برند انقلاب را خراب نکنید!

یک: «غربی‌ها مثل گاو تحلیل می‌کنند!» این جمله برای هر کس ناآشنا باشد، برای آقای رفسنجانی کاملا آشناست، چه می‌گویم که جمله از آن ایشان است و متعلق به زمانی که آقای رفسنجانی، آقای هاشمی بود و خطیب نماز آدینه. آن روزها غربی‌ها، می‌خواستند هم نمی‌توانستند این بزرگوار را تحقیر کنند، چرا که حتی دشمن هم لااقل در مقام اعتراف و حداقل در ضمیر خود، برای انقلابی مقاوم احترام بیشتری قائل است تا انقلابی خسته و خدای نکرده بریده و دست و پا بسته. در این ۱۰ سال گذشته بویژه در مقطع فتنه ۸۸ جناب رفسنجانی، به زعم بعضی‌ها کم قند در دل غربی‌ها آب نکرد، لیکن چه جوابی دادند غربی‌ها به ایشان، جز اینکه یک زنیکه عضو پارلمان اروپا رسما ایشان را تحقیر کند؟! پس غربی‌ها علاوه بر آنکه مثل گاو تحلیل می‌کنند، لزوما جواب خوبی را با خوبی نمی‌دهند و آدمی را در روز روشن تحقیر می‌کنند. در مثل مناقشه نیست؛ شاید هیچ‌کس در جهان عرب، از میان آنان که توقع مبارزه هست، اندازه یاسر عرفات برای دشمن خود خوش‌رقصی نکرد اما پاسخ آن همه شاخه زیتون را دست آخر اسرائیلی‌ها با مسموم کردنش دادند، البته بعد از آن همه که توافق پشت توافق تحقیرش کردند. این وسط، آزاده‌ای هم به نام نامی سیدحسن نصرالله وجود دارد که حتی نتانیاهو و پرز هم اگر چه با او تا حد جان خصومت دارند اما به ناچار در برابر شکوه این رهبر عربی، سر تعظیم فرود می‌آورند.

دو: «حقش است!» این جمله را خیلی‌ها بعد از دیدن فیلم و عکس‌های تحقیر آقای رفسنجانی توسط زنیکه اروپایی بر دل و زبان جاری کردند اما کمی اگر بر افق نگاه خود بیفزاییم، باید متوجه شویم مع‌الاسف همه این تحقیرها برند ممتاز جمهوری اسلامی را نشانه رفته و الا آقای رفسنجانی همانطور که خود بارها اذعان کرده‌اند، بدون انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، هیچ اهمیت خاص دیگری ندارند. اینجاست که باید دل‌نگران همه آن رخدادهای ضد غرور ملی‌ای باشیم که دقیقا از بعد توافق ژنو، یکی پس از دیگری رخ می‌نماید. در این مقام، اصلا بحث بر سر این نیست که فلانی از گروه ما هست یا نه، بهمانی رای ما هست یا نه، آن دیگری با ما هست یا نه. دشمن صرف نظر از این تقسیم‌بندی‌ها، با سوءاستفاده از آنچه در ژنو دادیم، غرور ملی همه ما را از مراجع‌عظام‌تقلید گرفته تا رانندگان تاکسی مورد هجوم قرار داده است. روزی برخلاف روح توافق، تحریم جدیدی وضع می‌کنند، آنگاه مدعی می‌شوند این تحریم‌ها جدید نیست و ادامه همان تحریم‌های قبلی است. دگر روز و این بار شاید برخلاف جسم توافق (!) باز هم تحریم جدید وضع می‌کنند و تو گویی مسرور از این تحقیر برمی‌دارند اینگونه به ریش ما می‌خندند؛ «دور جدید تحریم‌ها اصلا ربطی به هسته‌ای ندارد و مخصوص حقوق بشر است!» در ادامه، یک روز جان کری، یک روز هم اوباما، در روزگار ذلت برند آمریکا در دنیا، مرتب و پشت بند هم علیه ما شاخ و شانه می‌کشند که گزینه نظامی همچنان روی میز است! در این بین، هر از چندی هم وزیر خارجه آمریکا، سفر به تل‌آویو را فراموش نمی‌کند، بلکه گزارش کار خود را به‌موقع به اسرائیل داده باشد! و همچنان در همین بین، هیاتی از پارلمان اروپا راهی ایران می‌شود تا نه با آقای رفسنجانی، بلکه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و علاوه بر تحقیر حضرت استوانه، اعلام دارند؛ «هدف ما از سفر به ایران، دیدار با فلان مجرم فتنه ۸۸ و آن دیگری بود!»

