خدا به جمهوری اسلامی چک سفید داده!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

حدودا ۲ هفته پیش، پیکر نزدیک به ۱۰۰ شهید از خاک عراق وارد میهن مان شد. اغلب هم گمنام. تفحص که کلا کار سختی است اما جست و جوی ابدان مطهر شهدا از داخل خاک عراق قطعا مشقات بیشتری دارد. اولا جا دارد از دوستان تفحص تشکر ویژه کنیم، ثانیا از یاد نبریم که شهدای برآمده از خاک عراق، عمدتا مال «عملیات های پیشروی» بوده اند و بالطبع، غم و رنج بیشتری نسبت به سایر رزمندگان متحمل شده اند. فی الحال چه می خواهم بگویم؟ دوستان! در به موقع رفتن شهدای ۸ سال دفاع مقدس که هیچ شکی نیست. خوش سلیقگی کردند و به جای زندگی در «جنگ روزگار» در همان «روزگار جنگ» به درجه رفیع شهادت رسیدند. با این همه، هر وقت شانه های حزب الله، احساس تنهایی کرده، تعدادی از شهدا به نیابت از همه شان برگشته اند. آری! درست در روزی که ما درگیر رای اعتماد مجلس به کابینه اعتدال بودیم، نقطه صفر مرزی، به یمن وجود شهدا، «بهارستان» شد. فضایی بود که به شدت بازگشت شهدا را می خواست. و شهدا آمدند. آنقدر آمدن شان «پیام» داشت که بعد از مدت ها، یک حس خوب به حزب الله غریب منتقل شد. همین «احساس زیبا» را بهانه گفت و گویی کردم با «محمد محسنی نیا» جانبازی که فردای قطعنامه «۳۵ درصد» بود، اینک اما پیچیده ترین فرمول های ریاضی هم از محاسبه میزان موج او ناتوان است… بشنویم؛

«جنگ هنوز به یک ماه نرسیده بود که عازم جبهه جنوب شدم. تا به سن قانونی جنگ برسم، (اصلا جنگ مگر سن قانونی هم دارد؟!) بیش از ۲ سال در جبهه، غیر قانونی (!) جنگیدم. دعوای عقل و عشق نبود؛ دعوای این هر ۲ بود با قانون!! قانون فقط زبان شناسنامه را می فهمید، لذا دست بردم در شناسنامه. این، تنها جایی است که یک بچه بسیجی می تواند بی قانونی کند. (بچه بسیجی، بی قانونی اش هم فرق دارد با بی قانونی بعضی ها!!)

تا «خیبر» جبهه بودم، اما در «جزیره شمالی مجنون» مجروح شدم. «بدر» را از دست دادم، هر چند دیگر مرد شده بودم و از سن قانونی جنگ هم گذشته بودم! از «سمفونی والفجرها» یکی دو تا نصیب من شد. «والفجر هشت» غوغایی بود «اروند». آب، صمیمی ترین دوستانم را با خودش برد، اما ناموس این مملکت را نتوانست. تازه داشتم می فهمیدم که به «فاو» رسیده ایم یا نه، ناگهان خودم را روی تخت بیمارستان دیدم. قصه من و درصد، از همان روز شروع شد! چند درصد؟ ۲۵ درصد!

خلاصه رسیدیم به «کربلای ۴». دوباره عزم جنگ کردم، گفتند؛ «قانونا نمی توانیم شما را با خودمان ببریم!» بگذریم که جناب پزشک معتقد بود؛ «شرعا بر شما حرام است که عازم منطقه شوید»! «قانون» کم بود، «شرع» هم اضافه شد!! مرجع تقلید من اما یکی دیگر بود! آخرای جنگ بود؛ بیشتر یار می خواست. درصد، یک بدی نسبت به شناسنامه دارد که نمی توان در آن دست برد!! تا خودم را به «کربلای ۴» برسانم، دیگر شده بود «کربلای ۵». من در «شلمچه» بهشت و جهنم را یک جا دیدم. «جهنم» حجم آن همه آتش بود که شب را از روز، نورانی تر کرده بود. و «بهشت» سنگر رزمندگان بود. عالمی داشتند دوستان بهشتی ام. بیشتر از طلاب بودند و دانشجویان. آخرای جنگ بود؛ جنگ، بچه با معرفت می خواست. «بچه با معرفت» مثل شهید «اسماعیلی» که برادر ۲ شهید بود و همیشه شوخی می کرد و می گفت؛ «تا ۳ نشه، بازی نشه»!!

