جدیدترین بیانات ح‌سین ق‌دیانی

#حسن_روحانی خودش مصداق بارش رحمت الهی است! #حسین_قدیانی که در #اردکان به‌سر می‌برد، در جمع بسیار پرشور مردم میبد که در مسجدجامع اردستان جمع شده بودند، ضمن بیان جمله‌ی فوق، افزود: این #مردم لیاقت رئیس‌جمهور را ندارند! به گزارش آساهی، حسین قدیانی که نمی‌خواست نامش فاش شود، حسن روحانی را به حضرت نوح تشبیه کرد اما از ذکر دلایل این قیاس، طفره رفت! وی گفت: سیلی که بخواهد سفر رئیس قوه‌ی مجریه به قشم را به کام ایشان زهرمار کند، همان بهتر که مردم را نیز به فنا دهد! حسین قدیانی در موج دوم سخنان بسیار مهم خود، بیان داشت: در کجای اسلام آمده که رئیس‌جمهور باید سفر خود به قشم را ولو برای رسیدگی دیرهنگام به امور سیل‌زده‌ها نیمه‌کاره رها کند؟! این کارشناس همه‌ی مسائل، تصریح کرد: اگر اسم دروازه‌قرآن شیراز، دروازه‌برجام بود، عمرا شاهد سیلاب می‌بودیم! حسین قدیانی در بخش سوم اباطیل خود، از حسن روحانی خواست که مانع خراب شدن آن جاده‌ی مدنظر عزیز جعفری شود که گویا تخریبش به کاهش سطح آب می‌انجامد! این ذلیل‌مرده افزود: آق‌قلا هر چه بیشتر در آب فروبرود، باعث آب‌دیده شدن اهالی آق‌قلا می‌شود! قدیانی از حضار پرسید: آیا #جعفری که نمی‌خواهد مردم آق‌قلا بیش از پیش آب‌دیده شوند، خیرخواه شمالی‌هاست یا #روحانی که هدفی جز آب‌دیده کردن مردم ندارد؟! حسین قدیانی در فراز مهم دیگری از سخنان خود، حسین صفارهرندی را بابت تلاش برای حذف سمت ریاست جمهوری و تبدیل کردن رئیس‌جمهور به یک مسئول پاسخگو مورد هجمه قرار داد و گفت: یعنی چه باشد این حرف‌ها؟! رئیس‌جمهور حتی به خدا هم نباید پاسخ دهد، چرا که رئیس‌جمهور است و تو چه می‌دانی رئیس‌جمهور چیست؟! این جزجگرزده افزود: اگر جای رهبر انقلاب بودم، همین الان نشان کشتی نوح را به حسن روحانی می‌دادم تا صفارهرندی آتش بگیرد! حسین قدیانی در انتهای اظهارات خود، حسن روحانی را این بار با حضرت یونس قیاس کرد ولی برخلاف تشبیه رئیس‌جمهور به حضرت نوح، دلایلی برای این ادعای واهی خود اقامه کرد! وی گفت: اگر شما #قشم را یک #ماهی فرض کنید، خواهید دید روحانی هم مثل حضرت یونس، وارد شکم ماهی شده! بنا بر این گزارش، حسین قدیانی در انتهای این مراسم به سئوالات حضار پاسخ داد! وی در پاسخ به سئوال یک نهنگ که پرسیده بود: “چرا حسن روحانی حتی اندازه‌ی رئیس‌جمهور ما آبزیان هم غیرت ندارد؟!” از نیروی انتظامی خواست این نهنگ را با تفنگ، سر به نیست کنند! قدیانی در پاسخ به این پرسش یک پیرزن عینکی که “آیا درست است که ما با وجود حسن روحانی وارد یک دوره‌ی ۸ ساله‌ی تِرسالی شده‌ایم؟!” بیان داشت: نه! درست نیست!

میلیون‌ها نفر از مردم یزد با استقبال پرشور از #حسین_قدیانی تاریخی‌ترین روز میدان #امیرچخماق را رقم زدند! شدت این استقبال به حدی بود که بلیزر حامل قدیانی که رفیق محسن‌دوست آن را می‌راند، در هر صد متر اقلا ۲۶ نفر را زیر می‌گرفت! به گزارش رویترز، حسین قدیانی ابتدا به ابراز احساسات مردم یزد که شعار می‌دادند: “صلی علی محمد؛ به یزد ببین کی آمد”، “امیرچخماق ثانیه؛ حسین قدیانیه”، “چپ، راست، ریسنده؛ علیه نویسنده” و “شمال، جنوب، ماست و خیار؛ دشمن روزنامه‌نگار” پاسخ داد! وی آنگاه به ایراد سخن پرداخت! حسین قدیانی در ابتدای اراجیف نسبتا مهم خود، بی‌توجهی عرفا به محیط زیست را عامل #سیلاب اخیر در کشور خواند و گفت: آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند، متأسفانه به عواقب این کارشان یعنی مسئله‌ی فرسایش خاک و تخریب بستر رودخانه‌ها کاملا بی‌توجه هستند! وی بیان داشت: هم #حسن_روحانی اشتباه می‌کند، هم #عزیز_جعفری و این در حالی است که بهترین کار برای حل بحران آق‌قلا این است که آق‌قلا را با استفاده از یک جک، حداقل ۲ متر بالا بیاوریم تا آب موجود در آق‌قلا تبدیل به قنات شود! حسین قدیانی در بخش دیگری از اباطیل خود، حسن روحانی را چخماق‌تر از امیرچخماق و زهراتر از زهرا چخماقی و حتی بای‌تر از حسینی‌بای و معصوم‌تر از معصومی‌نژاد خواند و تصریح کرد: حسن روحانی چنان جایگاهی نزد #خدا دارد که حتی اگر به جهنم هم برود، باز اهل بهشت به جایگاه ایشان در جهنم، حسادت کنند! حسین قدیانی در مهم‌ترین فراز از سخنان خود از سپاه خواست تا آب موجود در آق‌قلا را با حفر یک کانال زیرزمینی به دریاچه‌ی ارومیه منتقل کنند و از ارتش هم خواست این آب را دوباره به آق‌قلا برگردانند تا راکد نماند! وی از روحانی هم خواست که مجددا به قشم برگردد و موج دوم تعطیلات نوروزی خود را پی‌ریزی کند! این پدرصلواتی خاطرنشان کرد: ارزش کار حسن روحانی که سفر خود به #قشم را نیمه‌تمام گذاشت، از هجرت پیامبر از مکه به مدینه هم بالاتر بود! حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود، اشاره کرد: حسن روحانی، اتمامی بر این جمله است که همگان با آمدن نفر بعدی، می‌گویند؛ “خدا پدر آن قبلی را بیامرزد!” یعنی روحانی با استفاده از اهرم #تقیه و #تواضع چنان بلایی بر سر کشور آورده که حتی اگر یک شتر هم در سال ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور شود، باز مردم نخواهند گفت که “صد رحمت به آن نفر قبلی”! قدیانی گفت: این مردم، تنها زمانی متوجه ابعاد پنهانی شخصیت حسن روحانی می‌شوند که رئیس‌جمهور، زبانم لال بمیرد! اما چه فایده؟! حسین قدیانی در پایان سخنان خود، مطالبی را با #زرتشتیان یزد مطرح کرد!

#شهره_لرستانی اگر یک بار دیگر با تریلی ۱۸ چرخ از روی #حسن_روحانی رد شود، واگذارش می‌کنم به همین امام رضا! به گزارش یومیوری #حسین_قدیانی که در #مشهد به‌سر می‌برد، امروز در #صحن_انقلاب، ضمن بیان جمله‌ی فوق، افزود؛ “تا وقتی رئیس‌جمهور در سفر بود، انصافا تلفات کمتری در #سیل داشتیم و این نشان می‌دهد اگر با شارلاتان‌بازی بخواهیم حسن روحانی را از تعطیلات نوروزی خود در قشم، کیش بدهیم، خداوند همه‌ی ما را مات خواهد کرد!” این جزجگرزده از روحانی خواست به قشم برگردد و الا رئیس‌جمهور را به یکی از خلفای عباسی واگذار خواهد کرد! حسین قدیانی در بخش دیگری از اراجیف خود، با اشاره به #قیمت_پیاز درایت رئیس قوه‌ی مجریه در این باره را ستود و بیان داشت؛ “تا قبل از این دولت، اشکی که برای پوست‌کندن پیاز می‌ریختیم، هیچ دلیلی نداشت ولی حسن روحانی به همه‌ی این گریه‌ها رنگی از معنویت بخشید!” وی تصریح کرد؛ “اعتدال یعنی همه‌ی میوه‌ها هم‌قیمت شاه‌توت باشند، نه اینکه خیار جلوی #موز خجالت بکشد!” حسین قدیانی در فرازی دیگر از سخنان بسیار مهم خود از #تهمینه_میلانی بابت سانسور جوان بسیجی در عکس #جواد_موگویی تشکر کرد و از #مهناز_افشار خواست با استفاده از فتوشاپ #امیر_جعفری را جایگزین آن بسیجی کند!” وی در عین حال، آحاد ملت را به وحدت، دعوت کرد ولی این را نیز گفت که؛ “تفرقه انداختن میان سپاه و ارتش، افضل اعمال در ماه شعبان است!” این پدرصلواتی بیان داشت؛ “اتحاد ارتش و سپاه، دشمن را از حمله‌ی نظامی ناامید می‌کند و این در حالی است که اهل بیت حتی به دشمنان خود نیز امید می‌دادند!” حسین قدیانی در مهم‌ترین بخش از اباطیل خود، با انتقاد از سخنرانان مراسم تشییع #مشایخی گفت؛ “اگر یک هنرپیشه بمیرد و در روز خاکسپاری‌اش هیچ حرفی علیه نظام زده نشود، آن خاکسپاری مفت هم نمی‌ارزد!” ایشان حضور جهادی نسل جوان در مناطق سیل‌زده را مشکوک خواند و ضمن دعوت جوانان به فسق و فجور گفت: “اگر الان که جوان هستید گناه نکنید، در پیری گناهانی خواهید کرد که مع‌الاسف آن لذت گناه در دوره‌ی جوانی را ندارد و بدن هم دیگر نمی‌کشد!” این ذلیل‌مرده با انتقاد از مرحوم تختی به دلیل اهدای مدال‌های خود به آستان قدس، در اظهارنظری بی‌ربط مدعی شد؛ “آسیه باید عوض بزرگ‌کردن حضرت موسی، غیابی از فرعون، طلاق می‌گرفت و موسی را به امان خدا ول می‌کرد!” حسین قدیانی در پایان و در حالی که ملت، پیکر میّتی را به صحن انقلاب می‌آوردند، حسن روحانی را از شروط “به شرف لا اله الا الله” خواند!

بعد از ظهر امروز ۱۰ برابر جمعیتی که روز اول فروردین در رواق امام خمینی پای سخن رهبر انقلاب نشسته بودند، در صحن‌های جامع رضوی، آزادی، جمهوری، انقلاب، قدس و گوهرشاد گرد هم آمدند تا به قدر فهم و شعور خود از سخنان بسیار مبسوط حسین قدیانی استفاده کنند! به گزارش رویترز، حسین قدیانی که مطالب خود را با لهجه‌ی مشهدی بیان می‌کرد، مَثَل حسن روحانی به حضرت آقا را مَثَل خواجه‌اباصلت به حضرت ثامن‌الحجج دانست و افزود؛ “حیف که اهل شب‌زنده‌داری نیستم و الا در قنوت نمازشب فقط اسم رئیس‌جمهور را می‌بردم!” وی با اشاره به هشدارهای حسن روحانی درباره‌ی سیل، مدعی شد؛ “اگر هرچه زودتر FATF را تصویب نکنیم، آتش‌فشان دماوند فعال خواهد شد!” قدیانی در بخش دوم سخنان خود، آن دسته از سلبریتی‌هایی که جوانان بسیجی را از تصاویر خدمت‌رسانی به سیل‌زده‌ها سانسور نمی‌کنند، سرور قرومساخ‌های اهل جهنم خواند و از دولت خواست یارانه‌ی سیل‌زده‌هایی که در عکس با بسیجی‌ها خنده‌ی امید بر چهره دارند را قطع کند! این کارشناس حوزه‌ی آبخیزداری استفاده‌ی نیروهای نظامی از ادوات جنگی برای کمک‌رسانی به مردم را امری خلاف سنت طبیعت خواند و خاطرنشان کرد؛ “در کجای اسلام آمده که سپاه حق دارد جاده‌ها را ولو به قصد انحراف مسیر سیل از خانه‌های مردم، منفجر کند؟!” قدیانی در سومین بخش از اراجیف خود از ترامپ خواست که دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده، ارتش را هم گروهی تروریستی معرفی کند تا بالانس را حفظ کرده باشد! وی بیان داشت؛ “علت سرریزشدن برخی سدهای کشور این است که بعضی حزب‌اللهی‌ها داستان پتروس فداکار را ساختگی خواندند!” وی گفت؛ “اگر سردار سلیمانی، موکب‌های اربعین را در اختیار مردم سیل‌زده قرار دهد، از تهمینه میلانی خواهم خواست این موکب‌ها را نیز در تصاویر مربوطه کات کند!” قدیانی، عارف را در قیاس با روحانی، سوسک خواند و تصریح کرد؛ “اگر عکس‌های جواد موگویی از گل و لای پلدختر را به عارف نشان دهیم، عارف خواهد گفت که این عکس‌ها متعلق به خط تولید یک کارخانه‌ی شیرکاکائو است!” این جزجگرزده افزود؛ “برای روحانی، هیچ کاری ندارد که امور اقتصادی را ساماندهی کند اما آیا مردم ما برای گرسنگی و تشنگی روز قیامت باید آماده باشند یا نه؟!” وی هدف رئیس‌جمهور از کارنکردن برای مردم را خیرخواهانه و از سر نگرانی ایشان برای زندگی اخروی آحاد جامعه خواند و ادامه داد؛ “چه با سیل و چه بدون سیل، همه مسافر دیار باقی هستیم، لذا همان بهتر که زودتر بمیریم و از این دنیای خلاف ادب است؛ شخمی، خلاص شویم!” قدیانی در نهایت، روز پاسدار را عوض #سپاه به #ارتش تبریک گفت!

در آستانه‌ی روز پاسدار، حسین قدیانی که مشهد را ول نمی‌کند، ضمن حضور در میامی و زیارت مزار امام‌زاده یحیی بن زید بن علی بن حسین بن علی، جمعی از ارتشیان دلاور خطه‌ی خراسانات را به حضور پذیرفت! به گزارش یک خبرگزاری که نخواست نامش فاش شود، #حسین_قدیانی در ابتدای سخنان خود، امیر صالحی را سرور سردار جعفری خواند و در عین حال گفت؛ “هروقت حسن روحانی بنا می‌کند که میان ارتش و سپاه، اختلاف بیندازد، امیر صالحی متأسفانه از سپاه دفاع می‌کند که این کار قطعا موجب خشم خداوند خواهد شد!” این کارشناس پدافند غیر عامل، تفرقه میان #سپاه و #ارتش را در نهایت باعث تقویت ستاد کل نیروهای مسلح خواند و تصریح کرد؛ “اگر #سردار_جعفری و #امیر_صالحی مرتب علیه هم بیانیه بدهند، دشمن با خود خواهد گفت که وقتی ارتش و سپاه به یکدیگر رحم نمی‌کنند، ببین با ما چه خواهند کرد!” حسین قدیانی در فراز دیگری از بیانات بسیار مهم خود، ضمن انتقاد از #سردار_قاسم_سلیمانی بابت دعوت از جوانان خواهان حضور در جبهه‌ی شام به #خوزستان از بسیجی‌ها خواست که به درس و مشق خود برسند! وی البته توصیه‌ای هم به ترامپ کرد و بیان داشت؛ “حالا که همه‌ی بسیجی‌ها، یا در آق‌قلا و گمیشان هستند یا در لرستان و خوزستان، بهترین وقت برای حمله‌ی نظامی #واشنگتن به #تهران و تصرف #صداوسیما است!” قدیانی در سومین بخش از سخنان خود، بیان داشت؛ “اگر نوروز سال بعد، باز هم با شامورتی‌بازی و به بهانه‌ی چند تایی سیل، کاری کنیم که #حسن_روحانی تعطیلات خود را نیمه‌کاره رها کند، مجددا دچار عذاب الهی خواهیم شد!” ایشان خاطرنشان کرد؛ “در روز پاسدار، آنقدری که #جواد_ظریف مستحق تقدیر است، سردار سلامی نیست!” این پدرصلواتی گفت؛ “این همه رفتید وصیت‌نامه‌ی شهدا را خواندید، خدا قبول کند! حالا بروید برجام را بخوانید!” قدیانی در ادامه‌ی سخنان خود، از سیل‌زده‌های لرستان خواست تا #جواد_موگویی را تحویل مقامات محلی بدهند، نه اینکه جلوی دوربین او، خنده‌ی امید بزنند! وی افزود؛ “خوب است تهمینه میلانی این بار مردم را از تصاویر خدمت‌رسانی کات کند تا بسیجی‌ها تک و تنها به‌نظر برسند!” ایشان با انتقاد از تهمینه میلانی بابت حذف پستی که در آن، نیروی بسیجی را از عکس #سانسور کرده بود، بیان داشت؛ “تنها کسانی تا آخر با ما هستند که تا بن دندان، مرفه بی‌درد باشند و لحظه‌ای طعم فقر را نچشیده باشند!” گفتنی است؛ حسین قدیانی بعد از اتمام اباطیل خود، به سئوالات حضار پاسخ داد! وی در پاسخ به پرسش یک سرهنگ که “واقعا حسن روحانی چه سودی برای این کشور دارد؟!” این سرهنگ را به امام‌زاده یحیی واگذار کرد!

من و #حسن_روحانی اصولا خیلی اعتقادی به مقوله‌ی #خدمت نداریم؛ رئیس‌جمهور را نمی‌دانم اما جمع‌کردن فرش‌ها از صحن جامع رضوی که امروز انجام دادم، بزرگ‌ترین خدمت من به نظام جمهوری اسلامی تا این لحظه بوده است! به گزارش واحد مرکزی خبر #حسین_قدیانی در هشتمین روز از سفر پربار خود به مضجع شریف امام هشتم ضمن حضور در مدرسه‌ی پریزاد، سخنان نسبتا مهمی را مطرح کرد! وی با اشاره به برخی نقدها به بیانات قبلی خود، بیان داشت؛ “من کاری با احکام بزرگان ندارم! از نظر من، امیر صالحی فرمانده‌ی ارتش است”! این تجسم عینی #ابلیس افزود؛ “اساسا من برای چند مدل تفرقه تلاش می‌کنم؛ تفرقه میان شیعه و سنی، تفرقه میان پاپ و کاتولیک‌ها، تفرقه میان برادران لاریجانی، تفرقه میان کیروش و برانکو، تفرقه میان رحمتی و حسینی، تفرقه میان فردوسی‌پور و میثاقی، تفرقه میان دوجنسه‌ها و همجنس‌بازان، تفرقه میان روحانی و وزرای کابینه، تفرقه میان حاج‌منصور و الهی قمشه‌ای، تفرقه میان پروفسور سمیعی و استاد فرشچیان، تفرقه میان بشار اسد و قاسم سلیمانی، تفرقه میان ارتش و سپاه، تفرقه میان سرداران سپاه، تفرقه میان امرای ارتش و تفرقه میان مجری‌ها و مدیران رسانه‌ی ملی!” این کارشناس حوزه‌ی تفرقه بینداز و حکومت کن، تصریح کرد؛ “اگر همه‌ی فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس و همه‌ی پیشکسوتان جهاد و شهادت و همه‌ی بسیجی‌ها و همه‌ی هلال احمری‌ها و کلا همه‌ی ملت در مناطق سیل‌زده حاضر شوند و شبانه‌روز به خدمت مشغول شوند، باز هم ارزش کارشان در قبال ارزش کار آقای روحانی که سفر خود به قشم را نیمه‌تمام رها کرد، هیچ است!” حسین قدیانی در مهم‌ترین فراز از سخنان خود، پرسید؛ “از کجا معلوم، جوانان بسیجی عازم به مناطق سیل‌زده، گل و لای را از خانه‌ی پلدختری‌هایی که به رئیسی رأی داده‌اند، به خانه‌ی آق‌قلاهایی که به روحانی رأی داده‌اند، منتقل نمی‌کنند؟!” وی از #تهمینه_میلانی خواست که ضمن رصد دقیق تصاویر موگویی، بسیجی‌ها را جوری از عکس‌ها کات کند که خیلی هم دیگر تابلو نباشد که ما پیش بسیجی‌ها یک چیزی هم بدهکار شویم! وی از سلبریتی‌ها خواست زینت ضدانقلاب باشند، نه آنکه زبان انقلابی‌ها را پیش ما ضدانقلاب‌ها دراز کنند! این جزجگرزده در جمله‌ای قصار که با جملات #سعدی برابری می‌کرد، خاطرنشان کرد؛ “اگر ما خانه‌ی رودخانه‌ها را خراب کنیم، رودخانه‌ها هم خانه‌ی ما را خراب می‌کنند اما اگر حسن روحانی یا وزرایش در مسیل رودخانه‌های لواسان، ویلا بسازند، این مثل ساختن #کعبه می‌ماند به دست ابراهیم بت‌شکن!” گفتنی است؛ مشروح این دیدار به صورت زنده، فردا از شبکه‌ی ۴ پخش خواهد شد!

یک روز #مالک_اشتر از بزرگراه هاشمی رفسنجانی کوفه رد می‌شد! ننه‌مرده‌ای بر سرش آشغال ریخت و چند تایی هم فحش داد! مالک اما به‌جای انتقام، وارد مسجد #امام_خمینی (شاه سابق) شد و آن ننه‌مرده را دعا کرد! الان هم آقاعزیز و حاج‌قاسم باید با الگوگیری از آن صحابی جلیل‌القدر، به جای دامن‌زدن به کدورت، بروند مسجد شاه سابق (امام خمینی فعلی) و #ترامپ را دعا کنند! به گزارش CNN حسین قدیانی که در شب میلاد #قمر_بنی_هاشم در مسجد کرامت مشهد و در جمع تعدادی از مرفهین بی‌درد استان خراسان رضوی که تا کنون حتی یک سیلی هم برای انقلاب نخورده‌اند سخن می‌گفت، با انتقاد از واکنش #روحانی و #ظریف به تروریست‌خواندن #سپاه توسط #آمریکا همگان را به #صبر و #هوشیاری دعوت کرد! وی بیان داشت؛ “یک واکنش، همینی بود که مسئولین انجام دادند ولی اگر ما بیاییم و پنتاگون را ارتش طیبه بخوانیم، احتمال آن هست که ترامپ، پمپئو و بولتون، تحت تأثیر قرار بگیرند و به #اسلام بپیوندند!” این تقی‌زاده‌ی معاصر، با اشاره به بعضی مغلطه‌ها گفت؛ “شاید عده‌ای این‌طور القا کنند که “مالک، یک فرد عادی را دعا کرد و الا شمشیرش همیشه در برابر دشمن اصلی تیز بود” که من همین جا از ترامپ می‌خواهم این عده را هم #ترویست معرفی کند”! این عامل دست اجنبی افزود؛ “حتی اگر کاخ سفید، ارتش را هم گروهی تروریستی بخواند، باز لذتی که در #عفو هست، در #انتقام نیست!” معظم‌له در عین حال بیان داشت؛ “منتقدین سخنرانی‌های اخیر من، همگی تروریست هستند و استثنائا در این مورد، هیچ لذتی در عفو نیست!” قدیانی در فراز دیگری از بیانات خود، مرحوم جلال آل‌احمد را تروریست خواند اما تقی‌زاده را “سرور غربزدگان هر ۲ عالم” نامید! وی گفت؛ “همچنان که یعقوب نباید بین یوسف و سایر بچه‌هایش فرق می‌گذاشت، حضرت آقا هم باید آل‌احمد و تقی‌زاده را دقیقا یک‌اندازه دوست داشته باشند!” این کارشناس فرهنگی با انتقاد شدید از شهید آوینی، خاطرنشان کرد؛ “تنها چیزی که از زندگی زییاتر است، اسارت است، نه شهادت”! ایشان توضیح داد؛ “اگر ما مثل موضوع #برجام با دست خودمان زمینه‌ی اسارت خودمان را فراهم کنیم، قطعا محاسبات دشمن از تماشای این همه اسگلیت ما به‌هم می‌ریزد!” این جزجگرزده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی خواست تا روز تولد ابوموسی اشعری را “روز ملی تسلیم” نام‌گذاری کند اما روز تولد اشعث را فعلا چیزی نگذارند تا به وقتش!” قدیانی در پایان، باز هم در جلد #شیطان فرورفت و تأکید کرد؛ “من اگر جای عارف، مطهری و صادقی بودم، لباس ارتش را می‌پوشیدم اما اگر جای #لاریجانی بودم، از خدا ۲۰ دقیقه‌ای طلب مرگ می‌کردم!”

