مدعیان خط امام؛ مردود مرداد!

وطن امروز ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

چه حکیمانه سخنی است از امام راحل که اهل قلم، هم در برابر آنچه می‌نویسند مسئولند، هم در برابر آنچه باید بنویسند و نمی‌نویسند! از قضا متن پیش‌ رو از آن مطالبی است که اگر ننویسم، گمانم نه جوابی برای خدا خواهم داشت، نه البته پاسخی برای روح خدا! من اما راستش می‌خواستم همان هفته پیش این یادداشت را بنویسم اما فکر کردم صبر کنم بهتر است! یک هفته‌ای صبوری پیشه کردم تا ببینم این داعیه‌داران محترم خط امام چه واکنشی از خود نشان می‌دهند! یک هفته‌ای صبر کردم تا ببینم آن عزیزی که توسط این داعیه‌داران «یادگار امام» خوانده می‌شود، چه واکنشی از خود نشان می‌دهد! یک هفته‌ای تحمل کردم تا ببینم حضراتی که علی‌الدوام مایه از رفاقت دور و دراز خود با حاج‌ احمد آقا می‌گذارند، چه واکنشی از خود نشان می‌دهند! مسبوق بر بعضی سوابق، شاید تصور کنید توقع داشتم چند نفری از این جماعت، از شدت غصه غش کنند یا چه می‌دانم؛ حتی قالب تهی کنند، لیکن نه! توقع من تنها و تنها «جواب» بود! جوابی البته فراخور توهین‌های صورت گرفته و متناسب با دروغ‌های نسبت داده شده! دیگر کدام اهانت به امام بزرگوار ما، بزرگ‌تر از اهانت‌های مد نظر؟! و کدام دروغ بستن به او، بزرگ‌تر از دروغ‌های مد نظر؟!

من واقعا عذرخواهم اما در آن فایل مد نظر، واقعا ناسزایی هم باقی گذاشتند؟! در همین بحبوحه، شگفتا! جناب مجید انصاری خط امامی، مصاحبه می‌کنند و از آقای روحانی به عنوان مظلوم‌ترین رئیس‌جمهور یاد می‌کنند! نیز متذکر می‌شوند ما تاب تحمل اهانت به رئیس‌جمهور را نداریم! امان از مظلومیت روح خدا! امان از مظلومیت خمینی! اندازه چندین توپخانه، انواع و اقسام اهانت و دروغ و ناسزا به امام بزرگوار ما نسبت داده شد اما اغلب این مدعیان خط امام «روزه سکوت» گرفتند! چند نفری هم که اظهار نظری کردند، در حد شلیک چند گلوله مشقی بود! که نخیر! امام همچنان محبوب است!

این شد جواب آن حجم بلندبالا از دروغ و افترا به خمینی بت‌شکن؟! همین؟! یعنی «خط امام» فقط یک افه تبلیغاتی است که تا می‌توانیم از امام آبرو کسب کنیم و تا می‌توانیم امام را خرج خود کنیم اما برای یک بار هم که شده راضی نباشیم خودمان را آنچنان که شایسته و بایسته است هزینه امام کنیم؟!

من تعجب می‌کنم از جماعتی که اندک اهانتی به خود را تحمل نمی‌کنند اما وقتی به امام مظلوم ما می‌رسد، این همه گشاده‌دست می‌شوند! من تعجب می‌کنم از جماعتی که این همه نان رفاقت خود با مرحوم حاج احمد آقا را می‌خورند و به درست یا غلط، ادعاهای دور و دراز در باب این رفاقت دارند اما وقت حادثه، حاضر به ارائه ۲ خط جواب درست و درمان نیستند!

براستی این رسم کدام رفاقت است که امام و یادگارش را اینگونه تنها بگذاریم، آن هم در مواجهه با منافقین بدتر از کفار؟! آن هم توسط مدعیان خط امام؟! آن هم از سوی مدعیان دوستی دیرینه با حاج احمد آقا؟!

