اما اسم رمز بصیرت؟!

یکم: خواه سران فتنه را «سران فتنه» بخوانیم، خواه «عوامل فتنه»، خواه «گرفتاران فتنه»، خواه «بسترسازان فتنه»، خواه «خطاکاران فتنه»، خواه «گول خورده های فتنه»، خواه «بی بصیرت های فتنه»، خواه «کج فهم های فتنه»، خواه «لایه میانی فتنه»، خواه «بازی خورده های فتنه»، خواه «بیچاره های فتنه»… و خواه سران فتنه را «سران فتنه» بخوانیم، خواه «تهان فتنه» (!؟) هیچ کم نمی شود از جرم و جنایت شان. در ثانی، مگر مشکل ما چگونه خواندن عنوان دانه درشت های فتنه ۸۸ است؟! سران فتنه، سال مظلوم هشتاد و اشک، آنقدر بد شدند و زشتی و پلشتی کردند که حتی «بی گناهان فتنه» خواندشان هم چیزی از گناهان ریز و درشت ایشان نمی کاهد. آری! مشکل ما اسم فتنه گران نیست؛ رسم فتنه گری است.

دوم: بخواهم دقت و شدت و انصاف را در هم بیامیزم، نتیجه این می شود؛ رفتار و گفتار سران فتنه در سال های ۸۸ و ۸۹ ملغمه ای بود از خبط و خطا، خیانت و جنایت، اشتباه و گناه، امیدوار کردن دشمن و مایوس کردن دوست. این همه را خلاصه تر کنم، می شود «فتنه». فتنه ای که به تعبیر «آقا» هیچ قصدی نداشت الا «براندازی نظام».

سوم: سران فتنه، گیرم خواسته یا ناخواسته، غافلانه یا عامدانه، خبط یا خیانت، نفهمی یا عداوت، و اشتباه یا گناه، پیاده نظام دشمن شدند در توطئه براندازی. فقط این نبود که «ستون پنجم دشمن» شده باشند، بلکه رسما «سرباز دشمن» شدند. سرباز دشمن شدند و سربار مردم… و تا می توانستند «محاربه» کردند. آیا لازم است فی الحال بیانیه های سران فتنه را جلوی چشم مخاطب بیاورم؟! و آیا لازم است با ریز جزئیات بگویم که عاشورای ۸۸ در خیابان های مرکزی تهران چه گذشت؟!

چهارم: آنکه اندک مطالعه ای در «فقه»، و اندک مداقه ای در «قضا» دارد، به راحتی می تواند با قوی ترین دلایل محکمه پسند، «محارب» بودن کله گنده های فتنه ۸۸ را ثابت کند، اما بسنده کردن نظام به مجازات زندان برای شماری از فتنه گران اصل کاری، کیفر حبس برای ۲ نفر از سران فتنه، و شتر دیدی ندیدی در حق مابقی عناصر فتنه، لطف نظام به ایشان است. قطعا قرار نیست نتیجه این لطف، بی حیایی باشد، چرا که همگان خوب می دانند حکم محارب دقیقا چیست!

پنجم: ما درایت سنجی نظام مظلوم جمهوری اسلامی را می فهمیم، ما حکمت اندیشی علمدار عزیز انقلاب را درک می کنیم، ما کرامت رهبر حکیم مان را واقفیم، ما معذورات پیدا و پنهان دستگاه قضا را آگاهیم، لیکن آنچه اصلا متوجه نمی شویم، بی حیایی جماعتی است که جواب رواداری نظام را به جای خضوع، با درشتی می دهند! باری همان ایام فتنه نوشتم که مطالبات آرمان خواهانه ما سر جای خود محفوظ، اما خامنه ای، چه حکم به عدالت دهد، چه حکم به مصلحت، چه فریاد بخواهد، چه سکوت، چه حرکت، چه سکون، چه خون بخواهد، چه خون دل، چه بی قراری و خطر، چه صبر و بصر، برای ما همچنان «خامنه ای» است و «نائب امام زمان». امر ولی امر، هر چه می خواهد باشد؛ برای ما آنچه لذت بخش است، «اطاعت از ولایت» است. آن مصلحتی که خامنه ای برای جمهوری اسلامی می سنجد، «مر عدالت» است. معطوف به مفهوم والای ولایت فقیه، و ناظر بر امر امام، ما هم عدالت را مقدس می دانیم، هم مصلحت را. هم شدت را، هم رحمت را.

