تبیین مسائل روز توسط معظم‌له

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

دیدار باشکوه اهالی اقلید و آباده با حسین قدیانی
قدیانی: حتی اگر خود برجام هم از برجام خارج شود، باز ما نباید از برجام، خارج شویم! و این دنیا، ارزش این چیزها را ندارد!

به گزارش آسوشیتدپرس، حسین قدیانی در اجتماع پرشور مردم شهیدپرور اقلید و آباده، ضمن بیان مطلب بالا، از اعضای مجلس خبرگان پرسید: «در کجای قرآن یا مفاتیح‌الجنان آمده که حسن روحانی باید به‌خاطر خوش‌خیالی نسبت به وعده‌ی ولو سرخرمن دشمن، از مردم ایران، عذرخواهی کند؟!» ایشان از سعید قاسمی هم خواست که به‌جای ابرازنظر سیاسی، همان خانه‌اش را بسازد!

حسین قدیانی که نمی‌خواست نامش فاش شود، رئیس‌جمهور را «سید حقوق‌دانان اهل بهشت» خواند و از ارائه‌ی توضیح بیش‌تر در این‌باره خودداری کرد! معظم‌له افزود: «برجام، وحی خدا بر حسن روحانی بود! و اگر همه‌ی پیام‌بران با هم جمع شوند، بعید است بتوانند معجزه‌ای هم‌چون برجام بیاورند!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان بسیار مهم خود، تصریح کرد: «سران اتحادیه‌ی اروپا برخلاف آمریکا، بسیار مبادی آداب هستند! و وقتی اروپا هست، مگر آدم، موز سرخ‌کرده خورده باشد که بخواهد با آمریکا مذاکره کند!» ایشان در عین حال افزود: «لیکن آمدیم و اروپایی‌ها هم خواستند سر ما کلاه بگذارند! آیا ما هم باید مقابله به مثل کنیم یا کاپ اخلاق را بگیریم؟!» این کارشناس مسائل سیاسی، ضمن بیان داستانی از مالک اشتر، بیان داشت: «زمانی که حسن روحانی در نوفل‌لوشاتو‌، پیش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی رفت، امام از ایشان خواست که برای نماز، جلو بایستد اما آن‌روز هم کاپ اخلاق به آقای روحانی رسید! و همه دیدیم که امام، خودشان جلو ایستادند! که این‌هم از عجایب انقلاب اسلامی است!»

حسین قدیانی در ادامه‌ی اظهارات بسیار مبسوط خود، ماندن ایران در برجام، بدون حضور آمریکا را به ماندن مهمان در خانه، بدون حضور میزبان تشبیه کرد! و با اشاره به برگشتن اصحاب کهف به غار، از وزیرخارجه خواست که از مواضع خود هرگز برنگردد! ایشان که به‌وضوح داشت چرت و پرت می‌گفت، برجام را هم‌ردیف وصیت‌نامه‌ی شهدا توصیف کرد و مدعی شد؛ آن خودنویسی که مفاد برجام را نوشت، از مدادالعلما و دماءالشهدا، برای اسلام و مسلمین، مفیدتر است، مگر آن‌که عکسش ثابت شود!

حسین قدیانی در پایان، مطالبی را به زبان سانسکریت، بیان کرد!

لازم به ذکر است؛ پیش از سخنان حسین قدیانی، گروهی از دانش‌آموزان اقلید، همان سرود معروف گروه سرود بچه‌های آباده را خواندند که به درگیری شدید حضار منجر شد!

گفتنی است؛ مشروح این دیدار، تا دقایقی دیگر از شبکه‌ی خبر سیما و به‌صورت زنده پخش خواهد شد!

در دیدار جمعی از مفسران و قاریان قرآن مطرح شد
قدیانی: کتاب‌الله، اهل بیت، اشعث و برجام، وصیت همه‌ی پیام‌بران به همه‌ی بشریت است!

به گزارش آسوشیتدپرس، حسین قدیانی که در جمع شمار نسبتا کثیری از اصحاب قرآنی استان‌های فارس و اصفهان، سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: «اگر در صدر اسلام به برجام، عمل می‌شد، مسلمین به جای فتح مکه، می‌توانستند کاپ اخلاق بگیرند و به یک‌چهارم نهایی، صعود کنند!» این ذلیل‌مرده تصریح کرد: «اقلا در ۱۳ سوره‌ی قرآن، اشاره‌ی مستقیم به برجام شده اما استاد قرائتی عمدا به این آیات نمی‌پردازد!»

حسین قدیانی در فراز دیگری از سخنان خود، آسیه (زن فرعون) و عمار (پسر یاسر) را هم‌صدا با ابوسفیان خواند و در ادامه، خاطرنشان کرد: «در کجای اسلام آمده که آقایان روحانی و ظریف، فقط حق دارند فریب آمریکایی‌ها را بخورند؟!» معظم‌له به فضیلت فریب‌خوردن از اروپا در متون دینی اشاره کرد و گفت: «اعتدال یعنی چند صباحی کلاه آمریکایی‌ها بر سرمان برود و چند صباحی، اتحادیه‌ی اروپا!» ایشان افزود: «در هیچ کجای سوره‌ی بقره، با آن‌همه آیه، نیامده که حسن روحانی هنگام ماندن در برجام، منهای آمریکا، باید از موگرینی تضمین بگیرد، لذا مجلس خبرگان، شورای نگهبان، حسین شریعتمداری، یاسر جبرائیلی و وینفرد شفر به ترتیب باید از آقایان روحانی، ظریف، عراق‌چی، تخت‌روان‌چی و لئوناردو داوینچی معذرت بخواهند و الا توسط قوه‌ی قضائیه، بازداشت شوند!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود که به‌صورت زنده از شبکه‌ی المیادین پخش می‌شد، بیان داشت: «برجام برای ما همان کارکرد آب برای آب‌زیان را دارد و در مظلومیت این توافق همین بس که رئیس‌جمهور و وزیرخارجه، زبان دفاع از برجام را آن‌چنان که باید و شاید بلد نیستند!» ایشان تصریح کرد: «کجا کسی گفته است که بعد از امضای برجام، همه‌ی تحریم‌ها لغو می‌شود؟!» این فعال قرآنی گفت: «علت آدم‌شدنِ سگ اصحاب کهف، این بود که احترام برجام را همیشه نگه می‌داشت و حضرت یعقوب هم اصلش، منتظر برجام بود، نه یوسف!» معظم‌له ادامه داد: «اگر آقای روحانی، عوض سرخه، در کنعان متولد شده بود، احتمال داشت حسین فریدون، جای بنیامین را بگیرد اما دلواپسان نگذاشتند!»

قدیانی در پایان بیانات خود گفت: «با وجود آن‌که آینده‌نگری منتقدان، درباره‌ی عدم اعتماد به دشمن، ثابت شد اما چه اشکالی دارد بروند از دیپلمات‌ها عذرخواهی کنند، بل‌که کاپ اخلاق بگیرند؟!» ایشان افزود: منظور از آیه‌ی «الا انهم هم‌المفسدون»، نه اصلاح‌طلبان، بل‌که این افراد هستند؛ حمید رسایی، یامین‌پور، علی علی‌زاده و مارادونا!

