
    کاندیدای ما وعده ی الکی به کسی نمیده امیدوارم این رو بفهمید..
    و اینکه جناب قدیانی خیلی ها شما رو دوست دارند به حرف شما هستند
    بهتر بود بیشتر تحقیق می کردید و بعد کاندیدای خودتون رو معرفی می کردید..
    انشاءالله که اجازه بدند نظر بنده حقیر هم منتشر بشود…
    کمی تأمل باید کرد…

  337. یاسر می‌گوید:

    سلام برادر حسین
    آیا رای جمع کردن برای قالیباف ارزش اختلاف افکنی بیت حزب اللهی ها رو داره!؟

    حسین قدیانی: من قالیباف را از بسیاری دوستان مومن و حزب اللهی به خصوص بیعت کنندگان با این و آن، مومن تر و حزب اللهی تر می دانم. پس با اهانت های بی مثال تان به شهردار تهران، میان امت حزب الله اختلاف افکنی نکنید.

  338. دانیال می‌گوید:

    کار اصلی در یک دولت شایسته بر عهده وزراست نه شخص رئیس جمهور. رئیس جمهور باید جهت گیری وزرا را تنظیم کند.
    اگر این جهت دهی درست نباشد، با هدف جلب رضایت عامه به هر قیمتی باشد، اگر هدف وسیله اش را توجیه کند، رویکردش در مقابل استکبار صریح و روشن و عامه فهم نباشد، رویکردش در مقابل سیاسیونی که به اصل ولایت فقیه اعتقاد قلبی ندارند محکم نباشد و با عناوین به ظاهر زیبایی نظیر “جذب” سکوت کرده یا آنها را بکار بگیرد؛ حتی با داشتن یک هیات وزیران قوی و با تلاشی شبانه روزی هم به مقصد اصلی نمی رسد.

  339. مسافر می‌گوید:

    در همهمه و شلوغی این روزهایی که میگذرد،

    در دعوت از اشخاص مختلف، در احساس تکلیف کردن آقایان،

    فکر کنم یادمان رفته که کسی روزهای زیادیست نیامده؛

    شاید اگر با این آب و تاب دعوت از بعضی آقایان، دعوتش می کردیم

    تا به حال آمده بود؛

    هزار امضا نمی خواست… سیصد و سیزده امضا کافی بود؛

    کاش کمی منتظر بودنمان

    برای آمدنش، شبیه منتظر ماندن برای آمدن فلان شخص به صحنه ی انتخابات بود؛

    شرمنده ایم آقاجان، اگر شما را در این هیاهوی شهر گم کرده ایم؛

  340. آیه می‌گوید:

    سلام؛

    اجرتون با حضرت زهرا سلام الله علیها

  341. علیرضا می‌گوید:

    ایشالله قالیباف میاد…

  342. حقوقدان می‌گوید:

    با سلام.
    آقای حسین قدیانی؛
    بابت این جمله ی شما:

    “منِ حسین قدیانی، با این همه ارادت، تقریبا هیچ چیز از سخنان شما نفهمیدم، چه رسد به سایر مردم!!”

    نکته ی ۱
    پیشنهاد میکنم اولین درس رو از پدر بزرگوارتان که فروتنی و تواضع بود طبق نوشته ها ی شما مد نظر داشته باشید و از منم منم کردنها جدا بپرهیزید چرا که سایر مردم ممکنه بیشتر از شما ارادتمند جناب جلیلی باشند و قطعا از سخنان ایشون مطالب لازم رو فهمیده باشند.

    نکته ی ۲
    اگه دوستانی که نظر گذاشتند و سخنان و کارایی آقای قالیباف رو نقد و بررسی میکنن و شما فرمودید:کافیه رقیب در صحنه است.. اصولگرا وحدت!!!

    سوال من از شما..