ششم: از جمله جرایم بسیار سنگین سران فتنه، یکی هم این است؛ قبل از هر انتخاباتی، مردم باید روان پریشان داشته باشند که آیا باز هم فتنه ۸۸ تکرار می شود یا خیر؟! همین یک قلم، جرم کوچکی است؟! و آیا دادگاه های این دنیایی، اصلا از پس کیفر این گناه درشت برمی آیند؟! کدام محکمه این دنیایی قادر است آبروی مجروح نظام در مقطع فتنه ۸۸ را التیام بخشد؟! بر فرض که سران فتنه محاکمه شدند و حکم محارب هم گرفتند؛ آیا این حکم برای مادر شهید غلام کبیری، جگرگوشه اش «حسین» می شود؟! کدام محکمه می تواند تقاص این خون را بستاند؟! و کدام حکم، یارای محو آن همه آبروریزی را دارد؟! الحق اینجا از آنجاهایی است که باید قیامت و عدل و داد الهی را شکر گفت که «آقا» حکیمانه فرمود: «پایبندی همه به این راه‌ها و قوانین، سلامت انتخابات را تضمین می‌کند، مگر اینکه کسانی بخواهند از راه‌های غیرقانونی عمل کنند، همچنان‌که برخی در سال ۸۸ اینطور عمل کردند و برای مردم و کشور مزاحمت و ضرر به‌وجود آوردند و برای خودشان نیز در زمین و در ملا اعلی، اسباب سرشکستگی و بدبختی فراهم کردند».

هفتم: دشمن با استفاده از سران فتنه، برنامه چیده بود تا تن جمهوری اسلامی در آستانه هر انتخاباتی بلرزد، لیکن بعد از انتخابات هشتاد و اشک، انتخابات مجلس، به همان شکوه دیرینه برگزار شد. خرداد ۹۲ اما در پیش است. اگر فتنه ۸۸ اسم رمز آشوب، «تقلب» بود، اینک تقلب، خود صاحب اسم رمز شده؛ «انتخابات آزاد»! از صدقه سر رهبر فرزانه مان، این بار اسم رمز فتنه آفرینی، قبل از انتخابات، لو رفت، نه بعد از انتخابات… «معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از ۳۰ انتخابات ۳ دهه اخیر، آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرف‌های شما مردم را از انتخابات مایوس نکند… در کدام کشور درباره صلاحیت‌ها، ملاحظات لازم اعمال نمی‌شود؟ چرا اینقدر بر این مساله تکیه و تلاش می‌کنید در ذهن مردم این تصور به‌وجود بیاید که شرکت در انتخابات فایده ندارد؟… مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید».

هشتم: اگر سال ۸۸ بعد از فتنه، واژه «بصیرت» گل کرد، اینک بصیرت، زودتر از «فتنه و انحراف» به میدان آمده. به یمن همین هوشیاری، و صدالبته به یاری خداوند منان، که جمهوری نازنین اسلامی را همواره در آغوش رحمت خود گرفته، خرداد ۹۲ باز هم «خرداد حماسه» خواهد شد، نه «خرداد حادثه». ما همان بچه های سوم خردادیم… و به «خرداد پر از حماسه» عادت داریم. گذشت دوره ای که یوم الله ۹ دی، بعد از فتنه رخ دهد. فتنه اگر بخواهد پوست انحراف بیندازد، پیشاپیش با ۹ دی طرف است. یوم الله ۹ دی فقط مال ۸۸ نیست؛ لازم باشد، برای هر سالی، تمثالی از وفاداری می شود. یوم الله ۹ دی، فقط سال ۸۸ بود که پس از فتنه، خلق شد. اسم رمز بصیرت یعنی این!

