محل قرار: شاید تقاطع ۱۶ آذر و بلوار کشاورز

تقدیم به خطیب نماز جمعه فردای ام القرای جهان اسلام؛ امام خامنه ای 

نخبه هسته ای بود و کارش طوری بود که برای سرکشی از آخرین پیشرفت ها و بازبینی جدیدترین موفقیت ها، زیاد ماموریت می رفت. محل کارش اما در آن ماموریت ویژه، چند ساعتی با تهران فاصله داشت. ۲ هفته یک بار، ۳ هفته یک بار، بعضا ماهی یک بار، می آمد و به خانه و خانواده اش سرکی می زد و می رفت. القصه! روزها از پس هم می گذشت تا اینکه در مبارک سحری، بعد از وضو گرفتن با آب سرد که خواب را از چشمان خسته و به خون بسته اش جدا کند، جانماز را پهن کرد و ایستاد به نماز صبح روز جمعه. همین که با کمک بند انگشتان ۲ دست ۳۴ بار الله اکبر و ۳۳ بار الحمدلله و ۳۳ بار سبحان الله گفت، رفت که بخوابد. خیلی خسته بود. شب قبلش تا آخرای وقت، توی اتاق کارش نشسته بود به حسابرسی اوراق و بررسی پرونده ها که لاکردار یکی دو تا هم نبودند. از آن لحظه ای که خوابش گرفت تا آن دم که برای نماز صبح آدینه بلند شد، کلا شده بود ۴ ساعت، یک ربع کم! این را همکارانش شاهد بودند. همکارانی که حالا بعد از نماز صبح، خیلی زود خواب شان برده بود، و وقتی از خواب بلند شدند، مصطفی را ندیدند. تخت مصطفی بود، پتوی تا شده هم بود، متکای مرتب شده هم بود، اما مصطفی نبود. یعنی کجا می توانست رفته باشد؟! به موبایلش زنگ زدند. گوشی را جواب داد و گفت که در راه تهران است. گفت که بعد از ظهر، همین که کارش را انجام دهد، خیلی زود برمی گردد… و بعد از ظهر، همین که کارش را انجام داد، خیلی زود برگشت. توی راه، همه اش داشت به همسرش و علیرضا فکر می کرد که در تقاطع ۱۶ آذر و بلوار کشاورز، بعد از نماز، با هم قرار گذاشته بودند که بعد از ۱۰ روز، دقایقی همدیگر را ببینند، و دیدند! داشت به این فکر می کرد که توی این ۱۰ روز، که فقط توی همین ۱۰ روز، چقدر بزرگ شده علیرضا. داشت به سؤال همسرش فکر می کرد؛ مصطفی! برای چی آمدی این همه راه؟!… و داشت به جواب خودش فکر می کرد؛ حیفم آمد نماز جمعه ای را که «آقا» می خواند، نباشم. اصلا خدا را چه دیدی؟! شاید دیگر فرصت چنین سعادتی نصیبم نشد! یعنی می دانی! راستش، صبح، بعد از نماز صبح، دیدم توان ماندن ندارم! دلم پیش «آقا» بود. پیش نماز جمعه. پیش صفوف یک رنگ. پیش دعای وحدت. پیش خطبه ها. پیش قرائت سوره جمعه با ترتیل بی بدیل «آقا». پیش شعارهای قبل از خطبه. پیش شور و شعور و شعار ملت، در اولین لحظه ای که خامنه ای را در تریبون نماز جمعه می بینند و انگار خمینی را می بینند. اصلا از تو چه پنهان، دلم نگذاشت بمانم. باید می آمدم. نمی شد بمانم. گفتم که؛ شاید دیگر فرصت چنین سعادتی نصیبم نشد!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

مصطفای شهید! ای مرگ آگاه! ای ستاره فدایی ماه! ای شهید شریف! ای به خون غلتیده! که خواب ناز را بر چشمان نازنینت حرام کردی و این همه راه، چند ساعت را کوبیدی و آمدی تا در میعادگاه عاشقان روح الله، آنهم نماز جمعه امام خامنه ای، غائب نباشی. ای شهید! چه خوب خبر داشتی از فردای قشنگ خودت. و چه اصراری داشتی بروی زیر سقف، جلوی جلو، آنقدر که «آقا» بشنود شعار توی دانشمند هسته ای، اما گمنام را که «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، حتی اگر محل ماموریت نخبه هسته ای ما، بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر با تهران فاصله داشته باشد. عیبی ندارد؛ پر می کند عشق، هر فاصله ای را. مصطفای شهید! تویی که ما می شناسیم، فردا باز هم «آقا» را تنها نمی گذاری و این بار، همراه خیل دیگری از شهدا، با عشق به خامنه ای، که مثل عشق به خمینی، مثل عشق به یوسف زهرا، عشق به همه خوبی هاست، پر می کنی فاصله آن سوی هستی را با دانشگاه تهران. برای ستاره، تا ماه، تا جانشین روح الله، راهی نیست، حتی از آن سوی هستی، که دقیق نمی دانیم کجاست، اما لابد باید جای قشنگی باشد. خیلی قشنگ! مصطفای شهید! فردا اولین تجربه نماز جمعه توست به امامت «آقا» اما از اوج آسمان. شاید کنار ابرها. شاید… چه می دانیم آخر! فقط می دانیم شهدا قشنگ نماز می خوانند، به خصوص اگر، نماز، نماز جمعه باشد و خطیب جمعه، «امام چفیه به دوش». به به! چه شود فردا! کاش بیشتر ببارد برف و کاش هوا سرد سرد سرد باشد، آنقدر سرد، که دشمن، فقط از گرمای حضور ما آب شود.

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

مصطفای شهید! فردا هم تو هستی و هم دیگر شهدای هسته ای، هم علم الهدی و هم همت و هم باکری و هم باقری و هم حاج بخشی و هم «فاذا قضیت الصلاه فانتشروا فی الارض وابتغوا من فضل الله…» قشنگ حضرت ماه. فردا قطرات خون سرخ تو را به آسمان می پاشیم و جواب پیام اوباما را با «مرگ بر آمریکا» کف دستش می گذاریم. مصطفای شهید! به خامنه ای بگو؛ فردا شعارهای قبل از خطبه ملت، کمی طولانی تر از همیشه است، چرا که بنا داریم قبل از خطبه «آقا» پیام دشمن را جواب دشمن شکن بدهیم، چرا که بغض مان، کمی طولانی تر از همیشه است. مصطفای شهید! فردا زیر سقف، محل قرار ماست با تو، اما محل قرار تو و علیرضا که توی این چند روز، فقط توی همین چند روز، مردی شده برای خودش، شاید باز هم تقاطع ۱۶ آذر و بلوار کشاورز باشد!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

راستی مصطفای شهید! زیباتر از حسینی رفتن تو، زینبی ماندن خانواده توست. زینبی ماندن همه خانواده های شهداست. ما درود می فرستیم به مادرت، به پدرت، به همسرت، به علیرضای کوچک، به خانواده بزرگ شهدای هسته ای، به آرمیتای مهربان، که بادام زمینی هایش را فقط و فقط با بابایش خامنه ای، تقسیم می کند. گفت: «بابای ماست خامنه ای».

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

آری مصطفی! «ما رایت الا جمیلا».

 روزنامه کیهان/ ۱۳ بهمن ۱۳۹۰

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “حیفم آمد نماز جمعه ای را که «آقا» می خواند، نباشم.

    دلم پیش «آقا» بود.

