کانال کمیل‌ کار

تقدیم به روح مطهر بابااکبر شهید

یک: به همان اندازه که میان «هدف مردم» و «هدف انقلاب» انطباق وجود دارد، میان این اهداف با «هدف دشمن» تعارض وجود دارد. همواره مردم و انقلاب، یک چیز خواسته‌اند و دشمن و ضد انقلاب، یک چیز دیگر، لیکن هرگز میان آمال مردم و آرزوهای انقلاب، این همه مطابقت وجود نداشته است. مردم و انقلاب چه می‌‌خواهند این روزها؟! خوب است حکایت لقمان حکیم، برویم و ادب از بی‌ادبان بی‌بی‌سی بیاموزیم! آنچه این روزها رسانه‌های دشمن و به ویژه بی‌بی‌سی مشغول زدن آنند، همان خواسته ملت/ انقلاب است. بی‌بی‌سی این روزها در «دوگانه تنش و کارآمدی»، علی‌الدوام مشغول تخطئه «همت جهادی» است. هم کار و خدمت و تلاش و مجاهدت اقتصادی را می‌‌زند، هم آن نامزد اصولگرایی را که بیش از دیگر رقبا، شهره به توانمندی، مدیریت اجرایی و کار جهادی است. اتفاقا صحنه از این واضح‌تر نمی‌شود! اگر بی‌بی‌سی این روزها بیش از هر روز دیگری، «همت جهادی» و «مدیر جهادی» را نشانه رفته، می‌‌توان از این «نفی دشمن»، به «اثبات اهداف دوست» رسید و متوجه نیاز مشترک مردم و انقلاب شد. مردم «کار» می‌‌خواهند، همچنان که انقلاب «کار جهادی» می‌‌خواهد. مردم و انقلاب از دعوا و مرافعه و تنش و جنجال و قیل و قال خسته‌اند، همچنان که بی‌بی‌سی یعنی دشمن، دنباله‌رو نامزدهای اهل دعواست؛ بیش از همه نامزد فتنه‌گران و کاندیدای منحرفان… و این وسط، بدا به حال جماعتی که از جلسات خصوصی، خوراک برای دشمن قسم‌خورده فراهم می‌‌کنند و اسم‌شان را هم «مومن و حزب‌اللهی» گذاشته‌اند! باید کلام علمدار در کام گرفت اما این بار به حداقل‌ها اکتفا کرد و ملتمسانه گفت: «اگر مومن و حزب‌اللهی هستید، لااقل جاسوسی نکنید برای بی‌بی‌سی!»

دو: در شماره چهارشنبه «وطن امروز» نوشتم؛ «دوگانه «مقاومت-سازش» اصلا و اصولا نمی‌تواند دوگانه انتخابات ریاست‌جمهوری ما باشد». در ادامه، حرف حسابم را بسط می‌‌دهم؛ اساسا ما اگر قائل به «گانه سازش» می‌‌بودیم، انقلاب اسلامی نباید تاسیس می‌‌شد! انقلاب اسلامی از همان بدو شکل‌گیری تا آن دم که خود را به نهضت جهانی مهدی موعود(عج) متصل کند، همزمان «مربی-کاپیتان» تیم مقاومت است. لذا اصولا سازش و این حرف‌ها اصلا در ید اختیارات رئیس دستگاه اجرایی نیست! «گانه سازش» گانه مورد پسند بی‌بی‌سی است اما بی‌بی‌سی در انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌تواند و نباید نامزد داشته باشد. بی‌بی‌سی اگر می‌‌توانست حاجی انا شریک داخل خانواده جمهوری اسلامی باشد، در وهله اول کار مهم‌تر دیگری انجام می‌‌داد و اساسا نمی‌گذاشت انقلاب اسلامی پیروز شود!

سه: «دوگانه سازش-مقاومت» مال دعوای دور و دراز ما با سران استکبار و دنباله‌های داخلی ایشان است. محل خرج این دوگانه آرمانی و صدالبته واقعی، انتخابات ریاست‌جمهوری نیست! حال که همه می‌‌دانند جمهوری اسلامی از اساس نمی‌تواند «گانه سازش» داشته باشد، این سوال پیش می‌‌آید؛ «چرا بعضی‌ها مدام بر طبل «دوگانه سازش-مقاومت» می‌‌کوبند؟!» جواب واضح است؛ «بعضی از روی کج‌فهمی، بعضی از روی رندی»! کج‌فهمان از این غافلند که در آستانه انتخابات، تقسیم کردن مردم میان اهل سازش و اهل مقاومت، چه خبط بزرگ و رای‌کاهنده‌ای است، لیکن مرد رندهای عالم سیاست نیک می‌‌دانند که برای لاپوشانی گذشته پر‌خطای‌شان، همان به که همه کاسه کوزه‌ها را سر مفهوم مقاومت بشکنند و پشت مفهوم بی‌مفهوم سازش، مخفی شوند! اینجاست که نگارنده درباره هزینه کردن از «دوگانه سازش-مقاومت» در مقطع انتخابات، «موضع منفی» دارد. آقای رفسنجانی اصلا بدش نمی‌آید که تورم صد درصدی در زمان دولت سازندگی، له کردن مردم زیر چرخ زمخت توسعه، برآشفته شدن مردم پایین‌دست شهرهای بزرگ، ماجرای اسلامشهر همین مردم جنوب شهر تهران، گرانی و تورم بدتر از زمان جنگ، از بین بردن فقرا به بهانه فقرزدایی و… حتی کاریکاتورهای مرحوم گل‌آقا، همه و همه را بیندازد گردن مقاومت!! و آنگاه برای علاج، نشانی سازش را به ما بدهد!! ما اما هوشیاریم. اصلا حزب‌الله است و هوشیاری‌اش! ما به جناب رفسنجانی می‌‌گوییم؛ «علاج آن همه ناکارآمدی، نه بازگشت به گذشته است، نه ارتجاع، نه سازش و نه احیانا تقصیر مقاومت! چاره ناکارآمدی، کار جهادی است و همت بیشتر. علاج ناکارآمدی، اتخاذ روحیه جهادی است».

چهار: عجبا که هم جریان فتنه و هم حلقه انحراف، اشتباهات متعدد اقتصادی-مدیریتی خود را گردن مقاومت می‌‌اندازند! حال بهتر می‌‌فهمیم که چرا اوضاع ارز در عرض چند هفته آنچنان پرنوسان شد؟! فتنه و انحراف، این روزها هر دو مدعی‌اند؛ «ما اگر بیاییم قیمت سکه افت می‌‌کند و ارز می‌‌کشد پایین»… و البته لام تا کام حرفی از این بابت نمی‌زنند که اصولا چرا معیشت مردم را به گروگان گرفته‌اند؟! اهل سازش، نه فقط مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کنند (که دیدیم نکردند!) بلکه رسما برای دشمن «جاسوسی اقتصادی» می‌‌کنند! آنهم در روز روشن میدان فردوسی! این یکی لااقل، بیش از آنکه تقصیر دشمن باشد، نیمی تقصیر مدیریت ناکارآمد است، نیمی تقصیر دشمن دوستی اهالی فتنه و انصار انحراف.

