دروغگوی بزرگ

دروغگوخواندن ملت ایران؛ این آخرین اهانت اطرافیان افراطی اعتدال به ملت مقاوم ایران است البته تا لحظه نگارش این سطور! این بار بهانه اهانت به ملت، عدم انصراف مردم از گرفتن یارانه بود! افراطی ـ اعتدالی‌ها دفعه بعد چه چیزی را می‌خواهند بهانه کنند تا بازهم به مردم بد و بیراه بگویند، خدا عالم است! قدرمسلم عکس‌العمل حرفه‌ای و زیرکانه مردم باهوش ایران در قبال بی‌تدبیری‌ها، من‌جمله تبلیغ غیرمنطقی، غلط و از موضع بالا که الا و بالله یارانه نگیرید و الا ال می‌شود، بل می‌شود، نامش هرچه باشد «دروغ» نیست. دروغ آنجاست که بی‌هیچ پشتوانه منطقی مدعی جریمه ۳ برابری مردم شویم! دروغ آنجاست که از طرفی مدعی شویم به بهانه دلسوزی نمی‌توان در زندگی مردم دخالت کرد و از طرفی اراده کنیم تا در حساب شخصی آحاد مردم کلید بیندازیم! آری! اینهاست دروغ. من تعجب می‌کنم از دبیرکل فلان حزب بدنام که در جست‌وجوی دروغگو، به ملت ایران رسیده و این در حالی است که دور و بر همان حزب، عالیجنابی وجود دارد که در گفتن دروغ‌های بزرگ من‌جمله «دروغ تقلب» و بستن داستان‌های عجیب به بزرگان من‌جمله «خاطرات کذا» تبحر فراوانی دارد. آقای دبیرکل اگر واقعا می‌خواهد دروغگو را بشناسد، هرگز لازم نیست راه دوری برود، چرا که تا پدر مثلا معنوی حزب بدنام هست، اتهام دروغگویی به ملت ایران نمی‌چسبد! «تقلب» بزرگ‌ترین دروغ این سالیان بود. مردم، گوینده این دروغ نبودند بلکه وقت و امنیت و کار و بارشان قربانی این دروغ شد. صد البته بعضی‌ها فقط در سال ۸۸ دروغ نگفتند، بلکه سال ۸۴ هم، دولت اصلاحات را رسما متهم به تقلب کردند، با این جمله؛ «هرچه خواستند در صندوق ریختند و هرچه خواستند خواندند»! علی‌ایحال با این نزدیکان، بعید می‌دانم راه اعتدالیون از مسیر تدبیر بگذرد. با این دست‌فرمان بیم از آن است که خود شعار تدبیر، دچار ناراستی و بی‌صداقتی شود! عاقبت بر ما معلوم کنند که قرار بود سر و سامان به اوضاع اقتصاد دهند یا بد و بیراه نثار مردم کنند؟! واقعا باید دید چرا بعضی‌ها این همه از مردم ایران عصبانی هستند که دقیقا عین آمریکایی‌ها مردم ایران را به دروغگویی متهم می‌کنند؟!

وطن امروز/ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

r05y4epruvkayyh74km2

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم رب الحسین…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    این جناب، آن وقت که دزدید و برد و خورد، به فکر صداقت و راستگویی نبود!

    جناب کرباسچی!
    مردم اگر اطلاعات اقتصادی خود را با رندی و زیرکی -و نه دروغ- وارد کردند، از ترس وجود امثال جنابعالی بود که این روزها شده اید مغز متفکر های دولت راست گویان!!!!!!!!!!!!!!!
    مردم می دانند که مبلغ حاصل از انصراف از یارانه ها، قرار است جیب چه کسانی را پر کند و گردن چه کسانی را کلفت تر!

  3. سیداحمد می‌گوید:

    عجب صفحه یکی بسته این وطن امروز!
    http://www.7uplod.ir/images/r05y4epruvkayyh74km2.png
    ماشاءلله… چشم بد دور!