بیانات در شه‌رضا
اگر تورات، تلمود، انجیل، زبور، دا، وقتی مهتاب گم شد، خانواده‌ی تیبو، کشکول شیخ بهایی، فتح خون شهید آوینی، گناهان کبیره‌ی آیت‌الله دست‌غیب و کلیه‌ی کتاب‌های کتاب‌خانه‌ی بزرگ «رهبر انقلاب» من‌جمله ۴ جلد رمان مرحوم شولوخوف و نیز تقی دژاکام و محمدرضا کائینی را در یک‌کفه‌ی ترازو بگذارند و سند برجام را در کفه‌ی دیگر، بدون شک، آن کفه‌ای پایین می‌آید که توافق هسته‌ای روی آن گذاشته شده!

به گزارش اغلب خبرگزاری‌ها، اهالی شهر شه‌رضا که متوجه حضور حسین قدیانی در شهرشان شده بودند، ضمن کشتن نگهبان هتل محل اسکان ایشان، از این عنصر فرهیخته خواستند که برای‌شان مسائل سیاسی روز را تبیین کند!

حسین قدیانی در ابتدا، ضمن بیان جمله‌ی طولانی اول گزارش، برجام را قسیم نار و جنة دانست و گفت: «عرقی که دیپلمات‌های ما برای رسیدن به برجام ریختند، اگر از خون حمزه در جنگ احد، مقدس‌تر نباشد، حتما از خون دل سلمان در جنگ خندق، مقدس‌تر است!» این جزجگرزده افرود: «تیم مذاکراتی ما، نه تنها انسان‌هایی فاضل، قابل و دل‌سوز هستند، بل‌که مَثَل ایشان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مَثَل حواریون است به حضرت عیسی!» ایشان در ادامه‌ی اراجیف خود، گفت: «اگر مدیرمسئول کیهان می‌دانست که برجام چه فوایدی برای دنیا و آخرت ملت ایران دارد، هر آینه از شدت شوق، می‌مرد!»

حسین قدیانی در فراز دیگری از سخنان خود که بارها با ابراز احساسات مردم غیور شه‌رضا مواجه شد، در جمله‌ای سراسر غلو مدعی شد که اگر مجاهدت مردم شه‌رضا نبود، مسلمین قادر به فتح آندلس نبودند! وی شه‌رضا را مهد علما خواند و دوباره به موضوع برجام پرداخت! معظم‌له گفت: «شاید برجام نتوانسته باشد تحریم‌ها را لغو و زندگی مردم را آسان کند اما مگر نه آن است که شهادت از زندگی، زیباتر است؟! پس درد و مرض مخالفان برجام چیست؟!»

بخش بعدی سخنان حسین قدیانی، به فحاشی علیه منتقدان برجام، اختصاص داشت! ایشان خاطرنشان کرد: «منتقدان برجام، مشتی کبک هستند که عمدتا سرشان زیر برف است!» وی در تفسیر آیه‌ی آخر سوره‌ی کهف، به نقش برجام در گرفتن کاپ اخلاق توسط ماکس‌میلیانوس اشاره کرد و افزود: «آقای روحانی باید به خانم موگرینی تضمین بدهد که اشتون و جلیلی، هیچ ارتباطی در فضای مجازی با هم نداشته باشند!» این تحلیل‌گر ارشد، در عین حال بیان داشت: «روزهای فرد باید آقای روحانی از حسین شریعتمداری عذرخواهی کند و روزهای زوج، مدیرمسئول کیهان از رئیس‌جمهور!»

حسین قدیانی در پایان، فرارسیدن شهرالله را تبریک گفت و البته این را هم گفت که نقد برجام، باعث ابطال روزه‌ی روزه‌دار می‌شود!

در اجتماع میلیونی مردم نطنز، بادرود، خالدآباد و ابیانه
قدیانی: «تحفه‌ی نطنز» برجام است، نه نیروگاه هسته‌ای!

به گزارش معاریو، حسین قدیانی که در حمام فین کاشان، سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح کرد: «اگر مؤمنین و مؤمنات در لیالی قدر، به‌جای قرآن، سند برجام را روی سرشان بگذارند، حتما به بهشت خواهند رفت!» مدظله‌العالی گفت: «اگر حضرت ابراهیم برای اطمینان بیش‌تر قلبش، از خدا خواست که زنده کردن جانوران مرده را و فی‌الواقع معاد در قیامت را به وی نشان دهد، لیکن این پیام‌بر الهی، ذره‌ای به درستی برجام، شک نداشت و الا چرا از خداوند نخواست که «لتطمئن قلبی» صحت برجام را برایش اثبات کند؟!» این فعال سیاسی، بیان داشت: «اگر کلیم‌الله، الان زنده بود، عوض عصا، کلید حسن روحانی را به دریا می‌زد و عوض هارون، آقای حسین فریدون را وصی خود انتخاب می‌کرد!»

حسین قدیانی که اصرار داشت نامش فاش شود، در بخش دیگری از فرمایشات خود، به نقش خانواده‌ی آقای هاشمی- نه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بل‌که اون هاشمی که در کتاب تعلیمات اجتماعی بود!- در حوادث کازرون اشاره کرد و گفت: «اگر خانواده‌ی آقای هاشمی به آن سفر طولانی نمی‌رفت، قطعا اتفاقات کازرون رخ نمی‌داد و همه باید هوشیار باشند!» این تخم‌لق بیان داشت: «سندی به دستم رسیده که نشان می‌دهد میان فوت تقریبا هم‌زمان قاسم افشار و حجت‌الاسلام طباطبایی با حوادث کازرون، ارتباط خاصی وجود دارد که بعید می‌دانم این سند به دست حسین شریعتمداری رسیده باشد!» ایشان خاطرنشان کرد: «به کوری هر ۲ چشم مدیرمسئول کیهان، بن‌سلمان زنده است و پیش کدخدا، روزی می‌خورد و اگر هم مرده باشد، مزارش تا قیامت، زیارت‌گه اوباش خواهد بود، مگر آن‌که خودشان نخواهند بروند زیارت مزار شاه‌زاده‌ی سعودی!»

حسین قدیانی در پایان، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد! معظم‌له در جواب سئوال خبرنگار نیویورک‌تایمز، مردم آمریکا را بابت رأی‌دادن به ترامپ، بی‌بصیرت خواند و مدعی شد: «هیلاری کلینتون هفته‌ی پیش، توسط بیل کلینتون کشته شده»! وی در پاسخ به پرسش خبرنگار کیهان گفت: «مواضع متفاوت حسن روحانی در مقاطع مختلف، بیان‌گر اعتدال ایشان است، نه نستجیربالله، نفاق‌شان! اگر در ریاضی، منفی در منفی، مثبت می‌شود، در سیاست هم، تو اگر دیروز، افراطی باشی و امروز، تفریطی، ضرب افراط در تفریط می‌شود اعتدال!»

