«چاپ دوم مذاکره» برای نتانیاهو فاکتور شد!

ظاهرا ما حق داریم «زنجیره ای» بخوانیم بعضی روزنامه ها را، چرا که فقط یک قلم به مزد زنجیری می تواند چنین تحلیل فاخری (!) ارائه دهد؛ «اصول گراها و نتانیاهو، در یک موضع گیری مشترک، از مذاکره ایران و امریکا ناخرسندند. حال با این هم نوایی چه می کنند؟!» در این باره در ۲ بند مجزا نکاتی مطرح می شود.

دلیل/ تشابه ظاهری ملاک نیست

اگر تنها سود مذاکره با امریکا این باشد که جماعت «نه غزه، نه لبنان…» هم هر گونه هم نوایی با سران اسرائیل را ناروا بشمرند، برای تشکر ما از دیپلمات ها کفایت می کند! وقتی نتانیاهو، فتنه گران ۸۸ را به دلیل رفتار و گفتار اسرائیل پسند – و نه تشابه ظاهری در یک موضع گیری- «دوستان خوب اسرائیل» می خواند، کاملا روشن است چه جریانی در داخل، هم نوای با اسرائیل، سیاست ورزی می کند. وقتی دنیا امت حزب الله ما را به لشکری مقتدر می شناسد که باکی از اعلام عمومی کمک به حمله کنندگان به رژیم غاصب قدس ندارد، مضحک است که بنا به یک دلیل علیل، متهم به هم نوایی با اسرائیل شود!

یک مسابقه فوتبال را در نظر بگیرید! تماشاگران هر ۲ تیم، جداگانه تیم خود را دعوت به یک امر مشترک یعنی حمله می کنند. شما اما در عقل آن آدم تازه از راه رسیده ای که مدعی شود؛ «هر ۲ گروه تماشاگران، هم نوای با هم و در یک موضع مشترک، از “حمله” حرف می زنند!!» شک خواهید کرد؛

«آدم ناحسابی! اینا جفت شون دارن می گن حمله، اما یه طرف داره تیم خودشو دعوت به حمله می کنه، اون طرفم تیم خودشو!»

اگر ما دغدغه برند متعالی جمهوری اسلامی را داریم و نتانیاهو هم نگران نیمچه پز باقی مانده کاخ سفید است، این مهم، اتفاقا بیانگر اوج تخاصم و عداوت ما با صهیونیست هاست، چرا که هر یک به پرستیژ خود فکر می کنیم. فی الواقع هم نوا با سران اسرائیل کسانی اند که در دوگانه ایران و امریکا، مرتب طرف کاخ سفید غش می کنند. یعنی همان طرفی که دارد از سوی صهیونیست ها تشویق می شود. بعله! گاهی نتانیاهو به اوباما اعتراض می کند، اما برای اینکه از او دشمنی بیشتری با ایران می خواهد.

کم مانده زنجیره ای ها با استناد به فلان اعتراض شاید واقعی، شاید هم فریب کارانه نتانیاهو به اوباما، اینطور وانمود کنند که شعار «مرگ بر امریکا» حرف دل اسرائیل است!!

تحلیل/ همراهان و هم نوایان با دشمن چه کسانی اند؟!

صرف نظر از ظواهر بعضی موضع گیری ها، واقعا باید دید آیا اسرائیل از نزدیکی ایران به امریکا احساس ناخرسندی می کند؟!

ریشه این سئوال، در خاک این نکته نهفته است که ما بدانیم اساسا امریکا در دوگانه ایران و اسرائیل قرار نگرفته که نزدیکی اش به اسرائیل، ایران را آزرده کند و نزدیکی اش به ایران، اسرائیل را!

اگر نسبت کاخ سفید با ملت ایران، بر اساس «دشمنی» تنظیم شده، لاجرم نسبت امریکا با اسرائیل بر مبنای «دوستی» استوار است. امریکا هرگز میان اسرائیل و ایران گیر نکرده که نداند کدام را انتخاب کند! واضح تر از روز است که روسای جمهور امریکا، طرف اسرائیلی را به طرف ایرانی نمی فروشند که اگر بفروشند، آن روز قطعا نظم و نظام دیگری در امریکا مشغول حکومت است!

در طول ۳۵ سالی که از عمر جمهوری اسلامی می گذرد، هر وقت بحث مذاکره با یانکی ها مطرح بوده، چرا لابی صهیونیسم، همان پله اول، مانع نشده؟! و چرا همواره اجازه داده یک حرف و حدیثی، یک نامه ای، یک تلفنی حادث شود، بعد در پله دوم، به آنچه نزدیکی تهران – واشینگتن می خواند اعتراض کند؟! و چگونه است که این «لابی ساکت در پله اول» و «معترض در پله دوم» ناگهان در پله سوم، به همه کاره کاخ سفید، تبدیل می شود؟!

و آیا با داده هایی که از این سئوالات حاصل می شود، نمی توان نتیجه گرفت که «سکوت فرمایشی در پله اول» و «اعتراض نمایشی در پله دوم» فریبی بیش نبوده است؟!

و آیا اعتراض صوری اسرائیلی ها به اوباما در پله دوم، با این هدف صورت نمی گیرد که زنجیره ای ها – بخوانید باند رسانه ای دوستان خوب اسرائیل!- به عنوان «بازیگر نقش مکمل این خیمه شب بازی» وارد ماجرا شوند و با ارائه فاخرترین تحلیل ممکن (!) به تضعیف موضع حزب الله در برابر جبهه مشترک امریکا و اسرائیل بپردازند؟! طرفه حکایت اینجاست؛ به محض اعلام رسمی خبر تماس تلفنی اوباما و روحانی، و در حالی که هنوز، نه اصول گرایان و نه نتانیاهو، هیچ واکنش خاصی به انتشار این خبر نشان نداده بودند، به طرفه العینی تمام رسانه های زنجیره ای در فضای مجازی پر شد با این طعنه؛ «مردم! چه نشسته اید، موضع حزب الله و نتانیاهو یکی شده!!» ما البته کتمان نمی کنیم که گاهی میان امریکا و اسرائیل در امر چگونگی مواجهه با ایران، اختلافاتی رخ می دهد، منتهی «اختلاف در روش»، نه «اختلاف در مبنی». قطعا در اغلب مواقع میان امریکا و اسرائیل حتی در روش نیز اشتراک نظر وجود دارد. نظیر حمایت از فتنه گران ۸۸، ترور اندیشمندان هسته ای، بحث ویروس استاکس نت، اخلال در سیستم اقتصادی از طریق تحریم و… اینک فرض کنیم که بر خلاف تحلیل دقیق بالا، در قضایای اخیر واقعا میان امریکا و اسرائیل، اختلاف در روش وجود داشته. قدر مسلم، مادام که میان امریکا و اسرائیل در مقابله با جمهوری اسلامی «اشتراک در مبنی» وجود دارد، باز هم، انگ همراهی با اسرائیل به فتنه گرانی می چسبد که سال ۸۸ چهره الهام بخش جمهوری اسلامی را تا همان حد که توانستند خدشه دار کردند، نیز زنجیره ای هایی که با وجود فتوای رهبر انقلاب و خون مظلومانه شهدای هسته ای، بحث عدم تقوای اتمی جمهوری اسلامی را پیش کشیدند و نسبت به مقوله مذاکره، حتی از اوباما هم بیشتر اشتیاق نشان دادند. کسانی که بابت هر قفلی، به جای کلید داخلی و روحانی خودمان، علی الدوام کلید امریکا را نشان می دهند، هم نوای با اسرائیل اند، نه مدافعان برند جمهوری اسلامی! تجربه نشان داده که اساسا هم صدایی با اسرائیل، از دل شیفتگی به امریکا بیرون می آید. ما اما معتقدیم آنچه روزهای ماضی در عرصه دیپلماسی رخ داد، تلاش با هدف «گشایش» بود، نه کوشش برای «سازش». لذا آنچه مزاحم مذاکره سازنده است، بیش از آنکه انقلابی گری باشد، روحیه سازش طلب جماعتی است که مذاکره را دقیقا مثل امریکایی ها برای خود مذاکره می خواهد، نه برای رفع تحریم. آدم انقلابی، حتی اگر بخشی از مذاکره را هم نقد کند، اختلال در کار دوست ایجاد نمی کند. اختلال در کار دوست، حتی کار مذاکره، از ناحیه جماعتی است که هدف از مذاکره را فراموش کرده، برای صرف مذاکره «چاپ دوم» می رود! ایشان دل بسته سازش با دشمن اند، نه گشایش در کار دوست. اتفاقا اگر تحریم فقط یک کاسب داخلی داشته باشد همین جماعت اند! و «کاسب تحریم» نمی تواند عضو «جنبش ضد تحریم» باشد. زنجیره ای ها تحریم ملت ایران را دوست دارند، چرا که تحریم، بهانه ای برای مذاکره شد! اگر زنجیره ای ها، مذاکره را مدیون تحریم اند، شک نکنید که ممنون، مخلص، نوکر، کاسب و ستون پنجم تحریم اند. «چاپ دوم مذاکره» برای ملت غیور ایران رفته نشد، فاکتور شد برای نتانیاهو که در پله دوم، دنبال بازیگر مکمل خیمه شب بازی می گشت! عاقبت، «دوستان خوب نتانیاهو» یک جا باید زحمات اسرائیل در فتنه ۸۸ را جبران می کردند!