    پیش قرائت سوره جمعه با ترتیل بی بدیل «آقا»”

    عالی بود؛
    ممنون داداش حسین!
    حس زیبائی داشت خواندنش، حسی به زیبائی خواندن نماز جمعه به امامت حضرت آقا.
    و چه لذتی بالاتر از اینکه در سرمای و گرمای شدید زیر سقف آسمان بنشینی و صدای دلنشین حضرت آقا را بشنوی… به به…

  3. فرص الخیر می‌گوید:

    سلام!
    آمدم بنویسم که بعضی چیزها را باید تبریک گفت؛
    بعضی چیزها مثل”حلول دهه مبارکه فجر”

    این متن شما را که خواندم فقط یک جمله یادم افتاد
    از همسر گرامی شهید: “خون مصطفی خاص بود”.

    از همگی التماس دعا دارم.

  4. باران می‌گوید:

    ای کاش در رکاب امامم شوم شهید
    من سخت بر دعای فرج بسته ام امید
    .
    .
    .
    اللهم کن لولیک…

    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم…

  5. به یاد سید سجاد می‌گوید:

    فوق العاده بود.

  6. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    چقدر زیباست متنتان.
    اشک داشت و لذت. خصوصا جملات آخر:

    “راستی مصطفای شهید! زیباتر از حسینی رفتن تو، زینبی ماندن خانواده توست. زینبی ماندن همه خانواده های شهداست. ما درود می فرستیم به مادرت، به پدرت، به همسرت، به علیرضای کوچک، به خانواده بزرگ شهدای هسته ای، به آرمیتای مهربان، که بادام زمینی هایش را فقط و فقط با بابایش خامنه ای، تقسیم می کند. گفت: «بابای ماست خامنه ای».”

  7. برف و آفتاب می‌گوید:

    …آنقدر سرد، که دشمن، فقط از گرمای حضور ما آب شود.

    قطرات خون سرخ تو را به آسمان می پاشیم…

  8. به یاد سید سجاد می‌گوید:

    مصطفای شهید! فردا هم تو هستی و هم دیگر شهدای هسته ای، هم علم الهدی و هم همت و هم باکری و هم باقری و هم حاج بخشی و هم «فاذا قضیت الصلاه فانتشروا فی الارض وابتغوا من فضل الله…» قشنگ حضرت ماه.

    خوش به حال شما تهرانیا خداییش خیلی شانس دارید. خیلی بهتون حسودیم میشه….

  9. سیداحمد می‌گوید:

    “مصطفای شهید! تویی که ما می شناسیم، فردا باز هم «آقا» را تنها نمی گذاری و این بار، همراه خیل دیگری از شهدا، با عشق به خامنه ای، که مثل عشق به خمینی، مثل عشق به یوسف زهرا(ع)، عشق به همه خوبی هاست، پر می کنی فاصله آن سوی هستی را با دانشگاه تهران.”

    شهیدان زنده اند…

  10. برف و آفتاب می‌گوید:

    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

    قرائت سوره جمعه با ترتیل بی بدیل «آقا»
    http://www.faupload.com/upload/90/Bahman/نماز-آقا.mp3

  11. سرگردان می‌گوید:

    خوش بحالتون؛ فردا برا همه دعاکنید…
    التماس دعا از همه کسانی که توفیق دارند فردا جلوه ماه را نظاره گر شوند.

  12. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش حسین
    دل ما را هم پرواز دادید تا پس فردا، این یعنی؛ با متن آدینه ای شما، ما هم هستیم در نماز جمعه ی آقامان حداقل دلمان. دیگر غبطه نمی خوریم به شما تهرانی ها! ممنون.

  13. به جای امیر می‌گوید:

    جانور (گفت و شنود)

    گفت: سایت ضد انقلابی بالاترین نوشته است «پناهنده سیاسی دو نوع است، واقعی و قلابی»
    گفتم: راست می گوید، بعضی ها مثل آقای مدحی و برخی دیگر که نباید اسمشان آورده شود، پناهنده قلابی هستند و در پوشش پناهندگی برای وطنشان کار می کنند و بعضی دیگر وطن فروشان کاسه لیسی هستند که برای بیگانگان نوکری می کنند.
    گفت: ولی سایت بالاترین می نویسد؛ پناهنده واقعی کسانی هستند که برای مبارزه با جمهوری اسلامی به آمریکا و انگلیس و اسرائیل پناهنده شده اند و پناهنده قلابی آنهایی هستند که برای عیاشی پناهنده شده اند و مثل جانور همه چیزخوار هستند.
    گفتم: حالا فهمیدم! یعنی می خواهد بگوید پناهنده قلابی جانور همه چیزخوار است اما پناهنده واقعی جانوری است که فقط … می خورد!
    گفت: چه عرض کنم؟!… حیوونکی ها خودشان هم نمی دانند چه می گویند و چه می خورند؟!
    گفتم: یارو با رفیقش دعوا می کرد، رفیقش بهش گفت؛ گیر عجب آدم نفهمی افتاده ام؟ و یارو در جواب گفت؛ خودت گیر عجب آدم نفهمی افتاده ای؟!

  14. افق می‌گوید:

    واقعا زیبا بود!

  15. آذرخش می‌گوید:

    این متن حس غرور و بغض و اشک و لبخند و دلتنگی رو؛ همه رو با هم داشت.

  16. amin می‌گوید:

    سلام!
    به این وبلاگ حتما سر بزنید!
    مطالب منتشر نشده از انجمن حجتیه
    http://anjomanhojjatie.persianblog.ir/

  17. ف. طباطبائی می‌گوید:

    چقدر عالی و فوق العاده بود.
    خیلی ممنونم آقای قدیانی.
    چه تصاویری. خدا رو هزاران هزار بار شکر که آقا داریم.

    ضمنا این شب عزیز رو هم خدمت همه دوستان تبریک عرض می کنم.

  18. سرباز کمپ می‌گوید:

    دوست دارم صدای قرآن خواندنت را در بین نماز عشقت با صفوف عاشقان کثیرت…
    پس ای ثانیه ها تند تر…
    ۱۲۸۱۰۰ ثانیه تا نماز جمعه این هفته باقی است. خدایا در این ثانیه ها پاکم می کنی؟! نمی خواهی که با روی سیاه نزد حبیبت حاضر شوم؟! الهی انا عبدک الذلیل و انت تواب الرحیم…؟!

  19. بانو می‌گوید:

    سلام!
    این روزها زیاد از مصطفی احمدی روشن خوانده ام. هر کس از لنز دوربین نگاه خودش نوشته بود…
    نوشته شما و حرفهایتان با بقیه فرق می کرد…
    التماس دعا

  20. جماران می‌گوید:

    تا روى تو را دیــــدم و دیـــوانه شدم… از هستى و هر چه هست، بیگانه شدم
    بیخود شدم از خویشتن و خویشیها… تا مست، ز یک جـــرعـــه پیمـــانه شدم

    “امام روح الله”

  21. یا زهرا می‌گوید:

    ای بابا، حالا هی دل ما رو بسوزونید.
    با این متن بیشتر غبطه می خوریم به تهرانی ها.

