نامه «نوری زاده» به «نوری زاد»

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

در پی انتشار شش هزار و هفت صد و سی و هشتمین نامه محمد نوری زاد، علیرضا نوری زاده با انتشار یک نامه سرگشاده به محمد نوری زاد، وی را بیکار، و در عین حال، عامل رژیم دانست. متن این نامه بدین شرح است…

نچ! این ۲ تا لیاقت این را ندارند که درباره شان طنز بنویسیم. فی الحال، شانی دارد قلم ما! اونی که لایقه، یکی دیگه اس. پس بخوانید نامه «نوری زاده» اصل کاری را به «نوری زاد» اصل کاری… قلابی ها را وللش!

سلام داداش. منم «ف. ه». «ق. ق» برام حبس بریده ۶ ماه! این در حالی است که من، آقازاده نیستم، بلکه «نوری زاده» هستم و بابای ما دامت برکاته، فی الواقع نوری است از انوار بهشت که البته شعاع هیچ کدامش به نام ما نیست! آن محی الدین که واقعا انواری از انوار برین است، بابای ماست! حاج شیخ محمد باقر، بابای ماست! آقای جنتی، فالدخلی فی عبادی، و بلکه وادخلی جنتی اش بابای ماست! راضیه و مرضیه، بابای ماست! عباس دوران که شهید شد، اما پهلوان این دوران، بابای ماست! قهرمان لیگ برتر بابای ماست! برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول فتنه در جشنواره فیلم عمار، بابای ماست! استوانه نظام، بابای ماست! انتخابات، مال بابای ماست! جمهوری اسلامی مال بابای ماست! آن صندلی ای که امام در بهشت زهرا روی آن نشست، چوب درختش، مال بابای ماست! متن سخنرانی امام، ویرایشش کار بابای ماست! آقایان؛ ناطق نوری و مفتح و مطهری و ملت و وزیر شعار، بابای ماست! اون کسی که اول دست زد، بعد تکبیر فرستاد، بابای ماست! اون هلی کوپتر، مال بابای ماست! زمانی که بابای ما خلبان بود، هنوز سریال «شوق پرواز» ساخته نشده بود! شهاب حسینی، شهاب سه، علیرضا خمسه، خمسه خمسه، ماهواره امید و ماهواره همسایه مایلی کهن اینا، مال بابای ماست! «RQ170» بیانگر گوشه ای از آی کیوی بابای ماست! علی دایی، داداشش، حسن عمو، محسن زن دایی، مترجم دنیزلی، زننده گل به آمریکا، و خشکبار تواضع، بخشی از غرور بابای ماست! عباس بابایی، بابای ماست! بابای ما قبل از جنگ، در جبهه بود و قبل از فتنه، آماده بود!! لندکروز حاج بخشی، کروزش مال بابای ماست! این یارو کارگردان خارجیه که مسعود دهنمکی می گفت، روی دیوار خانه اش، عکس بابای ماست! اون نامه ای که توی سکانس آخر «آژانس شیشه ای»، احمد داد دست سلحشور، اون دستخط بابای ماست! این فقط بابای ماست که می تواند در نماز جمعه دهه ۷۰ علیه ظاهر حاج بخشی موضع بگیرد، اما به مناسبت فوتش هم پیام تسلیت بدهد!! دامت بابای ما کلا برکاته است همیشه! زید بابای ما، عزه ای دارد که «انجز وعده» ندارد، وای به حال «نصر عبده». اخبار ساعت ۱۴ نور امواج فرکانسی اش، را مدیون بابای ماست و موج FM ردیف امگاسه، ملک طلق بابای ماست، اما به نامش نیست!!

داداش! اگر من «نوری زاده» باشم، پس تو که مذکری، می شوی «نوری زاد». ما ۲ تا هر چند که تخم و ترکه مان به روستایی از توابع رفسنجان برمی گردد، اما عمرا بوق مان را خلاصه در «نوق» کنیم. ما در اصل، و گذشته از دروغ، زاده نوریم، نه نوق، منتهی نوری که به نام آدم نباشد، از اشعه ماورای بنفش هم بدتر است. در ساده زیستی ما همین بس که الان عینک «ری بن» هم «یو وی» دارد، ولی ما، نه فقط خودمان نوریم، بلکه در «نور» ویلا هم داریم، لیکن مسئله اینجاست که به نام ما نیست و هر کسی چیزی از ما پیدا کرد، ما حاضریم به نامش کنیم، آنچه را که به نام ما نیست!! و همه باید به قول بابا وحدت را حفظ کنند و در انتخابات، شرکت، اما تحریمش را تکذیب کنند!! من که پاچه خوارتر از این صادق زیباکلام ندیده ام! اینقدر که این شخص به بابای ما ارادت دارد، بابای ما به خودش اینهمه دامت برکاته نیست!!

داداش! من نوری زاده ام، تو نوری زاد. با این حساب، «غفلت» می شود «نوری هم زاد» و طفلک، عموی مان ممد که چیزی نمی شود؛ فوق فوقش «نوری هم ذات پندار».

داداش! اون نوری زاده و این نوری زاد، جفت شان عامل رژیم اند برای اینکه نور خاندان ما را تحت الشعاع قرار دهند. یکی می گوید و از خارج، ناله می کند و یکی فرت و فرت از همین داخل، نامه می نویسد و این هر ۲ دست در دست رژیم داده اند که نور خاندان ما دامت برکاته، به چشم های حقیقت بین نیاید! اما نوری زاد کیست؟! تو! نوری زاده کیست؟! من! کی خسته است؛ بتمن!!

داداش! اگر نوری زاد قلابی(تو را نمی گویم ها!)  یکی از این نامه هایش را خطاب به بابا دامت برکاته می نوشت، الان بابا ۴ جلد کتاب، جوابش را داده بود؛ آنهم دفتر نشر معارف ضد انقلاب! عبور از بحران، با روغن ترمز بهران! جلد کوفتم، با ویرایش جدید و تعلیقات!! بابا، یکی بهش نامه نمی نویسه، کلی کتاب در جوابش می نویسه، وای به حال اینکه یکی بهش نامه بنویسه!

داداش! ای «م. ه» که اختصار نامت، گواهی به احتضار حالت می دهد! بلا به دور! برای من ۶ ماه حبس بریدند تعلیقی! اما ساندویچ را تعلیقی نخوردم، بلکه یک تحقیقی کردم و دیدم ساندویچ فروشی های نیاوران، یک هات داگ را ۱۰ هزار تومان حساب می کنند، لذا رفتم خیابان انقلاب اسلامی تا در راسته کتاب فروشی ها، کباب ترکی بخورم، تحقیقی! تو هم بیایی، برایت یک سال حبس می برند تعلیقی! این تعلیق یعنی که؛ هر وقت عشق مان کشید، می رویم و معلق می کنیم عدالت را. تبعیض، حق ماست. حق خسروپرویز بود، که او هم از نور بود و ریز می دید کفاش جانباز سایت فاش نیوز را. ما محکوم می کنیم ویز ویز پشه را در دماغ نمرود، و درود می فرستیم به آن دسته از اصحاب اخدود که دودشان نور داشت، اما به نام شان نبود و به نام یکی دیگه بود. رای ما مثل «پرویز» است، اما نه خسرو، که مظلومی!! و باید «سوبله چوبله» حساب شود! ما یک رای به صندوق می اندازیم، اما باید چند بار خوانده شود، چرا که خون ما از خون سایر مردم، رنگین تر است و نیازی به حجامت ندارد! و زالو هم نمی خواهد، چرا که ما خودمان زالوصفت اقتصادی هستیم!!!