حجت الاسلام روحانی اما رئیس جمهور جمهوری اسلامی است. رئیس جمهور همه ماست. رئیس جمهور مهم ترین جبهه مقاومت است. اگر روحانی، مذاکره را برای رفع تحریم می خواهد، ظاهرا بعضی ها، تحریم را برای مذاکره، مذاکره را برای رابطه، و رابطه را برای سازش می خواهند! یعنی همان را می خواهند که دشمن می خواهد!

اگر رئیس جمهور به مشکلات جمهور فکر می کند، مع الاسف زنجیره ای ها در «پله دوم» مشغول پر کردن جدول دشمن مشترک جمهور و رئیس جمهورند!

جوان/ ۱۵ مهر ۱۳۹۲

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم القادر…

    دوستان محترم؛

    ذکر این تذکر لازم است که کلیات (شاید ۹۵ در صد) این متن، دقیقا ۳ روز پیش توسط داداش حسین نوشته شده بود.
    این تاخیر، بنا به پاره ای ملاحظات صورت گرفت که یکی از آنها -و فقط یکی از آنها- انتشار متن در وبلاگ بعد از انتشار متن در روزنامه است.
    متاسفانه همیشه نوشته های حسین قدیانی، با یک گیر بی خود و حساسیت زیاده از حد روبرو بوده…

    با این همه قطعه ۲۶ بابت بدقولی های اخیر و احتمالا آینده (!) از شما مخاطبان آشنا عذر می خواهد.

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “امریکا هرگز میان اسرائیل و ایران گیر نکرده که نداند کدام را انتخاب کند! واضح تر از روز است که روسای جمهور امریکا، طرف اسرائیلی را به طرف ایرانی نمی فروشند که اگر بفروشند، آن روز قطعا نظم و نظام دیگری در امریکا مشغول حکومت است!”

    چقدر خام و نادانند کسانی که فکر می کنند آمریکا در دو راهی گیر کرده!
    سال ها رفاقت با اسرائیل، سال ها عداوت با ایران اسلامی!
    واقعا با یک گفتگو و مذاکره چند دقیقه ای، آدم بین دوست و دشمن گیر می کند؟!
    بعضی ها فکر کردند آمریکا هم مثل خودشان حزب باد است؛ نمی دانند که آمریکا برند مستکبر بودن و بچه قلدر و زورگوی محل(!) بودن را به چشم و ابروی روحانی و ریش پروفسوری ظریف، نمی فروشد!

  3. م.طاهری می‌گوید:

    یک تحلیل خوب و یک جواب خوب تر به حرف های بی سر و ته بعضی ها!

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “آنچه مزاحم مذاکره سازنده است، بیش از آنکه انقلابی گری باشد، روحیه سازش طلب جماعتی است که مذاکره را دقیقا مثل امریکایی ها برای خود مذاکره می خواهد، نه برای رفع تحریم. آدم انقلابی، حتی اگر بخشی از مذاکره را هم نقد کند، اختلال در کار دوست ایجاد نمی کند. اختلال در کار دوست، حتی کار مذاکره، از ناحیه جماعتی است که هدف از مذاکره را فراموش کرده، برای صرف مذاکره «چاپ دوم» می رود! ایشان دل بسته سازش با دشمن اند، نه گشایش در کار دوست. اتفاقا اگر تحریم فقط یک کاسب داخلی داشته باشد همین جماعت اند! و «کاسب تحریم» نمی تواند عضو «جنبش ضد تحریم» باشد. زنجیره ای ها تحریم ملت ایران را دوست دارند، چرا که تحریم، بهانه ای برای مذاکره شد! اگر زنجیره ای ها، مذاکره را مدیون تحریم اند، شک نکنید که ممنون، مخلص، نوکر، کاسب و ستون پنجم تحریم اند.”

    احسنت به این شعور انقلابی و این قلم عالی!
    خوش به حالمان است که در جبهه حزب الله حسین قدیانی را داریم که متین و شیک، جواب افعی های عشق فرنگ را بدهد!

  5. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    ماشالله داداش حسین عزیز
    قلمت حرف نداره
    حال کردم با این تحلیل تمیز

  6. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    سپاسگزارم آقای قدیانی.
    از همان تیتر خاصی که انتخاب کردید، حدس زدیم تودهنی خوبی زدید به این جریانات وطن فروش.
    تحلیل متینی بود.

  7. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    نشون دادی اگه بخواهی، می تونی تحلیل های فیل افکن ارائه بدی،
    ولی حیف که بیشتر اوقات با قلمت بازی می کنی!

  8. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    حجت الاسلام روحانی اما رئیس جمهور جمهوری اسلامی است. رئیس جمهور همه ماست.
    رئیس جمهور مهم ترین جبهه مقاومت است.

    این جمله سفارشی بود، یا دلی نوشتی؟

  9. سیداحمد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    این جمله را مجزا نبین! در دل متن ببین… پس سفارشی نبود! گوشزدی بود به شیخ حسن تا حواسش را بیشتر جمع کند!
    داداش حسین، نه نقدش سفارشی است، نه تعریفش، هر چند که احتمالا این جمله مال همون ۵ در صدیه که به متن اضافه شده!
    البته داداش ما بازی با قلمش هم حرف نداره! 😉

  10. سیداحمد می‌گوید:

    رفقا؛

    وقت کردید نگاهی به کامنت های آخر پست http://www.ghadiany.ir/1392/20809 بیاندازید! خصوصا مجردها! 🙂

  11. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    نکته جالب اینجاست که خود ملت هم این تلفن رو زیاد جدی نگرفتن،
    اینقدر که برای این تلفن جوک ساختن، برای کل یوم نساختن!
    منتها، زنجیره ای، همیشه زنجیره ایه!
    از روی متن اصلی که میاد، کپی، پیست می کنن.
    خرج روزنامه در یکسال چقدره؟ منم یدونه بزنم از رو قطعه کپی کنم.