سه: خطر به شدت، برند جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند. عاقبت خنده به دشمن هم معلوم شد. گمانم دیگر بس است. هر آن که باید متوجه خوی زشت و کثیف آمریکایی‌ها شده باشد، شده، آن هم که نشده، دیگر مسؤولیتی متوجه جمهوری اسلامی نیست. شرط است که دقت کنیم در ازای تنبه بعضی‌ها، دقیقا داریم چه امتیاز بزرگی به دشمن می‌دهیم و چه لطمه‌ای به برند ۳۰۰ هزار خون مظلوم وطن وارد می‌کنیم؟! بیفزاید خداوند بر درجات امام راحل. می‌فرمود؛ «کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند، ان‌شاءالله خدا بیدارشان کند». آن که خواب آمریکا می‌بیند و در سر سودای غرب دارد، هزار بار دیگر هم آقای رفسنجانی توسط غربی‌ها تحقیر شود، باز حرف خود را می‌زند.

چهار: «حقوق شهروندی» ذیل «حقوق ملی» تعریف می‌شود. دولت باید جمع کند این بساط را. مجلس باید به میدان بیاید. این اخبار تحقیرآمیز، بیگانه است با روح و جسم نظام مقدس ما. این اخبار را ما عادت نداریم. گویی اخبار نظامی دیگر است، هر نظامی غیر از نظام جمهوری اسلامی. این اخبار، بیگانه است با روح روح‌الله. بیگانه است با خشم خمینی. بیگانه است با ۳۰ سال انتظار مادر شهید گمنام. بیگانه است با غیرت ایرانی… تا ما باور کنیم که قطار انقلاب از ریل عزت خارج نشده، باید قطع شود این روند. رانندگان تاکسی از نظر مشاور عالی بعضی‌ها نمی‌فهمند، مراجع تقلید چه؟!

وطن امروز/ ۱ دی ۱۳۹۲

دو متن آخر صفحـ«۰۶ : ۲۰»ـه  وبـ«قطعه ۲۶»ـلاگ

{رسانه ملی یا روابط‌عمومی کاخ سعدآباد؟!}

{ظلم ۱۰۰ روز به ظریف}

این نوشته در 20:06 ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم رب العالمین…

  2. چشم انتظار می‌گوید:

    هم می شه حدس زد هم نه خداییش!

  3. نسیم می‌گوید:

    “این اخبار را ما عادت نداریم. گویی اخبار نظامی دیگر است، هر نظامی غیر از نظام جمهوری اسلامی. این اخبار، بیگانه است با روح روح‌الله. بیگانه است با خشم خمینی. بیگانه است با ۳۰ سال انتظار مادر شهید گمنام. بیگانه است با غیرت ایرانی…”

    افسوس که این آقایون خودشون رو به خواب زمستونی زدن و این همه تحقیر شدن رو با جون و دل خریدارن!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    کاملا درست است.
    توهین به یک مسئول رسمی جمهوری اسلامی، توهین به برند نظام است.
    توهین به اصالت مردم ایران، توهین به برند نظام است.

    مع الاسف مسئولین تازه از راه رسیده، ارزشی برای غیرت و عزت و غرور مردم قائل نیستند.
    کسی که آمریکا قبله آرزوهایش باشد، ککش هم در برابر این اهانت ها نمی گزد.

  5. یه معتدل ضد افراط می‌گوید:

    «کسانی که خواب آمریکا را می‌بینند، ان‌شاءالله خدا بیدارشان کند»
    برنامه ریزی کردند حضرات. نوبت به نوبت. یک شب خواب امام را می بینند و شب دیگر خواب آمریکا را…
    بترسند از اینکه با عزت یک ملت آزاده بازی کنند.

  6. یه معتدل ضد افراط می‌گوید:

    گزینه “چهارم” تکبیر داشت. در حد خطبه های کوبنده نماز جمعه بود. ایول داره.

  7. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    “رانندگان تاکسی از نظر مشاور عالی بعضی‌ها نمی‌فهمند، مراجع تقلید چه؟!”