طلاب، سید اگر باشند، عمامه مشکی می بندند، سید اگر نباشند، عمامه سفید. بغل دست من در «بوارین» شیخی بود که تیر به سرش خورد و عمامه سپیدش، سرخ شد. «شیخ شهید» دیشبش داخل سنگر داشت سازدهنی می زد بعد از نماز شب! گفتم: «این چیست؟!» گفت: «دخترم داده، گفته هر وقت دلت برایم تنگ شد، بزن!!»

آ….ه! خواستم پیکرش را بلند کنم، دیدم دستش همان سازدهنی دیشب است!!

سرت را درد نیاورم. «کربلای ۵» هم ۱۰ درصد به آن ۲۵ درصد کذایی اضافه کرد و از ما یک «جانباز ۳۵ درصد» ساخت! هنوز دیپلم نگرفته بودم! هنوز زن نگرفته بودم! ۳ سال بعد، همسرم «بله» به یک جانباز ۳۵ درصد گفت، نه این موجی درب و داغان که هفته به هفته درصدهایش اضافه می شود! به گفته پزشکان باشد، همین الان هم چند سالی زیادی از خدا عمر گرفته ام!

راستی، گفتی؛ «حس قشنگ». می دانی حس قشنگ چیست؟! حس قشنگ این است که دست آخر، تو نتوانی پیکر شیخ شهید را به عقب برگردانی، اما یک هفته مانده به عقد «زهرا» و بعد از کلی سال، تفحص، شهیدی پیدا کند با ۴ تکه استخوان، عمامه ای همچنان سرخ و یک سازدهنی…

کی برگشتن شهدا بی پیام بوده که این بار بخواهد بدون پیام باشد؟! سران فتنه و انحراف، هر کدام ۸ سال در این مملکت رئیس جمهور بوده اند! ریاضی که بلدی؟ ۳ ضربدر ۸ می شود ۲۴! من اتفاقا می خواهم بگویم؛ خدا به حق این رهبر مظلوم، به حق دست مجروحش، به حق آن همه شهید، به حق شیخنا الشهید، و به حق آن لحظه ای که دیگر نتوانست سازدهنی بزند، به جمهوری اسلامی چک سفید داده! یک بار دیگر ۳ را در ۸ ضرب کن تا بفهمی چرا خدا به جمهوری اسلامی چک سفید داده! نه اینکه بگویی حمایت می کندها، اصلا ضمانت داده! و من به خدایی که «خدای شلمچه» هم بوده، حق می دهم بابت این ضمانت دادنش! قرن ها بعد از کربلا، بچه ها عاشورایی جنگیدند. و خداوند، به شهدای جمهوری اسلامی نگاه می کند، نه به روسای جمهور جمهوری اسلامی. خداوند به این ملت و این ولایت نگاه می کند، نه به این دولت یا آن دولت. خداوند، هم به جمهوری اسلامی چک سفید داده، و هم حکمتی به حضرت آقا ارزانی داشته که هر دولتی را به بهترین شکل ممکن، به بهترین وجه مدیریت می کند.

«آقا» کتابی دارند با عنوان «انسان ۲۵۰ ساله». در این کتاب، سن همه امامان با هم جمع شده و تو گویی جملگی یک نفر بوده اند که فی الواقع هم همین طور است؛ «کلهم نور واحد». حال فرض کن این امام ۲۵۰ ساله بخواهد یک مدیر مدبر تربیت کند برای اداره امور. «خامنه ای» محصول این تربیت، بلکه عصاره معصوم است. «خمینی» هم همین گونه بود.