گفتنی است؛ پیش از این دیدار، قدیانی با حضور در نیروگاه اراک، دست خود را من‌باب تبرک، به سیمان قلب راکتور اراک زد و‌ گفت: «آقایان ظریف، عراقچی و صالحی احتمالا به بهشت خواهند رفت اما رئیس‌جمهور، حتما!»

قدیانی در اوین‌درکه:
سندی به دستم رسیده که نشان می‌دهد اگر برجام نمی‌بود، ساکنان شهرهای تهران، قزوین، رشت، اردبیل و آستارا دچار هپاتیت B می‌شدند اما ساکنان شهرهای اصفهان و شیراز، هپاتیت C یا A یا حالا هر چی!

به گزارش یک خبرگزاری که علاقه‌ای به افشای نامش نداشت، حسین قدیانی که به ارتفاعات شمال تهران رفته بود، همین که یک دختر و پسر جوان را در حین مهرورزی دید، برای‌شان مسائل روز و البته شب را تبیین کرد! این فعال حوزه‌ی زنان، کودکان و بزرگ‌سالان با اشاره به نقش برجام در حفظ بنیان خانواده، آقای روحانی را گلی از گل‌های بهشت خواند که هیچ‌کس از ایشان، هیچ دروغی یا هیچ وعده‌ی خلافی نشنیده! وی ادامه داد: «اگر هم گاهی ظاهرا رئیس‌جمهور، حرف کذبی می‌زند، این به‌خاطر مشتی بودن رئیس‌جمهور است، نه آن‌که استغفرالله آقای روحانی، اهل نشر اکاذیب باشند!»

حسین قدیانی که بخش‌های دوم و سوم سخنان خود را به دیدار بعدی موکول کرد، در بخش چهارم اراجیف خود، بیان داشت: «اگر مختار، ابراهیم مالک اشتر، کیسان ابوعمره، امیرکبیر، قائم‌مقام فراهانی، مصدق، مدرس و مرحوم هاشمی را با هم جمع کنیم و عدد حاصله را به توان ۲ ببریم و آن‌گاه ضرب‌در بیژن زنگنه کنیم، تازه به کلید آقای روحانی می‌رسیم!» ایشان افزود: «اگر حضرت امام، الان بودند، از آقای روحانی می‌خواستند یا اصلا سفر نروند یا کم‌تر سفر بروند، چرا که سفر است و خطراتی که دارد!»

حسین قدیانی در فراز بسیار مهمی از بیانات مبسوط خود، دیزی را غذای جسم لیکن برجام را غذای روح ایرانیان خواند و از سلبریتی‌ها خواست؛ اگر اهل کوفه نیستند، به رأی خود به حسن روحانی، وفادار بمانند! این کارشناس مسائل بین‌المللی، در دروغی آشکار، مدعی شد: «دولت، از همان اول، مخالف مذاکره با آمریکا بود اما رهبری، با این مخالفت، مخالفت کردند!» ایشان گفت: «از همان روز اول، آقای روحانی، خیلی خوش‌بین به نتایج مذاکره با آمریکا نبود ولی احسنت به ولایت‌پذیری رئیس‌جمهور که ناخواسته آدمی را یاد صدر اسلام و به‌ویژه شب عاشورا می‌اندازند!» این جزجگرزده، در سخنی که با تکبیر حضار مواجه شد، خاطرنشان کرد: «اگر الان جنگ شود، آقایان روحانی و ظریف، زودتر از سرداران سپاه و ارتش- حتی شخص سردار سلیمانی!- عازم جبهه می‌شوند، مگر آن‌که کار مهمی داشته باشند!»

حسین قدیانی که عصبانی شده بود، در بخش یکی‌مانده به آخر سخنان خود، مردم کازرون را به حفظ آرامش دعوت کرد و از مردم شیراز خواست که کمی فعال‌تر باشند!

حسین قدیانی در پایان بیانات خود، قول داد که در صورت توافق همه‌ی جناح‌ها، نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شود!

برجام، آن‌قدرها هم که منتقدان می‌گویند، بد نیست اما حتما از آن‌چه رئیس‌جمهور می‌گوید، به‌تر است!

به گزارش اینتراخت فرانکفورت، حسین قدیانی که به بوسنی سفر کرده است، در جمع پرشور میلیون‌ها نفر از مردم هرزگوین که در استادیوم تختی این شهر، جمع شده بودند، ضمن بیان مطلب فوق، به انتقاد از سستی اعضای دولت در دفاع از برجام پرداخت و گفت: «اگر من جای حسن روحانی بودم، ولو با شانتاژ، چنان در مناظره‌ها از برجام دفاع می‌کردم که فقط امیر تتلو به آقای رئیسی رأی بدهد!» دامت توفیقاته ادامه داد: «ما در یوم‌الله سوم خرداد می‌توانستیم عوض آزادسازی خرم‌شهر، شهر را هم‌چنان در اشغال دشمن نگه داریم و کاپ اخلاق بگیریم!» ایشان به فضیلت سازش‌کاری با اجانب اشاره کرد و افزود: «دنیا کوچک‌تر از آن است که ارزش دعوا داشته باشد!»

حسین قدیانی در فراز نسبتا مهمی از اباطیل خود، از دولت‌مردانی که برای آوردن برجام، سکه گرفته‌اند خواست؛ این سکه‌ها را برای تضمین، تقدیم خانم موگرینی کنند! وی با انتقاد از حاج‌سعید قاسمی که هنوز در کرمانشاه، مشغول خانه‌سازی برای زلزله‌زدگان است، مدعی شد: «در سوراخ آجرهای خانه‌های ساخته شده توسط این رزمنده‌ی دوران دفاع مقدس، نوعی مواد رادیواکتیو استفاده شده که گذشته از ضررش برای محیط‌زیست، این قابلیت را دارد که صدای اهالی خانه را برای اطلاعات سپاه، شنود می‌کند!» این کارشناس حوزه‌ی راه و ساختمان افزود: «اگر من جای خدا بودم، سردار قاسمی را در همان خیبر، به درجه‌ی رفیع شهادت می‌رساندم اما «عند ربهم یرزقون» حسابش نمی‌کردم!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: «حتی در صورت عدم تضمین اروپا، باز ما باید در برجام بمانیم و آن‌قدر در برجام بمانیم که مایه‌ی عبرت آیندگان شویم!» وی از اهالی هرزگوین پرسید: «اگر ساده‌لوحی ما، مایه‌ی عبرت آیندگان نشود، پس آیندگان با کدام چراغ راه، طی طریق کنند؟!» این نامزد انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: «شهادت زیباست اما تسلیم خواست دشمن شدن، از آن‌هم زیباتر است! و به گرفتن کاپ اخلاق، منجر می‌شود!» ایشان با نقد سخن اخیر حسن روحانی بیان داشت: «ما باید به‌جای فریاد کشیدن سر آمریکا، منت کاخ سفید را بکشیم تا به برجام برگردد!»