داداش! اصلا گور بابای سیاست. خداییش قلم من بهتره یا سعدی؟!! شیخ اجل، کلا یک «بوستان» داشت، اما ما چند بوستان داریم که هیچ کدامش به نام ما نیست متاسفانه و الا حالی می کردیم به سعدی!! الپسته! بعد از ۹ دی، این هم شاخ شده برای ما. سعدی تاجر بود، اما زیر پل حافظ، ما ورشکسته شدیم. با یک پل معلق، روی خیابان عدالت، تلافی می کنیم و تلاقی می کنیم و به آقای سعدی خواهیم گفت:

-تاجر! ما پسته، اما تو چه تجارت می کنی؟!

-به تو چه که چه تجارت می کنم!! هر چه تجارت می کنم، حکما از خرید و فروش عدالت بهتر است!!

***

نگفتم داداش! این سعدی هم برای ما شاخ شده، اون هم زیر پل حافظ!… شیخ مصلح الدین! به زودی تشخیص می دهیم مصلحتت را…

روزنامه وطن امروز/ ۱۹ دی ۱۳۹۰

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. آذرخش می‌گوید:

    بزرگان از قدیم گفته اند: اول؟ آیا؟

  3. صبا می‌گوید:

    آخه من چند بار پشت هم رفرش کردم، یهویی دیدم قطعه به روز شده منتها با دوتا نظر!!!
    حالا آقا سید دقیق می دونن ثانیه ها رو. آخه آذرخش شما کی دیدی، کی نظر گذاشتی؟!!!!!!!!!!

  4. آذرخش می‌گوید:

    صبا خانم یه زمانی محال بود کسی بجز آذرخش بتونه اول بشه.
    هعییییییییییییییییییی جوونی کجایی که یادت بخیر…

  5. آذرخش می‌گوید:

    هنوز متن نیومده من دارم می خندم!
    نامه نوری زاده به نوری زاد. چه شود!

  6. سلاله 9 دی می‌گوید:

    با عرض معذرت از دوستان،
    جفت شان گور به گور شوند. همین طور اون کسی که این متن، بهش تقدیم شده.
    این نوری زاد، یکی از دغدغه های کودکی های مرا، حل کرده. بچگی هایم که کیهان می خواندم، همیشه این دو تا را با هم قاطی می کردم و آخر با فکر کودکانه ام، در ذهنم جا انداختم، اونی که ه داره بده و اون یکی که ه نداره خوبه؛ حالا اما راحت کرده ما را. جفت شان خاک تو سر شده اند.
    حسین قدیانی: نمی دانم ادامه اش بدهم یا نه؟! آخه اصلا کی هستن؟! دودل شدم به نوشتنش…

  7. سیداحمد می‌گوید:

    خصوصی

    واقعا دو دل شدی؟
    حسین قدیانی/ عمومی: آره! اما به ذهنم رسید یه جور دیگه بنویسم. برای اینکه خاطره اش جاویدان بشه، تا همین جا که نوشتم، رو کپی کن، توی کامنت!!

  8. آذرخش می‌گوید:

    با سلاله که موافق هستم. گور به گور بشن جفتشون.
    اما حالا مگه حتما باید در مورد اشخاص شخیص مطلب نوشته بشه همیشه؟
    خوب یه کم هم از این دو دلقک می گیم و می خندیم. بد که نیست!
    والا
    حسین قدیانی: الان ببینین چی کار می خوام بکنم…

  9. سیداحمد می‌گوید:

    “در پی انتشار شش هزار و هفت صد و سی و هشتمین نامه محمد نوری زاد، علیرضا نوری زاده با انتشار یک نامه سرگشاده به محمد نوری زاد، وی را بیکار، و در عین حال، عامل رژیم دانست. متن این نامه بدین شرح است…”

    حق دامت برکاته همینه!
    یه طنز هم که بهش تقدیم کردی نصفه موند!

    🙂
    مردم از خنده!

  10. سیداحمد می‌گوید:

    “اگر من «نوری زاده» باشم، پس تو که مذکری، می شوی «نوری زاد»!”

    سالاری داداش…
    حسین قدیانی: خوبه؟! ادامه اش بدم؟!…

  11. سلاله 9 دی می‌گوید:

    واقعا آقای قدیانی، ذهن خلاقی دارید. در عرض چند ثانیه، از کجا رسیدید به کجا.

    “سلام داداش. منم «ف. ه». «ق. ق» برام حبس بریده”
    “بابای ما دامت برکاته، فی الواقع نوری است از انوار بهشت که البته شعاع هیچ کدامش به نام ما نیست!”

    این که هیچ جوره دست از سر اصل کاری و راس فتنه بر نمی دارید، خیلی شیرین است.

  12. آذرخش می‌گوید:

    آقااااااااااااااا خیییییییییلی با حاله.
    از کجا میارید این چیزا رو فی البداهه می نویسید؟
    چی می خواد بشه این متن. مردم از خنده!
    حسین قدیانی: الساعه ادامه اش را بخوانید… اگر تند است بگویید…

  13. آذرخش می‌گوید:

    تند که چه عرض کنم.
    رسما منفجرشون کردید.
    البته اینا حقایقیه که خودشون بیان کردن. پس مشکلی در کار نیست.
    والا

  14. مرتضى اهوازى می‌گوید:

    داداش حسین! “فى الحال” نمکش به اندازه کافى است اما فلفلش هندى است که بهتر است از نوع بومى استفاده شود؛ هم به جهت حمایت از محصولات داخل هم براى جلوگیرى از رم نمودن انوار منوره!

  15. به جای امیر می‌گوید:

    سیب زمینی (گفت و شنود)

    گفت: علیرضا نوری زاده که همکاری خود با موساد را انکار نمی کند در آخرین «شاه»کار خود ادعا کرد فیلم و تصاویر شلیک موشک های ایران در رزمایش اخیر، ساختگی بوده است!
    گفتم: بیخود نیست که در میان اپوزیسیون به دروغ زاده معروف است.
    گفت: دروغ زاده می گوید فیلم و تصاویر شلیک موشک ها به طور مجازی و با استفاده از «فتوشاپ» تهیه و پخش شده است!
    گفتم: ولی کارفرمایان آمریکایی و اسرائیلی وی شلیک این موشک ها را تأیید کرده و فیلم و تصاویر آن را که از طریق ماهواره تهیه کرده بودند، در شبکه های تلویزیونی خود پخش کرده اند.
    گفت: مثل این که، تاریخ مصرف این حیوونکی به اندازه ای تمام شده که منوشه امیر حاضر نیست دو دقیقه هم برای در جریان گذاشتن او وقت تلف کند؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! رئیس بیمارستان به ۳ تا دیوونه گفت؛ فرض کنید شما سه تا سیب زمینی هستید که دارند توی ماهیتابه سرختون می کنند. ۲ تا از دیوونه ها شروع کردند به جیلیز و ویلیز کردن و بالا و پایین پریدن. رئیس بیمارستان به سومی گفت؛ تو چرا تکون نمی خوری؟ گفت؛ من زیاد سوختم و به ته ماهیتابه چسبیدم!

  16. مرتضى اهوازى می‌گوید:

    “ای «م. ه» که اختصار نامت، گواهی به احتزار حالت می دهد!”
    دو نقطه پرانتز بسته!
    اما این ف.ه چه بلا شده ها! مسجع مى نویسه نامه شو شیطون!

