روح الله امام حزب الله

در عصر دوم خرداد پروژه «امام زدایی» ذیل نقشه شوم «تقدس زدایی» کار را به آنجا رساند که رسما اعلام کردند؛ «زین پس باید راه و رای خمینی را در موزه های تاریخ رصد کرد.» اما از آنجا که «این انقلاب بی نام امام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست» یخ امام زدایی نگرفت. نگرفت تا آنجا که دغل بازان هشتاد و هشتی بهتر آن دیدند امام و خط امام را به نفع نیات پلید خود، بلکه دشمن اصل کاری مصادره کنند! خمینی اما از آنجا که حتی نامش هم حاوی پیام است، هرگز قابل مصادره نبوده و نیست، الا به نفع آرمان روح اللهی و انقلابی خودش یعنی ولایت فقیه، شهادت طلبی، دشمن ستیزی، مردم داری و… باری همان زمان ۸۸ در بطن متن مطول و پر استعاره ای با تیتر «خمینی آنقدرها هم که VOA می گوید خوب نیست!» اشاراتی از این قبیل کرده بودم. تا ببینیم این روزها دشمن درباره امام مشخصا چه مکری در آستین دارد، لازم است به جمله حکیمانه چند وقت پیش خلف صالح خمینی اشاره کنیم؛ «دشمنان انقلاب بیش از همه از شخص امام کینه به دل دارند.»

ناظر بر همین کینه، نیز کینه خصم از حزب الله، به نظر می رسد نقشه فعلی دشمن «جدایی انداختن میان روح الله و حزب الله» است. لذا بر ما فرض است که بیش از واسطه ها، مراقب دشمن اصل کاری باشیم. آنکه در نظری مضحک مدعی مخالفت امام با شعار شعائرگونه «مرگ بر امریکا» می شود، در این باب، خیلی فرق ندارد با آنکه سخیف ترین حرف ها را -که آدمی حتی از انعکاس تلویحی آن نیز شرم دارد- به بهانه خاطره گویی بیان می کند. اینها همه واسطه اند تا نقشه دشمن بگیرد. اینها خواه پیر باشند و خواه جوان، در قیاس با دشمن بیرونی، عددی نیستند؛ فقط واسطه اند! چیست اما نقشه دشمن؟ مختصرش همان است که نوشتم؛ «جدایی انداختن میان روح الله و حزب الله» از طرق مختلف من جمله «مسئله دار کردن اذهان خانواده معزز شهدا نسبت به امام.» خوب یا بد من هم اظهارات «ن. الف» را خواندم، اما فی الفور درود فرستادم بر روح ملکوتی روح الله که معتقد بود؛ «خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت اند.»