حسین قدیانی در پایان، زنده‌یاد یاسر عرفات را الگوی خود خواند و ادامه داد: «آن گوربه‌گوری یک اخلاقی که داشت، به دشمن، نه نمی‌گفت!» ایشان گفت: «اگر آقای روحانی در قاهره، متولد می‌شد، قطعا قرآن را به‌تر از غلوش و یا حتی عبدالباسط قرائت می‌کرد لیکن تقدیر خداوند این بود که رئیس‌جمهور در سرخه دیده به جهان بگشایند! حیف!»

حسین قدیانی: از آق‌قویونلوها به این‌طرف، دولتی به راست‌گویی، پاک‌دستی، پرکاری و بی‌ادعایی دولت اعتدال نداشته‌ایم!

به گزارش «آساهی» حسین قدیانی که به سه‌راه سلفچگان رفته بود، ضمن بیان مطلب فوق، به تشریح امهات «مکتب سلفچگان» پرداخت و خاطرنشان کرد: «این‌که هر چند روز در میان، شاهد یک آشوب در این استان و آن شهر هستیم، نشان‌دهنده‌ی عزم دولت برای حاشیه‌سازی و عدم ورود جدی به حل مسائل اقتصادی است که خود همین هم، یکی دیگر از خدمات دولت اعتدال است!» ایشان بیان داشت: «در مظلومیت آقای روحانی و کابینه، همین بس که با بال و پردادن به حاشیه‌ها، خودشان را در معرض نقد غیر منصفانه‌ی جناح مقابل قرار می‌دهند!» این فعال سیاسی افزود: «کار را که همه می‌کنند! هنر این است که دولت، خودش حاشیه‌ها را بسازد، پیش از آن‌که حاشیه‌سازان بخواهند جو کشور را امنیتی کنند! لذا می‌بینیم شهید آوینی هم می‌گوید؛ هنر آن است که خود بمیری، پیش از آن‌که بمیرانندت!»

حسین قدیانی که در لبیک به ندای حسن روحانی، چند روزی است پاشنه‌هایش را در حمایت از دولت، ورکشیده، از رئیس‌جمهور به‌خاطر خروج آمریکا از برجام، تشکر کرد! وی بیان داشت: «برخلاف رهبری، آقای روحانی خیلی تمایلی به مذاکره با آمریکا نداشت و لذا ای تاریخ! بشکند قلمت اگر هنگام نوشتن از ولایت‌پذیری آقای روحانی، بخواهی دبه درآوری!» معظم‌له که به احتمال زیاد داشت دروغ می‌گفت، گفت: «اخباری دارم که نشان می‌دهد رهبری، بیش از همه، رئیس‌جمهور را دعا می‌کنند!»

حسین قدیانی در فراز دیگری از سخنان خود به بیان خاطره‌ای از دیدارش با امام در نوفل‌لوشاتو پرداخت و بیان داشت: «روزی از امام پرسیدم؛ میان این‌ها که کنار شما هستند، چه کسی از همه، ضد آمریکایی‌تر است؟! امام بعد از آن‌که چشم‌های‌شان را این‌ور و آن‌ور چرخاندند، گفتند؛ همین آقای روحانی! من از امام سئوال کردم؛ آقای حسن روحانی را می‌فرمایید؟! امام گفت: پس نه! آقای حمید روحانی را می‌گویم!» این ذلیل‌مرده که منقلب شده بود، به نقش رئیس‌جمهور در فتح خرم‌شهر اشاره کرد و ادامه داد: «در عملیات الی بیت‌المقدس، حسن روحانی، بارها تا مرز شهادت رفت اما چون پاسپورت، هم‌راه ایشان نبود، نتوانست از مرز، عبور کند!» این جزجگرزده افزود: «از مادها به این‌طرف و حتی به آن‌طرف، کشور ما، رئیس‌جمهوری به ساده‌زیستی آقای روحانی ندیده! اما اگر دیده هم باشد، باز چیزی از ارزش‌های رئیس قوه‌ی مجریه، کم نمی‌شود!»

حسین قدیانی در پایان سخنان خود گفت: «حسن روحانی، ابوحمزه را حتی از حاج‌منصور ارضی هم جان‌سوزتر می‌خواند، ولی کو گوش شنوا؟!»

پوشیدن لباس لختی‌پختی، آن‌قدرها هم که ملکه الیزابت فکر می‌کند، قبیح نیست و اسنادی داریم که نشان می‌دهد قطام که از اجداد مادری ملکه است، در شب عروسی خود از لباس دکولته استفاده کرده است!

به گزارش اشعث‌نیوز، حسین قدیانی که در پاتختی جدیدترین عروس سادات‌خانوم، سخن‌رانی می‌کرد، با انتقاد از دامن کاملا بلند عمه‌ی داماد، بیان داشت: «برجام نیامده تا عروسی‌ها ساده برگزار شود، بل‌که آمده تا خانم‌ها را، هم ساپورت کند؛ هم ساپورت، تن‌شان کند!» این بلاگرفته، افزود: «اگر زنان مدعو در عروسی خاندان سلطنتی، خیلی دیگر بخواهند از لباس‌های پوشیده استفاده کنند، راه بدعتی باز می‌شود که بعدها حتی با لباس شب هم نمی‌توان جلوی آن را گرفت!» ایشان که کاملا بغض کرده بود، از هم‌سر بکام خواست که راحت باشد!

حسین قدیانی در مهم‌ترین فراز بیانات بسیار مبسوط خود، ملکه الیزابت را «سرور پیرزن‌های اهل بهشت» خواند و افزود: «البته همه‌ی این سختی‌ها مال این‌جاست که نامش دنیا است اما در بهشت، حورالعین غالبا مثبت ۱۸ می‌گردد ولی غلمان، فوق فوقش با شلوارک!» وی خطاب به عروس کرد و گفت: «سلیطه! می‌مردی حالا ی دست به اون صورتت می‌زدی؟!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از اباطیل خود، آقای تخم‌لق را از جرج کلونی، خوش‌تیپ‌تر دانست اما از قیاس تیپ رئیس‌جمهور با دیوید بکام، طفره رفت! این فعال حوزه‌ی گیپور، تاج و النگو، به نقش زنان و قرتی‌های خیابانی در تحقق و تثبیت برجام اشاره کرد و مدعی شد؛ در طبقه‌ی چهارم بهشت، بالکنی مشرف به دریا هست که فقط شرمن، اشتون، موگرینی و محمود دعایی می‌توانند از آن استفاده کنند، مگر آن‌که متقاضی زیاد باشد! وی گفت: «برجام روی سر ملت ایران، نقش همان توری را بازی می‌کند که مشغول نوازش صورت عروس‌خانوم بود!»