    این آقایون فقط خودشون و هم فکراشون رو علامه و دانشمند می دونند!
    انشاالله هر چه زودتر از خواب بیدار بشوند و هوشیار…

  8. سیداحمد می‌گوید:

    “عاقبت خنده به دشمن هم معلوم شد. گمانم دیگر بس است. هر آن که باید متوجه خوی زشت و کثیف آمریکایی‌ها شده باشد، شده، آن هم که نشده، دیگر مسؤولیتی متوجه جمهوری اسلامی نیست.”

    بعضی ها اصلا چنین فکری نمی کنند.
    یعنی هر قدر که تحقیر می شوند اصلا انگار نه انگار!
    واقعا فکر می کنم چه خونی در رگ های این جماعت جریان دارد؟! چه نان و نمکی خوردند؟!
    لذت می برند از تحقیر شدن توسط کدخدا!!!

  9. ناشناس می‌گوید:

    ای تو روح تون همه اون اصول گراهای ابلهی که توی انتخابات، به جای دست فرمون رهبر، با دست فرمون تکلیف گراهای ابله تر از خودتون حرکت کردین تا الاغی مثل سریع القلم الان واسه ما بشه مشاور عالی رئیس جمهور. توی اون روح تون…

  10. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش حسین حرف شما درست. اما اگه واقعا تحقیر به نوعی تحقیر برند جمهوری اسلامیه، چرا ایشان که خودش رو تک برند نظام می دونند حداقل برای حفظ آبروی خود نه نظام درایت به خرج ندادند و جلسه رو ترک نکردند؟! آیا اگه کس دیگه ای هم بود این بی حرمتی رو تحمل می کرد؟ می ترسم بگم شاید برای جناب استوانه زیاد هم ناخوشایند نباشه چنین اتفاقاتی، که بهره برداری معکوس کنند و ربطش بدن به چیزهایی که اصلا ربطی نداره…

  11. سیداحمد می‌گوید:

    بعله؛ همان قدر که اعتدالی ها مقصرند در پیش آمدن چنین وضعیتی، بعضی مثلا اصول گراها هم مقصرند!

    اما جالب است ها! یک تیم از پارلمان اروپا وارد کشور شده، هیچ نهادی مسئولیت تایید حضور این تیم را نمی پذیرد!
    شیر تو شیر شده مملکت!

  12. چشم انتظار می‌گوید:

    اسد فی اسد!

  13. حسین می‌گوید:

    وقتی اخبار چرندیات این روزهای اوباما رو نشون میده باور کنید دلم میخواد بزنم تلویزیونو بترکونم
    کی این تدبیرها (تحقیرها!) تموم میشه خدایا!

  14. چشم انتظار می‌گوید:

    نمی دونم این کامنت منشوریه یا نه! ولی شنیدم برخی از عزیزانی که در امور ماست مالی فوق تخصص دارند، گفتند این عجوزه اسهال خونی داشته و برای همین نتونسته از جاش بلند بشه! (:

  15. شیدا می‌گوید:

    این اخبار، بیگانه است با روح روح الله.

  16. قاصدک منتظر می‌گوید:

    امام خمینی(ره):
    “ما به این آقایانی که هی می روند سراغ اینکه ببینیم چطور یک چیزی باشد پسند غرب باشد، پسند غرب این است که ما همه چیزمان را تقدیمشان بکنیم و بی چون و چرا، این پسند غرب است. اگر آقایان این را می خواهند این پسند ملت ما نیست و اگر آقایان یک چیزی خیال می کنند که در غرب خبری است بدانند که در غرب خبری نیست جز جنایت، جز خیانت.”

  17. قاصدک منتظر می‌گوید:

    بعضی ها معلوم نیست روحشون مسخ چی شده که دارند غیرت و غرور ملی رو به نکبت می فروشند و انگار بدشون نمیاد تو منجلاب توافقات غرب مدارانه ذلیلانه غرق شوند…؟!

  18. شناس می‌گوید:

    “از نظر مشاور عالی بعضی‌ها”؛ بعضی ها بر می گرده به روحانی! معمولا با طعنه استفاده میشه، کاش یه کلمه دیگه میذاشتید.

  19. زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی می‌گوید:

    من هنوز این سوال برام حل نشده که جناب هاشمی چطور اون صحبتی که تو مازندران جلوی اون همه آدم داشته اند رو انکار کردند!
    خب بریم سر اصل مطلب؛
    باز اون سوال قبلی نمی ذاره برم سر اصل مطلب!!