شهدا بسیجیان خوبی برای خمینی بودند، بر شما فرض است که بسیجیان خوبی برای خامنه ای باشید. خوب و فهمیده. به خدا «آقا» نباید بگوید که تکلیف گرایی منهای سبک سنگین کردن نتیجه، اشتباه است. به خدا «آقا» نباید بگوید که آرمان گرایی تنافری با رصد واقعیت ندارد. به خدا ما نباید وقت رهبر را صرف توضیح واضحات کنیم با کج روی های مان، و با ندانم کاری های مان. پس به آن ۲۴ سال، اشتباهات خودمان را هم اضافه کن تا بیشتر برسی به حرف من که چرا معتقدم؛ خدا به جمهوری اسلامی، به برکت شهدا و ولی فقیه، چک سفید داده؟!…

راستی، گفتی «حس قشنگ». شیخ شهید ما عاشق «مولانا» بود. صدای خوبی هم داشت. همان شب رویایی، سازدهنی اش که تمام شد، نجوا کرد؛

«ما در ره عشق تو اسیران بلاییم، کس نیست چنین عاشق بیچاره که ماییم؛ بر ما نظری کن که در این شهر غریبیم، بر ما کرمی کن که در این شهر گداییم؛ زهدی نه که در کنج مناجات نشینیم، وجدی نه که در گرد خرابات برآییم؛ نه اهل صلاحیم و نه مستان خرابیم، اینجا نه و آنجا نه که گوییم کجاییم؛ حلاج وشانیم که از دار نترسیم، مجنون صفتانیم که در عشق خداییم؛ ترسیدن ما چون که هم از بیم بلا بود، اکنون ز چه ترسیم که در عین بلاییم؛ ما را به تو سری است که کس محرم آن نیست، گر سر برود٬ سر تو با کس نگشاییم؛ ما را نه غم دوزخ و نی حرص بهشت است، بردار ز رخ پرده که مشتاق لقاییم؛ دریاب دل شمس خدا مفخر تبریز، رحم آر که ما سوخته‌ داغ خداییم».

نجوای شیخ که تمام شد، به او گفتم؛ «عاشقی چیست؟!» جواب داد؛

«پرسید یکی که عاشقی چیست؟ گفتم که مپرس از ین معانی! آنگه که چو ما شوی ببینی، وانگه که بخواندت، بدانی».

دیگر درصدهایم پر شده! عن قریب می خواندم… هم قانونی، هم شرعی! راستی، خدا به جمهوری اسلامی چک سفید داده، به ماها نداده ها! به اصولگرایان نداده ها! به اصلاح طلبان نداده ها! حتی به بسیجی ها نداده ها! گفتم اینو بگم، یه وقت دچار توهم نشین، باز «آقا» مجبور شن واضحات رو توضیح بدن بهتون… خدا به جمهوری اسلامی چک سفید داده، اندازه این چک هم صبر و بصیرت و وحدت می خواد از ما! و الا جمهوری اسلامی رو سر جاش نگه می داره، اما دولت رو می ده به دیگران… آره باباجون! قبلنا می گفتن؛ «یکی بود، یکی نبود»؟… هنوزم هست! چِک سر جاش، چَک هم سر جاش!!

جوان/ ۶ شهریور ۱۳۹۲

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “… نقطه صفر مرزی، به یمن وجود شهدا، «بهارستان» شد.”

    زیبا بود!

  3. نسیم می‌گوید:

    شهدا شرمنده ایم تا ابد…

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “«آقا» کتابی دارند با عنوان «انسان ۲۵۰ ساله». در این کتاب، سن همه امامان با هم جمع شده و تو گویی جملگی یک نفر بوده اند که فی الواقع هم همین طور است؛ «کلهم نور واحد». حال فرض کن این امام ۲۵۰ ساله بخواهد یک مدیر مدبر تربیت کند برای اداره امور. «خامنه ای» محصول این تربیت، بلکه عصاره معصوم است.”

  5. صبر می‌گوید:

    «جنگ روزگار» و «روزگار جنگ»… چقد قشنگ!

    حلاج وشانیم که از دار نترسیم، مجنون صفتانیم که در عشق خداییم

    با این متنت حالی کردیم فرزند شهید!

    ممنون.