حسین قدیانی در فراز دیگری از سخنان خود، با اشاره به دوران تحصیلش در انگلیس، شعار «مرگ بر انگلیس» را نادرست خواند و تصریح کرد: «وقتی می‌توان «مرگ بر آمریکا» گفت، چرا حرفی بزنیم که سیده‌خانوم، کج‌خلق شود؟!» وی افزود: «همه باید مراعات سن و سال ملکه را بکنیم، به‌خصوص عروس جدید!» این مورخ ارجمند ادامه داد: «انگلیسی‌ها هیچ نقشی در کودتای ۲۸ مرداد نداشتند و حتی در آوردن و بردن رضاخان هم آن‌قدرها نقشی نداشتند و گیرم هم داشتند، به کسی چه ربطی دارد؟!»

حسین قدیانی در پایان وعده داد که اگر مردم، در انتخابات ۱۴۰۰ به نامزدی رأی بدهند که ادامه‌دهنده‌ی راه فعلی باشد، تعداد لختی‌پختی‌های عروسی‌های بعدی خانواده‌ی سلطنتی، به طرز چشم‌گیری افزایش یابد! وی فقدان پلنگ و داف را تنها گاف عروسی دیروز دانست!

حسین قدیانی: عاقلانه‌تر بود در روز سوم خرداد ۶۱ در همان بیرون خرم‌شهر می‌ماندیم و داوطلبانه به دشمن اجازه می‌دادیم به اشغال شهر ادامه دهد تا هم خصم دون، بی‌آبرو می‌شد و هم دنیا بیش از پیش، پی به مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌برد!

به گزارش همه‌ی خبرگزاری‌های دنیا، حسین قدیانی که در سال‌روز فتح خونین‌شهر، به رشت رفته بود، در حسینیه‌ی شهدای جبل‌الطارق تویسرکان، با تنی چند از پیش‌کسوتان جهاد و شهادت استان سیستان و بلوچستان دیدار کرد و ضمن بیان مطلب فوق، مدعی شد: «اگر هدف از عملیات «الی بیت‌المقدس»، نه بازپس‌گیری خرم‌شهر، که تنها و تنها بی‌آبرو کردن صدام آمریکایی می‌بود، الان اوباما، جان‌کری، ترامپ و پمپئو به دین اسلام گرویده بودند!» این فرمانده‌ی دوران ۸ سال دفاع مقدس، افزود: «ما در یوم‌الله سوم خرداد ۶۱ می‌توانستیم عوض فتح خرم‌شهر، در مناره‌های مسجدجامع، با دست خودمان، سیمان بریزیم و علاوه بر گرفتن کاپ اخلاق، باعث انزوای استکبار جهانی شویم!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود، به نقش خدا و حسن روحانی در آزادسازی خرم‌شهر اشاره و تصریح کرد: «رشادت‌های رئیس‌جمهور در آن مقطع، طوری بود که بارها دهان جاده‌ی اندیمشک به شوش را آسفالت کرد!» این جزجگرزده گفت: «من خودم در محور دارخوئین، شاهد بودم که آقای روحانی با بستن نارنجک به کمر خود، زیر شنی تانک رفت اما قرعه‌ی شهادت به نام حسین فهمیده افتاد! لذا رهبر ما در اصل، آقای روحانی است، نه آن طفل ۱۳ ساله!» ایشان افزود: «زمان جنگ، آقایان هاشمی و روحانی، خواهان ایستادگی کامل در برابر اجانب بودند اما امام خمینی، اعتقاد چندانی به مبارزه نداشت!» این استاد دانش‌گاه امام حسین علیه‌السلام ادامه داد: «در ماجرای برجام هم، رئیس‌جمهور، از همان اول، آمریکا را شر توافق می‌دانست ولی از فرمول تقیه استفاده کرد!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان خود، با دعوت همگان به حفظ بصیرت، جزءخوانی قرآن و بندخوانی برجام را ۲ راه برای تقرب به پروردگار دانست و بیان داشت: «البته نباید تنها به خواندن طوطی‌وار بندهای برجام اکتفا کرد، بل‌که باید در معانی و مفاهیم هر بند از مفاد توافق، چنان غرق شد که حتی با کشتی نوح هم نتوان نجات پیدا کرد!» معظم‌له خاطرنشان کرد: «اگر حصر آبادان، شکسته نمی‌شد، آن‌چنان ما مظلوم می‌شدیم که قطعا تا الان، نتانیاهو به آیین اسلام مشرف شده بود!»

لازم به ذکر است؛ پیش از این دیدار، محمود دعایی در سخنانی طولانی، حسین قدیانی را «خیام معاصر» خواند و گفت: «در رأس آنان که خاک را به نظر، کیمیا کنند، نام یاسر عرفات می‌درخشد!»

اسنادی داریم که نشان می‌دهد اگر رئیسی، رئیس‌جمهور شده بود، برنامه داشت تا اذان مغرب ماه رمضان به افق همه‌ی شهرهای کشور، ساعت ۱۰ شب باشد!

به گزارش ایرنا، حسین قدیانی که در جمع اعضای هیأت دولت، سخن می‌گفت، ضمن بیان جمله‌ی فوق، گفت: «لیکن اگر قالیباف، رئیس‌جمهور شده بود، دستور می‌داد که اذان صبح، ساعت ۲ بامداد باشد!» ایشان افزود: «اگر نقاط مثبت کارنامه‌ی دولت اعتدال، به خوبی مطرح شود، منتقدان حسن روحانی پیش عمه‌های خودشان شرمنده خواهند شد!» این فعال سیاسی تصریح کرد: «قبل از روی کارآمدن این دولت، مردم، روزه‌ی خود را تنها با نمک و دوغ، بازمی‌کردند!»

حسین قدیانی در فراز دیگری از بیانات خود، به سخنان اخیر رهبری معظم، اشاره کرد و گفت: «قطع کردن جملات رهبری به بهانه‌ی تکبیر، اخلاقا کار درستی نیست! و از آن بدتر این است که وزیرخارجه هم «مرگ بر آمریکا» بگوید!» این جزجگرزده ادامه داد: «البته خود آیت‌الله خامنه‌ای هم نباید جوری سخن بگویند که به قول معروف، تکبیرخورش ملس باشد!» وی افزود: «بهتر است موقع تکبیر، وزرای دولت و معاونان رئیس‌جمهور، حواس‌شان را به دانه‌های تسبیح دست‌شان پرت کنند یا مشغول وررفتن با تار و پود گلیم‌های ساده‌ی بیت رهبری باشند! مثلا ما نشنیدیم!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از اظهارات خود، بیان داشت: «گیرم شیطان بزرگ در وقایعی هم‌چون آتش‌سوزی فرقه‌ی دیویدیه، زندان گوآنتانامو، زندان ابوغریب، زندان افغانستان، حمایت از رژیم آل‌خلیفه و کمک تسلیحاتی به آل‌سعود، حقوق بشر را رعایت نکرده باشد! آیا به لحاظ اخلاقی درست است که ما آبروی دشمن خود را ببریم و سازمان ملل را در منگنه بگذاریم؟!» این حامی پروپاقرص دولت اعتدال، با اشاره به حدیثی جعلی درباره‌ی لزوم حفظ آبروی کافر، خاطرنشان کرد: «آبروی ترامپ، حتی از حرمت معبد چغازنبیل هم بالاتر است!» وی گفت: «در کجای ابوحمزه‌ی ثمالی یا دعای جوشن کبیر یا حتی سوره‌ی روم آمده که حضرت آقا می‌توانند برای ۳ کشور اروپایی، شرط و شروطِ ولو کاملا منطقی و استدلالی بگذارند؟!» این کارشناس حوزه‌ی دین، افزود: «تنها هدف برجام، بردن آبروی آمریکا بود که البته آن‌هم کار درستی نبود!» بلاگرفته به داستانی از مالک اشتر اشاره کرد و ادامه داد: «بعد از هر تحریم آمریکا، ما باید به مسجد برویم و سران کاخ سفید را دعا کنیم تا جهانیان، از تماشای این‌همه اخلاق‌مداری جمهوری اسلامی، خرکیف شوند!»