اتفاقا خاطره موهومی که به امام نسبت داده شد، از زاویه دیگر قضیه، بیانگر اوج علاقه، احترام و محبت امام حتی در اندرونی بیت خودشان به خانواده شهداست. تو ببین امام ما، چقدر در اندرونی خانه خود، به حزب الله و خانواده شهدا افتخار می کرد که ۲۴ سال بعد از ارتحالش هنوز عقده آن تعاریف بی مانند از دل بعضی ها خارج نشده که این چنین یک جا می خواهند از امام و حزب الله و خون شهدا و خانواده ایشان انتقام بگیرند! حالیا از آن امام خوبی ها! تو ببین چقدر در اندرونی خانه خود گفته بود؛ «من یک موی این کوخ نشینان را به تمام زندگی کاخ نشینان نمی دهم» که بعضی ها به این اراجیف افتاده اند! تو ببین چقدر در اندرونی خانه خود تکرار کرده بود؛ «من بر دست و بازوی رزمندگان بوسه می زنم… من به چهره نورانی ایشان غبطه می خورم… چشم و چراغ من و ملت، همین خانواده شهدا هستند» که بعضی ها به این اباطیل افتاده اند! خاطره نقل شده، از زاویه بهتر ماجرا حکایت از آن دارد که امام در اندرونی بیت خود، دقیقا همان امام بالکن حسینیه جماران بود. صد البته بعد از ۲۴ سال هنوز هم برای بعضی ها قابل هضم نیست که چرا پدر بزرگ شان بیش از بعضی نوه و نتیجه ها، دل در گرو ایتام شهدا داشت. ما البته حساب بیت امام را از این «بعضی ها» واقعا جدا می دانیم، هر چند توقع مان از بیت و دفتر امام عزیز در این قبیل حرمت شکنی ها بیش از اینهاست. آری! خمینی پدر ما، بلکه پدر بزرگ ما بود… و در تمام عالم، این فقط ما فرزندان شهدا بودیم که حتی جرئت می کردیم از بالکن حسینیه جماران بالا برویم و در رسمی ترین جای جمهوری اسلامی، غیر رسمی ترین، خالصانه ترین و خودمانی ترین محبت ممکن را به پدر پیر خود ابراز کنیم؛ دست بر محاسن حضرتش بکشیم، روی پایش بنشینیم، عشق کنیم با بابای خود… ما عزیزدردانه های امام ایم. ما را با واسطه ها کاری نیست. ما شان خود بالاتر از این حرف ها می دانیم. ما بچه های بالکن حسینیه جماران ایم… و از همین جایگاه، خطاب مان به دشمن این است؛ نقشه اختلاف افکنی میان امام و مرگ بر امریکا، میان امام و حزب الله، و میان امام و خانواده شهدا، اگر چه خوابی قطعا تعبیر ناشدنی است، اما در باطن خود، از قضا حکایت از اوج اتحاد و همدلی امام با مرگ بر امریکا، حزب الله و خانواده شهدا دارد. از این اتحاد لاینقطع، کور باد چشم تان. این نوشته تکمیل نمی شود الا آنکه از دست اندرکاران بخواهیم افترا زنندگان به امام را سر جای خود بنشانند. اگر ما تاب اهانت به خودمان را داشته باشیم، هرگز تاب تهمت به ساحت حضرت روح الله را نخواهیم داشت. از آن بگذریم، از این نخواهیم گذشت. و بالطبع، بی مقدار بودن واسطه ها، دلیل بر عدم اجرای قانون نمی شود. راستی خمینی نازنین! روح الله ما! چشم و چراغ ما! برای ما خود تو مهم بودی، حتی بالکن حسینیه قشنگ جماران هم بهانه بود… قرار ما لبخند تو بود! پیش شهیدان، شاهد باش و شهادت بده که در همه این ۲۴ سال، آنکه از همه بیشتر دغدغه خط تو را داشته، «بچه های حسینیه امام خمینی» بوده اند… اماما! هم چنان آرام باشد دلت که ما دچار اشتباه در محاسبه نمی شویم. امام عزیز! در بیعت با امام خامنه ای، لحظه ای بر ما نمی گذرد الا آنکه فزونی یابد عشق ما به تو. اماما! راز این همه خمینی خواهی ما، در پذیرفتن ولایت جانشین تو نهفته است، و الا ما هم فقط تو را در خواب می دیدیم! اماما! ما با تو زندگی می کنیم و بر این باوریم؛ دفتر نشر و حفظ آثار تو، خون سرخ پدران ماست… همچنان! گفت: «این همه آوازه ها از شه بود، گر چه از حلقوم عبدالله بود.»

جوان/ ۲۷ مهر ۱۳۹۲

این نوشته در یسار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    “خمینی اما از آنجا که حتی نامش هم حاوی پیام است، هرگز قابل مصادره نبوده و نیست، الا به نفع آرمان روح اللهی و انقلابی خودش یعنی ولایت فقیه، شهادت طلبی، دشمن ستیزی، مردم داری و…”

  2. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    “خمینی پدر ما، بلکه پدر بزرگ ما بود… و در تمام عالم، این فقط ما فرزندان شهدا بودیم که حتی جرئت می کردیم از بالکن حسینیه جماران بالا برویم و در رسمی ترین جای جمهوری اسلامی، غیر رسمی ترین، خالصانه ترین و خودمانی ترین محبت ممکن را به پدر پیر خود ابراز کنیم؛ دست بر محاسن حضرتش بکشیم، روی پایش بنشینیم، عشق کنیم با بابای خود…”

    خیلی زیبا بود…

  3. یه افراطی ضد اعتدال می‌گوید:

    مثل همیشه عالی…

    ولی انصافاً ما که حساب بعضی از بیت امام را از حساب بعضی ها جدا نمی دانیم بلکه دست همه شان را تو یه کاسه می دانیم. یعنی هر کاری که می کنیم وقتی مواضع آقایان از سال ۸۸ به اینور یادمون میاد نمی تونیم حسابشون رو جدا کنیم!