طرفه حکایت اینجاست که موضوع مربوط به فایل مد نظر، مربوط به همان سالیانی می‌شود که همین مدعیان خط امام، زمام اغلب امور را در دست داشتند! یعنی بخشی از بار اهانت‌ها و دروغ‌های مد نظر، سوار بر شانه خود حضرات است! و موضوع جوری بود که اگر آقایان به صحنه می‌آمدند و موضع متناسب اتخاذ می‌کردند، حتی یک تخم‌مرغ هم وارد سبد جریانی که امروز اصولگرا خوانده می‌شود، نمی‌شد! پس چرا آقایان مایه لازم را نگذاشتند؟! آیا جز این است که مستند به صدها واقعیت غیر قابل انکار، ایشان تاب اندک اهانتی به خود را ندارند؟! پس چرا آقایان مایه لازم را نگذاشتند؟! آیا چون بیشتر پای خمینی در میان بود؟! آیا چون بیشتر پای حاج احمد آقا در میان بود؟! آیا چون بیشتر پای انقلاب در میان بود؟! آیا چون بیشتر پای اصل ولایت‌ فقیه در میان بود؟!

آری! چون بیشتر پای خمینی در میان بود و الا این جماعت و سکوت در برابر اهانت؟! مع‌الاسف جماعتی هستند که حتی اهانت هم به ایشان نشود، با هزار و یک ترفند، خود را در جایگاه مظلوم قرار می‌دهند که به ما توهین شده! که کاش فقط همین! عاقبت اینگونه مواقع مدعی می‌شوند به امام توهین شده!

خب! حالا دیدیم عکس‌العمل شما عالیجنابان را در برابر اهانت به امام! و فهمیدیم چقدر صداقت دارید در این ادعای خط امام خواندن خود! آن عزیزی که ادعای اجتهاد دارد، اگر ناظر بر موضوع مد نظر نخواهد از سواد فقهی خود مایه بگذارد و از حکم امام علیه منافقین محارب دفاع کند، دیگر کجا می‌خواهد علم را در میدان عمل هزینه کند؟! و آن عزیز باید فهمیده باشد که مدعیان رفاقت با پدرش، چقدر حاضرند خود را خرج حاج احمد آقا کنند! صد البته همه دروغ‌های بسته شده به امام و حاج احمد آقا جواب دارد که در این چند روز اخیر، مشاهده کردیم و دیدیم و خواندیم که عمده بار این پاسخگویی، کمافی‌السابق افتاد روی دوش جریان اصیل انقلابی اما براستی که مردادی سراسر مردودی بود این مرداد ۹۵ برای داعیه‌داران خط امام! سلام آقای موسوی خوئینی‌ها! سلام آقای دعایی! سلام آقایان انصاری! سلام مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام! سلام جناب سیدحسن خمینی! و سلام الباقی حضرات! حالا حق داشتم در آن سال آمیخته به فتنه علیه انقلاب خمینی بردارم بنویسم که «مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام، وصیت‌نامه شهداست»؟! همان شهدایی که «خمینی را تنها نگذارید» اصل‌کاری‌ترین وصیت وصیت‌نامه‌شان بود! همان شهدا! وصیت‌نامه‌های‌شان هست! یعنی این را هم ما فرزندان شهدا که در دهه ۶۰ تازه داشتیم با گردوغبار یتیمی بر صورت خو می‌گرفتیم و ایتامی کوچک بیش نبودیم و دستی بر اسناد و مدارک نداشتیم، باید از خمینی دفاع کنیم؟! باکی نیست! دفاع می‌کنیم! می‌رویم، می‌گردیم، پیدا می‌کنیم، می‌خوانیم و می‌نویسیم و دفاع می‌کنیم! هیهات! ما خمینی را تنها نخواهیم گذاشت!

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

  2. سیداحمد می‌گوید:

    «امان از مظلومیت روح خدا! امان از مظلومیت خمینی! اندازه چندین توپخانه، انواع و اقسام اهانت و دروغ و ناسزا به امام بزرگوار ما نسبت داده شد اما اغلب این مدعیان خط امام «روزه سکوت» گرفتند! چند نفری هم که اظهار نظری کردند، در حد شلیک چند گلوله مشقی بود! که نخیر! امام همچنان محبوب است! این شد جواب آن حجم بلندبالا از دروغ و افترا به خمینی بت‌شکن؟! همین؟!»

    ممنون که به این موضوع پرداختی داداش حسین! ممنون!
    لعنت خدا بر این مدعیان دروغین پیروی از خط امام!

    ای جماعتی که شکم‌هاتان از حرام پر شده و از صدقه سر انقلاب به نان و نوا رسیدید!
    تشت رسوایی‌تان به زمین افتاده… ننگ بر شما!