  17. سلاله 9 دی می‌گوید:

    “این تعلیق یعنی که؛ هر وقت عشق مان کشید، می رویم و معلق می کنیم عدالت را.”

    بله خب. می تونن، قدرتشو دارن…

  18. سیداحمد می‌گوید:

    “داداش! ای «م. ه» که اختصار نامت، گواهی به احتضار حالت می دهد! بلا به دور! برای من ۶ ماه حبس بریدند تعلیقی!
    .
    .
    تو هم بیایی، برایت یک سال حبس می برند تعلیقی! این تعلیق یعنی که؛ هر وقت عشق مان کشید، می رویم و معلق می کنیم عدالت را.”

  19. سلاله 9 دی می‌گوید:

    “داداش! اگر نوری زاد قلابی یکی از این نامه هایش را خطاب به بابا دامت برکاته می نوشت، الان بابا ۴ جلد کتاب، جوابش را داده بود؛ آنهم دفتر نشر معارف ضد انقلاب! بابا، یکی بهش نامه نمی نویسه، کلی کتاب در جوابش می نویسه، وای به حال اینکه یکی بهش نامه بنویسه!”

    قشنگ ترین، بند متن است. ممنون.

  20. مرتضى اهوازى می‌گوید:

    “پل معلق، روی خیابان عدالت”
    عجب ترکیب قشنگى؛ نور على نور بود!
    خداقوت داداش حسین

  21. پری می‌گوید:

    اون کسی که اول دست زد، بعد تکبیر فرستاد، بابای ماست!

    زید بابای ما، عزه ای دارد که «انجز وعده» ندارد

    اما نوری زاد کیست؟! تو! نوری زاده کیست؟! من! کی خسته است؛ بتمن!!

    چرا که خون ما از خون سایر مردم، رنگین تر است و نیازی به حجامت ندارد! و زالو هم نمی خواهد، چرا که ما خودمان زالوصفت اقتصادی هستیم!!!

    من که مردم از خنده!

  22. پری می‌گوید:

    آخر طنزهاتون معمولا یه تیکه ی غیر خنده دار بار طرف می کنید، حال می ده!

    به تو چه که چه تجارت می کنم!! هر چه تجارت می کنم، حکما از خرید و فروش عدالت بهتر است!!

  23. پری می‌گوید:

    این “دامت برکاته” انقدر استعداد طنز خورش بالاست که داداش ما هر دفعه فی البداهه یه چیزی می نویسه براش و هر دفعه هم توپ تر از دفعه ی قبل از آب در میاد!

  24. سیدمهدی می‌گوید:

    با سلام
    خدا را شکر که افرادی مثل شما در این عرصه مشغول فعالیت هستند.
    شما را به خانه ی کوچکمان دعوت می کنم.
    اگر مایل هستید، وبلاگتان را لینک کنم؟

  25. بهنام می‌گوید:

    الپسته! D: 🙂
    به زودی تشخیص می دهیم مصلحتت را…
    .
    سلام بر قطعه

  26. محمد تقی می‌گوید:

    سلام، واقعاً ایول ، داداش حسین قدیانی

  27. چشم انتظار می‌گوید:

    دستتون درد نکنه داداش حسین. چقدر منتظر همچین متنی بودم. موجب انبساط خاطر شد.

  28. چشم انتظار می‌گوید:

    خیلی خیلی به جا بود این جمله:
    ما یک رای به صندوق می اندازیم، اما باید چند بار خوانده شود، چرا که خون ما از خون سایر مردم، رنگین تر است و نیازی به حجامت ندارد! و زالو هم نمی خواهد، چرا که ما خودمان زالوصفت اقتصادی هستیم!!!

  29. چای پولکی می‌گوید:

    سلام

    “هر کسی چیزی از ما پیدا کرد، ما حاضریم به نامش کنیم، آنچه را که به نام ما نیست!! ”

    تیکه ی آخر این جمله خییییییییییییییییییییلی باحال بود.

    خدا قوت. ممنون.

  30. چشم انتظار می‌گوید:

    اگه تا فردا هم ادامه می دادید جا داشت. نه به خاطر این که ما صفا کنیم. به خاطر این که کرامات این خاندان منور زاده بیش از حده!

  31. ف. طباطبائی می‌گوید:

    “من که پاچه خوارتر از این صادق زیباکلام ندیده ام! اینقدر که این شخص به بابای ما ارادت دارد، بابای ما به خودش اینهمه دامت برکاته نیست!!”

    خیلی قشنگ بود. خیلی خوندنی بود.
    ممنون آقای قدیانی.

  32. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا ذالجلال و الاکرام**

  33. خودم.. می‌گوید:

    سلام
    فوق العاده بود کاش یکی این نامه رو میداد به خود نوری زاد، بخونه روحش شاد بشه! اگه بخونه بابای دامت برکاته شون میاد جلوی ۲ تا چشم در اومدش …
    از آشنایی با وبلاگتون خیلی خوش حالم …
    یا علی

  34. احساس می‌گوید:

    خیلی جالب و جدید بود ولی خیلی دقت میخواست که بخونیش که یه وقت قاطیش نکنی و بدونی کی به کیه! و رشته متن! از دستت در نره!

  35. ف. طباطبائی می‌گوید:

    شاید زیاد کپی کردن متن تو کامنتها جالب نباشه ولی راه دیگه ای به نظرم نمیرسه برای بیان نظرم. بعضی از جملاتتون جدا متفاوت و خاصه!!

    “آن صندلی ای که امام در بهشت زهرا روی آن نشست، چوب درختش، مال بابای ماست!”

  36. احساس می‌گوید:

    دامت برکاته
    دامت برکاته
    دامت برکاته
    .
    .
    .
    دیگه ملکه ذهنمون شده این دامت برکاته!

  37. مسعودساس می‌گوید:

    طعنه های این متن هم بسیار زیبا بود، افسوس که آقایان در خوابند. وای از این همه درد:

    “به تو چه که چه تجارت می کنم!! هر چه تجارت می کنم، حکما از خرید و فروش عدالت بهتر است!!”

    “تو هم بیایی، برایت یک سال حبس می برند تعلیقی! این تعلیق یعنی که؛ هر وقت عشق مان کشید، می رویم و معلق می کنیم عدالت را. تبعیض، حق ماست.”

  38. پیرمرد می‌گوید:

    اولا خیلی‌ وقته دارمت…

  39. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    نچ!
    .
    .
    .
    “تیکه”ای نداشت که کامنت کنم!… خیلی درســــــــــــــــــته(!) بود…
    بییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییست!

  40. سیداحمد می‌گوید:

    عالی بود؛
    ممنون داداش.

    ماشاءالله به این ذهن و خلاقیت شما که در عرض چند دقیقه موضوع را تغییر دادید و چنین متن زیبائی را نوشتید.

    “همه باید به قول بابا وحدت را حفظ کنند”
    آره جون خودت!
    من موندم باباتو عموتو دائیت این همه شرف و مردانگی رو از کجا آوردن!

  41. سلاله 9 دی می‌گوید:

    از نکات جالب این متن، این بود که اینگونه رقم خورد و این دو تا نوری زاد و نوری زاده قلابی، اصلا آدم حساب نشدند که حتی درباره شان طنز نوشته شود. همین خودش یک پا طنز حرفه ای شد و نتیجه کار هم خیلی خوب در آمد.
    جغله ها، اصلا به حساب نمی آیند، فعلا درگیر تو دهنی زدن به کدخدا ایم.