  12. به جای امیر می‌گوید:

    قابلمه(گفت و شنود)

    گفت: در خبرها آمده است دولت اعتدال فقط طی ۲ ماهی که از روی کارآمدنش می‌گذرد ۴۶۰ عزل و نصب انجام داده است!
    گفتم: وزرای آقای روحانی برخلاف نظر ایشان عمل می‌کنند و با این کارشان ضربه سختی به فرهنگ و ادبیات کشور وارد کرده‌اند.
    گفت: این عزل و نصب‌ها چه ربطی به فرهنگ و ادبیات کشور دارد؟!
    گفتم: مرد حسابی! مگر این ضرب‌المثل معروف را در ادبیات فارسی نشنیده‌ای که می‌گوید «جوجه‌ها را آخر پائیز می‌شمارند».
    گفت: خب! که چی؟!
    گفتم: با این حساب، در همین اول پائیز جوجه‌ای باقی نمی‌گذارند که آخر پائیز قابل شمردن باشد.
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: ظهر شده بود. مرد از راه رسید و به همسرش گفت؛ غذا را بیاور. همسرش قابلمه غذا را سر سفره آورد. مرد می‌خورد و غُر می‌زد. همسرش پرسید؛ غذا اشکالی داره؟ و مرد گفت؛ نه! غذا خوبه ولی نفرات زیاده! همسرش گفت؛ فقط تو هستی و من و قابلمه غذا و مرد گفت؛ بهتر آن بود که فقط من باشم و قابلمه!

  13. باراک دوراک می‌گوید:

    شما افراطی ها حسودیتون میشه شاگرد امیر کبیر رابطه با آمریکا رو آغاز کنه، می خواستید ماموت تو سال آخرش رابطه برقرار کنه بلد نبودید با سر رفتید تو دیوار له شدید… حالا بهانه تراشی می کنید.

  14. مسیح سلیمی می‌گوید:

    این تیکه مثال فوتبال رو خیلی خوب اومدی حاج حسین!
    دمت گرم
    چه تیکه ای به ذهنت رسید.
    به قرآن نظیر نداری. چقدر کارت درسته…

  15. یاران آسمانی می‌گوید:

    سلام؛ شما را لینک کردیم.
    http://www.yaraneasemani.ir
    و من الله التوفیق

  16. شیدا می‌گوید:

    مغز نخودى هاى زنجیرى، از درک این مفاهیم عالى و دلایل محکم معاف هستند.
    اما مى شود یک جام تقلبى دستشان داد و به استهزاء گرفتشان!
    و آنها ذوق زده و مبتذل احساس پیروزى کنند یعنى حدشان همین است و همان که به نمایندگى از اسرائیل منفور مفتخرند!
    خدا نبخشد کسانى را که با نادانى خود، عرصه سیمرغ را جولانگه این مگسان کردند!
    عرض خود مى برند و زحمت ما مى دارند!

  17. چشم انتظار می‌گوید:

    این اظهار نظر زنجیره ای ها، بیشتر شبیه یک فکاهی مبتذل و بی اساسه تا یک حرف عاقلانه و سنجیده. بیشتر غصه ی ما اینه که، به خاطر چهار تا زنجیری! باید داداش حسین، وقتش رو بذاره و تحلیل ارائه بده! هر چند برای ما که مفید بود…

  18. مرتضی می‌گوید:

    داداش! میگم ما چرا یک ذره مثل اصلاح طلب ها عمل نمی کنیم!
    مثلا در جریان هاشمی که گفته امام موافق خذف مرگ بر آمریکا بوده تیتر درشت بزنیم که:

    نگرانی مردم و نخبگان از رواج دروغ در جامعه

    یا مثلا سر جریان کفش پرتاب کردن اون بنده خدا و اعتراض عجیب خاتمی تیتر بزنیم که:

    نگرانی مردم از امنیتی شدن فضای جامعه
    و…

  19. مجنون می‌گوید:

    این باراک دوراک هم آدم جالبیه ها!
    برای تنوع تو قطعه خوبه

  20. صبر می‌گوید:

    قطعه ۲۶!
    حالا دارم می فهمم اون روزا که منطق می خوندیم و هی غر می زدیم بی خود بوده!
    حالا دارم می فهمم قسمت مغالطه و سفسطه به درد این روزا می خوره!
    حالا دارم می فهمم حق چیه و واقعیت کجاست!
    حالا دارم می فهمم یاد گیری منطق نیاز همه است! مخصوصا نویسندگان!
    فرزند شهید خوب نوشتی! توهین نداشت…! اما خیلی چیزا را داشت!

  21. سنگربان می‌گوید:

    ممنون آقای قدیانی، عالی بود این پست…
    خدا قوت…
    هر چی از این دیوانه های زنجیره ای بگید کم…
    چقدر هم تعدادشون زیاد!!!
    اصلاً معلوم نیست از کجا پول میارن واسه این همه روزنامه هاشون!

  22. پلاک 313 می‌گوید:

    باراک دوراک!!!!!!

    شاگرد امیرکبیر!؟؟؟؟؟؟

    به اکــــبــر(…) میگی امیر کبــــیر؟؟!!

    *عجب قیاس مع الفارقی!!

    اگه اون سودای امیرکبیر شدن داشته و داره و سردار سازندگی ایرانه!!!
    جناب دکتر محمود احمدی نژاد دامت تاییداته خدای سازندگی و پدر امیرکبیری که شما مدنظر داره!!

  23. سنگربان می‌گوید:

    سالروز پیوند خوشبوترین گلهای گیتی، بر اهالی قطعه مقدس ۲۶ مبارک باد!

    (مداحی آقا سید در پست http://www.ghadiany.ir/1392/20809 را هم از دست ندهید!)

  24. آبادان می‌گوید:

    بسم الله
    چگونه ممکن است رفاقت و سازش انسان با شیطان؟ چرا که شیطان دشمن قسم خورده انسان است.
    و مگر جز این است که آمریکا شیطان بزرگ است، به فرمایش رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله امام خمینی (ره).
    پس چگونه بعضی ها سرشان را مثل کبک زیر برف کرده اند و خیال می بافند برای خودشان؟ که چه!؟ قرار است با شیطان بزرگ رفیق گرمابه و گلستان شویم…
    واقعا افسوس…

  25. تازه وارد می‌گوید:

    واقعا به این نتیجه می رسم که خدا دشمنای ما رو از احمق ها قرار داده!

    نتانیاهو: “اگر مردم ایران آزاد بودند شلوار جین می پوشیدند”

  26. آبادان می‌گوید:

    به روزم…

  27. آرمان می‌گوید:

    احسنت…

  28. باراک دوراک می‌گوید:

    زنجیری خودتی افراطی

  29. چشم انتظار می‌گوید:

    باراک دوراک!

    اینکه گفتید زنجیری خودتی. یک پله به حقیقت نزدیک شدید! بدین معنی که، زنجیره ای رو قبول دارید. فقط دعوا سر “ه” و “ا” هست، که ایشالا یه مدت دیگه که تو قطعه تنفس کنید، از دو حال خارج نخواهید شد! یا اینکه؛ کلا از این زنجیری و زنجیره ای ها، منفک شده و میاید تو راه درست، یا نه، خواهید پذیرفت که اصطلاح زنجیری و زنجیره ای و افراطی و…، برازنده ی شارلاتانیسم رسانه ایه!! 🙂

  30. رضا می‌گوید:

    بالاخره این باراک باراک اوباماست یا ایهود باراک

  31. باراک دوراک می‌گوید:

    چشم انتظار،
    ببین عزیز صفات تابع موصوفاتشونن، یعنی اگه موصوف نباشه صفت یا هر بی صفتی باقی نمی مونه.
    حالا این چه ربطی داشت؟ ربطش اینه که نمیشه یه صفت زنجیری، افراطی، کاسب تحریم و … رو هوا باشه بعد منتظر یه موصوف که مثل بختک بیفته روش!!
    یعنی اول یه آدم! مثل شماها وجود داره بعد این اوصاف افراطیِ زنجیریِ کاسب تحریم که برازندتونه به شما می چسبه!
    داداش ما سر این اتفاق نظر نداریم، اتفاق ما سر آمریکائه که ما میگیم آره، شماهای افراطی رفتین تو آمپاس. 🙂

  32. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    إسرائیل در چه فکریه، ایران پر از شلوار لیه!
    یکی نیست به این مردک عقب مونده بگه اینجا شلوار جین دمده شده،
    ملت زدن تو کار …!