    نوشته ی شما بوی وحدت میده؟؟ قطعاو یقینا خیر… شما محترمانه یکایک کاندیدها رو گذاشتید کنار ۲ نفر رو بخاطر خلف وعده و ۱ نفر رو بخاطر یه برنامه و از کاندید خاص خودتون جانبداری…
    پس اگر طرفداران این ۳ کاندید صحبتی کردند از کاندید شما، خرده مگیر که ملت چرا نمی فهمید رقیب در صحنه هست…
    شما یه مطلبی نوشتید که از نظر من الان زمانش نبود.
    زمان این مطلب بعد از مناظره… بعد از صحبت با کارشناسان و شناخت قطعی و کامل است. اون موقع میشه گفت فلان کاندید برنامه ی خاصی مدنظر ندارند.

    یه مسیر رو اشتباه رفتید و دوستان هم با شما هم مسیر شدند.

    الان موقع تفرقه نبود جناب!!! شروع کار از بی برنامه بودن گفتن موقعش نبود جناب!!!

  343. فدایی سید علی می‌گوید:

    سلام دوستان؛
    اینجا محل اختلاف نیست… اینجا وبلاگ حسین قدیانی نیست… اینجا وبلاگ قطعه ۲۶ است…
    اینجا قطعه ای از بهشت است پس جهنمش نکنید…
    اصلح باید از میان اصولگرایان انتخاب شود نه اصلاحات پس این همه سر و کله زدن برای چیست؟
    حسین قدیانی عزیز صد البته دلسوز نظام و اسلام هستن…

  344. رضوان می‌گوید:

    جالبه! سعید جلیلی محبوب زیاد داره. اختلاف سر توان او برای ریاست جمهوری است. شاید قلب ملت هدایت شد به سویش. هر آن چه خدا بخواهد آن بشود.
    الهی به امید تو رای می دهیم… یکی به جلیلی… یکی به قالیباف… یکی به ولایتی. الهی به نیت خالصانه مان بنگر و از خطاهایمان بگذر و با قدرتت مگذار اشتباهامان همچون آوار سرمان خراب شود. به فضلت امیدواریم.
    ما خاک پای یاران قطعه ایم اما رایمان جلیلی محبوب

  345. یک لیوان چای داغ! می‌گوید:

    دوستان؛ شبکه یک ببینید. هیجان انگیزه!!

  346. علی می‌گوید:

    حسین آقای قدیانی راست میگه.
    حسین جون دمت گرم…

    ایندفعه نمی خوام اشتباه کنم…

  347. حمید می‌گوید:

    حسین آقا سلام. انتخاب سخته و بصیرت می خواد…

  348. سیداحمد می‌گوید:

    در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل، قطعه ۲۶ تقدیم می کند؛

    نجوایی با امام و رهبر انقلاب… همراه با نکات انتخاباتی تا ساعاتی دیگر.

  349. علمدار می‌گوید:

    سلام اخوی
    خسته نباشین
    واقعا یکمی حواسمون پرت باشه، پرت شدیم به ناکجا آباد 🙁

  350. سیداحمد می‌گوید:

    قبول دارید تاثیر لازم رو نداره مناظره هاشون؟
    خیلی طولانی و خسته کننده شده!

    اصلا معلوم نیست چی به چیه… کی به کیه!

  351. فکر کنم مناظره ها باید از اول دیده شود حرف ها نوشته شود کنار هم قرار داده شود و مقایسه شوند تا بتوان تصمیم گیری کرد من که وقتی به آخر می رسید سوال هم یادم می رفت چه برسه به جواب های افراد…

  352. سیداحمد می‌گوید:

    دعوا شد!
    🙂
    حسین قدیانی: به نظر من هم توهین شد به نامزدها… شیوه مسخره ای است!! توی این مورد، حق با «عارف» است!! یعنی چی سئوال تستی؟؟!!

  353. سیداحمد می‌گوید:

    مگه مهدکودکی هستن که عکس نشون میدن و میگن نظرتو بگو؟!
    سوژه خنده شده!