شام‌گاه امشب، استقبال بی‌نظیر از #حسین_قدیانی در #اسفراین تاریخی‌ترین روز این شهر استان #خراسان_شمالی را رقم زد! به گزارش BBC هنگامی که اتومبیل حامل حسین قدیانی به اسفراین رسید، جمعی از مردم این خطه‌ی شهیدپرور خواستند لباس سپاه را بر تن حسین قدیانی کنند اما حسین قدیانی با اشاره به ماه شعبان، از همگان خواست که عوض این جنگولک‌بازی‌ها، لباس تقوا بر تن کنند! وی که مجددا در جلد شیطان فرو رفته بود، گفت؛ “تنها در روز گرامی‌داشت #ارتش حاضرم لباس #سپاه را بر تن کنم!” این ذلیل‌مرده که به وضوح داشت #تفرقه می‌انداخت، ادامه داد؛ “اگر ستارگان دب اکبر را در یک دستم بگذارند و ستارگان دب اصغر را نیز در همان دستم بگذارند و برای از بین‌بردن تعادلم، هیچ ستاره‌ای در آن یکی دستم نگذارند، باز هم لباس غیورمردان سپاه را نخواهم پوشید، الا در روز ارتش!” حسین قدیانی در بخش مهمی از سخنان خود از #ترامپ خواست که غافل از تروریسم کور پاسدارانی هم‌چون #شریعتمداری و #صفارهرندی که مأمور به خدمت در نهادهای علی‌الظاهر غیر نظامی هستند، نباشد! این منافق از خدابی‌خبر #حاج_سعید_قاسمی را “سرور تروریست‌های اهل خدمت” خواند و از #صادق_زیباکلام به‌خاطر نتیغیدن #ملت در جریان #سیل اخیر به شدت #انتقاد کرد! وی بیان داشت؛ “کم مانده خود ترامپ هم لباس مقدس سپاه را بر تن کند، از بس که اوضاع پیچیده است!” ایشان با اشاره به توضیحات #تهمینه_میلانی درباره‌ی عکس #جواد_موگویی تصریح کرد؛ “تنها کسانی تا آخر با ما می‌مانند که وسط راه پیاده نشوند!” این جزجگرزده که خیلی از تهمینه میلانی بابت حذف عکس دست‌کاری شده، شاکی بود، افزود؛ “خوب است طرفداران آث میلان، از این میلانی بی‌تعصب، ابراز برائت کرده، او را در لیست فروش بگذارند!” حسین قدیانی در فراز دیگری از بیانات خود، حضور نسل جوان بسیجی در مناطق سیل‌زده را اقدامی درست اما نادرست خواند و تصریح کرد؛ “این بسیجی‌ها بهتر است به شهرهای خودشان برگردند و ابتدا با سیم‌خاردار درون خود مبارزه کنند، بعد با سیل!” وی که داشت جمله‌ی معروف شهید چیت‌سازیان را وارونه تفسیر می‌کرد، کسانی را که معتقدند؛ “خودسازی از دل جهاد بیرون می‌آید” به صاحب این شب عزیز واگذار کرد! حسین قدیانی در پایان، از غربزدگان عراقی خواست که ضمن سردادن شعار “نه خوزستان، نه لرستان، نه آق‌قلا، جانم فدای کربلا” اجازه ندهند که موکب‌های عراقی، عازم خاک ایران شوند! وی که قطعا باید با توبیخ شورای‌عالی امنیت ملی مواجه شود، مدعی شد؛ “اگر #خدا آدم را در شکل #حسن_روحانی به #ابلیس نشان می‌داد، ابلیس حتما بر #آدم سجده می‌کرد اما حیف”!

#حسین_قدیانی در آخرین روز از سفر خود به نقاط مختلف #ایران بعد از ظهر امروز وارد #جنگل_گلستان شد و مورد استقبال حیوانات اهلی و بلکه هم وحشی قرار گرفت! به گزارش آسوشیتدپرس، حسین قدیانی در ابتدای سخنان خود به نقش پسر نوح در ابقای نسل بعضی از جانوران پرداخت و بیان داشت؛ “اگر پسر نوح، حرف پدرش را گوش می‌کرد و سوار کشتی می‌شد، نیست که آقازاده بود و کلی هم خدم و حشم داشت، قطعا جا برای ورود برخی حیوانات تنگ می‌شد!” وی پسر نوح را اول‌حامی حقوق حیوانات خواند و با اشاره به پاره‌ای کج‌خلقی‌های همسر نوح، بیان داشت؛ “زخمی که به نمک پسر نوح پاشیده شد، به هیچ پسری نپاشیده!” این فضول زندگی انبیا، حتی از حضرت ابراهیم هم انتقاد کرد و گفت؛ “آن از نوح که هیچ‌وقت حاضر نشد با پسرش طرح رفاقت بریزد، این هم از ابراهیم که دستی‌دستی می‌خواست اسماعیل را به فنا بدهد!” ایشان ادامه داد؛ “ما نه‌تنها سدهای کشورمان را مدیون آیت‌الله هاشمی هستیم، بلکه حتی در امر تربیت خرس گنده هم باید ایشان را الگوی خودمان قرار دهیم!” این ذلیل‌مرده، سگ اصحاب کهف را بدان علت که “روزی چند پی نیکان گرفت و آدم شد” پدرسگ خواند! قدیانی در فراز دیگری از بیانات خود به زالوهای حاضر در این دیدار پیشنهاد داد؛ “خوب است الان که لباس سپاه این همه مشتری پیدا کرده، این لباس مقدس را احتکار کنید و بعد که نایاب شد، چند برابر قیمت به خلق‌الله بفروشید!” این جزجگرزده باز هم تجسم شیطان شد و تصریح کرد؛ “پوشیدن لباس سپاه جز در روز ارتش به‌لحاظ شرعی مشکل دارد!” وی بیان داشت؛ “تفرقه‌انداختن میان سپاه و ارتش اگر به‌قصد قربة‌الی‌الله باشد، هیچ مشکلی که ندارد هیچ، کلی هم ثواب دارد، به‌ویژه در این شب‌های عزیز!” حسین قدیانی در مهم‌ترین بخش از سخنان خود، این دعای مداحان و سخنرانان که “خدایا! خائنین به این #انقلاب را در هر جایگاهی که هستند، اگر قابل هدایت نیستند، خودت رسوای‌شان کن!” را دعای خوبی ندانست و از #خدا خواست که خائنین به این انقلاب را تنها در صورتی رسوا کند که فوقش معاون وزیر باشند! این مزدور اجانب، عالم را محضر کدخدا دانست و افزود؛ “آنقدری که حسن روحانی در قشم بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود برنشسته بود، خود شهید آوینی برننشسته بود ولی حیف که سفر ایشان ناتمام ماند!” وی گفت؛ “برای ما غربزده‌ها، آمریکا یک کشور نیست، بلکه یک شفق است که ما آن را به تعداد وزرای این دولت، دوست داشتیم فتح کنیم که #ترامپ آمد و به نمک روحانی، زخم پاشید”! قدیانی در پایان از انسان‌ها خواست که این همه حیوان نباشند اما در عین حال از حیوانات خواست که همان حیوان بمانند!

#علی_لاریجانی اگر راست می‌گوید، در حمایت از #بشار_اسد کراوات بزند و الا #موحدی_کرمانی هم می‌تواند #لباس_سپاه بپوشد که پوشید! به گزارش آناتولی #حسین_قدیانی که در آستانه‌ی روز جوان، جمع کثیری از پیرمردهای بالای ۸۰ سال را به حضور پذیرفته بود، ضمن بیان جمله‌ی فوق، به فضیلت پوشیدن لباس #سپاه در روز #ارتش اشاره کرد و گفت؛ “نسل جوان فعلی حتی اگر در مقوله‌ی خدمت، از پیشکسوتان جهاد و شهادت، پیشی بگیرد، باز هم آنقدر نسل مالی نیست که #رهبر_انقلاب می‌گوید!” وی که به‌وضوح داشت بی‌انصافی می‌کرد، افزود؛ “نسل جوان کنونی کشور، مرا یاد نسل جوان ایران در زمان حمله‌ی مغول می‌اندازد و بلکه هم حمله‌ی اسکندر، با این تفاوت که آن نسل جوان، اهل ایثار و وطن‌دوستی نبود ولی این نسل جوان و امثال #شهید_محسن_حججی خدایی آدم را یاد رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس می‌اندازند اما آیا هر حرفی را باید گفت؟!” این جزجگرزده که دقیقا معلوم نبود نظرش درباره‌ی نسل جوان کشور چیست، خانه‌ به دوشان را به ۲ گروه، تقسیم کرد؛ خانه به دوشانی که غم سیلاب ندارند و خانه به دوشانی که اصلا غم سیلاب ندارند! ایشان با اشاره به روحیه‌ی همچنان جوان و شاداب #حاج_سعید_قاسمی خطاب به این رزمنده‌ی دوران دفاع مقدس گفت؛ “شما از اول انقلاب تا الان، همیشه یا جبهه‌ی غرب بودی یا جبهه‌ی جنوب و این نشان می‌دهد که اساسا با شمال و شرق، حال نمی‌کنی!” حسین قدیانی که در تالار ابومازن بنیاد باران، سخن می‌گفت، در فراز دیگری از بیانات خود، مدعی شد؛ “کار و خدمت را #صادق_زیباکلام هم می‌تواند بکند ولی می‌بینیم که نمی‌کند! حالا چرا نمی‌کند؟! شاید چون #دنیا را مزرعه‌ی #آخرت نمی‌داند! اصلا به ما چه”! این ذلیل‌مرده ادامه داد؛ “هنر آن است که شعارت “حب‌الایران، یجمعنا” باشد لیکن وقت نیاز هم‌وطنت به کمک، بی‌خیالی طی کنی!” حسین قدیانی در پایان #گناه را مقدمه‌ی #توبه دانست و از #جوانان خواست که بدون گناه، استغفار نکنند! این بارزترین تجلی ابلیس، خواندن #دعای_کمیل را برای #حسن_روحانی که تقریبا هیچ گناهی تا حالا مرتکب نشده و هیچ دروغی نگفته و هیچ وعده‌ی خلاف بالمره‌‌ای نداده، مکروه خواند و خاطرنشان کرد؛ “واقعا رئیس‌جمهور چه گناه خاصی مرتکب شده که دعایش بخواهد #حبس شود؟!” وی تأکید کرد؛ “قراردادن سدیم در جدول مندلیف، مصداق پاشیدن زخم است بر نمک که اخیرا روحانی به آن اشاره کرد!” قدیانی سپس به سئوالات حضار #پاسخ داد! وی در جواب پرسش یک پیرمرد که؛ “اگر خدا ابلیس را در شکل علی لاریجانی به آدم نشان می‌داد، آدم چه کار می‌کرد؟!” گفت؛ “حاج‌آقا! اول #بیل بزن، بعد #حرف بزن!”

جوانان با گناه‌کردن در ماه شعبان می‌توانند به استغفارشان در ماه رمضان، رنگی از معنی ببخشند! به گزارش آساهی #حسین_قدیانی که برای مسافران یک پیکان مسافرکش سخن می‌گفت، ضمن بیان جمله‌ی فوق، افزود؛ “آن دسته از شهیدانی که همرزمان سپاهی خود را شفاعت کنند، ولو اگر مثل شهید والامقام صیاد شیرازی، ارتشی باشند “سرور تروریست‌های اهل بهشت” هستند!” در این لحظه، مسافر پیرزنی که با ۷ قلم آرایش، کنار حسین قدیانی نشسته بود، از ایشان پرسید؛ “ایش! مگر در بهشت، تروریست هم داریم جزجگرزده؟!” که حسین قدیانی خطاب به این خانم گفت؛ “اول، جمع‌تر بشین، بعدا حرف بزن!” حسین قدیانی در بخش دوم بیانات خود، از سلبریتی‌های بدون حاشیه خواست طلاب و دانشجویان اهل خدمت در مناطق سیل‌زده را تخریب کنند و در عین حال، از جوانان حاضر در سنگرهای خدمت‌رسانی هم خواست که عوض بیل‌زدن، فقط به سلبریتی‌ها بپرند تا وسط این زد و خورد، مرد از نامرد مشخص شود، به قول شهید چمران! وی که گویا پیام شهدا را درست نگرفته، وحدت میان اقشار مختلف مردم را لوس‌بازی خواند و بیان داشت؛ “اگر همه با هم متحد باشیم، پس #رهبر_انقلاب دیگر چه کسانی را به حفظ وحدت دعوت کنند؟!” این مشاور ابلیس در امور رسانه، ادامه داد؛ “کسانی را که دلیل سخنان حضرت آقا را از بین می‌برند، اگر جوان هستند، به علی‌اکبر واگذار می‌کنم و اگر پیر هستند، به حبیب‌بن مظاهر!” حسین قدیانی در مهم‌ترین فراز از سخنان ارزشمند خود، به روحیه‌ی انسان‌دوستانه‌ی مردم کشورهای همسایه، به‌خصوص عراقی‌ها اشاره کرد اما بیان داشت؛ “مگر در عراق، گرسنه نداریم که موکب‌داران عراقی به فکر سیل‌زدگان ایرانی هستند؟!” در این لحظه، راننده از حسین قدیانی پرسید؛ “آیا شما، بنی‌آدم را اعضای یک پیکر نمی‌دانی که در آفرینش ز یک گوهرند؟!” که حسین قدیانی جواب داد؛ “نه!” راننده هم که عصبانی شده بود، گفت؛ “نه و نگمه! گمشو از ماشین، پایین!” قدیانی درآمد؛ “خیلی تروریستی!” و بدون آنکه کرایه را حساب کند، در رفت! بر اساس همین گزارش، حسین قدیانی آنگاه وارد یک سوپرمارکت شد و از مغازه‌دار خواست که تا می‌تواند اجناس را گران به خورد خلق‌الله بدهد! مغازه‌دار گفت؛ “چرا؟!” که ایشان جواب داد؛ “اگر همه‌ی فروشندگان بخواهند مراعات حال مشتری را بکنند و اگر هیچ دزدی و هیچ خلاف‌کاری نباشد، آیا فلسفه‌ی وجودی آقای رئیسی زیرسئوال نمی‌رود؟!” در این لحظه، ناگهان همان پیرزن که در تاکسی کنار قدیانی نشسته بود، وارد دکان شد و خطاب به وی گفت؛ “کجا رفتی لعنتی؟! یک ساعت است دارم دنبالت می‌دوم! ببینم! تو همون حسین قدیانی اینستاگرام نیستی؟!”

فقط موکب‌داران نیویورکی مقیم تگزاس می‌توانند به سیل‌زدگان ایرانی کمک کنند، آنهم اگر هیأت‌شان متوسل به اشعث باشد! به گزارش CNN #حسین_قدیانی که در جمع تنی چند از آقازاده‌های صدرحمت به پسر نوح، سخن می‌گفت، رسما در جلد شیطان فرو رفت و ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد؛ “اگر مردم کوفه به مردم خوزستان، کمک کنند و اگر بعدها مردم عزیز و نوع‌دوست خوزستان، این کمک را جبران کنند، این احتمال هست که ما اهل #کوفه بشویم و #علی تنها بماند!” وی که دقیقا داشت بین مردم #ایران و #عراق اختلاف می‌انداخت، ادامه داد؛ “این درست که صدام علیه خود مردم عراق هم جنایت می‌کرد و این هم درست که منافقین با شناسنامه‌ی ایرانی، مردم خودمان را می‌کشتند ولی در هیچ کجای قرآن نیامده که اگر مثلا در پلدختر، سیل آمد، حشدالشعبی می‌تواند برای کمک‌رسانی وارد خاک ایران شود!” این ذلیل‌مرده از رئیس سازمان ملل خواست که با همکاری غرب، باز هم میان ایران و عراق، جنگ راه بیندازد و الا قاسم سلیمانی و هادی عامری، علاوه بر کاخ صدام، در کاخ سفید هم نماز خواهند خواند که قطعا آن نماز، مورد قبول خداوند واقع نمی‌شود! ایشان با اشاره به ضرب‌المثل “نخود نخود؛ هر که رود خانه‌ی خود” از ایرانی‌های حاضر در عراق و عراقی‌های حاضر در ایران خواست که به کشورشان برگردند، مگر آنکه جاسوس آمریکا باشند! قدیانی در بخش دوم سخنان خود، آقازاده‌های مخالف با راه انقلاب را، نه مصادیق پسر نوح، که “سرور مفت‌خورهای هر ۲ عالم” خواند و البته این را هم ناگفته نگذاشت که “مفت‌خوری” برخلاف آنچه مرسوم است، ثواب هم دارد! این نامرد روزگار، جلال آل‌احمد و سیدمرتضی آوینی را به‌سبب برگشت‌شان از راه غلط قبلی، مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد؛ “اگر همگان نسبت به اشتباهات خود متنبه شوند و در مسیر #فکه یا حالا بگو؛ عاقبت‌به‌خیری قدم بردارند، پس #رهبر_انقلاب فقط مرحوم تقی‌زاده را نقد کند؟!” این شبهه‌پراکن اعظم با بیان آنکه؛ “هر نسلی، تقی‌زاده‌ی خودش را می‌خواهد” از نسل جوان خواست که اقلا ۱۰ تا یکی، به جای حسین فهمیده، مهدی هاشمی را الگو قرار دهند و اگر دختر هستند، فائزه! قدیانی در سومین بخش از اباطیل خود، از مدیر شبکه‌ی ۳ خواست نجم‌الدین شریعتی را به مناسبت روز جوان، اخراج کند! وی، بی‌حاشیه‌بودن این مجری را بسیار مشکوک خواند و افزود؛ “مجری اگر علیه سازمان صدا و سیما حرف نزند و دنبال سیاست‌بازی نرود و با آقازاده‌ها هماهنگ نباشد، حتما تروریست است!” قدیانی در پایان از فردوسی‌پور به سبب اخراج میثاقی از “فوتبال ۱۲۰” تشکر کرد اما فروغی را به خاطر اخراج عادل #تروریست خواند!

این درست که فرانسوی‌ها #مرگ_بر_آمریکا نمی‌گویند اما وقتی جلیقه‌زردها، قیام خود را در خیابان‌های پاریس، تحت‌تأثیر انقلاب بهمن ۵۷ ایران می‌خوانند، می‌خواستید کلیسای نوتردام، آتش نگیرد؟! به گزارش آسوشیتدپرس #حسین_قدیانی که در جمع میشل پلاتینی، زیدان، کریم بنزما، ژان پیر پاپن، مارسل دسایی و اریک کانتانو که در خانه‌ی پاپ ژان پل چندم گرد آمده بودند سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق، از پاپ خواست که اگر برای مهار آتش‌سوزی به کلیسا می‌رود، لباس مبدل بپوشد و الا آمارش را به پرویز پرستویی خواهد داد! این سکولار بدقلق، افزود؛ “هیچ کدام از همسایگان فرانسه که سابقه‌ی جنگ با این کشور دارند، حق کمک به آتش‌گرفته‌های فرانسوی را ندارند!” وی از مردم هلند و در رأس آنان؛ از رودگولیت و مارکوفان‌باسن خواست که با سردادن شعارهایی چون “نوتردام، پاریس، فرانسه؛ به ما چه آخه به خدا که بدیم بهشون البسه؟!” و “نه به نوتردام، فقط آمستردام” اجازه ندهند که پول کشورشان وارد کشور خروس‌نشان شود! در این لحظه، زین‌الدین زیدان از قدیانی پرسید؛ “تو بنی‌آدم را اعضای یک پیکر می‌دانی یا چند پیکر؟!” که این جزجگرزده جواب داد؛ “اول آب بپاش، بعدا حر‌ف بزن!” زیدان درآمد؛ “کجا آب بپاشم؟!” که قدیانی که عصبانی شده بود، پاسخ داد؛ “خب خنگ خدا، روی کلیسای نوتردام دیگه!” حسین قدیانی در فراز دیگری از بیانات خود، بی‌دینی را بهتر از مسیحیت خواند و در حالی که عهدش با #خداوند را فراموش کرده بود، گفت؛ “عیسی مسیح اگر واقعیت داشت، چرا مانع این آتش‌سوزی نشد؟!” در این هنگام، اریک کانتونا خطاب به قدیانی گفت؛ “وای بر تو حسین که از مهناز هم افشارتری!” قدیانی که تعجب کرده بود، از کانتونا پرسید؛ “دیگر کدامیک از بازیگران ایرانی را می‌شناسی؟!” که اریک کانتانو جواب داد؛ “من حتی نجم‌الدین شریعتی را هم می‌شناسم و همسرم از مشتری‌های ثابت “سمت خدا” است!” حسین قدیانی در بخش سوم سخنان خود، از موکب‌داران عراقی خواست که عوض کمک به ایران، به فرانسه کمک کنند! وی در چرت‌ترین حرف ممکن، مدعی شد ‌که سرچشمه‌ی ۲ رود دجله و فرات، در رشته‌کوه‌‌های آلپ است! این عامل دست اجنبی، عراقی‌ها را به فرانسه، نزدیک‌تر از ایران دانست و سپس از کریم بنزما پرسید؛ “آقاکریم! آیا تو هم ارباب ما را معلم عیسی‌بن مریم می‌دانی؟!” که بنزما درآمد؛ “اتفاقا عاشق این نوحه‌ی حاج‌محمودم!” در این هنگام، پلاتینی از قدیانی خواست که این همه بی‌خود در جلد ابلیس فرو نرود، چرا که پیروان ادیان توحیدی، هرگز دچار اختلاف نمی‌شوند! که قدیانی پاسخ داد؛ “اول، پرونده‌ی فسادت رو جمع کن، بعد حرف بزن!”