  33. مجید می‌گوید:

    سلام؛ اصلا” فهم این مسئله سخت نیست!
    اسرائیل مناسب ترین راه را برای توقف ایران و تبدیل جمهوری اسلامی به یک کشور خنثی، “جنگ سخت” (حمله نظامی) می داند! ولی آمریکا برای همان هدف مشترک “جنگ نرم” را مناسب می داند!
    در واقع هدف یکی است، فقط روش متفاوت است و مذاکره و رابطه با راه حل اسرائیل سازگار نیست!

  34. چشم انتظار می‌گوید:

    باراک جان!

    مثل اینکه شما، از اون باراک دیگه، بیشتر مایلی به ارتباط! عزیز برادر؛ جوگیر نشو. خود “سیخ حسین” هنوز با خودش و پارلمانش و حزب متبوعش، درگیره، به خاطر این موضوع. بعد شما نقد کردی گذاشتی تو جیبت؟!

    اما بعد… من که معلمم و دست بر قضا رشته ام هم عربیه، از این صفت و موصوف تو، چیز خاصی دستگیرم نشد!!! ولی همینقدر می دونم، هر موصوفی، اگه به یک صفتی متّصِف باشه، چه خوب چه بد، بلاخره ریشه و منشأش معلومه. و بهتر از اونه که موصوف، به هیچ صفتی وصل نباشه! 🙂 “داداش حسین”، به این اصطلاح می گن: “بی صفتی”. این همون لقب برازنده ی زنجیره ای های قلم به مزده، که مملکتشون رو به ثمن بخس، به دشمنشون می فروشند! در هر حال، این اصطلاحات ادبی، تغییری در اصل موضوع، ایجاد نمی کنه. و حرف اول و آخر ملت ولایت مدار ایران اینه که: “ما به کسی باج نمی دیم”
    حالا هی بگو؛ “صفت، موصوف” “مضاف، مضاف الیه” “جار، مجرور” “ناقص، منقوص”و…! 🙂
    در ضمن؛ برای اینکه فضا هم عوض بشه! در همین ارتباط، لینک دو تا متن مشتی، از داداش حسین میذارم، بد نیست بخونید. برای ما که تجدید خاطره شد…

    http://www.ghadiany.ir/1391/16357
    http://www.ghadiany.ir/1390/11167

  35. چشم انتظار می‌گوید:

    دوستان! این خبر رو، از صدر تا ذیل بخونید:

    http://www.jahannews.com/vdce7v8xejh8zzi.b9bj.html
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ما هم می گیم: مرگ بر ضدِّ (ضد ولایت فقیه) (!)

    http://www.jahannews.com/vdcdzj0ssyt0ff6.2a2y.html

  36. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    به نظرت دیوانه شده؟! منظورش از این حرکات چیست؟
    این جناب دامت(!) دلش می خواهد اساسی حالش گرفته شود؟ دارد خودزنی می کند به نظرم!
    کاش یک روانپزشک ببرند بالای سرش!

    یک نقشه هایی دارد این آدم!

  37. چشم انتظار می‌گوید:

    خدا کنه فقط در حد بیماری باشه. حداقل میگی؛ غیر ارادیه. پارکینسونی، آلزایمری، اسکیزوفرنیی، هیستریی، چیزی! ولی حدس شما درسته این بشر مشکوک می زنه آقا سید…

  38. رضا می‌گوید:

    هاشمی داره به مشایی دولت روحانی تبدیل می شه و آقای روحانی باید تکلیفش رو با ایشان مشخص کنه و جریان انحرافی رو از دولتش حذف کنه!

  39. رضا می‌گوید:

    “تیتر متفاوت” در سایت هاشمی/عکس
    http://www.hashemirafsanjani.ir/content/تیتر-متفاوت-در-سایت-هاشمی-عکس

    البته در مورد خودشان بیشتر عینیت یافته!

  40. صبر می‌گوید:

    چشم انتظار!
    یه دفعه هم که فرزند شهید اومده یه مطلب انتقاد آمیز محترمانه بنویسه، شما نذارید!
    دو تا پست را که معرفی کردی خوندم، ولی از اول نا آخر خندیدم؛ گفتم: انگاری به حسین قدیانی نمیاد سر و سنگین بنویسه!
    پس فرزند شهید، از من می شنوی خودت باش و از کسی هم حساب نبر!! که الذاتی لا یتغیر!
    چشم انتظار حسابی برا ی من فضا را عوض کردی! [خنده]

  41. نسیم می‌گوید:

    ممنون متن خوبی بود.

    یکی نیست به جناب استوانه بگه بابا جان! آدم عاقل! این حرفها چیه میزنی؟! دیگه عمری ازت گذشته! مگه چقدر دیگه قراره عمر کنی؟! آخه چرا اصرار داری از خودت نام بد به یادگار بذاری؟!

    واقعا باید عاقبت به خیری و حسن عاقبت، دعای همیشگیمون باشه.

  42. نسیم می‌گوید:

    تیتر یک کیهان:
    “برخورد صادقانه وزیر خارجه:
    ظریف: مکالمه روحانی با اوباما و دیدار طولانی من با جان‌کری نابجا بود.”

    چقدر سریع جا زدن!!!

  43. به جای امیر می‌گوید:

    لایه اُزن (گفت و شنود)

    گفت: مگر دولتمردان آمریکا نمی‌خواستند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند؟ ولی دولت فدرال تعطیل شد و ضربه سختی دریافت کردند.
    گفتم: چه عرض کنم؟!
    گفت: مگر قرار نبود با تحریم‌های اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران را فلج کنند؟ اما، امروزه اقتصاد آمریکا با ۱۷ هزار میلیارد دلار بدهی غیرقابل پرداخت فلج شده است.
    گفتم: باز هم چه عرض کنم؟!
    گفت: مگر «جو بایدن» نگفته بود که پروژه دقیقی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده‌ایم؟ این چه پروژه دقیقی بود که خودشان را به دست و پا زدن انداخته است؟!
    گفتم: یارو رفته بود سوراخ لایه اُزن را بدوزد ولی دیگر برنگشت. تحقیق کردند و متوجه شدند سوراخ لایه اُزن را از بیرون لایه دوخته و خودش آن طرف لایه گیر افتاده!

  44. رضا می‌گوید:

    هاشمی کم مانده بگه امام گفته اسراییل دوست ماست!

  45. یل می‌گوید:

    حرفتون حقه داداش حسین…

  46. سیداحمد می‌گوید:

    ۳۸ روز مانده تا عاشورا
    لبیک یا حسینِ زهرا…

  47. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    امروز خوندم که مخدر چینی در راه ایران!
    فکر کنم دامت(!) هم جنس چینی میزنه!! دیگه خیلی پرت و پلا میگه.
    قبلیا خلوصش بالاتر بود، فقط خواب میدید، الان رسما
    تو بیداری میره دستبوس امام!! باهاش گپ میزنه!

  48. باراک دوراک می‌گوید:

    انصافا شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه شعار خشونت طلبانه ایه، چه لزومی داره این شعار.
    در ضمن یک بحث علمیه، حالا تو بحث آدم به طرف مقابلش بگه مرگ بر تو!! یعنی چی.

  49. چشم انتظار می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    این هم موضوع جدیدی بود، که شما بهش اشاره کردی!

  50. باراک دوراک می‌گوید:

    افراطی حیا کن!

  51. پلاک313 می‌گوید:

    باراک دوراک!!!

    آدم افراطی ساااااااندیس خور باشه بهتر از اینه که:
    اصلاحات چی و مثلا اعتدال محور باشه و شعار زنده باد مخالف من بگه!

  52. kosar می‌گوید:

    سلام… و ممنون! هر چند آن تحلیل آبکی اصلاً قابل اعتنا نبود و هر کس کمی سواد سیاسی داشته باشد می داند این تحلیل ها بدرد خودشان می خورد؛ ولی خداییش خوب زدید به برجک اون آدم هایی که برای رابطه با آمریکا و رفتن به لس آنجلس و همچنین یه سری به اسرائیل غاصب، دارند غش می کنند. راستی این آدم هایی که دم از تضارب آرا و هزار کوفت و زهر مار دیگر می زنند اصلاً تحمل هیچ نظر مخالف خود را ندارند و از همه آنهایی که فکر می کنید دیکتاتور ترند!