  354. خب کنکور تمام شد و امتحان انشا هم داره تمام میشه

  355. سیداحمد می‌گوید:

    توضیح عارف برای عکس معدن، خستگی ۴ ساعت رو از تنم برد!
    🙂 🙂 🙂

  356. سیداحمد می‌گوید:

    به هوش و قدرت مدیریت حاج باقر، بیش از پیش اطمینان پیدا کردم.
    گرچه سطح پایین مناظره، اجازه نداد قدرت و مهارت ایشون آنطور که باید بروز پیدا کنه!

    این نکته را هم عرض می کنم که حیفِ سعید جلیلیِ عزیز، که وارد این صحنه شد.
    بیشتر از قبل اطمینان پیدا کردم که ایشان، آمادگی ریاست جمهوری را نداشتند.

    بقیه هم که…!

  357. مسافر می‌گوید:

    این عارف هم اعصاب نداره هنوز نیومده ببین چه گاردی مقابل اصولگراها داشت
    واااای این غرضی آخرشه احساس میکردم پدربزرگم داره در مورد اوضاع جامعه درددل میکنه :دی
    واقعا جلسه امروز یه طنزنامه مطلبه! البته حیف شد می تونست خیلی پربارتر باشه…

  358. علیرضا می‌گوید:

    سلام بچه هااااااااا
    مناظره رو دیدید؟
    چقد خنده داشت
    برای من که بازدهی نداشت
    خیلی از حرفاشون تموم نشده قطع میشد
    ولی خیلی باحاااااااااال بودا

  359. حسین می‌گوید:

    سلام یک ربع بعد از شروع مناظره خوابیدم تا الان خیلی خواب خوبی بود ممنون از برگزارکنندگان مناظره

  360. علی می‌گوید:

    انصافا کم حرفی جلیلی از پر حرفی مقبول!!!!! این سایت بهتراست!! از شیفتگان قدرت باید پرهیز کرد.

  361. امین می‌گوید:

    چی بگم!
    حقه وافعا!

  362. محمد تقی می‌گوید:

    سلام؛
    خدا قوت حاج حسین آقای قدیانی.

    دوستت دارم ولی فکر می کنم جلیلی اصلح باشد.

  363. عمار می‌گوید:

    ما هنوز در مرحله تحقیق و تفحص هستیم و بنایمان هم بر این است به ستاد اغلب کاندیداها سر بزنیم و در چند و چون ماجرا قرار بگیریم.

    حدود یک هفته پیش، از ستاد آقای جلیلی شروع کردیم.

    واقعا شوکه شدیم.

    مسئول خانم ها، زیاد در جریان چند و چون برنامه ها نبود و رفتار یکی از دوستانی هم که آنجا بود اصلا جالب نبود. به طور مختصر و مفید، به نظر حقیر اکثرشان از روی احساسات به دکتر متمایل شدند و دلایل قانع کننده ای که تا به حال نداشته اند.
    خلاصه که خیلی متاسف شدیم.

    چند روز پیش هم به ستاد آقای قالیباف سر زدیم، که به علت درگیری اعضا برای همایش کسی داخل ستاد نبود.
    شنیده ها حاکی از آن است که دوشنبه CD برنامه ها آماده می شود و ما هم چشم انتظار.
    .
    .
    .
    و ماجرای تحقیق و تفحص همچنان ادامه دارد…

  364. امین می‌گوید:

    سلام حسین جان؛

    می تونم بدونم به چه دلیل از نزدیک به ۳۰ خط کامنت من فقط ۲ خط اول رو منتشر کردید؟ کامنت های طولانی تر از کامنت من هم بود فکر نمی کنم دلیلش این باشه!!!