  4. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    خدا نیامرزد مسئولینی را که با دزدی و رانت خواری، باعث ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه شدند.
    آنقدر به ناحق از بیت المال بردند، که امروز مردم مجبورند…

  5. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    اگر همون حوالی سال ۷۷ گردن کلفتش شکسته می شد، امروز برای ما حرف مفت نمی بافت!!
    مرتیکه دزد، داره از صداقت برای ما حرف می زنه.
    لابد مردم باید از تو صداقت یاد بگیرن دیگه؟!

  6. سیداحمد می‌گوید:

    “من تعجب می‌کنم از دبیرکل فلان حزب بدنام که در جست‌وجوی دروغگو، به ملت ایران رسیده و این در حالی است که دور و بر همان حزب، عالیجنابی وجود دارد که در گفتن دروغ‌های بزرگ من‌جمله «دروغ تقلب» و بستن داستان‌های عجیب به بزرگان من‌جمله «خاطرات کذا» تبحر فراوانی دارد. آقای دبیرکل اگر واقعا می‌خواهد دروغگو را بشناسد، هرگز لازم نیست راه دوری برود، چرا که تا پدر مثلا معنوی حزب بدنام هست، اتهام دروغگویی به ملت ایران نمی‌چسبد!”

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    دوستان محترم؛

    به پاسخ “داداش حسین” در متن ستون یمین به “چشم انتظار” دقت کنین… مهم است!

  7. چشم انتظار می‌گوید:

    این یعنی فنا، یعنی نابودی. این یعنی دست و پا زدن در کثافت و پلشتی. اینها همه سر و ته یک “کرباس” چی اند!!! از “کوسه” همان برون بزاید، که در اوست!!

  8. رهگذر می‌گوید:

    سلام

    تجربه دادگاه باعث شده بهونه دست برخی ندهید و نام افراد را نبرید هر چند مشخص است که منظور از دروغگوی بزرگ در این متن کیست.
    در خصوص جریمه سه برابری، آوردن آن به عنوان دروغ، چندان درست به نظر نمی رسد و این مساله نوعی ارعاب و تهدید بود و نه دروغ.
    به نظر اگر بر امر دروغ بزرگ یعنی تهمت تقلب و موضوع فتنه ۸۸ و ۷۸ تمرکز بیشتری می کردید قویتر می شد نوشت. بعضا دروغ هایی که به نظام توسط برخی به اصطلاح خودیها زده شده بزرگ تر از دروغهایی است که دشمنان قسم خورده وارد کرده اند و آن قدر مصداق وجود دارد که دست نویسنده باز باشد.
    حضرت آقا فرمودند؛ «امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر». همین شعار برای کسانی که با دشمن همنوا شوند قابل تعمیم است.

    حسین قدیانی: جریمه ۳ برابری، با حفظ سمت «ارعاب و تهدید» که در متن های قبلی قطعه ۲۶ اتفاقا از همین زاویه بدان اشاره شده بود، متاسفانه «دروغ» هم بود! دروغ بود دیگه! پس دروغ به چی میگن؟ منتهای مراتب، روزنامه و من نوعی که برایش می نویسم، با «آخرین اخطار» مواجه شده ایم و… این روزها به شدت مجبوریم هم حرف مان را بزنیم، هم بمانیم که اساسا بتوانیم حرف مان را بزنیم!! من، شیر بی یال و دم و اشکم نمی شناسم، فلذا این روزها، کمتر نوشتن را بیشتر می پسندم تا انتشار متنی که سر و تهش ۶ بار زده شده باشد… من در همین متن نوشته بودم؛ «دروغ به شعار تدبیر می گویند»! اصلا کوش؟؟!! چی شد؟؟!! شد این جمله؛ «با این دست‌فرمان بیم از آن است که خود شعار تدبیر، دچار ناراستی و بی‌صداقتی شود!» ای بابا…