  53. زهرای علی می‌گوید:

    سلام علیکم.
    ما بچه های این کشور به دیپلمات ها گفتیم نرید اونور آب دلتون غش بره و ولایت یادتون بره و اصول اسلام و استکبار ستیزی رو زیر پا بذارین! اونها گفتن؛ شما چی حالیتونه؟ ما همه پیرو پاتال سیاستیم! ما متخصصیم!
    رفتن همه چیز رو فراموش کردن… حقارت رو خریدن و شاد برگشتن! تا چند روز هم مغرورانه به این ارمغان افتخار کردن؛ همینکه ولایت گفت برخی کارهای انجام شده درست نبود برای اینکه مورد شعار مرگ بر ضد ولایت قرار نگیرن گفتن بله؛ فلان و فلان و فلان کار ما اشتباه بود.
    اعترافتون بخوره تو… دیگه چه فایده داره الان این اعتراف. ۳۴ سال اقتدار خریدیم، کل منطقه رو به تکاپو انداختیم، کشورهای مسلمون رو علیه استکبار شوروندیم که تو بری اونجا خوش و بش کنی و همه رو ضایع کنی؟! دلم می خواست از تحریم می مردم و این روز ها رو نمی دیدم.

  54. زهرای علی می‌گوید:

    یادمان باشد به بعضی نگوییم امام خمینی این را گفت زیرا او امام را نیز قبول ندارد. همین طور که پیامبر گفت “مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ”. همه حرف پیامبر، علی رغم برداشت مسلمین، در قسمت اول است. “مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ” وجود ندارد که “فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ” را بپذیرد! مشکل پذیرش امام خامنه ای نیست، پذیرش امام خمینی است. حالا هر چه بگویی امام گفته آمریکا شیطان بزرگ است از زیر همین هم در می رود.

  55. سعید ن می‌گوید:

    خیلی متن آبدوغ خیاری بود! هیچ منطقی توش نبود! همه دلیل ها هم به قول خودت علیل بود!

  56. یه افراطی ضد اعتدال می‌گوید:

    باراک جان خوبی پسرم؟!
    راستی این دولتتون که “کان لم یکن” شده، حقوق شما سر جاشه یا نه خبری ازش نیست؟

  57. چشم انتظار می‌گوید:

    باراک!

    اگه ایرادی به شعار داری، مثل همفکراتون، که می گن می شه علیه خدا هم تظاهرات کرد، به خدا و ائمه ایراد بگیر! چون ریشه ی لعن و مرگ به دشمنان دین و مخالفان ائمه و جانشینان آن ها، در روایات آیات الهی زیاد اومده!!!

  58. ناشناس می‌گوید:

    این آقایان برنامه دار که می گفتن برنامه اقتصادی ۱۰ روزه و ۱۰۰ روزه دارن برای کاهش نرخ ارزاق، که بر عکس عمل کردن. احتمالا در برنامه هاشون تایپیست بجای increase کلمه decrease تایپ کرده، دادن دست ملت که رای بیارن.
    ظرف نصف روز در مشهد، کره گاو ۲۵۰۰ تومان تغییر قیمت داشت.

  59. صاعقه گمنام می‌گوید:

    بعضی ها!
    کلاً مخ تعطیل…آک… آک!

  60. بنده خدا از بوشهر می‌گوید:

    من بعضی از کارهای شما را به مانند کارهای اصلاح طلبان می دانم مثلا” همین تایید کردن کامنت ها. حتی توی فوتبال هم حاضر نیستید نظرات مخالف رو بشنوید مانند پست قبلی که سانسور کردید. بعدا” نگید اصلاح طلب ها شعار زنده باد مخالف من رو سر میدن ولی به آن عمل نمی کنن، خودتون بدترید!

  61. رضا می‌گوید:

    ما از این شعارها نمی دیم که به آن عمل کنیم ولی اصلاحات این شعار ها را می دهند و دقیقا ۱۸۰ درجه مخالف آن را عمل می کنند…

  62. یل می‌گوید:

    مرغ ۷۰۰۰ تومان

    لطفا با تدبیر و کلید بیاریدش پایین اخوین(!) اعتدالی(!)

  63. سیداحمد می‌گوید:

    یل؛

    علی الحساب در سیاست خارجی، به اندازه ۵۰۰ روز(!!!) کار کردند!
    روحانی را ببینم حتما بهش یادآوری می کنم که به اندازه ۵۰۰ روز کار نکردی؛ به اندازه چند سال خرابکاری کردی!

    ضمنا در مورد قیمت ارزاق ضروری و قول روحانی مبنی بر اینکه رسیدگی به معیشت مردم مهم ترین و اولین هدف ماست، باید عرض کنم خدمتتان که فعلا قرار است قیمت ها برود بالا؛ روز صدم یهو قیمت ها را بیاورند پایین که ما سورپرایز شویم! 😐

  64. چشم انتظار می‌گوید:

    سمفونی ارزاق ضروری!! کره ۲۵۰۰، مرغ ۷۸۰۰، شیر هم که از بند قیمت آزاد خواهد شد، یک عنوان جدید هم که در قبض آب وارد گردید، پراید زپرتی هم که ۱۸۰۰۰۰۰۰ میلیون، دلار هم که نباید از یه حدی پایین بیاد! اینا همه به کنار، ۲۲ میلیون هم عنقریب، نباید یارانه بگیرند. مضافا بر اینکه؛ اولین دولتی هم هستند، که طلب همه ی کشاورزان رو، یه جا تصفیه می کنند تو همین چند روز!!! چه شود. 🙁 همش هم تقصیر قبلیه!

  65. یل می‌گوید:

    امان از کلیدی که به جا در وا کردن، اونو قفل می کنه… اونم ۳ قفله!

  66. شیدا می‌گوید:

    باراک؛
    اتفاقاً، این شعار و لعن ها و مرگ ها براى این است تا بشریت از کسانى اعلام انزجار کند که مانع حکومت داناترین عالم ترین و پاک ترین انسان ها، بر جامعه بشرى شده و مى شوند!
    اگر پیامبران، امامان و فقهاى جامع الشرایط بر جامعه بشرى حکومت کرده بودند، وضعیت جامعه جهانى این نبود! این همه جنگ و فقر و فحشاء در جهان وجود نداشت!
    پس انسان ها حق دارند از کسانى که با نادانى و حماقت و خود خواهى خود براى لذات شخصى و زود گذر، جامعه بشرى را به خطر انداخته و مى اندازند، اعلام انزجار کنند!

  67. باراک دوراک می‌گوید:

    یکی جواب بده چرا باید گفت مرگ بر مخالف من!
    حالا زنده باد مخالف من پیش کش…

  68. چشم انتظار می‌گوید:

    تقدیم به معاون رییس جمهور:

    http://upload7.ir/images/03730545061368353841.jpg

  69. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    باراک؛

    مخالف من نه!
    مخالف دین، مخالف حق، مخالف خدا!

  70. ... می‌گوید:

    باراک! درک کن؛
    مرگ بر مخالف من نه، مرگ بر مخالف حقانیت.
    اللهم العن اول ظالم…

  71. رضا می‌گوید:

    باراک؛
    با راستگو کاری کردید که مغول ها نمی کردند حالا باز هم پر رو می شوید می گویید زند باد مخالف من؟! شما فعلا موافقانتون رو نکشید زنده باد مخالف پیشکش!