پنج: در خلق دوگانه‌های انتخاباتی باید معطوف به اصل انتخابات عمل کرد و اصل نیازهای مردم/ انقلاب. دوگانه باید هوشمندانه اتخاذ شود. آن کدام جریان داخلی است و آن کدام سلیقه سیاسی داخلی است که اهداف و اغراض بی‌بی‌سی را نمایندگی می‌‌کند؟! وقتی در پرونده این جریان، نمونه‌های متعددی از ناکارآمدی و سوءمدیریت و بی‌عدالتی و تنش و اختلاف دیده می‌‌شود، آیا بهتر نیست با ایشان، نه در زمین سازش و مقاومت، بلکه در ذیل «دوگانه تنش-همت جهادی» سخن برانیم؟! حالیا که بهترین مقوم مقوله مقاومت، هیچ نیست الا خدمت. بی‌بی‌سی این روزها، خدمت، همت‌ جهادی و نماد آن را می‌‌زند که مقاومت را تخطئه کند. لذا ما اگر واقعا دوستدار مقاومت هستیم‌ و اگر نتیجه انتخابات نیز برایمان مهم است، باید مطابق بر نیاز مشترک مردم/ انقلاب، دوگانه اصل کاری را تعریف کنیم. وقتی مردم و انقلاب، از جنگ‌های زرگری فتنه و انحراف به ستوه آمده‌اند، وقتی مردم و انقلاب، دیگر تاب ادامه دعوای لوس و بی‌مزه منم منم و بگم بگم را ندارند، وقتی مردم و انقلاب، آرامش و امنیت و وحدت را لازمه کار و کارآمدی و خدمت تلقی می‌‌کنند، وقتی مردم و انقلاب، بیش از همیشه، خسته از جنگ و جدال، دنبال همان روحیات جهادی جبهه‌ها می‌‌گردند و وقتی مردم و انقلاب، دنبال رئیس‌جمهوری‌اند که متاثر از کارآمدی، به علاقه‌مندان انقلاب اضافه کند، چرا سخن از «دوگانه تنش-همت جهادی» نرانیم؟! و چرا داعیه‌دار آن دوگانه‌ای نباشیم که بیشترین انطباق را بر نیازهای مشترک مردم و انقلاب دارد؟!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤  ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

منتج از بعضی دوگانه‌ها، رای مردم بیشتر بر اساس لج داده می‌‌شود… و اگر بار کج به منزل نمی‌رسد، عاقبت «رای لج» هم معلوم است! رای باید همان اندازه که «نه به این و آن» باشد، «آری به نامزد» هم باشد. رای باید همان اندازه که «سلبی» باشد، «ایجابی» هم باشد. فقط «نه به هاشمی»، ما را درگیر دولت خاتمی می‌‌کند و فقط «نه به رفسنجانی»، ما را درگیر همین مسائل امروز. آن دوگانه‌ای که هم واجد «نه به ارتجاع» است و هم شامل «آری به همت‌ جهادی» می‌‌شود، همین «دوگانه تنش-کار» است. محصول این دوگانه می‌‌تواند رئیس‌جمهوری باشد که آحاد ملت، صرف نظر از همه اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت عقیده‌ها، او را رئیس‌جمهور خود بدانند. اگر روزگار اصلاحات، من و ما با خاتمی غریبه بودیم، قبول کنیم امروز هم بسیاری احساس خویشی با رئیس ستاد تبلیغات منحرفان نمی‌کنند! با دست‌فرمان درستی باید به رئیس‌جمهور منتخب رسید. با دوگانه‌های بهتری باید دنبال نامزد اصلح گشت. ما خواهان دولت وحدت ملی نیستیم اما ای خوشا رئیس‌جمهوری که به جای جار و جنجال، از «کانال کمیل کار» درآید و وحدت ملی ما را بیشتر کند. نباید اجازه داد کک دعوا و تنش بیفتد به جان خدمت و همت جهادی. رئیس‌جمهور باید رئیس همه‌ جمهور باشد. اقشار خاکستری هم عضو همین جمهورند. تقسیم‌بندی مردم به اهل مقاومت و اهل سازش، شکاف انداختن میان آحاد ملت است اما حتی خاکستری‌ترین آحاد این ملت هم «همت جهادی» را به «دعوا و قیل و قال» برتری می‌‌دهند… و کیست که نداند اضافه کردن به علاقه‌مندان انقلاب، از مسیر کار و پیشرفت، زیباترین و ظریف‌ترین کمک ممکن به اصل مسلم مقاومت است؟!

راستی، صرف نظر از ظاهر افراد، آیا خاکستری‌تر از کسانی که آمار کار را می‌‌برند و کف دست بی‌بی‌سی می‌‌گذارند هم پیدا می‌‌شود؟! این رنگ و رو رفته‌های جبهه ندیده، رسما دارند به سیاهی می‌‌زنند این روزها. حاضرند ما انتخابات را ببازیم، به این قیمت که بی‌بی‌سی به محاسن خدمت جهادی بخندد!

وطن امروز/ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲

۲ متن آخر صفحه «۰۶ : ۲۰» وبلاگ «قطعه ۲۶»

{اردیبهشت گمانه زنی… وطن امروز}
{عشق و حال در اردهال… وطن امروز}

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. قاصدک منتظر می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “انقلاب اسلامی از همان بدو شکل‌گیری تا آن دم که خود را به نهضت جهانی مهدی موعود(عج) متصل کند، همزمان «مربی-کاپیتان» تیم مقاومت است.”

  3. سیداحمد می‌گوید:

    جناب رفسنجانی!

    «علاج آن همه ناکارآمدی، نه بازگشت به گذشته است، نه ارتجاع نه سازش و نه احیانا تقصیر مقاومت! چاره ناکارآمدی، کار جهادی است و همت بیشتر. علاج ناکارآمدی، اتخاذ روحیه جهادی است».

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “فتنه و انحراف، این روزها هر دو مدعی‌اند؛ «ما اگر بیاییم قیمت سکه افت می‌‌کند و ارز می‌‌کشد پایین»”

    ما هم که آلزایمر داریم و افتضاحات دولت سازندگی و خرابکاری های انحرافیون را فراموش کردیم!

  5. نهضت سرخ می‌گوید:

    در تمام این بیست و چهار سال همه چیز دست آقایان سازندگی و اصلاحات (فرزند سازندگی) و انحراف بوده؛ حالا همه کاسه کوزه های تورم و گرانی و ارز و سکه و…. سر مقاومت و حزب الله می شکند!!!!
    وا اسفا!!!

  6. سیداحمد می‌گوید:

    ممنون داداش حسین؛
    به نکته های خوب و راهگشایی اشاره کردید.