  9. سنگربان می‌گوید:

    دقیقا مثل خانم شرمن به ملت توهین کرد. انگار از رو دست اونا نگاه می کنند و با مردم صحبت می کنند.
    اگه به زعم دولتمردان ما ایرانی ها دروغگو هستند، آقای کرباسچی و کل دولت راستگویان هم که ایرانی اند، دروغ گو هستند، تا حالا هم خیلی از حرفهاشون دروغ از آب درامده، پس برای کی سجاده آب می کشند؟
    آقای رییس جمهور بر خلاف شعار هاش اصلا حوصله شنیدن هیچ نقدی رو نداره.
    کم مونده برای منتقدین حکم ارتداد صادر کنند…

  10. پیرمرد می‌گوید:

    فقط یک در خواست ساده، کارنامه این یکسال را ارائه دهید تا ما هم در جشن تاجگذاری شما روز بعد از نیمه شعبان شرکت کنیم.
    ضمنا پیشنهاد می کنم هر چه زودتر به همکار جدید در مصر تبریک بگویند.

  11. ناشناس می‌گوید:

    آقای ترکان اعتراف کرد که ما در توافق ژنو شکست خوردیم! این عاقبت اطمینان به دشمن است! هنوز ما جمله امام را فراموش نکریم که امریکا را زیر پا می گذاریم…

  12. محمدعلی می‌گوید:

    ۱- عده ای بنا به درخواستِ (تهدید، دروغگویی، توهین و یا هرآنچه به نظرتان صحیح است) دولت از گرفتن یارانه انصراف دادند.
    ۲- دولت با هزینه کردن این مبالغ در بخش بهداشت، هزینه خدمات درمانی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. (این مورد، موضوع گزارش ویژه اخبار ۲۰:۳۰ چند شب پیش بود و نه گفته رئیس جمهور دروغگویمان!!)

    نتیجه گیری جناب آقای قدیانی از گزاره های ۱ و ۲: دولت دروغ گو و خطا کار است چرا که با آنهایی که به ناحق انصراف نداده اند برخورد نکرده است!! 😀
    ایشان همچنین بارها خاطرنشان کرده اند که بسیار هم دوست دارند از خوبیهای دولت هم بنویسند اما دولت تا بحال پشیزی کار مثبت انجام نداده است!

    پی نوشت: می دونم این کامنت انتشار داده نمی شه فقط خواستم بگم به هر حال مردم این چیزا تو یادشون می مونه. حالا شما برو ببین فلان شخصیت مستتر سیاسی کجا چی گفته بیای بر علیهش متن بنویسی! شما حتی قواعد بازی رو هم بلد نیستید چه برسه به بصیرت!! 😀

  13. حافظ می‌گوید:

    من حرفای کرباسچی رو نخوندم؛ یعنی اصلش رو نخوندم، همون چیزی رو خوندم که وطن امروز نوشته بود
    من به عنوان یک ایرانی واقعا احساس نکردم که کرباسچی به ایرانی ها توهین کرده باشه و مثلا گفته باشه که «مردم ایران “ذاتا” دروغگو هستند» بلکه گفته که در یه ماجرایی دروغ گفتند. البته من از امثال کرباسچی حالم بهم میخوره، از این دولت هم خوشم نمیاد و به اون چیزهایی معتقدم که شما باورشون دارید، پس خواهشا من و امثال من رو با همون چوبی نرانید که اعتدالیون را.
    الغرض؛ خواستم بگم که وطن امروز هم اینجا حرفه ای نبود و از روش خود زنجیره ای ها استفاده کرد.
    ما در روایات اسلامی داریم زمانی که فردی در حال ارتکاب معصیتی هست روح ایمان از او خارج شده و روح کفر بر او حاکم است ولی به این فرد کافر نمیگن، اینجا هم با همچین قضیه ای طرف هستیم، این یارو در این سخنانش نگفته که مردم ایران دروغگو هستند بلکه گفته در اینجا دروغ گفتند، حالا دلیل این دروغ چی هست و چرا دروغ گفتند ماجرای دیگه ای داره.
    البته منم قبول دارم که این حرف ها برای دهان امثال ایشون خیلی بزرگ هست ولی خب تیتر وطن امروز با واقعیت و فحوای حرف های این یارو خیلی تمایز داشت.

