خزانه امنیت هم خالی است؟!

نه به عنوان طعنه و نیش و کنایه، واقعا برایم سئوال شده که چرا هر موقع اصلاح طلبان در قدرت اند یا نفوذ مضاعفی در سیاست دارند یا اگر هم در دولت نیستند، حکایت سال ۸۸ فتنه گری فزون تر دارند یا هر زمان روزنامه های زنجیره ای بیشتری دارند یا برای عرض اندام گفتاری و البته مشوش مجال جولان بیشتری دارند یا مثل الان که با غفلت بعضی ها، کلیددار مصادر مهمی اند، ناگهان آمار ترور توسط تروریست های حامی آمریکا در کشور، رشد چشمگیری پیدا می کند؟! و چرا میان حضور مستقیم یا غیر مستقیم اصلاح طلبان در قدرت، با رشد آمار ترور رابطه مستقیم وجود دارد؟!

در آخرین نمونه از اقدامات ننگین تروریستی، دیروز صبح دادستان زابل و راننده شان مورد هدف گلوله افراد مسلح قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند. در ۱۰ روز اخیر برای دومین بار است و در ۱۰۰ روز اخیر برای چندمین بار، که ملت ما، صبح را با این قبیل پیامک های تلخ آغاز می کند. این، حق ملت سلحشور ما نیست. واقعا قول و قرار در ظرف مدت ۱۰۰ روز برای رشد چه بود؟! آیا وعده داده شد که ۱۰۰ روزه اخبار نا امنی به گوش می رسد یا من باب بهبود اوضاع معیشتی، کارهایی محسوس و قابل لمس انجام می شود؟! واقعا میان قلم زنجیره ای های مدعی طرفداری از دولت و گلوله تروریست های ملعون چه رابطه ای وجود دارد که این همه هم افزا با هم عمل می کنند؟! میان فتنه و ترور، میان قلم فتنه گران حامی آمریکا با گلوله تروریست های حامی آمریکا چه رابطه ای وجود دارد؟! و ناظر بر سخنان چندی پیش فلان فرصت طلب سیاسی درباره احتمال ترور در کشور، آیا نمی توان سر نخ بعضی اقدامات تروریستی را در پاره ای اظهار نظرهای غیر امنیتی و مشکوک رصد کرد؟! و آیا سخنان بودار، درجه آخر به تحرک بیشتر مجموعه های تروریستی ختم نمی شود؟!

از آنجا که هزینه نقشه کشی های البته مسبوق به سابقه اصلاح طلبان در نا امن کردن اوضاع کشور عمدتا توسط مظلوم ترین مرزبانان ما و بی ادعاترین دست اندرکاران امنیت در مرزهای شرقی و غربی کشور پرداخت می شود، و از آنجا که آبروی هر بلدی به امنیت آن است و «بهترین بلاد، امن ترین آنهاست» جا دارد به همه این سئوالات، پاسخ های محکمی در مقام عمل داده شود. اگر نیم نگاهی به اوضاع و احوال نا امن کشورهای همسایه بیندازیم، و اگر اندک تاملی در اخبار هر روزه عراق و افغانستان و پاکستان داشته باشیم، قطعا خواهیم پذیرفت که به لطف نیروهای خدوم نظامی و انتظامی، و صد البته به یمن خون سرخ شهیدان، ایران عزیز ما امن ترین و ایمن ترین کشور دنیاست، لااقل با احتساب شرایط همسایگانش. در گرداگرد دهانه این آتشفشان سراسر گدازه، حقا که نعمت امنیت در ایران عزیز ما ستودنی است.

خب! جا دارد بررسی کنیم که متاثر از کدام شل آمدن ها، کدام سخنان سست، کدام وا دادن ها، کدام مواضع چند پهلو، و کدام امتیاز نا به جا به فتنه گران در جا به جایی ها، گروهک های تروریستی احساس می کنند شرایط برای کارهای جنایت بارشان فراهم شده؟! و جا دارد دقت کنیم که رفتار و گفتار بعضی ها به وجود آورنده کدام خلا است که مجموعه های تروریستی در پر کردن آن، با آسودگی احساس تکلیف می کنند؟! و باز جا دارد بررسی کنیم متاثر از کدام عمل فرصت ساز، گروهک های تروریستی حامی آمریکا وسوسه می شوند نقشه های خود را عملیاتی کنند؟! آیا جز این است که سپردن کلید بعضی مناصب حساس، به فتنه گران حامی دشمن، خواسته یا ناخواسته سبب افزایش شعاع حرکت گروه های ترور حامی دشمن می شود؟! و این ظن را در ایشان باعث می شود که؛ «فضا برای کار ما فراهم شده»؟!