  72. به جای امیر می‌گوید:

    پرتقال(گفت و شنود)

    گفت: افراطیون و پدرخوانده‌های خط سازش اظهارات صادقانه وزیر خارجه را تحمل نکردند و با سایت‌های داخلی و خارجی خود به‌جان وی افتادند.
    گفتم: خب! نزدیک ۲۰ روز است که دارند نان مکالمه روحانی با اوباما و ملاقات ظریف با جان‌کری را می‌خورند ولی اظهارات صادقانه ظریف رشته‌های آنها را پنبه کرده است.
    گفت: با توجه به واکنش خصمانه و کینه‌توزانه رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا با برخورد صادقانه هیئت کشورمان، باید از ظریف تقدیر و تشکر کنند که دو اقدام مزبور را نابجا دانسته است تا دستاوردهای مثبت سفر نیویورک بهتر دیده شود.
    گفتم: آنقدر درباره این مکالمه و آن ملاقات انتظار بی‌جا داشتند که برایشان سخت است آن را نابجا بدانند.
    گفت: اینطوری که به ضررشان است و دستاوردهای مثبت سفر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
    گفتم: چه عرض کنم؟! طرف پرتقال را محکم به دیوار می‌کوبید، پرسیدند این چه کاری است؟ گفت می‌خواهم خونی بشود!

  73. علیــــرضا می‌گوید:

    آقا و خانوم ولایتمدار… بسیجی… پیرو خط رهبری…

    کمی به دور و اطراف، به این مردم نگاه کنید…
    به کجا چنین شتابان؟
    شمایی که میگی من حاضر بودم چقدر تحریم رو تحمل کنم اما تن به خفت دوستی با آمریکا ندم! شمایی که حامی سفت و سخت تحریم ها هستی و حاضری هیچ امتیازی ندی و تحریم ها باقی بماند… شما از وضع مردم خبر دارید؟
    ۳۴ سال گفتید مرگ بر آمریکا… چی شد؟ به کجا رسیدیم؟
    ………………

  74. مروارید می‌گوید:

    سلام باراک؛
    اگر می خوای در رابطه با فواید سازش با آمریکا بیشتر بدانی بهتر است که دورو برت رو بهتر نگاه کنی. شاه ایران روابط خیلی خوبی با آمریکا داشت. اما وقتی از ایران فرار کرد او را حتی به آمریکا راه ندادند. صدام را که با دشمن آمریکا (ایران) جنگید به دستور آمریکایی ها کشتند و………

  75. صبر می‌گوید:

    باراک دوراک سلام!
    دیشب سفیر سابق فرانسه تو بی بی سی می گفت ما باید بپذیریم ایران یک قدرت تاثیر گذار در منطقه است! و عربستان قطر و کشورهای دیگر ناراحتن چرا…!
    می خوام بگم: ایران این قدرت منطقه بودن را که همه شون اذعان دارن نه به خاطر جریان اصلاحات و سازش به دست آورده بلکه به خاطر مقاومت، مرگ بر مخالف من، بچه بسیجی ها و رهبری به دست آورده!
    اگه امروز مقتدرانه پای میز مذاکره میریم و نرمش قهرمانانه می کنیم به خاطر مرگ بر مخالف منه!
    باراک!
    با تمام احترامی که برای آقای روحانی قائلم و حتی خودم بهش رای دادم(!) معتقدم تلفن اشتباه بود!
    نامه ای که بعضی اصلاح طلبان… خاک های سرخ آریزونا… نوشتن اشتباه بود!
    خیلی از کارهای سازشکارانه که قبل از مذاکره انجام میدید اشتباهه!
    شما و روزنامه هاتون بذارید ایران با اقتدار بره پای مذاکره، بلکه حل شه!
    اگه نظام موافق مذاکره است و این عزت را بدست آورده، به خاطر سازش ناپذیری و مرگ بر مخالف من بود!
    و…!

  76. پلاک313 می‌گوید:

    بـــــــــــاراک!!

    شما اجالتا تکلیف شعار پدر اصلاحات رو مشخص کن که در جواب شعار ما یعنی همون مرگ بر ضد ولایت فقیه بیان شد!!!
    بعدش ما تکلیف شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه رو مشخص می کنیم!

    **زنده باد مخالف من یا “زنده یاد” مخالف من؟؟!!
    یا اصلا زنده باد خود من!؟
    یا زنده باد مخالف من؟؟!!

    تکلیفتون رو مشخص کنید…
    چند چندین؟؟؟

  77. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    مگر رئیس جمهور به مشکلات جمهور «فکر» هم می کند؟!!

  78. شیدا می‌گوید:

    ٣۴ سال گفتیم مرگ بر امریکا…
    اگه بعضى خود باخته هاى بى مایه بگذارند، داره مرگ بر امریکا مى شه!
    داره دست امریکا از خزانه ملت ها قطع مى شه! و …
    مى فهمى تعطیل شدن یک دولت یعنى چه؟ یعنى… اى مرگ بر امریکا!
    ملت ها دارند اعتماد به نفس فرهنگى شان را به دست مى آورند!
    جهان دارد به معنویت و دیندارى روى مى آورد!
    جهانى که مى رفت دین و معنویت را از حافظه اش پاک کند؛ جهانى که در آن هر گونه علامتى که یادآور دین و مذهب باشد، در ملاء عام ممنوع بود؛ جهانى که در آن، هنر و نمایش نماد مذهبى حتى در کریسمس که یک واقعه مذهبى است ممنوع بود… این جهان پر شده است از نمادها و آثار و گرایشات مذهبى و اینها همه از ثمرات مرگ بر امریکا ٣۴ ساله ملت ماست!
    و اینها هنوز از نتایج سحر است؛ باش تا صبح دولتش بدمد…
    انشاءالله…
    دست از این عقاید نخ نما شده قرن هفدهمى بردارید…

  79. نازنین می‌گوید:

    سلام آقای قدیانی؛
    من مطالب شما رو از اینجا کپی می کنم تو کلوب (البته با ذکر اسم خودتون) قرار میدم.
    امیدوارم راضی باشین!

  80. در عطش عدالت مهدوی می‌گوید:

    این مداحی که سید احمد گذاشتن رو امروز گوش دادم، چرا اینجوری می کنید آخه؟! شما خودتون متاهلین خبر از دل ما مجردا ندارین! هوایی شدم رفت… هییییییییییییییییییییییییی…

  81. رضا می‌گوید:

    “سخنگوی دولت: دستور نظرسنجی درباره سفر نیویورک صادر شد.”
    این خبر آیا مقابله با نظرات رهبری در مورد امریکا نیست؟…

  82. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    یعنی فقط یه اسلحه به من بدن حاضرم تک تک شما ها رو بکشم.
    ۳۵ ساله جلو پیشرفت این کشور رو گرفتید.
    بسه دیگه! تو مغز شما جای سلول چیه آخه؟؟
    از دست شما به کی باید پناه ببریم؟؟؟
    خدایا به دادمون برس!

  83. رضا می‌گوید:

    رضا اعتدال طلب-پزشک؛

    تفنگت را زمین بگذار! تازه دوستت باراک داشت از زنده باد مخالف من حرف می زد!

  84. نسیم می‌گوید:

    حتما این سخنرانی رو گوش کنید.

    http://www.abna.ir/data.asp?lang=1&Id=466625

  85. نسیم می‌گوید:

    آقای دکتر! چقدر خشن!!!!
    شما قراره جون مردم رو نجات بدید یا زندگی رو ازشون بگیرید؟!

  86. رضا می‌گوید:

    امام خمینی:
    “من بار دیگر از مسئولین بالای نظام جمهوری اسلامی می‏خواهم که از هیچ‏کس و از هیچ ‏چیز جز خدای بزرگ نترسند و کمرها را ببندند و دست از مبارزه و جهاد علیه فساد و فحشای سرمایه‏ داری غرب و پوچی و تجاوز کمونیزم نکشند که ما هنوز در قدم های اول مبارزۀ جهانی خود علیه غرب و شرقیم.
    مگر بیش از این است که ما ظاهراً از جهانخواران شکست می‏ خوریم و نابود می‏ شویم؟ مگر بیش از این است که ما را در دنیا به خشونت و تحجر معرفی می‏ کنند؟ مگر بیش از این است که با نفوذ ایادی قاتل و منحرف خود در محافل و منازل، عزت اسلام و مسلمین را پایکوب می‏ کنند؟ مگر بیش از این است که فرزندان عزیز اسلام ناب محمدی در سراسر جهان بر چوبه ‏های دار می ‏روند؟ مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب ‏اللّه‏ در جهان به اسارت گرفته می‏ شوند؟ بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به وظیفۀ اسلامی خود عمل کنیم.”