  4. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    ” اماما! ما با تو زندگی می کنیم و بر این باوریم؛ دفتر نشر و حفظ آثار تو، خون سرخ پدران ماست… ”

    قلمتان مستدام…

    وقتی متن رو می خوندم یاد دیدار رزمندگان با امام می افتادم که می گفتند:

    “روح منی خمینی بت شکنی خمینی”

  5. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    خدایا این واسطه ها اگر قابل هدایت هستند، هدایتشون کن اگر نه هر چه زودتر نابودشون کن. خواه پیر، خواه جوان!

  6. برف و آفتاب می‌گوید:

    چه عبارت خوبی گفت همین الان امام جمعه‌ی تهران؛

    جزء اگر از کل جدا؛ بیکار شد/ عضو اگر از تن جدا؛ مردار شد

  7. سیداحمد می‌گوید:

    “نقشه فعلی دشمن «جدایی انداختن میان روح الله و حزب الله» است.”

    دقیقا همین طور است!
    شک نکنید که برنامه ریزی شده برای رسیدن به این هدف شوم اما… زهی خیال باطل!

  8. سیداحمد می‌گوید:

    “از همین جایگاه، خطاب مان به دشمن این است؛ نقشه اختلاف افکنی میان امام و مرگ بر امریکا، میان امام و حزب الله، و میان امام و خانواده شهدا، اگر چه خوابی قطعا تعبیر ناشدنی است، اما در باطن خود، از قضا حکایت از اوج اتحاد و همدلی امام با مرگ بر امریکا، حزب الله و خانواده شهدا دارد. از این اتحاد لاینقطع، کور باد چشم تان.”

    احسنت…

  9. نسیم می‌گوید:

    سخنان خلف صالح حضرت روح الله(ره):

    اگر امام نیست، خدای او، راه او، رهنمودهای او و انگشت نورانی اشاره های او که ما را به راه راست هدایت می کرد، هست و مهم این است که ما کار بزرگ امام را بشناسیم و قدر بدانبم. ۶۸/۵/۱۱

    امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف ابن انقلاب است. ۶۹/۳/۱۳

  10. حافظ می‌گوید:

    وسط متن بودم که یهو یاد همسر مرحومه امام افتادم!
    خدائیش تا زمانی که ایشون بودن حداقل از بیت خود امام عظیم الشانمون کسی از این غلطا نمی کرد، یعنی جراتشو نداشتن.
    از دوستان عزیز خواهش می کنم برای شادی روح ایشان یه صلوات بفرستن؛
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  11. شیدا می‌گوید:

    به اطلاع برخی شیرین عقل ها مى رسانم که؛
    حرب الله مى داند که برادر امام زمان (ع) هم که باشى، مى شود “جعفر کذاب” بشوى!
    پس دروغ بستن به امام شهدا ممنوع!
    ~~~~~~~~~.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    اما…
    “بى مقدار بودن واسطه ها، مانع اجراى قانون نمى شود!”

  12. مسعودساس می‌گوید:

    http://www.aparat.com/v/Zem7S

    **************************
    تا کور شن همه ی اون کسایی که نمی تونن این اتحاد امام و حزب الله رو ببینن.
    ای…

  13. ناشناس می‌گوید:

    واقعا که چقدر دلم سوخت وقتی خوندم این خانم چی گفته…

    منی که در حسرت دیدن روی پدر بزرگ شدم و در تمام لحظات مهم زندگیم، جای خالیش رو با یه بغض سنگین و تلخ حس کردم، از هر چی جنگه بیزارتر شدم.

    پدر بره، مادر ۲۳ ساله ام بمونه با من و برادرم بعد اینطور…

    الان دیگه مادر مسن شده و رو به پیری…
    ولی دل من هیچوقت عادت نکرد به جای خالی پدر…

  14. چشم انتظار می‌گوید:

    از سرکار ن. ا بی مقدار، اکبر آقای رمال، جناب انصاری بی خیال، سید حسن ضدحال و ایضا، زنجیره ای های پاچه مال! تشکر می کنیم که؛ با اراجیف و خواب های کودکانه و جلسات دو نفره و خاطرات دوزاری و بی توجهی های ذاتی شون، ارتباط حزب الله، بویژه جوانان رو، با مرادشون بیش از پیش محکم کردند. و این هم نشانه ی همان حماقتی است، که با تمام وجود همراه خود دارند!
    .
    با این جمله تون خیییییییییلی حال کردم داداش. یعنی همچین تا فیها خالدون، حسودان رو می سوزونه!