آقایان سیاسی! اگر ۱۰۰ روزه، بر خلاف وعده داده شده، خبر خوشی برای معیشت مردم ندارید، لااقل دمی درنگ کنید که بعضی عزل و نصب های شما و پاره ای رفتار و گفتارتان -بی آنکه خود بدانید و بخواهید- نزد مجموعه های تروریست حمل بر کدام چراغ سبز می شود؟! جناب رئیس دولت! به جای آنکه دستیار ویژه امور اقوام و اقلیت های دینی منصوب کنید که با توجه به سابقه اش (!) معلوم نیست دقیقا دارد چه کار می کند (!) آیا بهتر نیست به فکر امنیت حداکثری آحاد این ملت یکپارچه باشید؟! کشور یک کشور است و ملت یک ملت و امنیت یک امنیت و جمهور یک جمهور و رئیس جمهور یک رئیس جمهور! ما در این کشور، اکثریت و اقلیت و این قوم و آن قوم و این دین و آن دین نداریم. فهم این چیزهای بدیهی که دیگر به مذاکره با آمریکا نیاز ندارد! آقای روحانی! در خزانه امنیت این ملک، خون مقدس ۳۰۰ هزار شهید می درخشد. باور کنید حق این مردم بیش از آن است که صبح را به جای اخبار خوش اقتصادی، با خبر ترور آغاز کنند!

وطن امروز/ ۱۶ آبان ۱۳۹۲

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. یه افراطی ضد اعتدال می‌گوید:

    بسم رب الحسین…

  2. یه افراطی ضد اعتدال می‌گوید:

    یه سؤال هم من دارم!

    چرا وقتی دولت نزدیک به اصلاح طلبان روی کاره، دزدهای ضایعات آهن! میرن سراغ نیروگاه های اتمی؟!!
    (نکته انحرافی: نکنه خود بچه های نیروگاه بودن که با احتمال بیکار شدن مجدد، رفتن سراغ دزدی ضایعات آهن!)

  3. لبیک یا حسین می‌گوید:

    روزی که جک استراو عذر می خواهد = روزی که بعد از چند سال ترور درون شهرهای سیستان شکل می گیرد!

  4. لبیک یا حسین می‌گوید:

    شکم گرگ را دریده ایم،
    پر از سنگلاخ کرده ایم درونش را،
    شکمش را دوختیم و بردیمش لب چاه،
    خواستیم هلش دهیم که … ناگهان اوباما زنگ زد!

    توبه ی گرگ مرگ است؛ مرگ بر آمریکا!
    ————-اقتباس از شنگول و منگول————-

  5. صبر می‌گوید:

    عجب ذهن زلالی داری! روح را به جنبش وا می دارد!

    واقعا دور از تعصب حزبی اصول گرا، اصلاح طلب و… سواله!؟

  6. مسعودساس می‌گوید:

    “در خزانه امنیت این ملک، خون مقدس ۳۰۰ هزار شهید می درخشد.”

  7. سیداحمد می‌گوید:

    “جا دارد بررسی کنیم که متاثر از کدام شل آمدن ها، کدام سخنان سست، کدام وا دادن ها، کدام مواضع چند پهلو، و کدام امتیاز نا به جا به فتنه گران در جا به جایی ها، گروهک های تروریستی احساس می کنند شرایط برای کارهای جنایت بارشان فراهم شده؟!”

    بی شک تاثیر مستقیم دارد.
    خودِ آقایانِ مسئول امنیت، به خوبی واقفند به این نکته و به تجربه دریافته اند که شل آمدن در برخی موارد و در نتیجه جفتک اندازیِ برخی داخلی ها، تروریست ها را وقیح تر می کند.
    من دلم می سوزد برای نادان هایی که فکر می کنند آمریکا و اسرائیل، تمرکزشان بر انرژی هسته ای ایران و مذاکرات است. نمی دانند که دشمن مدام در حالِ برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام است.
    هر خدانشناسی را به یک منصبی گماردن، نتیجه اش می شود خیالِ خامِ دشمن!