  22. بچه مثبت می‌گوید:

    سلام…
    زیبا بود…
    به جای ما تبریزی ها هم روی ماه حضرت ماه را زیارت کنید و ما هم امیدمان به ۲۹ بهمن هست…اگر که لیاقتی باشد…

  23. بچه مثبت می‌گوید:

    سلام داداش…
    چقدر زیباست این جمله و تأثر برانگیز :
    « من یک چیز دیگر هم بگویم: خدا که به جز ما بنده هاش، کسی رو برای حرف زدن نداره! این ماییم که واسه خدا کلاس می ذاریم و به جز خدا، خیلی های دیگه رو داریم که باهاشون حرف بزنیم! … »
    ممنون از تو که تذکر می دهی… صادقانه بگویم که گاهی این موعظه های خدایی بیشتر به دل می نشیند از مطلب های سیاسی…چون زلال است…

  24. چای پولکی می‌گوید:

    هم “جاء الحقّ”، هم “زهق الباطل”

    **************************
    بیا که سوختم ز هجر روی ماه تو/

    تمام عمر دوختم دو چشم خود به راه تو/

    بهشت را فروختم به نیمی از نگاه تو/

    به این امید زنده ام که گردم از سپاه تو/

    اللهم عجّل لولیّک الفرج

  25. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۰۰:۱۷
    تعداد افراد آنلاین: ۲۷ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین هنرمند بسیجیها فــــــــدائی داری…

  26. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    *جانم خامنه ای*
    سرما و گرما که هیچ، حتی “بلندگوهای زاقارت” اول انقلابی هم که چپ و راست
    قطع و وصل میشن، نمی تونن مانع رفتن بشن.

  27. خواهر شهید کاظم می‌گوید:

    نماز پشت سر آقا باید حال قشنگی داشته باشه!!
    …………………………

    مصطفای شهید! اگر فردا در صف نماز، کاظم ما را دیدی سلام من را برسان. بگو سخت دلتنگ نگاهش هستم…

  28. سوگند می‌گوید:

    ممنون…

  29. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    سلام بر اهل قطعه!!
    خیلی عالی بود، کارت درسته داداش حسین قدیانی.
    این همه مثلا نویسنده داریم، هیچ کسی نمی تونه اینطور حرف دل بزنه. خدا وکیلی هنرمندی داداش حسین.
    آقاسید! شما هم خسته نباشید. سید! داداش حسین نیست؟
    چرا سکوت حاکمه؟ شب عیدی فکر می کردم داداش تو قطعه باشن.
    راستی جای ما رو هم موقع نماز آقا خالی کنید.

  30. سیداحمد می‌گوید:

    سکوت حاکمه؟!
    نه!
    عید همگی مبارک! 🙂

  31. چشم انتظار می‌گوید:

    هم علم الهدی و هم همت و هم باکری و هم باقری و هم حاج بخشی و هم «فاذا قضیت الصلاه فانتشروا فی الارض وابتغوا من فضل الله…» قشنگ حضرت ماه.
    .
    .
    تداعی می کنید نوای روحبخش صوت زیبای آقا رو با این جمله ی بالا.
    پس همین الان، به استقبال جمعه می رویم با صدای نازنین آقا. با هم می شنویم:
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/9901/13890529_2609_16k.mp3

  32. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش حسین
    این تلاوت حضرت آقا مربوط به ۲۸ سال پیش است یعنی سال ۶۲٫ حال و هوای رمضانی داره.
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/10056/13890615_2641_64k.mp3

  33. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید!
    عیدی دادی، با خَطِّت
    ماییــم نــــــــوکرِ جدِّت

  34. سیداحمد می‌گوید:

    چقدر زیباست…

    “مصطفای شهید! فردا اولین تجربه نماز جمعه توست به امامت «آقا» اما از اوج آسمان. شاید کنار ابرها. شاید… چه می دانیم آخر! فقط می دانیم شهدا قشنگ نماز می خوانند، به خصوص اگر، نماز، نماز جمعه باشد و خطیب جمعه، «امام چفیه به دوش».”

  35. صبا می‌گوید:

    خسته نباشید!
    آدم از دیدن این عکس و عکس چند پست قبل که روی شان زدید “بابای ماست خامنه ای” سیر نمیشه!

  36. بی نشان می‌گوید:

    سرود و شعر و شعارم امام خامنه ای
    گل همیشه بهارم امام خامنه ای
    پس از خدا و رسول و ائمه اطهار
    تمام دار و ندارم امام خامنه ای
    اگه جسممون روز جمعه در صفوف نماز نیست اما روح و قلب و احساس و وجود و عشقمون رو از دور راهی میکنیم…….

  37. فدائی آقا می‌گوید:

    ……………………………………………..

  38. محمد حسن زاده می‌گوید:

    سلام!
    مصاحبه ۵، مصاحبه ای خاص با طلبه سیرجانی با موضوع انتخابات.
    patak3.parsiblog.com

  39. $$ می‌گوید:

    به درک واصل شدن قاتل حضرت مادر بر همگان مبارک!

    ………………………………………………………

  40. سایه/روشن می‌گوید:

    رهبــــر نشوی تنها من یار تو می گردم
    وز جرگه عشـــــاق سردار تو می گردم

    گر لشکــر سفیان ها از غرب به پا خیزد
    در قحطـی انسان ها عمار تو می گردم

    از طعنه اشعث ها خون است دلت مولا
    تب دار غمت هستم، تمــــار تو میگردم…

  41. سایه/روشن می‌گوید:

    ………:::|عشق منی خامنه ای|:::…………
    .
    .
    .
    http://www.faupload.com/upload/90/Bahman/13901110-111886.jpg

  42. azadie.ir می‌گوید:

    آقا استفاده کریم؛ بسیار زیبا و به جا

  43. م.طاهری می‌گوید:

    متن هایی که اشاره به شهدا دارد یه جور دیگه است.

  44. سلاله 9 دی می‌گوید:

    “مصطفای شهید!
    به خامنه ای بگو؛
    فردا شعارهای قبل از خطبه ملت، کمی طولانی تر از همیشه است،
    چرا که بنا داریم قبل از خطبه «آقا» پیام دشمن را جواب دشمن شکن بدهیم،
    چرا که بغض مان، کمی طولانی تر از همیشه است.”

    یاد نمازجمعه تاریخی ۲۹خرداد ۸۸ افتادم.
    آقا می خواستند شروع کنند، خطبه ها را؛ اما شعارها و شور مردم، تمام شدنی نبود، چرا که بغض مان کمی طولانی تر از همیشه بود…

  45. احساس می‌گوید:

    دیدید گاهی اوقات آدم یه متنی رو که می خونه دوست داره ساکت باشه؟! الان اینطوریه!
    فقط میشه گفت:
    “پر می کند عشق، هر فاصله ای را.”
    التماس دعا از همه تهرانی ها!
    خوش به سعادتتون

  46. عمار می‌گوید:

    سلام. متنتون مثل همیشه عالی بود.
    از الان ثانیه شماری میکنم واسه نماز جمعه فردا. خدا کنه حضرت عجل یه امشب و فردا، نرسه سروقتم و کاسه عمرم پر نشده باشه، و فردا روی نازنین ماه رو ببینم.
    چقدر دلم واسه آقا تنگ شده…
    پاینده باشی داداش حسین.

  47. بی تاب هویزه می‌گوید:

    چقدر زیبا بود…
    این متن باید تو قاب همین قطعه خونده بشه…

  48. عمار می‌گوید:

    امروز آغاز امامت امام زمان (عج)، قتل عمر بن خطاب و به درک واصل شدن عمر بن سعد به دست مختار

    **********عید مبارک**********

  49. علی می‌گوید:

    سلام. حسین آقا من شرمنده ام. اینجا توضیح نمیتونم بدم. اما در هر صورت حق باشماست.
    مطلبتون رو مثل همیشه زیبا بود.