    یکی از دوستان که خطیب هستند و همه می شناسیمش تعریف می کردند که:
    در سال ۸۸ در جمع نماینده های استانیِ ۴ نامزد، سخنرانی انتخاباتی داشتم. یک سری شاخص هایی که حضرت آقا بیان فرموده بودند را بیان کردم و بی اینکه اسم نامزد خاصی را ببرم، این شاخص ها را تحلیل کردم.
    آخر صحبت نماینده ستادِ کروبی آمد و گفت شما رسما تبلیغات آقای احمدی نژاد را کردید.
    گفتم چه طور؟ من که اسم هیچ کس را نبردم. حضرت آقا را قبول دارید؟ من فقط شاخص های ایشان را بیان کردم. حالا شما در ذهن خود تحلیل کنید ببینید این شاخص ها به کروبی می خورد؟
    گفت نه!

    حالا این شاخص های معقول و درستی هم که شما بیان کردید، فقط به یک نفر بر می گردد!
    😉

  7. نهضت سرخ می‌گوید:

    ولایت مداری یا قانون گرایی؛ ملاک کدام است؟

    http://www.redmovement.blogfa.com/post/101

  8. نهضت سرخ می‌گوید:

    آقا سید احمد؛ این شاخصها به کی بر می گردد؟
    لابد شما از رای داداش حسین خبر دارید که اینطوری می گید!

    هرچند بین این همه آدم که احساس تکلیف کردن، من جز باقری لنکرانی و جلیلی آدم دیگه ای رو نمی بینم که به درد بخوره. هرچند بین این دو نفر هم به نظرم یکیشون یه سر و گردن بالاتره.

  9. شیدا می‌گوید:

    …و کیست که نداند که اضافه کردن به علاقه مندان انقلاب از مسیر کار و پیشرفت،
    زیبا ترین و ظریف ترین کمک ممکن به اصل مسلم مقاومت است؟!

  10. احمدرضا می‌گوید:

    محکم ترین دلیل برای رد صلاحیت مشایی

    http://tariqevasl.blogfa.com/post/113

  11. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا شما با این حرفات، رای منو نسبت به جلیلی نیمچه سست کردی، ولی…
    ولی دلم به قالیباف نمیره که نمیره. هرچند خودش رو قبول دارم، ولی…
    ولی امان از دور و بریها! شما که به آقا جلیلی نزدیکی، از قول ما بگو
    قالیباف رو بذار وزیر راه و مسکن و شهر سازی! که هم همت جهادی
    باشه، هم عزم جهادی، هم ما با وجدان راحت رای بدیم!

  12. احمدرضا می‌گوید:

    “هم کار و خدمت و تلاش و مجاهدت اقتصادی را می‌‌زند، هم آن نامزد اصولگرایی را که بیش از دیگر رقبا، شهره به توانمندی، مدیریت اجرایی و کار جهادی است.”

    یه سوال برام پیش اومد. لطفا دوستان جواب بدهند. منظور از جمله بالا آقای قالیباف بود؟
    اگر او نبود، پس کی بود؟ من که گیج شدم………….

  13. چشم انتظار می‌گوید:

    چقدر سخته انتخاب. امیدوارم هر چی جلوتر می ریم، فضا برامون روشن تر بشه… فعلا که حسابی، مخم تعطیله. ولی خداییش، هنوز برای خودم، حجت شرعی پیدا نکردم، که برم سمت حاج باقر. علتش رو البته، خصوصی به داداش حسین می گم!! 🙂

  14. سیداحمد می‌گوید:

    رفقا؛

    به خودتون سخت نگیرید.
    هنوز وقت داریم برای تصمیم نهایی.
    صحبت های آقا در ۱۴ خرداد، قطعا کمک بزرگیه.
    .
    .
    .
    داداش حسین هم ملاک و شاخصه های خودشون رو گفتن در این متن، که هر کی می تونه یه برداشت داشته باشه…

  15. فدایی همت می‌گوید:

    نفاق پیچیده ای که بر انتخابات حاکمه به نظرم فقط با چشم برزخی قابل تشخیصه. با این حساب ما که چشم باطنمون مثل شما باز نیست چه جوری باید حق رو پیدا کنیم؟

    جناب قدیانی، واقعا شما کاندید اصلح رو انتخاب کردید؟ به این سرعت؟
    شما الان با این متن قصد دارید ذهن ما رو به کاندید مورد نظرتون نزدیک کنید؟ انشاالله که جناب شهردار نیست!!!!!!!!!!!!!!
    کاشکی توی این بحث های جدی کنایه و ایهام و اشاره رو کنار میذاشتید؛ آخه ما توی اخبار سیاسی، زیاد به روز نیستیم که اشارات شما رو بگیریم.

  16. قطعه 27 می‌گوید:

    ایشالا فضا بازتر بشه تو این چند روز باقی مونده…
    خدا به خیر کنه این دوره رو…

  17. چشم انتظار می‌گوید:

    دوستان!
    پیشنهاد می کنم، بریم اتاق چیزنا! روی اون متن بیشتر وقت بذاریم. توش نکته زیاده. هم تلخ و هم شیرین. هم لبخند و هم اشک، هم خوف و هم رجا…

  18. حافظ می‌گوید:

    سلام بر اهالی قطعه ۲۶
    جناب قدیانی و سید احمد!
    من از روی متن و کامنت های سید احمد فقط آدرس یه نفر رو پیدا کردم؛
    قبول دارم که کار خیلی مهمه؛
    ولی کی گفته این فرد اگر بیاد فقط کار میکنه؟
    رسانه های تبلیغاتی این آقا رو ببینین؛ همش در حال تخریب رقبا هستند، گاهی به بدترین نوع ممکن! و البته رفتار ایشون در فتنه سال ۸۸ رو هم یادمون نرفته؛ آیا درست فهمیدم من؟

  19. فدایی همت می‌گوید:

    راستی خود شما نبودید می گفتید حاج منصور از عملکرد شهرداری شاکیه که چرا برای مناجات های ماه رمضون مسجد ارک وسیله ایاب و ذهاب نمیذاره؟ شخصا حضور داشتم وقتی که گفت: عمر سعد آب رو بست، اینها مترو رو می بندند.
    یا اصلا لازمه آدم قبل از کاندید شدن، به بستن میثاق با امام و شهدا تظاهر کنه؟
    همین آقا نبود اولی که اومد شهرداری یه همایش بزرگداشت هاشمی گرفت؟

  20. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    چیزی که واضحه اینه که بچه حزب اللهی ها به هیچ وجه، به قالیباف
    رای نمیدن. تکلیف ۱۳ میلیون رای موسوی که روشنه، میره به حساب اکبر!
    میمونه ۲۰ الی ۲۴ تا الباقی، که باید بین قالیباف و جلیلی تقسیم کنیم.
    برنده با اکبر میره فینال! قطعا اکبر اینجا شکست میخوره! اون موقع معلوم
    میشه که آقا باقر رییس جمهور شده یا آقا سعید.