  6. سیداحمد می‌گوید:

    عالی بود… عالی!
    خیلی خوب!

    ممنون سالار…

  7. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    امروز که از برنامه شهید باغبانی برگشتم، خیلی دلم یه متن درباره شهدا می خواست…

    خدایا شکرت…

  8. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    “خداوند، به شهدای جمهوری اسلامی نگاه می کند، نه به روسای جمهور جمهوری اسلامی. خداوند به این ملت و این ولایت نگاه می کند، نه به این دولت یا آن دولت. ”

    زیبا بود…

  9. سائل الزهرا‏(س‏)‏ می‌گوید:

    برادر گل کاشتی…
    خدا‏ ‏پدرت‏ ‏رو‏ ‏با‏ ‏سیدالشهدا‏ ‏‏ ‏محشور‏ ‏کنه…

  10. م.طاهری می‌گوید:

    ‏”خدا به جمهوری اسلامی چک سفید داده؛ به ماها نداده ها‏!‏ به اصولگرایان نداده ها‏!‏ به اصلاح طلبان نداده ها‏!‏ حتی به بسیجی ها نداده ها‏!‏…‏”‏
    به جمهوری اسلامی داده‏!‏
    چقدر نیاز داشتم به شنیدن این حرف ها از زبون یک شهید زنده

  11. خبرنگار ایرانی می‌گوید:

    Hossein Zaman: (صفحه شخصی حسین زمان در فیس بوک)
    ‏۲‏ ساعت پیش
    یاوه گویی های حسین قدیانی در روزنامه جوان:

    “قطعا در خیانت و جرم موسوی و کروبی هیچ شکی نیست و حصر (آن هم بعد از دو سال محاربه) برای این دو مفلوک، چیزی در مایه‌های زندگی در قصر می‌ماند که فی الواقع هم همین طور است! چه اینکه اگر کرامت نظام نبود، دیار باقی جای مناسب‌تری برای موسوی و کروبی بود. با این همه، آنچه موسوی و کروبی را در انجام جنایت، جسور و گستاخ کرد، تحریک لایه میانی فتنه بود؛ لایه میانی فتنه یعنی همین سعید حجاریان و بهزاد نبوی و تاج زاده و امثالهم.”

    باید به ایشان و اعوان و انصارشان گفت: مفلوک کسانی هستند که تاب شنیدن حرف مخالف را ندارند………………..

  12. حافظ می‌گوید:

    بسی عالی
    خیلی زیبا
    تشکر

  13. نسیم می‌گوید:

    نگو اکبر هاشمی رفسنجانی! بگو رئیس جمهورِ در سایه!!!!!!

  14. میعاد می‌گوید:

    مسعود ساس؛
    برادر من حساس نشو! اکبر و حسن نداره که!!
    همه باید دور هم جمع بشیم کشور رو آباد کنیم!!
    باید محیط همدلی همه جا رو پر کنه!! باید تو بلوارا گل بکاریم که بو خوش بده!!
    باید همه زندانیا آزاد بشن که کشور، محیط همدلی بشه!!
    باید ستاره های دانشجوها پاک بشه! واقعا این ستاره ها از کجا اومده!؟ یعنی واقعا ما اینهمه ستاره داریم؟! واقعا داریم!!؟
    باید گنجی و گوگوشو مهاجرانی برگردن تا ما بتونیم از تمام ظرفیت های نظام استفاده کنیم!! که کشور آباد بشه!! ای ظن مهدی و فائزه جان! چرا نمیذارین کشور، همدلی بشه!؟
    واقعا چرا !؟
    آخ یادم رفت، دوستان واقعا چرا کروبی تو خونَشه!!! باید کروبی آزاد بشه، که ما بتونیم از تمامی ظرفیتاش استفاده کنیم! آخه خدا خوشش میاد این همه ظرفیت یجا، گوشه خونه خاک بخوره!؟ خودتون بگین.