  50. السلام علیک یابن رسول الله
    خوش به سعادت شما، از طرف من هم نائب الزیاره باشید.
    یاد نماز جمعه ۱۴ خرداد ۸۹ افتادم…
    التماس دعا

  51. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **لا اله الا الله الملک الحق المبین**

  52. پیرمرد می‌گوید:

    غریب‌های در غربت را هم دعا کنید. خوشا به حالتان…

  53. سیداحمد می‌گوید:

    پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:

    «من احب فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی ومن ابغضها فهو فی النار»
    هر کس فاطمه (ع) دخترم را دوست بدارد، در بهشت با من است، و هر کس با او دشمنی ورزد، در آتش [دوزخ] است .»
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ضمنا جا داره یک دستمریزاد بگم به جناب ابولولو… ای ولله!

  54. قرآن نت می‌گوید:

    بسم الله
    سلام؛

    آن مرد آمد.

    بهترین عنوان برای مردی در دوران نامردی.

    امام خمینی(ره)

    پوستر در :

    http://quran-net.mihanblog.com/post/207

  55. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی! کجایی که یه دفعه دیگه قراره پرسپولیس ببازه!!!

  56. سلاله 9 دی می‌گوید:

    …و کاش سازمان هواشناسی به جای سردی آب و هوا، از حال و هوای گرم دل ما گزارش دهد. موضع ما هنوز هم موضع نماز جمعه است. موضع ما فردا یک بار دیگر تبیین می شود. ما دل مان تنگ شده بود برای «قال الله الحکیم فی کتابه» مولا.

    فردا روزی دیگر از سلسله ایام تمام نشدنی بهمن ماه خمینی است. فردا باز هم دی ماه سال ۸۸ است و ما هنوز هم «پنجاه و هفتی» هستیم؛ ذره ای از شوق ما کم نشده. فردا برای ما، انگار یک روز بعد از پیروزی انقلاب است. فردا از آن جمعه های به یادماندنی است؛ «دعای وحدت» دارد و «اللهم کن لولیک الحجت بن الحسن».

    ای سید و مولای ما! دعا کن برای ما…

    “کتاب قطعه ۲۶/ ص ۳۳۶”

  57. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    بی‌تاب‌تر از جان پریشب در تب
    بی‌خواب‌تر از گردش هذیان بر لب
    بی رؤیت روی او بلاتکلیفم
    مثل گل آفتابگردان در شب

    محمدمهدی سیار

  58. سربازةٌ می‌گوید:

    سلام علیکم.
    این را حقیقتاً عرض می کنم که در این چند روز که مطلع از این شدیم که نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب هست، هر وقت به رفتنم فکر می کنم و اینکه اگر کار خاصی پیش نیاید و اینها، مدام چهره ی شهید احمدی روشن در جلوی چشمم می آید. اصلاً انگار نماز جمعه ی فردا برایم شکل دیگری دارد. از قضا تا قطعه باز شد دیدم شما هم اینگونه نوشتید. برایم جالب بود.
    یک نکته هست که اینجا بنویسم خالی از لطف نیست!
    در برنامه ی تلویزیونی امروز دیروز فردا که چند شب پیش خانواده ی شهید حضور پیدا کردند، مجری از روند اجرایی و با خبری از قاتل شهید سوالی از پدر شهید پرسیدند. ایشان جوابی دادند که واقعاً عمق جوابشان پر از حرف است و درس. پدر شهید گفتند که حالا نیازی هم نیست که ما بدانیم، این مسائل امنیتی هست و حتما خودشان پیگیرند. می خواهم بگویم این روحیه، که یک پدر شهید با این افتادگی و تواضع با اینکه پسرش را از دست داده است اینگونه جواب بدهد واقعاً جای تحسین و تبریک دارد.
    واقعاً اینچنین پدری همچون پسری باید. خداوند حفظشان کند و روح شهیدشان را با سید الشهدا محشور بگرداند.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  59. یاران می‌گوید:

    سلام
    امام بی احساس…
    yarankhomeini.blogfa.com راه اندازی شد.

  60. mohammad.gomnam می‌گوید:

    سلام. خدا قوت. نماز جمعه یادتون نره. مگه امام خامنه ای چند بار در سال میان نماز که توفیق نماز خوندن پشت ایشون رو داشته باشیم. نهایت ۳ و به سختی برسه به ۴ بار. از دست ندید و تحت هر شرایطی حظور داشته باشید. دل آقا امام عصر هم شاد میشه. ان شاء الله روزی میاد که می تونیم پشت سر امام عصر هم نماز بخونیم. ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید. شادی قلب نازنین آقا امام زمان (عج) صلوات! یا حق!

  61. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    اگه شرکت‌هایی مثل نوکیا رو، درست و حسابی تحریم کرده بودیم؛ این چشم‌بادومی‌های پاچه‌خوار، جرئت این غلطا رو نداشتن!

    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/96099/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85

  62. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید؛
    این دفعه مطمئنم پرسپولیس می بره. یعنی شواهد اینجوری نشون میده.

  63. هم سنگر می‌گوید:

    سلام!
    متنتون عالی بود. فردا ما شهرستانیها رو خیلی دعا کنید. دل همه ما فردا لا به لای شماهاست. خوش به سعادتتون. کاش منم اونجا بودم…

  64. تو این یه مورد رو کاش تهرونی بودم!

  65. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی!
    کجائی؟ 🙂
    عجب!

    واقعا راست میگن که تو فوتبال هر اتفاقی ممکنه بیافته ها!
    من کل بازی رو خوابیدم؛ تقریبا ۲۵ دقیقه آخر بازی رو بیدار بودم!
    قشنگ بود!!!

  66. سیداحمد می‌گوید:

    تبریک به پرسپولیسی های قطعه ۲۶ به خاطر این برد طوفانی…

  67. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    پرسپولیس زلزله، همینه همینه
    سید دوستت داریم! یاشاسین مصطفی!
    حسین قدیانی: به همین مناسبت، تا دقایقی دیگر، به متن ستون یسار، چند جمله اضافه می شود…

  68. چشم انتظار می‌گوید:

    ای کاش فوتبال ۷۵ دقیقه بود!!!

  69. چشم انتظار می‌گوید:

    من هم به نوبه ی خودم به همه ی پرسپولیسی های قطعه تبریک می گم. یعنی، آقا سید و اسلامی ایرانی!!

  70. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید!
    برعکس شما، استقلال کل بازی رو بیدار بود، فقط همون ۲۵ دقیقه رو خوابید!!

  71. سیداحمد می‌گوید:

    “جالب اینکه خداوند، گاهی با واسطه یک بازیکن فوتبال، آن هم به نام «زائد» با آدمی حرف می زند تا بگوید؛ هیچ چیز و هیچ کس، «زائد» نیست!! به پرسپولیسی ها می گوید: حتی اگر ۲ گل خورده باشید، حتی اگر ۱۰ دقیقه به پایان بازی مانده باشد، حتی اگر تیم تان ۱۰ نفره شده باشد، حتی اگر نیمی از تماشاگران تان از ورزشگاه رفته باشند، حتی اگر چند بار پشت سر هم به تیم آبی باخته باشید، باز هم نباید ناامید و مایوس شوید. یعنی حق این یاس، برای شما هرگز محفوظ نیست… و آری! به استقلالی ها هم می گوید: هیچ وقت حق ندارید در باد غرور بخوابید، حتی اگر… و هزاران حتی اگر دیگر! مبارک باشد برد سرخ پوش های پایتخت بر قرمزهای قطعه ۲۶ شاد و خندان!”

  72. چشم انتظار می‌گوید:

    برای آخرین بار و یک کلام ختم کلام: آقا سید و دیگر بچه های قرمز قطعه، با شادیتان شادیم.
    برای ما مهم برد و باخت هست. اما؛ مهم تر از آن شادی زائد الوصف رقیبِ رفیق!
    تبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریـــــــــــــــــــــک

  73. …………………….
    فوتبال برد و باخت داره. زیاد نمی خواد خودتونو اذیت کنید. والا!