  3. سیداحمد می‌گوید:

    «موضوع جوری بود که اگر آقایان به صحنه می‌آمدند و موضع متناسب اتخاذ می‌کردند، حتی یک تخم‌مرغ هم وارد سبد جریانی که امروز اصولگرا خوانده می‌شود، نمی‌شد! پس چرا آقایان مایه لازم را نگذاشتند؟! آیا جز این است که مستند به صدها واقعیت غیر قابل انکار، ایشان تاب اندک اهانتی به خود را ندارند؟! پس چرا آقایان مایه لازم را نگذاشتند؟! آیا چون بیشتر پای خمینی در میان بود؟! آیا چون بیشتر پای حاج احمد آقا در میان بود؟! آیا چون بیشتر پای انقلاب در میان بود؟! آیا چون بیشتر پای اصل ولایت‌ فقیه در میان بود؟!»

    بله!
    بالاخره هر چه باشد حمایت از امام و یادگار بزرگوارش، برای آقایان صرف ندارد!
    حمایت درست و حسابی از امام، بعضی‌ها را مکدر می‌کند!
    این جماعت با حمایت از امام و تصمیم قاطع امام در آن تاریخ، حمایت بعضی‌ها را در انتخابات ۹۶ از دست می‌دهند!
    از جماعت وطن‌فروشی که لکه ننگی چون پشتیبانی از فتنه ۸۸ در کارنامه دارند، نمی‌شود انتظار اقدام انقلابی داشت!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    «سلام آقای موسوی خوئینی‌ها! سلام آقای دعایی! سلام آقایان انصاری! سلام مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام! سلام جناب سیدحسن خمینی! و سلام الباقی حضرات! حالا حق داشتم در آن سال آمیخته به فتنه علیه انقلاب خمینی بردارم بنویسم که «مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام، وصیت‌نامه شهداست»؟! همان شهدایی که «خمینی را تنها نگذارید» اصل‌کاری‌ترین وصیت وصیت‌نامه‌شان بود! همان شهدا! وصیت‌نامه‌های‌شان هست!»

    احسنت!

    از منتظری مشنگ انتظاری نیست، چون حد درکش در حد همون رفیق پینیکیو بود!
    ولی اینکه این آقایون الان خفه‌خون مرگ گرفتند، حرف‌ها داره!
    ماهیت واقعی بعضی‌ها داره رو میشه!
    پسر مکار منتظری رفیق گرمابه و گلستان آقایونه! عرضه و جرأت ندارن رسواش کنن!
    به اون مثلا یادگار امام بگی بالای چشمت ابرو، آقایون یقه پاره می‌کنن که وای! به امام و یادگار امام و بیت امام جسارت شد اما اینکه امروز استغفرالله رسما امام رو جنایتکار خطاب کردن، آقایون رو غیرتی نکرد!
    بیت امام و کل دارو دسته‌شون اگر ذره‌ای ارادت به امام دارن، باید تقاضای اعدام اون آخوند بی‌شرف، پسر منتظری رو بدن!

  5. سیداحمد می‌گوید:

    «یعنی این را هم ما فرزندان شهدا که در دهه ۶۰ تازه داشتیم با گردوغبار یتیمی بر صورت خو می‌گرفتیم و ایتامی کوچک بیش نبودیم و دستی بر اسناد و مدارک نداشتیم، باید از خمینی دفاع کنیم؟! باکی نیست! دفاع می‌کنیم! می‌رویم، می‌گردیم، پیدا می‌کنیم، می‌خوانیم و می‌نویسیم و دفاع می‌کنیم! هیهات! ما خمینی را تنها نخواهیم گذاشت!»

    عالی بود! فوق‌العاده بود!
    خدا خیرت بده سالار…

    ما خمینی را تنها نخواهیم گذاشت!

  6. سیداحمد می‌گوید:

    میگه بچه بودن!
    آره! بچه بودن…
    بچه‌هایی که شستشوی مغزی داده شدن و نیروهای مخلص انقلاب رو کشتن!
    بچه‌هایی که به هیچ وجه پشیمون نبودن!
    بچه‌هایی بسیار خطرناک و مخرب! حرامی و محارب!
    و انقلاب نوپایی که درگیر جنگ و امور بعد از جنگ و هزار مشکل بود، باید این ماجرا رو هم حل و فصل می‌کرد…

    الان تو سوریه و عراق، بچه‌هایی رو می‌بینی که چنان بغض و کینه‌ای نسبت به شیعیان، خصوصا ایرانی‌ها دارن که حد نداره!
    فقط می‌شه این‌ها رو کشت، تمام!
    در برهه فعلی، هیچ راه دیگه‌ای وجود نداره!