    آری! خمینی پدر ما، بلکه پدر بزرگ ما بود… و در تمام عالم، این فقط ما فرزندان شهدا بودیم که حتی جرئت می کردیم از بالکن حسینیه جماران بالا برویم و در رسمی ترین جای جمهوری اسلامی، غیر رسمی ترین، خالصانه ترین و خودمانی ترین محبت ممکن را به پدر پیر خود ابراز کنیم؛ دست بر محاسن حضرتش بکشیم، روی پایش بنشینیم، عشق کنیم با بابای خود…

  15. چشم انتظار می‌گوید:

    ناشناس؛

    شاید گُنده گویی هایی از این دست هم، از الطاف خفیه ی الهی باشه. که ما توجهمون به غربت و مظلومیت خانواده های شهیدان، بخصوص مادران و همسرانشون بیشتر بشه. جدا بعضی مواقع، یک تلنگر مهم، هر چند تلخ، برای امثال من و حتی خیلی بزرگان و منسوبین به اون عزیزان، لازمه تا قدر بازماندگان اونها رو بیش از پیش بدونیم…

  16. سیداحمد می‌گوید:

    این بند را واقعا عالی گفتید!

    “تو ببین امام ما، چقدر در اندرونی خانه خود، به حزب الله و خانواده شهدا افتخار می کرد که ۲۴ سال بعد از ارتحالش هنوز عقده آن تعاریف بی مانند از دل بعضی ها خارج نشده که این چنین یک جا می خواهند از امام و حزب الله و خون شهدا و خانواده ایشان انتقام بگیرند! حالیا از آن امام خوبی ها! تو ببین چقدر در اندرونی خانه خود گفته بود؛ «من یک موی این کوخ نشینان را به تمام زندگی کاخ نشینان نمی دهم» که بعضی ها به این اراجیف افتاده اند! تو ببین چقدر در اندرونی خانه خود تکرار کرده بود؛ «من بر دست و بازوی رزمندگان بوسه می زنم… من به چهره نورانی ایشان غبطه می خورم… چشم و چراغ من و ملت، همین خانواده شهدا هستند» که بعضی ها به این اباطیل افتاده اند!”

  17. صبا می‌گوید:

    من که نمی دونم کی، چی گفته! ولی خودشونو مسخره می کنن؛ عمرا کسی بتونه ذره ای بین امام و امت فاصله بندازه یا سرسوزنی نظر و اعتقاد مردم را نسبت به امام شون تغییر بده!
    کسانی که در سختی پشت هم می ایستند همو خوب می شناسند. امام و امت همدیگر را در سختی ها بدست آوردند. امام جزء جدایی ناپذیر امت است.

  18. صبا می‌گوید:

    امروز گلزار شهدا بودم؛ امامزاده علی بن جعفر علیه السلام. یه دختر خانوم جوونی نشسته بود، نه ده می خوند. رفتم جلو گفتم: نویسنده شو می شناسید. گفت بله حسین قدیانیه. گفتم الان می خونیدش! گفت خیلی وقته خریدم، وقت نکردم همشو بخونم، گفتم آخه مال سال هشتاد و هشته اون موقع به روز بود! گفت نه خیلی از مطالبش به الان می خوره. یه عکس هم از کتابش و ضریح گرفتم. هر وقت سیستمم درست شد میذارمش!

  19. yousef می‌گوید:

    آره خوب!

  20. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    با سانسور به خدا به جایی نمی رسید…

  21. kosar می‌گوید:

    با سلام

    راستی چرا مراجع در حلال شمردن ترانه های … فتوای عمومی صادر نمی کنند تا ماهم بتوانیم مثل بعضی از ما بهتران از این اصوات نکره استفاده کنیم؟
    خدایا اگر این جمله منتسب به نوه امام راست است وای به حال دل امام…

  22. بغض می‌گوید:

    نقشه اختلاف افکنی میان امام و مرگ بر امریکا،
    میان امام و حزب الله،
    و میان امام و خانواده شهدا،
    اگر چه خوابی قطعا تعبیر ناشدنی است،
    اما در باطن خود،
    از قضا حکایت از اوج اتحاد و همدلی امام با مرگ بر امریکا،
    حزب الله و خانواده شهدا دارد.

    از این اتحاد لاینقطع، کور باد چشم تان.