  8. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    وقتی مسئولین امنیتی با تغییر دولت تغییر می کنن، انتظار بدتر از این رو هم باید داشته باشیم.
    مگه امنیت کشور حزب و جناح بازیه که مرتبط با دولته؟

    این از اون متن هاییه که حرف براش زیاده ولی نمی شه گفت!!

  9. سیداحمد می‌گوید:

    اینجا یک بی دین ولایت و غدیر و حضرت زهرا را زیر سوال می برد؛
    آنطرف وهابی ها دور بر می دارند!

  10. سیداحمد می‌گوید:

    “سر نخ بعضی اقدامات تروریستی، در پاره ای اظهار نظرهای غیر امنیتی و مشکوک”

    نکته قابل توجهی است! لعنت خدا بر خاتمی…

  11. چشم انتظار می‌گوید:

    خزانه ی امنیت این دولت، که خالیِ خالی است و تهش رو هم جارو کردند! اونجایی که دغدغه ی اصلی وزیر اطلاعاتش، بشه کشف گاز گرفتنِ دست دختر موسوی، توسط مأموران، یا مأموران توسط بزمجه ی موسوی! یا اثبات این فرضیه ی مسخره که، سارقان مرکز انرژی اتمی آهن دزد بودند، نه جاسوس!!!

    اما خزانه ی دولت قبل، خالی که نبوده، سرریز هم داشته. اینم مدرکش:

    http://www.jahannews.com/vdcdxs0snyt0x56.2a2y.html

  12. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید، نمی دونم به صلاح هست تأیید این کامنت یا نه؟!

    در زمان یونسیِ… به بهانه ی جذب و تعدیل نیرو، جمعی از بهترین سربازان گمنام امام زمان (عج) از رده های بالای وزارت به زیر کشیده شدند. و نیروهای جوانِ اصلاح طلب! جایگزین و استخدام شدند. و اتفاقاتی افتاد که… بعد از گذشت هشت سال از بازسازی دوباره ی وزارت اطلاعات در دولت احمدی نژاد، باز هم بیم آن می رود، که در روی همان پاشنه بچرخد!!

  13. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    چه گویم که نا گفتنم بهتر است!

  14. چشم انتظار می‌گوید:

    در این ناگفته، گفتنی های بسیار نهان است… آقا سید! ههههههههههی

  15. یه افراطی ضد اعتدال می‌گوید:

    آقا ولی خودمونیم ها. این حاج محمود مثل اینکه واقعاً با غیب در ارتباط بوده. این دو ساله پول یارانه ها رو از اینور اونور جور می کرده، می داده دست ملت. حالا اینا ۲ بار دادن، صداشون دراومده!

  16. پویا می‌گوید:

    امروز صبح که عکسهای این برادر شهیدمون و راننده ایشون رو تو فارس دیدم حال بدی بهم دست داد، زیاد بد بود و از هر راهی خواستم فراموش کنم، اما نمی شه، پلیور مشکی این شهید عزیز که سوراخ و خاک آلود شده بود و بینی خون آلودشون مدام جلوی چشمهامه. با خودم فکر می کنم چرا؟ نا امنی چرا؟ مظلوم کشی چرا؟؟؟؟؟؟؟

  17. ناشناس می‌گوید:

    هنوز دلیلشو نفهمیدی؟ دلیلش اینه وقتی به اصطلاح اصولگرایان قدرت رو در اختیار دارند خودشون به اندازه کافی به مملکت گند می زنند و خواسته یا ناخواسته منافع آمریکا و اسرائیل رو تامین می کنند، دیگه نیاز به ترور واسه بی ثبات کردن مملکت نیست.

  18. سیداحمد می‌گوید:

    ناشناس؛

    گند اصول گرایان تفرقه شان بود که بیش از منافع آمریکا و اسرائیل، منافع شیخ حسن را تامین کرد!

    با عرض پوزش از دوستان؛ کمی صبر کنی، معنای گند زدن را می فهمی!
    همین الان هم کم گند نزده اند به طرح هایی مثل یارانه ها و مسکن مهر و… (در همه این طرح ها انگار زاییده اند!) و البته گند اظهارات متناقض… آنهم در یک همایش؛

    وزیر اقتصاد: بهبود فضای کسب و کار نیازمند وضع قوانین جدیدی است.
    نهاوندیان: بهبود فضای کسب و کار نیازی به تقنین ندارد.