  20. به جای امیر می‌گوید:

    از خیمه‌ها بپرس (به جای‌ گفت و شنود)

    در آستانه اربعین حسینی(ع) که عاشقان پاکباز و عارفان اهل راز در چهلمین روز شهادت احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) به سوگ نشسته‌اند و جان‌های شیفته، به پای تن یا به بال دل آهنگ کربلا کرده‌اند، این ستون را به سروده‌ای از آقای رضا جعفری که زبان حال پیام‌آور کربلا، حضرت زینب کبری(س) است اختصاص می‌دهیم:
    ***
    برگشتم از رسالت انجام داده‌ام
    زخمی‌ترین پیمبر غمگین جاده‌ام
    ناباورانه از سفرم، خیل خارها
    تبریک گفته‌اند به پای پیاده‌ام
    یا نیست باورم که در این خاک خفته‌ای
    یا بر مزار باور خود ایستاده‌ام
    بارانم و ز بام خرابه چکیده‌ام
    شرمنده سه ساله از دست داده‌ام
    زیر چراغ ماهِ سرت خواب رفته‌ام
    بر شانه کجاوه تو سر نهاده‌ام
    دل می‌زدم به آب و به آتش برای تو
    از خیمه‌ها بپرس که پروانه‌زاده‌ام
    چون ابر، آب می‌شدم از آفتاب شام
    تا ذره‌ای خلل نرسد بر اراده‌ام

  21. سید علی می‌گوید:

    زمانی که دشمن به ما امان می دهد، می خواهد مقاومت مان را بشکند و وقتی مقاومت مان را شکست و بر ما مسلط شد، گردن ما را خواهد شکست…

    در دور بعدی مذاکرات که هیچ چیز برای از دست دادن نداریم (جز تعطیلی نیروگاه ها) دولت مردان عزیز چه کار می خواهند بکنند؟

  22. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    کمی اگر بر افق نگاه خود بیفزاییم…
    گمانم دیگر بس است…
    حقش نیست…
    !!…

  23. مجنون می‌گوید:

    خدا براش نسازه هر کی میخواد خواسته یا ناخواسته عزت این مملکت و نظام و زیر سوال ببره!

  24. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    باید هم برای ما زبان در بیاوری…
    داری می روی حرم و ما تماشاچی! 🙁

    http://feizbook.ir/i/attachments/1/1387107083311341_large.jpg

  25. دلخون می‌گوید:

    بالاخره یکی پیدا شد این رفسنجانی رو تو جمع بی شخصیتش کنه… من دیگه حرفی ندارم! 😐

  26. با سلام؛
    دور جدید اردوهای فرهنگی ورزشی فصل رویش در شهرک سینمایی برگزار می شود.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فصل رویش مراجعه فرمایید.
    http://www.faslerouyesh.ir/

  27. سحاب می‌گوید:

    امیدوارم مسئولین ببینند آخر و عاقبت خنده به دشمن چیه! آقای رفسنجانی باید واکنشی نشان می داد، چون ایشون در اون جلسه به عنوان ریس مجمع بودند نه به عنوان شخص هاشمی! این یعنی باب تحقیر ملت باز شد و مسؤلین همچنان سرشون زیر برفه!

  28. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    خامنه ای زنده باد، هاشمی بازنده باد!

  29. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    خاک بر سر دولت تدبیر و امید با این همه ادعا، این شد آخرش؟؟؟
    این پیرزن عجوزه کثیف، واسه ما قپی میاد؟؟
    آقا ظریف، آب قطعه! ..دی با این توافقت!
    اکبر جون، خورد تو دهنت؟؟ سرحال اومدی؟؟ تا تو باشی دیگه
    برای انقلاب زیر و رو نکشی، ……!

  30. سیداحمد می‌گوید:

    اربعین شهادت سید و مولا، شهید مظلوم دشت کربلا، ارباب حسین (ع) بر اهالی قطعه مقدس ۲۶ تسلیت باد…

    http://uploadyar.com/s1/8edd482b1ed21.wma
    http://upir.ir/files/karimi90-ar-03_807de.mp3
    http://upir.ir/files/karimi90-ar-06.mp3

  31. چشم انتظار می‌گوید:

    کین هنوز از نتایج سحر است!!!

    http://www.jahannews.com/vdchvinxx23nxwd.tft2.html

  32. چشم انتظار می‌گوید:

    تقدیم به اربعینیان قطعه ی مقدس ۲۶، با صدای حامد زمانی:

    http://basijpress.ir/images/upfiles/20131219/36.flv

  33. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    سلام و عرض تسلیت؛
    دوستان! نوشته های قدیمی آقای قدیانی مربوط به سال های ۸۳ و ۸۴ و همین طور ۸۸ رو میشه جایی پیدا کرد خوند؟؟
    اگه میشه آدرس بدید لطفا.
    ممنون

  34. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    “این اخبار را ما عادت نداریم
    گویی اخبار نظامی دیگر است”

    واقعا افتضاحه اخبار؛ آدم با دلهره و اضطراب دنبال می‌کنه! بعد هم احساس سرخوردگی و…
    حضرات هم مفهوم آیه‌ی “اشدا علی الکفار رحما بینهم” رو برعکس فهمیدن، هم معنی ذلت و عزت رو جابه‌جا!

    دلم “آقا” می‌خواد…
    http://s15.khamenei.ir/ndata/news/24797/13921001_7928_192k.mp3

  35. ناشناس می‌گوید:

    یا حسین
    سوگواری همه قبول باشه.
    امروزی نذری داشتیم برای همه بچه های قطعه ۲۶ خیلی دعا کردم. حاجت روا شوید.

  36. سلام می‌گوید:

    غربی ها در فتنه ۸۸ هم که با سران فتنه بودند، مثل گاو تحلیل می کردند!

  37. سعید می‌گوید:

    سخنرانی جدید آقای مصباح هم نمک روی زخم می پاشد!

    تعابیر ایشان را ببینید.

    شکست خود را در انتخابات با حادثه کربلا قیاس می کند و می گوید، امام حسین(ع) در کربلا شکست خورد یا پیروز شد؟ پس برای ما هم پیروزی حاصل شد…!!!!

    و یا، یک رئیس جمهور اصلحی که ما تشخیص می دهیم سرکار بیاید…!!!

  38. ali می‌گوید:

    دوست عزیز و گرامی آقای قدیانی؛

    کاش به جای معلول علت را بررسی می کردید…
    به راستی علت به وجود آمدن چنین وضعی چیست؟؟؟

    درست در وقتی که رییس جمهور مکتبی و مردمی ما که مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی نظام قرار می گرفت و برند اصیل انقلاب اسلامی را به رخ همگان می کشید، شما و همفکرانتان به جای حمایت از ایشان مشغول نگاشتن مقالاتی بر ضد جریان انحرافی!!! که ساخته و پرداخته آقای هاشمی رفسنجانی در نامه سرگشاده ی معروف خرداد ۸۸ بود، بودید. دیگر این توجیهات قابل پذیرش نیست!

    نمی شود از عزت مردم دفاع کرد و نام امام زمان (عج) را در جهان طنین انداز کرد و در آن سو در داخل مداح … در دادگاه آقای لاریجانی به ۵۰ هزار تومان جریمه ی نقدی محکوم گردد…

    نمی شود به جای توجه به مرفهان بی درد شمال شهر به قشر فقیر و مستضعفان جامعه رسیدگی کرد و از سوی دیگر این اقدامات، رابین هودی و پوپولیستی، تلقی شود!!!

    نمی شود شخصی در مقابل اصلاحطلبان و زورگویان بایستد و به جای چند ده سانتریفیوژ، ۱۹هزار سانتریفیوژ راه اندازی کند از سوی دیگر توسط فردی دیگر محسور و جن زده ی مشایی و بزرگترین خطر برای اسلام و فراماسونر معرفی گردد!!!

    نتیجه ی چنین برخوردی این می شود که امضا کننده ی قرار داد افتخارآمیز سعدآباد! به صندلی ریاست جمهوری تکیه زند…
    از ماست که بر ماست…

    خواهشا تایید بفرمایید.

  39. رضا 2 می‌گوید:

    آدم واقعا تیپایی مثل شما رو می بینه آرزو می کنه که نکنه این دیدگاه قدرت بگیره؛ چون هر جوری که دلش بخواد سانسور می کنید اونوقت ادعای حقانیت هم دارید!