*** *** ***

این نوشته تمام نمی شود الا به گلایه از بعضی رجل سیاسی. آقایان! هیچ کس با وحدت، آنهم در آستانه انتخابات مشکلی ندارد، اما وحدت فرق می کند با غفلت و احیانا ماستمالی و تخفیف بی خود دادن به سران فتنه. یعنی چه آخر این حرف ها که شما می زنید؟! سران فتنه، «تهان فتنه» هم باشند، باز «سرشکسته و بدبخت اند در زمین و ملا اعلی». آقایان! به کدام راه زده اید خودتان را؟! مگر شما همان ها نبودید که گاهی از اوامر علمدار بر سر من و امثال من چماق می ساختید؛ کندروی نسبت به ولایت، همان قدر بد است که تندروی؟! پس لطفا کندتر از «سرشکسته و بدبخت در زمین و ملا اعلی»، نام ننهید سران فتنه را! پس لطفا کندتر از «آقا» حرکت نکنید! پس لطفا غفلت نکنید و از وحدت، کاریکاتور نکشید! این را هم بدانید بد نیست؛ گاهی سرباز جلوتر از فرمانده می ایستد، نه اینکه احیانا بخواهد تندتر از ولی امر حرکت کند. نه! نه! قصه این است؛ تا سینه ما هست، خامنه ای سپر نمی خواهد.

جوان/ ۲۷ دی ۱۳۹۱

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “مشکل ما اسم فتنه گران نیست؛ رسم فتنه گران است.”

    واقعا چرا بعضی ها مسئله به این واضحی را نمی فهمند؟!

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “تا سینه ما هست، خامنه ای سپر نمی خواهد.”

    به به… به به…

    سالاری به خدا!

  4. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    “از صدقه سر رهبر فرزانه مان، این بار اسم رمز فتنه آفرینی، قبل از انتخابات، لو رفت…”

    کاندولیزا رایس:
    رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها، با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند…

  5. سیداحمد می‌گوید:

    آقایان به صف شده اند و به نوبت دُر افشانی می کنند و مخلص کلام همه شان این است: “موسوی و کروبی سران فتنه نیستند” یا “موسوی و کروبی و خاتمی، مجرم نیستند”

    فکر نمی کنند و حرف می زنند. همه شان می گویند “مجرم فتنه ۸۸ آمریکا و اسرائیل بودند”.
    همان حرفی که ما حدود ۴ سال پیش زدیم؛ البته با کمی تغییر!
    درست است، فتنه زیر سر آمریکا و اسرائیل بود، اما چه کسی آشوب را آغاز کرد؟ اوباما و نتانیاهو که نمی توانستند شخصا وارد ایران شوند! آدمشان را انتخاب کردند؛ هزینه هایش را هم تامین کردند و دستور آغاز آشوب را دادند.

    آقایان!
    بیانیه های پی در پی موسوی که بدترین توهین ها را به نظام و رهبری می کرد، فراموش کردید؟!
    تهمت هایی که کروبی به نظام زد را هم همینطور؟!
    سکوت ظاهری و شارژ کردن فتنه گران که توسط خاتمی و شرکا و رفقایش صورت می گرفت را هم؟!
    دختر بی حیای هاشمی در روز عاشورا در میان آشوب گران بود، فیلمش هست، ندیدید؟

    آقایان!
    آلزایمر گرفتید انشاءلله؟!
    البته حق دارید فراموش کنید.
    شهیدش را بسیجی داد… کتکش را بسیجی خورد… خون دلش برای بسیجی بود.
    باید هم الان ما همچنان داغدار باشیم و شما فارغ!
    اصلا کجا بودید آن روزهایی که ایران و خصوصا تهران درگیر آشوب بود؟
    فرزندانتان کجا بودند؟!
    ای بابا…

    صدبار لب گشودم و بیرون نریختم… خون ها که موج می زند از سینه تا لبم

    اللهم عجل لولیک الفرج…

  6. مسعودساس می‌گوید:

    “امر ولی امر، هر چه می خواهد باشد؛ برای ما آنچه لذت بخش است، «اطاعت از ولایت» است.”
    *************
    روحم شاد شد.
    جااااانم…

  7. مسعودساس می‌گوید:

    ……
    از خشم الآنه که برم تو مانیتور!

  8. سلمان می‌گوید:

    خیلی زیبا می نویسید حسین جان… به ویژه چند مطلب تون ویژه انتخابات پیش رو خیلی عمیق تر بود. امیدوارم با نزدیک شدن به زمان انتخابات نوشته های این دست بیشتر بنویسید. ارادتمند شما

  9. مسعودساس می‌گوید:

    “شهیدش را بسیجی داد… کتکش را بسیجی خورد… خون دلش برای بسیجی بود.”

    چه قدر درد داشت این جملات.

    و البته بیشتر حس غرور…

  10. سید حمیدرضا نورانی می‌گوید:

    به وبلاگ شما که سر می زنم از بسیجی بودنم حس غرور می کنم…
    آفرین بر این قلم…خدا خودتون و قلمتونو حفظ کنه…

  11. سید حمیدرضا نورانی می‌گوید:

    ببخشید سایت، نه وبلاگ!