  19. به جای امیر می‌گوید:

    حرف آخر (گفت و شنود)

    گفت: نتانیاهو گفته است آمریکا نباید گزینه نظامی علیه ایران را از روی میز بردارد!
    گفتم: چه غلط‌های زیادی!
    گفت: آمریکا با آنهمه قمپز در کردن، در حمله به عراق و افغانستان زمین‌گیر شد و بعد از تهدید سوریه به حمله نظامی، دست به دامن روسیه شد تا واسطه شود و بهانه‌ای بتراشد که اوباما محترمانه از حمله منصرف شود.
    گفتم: رژیم صهیونیستی هم در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۸ روزه سیلی محکمی خورد که هنوز صدای زوزه‌اش به گوش می‌رسد.
    گفت: نتانیاهو گفته است قدرت آمریکا باید در همه مناقشات حرف آخر را بزند.
    گفتم: نه این که تا حالا حرف آخر را زده است؟!… یارو می‌گفت؛ من همیشه در همه دعواها و درگیری‌ها حرف آخر را می‌زنم. پرسیدند چی میگی؟! گفت؛ با صدای بلند میگم غلط کردم!

  20. پویا می‌گوید:

    در پاسخ ناشناس:
    اگه درست بگی که بعید می دونم بازم گند این دولت بسی عظیم تره! میگی نه دقت کن فقط این وزیر خودرو (صنعت و معدن) خودش چه سرگیجه ای گرفته با این حرفاش. تو عرض سه ماه:
    ۱) قیمت خودرو در اختیار شورای رقابت نیست.
    ۲) خودرو ارزان نمی شود.
    ۳) نه بابا گران نمی شود.
    ۴) شورای رقابت قیمت رو تعیین می کند.

    حالا از وزیر ارشاد با اون نظریات جوکش درباره خوانندگی زنان و فیس بوک و تبادل آزاد اطلاعات هیچی نمی گم و بماند… ظریفِ ظریف و نجفی و زنگنه و ابتکار چه گافایی تو این سه ماهه دادن. حالا تو بگو کی بیشتر گند زده و می زنه؟!؟!؟

  21. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    سعید امامی، اکبر خوش گوشت، سعید عسگر
    و ………….. شاهکارهای اصلاح طلبی در ایرانه.

  22. سعید ن می‌گوید:

    دیگه بی انصافی ات به حد اعلاء رسیده. ۵ دانشمند هسته ای، ترور های تاسوکی، امام جمعه کرد، ترور دادستان خوی و… این ها آیا در زمان عمه اصلاح طلبان بود؟!!! کمی هم انصاف داشته یاشید. آدم از بی انصافی بغضش می گیرد. اینقدر با بغض و کینه ننویسید.

  23. موری می‌گوید:

    سعید ن؛

    “بی انصافی” بیشتر در قلم روزنامه های زنجیره ای دیده می شود که در آن واحد هم ارگان دولت اند و هم رسانه اپوزیسیون! در ثانی، اگر همان بند اول این یادداشت را خوب می خواندی، بی انصافی نمی کردی در نقد این متن!

    “نه به عنوان طعنه و نیش و کنایه، واقعا برایم سئوال شده که چرا هر موقع اصلاح طلبان در قدرت اند (((یا نفوذ مضاعفی در سیاست دارند یا اگر هم در دولت نیستند، حکایت سال ۸۸ فتنه گری فزون تر دارند یا هر زمان روزنامه های زنجیره ای بیشتری دارند یا برای عرض اندام گفتاری و البته مشوش مجال جولان بیشتری دارند یا مثل الان که با غفلت بعضی ها، کلیددار مصادر مهمی اند)))، ناگهان آمار ترور توسط تروریست های حامی آمریکا در کشور، رشد چشمگیری پیدا می کند؟! و چرا میان حضور مستقیم یا غیر مستقیم اصلاح طلبان در قدرت، با رشد آمار ترور رابطه مستقیم وجود دارد؟!”