  21. محراب می‌گوید:

    کسانی سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا»(۸) باشند؛ اهل استقامت، اهل ایستادگی باشند؛ زرهی پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند. شعارها را نگاه کنید، ببیند شعارهائی که تعیین می کنند، چه جور شعارهائی است؟!

  22. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    متعجبم از برخورد بعضی دوستان!
    شما مصادیقی که بیان شده را بخوانید، ببینید به کی می رسید. ما حتما باید شاخص هایی که آقا بیان می کنند را گوش کنیم و افراد را با آن شاخص ها بسنجیم و به کاندید برتر برسیم.
    در چند جمله و چند خبر دست و پا زدن، دور از عقل و شأن ما است.
    ذهن بچه حزب اللهی نباید بسته باشد.
    برای انتخاب باید چشممان را باز کنیم.

    به نوبه خودم صمیمانه از آقای قدیانی تشکر می کنم بابت متن هایی که وقت می گذارند و با دقت فراوان می نویسند. در کنار لذتی که می بریم از خواندنش، خیلی کمکمان می کند این متن ها.

  23. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    “چیزی که واضحه اینه که بچه حزب اللهی ها به هیچ وجه، به قالیباف رای نمیدن.”

    اینقدر قاطع چنین حرفی نزن!

    ما در انتخابات، و برای مقابله با هاشمی، فعلا باید با ۲ بال جلیلی (عدالت و مقاومت) و قالیباف (کار جهادی و مدیریت) حرکت کنیم تا بعد…

  24. صاعقه گمنام می‌گوید:

    به هر حال بین جلیلی و قالیباف یه نفر باید بیاد و بقیه هم به خاطرش کنار بکشند؛ هر کدومشون باشه بهش رای میدیم… (البته در بهترین حالت)

  25. حافظ می‌گوید:

    اسلامی ایرانی!
    نه! حرف شما رو در مورد انتقال رای موسوی به هاشمی قبول ندارم به دو دلیل:
    ۱- خیلی از کسانی که به موسوی رای دادن اصلا نظام رو قبول ندارن، و دوره قبل بنا به دلایل دیگه ای رای دادن که همه میدونیم، اینان میدونن که هاشمی به خاطر مواضع خودش در این ده سال تقریبا حتی قدرت موسوی در صحنه عملیاتی در سال ۸۸ رو هم نداره، پس دلخوشی ندارن که بخوان رای بدن
    ۲- خیلی از کسانی که به موسوی رای دادن فقط و فقط به خاطر نخست وزیر جنگ بودن موسوی و اینکه فکر میکردن موسوی تحت الحمایة حضرت امام بود بهش رای دادن و خب موضع این جماعت رو هم در ۹ دی دیدیم، پس مطمئنا به هاشمی رای نمیدن!
    به نظرم رای بعضی از این جماعت دوم به سبد قالیباف میره ولی خب با شما موافقم که قالیباف در بین جماعت حزب اللهی ها رای زیادی نداره، البته کم هم نیست، ولی مطمئنا به نصف جلیلی هم نمیرسه؛ این وسط لنکرانی می مونه که ممکنه بتونه رای جلیلی رو بشکنه و این بدترین ضربه بر پیکره حزب الله و گفتمان مقاومت هست.
    به امید پیروزی گفتمان ناب انقلاب اسلامی؛
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  26. یه بیست و ششی می‌گوید:

    اولا… واقعا متوجه نمی شوم دلیل بعضی نظرات را!؟ حسین قدیانی در این نوشته چند تا شاخصه و عنوان را مطرح کرده به ویژه کار و کارآیی و خدمت جهادی و… که برگرفته از لب کلام رهبری معظم است. اسم که برده نشده در این متن! اما اگر شما با این ملاک ها که مداقه های ویژه رهبری اند، بیش از هر نامزد دیگری به یاد قالیباف افتاده اید، این یعنی اذعان ناخواسته خود شما به همت جهادی مدیری که نامش باقر قالیباف است! پس به جای نقد بی دلیل نوشته، اندکی فکر کنید که نکند احیانا و ناخواسته با شاخصه های مد نظر رهبری مشکل دارید؟! اگر با چند شاخصه درست، یاد قالیباف افتاده اید، این حسن باقر است، نه ضعف او. بله! قالیباف انسان کامل نیست و فعلا همراه سعید جلیلی به جنگ هاشمی رفته اند. آیا رواست که این جنگ را تظاهر بخوانیم؟! پس در فتنه ۸۸ هم اگر بیشتر وسط میدان می آمد، لابد باز هم می گفتید که دارد تظاهر می کند! الان بی بی سی به کدام نامزد اصولگرا بیشتر دارد بد و بیراه می گوید؟! این ملاک مهمی نیست؟!

    ثانیا… به دوگانه ای که در متن مطرح شده، خیلی دقت کنید. حرف خیلی حسابی است که مطرح شده.

    ثالثا… باید قبول کنیم که سابقه مدیریتی کلان باقر قالیباف نسبت به همه نامزدها عالی است.

    … و خوبی حسین قدیانی در این است که اگر روزی قالیباف را نقد کرده، آن روز هم که دفاع لازم است، دفاع می کند و مثل آن دوست نیست که به دروغ بنویسد؛ قالیباف اولی که آمد شهرداری برای هاشمی همایش گرفت!!!!!!!!!!!!!! نخیر! قالیباف همان شهرداری بود که گفت: من به رهبری قول داده ام بوستان ولایت را ۳ ماهه بسازم، باید بسازم! اسمش را هم به خاطر این قول باید بگذارم “بوستان ولایت”.

    مثلا جناب حافظ عزیز! شما با کدام استدلال می گویید که رای قالیباف میان حزب اللهی ها نصف جلیلی هم نیست؟! آمار گرفتی؟! نظرسنجی کردی؟! یا خیال می کنی همه حزب اللهی ها همین بچه هایی هستند که دور و برتان هستند؟! کمی فکر کنیم بعد اظهار نظر.

    تذکر/ قالیباف در جلسه خصوصی با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران داره از سوابق خودش توی فتنه ۱۸ تیر و ماجرای سال ۸۲ و فتنه ۸۸ و… حرف می زنه، داره می گه من اتفاقا بر خلاف اون چیزی که الان دارن به شما القا می کنن، ساکت هیچ فتنه ای نبودم و این کارها رو کردم، حتی روی موتور هزار بودم و فلان و فلان و فلان، اون وقت فایل جلسه رو همین دوستان بی اخلاق و نفهم، می رن می دن به بی بی سی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به راستی، حزب اللهی بودن به چیه؟! همایش نکوداشت هاشمی، با این شاهکار بعضی دوستان حزب اللهی در بسیج کلید خورد که حالا آقای عالیجناب می تواند خوشحال باشد که آمار قالیباف رفته روی آنتن! اونم توسط دوستان حزب اللهی. یادتون نره که ما توی انتخابات به رای اقشار خاکستری نیاز مبرم داریم و اون وقت میایم با این لو دادن های غیر اخلاقی، گند می زنیم به احتمال برد خودمون!!