  12. سیداحمد می‌گوید:

    جناب نورانی؛

    همان اول درست گفتی! “قطعه ۲۶” در فضای مجازی فقط و فقط یک “وبلاگ” است…

  13. سینا می‌گوید:

    من خودم ندیدم ولی امروز از دو نفر شنیدم که علی مطهری در مصاحبه با یک مجله ی سیاسی رسما اینطور گفته: “بهتر است رییس جمهور بعدی از ساکتین فتنه(!) باشد. چون اینها افراد معتدل تری هستند”
    این دیگه آخرشه …

  14. برف و آفتاب می‌گوید:

    “آن مصلحتی که خامنه ای برای جمهوری اسلامی می سنجد…” این‌طوری که می‌نویسید؛ خوشحال و امیدوار می‌شیم؛ که کسی که مصلحت‌سنجی می‌کنه آقامونه؛ نه احیانا یکی دیگه!

  15. برف و آفتاب می‌گوید:

    مومن از یه سوراخ دو بار گزیده نمی‌شه. این دفعه با این مار بدترکیب همون کاری رو می‌کنیم که شرک کرد :)) دیدینش دیگه؟ فوتش کرد بادکنک درست کرد داد به فیونا 😉

  16. چشم انتظار می‌گوید:

    به نظرم؛ بعضی از خواص بی بصیرت که از اول هم خاصیت چندانی نداشتند، خفه خون بگیرند، بهتره که بخوان اظهار نظرهای شاخدار بکنند، آقا سید احمد!

  17. چشم انتظار می‌گوید:

    طرف پاش لب گوره، نفسش دو تا یکی میاد بالا، اونوقت می گه: من بعنوان یک شهروند! می گم این دو سه تا الدنگ (تعبیر خودمه)، فتنه گر نیستند. یکی نیست بگه؛ اگه تو فقط یک شهروندی، در حد همون شهروند از کپونت استفاده کن بَبَم جان!! به جان خودم!

  18. به جای امیر می‌گوید:

    سفر مریخ (گفت و شنود)

    گفت: شرکت هلندی «مارس وان» از هزار نفر برای سفر به مریخ ثبت نام کرده و مبالغ هنگفتی از آنها گرفته است.
    گفتم: هنوز که سفر انسان به کره مریخ انجام نشده است. این شرکت با چه اطمینانی از آنان پول گرفته و قول سفر داده است؟!
    گفت: اعلام کرده فقط از کسانی ثبت نام می کند که قصد بازگشت از مریخ را نداشته و باقی عمر خود را آنجا بگذرانند!
    گفتم: پادشاهی قصد حمله به یک کشور را داشت ولی همه منجم ها اعلام کردند که در این حمله شکست خواهد خورد. در این میان یک آدم قالتاق شارلاتان خودش را منجم معرفی کرده و به پادشاه اطمینان داد که پیروز می شود و از قضا پیروز هم شد و به یارو پاداش فراوانی داد. منجم باشی دربار از طرف پرسید؛ این پیش بینی چگونه بود و یارو گفت؛ خیلی ساده! اگر پیروز می شد پاداش می داد که داد و اگر شکست می خورد دیگر زنده نبود که از من بازخواست کند!

  19. جامانده می‌گوید:

    گاهی از بی بصیرتی ها دلم خیلی می گیرد، اما این غربال شدن خیلی برکات دارد!
    بزرگ ترینش بزرگ شدن ما است! هر چه سخت تر می شود، نخبه ها بیشتر می شوند، هر چه بیشتر جلو می رویم ایمان ها قوی تر می شود…
    این روزها خیلی چیزهای زیبا میشه دید، خیلی.
    ابن امتحان خدا بود (و مکروا مکر الله والله خیرالماکرین)
    این جمهوری نازنین اسلامی تحت ولایت امام رضا و صاحب عصر و جانشین ایشان در عصر غیبت، امام خامنه ای است
    بدون شک اینها اصلا خدا رو قبول ندارند…

  20. صاعقه گمنام می‌گوید:

    “گاهی سرباز جلوتر از فرمانده می ایستد، نه اینکه احیانا بخواهد تندتر از ولی امر حرکت کند. نه! نه! قصه این است؛ تا سینه ما هست، خامنه ای سپر نمی خواهد.”
    برخی یهودی ها به شجاعت می گویند تندروی… سربازها همه بایستند فرمانده به تنهایی بجنگد… موسی خودت و خدایت بروید بجنگید و ما را رها کنید!!!