    قطعه ۲۶: خوب بود به جای پیدا کردن قاتل بروسلی در کرج، یک کلام می گفتی که از نظر شما، بالاخره دبیرکل فلان حزب، مردم ایران را ولو در فلان ماجرا، متهم به دروغگویی کرده یا نه؟؟!! شما برو اصل حرفاش رو -نه حتی از منبع وطن امروز!- بخوان. مردک داره می گه؛ «فراتر از فلان و بهمان ماجرا، اونقدر دروغ عادت مردم ایران شده که باید مردم رو تربیت کرد از اول!!» ببین کیا شدن مربی و معلم ملت ایران؟؟!! جناب حافظ! تمایز در کامنت شما بود، نه تیتر وطن امروز… «من به عنوان یک ایرانی واقعا احساس نکردم که کرباسچی به ایرانی ها توهین کرده باشه و مثلا گفته باشه که «مردم ایران “ذاتا” دروغگو هستند». شما و احساس تان البته مختارید! که ما هنگام انتخاب تیتر یک روزنامه، مسئولیت احساس شما را نداریم قطعا! 🙂

  14. علی می‌گوید:

    با صحبت های امروز روحانی خیلی حال کردم؛ نه اینکه موافق حرفاش باشم.

    خوشحالم که در نهایت توی جمهوری اسلامی برا اولین بار بحث بر سر مسائل سیاسی و روزانه (بخوانید خاله زنکی) جای خودش رو به بحث و جدال در حوزه فلسفی و اشکالات نظری بنیادین داده.

    حالا نوبت خاتمی و علم الهدی که جواب بدن. فکر کنم یه نتیجه های خوبی از این دعواها بشه گرفت. فعلا منتظریم…

  15. ناشناس می‌گوید:

    تفرقه و تکلیف گرایی منهای نتیجه، گناهی است که کفاره اش می شود تحمل ریاست جمهوری شیخ حسن روحانی…

  16. یه معتدل ضد افراط می‌گوید:

    عالجناب؟!
    همونی که بابای “م ه” پدرسوخته است؟!
    همونی که با “م ه” تقسیم کار کردن برای مبارزه با نظام؟!!
    خود “نا دخلشه”؟!

  17. ناشناس می‌گوید:

    ۲+۱= ؟

  18. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    خود گویی و خود خندی….
    بعد ۸۴ اپوزیسیون بودن هم یادتون رفته متاسفانه

  19. همرزم شهید می‌گوید:

    به نظرم صفحه اول وطن امروز خیلی طوفانیه. مواظب باشید!

    نمی دونم چرا صدا و سیما این بخش از افاضات پرزیدنت گلاسکویی را پخش نمی کنه تا عموم مردم ببینن حجت الاسلام ضد اسلام چی از مغزش تراوش میشه!!!
    آخه تو که نه به منبر اعتقاد داری، نه به “الناس علی دین ملوکهم”، نه به بهشت و… حتی داری با آیت ا… سید احمد خاتمی کل می ندازی (که اصلا در حد و اندازه اش نیستی)، برا چی عبا عمامه گذاشتی و فامیلی ات رو از فریدون گذاشتی “روحانی”؟؟؟؟!!!!!

    هان؟؟!!

  20. مجنون می‌گوید:

    آی خدا!
    کار ما به کجا رسیده که کرباسچی…

    البته ببخشیدا می دونم حذفش می کنید ولی نمی تونستم اینو نگم!
    کسی که به ما …… کلاغ ….. بود!

