یک دل‌نوشت + یک پاسخ

ایشون برادرزاده‌ی من هستن! و من الان دقیقا همین حس و همین حال و احوال نرگس رو دارم توی این عکس! برم سر اصل حرفم! آقایون نظام مقدس جمهوری اسلامی! آیا این فقط حسن روحانیه که می‌تونه در عرض ی ماه، قوه‌ی قضائیه‌ی مملکت و سپاه و بسیج و صدا و سیما و کوفت و زهر مار را با خاک یکسان کند و «تو» هم نشنود یا من و ما هم آزادیم که مدعی باشیم دستگاه قضا، جز اعدام و بگیر و ببند و حصر علما و ال و بل، هیچ کارنامه‌ی دیگری ندارد؟! اصلا سئوالی از عزیز دلم آقاعزیز! برای چی روی موشک‌ها برداشی نوشتی «مرگ بر اسرائیل» که تحریم‌ها لغو نشود؟! حضرت قاسم! یارانه‌ی قطع شده‌ی مرا چرا خرج آسایش قددراز چشم‌تیله‌ای می‌کنی؟! به تو چه سوریه؟! به من چه عراق؟! یا نه؟! فقط روحانی و جهانگیری آزادند برای این اباطیل؟! والله حاج‌قاسم! برادران شهید نامزد پوششی مناظرات که جای خود دارند؛ نزد مهدی جهانگیری هم بروی، ما عمرا حسادت کنیم! ما فقط یک حرف داریم! خطاب به همه‌ی شما! به همه‌ی شماها! به همه‌ی سران لشکری و کشوری! بی‌آنکه ناظر بر این همه تخلف، دولت و یا نظام را متهم به تقلب کنیم، سئوالی از محضرتان می‌پرسیم: اگر مصلحت در ابقای رئیس‌جمهور فعلی بود و اگر او، این همه آزاد است که حتی منقل را هم ببندد به بیت بزرگان و جیک احدی از شما هم درنیاید، معذرت می‌خواهم، مگر مرض دارید انتخابات برگزار می‌کنید؟! و احساسات پابرهنه‌ها را جریحه‌دار می‌کنید؟! پاپتی گرسنه‌ی نالایق، تعرفه می‌خواهد چه کار؟! تعرفه‌ی رأی، مفت چنگ ذخیر‌ه‌های طلایی؛ دختر صفدر! دختر کفتر! ترانه‌ علیدوستی! باران کوثری! والله پابرهنه‌ها، بخصوص از نوع انقلابی و حزب‌اللهی آن، آنقدر خر نظام هستند که حتی با انتصاب هم، به روحانی بگویند؛ رئیس‌جمهور قانونی! اینکه دیگر انتخابات نمی‌خواهد! آقای آملی! با جان علما چه کار داری؟! آقای جعفری! سپاه را چه به سیاست؟! موشک‌های حضرتعالی، شکم این ملت را پاره کرده! مهمات تو نبود، تا الان لغو شده بود تحریم‌ها! و من عاشق حسن روحانی هستم! پرزیدنتی که از دروغ و تهمت، کوه هم بسازد، باز مصلحت نیست صلاحیتش رد شود! مصلحت فقط این است: ما برای همیشه، اسگل نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی بمانیم! در صف رأی بیاستیم اما حق رأی نداشته باشیم! شهدای مدافع حرم، یعنی بادیگاردهای امنیت نجومی‌بگیران! من این را تازه فهمیدم! آهای امیر جعفری! حق با تو بود! لیاقت ما همین است! فقط خواهشا ژست اپوزیسیون نگیر! صفا کن با نظام مقدسی که از تو رأی می‌گیرد و از پدر من جان! رونوشت: علی‌بن‌ابی‌طالب!

*** *** ***

پاسخ حسین قدیانی به مشاور روحانی

«حسام‌الدین آشنا» مشاور حسن روحانی، در واکنشی عجولانه به پست قبل، نوشته: «از عمق جان، نوشته‌ی امروز حسین قدیانی را می‌شناسم. این زخم اگر التیام نیابد، باید منتظر ظهور «نوفرقانیسم» باشیم. باید با این «حسین‌»ها خیلی حرف زد».