  15. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    ماه رمضون پارسال، گذرم افتاد به مزار عموی شهیدم،
    بعد از خوندن فاتحه، همینجوری دلی گفتم ایشالا مهمون سفره حضرت
    زهرا بشی. غروب زنگ خونمون رو زدن، گفتند منزل آقای فلانی!
    گفتم فرمایش؟ گفتند از پایگاه بسیج مسجد فاطمه زهرا اومدیم،
    عموت از اینجا به جبهه اعزام شده، امشب مراسم یاد بود گرفتیم،
    افطار دعوتین! اینم دعوتنامش!!

  16. حسن جلیلی می‌گوید:

    یادم رفت بگم متن خوب و قوی ای بود. ولی بازم بی انصافی…

  17. Ahmadi می‌گوید:

    چرا ناله می کنی؟!
    :))))))

  18. برف و آفتاب می‌گوید:

    خیلی خیلی عالی بود. دلم نمی‌خواست تموم بشه.

    اسمشو یادمون نگه داریم؛ محمد محسنی‌نیا…

  19. مرضیه می‌گوید:

    عالی بود… عالی!
    دست مریزاد

  20. مجنون می‌گوید:

    «پرسید یکی که عاشقی چیست؟ گفتم که مپرس از ین معانی! آنگه که چو ما شوی بدانی، وانگه که بخواندت، بدانی».

  21. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    تیر به سرش خورد و همه عمامه سپیدش، سرخ شد…
    «شیخ شهید» دیشبش داخل سنگر داشت سازدهنی می زد.
    گفت: «دخترم داده، گفته هر وقت دلت برایم تنگ شد، بزن!!» آ….ه!
    خواستم پیکرش را بلند کنم، دیدم دستش همان سازدهنی دیشب است!!
    .
    .
    .
    راستی،
    گفتی؛ «حس قشنگ».
    می دانی حس قشنگ چیست؟!
    این است که دست آخر، تو نتوانی پیکر شیخ شهید را به عقب برگردانی…

    اما،
    یک هفته مانده به عقد «زهرا»…
    و بعد از کلی سال، تفحص، شهیدی پیدا کند…
    با ۴ تکه استخوان، عمامه ای همچنان سرخ و یک سازدهنی…

  22. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    آری!
    درست در روزی که ما درگیر رای اعتماد مجلس به کابینه اعتدال بودیم،
    نقطه صفر مرزی، به یمن وجود شهدا،
    «بهارستان» شد…
    به به…

  23. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    آره باباجون!
    قبلنا می گفتن؛ «یکی بود، یکی نبود»؟…
    هنوزم هست! چِک سر جاش، چَک هم سر جاش!!

  24. چشم انتظار می‌گوید:

    «شیخ شهید» دیشبش داخل سنگر داشت سازدهنی می زد بعد از نماز شب! گفتم: «این چیست؟!» گفت: «دخترم داده، گفته هر وقت دلت برایم تنگ شد، بزن!!» آ….ه! خواستم پیکرش را بلند کنم، دیدم دستش همان سازدهنی دیشب است!!

    باید به هاشمی گفت؛ معنای صوراسرافیل، آن دهل بد صدای تو نیست! صوراسرافیل واقعی ، ساز دهنی دختر “شیخ شهید” است… دهل تو، فقط کلاه برداران و رانت خواران و فتنه گران را، بیدار می کند!

  25. چشم انتظار می‌گوید:

    در اخبار آمده؛ امروز از مجسمه ی اکبر هاشمی در موزه، رونمایی می شه!!

    http://www.8pic.ir/images/97934959768965411115.jpg

  26. پیر مرد می‌گوید:

    حسین عزیز: یکی از محاسن تو اینست که سر بزنگاه آدم را از باتلاق کثیف سیاسی بازی‌های روزگار به عرشی که جایگاه شهدا و جانبازان است عروج می دهی‌. آن هم با کمک لایق‌ترین افراد.

    باز هم ممنون، امید که بابا اکبرت هم دستمان را بگیرد.