اسنادی داریم که نشان می‌دهد #حمزه در پوشش تهیه‌ی جهیزیه برای ترشیده‌های مدینه وارد جنگ بدر شد اما #مالک_اشتر در پوشش هلال احمر توانست به دوقدمی خیمه‌ی معاویه برسد! به گزارش فرانس ۲۴ #حسین_قدیانی که در آستانه‌ی #روز_ارتش جمعی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش را به‌حضور پذیرفته بود، ضمن بیان جمله‌ی فوق، به فضیلت #سلام در دین #اسلام پرداخت و افزود؛ “چطور #پیامبر حتی در مواجهه با کودکان هم در سلام، پیشی می‌گرفت اما شما الساعه فقط به فرمانده‌ی‌تان سلام دادید؟! لذا بشمار ۳ به من سلام بدهید تا رستگار شوید!” وی آن‌گاه بیان داشت؛ “آزاد!” حسین قدیانی در بخش دوم سخنان خود، با تشکر از #اینستاگرام به علت مسدودکردن اکانت فرماندهان سپاه، در عین حال از #شورای_نگهبان خواست که در نگهبانی از #انقلاب_اسلامی هرگز مثل مدیران اینستاگرام در نگهبانی از تحریم‌های آمریکا عمل نکنند و الا نااهلان و نامحرمان چگونه به مناصب کلیدی نفوذ کنند؟! ایشان خاطرنشان کرد؛ “اگر دشمن نتواند عناصر خود را مثلا به مجلس شورای اسلامی بفرستد، پس #رهبر_انقلاب مستند به کدام نفوذی‌ها خطر نفوذ را گوشزد کنند؟!” وی ادامه داد؛ “اگر در بهشت #اینترنت نباشد، این خطر هست که بهشتیان با نفوذ در جهنم، دوزخ را هم تبدیل به حسینیه کنند، حالا بگو حسینیه‌ی مجازی!” حسین قدیانی در سومین بخش از سخنان خود، مدعی شد که حاج‌سعید قاسمی در پوشش یک سبزی‌فروش وارد پاوه شده بود و لذا جا دارد سبزی‌فروش‌ها، این فرمانده‌ی جنگ را به صاحب این شب عزیز واگذار کنند! این جزجگرزده، ورود #شهید_چمران در پوشش دکتر اطفال به شهر #دهلاویه را کاری مغایر با سنن الهی دانست و با اشاره به عکس معروف این شهید عارف با یک #گل_آفتابگردان مدعی شد؛ “دکتر چمران در سوسنگرد در پوشش مزرعه‌دار فعالیت می‌کرد!” وی از نیروهای هلال احمر خواست که عوض شکایت از سعید قاسمی، با پوشیدن لباس حاج‌سعید به کرمانشاه رفته و کار نادرست او در بوسنی را هرزگوین کنند!” حسین قدیانی در فراز مهم دیگری از اباطیل خود، به #صفارهرندی و #شریعتمداری هشدار داد که اگر در اینستاگرام، پیج بزنند، گور پدر حرمت استاد و شاگردی، آمار حضورشان در دفتر سیاسی سپاه در دهه‌ی ۶۰ را می‌گذارد کف دست رؤسای اینستاگرام! این عنصر بی‌معرفت، با اشاره به علاقه‌ی قلبی ارتشی‌ها به سپاهی‌ها، از کله‌گنده‌های اینستا خواست اکانت کل شاغلین در نیروهای مسلح را مسدود کنند و حتی به رانندگان نیسان فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا هم رحم نکنند! ایشان گفت؛ “در نسخ خطی موجود در مسجد کوفه “اعوذ بالله من النیسان الرجیم” بوده اما به مرور زمان عوض شده!”

آن دسته از مندرجات پیجم که در تعریف از آیت‌الله خامنه‌ای است، نه به قلم من، که به قلم حسین قدیانی مسئول سابق بسیج دانشجویی است! به گزارش BBC بعد از ظهر امروز #حسین_قدیانی تنی چند از مدیران #اینستاگرام را که یواشکی به تهران آمده بودند، به حضور پذیرفت! در ابتدای این دیدار، رئیس اینستاگرام گزارشی از آخرین اقدامات این شبکه‌ی اجتماعی علیه #سپاه را به اطلاع حسین قدیانی رساند و سپس حسین قدیانی در سخنان بسیار مهمی از اینستاگرام خواست که در حذف پیج انقلابی‌ها توکل‌شان فقط به ترامپ باشد و اصلا به نتیجه فکر نکنند! این جزجگرزده با اشاره به شکست شاه از نوارکاست‌ها در مقطع منتهی به انقلاب، شکست آمریکا در مجازستان را نیز تقریبا قطعی خواند اما گفت؛ “ما مأمور به تکلیفیم، نه نتیجه!” این فعال فضای مجازی، شکست را پل پیروزی خواند و در عین حال از مدیران اینستاگرام خواست که در حذف پست جوانان حزب‌اللهی خیلی هم دیگر تابلو عمل نکنند! وی تصریح کرد؛ “ما باید زینت ابلیس باشیم، نه اینکه زبان انقلابی‌ها را علیه #ترامپ دراز کنیم!” قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود، خود را ضدانقلاب‌ترین عضو خاندان قدیانی معرفی کرد و افزود؛ “دشمنی با انقلاب آنقدر مهم است که حتی اگر دشمنی شما برای ابلیس، زینت هم نشود، مهم نیست!” این پوچ‌گرای مخالف با راه خدا، با اشاره به یکی از سخنان اخیرش بیان داشت؛ “تنها کسی در این عالم هستم که از مدیر شبکه‌ی ۳ خواستار اخراج نجم‌الدین شریعتی شدم!” وی مخالفت خود با مجری برنامه‌ی #سمت_خدا را استعاره از ضدیتش با خداوند دانست و ادامه داد؛ “در کجای دنیا اسم مجری‌ها “نجم‌الدین” است؟! این آیا مشکوک نیست؟!” ایشان افزود؛ “ما باید به آن قله‌ای برسیم که در تلویزیون جمهوری اسلامی، برنامه‌ای تحت عنوان “سمت کدخدا” را ببریم روی آنتن!” این ذلیل‌مرده که بدجوری در جلد ابوسفیان فرورفته بود، نجم‌الدین شریعتی را شبیه استرلینگ خواند و ضمن تهدید او به قتل، خطاب به حجت‌الاسلام عالی گفت؛ “اگر شعبان بگذرد و جوان، گناهی نکند، در لیالی رمضان از کدام خطایش طلب استغفار کند؟!” این دشمن شریعت، سپس در جمله‌ای قصار گفت؛ “عوض آنکه اسم مجری #فرحزاد باشد و اسم کارشناس #نجم_الدین می‌بینیم که اسم کارشناس، فرحزاد است و اسم مجری، نجم‌الدین!” ایشان بیان داشت؛ “اگر خدا، فرعون را در خانه‌ی موسی بزرگ می‌کرد، آسیه هم می‌توانست راحت به کارهای #کاخ_فرعون برسد!” قدیانی در نهایت با اهدای چند نوارکاست از سخنان آیت‌الله خمینی در سال‌های ۴۲ و ۵۶ به مدیر اینستاگرام، از این دیوث خواست که از تاریخ، عبرت نگیرد و کار خودش را بکند!

احیای دریاچه‌ی ارومیه، احیای لیالی قدر و حتی “بل احیاء عند ربهم یرزقون” همه و همه از ثمرات دولت اعتدال است! به گزارش ایرنا #حسین_قدیانی که شماری از وزرا را به‌حضور پذیرفته بود، ضمن بیان جمله‌ی فوق، به تشریح دستاوردهای این دولت پرداخت! وی ریش حسن روحانی را حتی از محاسن حضرت یوسف هم زیباتر دانست و تصریح کرد؛ “اگر زلیخا به جای یوسف، روحانی را صدا می‌زد، در و داف‌های مصر از فرط حیرت، عوض آنکه دست‌شان را ببرند، همان پرتقال‌شان را می‌بریدند و کاخ عزیز مصر را به گند نمی‌کشیدند!” این کارشناس مصر باستان با انتقاد از تدابیر یوزارسیف در دوره‌ی قحطی ۷ ساله، بیان داشت؛ “بهتر بود یوسف، اقتصاد را به امان کدخدا رها می‌کرد و دل به وعده‌ی سر خرمن حکام آن روز آمریکا خوش می‌کرد!” ایشان ادامه داد؛ “شاید افرادی عنوان کنند که “اسگل! مگر زمان حضرت یوسف، قاره‌ی آمریکا کشف شده بود اصلا؟!” که من قطعا این دسته از افراد را به صاحب این شب‌های عزیز واگذار خواهم کرد!” این جزجگرزده افزود؛ “اگر روحانی جای یوسف بود، حکما حسین فریدون هم جایگزین بنیامین می‌شد و چی از این بهتر؟!” قدیانی در بخش دیگری از اباطیل خود، با اشاره به نقش پررنگ آب، باران، سیل و اموری از این قبیل در زندگی پیامبرانی چون نوح و یونس، روحانی را نیز از جمله پیامبران آبی خواند و گفت؛ “پیامبرانی که با آب، سروکار داشتند، در قیاس با سایر پیامبران، پیامبرتر بودند!” وی بیان داشت؛ “اگر روحانی جای نوح بود، عوض آنکه کشتی بسازد، آن‌چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کرد که مردم اصلا به این ۴۵ تومان احتیاج نداشته باشند!” ایشان خاطرنشان کرد؛ “نوح باید ساخت کشتی را به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا واگذار می‌کرد و خودش به قشم می‌رفت و بعد که ساخت کشتی تمام می‌شد، کشتی را از ثمرات دوران پیامبری خودش می‌خواند!” قدیانی در آخرین بخش از بیانات خود، با طرح این پرسش که؛ “چرا سردارانی به فرماندهی سپاه منصوب می‌شوند که الگوی‌شان مالک اشتر است؟!” ابوموسی اشعری را به‌جهت بی‌بصیرتی‌اش ستود و افزود؛ “اینکه در دوره‌ی فرماندهی عزیز جعفری،‌ از مساحت ایران، حتی یک سانتیمتر هم کم نشد، اصلا ربطی به رشادت‌های حاج‌قاسم ندارد، بلکه از دیگر ثمرات دولت آقای روحانی است!” این پدرصلواتی گفت؛ “۴۰ سال وصیت‌نامه‌ی شهدا را خواندید و خدا هم قبول کند! یک روز هم وقت بگذارید برجام را بخوانید!” وی بیان داشت؛ “هنر آن است که خودمان تسلیم دشمن شویم، تا بعدا بتوانیم از آن شکست، پلی برای پیروزی بسازیم که بلاشک آن پل هم هروقت ساخته شود، از دیگر ثمرات دولت حسن خواهد بود، ولو آنکه ارتش بسازدش!”

حتی اگر روحانی و ظریف هم از #برجام خارج شوند، من باز پای برجام می‌ایستم و وایم خواهم ساد! به گزارش BBC #حسین_قدیانی که اولین سخنران مراسم تودیع سردار جعفری و معارفه‌ی سردار سلامی بود، با انتقاد از الگوگیری سرداران سپاه از مالک اشتر، بیان داشت؛ “وقتی دشمنان ما مثل عمروعاص می‌مانند، به‌حیث اخلاقی درست نیست که ما الگویی جز ابوموسی اشعری داشته باشیم!” وی ابوموسی اشعری را “سرور ساده‌لوحان هر ۲ عالم” خواند و بیان داشت؛ “اگر با من بود #صادق_زیباکلام را به عنوان فرمانده‌ی کل سپاه منصوب می‌کردم تا #آمریکا با حمله به #ایران و واردآوردن کوهی از ویرانی، باعث شود که ایران را از نو بسازیم!” ایشان تصریح کرد؛ “این امنیتی که امروز داریم، هیچ ربطی نه به سپاه دارد، نه به ارتش، نه به بسیج و نه به هیچ کجای دیگر!” این مدرس #پنتاگون افزود؛ “وقتی #جنگ نیست، ارتش و سپاه باید به بهانه‌ی “مانور مشترک” رسما با هم وارد جنگ شوند و قطعا هر که در آن جنگ، مقرب‌تر باشد، جام بلا بیشترش می‌دهند، مگر آنکه خودش نخواهد!” قدیانی در مهم‌ترین بخش از سخنان خود، با انتقاد از خدمات سپاه به سیل‌زدگان، گفت؛ “آن جاده‌ای که به‌دستور آقاعزیز در آق‌قلا تخریب شد و باعث شد آب تا حد زیادی از این شهر خارج شود، در روز قیامت، دهان سردار جعفری را آسفالت خواهد کرد!” این ذلیل‌مرده از #حسن_روحانی به‌خاطر #دعا برای سیل‌زدگان پلدختری تشکر کرد اما دعا را کافی ندانست و از رئیس قوه‌ی مجریه خواست که گاهی هم عوض دعا، برای رفاه حال مردم، نماز بخواند! آتیش‌پاره‌ای که حسین قدیانی باشد، ادامه داد؛ “زمانی که بچه‌های تخریب در حال منفجرکردن آن جاده بودند، آقای روحانی در حال عبادت بود و این یعنی “عبور از سیم‌خاردار نفس” که این همه رهبری روی آن تأکید دارند!” وی با خطاب‌قراردادن آقایان جعفری و سلامی افزود؛ “اگر شما مشغول خدمت به مردم باشید و نمازتان قضا شود، ملائک به شیطان خواهند گفت؛ چرا حسن روحانی را نمی‌بینی که در حال خواندن نماز است پفیوس؟!” قدیانی در فراز آخر اراجیف خود از سلامی خواست که اصلا از تجارب جعفری استفاده نکند، چرا که تجارب هر کس برای خود اوست! گفتنی است؛ بعد از اتمام بیانات حسین قدیانی، یکی از حضار از ایشان از علت علاقه‌اش به ابوموسی سئوال کرد که قدیانی گفت؛ “اگر اشعری فریب نمی‌خورد، حق بر باطل پیروز می‌شد اما مسلمانان صدر اسلام در باد آن پیروزی می‌خوابیدند و متعاقبا شکست‌های سختی می‌خوردند!” وی در جواب کری‌خوانی یک سردار پرسپولیسی نیز گفت؛ “شما لنگی‌ها شانس آوردید که عمرمختار مرده و الا ۳ تا هم عمرمختار می‌گذاشت درتان!”

متن کامل دعای #حسن_روحانی برای مردم پلدختر را دیروز از طریق واتس‌آپ از حسام آشنا گرفتم! این دعا از بس حاوی مضامین عالی است که جا دارد به ادعیه‌ی موجود در مفاتیح‌الجنان اضافه شود، ترجیحا بین دعای مضامین‌العالیه و دعای کمیل تا از شر حسودان در امان بماند! به گزارش CNN #حسین_قدیانی که در مسجد ضرار سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق، نقدی هم به جمله‌ی معروف #شهید_بهشتی وارد کرد و گفت؛ “عرفان واقعی، خانقاهش نه بازی‌دراز، بلکه هر جایی است که رئیس‌جمهور، مردم را دعا کند، ولو به‌حالت درازبه‌دراز!” وی حسن روحانی را به #استقلال و #پرسپولیس تشبیه کرد که هرچه هم بد کار کنند، باز چیزی از ارزش‌های‌شان کم نمی‌شود! ایشان انقطاع روحانی از دنیا را متوسط رو به بالا توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد تا با عدم توجه رئیس قوه‌ی مجریه به دنیای مردم، همه به “کمال انقطاع” برسیم! این کارشناس حوزه‌ی عروة‌الوثقی #مناجات_شعبانیه را در قیاس با دعای روحانی در حق مردم پلدختر، ضعیف اما در قیاس با دعای روحانی در حق مردم آق‌قلا بسیار ضعیف خواند و بیان داشت؛ “شاید عده‌ای بگویند؛ “وظیفه‌ی رئیس‌جمهور، کار و خدمت است، نه صرف دعا!” که خدا می‌داند این برادر جزجگرزده‌ی‌تان از دست این عده چه می‌کشد!” قدیانی در بخش دوم اظهاراتش، بعضی روزها را نسبت به روزهای دیگر مهم‌تر خواند و گفت؛ “این ۱۱ سپتامبر و اول آوریل است که اسلام آمریکایی را زنده نگه داشته است!” وی حضور عمران‌خان در حرم امام رضا را دخالت پاکستان در امور کشورمان توصیف کرد اما دیدار اخیر ظریف با اسد را دخالت ایران در امور سوریه توصیف کرد! ایشان ادامه داد؛ “یک وقت نیروهای نظامی آمریکا به #عراق و #افغانستان حمله می‌کنند و کلی جنایت مرتکب می‌شوند ولی نه با نیت دخالت اما یک وقت مردم کشورهای همسایه با قصد خدمت وارد ایران شده و موکب‌های اربعین را در اختیار سیل‌زدگان قرار می‌دهند که این هم از مصادیق دیگر دخالت یک کشور در امور کشوری دیگر است!” قدیانی در مهم‌ترین بخش از بیانات خود، عمران‌خان اصل‌کاری را رئیس‌جمهور کشورمان خواند که ضمن دعوت از مردم به “کمال انقطاع” از دنیا، دنبال عمران و آبادانی آخرت ملت است! این جزجگرزده مدعی شد که اگر حضرت موسی به جای کاخ فرعون وارد ویلای روحانی می‌شد، باز هم قالیباف از شدت حسادت، یک سندی علیه ویلای ولنجک رو می‌کرد! لذا همه باید هوشیار باشند! قدیانی در پایان، سردار سلامی را به #اعتدال دعوت کرد و آنگاه خطاب به فرمانده‌ی جدید سپاه گفت؛ “۴۰ سال شما سپاهی‌ها از انقلاب، پاسداری کردید و خدا قبول کند! چند سال هم از ضد انقلاب، دفاع کنید!”

اگر اتفاقی برای من افتاد و مُردم، مسئولین حق شرکت در مراسم تشییع جنازه‌ام را نخواهند داشت، مگر آنکه در موعد قانونی استعفاء دهند! به گزارش یک خبرگزاری که نخواست نامش فاش شود #حسین_قدیانی نفاق را شغلی حقیقتا سخت خواند که هر کسی نمی‌تواند از عهده‌اش بربیاید! این قبرستان‌نشین عادات سخیف که در قطعه‌ی منافقین بهشت‌زهرا سخن می‌گفت، تصریح کرد؛ “سختی کار اهل نفاق آن‌جاست که از یک‌سو باید #تقلید را #کار_میمون بخوانند و از سویی باید فتوای اخیر آیت‌الله مکارم را به چماقی برای کوبیدن تلویزیون تبدیل کنند!” ایشان بیان داشت؛ “منافقینی که در عین قبول‌نداشتن آیت‌الله خامنه‌ای، سخن چندروز پیش #رهبر_انقلاب را دستاویزی برای کوبیدن رسانه‌ی ملی و تسویه‌حساب با مدیر جوان شبکه‌ی ۳ قرارداده‌اند، کارشان از کار در معدن هم سخت‌تر است!” وی گفت؛ “این‌جور وقت‌ها چنان باید در خامنه‌ای ذوب شویم که رزمندگان عملیات الی‌بیت‌المقدس در خمینی ذوب نشده بودند اما وقتی همین آقای خامنه‌ای پای ۴۰ میلیون رأی سال ۸۸ می‌ایستد و زیر بار ابطال انتخابات نمی‌رود، ما باید در گوش‌های خودمان پنبه فروکنیم تا سخن حق را نشنویم!” این ذلیل‌مرده ادامه داد؛ “تا یک هفته از آیت‌الله مکارم دفاع می‌کنیم و بعد دوباره بنا می‌کنیم کوبیدن مراجع و مراجعه‌کنندگان‌شان تا قشنگ معلوم شود چقدر منافقیم!” قدیانی در مهم‌ترین فراز از سخنان خود، گفت؛ “اگر برای سردار سلیمانی، سردار جعفری “شهید زنده” است، برای من حسن روحانی “شهید مرده” است، با این توضیح که بل احیاء عند ربهم یرزقون”! وی #شهدا را به ۲ گروه #زنده و #مرده تقسیم کرد و گفت؛ “شهدایی که مرده پنداشته می‌شوند، طبق نظر خدا “بل احیاء عند ربهم یرزقون” هستند اما شهدای زنده‌ای مثل حاج‌قاسم، به‌زعم من “بل اموات عند ربهم لایرزقون” محسوب می‌شوند!” ایشان در جمع‌بندی این بخش از اباطیل خود، از مخالفان #ولایت_فقیه خواست که اگر از فشار ضد انقلاب به انقلاب راضی نیستند، از سردوش سوبان استفاده کنند! قدیانی در آخرین بخش از بیانات خود، تصریح کرد؛ “اگر دعای حسن روحانی برای مردم سیل‌زده‌ی پلدختر را در یک کفه‌ی ترازو بگذاریم و تمام خدمات رضایی، صفوی، جعفری، سلامی، سلیمانی و قالیباف در طول جنگ را در کفه‌ی دیگر ترازو بگذاریم، واضح است که کفه‌ی دوم پایین می‌آید و این یعنی بالارفتن دعای رئیس‌جمهور!” وی با اشاره به تنبلی تخم‌لق‌هایی که هم در نظام، پست دارند و هم نقش اپوزیسیون را بازی می‌کنند، گفت؛ “تروریست‌تر از ریگی، ریگ‌هایی بودند که در صحرای طبس، ضمن همدستی با شن‌ها آن بلا را سر طیاره‌های آمریکایی آوردند!”

اگر کسی خلافکاران آدم‌کش را بیازارد #مهناز_افشار را آزرده و اگر کسی مهناز افشار را در دایرکت پیجش بیازارد، انگار #قطام را در حیاط‌خلوت کاخ #ابوموسی_اشعری آزرده! به گزارش آساهی #حسین_قدیانی که در جمع تعدادی از اراذل و اوباش سخن می‌گفت، ضمن ایراد سخن فوق، بیان داشت: “اذهان عمومی باید چنان قوی شود که هرچه مهناز افشار #خبر_کذب منتشر کرد، باز هم دچار تشویش نشود!” وی افزود: “اگر خانم افشار #دروغ نگوید و اگر آقای روحانی خلف وعده نکند و اگر لات و لوت‌ها هیچ بی‌گناهی را نکشند و اگر همگان اهل مراعات شوند، جامعه دچار چنان رخوتی می‌شود که ما اصلا به قوه‌ی قضائیه نیاز نداشته باشیم که این خیلی بد است!” ایشان با انتقاد از کسانی که خواهان محاکمه‌ی افشار هستند، در عین حال از این #سلبریتی خواست که زینت شیطان باشد، نه اینکه با بازنشر توئیت‌های کذب، زبان انقلابی‌ها را پیش ضدانقلاب‌ها دراز کند! قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به اراذلی که دچار تحول شده‌اند، گفت: “خیلی نامردید نالوطی‌ها!” این جزجگرزده از اوباشی که بنا دارند #شهید_مجید_قربانخانی را الگوی خود قرار دهند، پرسید: “رفتن به بهشت، مگر چقدر ارزش دارد که آدم بخواهد در این دنیا عین #آدم زندگی کند؟!” ایشان در جمع‌بندی این بخش از اباطیل خود، خاطرنشان کرد: “بزرگ‌کردن موسی در کاخ فرعون، کار مهمی نبود! خدا اگر راست می‌گوید، استقلال تهران را در این فصل، قهرمان لیگ برتر کند!” وی که کامل در جلد شیطان فرورفته بود، ادامه داد: “اگر مهناز افشار بازداشت شود، خودم به بازداشتگاه می‌روم و برای آزادی این ذلیل‌مرده، سند ۲۰۳۰ را می‌گذارم!” این شقایق آتش‌گرفته با اشاره به سخنان امروز #رهبر_انقلاب افزود: “این دیگر خیلی نامردی است که هم #قاسم_سلیمانی مچ #ژنرال_پترائوس را بخواباند، هم ما از تربیت ۴ تا سرباز برای #آمریکا مضایقه کنیم!” این عنصر مخالف با ولایت فقیه، از ترامپ خواست که سربازان آمریکایی را در پوشش یونسکو، یونیسف و صلیب سرخ، روانه‌ی کاراکاس کرده و دولت قانونی #ونزوئلا را سرنگون کند! قدیانی در سومین فراز از اباطیل خود، باز هم به مسئله‌ی عجیب بزرگ‌شدن موسی در کاخ فرعون پرداخت و در مغلطه‌ای آشکار، خاطرنشان کرد: “الان هم اگر برای #کاخ_سفید سرباز تربیت کنیم، از شانس شخمی استکبار، خواهیم دید که آن سربازها نفوذی جمهوری اسلامی در اتاق بیضی شده‌اند و لذا خیلی هم نباید علیه سند ۲۰۳۰ روشنگری کرد!” قدیانی در پایان، از خلافکاران یافت‌آباد خواست که با دقت توئیت‌های بعدی خانم افشار را دنبال کنند، نه اینکه سوزوکی داش‌مجید را نردبان شهادت خود کنند!