    پس فقط بحث این نیست که دولت دست کدوم طرفه…
    و اما! واقعا؟ “بی انصافی” چیز بدیه؟! عجب! خوبه شما هم فهمیدین که بی انصافی نباید کرد!
    من نمی دونم شما با این همه علاقه ات به انصاف، اون زمانی که بعضی ها علیه ۴۰ میلیون رای ملت بی انصافی کردن، کجا بودی احیانا!

  24. زهرا می‌گوید:

    موری خیلی قشنگ گفته. گیرم این متن آقای قدیانی بی انصافی باشه.
    “پس بی انصافی چیز بدیه؟!”
    این همه درباره حکومت بی انصافی می کنین، چیز بدی نیست، اون وقت یه متن (که اتفاقا خیلی هم منصفانه است) شد بی انصافی!!

  25. سیداحمد می‌گوید:

    ۸ سال هیچ کدام از اقدامات مفید دولت قبل را ندیدند، بی انصافی نبود!
    شما رد هر ترور و حادثه تروریستی را که بگیرید، می رسید به پالس هایی که اصلاح طلبان و فتنه گران و خودفروخته ها، برای دشمن فرستادند.

    حوادث تروریستی بدتر از جنایات ۸۸؟
    اصلاح طلبانِ فتنه گر، تنور را برای دشمن گرم کردند، دشمن تیم های ترورش را روانه خیابان های تهران کرد!

  26. چشم انتظار می‌گوید:

    سعید ن!

    فهمیدن این موضوع زیاد سخت نیست:
    ترور در دولت اصلاحات، مستقیم بدون واسطه.
    در دولت عدالت، غیر مستقیم با واسطه.
    در دولت راستگویان! مستقیم با واسطه! توسط افراطی های اصلاح طلب و تئوریسین های خودفروخته ی آنان، صورت گرفت. اگه اسناد مرکز انقلاب رو باور نداری از سعید حجاریان، یونسی، یا خود خاتمی بپرس! 🙂

  27. یه افراطی ضد اعتدال می‌گوید:

    سعید ن؛
    ۸ سال و به ویژه این ۴ سال اخیر، نقش اپوزیسیون وقیح نظام و دولت رو بازی کردید. همون زمان دولت قبلی هم اکثر رسانه ها و روزنامه ها دست زنجیره ای ها بود. حالا ۴ تا سایت رو نمی تونید ببینید؟
    من می دونم. آخرش هم افتضاحات این دولت رو مثل همه دولت های دیگه، رهبری و ملت حزب الله باید جمع کنن. مثل سال ۸۲ و ۸۳!

  28. رضا 2 می‌گوید:

    هر آدم عاقلی می داند افزایش ترورها مربوط این ۱۰۰ روز نیست، بلکه میراث به جای مانده از دوران ۸ ساله سیاه قبلی است، ولی به لطف خدا و همت دولت ریشه کن خواهد شد.

  29. ناشناس می‌گوید:

    آقای چشم انتظار؛

    تا جایی که ما می دونیم توی اون دوره دار و دسته سعید امامی به زیر کشیده شدند، حالا اگه شما فکر می کنی اینا جمعی از بهترین نیروها بودند یه داستان دیگه است…

  30. چشم انتظار می‌گوید:

    اون آدم، اگه عاقل بود قبل جلسه ی به اون مهمی، به دروغ و از سر عجز، نمی گفت؛ صندوق خالی است! 🙁
    بچه ها! حتما صرفا جهت اطلاع امشب رو بگیرین نگاه کنین. مخصوصا امثال رضا ۲ تا از شاهکارهای دولت فخیمه، و به ویژه شوی کمدی جناب زنگنه بیشتر بهره ببرند…

  31. چشم انتظار می‌گوید:

    جناب ناشناس!
    من که چنین مطلبی نگفتم. اما دار و دسته ی سعید امامی (که بیشتر طعمه ی اهداف پلید سران وقت وزارت بود) همه، چشم به دهان و گوش به فرمان کسانی بودند، که مسئول مافوقشون (یکی از سران فتنه کنونی) از روح الله حسینیان تقاضا می کرد، برخی اسناد رو نشه. تو همین دولت دوم خرداد ها! نه کا گ ب و ام ای سیکس!! سعید اسلامی می تونست عاقبتی بهتر از این داشته باشه و حتی سعید حجاریان. ولی اگه کمی مطالعه تون رو بیشتر کنید یه چیزهایی دستگیرتون می شه البته بدون تعصب!