و اما جناب آقای آشنا! آن «حسین‌»‌ها که باید با ایشان زیاد حرف زد، من نیستم؛ «حسین فریدون» است! اساسا با همه‌ی «فریدون‌»های معلوم‌الحال، خواه اسم‌شان «حسن» باشد و خواه «حسین» و خواه حتی «حسام‌الدین» باید زیاد حرف زد و زیاد نصیحت‌شان کرد و الا بیم از ظهور نوکیسگان ویژه‌خواری است که دست آخر، سر از خانه‌ی «شیخ رمال» درمی‌آورند و چند تا نقطه‌چین!

آقای مشاور روحانی! عینکی با نمره‌ی مناسب اگر برای چشمان کم‌سوی خود تهیه می‌کردید یا اصلا چه کاری است؛ آنی اگر جلوی آینه، دقیق‌تر به خود خیره می‌شدید، حتم دارم «نوفرقانیسم» را در حلقه‌ی اطراف همین رئیس محترم‌تان پیدا می‌کردید! و دیگر خیلی لازم نبود برای آینده‌ی من، همچون رمالان و خدایگان زمان فرعون، به وادی پیش‌گویی بیفتید! آری! وقتی همه‌ی گروهک‌های تروریستی اول انقلاب، این روزها روسری بنفش سر می‌کنند و از «حسن» و «حسین»های مافوق حضرتعالی حمایت می‌کنند، خیلی سخت نیست یافتن نومنافقیسم، ایضا دریافتن نوفرقانیسم!

جناب آشنا! شما «حسام» کدام «دین» هستید که این همه «نورجویسم» را در ضمیر خود و الباقی شرکا نمی‌بینید لیکن در مواجهه‌ی با یک متن برآمده از دل یک فرزند شهید، این‌قدر تند و وقیح، واکنش نشان می‌دهید؟! تو را به خدا، باز نگویید فلانی از خون پدرش مایه گذاشت که اصلا و اساسا مایه گذاشتن از مقدسات و بستن دکمه تا بیخ گلو، در ذات شماست! شنیده‌ام هنوز هم گاهی به اقتضای منفعت، همان لباس رئیس‌تان را بر تن می‌کنید! «پیامبر» اما جواب دل را با درفش نمی‌داد! آیا آن همه که دولت آقای روحانی مرا روانه‌ی محکمه کرد، بس نبود و اینک شما هم باید به بهانه‌ی واکنش به یک دل‌نوشت، این همه شعاری و عاری از هر گونه شعور، جلوه کنید؟! بر شما واجب است که نگران امروز خودتان باشید، نه فردای من!

آقای حسام معلوم نیست کدام دین! به کوری چشم شما، من تا عمر دارم، دنیا را با همان عینک پدر شهیدم نگاه خواهم کرد! راستی! هیچ فکر کرده‌اید که چقدر خوب شد امثال شما «خدا» نشدید؟!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. حسین قدیانی می‌گوید:

    به نام خدا

    دوستت که داشتیم؛ بیشتر هم شد! بابت این بصیرت، قالیباف عزیز! ارادت…
    متن کامل تحلیل دیشب من درباره‌ی همین اتفاق مبارک
    همواره با مخاطبم صادق بوده‌ام؛ اگر ۴ سال پیش در چنین روزهایی به صد زبان نوشتم که صلاح بر کناره‌گیری آقای جلیلی به نفع آقای قالیباف است، اینک ناظر بر شرایط، باورم هست حاج‌باقر عزیز اگر به نفع آقای رئیسی کنار بروند، احتمال برد ما بیشتر می‌شود. در این‌باره اشاره کنم به نکاتی:
    اولا رأی اصلی من، راستش را بخواهید به قالیباف است، چرا که او را برای نشستن پشت فرمان قوه مجریه‌ی کشور، کننده‌تر، مدیرتر و روپاتر می‌دانم اما…
    ثانیا نظرسنجی‌های بعد از مناظره‌ی سوم، حکایت از رسیدن آرای رئیسی به قالیباف دارند و خب! واضح است که در روزهای آتی، رأی رئیسی از قالیباف، بیشتر خواهد شد.
    ثالثا با توجه به آرایش فضا، تحت هیچ شرایطی حضور هم‌زمان آقایان قالیباف و رئیسی را مصلحت نمی‌دانم.
    رابعا هر چند معتقدم در بدو امر و ناظر بر چینش سبد آرای رئیسی، عاقلانه‌تر است ایشان به نفع آقای قالیباف کنار بروند اما از آنجا که نظرسنجی‌ها حاکی از رشد آرای رئیسی نسبت به آرای قالیباف است و نیز از آنجا که رأی‌دهندگان به آقای قالیباف نسبت به رأی‌دهندگان به آقای رئیسی، کمتر حالت تشکیلاتی و گفتمانی دارند و پراکنده‌ترند و راضی‌کردن‌شان به انصراف نامزد محبوب خود، امر راحت‌تری به نظر می‌رسد، صلاح بر انصراف قالیباف به نفع رئیسی است.
    خامسا تقریبا نیمی از آرای قالیباف، از جماعت حزب‌اللهی نیستند، پس در صورت انصراف ایشان، چه کنیم با این خطر که آرای این عزیزان، منتقل به سبد روحانی نشود؟! چاره این است؛ توافق شود و اعلام شود که در صورت پیروزی رئیسی، قالیباف می‌شود معاون اول. حتی پیشنهاد می‌کنم که به مصلای تهران هم، با یکدیگر بروند.
    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