  27. دکتر سلام می‌گوید:

    بخش اول قسمت هفدهم دکتر سلام
    http://www.snn.ir/NSite/FullStory/Video/?Serv=12&Id=258994&Sgr=137

    بخش دوم قسمت هفدهم دکتر سلام
    http://www.snn.ir/NSite/FullStory/Video/?Serv=12&Id=259006&Sgr=137

  28. چشم انتظار می‌گوید:

    خبرنگار ایرانی؛

    حسین زمان، از اون موقعی که، برای شفای سعید حجاریان در بیمارستان، دعای کمیل برگزار کرد! معلوم بود… از فتنه گرا جلوتره.
    اون، عقده ی پخش نشدن صدا و تصویرش، از سیمای جمهوری اسلامی ایران، داره می کُشدش!! ضمن این که، عددی هم نیست که قابل شمارش باشه… 🙂

  29. میکشی مرا حسین می‌گوید:

    بچه بسیجی، بی قانونی اش هم فرق دارد با بی قانونی بعضی ها!!
    .
    .
    .
    احسنت

  30. •● شهدای بسیجی فتنه۸۸ ●•

    جامع ترین پایگاه شهدای بسیجی و مظلوم فتنه۸۸
    http://shohada-fetneh88.blogfa.com/

    اگر نام شهدای دفاع مقدس برای برخی جز در آدرس های پستی نیست نام این دلاوران جنگ با فتنه حتی شنیده هم نشده است. اینان شهدایی هستند که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در دوران قحطی شهادت و تنگ شدن دروازه پرواز به سوی خداوند توفیق نصیبشان شد. شهدایی که خونشان هنوز و همچنان فتنه‌گران را رسوا و افشا می‌کند.
    =========================
    این وبلاگ نذری کوچک برای شهدای فتنه
    ========================
    مدیر وبلاگ: میلاد ذوالفقاری
    تماس با مدیر: miladammar@yahoo.com

  31. سیداحمد می‌گوید:

    چقدر این شعر زیباست… به به… به به…

    … حلاج وشانیم که از دار نترسیم
    مجنون صفتانیم که در عشق خداییم

    ترسیدن ما چون که هم از بیم بلا بود
    اکنون ز چه ترسیم که در عین بلاییم…
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    همین شعر زیبا را با صدای فوق العادۀ سراج بشنوید!
    http://uploadtak.com/viewer.php?file=z443_seraj.mp3
    http://www.iranseda.ir/fullGanjine/?g=848536
    (متاسفانه نتوانستم لینک مستقیم بگذارم. ارزشش را دارد که دانلود کنید.)

  32. مسعودساس می‌گوید:

    گرامى باد یاد و خاطره شهیدان محمودوند، پازوکى، شاهدى، غلامى، صابرى، شهبازى و تمامى شهداى تفحص

  33. چشم انتظار می‌گوید:

    تصویر موشک فوق مدرن عربستان، که رونمایی شد:

    http://www.8pic.ir/images/10241086778993283562.jpg

  34. ف. طباطبایی می‌گوید:

    چه دنیای مسخره ای!!
    چقدر مردم آمریکا و کشورهای اروپایی بی شعورند. مثلا مشکلات اقتصادی دارن اما دهنشونو بستن و اعتراضی یه سیاست مداراشون نمی کنن در برابر تصمیم به جنگ. چقدر هزینه داره یه جنگ؟!

    نزدیک به ۴ سال، آمریکا و اسرائیل و انگلیس و جنایت کارهای تحت امرشون، خودشونو کشتن تا دولت ضد اسرائیلی سوریه رو نابود کنن. وقتی دیدن نشد، یه جنایت بزرگ انجام دادن و صدها نفر رو با بمب شیمیایی نابود کردن و این جنایت رو انداختن تقصیر بشار اسد و حالا می خوان مثل حیوون، به سوریه حمله کنن.
    شما با این حمله چند آدم بی گناه رو می کشید؟

    حالا صبر کنید؛ ببینید کی گفتم. به فرض حمله به سوریه، موشک ها فقط مناطق شیعه نشین و مناطقی که مردمش طرفدار اسد هستن و مناطقی که به تلاش حزب الله، به آرامش رسیده، رو هدف می گیرن. عمرا موشکی به تروریست ها و وحشی های آدم خوار بخوره!!