  32. سیداحمد می‌گوید:

    به دوستان پیشنهاد می کنم، بحث راجع به سعید امامی و امثالهم را مطرح نکنند و بحثی بی نتیجه را دامن نزنند.
    حرف متن چیز دیگری است و کاملا واضح!

  33. چشم انتظار می‌گوید:
  34. چشم انتظار می‌گوید:

    خوش به حال اونایی که از دوشنبه اینجا هستند؛
    آقاسید! التماس دعا

    http://www.jahannews.com/vdcb5abffrhb5gp.uiur.html

  35. سیداحمد می‌گوید:

    کدام ائتلاف مانع جنگ اوباما علیه اسد شد؟!
    آمریکا؛ تنهاتر از همیشه

    حسین قدیانی: … …اینک اما محرم است… موسم ائتلاف با حسین (ع)… بیداری اسلامی مثل انقلاب اسلامی ریشه در خون امام عاشورا دارد… از کوچه صدای سنج می آید… سررسید به بهترین صفحاتش رسیده… من امشب باز هم برای قاسم بن الحسن (ع) کف مرتب خواهم زد… و در مسجد ارک، بردن دسته گل را فراموش نمی کنم… باید هم فریب داد دشمن را… خوب دارد ورق می خورد تاریخ… به به از این روضه های تکراری… ما راضی هستیم… اصلا این محرم اول ماست… و زبان ما تازه به حسین (ع) باز شده… بگویی نو، می گویم نو… بگویی قدیمی، می گویم قدیمی… بگویی عشق، می گویم اشک… ما هنوز کار داریم با چشم های مان… و با علم علمدار… عشق است «انتهای نامعلوم» خون حسین (ع) برای یزیدیان… حق با خانم زینب (س) است؛ جز زیبایی هیچ چیز دیده نمی شود… خمیه ما خون حسین (ع) است… و مجمع جهانی حضرت علی اصغر، دیروز جمعه بود… و یکی از کشورهای این مجمع، آمریکا… شهادت در دستان سیدالشهدا کار خودش را کرده… عجب سعادتی داشتی علی اصغرم… خون تو نوزاد، از تیر ۳ شعبه کاری تر است… و هرگز به زمین برنمی گردد… در آغوش حسین (ع) عجب محشری به پا کرده ای… ما باور چنین حماسه هایی را نداشتیم… کجای این گیتی است که کتیبه محتشم نداشته باشد؟! آری، مقاومت همیشه جواب می دهد؛ در آغوش سیدالشهدا بیشتر… صدای سنج می آید… گهواره هم هست… دیروز جمعه سراسر جهان، گهواره علی اصغر بود… و امروز هم… در اسم «رباب»، «آب» با دل مادر بازی می کند؛ «گمانم تشنه آبی، چرا مادر نمی خوابی؟!»… …

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    دوستان محترم؛

    تا ساعاتی دیگر قطعه مقدس ۲۶ با یک متن عاشورایی و حماسی از داداش حسین عزیز به روز می شود…

  36. همسنگر می‌گوید:

    جناب اسلامى ایرانى؛
    حضرتعالى از سعید اسلامى چه ذهنیتى دارید؟ اون بزرگوار رو می شناختین؟ با ایشون مراوده اى داشتین؟ اسباب تأسف و دلگیرى ِ این حرف!!
    من برادرانه به عنوان خاکسار جمع عرض می کنم که مراقب گفتارمون باشیم…

  37. همسنگر می‌گوید:

    جناب چشم انتظار؛
    شما با مطالعه درین خصوص به جایى نمی رسین، امید آنکه ایشون شفاعت حقیر رو هم بکنن، سر سفره پربرکت امیرالمؤمنین متنعم باشن ان شاالله.. 

  38. لبیک یا حسین می‌گوید:

    با احترام به نظر سید احمد فقط دو جمله عرض کنم؛ سعید امامی در دوره دوم خرداد دست ایل و تبار باقی مونده مهدی هاشمی (مهدی هاشمی سال ۶۷-۶۸ اعدام شد) داده شد تا انتقام خودشون را ازش بگیرن، نه تنها از خودش بلکه همسرش را نیز آزار دادند؛ انشالله برای آیندگان قضیه روشن خواهد شد!!! سعید اسلامی شهید مظلومی است که شرایط اجازه ی اعاده ی حیثیت از او را نداد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.