  21. اصغر می‌گوید:

    بسم ا…
    سلام بر … خود بصیر پندار!

  22. صبر می‌گوید:

    اعیاد شعبانیه مبارک

    دو سوال از قطعه ۲۶ دارم!
    شما فکر می کنید اگر عقبده شما سر کار بود، وضع اقتصاد و فرهنگ بِـه از این بود؟

    می توان روند جریان فرهنگی را کُند یا تُند کرد اما سخت می شود آن را تغییر داد!
    زیرا فرهنگِ غرب، سوار بر تکنولوژی وارد کشورهای دیگر می شود! وقتی می گم تکنولوژی منظور ماهواره تنها نیست بلکه از آدمس و عروسک و قاشق چنگال بگیر تا ماهواره و موبایل همین اینترنتی که ما استفاده می کنیم!

    چرا ما در امور نظامی و پزشکی پیشرفت می کنیم اما در امور دیگر رشته ها مخصوصا علوم انسانی پایمان می لنگد؟

    به نظر من در هر دو علوم متخصص آن وارد می شود. حداقل در مورد پزشکی این را می تونم بگم چون از نزدیک روند آن را دیده ام!
    اما در علوم انسانی فقط تعهد را در نظر می گیرند و دانشجویی که بمباران تبلیغاتی می شود سوال هایش بی جواب می ماند!

    یک پیشنهاد هم می کنم به جای فاصله گرفتن از دولت و نزدیک کردن آنها به اصلاحات و غرب، سعی کنید همکاری کنید!!
    🙂

  23. شهیدزاده می‌گوید:

    استوانه ی ضخیم انقلاب را لرزاندی با این متن…

  24. سنگربان می‌گوید:

    ببخشید یه سوال داشتم؛
    قضیه جدایی احمدی نژاد از مشایی چیه؟ پروژه است یا واقعیه؟

  25. برف و آفتاب می‌گوید:

    اینایی که همش می‌گن خود گویی و خود خندی؛ خوب توقع دارند یه طوری حرف بزنید که اونا خنده‌شون بگیره؟ حرف خنده‌دار می‌زنن خوب!! هرچند که دعا می‌کنیم حالشون خوب بشه؛ اما خوب یه‌ذره منطقی باشن! چیزی که برای یه عده خنده‌داره، برای گروه مخالفشون اعصاب‌خورد‌کنه!!

  26. به جای امیر می‌گوید:

    میتینگ! (گفت و شنود)

    گفت: همایشی که قرار بود در آن به نظرات امام راحل(ره) بپردازند، به میتینگ حمایت از سران و عوامل فتنه تبدیل شد.
    گفتم: سران و عوامل فتنه که تصویر حضرت امام را پاره و لگد کرده بودند، مسجد آتش زده بودند، به ساحت امام‌حسین(ع) اهانت کرده بودند، نمازگزاران روز عاشورا را سنگباران کرده بودند، به نفع اسرائیل و آمریکا شعار داده بودند، مرگ بر اصل ولایت فقیه گفته بودند، روی قید اسلامی در جمهوری اسلامی ایران خط کشیده بودند و…
    گفت: بیخود نیست که هر چه زور می‌زنند خودشان را پیرو امام نشان بدهند هیچیک از هوادارانشان هم باور نمی‌کنند، چه رسد به مردم فهیم و با بصیرت ایران.
    گفتم: یارو می‌گفت؛ فرزندم نماز نمی‌خواند. به او گفتند؛ از فضیلت‌های نماز برایش بگو! جواب داد، گفته‌ام ولی اثر نداشته، گفتند؛ از نعمت‌های بهشت بگو!، گفت؛ خیلی گفته‌ام ولی بی‌اثر بوده! گفتند؛ از عذاب جهنم بگو؛ یارو گفت؛ گفته‌ام اما تاثیر نداشته، پرسیدند؛ خب! ببین حرف حسابش چیه؟! یارو گفت؛ هیچی! می‌گوید خودت بخوان تا من هم بخوانم!