  87. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    بابا من خر من احمق من بی شعور!
    آخه شما مگه وضع کشور و تحریم نفت رو نمی بینید؟؟
    چرا این قدر خونسرد و بی خیالید؟؟ چرا دست رو دست گذاشتید آخه؟؟
    چرا کاری نمی کنید؟؟؟
    تحلیلتون از وضع اقتصاد و وضع کشور چیه که اینجوری اظهار نظر می کنید؟؟
    تو رو خدا به منم بگید شاید شما چیزیو می بینید که به عقل ناقص من نمی رسه؟
    خب بگید ما بدبختا رو هم از این جهل مرکب در بیارید.

  88. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    دکتر جون سلام!
    شما نیازی به اسلحه برای کشتن ملت نداری،
    همین تشخیص های غلطی که میدین ملت رو به اندازه کافی
    به کشتن داده! موفق باشی!

  89. چشم انتظار می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛

    امثال این دکتر، بعضا تشخیصشون درسته، ولی داروی غلط به ملت می دن!…

  90. صبر می‌گوید:

    رضا اعتدال طلب پزشک عزیز، سلام!

    اولا: مومن، به خودش توهین نمی کنه! پس دیگه اینطوری نگید.

    بعد این کمبود و بدبختی اول انقلاب به شدت بود. من که اون زمان بودم خیلی سختی ها و… را درک کردم. مثالی بزنم تا متوجه بشی. اون زمونا، روغن نبود ما دنبه استفاده می کردیم! ولی چون اون موقع مردم ایمان داشتن، تونستن اون مراحل را پشت سر بذارن تا ایران تو خیلی زمینه ها از جمله پزشکی پیشرفت کنه! ولی حالا با ایم همه نعمت و درامد، تبیلغات بیخودی راه افتاده!

    اما تو مورد مذاکره نظر من با عزت نشستن پای میز مذاکره است و حل مسئله هسته ای و حتی خط پرواز بین ایران و امریکاست که اینقدر پولامونو ترکیه و دبی نخوره.

    ولی اینو بدون اگه کوتاه بیایم و جلو بریم امریکا بر اساس خوی امپریالیسم(سرمایه داری) بودنش، بهمون امتیاز که نمیده هیچ، یه چیز ازمون می گیره!
    البته یه توصیه به فرزند شهید(قدیانی) می کنم، تند نره که بهونه دست شما و دشمنا نده! هر چند ما را آدم هم حساب نمی کنه! که بخواد گوش کنه.
    ان شاءالله همه چیز درست میشه… فقط اصول گرا و اصلاح طلب باید یه کم صبر کنند! و بیخودی شلوغش نکنن.

  91. سیداحمد می‌گوید:

    “«مرگ بر امریکا» نماد همان سنگی است که در حج، چهره ابلیس را مکدر می کند. در مناسک انقلاب اسلامی، فریضه «مرگ بر امریکا» اعلام برائت ما نسبت به شیطان بزرگ است. «مرگ بر امریکا» فقط یک شعار نیست؛ تجلی برائت ملت شهید پرور ما از استکبار جهانی است.”

    ادامه در ستون یمین!

  92. امیر می‌گوید:

    دوستان پیشنهاد می کنم آیه های ۱۱۸ و ۱۱۹ سوره آل عمران رو بخونید.
    انگار شأن نزولش همین قضایای اخیره!

  93. سیداحمد می‌گوید:

    آفرین امیر، آفرین به این یادآوری خوب و عالی!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    اعوذ بالله من الشیطان رجیم

    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُونَ ﴿۱۱۸﴾

    ای اهل ایمان! از غیر هم دینان خود، دوست صمیمی نگیرید، چه آن که آنها که به غیر دین اسلامند، از خلل و فساد در کار شما ذره ای کوتاهی نکنند، آنها مایلند شما همیشه در رنج باشید و دشمنی شما را بر زبان هم آشکار سازند و محققا آنچه در دل دارند بیش از آن است که بر زبانشان آشکار می شود و بیان آیات کردیم اگر عقل به کار بندید! (۱۱۸)

    هَاأَنتُمْ أُوْلاء تُحِبُّونَهُمْ وَلاَ یُحِبُّونَکُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْکِتَابِ کُلِّهِ وَإِذَا لَقُوکُمْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ عَضُّواْ عَلَیْکُمُ الأَنَامِلَ مِنَ الْغَیْظِ قُلْ مُوتُواْ بِغَیْظِکُمْ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ﴿۱۱۹﴾

    آگاه باشید چنانچه شما آنها را دوست می دارید آنان شما را دوست نمی دارند. شما به همه کتب آسمانی ایمان دارید و آنها در مجامع شما اظهار ایمان کرده و چون تنها شوند از شدت کینه سر انگشت خشم به دندان می گیرند، بگو: از این خشم بمیرید همانا خدا از درون شما آگاه است. (۱۱۹)

    الله اکبر… الله اکبر…

  94. محمد می‌گوید:

    واقعا با انتخاب دکتر حسن رفسنجانی! (بدلیل بی اختار بودن در تصمیم گیری) عجب کلاهی به سر مردم رفت هنوز دو ماه نشده اینهمه گرانی؟! خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد… واقعا من یک سوال دارم که چرا پرونده یک مواد مخدر فروش و یا یه عمل منکراتی باید در عرض چند روز به تعیین و تکلیف برسه ولی پرونده مهدی رفسنجانی این همه وقت به طول بیانجامه؟! آیا این به غیر از زدو بند میتونه باشه یا اینکه قدرت و نفوذ هاشمی بالاترین قدرته و یا هاشمی اینقدر نفوذ داره که مسکوت نگرش داره و یا نکنه دوباره مصلحت کشور به اینه؟؟؟!!! ولی در هر صورت ما مردم خیلی بدبختیم!

  95. امیر می‌گوید:

    “بگو: از این خشم بمیرید همانا خدا از درون شما آگاه است.”

    رونوشت به حضرت سرگشاده بابت اظهار نظر در مخالفت با شعار “مرگ بر آمریکا”!

  96. مسعودساس می‌گوید:

    ظاهرا حاج آقا این شبها شام سنگین می خوره!
    طفلک پاک از دست رفته…
    اى خدا خودت خوبش کن!

  97. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    به کسی دارید تیکه می ندازید که اون زمان که پدر و مادرای شما مدرسه می رفتن، تو زندانای ساواک شکنجه می شد. فردا جواب خدا رو می تونید بدید؟؟

  98. مسعودساس می‌گوید:

    اگه یکى وضو نداشت و با موبایل چک مى کرد، دستش به آیات قرآن بخوره مشکل داره؟

  99. سیداحمد می‌گوید:

    نه مسعود؛
    ایرادی ندارد.

  100. چشم انتظار می‌گوید:

    محمد؛

    زیاد دلخوش نباش. اون زمانی که اکبر، غیر مستقیم در قدرت بود، کسی به پرونده ی سیاه خاندانش رسیدگی نکرد. حالا که دیگه بصورت رسمی و مستقیما رییس جمهور ایرانه!

  101. مسعودساس می‌گوید:

    در راستاى ترویج فرهنگ کتابخوانى؛
    رفقا اگر وقت کردید کتاب “تپه جاویدى و راز اشلو” رو بخونید.
    این کتاب در مورد زندگانى سردار شهید “مرتضى جاویدى” و خیلى با عشق مى باشد.
    نقطه سر خط

  102. چشم انتظار می‌گوید:

    این آقای بادمچیان هم آدم جالبیه. یه زمانی قبل انتخابات دنبال جلسه گذاشتن با اکبر برای تلطیف نمودن فضا بودند، حالا اعتراض دارند که رییس جمهور اکبره یا حسن!!