  42. معمولا نظری نمیدم.
    خواستم بگویم علمدار ما حاج بخشی شاید ظاهرا شهید شده و به قول بعضی ها مرده و دیگر نیست!

    اما او زنده است… با توجه به متن شما,

    اصلا یکی از نشانه ها همین است… خیمه ولایت بالاست.

    مگر عباس رفت و علمداری نماند خیمه ولایت و شهادت پایین افتاد؟!

    ماجور باشید
    یا علی

  43. سیداحمد می‌گوید:

    آرام آرام… عجلو بالصلاة…

  44. میلاد پسندیده می‌گوید:

    وحشتناک بیست بود داداش… نوع خنده ها از مدل خنده متن شیخ و بادیگارد بود.
    به قول “دیوونه داداشی” درسته بود.
    همش چهار پنج جمله بیراهه می رفت و ناگهان پیوند برقرار می کرد با اصل موضوع مخصوصاً “سوبله چوبله” اش… انگار که مثل جغد نشسته هرچی رد میشه رو مثل اختاپوس مال خود می کنه… چه می کنه؟ چه کردی؟!

  45. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۲۱* پیامبراکرم صلی الله علیه و آله:

    شیطان همیشه از مومن مى ترسد تا زمانى که بر نمازهاى پنج گانه محافظت دارد و در وقتش به جا مى آورد؛ اما هنگامى که وقت نماز را ضایع کرد، بر او جرئت پیدا مى کند و او را در گناهان بزرگ مى اندازد.

    (وسائل الشیعه، ج۳، ص۱۸)

  46. ابوالفضل می‌گوید:

    سلام
    زیاد میام و سر می زنم، البته جدیدا، لبخند!!
    از وقتی نامه شما را به دامت برکاته خواندم، عاشق نامه نوشتن شدم، به منم یاد بدید لطفا چطوری باید به دامت برکاته نامه اینطوری بنویسم، آخه منم خیلی دوستش دارم، دلم براش خیلی تنگ شده!!

  47. سیداحمد می‌گوید:

    فردا سالگرد شهادت سردار حاج احمد کاظمی عزیز و یارانشان است.
    نثار روح مطهرشان
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم…
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    همچنین سالگرد قیام خونین ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم را که تاثیر به سزائی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشت، گرامی می داریم.

    http://upload20.ir/upload/13260333901294736248.mp3

  48. پری می‌گوید:

    ریشه ی خشکیده ی اسلام از نو جان گرفت
    زد جوانه در قم و تبریز و در تهران گرفت
    آبیاری شد ز خون صدهزاران نوجوان
    این نهال تازه رسته پهنه ی ایران گرفت

    شعر از باباست.

  49. صبا می‌گوید:

    آقا سید!
    ممنون! شکرلله رسیده باز نوزده دی/ بهار خون و قیام
    اصلا اون سال همه ی دیدارها بوی دیگری داشت، سرشار عشق بود و غیرتش نمود بیشتری داشت. واقعا خیلی شلوغ بود آن سال. بعضی ها هم شیطنت می کردند و می گفتند امیدواریم امسال سالم برگردید.
    خدا آقامون را برای اسلام و مسلمین و ما حفظ کند به کوری چشم حسودان و بدخواهانشان. نابودی فتنه گران ان شاالله

    تا آخرین نفس عاشوراییه بیعت ما، ان شاالله

  50. سادات می‌گوید:

    سلام متن را خواندم
    و چند سوال
    ۱- آیا جناب سید احمد شماره بند و سلولتان را در قطعه اعلام میکند یا خودشان هم بر اساس اصل ( خراب رفاقت) خدمتتان هستند؟!!!!!!
    ۲- در مدت اقامتتان در «آنجا» میشه در قطعه را باز بگذارید ماها همینجوری بیایم و هر شب کامنت بگذاریم تا انشاالله برگردید؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    ۳- الان فی وثیقه چنده؟!!!!!!!!!!!
    خب سوالات احتیاطی بود, شما که توقع ندارین به خاطر این متن جایزه ادبی پولیتزر رو بهتون بدن. دارین؟!
    موید باشید. شکستن هیمنه بعضی ها واقعا ارزشمنده.

  51. سیداحمد می‌گوید:

    من از کامنت “سادات” سر در نیاوردم!!!
    متن به این خوبی! این حرفها چیست که می زنید؟!
    آنقدرها هم تند نیست ها!

  52. م.اشرف می‌گوید:

    سلام به همگی
    بسی خندیدیم و شاد گشتیم. دامتتان برکاته باد.

  53. مثل باران می‌گوید:

    سعی کنید خدا را همیشه و همه‌جا ناظر و حاضر به اعمالتان بدانید تا سعادتمند شوید.
    فرازی از وصیت‌نامه

    . . .:::شهید غلامحسین طالبی ‌رحمت ‌آبادی:::. . .

    دوستی
    سوره مبارکه بقره
    آیه شریفه ۲۰۸

    یَاأَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ ادْخُلُواْ فِی السِّلْمِ کَآفَّةً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ
    معنای آیه:

    ای کسانی که ایمان آورده اید، همگی باصفا و صمیمی باشید و از وسوسه های شیطان (که اختلاف افکنی می کند) پیروی نکنید، بدون تردید شیطان، دشمن آشکار شماست.
    پیام آیه:

    زندگی با صفا، با رحمت و مسالمت آمیز نشانه ی ایمان است تفرقه، اختلاف و نزاع، رفتار شیطانی، اما وحدت و مهربانی رفتار الهی است.
    پیامبر (ص) :
    مومن یعنی کسی که جان و مال مردم از او در امان است.

  54. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید ممنون بابت لینکی که گذاشتین.
    این لینک هم به مناسبت امشب که مصادف با سالروز عملیات کربلای ۵ هست تقدیم می شه. از کارهای خیلی دلیه حاج منصوره.
    http://www.faupload.com/upload/90/Dey/1-15/به-مناسبت-سالگرد-کربلای-۵-حاج-منصور.wma

  55. وجدانی می‌گوید:

    سلام فوق العاده بود
    البته با اینکه بعضی جاهاش رو به خاطر اطلاعات کمم نفهمیدم ولی عالی بود و کلی خندیدم :))
    مستدام باشید
    اللهم عجل لولیک الفرج

  56. جماران می‌گوید:

    تا چند ز دست خویش، فریاد کنم؟… از کـــرده خــــود کجا روم داد کنم؟
    طـــــاعات مــــرا گـناه باید شمـرى… پس از گنه خویش چسان یاد کنم؟

    “امام روح الله”

  57. پری می‌گوید:

    عملیات کربلای ۵!
    یعنی باید منتظر دلنوشت ویژه باشیم؟

    ما اصلا بخیل نیستیم! اصلا! ما اصلا به تو حسادت نمی‌کنیم که الان در جوار شهدای کربلای ۵ شمع محفل‌شان شده‌ای! اصلا! … مشتی! آخه نمی‌گی؛ سالگرد کربلای ۵ بدون تو، یه گنج کم داره؟! خب دیگه! چند روز قبل از کربلای ۵ ما رو فروختی به شهدا! لابد اونا بهتر سالگرد کربلای ۵ رو می‌گیرن!

  58. بچه آدم می‌گوید:

    الپسته !! خییییییییلی باقلوا بود!
    قلمت طلا ، رقمت طلا ، قطعه تم طلا! آقای حسین آقا!