  23. به جای امیر می‌گوید:

    محرمانه(گفت و شنود)

    گفت: آقای ظریف قبل از سفر به ژنو در صفحه فیس‌بوک خود نوشته بود با دیدن تیتر روزنامه کیهان تحت فشار عصبی قرار گرفته و به کمردرد مبتلا شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است!
    گفتم: خب! مگر غیر از این بود؟!
    گفت: بر فرض که کمردرد وزیر خارجه کشورمان در تهران به خاطر کیهان بوده است، درباره کمردرد ایشان در ژنو که خیلی هم شدیدتر بود و آقای ظریف را ویلچرنشین کرد چه می‌گویند؟!
    گفتم: آن هم کار کیهان بوده است!
    گفت: چرا؟! به چه دلیل؟! آنجا که دیگر پای کیهان در میان نبود!
    گفتم: اولا که دلیل و علت آن «محرمانه» است.
    گفت: مگر دانستن حق مردم نیست؟! پرسیدن که عیب نیست، ندانستن عیب است!
    گفتم: این روزها، ندانستن عیب نیست، پرسیدن عیب است! و ضمنا هر وقت خواستی با من حرف بزنی دهنت را ببند!

  24. حسین26 می‌گوید:

    بعضی از اعضای خانواده امام در سال های بعد از امام خیلی متحول شدن و با خودشون فکر می کنن که امام هم نظراتش عوض شده و با راه های مختلف از جمله خواب های تمام نشدنی اکبر آقا نظرات جدیدش رو اعلام می کنه!!!
    ای خمینی مظلوم…

  25. صبر می‌گوید:

    “در عصر دوم خرداد پروژه «امام زدایی» ذیل نقشه شوم «تقدس زدایی» کار را به آنجا رساند که رسما اعلام کردند؛ «زین پس باید راه و رای خمینی را در موزه های تاریخ رصد کرد.» اما از آنجا که «این انقلاب بی نام امام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست» یخ امام زدایی نگرفت.”

    غرب زمان را بر اساس خصوصیات همان عصر تقسیم می کنه! مثل عصر فضا، عصر اتم و عصر ارتباطات.
    دوران را هم به دوره مدرنینه، دوره پست مدرنیته و دوره فرا پست مدرنیته! که الان توش قرار داریم و اول و آغازشه! تقسیم کرده.
    اما دوره گذار از مدرنیته به پست مدرنیته شروع و آغازش با انقلاب اسلامی و نام امام خمینی در تاریخ ثبت و ماندگار شد. چون جهان سه قطبی شد. امریکا سرمایه دار، شوروی کمونیست و ایران اسلامی.
    برای همین هیچ کس نام امام را پاک نمی تونه بکنه که هیچ، بلکه شاید جزء درس تاریخ کشورهای غربی هم برود!

    بیست و ششی؛
    از راهنماییتون ممنون ولی نتونستم انجام بدم!

  26. م.طاهری می‌گوید:

    “خمینی نازنین! روح الله ما! چشم و چراغ ما! برای ما خود تو مهم بودی، حتی بالکن حسینیه قشنگ جماران هم بهانه بود… قرار ما لبخند تو بود! پیش شهیدان، شاهد باش و شهادت بده که در همه این ۲۴ سال، آنکه از همه بیشتر دغدغه خط تو را داشته، «بچه های حسینیه امام خمینی» بوده اند… اماما! هم چنان آرام باشد دلت که ما دچار اشتباه در محاسبه نمی شویم. امام عزیز! در بیعت با امام خامنه ای، لحظه ای بر ما نمی گذرد الا آنکه فزونی یابد عشق ما به تو. اماما! راز این همه خمینی خواهی ما، در پذیرفتن ولایت جانشین تو نهفته است، و الا ما هم فقط تو را در خواب می دیدیم! اماما! ما با تو زندگی می کنیم و بر این باوریم؛ دفتر نشر و حفظ آثار تو، خون سرخ پدران ماست… همچنان!”

    تکبیر!

  27. م.طاهری می‌گوید:

    همین امروز از کل ماجرا خبر دار شدم. الان انقدر عصبانی ام که نمی دونم چی باید بگم. هر چه باید را گفتید. خیلی خوب و عالی هم گفتید.