  2. شادی می‌گوید:

    به نظرم دیگه شما خیلی تند رفتی…

  3. خان‌باجی می‌گوید:

    هاشمی مرد اما این‌قدر کرم کثیف تربیت کرده که نگران جریان نفاق تحت عنوان اعتدال باشیم!
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد…

  4. فرهادی می‌گوید:

    آقای قدیانی…

  5. فرهادی می‌گوید:

    به نظر من…

  6. علیرضا می‌گوید:

    شما باز دنبال علت شکست بگرد!

  7. پیرمرد می‌گوید:

    نمی دانم چرا، هر وقت اسم آشنا را می‌شنوم و یا عکس او را می‌بینم، چهره اون مردک، اکبر گنجی برام تداعی می‌شود!
    به اضافه اینکه با این متن، صحنه‌ای که حاج‌همت، خفت او را چسبیده بود، در راهروهای سپاه تهران در نظرم مجسم گردید!

    دمت گرم و مستدام حسین عزیز

  8. ب می‌گوید:

    خدا رو شکر رأی مردم مشخص شد!

  9. ناشناس می‌گوید:

    چه پاسخ دندان‌شکنى!

  10. artmis می‌گوید:

    چقدر درد نهفته است در بین این کلمات…
    «بر شما واجب است که نگران امروز خودتان باشید، نه فردای من!»

    باید منتظر آینده و اتفاقات پیش رو باشیم…
    سربلند و برقرار باشید!

  11. سمانه می‌گوید:

    چه غلطا!
    با «حسام» بودما!
    .
    .
    اینجاست که میگن؛ آب که سر بالا بره؛ قورباغه ابوعطا می‌خونه!

  12. ناشناس می‌گوید:

    خوب سوختی مردک مزور

  13. ناشناس می‌گوید:

    از اینکه عصبانی هستی خوشحالم…

  14. عارف می‌گوید:

    متأسفانه دولت روحانی با پشت پا زدن به اخلاقیات و انواع تخلفات آشکار و نهان، دوباره رئیس‌جمهور شد و حسرت ما ۸ ساله!
    آقای قدیانی عزیز! لطفا تحلیلی کنید یا چیزی بنویسید تا در این ایام غم‌انگیز، اندکی آرام شویم!
    مرگ بر این دولت مردم‌فریب…

  15. زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی می‌گوید:

    حاجی به والله، پاره کردن ما رو با مصلحت!

  16. کوثر می‌گوید:

    اولین رئیس‌جمهور دنیا که بعد از ۳۸ سال صدارت بر کشورش بصورت مستقیم و غیر مستقیم و ۴ سال بعنوان دومین نفر بعداز رهبری نظام توانست بهترین خدمت را به سازمان منافقین و اربابان حقوق بشری آن بکند و بهترین سند را به مجامع دنیا بدهد، همین حسن روحانی است؛ آنجایی که اراجیف فرمودند؛ «نظام فقط ۳۸ سال اعدام کرد و زندانی!»
    علی برکت الله!

  17. رضا می‌گوید:

    این‌قدر عصبانی نباش…

  18. محمدعلی می‌گوید:

    سلام
    احسنت به تو عزیز دل
    حرف دل خیلی‌ها رو زدی
    و این آشنا! و ما ادراک ما آشنا!