  21. صبا می‌گوید:

    آقا اصلا گیرم، دروغ شما راست! “سران فتنه”، ” گرفتاران فتنه” بودند، “مبتلایان فتنه” بودند؛ بگویید از این ابتلا و امتحان چگونه بیرون آمدند؟ نه؛ سرشکسته و بدبخت در زمین و ملا اعلی؟!

  22. صبا می‌گوید:

    خسته نباشید!
    یه سوال؛
    این علامت (!؟) یعنی چی؟

  23. صبا می‌گوید:

    آقای قدیانی؛

    چرا دیگه از رمان یا مطالب داستانی تون برامون نمیذارید؟ ما؛ قطعه بیست و ششی ها اون متن ها رو خیلی دوست داریم!

  24. سیداحمد می‌گوید:

    “از آلزایمر داداش حسین تا آلزایمر بعضی ها”

    تا ساعاتی دیگر در “قطعه ۲۶″

  25. شیدا می‌گوید:

    “سرشکسته و بدبخت در زمین و ملاء اعلى”!
    چه توصیف عمیق و زیبایی است در حق امیدوارکنندگان دشمن و مأیوس کنندگان دوست! و آدم چقدر دلش مى خواهد که گیس دختر شیخ اکبر و ننه اش را بکشد! و ایضا بزند توى سر تطهیر کنندگان فتنه گران!
    و سه تا تکبیر بلند بگوید به هر یک از هشت بند این متن دشمن شکن، دلنواز!

  26. سیداحمد می‌گوید:

    خانم شیدا؛

    چون شما از خواهران هستی، و سوژه هم بی اندازه روی مخ، عجالتا گیس کشی بلااشکال است!!!

    خانم صبا؛

    امشب “قطعه ۲۶” به نوعی رنگ و بوی “آسینتامن” می گیرد بعد از ماه ها، شاید سال ها…

  27. هوشنگ می‌گوید:

    عجیب است که در جریان هائی مثل فتنه، بیشتر افرادی که به اسم و نام خواص می شناسیم، کمترین لطمه را از نظر مادی و فیزیکی و مال و فرزند و آبرو می بینند و عجیب تر اینکه بعد از فتنه اینها از همه بیشتر طلبکار نظام می شوند و نسخه پیچی را شروع می کنند.
    بنظرم جوانان و بخصوص افسران جنگ نرم تلاش کنند و یک سری سوال طرح کنند که هر کس با شرایطی به آنها پاسخ لازم را داد، خواص بشوند و اگر رد شدند اینقدر به ملت عوام از نظر خودشان فخر نفروشند.
    الان روزگاری شده که عوام باید مراقب لغزش و گمراهی خواص در نظام اسلامی باشند و این بهترین نفع نظام از روبرو شدن با فتنه بود.
    این نظام بیمه شده است. خواص باید فکری برای آخرت خودشان بکنند، بهتر است.

  28. عمار می‌گوید:

    آقا سید احمد؛
    به بنده هم رخصت گیس کشی می دهید؟
    خیلی دوست دارم حساب عفت و جوجه عفت را تسویه کنم!

  29. عمار می‌گوید:

    “تا سینه ما هست، خامنه ای سپر نمی خواهد.”

  30. سنگربان می‌گوید:

    “قصه این است؛ تا سینه ما هست، خامنه ای سپر نمی خواهد”
    جانم فدای رهبر

  31. سنگربان می‌گوید:

    مگه یزید و ابن زیاد تو کربلا بودند؟
    میشه به شمر و ابن سعد تخفیف داد به خاطر جرم یزید و ابن زیاد؟ مگه تو زیارت عاشورا همه اینا یه جا با هم لعن نمی شن؟
    پس به سران فتنه هم نمی شه تخفیف داد به خاطر مجرم بودن اسرائیل و آمریکا…
    نمی دونم چرا هر وقت به عاشورای ۸۸ فکر می کنم؛ همچین مقایسه ای به ذهنم میرسه؟!