    هی هم نگین قالیباف این مشکل رو داره، اون مشکل رو داره!! مگه جلیلی کامله؟! مگه لنکرانی، آدم اول دور و برش محصولی نیست؟! مثلا خیلی سالمه محصولی؟! کمی دقت کنید به برهه ای که داریم در آن به سر می بریم.

  27. یک لیوان چای داغ! می‌گوید:

    کاملا به این نتیجه رسیده ام که بعضی از دوستان از سیاست و کشور داری هیچ نمی دانند و نمی دانند که با حرف های آیت الله پسند، نمی شود مملکت اداره کرد!
    قصدم از تعبیر “آیت الله پسند” قطعا جسارت به محضر هیچ عالمی نیست ولی اگر دقت کنیم حضرت آقا همیشه در سطح “همه مردم” صحبت می کنند.
    بسیجی و پاسدار و روحانی را می بینند، سایر مردم را هم می بینند.
    انصافا نگاهی به دور و برتان در کوچه و خیابان بیاندازید.
    مردم عادی جامعه در وضعیت فعلی از «دوگانه سازش-مقاومت» چگونه استقبال می کنند؟
    قطعا سازش را آرامش و مقاومت را جنگ معنا می کنند. (حالا هر چند که دقیقا اینطور نباشد)
    واقع بین باشید دوستان…
    آقای قدیانی خیلی خوب این متن را نوشتند. به جای لج بازی کمی تفکر و تعقل پیشنهاد می شود.

  28. حافظ می‌گوید:

    یه بیست و شیشی!
    توضیحاتتون خوب بود، ولی حضرت آقا بر متصل نبودن به جریانات فاسد اقتصادی و سیاسی هم تاکید کردن؛ آیا اینکه ۴۲ تا سایت و چندین و چند روزنامه و ماهنامه و گاهنامه از یه نفر حمایت می کنن؛ این دلیل بر وصل بودن اون فرد به منابعی نه چندان پاک نمیشه؟!
    خب چند تا از ویژگی هایی که مولامون بیان کردن بر قالیباف صدق میکنه؛ قبول!
    ولی بقیه ش چی؟
    البته این رو باید عرض کنم که من تار موی قالیباف رو با امثال بعضیا عوض نمی کنم و تشکر می کنم از این شهردار با کفایت برای خدماتش، اما یادمون باشه که بحث ریاست جمهوریست و مسائل سیاسی!
    آیا قالیباف در زمینه های سیاسی موضع گیری خوبی داشته؟آیا اصلا مرد دنیای سیاست هست؟ کار اجرائی کردن با رفتار درست در سیاست خارجی خیلی فرق می کنه!
    قالیباف هنوز در زمینه سیاست و سیاست خارجی امتحان پس نداده
    ضمن اینکه یکی از ملاک های رهبری دوری از دعواها و بگومگوهای بی مورد و تخریب جریانات دیگر سیاسی هم بود که در این زمینه رسانه های حامی قالیباف عملکرد به شدت منفی دارند؛ این معیار ها بر قالیباف صدق میکند ولی این معیار ها همه معیار های مطرح شده نیست که اگر همه معیار ها بود حق با شما بود و قالیباف بهترین گزینه بود.
    ولی یادمون نره ریاست جمهوری هم با دنیای داخل و هم خارج سروکار داره و خیلی بزرگتر از مسئولیت های دیگر هست!
    باید صبر کرد و دید که برنامه های کاندیداها در زمینه های سیاست خارجه و فرهنگی و اقتصادی و امنیتی چی هست؛ بعد نظر داد.
    ولی خب کتمان نمی کنم که الان جلیلی رو بیشتر دوست دارم، ولی تا زمان ارائه برنامه ها نظر قطعی نمیشه داد، مخصوصا در مینه اقتصادی باید دید برنامه اقتصادی نامزد ها در اسلامی کردن اقتصاد چیه و اصلا می خوان اقتصاد اسلامی و مقاومتی رو رواج بدن یا اینکه هنوز میخوان برنامه های اقتصادیشون رو روی نظریات غربی پایه گذاری کنن!
    فعلا باید صبر کرد و دید…در کل هنوز زوده که بخواهیم فردی رو انتخاب کنیم و تطبیق بدیم با معیار ها…

  29. سیداحمد می‌گوید:

    عید قربان کجا بودید؟! (یادداشت روز)

    http://www.kayhan.ir/920228/2.htm#N200

  30. سعید می‌گوید:

    حزب الله و رزمنده ها و بچه های جنگ، چقدر بدبخت باید شده باشن که لنکرانی بشه نامزدشون!! نمی دونم پول نفت محصولی رو از این پایداری ها بگیری، دیگه چی دارن واسه گفتن؟! نامزد اصلح شون با پایی که جا ماند، جا ماند!!!!!!!!!! البته الان می گن اصلح، پس فردا می گن فرماسون و یهودی!!!!!

    زنده باد جلیلی که به نفع قالیباف می ره کنار، به نفع فرمانده اش توی جبهه.

    کار و جهاد همیشه جواب می دهد.

  31. یک لیوان چای داغ! می‌گوید:

    حافظ گفته: {ضمن اینکه یکی از ملاک های رهبری دوری از دعواها و بگومگوهای بی مورد و تخریب جریانات دیگر سیاسی هم بود که در این زمینه رسانه های حامی قالیباف عملکرد به شدت منفی دارند؛}

    جناب حافظ متوجه معنای کامنت شما شدم و نمی خوام بگم شما طرفدار این یا اون هستید. فقط می خوام از این جمله کامنت شما استفاده کنم و بگم که اگر معیار این جمله باشه، چند تا سایت و وبلاگ حامی پایداری در تخریب و بگومگوی بی مورد، چیزی از سایت های دیگه کم ندارن، شاید جلوتر هم باشن. خود هاشمی را ول کرده اند، خود فتنه و انحراف را ول کرده اند، فقط گیر می دهند به قالیباف، هم صدا با بی بی سی!!

  32. به جای امیر می‌گوید:

    عاشق! (گفت و شنود)

    گفت: یکی از ضد انقلابیون فراری در صفحه فیس‌بوک خود خطاب به مدعیان اصلاحات و گروه‌های اپوزیسیون نوشته است؛ مگر شما نبودید که می‌گفتید در انتخابات ۸۸ تقلب شده است؟!
    گفتم: بر منکرش لعنت!
    گفت: نوشته است مگر تا چند ماه قبل اعلام نمی‌کردید که باید انتخابات را تحریم کرد و مگر نمی‌گفتید تا حصر تمام نشده در انتخابات شرکت نمی‌کنید؟!
    گفتم: خب! معلومه که می‌گفتند.
    گفت: نوشته است پس چرا این روزها نامزد معرفی می‌کنید و برای شرکت در انتخابات سر و دست می‌شکنید؟!
    گفتم: یارو خیلی از مرحله پرته!… نوکر یکی از خان‌ها به اربابش گفت؛ قربان! من عاشق شده‌ام! خان پرسید؛ این که غم‌‌و‌غصه ندارد، حالا بگو عاشق چه کسی شده‌ای؟ و نوکر گفت؛ قربان! عاشق هر که شما بفرمائید!

