حسین و حسن

من جای رئیس‌جمهور بودم، در هیچ کدام از لیالی قدر، از خداوند منان طلب عفو نمی‌کردم، چرا که وقتی آدم در پرونده‌ی اعمالش، نه دروغی هست، نه خلف وعده‌ای و نه حتی توهینی، کدام استغفار از کدام گناه؟!

به گزارش پرزیدنت، حسین قدیانی که به منظور بدرقه‌ی حسن روحانی به فرودگاه رفته بود، ضمن بیان جمله‌ی فوق، گفت: «هر وقت حسن روحانی به سفر می‌رود، غم بزرگی در دلم لانه می‌کند که از داغ زلیخا در دوره‌ی دوری یوسف اگر بیش‌تر نباشد، کم‌تر هم نیست!» معظم‌له افزود: «رئیس‌جمهور از جهان‌گیری، اسحاق‌تر و از اسحاق، زکریاتر و از رازی، الکل‌تر و از مونا، لیزاتر و از قالی، باف‌تر و از ظریف، جوادتر و از احمدی، نژادتر و از بنی، صدرتر و از علم، الهدی‌تر و از هادی، هدی‌تر و از مارا، دوناتر و از دونالد، ترامپ‌تر و از پو، تین‌تر و از ترزا، می‌تر و از سار، کوزی‌تر و از برلوس… یعنی ببخشید؛ از برلوسکو، نی‌تر و از اشتون، جلیلی‌تر و از دعا، کمیل‌تر و از ابوحمزه، ثمالی‌تر و از موسوی، قهارتر و از بیران، وندتر و از بکن، بائرتر و از بویر، احمدتر و از انور، سادات‌تر و از حُسنی، مبارک‌تر و از یاسر، عرفات‌تر و از طبس، صحراتر و از الهام، چرخنده‌تر و از حسام، آشناتر و از فردوسی، حکیم‌تر و از ملا، صدراتر و از مولا، وردی‌تر و از علامه، طباطبایی‌تر و از چغا، زنبیل‌تر و از تخت، جمشیدتر و از پاسار، گادتر و از عالی، قاپوتر و از آوینی، راوی‌تر و از دوکوهه، پادگان‌تر و از اروند، مواج‌تر و از والفجر، هشت‌تر و از مهاتما، گاندی‌تر و از جواهر، لعل‌تر و از خاورپرز، دکوئیارتر و از گلبدین، حکمت‌یارتر و از احمدشاه، مسعودتر و از چه، گواراتر و از حاتمی، کیاتر و از ملک، مطیعی‌تر و از بهروز، وثوقی‌تر و مورد وثوق جمیع اولیای الهی هستند و اگر بمیرند، اقلا باید ۲ ماه در سراسر جهان، عزای عمومی اعلام شود!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از بیانات خود، گفت: «بر رهبر انقلاب فرض است که با حکمی حکومتی، اجازه بدهند یک دوره‌ی دیگر، آقای روحانی رئیس‌جمهور شوند، چرا که بعید می‌دانم مردم، جز صداقت، پاک‌دستی، مبارزه با تبعیض و کار شبانه‌روز، چیز دیگری از رئیس فعلی قوه‌ی مجریه دیده باشند!» این فعال اغلب حوزه‌ها ادامه داد: «رئیس‌جمهور، از اولش هم موافق برجام نبود! و فی‌الواقع این برجام بود که موافق حسن روحانی بود! و الان هم، حتی اگر روحانی از برجام خارج شود، باز بعید است برجام از روحانی خارج شود!»

لازم به ذکر است؛ پیش از سخنان حسین قدیانی، حسن روحانی از ایشان خواستند تا در سفر به چین، هیأت هم‌راه را هم‌راهی کنند که مدظله‌العالی پذیرفت!

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. حسین قدیانی می‌گوید:

    حسین قدیانی که هم‌راه رئیس‌جمهور به چین سفر کرده بود، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد شانگهای به علت عارضه‌ی قلبی، مرد!

    به گزارش میّت‌نیوز، معظم‌له در ابتدای سفرش به آخرت، تنی چند از فرشته‌های مقرب الهی را به حضور پذیرفت اما مرگ را پایان کبوتر ندانست! وی در پاسخ به این سئوال نکیر که «اسمت چیست؟!» گفت: «اسمم حسین قدیانی است اما از بس از رئیس‌جمهور تعریف کرده‌ام، حسن روحانی صدایم می‌کنند!» این فعال حوزه‌ی مرگ، در جواب این پرسش منکر که «کتابت چیست؟!» تصریح کرد: «بلاشک قرآن؛ همان کتابی که در شب قدر نازل شد و شب قدر از هزاران ماه، بالاتر است ولی روز نزول برجام هم از هزاران سال، بالاتر است!» در این‌جا شخص عزرائیل وارد شد و از قدیانی پرسید: «آیا تو حتی بعد از مرگ هم به برجام، اعتقاد داری؟!» که ایشان گفت: «ما در دنیا، اکبرنامی داشتیم که برجام را فتح‌الفتوح می‌دانست! از سویی، مرحوم منظور، امین هر ۲ رهبر نظام بود! از سویی دیگر، برجام باعث شد که آمریکا بی‌آبرو شود! با این حساب، آیا رواست فقط در دار فانی، موافق برجام باشم؟!» قدیانی از نکیر و منکر پرسید: «آیا شما متن سند برجام را خوانده‌اید؟!» که این ۲ ملک بزرگ‌وار گفتند: «نه!» و سپس افزودند: «به جای این سیاسی‌بازی‌ها، یک کلام بگو؛ خدایت کیست؟!» قدیانی پاسخ داد: «الله جل جلاله»! منکر خطاب به قدیانی کرد و گفت: «پس چرا به جای وعده‌ی خدا، وعده‌ی جان کری را تضمین می‌دانستی؟!» حسین قدیانی پاسخ داد: «العفو!» عزرائیل گفت: «چی را ببخشیم؟! تو الان دیگر مرده‌ای!» قدیانی پرسید: «شوخی می‌کنی؟!» نکیر گفت: «منکر! سئوالات را ادامه بده!» منکر از قدیانی پرسید: «آیا هیچ امر به معروف و نهی از منکر می‌کردی؟!» ایشان بیان داشت: «اهل به معروف، چرا ولی نهی از منکر، نه!» منکر گفت: «توضیح بده که چرا نهی از منکر نمی‌کردی؟!» قدیانی پاسخ داد: «منکر جان! من چگونه نهی از شما کنم؟!» نکیر خندید و گفت: «آن منکر که این منکر نیست! آیا تو این را نمی‌دانستی؟!» قدیانی جواب داد: «می‌دانستم اما خواستیم حالا یک مزاحی بکنیم!» منکر گفت: «تو حتی در وقت مرگ هم، آدم‌بشو نیستی! هیچ آیا اندیشه کرده بودی که در شانگهای، بمیری؟! ایران کجا، چین کجا؟!» قدیانی جواب داد: «حالا علت مرگم چه بود؟!» عزرائیل گفت: «ترور بیولوژیک توسط یکی از اعضای هیأت هم‌راه هنگام فرود طیاره! تو را در اصل، شخصی مسموم کرد که بعدها معلوم می‌شود جاسوس بوده!» قدیانی گفت: «با این حساب، شهید حساب نمی‌شوم؟!» منکر جواب داد: «نه! چون هنوز که جاسوسی طرف، ثابت نشده! دیگه با من شوخی نکنیا جزجگرزده! خب؟!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.