چیزی نمانده بود که #ترامپ هم مثل #اوباما از اهل بیت شیطان شود تا اینکه با درآوردن دست‌کش مخملی از دست چدنی و دشمنی کشکی‌کتره‌ای و آشکار با #جمهوری_اسلامی رسما گند زد به عاقبت خودش! به گزارش BBC #حسین_قدیانی که در پوشش یک پدر دلسوز به کاراکاس رفته بود، ضمن دیدار مخفیانه با گوآیدو از این تخم‌لق خواست که از اشتباهات #سران_فتنه در ایران، درس بگیرد! ایشان با اشاره به دلخوری‌های ابلیس از پیروانش گفت: “چرا با بازنشر بعضی توئیت‌های جعلی باعث می‌شوید انقلابی‌ها طرف حق ماجرا شوند؟!” این ذلیل‌مرده افزود: “یک دشمنی با ملت ایران را اوباما می‌کرد که خیلی زیرکانه بود لیکن ترامپ با این اسگل‌بازی‌هایش هرروز از حلقه‌ی اول یاران شیطان دورتر می‌شود پدرسگ!” وی که عصبانی شده بود، تصریح کرد: “هر کاری که باعث شود #رهبر_انقلاب آن را علیه #کاخ_سفید دست بگیرد، حتما موجب غضب شیطان می‌شود!” این شیطان‌پرست گفت: “از آنجا که در #ماه_رمضان دست‌وپای ابلیس بسته است، باید اقدامات خود را در #فضای_مجازی متمرکز کنیم ولی با انضباط؛ نه مثل کاری که اخیرا #مهناز_افشار انجام داد و باعث شد زبان حزب‌الله علیه ما دراز شود!” قدیانی در بخش دیگری از اباطیل خود، به آرایش جنگی دشمن علیه #ایران پرداخت و تصریح کرد: “اگر جنگ شود، ما باید اوایل جنگ را مثل زمان بنی‌صدر، فرماندهی کنیم و الا این سخن #امام_خمینی که؛ “ما در جنگ برای لحظه‌ای نادم نیستیم” را نقض کرده‌ایم!” این جزجگرزده از ترامپ خواست که تا آب موجود در خوزستان تبخیر نشده، ناوهای آمریکا را وارد سوسنگرد کند و الا اگر جنگ به کویر کشیده شود، طیاره‌های یانکی باز هم در طوفان شن گیر خواهند کرد!” قدیانی در سومین فراز سخنانش به ذکر مثالی از پیچیدگی‌های رفتاری آیت‌الله خامنه‌ای پرداخت و گفت: “رهبر ایران در حالی تقی‌زاده را می‌زند که از انداختن عکس با کتاب #شاملو ابایی ندارد و در حالی مدح #پروین_اعتصامی را می‌گوید که زیرپوستی هوای #فروغ را هم دارد!” وی ادامه داد: “آدم نمی‌داند چفیه‌ی ایشان را ببیند یا اینکه در همان نوجوانی، جلوتر از همه‌ی منورالفکران رمان #دن_آرام را خوانده! بدبختی اینجاست که آیت‌الله حتی مخالفان را هم دعوت به شرکت در انتخابات می‌کند اما ترامپ احمق حاضر نیست که یک عکس با کتاب #فتح_خون شهید آوینی بگیرد که ۴ تا بسیجی را جذب خودش کند پفیوز!” این ضدانقلاب افراطی در پایان از #تهمینه_میلانی خواست که با #فتوشاپ تصویری بسازد که در آن ترامپ مثلا دارد #داستان_راستان شهید مطهری را مطالعه می‌کند، چرا که عمرا این الاغ، چیزی از “اصول فلسفه و روش رئالیسم” سردرآورد!

در آستانه‌ی #ماه_مبارک_رمضان نخستین جلسه‌ی درس داخل حجت‌الامسال و الپارسالین #حسین_قدیانی در داخل صحن و سرای باصفای امام‌زاده هاشم جاده‌هراز با حضور جمع کثیری از طلاب برگزار شد! به گزارش آسوشیتدپرس، حسین قدیانی در ابتدای سخنانش، طلاب را به عدم رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت: “اگر شما ترس از خدا داشته باشید و هیچ گناهی نکنید، از کجا معلوم از سر ریا نباشد؟!” ایشان ادامه داد: “غیبت در جلسات درس داخل من، ولو با هدف کمک به سیل‌زدگان، کافی است تا آن طلبه‌ها را به امام‌زاده هاشم واگذار کنم!” وی بیان داشت: “طلاب باید در پست تخصصی‌شان یعنی درس و بحث و مکاسب و فقه بازی کنند و الا من هم به سرنوشت روزهای آخر شفر دچار می‌شوم!” این مبلغ اسلام سکولار، حضور روحانیت در کنار مردم درگیر با سیل را خط‌قرمز خود خواند و از علمای هرمنوتیک خواست به داد هرمنوتیک برسند! قدیانی در بخش دوم بیانات خود با اشاره به داستان معروف حضرت ابراهیم و موضوع “لیطمئن قلبی” خطاب به #خدا گفت: “خدایا! ای کسی که #زنده را می‌میرانی و #مرده را زنده می‌کنی! برای اطمینان #قلب من، امسال #استقلال را قهرمان لیگ کن، ولو آنکه شانس با #پرسپولیس باشد!” در این لحظه، یکی از طلاب برای خودشیرین‌کنی شعار “پرسپولیس، سرورش استقلاله!” را سرداد که قدیانی به وی گفت: “اول گوش کن، بعدا شعار بده!” قدیانی در سومین فراز از سخنانش، روزهای آخر شعبان را بهترین ایام برای “کمال انقطاع” خواند و ضمن تقدیر از #حسن_روحانی بابت رهاکردن امور اقتصادی مردم، از طلاب پرسید: “اگر رئیس‌جمهور در این ۶ سال که از دولت اعتدال می‌گذرد، چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کرد که مردم اصلا به این ۴۵ تومن نیاز نداشتند، آیا امروز ما قادر بودیم که هنگام خواندن #مناجات_شعبانیه از “کمال انقطاع” حرف بزنیم؟!” وی خاطرنشان کرد: “از نظر آقای روحانی، همه‌ی ماه‌های سال، ماه رمضان است و ما در طول سال، آنقدر باید گرسنگی و تشنگی بکشیم که گرسنگی و تشنگی روز قیامت، پیشش هیچ باشد!” این جزجگرزده گفت: “روحانی اگر بخواهد، ظرف ۳ سوت قیمت‌ها را کنترل می‌کند اما دنیا برای آقای روحانی حتی مزرعه‌ی آخرت هم نیست!” ایشان تصریح کرد: “شاید عده‌ای بگویند؛ “پس چرا خود روحانی در ویلا زندگی می‌کند؟! و چرا کمال انقطاع از دنیا را برای خودش نمی‌خواهد؟!” که من همین‌جا این عده را به امام‌زاده هاشم قزوین‌رشت واگذار می‌کنم!” این مدرس درس داخل ادامه داد: “در روز قیامت، مردم می‌فهمند که روحانی فی‌الواقع جز تبعیت محض از خدا، تبعه‌ی هیچ قبرستان دیگری نبوده، حتی انگلیس!” قدیانی سپس از طلاب درسش رفع اشکال کرد!

اگر در برابر آرایش جنگی دشمن، خودمان را به خواب غفلت بزنیم، حتی آن خواب هم در #ماه_رمضان عبادت محسوب می‌شود! به گزارش CNN #حسین_قدیانی که در مسجد ضرار سخن می‌گفت، ضمن بیان جمله‌ی فوق، افزود: “هرچه بیشتر بتوانیم سوءتدبیر این دولت را گردن آمریکا و اروپا بیندازیم، یک سر و گردن از منافقین صدراسلام، بالاتر خواهیم بود!” ایشان با تمجید از بوقلمون‌صفتان عصر حاضر، بیان داشت: “استفاده از گوشت #بوقلمون در حلیم، اگر باعث انقراض نسل این حیوان شود، غیر قابل قبول است!” در این لحظه، یکی از حضار صدای بوقلمون را تقلید کرد که قدیانی درآمد: “من کجام؛ تو کجایی اسگل!” وی بوقلمون را سلطان جنگل خواند و از دولت خواست روی قیمت گوشت بوقلمون هم هیچ نظارتی نداشته باشد! این ذلیل‌مرده تصریح کرد: “دعای افتتاح #حسن_روحانی که تنها شامل “علی برکت‌الله” می‌شود، حتی از دعای افتتاح ماه رمضان هم برتر است، ولو آنکه حاج‌منصور با آن صدای عرشی #افتتاح را بخواند!” قدیانی در دومین فراز از بیانات مهم خود، عدم نظارت دولت بر قیمت اجناس را تقصیر ترامپ دانست و در عین حال گفت: “اگر الان رئیسی رئیس‌جمهور بود، قطعا ما همه‌ی مشکلات را گردن خود آقای رئیسی می‌انداختیم، چرا که انسان منافق به همین سیاست‌های دوگانه شناخته می‌شود!” این جزجگرزده، نفاق را بهتر از صداقت خواند و تصریح کرد: “برخلاف نظر امام، معتقدم که کفار از منافقین هم بدترند!” وی ادامه داد: “اگر جایی دیدید منافقی دارد قرآن و یا حتی نماز را غلط‌غلوط می‌خواند، باز هم بر شما فرض است که ولو الکی هم شده “الله الله” بگویید تا روحیه‌ی آن بی‌شرف خراب نشود!” ایشان، واکنش‌های سست، ضعیف و از سر ترس ظریف به تهدیدات آمریکا را باعث دراز شدن زبان انقلابی‌ها علیه وزیرخارجه دانست و از نفر اول تیم دیپلماسی دولت خواست که گاهی دقیقا عین #سردار_سلیمانی موضع بگیرد اما در دل به آنچه می‌گوید، اعتقاد نداشته باشد!” معظم‌له در جمع‌بندی این بخش از سخنان خود بیان داشت: “طبق فتوای این حقیر، کشیدن ترمز آمریکایی‌ها در تنگه‌ی هرمز، بدترین کاری است که می‌توان در شهرالله‌الاعظم انجام داد!” فراز آخر اباطیل قدیانی مثل بیانات اخیرش باز هم به #مناجات_شعبانیه اختصاص داشت! وی گفت: “روحانی چنان دنیای مردم را ول کرده که حتی ماکارانی و تن ماهی هم دچار #تورم ۷۰ درصدی شده‌اند و اگر امام فقط حرف #کمال_انقطاع را می‌زد اما “الهی هب لی” روحانی در مقام عمل به “کمال انقطاع” رسیده!” این مفسر بزرگ، خاطرنشان کرد: “هدف روحانی آن است که دنیای مردم را چنان تیره و تار کند که دیگر احدی از تاریکی شب اول قبر نترسد!”

گیرم رئیس‌جمهور اسگل #آمریکا فرق میان جمعه و شنبه یا حتی تهران و پاریس را نمی‌داند؛ آیا آیت‌الله خامنه‌ای باید به این مسئله اشاره کند و حال #ترامپ را بگیرد؟! به گزارش آساهی #حسین_قدیانی که برای یک دوره‌ی فشرده‌ی سیر و سلوک در #مشهد به‌سر می‌برد، ضمن طرح پرسش فوق، افزود: “البته مقصر اصلی ترامپ است که با حرف‌های نپخته، زبان انقلابی‌ها را پیش ضدانقلاب دراز می‌کند!” ایشان که در #مسجد_گوهرشاد سخن می‌گفت، با اشاره به بسته‌بودن دست شیطان در #ماه_رمضان گفت: “ماهی که در آن، هم دست #شیطان بسته است و هم #شیطان_بزرگ این‌گونه گاف می‌دهد، حتی از #ژانویه هم بدتر است!” وی خطاب به #مؤمنین و به‌ویژه #مؤمنات بیان داشت: “این همه در ماه مبارک رمضان #قرآن را ختم می‌کنید و خدا قبول کند؛ یک بار هم بروید #برجام را از #اول تا #آخر بخوانید!” این کارشناس امور معنوی با انتقاد از تنبلی اصلاح‌طلبانی مثل #زیباکلام و #علی_مطهری که رسما اعتراف می‌کنند متن برجام را نخوانده‌اند، حفظ کل برجام را باعث تقویت حافظه، افزایش توان جنسی آقایان و شیردهی بهتر بانوان جامعه خواند! قدیانی در فراز دیگری از سخنان خود، حضور انبوه نسل جوان در رواق امام خمینی هنگام قرائت دعای ابوحمزه‌ی ثمالی توسط حاج‌محمود کریمی را #مشکوک خواند و آنگاه خطاب به مأمون گفت: “تو چی کار به علی بن موسی‌الرضا داشتی که حضرت را از #مدینه بیاوری طوس؟!” این مؤمن مسجدندیده ادامه داد: “مأمون باید عوض آوردن #امام_رضا به ایران، چنان رونقی در #اقتصاد ایجاد می‌کرد که مردم آن زمان اصلا به آن ۴۵ تومان احتیاجی نمی‌داشتند!” وی افزود: “اگر الان نیز #قانون_اساسی را تغییر بدهیم و #حسن_روحانی بتواند برای بار سوم رئیس‌جمهور شود، مطمئن باشید که روحانی تا سال ۱۴۰۴ چنان رونق اقتصادی‌ای ایجاد می‌کند که حتی مردم زمان مأمون هم دیگر به آن ۴۵ تومان احتیاجی نداشته باشند، چه رسد به این ۴۵ تومن!” ایشان در جمع‌بندی این بخش از سخنان خود، تصریح کرد: “اگر فقط با روحانی بود، هم #جنگ می‌شد و هم #مذاکره می‌کردیم اما حیف!” قدیانی در سومین بخش از اراجیف خود، به صدای #الهی_العفو نسل جوان که از رواق امام خمینی می‌آمد، اشاره کرد و گفت: “نسل جوان کشور اگر اهل گناه نیست، پس چرا از #خدا طلب #استغفار می‌کند؟!” این ذلیل‌مرده در نهایت مدعی شد که روحانی هم بنا دارد مثل تیم‌های انگلیسی، در ماه آخر دولت دوم خود کامبک بزند و الا باید قانون اساسی را تغییر دهیم! وی افزود: “کمال انقطاع حسن روحانی از دنیا جوری است که اگر هنگام نماز، سائلی از ایشان #درخواست_وام_ازدواج کند، عمرا روحانی بشنود!”

#حسین_قدیانی به قرمزهای پایتخت پیوست! به گزارش BBC حسین قدیانی که در #مشهد به‌سرمی‌برد، با حضور در ورزشگاه ثامن در اجتماع پرشور جوانان مشهدی، ضمن برائت از #استقلال رسما خود را طرفدار #پرسپولیس خواند! وی گفت: “البته بهترین #تغییر آن است که آدمی به‌جای #خدا غش کند سمت #کدخدا اما در عین حال چنان منافق باشد که خود را هم‌چنان در سپاه حق نگهدارد!” ایشان دعای ابوحمزه‌ی ثمالی در مفاتیح‌الجنان را زیبا دانست ولی دعای ابوویرگول ولنجکی در حق سیل‌زدگان را از آن‌هم زیباتر خواند و افزود: “دولت ابوویرگول ولنجکی حتی اگر از مادها به این طرف، بدترین دولت باشد و مدام جلوی خدمت #ویرگول بگذارد، باز هم چیزی از ارزش‌های #حسن_روحانی کم نمی‌شود!” معظم‌له، کمال کامیابی‌نیا و کمال انقطاع رئیس‌جمهور را ۲ نمونه از کمالات بشری در عصر حاضر دانست و تصریح کرد: “دنیا برای حسن روحانی چنان بی‌ارزش است که می‌بینیم رئیس قوه‌ی مجریه هیچ قدمی برای رفاه حال مردم برنمی‌دارد که این خود مؤید علاقه‌ی روحانی به آخرت این مردم است و الا روحانی هم مثل آیت‌الله خامنه‌ای از اوضاع اقتصادی ابراز شرمندگی می‌کرد!” قدیانی در مهم‌ترین فراز از سخنان خود، مدعی شد که اگر کسی در #ماه_رمضان یک پاراگراف از #برجام را بخواند، مثل آن الدنگی می‌ماند که در #آوریل کل سند ۲۰۳۰ را خوانده باشد! وی خاطرنشان کرد: “چه جنگ شود و چه جنگ نشود، ما اصلاح‌طلبان ذره‌ای از خط‌مقدم ذلت، عقب‌نشینی نخواهیم کرد!” ایشان سازشکاری میان زن و شوهر را مذموم خواند اما تسلیم‌شدن در برابر دشمن را ستود و آنگاه در بیان خاطره‌ای که به‌نظرمی‌رسید #دروغ باشد، گفت: “روزی با مرحوم هاشمی خدمت امام رسیدیم! آنجا من به امام از شیطنت‌های آمریکا در ماجرای مک‌فارلین چند مثال زدم که امام گفت: “بروید با هم بسازید!” هاشمی پرسید: “یعنی من با عفت و قدیانی با خانمش برویم بسازیم؟!” که امام گفت: “نخیر! تو و حسین و عفت و فاطی بروید قاطی شیاطین و با استکبار بسازید!” قدیانی در بخش سوم مطالب خود، به تشریح اعتدال پرداخت! این جزجگرزده بیان داشت: “اعتدال یعنی اینکه ما اگر برنامه‌ای به نام #سمت_خدا داریم، یک برنامه هم با عنوان “سمت کدخدا” داشته باشیم که در آن آقایان ظریف و عراقچی بتوانند خباثت‌های دشمن را ماستمالی کنند!” وی خطاب به آقای قرائتی گفت: “۴۰ سال است با “درس‌هایی از قرآن” داری تفسیر می‌گویی و خدا هم قبول کند! یک بار هم بیا در فاز شیطان!” قدیانی در پایان، الگوی خود را در #عرفان حسن روحانی دانست که کاری کرده که بود و نبود این ۴۵ تومان هیچ تأثیری در زندگی شخمی مردم نداشته باشد!

اینکه در فراز “سبحانک یا جمال، تعالیت یا جلال؛ اجرنا من النار یا مجیر” رسما از #جلال نام برده شده اما هیچ اسمی از تقی‌زاده نیامده، نشان می‌دهد که حتی #دعای_مجیر هم با نفوذ آقای خامنه‌ای به #مفاتیح اضافه شده است! به گزارش CNN #حسین_قدیانی که در چهارمین روز از سفرش به #مشهد_مقدس در رواق امام خمینی سخن می‌گفت، ضمن بیان جمله‌ی فوق، افزود: “در مظلومیت #حسن_روحانی و اینکه اختیار کافی برای کار ندارد، همین بس که بدانید نام اصلی دعای مجیر، دعای مجریه بوده اما آیت‌الله خامنه‌ای با تغییر نام مجریه به مجیر، این فرصت طلایی را نیز از رئیس قوه‌ی مجریه گرفت!” معظم‌له آنگاه از خدام حرم رضوی به‌ویژه خادمان مسجد گوهرشاد پرسید: “چرا من‌باب #جذب_حداکثری در هیچ کجای دعای مجیر “سبحانک یا تقی، تعالیت یا زاده؛ الموت لجلال آل‌احمد، زنده‌باد غربزدگی” نیامده است؟!” ایشان بیان داشت: “شگفت آنکه دعای بعد از مجیر #دعای_عدیله است اما #رهبر_انقلاب به مرحوم قمی اجازه ندادند که نام این #دعا “عدیل” بشود و کمی #تعدیل بشود!” قدیانی در بخش دوم سخنان بسیار مهم خود با اشاره به جمله‌ی معروف #صادق_زیباکلام که “دوست دارم تیم ملی ایران، بازی‌هایش را ببازد” تصریح کرد: “از شانس شخمی ما، این جمله را یکی از خودهای‌مان گفته، در حالی که اگر آیت‌الله علم‌الهدی هم‌چین حرفی می‌زد، اقلا ۳ ماه روی آن مانور می‌دادیم تا مردم عوض روحانی به امام‌جمعه‌ی مشهد #فحش بدهند!” وی گفت: “هر سناریویی که باعث شود مردم، چند صباحی وعده‌های اقتصادی رئیس قوه‌ی مجریه را فراموش کنند، مثل این می‌ماند که در مسجد ضرار، بین آقایان اشعث و ابوموسی نشسته باشی، در حالی که قطام هم از قسمت بانوان، کاملا در دید باشد!” قدیانی در آخرین قسمت از مطالب خود، خاطرنشان کرد: “برجام تا وقتی که از نظر ما فتح‌الفتوح بود، اصلا ربطی به آیت‌الله خامنه‌ای نداشت اما وقتی که #تقریبا_هیچ فایده‌ای از توافق نصیب #ایران نشده، آیا از #نفاق به‌دور نیست که ما مقصر #برجام را آیت‌الله خامنه‌ای ندانیم؟!” وی نفاق را “اتفاقا خیلی هم خوب” دانست و گفت: “اینکه قبل از انتخابات، سپاه را بزنیم اما بعدش با سران سپاه، نشست صمیمی داشته باشیم، قطعا به رشد #سپاه کمک می‌کند، هرچند باید مراقب رشد #ارتش هم بود!” گفتنی است؛ پیش از سخنان حسین قدیانی، یکی از خدام صحن جمهوری از وی پرسید: “چرا سلبریتی‌ها به بعضی کشورهای اروپایی که با پوشش آزادانه‌ی #حجاب خانم‌های آن قبرستان مخالفت می‌کنند، چیزی نمی‌گویند؟!” که قدیانی جواب داد: “خدا شاهده بلند می‌شم چنان کتکت می‌زنم که دیگه نفهمی خادم کدوم صحنی!”

در تدبیر دولت اعتدال همین بس که در آستانه‌ی #عید_نوروز آجیل و به‌خصوص پسته گران می‌شود و ۵ روز مانده به #ماه_مبارک_رمضان زولبیابامیه و به‌خصوص خرما! به گزارش یومیوری #حسین_قدیانی که در هشتمین روز از سفرش به #مشهد_مقدس جمعی از کبوتران آستان قدس رضوی را به حضور پذیرفته بود، ضمن بیان جمله‌ی فوق، افزود: “در مظلومیت #عمرسعد همین بس که کبوتران حرم سلطان علی بن موسی‌الرضا بهترین گندم ممکن را از دست زوار می‌خورند اما آن نفله آخرش هم از #گندم_ری نخورد!” ایشان با قطع بغ‌بغوی کفتری که از آن بالا آمده بود، بیان داشت: “وقتی حتی خوش‌رقصی در مواجهه با دشمن اصلی نیز در باغ سبز را نشان عمرسعدهای زمان نمی‌دهد و تقریبا هیچ تحریمی به صورت بالمره لغو نمی‌شود و آخرش هم همان می‌شود که آیت‌الله خامنه‌ای گفت، با چه دل خوشی #زبان_فارسی را پاس بداریم؟!” وی امید خود را، نه کبوتران حرم امامان، بلکه #کفتر_کاکل_به_سر خواند و ادامه داد: “حالا که در #برجام همان حرف آقای خامنه‌ای درست از آب درآمده، جا دارد که اقلا غربزده‌ها لج‌بازی کنند و از این پس به جای “شاه عبدالعظیم” بگویند “کینگ عبدالگریت” و الا کتک بخورند!” قدیانی در بخش دوم سخنانش با انتقاد از سعدی بس‌دانستن #عشق به #محمد و #آل_محمد را نادرست خواند و تصریح کرد: “اتفاقا هنر آن است که عشق به ابوسفیان، ترامپ، نتانیاهو و بن‌سلمان را بس بدانیم ولی در عین حال چنان منافقانه عمل کنیم که انگار ما هم #سعدی یا #رهبر_انقلاب را حداقل اندازه‌ی حداد عادل دوست داریم!” وی گفت: “ملیت ما سکولاریسم است و هر دیوثی که در هر کجای عالم عاشق #آمریکا باشد، همان‌قدر برای ما عزیز است که زیباکلام!” ایشان تضعیف دولت را در شرایط حساس کنونی حرام شرعی خواند و بیان داشت: “انتقاد از قوه‌ی مجریه ولو به قصد اصلاح، مثل این می‌ماند که قوه‌ی قضائیه را با نیت تخریب، بکوبی!” قدیانی در سومین بخش از سخنان خود، به سند ۲۰۳۰ پرداخت و تصریح کرد: “شاید عده‌ای بگویند؛ “چرا در کشورهای آورنده‌ی این سند، دکتربازی بچه‌ها بیش از کشورهای دیگر منجر به آمپول‌زنی می‌شود؟!” که من این عده را به یکی از ۲ طفلان مسلم واگذار می‌کنم!” ایشان ازدواج انسان با حیوان در بعضی ممالک غربی را “البته مصداق درآوردن گند ماجرا” توصیف کرد و افزود: “در حالی که حتی گاو هم راضی به وصلت با خر نیست، ما در غرب، انسان‌هایی داریم که هر خری را به همسری قبول می‌کنند!” وی در اظهارنظری دوپهلو بیان داشت: “قطعا سند ۲۰۳۰ هیچ سودی برای بچه‌های ما ندارد ولی مگر خرس‌گنده‌های ما سودی برای این سند دارند که نخواهیم ۲۰۳۰ را اجرا کنیم؟!”