  365. لبیک یا حسین می‌گوید:

    رای من از بین جلیلی و کاندید ائتلاف هست ولی الآن که احساس می کنم ائتلاف به نتیجه نرسیده، همش دنبال اون دلیلی میگردم که باعث از هم گسستگی ائتلاف شده.
    برام واقعا مهمه چون روی حداد و نظرش حساب باز کرده بودم اینکه از ۵ ماه پیش همش می گفت هر کس طرفدار من هست باید به کاندید ائتلاف رای بده و…، ولایتی هم آدم عاقلیه قالیباف هم مواضع اصولگرایانه داره ولی پس کاندید ائتلاف چی شد؟!

  366. فریبا می‌گوید:

    کیمیا کیهان که گفتین:

    طرفداران دکتر قالیباف خیلی ارادت فراوونی به دکتر جلیلی دارن. خیلی دوسش دارن خیلی بهش احترام می ذارن ولی من نمی دونم چرا عکس این قضیه خیلی صادق نیست؟ نمیگم طرفدارای دکتر جلیلی مطلق دشمن دکتر قالیبافن همشون بدون استثناء ولی بیشترشون این طورین.

    از نظر بیشتر افراد و حتی خود من این ‍ پیداست که همه طرفدار زیادی از آقای جلیلی بودیم. اما بعد از شنیدن حرفاشون با عقل و منطق به آقای قالیباف گرایش پیدا کردیم. اگه قرار بود تعصبی برخورد کنیم به همون آقای جلیلی رای می دادیم.
    و اینم بدونین که تعداد زیادی از رای های آقای قالیباف مال طرفدارای آقای جلیلی بوده که قالیبافو بهتر دونستن.

  367. ولائی می‌گوید:

    گفته بودی کاندیدای بی‌بی‌سی؛ فکر می‌کنی اگه قالیباف و جلیلی برن مرحله دوم، کاندیدای بی‌بی‌سی چه کسی خواهد بود؟
    البته غرض تضعیف قالیباف نیست؛ خواستم مفهوم اصلح رو یادآوری کنم…

  368. سیداحمد می‌گوید:

    ولایی؛

    لازم به رفتن به دور دوم نیست! همین الان رسانه های دشمن، قالیباف را می زنند، اما از دوگانه روحانی و جلیلی دم می زنند! بی بی سی کلا دوست دارد نامزد حزب الله و حزب اللهی ها همان نامزدی باشد که نیمی از زمان برنامه، دست بر چانه داشته باشد و هیچ حرف خاصی هم برای گفتن نداشته باشد! مقاومت و آبروی ایستادگی، بچه بازی نیست که نمادش اینقدر بی برنامه، بی حرف، بی حال، بی رمق، شل و ول و… باشد! تمام قیافه سعید جلیلی توی این چند روز، داره اینو داد می زنه؛ «خدا لعنت کنه اونایی که منو کشوندن توی این میدون»! تعارف که نداریم بابا! هر جا سوار تاکسی و اتوبوس و مترو می شیم، مردم میگن؛ «این جلیلی، توی مذاکرات هسته ای ام اینجوری حرف می زنه؟؟!!»

  369. مردم ایران زمین می‌گوید:

    سلام؛
    به نظر بنده ممکنه ائتلافی ها مونده باشن تا مناظره هارو ببرن و بعد کنار بکشن.
    که در این صورت به نظر فکر خوبی میاد.

    خداوندا دل ها را به سمت کسی متوجه کن که بهترین است برای خدمت به دین ما، اسلام… و بهترین است برای زمینه سازی ظهور-ان شاءالله…

    تعجیل در فرج مولایمان صلوات
    یا مهدی ادرکنا

  370. مریم می‌گوید:

    سلام؛
    ببخشید واقعا برام سوال شده اون اوایل که خبری از اومدن جلیلی نبود و یا اون موقع که جلیلی اومد و هنوز لنکرانی کنار نکشیده بود همه طرفدارهای قالیباف به شدت لنکرانی رو میکوبیدن و هی میگفتن باز جلیلی یه چیزی اگه بیاد حتما رای میاره و توانا و دانا و با تقوا و چه و چه هست.
    اما… اما حالا میگن نه جلیلی هم خوب نیست.
    بعضی ها میگن چون سابقه مدیریتی نداره نمی تونه از عهده کار بربیاد. خوب قبول؛ ولی چرا تا دیروز اسمشو در کنار مدیر لایقتون قالیباف می ذاشتین؟ مگه نمی دونستین سمتش چیه و چه کارایی کرده و نکرده؟
    اگه حرفتون اینه که بدون برنامه اومده پس چرا هنوزم اصرار دارید آدم خوب و با تقوایی هست؟
    کسی که بدون هیچ برنامه و آمادگی ای اومده واقعا تقوا داره؟ اگه رای بیاره پس می خواد چیکار کنه؟ چطور می خواد پیش خدا جوابگو باشه؟
    خواهش می کنم اینقدر دو پهلو صحبت نکنید چطور میشه جلیلی هم خوب باشه و هم نباشه؟!
    میشه کسی خیلی خوب باشه ولی توان ریاست جمهوری نداشته باشه ولی اگه اصرار کنه که داره پس لابد آدم خوبی نیست دیگه!

  371. سلام آقای قدیانی از کجا می‌فرمایید نظر جامعتین با آقای قالیباف است؟! بنده از چند منبع موثق شنیدم که جامعتین با اتفاق بالایی به آقای ولایتی رسیده اند و اینجاست که باید گفت: از شما بعید است این همه قطعیت در کلام!!

  372. گلستانی می‌گوید:

    یادداشتی برای حسین قدیانی عزیز

    حسین عزیز، سلام
    حال قلمت چطور است؟ هنوز هم مثل قبل، مسلح و ضامن کشیده، برای انقلاب می نویسد؟ هنوز هم مثل قبل، نوک تیزش در چشم دشمنان انقلاب است؟ هنوز هم مثل قبل، کمپوت بچه های عملیات است برای حمله به اصحاب فتنه؟

    یادش بخیر. چه شوری در دلم می انداخت آنچه که می نواخت. چه خستگی ای از تنم می زدود آنچه که می نگاشت. چه اشکی از چشمانم می ربود آنچه که می سرود.

    حسین جان!
    نبود وحدت در میان خودی ها همان چیزی است که مولایمان علی هم از آن می نالید. آن گاه که رو به سپاهیانش، آنها را از شکست بر حذر داشت و گفت: مطمئنا در مقابل دشمن شکست خواهید خورد. زیرا آنها بر باطل خود متحد و مجتمع اند ولی شما بر حق خود اتحاد ندارید. (خطبه ۲۵ نهج البلاغه)

    درد دل هایت مقدس است. غصه هایت زیباست. اما…
    ای کاش در نوشته ات به کسانی مانند حداد، جلیلی و ولایتی القابی مانند خود بزرگ بین، پر ادعا، کج اندیش، بی عقل و بی منطق نسبت نمی دادی.
    ای کاش به حداد تهمت دروغ گویی نمی زدی. ای کاش ناتوانی در ریاست جمهوری را با دلیل به ایشان نسبت می دادی. ای کاش این به قول خودتان ریش سفید کرده انقلاب را به خلف وعده متهم نمی ساختی. ای کاش برای ولایتی نسخه دورغ گویی و خلف وعده نمی پیچیدی.
    ای کاش برای رسیدن به کاندید محبوب خود، به راهی غیر از این تهمت ها و نسبت های ناروا می رفتی.