  59. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    !! ابیاتی «سرگشاده»، از بوستانِ «نوری زاده» !!
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    سلام داداش «م.ه»! منم «ف.ه»، همون که «ق.ق»،
    دامتِ ما را داد برکاته،… تو سایتِ «ح.ق»…

    بلا به دور!… “۶ ماه” برام، حبسِ تعلیق بریدن
    ببین!… شعاعِ انوارِ بهشتی رو ندیدن!!…

    داداش! تو، نوری زاد،… نوری زاده؛ من!
    کی خسته است؟!… بابایِ ما یا بتمن؟!

    الپسته! این ها که برات می نویسم تو نامه
    به نامِ ما که نیست فقط!… همش مالِ بابامه!!

    با این حساب، «غفلت»، همان «نوریِ هم زاد» می شه
    تحقیق کردم؛… نیاوران، ۱۰ تومن، هات داگ می شه!

    می گم؛ به جایِ تشخیص و مصلحتِ تجارت!
    بریم زالو صفت، داداش! حجامتِ عدالت!!…
    .
    .
    .
    ” داداش! اصلا گور بابای سیاست. خداییش قلم من بهتره یا سعدی؟!! “

  60. بی تاب هویزه می‌گوید:

    سلام
    چقدر حیف شد! ما به ته دیگش رسیدیم که!
    جالب بود تغییر مسیر نوشته تون. خلاقانه بود.

  61. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کاری که در عالم داریم و هیچ کاری از شئون زندگی ما، مهم‌تر از آن نیست، اینست که خودمان را درست بسازیم.

    “علامه طباطبائی”

  62. به جای امیر می‌گوید:

    رقابت (گفت و شنود)

    گفت: سخنگوی حزب اعتماد ملی از قول کروبی اعلام کرده که این حزب نه در انتخابات شرکت می کند و نه لیست می دهد!
    گفتم: خیلی بد شد! باید از کروبی خواهش و تمنا کنند که در انتخابات شرکت کند!
    گفت: مرد حسابی! کروبی و حزبش باید به جرم وطن فروشی و آدم کشی و ده ها جنایت دیگر محاکمه و مجازات شوند.
    گفتم: با وجود این، شرکت کروبی در انتخابات ضروری است چون اگر شرکت نکند، رقابتی صورت نمی پذیرد! کروبی همیشه یک پای ثابت رقابت در انتخابات بوده و هست.
    گفت: رقابت با کی؟!
    گفتم: با آراء باطله!

  63. سادات می‌گوید:

    نگاهم یاد باران کرده امشب
    مرا سر در گریبان کرده امشب
    غم و فریاد من از این و آن نیست
    دلم یاد شهیدان کرده امشب
    ۱۹ دی سالروز عملیات کربلای ۵ گرامی باد.

  64. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    باسلام واحترام – خدا قوت!

  65. سلاله 9 دی می‌گوید:

    عملیات کربلای ۵، ۱۹ دی ۱۳۶۵، در ساعت۱:۳۰ بامداد با رمز مبارک یا زهرا (س) آغاز شد.

    [بچه های «کربلای ۵» درشب شروع این عملیات، از خدا بهشت را طلب نمی کردند، شعارشان این بود:«کربلا، کربلا، ما داریم می آییم». شاید هم الان کربلا باشند شهدا، شاید هم پیش حسین.] “قطعه مقدس ۲۶”

    یا زهـــــــــــــــرا

  66. علی می‌گوید:

    با سلام جالب بود اگر امکان دارد آدرس سایت و وبلاگ خود ارائه دهید . با تشکر

  67. بسیجی می‌گوید:

    اخ ، اخ ای جان الحق که خدا به ذهنت به هوشت برکت بده داداش ما رو حلال کن سر این قضیه ق.ق خیلی از دستشون شاکی بودم خیلی حال کردم دیگه بهتر از این نمیشد چیزی نوشت
    یا علی

  68. عمار می‌گوید:

    بابا یکی بهش نامه مینویسه کلی کتاب در جوابش می نویسه، وای به حال اینکه یکی بهش نامه بنویسه……..
    **********************عالی بود***************************

  69. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا قاضی الحاجات**

  70. روی خط خدا می‌گوید:

    سلام
    خداقوت
    هنوزم دارم میخندم!!
    ولی چقدر سخته این خنده های تلخ..!!
    توی چندتا نظری که خوندم اکثرا قسمتی از متن رو نوشته بودن و نهایتا گفته بودن”ایول”!!چه کاریه خوب؟!(البته با نهایت احترام نسبت به دوستان،لطفا کسی دلگیر نشه!)
    فیض عظیم بردیم ازین نامه شما..
    یامهدی

  71. سایه می‌گوید:

    کلا خدا حفظت کنه اسفند دم دستت هست دود کن. در مورد اون دو تا قلابی ها هم بنویسی استقبال می کنیم …

  72. بسیجی می‌گوید:

    حسین اقا میتونم یه خواهش بکنم

  73. سیداحمد می‌گوید:

    بالاترین لینک کرده این مطلب را!!!
    🙂

  74. پری می‌گوید:

    وقتی خبری از احمدی نژاد می بینم دلم تنگ می شه براش:( یعنی از دست رفت که رفت؟ ان شاء الله که این طور نباشه.

  75. مسعودساس می‌گوید:

    خدایا شاهد باش؛ از تمامی مظاهر دنیا بریدم تا بیشتر به تو نزدیک شوم و به تو بیپوندم.

    ==سردار شهید حاج یدالله کلهر==

    –شادی روح شهدای دل از دنیا بریده صلوات–

  76. پری می‌گوید:

    بالاترین لینک کرده این مطلب را!!!

    واقعا؟!!!!! بخندیم یعنی؟!!

  77. چشم انتظار می‌گوید:

    حضرت آقا (ارواحنا فداه):
    ما امروز در شرایط شعب ابی طالب نیستیم، در شرایط بدر و خیبریم.

  78. سارا می‌گوید:

    چه قدر حال به هم زن هستین همتون

  79. چشم انتظار می‌گوید:

    گزیده ای از بیانات حضرت ماه. امروز:
    *اگر ما حادثه‌ى نوزدهم دى را مبدأ تاریخ تحولات جدید دنیا بدانیم، شگفت‌آور نیست و سخنى به گزاف گفته نشده است.
    * اگر حادثه‌ى نوزده دى قم نمی بود، آن حوادث گوناگون شهرستانها و سلسله‌ى اربعین‌ها که مردم را به میدان مبارزه کشاند، به وجود نمى‌آمد. اگر آن تحولات و آن حوادث نبود، ۲۲ بهمن به وجود نمى‌آمد، انقلاب اسلامى به پیروزى نمی رسید.
    * ملت ایران این تجربه‌ى بزرگ را امروز در مقابل ملتهاى دیگر قرار داده است؛ تجربه‌ى موفقیتِ ناشى از دو عامل بصیرت و صبر. بصیرت یعنى گم نکردن راه، اشتباه نکردن راه، دچار بیراهه‌ها و کجراهه‌ها نشدن، تأثیر نپذیرفتن از وسوسه‌ى خناسان و اشتباه نکردن کار و هدف. و صبر یعنى ایستادگى.
    *این روسیاه‌هاى بدمحاسبه‌گر خیال میکنند ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالبیم. اینجور نیست. ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرائط بدر و خیبریم.
    *من با تجربه‌اى که از رفتار این مردم دارم، و با اعتمادى که به لطف خداى متعال دارم، پیش‌بینى میکنم که به لطف الهى، به فضل الهى، به حول و قوه‌ى الهى، حضور مردم در این انتخابات، یک حضور دشمن‌شکن خواهد بود.
    *بهترین خاطره‌ها حاصل حضور عظیم چهل میلیونى مردم پاى صندوقهاى رأى بود، که دنیا را خیره کرد؛ بدترین خاطره‌ها مربوط به جرزنى‌هاى سیاسى یک عده آدم نادان، ناباب و بعضاً معاند در قضیه‌ى انتخابات بود.
    *هیچ چیزى از قانون بالاتر و عزیزتر نیست. در دنیا معروف است، میگویند قانون بد هم از بى‌قانونى بهتر است. بعید نیست آدم این را قبول داشته باشد؛ چون بى‌قانونى، هرج و مرج است.
    *اگر چنانچه نامزدها به مراکز ثروت و قدرت متصل شوند، کار خراب می شود.
    *افرادى که میتوانند انسان را خاطرجمع کنند، بین انسان و خدا حجت براى انسان درست کنند، انسان به اینها اطمینان کند؛ آنجائى که خودش میتواند تحقیق کند، تحقیق کند.
    *. کشورهاى دیگر نگاه میکنند ببینند این پیشکسوت انتخاباتى و انقلابى – که ملت ایران است – چه کار خواهد کرد. ملت ایران در این زمینه، جزو پیشکسوتهاست.
    *خب، شما دیگر حرف آخر را گفتید! «مرگ بر آمریکا» همان حرف آخر است.

  80. عجب لبخندی عارض شد

    داداش اصلا تو حال خودم نیستم، چند ساعتی هست از زیارت حضرت ماه برگشتم اما یه کاری کردم، اساسی به خودم چسبید. ببینید:
    ـــــــــــــ
    والپیپری فوق العاده
    نگاه رئوفت را از ما دریغ نکن آقا، چرا که جاذبه ی نگاهت، مجنون را از لیلی دل زده کرده است…
    http://camp707.com/archives/2155
    ______

  81. عمارنامه می‌گوید:

    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/6807
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی

  82. سیداحمد می‌گوید:

    زیارتت قبول آقا مرتضی!

  83. م.طاهری می‌گوید:

    عجب نامه ای!
    خیلی خوب شد که به جای آن «نوری زاده» و «نوری زاد» ناچیز برای این «نوری زاده» و «نوری زاد» نوشتید
    چه نامه ای هم شده
    خدا قوت

  84. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    رادیو فردا:
    اکبر هاشمی چند وقتی است که پس از دوره ی “بهرام که گور می گرفت همه عمر” به مرحله ی “دیدی که چگونه گور بهرام گرفت” نزدیک شده است.
    حسین قدیانی: البته این مثال، بیشتر درباره خود رادیوفردا مصداق دارد. ما برای نقد آقای هاشمی، به آنچه اصلا احتیاجی نداریم، این حرفهاست…

  85. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    درسته
    اگه نظر خودم هم بود اولش نمی نوشتم کی گفته…
    مخلصم
    حسین قدیانی: ببین مرتضی! اینها هاشمی را از زاویه ای غلط و با هدفی شوم می زنند. اینها هاشمی را گاهی که هنوز هم می زنند، به نیابت از اصل انقلاب اسلامی است. بگذریم که چندی است آقای هاشمی را بیشتر مدح می کنند تا سرزنش!

  86. به جای امیر می‌گوید:

    آقا موشه! (گفت و شنود)

    گفت: رجبعلی مزروعی معروف به آقای مرگ موش که به خارج کشور گریخته و از بلژیک پناهندگی گرفته است اعلام کرده که باید انتخابات مجلس را تحریم کنیم!
    گفتم: ولی بعد از آن که خاتمی انتخابات را تحریم کرد ۸۶۲ تن از مدعیان اصلاحات یعنی دو برابر دوره قبل برای نامزدی مجلس ثبت نام کردند، فکرش را بکن که اگر تحریم نمی کرد چی می شد؟!
    گفت: عصبانیت مزروعی هم به خاطر همین است که مدعیان اصلاحات از خاتمی عبور کرده و دیگر برایش تره هم خرد نمی کنند.
    گفتم: حیوونکی حق دارد! چون به نمایندگی از طرف سران فتنه برای ارتباط با دفتر اتحادیه اروپا به بروکسل رفته و پناهندگی گرفته بود و حالا همه آرزوهایش را بر باد رفته می بیند!
    گفت: سایت ضد انقلابی بالاترین خطاب به مزروعی نوشته است بعد از تحریم انتخابات از سوی خاتمی و بی محلی اصلاح طلبان که دو برابر دوره قبل ثبت نام کرده اند، تنها راه باقیمانده برای شما خودکشی است!
    گفتم: یک روز آقا موشه که از زندگی سیر شده بود وارد داروخانه شد و از دکتر داروساز پرسید؛ آقا! مرگ من دارید؟!

  87. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    کاملا هنرمندانه موضوع را تغییر دادید و موضوعی جدید پیاده کردید و چقدر عالی و زیبا.
    سپاسگزارم آقای قدیانی.

  88. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم!

    الساعه متن ستون بیست و شش به روز می شود…

  89. حیران می‌گوید:

    سلام.
    جالب بود…

  90. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا ارحم الراحمین**

  91. دوست دارم شهید باشم... می‌گوید:

    سلام
    این انشای منه همون انشایی که میخواستم از روی شما بنویسم که باید بگم میخواستم با “چهارشنبه اتوبوسی که …” که بنده خدایی مرا راهنمایی کرد و گفت هنر نویسندهاینه که اگر میخواد حرف یه نویسنده ی دیگه ای رو هم بزنه تو قالب قلم خودش باید باشه و گفت اسم شما رو هم بیارم که حق خوری نشه….
    نمره این انشا ۲۰ شد اما نمی دونم لایقش هستم یا نه؟البته باید بگم که همان معلم انشایی که تعریفش را قبلا کردم در آخر به من یه جورایی فهموند من دچار تعصب کورکورانه و تحجر شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    الله و اعلم….شما قضاوت کنید… :
    —————————————-
    انقلاب ما از همان ابتدا دشمنانی سرسخت داشت که کمر به نابودی آن بسته بودند و حالا هم دست بردار نیستند و همیشه هراسی عجیب از ایران و اسلام و مخصوصا تشیع دارند.نمونه اش هم همین سال هشتاد و اشک که روزهای سختی را برای انقلابمان رقم زد.مسلم است که ملت شریف ایران به حکومت خود شک ندارند و این فکر آشوب گرایانه را غرب در ذهن جوانانمان انداخت و البته نمی توان همه را به گردن آن ها بیاندازیم بلاخره حتی بدن انسان هم میکروب و انگل دارد.هشتاد و هشت برای این انقلاب لازم بود که وقتی مریضی در بدنمان می ماند و خودش را نشان نمی دهد ممکن است بعد مدت ها خودش را نشان دهد و آن موقع دیگر کاری از دستمان بر نمی آید و فرد می میرد.هشتاد و هشت هم همین حکم را داشت که با واکسنی در حماسه ی عظیم نه دی آن را درمان کردیم.بعضی روزها هستند که در تاریخ خودنمایی می کنند و به قولی تاریخ به آن ها نیاز دارد نه آن روز به تاریخ که آن روز های عزیز را به نام یوم الله می شناسیم.عاشورای هستاد و اشک که واقعا اشکمان را در آورد روزی بود که حتی گروه مردمی مخالفین از این دسته برائت جستند و آن ها کسانی هستند که تاب توهین به ارباب را ندارند.نه دی به راهپیمایی رفتم آن روز کلاسم را نرفتم و از بعد آن معلم بداخلاق به شدت با من بد شد.همان روز بود که امتحان داشتیم و من شب قبل در اینترنت خواندم کنسل می شود اما برپا بود و من نمره ی خوبی نگرفتم که این ها همه برایم افتخارند که این قدرت تشخیص را آن زمان داشتم که امامم را ارجح تر از همه ی این ها ببینم.وانت سفید رنگی که رو به روی ما به پیش می رفت فردی در حال شعار دادن بود که یکدفعه صدایش قطع شد و بلندگو را به دست زنی که درحال فریاد زدن و با چشمانی گریان بود داد او گفت:”من مادر شهیدم…من فرزندم را ندادم تا توی این مملکت روز عاشورا عده ای پایکوبی کند…من در راه امام حسین فرزندم را دادم…”و جو حاکمه آن قدر اثر داشت که من با چشم خود دیدم پسر و دخترهای جوان چه می گریند با مادر شهید و حتی من بی احساس هم گریه ام گرفت.در خیابان ها دیدم که دو جوان پرچمی بزرگ که روی آن “یاحسین” نوشته بودند به دست گرفتند با طول بیش از ده متر که پارچه اش هم روی سر مردم بود و من از زیر آن گذشتم که این افتخاری است برای من.شعارها به وضوح بیان می شدند و دیگر با کنایه نبودند آری دیگر این سران فتنه شورش را در آورده بودند.جمعیت به هم فشرده یکدیگر را تشویق می کردند و گه گاه نیز همدردی.باید بگویم که صد البته این انقلاب هرچه دارد از امام حسین دارد و من هم تاب توهین به او را ندارم و نه من که امثال من هم ندارند.مردمی پایبند و معتقد که انقلاب خودشان را حفظ کردند.آری در واقع این حماسه ی عزیز باری دیگر رای گیری به انقلاب اسلامی بود که با بیش از نود و هشت درصد رای آری رای آورد.پاهایم درد گرفته بود و زبانم خشک شده بود و هرجچه دنبال کیک و ساندیسی که تعریفش را شنیده بودم گشتم پیدا نکردم و البته بودند کسانی که خوردند.به قول یکی از نویسنده های خوب کشورمان حسین قدیانی که می نویسد:”ساندیس حکومتمان را می خوریم از مرخصی اش استفاده میکنیم و امتحانش را کنسل میکنیم و نوشیدنی ساندیس که تمام شد نی اش را در چشم دشمنانمان فرو می کنیم؟!”(ببخشید داداش اینجا یکم تحریف شد چون سر امتحان هرچی فکر کردم جمله دقیق خودتون یادم نیمد) چه حرفی دارند که می گویند ساندیس خوردیم اصلا خورده باشیم مال حکومتمان است و دشمنان ما چه رذل و پست هستند که قدرت دیدن خوردن یک و ساندیس بچه ایرانی را هم ندارند و البته سیلی که در هشتاد و هشت تا به حال به گوش آمریکا نواختیم هنوز بعد دوسال جایش سرخ است و البته هنوز نمی داند که این حماسه با آنان چه کرده است و خار چشم خود را هنوز ندیده اند.این ۹/۱۰/۸۸ کارها دارد هنوز با این آقای اوباما.
    و در آخر باید بگویم که ملت شریف ایران عاشقانه امام حسین را دوست دارند و تا وقتی پشت گروه یا فرد خاصی می ایستند که او هم حرف شنوی ولایت فقیه باشد. این ملت با آن ها که دشمنشان حضرت ماه است کارها دارد و باید آن ها را سرجایشان بنشاند ما هرچه داریم از راه حسینی و ولایت فقیه داریم و در آخر این انشا را با سخن شهید همیشه زنده شهید بهشتی به پایان می رسانم که:
    “ای آمریکا از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.”
    که او هرچه می کوشد باز این ملت پایبند و نگهبان انقلاب خود هستند.
    درود بر این ملت با بصیرت
    —————————————————
    چه طور بود؟؟؟؟؟؟؟؟
    به نظرت تعصب کورکورانه توی این انشا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شرمنده خیلی وقتتون رو گرفتم…………….
    یاعلی

  92. دوست دارم شهید باشم... می‌گوید:

    البته یادم رفت بگم من یه دختر سیزده ساله ام…………
    حالا قضاوت کنید……..

  93. وارش می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

    ای یوسف دلها بیا…

    علی علی

  94. شیدا می‌گوید:

    آقای قدیانی عزیز
    …………………………………………………
    نوشنه هایتان را خیلی دوست دارم و افتخار میکنم که در مسیری هستم که جوانان فرهیخته ای چون شما دارد.

  95. مسیح سلیمی می‌گوید:

    سلام حسین آقای قدیانی محترم.
    حاجی من متحیرم از این همه کلاس کار شما!!
    چه طوری اینقدر خوب عمل میکنی؟ میدونم شما نویسنده حرفه ای هستید و نباید با وبلاگ نویس ها مقایسه بشید. ولی به هر حال هر کی میاد تو این فضای مجازی بالاخره تحت تاثیر یه جریاناتی قرار میگیره. ولی شما هیچ وقت جو گیر مسائل مختلف نشدی.
    همیشه راه و روش خودتو داشتی. علت اینکه بعضی ها چشم دیدنتو ندارن و یا اینکه بعضی ها می خوان ازت تقلید کنن همینه که شما پرستیژت بالاست.
    فضای مودب و صمیمی سایتت بی مثاله. مدیریتت در کنترل قطعه ۲۶ با این همه خواننده خیلی حرفه ایه.
    ما وبلاگ گروهی داریم. نسبتا بازدید کننده بدی هم نداریم. ولی زیاد پیش میاد کاری کنیم و چیزی بنویسیم ولی مدتی بعد پشیمون بشیم.
    شما چه طوری اینقدر خوب تو دل مخاطباتون جا کردید؟ چه طوری اینقدر خوب کارتونو مدیریت می کنید؟
    حسین قدیانی: نظر لطف تان است. شاید مهمترین فرق اینجا در این باشد که نویسنده آن، در درجه اول، یک روزنامه نگار است و بعد، یک وبلاگ نویس. گاهی نیم ساعت با دوستان خبره روزنامه نگار، بر سر یک جمله که باشد یا نباشد، یا بر سر یک سوژه که لازم به پرداختن هست یا نه، بحث و بررسی می کنیم. «تجربه» هم البته زیاد به کارم می آید… و اما اصلا به کلاس متفاوت و پرستیژ و این جور چیزها اعتقادی ندارم. «اخلاص» از «کلاس» مهم تر است و چه خوب که حتی مخالفان و طعنه زنندگان قطعه ۲۶ هم معترف اند که در کارم صادقانه جلو می آیم. این را هم خیلی به رعایتش اصرار دارم که متن، از حاشیه مهم تر است. حتی المقدور اسیر حواشی نمی شوم و کار اصلی خودم را می کنم.