ملائکه و روح که این شب‌ها در زمین به‌سر می‌برند، هنگام عبور از آسمان کشور باید به #دولت_اعتدال عوارض ورود به ایران را تمام و کمال بپردازند! به گزارش CNN #حسین_قدیانی که با اصرار میلیون‌ها نفر از مردم #مشهد سفرش به #تهران را عقب انداخت، قرار است سخنران اصلی مراسم شب بیست‌وسوم #ماه_رمضان در صحن جامع رضوی باشد! وی که به همین منظور مشغول تمرین سخنرانی مهم خود در حرم امام رضا بود، ضمن حضور در زیر شیر آب حمام، تصریح کرد: “اگر زبانم لال #حسن_روحانی مرد، نکیر و منکر باید سئوالات شب اول قبر را با دفتر رئیس‌جمهور هماهنگ کنند!” این جزجگرزده افزود: “خداوند هرگز زمین را از حجت خود خالی نمی‌گذارد و اینکه آقای روحانی می‌توانند صرفا با تماشای چهره‌ی مردم #نظرسنجی برگزار کنند، حقیقتا از معجزات الهی است!” ایشان تصریح کرد: “اگر آیت‌الله بهجت فوق فوقش دارای چشم برزخی بود، لیکن آقای روحانی این #آپشن را دارد که با نگاه به همسایگان خود در ولنجک تهران، متوجه مشکلات مردم ممسنی در استان فارس شود!” قدیانی در فراز دیگری از تمرین سخنرانی خود، شب قدر را شب نسبتا مهمی دانست اما گفت: “امسال که گذشت، ولی از سال بعد، ملائکه و روح اگر بدون هماهنگی با رئیس‌جمهور وارد کشور شوند، احتمالا جنگ خواهد شد!” این کارشناس مسائل لیلةالقدر، روح برجام را در قیاس با ملائکه و به‌خصوص روح، مفیدتر به‌حال بشریت خواند و افزود: “در ماه رمضان، کسانی که روزه نمی‌گیرند ولی افطاری و سحری را تا لقمه‌ی آخر می‌خورند، این ناشی از فطرت خدایی آنهاست اما اینکه با وجود لمباندن سحری و افطاری، هم صبحانه می‌خورند، هم ناهار و هم شام، این ناشی از چیز دیگری است که بعدها به آن اشاره خواهم کرد!” معظم‌له خاطرنشان کرد: “اگر حضرت موسی با خدا سخن می‌گفت، آقای روحانی هم بارها با کدخدا حرف زده و اگر آتش بر ابراهیم، سرد شد، آقای روحانی هم دارای این کرامت هست که با نگاه به مردم، دقیقا بگوید که آن یارو، چند قسطش عقب افتاده و از کدام بانک!” قدیانی در پایان، ضمن انتقاد از مصداق‌تراشی برای بیانات آیت‌الله خامنه‌ای، منظور #رهبر_انقلاب از “دولت جوان و حزب‌اللهی” را همین دولت فعلی خواند و بیان داشت: “همان‌طور که آیت‌الله خمینی، ورزشکار نبودند اما ورزشکاران را دوست داشتند، از کجا معلوم حسن روحانی هم جوانان انقلابی را دوست نداشته باشد؟!” وی جولان پروانه‌ها در شهرهای #ایران را از ثمرات دولت اعتدال خواند و گفت: “این پروانه‌ها از طرف #خدا آمده‌اند تا آقای روحانی با صرف تماشای‌شان، بگوید که هر کدام از پیله‌ی کدام کرم ابریشم، بیرون آمده‌اند و دردشان چیست!”

اگر فرماندهی کل قوا را به اختیارات #حسن_روحانی اضافه کنیم، این درست که پیشرفت‌های موشکی‌مان مثل #برجام خلاصه در مشتی کاغذپاره می‌شود، اما فرمانده‌ی جدید کل قوا این توانایی را خواهد داشت که صرفا با نگاه به سرداران سپاه و امرای ارتش، میان پرسنل نیروهای نظامی #نظرسنجی برگزار کند! به گزارش BBC #حسین_قدیانی که در شب ۲۳ ماه رمضان در صحن جامع رضوی سخن می‌گفت، ضمن بیان جمله‌ی فوق، افزود: “رئیس‌جمهور دارای چنان کرامتی است که حتی اگر از خانه بیرون هم نیاید، باز قادر خواهد بود که بگوید چه کسی دقیقا چه مشکلی دارد!” ایشان، حسن روحانی را هم‌ردیف پیامبران بزرگی چون حضرت موسی دانست و تصریح کرد: “اگر روحانی جای یعقوب نبی بود، با یک نگاه به فرزندانش، می‌توانست این نظرسنجی را برگزار کند که اکثریت برادران، خواهان این هستند که گرگ، یوسف را بخورد یا برعکس!” وی بیان داشت: “همین که روحانی تا کنون از خدا نخواسته که مرده شدن زندگان را ولو برای اطمینان قلب، به او نشان دهد، حاکی از مقام بالاتر حسن روحانی نسبت به حضرت ابراهیم است!” این ذلیل‌مرده مدعی شد که اگر روحانی جای ابراهیم بود، این توان را داشت که مثل #رونالدینیو به اسماعیل نگاه کند اما درد قوچ را بفهمد! قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اصلاح‌طلبانی که همسر دوم خود را می‌کشند، از دوم خردادی‌ها خواست که همسران خود را جوری کتک بزنند که موضوع به رسانه‌ها درز پیدا نکند! این فعال حوزه‌ی خانواده، قتل #میترا_استاد به‌دست با کفایت #نجفی را تقصیر #قالیباف دانست و بیان داشت: “متأسفانه شواهدی داریم که حاکی از برخورد کاملا اخلاقی آقایان رئیسی و قالیباف با همسران‌شان دارد ولی مردم بدانند که اصلاح‌طلبان اگرچه با وجود همسر اول، بعضا زن دوم می‌گیرند لیکن عاشق فرستادن دختران به استادیوم آزادی هستند!” در این لحظه، یکی از خدام خانم مسجد گوهرشاد، از جایش بلند شد و از قدیانی پرسید: “آیا عجیب نیست که امثال نجفی یا مهاجرانی، خود را به‌عنوان حامی حقوق زنان معرفی می‌کنند؟!” که قدیانی گفت: “اتفاقا هنر آن است که هم زن را به‌قصد کشت بزنی و هم از حقوقش دم بزنی!” قدیانی در فراز آخر سخنانش، با اشاره به عدم راهیابی اصلاح‌طلبان به هیأت‌رئیسه‌ی مجلس، خاطرنشان کرد: “کاری که #عارف با #مطهری کرد، گروهک فرقان با شهید مطهری نکرد!” وی از ملائکه و روح خواست امشب اجازه بدهند #عزرائیل سراغ عارف برود! گفتنی است؛ بعد از سخنان قدیانی، پیرزنی از وی پرسید: “یعنی اگر الان آقای روحانی، من را ببیند، دقیقا متوجه کجای مشکلاتم می‌شود؟!” که قدیانی گفت: “اون‌جای مشکلات‌تون!”

من زار #حسن_روحانی به #سرخه کمن زار اقلا به ۵ زنونابین؛ هاشمی به رفسنجان، خاتمی به اردکان، ملکه‌ی انگلیس به کاخ باکینگهام، جک استراو به لندن و ترامپ به کاخ سفید! به گزارش BBC #حسین_قدیانی که هنگام بازگشت از #مشهد به زادگاه #روحانی رفته بود، در اجتماع میلیونی مردم سرخه، ضمن بیان جمله‌ی فوق، تصریح کرد: “حیف که سرخه #دریا ندارد و الا روحانی قادر بود که با نگاه به ساحل، میان آبزیان #نظرسنجی برگزار کند!” این نمک‌نشناس، خواندن یک بند از #برجام در شهر سرخه را معادل خواندن کل سند ۲۰۳۰ در شهر میبد از توابع یزد خواند و بیان داشت: “لعن یزید در #زیارت_عاشورا حتما عملی مغایر با #اخلاق و مصداق دخالت در زندگی خصوصی تخم و ترکه‌ی ابوسفیان است!” ایشان در عین حال افزود: “لعنت خدا بر #قالیباف که با احداث تونل نیایش، باعث شد #محمدعلی_نجفی کمتر در ترافیک گیر کند و زودتر #میترا_استاد را در سعادت‌آباد به #قتل برساند!” وی در جمع‌بندی این بخش از سخنانش گفت: “این درست که نجفی، علی‌رغم هشدارهای نهادهای امنیتی و نیز بخشی از خود دوم خردادی‌ها، همیشه نامزد اصلی اصلاحات حتی برای تصدی سمت ریاست‌جمهوری بوده اما اخلاق حکم می‌کند برای نجات نجفی، به میترا استاد هر تهمتی دل‌مان خواست بزنیم، چرا که وقتی آدمی دستش از دنیا کوتاه است، همان بهتر که آبرویش هم برود، ولو با وجود یک پسربچه!” در این لحظه، یک پیرزن از قدیانی پرسید: “آیا بی‌شرف‌تر و شارلاتان‌تر از اصلاح‌طلبان هم پیدا می‌شود؟!” که قدیانی، این پیرزن را با ۵ #گلوله کشت و آنگاه مدعی شد که این عجوزه مکالمات تلفنی مرا از طریق واتس‌آپ در اختیار یک #نهاد_امنیتی قرار می‌داد! بر اساس همین گزارش، حسین قدیانی سپس خود را به کلانتری سرخه معرفی کرد! وی به رئیس کلانتری گفت: “اینکه افسر نگهبان هنگام دیدن من، فقط ۲۶ درجه خم شد، گذشته از عدم رعایت اخلاق، آیا نشان‌دهنده‌ی بهره‌برداری سیاسی از یک قتل عادی نیست؟!” ایشان ادامه داد: “این درست که ما اصلاح‌طلبان، هنگام مواجهه با موضوع فلان قاری یا بهمان مداح، مرزهای عدم رعایت اخلاق را درنوردیدیم اما اگر نجفی، زن اول خود را هم بکشد، باز این #شلیک_به_قلب_اصلاحات نیست!” قدیانی آنگاه رو به #خبرنگاران کرد و گفت: “این پیرزن و میترا استاد قصد داشتند به صورت ضربدری پسرخاله‌ی من و دخترخاله‌ی نجفی را بکشند که الهی به حق این شب‌های عزیز، روح‌شان جزجگر بزند!” در این حین، بازپرس از قدیانی پرسید: “هم آدم می‌کشی و هم تهمت می‌زنی نامرد؟!” که #قدیانی درآمد: “شما خبرنگاران شاهد باشید که این دیوث، با بی‌اخلاقی با داره من حرف می‌زنه‌ها!”

شاخه‌ی خردسالان تشکیلات اصلاحات طبق سند ۲۰۳۰ تا می‌توانند به اسم خاله‌بازی، آمپول‌بازی کنند و #دختربازی را به اوج برسانند؛ بعد اگر آن دختر را از ترس افشای اسرار، زدند کشتند، خودم مدعی می‌شوم که نهادهای امنیتی برای کودکان دوم خردادی، جوجه‌پرستو می‌فرستند! به گزارش BBC #حسین_قدیانی که در جمع شماری از اصلاح‌طلبان مسئله‌دار سخن می‌گفت، ضمن بیان جمله‌ی فوق، گفت: “کرباسچی بی‌خود کرده علیه #نجفی حرف مفت می‌زند!” وی که عصبانی به‌نظرمی‌رسید، بیان داشت: “شاید یک عده بگویند “میترا استاد نامزد خود تشکیلات بوده در انتخابات شوراها، لذا بحث #پرستو منتفی است” که من این عده را به ارسطو واگذار می‌کنم!” ایشان ادامه داد: “برای نجات نجفی، حتی اگر به #میترا_استاد تهمت خیانت بزنیم، چون نیت‌مان نجات یک انسان است، این مثل این می‌ماند که همه‌ی انسان‌ها را نجات داده باشیم!” قدیانی در جمع‌بندی این بخش از اباطیل خود، گفت: “نجفی از کودکی عادت داشت در حمام بخوابد، لذا اینکه فرض کنیم متکا را برده بود حمام تا صدای گلوله را خفه کند، حتما موجب خشم خدا خواهد شد!” حسین قدیانی در بخش دیگری از اباطیل خود، خطاب به کرباسچی و خرازی که خاتمی و نجفی را اصلاح‌طلبان مسئله‌دار خوانده‌اند، گفت: “زمانی که خود شما آمپول‌بازی می‌کردید، هنوز نجفی به زن اول خود قانع بود!” ایشان وضعیت #اصلاحات را مثل تیم #استقلال خواند و افزود: “وقتی یک دوم خردادی علیه یک دوم خردادی دیگر حرف می‌زند، اینقدر عصبانی می‌شوم که دلم می‌خواهد به تمام دوم خردادی‌ها بگویم؛ لطفا بس کنید بی‌شعورها!” وی افزود: “گیرم خرازی می‌داند که محمدرضا خاتمی هم زن دوم دارد و یا فلانی هنوز هم آمپول می‌زند؛ آیا باید این چیزها را در بوق کرد؟!” حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنانش، باز هم به مبحث “کمال انقطاع” پرداخت! معظم‌له بیان داشت: “دنیا آنقدر برای #حسن_روحانی جای شخماتیکی است که وقتی خبرنگار از رئیس‌جمهور می‌پرسد؛ “برای عید فطر به مردم چه عیدی‌ای می‌دهید؟!” روحانی جوری جواب می‌دهد که انگار تا به حال، نه عیدی داده و نه عیدی گرفته!” وی افزود: “روحانی با دیدن ماه اول شوال قادر است میان سایر ماه‌های قمری و بلکه بین عطارد، ناهید، اورانوس، ایناروس، نفرتی‌تی، بی‌ناموس، بدوارث و بی‌وارث #نظرسنجی برگزار کند!” قدیانی در پایان از قالیباف پرسید؛ “شما چندی پیش در مشهد به دیدن پدرت رفتی! از کجا معلوم قبل از این دیدار، یکی از اقوام خودت را نکشته باشی؟!” وی که اصلا اعصاب نداشت، از اصلاح‌طلبان خواست؛ بین صفوف ملت، تفرقه بیندازند، نه اینکه خودشان علیه یکدیگر موضع بگیرند!

اینکه #حسن_روحانی موفقیت‌های معنوی مردم را به‌عنوان عیدی مادی خودش به ملت جا می‌زند، مؤید نوع خاصی از #کمال_انقطاع است که #خدا آن را به علامه طباطبایی نداد و حتی به استادشان آیت‌الله قاضی هم نداد و به امام راحل عظیم‌الشأن و آیت‌الله خامنه‌ای هم نداد اما این موهبت را که من از آن تعبیر به “کمال انقطاع معکوس فی کوس اناالحق” می‌کنم، به رئیس‌جمهور داد! به گزارش BBC #حسین_قدیانی که سخنران اصلی مراسم شب سی‌وششم ماه رمضان در خانه‌ی #محمدحسین_صفارهرندی بود، ضمن بیان جمله‌ی فوق، به شرح خاطره‌ای کاملا جعلی پرداخت و گفت: “این درست که دل آرام امام خمینی هنگام عروج از این دنیای واقعا شخمی، به‌خاطر اطلاع ایشان از صحت، سلامت و بصیرت خلف صالح‌شان آیت‌الله خامنه‌ای بود لیکن من، آقای هاشمی، آقای موسوی اردبیلی، حاج‌احمد و کارلوس پویول روزی خدمت امام در جماران رسیدیم! امام داشتند از طریق رادیو سخنرانی #حسن_روحانی را گوش می‌دادند که ناگهان گفتند؛ “الان دیگر قلبم مطمئن، روحم شاد و ضمیرم امیدوار است!” آقای هاشمی پرسیدند؛ “به خاطر من قلب‌تان مطمئن است؟!” که امام فرمودند؛ “نخیر! سخنرانی هم نمی‌کنم، گفته باشم!” و من البته این #خاطره را تا به‌حال جایی نقل کرده‌ام و راضی هم نیستم هر جایی نقل شود!” در این لحظه #تقی_دژاکام از قدیانی سئوال کرد: “آیا “کمال انقطاع معکوس فی کوس اناالحق” را از آقای روحانی باور کنیم یا ویلای آن‌چنانی ولنجک را؟!” که معظم‌له بیان داشت: “اگر روحانی مشکلات اقتصادی را حل کند، مردم به رفاه می‌رسند و اگر مردم به رفاه برسند، رفاه‌زده می‌شوند و “کمال انقطاع معکوس فی کوس اناالحق” دقیقا این‌جاست که خودش را بروز می‌دهد!” دژاکام مجددا پرسید: “یعنی روحانی هم مثل ماه رمضان می‌خواهد ما یاد گرسنگی و تشنگی روز قیامت بیفتیم؟!” قدیانی گفت: “دقیقا!” آنگاه #مهدی_صفارهرندی پرسید: “این چه‌جور کمال انقطاعی است که فشارش باید روی دوش ملت بیفتد؟!” که قدیانی جواب داد: “کمال انقطاع معکوس فی کوس اناالحق”! قدیانی در بخش دوم سخنانش، آقای روحانی را “سرور عیدی‌دهندگان اهل برزخ” خواند و تصریح کرد: “اتفاقا هنر آن است که مردم کار کنند تا دولت به موفقیت برسد و الا خود دولت اگر بخواهد برای موفقیت کار کند که نشد هنر!” قدیانی در بخش آخر سخنان خود، از احزاب مشارکت و کارگزاران خواست که با هم آشتی کنند! ایشان که باز هم عصبانی شده بود، ادامه داد: “اگر آقایان #میردامادی و #کرباسچی با هم #آشتی نکنند، با کلتی که از دهه‌ی ۶۰ هنوز در دستم مانده، می‌زنم جفت‌شان را در #حمام می‌کشم! متکا هم نمی‌برم حمام، خدا شاهده!”

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. حسین قدیانی می‌گوید:

    آقاعزیز؛ مردی با همت باکری
    ح‌سین ق‌دیانی: به اقتضای روزگار در سالیان اخیر، قلم‌زنان متعهد بیش از هر پاسداری، از #قاسم_سلیمانی نوشته‌اند اما بنازم اخلاص سردار #عزیز_جعفری را که در ورای #نشان_ذوالفقار اولین نفر به حاج‌قاسم تبریک می‌گوید! اساسا این روحیه‌ی خود را ندیدن و تلاش برای دیده‌شدن سایر نیروها، ولو نیروی خرد، از ویژگی‌های بارز فرماندهی آقاعزیز است! الحمدلله بابت این روحیات برآمده از مکتب جبهه و جنگ! به زعم من، رفتار و گفتار سردار عزیز جعفری جوری است که گویی ایشان بیشتر دوست دارد خودش را مادون تعریف کند تا مافوق! واقعا گاهی فکر می‌کنم #سردار_سلامی یا #سردار_حاجی_زاده یا حتی خردترین نیروی بسیجی سپاه، ولایت دارند به حیث فرماندهی بر آقاعزیز! حاج‌قاسم که بماند! البته این مسائل خیلی هم عجیب نیست، شرط است که از یاد نبریم؛ آقاعزیز پرورش‌یافته‌ی درس خمینی و بحث خامنه‌ای است! کجا برای روح‌الله و خلف صالحش اعتباری داشته و دارد این میزها و صندلی‌ها و سمت‌ها و پست‌ها؟! آقاعزیز را آن دردانه، امام بود که طفلی ۱۳ ساله را رهبر خود می‌دانست! نیز آن حکیم، ولی امر است که خود را حتی غلام قنبر علی هم نمی‌داند! لذا باید هم دنبال دنیا و این امور دنیوی نباشد سردار جعفری! اینکه روی دوش کی چند تا ستاره است، هیچ برای آقاعزیز مهم نیست! برای سردار این مهم است که هنوز هم عطر همت داشته باشد و همچنان عزم باکری داشته باشد! هر چه #حسن_روحانی غائب از همت و باکری است، آقاعزیز حاضر در میادین کار و تلاش و خدمت است، حتی آن میدان که خیلی هم ربط مستقیم به تکالیف #سپاه ندارد! آنی فرض کنید سپاه و این فرمانده‌ی جهادی‌اش نبود؛ چه وضعی داشتیم الان؟! اگر از افتضاحاتی چون #برجام بگذریم؛ صدی، نودتای افتتاحات این دولت، باواسطه یا بی‌واسطه کار #سپاه_پاسداران_انقلاب_اسلامی است! واقعا اگر رئیس قوه‌ی مجریه کمی بهتر و بیشتر متوجه معنای معرفت، شعور، وجدان و شرف می‌بود، نه دست و بازو، که فی‌الواقع باید پای آقاعزیز را می‌بوسید! ای بسا که شیخ‌حسن خواب تشریف داشتند و خروپف‌هایش حتی صدای ناطق نوری را هم درمی‌آورد لیکن سردار عزیز جعفری دل به خطر می‌زد! و الان هم قصه همین است! مکرر شده که سپاه، جورکش قصور و تقصیر دولت باشد! حالا چون عزیز دل ما؛ آقاعزیز اهل دفاع از خود نیست، آیا امثال حقیر هم نباید به این نکات اشاره کنیم؟! هیهات! آن #همت و #باکری که من در نوشته‌هایم می‌نویسم، هرگز مفاهیمی انتزاعی نیستند! و تنها شهدایی در عرش نیستند! کور باد آن چشم که همت آقاعزیز را نمی‌بیند! خواه روشنفکر باشد، خواه روحانی!
    #حسین_قدیانی
    @ghete26

  2. حسین قدیانی می‌گوید:

    کدام شعار دقیقا چه عارضه‌ای دارد؟!
    ح‌سین ق‌دیانی:
    از آنجا که سلبریتی‌هایی مثل بانومینا و گورعمررنجی، هم خشک‌سالی و هم ترسالی را به شعار #مرگ_بر_آمریکا ربط می‌دهند و فی‌الواقع سوتی می‌دهند، در زیر جدول کامل عوارض هر شعار به تفکیک ارائه می‌شود؛
    سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن؛ زلزله‌ی بیش از ۶ ریشتر
    مرگ بر غارتگر بیت‌المال؛ سرریز شدن آب سدها
    مرگ بر فرانسه؛ هجوم ریزگردها
    مرگ بر اسرائیل؛ خشک‌شدن دریاچه‌ی ارومیه
    مرگ بر ضد ولایت فقیه؛ ریختن بهمن در جاده‌چالوس
    مرگ بر منافق؛ ریزش کوه در سایر محورهای مواصلاتی
    لا اله الا الله؛ خشک‌سالی
    به شرف لا اله الا الله؛ آتش‌سوزی
    مرگ بر فتنه‌گر؛ تصادفات درون شهری
    مرگ بر انگلیس؛ تصادفات فوتی در جاده‌های کشور
    سلام بر شهیدان؛ افزایش ناگهانی آب رودخانه‌های شمال کشور
    الله اکبر؛ سیلاب در جنوب کشور به جز شیراز
    والله خیر حافظا؛ مخصوص سیل در شهر شیراز
    #حسین_قدیانی
    #مهرداد_میناوند
    #مرتضی_پورعلی_گنجی

  3. حسین قدیانی می‌گوید:

    ضد متنی برای این ایام
    ح‌سین ق‌دیانی:
    از میدان چهارده‌معصوم شهر #بافق تا #استادیوم_آزادی حدود ۱۰۰۰ کیلومتر فاصله است اما #فوتبال قادر است این فاصله را پر کند!
    القصه! بعد از #دربی از خانه‌ی دوست‌مان #آقاسید زدیم بیرون به مقصد #کویر_صادق_آباد که با صحنه‌ی شادی جوانان بافقی مواجه شدیم! واقعا و به‌دور از مزاح می‌خواهم بگویم که تماشای شادی آمیخته با بوق و شور و پایکوبی این مردم عزیز کویرنشین که کمتر فرصت #جشن_عمومی پیدا می‌کنند، غم باخت #استقلال را از یادم برد! صدالبته کاملا پیداست که بنا به دلایل متعدد و بعضا تاریخی #پرسپولیس نسبت به رقیب خود، تیمی مردمی‌تر است!
    “القصه” را گفتم و حالا الغرض! الغرض اینکه با اشتراک شادی در شبکه‌های مجازی موافق‌ترم تا اشتراک غم! بپذیریم که بعضا به بهانه‌ی مردم‌دوستی، در تسلیت‌گفتن به مردم فلان‌بخش کشور، دیگر شورش را درمی‌آوریم! تو گویی؛ منِ حسین قدیانی اگر پیجم را پر از تصاویر #آق_قلا کنم، مردمی هستم و اگر نه، نه! راستش از این اداها متنفرم! و قبول کنیم که این شوی ناتمام تسلیت از یک‌جا به بعد، دیگر تبدیل می‌شود به افه و ادا! معتقدم؛ این، سوءاستفاده از رنج ملت برای نمایش خود است و حقیقتا یک‌جور #خودیت یا #منیت و نه #مردم_داری به معنای دقیق کلمه!
    بله! بر همه‌ی ما فرض است که در حد وسع خود، به مردم درگیر با بلایا کمک کنیم و نیز قدردان کسانی باشیم که ایام عید خود را عوض تفریح، به خدمت آن‌هم سخت‌ترین خدمت‌ها مختص کردند لیکن منظورم را بگذار با یک مثال روشن‌تر کنم؛ چند سال پیش که در اطراف تبریز #زلزله آمد، مجازستان پر شد از تسلیت به آذربایجان اما شگفتا! کلی هم پیج آذری دیدم با این محتوی که؛ “ما ترک‌ها برای #آتش_سوزی_پلاسکو خیلی بیش از اینها مایه گذاشتیم و #هشتگ راه انداختیم، لذا دفعه‌ی بعد اگر حادثه‌ای برای غیر آذری‌ها پیش آمد، روی حمایت ما اقلا در #فضای_مجازی حساب باز نکنید”!
    و مع‌الاسف در غیر مجازستان هم همینیم!
    این ایام، کم #کامنت و #دایرکت نداشتم که؛ “فلانی! خجالت بکش! مردم فلان‌جا و بهمان‌جا در #عزا هستند و تو در #اردکان و #اردهال مشغول خوشگذرانی!”
    الغرض اصل‌کاری! خودم را آنقدری که در جبهه‌ی این جوانان موتوری شادان بافقی می‌بینم، هرگز هم‌جبهه‌ی این متحجران نمی‌دانم، ولو آنکه خودشان را حزب‌اللهی بخوانند! کاش با این نگاه آلوده، خراب نکنیم زحمات #هلال_احمر و #بسیج و #ارتش و #سپاه را! کاش توهم نزنیم اهالی #گمیشان عیدگذرانی این روزهای مردم را روی مخ خود فرض می‌کنند! کاش نگاه‌مان به مقوله‌ی #تسلیت هم حکایت #عدالت کاریکاتوری نشود!
    #حسین_قدیانی

  4. حسین قدیانی می‌گوید:

    این #قصه نیست؛ #واقعیت دارد!
    ح‌سین ق‌دیانی: عصری نبودی ببینی پیرمرد چه گریه‌ای می‌کرد در طبقه‌ی پایین، همان‌جا که بعضی‌ها معتقدند؛ “مزار امام آن‌جاست”! بعد از ۱۰ سال، زائر ثامن‌الحجج شده اما سیل، چه متلاطم کرده زیارتش را! ۳ روزی است که مشهد است و فردا باید برگردد لرستان! آن‌هم اگر بشود! از ۷ بچه‌ای که آورده، جز ۲ تا الباقی در این‌ور و آن‌ور لرستان ساکنند؛ نورآباد، الشتر، خرم‌آباد و پل‌دختر! می‌گفت… یعنی داشت به امام‌رضا می‌گفت؛ “از صبح، هر چی زنگ می‌زنم به دخترم که با ۲ تا بچه ساکن پل‌دخترند، موفق به برقراری ارتباط نمی‌شوم! خودت به داد بچه‌هایم برس، یا حضرت رضا! خودت رحم کن به ما! تو از خدا بخواه به ما رحم کند یا حضرت رضا! تو صاحب آبرویی! ما که آبرویی نداریم پیش خدا یا حضرت رضا!” همچین با سوز می‌گفت؛ “یا حضرت رضا” که دل سنگ را آب می‌کرد حتی! کمی که باهاش گرم گرفتم، انکشف پدر ۲ شهید است؛ محمد و علی که این دومی هنوز پیکرش برنگشته! حالا جز محمد و علی باید غصه‌ی دیگر بچه‌هایش را هم بخورد! آن‌هم این‌جور سخت! چه‌جوری امتحان می‌کنی بعضی بندگانت را، تو ای خدا؟! القصه! نجواهای پیرمرد، مرا از مشهدالرضا برد به راهیان نور! به سال‌ها پیش! به زمانی که همیشه در آستانه‌ی عید، راهی راهیان نور می‌شدیم و تا از #لرستان نمی‌گذشتیم، به #خوزستان نمی‌رسیدیم! این مال ایامی است که هنوز آزادراه را نزده بودند؛ پس همیشه بساط کباب‌خوری در پل‌دختر و هیجان در تنگه‌فنی به‌راه بود! اعتراف می‌کنم به مهمان‌نوازی لرها! و لک‌ها! اقلا خود من که بارها شرمنده از مهر و محبت‌شان شدم! باری همین سال پیش بود که یک رفاقت در همین مجازستان، مسبب چه الطافی شد! دوست عزیزم احمد حقی خانه‌ی خودش را در #الشتر به ما داد و خودش رفت گمانم خانه‌ی پدرش! یا در #نورآباد که مهمان عزیزان دیگری بودیم! خدایا! رحمی کن به دوستان ما! این اگر اسمش “بلا”ست، والله من تهران‌نشین همیشه جویای عافیت، بیشتر مستحق عذابم تا این نازنینان! و اگر ناشی از قصور و تقصیر دولت است، کاش عوض خانه‌ی مستضعفان، ویلای مجلل مستکبران را بپوکانی! مانده‌ام در حکمتت خدایا، اما پیرمرد در اوج واماندگی‌ام عجب درسی به من داد، آنجا که به تو داشت می‌گفت؛ “خیال نکن با این امتحان‌ها می‌رویم در خانه‌ی کسی دیگر! فقط تو خدای مایی! و فقط تو ما را می‌فهمی! اما به روح حضرت رضا، خودت به ما رحم کن یا خدا! ما غریبیم! بیچاره‌ایم! خسارت‌دیده‌ایم! خبری از بچه‌های خود نداریم ولی همین که تو خدای مایی، الحمدلله! می‌بری، می‌آوری؛ الحمدلله!”

  5. حسین قدیانی می‌گوید:

    مبعثانه
    ح‌سین ق‌دیانی:
    دیدنی‌تر شده مشهد در حال و هوای مبعث رسول‌الله
    ضمن تبریک این عید بزرگ، با همه‌ی هموطنان عزیزمان که این روزها درگیر سیل هستند، مجددا همدردی می‌کنیم
    دیگر اینکه؛ رئیس‌جمهوری به نام حسن روحانی نمی‌شناسم! فی‌الواقع #رهبر_انقلاب‌ مشغول تدبیر امور ملت و دولت هستند، حتی در امور اجرایی
    جای روحانی بودم، وجدان و شرف به خرج می‌دادم و اقلا حقوق ماه فروردینم را تقدیم رهبر انقلاب می‌کردم که بلاشک ایشان هم واریز می‌کردند به حساب بیت‌المال
    و باز اینکه؛ کاش جمشید مشایخی ۲ سال دیگر هم زنده می‌ماند تا ثمرات دولتمردی شیخ‌حسن را کامل درک می‌کرد
    سخن آخر! یا محمد امین! پای دین تو؛ #اسلام مبین می‌ایستیم و هرگز از کنایه‌ها و طعنه‌ها نمی‌ترسیم
    پاک داشت یادم می‌رفت این نکته! یا حضرت رضا! ما به دست خالی خود عادت کرده‌ایم لیکن زائر شما اگر دست خالی برگردد، نه برای خودش، بلکه برای شما بد می‌شود! آری! تمنایی دارم و داریم از شما! و آن اینکه؛ پر کنی دست بشریت را با دعا برای تعجیل در فرج ظهور فرزندت! بگذار ساده بنویسم؛ از خدا بخواه #مهدی_فاطمه را زودتر برگرداند! ماه، دست‌تنهاست! و ما محتاج دولت کریمه هستیم، نه این دولت‌های کریه! یکی از یکی کریه‌تر
    با امثال ترامپ و مکرون و همین روحانی و همان احمدی‌نژاد، نه عجب که این است حال آدمی‌زاد! خدایا! ما را بازیگرها بازی دادند! فیلم‌مان کردند! فریب‌مان دادند! حقه زدند! خدایا! گور پدر رأی ما! عشق است رأی خودت! ما بندگان، گند زده‌ایم با انتخاب و انتخابات خودمان! همه‌اش تَکرار مکررات! و فروختن سیادت به سیاست! فاش می‌نویسم که مرگ بر دموکراسی! زنده باد حکم خدا! زنده باد مردی از تبار رسول خدا! مرگ بر غیبت! زنده باد ظهور! خدایا! کوتاهی دست ما از دامان معصوم، راستش را بخواهی دارد برای تو بد تمام می‌شود که خدای مایی! خدایا! نگذار شیطان، روی حال وخیم اولاد آدم با تو شرط ببندد! زودتر بقیة‌الله را بفرست! فقط یک معجزه می‌تواند حال آدم را خوب کند! ثابت کن به شیاطین که “مهدی” زنده است! تمام کن صبرت را! زبان ابلیس را ببند! و زمان حجت خود را آغاز کن! خدایا! در مبعث دیروز، محمد هر آنچه را که خواسته بودی، خواند! در مبعث امروز اما تو خود باید بخوانی! و تو خود باید بخواهی! خواستن‌های ما شد دولت فعلی! نه! ما این کاره نیستیم! آب دارد آدم را می‌برد! بی‌آبرو شده‌ایم! صدا بزن یا الله، بقیة‌الله را! و تمام کن صبرت را! ما عاقبت، رئیس‌جمهور مدنظر سلبریتی‌ها را هم دیدیم و مهدی تو را هنوز نه! کم غصه‌ای است آیا؟! رحم کن به سرنوشت‌مان! تمام کن صبرت را!
    #حسین_قدیانی

  6. حسین قدیانی می‌گوید:

    #مشهدالرضا
    ح‌سین ق‌دیانی: مشهدم و چند کلامی حرف دارم با مأمون! مأمونا! ممنون که امام رضا را از مدینه آوردی خراسان! توهم زده بودی سلطان جان و جهان را می‌توانی ولی‌عهد خود کنی اما عجیب مکر خدا مافوق مکر تو نشست! حالا البته ما چه کار داریم به نیت تو! لازم باشد حتی از فرعون هم بابت بزرگ‌کردن موسی تشکر می‌کنیم! شاید اگر تو نبودی، ثامن‌الحجج هم در کشوری جز ایران، ساکن می‌شد لیکن خدا روی بلاهت تو چه پل قشنگی زد! به این تصویر، خوب نگاه کن! این قصر رضوی، باشکوه‌ترین عمارت تمام جهان است! هان ای عاریایی‌های از قضا ضد ایران، که از کل تاریخ، فقط چسبیده‌اید به حمله‌ی اعراب به این دیار، آن‌هم همراه با تحریف! نکند امام رضا هم به قصد جنگ، قدوم خود را در این آبادی گذاشت؟! حضرت که جز حدیث، جز سلسله‌ی معرفت، شمشیری نداشت! پس سبب چیست این همه ما ایرانی‌ها عاشق هشتمین گوهر امامتیم؟! و حتی از مأمون هم اقلا در عالم جنگ روانی، ممنون؟! سبب گمانم این باشد؛ علی فرزند موسی چنان قلب ما را فتح کرده که نسل به نسل، ایشان را عاشق‌تر می‌شویم! عاریایی‌ها بهتر است بروند به مأمون گیر بدهند! اصل نقشه مال مأمون بود! خدا فقط کار خودش را انجام داد! خدا بازی کرد با مأمون! فریبش داد! و خداوند استاد این‌جور معامله‌های ناب است! که عدل گردن فرعون بیندازد زحمت پرورش موسای کوچک را! که اتفاقا روی دوش مأمون بیندازد زحمت بزرگ‌تر کردن علی بن موسای بزرگ را! آخر بگو؛ ابله! امام عصر خود را از مدینه کشاندی طوس که دقیقا چه بشود؟! که مثلا ولی خدا را کوچک کنی؟! که فی‌المثل مچ خدا را بخوابانی؟! حالا بخور! حالا بخوابان! حالا بخوان! حالا باز نقشه بکش! حالا باز “مشهدالرضا” را “مشهد توریستی” کن! حالا باز تابلوی “راهنمای زائر” را بدل کن به تابلوی “راهنمای مسافر”! نتیجه آنکه ما ایرانی‌ها فقط عشق‌مان و تعصب‌مان به ضامن آه و آهو مضاعف می‌شود! اینجا “قطعه‌ای از بهشت” است؛ پایتخت حکومت خداوند! اینجا خدا فقط یک خلیفه دارد؛ علی بن موسی‌الرضا! اینجا خدا فقط یک کدخدا دارد؛ علی بن موسی‌الرضا! اینجا مأمون هم که باشی، باز خدا تو را ریز می‌بیند! خدایا! غیرت و محبت تو به علی بن موسی به ما هم سرایت کرده! خدایا! اگر ما بهشت تو را دوست می‌داریم، به شرط امام رضاست! و اگر می‌گوییم؛ “الله”، باز هم به شرط امام رضاست! و اگر می‌گوییم؛ “لا اله الا الله” هم! اصلا ما را امام رضا مسلمان کرده است! و آخرش هم همان شد که مأمون نمی‌خواست! و همان شد که خدا می‌خواست! آخ که چقدر حال می‌کنم رهبرم اهل شهر مشهدالرضاست! خدایا! شکر از این همه “کرامت”!
    #حسین_قدیانی

  7. حسین قدیانی می‌گوید:

    دلم گریه می‌خواهد…
    ح‌سین ق‌دیانی:
    دیشب در حرم حضرت ثامن‌الحجج داشتم زیارت جامعه‌ی کبیره می‌خواندم و گاهی هم توجه به معانی می‌کردم تا اینکه رسیدم به این فراز؛
    “یا ولی‌الله! انّ بینی و بین‌الله عز و جل، ذنوبا لایأتی علیها الا رضاکم”.
    “ای ولی خدا! به‌راستی که میان من و خداوند بلندمرتبه، گناهانی است که جز رضایت شما، آنها را برطرف نسازد”.
    و دیدم که چقدر وصف‌الحال این حقیر است…
    الساعه نماز ظهر و عصر را که بخوانیم، بعد از حدود ۲ هفته از مشهدالرضا حرکت می‌کنیم سمت تهران و اگر مجالش بود، از راه شمال برمی‌گردیم تا در مسیر، سرکی هم به شهرهای سیل‌زده‌ی شمالی بزنیم…
    الغرض! یا حضرت رضا! هنوز نرفته، دل‌تنگ‌تان شده‌ایم! هیچ دلم نمی‌آید خداحافظی کنم یا دعای وداع بخوانم! فقط اینکه؛ “یا ولی‌الله! انّ بینی و بین‌الله عز و جل، ذنوبا لایأتی علیها الا رضاکم”.
    راستی آقاجان! میلاد عموجان‌تان؛ عباس‌ بن علی علیه‌السلام مبارک!
    پانوشت؛ دلم گریه می‌خواهد…
    #امام_رضا
    #مشهدالرضا
    #حسین_قدیانی

  8. حسین قدیانی می‌گوید:

    #مشهدالرضا
    ح‌سین ق‌دیانی:
    سلطان جان و جهان
    سلطان زمین و آسمان
    سلطان عشق
    سلطان خرد
    سلطان خوبی‌ها
    سلطان ذکاوت
    سلطان هوش و درایت و بصیرت
    سلطان کویر
    سلطان قطره و دریا
    سلطان باران
    حضرت امام رضا علیه‌السلام
    ای جانم به صلوات خاصه‌ی سلطان
    ای جانم به تشعشعات آفتاب هشتم
    آفتاب‌تر از آفتاب
    شمس‌الشموس
    ضامن آدم و آهو
    شرط لا اله الا هو
    خدایا! این را آخرین زیارت علی بن موسی‌الرضای ما قرار نده
    آمین
    #امام_رضا
    #فاطمه_محمدی
    #حسین_قدیانی

  9. حسین قدیانی می‌گوید:

    بچه‌های صحن انقلاب
    ح‌سین ق‌دیانی:
    “انقلاب” نام صحنی است در حرم امام رضا علیه‌السلام و نیک اگر بنگری، ما همه‌ی شهیدان انقلاب اسلامی را بدهکار حضرت شمس‌الشموس هستیم و بلکه هم خود انقلاب را! الان که اسفراینم اما دیروز در صحن باصفای انقلاب، داشتم به این فکر می‌کردم که انقلاب را چه کسی در قلب شهدایی چون صیاد و آوینی به پا کرد؟! واقعا ما غافلیم از برکات حضور سلطان جان و جهان در ایران! در روزهای اخیر، هم طبیعت با ما تندی کرد و هم دشمن بنا به طبعش اما در هر ۲ مورد، صرف‌نظر از سختی‌ها و بلکه مصیبت‌ها، همه دیدیم ورق چگونه برگشت به همان روزگار خوش دهه‌ی ۶۰ که جوان ۲۵ ساله‌ی بسیجی، مراسم عروسی خود را عقب بیندازد به خاطر گل روی مردم سیل‌زده و اصرار بر ادامه‌ی حضورش در آن مناطق و اندکی بعد هم نمایش محبوبیت بی‌نظیر، متمایز و ممتاز سپاه! یعنی سایه‌ی کدام خورشید بر سرمان بلند است که ارتشی‌مان می‌شود “صیاد دل‌ها” و هنرمندمان “سید شهیدان اهل قلم”! بی‌خود نیست که این همه ایرانی‌جماعت مُصر است که حتما در صحن ناب انقلاب، عکسی به یادگار داشته باشد! کیستی تو حقیقتا یا حضرت رضا؟! نامت همان نام امیرالمؤمنین است؛ “علی” و کنیه‌ات نیز همان؛ “اباالحسن”! بیچاره مأمون که می‌خواست شما را مدیریت کند؛ نفهمید که خدای موسی، خدای علی‌بن موسی نیز هست! عجیب تهدیدی را بدل به فرصت کرد خدا، به واسطه‌ی شما یا امام رضا! نقشه این بود که امامت برود ذیل خلافت لیکن قدم اگر قدم حضرت رضا باشد، از مدینه تا مرو، خیمه به خیمه برکت می‌آفریند! چنان برکتی که ما بعد از امام رضا، دیگر شیعه‌ی چند امامی نداریم! این هم عاقبت مکر مأمون! که همگان بفهمند امام و اساسا امامت، نه تنها محور وحدت، بلکه حتی شرط توحید است! گمانم این ورق‌گردانی‌های خوش‌یمن در این دیار، ریشه‌ی رضویه دارد! جنگ یک نقشه‌ی انصافا مطمئن بود تا انقلاب اسلامی زمین بخورد اما آوینی در وصف صیاد، عوض “حکایت شکست” پای “روایت فتح” نشست! اضافه کنید “آدم” را به کبوتران حرم آستان قدس رضوی! اینجا پایان همه‌ی غصه‌هاست! اینجا احسن‌القصص همه‌ی تاریخ است! اینجا مؤمن به حضرت ابوتراب، به همه‌ی امامان تا امام مهدی علیه‌السلام ایمان دارد! اینجا محل آمد و شد همه‌ی انبیای الهی است! یعقوب اینجا زیباتر از یوسف را می‌بیند! چرا که مطلق امید را می‌بیند! ذات رضایت را! صاحب مقام رضا را! حضرت رضا را! امام رضا را! اینجا دست و پای “ابلیس یأس” همیشه بسته است! بی‌خود نبود سخن آن خادم پیر؛ “امام رضا جبران همه‌ی مصائب آدم است!” برای صیاد، مصیبت بود ارتشی نظام شاه بودن؛ هم‌چنان که آوینی فهمید مصائب کافه‌گردی را! مصیبت دیگر این ۲ دستاورد معنوی انقلاب اسلامی آن بود که جنگ تمام شد لیکن به شهادت نرسیدند و بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود برننشستند اما سرزمینی که مفتخر به امام رضا و مقام رضایت است، ندیدی چه زود حاجت آوینی و صیاد را داد؟! یا ایهاالانسان! هروقت دلت هوای بهشت را کرد، بیا صحن انقلاب! اینجا قرارگاه و بلکه پناهگاه همه‌ی پیامبران است! صرف زیارت اینجا، خداوند منان را از آدم، راضی می‌کند! نه! مشهدالرضا “حج فقرا” نیست! محل طواف سلیمان است! اینجا حتی از فکه‌ی بعد از جنگ هم معراج می‌سازد! اینجا حتی فرمانیه را هم می‌کند طلائیه! پس خوب دعا کن در اینجا! اینجا کسی دست خالی برنمی‌گردد! ناراضی برنمی‌گردد! اینجا حتی مأمون هم به آنچه می‌خواست رسید! مگر نمی‌خواست ثامن‌الائمه را در اینجا زیارت کند؟! پس خوب نگاه کن مأمون! فقط مواظب باش نور آفتاب چشمت را نزند! هیهات! ملتی که صحن انقلاب را دارد، عکس با مصیبت نمی‌گیرد! اگر “حب‌الحسین” علت اجتماع آدم است؛ آنچه مایه‌ی رضای الهی از این جمع و جماعت باشکوه است، بلاشک “حب‌الرضا” است! کاش ۲ روز پیش، شما هم صحن انقلاب بودید! هم از آسمان داشت باران می‌بارید؛ چه بارانی! و هم آن پیرمرد عراقی داشت اشک می‌ریخت؛ چه اشکی! الساعه دلم “روایت فتح” می‌خواهد؛ قسمت “قاسم و رضا”! الانه دلم قنوت صیاد می‌خواهد؛ دعای “اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک”! یا حضرت رضا! قدم بر چشم ما گذاشتی، آمدی ایران! منت گذاشتی بر سرمان! خجل کردی ما را از این همه لطف! افتخار دادی به ما! بزرگ کردی ما را! و به پاکی و جاودانگی ذریه‌ی نسل سلمان؛ امثال آوینی و صیاد، شهادت دادی! اینکه در دیار ما، زودی تهدید تبدیل به فرصت می‌شود و زودی بصیرت جایگزین فتنه می‌شود؛ همه و همه ریشه در آن قدم‌هایی دارد که در قلب ما گذاشتی! خاک بهانه بود؛ حتی مأمون هم بهانه بود! خدا در تقدیر ما نوشته بود؛ “رضا”! یا حضرت رضا! ای صدیق شهید! ای متواصل با خدا! و ای متواتر با آسمان! و ای مترادف با خورشید! یا سلطان جان و جهان! زیاده عرضی نیست آقاجان! الا آنکه دلم را در پنجره‌فولاد صحن خوش‌الحان انقلابت جا گذاشتم، وقتی در “جامعه” این فراز را زیارت می‌کردم؛ “یا ولی‌الله! انّ بینی و بین‌الله عز و جل، ذنوبا لایأتی علیها الا رضاکم”.