  74. . می‌گوید:

    این امتحانای دانشگاه بعضی وقت ها روی روان آدم رژه میرود، میخواستم امتحانا که تموم شد، هر چه سریع تر ازین تهران خلاص شم برم شهرستان ولی تهران با نماز جمعه ی آقا یعنی که تهران و دانشگاه، شیرین تر از خانواده میشود…

  75. لبیک یا حسین می‌گوید:

    . . . چرا که بغض مان کمی طولانی تر از همیشه است . . .

  76. چشم انتظار می‌گوید:

    این رو حتما ببینید: ولی متأسفانه خارج از مسابقه است.
    http://cinematicket.ir/images/fajr/steghlal.jpg

  77. سیاست خارجی می‌گوید:

    بنام حضرت دوست که هرچه دارم از اوست:
    با سلام.
    با مطلب:
    جشنواره فیلم فجر از شور انقلابی تا فرش مغز پسته ای!!!!
    به روز هستم.
    خوشحال می شوم که سر بزنید.
    یا علی مدد.
    http://foreign-policy.blogfa.com/

  78. سلاله 9 دی می‌گوید:

    هوا ابری است. تراکم ابر، خبر از برف می دهد. شاید فردا برف بیاید. شاید فردا برف نیاید. شاید فردا مثل امروز، هوا چند درجه زیر صفر باشد. فردا جمعه است و آدینه، روز کاری انتظار است. فردا یاس تعطیل است. فردا، آن اسلحه ای که یک دست رهبر است، همان اسلحه ای است که دست شهدا بود در کربلای ۵ و آن یکی دست رهبر، همان دست خداست که بر سر ماست. خمینی با همین دست، برای ما از پنجره مدرسه علوی دست تکان می داد. فردا برای دیدن «آقا» لحظه شماری می کنیم تا با اشک شوقی از دیدن مولای خود، بگوییم «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند». تا فردا چند ساعت مانده؟ تحمل می کنیم… و تا ظهور، صبر می کنیم، دعا می کنیم و به رهبری خامنه ای، بر صورت هر فتنه ای، سیلی بصیرت می زنیم، که «خاورمیانه، هم اکنون» ۳۰ سال پیش ماست و ما این «پخش زنده» را سال هاست که داریم زندگی می کنیم.

    فردا پس فردا انتظار سر خواهد رسید. هوا آفتابی خواهد شد. ماه و ستاره ها را هرگز اینچنین مطمئن و پیروز ندیده بودم و شب پرستان کجا مثل امروز مضطرب بودند؟… تا ظهور خورشید، بر ما فرض است ولایت ماه.

    “قطعه مقدس ۲۶/ متن «التحریر» کپی برابر اصل «آزادی» است”

  79. سیداحمد می‌گوید:

    آفرین سلاله؛

    بریدۀ زیبائی انتخاب کردی!

  80. سید سعادت می‌گوید:

    سلام،
    دائما از نوشته های قشنگتون مفیوض می شیم!
    اگه وقت کردید تشریف بیارید و نقد کنید.
    با “از رنجی که نمی بریم…” به روزیم.
    یاعلی

  81. قاصدک منتظر می‌گوید:

    می خواستم بگم امام خمینی(ره) فرمود: نماز جمعه نعمت است؛ دیدم اما بعضی وقت ها مثل این که رحمت خدا هم شامل حال ما می شه! یعنی وقتی عشقمون “سید علی” امام جماعت نماز جمعه باشه، می شه “نور علی نور”!
    می خواستم بگم فردا آسمونی ها به زمینی ها که نماز این هفته رو اقتدا می کنند به مقتداشون، خواهند گفت: “یا لیتنا کنا معکم”, دیدم نه بابا! مثل اینکه راه آسمون هم متشکل از صف های شهداست! پس باز هم ما باید بگیم “یا لیتنا کنا معکم…”!
    بعد با خودم گفتم که شهید آوینی چه قشنگ گفت: که اگر “یا لیتنا کنا معکم” رو با زبان گفتی اکنون با پای دل نیز بگو که اگر پای در میدان ننهی, دعایت مستجاب نمی شود. چه سهل است با زبان “یا لیتنا کنا معکم” گفتن و چه سخت است تا پای جان در رکاب حسین ایستادن.
    پس شهید احمدی روشن نه با زبان که در عمل, پای در میدان نهاد و به خیل عاشورائیان پیوست.

  82. سید می‌گوید:

    گفتم چو بیایی غم دل با تو بگویم… چه بگویم غم از دل برود چون تو بیایی
    لبیک یا خامنه ای.

  83. قرآن نت می‌گوید:

    بسم الله

    سلام؛
    فردا ما آغاز می شویم
    فردا جنگلی از پرنده
    آسمانی از درخت
    و دریایی از خورشید خواهیم داشت
    فردا پایان ِ بدی است
    فردا جمهوری گل محمدی است
    ____________
    پوستر روح الله الموسوی الخمینی :
    http://quran-net.mihanblog.com/post/209

  84. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم**

    امروز سالروز ازدواج حضرت رسول(ص) و حضرت خدیجه (س) بود.
    چه ازدواج مبارکی.
    سلام و درودِ بی پایان خدا بر این زوج آسمانی و بر دختر اطهرشان.

  85. علی می‌گوید:

    ……………….

  86. بی دل می‌گوید:

    سلام؛
    من اگه یه درصد هم شک داشتم واسه رفتن نماز جمعه، دیشب با این مطلب زیبا عزمم جزم شد و امروز به هر طریقی بود خودمو رسوندم به نماز که واقعا خوشحالم که رفتم.
    خدا خیرتون بده.
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  87. سائل الزهرا می‌گوید:

    ………………

  88. به جای امیر می‌گوید:

    شانس! (گفت و شنود)

    گفت: رجبعلی مزروعی، عضو فراری و پناهنده جبهه مشارکت که به «آقای مرگ موش» معروف است در مقاله ای نوشته است «می توان از حمله نظامی کشورهای خارجی به ایران هم برای حاکمیت اصلاح طلبان استفاده کرد»!
    گفتم: پس چرا از حرفش تعجب می کنی؟! وقتی موسوی و کروبی و خاتمی آشکارا نقش ستون پنجم آمریکا و اسرائیل و انگلیس را برعهده داشته اند از نماینده آنها در خارج کشور چه انتظاری داری که مثل آنها نباشد؟!
    گفت: اظهارات مزروعی آنقدر مشمئزکننده بوده است که صدای اعتراض سایت ضد انقلابی بالاترین را هم درآورده و خطاب به جبهه اصلاحات نوشته است؛ آیا سقوط اخلاقی و سیاسی از این بیشتر هم قابل تصور است؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! یارو افتاده بود توی چاه و در حالی که سر و دستش شکسته بود و آخرین نفس ها را می کشید با خودش گفت؛ چقدر شانس آوردم که ته چاه سوراخ نبود!

  89. رهبرم قاطع سخن گفت و دلم را شاد کرد
    قاطعانه لرزه بر اردوگه بیداد کرد
    با توکل بر عنایت ها و الطاف خدا
    در نماز جمعه چون جدش علی فریاد کرد
    سرفرازم از خروش و اقتدار رهبرم
    قدرت پوشالی دشمن همه بر باد کرد…

  90. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم
    باسلام واحترام – خدا قوت
    ضمن تبریک آغاز امامت حضرت حجت ابن الحسن العسکری و ایام الله دهۀ مبارک فجر انقلاب اسلامی، با
    غیبت امام زمان (عج) از دیدگاه امام خمینی (ره) به روزم و منتظر نظرات شما هم سنگر گرامی هستم.