  27. چشم انتظار می‌گوید:

    دکتر!
    چی فرمودین؟!
    خود گویی و خود خندی؟! 🙂

    دولتی به این گندی!
    رأیشم که نیم بندی

    نصف کابینه پیرمرد
    مابقی، مرض قندی!

    همُّ و غمِّ فرهنگش
    رقص و تنبک و اندی!

    کارنامتو روکن، شیخ!
    با خودت تو چندچندی؟!

    اقتصاد و فرهنگ، صفـــ۰ـــر
    ما بقی بگو چندی؟!

    در ژنو که با اشتون
    عنقریب پیوندی!!

    قهقهه بَرِ دشمن
    با ما که نمی خندی!!

    این حرف به آنان گو:
    خودگویی و خود خندی؟!

  28. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    خیلی قشنگ گفتی… دم شما گرم!

  29. hosein 60 می‌گوید:

    روحانی گفت: بعضی ها که کار ندارند دچار توهم هستند و مدام غصه دین و آخرت مردم را می خورند، در حالیکه نه می دانند دین چیست و نه می دانند آخرت چیست، فقط غصه می خورند.

    نقل قول قدیانی: بعضی از مردم بیکارند کار ندارند شغل ندارند دچار توهمات می‌شوند غصه دین را می‌خورند نه دین را می‌فهمند…

    قدیانی خیلی بدبخت و حقیر شدی!!!

    حسین قدیانی: اولا نقل قول من نیست و تیتر یک وطن امروز است. ثانیا عینا جمله شیخ حسن است! عین حرفی که زد! اونی که شما گذاشتی، ویرایش شده اصل جمله شیخ حسن -همان تیتر یک روزنامه ما- بود برای چینش خبری!! حال پیدا کنید بدبخت و حقیر را!!

  30. دانشجو معلم می‌گوید:

    چشـــــــــــــــــــــــــــــــــم انــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــــــــظــــــار؛

    مـــــــــــــــــــــــــــــــــچـــــــــــــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــــــــــــریــــــــــــــــــــــــــــــم

  31. همرزم شهید می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    خیلی قشنگ بود، لبخند اومد به لبمون. حالشو بردیم.
    مرسیییییییییییی!

  32. چشم انتظار می‌گوید:

    مخلصیم!
    دوستان خودشون بهانه می دن دست آدم. اگه نه، ما داریم زندگیمونو می کنیم…!! هرچند در مشقت و سختی!!!!!!

  33. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    آقا این شعرها رو فی البداهه میگی؟؟
    خداوکیلی استعدادشو داری. برو پی ادبیات فارسی تو دانشگاه.

    ولی کلا برید تحلیل امید حسینی رو از حرف های رییس جمهور بخونید؛ باهاش موافقم.
    روحانی می دونه عین خاتمی بدنه اجتماعی گفتمانی نداره به اون شکل، می خواد موج اجتماعی ایجاد بکنه به نفع خودش و تو مسایل دیگه ازش استفاده بکنه.
    حریف هم که قشنگ بازی می خوره.
    سیاست خوبیه!
    عالیه

  34. یه معتدل ضد افراط می‌گوید:

    بابا چشم انتظار؛
    دیوان اشعارت کی میاد بیرون؟!
    خیلی باحال بود. ساده و پرمعنی و طناز.

  35. صبا می‌گوید:

    همیشه به پسرم میگم؛ درغگو دشمن خداست!

    دوستان!

    امام رضا بطلبند؛ به زودی(به وقت و افق قطعه) نایب الزیاره ام مشهد الرضا. ان شاالله!
    گفتم بگم که دلتون بره بارگاه نورانی امام!
    التماس دعا و طلب حلالیت!