در ابتدای این دیدار، رئیس‌جمهور گزارشی از عمل‌کرد دولت اعتدال ارائه کرد و از فالوئرهای پیج حسین قدیانی خواست که اعضای کابینه را هنگام سحر یا دم افطار دعا کنند!

من هم مثل مدیرمسئول روزنامه‌ی اطلاعات می‌مانم؛ هم آیت‌الله خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای را دوست دارم، هم دیوانه‌وار، عاشق حجج اسلام؛ هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی هستم!

به گزارش آسوشیتدپرس، حسین قدیانی که در مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام محمود دعایی، در حرم امام راحل عظیم‌الشأن سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: «آن اندازه که من، رهبر انقلاب را دوست دارم، انقلابی‌ها ایشان را دوست ندارند و در عین حال، بعید می‌دانم هیچ کدام از رأی دهندگان به رئیس‌جمهور، حسن روحانی را آن اندازه خاطرخواه باشند که حقیر، خاطرخواه رئیس شورای‌عالی امنیت ملی هستم!» این ناقلا که هم‌چین زیرپوستی داشت نفاق را ترویج می‌کرد، ادامه داد: «قبل از خوردن سحری، امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، حضرت عیسی مد ظله‌العالی، اصحاب کهف، رهبری عزیز، احسان محمدحسنی، آیت‌الله جنتی، سیدحسن نصرالله، قاسم سلیمانی، عزیز جعفری، سیداحمد خاتمی، حسین شریعتمداری، محمدحسین صفارهرندی، حمید رسایی، وحیدِ بیت، وحید جلیلی، وحید یامین‌پور، جواد لاریجانی، تقی دژاکام، محمدرضا کائینی، یاسر جبرائیلی، علی علی‌زاده، مرضیه وحید دستجردی، الهام چرخنده، کاترین اشتون، سعید جلیلی و دیگو آرماندو مارادونا را دعا می‌کنم اما همین که افطار کردم، بنیامین نتانیاهو، ترامپ، پمپئو، اوباما، جان‌کری، ملکه الیزابت، مکرون، جرج سوروس، محمد خاتمی، مهدی کروبی، عفت مرعشی، حسن روحانی، محمدجواد ظریف، بیتِ وحید، علی لاریجانی، محمود احمدی‌نژاد و لیونل مسی را دعا می‌کنم!»

حسین قدیانی در مهم‌ترین فراز از اباطیل خود، سران جمهوری اسلامی و ایالات متحده را به پرهیز از اتهام‌زنی علیه هم‌دیگر فراخواند و از تهران و واشینگتن خواست که میان کازرون و تگزاس، عقد اخوت بخوانند! این جغرافی‌دان برجسته، افزود: «آمریکا و ایران، مصداق زن و شوهری هستند که باید با هم بسازند و الا قهر و دشمنی که هنر نیست!» وی ادامه داد: «اما در داخل کشور، هرقدر اختلاف بیش‌تر باشد، به‌تر است، چرا که اگر تفرقه و چنددستگی نباشد، پس رهبری با اشاره به کدام زدوخوردها، همگان را به حفظ وحدت، دعوت کنند؟!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از سخنان مبسوط خود، محمود دعایی را حقیقتا هم «محمود» و هم «دعایی» خواند و ضمن بیان خاطره‌ای از ایشان در دوران نوفل‌لوشاتو، در جمله‌ای که احتمالا دروغ بود، تصریح کرد: «در هواپیمای ۱۲ بهمن، از آیت‌الله خمینی پرسیدم؛ «آقاجان! الان چه احساسی دارید؟!» که امام گفت: «هر حسی که این محمود دعایی داشته باشد!» و من آن‌جا بود که فهمیدم آیت‌الله چقدر به حجت‌الاسلام، علاقمند هستند!»

فتح خرم‌شهر، دشمنی‌ها با ملت ایران را بیش‌تر کرد، لذا اخلاقا درست نبود که با سوءاستفاده از نبودن محمد جهان‌آرا، آن حماسه‌ی بزرگ را می‌آفریدیم!

به گزارش المیادین، حسین قدیانی با بیان مطلب بالا، تصریح کرد: «اگر بعد از حمله‌ی صدام به خاک ایران، خودمان داوطلبانه بخش‌هایی از کشور را به دشمن می‌دادیم، عمرا جنگ، طولانی می‌شد!» وی که در جمع شماری از پیش‌کسوتان دفاع مقدس، سخن می‌گفت، گفت: «عاقلانه‌تر بود که به جای آزادی خرم‌شهر، ارزش‌ها را فتح می‌کردیم و ضمن گرفتن کاپ اخلاق، بهانه را هم از دست شورای امنیت سازمان ملل می‌گرفتیم!»

حسین قدیانی در بخش دوم سخنان خود، ضمن اشاره به مسائل روز، بیان داشت: «اگر ۳ کشور اروپایی، شروط رهبری را محقق نکردند، بر ما فرض است که برجام را به تنهایی ادامه دهیم تا دنیا بیش از پیش پی به اسگلیت… یعنی ببخشید؛ مظلومیت ما ببرد!» وی گفت: «گیرم اروپایی‌ها هم مثل آمریکا خواستند دبه دربیاورند! در آن صورت، اگر ما باز هم برویم و در قلب راکتورهای‌مان سیمان بریزیم، هیچ بعید نیست علی‌اکبر صالحی برنده‌ی صلح نوبل شود!» ذلیل‌مرده بیان داشت: «وقتی ما می‌توانیم با خام‌اندیشی‌های خود، مایه‌ی عبرت دیگران شویم، چرا دیگران را از این تجربه‌اندوزی محروم کنیم؟!»