  91. عمارنامه می‌گوید:

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/7814
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی

  92. عباس اسلامی می‌گوید:

    سلام بر حسین

    چه نکو رهبر ما “درس برائت” می داد
    فاش می گفت که ما دشمن اسرائیلیم

    سلامتی شون صلوات
    اللــــــــــــــــــــهم صل علی محمـــــــــــــــــد و آل محمد

  93. عمار می‌گوید:

    سلام. دیروز نماز جمعه، به یاد تک تک ستاره ها بودم. با این که هوا سرد بود، اما خیلی ها، با بچه کوچیک اومده بودن. دست مریزاد به ملت همیشه در صحنه.

  94. فاطمه. ف می‌گوید:

    خیلى قشنگ بود
    خوش به حال علیرضا که یک شبه مرد شد….

  95. mojtaba vahedian می‌گوید:

    سلام!
    …………………..
    به زنبوره میگن میتونی تو ۹ دقیقه ۳ تا گل بخوری؟! میگه مگه من استقلالم!!

  96. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا رب العالمین**

  97. مهدی می‌گوید:

    سلام به حسین آقا و دوستان…

  98. محب الحیدر می‌گوید:

    قال الصادق(ع):
    … و ینقلب ملک العجم فی محرّم یسفک الدّماء حتی یفرّ ملک العجم لئلّا یأخذه النّاس، ثم یهلک غماً و تدوم الفتنة و یدوم الانقلاب و بشّر النّاس بظهور الحجّة(عج).
    امام صادق(ع) می فرمایند:
    … و در سرزمین ایران انقلاب می شود و شاه ایران در ماه محرّم خون های زیادی به زمین می ریزد، تا اینکه با اوج گیری قیام مردم، شاه تصمیم به فرار از ایران می گیرد تا مبادا مردم او را جلب و مجازات نمایند. اما بالاخره شاه ایران در خارج از این سرزمین از شدّت غم هلاک می شود ولی فتنه های گوناگون ادامه می یابد و انقلاب نیز ادامه دارد و بشارت بده مردم را در این زمان به ظهور حضرت حجّة (عج) .
    بیان الائمة(ع)- جلد۱- صفحه۲۲۲

  99. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم!

    بر اساس آخرین خبرها و نیز خبر شماره امروز «کیهان ورزشی»، داداش حسین با ۱۷ گل تا کنون آقای گل جام دهه فجر موسسه کیهان است. امروز هم داداش حسین در بازی با انتظامات، موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند و تعداد گل هایش را به عدد ۱۸ برساند، اما متاسفانه ابتدای نیمه دوم، جناب آقای گل، دچار عارضه درد قدیمی زانو شد و ادامه بازی را از دست داد. تحریریه در حالی که تا این لحظه ۲ – ۲ مساوی بود، بازی را ۴ بر ۳ باخت. با این همه تیم تحریریه به مرحله بعدی رقابت ها راه یافت.

  100. بهزادی می‌گوید:

    …………………………….

  101. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    ماشالله داداش حسین قدیانی، آقائیییییییییییییییییی
    آقای گلیییییییییی، ای ولله

    سید جان! داداش الان حالش خوبه؟ مصدومیت جدی که ندارن ایشالله؟

  102. بهزادی می‌گوید:

    ………………..

  103. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    استقلال هم “مجتبی جباری” رو نداشت که اینجوری منفجر شد!
    زانو ناقص، کله ناقص، یه دفعه بگو “حسین فرانکشتاین”!!

  104. بهزادی می‌گوید:

    چرا اینقد سانسور می کنی تو؟!

  105. امام خامنه ای می‌گوید:

    سلام
    خیلی سایت پر محتوا و زیبایی دارید برای من افتخار است که با شما تبادل لینک کنم.
    اگر مایل هستید من را با نام امام خامنه ای لینک کنید.
    بعد به من بگویید شما را با چه نامی لینک کنم.
    پس منتظرخبر شما هستم.
    حَفِظَکُمُ الله
    اللّهم اَحفِظ قائدنا واِمامنا وَ زَعیمُنا الامام خامنه ای
    یاعلی مدد

  106. به جای امیر می‌گوید:

    برق (گفت و شنود)

    گفت: یک سایت ضد انقلاب خطاب به سران فتنه نوشته است؛ «آقایان موسوی و خاتمی و کروبی! ممکن است برای ما توضیح بدهید که چرا هیچیک از پیش بینی هایتان درست از آب درنیامده؟»
    گفتم: مردک دارد رد گم می کند، مگر سران فتنه از خودشان اختیاری داشتند؟ آنها دستورات سرویس های اطلاعاتی بیگانه را اجرا می کردند.
    گفت: اتفاقا همین سؤال را از اوباما و نتانیاهو نیز پرسیده و نوشته است؛ آقایان! مگر شما وعده پیروزی جنبش سبز را نمی دادید؟ پس چی شد؟!
    گفتم: این بدبخت های مادرمرده اگر قدرت داشتند با انتفاضه فلسطین و حزب الله لبنان مقابله می کردند و جلوی سقوط دیکتاتورهای عرب و گسترش جنبش ضد سرمایه داری وال استریت را می گرفتند.
    گفت: پس چرا این بلا را روی سر مدعیان اصلاحات خراب کرده اند؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! یک آدم خسیس که از زندگی به تنگ آمده بود قصد خودکشی داشت، برای اینکه برق مصرفی به حساب خودش نوشته نشود، با برق همسایه خودکشی کرد!

  107. صبا می‌گوید:

    خسته نباشید!
    چقدر اینجا بی سر و صدا شده؟
    سکوت رو در قطعه نبینیم هرگز!

  108. قاصدک منتظر می‌گوید:

    شکست با تبرش نقش بتگران، دلدار
    زدود از دل عشاق خود غم، آن دلدار

    چنان قشنگ به نطقی به خصم، کرد نهیب
    گمان کنی که خلیل آمدست در پیکار

    بگو به دشمن دون گر چه شب دراز بود
    قلندر است در این شام تار، بس هشیار

    به عشق خامنه ای بارها زنم فریاد
    فدای موی تو گردم به هر نفس هربار

    کلام قاصدک، ذره ای ز عشقش بود
    نه با زبان، که وجودش همین کند اقرار

  109. احساس می‌گوید:

    رهبر ایران می تواند نقشه هایی را که بهترین ذهن ها با صرف بیشترین بودجه ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته اند، با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کند.
    رایس وزیر سابق امور خارجه آمریکا

  110. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا ذالجلال والاکرام**

  111. زین الدین می‌گوید:

    سلام داداش حسین متنتون فوق العاده بود!
    من سر قرار آمدم یعنی تقاتع ۱۶آذر و کشاورز ولی چشمان غبار آلودم شهید روشن را ندید….
    ولی چه وصال شیرینی بود این جمعه حضرت ماه باز هم مثل همیشه میدرخشید!
    التماس دعا!

  112. فاطمه می‌گوید:

    سلام…
    الان دقیقا شما عزادارین و به جای آبی، مشکی پوشیدین یا به جای مشکی، آبی؟! یا اصلا چی میپوشن آبی ها موقع عزاداری؟!
    یا خدای نکرده، شهیدت کردن برادر که در تعجب ماندیم از به روز نشدن تند تند قطعه؟!