  36. صبر می‌گوید:

    تقدیر خدا، تقصیر عباس نیست؛ تطهیر تاریخ است .

    http://esharatvatanbihat.blogfa.com/post/1114

  37. فواد می‌گوید:

    اعیاد خجسته و با عظمت شعبانیه، بر آقای قدیانی و همه دوستان مبارک باد.

  38. چشم انتظار می‌گوید:

    یه معتدل ضد افراط:

    این بی جنبگی دولتی ها، داره رو من هم اثر می ذاره. حالا اینقدر تعریف بکنین، تا من بی سواد فاقد شناسنامه! جوگیر بشم، فکر کنم بیدل دهلوی ام!!!! نه بابا؛ این قطعه ی مقدس اونقدر برکات داره، که یه بی ذوقی مثل ما رو هم بی نصیب نذاشته. دست داداشمون درد نکنه با این شاگرد تربیت کردنش… 🙂 🙂

  39. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    دولت راستگویان!!!!

  40. شیدا می‌گوید:

    چه روزگار وارونه اى شده!
    بعضى از ما بهتران اگر بگویند:
    در حالى که سال ١٣۶٣ پاسپورتمان را از “فریدون” به روحانى برگرداندیم، ولى در سال ١٣٧٣ با اسم فریدون از دانشگاهى که از ادغام یک مدرسه آشپزى با یک پلى تکنیک ایجاد شده دکترى حقوق گرفته ایم و همزمان داراى چندین شغل دولتى و نمایندگى مجلس هم بوده ایم وانگلیسی شان هم در حد مدرسه راهنمایی باشد و…
    نام خود و دولتشان راستگویان است ولى مردم دروغگو محسوب مى شوند!

  41. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    آقای قدیانی؛

    فراموش کرده بودم که شما جانباز فتنه ۸۸ هستید پس روز جانباز را خدمت شما تبریک عرض می کنم.

    حضرت عباس نگهدارتان.

  42. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “این روزها به شدت مجبوریم هم حرف مان را بزنیم، هم بمانیم که اساسا بتوانیم حرف مان را بزنیم”
    خیلی وضعیت سختیه، کجان اونایی که حنجره جر می‌دادن واسه آزادی بیان و پس از بیان؟!

    تو این دولت خیلی‌ها یا پررو شدن یا در حال پررو شدنن!
    اینم یکیشونه؛
    http://www.fetan.ir/home/
    http://www.fetan.ir/home/?cat=21
    دوستان منتشر کنید لطفا…

    ترکیب “دولت راستگویان” اولین و بزرگ‌ترین دروغ این دولته!
    که مردشور این ترکیب رو ببرن!

    به قول حسن ملکان؛
    …ز دروغ گفتن انسان برسد به سود سرشار
    که شده‌ست راستگویی به زیان آدمیت

    پس از این خدای رحمان! چو دروغ گفت انسان،
    تو بکوب مشت محکم به دهان آدمیت…

    حسین قدیانی: الان وبلاگ در صفحه اصلی به روز می شه با متنی درباره امام خمینی. دوستان! متن به مرور کامل می شه و ان شاء الله فردا در وبلاگ و پس فردا در وطن امروز کار می شه. جمله ای چیزی حرفی به نظرتون می رسه، در همون پست کامنت کنید. ممنون…

  43. سایه/روشن می‌گوید:

    آفرین به انتخاب این فونت درشت و توخالی برای تیتر روزنامه!

  44. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    “… من در همین متن نوشته بودم؛ «دروغ به شعار تدبیر می گویند»!”
    “اصلا کوش؟؟!! چی شد؟؟!!”
    شد این؟!!

    به شعارِ «اعتدال» «دروغ» می گویند!!
    به «تدبیر و امید» تَق و توق می گویند!!

    نیس دروغگوی بزرگ نیست عالیجناب…
    به قهقه ی «ظریف» نبوغ می گویند!!