    فقط به امید ظهور آقامون هستیم! دیگه امید به هیچ کسی نیست! هر چند بر حسب وظیفه و به حسب نیابت عام، ولی فقیه رو هیچ‌گاه تنها نمی‌گذاریم…

  19. وحید می‌گوید:

    با سلام جناب قدیانی
    لطفا در اسرع وقت با بنده تماس داشته باشید…

  20. عادیات ضبحا می‌گوید:

    احسنت آقای قدیانی
    حزب‌اللهی باید مثل شما باشه…
    منحصر بفرد!

  21. منتظر می‌گوید:

  22. .... می‌گوید:

    واقعا عاقلانه‌تر بود آقای رئیسی کنار بره…

  23. so می‌گوید:

    نتایج شورای شهر تهران هم اعلام شد! 🙂
    آفرین به مردم فهمیده‌ی تهران…

  24. so می‌گوید:

    دیدی که خون ناحق پروانه، شمع را
    چندان امان نداد که شب را سحر کند

  25. حامد می‌گوید:

    شما…

  26. علوی می‌گوید:

    دلم گرفته…

  27. حاج رضا می‌گوید:

  28. ناشناس می‌گوید:

    سلام…

  29. مجتبی ق می‌گوید:

    چقدر استرس داری؟!

  30. حاج رضا می‌گوید:

    یه چیزی یادم رفت…

  31. حسن می‌گوید:

    آی زنده باد!
    خداییش «سیداحمد» بی‌خود نمیگه فدایی داری!

  32. سمیه می‌گوید:

    خدااااااااااااااااا!
    چطور تحملش کنیم؟!

  33. مرادی می‌گوید:

    سلام علیکم…

  34. قاصدک منتظر می‌گوید:

    جناب آشنا!
    هر آن‌چه گفتید و هر اصطلاحی که به کار بردید، درخور شأن شما و طرفداران معلوم‌الحال شماست که در همه حال، شرمنده‌ی صداقت و اخلاق و مرام هستید!
    جناب آشنا!
    امثال این«حسین»ها اهل تکلیف‌اند و سر تا پا شعور!
    اگر تمام شور طرفداران بی‌شعور شما در کف خیابان است…
    این «حسین»ها را باغ و گل‌زاری است به وسعت تمام دنیا که پذیرای شادی و غم‌شان باشد…
    جناب آشنا!
    نگران خود باشید، که امثال این «حسین»ها، نگاه‌شان به دنیا از قاب عینک پدران شهیدشان است و تا جان در بدن دارند، با خون پدران‌شان پیمان بسته‌اند تا خار چشم کران و کوران و منافقین آشنا و ناآشنا باشند!

  35. mj می‌گوید:

    طبق اطلاعات رسیده…

  36. شهاب می‌گوید:

    سلام
    یعنی زدی تو نقطه سیبل
    این روزها دل‌نوشته‌های شما، داره همین‌طوری تو کانال‌ها و صفحه‌های مجازی دست به دست می‌شه
    ممنون که هستید آقای قدیانی
    ممنون که زبان پابرهنه‌ها شده‌ای
    ما به تو افتخار می‌کنیم برادر…

  37. بی‌نام می‌گوید:

    احسنت!
    رحمت خدا بر پدرتون…

  38. ناشناس می‌گوید:

    درود بر شما…

  39. سلام می‌گوید:

    آن «حسین‌»‌ها که باید با ایشان زیاد حرف زد، من نیستم؛ «حسین فریدون» است!

  40. شرخر می‌گوید:

    زمین و زمان…

  41. شاهد می‌گوید:

    این پابرهنه‌هایی که تعرفه بهشون نمی‌رسه…

  42. ناشناس می‌گوید:

    سلام و خدا قوت…

  43. پوریا می‌گوید:

    باید کم‌کم باور کنید که ایران برای همه ایرانیان است…

  44. ناشناس می‌گوید:

  45. حسنوند می‌گوید:

    ممنون از جواب عالی‌تون…

  46. فرخی می‌گوید:

    سلام…

  47. تی‌تی می‌گوید:

    عااااااالی بود جوابتون!
    هزاااااار آفرین!

  48. فاطمه می‌گوید:

    جناب آقای قدیانی!
    متنی که نا آشنایان دین و چهاردرصدی را آشفته کرد، در کام ما پابرهنه‌ها به شیرینی نشست و البته تلخی بغض‌مان را شکست…

  49. دیده بان 1404 می‌گوید:

    سلام برادر حسین
    به معنای واقعی کلمه، قلمت تیز و روشنگرانه است
    خدا قوت عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.