    تو اون ماجراهای دهه ۶۰، درسته که یکی جرمش شاید پخش اعلامیه بود ولی همون شخص در حین پخش اعلامیه، وظیفه شناسایی حزب‌اللهی‌ها و بسیجی‌ها رو داشت!
    همون شخص ۴ روز دیگه اسلحه به دست می‌گرفت و ترور و ترور و ترور!
    این کار رو نکردن؟!

    نمی‌دونم چه رازی بود که بعضی‌ها اصلا ترور نشدن، اگر هم شدن نافرجام بود!
    😐
    الله اعلم!

  7. برف و آفتاب می‌گوید:

    اشتباهی نوشتید «غالب تهی کنند!»
    «قالب» دیگه!

  8. سیداحمد می‌گوید:

    ۵۶ روز مانده تا عاشورا
    لبیک یا حسین زهرا…

  9. سمانه می‌گوید:

    با عرض معذرت، چون صحیح نوشتن براتون مهمه می‌گم!
    پاراگراف چهارم؛ «حجم بلندبالا» یا «هجمه بلندبالا»؟

  10. زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی می‌گوید:

    دمت‌گرم حاجی
    مؤسسه رو دست گرفتن که دقیقا بشه «مؤسسه عدم تنظیم و نشر آثار امام!»
    که گفته نشه و خونده نشه از روح‌الله!

  11. بجستان می‌گوید:

    سلام حاج حسین عزیز
    دعایی رو حرم عبدالعظیم دیدم…

  12. سیداحمد می‌گوید:

    دعایی رو ولش کن!
    یه تخته که چه عرض کنم، چند تخته‌اش کمه!
    چِندش!

  13. گفت و شنود می‌گوید:

    هنر!

    گفت: مگر مدعیان اصلاحات، درباره متهم اول سوءاستفاده ۳ هزار میلیارد تومانی نمی‌گفتند که او «یک کارآفرین» است و باید به جای مجازات به او جایزه بدهند؟!
    گفتم: بر منکرش لعنت! روزنامه‌های زنجیره‌ای که این دیدگاه را منتشر کرده بودند موجود است و دیوار حاشا برای آنها بلند نیست!

    گفت: مگر سران سازندگی و اعتدال از بابک زنجانی تقدیر نکرده بودند؟
    گفتم: عکس‌های مربوط به مراسم تقدیر آنها از بابک زنجانی هم موجود است و جایی برای انکار باقی نمانده است.

    گفت: حالا باید پرسید مفسدان اقتصادی چه هنری داشته‌اند که آنها را کارآفرین می‌نامیدند و تقدیر و تمجید می‌کردند؟
    گفتم: چه عرض کنم؟! شاعر درباره برخی از فلان‌السلطنه‌های مفت‌خور دوران طاغوت گفته است؛ در شگفتم از هنرهای فلان‌السلطنه، چار تا لفظ مرادف یاد دارد ز السنه؛ از فرانسه «دن موا» و ز فارسی «رد کن بیاد»، ز انگلیسی «گیو می» و از لفظ ترکی «ورمنه»!

  14. فاطمه ج می‌گوید:

    ما که دوران حیات امام خمینی رو درک نکردیم و فقط از طریق شنیده‌ها و خواندن خاطرات اطرافیان امام با نحوه‌ی زندگی امام آشنا شدیم! ولی همیشه می‌گفتم کاش اون موقع بودم و فقط یک بار از نزدیک ایشون رو می‌دیدم، اون‌وقت توی همین یک دیدار، به اندازه‌ی کل زندگی‌ام انرژی مثبت ذخیره می‌کردم!
    کسانی که سال‌ها سر سفره‌ی امام نشستن و نون و نمک امام رو خوردن و با امام زندگی می‌کردن و از ویژگی‌های الهی ایشون بهره‌ها بردن، چرا به این روز افتادن؟! چرا این‌قدر از آرمان‌های انقلاب که همان آرمان‌های امام بود، فاصله گرفتن؟!…

  15. سیداحمد می‌گوید:

    موسسه تخریب و هدم آثار امام!