    «بی شناسنامه» «بی سواد»ی یا «بی کار»
    به رشته ی «انتقاد» «حقوق» می گویند…!!

    “با زور، نتوان بُرد کسی را به بهشت…”!!
    به جهنم که به «زنجیر» یوغ می گویند…!!

    چون «توهم» است غصه ی دین و آخرت…
    به «روحانی» و به «شیخ» بوق می گویند!!

    اصلا «کلید» واژه ی «راستگویان» است…!!
    به «کارنامه» کشک! به «کار» دوغ می گویند!!

    چون قافیه گَه «غین» و گَهی «قاف» آید…
    «دهلوی»ها سبکِ آن، شلوغ می گویند…!! 🙂

    حسین قدیانی: ماشاء الله همین طور شعره که از آستین دوستان می باره… 🙂

  45. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    روحانی مچکریم!!! 🙂

  46. ف. طباطبایی می‌گوید:

    آفرین دیوونه داداشی و چشم انتظار هنرمند!!

  47. یا مهدی (عج) می‌گوید:

    کف و سوت BBC برای ترویج دولتی سکولاریسم توسط شیخ گلاسکویی

    http://kayhan.ir/fa/news/14563

  48. منتظر.. می‌گوید:

    انصافا دوستان چه می کنند در شعر سرودن!
    آفریییییییییییییییییییییییییییییییییییییین!!!

  49. hosein60 می‌گوید:

    تو شکم انداختی رفتم ویدئوش رو تو آپارات دیدم و نعل به نعلش رو پیاده کردم:
    بعضی از مردم بیکارن واقعن، کار ندارن، شغل ندارن، دچار توهماتن، مداوم غصه ی دین و آخرت مردم رو می خورن، نه دین رو می دونن چیه نه آخرت می دونن چیه، هیچ کدام، همش غصه می خورن به هر حال!
    لینک آپارات : http://www.aparat.com/v/JniLm

    حالا چینش تیتری وطن امروز رو ببین با چند حذف کاربردی و تقطیع به موقع!!
    بعضی از مردم بیکارند کار ندارند شغل ندارند دچار توهمات می‌شوند غصه دین را می‌خورند نه دین را می‌فهمند…

    عجیب این تیتر توفانی بود!! استعداد شعرگویی دوستان رو بارورتر کرد!!!

  50. شهر بهشت می‌گوید:

    واقعا آقای حسین ۶۰ من نفهمیدم این ها چه فرقی با هم دارند!!!

  51. محسن فریدونی می‌گوید:

    چراغ دولت عشقم امام خامنه ای ست

    یقین که رهبر راه امام، خامنه ای ست

    به هر حماقت دشمن بخند و طعنه بزن

    ستون مقتدر این نظام، خامنه ای ست

    برای آنکه به تنگ آوری تو دشمن را

    سلاح معرفتت یک کلام، خامنه ای ست

    شما که مرد نبردید و خستگی نافهم

    به کوه پای شماها دوام خامنه ای ست

    همان کسی که نگاهش ز چشم مهدی هست

    برای اهل طریقت پیام خامنه ای ست

    «محسن فریدونی»

  52. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    به به، دلمون برات تنگ شده بود مشتی، با ما به از این باش.
    طوفان امروز رو داشتی؟ یاد تو افتادم!

  53. گمنام می‌گوید:

    سلام داداش خداقوت

    در “ره به ری” با تیتر:
    “افراطی ـ اعتدالی‌ها” دفعه بعد چه چیزی را می‌خواهند بهانه کنند تا بازهم به مردم بد و بیراه بگویند

    و آدرس:
    http://rahberey.com/ShowNews/15227

    کار شد

    یاعلی…

  54. لبیک یا حسین می‌گوید:

    صفحه اول روزنامه وطن امروز همیشه تکه!

  55. حسین می‌گوید:

    درود بر شرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.