    خدا به حق محمد و آل محمد بلایی سر این کشورهای اروپایی و آمریکا نازل کن که درگیر خودشون بشن…

  35. ف. طباطبایی می‌گوید:

    یعنی فقط امیدوارم، اگر خدای نکرده آمریکا چنین غلطی بکنه و حمله کنه، اسد هم نامردی نکنه و موشک هاشو مستقیم روانه تلاویو و ریاض کنه.

  36. چشم انتظار می‌گوید:

    هر چتربازی، که قرار است از هواپیما هلی برن شود، هر تفنگداری، که قرار است از ناوها پیاده شود، هر کماندویی، که قرار است با نفربر وارد شود، یادش باشد که، قبلا تابوتش را سفارش داده باشد… شامات، خط قرمز انقلاب اسلامی است. همان جایی که می تواند، معراج ما و گورستان شما باشد.
    سردار حاج قاسم سلیمانی

  37. مسعودساس می‌گوید:

    سید،
    بار و بندیل رو جمع کن بریم…

  38. بسم هو می‌گوید:

    بعضی قضیه ها وقتی خیلی جدی می شوند من هم همین حالت را پیش می گیرم. 😐
    جنگ جهانی سوم آیا واقعیت است؟

    همین.

  39. میعاد می‌گوید:

    واقعا دنیای مسخره ایه!!
    اسراییل تو جنگ ۲۲ روزه تا تونست بمب فسفری انداخت رو غزه هیچکی نگفت بالا چشت ابرو! ولی حالا اسد باید تاوان کار نکردرو بده! بخدا چقد بَدَن این جماعت!
    یعنی فردا چی میشه!؟

  40. میعاد می‌گوید:

    راستی داداش حسین؛
    چرا هیچی در مورد سوریه نمیگی!؟

  41. قطعه 27 می‌گوید:

    ای خدا… یعنی ما ظهور رو می بینیم؟

  42. سائل الزهرا‏(س‏)‏ می‌گوید:

    میلاد ذولفقاری؛

    بارک‏ ‏الله، عالی‏ ‏بود‏ …
    خیلی‏ ‏از‏ ‏وبلاگ‏ ‏شما‏ ‏استفاده‏ ‏کردم‏،‏ ‏خدا‏ ‏به‏ ‏شما‏ ‏عوض‏ ‏خیر‏ بده؛ تو این بهبوهه ی طنز تناقض سران و اعوان فتنه وبلاگ شما تلنگری شد برای دل غافل ما…
    آقا دم شما گرم، درود بر بسیجی های خامنه ای که به قول داداش حسین در این جنگ روزگار همیشه در خط مقدم دفاع از انقلابند…

  43. گمگشته می‌گوید:

    سلام دوستان گرامی؛
    خوشحال میشم به ما سر بزنید.
    یاحق…

  44. همسنگر می‌گوید:

    به نظر میرسه این مطلبى رو که از جانب سردار اسلام قاسم سلیمانى نقل میشه، گفته ى ایشون نیست.
    در کلیت حرف هیچ شکى نیست، کلنا ابالفضلک یا زینب…

  45. مهراب می‌گوید:

    آقا چه طوری میشه رفت سوریه؟ اصلا از جایی اعزام می کنند یا نه؟ قراره اعزام کنند یا نه؟ اینایی که رفتن به عنوان مدافع حرم چه طوری رفتن؟
    تورو خدا جواب بدین…

  46. چشم انتظار می‌گوید:

    بچه ها!

    این سه متن بی نظیر “داداش حسین” رو، در حال و هوای این روزها بخونید. خالی از لطف نیست…
    http://www.ghadiany.ir/1390/12644
    http://www.ghadiany.ir/1391/15302
    http://www.ghadiany.ir/1391/15345

  47. ولی معصوم می‌گوید:

    انشاالله این نحولات در سوریه نشانه ظهور امام زمان عجل الله خواهد بود… خود امریکایی ها و اسرایلی ها در آتشی که بپا کردند می سوزند…

  48. باران می‌گوید:

    ای من حال می کنم وسط این هیاهو، نتانیاهو با یه موشک فجر، وسط تل آویو آش و لاش شه!!