  16. فاطمه ج می‌گوید:

    این قضیه‌ی اعدام‌ها و منتظری همه بهانه است!
    اینها می‌خوان حواس مردم رو از قضیه‌ی حقوق‌های نامشروع و پیگیری آن، پرت کنن!
    در واقع اتاق فکری هست که این جور فایل‌ها رو منتشر می‌کنه!
    اتاق فکر بنفش!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ح‌ق:
    در اصل اینکه با هر ترفندی شده قصد دارن ماجرای فیش‌های نجومی رو به ورطه نسیان بسپرن، شکی نیست لیکن این موضوع خیلی فرق داره! قصد دشمن اساسا احیای منافقین است! شما نگاه کنید! درست در همان ایامی که منافقین و سعودی با هم «پیوند عریان» برقرار می‌کنن، ناگهان این فایل هم بیرون می‌آید! معلوم است مدیریت ماجرا در بیرون مرزها و توسط دشمنان قسم خورده ملت ایران است! پس «این قضیه‌ی اعدام‌ها و…» هرگز بهانه‌ای برای اون‌چه شما بیان کردین، نیست! که اگر بود، این جماعت لاجرم باید خیلی بیشتر از این حرفها ورود می‌کرد در بحث دفاع از امام تا مثلا فراموش بشه ماجرای حقوق‌های کلان!
    ما گاهی ی رجزهای اتفاقا درستی می‌خونیم رفقا، اما خطر منافقین رو نباید دست کم گرفت! در مرصاد، تا خود کرمانشاه آمدند جلو! خیلی جلوتر از لب مرز! برین نقشه مرصاد رو نگاه کنین! سلام و صلوات خدا بر شهید صیاد شیرازی والاقدر! سلام و صلوات خدا بر شهدای والامقام مرصاد!
    همون ایام، بعثی‌ها هم تا دارخوئین جلو اومده بودن! یعنی در هیچ مقطعی از مقاطع خود جنگ تحمیلی، این همه وضع‌مون بد نبود! از نظر اقتصادی هم داغون بودیم! اصلا و اساسا خطر فروپاشی نظام وجود داشت! ی وضعی بود!
    خب حالا! ما باید با اون دسته از منافقینی که گرفته بودیم و در زندان داشتیم، چه می‌کردیم؟! نظام و امام اتفاقا بر خلاف اراجیف آن عنصر ساده‌لوح، اونجا هم از قضا نهایت اخلاق اسلامی رو در برخورد با این حرامیان محارب داشتند! و تصمیم بر آن شد که اگه هر کدوم از این منافقین، ی خط توبه‌نامه بنویسن، اعدام نشن! و بعدها آزاد شن! خیلی‌هاشون اما نه تنها حاضر به این کار نشدن که حتی دست به شورش زدن! همچین عنادی داشتن!
    حالا امام مظلوم ما استغفرالله شد جنایتکار؟! اون‌وقت جواب این همه ناسزا و دروغ و اهانت، اینه که فلانی بیاد بگه امام همچنان محبوب است؟! همین؟! اصلا و اساسا زدن خمینی، برای خودش همیشه ی هدف اصلی دشمنان ماست! لذا «این قضیه اعدام‌ها و…» توطئه‌ای است با این هدف؛ «تخریب خمینی از راه احیای منافقین»!
    و اما، چرا این حد از گستاخی رو پیدا کردن که از بیرون آوردن همچین فایلی نترسن؟! چون امام ما مظلومه! چون مدعیان خط خمینی، اهانت به امام رو بیشتر تحمل می‌کنن تا اهانت به خودشون رو!

  17. سیداحمد می‌گوید:

    خانم فاطمه ج!

    بنده معتقدم موضوع پیچیده‌تر از این حرف‌هاست!
    دقیقا در همین ایامی که تکفیری‌ها به شدت ضعیف شدن و اربابان‌شون فهمیدن برای ضربه زدن به ایران، نمی‌تونن رو این زامبی‌ها حساب کنن و دارن جنازه متعفن منافقین رو احیا می‌کنن بلکه بتونن با ترورهای منافقانه ایران رو ناامن کنن، این فایل صوتی منتشر شد!

    مظلوم جلوه دادن منافقین و توهین به امامِ این ملت، سرآغاز یک بازیه که نباید دست کم گرفته بشه!