  33. یه بیست و ششی می‌گوید:

    جناب حافظ!

    این کدوم نامزدیه که سایت و روزنامه و وبلاگ و گاهنامه نداره؟! خب! قالیباف شهرداره و شهرداری از زمان کرباسچی تا خود احمدی نژاد پر بوده از رسانه! معلومه که اینا به نفع قالیباف کار می کنن! مگه مرکز اسناد به نفع لنکرانی کار نمی کنه؟! مگه محصولی سرمایه دار به نفع لنکرانی کار نمی کنه؟! مثلا خیلی منبع پاکیه محصولی؟! همه دارن تبلیغ می کنن، قالیباف هم می کنه!! خب قالیباف نامزد اصلی و مطرح تر و توی نظرسنجی ها بالاتره، بدیهیه که بیشتر تبلیغ کنه… اصلا نامزد شده که تبلیغ کنه دیگه! تو فکر می کنی من بخوام سایت های طرفدار نامزدهای دیگه رو بشمرم، به عدد ۴۰ نمی رسم؟!

    مگه میشه یه نامزد توی همه زمینه ها عالی باشه و نخبه؟؟!! خب قرار نیست که خود قالیباف وزیر خارجه هم باشه!! یه وزیر خارجه خوب پیدا می کنه!! چرا چیزی که طبیعیه و ضعف نیست، به عنوان ضعف مطرح می کنین؟! وانگهی! کمتر سیاسی بودن، (به معنای کمتر سیاسی باز بودن!) حسن بزرگ قالیبافه… این حسنه که بیشتر از سیاست و سیاسی بازی، به کار جهادی فکر می کنه.

    شما اینقدر جلیلی جلیلی می کنی، خود جلیلی فکر می کنی نقص نداره؟!…

    همین! باید صبر کرد… اما قالیباف توی معیارهای ویژه رهبری در این انتخابات به نظر من سرآمده. آقا هر انتخابات خیلی از معیارها رو می گن، اما بعضا روی بعضی معیارها اصرار می کنن. کار و کارآمدی و توانمندی و همت جهادی و… معیارهای ویژه رهبریه.

    در ثانی؛ چرا باید فکر کنیم که محکم بودن به فلانی می خوره و به قالیباف نه؟! چرا باید فکر کنیم مقاومت به بهمانی می خوره و به قالیباف نه؟! چرا باید فکر کنیم مردمی بودن به فلانی می خوره و به قالیباف نه؟! مگه مردمی بودن و محکم بودن و مقاومت و… به ظاهر و تظاهر و حرف و شعار است؟! امتداد اتوبان امام علی از شمال شهر تا جنوب تهران، و اصلاح کمربندی آزادگان و کار و کار و کار، یعنی هم مقاومت، هم مردمی بودن! به حرف که نیست.

  34. بنده حرف حق می‌گوید:

    اونایی که می گن قالیباف ساکت فتنه است!!

    همون خدایی که خرمشهر رو آزاد کرد، چند صباحی مهر زد بر دهان قالیباف، این بچه رزمنده ولایی… که لااقل این مدیر جهادی هم هزینه نشه پای ابله بی صفتی مثل احمدی نژاد… تا ما توی انتخابات، لااقل یه نامزد اصولگرا داشته باشیم که به جز حزب اللهی ها، رای دیگر اقشار رو هم داشته باشه…………

    یعنی اینطوری باید بگیم دیگه؟!
    نکنه دوست دارین هاشمی رسما بشینه روی خرخره شهدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که همه کارتون شده تخریب قالی باف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بابا! بفهمین… این با ماست. عجبا از کامنت های خصوصی واقعا! عجبا! هاشمی رو ول کردن، هی گیر دارن می دن به باقر؟؟!!

    آدم آخه توی این گیر و دار، یار خودشو می زنه یا یار دشمنو؟!

  35. فلا تفشلو..... می‌گوید:

    سلام
    متن بازم مثل همیشه عالی بود.
    دوگانه سازش- مقاومت، هیچ تناقضی با دوگانه تنش_ کار نداره.
    یکی برای سیاست خارجی ماست و دیگری سیاست داخلی ما ( البته در مواجهه با مردم و نه برخی گروهک های سیاسی به درد نخور). همون اندازه که دوگانه سازش-مقاومت برای مواجهه با مردم غلطه، دوگانه تنش-کار هم برای سیاست خارجی ما و همچنین مواجهه با اصحاب فتنه و انحراف اشتباهه.
    من حرفم اینه که شهردار تهران (که کاندیدای اصلح تمام متن ها و کامنت های آقا قدیانی عزیز و سید احمد بزرگواره) در دوگانه سازش- مقاومت در حوزه سیاست خارجی و البته مواجهه با سیاسی کاران داخلی و البته تر فیلتر مدیران و مشاوران سکولار اندیش، کمی می لنگه.
    البته به قول آقای جنتی، رییس جمهور همه فن حریف برای نظام اسلامی رو باید سفارش بدیم از آسمون بفرستن، و قالیباف قطعا کاندیدای صالحه ولی به نظرم در دوگانه سازش-مقاومت، جلیلی قویتره. پس از بیداری اسلامی ما باید یه گام جلوتر بریم و به دنبال زدن ضربه های نهایی به مستکبران و حمایت تمام قد از مستضعفان باشیم تا مقدمات ظهور امام زمان (عج) که اصلیترین هدف انقلاب و نظامه رو فراهم کنیم.
    ایکاش می شد همه صالح ها با هم کار کنن و هرکسی در حیطه تخصص و مهارت خودش خدمت کنه.

  36. سیداحمد می‌گوید:

    فلاتفشلو!

    دوگانه سازش و مقاومت، کلا برای انتخابات نادرست است و این داخلی و خارجی و فتنه و غیر فتنه نداره. متن رو خواهشا با دقت بخون. وقتی ما می تونیم هاشمی رو، فتنه رو با ناکارآمدی هاش بزنیم، چرا الکی پای سازش و مقاومت را وسط بکشیم؟! سازش و مقاومت، مال مواجهات دیگر ماست، نه انتخابات. مقوم سیاست خارجی ما هم بهتره کار و خدمت باشه و از این مسیر بگذره. همین الان برو از در و همسایه تان بپرس به جنگ رای می دهید یا صلح و صفا؟! اینجا چه جوابی به تو می دهند؟! اما از همونا سئوال کن؛ کار و همت و تلاش جهادی را انتخاب می کنی یا جنگ و دعوا را؟! خیلی واضحه! ما توی انتخابات قراره از همین مردم رای بگیریم. الکی کوچه باز نکنین توی بحث لطفا.