  28. م.طاهری می‌گوید:

    “این نوشته تکمیل نمی شود الا آنکه از دست اندرکاران بخواهیم افترا زنندگان به امام را سر جای خود بنشانند. اگر ما تاب اهانت به خودمان را داشته باشیم، هرگز تاب تهمت به ساحت حضرت روح الله را نخواهیم داشت. از آن بگذریم، از این نخواهیم گذشت. و بالطبع، بی مقدار بودن واسطه ها، دلیل بر عدم اجرای قانون نمی شود.”

    احسنت!

  29. م.طاهری می‌گوید:

    روح منی خمینی، بت شکنی خمینی!

  30. صبر می‌گوید:

    سلام

    یه پست تقدیم بچه های قطعه بیست و شش کردم. ان شاءالله خوشتون بیاد.

  31. همشهری باکری می‌گوید:

    یا علی
    حسین آقا تو رو خدا یه کم بیشتر مطلب بنویسین!

  32. مرتضی می‌گوید:

    قلم داداش ما دفتر حفظ و نشر آثار نیست تا امام تنها بماند…

  33. سنگربان می‌گوید:

    “اماما! هم چنان آرام باشد دلت که ما دچار اشتباه در محاسبه نمی شویم. امام عزیز! در بیعت با امام خامنه ای، لحظه ای بر ما نمی گذرد الا آنکه فزونی یابد عشق ما به تو. اماما! راز این همه خمینی خواهی ما، در پذیرفتن ولایت جانشین تو نهفته است، و الا ما هم فقط تو را در خواب می دیدیم!”

    واقعاً زیبا بود…
    ممنون از بابت این پست!

  34. رضا می‌گوید:

    لاریجانی مچکریم! واقعا موضعگیری امروزت خوب بود.

  35. پسرشهید می‌گوید:

    هیچ شل دینی (به قول قشنگ دکتر لاریجانی) نمی تونه بین ما و امام فاصله بندازه

    «عشق است خمینی و خامنه ای»

  36. یک فرزند شهید می‌گوید:

    و این یعنی این که ما فرزندان شهدا به شدت مواظبیم که در زمین دشمن بازی نکنیم…

  37. جلال معترف می‌گوید:

    کاش امام بود تا یه دونه همیچین قشنگ، با اون جذبه خاصش می زد تو دهن این نوه نتیجه هاش، بلکه ادب بشن!

  38. تسنیم می‌گوید:

    احسنت… احسنت… طیب الله انفاسکم
    خدا خیرتون بده؛
    الحق و النصاف که مهر تایید زدید بر این جمله زیبا:
    “دفتر نشر و حفظ آثار تو، خون سرخ پدران ماست… همچنان!”

    بله ما هم فرزندان امامیم…

  39. گمنام می‌گوید:

    بسم الله

    همان طور که می دانید وقتی در گوگل به انگلیسی ashora یا ashuora را سرچ میکنیم تمامی عکس های عزاداری فقط و فقط قمه زنی می آید متاسفانه عکسهای عزادری قمه زنی در اینترنت باعث شده تا مردم ادیان مختلف بر این باور باشند که دین اسلام دین خشونت و … است.
    چند روزی است جنبشی با نام عاشورا در فضای افسران تحرکات خودش رو آغاز کرده…از شما افسر گرامی خواهشمندم که تگ های بالا رو زیر عکسهایی که تو وبلاگتون یا سایتتون یا صفحاتتون در شبکه های مجازی مختلف درباره عاشورا می ذارید قرار بدید. هم چنینی لینک هایی را بگذارید که عزاداری مسلمانان در عاشورا باشد…
    حال این وظیفه ما به عنوان افسران جنگ نرمه که نوع عزادری صحیح و همراه با لطافت مسلمانان ایرانی را به کل جهان برسانیم…
    هم چنینی در وبلاگ ها ی خود و سایت ها و دیگر صفحات اجتماعی نیز این جنبش را رواج دهید…
    چیزی که مهمه اینکه سعی کنید از چند تا عکس مشخص و مشترک استفاده بشه چون نتایج جستوجوگرها مخصوصاً گوگل بر اساس تعداد بیشترین بازدیدها است.
    باشد که امام حسین (ع) در روز قیامت دستان ما را بگیرد…

    #عاشورا
    #ashora
    #moharam
    #محرم
    #حسین
    #امام_حسین
    #کربلا
    #شیعه
    #عزاداری
    #محرم
    #ایران
    #تاسوعا
    #قمه
    #ashoora
    #ashuora
    #shia
    #shiite
    #muslim
    #moharram
    #moharam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.