  18. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین!
    الحمدلله با هم هم‌عقیده هستیم! جواب دادن هم‌زمان به کامنت خانم فاطمه رو عرض می‌کنم!

  19. فاطمه ج می‌گوید:

    خیلی ممنون به خاطر جواب آقای قدیانی و آقای سیداحمد!
    خوشحالم که این جا حضور دارم!
    ما به روشنگری‌های شما دوستان احتیاج داریم!

  20. فاطمه ج می‌گوید:

    حرف از منافقین زدین و اینکه تا کرمانشاه اومدن جلو!
    با منافقین داخلی چی کار کنیم؟
    همین منافقینی که سنگرهای کلیدی نظام رو فتح کردن و از اون بالا دارن به مردم شلیک می‌کنن!
    اونم نه شلیک جسمی و مرگ ناگهانی!
    بلکه شلیک روحی و مرگ تدریجی!…

  21. مرضیه می‌گوید:

    سلام
    به قول دکتر سلام؛ «آفسایدی هفته»
    واکنش مطهری به انتشار فایل صوتی منتظری
    نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهارات اخیر منتشر شده منتظری را از سر دلسوزی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه روشن نیست نگرانی ایشان به جا بوده یا نه، خواستار ارائه توضیحاتی از سوی رئیسی، نیری و پورمحمدی در این رابطه شد.

    http://goo.gl/EPNP8z

  22. حسین قدیانی می‌گوید:

    اگه قول بدین دعوام نکنین، امشب هم ان‌شاءالله وبلاگ به‌روز می‌شه!
    🙁

    وبلاگ اما با شرح ی عکس به روز می‌شه که می‌دونم خیلی دوستش دارین!
    🙂

  23. سیداحمد می‌گوید:

    🙂

  24. مجنون‌الحسین می‌گوید:

    آسینتامن؟ 🙂

  25. صاعقه گمنام می‌گوید:

    سلام!
    یکی از مشاوران وزیر صنعت رو تو دیار ما در بزم شراب و فحشا گرفتن!

  26. سیداحمد می‌گوید:

    صاعقه گمنام!

    کار خوبی کردن. دستشون درد نکنه!
    عجیب نیست. طبیعیه!
    بالاخره مسئولین خیلی زحمت می‌کشن، نیاز به تفریح و استراحت هم دارن!

  27. زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی می‌گوید:

    صاعقه گمنام
    جدا از درست یا اشتباه بودن مطلب شما «این کارها همه جای دنیا طبیعیه!»

  28. منتظر می‌گوید:

    سلام
    با درود به روح پرفتوح حضرت روح‌الله
    راستی از حاج آقا خاطره در خصوص این توهین و نامردی هیچ عکس‌العملی شنیده شده؟
    اون که همیشه خاطره دو نفره با امام و خواب‌های تعبیری خاص داشت!
    «یعنی «خط امام» فقط یک افه تبلیغاتی است که تا می‌توانیم از امام آبرو کسب کنیم و تا می‌توانیم امام را خرج خود کنیم اما برای یک بار هم که شده راضی نباشیم خودمان را آنچنان که شایسته و بایسته است هزینه امام کنیم؟!»
    خدا روح سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی را شاد کند که فرمود:
    «زمانه عجیبی است! برخی مردمان امام گذشته را عاشق‌اند، نه امام حاضر را! می‌دانی چرا؟ امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر می‌کنند! اما امام حاضر را باید فرمان برند! و کوفیان عاشورا را این‌گونه رقم زدند…».

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ح‌ق:
    بدون سرچ و تحقیق و فقط من‌باب شناختی که از قلم شهید آوینی دارم، می‌گم؛
    نمی‌دونم چرا فکر می‌کنم این سخن مال ایشون نیست! قلم، قلم آوینی نیست!
    حالا ان‌شاءالله دارم اشتباه می‌کنم!

  29. بیست و شیشی می‌گوید:

    کانال تلگرام قطعه ۲۶
    telegram.me/ghete26

  30. بجستان می‌گوید:

    جناب مطهری
    مقاومت فرهنگی و تریبونی آیت‌الله علم‌الهدی بر عدم اجرای کنسرت‌های مرسوم در مشهد، مقاومت در برابر تبرج‌وارگی و اختلاط شیطانی و در یک کلام رگه‌های فحشایی مستتر در آنها است؛ مخالفت او با کنسرت، نه مخالفت با موسیقی که مخالفت با فحشاست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.