  37. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان عزیز؛

    دلیل حذف بعضی کامنت ها، بی ادبی و جسارت نیست. کامنت های طولانی که موجب کش دار شدنِ بیهوده بحث ها شود، حتما حذف می شود.
    البته تا اینجا هم لطف آقای قدیانی زیاد شامل حال کامنت ها شده!

    هر کی می خواد از جلیلی دفاع کنه بکنه، هر کی هم می خواد از قالیباف دفاع کنه بکنه. تایید می شه! توی میدونی که دشمن هست و فتنه و منحرف و هاشمی هست، آدم یار خودش رو که نمی زنه!! چه جلیلی باشه چه قالیباف!!

  38. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا با دلی مطمئن و قلبی آرام!! همه کامنتهای امشب منو پاک کن.
    حلال کردم همشو! اینم از ایثار و فداکاری. دیگه چی میخوای؟ جون بخواه

  39. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    انصافا بچه ها!

    ما ۲ تا یار داریم، یه رقیب. آیا رواست طرفدارای
    هر کدوم از این یارا، وقت شون رو صرف زدن اون یکی
    یار بکنن؟! هر ۲ با هم اولا باید رقیب رو بزنیم، ثانیا
    از یار خودمون دفاع کنیم، بی نیاز به تخریب اون یکی یار.
    زنده باد سعید … زنده باد باقر … مرگ بر هاشمی،
    درود بر رزمندگان اسلام، سلام بر شهیدان، بالاخص سیداحمد!!

  40. سیداحمد می‌گوید:

    دعا کنیم که دعا کنند شهدا برایمان…

    من بی تو می میرم… عشق تو تقدیرم…
    حســــیـــــــن…

    http://zakerin.ir/9766.html

  41. سلامتیان می‌گوید:

    حق با سیداحمده/ الان وقت اون نیستش که خودمون با دست خودمون ثابت کنیم قالی دزده یا سعید بی عرضه… وقتی هاشمی و احمدی نژاد با هم ان، ما باید برای سعید و قالی هم افزایی کنیم.

  42. سیداحمد می‌گوید:

    جناب سلامتیان؛

    الان از صحبت من دفاع کردید؟ 🙂
    دزد و بی عرضه؟ استغفرالله!
    🙂

  43. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    سید این حرفا چیه آخه؟؟!!!!! 🙂
    هر کی رای میاره بیاره، فقط اکبر نیاره!
    قالیباف، جلیلی، حمایتتون می کنیم!

  44. حمید می‌گوید:

    آقا اصلا چون شما دوست دارید زنده باد قالیباف
    ولی حیف نیست شهرداری تهران بیافته دست کس دیگه؟
    به خدا توی این چند سال توی یک خیابون، ما هم اتوبوس برقی دیدیم؛ هم بی آر تی؛ هم خط ویژه؛ هم زیرگذر؛ هم سنگفرش وسط خیابون! تازه الان نه اتوبوس برقی مونده، نه بی آر تی، نه خط ویژه، زیرگذر هم که تصادفاً دمِ دمِ انتخابات همراه با بزرگراه امام علی و اتوبان صدر و شونصد تا طرح دیگه قراره که افتتاح بشه. دیگه آدم از این کاری تر هم میشه؟
    بده جاده های تمام کشور هم سنگفرش بشه تا کامیون ها هم بتونن روی سنگفرش حرکت کنند؟ باور کنید اگه این بار شهردار بشه رئیس جمهور دیگه همه چی حله (:
    من یکی که دیگه مخلص تر از شهردار نمیشناسم ولی تا دلتون بخواد آدم کاریتر از اون سراغ دارم که صد تا کار میکنن و کسی هم خبردار نمیشه…

  45. مجنون می‌گوید:

    این قسمت متن خیلی چسبید:

    “انقلاب اسلامی از همان بدو شکل‌گیری تا آن دم که خود را به نهضت جهانی مهدی موعود(عج) متصل کند، همزمان «مربی-کاپیتان» تیم مقاومت است.”

    ممنون
    …………………

  46. لبیک یا حسین می‌گوید:

    از او بخواهیم برایمان دعا کند. او که با رفتنش در ۴ سال پیش انگار برکت زمین کم شد و فتنه نزدیک، از او بخواهیم به همان اندازه که علمدار انقلاب را دوست دارد و او را یاری می رساند در این انتخاب یاریگر ما باشد، “العبد آیت الله شیخ محمد تقی بهجت” مرجعی آسمانی بود.

  47. هنوز منتظریم... می‌گوید:

    سلام خدمت تمام بر و بچه های قطعه ۲۶
    تقریبا از این متن مشخصه که نظر آقای قدیانی رو کدوم کاندیدا هست.

  48. ف. طباطبایی می‌گوید:

    خدا قوت…

  49. ف. طباطبایی می‌گوید:

    یک گلایه کنم از بعضی از بچه ها؟!!

    با یک مطلب عالی طرفیم که راهگشاست. این مطلب برای این نوشته نشده که ما حدس بزنیم آقای قدیانی قراره به کی رای بدن، اما بعضی ها فقط میگن فهمیدیم به کی رای میدین!!
    کمی معقول تر باشیم و سطح مطلب و خودمون رو پایین نیاریم.

  50. برف و آفتاب می‌گوید:

    می‌دونید در مورد قالیباف چی فکر می‌کنم؟
    اهل سیاست نیست. سیاست خارجی و داخلی منظورم نیست ها! یعنی کلا اهل سیاست نیست. فقط دلش می‌خواد همه ازش تعریف کنند. می‌خواد بزرگ باشه. ببینه با انجام یه کاری، مردم ازش خوششون میاد، همون کار رو انجام می‌ده؛ حتی اگه به اون کار اعتقاد قلبی نداشته باشه. تظاهر می‌کنه. اما منافق نیست! مثل بچه‌هاست!
    اگه احساس کنه با مقاومت کردن، مردم بیشتر دوستش دارن؛ مقاومت می‌کنه. اگه ببینه با کار زیاد، محبوب‌تر می‌شه؛ کارهای خوب و اساسی انجام می‌ده.
    یه همچین شخصیتی داره احساس می‌کنم.

  51. مهندس می‌گوید:

    اون وقت برا چی کامنت من تایید نشده؟
    چون حرف حق زدم؟
    !

  52. سعیدی کیا می‌گوید:

    الان نیاز داریم به چنین مطالبی.
    خدا رو شاکریم که لااقل شما کارتون رو بلدید.

  53. دلخون می‌گوید:

    چند روز دیگه مونده تا شورای نگهبان اعلام کنه کیا صلاحیتشون تایید شده؟

  54. سیداحمد می‌گوید:

    دلخون؛

    انشالله سه شنبه اعلام می کنند!