  10. حسین قدیانی می‌گوید:

    علیِ اکبر انقلاب
    ح‌سین ق‌دیانی:
    انگار
    پروردگار
    خوش ندارد
    قامت آقای ما را خم ببیند
    در این سن و سال
    یک سر و گردن
    بالاتر از همه‌ی محافظان
    و هم‌چنان جوان
    درست مثل نخستین روزهای رهبری
    آقای ما هنوز هم از روی استحباب
    عصا برمی‌دارد
    و چه ناز
    بگذار چند روز مانده باشد
    من بنا دارم
    همین امشب
    روز جوان را به حضرت آقا تبریک بگویم
    و بگویم؛
    هان ای رهبرم!
    حقا که علیِ اکبر این انقلابی
    و مایه‌ی امید علی‌اکبرها
    همه‌ی‌شان
    عصای نصرالله در لبنان
    عصای اسد در شام
    عصای انصارالله در یمن
    و عصای پدربزرگ پیر من
    یک پدر شهید پیر اورجینال دهه‌ی ۶۰
    که گاهی از همه شاکی می‌شود
    الا خامنه‌ای؛
    “حضرت آقا تکیه‌گاه ماست!”
    پدربزرگ می‌گوید؛
    “رهبر انقلاب
    تنها کسی است که هوای دل خانواده‌ی شهدا را دارد!”
    هم شهید
    هم شاهد
    هم جانباز
    هم بصیر
    هم صبور
    هم حکیم
    و الحق رشیدتر از
    برادرمحسن و آقاعزیز و حاج‌رحیم و قاسم و رشید
    و چنان جوان
    که گاهی
    نه گاهی
    خیلی وقت‌ها
    کارهای رئیس‌جمهور را هم انجام می‌دهد
    لامشکل حضرت سیدعلی
    طوری نیست
    روحانی پیر شده
    شکسته شده
    دست و دلش می‌لرزد
    و دیگر نمی‌کشد
    گمانم عصالازم است
    اما نه از روی استحباب
    برای آنکه برجامش
    بیش از این
    زمین نخورد
    عجیب نامرد از آب درآمد کدخدا
    مدام زخم می‌پاشد به نمک توافق
    خدا اما همان خداست
    و خامنه‌ای همان خمینی
    که افزود
    بر قیمت لباس مقدس سپاه
    حالا سپاه
    از روزگار جنگ هم
    مقدس‌تر است
    چرا که فرمانده‌اش همان خمینی است
    آقاجان!
    تو برای همان امامی
    اما نه امام روزهای آخر
    بلکه امام بهشت‌زهرای بهمن ۵۷
    ترامپ توهم زده
    نور را هم می‌توان تحریم کرد!
    ترامپ خر است!
    خرتر از صدام!
    و فکر می‌کند برد موشک‌های طهرانی‌مقدم
    از جوشش خون او بیشتر است
    بسم‌الله القاصم الجبارین
    این سایه‌ی قاسم قدس است
    که افتاده بر سر غاصب قدس
    زودتر متولد شو یا علی‌اکبر
    به‌به از این اسم
    به‌به از قامت رعنای رهبرم
    اگر علی‌اکبر
    شبیه‌ترین به پیامبر بود
    خامنه‌ای هم اشبه‌الناس به خمینی است
    آقاجان!
    حق داشت امام
    فقط تو را لایق رهبری بخواند
    امام می‌دانست هیچ فتنه‌ای
    قادر نیست مچ تو را بخواباند
    از بس که بصیرت داری
    از بس صبوری
    از بس با درایتی
    از بس دقیقی
    دیدی آخرش هم
    قاسمِ کربلای ۵
    قدم در خود کربلا گذاشت
    پس ما ایمان داریم
    به نماز آقاعزیزِ الی بیت‌المقدس
    در بیت‌المقدس
    قدس هم مثل کربلا
    دلش به رهبری شما قرص است
    دل ما هم
    نه!
    پوچ نمی‌شود آرزوهای ما
    پیر نمی‌شود آمال ما
    چون رهبرمان
    هم جوان است
    و هم مجرب
    ما نیز مثل این عصا
    تکیه به شما داده‌ایم
    چفیه اگر از شما جدا شد
    ما هم می‌شویم
    گفت؛
    بی‌همگان به سر شود
    بی‌تو به سر نمی‌شود
    #حسین_قدیانی

  11. حسین قدیانی می‌گوید:

    ظلم بزرگ #پرستویی و #افشار به #نصیریان و #خیراندیش
    ح‌سین ق‌دیانی: چند شب پیش جمعی از بازیگران خوش‌نام و اصیل سینما که الحمدلله بیشتر درگیر متن هستند تا حاشیه، ضمن بهترین استفاده از محبوبیت خود میان مردم، موجب این شدند که #هلال_احمر با دستی پرتر و دلی امیدوارتر، قدم در مناطق سیل‌زده بگذارد! مناطقی که الساعه به ۲ کمک نیازمندند؛ کمک به مردم درگیر با #سیل و کمک به امدادرسانان که نیک اگر بنگری، طیف‌های متنوع و حتی ملیت‌های متفاوت در میان‌شان می‌بینی؛ دانشجو، طلبه، ارتشی، سپاهی، بسیجی؛ افغان و پاکستانی و عراقی! پس همه‌ی سلبریتی‌ها مثل هم نیستند! یکی مثل #جواد_رضویان هم هست در میان‌شان که لابد همه دیدیم در صف خدمت ایستاده بود! کاش #پرویز_پرستویی و #مهناز_افشار متوجه باشند که خدشه بر این صف واحد که تجلی وحدت ایرانیان است، چه کار مردم‌شکن و در عین حال، دشمن‌شادکنی است! اینکه برداریم و تشکیک کنیم در نیت طلابی که قریب یک ماه است عوض تسبیح، بیل به دست گرفته‌اند و سراپا در گل فرورفته‌اند، واقعا چه سودی دارد؟! آن طلبه‌ی عزیز دقیقا با همان نیتی رهسپار میدان خدمت شده که #علی_نصیریان و #گوهر_خیراندیش جلوی #سینما_آزادی را به پاتوقی برای کمک‌رسانی بدل کرده‌اند! نه آن میل #ریا دارد و نه این! که #ریاکاری را قطعا در اشکال آسان‌تر هم می‌توان انجام داد! از یاد نبریم؛ پولی که در محفل مدنظر جمع شد، یا آب‌معدنی و خوراک پیرمرد سیل‌زده می‌شود یا چکمه و بیل جوان اهل امداد! و این شق دوم یعنی بازیگر مسن یا حتی سلبریتی نه‌چندان سن و سال‌دار عرصه‌ی سینما، هرگز ناسپاس در قبال بسیجی و طلبه‌ی عازم به سنگر کار جهادی نیست! لذا بر دوستان مددرسان فرض است که اگر پرستویی و افشار را می‌بینند، نصیریان و خیراندیش را نیز ببینند! وانگهی! قبلا هم نوشتم؛ توجه زیادی به حواشی، کاهنده‌ی شأن این رفقاست! خیلی جاها ما باید اجازه بدهیم کارمان از ما دفاع بکند، نه زبان‌مان! نیز باید مراقب تبلیغ و ضد تبلیغ باشیم! الغرض! خطر بزرگ آن است که هنوز #زلزله نیامده، خودمان بنا کنیم به ایجاد شکاف! و حرف‌های عاری از تعقل بزنیم! این، آن را محکوم کند و آن هم این را! اگر در موسم #انتخابات از مجادله مفری نیست؛ اقلا بگذاریم وقت #امتحانات جز تجلی اتحاد نباشد! بسی زیبنده‌تر است که به‌جای زیادی جدی‌گرفتن حاشیه‌سازها که در عین مخالفت با شعار #مرگ_بر_آمریکا از زاویه‌ی انسان‌دوستی، کمک‌های بشردوستانه‌ی همسایگان ایران عزیزمان را پس می‌زنند، بیشتر از این مطالب بنویسیم! استاد نصیریان! خانم خیراندیش! اجر شما و همکاران‌تان با خدا!

  12. حسین قدیانی می‌گوید:

    #شهید_سید_مرتضی_آوینی
    ح‌سین ق‌دیانی:
    رسالت نسیم فکه
    همین بود
    همین که موهای لخت تو را آشفته کند
    تکلیف رمل‌های فکه
    همین بود
    همین که تو را ببرد #آسمان
    آخرش هم شهادت
    گمنامی‌ات را کشت
    حالا سال‌هاست
    همه تو را می‌شناسند
    و به تو سلام می‌دهند
    زودتر
    گمانم آن مین جادویی
    تو را از شر همه راحت کرد؛
    روشنفکران
    حزب‌اللهی‌ها
    حزب‌اللهی‌ها
    روشنفکران
    تو از همت می‌نوشتی
    ولی نه شبیه مجریان تلویزیون
    و از سینما می‌گفتی
    اما نه شبیه منورالفکران
    تو از سیاره‌ی دیگری آمده بودی
    چه وقتی در کافه می‌نشستی
    چه وقتی در فکه راه می‌رفتی
    اگر سبیلت
    در عهد شباب
    نیچه را عاقبت به خیر کرد
    من تعجب نمی‌کنم
    آخر خدا
    خیلی تو را دوست دارد مرتضی
    این روایت تو بود
    که فتح فتح‌المبین را حفظ کرد
    و کربلای ۵
    در کربلای ۵
    مرده بود
    اگر “علمدار” را نمی‌ساختی
    آری!
    نسل ما
    از خرازی
    جز نخ و سوزن و دکمه و متر و خط‌کش
    جز گل و گیپور
    چیزی نمی‌دانست
    ولی تو
    عجب تشری زدی
    به مشهورات زمانه‌ی ما
    با نمایش حاج‌حسین
    در شرق ابوالخصیب
    که هیچ شبیه فرماندهان نبود
    و فقط می‌خندید
    در قلل باشکوه تواضع
    “و آن آستین خالی
    که با باد
    این‌سو و آن‌سو می‌شد”
    بی‌خود دنبال “آوینی دوم” می‌گردند
    آوینی دوم
    خودت بودی
    که آوینی اول را کشتی
    اما خاکش نکردی
    سانسورش نکردی
    فراموشش نکردی
    حتی در زندگی‌نامه‌ات
    شرحش دادی
    به تفصیل
    و نه از ریشوها ترسیدی
    نه از تیغ‌زده‌ها
    هم #کافه را با دلت رفتی
    هم #فکه را
    فکه را اما
    با دلی مملو از کربلا رفتی
    کربلایی رفتی
    رفتی که دیگر برنگردی
    رفتی برای بار آخر
    آخرین بار
    یادت هست؟!
    یادت هست
    هم روشنفکران
    تحویلت نمی‌گرفتند
    هم حزب‌اللهی‌ها
    امان از سلام‌های بی‌جواب
    امان از روزگار تنهایی‌هایت
    تکفیرشدن‌هایت
    غمگین‌شدن‌هایت
    امروز
    سیلی از جناح چپ
    فردا از جناح راست
    حتی مترسک گفت‌وگوی تمدن‌ها هم
    راضی به گفت و گو با تو نشد
    و طرح جلدت را زد
    بعضی‌ها جوری “بسیجی” صدایت می‌کنند
    کأنه بعد از کافه
    رفتی پایگاه بسیج محله‌ی‌شان
    نه!
    تو “کارت بسیج” نداشتی
    و با دلت
    رفتی فکه
    تا از شهدا
    مستند بسازی
    تا
    شاهدشان باشی
    پروانه اما
    در قدم آخر
    در شمع
    ذوب شد
    سوخت
    آتش گرفت
    شهید شد
    مثل همت
    حکایت خرازی
    راستی!
    چه خبر از “راه‌های آسمان”؟!
    در “کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود”
    چه می‌کنی با “قاسم و رضا”؟!
    فکر کنم باید جوان شده باشند دیگر
    “پیران توپخانه”
    ما اما پیر شده‌ایم
    جوانی‌مان رفت
    ولی هم‌چنان
    مجنون توییم
    و عاشق #روایت_فتح
    و دیوانه‌ی آنجا که گفتی؛
    “این همه مغموم مباش دوکوهه”!
    اما مگر می‌تواند؟!
    مگر تو
    خود ننوشتی که
    “زمین، سیاره‌ی رنج است”؟!
    و مگر
    برنداشتی
    هر ۲ آوینی را
    بردی؟!
    #حسین_قدیانی

  13. حسین قدیانی می‌گوید:

    نود فرانسوی
    ح‌سین ق‌دیانی: ضمن قرائت یک صلوات برای شادی روح زنده‌یاد سیروس قایقران، فرض می‌کنیم از این هفته قرار است ۹۰ در تلویزیون فرانسه پخش شود؛
    عامل پاریسی‌پور: به نام خدا! خیلی‌خیلی خوشحالیم که از این هفته در خدمت شما مردم خوب و وفادار فرانسه هستیم! ما در این برنامه فقط به فوتبال و حواشی اون می‌پردازیم! و من تأکید می‌کنم که ما اصلا سیاسی نیستیم و جز به فوتبال نمی‌پردازیم! متأسفانه چند ساعت پیش، کلیسای نوتردام در آتش سوخت که سوءمدیریت شهردار پاریس و حزب‌الله لبنان در این حادثه‌ی چیزخراش واقعا مشهوده! ی کلیپ خیلی کوتاه ببینید شما! برمی‌گردیم! (۲۸ دقیقه بعد) واقعا آدم می‌مونه چی بگه! نه هلی‌کوپتری و نه حتی یه شیلنگ بلند! این حادثه اگه الان در هر کشوری بود، اقلا ۱۶ نفر اخراج می‌شدن ولی شهردار پاریس، آقای ژالی‌باف، انگار نه انگار! واقعا جون آدم‌ها چقدر بی‌ارزشه! جا داره سرم رو بکوبم به این دوربین! آقای امه ژاکه پشت خط ما اومدن!
    عامل: سلام امه!
    امه: سلام عامل!
    عامل: گویا شما در لحظه‌ی آتش‌سوزی داخل کلیسا بودین؟!
    امه: نه جناب مکرونی‌پور! من اتفاقا با جلیقه‌زردها داشتم…
    عامل: ارتباط ما قطع شد! الان همکار ما رفته ی گزارش کوتاه از آخرین وضعیت کلیسا تهیه کنه! مثل اینکه آماده است! کلا این گزارش ۵ دقیقه است! (۲ ساعت و ۳۸ دقیقه بعد) واقعا زبون آدم، قاصره! کاش درس عبرتی بشه این حادثه! من می‌گم؛ آقاجان! ی کم ارزش بدیم به جون آدم‌ها و ابنیه‌ی قدیمی! جالبه که هیچ کس هم در شهرداری پاسخ‌گو نیست! خیلی خب! جناب مارسل دسایی مهمان ما هستن! ما اصلا وقت نداریم! کلی بازی هست که باید بررسی کنیم! از یک تا ۵۰۰۰ ی عدد بگین!
    مارسل: یک!
    عامل: الان ی پیامک برای من، اصغر فرهادی زده که من کلش رو می‌خونم؛ “سلام نوتردام! نوتردام سلام! خداحافظ نوتردام! نوتردام خداحافظ!” واقعا خیلی دل آدم به درد میاد! (بغض عامل) از ۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ی عدد؟
    مارسل: عدد آخر!
    عامل: به آخرین خبری که به دست ما رسیده، توجه کنین! ظاهرا هنوز شیلنگ جرثقیل باز نشده و هلی‌کوپتر هم گویا خلبانش رفته خونه‌ی جاری زنش! تو رو خدا آقای ژالی‌باف! با ی استعفاء خوشحال‌مون کن! سلام جناب پاپن!
    پاپن: سلام عامل‌جان!
    عامل: تعداد کشته‌ها چند تا شد؟!
    پاپن: کشته‌های جلیقه‌زردها؟!
    عامل: ما سیاسی نیستیم آقای پاپن!
    دسایی: خاک بر سر این تلویزیون که تو را اینجا گذاشتن مجری!
    پاپن: سلام مارسل!
    عامل: الان از دفتر مکرون پیام دادن که شهرداری باید جوابگوی این واقعه باشه! کانتونا هم پشت خط ما هستن! سلام!
    کانتونا: سلام و درد!
    #حسین_قدیانی
    #عادل_فردوسی_پور

  14. حسین قدیانی می‌گوید:

    #شهید_علی_صیاد_شیرازی
    ح‌سین ق‌دیانی:
    جمع اضداد
    حضرت صیاد
    که نشان داد
    یک ارتشی
    می‌تواند الگوی تمام سپاهی‌ها باشد
    که نشان داد
    در فرمانیه هم می‌توان
    زندگی ساده داشت
    که نشان داد
    هم می‌توان خار چشم منافقین بود
    هم محافظ نداشت
    به #خدا
    صیاد
    زیارت‌نامه می‌خواهد
    از بس
    “عبد صالح خدا” بود
    السلام علیک یا صیاد
    چه وقتی سرهنگ بودی
    چه موسم سرداری
    چه آن دم که شهادت
    امیرسپهبدت کرد
    امیرِ اخلاص
    امیرِ گمنامی
    امیرِ شجاعت
    امیرِ بصیرت
    امیرِ نفس
    امیرِ نفس
    امیرِ نفس
    بارها
    سالگرد سوم خرداد
    در همین تلویزیون
    از همه یاد می‌شد
    الا صیاد
    حتی بگو #مرصاد
    بگذار اعترافی بکنم؛
    اولین نفری که پس از جنگ
    فراموش شد
    صیاد بود
    و این
    طبیعی بود
    چرا که صیاد
    خودش خوش داشت
    فقط صید خدا باشد
    و تنها برود
    امام‌زاده صالح
    و در قنوت نماز
    تنها بسنده کند به این دعا؛
    اللهم ارزقنا
    آری!
    شهادت
    آن ستاره
    که صیاد
    دنبال آن بود
    #شهادت بود
    و حتی نه شهادت
    شگفتا!
    صیاد از خدا
    فقط #خدا را می‌خواست
    شهادت #بهانه بود
    #واسطه بود
    #نردبان بود
    تا برود آن بالا
    در آغوش خدا
    خدا
    کل ماه رجب
    نماز
    و کل شعبان
    روزه
    بلکه
    لیلة‌القدر شهادت
    فرا رسد
    و من
    چه مفتخرم
    که اشک‌های مادر صیاد را دیدم
    در مشهد؛
    “علی پسرم نبود که!
    پدرم بود!
    دوستم بود!
    مرادم بود!
    استادم بود!
    و وقتی شنیدم رفت،
    تنهاترین زن این دنیا شدم!”
    فاش می‌گویم؛
    صیاد
    چمرانی بود
    که پی به عرفانش نبردیم
    و سیدمرتضایی بود
    که هنرش را نشناختیم
    و همتی بود
    که مجنونش نشدیم
    سر همین
    وقتی شنیدیم رفت
    عذاب وجدان گرفتیم
    همه
    کل شهر
    عجب معجزه‌ای شد
    تشییع پیکر صیاد
    ملت فدای ارتش
    مردم فدای صیاد
    ولی دیر شده بود
    صیاد داشت می‌رفت
    درون تابوت
    سمت خدا
    و ما
    چه مرده بودیم
    و آقا
    عجب بوسه‌ای زد
    بر تابوت صیاد
    امیرتَرَش کرد
    ستاره‌ترش
    سپهبدترش
    به‌راستی
    تو
    که بودی
    یا حضرت صیاد
    و ما که بودیم؟!
    عجبا از این قصه‌ی پر غصه
    خدا
    در تمام طول جنگ
    حفظت کرد
    ولی ما
    در زندگی
    رهایت کردیم
    بدون محافظ
    آنهم صیادمان را
    قهرمان مرصادمان را
    بر ما
    خون گریه کنید ای ملائک
    ندانستیم قدر امیر را
    نشناختیمش
    لعنت به آن روحانی
    که این سرهنگ را بزند
    لعنت به آن روشنفکر
    که این سردار را بزند
    حق داشت خدا
    امیر را ببرد
    این زمین
    گنجایش معارف صیاد را نداشت
    در شأنش نبود
    ساده‌زیست بی‌دوربین
    بدون شو
    بدون نمایش
    بدون هوادار
    حتی بدون محافظ
    اما در فرمانیه
    هیهات!
    بلندترین برج شمال شهر
    صیاد بود
    که سر برج
    همه‌ی حقوقش را
    داد به آن سرباز ارتشی
    تا عروسی بگیرد
    و من
    این را از مادرش فهمیدم
    نه از طریق اخبار
    نه به‌واسطه‌ی دوربین
    خدایا!
    ستایش مخصوص توست
    ممنون که صیاد را آفریدی
    #حسین_قدیانی

  15. حسین قدیانی می‌گوید:

    #عمار را درست بنویسیم؛ نه درشت!
    ح‌سین ق‌دیانی: چه بود آیا خصلت شهدا؟ ایثار؟ فروتنی؟ صورت متبسم؟ لباس غرق در خاک؟ ابرام بر زیارت عاشورا؟ اصرار در دعای کمیل؟ بارش اشک موسم نمازشب؟ فرار از دوربین؟ سلمنا! اینها همه از خصوصیات شهیدان بود لیکن مردان آسمانی جبهه و جنگ، سمبل “درست‌گویی و پرهیز از درشت‌گویی” نیز بودند! و دقیقا به همین علت بود که امام، آن همه تأکید داشت به خواندن وصیت‌نامه‌ی شهدا؛ “۵۰ سال عبادت کردید و خدا قبول کند! یک روز هم یکی از این وصیتنامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید!” آری! بی‌فکر، حرف نمی‌زدند شهدا! هردمبیل و کشکی‌کتره‌ای و کیلویی، سخن نمی‌گفتند شهدا! تازه! دهه‌ی ۶۰ که نه مجازستان بود و نه این جنگ جملات! آنی تدبر کنید چرا این همه تکرار می‌کنند رهبر انقلاب جمله‌ی معروف شهید چیت‌سازیان را که؛ “تنها کسانی می‌توانند از سیم‌خاردار دشمن عبور کنند که در سیم‌خاردار نفس خود گیر نکرده باشند”؟ “گیر کردن در سیم‌خاردار نفس” فقط به آن نیست که چشم قادر به کنترل نگاه نباشد! قطعا این هست ولی وقتی آنقدر شعور و معرفت و بصیرت نداریم که مصاحبه با فلانی را، نه بر مبنای لایک، که بر مدار “درست‌گویی” تنظیم کنیم، این هم راستش از مصادیق حبس در نفس است! شهدا پاک‌محور بودند، نه لایک‌محور! یکی از رزمندگان را بنشانیم جلوی #دوربین و نتیجه اما خوراک دادن به #دشمن بشود؟ تغذیه‌ی BBC و VOA بشود؟ اسباب دردسر #سپاه و #هلال_احمر بشود؟ آنهم در این وضعیت؟ آن عزیز گیرم کمافی‌السابق بنا کرده به بعضی حرف‌های نادقیق و هزینه‌ساز؛ عقل مصاحبه‌گر کجا رفته که بی‌هیچ ویرایشی، علنی می‌کند پاس گل به دشمن را؟ گویی عوض صبر و بصر، غرض و مرض دارد! عجبا که حاضر حتی به عذرخواهی هم نیست! و نیستند! و برمی‌دارند اعلام می‌کنند که خود دشمن هم همین حرف را قبلا زده! بله! دشمن خیلی حرف‌ها را می‌زند اما وقتی دوست هم همان را می‌گوید و مستندش می‌کند، پناه به کجا باید برد؟ گمانم پناه باید برد به این پند اخیر حضرت آقا؛ “کار خوب، کاری است که دشمن را عصبانی کند و کار بد، کاری است که دشمن را جری و زبان‌دراز کند!” خب! این همه “کار بد” آیا عمارگرایی است؟ کاش مصاحبه‌شونده متوجه شأن قابل خود و مصاحبه‌کننده ملتفت حد نازل خود باشد؛ آن بداند چه بگوید و این بداند چه پخش کند! والله هنوز هم تذکر خرازی زنده است که “جنگ را درست بنویسیم، نه درشت!” جز حاج‌احمد و چند فرمانده‌ی دیگر، الباقی را خائن دانستن، اسارت در سیم‌خاردار نفس است، نه بصیرت! کاش به اسم احمد، این همه رسم محمود پیشه نکنیم! به ما #صبر بده خدایا!
    #حسین_قدیانی

  16. حسین قدیانی می‌گوید:

    #حق_پذیر باشیم، نه #نقدپذیر
    ح‌سین ق‌دیانی:
    ظهری خواستم به مناسبت عید بزرگ نیمه‌ی ماه شعبان، فرمان #عفو_عمومی صادر کنم و اقلا دوستانی را که علت بلاک‌شان چیزی جز فحاشی یا عبور از خط‌قرمزهای اصل‌‌کاری بوده، آن‌بلاک کنم اما انکشف که لیست بلاکی‌ها دور و درازتر از آن شده که فکر می‌کردم! شگفتا! هر چه پایین می‌رفتم، باز تمام نمی‌شد! این شد که شرمنده‌ی #رفقا شدم!
    و اما اعتراف می‌کنم؛ من اصلا #نقدپذیر نیستم! و نه‌تنها این، بلکه اساسا با مفهوم نقدپذیری مشکل دارم! گمانم این هم از آن مشهورات غلط زمانه‌ی ماست! واقعا نقدپذیری یعنی چه؟! آمدیم و یکی در نقد ترامپ، اوباما، روحانی، احمدی‌نژاد، یزید و یا حتی ابلیس، حرف مفتی زد! چرا این جماعت باید نقد طرف را بپذیرند؟! واقعا چرا؟! من البته طرفدار ترامپ و اوباما و حسن و محمود و یزید و یا حتی ابلیس(!) نیستم لیکن آنچه پذیرشش لازم است، نه حرف نقد که حرف #حق است! لذا مثالم را جور دیگری بیان می‌کنم؛ آمدیم و در نقد حضرت آقا حرفکی طرح شد! چرا ایشان باید نقدپذیر باشند، در حالی که نقد، نادرست هم می‌تواند باشد؟! این مثال، قابل تسری به معصوم هم هست! آمدیم و یکی این نقد را به امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام مطرح کرد که شما چرا همیشه لباس سخت می‌پوشید؟! عکس این نقد را البته از امام صادق علیه‌السلام پرسیدند؛ “چرا جامه‌ی فاخر می‌پوشید در حالی که جدتان این‌گونه نمی‌پوشید؟!” وقتی هر ۲ نقد، باطل است، چرا حضرت ابوتراب به اسم نقدپذیری بردارند لباس گران بپوشند؟! یا حضرت شیخ‌الائمه جامه‌ی کهنه؟! از یاد نبریم که ریشه‌ی بعضی شمشیرکشی‌های امامان ما علیه برخی نقدها بود! دقت شود که ریشه را می‌گویم؛ سرچشمه را! فی‌المثل این نقد که چرا کیسه‌ی بیت‌المال را در برابر من طلحه و من زبیر، بازتر نمی‌کنی؟! غیر از آن است که جنگ جمل، اصلش را بخواهی با این نقد شروع شد؟!
    الغرض! حق‌پذیر باید بود، نه نقدپذیر! حق همیشه حق است اما ای بسا نقد باطل! الحمدلله مناقشه نیست در مثل! سعی من بر حق‌پذیری است! به این لیست بلندبالای بلاکی‌ها نگاه نکنید! شده از فلان پاراگراف بهمان متنی معذرت‌خواهی عمومی کردم که در تأیید کل آن صدها کامنت گرفته‌ام! هم در وبلاگ و هم در اینستا! اساتیدم و دوستانم می‌توانند صحه بر این ادعا بگذارند که حق‌پذیر بوده‌ام یا نه!
    واضح است اغلب بلاکی‌ها حزب‌اللهی هستند و غالبا دچار این #مغلطه که چرا نقد ما را نپذیرفتی؟! اصلا کی گفته من نقدپذیرم؟! ملاک من حق است و چون خودم در برابر حرف حق، خاضعم، متنفرم از آن جوان انقلابی که گارد می‌گیرد علیه حرف حق! یا علی!
    #نقد
    #حسین_قدیانی

  17. حسین قدیانی می‌گوید:

    جاده
    ح‌سین ق‌دیانی:
    بهار ۶۱
    جاده‌ی اهواز، خرمشهر
    و بهار ۹۸
    باز هم همان
    الحمدلله
    بعد از گذشت قریب ۴۰ سال
    هنوز #همت داریم
    در جاده‌ای که
    هرگز از #بسیجی خالی نبوده
    پس ربطی ندارد
    که بهار ۶۱
    بنی‌صدر نبود
    و بهار ۹۸
    روحانی هست
    با هر دولتی
    #ارتش و #سپاه و #بسیج
    یعنی مردان خدمت
    و آن خانم مانتویی هلال احمر نیز
    و #سیل
    چه بعثی بیاورد
    چه آب
    این مردم تنها نمی‌مانند
    دختر پلدختر زمان جنگ
    که روزگار جنگ
    قلک می‌فرستاد به جبهه‌ها
    حالا مادر شهید مدافع حرم است
    چند روز پیش در طبس
    دست بردم لای شن‌ها
    و سخن گفتم با خدای انقلاب
    ظریف باید
    یک مشمع از این شن‌ها را
    بفرستد کاخ سفید
    خاک بر سرت ترامپ
    که چیزی از #تاریخ نمی‌دانی
    که نمی‌دانی این خاک
    حریف می‌طلبد
    نکند شن‌های طبس هم #تروریست بودند؟!
    و لابد
    کودتاگر علیه مصدق
    توریست!
    سپاه اگر تروریست بود
    حاج‌قاسم حاکم قلب جوانان منطقه نمی‌شد
    ارتش تروریست
    یعنی ارتش آمریکا
    که بمب می‌اندازد بر سر عروس افغان
    ارتش ما صیاد دارد
    سردار ما چمران است
    مصطفایی که دکترای عرفان داشت
    و مونس آفتابگردان بود
    و هنوز هم زنده است
    در سوسنگرد
    در دهلاویه
    در عین‌دو
    به شهادت این همه بسیجی
    که از عید تا حالا
    مرخصی نرفته‌اند
    پس اضافه کنید
    به تعداد برادران دستواره
    همه‌ی این جهادی‌ها را
    خواجه‌ربیع منحرف
    نشانی غلط ندهد
    مردم‌داری به شعار نیست
    بهار به لفظ نیست
    #امام_زمان یک مفهوم انتزاعی نیست
    و خیلی هم دیگر غائب نیست
    بازی‌دراز
    دیده شد آقا
    به روح پیچک
    اهواز
    خرمشهر
    کربلای ۵
    کربلا
    شما فکر می‌کنید
    دست کدام خورشید
    در دست ماه است
    که هرگز
    قامت، خم نکرده؟!
    سپاه
    سپاه ولی‌عصر است
    در پادگان آخرالزمان
    که لباس تقوی می‌پوشد
    مثل متوسلیان
    که فرمود؛
    “چو اسیر توست اکنون
    به اسیر کن مدارا”
    تروریست یعنی پترائوس
    حاج‌احمد
    حتی اسلحه هم نمی‌خواست
    از بس زبان کردها را بلد بود
    #اینستاگرام
    چند تا پیج را می‌خواهد مسدود کند؟!
    ۴۰ سال پیش
    توقیف نوارکاست
    و حالا حذف پیج آقاعزیز
    آن
    شاه را از ایران بیرون کرد
    این
    #آمریکا را از کل منطقه
    هی مستر ترامپ!
    باش که تحریم
    کمر ما را بشکند
    قریب ۴۰ سال پیش
    جاده‌ی اهواز به خرمشهر
    پدر را از ما گرفت
    اما به ایمان‌مان افزود
    ما کم نمی‌آوریم
    نفس، کم نمی‌آوریم
    ما متحدیم
    و همه لباس هم را می‌پوشیم
    هلال احمر هم لباس سپاه را پوشیده
    در همین معمولان
    آنجا که سردار ما
    بارانی‌اش را
    انداخت روی دوش بانوی هلال احمری
    بوسندگان چکمه‌ی پترائوس
    لطفا از حشدالشعبی لولو نسازند
    آقای زیباکلام!
    با شعار “مرگ بر عراق” هم مخالفت کن!
    پیپت فاز نمی‌دهد
    پیپی شده‌ای
    بیا پک مردانه بزن
    یک نخ #بهمن اضافه دارم…
    #حسین_قدیانی

  18. حسین قدیانی می‌گوید:

    جهت فریب #اینستاگرام
    #ساواک آمریکا در مجازستان
    ح‌سین ق‌دیانی: آقاجون! پست منو برای چی حذف می‌کنید؟! کم سخنرانی کردم علیه سپاه؟! کم رفتم توی جلد شیطون؟! کم تفرقه انداختم بین ارتش و سپاه؟! کم از محسنات روحانی گفتم؟! بابا! من اصلا این انقلاب رو قبول ندارم! شما فکر می‌کنید من چرا استقلالی شدم، در حالی که پدرم پرسپولیسی بود؟! خنگ خدا! چون که طرفدار تاجم دیگه! نه این آقای تاج‌ها! اون تاج! تاج ستمشا… یعنی ببخشید؛ تاج پادشاهی! من به پیر، به پیغمبر، سپاهی نیستم! من از سپاه بدم میاد! من از آقاعزیز، متنفرم! از حاج‌قاسم اما بیشتر! اصلا چرا ما باید انقلاب می‌کردیم؟! من اعتقادی به خمینی ندارم! من اصلا از خمین بدم میاد! منظور من از خامنه‌ای در نوشته‌هایم، مجری محبوب دهه‌ی ۶۰ است، نه این رهبر انقلاب ایران که زد با سپاه قدس، دهن پترائوس رو مسواک کرد! آخه چه کار بدی کردند ایشون! گیرم آمریکا جهان‌خوار؛ آدم باید هم‌چین بکنه با آمریکا در منطقه؟! الهی جزجگر بزنی بشاراسد که آخرش حسن روحانی هم می‌ره اما تو می‌مونی! همین‌جا بگم؛ من از سیدحسن نصرالله بدم میاد! من در مدح صیاد شیرازی دروغ نوشتم! استعاره از فالوده‌ی شیراز بود! خرید از بس که نمی‌فهمید! من به قبر بابام خندیدم، اگر منظورم از “حضرت ماه” حضرت ماه باشه! گیرم هم باشه؛ تقیه‌ی معکوسه! الدنگ‌های خر بفهید! الاغ‌ها بفهمید! مثل من و ترامپ، مثل روحانی و آمریکاست؛ روحانی چقدر عاشق آمریکاست؟! منم همون اندازه عاشق ترامپم! و بلکم بیشتر! من از سردار حاجی‌زاده اصلا خوشم نمیاد ولی اسم صادق زیباکلام رو می‌شنوم، غش می‌کنم! جلال آل‌احمد خیلی هم بد بود! فقط تقی‌زاده! فقط آقازاده‌ی ترامپ! اصلا هر حروم‌زاده که شما بگید! اوووووف! من از حداد و ولایتی اونقدر بدم میاد که! کی گفته صفارهرندی و شریعتمداری اساتید من بودن؟! استاد من شیطونه، شیطون! من اخیرا حتی به ابلیس هم درس می‌دم؛ از بس ضدانقلابم! من کم #سخنرانی کردم علیه انقلاب؟! من علیه جلال که آقای خامنه‌ای ازش تقدیر کرد، کم حرف زدم؟! پست منو چرا پاک می‌کنین آخه؟! من اگه در کاخ فرعون بودم، عمرا می‌ذاشتم آسیه، موسی را بزرگ کنه! موسی رو می‌بردم پرورشگاه! الانم حرف من اینه؛ ترامپ لیاقت خدایی داره! ان معی ترامپی! من اصلا مناجات شعبانیه نمی‌خونم! من ملحدم! من قائل به “کمال انقطاع” نیستم! من دنیاپرستم! امروزم نماز صبحم قضا شد! روزه هم نمی‌گیرم! زخم معده هم ندارم! اعتقاد به هیچ چی هم ندارم، الا ترامپ! من از ابوسفیان بدترم! من منافقم بابا! چه کسی مریم را رجوی کرد؟! من بودم دیگه! خرید نکنه شماها؟
    #حسین_قدیانی

  19. حسین قدیانی می‌گوید:

    تمجید مجید
    ح‌سین ق‌دیانی:
    دیروز
    #شاهرخ_ضرغام
    امروز
    #مجید_قربانخانی
    و خدایی که در کاخ فرعون
    موسی را بزرگ کرد
    در قهوه‌خانه هم کارش را بلد است
    یافت‌آباد
    چهارراه قهوه‌خانه
    تشییع باشکوه پیکر داش‌مجید
    این هم از حر عصر خامنه‌ای
    عصر خمینی
    آوینی فهمید
    که در کافه‌ها خبری نیست
    قبل‌ترش طیب بود
    که فهمید
    لوطی‌تر از همه
    خود امام بود
    که در چهارراه تاریخ
    از عربده‌ی لات‌های استکبار
    هرگز نترسید
    آسدروح‌الله اما خال نداشت
    روی بازویش
    بلکه
    خال‌کوبیده‌ها را متحول کرد
    داش‌مشتی‌ها را
    مجید سوزوکی‌ها را
    بی‌سوادها را
    هنرنخوانده‌ها را
    هنرخوانده‌ها را
    باسوادها را
    اگر پاتوقت کافه بود
    و اگر قهوه‌خانه
    اگر عاشق پیپ بودی
    و اگر اهل قلیان
    اگر خراب نیچه بودی
    و اگر عشق موتورهزار
    اگر با کتاب هربرت مارکوزه حال می‌کردی
    و اگر با نانچیکوی بروسلی
    هیچ سخت نبود برای خمینی
    که متحولت کند
    که از کافه
    بکشاندت جبهه
    و از قهوه‌خانه
    بیاوردت جنگ
    و مرحبا به خدا
    هر تیپ شهیدی
    که دیروز داشتیم
    امروز هم داریم
    از بس سیدعلی
    همان روح‌الله است
    با همان دم مسیحایی
    چهارراه قهوه‌خانه‌ی یافت‌آباد کجا
    و رزم در بیخ گوش اسرائیل کجا
    این هم عبور مجید سوزوکی نسل ما
    از سیم‌خاردار نفس اماره
    و مادر شهیدی با مقنعه‌ی سفید
    از تبار همان مادران شهدای دهه‌ی ۶۰
    اگر خمینی
    در روزگار بدون اینترنت
    شاهرخ ضرغام را متحول کرد
    کار خلف شایسته‌اش
    مهم‌تر است
    آری!
    خامنه‌ای
    در این زمانه‌ی سرشار از مجازستان
    بدل به شمس مجید قربانخانی شد
    به #مولانا
    برسانید پیام مرا
    اینک وقت #سماع است
    و به #فردوسی بگویید
    دیگر دنبال #آرش نگردد
    بزن!
    محکم‌تر مارش را بزن!
    این فرجام حذف حسین فهمیده است
    از کتب درسی
    اصلاح‌طلبان
    بی‌خود با خامنه‌ای مچ می‌اندازند
    خامنه‌ای
    فقط رهبر انقلاب نیست
    رهبر اپوزیسیون این عالم است
    و خودش این‌کاره
    بخوان؛ “ختم روزگار!”
    هر تقریظ آقای ما
    پای هر کتابی
    خودش یک پا کتاب درسی است
    که حتی
    تا قهوه‌خانه‌ی چهارراه قهوه‌خانه‌ی یافت‌آباد هم برد دارد
    خامنه‌ای
    تکرار خمینی است
    تکرار آدمیت
    نه تَکرار سیاست
    محل درس خارجش
    #بیت_رهبری است
    لیکن معجزه‌ی فقاهت این است؛
    حتی گنده‌لات‌های یافت‌آباد هم
    درست را بگیرند
    و عوض شوند
    و عاشق شوند
    و به‌جای کفتر
    خودشان را پرواز دهند
    چه اردیبهشت روسفیدی
    حقا که دومین ماه فصل بهار
    زیباترین ماه زمین است
    اردیبهشت ۶۱
    آن‌جور
    اردیبهشت ۹۸
    این‌جور
    و شهید به شهید
    داریم به قدس نزدیک‌تر می‌شویم
    دهه‌ی ۶۰
    پیکر شهدا که برمی‌گشت
    عطر #کربلا با خود داشت
    و ما به کربلا رسیدیم
    امروز اما
    رایحه‌ی مقدس #قدس داشت
    تابوت مجید
    داش‌مجید!
    ترک موتورت جا نداری؟!

  20. حسین قدیانی می‌گوید:

    #لطفا #فوتبال را به #لجن نکشیم!
    ح‌سین ق‌دیانی: #تبریک می‌گویم به مشهدی‌ها برد پدیده را! الغرض! اگر #شفر از بازیکنان در پست تخصصی‌شان استفاده می‌کرد؛ بهترین ترکیب را می‌چید و به‌موقع‌ترین تعویض‌ها را می‌کرد، باز هم این #استقلال حریف این #پدیده نمی‌شد! بپذیریم که #یحیی_گل_محمدی مربی محترمی است؛ با تیمی محترم! خیلی محترم! پدیده بهتر جنگید! منظم‌تر بازی کرد! و به آنچه استحقاقش را داشت، رسید! مع‌الاسف بازیکنان آبی، بیشتر دنبال #داور بودند تا توپ! هواداران‌شان نیز که به‌زعم من؛ “آبی‌اولی” هستند، بیشتر دنبال #حاشیه بودند تا متن! و اگر چه احتمال قهرمانی #پرسپولیس بسیار بالاست لیکن آنچه نوشتم، درباره‌ی قرمزها هم صادق است! خیلی صادق است! واقعا دیروز جرم #سپاهان و به‌ویژه #امیر_قلعه_نویی چه بود که شد “رئیس مافیا”؟! نکند فقط #آبی و #قرمز باید ببرند؟! و شهرستانی‌ها فقط باید ببازند؟! اعتراف می‌کنم به‌عنوان یک استقلالی؛ “اگر دیروز سپاهان همین بازی را با استقلال می‌کرد، قلعه‌نویی بیشتر فحش می‌خورد!” و مگر کم فحش خورده #علی_دایی از “قرمزاولی‌ها”؟! احمق‌ها توقع دارند #سایپا حتما باید به قرمز ببازد! و اگر زبانم لال برد، حق فحاشی به خواهر و مادر دایی برای‌شان محفوظ است! واضح است این نگاه متکبرانه، مغرور، خودبرتربین و همیشه مدعی از سوی تیفوسی‌های ۲ تیم مطرح پایتخت، عصبانی و بلکه عصیانی می‌کند طرفداران سایر تیم‌ها را! رسانه و تلویزیون که عمدتا در اختیار آبی و قرمز است، خوب است ورود کند به این موضوع! در فضای مجازی، واقعا دیگر حال‌بهم‌زن شده وضع هواداری! اصلا و ابدا امکان ندارد قرمزها یا آبی‌ها یک بازی را ببازند و طرفداران‌شان به تیم رقیب، تبریک بگویند! حتما ناداوری شده! واقعا نمی‌فهمم این جوجه‌فوتبالی‌ها چه مرگ‌شان است؟! بدتر از طرفداران، خود بازیکنان! دیروز #سیدجلال و امروز #پژمان توهم زده بودند چون #کاپیتان هستند، حتی حق قتل داور را هم دارند! هر سوتی علیه یکی از این ۲ تیم، کافی است تا داور بیچاره را مچاله کند بین زبان بازیکنان و دهان تماشاگران! بعله! در استادیوم شهرستان‌ها نیز وضع همین قدر وخیم است ولی این بذر مخرب را قبول کنیم که در تهران و در آزادی پاشیده شده! خیلی وقت است که نه از استقلال، بازی خوب دیده‌ام، نه از پرسپولیس! اینها اصلا دنبال توپ نیستند؛ مدام در پی داورند! و همیشه هم محق! نه! مافیا یعنی رفتار دیروز #حسینی و امروز #منتظری که کم مانده بود #بازوبند را ببندند به گلوی داور! برو فوتبالت را بازی کن! و الا خلاف جهت این متن، خواهم نوشت؛ “ش…م به این فوتبال!”
    #حسین_قدیانی

  21. ام‌البنین می‌گوید:

    سلام چند وقتی هست که مطالب وبلاگ شما را مرتب نمی خوانم . آخر مدتی هست کمتر سراغ گوشی خواهرم می آیم . خودم هنوز نوکیا بدست هستم. اما وقتی این متن طویل را دیدم گفتم کمی بخوانم ببینم چیست اما تا آخرش را خواندم. کیف کردم به قول ترک ها، اولمسن ( زنده باد) . موقع سحری دارد می شود.راستی به یمن تعریف شما کتاب« آنگاه که مهتاب گم شد» را از نمایشگاه تهران گرفتم اما« آب هرگز نمی میرد » گران بود۶۰ تومان! ارسالی از قم

  22. محمدِحسین می‌گوید:

    بسم الله…
    قسمت اول…
    نوشتن بیشتر از اینکه سوژه بخواهد #حال میخواهد…
    راستش از همان وقتی که قصد سفر کردم به کیلومتر ها دورتر، برای دیدن یک یادگار از جوانهای #خمینی آنقدَر ماجرا و سوژه برایم جذاب بود که بگویم حتما باید این سفرم را بنویسم اما راستش را بخواهید «حالَ»ش نبود…
    تا امشب…
    تا امشب که ساعت ۱:۴۲ به سرم زد بروم کانال تلگرامِ یک یادگار دیگر از جوانهای#خمینی را بالا پایین کنم
    کانال #حسین_آقای_قدیانی، یادگار شهید اکبر قدیانی و به قول خودش #بابااکبر
    بعد از اینکه با متنهای طنزش گریه کردم حالا «حال» دارم
    «حال»َش را دارم که سفری را بنویسیم که برای من چند ساعت بود و برای آدمهای قصه اش #سی_سال
    القصه
    قدش کوتاه بود موهایش هم‌ تقریبا ریخته بود از کت و شلوار ساده اش معلوم بود که کارمند است
    از ۲۰۶ پیاده شد قبلاً به او گفته بودیم که داخل یک سمند خاکستری منتظرش هستیم درست روبه روی درِ بیمارستانِ شهرِ #خوی
    راستش را بخواهید اصلا همین اسم #خوی بود که داستان را شروع کرده بود
    علی ما نُقِل
    سال ۵۹ بوده که شیران خمینی وسط درگیری با استکبار و عروسک خیمه شب بازی اش بخوانید:صدام!
    مجبور میشوند به غرب بیایند
    جایی که کوموله ها میخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند
    ۷نفر بودند آن موقع هنوز سپاهی هم نشده بودندبسیجی بودند…
    لا به لای کوه های پیرانشهر…
    ما بین راه توقفکی میکنند…
    همین توقفک کافیست تا آقایی که
    اُوِر کُتِ سپاهی اش فریاد میزند که من هم برای جنگ با کوموله ها آمده ام سوار ماشین بشود…
    با #اقای_توی_راهی میشوند ۸نفر…
    و من با ایمان و از عمق قلبم میگویم
    «خدا میداند چه کسی راکجا سوار کند…»
    خیلی نمی‌گذرد پاتک میخورند…
    همان تیرهای اول #آقای_قد_بلندشان که خان دایی مابوده اند و شباهتمان به ایشان از قیافه شروع میشود و نمیدانم تا به کجا میرود،تیر میخورند و روی زمین می افتند
    و گویا فقط صداهایی را می‌شنیدن…
    بیست دقیقه،کوه های سرد پیرانشهر فقط صدای گلوله و صدای فریاد های جوانان خمینی را منعکس می‌کنند…
    صدا قطع میشود
    سکوت نحس، کرکننده تر از صدای گلوله هاست
    می آیند سراغ آقای قد بلند چند دقیقه ای میشود که فقط او مانده و سرمای برف ها و خون پاهایش…
    آقای قد بلند اسیر میشود…
    میگذارندش پشت یک تراکتور
    پیکر های«عند ربهم یرزقون» را هم می اندازند کنارش و او با چشمهای احتمالا نیمه بازش فقط شمارش میکند:
    یک
    دو
    سه
    چهار
    پنج
    شیش
    هفت
    هر هفت بسیجی #شهید شده اند حتا آقای توی راهی…
    «و خدا میداند هر کسی را کجا سوار کند…»
    از ۲۰۶ پیاده شد به او‌گفته بودند آماده باشد قرار است امروز چند نفری از سپاه بیایند دیدارش….

    ادامه دارد ان شاء الله

  23. ناشناس می‌گوید:

    ان شاءالله یه دستی هم به قلم ببرید خوبه

  24. ناشناس می‌گوید:

    دیگه گفتم باید بیام فاتحه بخونم که دیدم نه انگار هنوز وقتش نیست
    حسین جان کجایی؟ دقیقا کجایی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.