  103. امین چیذری می‌گوید:

    سلام حسین جان!
    دیدم نزدیک به سه هفته از شروع دانشگاه ها گذشته است. بی اختیار قلم در دست چرخید در رابطه با شهید آوینی! و فاصله اش با روشن فکری و جریان وابسته غربی…
    گفتم شاید جزء چالش های «کرسی های آزاد اندیشی» که مد نظر آقا بود در دانشگاه ها بین طیف های مختلف به عنوان سوژه بشود ازش استفاده کرد، اگر صلاح دونستی یک اطلاع رسانی بکن… سپاس!
    http://dour.blogfa.com/

  104. سیداحمد می‌گوید:

    ۳۵ روز مانده تا عاشورا
    لبیک یا حسینِ زهرا…

    صل الله علیک یا اباعبدالله…
    http://www.7upload.ir/uploads/y9027_sibsorkhi-shab-07-moharam-91-04.mp3

  105. محمد می‌گوید:

    چشم انتظار:

    بالاخره خود ما مردم یک روز انتقاممونو از این اکبر می گیریم……

  106. ناشناس می‌گوید:

    رضا اعتدال طلب؛
    ابن ملجم هم اون وقتی که اکبرشاه هنوز تو … بود، واسه خودش بر و بیایی داشت!!

  107. سارا می‌گوید:

    سلام؛
    من موندم که شمایی که اینقدر با روابط با امریکا مخالفی، دولت مورد علاقه ات هر سال امریکا چه می کرد؟!

  108. vendetta می‌گوید:

    تحلیل دقیق بالا خیلی جوک بود!
    خندیدیم

    من موندم این تفکر حزب الله که سناریوی اسرائیلی برای تضعیف این جبهه طراحی شده از توهم توطئه ای که همیشه گریبانگیر این جبهه بوده نشات می گیره یا از اعتماد به نفس کاذبی که این جبهه ی چماق دار بی تفکر به واسطه ی سال های متمادی زورگویی پیدا کرده و خودش را مرکز همه ی اتفاقات و دشمنی ها می پنداره؟

    انصافا جا داره بگم خاااااااک بر سر اون حضراتی که تحلیل سیاسی شون رو از مطالب موشکافانه جنابعالی می گیرن 🙂

    (البته امید است که این کامنت از زیر دستان توانمند مبصر و سانسورچی تون به سلامت بگذره)

  109. رضا اعتدال طلب-پزشک می‌گوید:

    واقعا من با کسی که سردار سازندگی ایران-امیر کبیر معاصر-مالک اشتر امام رو با این ملجم مقایسه می کنه هیچ صحبتی ندارم.
    همون جور که خدا گفته ان الحسنات یذهبن السیعات بر عکسشم ممکنه باشه ها…
    حواسمون باشه دمه پل صراط گیر نکنیم.

  110. ناشناس می‌گوید:

    vendetta؛

    اگر شما خنده ات گرفته ما خیلی وقته دلمون می سوزه به حال شماها و گاهی زار زار گریه می کنیم…
    اگر ما گاهی دچار توهم می شیم ناف شما را با توهم بسته اند…

    حالا “انتقام” کیو می خوای بگیری؟

  111. مروارید می‌گوید:

    رضا اعتدال طلب-پزشک، سلام!

    با علی در بدر بودن شرط نیست… ای برادر نهروان در پیش روست

    حضرت امام خمینی هم فرمودند: میزان حال فعلی افراد است. به نظر شما کسی که تهمت آشکار در رابطه با شعار مرگ بر آمریکا به حضرت امام می زنه چه جور آدمیه؟ آیا مالک اشتر هم در فتنه ها نامه بدون سلام به رهبر جامعه و امامش می نوشت؟

  112. مسعود می‌گوید:

    خدا حافظ شما بچه حزب اللهی های سایبری باشه که هم تو جامعه در حال تلاش و خدمتید و هم سنگر مجازی و سایبری، که اتفاقا برای حضرت آقا اهمیت فراوان داره، رو خالی نمی کنید.

    روح حاج بخشی شاد
    ماشالله حزب الله

  113. چشم انتظار می‌گوید:

    جناب دکتر؛

    فقط مونده بود شما طرفدار امیرکبیر معاصر، آیه ی قرآن رو تغییر بدید! مثل خود اکبر، که شعارها و شعائر انقلاب رو تغییر می ده…
    (ان الحسنات یذهبن السیئات) نه، سیعات… ضمن اینکه این آیه برعکس نداره مگه تو کتاب خاطرات هاشمی پیدا کنی! 🙂

  114. مسعودساس می‌گوید:

    شهادت آقا امام محمد باقر(ع) تسلیت.

  115. سیداحمد می‌گوید:

    شهادت یادگار کربلا، آقا امام باقر(ع)، بر اهالی قطعه مقدس ۲۶ تسلیت باد…
    http://www.7upload.ir/uploads/m084175_karimi-e-bagher-91-04.mp3

  116. سارا می‌گوید:

    بارک الله

    از اون همه مطلب، فقط یک خط را تایید کردین؟؟؟
    واقعا آدم هایی هستین ها و یک جورایی دیکتاتور!
    فقط باید با ذوق و سلیقه تون همراه بود؟؟؟
    باعث تاسفه… مثلا تو اهل قلم این جماعتی؟؟ و سانسورچی هستی؟؟

  117. محسنی می‌گوید:

    سید احمد!
    چه طور میشه مقاله مون تو یه روزنامه چاپ بشه؟

  118. چشم انتظار می‌گوید:

    سال ۶۱ بود، خدمت امام رسیدم. روی کاغذ، با دستخط خودم چند تا مورد نوشته بودم. یادم نیست که چی ها بود! ولی، یکیش این بود که؛ جوانان به فیلتر بودن فیسبوک، اعتراض دارند. چه معنا دارد که فیلتر باشد؟! امام با خضوع و احترام، به صحبت هایم گوش دادند. عصر احمد آقا اطلاع دادند، که امام موافق رفع فیلتر این سایت هستند. مهدی و عفت و بچه ها، شنیدند و خوشحال شدند!
    خاطره ی جدید بهرمانی… (امام موافق رفع فیلتر فیسبوک بودند) (!)

  119. چشم انتظار می‌گوید:

    سلامتی مادران شهدا صلوات… اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.

    http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/7/21/420961_109.flv

  120. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    هـــــــــــــــ سلام بر حسین٭ـــــــــــــــــی…

  121. صبر می‌گوید:

    ببخشید یه سوال داشتم.
    این نام نویسی که پایین صفحه است برای چیه؟ چه امتیازی داره؟
    کسایی که بدون نام نویسی میان چه امتیازی را از دست میدن؟!
    ممنون می شم پاسخ بدید.

  122. صبر می‌گوید:

    فرزند شهید، یه سوال دیگه!

    نکنه ممنوع النوشتار شدید؟ اینطوری احساس می کنم! کاش احساسم اشتباه باشه!
    چه قلمی داشتید… مثل آب نبات زنجبیلیای دم حرم امام رضاست. هم تنده هم شیرینه!
    برای من بهترین شکلاتای دنیا، نمی تونه جای آب نبات دم حرم امام رضا را بگیره! هیچ قلمی هم نمی تونه جای قلم شما را بگیره! با همین حالی که با بعضیاش مخالف بودم!
    به هر حال هر جا هستید موفق باشید. حیف که دیر آشنا شدم با سایتتون!

  123. محمد می‌گوید:

    ………

  124. شایان می‌گوید:

    خطابه راجر واترز در سازمان ملل درباره جنایات اسرائیل و حق عضویت دائمی فلسطین
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=10286

  125. روح الامین می‌گوید:

    سلام؛
    به نظر من باید فدای تیم های عزیز شهرستانی شد.
    باید رها کرد این هیاهوی حبابی صدا و سیمایی اس و پرس رو!
    بی خیال تیمای پر از خالی تهرانی را…
    رها کنیم همه آنچه را که هیچ اند در مقابل تیمایی بی شیله پیله شهرستانی.
    فقط تراختور
    فقط سپاهان
    فقط ذوب آهن
    فقط ملوان
    فقط فولاد خوزستان
    و فقط تیمای شهرستانی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.