  55. نهضت سرخ می‌گوید:

    گاهی سکوت کردن، کنار کشیدن، حرف نزدن، خودش کمک به فتنه است. در فتنه همه بایستی روشنگری کنند؛ همه بایستی بصیرت داشته باشند.

    بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۳۸۸

  56. فلا تفشلو.... می‌گوید:

    سلام به همه بچه ها.
    آقا چی می شد انصافاً مثل میزبانی جام جهانی که چند تا کشور میگیرن، ریاست جمهوری رو هم تیمی می کردن. یا لااقل رییس جمهورها جنبه کار جمعی داشتند و تو هر زمینه ای از متخصصش مشورت می گرفتن. اونوقت دیگه ما برای انتخاب بین جلیلی و قالیباف و شکسته شدن رای مردم غصه نمی خوردیم.
    عقل سلیم هم حکم میکنه که ما از هر دوی این ها حمایت کنیم و در نهایت به اونی که فکر می کنیم بهتره رای بدیم. چون تخریب هر یک از این دو، تخریب گفتمان انقلابه و بازی در پازل دشمن.

  57. به جای امیر می‌گوید:

    لقب (گفت و شنود)

    گفت: یکی از گروه‌های اپوزیسیون به اصلاح‌طلبان پیشنهاد کرده است که با تابلوی جنبش سبز! وارد رقابت‌ انتخاباتی نشوند.
    گفتم: ولی با هر تابلویی وارد شوند، مردم آنها را می‌شناسند و می‌دانند چه کارنامه سیاهی از وابستگی به دشمنان این مرز‌و بوم دارند.
    گفت: پیشنهاد کرده است نام و تابلوی خود را طوری انتخاب کنید که یادآور هویت اصلاح‌طلبی باشد.
    گفتم: یکی از خلفای بنی‌عباس به مشاور خود گفت؛ همه خلفای قبلی برای خود یک لقب انتخاب کرده بودند، مثل المؤمن بالله، المتوکل‌ علی‌الله و… مشاور او فکری کرد و گفت؛ مناسب‌ترین لقب برای شما «العیاذبالله» است.

  58. م.طاهری می‌گوید:

    خدا خوش کمک کنه بتونیم درست تصمیم بگیریم.

  59. مسعودساس می‌گوید:

    تا ببینیم این چند وقته چی میشه…

  60. آذرخش می‌گوید:

    ای بابا! آدم استرس می گیره از این بحث انتخابات.
    اعصاب ندارم ها!
    حالا به کی رای بدیم؟ o-O

  61. فدایی همت می‌گوید:

    “منم گدای فاطمه”
    “در چند جمله و چند خبر دست و پا زدن، دور از عقل و شأن ما است.
    ذهن بچه حزب اللهی نباید بسته باشد.”
    تذکر به جایی بود……………

  62. میم می‌گوید:

    جالب شده برام. سایت حیات طیبه که ستاد مردمی آقای جلیلی هست مشغول تبلیغ گفتمانی شده و حتی خبرهای مربوط به آقای لنکرانی رو پوشش میده. ببینید فاصله نظر شما با حتی خود آقای جلیلی. برادر ایشون که در نشست های پایداری مرتب حضور پیدا می کنند. اون وقت شما آقای قالیباف و جلیلی رو کنار هم قرار میدیدن. حالا طبق چه منطقی خدا داند. لابد منطق نظرسنجی…

  63. رضا می‌گوید:

    توصیه می کنم کتاب قطعه ۲۶ خودتون رو دوباره بخونید!

  64. ردپای خاطره می‌گوید:

    یادش بخیر

    حسین قدیانی می نوشت که شهردار ما “قالی” می بافد اما تار و پودش از “ولایت” نیست…

    ترس شکست از هاشمی این مزیت را داشت که تار و پود شهردار حالا از جنس ولایت شده!!!!!!!!!!!

  65. کاظمی می‌گوید:

    خیلی چرت بود.

  66. مسافر می‌گوید:

    ” رئیس‌جمهور باید رئیس همه‌ جمهور باشد. اقشار خاکستری هم عضو همین جمهورند. تقسیم‌بندی مردم به اهل مقاومت و اهل سازش، شکاف انداختن میان آحاد ملت است اما حتی خاکستری‌ترین آحاد این ملت هم «همت جهادی» را به «دعوا و قیل و قال» برتری می‌‌دهند… و کیست که نداند اضافه کردن به علاقه‌مندان انقلاب، از مسیر کار و پیشرفت، زیباترین و ظریف‌ترین کمک ممکن به اصل مسلم مقاومت است؟!”

    احسنت

  67. مسافر می‌گوید:

    مشخصه بعضی نظرات کاملا متاثر از جو تخریبی هست که علیه قالیباف به راه افتاده همنوا با برادارن بی بی سی

  68. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    کامنت بی خود، زیادی و با لحن بی ادبانه نگذارید لطفا… مجبورم تایید نکنم ها!

    هم شان خودتان را نگه دارید، هم شان اینجا را!

  69. سیداحمد می‌گوید:

    یک سال پس از متن “مصباح و چند آه دیگر” حسین قدیانی به شبهات پاسخ می دهد…

    توهین کنندگان به علامه مصباح چه کسانی هستند؟!

    به علامه مصباح از کانال انقلاب اسلامی ارادت دارم، نه کانال جبهه پایداری…

    سئوال پرسیدن از علامه، اهانت به علامه نیست… و با جرئت و شهامت می گویم که سیاست ورزی علامه مصباح طی این چند سال اخیر را قبول ندارم…

    آن جمهوری اسلامی که ما آن را می شناسیم، رهبرش قائل به خفقان نیست…

    تا ساعاتی دیگر در وبلاگ قطعه ۲۶

  70. snn.ir می‌گوید:

    بچه ها هرکی ندیده فقط بره دکتر سلام انتخاباتی را ببینه محشره بخدا

    http://snn.ir/NSite/FullStory/Video/?Serv=12&Id=240043&Sgr=137

  71. snn.ir می‌گوید:

    خبرگزاری دانشجو
    http://snn.ir
    باید از این دانشجویانی که معلومه زحمت بی نهایت کشیدن برای ساختن دکتر سلام انتخابانی تشکر ویژه بشه منکه دعاشون کردم چون مشخصه زحمت بسیار بسیار زیادی کشیدن
    اجرشون با امام جواد (ع)

  72. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    رد صلاحیت هاشمی و حتی نبودن خاتمی، دلیل بر این نمی شود که فکر کنیم الان دیگر فصل رقابت صرف و بی حد و مرز است. تا وقتی که اصلاح طلبان در انتخابات کاندید دارند، که می بینیم دارند… وحدت وحدت وحدت!

  73. هادی می‌گوید:

    سلام
    ……………….موفق باشید
    یاعلی مدد

  74. حیدر می‌گوید:

    سید! جون هر کی دوست داری از شهدا برای اثبات افکارت استفاده نکن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.