اراده‌های انقلاب اسلامی و اداره‌های جمهوری اسلامی

یوم‌الله سوم خرداد ۱۳۹۷

از ۱۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد می‌شود ۲۴ روز! ۲۴ روز، یک هفته هم از یک ماه، کم‌تر است! القصه! ظرف همین ۲۴ روز، رزمندگان ما توانستند خرم‌شهر را آزاد کنند! آن‌هم با وجود آن‌همه شهید، فقط در روز شروع عملیات الی بیت‌المقدس! و آن‌همه قیچی شدن‌ها! و تنگ‌ناها! و دردسرها! و بی‌سرشدن‌ها! فتح‌الفتوحی که از فرط سختی و دوری و استبعاد، به معجزه می‌مانست؛ کار خدا!

حالا حساب کنید از سوم خرداد ۶۱ تا امروز سوم خرداد ۹۷ چند روز می‌شود! چند هفته! چند ماه! چند سال!

آن‌ها که قرار بود خرم‌شهر را «آزاد» کنند، ظرف تنها ۲۴ روز، آزاد کردند لیکن آن‌ها که قرار بودند خرم‌شهر را «آباد» کنند، از کوچه‌های بعضا هنوز خاکی شهر آسمانی، از خون شهدا خجالت نمی‌کشند؟! دولت سازندگی؟! دولت اصلاحات؟! دولت مهرورز؟! دولت اعتدال؟! لعنت خدای شهیدان بر صغیر و کبیر همه‌ی‌تان! از دم!

آخرین بار، حدود ۵ سال پیش رفتم خرم‌شهر! بعضی مناطق شهر شهیدان، جوری محروم بود کأنه فقط یک ماه از ۳ خرداد ۶۱ می‌گذرد!

یعنی با عرض معذرت، از بس گشاااااد تشریف دارند بعضی از این مسئولان نظام در ادوار مختلف، جا دارد از خدا بخواهیم؛ فقط برای ۲۴ روز دیگر، شهدای الی بیت‌المقدس را برگرداند، بل‌که با همان همتی که شهر را آزاد کردند، آباد هم بکنند و دوباره برگردند ملکوت!

آری! «اراده‌ها» کار خود را درست انجام دادند اما آن‌جا که نوبت به «اداره‌ها» رسید، شرمندگی‌ها پدید می‌آمد!

مخلص کلام؛ خدا را صدهزار مرتبه شکر که فرزند یکی از شهدای فتح خرم‌شهرم، نه آقازاده‌ی هیچ کدام از این حضرات!

هر چقدر اولی مایه‌ی فخر است، دومی اسباب خجلت است! آهای خرم‌شهری‌های عزیز! والله بی‌گناه هستند پدران ما!

پانوشت: تلاش مسئولان برای آبادی خرم‌شهر، درست مثل تلاش آقایان است برای آزادی حاج‌احمد متوسلیان! گویی عمدی در کار است که نه آن، آباد باشد و نه این، آزاد!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. مریم می‌گوید:

    دقیقا منم معتقدم عمدی در کاره که نه این اباد و نه اون آزاد بشه…با خرمشهر سر عناد دارند چون نماد مقاومت و ایستادگی هست و گویی اینجوری ازش انتقام میگیرند و با حاج احمد هم عناد دارند چون نماد مبارزه با اسراییل هست در واقع آنچه در ظاهر بر سر خوزستان که نماد استقامت است می آید و انچه که بر سر متوسلیان تمثیلی است از آنچه که در باطن جریان دارد. بی تفاوتی هایی که به دنبال شکستن مقاومت است.

  2. حلما می‌گوید:

    عمدی ک هست. ی بار از یکی شنیدم مسئولین میگن به احتمال جنگ در آینده آبادش نمی‌کنن. دلیل بی‌خود 😐 و اِلا دوشهری که ی زمانی عروس بودن و زیبا! با اون خونه‌های اعیونی شرکتیش ، چرا آباد نشه؟؟
    دلیل دیگه‌ هم اینکه، وقتی میخوان هزینه کنند واسه اباد کردن، دیگه مانی نمیمونه که برای خودشون استفاده کنن 😐

  3. حلما می‌گوید:

    تصویرتون هم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.