  40. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24801/B/13921002_8724801.jpg
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24801/B/13921002_8824801.jpg
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24801/B/13921002_8924801.jpg
    باکلاس‌ترین رهبر دنیا…

  41. سیداحمد می‌گوید:

    توافق با یزید به چه کار آید؟!
    نبض حوادث جهان، دست حسین است
    حسین قدیانی
    عشق حسین (ع) است، چه ها می کند. آقاسیدالشهدا، آن از عاشورای اش، این هم از اربعین اش. تازه ما «ظهور» را هم از چشم دلربای ارباب می بینیم. اینک اما همه نگاه ها معطوف به کربلاست. امام ما را همه می شناسند. نشان به نشان غوغای فراملی کربلا، نبض حوادث جهان، دست خون حسین است و بس. دشمن و اصحاب صلح با بطالین، هرگز سیلی به این محکمی نخورده بودند که دیروز خوردند. توافق اصل کاری، توافق ابنای آدم با قیام حسین بن علی (ع) است. اینک روی میز بشریت، «گزینه کربلا» می درخشد. و دست بالاتر از آنِ «زیارت اربعین» است. تو گویی، این فقط خون حسین (ع) نیست که بر شمشیر یزید و یزیدیان پیروز شده، اشک بر سالار شهیدان هم پرچم اش بالاست، اربعین هم پرچم اش بالاست. به کوری چشم همه کسانی که اسلام را منهای سیاست و جنگ و جهاد و عقیده و انقلاب و دشمن شکنی و کفرستیزی می خواهند و صدالبته به کوری چشم استکبار، اینک دیگر جهانی ترین فرد هستی، حضرت حسین بن علی علیه السلام است…

    دوستان محترم؛

    تا ساعاتی دیگر قطعه ۲۶ به روز می شود.

  42. سیداحمد می‌گوید:

    مرتضی؛

    ممنون… واقعا با کلاس!
    بعد از نماز همه فکر کردند حضرت آقا قصد خروج از حسینیه را دارند ولی ایشان خیلی شیک میکروفن را گرفتند و …!

    خدا… به حق خون شهدای کربلا، پرچم این نظام اسلامی را با دستان با کفایت علمدار عاشورایی انقلابمان، به دستان امام زمان برسان…

  43. سعید می‌گوید:

    کاش فقط این افتضاحات در عرصه ی سیاست خارجی بود.

    کار به جایی رسیده که علیرضا نوری زاده جاسوس خود فروخته ی موساد از عزل و نصب های ژنرال های تدبیر و امید مخصوصا ژنرال زنگنه در وزارت نفت ابراز خوشنودی و رضایت می کند!!!

  44. نسیم می‌گوید:

    عزیزترین، عزتمند ترین، باهوش ترین، زرنگ ترین، مهربان ترین و در یک کلام بی مثال ترین رهبر دنیا…

  45. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    خدا این غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین رهبر جهان رو برامون نگه داره و ما رو در مسیرشون ثابت‌قدم کنه…
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24801/B/13921002_0424801.jpg

  46. سیداحمد می‌گوید:

    جناب ali؛

    دوستان و همفکران شما هم که اکثرشان در آخرین دقایق روز انتخابات به “امضا کننده قرار داد ننگین سعدآباد” رای دادند! البته به جز آن عده که در انتخابات شرکت نکردند!!!
    لطفا شما این گند را که حاصل دسترنج بعضی ها + انحرافات احمدی نژاد است هم نزنید که حالمان به هم می خورد!

  47. ناشناس می‌گوید:

    فعلا که باید دعا کنیم تفکر اونایی قوت نگیره که هر جور می خوان سانسور می کنن بعد ادعای “آزادی بیان” دارند!
    اونایی که برای تفکر ضد اسلامی آزادی بیان را قبول دارند و نه برای تفکر احزاب مخالف…

    تازه این هنوز اولشه. جوجه رو آخر چهارسال می شمارند…

  48. چشم انتظار می‌گوید:

    وای از این جناب، وای!

    http://www.jahannews.com/vdcd5s0szyt0sz6.2a2y.html

  49. یه معتدل ضد افراط می‌گوید:

    جناب ali؛

    اتفاقاً اینکه دم به دقیق سخن از امام زمان عج بگویی و خود و دار و دسته ات را در زمره رجعت کنندگان و در صف اول یاران حضرت بدانی و چنگ بر صورت هر کس غیر از حزب و گروه خود بکشی، خود بزرگترین ظلم به امام زمان عج است. و اینکه دائم دم از عدالت بزنی، ولی هر روز از گوشه و کنار دم و دستگاهت اختلاس ها و اسراف ها و رانت ها هویدا بشه، خود بزرگترین خیانت به مفهوم عدالت است. ایشان ۸ سال رییس جمهور بودند. در راستای عدالت آیا سیستم فاسد اداری ما را اصلاح کردند یا اینکه هر روز خبر یک فساد و رانت دارد بروز می کند؟ آیا سیستم بانکی ربوی رو اصلاح کردند؟ کاش به جای دعوا و پخش فیلم و لیست ۳۰۰ نفری که آخرش هم مشخص نشد چه شد، راه های فساد و رانت را می بستند که حداقل اطرافیان ایشان در این زمینه کار نکنند. انسان می تونه خیلی راحت حرف از عدالت بزنه ولی طوری کار کنه و خودش رو درگیر حواشی کنه که امروز کار به جایی برسه که گرفتن وام ۳ میلیونی ازدواج سخت تر از اختلاس و رانت های میلیاردی باشه. البته کارهای بسیار خوبی هم انجام دادند ولی بعضا شعارهایش پررنگ تر و بعضاً متناقض با عملکردش بود. بزرگترین خدمت در رسیدن روحانی به ریاست جمهوری و جان گرفتن اصلاح طلبان توسط احمدی نژاد صورت گرفت. اولاً با عملکرد بد خود در اواخر دوره دوم و ثانیاً با تخریب تمام گروه ها و شخصیت ها غیر از اصلاح طلبان.

  50. حسین می‌گوید:

    در ادامه پاسخ دوستان به ali:
    علی جان! چاوز رو کجای دلمون بزاریم؟

  51. دلخون می‌گوید:

    توضیحات خانم تاریا کرونبرگ که دیدار با ظریف و هاشمی از جایش برنخاست:

    وی با اشاره به اینکه احترام به یکدیگر باید دوطرفه باشد گفت: هنگامی که ما وارد تهران شدیم آنها ما را مجبور کردند که روسری سر کنیم.
    ..
    وی درباره بی احترامی رئیس این گروه به آیت الله هاشمی گفت: ما در فرهنگ خود برای نشان دادن احترام به طرف مقابل به مردها دست می‌دهیم اما در فرهنگ ایرانی‌ها این موضوع رایج نیست و ما نمی‌توانستیم با مقامات ایرانی دست بدهیم.

    پی نوشت: می دانی تقصیر توی آدم عقده ای بیمار نیست. تقصیر حضراتی است که برای گرفتن ژست سیاسی شان هر کس و ناکسی را توی کشور راه می دهند. این تحقیرها و بی ادبی ها که در حافظه این ملت مظلوم می ماند متعاقب این خودبزرگ بینی های سیاسی حضرات اعتدال است.

  52. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    آیا «زن اروپایی» به احترام مرد برنمی خیزد؟
    http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921003001056

  53. سنگربان می‌گوید:

    بی چاره جسم انقلاب…
    هر کی میاد یه زخمی بهش میزنه!

  54. ناشناس می‌گوید:

    چقدر تند بود!

  55. فرخ می‌گوید:

    امسال مفتکى نرفتى آمریکا؛ ناراحتى داداش!!!

  56. چای پولکی می‌گوید:

    سلام.
    نُه دی در راه است…

  57. مهمان بیست و شیشی می‌گوید:

    در شکست اصول گرایان در این انتخابات، نقش احمدی نژاد، پایداری، جلیلی، علامه و در نهایت سیاست ورزی نادرست خود قالی باف کتمان نکردنی است.

  58. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    عجب موتور سواری بوده این سردار قاسمی…
    .
    .
    .
    اللهم احفظ انصار الخامنه ای…

    http://media.afsaran.ir/sim6yU_535.jpg

  59. محمد می‌گوید:

    آقای هاشمی رفسنجانی بهرمانی! این تازه اول راه است… باش تا صبح دولتت بدمد…

  60. م.طاهری می‌گوید:

    شرط است که دقت کنیم در ازای تنبه بعضی‌ها، دقیقا داریم چه امتیاز بزرگی به دشمن می‌دهیم و چه لطمه‌ای به برند ۳۰۰ هزار خون مظلوم وطن وارد می‌کنیم؟!