حسین قدیانی در فراز دیگری از بیانات خود، تسلیم شدن مقابل خواست دشمن را عین آزادگی خواند و ادامه داد: «در ماه رمضان که خداوند منان، دست و پای شیطان را بسته است، ما باید شکر نعمت شیطان بزرگ را به‌جا بیاوریم که هم‌چنان دست و پایش باز است، نه آن‌که از سازمان ملل بخواهیم به پرونده‌ی آتش‌سوزی فرقه‌ی دیویدیه رسیدگی کند!» این رزمنده‌ی پشیمان، تصریح کرد: «حتی اگر زمان بیل کلینتون، همه‌ی اعضای این فرقه، زنده‌زنده در آتش سوزانده شده باشند، باز هم گناهی بر گردن کاخ سفید نیست، چرا که خدا می‌توانست آتش را بر اعضای فرقه‌ی دیویدیه، سرد و سلامت کند، هم‌چنان که بر خلیل‌الله، سرد و سلامت کرد!» این محقق حوزه‌ی ادیان ابراهیمی افزود: «اسنادی داریم که نشان می‌دهد آتش‌سوزی مقر فرقه‌ی دیویدیه، بواسطه‌ی سهل‌انگاری یکی از اعضای خود این فرقه، هنگام روشن کردن سیگار رخ داده است!» ایشان گفت: «فرقه‌ی دیویدیه، اگر در این دنیا هم در آتش خشم بیل کلینتون نمی‌سوختند، حتما در آخرت، درون آتش جهنم می‌رفتند! و اصلا لعنت خدا بر بیل کلینتون که بهانه دست جمهوری اسلامی می‌دهد!» این فعال فرقه‌ی دیویدی تصریح کرد: «سازمان ملل به‌تر است به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، بیل کلینتون را مورد عفو قرار دهد، چرا که در گذشت، لذتی هست که در انتقام نیست!

صلاح محمد صلاح بر این است که به محض بازگشت به میادین، داوطلبانه، آن یکی کتف خود را هم در معرض ضربه‌ی مدافعی دیگر مثلا جرارد پیکه قرار دهد تا ضمن تحقق اعتدال، آبروی شوهر شکیرا را هم ببرد!

به گزارش کیهان ورزشی، حسین قدیانی که در جمع شماری از مصدومان فوتبالی سخن می‌گفت، ضمن بیان جمله‌ی بالا، مدعی شد: «اسنادی داریم که نشان می‌دهد سپاه پاس‌داران با تزریق نوعی واکسن، اعصاب راموس را برای بازی فینال، به‌هم ریخته بود!» این فعال حوزه‌ی کتف، بال، سینه و گردن، افزود: «آیا لیورپول برای فتح جام، قدم به زمین گذاشته بود یا بی‌آبرو کردن راموس؟ قطعا دومی!» وی گفت: «اگر محمد صلاح، چربی گوسفند را با زرده‌ی تخم‌مرغ، ورز بدهد و به معجون حاصله، اندکی زردچوبه بزند و آن را هر شب به کتف خود بمالد، زودتر خوب خواهد شد!» ایشان، ننه‌صفورا را «سرور کتف‌جااندازهای اهل برزخ» خواند و تصریح کرد: «کاری که دیشب، ننه‌صفورا با کتف محمد صلاح کرد، شبیه کاری بود که خانم عفت مرعشی با مرحوم هاشمی کرد در ماجرای سوءقصد فرقان به عالی‌جناب! آن‌روز هم خانم مرعشی، کتف خود را میان گلوله‌ی تروریست‌ها و قلب آیت‌الله قرار داد! ایثاری که هیچ‌کدام از زنان ابراهیم خلیل هم در حق هم‌سر خود نکردند؛ نه ساره، نه هاجر!»

حسین قدیانی در فراز دیگری از اباطیل خود، کتف و استخوان ترقوه را از بی‌اهمیت‌ترین اعضای اندام آدمی دانست و افزود: «اگر محمد صلاح، هندبالیست بود، قطعا راموس، آن‌قدر جوان‌مرد بود که در آن صورت، رباط‌صلیبی بازیکن لیورپول را مورد عنایت قرار دهد!» ایشان خاطرنشان کرد: «من اگر جای داور بازی فینال بودم، بعد از آن صحنه‌ی معروف، حتما محمد صلاح را از بازی اخراج می‌کردم، چرا که بازیکن لیورپول قصد داشت کتف خود را با زیرکی، وارد دهان راموس کند!» وی ادامه داد: «ما در مواجهه با ۳ کشور اروپایی، باید مثل گلر لیورپول باشیم! الان کریم بنزما و گرت بیل، چه آبرویی دارند؟ هیچی!»

حسین قدیانی در مهم‌ترین بخش از سخنان خود، به ملیت مصری محمد صلاح، اشاره کرد و افزود: «از کجا معلوم اجداد محمد صلاح، نسبت اقلا دوری با فرعون نداشته باشند؟!» این فعال حوزه‌ی اهرام ثلاثه، از حسن روحانی خواست که به محمد مرسی اجازه ندهد بیش از این مایه‌ی عبرت آیندگان شود! ایشان بیان داشت: «وقتی ما خودمان می‌توانیم تبدیل به درس عبرت جهانیان شویم، چرا با هوش‌یاری و‌ حفظ بصیرت، این افتخار را ارزانی دیگران کنیم؟!»

حسین قدیانی در پایان سخنان خود، از محمد صلاح خواست که اگر واقعا مسلمان است، با الگوگیری از مالک اشتر، سریعا به مسجد برود و راموس را دعا کند!

باید از قبرس، سلبریتی وارد کنیم!

به گزارش پرزیدنت، حسین قدیانی که در مراسم افطاری حسن روحانی سخن می‌گفت، ضمن بیان جمله‌ی فوق، گفت: «سلبریتی‌هایی که دعوت پارسال حسن روحانی به افراط را لبیک گفتند ولی دعوت امسال حسن روحانی به افطار را لبیک نگفتند، الهی به حق این شب‌های عزیز، جزجگر بزنند!» این فعال حوزه‌ی زولبیا، سلبریتی‌ها را «سرور کوفی‌صفتان اهل دوزخ» خواند و افزود: «بد نیست رئیس‌جمهور، سلبریتی‌ها را برای لمباندن سحری، یک تستی بزند، بل‌که جواب داد!» ایشان خاطرنشان کرد: «ما را باش که با این سلبریتی‌ها می‌خواستیم وارد مذاکره با دنیا شویم! خلاف ادب است اما در فضای مجازی، چنان گیسی دارند از هم می‌کشند، کأنه اینستاگرام را با حمام زنانه عوضی گرفته‌اند!»