  113. سیاست خارجی می‌گوید:

    با مطلب:
    در آستانه انتخابات مجلس: اخلال گران اقتصادی بازار مسکن را هدف گرفته اند.
    به روزم.
    http://foreign-policy.blogfa.com/

  114. ف. طباطبائی می‌گوید:

    حدودا بیش از ۷۶ ساعت است که قطعه ۲۶ به روز نشده است!!

  115. سیداحمد می‌گوید:

    قطعه۲۶ آنقدر پربار است که می توان بارها و بارها مطالب قبلی را خواند و لذت برد!

    مثلا این دو متن:

    http://www.ghadiany.ir/?p=10816

    http://www.ghadiany.ir/?p=10749

  116. با سلام به تمام همسنگران قطعه ۲۶… نمیدانم آیا اجازه و یا لیاقت دارم که خود را همسنگر شما بنامم یا نه؛ آخر سنگر من با شما مایلها فاصله دارد سنگر من جای سردیست با مردمانی سردتر! سنگر من جایی هست که در بیرون از آن همه پرچم صلح و آزادی بیان نصب کرده اند ولی تا بجنبی از زندانهای گوانتانامو سر در خواهی آورد! سنگر من جایست که به دشمنان وطنم اسلحه فروختن تا برادرم را بکشند و سنگر من جایست که هر ثانیه مورد هجوم وحمله هستم حتی مورد هجوم هم وطنانم… سنگری که با برکت و کمک و یاری برادرم ساختم و امیدوارم با الطاف و کمک ایشان و دیگر شهدا تا خون در بدن دارم در این سنگر باشم…..
    سخنان رهبرم، ولی فقیهم در نماز جمعه مثل همیشه قاطع و محکم بود، چنان شور و شعفی در من اروپا نشین بوجود آورد که ناخودآگاه همزمان با مردم غیور و دلیرم دستها را بالا برده و شعار می دادم “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست”؛ چرا که یقین دارم زمان زمانه امتحان است ما در معرض آزمایش بوده و هستیم و الان در این شرایط سخت خداوند ما را به اینکه چقدر از رهبر از ولی فقیه اطاعت می کنیم می آزماید. باید نشان دهیم که ما آماده آمدن پسر فاطمه، مهدی موعود هستیم و این بهترین موقعیت برای این مدعاست….
    به شما دوستان گرامی ایام دهه فجر را تبریک می گویم و اگر فرصت کردید به خواندن خاطره ای از برادر شهیدم به مناسبت این ایام دعوت می کنم. التماس دعا…

  117. سلام می‌گوید:

    چقدر آسمانی بود این نوشته؛

    خدا صاحب این قلم را حفظ کند…

  118. mohammad.gomnam می‌گوید:

    سلام. یه جمله آقا دلم رو خیلی سوزوند و واقعا یه جورایی حسودیم شد. این جمله: شهادت مصطفی احمدی روشن دل ما رو سوزاند!
    یعنی میشه ما هم شهید شیم و بود و نبودمون برای اسلام و ولی امر مسلمین و امام زمان روحی له الفدا تفاوتی داشته باشه؟؟؟؟؟؟
    التماس دعا. به ما هم سری بزن داش حسین.

  119. ستاره نقره ای می‌گوید:

    “آنان که رفته اند کاری حسینی کرده اند و آنان که مانده اند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی اند”دکتر شهید علی شریعتی.
    ما زینب وار نمی گذاریم علم علم مصطفی شهید بر زمین بماند!

    سلام بر رهبر خوبان، امام خامنه ای!

  120. نجوا می‌گوید:

    سلام؛ عالی بود… حیف که فقط حسرت دیدار “آقا”می مونه واسه ما شهرستانی ها!

  121. به جای امیر می‌گوید:

    قیمت خرید (گفت و شنود)

    گفت: امیر قطر یک تابلوی نقاشی را در لندن به مبلغ ۱۶۰ میلیون پوند خریده است!
    گفتم: پول های دزدی همین جوری خرج می شوند. حالا این تابلو چی هست؟!
    گفت: اسم تابلو «ورق بازها» است و در آن دو نفر پشت یک میز نشسته و در حال قماربازی با ورق- پاسور- هستند.
    گفتم: عجب پولدار دزد خنگ خل و چلی است این یارو!
    گفت: دزدان انگلیسی روی دست شاه دزد قطری بلند شده اند!
    گفتم: یارو یک قالیچه دزدیده بود رفت آن را بفروشد، دزد دیگری قالیچه را از او دزدید. وقتی دست از پا کوتاهتر نزد رفقایش رفت، از او پرسیدند قالیچه را چند فروختی؟ گفت؛ به قیمت خرید!

  122. مریم نوری می‌گوید:

    سلام! واقعا متن زیبایی بود…
    حیفم آمد نماز جمعه ای را که «آقا» می خواند، نباشم. اصلا خدا را چه دیدی؟! شاید دیگر فرصت چنین سعادتی نصیبم نشد! یعنی می دانی! راستش، صبح، بعد از نماز صبح، دیدم توان ماندن ندارم! دلم پیش «آقا» بود. پیش نماز جمعه. پیش صفوف یک رنگ. پیش دعای وحدت. پیش خطبه ها. پیش قرائت سوره جمعه با ترتیل بی بدیل «آقا». پیش شعارهای قبل از خطبه. پیش شور و شعور و شعار ملت،
    بی نظیر است…

  123. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا قاضی الحاجات**

  124. فرهاد می‌گوید:

    راه به راه میام اینجا ببینم مطلب جدید هست یا نه؟ میبینم خبری نیست.
    میام پائین تو کامنتها ببینم آقا سید گفتن امشب با چند مطلب جدید قطعه ۲۶ به روز میشود، میبینم اینم نیست!!
    داداش حسین کجائی؟ سید قبلا یه توضیحاتی میدادی در این شرایط.
    ای بابا!

  125. مرتضى اهوازى می‌گوید:

    حق با آمریکاست!
    http://kayhannews.ir/901117/2.htm#other200

  126. یـــــــــــ(حسین بن علی)نـــــــــــــوکر می‌گوید:

    سلام
    نمی دانستم تشکرم برای مطلب شهید کاوه را کجا بگذارم، به اجبار در این پست از شما تشکر می کنم و از شما خواهش می کنم، روال درج این آشنایی ها را ادامه دهید.

  127. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    برای کامنت گذاشتن در ستون ۲۰:۰۶ فقط کافیست روی تیتر مطلب کلیک کنید!

  128. سیداحمد می‌گوید:

    خصوصی

    سلام داداش حسین؛
    بهتری؟
    حسین قدیانی/ عمومی: اس اس مساوی کرد؛ درد زانوانم تشدید شد، غم چهره ام تمدید و حوادث تلخ فوتبالی تجدید!! اما من باب پاتک، و اگر قرار بر بی مزه بازی است؛ به هاچ زنبور عسل می گن: توی یه فصل، می تونی شونصد تا گل آبی بخوری؟! می گه: مگه من پرسپولیسم؟!!

  129. سیداحمد می‌گوید:

    این دقیقا یک پاتک بود!

  130. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    پس خدا رو شکر اس اس نباخت و الا درد زانوی داداش بیشتر می شد!!

    چرا سایت، آپ نمی شه؟!

  131. سیداحمد می‌گوید:

    جبهه “منتقدین دولت” هم تشکیل شده؟!!! مردم از خنده!!! 🙂
    علی مطهری آخرش سکته می کنه از شدت این عقده های درونی!!!

    این دولت داره تموم میشه؛ دیگه جبهه “منتقدین دولت” چه صیغه ایه؟!
    چقدر جبهه داریم ها!

  132. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    یه روز یه استقلالی میره کتابفروشی میگه: ببخشید آقا!