    حسین عزیز! آنجا که گفته ای « منِ حسین قدیانی، با این همه ارادت، تقریبا هیچ چیز از سخنان شما نفهمیدم، چه رسد به سایر مردم!!» آیا این همان منم منمی نیست که از دیگران خرده گرفته ای؟ آیا کسی نیست که فهم و درکش از شما عزیز بیشتر باشد و صحبت های جلیلی را فهمیده باشد؟ آیا چون شما متوجه صحبت های او نشده اید پس حرفی برای گفتن ندارد؟

    گفته ای «آیا شما عزیز بزرگوار، یک بار و فقط یک بار برنامه «با دوربین ساعت ۸» خود را نگاه کرده اید؟!» حال من به شما می گویم، آیا شما عزیز بزرگوار، یک بار و فقط یک بار متن خود را خوانده ای؟ درباره نبود وحدت نوشته ای و خودت تفرقه افکنی کرده ای.
    به جلیلی گفته ای عجولانه وارد این گود خطیر شده است. آیا خودت عجولانه، بدون مشورت با کارشناسان و بدون شناخت قطعی، درباره بی برنامه گی ایشان اظهار نظرنکرده ای؟
    بینی و بین الله، بینی و بین الله، بینی و بین الله آیا بهتر نبود به به جای ایجاد تفرقه بین حزب اللهی ها، کمی صبر می کردید و با تأمل بیشتری قلم می زدی؟

    حسین عزیز!
    مهم نیست که به چه کسی رأی می دهی. قالیباف یا جلیلی. ولایتی یا حداد. مهم این است که «بر آن عهد و پیمانی که بستیم، بمانیم»

  373. سجاد می‌گوید:

    آقای قدیانی! لطفا به روشنگری هاتون ادامه بدید که ما با آگاهی کامل تصمیمون رو بگیریم.

  374. ناشناس می‌گوید:

    جلیلی همان احمدی نژاد نیست، بلکه این نوع ورودش، همان رویه نادرستی است که از دلش مشایی ها بیرون می آیند.

    زنده باد قالیباف…

  375. عباس می‌گوید:

    با سلام و احترام
    از دوستانم شنیده بودم که حسین قدیانی از قالیباف حمایت می کنه ولی باورم نمی شد تا اینکه امروز اومدم و به چشم دیدم.
    نمی دونم چرا وقتی این نوشته ها و کامنت هاشو به چشم دیدم یهو دلم برا سید علی سوخت…
    آقای قدیانی عزیز. حرفی برای گفتن ندارم. حداقل برای شما که خودتون یلی هستین تو این زمینه ها. چون حرفام تو اینجا خریدار نداره و کلی نقد و انتقاد پاش میاد.
    خوندن مطالب بالا فقط کمک کرد عزمم برای حمایت از جلیلی دوچندان بشه.
    یا علی

  376. مهدیون می‌گوید:

    فقط حاج باقر دلاور

  377. عباس می‌گوید:

    فعلا که نیمه اول مناظره تموم شد.
    بعد این مناظره دیگه هیچ شکی برام نموند برای حمایت از دکتر جلیلی.
    بابا این همه حرف رد و بدل شد بین جلیلی و عارف و روحانی، دکتر قالیباف یه ذره هم موضع نگرفت.( تازه بعد حرف روحانی راجع به حلقه تنگی که بچه مذهبی ها دور خودشون می زنن یکمی هم دو پهلو حرف زد).
    الان نگران همین نوشته آقای قدیانی شدم. روحانی بدجور داره طرفدارای خاتمی رو جذب خودش می کنه.

  378. حمید می‌گوید:

    حسین جان برادر ما باید کمی بیشتر توکل برخدا کنیم جلیلی اصلح است منتهی باید آدم همیشه توکلش به خدا هم باشد.
    یاعلی
    آقای قدیانی بیشتر فکر کنید.

  379. حمید می‌گوید:

    سلام
    زیبا نوشتید…

  380. اعظم رضائی می‌گوید:

    به دعای رهبر … انشالله که خداوند خودش ما را بسوی انتخاب درست هدایت کند…

  381. ناشناس می‌گوید:

    سلام. خوب بود. ولی من به آقای حداد عادل رای میدم. چون ملاک برای من نظرسنجی نیست!

  382. قطره می‌گوید:

    آقاسعید! رحم کن به دل ما… و قبول کن که ناآماده به میدان آمده ای…

  383. علی می‌گوید:

    سلام

    تازه روحانی مهره کوچیکه اصلاحطلب هاست. اصل کاریها رو که نذاشتند در انتخابات شرکت کنند!