حسین قدیانی در بخش دیگری از بیانات خود، بیان داشت: «اگر بدن هر سلبریتی را به ۹۹ قسمت مساوی و حتی نامساوی تقسیم کنند و هر بخش را در بالای تپه‌ای بیندازند و بعد از تپه بیاورند پایین و دوباره ببرند بالا و مجددا بیاورند پایین و آن‌گاه همه را جمع کنند و در میدان پاستور، آتش بزنند و خاکستر حاصله را به گل‌فروشی زعیم ببرند، باز هم نباید ندای مخالفتی از سلبریتی‌ها با حسن روحانی بلند شود، چرا که اگر با مشاهده‌ی این نق‌زدن‌ها، قلب جمشید مشایخی گرفت، آیا خانم مه‌باز افسار یا آقای ویزویز ارسطویی، جواب‌گو هستند؟!» ایشان ادامه داد: «این درست که آقای روحانی تقریبا به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرده‌اند اما همین که جمشید مشایخی در ایران است، گویی یعقوب نبی در کنعان است!» وی با نقد رفتار سلبریتی‌ها در مقطع صدر اسلام، این نمک‌به‌حرام‌ها را ذاتا نازک‌نارنجی خواند و مدعی شد: «قطام هم اکثرا افطاری‌هایی که دعوت می‌شد، نمی‌رفت!» بلاگرفته افزود: «اگر درد سلبریتی‌ها واقعا درد مردم است، پس چرا عوض اردوی جهادی، مدام به خارج می‌روند؟!»

حسین قدیانی در فراز دیگری از اظهارات خود، به رفتار ناروشن خانم کرانه عمردوستی اشاره کرد و گفت: «نامبرده، نه معلوم است افطاری رئیس‌جمهور را می‌رود، نه معلوم است افطاری رئیس‌جمهور را نمی‌رود! بالاخره میزبان باید بداند برای چند نفر، برنج خیس کند یا نه؟!» ایشان خاطرنشان کرد: «مهمان، قطعا حبیب خداست اما میزبان نیز قرار نیست دیگر اسگل مهمان، فرض شود!»

حسین قدیانی در پایان، به رئیس‌جمهور، تذکر داد که مبادا با فهم غلط از داستان معروف مالک اشتر، به مسجد بروند و برای سلبریتی‌ها نماز بخوانند!

گفتنی است؛ پیش از سخنان مبسوط مد ظله‌العالی، حسن روحانی در سخنان کوتاهی، از حمایت‌های اخیر حسین قدیانی از خود، تشکر کرد!

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. حلما می‌گوید:

    معظم‌له
    مردم شیراز و فعالیت
    تازه به کلید حسن

  2. پیرمرد می‌گوید:

    ماه خدا بر تمام یاران حاضر و غایب مبارک. از همگی، التماس دعا…

    جناب قدیانی! این نوع نگارش، بیش‌تر به‌درد این جماعت می‌خورد!
    این‌ها که هیچ چیز جز امید به کدخدا و اذنابش را نمی‌فهمند، چه بهتر که حرف‌زدن در موردشان، در سطح خودشان باشد!

    ما را از حضور در ضیافت الهی بی‌بهره مگذار…

  3. مریم می‌گوید:

    سلام
    تا کی باید خیانت این اشباح‌الرجال رو تحمل کنیم و خون دل بخوریم؟ دیگه وقاحت رو به اوجش رسوندن!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ح‌سین ق‌دیانی:
    علیک سلام! سپاس! در وب‌تون ی کامنت گذاشتم! دیدین؟!

  4. منیر می‌گوید:

    تا کی ببینیم عده‌ای مفت‌خور مثل شما، خاک این کشور را به توبره می‌کشن؟!

  5. ناشناس می‌گوید:

    احسنت به این قلم. حقا که حق مطلب را ادا کردی. رحمت بر پدر شهیدت…

  6. مریم می‌گوید:

    چرا به روز نمی‌کنید وبلاگ رو؟
    هر بار اومدم، همین مطالب بود!

  7. ناشناس می‌گوید:

    سلام…

  8. شعور ملت می‌گوید:

    لعنت بر هر کسی که این‌جا اشغال بریزه…

  9. حسین قدیانی می‌گوید:

    قابل توجه نهادها و ارگان‌های لشکری و کشوری
    ناظر بر حوادث روز، پیشاپیش نظر خودم را درباره‌ی دعوت احتمالی اداره‌های نظام به افطاری، به شرح زیر اعلام می‌کنم تا بدانند دقیقا چقدر غذا بار بگذارند!
    شورای نگه‌بان؛ عمرا بروم، ولو آن‌که مردم در رفاه کامل باشند!
    مجمع تشخیص؛ می‌روم اما اجازه‌ی بازرسی بدنی نمی‌دهم!
    قوه‌ی مجریه؛ با کله می‌روم!
    قوه‌ی مقننه؛ اگر هم بروم، فقط با جنت‌مکان؛ لیاخوف!
    قوه‌ی قضائیه؛ بروم که افطارنکرده، بازداشتم کنند؟!
    صدا و سیما؛ بمیرم هم نمی‌روم!
    فراکسیون امید؛ اساسا از پذیرفتن دعوت هر تیمارستانی معذورم!
    بنیاد باران؛ بند فوق را عینا تَکرار می‌کنم!
    کمیته‌ی امداد؛ ی دلم می‌گه برم برم؛ ی دلم می‌گه نرم نرم!
    مؤسسه‌ی کیهان؛ احتمالا با جرج سوروس بروم!
    سپاه قدس؛ قبل افطار، کفش حاج‌قاسم را با افتخار، واکس می‌زنم!
    وزارت خارجه؛ می‌روم اما فقط با ۱۰ کامیون سیمان!
    ارتش؛ با یک کیلو زولبیا برای امیر؛ موسوی می‌روم!
    سپاه؛ فقط به عشق حاج‌احمد متوسلیان می‌روم!
    خانه‌ی مادرزن؛ اگر گیر سه‌پیچ ندهد که زود بیا، شب بمون، دیر برو!
    بیت رهبری؛ بأبی انت و اُمی!
    حسینیه‌ی جماران؛ نه! می‌روم افطاری مادران شهدا که امام هم باشد!
    خانه‌ی سینما؛ حمام‌زنانه قطعا جای مردان نیست!
    کاخ سفید؛ حتما می‌روم ولی با موشک‌های شهید طهرانی‌مقدم!
    وزارت اطلاعات؛ موبایلم را در جای به‌خصوصی از بدنم، مخفی می‌کنم!
    مؤسسه‌ی اطلاعات؛ فقط اگر خانم عفت مرعشی هم دعوت باشد!
    سازمان هدف‌مندی یارانه‌ها؛ من آمـــده‌ام، وای‌وای!
    شورای‌عالی امنیت ملی؛ نمی‌روم ولی در شادی‌های‌شان جبران می‌کنم!
    شورای‌عالی انقلاب فرهنگی؛ رفتن به قبرستان در هنگام غروب، کراهت دارد!
    جمنا؛ یعنی کوفت بخورم، به‌تر از افطار اصول‌گرایان است!
    وزارت ارشاد؛ تا آن روز، حکما ماه، رؤیت شده! عید سعید فطر، مبارک!

  10. فرشته می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی!
    امیدوارم حال‌تون خوب باشه…
    من مدت‌هاست که هرروز به اینجا سر می‌زنم و مطالب‌تون رو ۲ یا چندبار می‌خونم و لذت می‌برم…
    خواستم بگم به جرئت می‌تونم بگم بهترینید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.