  61. مهدی می‌گوید:

    حاج حسین
    منتظر ۹ دی هستیم و جملات قصارت عزیز

  62. دلخون می‌گوید:

    بی ربط:

    دیشب ورق زدم صفحات کتاب را

    خواندم هزار مرتبه این حرف ناب را

    «باشم و یا نباشم اگر در میانتان

    دست غریبه ها ندهید انقلاب را»

    حالا در این زمانه تردید، عده ای

    گم کرده اند عجیب مسیر صواب را

    از بس اسیر وسوسه نفس گشته اند

    باور نموده اند فریب سراب را

    در انعکاس پرتوء خورشید پر فروغ

    حاشا کنند روشنی آفتاب را

    تا اینکه در ادامه بغض یزیدیان

    رو کرده اند دشمنی بی حساب را

    در ازدحام شک و هیاهوی تفرقه

    از چهره ها زدند کناری نقاب را

    روز دهم، به ماتم ارباب کف زدند

    درخون زدند دیده پیر و شباب را

    بدتر از آن، که عده ای از بی بصیرتی

    دامن زدند آتش این التهاب را

    کم کم عتاب رهبری و نعره خواص

    بیدار کرد مردم رفته به خواب را

    تکرار شد جنگ ابابیل و ابرهه

    دیدن به چشم خویش نزول عذاب را

    گیرم که در تلاطم دریای بیکران

    بازی کنند نقش کف روی آب را

    موجی بزرگ آمد و با یک اشاره ای

    درهم شکست هیبت پوچ حباب را

    دست خدا در آمده از آستین یار

    انداخت دور گردن فتنه طناب را

    بگرفت جان تازه و دلگرم گشته است

    هرکس شنید خطبه فصل الخطاب را

    الحق علم به دست علمدار فاطمی است

    فهمیده ایم حکمت این انتخاب را

    شاعر: محمود مربوبی

  63. به نام خدا
    این مسئله که خود طرف می خواد خوار و ذلیل بشه رو در نظر باید گرفت. به هر حال انسان زمانی پست هم می شود و پستی خود را هم قبول می کند!
    http://www.eslamshieh.ir

  64. سائل الزهرا می‌گوید:

    در داخل کشور ما یک سری مجموعه های سیاسی هستند که تحلیلشان این است:
    میگن وقتی که طرف خیلی چهره ی سگی از خودش نشون میده، ما عقب بنشینیم.
    آیا این رو قبول دارید شما؟ عقب بنشینیم؟
    یا نه، معتقدید که هر گونه عقب نشینی طرف را تشجیع می کند…
    به مجردی که دیدند با اخم شما می ترسید، میگن آقا اخم کن! علاج این آدم اخمه.
    به مجردی که دیدند تهدید به کتک یا خود کتک شما را به عقب نشینی وادار می کند، میگن دو تا بیشتر بزن تا خوب دیگه از همه ی حرف هاش دست برداره.
    طرف اینجوریه، محاسبات دنیا اینه.
    “امام خامنه ای”

  65. ذبیحه می‌گوید:

    راستش به نظر رفسنجانی که این رفتارا توهین تلقی نمیشه. بالاخره آدم که از روساش بیشتر از این نباید انتظار داشته باشه. همین که زحمت کشیدن به دیدنش اومدن، خودش خیلیه! ما فکر می کنیم عناصر منتسب به نظام اسلامی هر چند اسماً احترام دارند و گر نه اونا خودشون به درونشون آگاه ترند.
    ممنون از مطالب قشنگتون…

  66. دیوانه می‌گوید:

    ول کنید این مردمان زالو صفت را………

  67. دی می‌گوید:

    سلام؛
    راستش اول خیلی ناراحت شدم بابت همین توهین به آقای هاشمی ولی بعدش که دیدم که انگار نه انگار (از طرف اطرافیان نزدیک ایشون)، من هم گفتم: حقشه…
    این آقایون به اصطلاح خواص با انقلاب و نظام ارزش دارند، وگرنه اگر بخوان پشت نظام و انقلاب رو خالی کنند، غرب بدتر از توهین هم به سرشون میاره!

    لبیک یا خامنه ای لبیک یا امام است…

  68. هستی می‌گوید:

    سلام…
    آدمی که عزت داشته باشه، نیزه بارانش هم بکنند باز حرف زور قبول نمی کنه، تحقیر نمیشه… بازم میگه بابا لاکردار کجای کاری؟!!! نمی خوام حرفتو قبول کنم…
    حالا به هر کی که علاقه داره به کشوندن یک ملت زیر پای امریکا هر چند که فقط علاقه صرف باشه…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.