  32. ف. طباطبایی می‌گوید:

    آدم نمی دونه چی بگه که تایید کنید!!
    واقعا خنگن یا خودشونو زدن به خنگی؟
    خجالت نمی کشن از موسوی و کروبی کودن حمایت می کتن؟
    این هایی که دارن موسوی و کروبی و خاتمی رو مبرا از گناه جلوه میدن، هیچ فرقی با اونها ندارن.
    ما داریم غصه اشک های علیرضا احمدی روشن رو می خوریم و دعا می کنیم هر چه زودتر بتونیم انتقام پدر شهیدش رو بگیریم، اونوقت اونا تو چه فکری هستن!!

  33. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۳۹۳* امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام:

    هر که آتش فتنه بر افروزد؛ خود هیزم آن می ‏شود…

    (غرر الحکم و درر الکلم، ح۹۱۶۳)

    «سرشکسته و بدبخت در زمین و ملا اعلی»

  34. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    قصه این است؛
    تا سینه ما هست، خامنه ای سپر نمی خواهد.

    چه حکم به عدالت دهد،
    چه حکم به مصلحت،

    چه بی قراری و خطر،
    چه صبر و بصر،

    چه خون بخواهد،
    چه خون دل،

    چه فریاد بخواهد،
    چه سکوت،

    چه حرکت،
    چه سکون،

    امر ولی امر، هر چه می خواهد باشد؛
    برای ما آنچه لذت بخش است، «اطاعت از ولایت» است.

  35. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    امشب دوباره سر و کله “آقای چیز” در “قطعه ۲۶″ پیدا می شود…

  36. ... می‌گوید:

    ……………

  37. جامانده می‌گوید:

    این وبلاگ مثل مکانش (قطعه۲۶) بهم روحیه میده.
    واقعا از خوندن مطالبش سیر نمی شم، هر کدوم رو چند بار می خونم.
    از خوندن نظرات بچه ها و بودن با بچه ها انرژی میگیرم.
    خدا به همه شما عمر طولانی و با عزت بده.
    ممنون از آقای قدیانی که سبب خیر شدن.
    خیلی التماس دعا…

  38. نسیم می‌گوید:

    یعنی داشتم خفه می شدم. عین یه مرغ سر کنده می زدم روی این دکمه های کیبورد و حروف کار نمی کردن. می خواستم زود زود برسم بگم باریک الله خیلی وقت بود دلمون تنگ این مدل نوشتن بود… ولی نشد و نگفتم…

  39. نسیم می‌گوید:

    پشت سر آقا راه میریم یعنی… دیگه به جای سران فتنه باید بگیم؛ انجمن بدبختان زمین و ورشکستگان در ملکوت!
    احسنت به اماممون و به اشاراتش و به اونی که اشارت رو می گیره.آفرین به لیدر.

  40. نسیم می‌گوید:

    نمی دونم این لقمه ی گلو گیر قدرت چه طعم و مزه ای داره که یه عده گرسنه اونقدر شیفته اش میشن…….

  41. یه دوست می‌گوید:

    سخنرانی ۲۷ دی ۹۱

    قسمتی از بیانات امام خامنه ای

    دشمن شناسی و لحظه شناسی ملت ایران را یکی از مسائل اعجاب انگیز خواندند و افزودند: در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می کرد، طراحی ده ساله او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین المللی زد، چه برسد به مزدوران داخلی آنها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی آیند.

  42. پاییز می‌گوید:

    گذشت دوره ای که یوم الله ۹ دی، بعد از فتنه رخ دهد. فتنه اگر بخواهد پوست انحراف بیندازد، پیشاپیش با ۹ دی طرف است. یوم الله ۹ دی فقط مال ۸۸ نیست؛ لازم باشد، برای هر سالی، تمثالی از وفاداری می شود. یوم الله ۹ دی، فقط سال ۸۸ بود که پس از فتنه، خلق شد. اسم رمز بصیرت یعنی این!

    “تهان فتنه” رو خوب اومدین، جالب بود.

  43. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “این را هم بدانید بد نیست؛ گاهی سرباز جلوتر از فرمانده می ایستد، نه اینکه احیانا بخواهد تندتر از ولی امر حرکت کند. نه! نه! قصه این است؛ تا سینه ما هست، خامنه ای سپر نمی خواهد.”
    جانم… به به… ماشاالله

    سلسله‌ی موی دوست حلقه‌ی دام بلاست
    هر که در این حلقه نیست، فارغ از این ماجراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.