  384. سیاوش می‌گوید:

    به به!

  385. ناشناس می‌گوید:

    قشنگ نوشتی انصافا

  386. احمد می‌گوید:

    آقای جلیلی برنامه خاصی به نظر نمیاد داشته باشن. حرف هاشون نامفهومه. همه سوالات رو با چند کلمه تکراری پاسخ میدن. با این همه مشکلات اقتصادی بعیده بتونن کاری برای کشور بکنند. سابقه اجرایی لازم رو ندارند. کشور در این اوضاع نیاز به یک مدیر و مدبر و با تجربه دارد و گرنه اگر همینطور پیش برود چطور می خواهیم الگو باشیم؟؟

  387. مریم می‌گوید:

    هو السمیع البصیر. سلام علیکم. بنده طرفدار هیچ کس نیستم مگر مطیع اوامر ولی فقیه. تو این مدت حرف همه نامزدها رو دیدم چه از طریق تی وی چه از طریق سایتهای خودشون… و نتیجه ای که گرفتم اینه که آقای جلیلی بهتر از بقیه هستند. این که عده ای عنوان می کنند که ایشون برنامه ندارند توهین به نظر ۶ فقیه و ۶ حقوقدانه که در شورای نگهبان ۸ نفر را انتخاب کردند که طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران صلاحیت کاندید شدن در این دوره را دارند…

  388. مریم می‌گوید:

    هوالحق…

  389. یه بی ادب بی تربیت !! می‌گوید:

    فقط جلیلی…

  390. ناشناس می‌گوید:

    انشا الله دکتر حسن روحانی

  391. یک بسیجی می‌گوید:

    داش حسین

    مهرت از دلم بیرون رفت
    تو انتخابات از بابااکبر مشورت نگرفتی یا نکنه نوشته های کتاب نه ده رو فراموش کردی؟!
    مقاومت رمز پیشرفت
    به امید موضع گیری صحیح

  392. الهه می‌گوید:

    سلام
    نظرتون به دکتر حداد غیر منصفانه است
    حداد به حرفش عمل خواهد کرد
    ولی خدایی اگه توی این مناظره ها نبود چه کسی تمام قد از نظام دفاع می کرد؟!

  393. ناشناس می‌گوید:

    شما همتون یه عده دین نمای قلابی هستین!!………

  394. ناشناس می‌گوید:

    روحانی

  395. ناشناس می‌گوید:

    فقط بگو چقدر از قالیباف گرفتی؟ کم نگیر که خیلی زیاد زیاد داره میده. بپا جا نمونی!! ضرر نکنی داداش!

  396. بی بصیرت می‌گوید:

    واقعا چه موجوداتی هستید! به جای اینکه به آسایش رو رفاه مردم و آینده خودتون
    و بچه هاتون فکر کنید فقط دنبال آدمهایی هستید که خاک و خل بیشتری داشته باشند…

  397. قنبرعلی می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز! خودت را قاضی خودت کن. ببین برای چی داری به نفع اصول گرایان زور می زنی؟ آیا شک داری که اصول گرایان مایه ننگ مملکت شده اند؟!

  398. آزاد می‌گوید:

    ما همه ایرانی و مسلمانیم. هر ۸ کاندیدا توسط شورای نگهبان تأیید شده اند. چرا احساسات رو بر عقلانیت ترجیح می دهید؟ مگر نشنیده ایم که: اُنْظُرْ اِلی ما قالَ وَ لا تَنْظُرْ اِلی مَنْ قالَ… چرا دوست دارید نبینید! چرا؟ برادران و خواهران مسلمان! خواهش می کنم کمی دورتر را ببینید. آزاده باشید آزاده (اگر دین نداریم لااقل آزاده بمانیم)

  399. بازتاب: اینبار توبه پذیرفته شدنی نیست … | برای یار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.