  96. به جای امیر می‌گوید:

    حادثه (گفت و شنود)

    گفت: مگه خاتمی انتخابات رو تحریم نکرده بود؟ و مگه نگفته بود که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کنند؟!
    گفتم: معلومه که گفته بود، تازه به جای اینکه به خاطر وطن فروشی و آدم کشی و همکاری با اسرائیل منتظر محاکمه و مجازات باشه، برای شرکت در انتخابات شرط هم گذاشته بود!
    گفت: پس چرا ۸۶۲ نفر از مدعیان اصلاحات یعنی دو برابر دوره قبل برای نامزدی مجلس ثبت نام کردند؟!
    گفتم: خب! بعضی از اونها گفته اند حاضر نیستند سرنوشت خودشان را به سرنوشت نوچه جرج سوروس صهیونیست گره بزنند.
    گفت: چه عرض کنم؟! عجب دنیایی شده! دست منافق ها چه زود رو میشه.
    گفتم: یارو داشت از خیابون رد می شد یک کامیون با سرعت بهش زد و افتاد مرد… این ماجرا قرار بود جوک پایان گفت و شنود امروز باشه. اما چه میشه کرد، حادثه هیچوقت خبر نمی کنه؟!

  97. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    سلام و عرض ادب.
    پاسختان به کامنت بالائی را خواندم. معتقدم علت آرامش و خاص بودن قطعه۲۶ همین است که اسیر حواشی نیستید و این حُسن بزرگیست.
    در پناه امام زمان باشید.

  98. میرهادی می‌گوید:

    سلام.
    آقا ما دق مرگ شدیم از دست این صدا و سیما! یکی برسه به فریاد ما!
    طرف میره اونور آب بی حجاب میشه تئاتر و فیلم ضد دینی و ایرانی میسازه به نفع جنبش سبز لباس سبز میپوشه و … .
    اونوقت هنوزم که هنوزه فیلم و سریالاش در حال پخشن. اینجاست که باید یه ایول بلند گفت به این همه تدبیر و هوشمندی این سازمان.
    شبنم طلوعی رو میگم. ظهر عاشورا فیلم”دفتری از آسمانش پخش شد. این روزا هم که “بدون شرح” داره ما رو از حضور این بازیگر بهایی به فیض می رسونه.

    یا همین رامین پرچمی که تو فتنه به حبس محکوم شد، ازشبکه دو داریم میبینیم “در پناه تو” رو.
    حتمی ۴روز دیگه مینا لاکانی و سید محمد حسینی و گلشیفته و باقی حضرات رو هم زیارت میکنیم.
    پناه بر خدا.

  99. ف. طباطبائی می‌گوید:

    **یا حی و یا قیوم**

  100. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    سلام علیکم و رحمة الله

  101. ف. طباطبائی می‌گوید:

    یه ترور دیگه در سالگرد ترور شهید علی محمدی.
    اینبار شهید احمدی روشن.
    چه میشه گفت در برابر چنین جنایتی؟!!
    استاد احمدی روشن هم به آرزوش رسید.

  102. شاهد می‌گوید:

    سلام اقای قدیانیِ داداش
    خوبی؟
    یکی از عکس های فکه شما به دستم رسیده؛ می خوام براتون بفرستم.
    چیکار کنم کجا آپلودش کنم؟

  103. سیداحمد می‌گوید:

    شاهد؛

    اینجا آپلود کن و لینکش را کامنت کن.

    http://upload20.ir/

  104. ناصر می‌گوید:

    با سلام ………..

  105. شاهد می‌گوید:

    سلام آقا سید خسته نباشید
    اینم عکس
    http://upload20.ir/upload/1326286005294843527.jpg

    کاری از آقای واجدی

  106. قاصدک منتظر می‌گوید:

    این خاندان پرژکتور دامت برکاته, از بس نورشون زیاده, چشم رو می زنند; مخصوصا وقت رسیدگی به پرونده جرائمشون که دیگه کور کننده می شن!

  107. خسته نیستم،امیدوارم می‌گوید:

    بصیرتتون مثال زدنیه:
    اینها هاشمی را از زاویه ای غلط و با هدفی شوم می زنند. اینها هاشمی را گاهی که هنوز هم می زنند، به نیابت از اصل انقلاب اسلامی است. بگذریم که چندی است آقای هاشمی را بیشتر مدح می کنند تا سرزنش!

  108. سیداحمد می‌گوید:

    از امام صادق (ع) از پدرانشان نقل شده که رسول خدا (ص) فرمود:
    بالاتر از هر نیکی، نیکی دیگری است تا آدمی در راه خدا کشته شود، هر گاه در راه خدا کشته شد، بالاتر از آن، نیکی وجود ندارد.

    اللهم الرزقنا…

  109. سیداحمد می‌گوید:

    “خدایا! ما را به مرگی جز شهادت از این دنیا مبر. لحظه ای دو دست بریده علمدار کربلا را از دستان علمدار انقلاب جدا مکن. ما را قدردان نعمت همراهی ولایت و ملت قرار بده. ناخدای باخدای کشتی انقلاب را تا پهلو گرفتن در کنار خورشید یاری کن. به ما بیاموز که برائت از دشمن را به بهانه حفظ ادب، تعطیل نکنیم.”

    {کتاب “نه ده” متن “کشتی انقلاب مسافر کشی می کند؛ منت کشی نمی کند” ص۲۳۹}

  110. سیداحمد می‌گوید:

    دقایقی قبل، زلزله نسبتا شدیدی شمال کشور و سمنان را لرزاند… اینجا که حسابی لرزید!

  111. سلاله 9 دی می‌گوید:

    شهید احمدی روشن و پسرش

    http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/10/21/205176_732.jpg

    http://www.fardanews.com/files/fa/news/1390/10/21/83296_728.jpg

    روحش شاد. پیکر پاک این شهید، بعد از اقامه نماز جمعه این هفته تشییع و در یکی از ۲ امام‌زاده علی‌اکبر چیذر یا امام‌زاده صالح تدفین می ‌شود.

  112. سلاله 9 دی می‌گوید:

    ۱۲۴* حضرت فاطمه زهرا علیها السلام:

    هر کس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای پروردگار خویش انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خویش را برای او تقدیر نموده و نازل می کند.

    (بحار الانوار، ج۶۷، ص ۲۴۹)

  113. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی”

    ساعت ۲۳:۵۲
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر

    ماشالله حزب الله
    داداش حسین بسیجیها فـــــــــــدائی داری…

  114. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    تا دقایقی دیگر، ستون اصلی قطعه ۲۶ با متنی جدید درباره شهید «احمدی روشن» به روز می شود!

  115. سجاد می‌گوید:

    با نوشته ای جدید در خدمتیم…

  116. ثبت اسرار می‌گوید:

    سلام
    با “آفتاب همچنان پشت ماست” بروزم!
    لطفا ببینید و نظر بدید.
    http://adeldarbandi.blogfa.com
    sabteasrar.loxblog.com
    به امید ظهور

  117. mehdi می‌گوید:

    سلام حسین آقا
    هر کاری کردم لینکتون کنم بلاگفا اجازه نداد
    ۴ ،‌۵ بار امتحان کردم در پیوندها اضاف کردم لینک سایتتون رو بعد تائید زدم
    تائید کرد اما آدرس سایتتون را اضافه نکرد
    ***************************************
    http://www.raheshohada313.blogfa.com

  118. سلام می‌گوید:

    …………..

  119. ناشناس می‌گوید:

    آقا قدیانی، بیت الابلیس خوش گذشت!؟ قبول باشه ایشالله مومن.

  120. رویا می‌گوید:

    تنها در وصف حال سخیفانی چون شما می شود گفت:

    ربنا انک من تدخل النار فقد اخزیته و ما للظالمین من انصار!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.