    کتاب “قهرمانی استقلال” دارید؟

    یارو میگه: نه، ما کتابهای تخیلی نمی فروشیم!

  133. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    فردا سالگرد درگذشت عالم وارسته، آیت الله محمد کوهستانی مازندرانی است.
    مزار ایشان در حرم امام رضا (ع) قرار دارد. روحشان شاد.

    چند جمله از آیت الله کوهستانی:

    “بدترین بلا در دوره آخرالزمان، آن است که انسان وظیفه خود را نشناسد.”
    “تا می توانید خداوند را راضی کنید که سعادت دنیا و عقبی در رضای حق تعالی است.”
    “زهر کشندۀ انسان است، ولی غذای حرام دودمان را به هلاکت می رساند.”

    این هم آخرین عکس ایشان:
    http://www.faupload.com/upload/90/Bahman/1-5-20101010-1878560133.jpg

  134. آذرخش می‌گوید:

    سلام به همه!!

  135. به جای امیر می‌گوید:

    سرعت (گفت و شنود)

    گفت: مگر هفته قبل اوباما اعلام نکرده بود که «همه گزینه ها علیه ایران روی میز است»؟!
    گفتم: بر منکرش لعنت! چقدر هم با تکبر و گردن کلفتی گفته بود!
    گفت: ولی دیروز با شبکه تلویزیونی NBC مصاحبه کرده و گفته؛ «گزینه نظامی علیه ایران روی میز نیست»!
    گفتم: ای بابا! خیلی بد شد! حالا بگو یک نگاه دیگه بندازه! شاید افتاده زیر میز!
    گفت: مرد حسابی! آمریکا به قمپز درکردن عادت داره. اول قمپز در می کنه و رجز می خونه و بعد که دید سمبه پرزوره، عقب نشینی می کنه.
    گفتم: افسر راهنمایی به اتومبیلی که با سرعت در جاده ای حرکت می کرد، ایست داد و به راننده گفت ۱۲۰ کیلومتر سرعت داشتی. راننده گفت؛ قربان فقط ۱۰۰ کیلومتر بود. افسر گفت؛ توی این جاده ۱۰۰ کیلومتر هم زیاده، یارو گفت؛ ببخشید ۸۰ کیلومتر بود. اصلا حالا یادم اومد، ۶۰ کیلومتر می رفتم و… افسر راهنمایی بهش گفت؛ مرد حسابی مواظب باش، اینجوری که داری سرعت کم می کنی ممکنه یکی از عقب بهت بزنه و درب و داغونت کنه!

  136. سوگند می‌گوید:

    برنده جایزه اسکار سال ۲۰۱۲ به مصطفی دنیزلی برای کارگردانی فیلم “۱۰ دقیقه جهنمی”…

  137. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۴۳* حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف:

    هر یک از شما باید کاری کند که به سبب آن، به محبت ما نزدیک شود.

    (بحارالأنوار، ج۵۳، ص۱۷۶)

  138. reza می‌گوید:

    ………………………………

  139. سلاله 9 دی می‌گوید:

    گمانم بهمن ماه سال ۶۲ بود؛ “مجتبی” بعد از ۱۴ ماه مرخصی گرفته بود تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند و دوباره برگردد جبهه. می دانست رزمندگان اسلام تا پایان سال قرار است عملیات بزرگی انجام دهند. به پدر و مادرش هم نگفت که دارد به تهران می آید؛ زود باید بر می گشت، خیلی زود، چرا که جزء نیروهای اطلاعات و عملیات بود و تصمیم گرفته بود همان روز بعد از راهپیمایی به منطقه برگردد. می دانست که اگر پدر و مادرش به خصوص مادرش متوجه آمدنش شوند، به این زودی ها نمی تواند برگردد.
    ***
    روز راهپیمایی آقا کریم و فاطمه خانوم در لابه لای آن همه جمعیت، جوانی را دیدند که عصایی زیر بغل دارد و با شور و حرارت خاصی دارد شعار می دهد: “حزب الله می جنگد می میمیرد سازش نمی پذیرد”. از میان سیل جمعیت با هر زحمتی خود را نزدیک آن جوان رساندند و حالا دیگر شک شان به یقین مبدل شده بود؛ آن جوان مجتبی بود. آقا کریم گفت: تو اینجا چیکار می کنی؟ و فاطمه خانم گفت: پسرم، پات کی همچین شده؟ مجتبی جواب داد: “چقدر پیر شدی مادر”.
    ***
    تنها فرزند این خانواده ساکن در میدان خراسان چند روز بعد در عملیات خیبر به شهادت رسید. فاطمه خانوم دیروز به من می گفت: ۲۲ بهمن آخرین باری بود که مجتبی را دیدیم. خدا بیامرز کریم آن روز هر چه اصرار کرد، ‌مجتبی خانه نیامد. فقط گفت: تا همین جا هم قاچاقی آمده ام. امام را تنها نگذارید. بعدها در جماران به امام گفتیم که بعد از جنگ کلا سه بار پسرمان را دیدیم و امام جواب داد؛ عکس پسرتان را دارید؟
    ***
    در این روزگار آزگار تنها مسئولی که به این خانواده سر زده “آقا” بود که سال دوم رهبری شان در میدان خراسان، خورشید را سرزده به خانه شان برد. یک قرآن هم به رسم تبرک به ایشان هدیه داد و با همان خودکار آبی آسمانی معروفش که روزگاری یکی از نمادهای بچه‌های حزب الله بود، برای این خانواده یادگاری نوشت: “خدا رحمت کند شهید عزیز ما را”.
    * در فیلم آژانس شیشه‌ای “حاج کاظم” با همین خودکار برای همسرش فاطمه، نامه ‌نوشت؛ یادتان هست؟…فاطمه فاطمه با تو حرف بزنم بهتره…
    “قطعه مقدس ۲۶/ ۱۸ بهمن ۸۸”

  140. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا ارحم الراحمین**

  141. سیاست خارجی می‌گوید:

    با مطلب:

    سهم آن پیرمرد از این بیت المال چقدر است؟؟؟؟؟
    به روزم.
    http://foreign-policy.blogfa.com/

  142. سیدحمزه می‌گوید:

    حاج حسین سلام!
    خدا وکیلی سایتت، آرامبخش روح و روان بچه حزب‌اللهی‌هاست. خدا حفظت کنه.

    سلامتی حضرت ماه، صلوات.

  143. ستاره نقره ای می‌گوید:

    …….

  144. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    تا دقایقی دیگر، قطعه ۲۶ در همین صفحه اصلی به روز می شود.

  145. سیداحمد می‌گوید:

    این سرود “دیروز امروز فردا” خیلی زیباست!

    http://www.islamupload.ir/user_uploads/iuseydahmadd225/online_hamed_zamani_farda_emroz_diroz_wwwavazmusiccom.mp3

  146. شهاب می‌گوید:

    خیلی زیبا بود. دست مریزاد هنرمند!

  147. برف و آفتاب می‌گوید:

    همه منتظر تا ببینن کجا، تو از جاده ی عشق قل می خوری!!
    هر وقت میشنوم اینطوری میاد تو ذهنم!

  148. حامد آزادی می‌گوید:

    سلام
    خیلی دیر خوندم.
    ولی خیلی به موقع قلبم را از جا کند. سال ها تمام فکرم این بود چی کار کنیم بچه بسیجی ها در س خون بشن، هنوزم جواب ندارم. البته خیلی هاشون درس خون شدن.
    به ما هم سر بزن

  149. ج می‌گوید:

    ………………….

  150. بسیجی می‌گوید:

    خیلی عالی بود، ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.