  49. منتظر بی انتظار می‌گوید:

    سلام!
    خدا خیرت بده… از متنت درباره خاتمی تو جوان خوشم اومد.
    به نظرم اگر با سکوت راجع به ۸۸ به اینا اجازه دوباره وارد شدن بدیم خیانت کردیم…
    با یه متن راجع به اظهار نظر نتانیاهو به روزم. خوشحال میشم نظر شما رو بشنوم…

  50. میعاد می‌گوید:

    دیروز (۵شنبه، هفتم شهریور) یه جلسه تو جماران برگزار شد، که عده ای از همشهریای من (بوشهری) به دیدار جناب هاشمی رفتن. البته اصفهان و خوزستان هم نماینده هایی تو جلسه داشتن.
    اینارو گفتم تا در آخر فرازی از صحبت های جناب هاشمی رو، که برام جالب و قابل تامل بود، براتون بگم. ایشون فرمودن:

    «هاشمی از جوانان پرشور خواست احساسات خود را در مسیر صحیح قرار دهند و از افراطی گری بپرهیزند. وی گفت: مردم کشورهای پاکستان، یمن، تونس، مصر، سوریه، عراق و بحرین در حرکاتی تند و افراطی چنین وضعی را برای کشور خود رقم زده اند و بیداری اسلامی یا به قول برخی بهار عربی تبدیل به این وضع شده و ما در فضایی که حتی خون از دماغ یک نفر هم نیامد، انتخابات را برگزار کردیم و باید این روند را ادامه دهیم و از این به بعد نگذاریم کسی که انتخاب نشده برگزیده شود، حق الله با استغفار و توبه بخشیده می شود ولی حق الناس را خدا هم نمی تواند ببخشد.»

  51. چشم انتظار می‌گوید:

    میعاد؛

    ناراحت نشو، زِر زیادی زده. الان، وقت عقده گشایی این هاست. بذار اینقدر یاوه گویی بکنند، تا جونشون بالا بیاد. جونشون هم بالا نمیاد خیر سرشون!! 🙂
    در حال حاضر، بیشتر از این که از ورّاجی ها و حرّافی های این ها تعجب کنیم، باید از سکوت معنادار و فرار به جلو سران تکلیف مدار ناپایدار، و اساتیدشون تعجب کرد!!!

  52. gomnam 67 می‌گوید:

    صفی زاده:

    وطن امروز ۶۰ صفحه گلاسه؟
    چی میگه؟؟؟؟؟؟

  53. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    گمنام ۶۷؛

    حرف مفت می دونی چیه؟ همین که صفی زاده گفت!
    دیگه وطن امروز خون های حرفه ای ماهائیم دیگه. تا جایی که ما یادمون میاد، اول ۱۶ صفحه بود و بعدش شد ۱۲ صفحه.
    احتمالا یه ۴۰/ ۵۰ صفحه مخفی هم اون تهش داشت که فقط بعضی ها می دیدن… والا!

  54. همسنگر می‌گوید:

    بحق الحسین عجل لولیک الفرج…

  55. چشم انتظار می‌گوید:

    منصفانه بگم؛ تو هیچ مناظره ای، من یک جواب درست و درمون از این مصطفی کواکبیان ندیدم. همش دنبال هوچی گری و شلوغ بازیه! و اصلا، در موضوع صحبت نمی کنه…
    ولی در مجموع با نمکه… 🙂

  56. ابوالفضل می‌گوید:

    سلام همسنگر؛
    وبلاگ زیبایی داری. اگر مایل هستید با هم تبادل لینک کنیم ما را با نام عطر کربلا و آدرس http://etrekarbala.blogfa.com/ لینک کنید و در نظرات به ما خبر بدهید تا شما را لینک کنیم.

    یا علی

  57. چشم به راه می‌گوید:

    سلام بر شما.
    از طریق وبلاگ های دوستان به وبلاگ واقعا زیبا و خواندنی شما رسیدیم…
    و حالا غصه زمان هایی را که اینجا سر نمی زدیم می خوریم!
    از این ها که بگذریم، آمدم تا به عنوان یک صاحب قلم و وبلاگ نویس توانا به وبلاگ کوچک من هم سر بزنید و با نگاه نقد و راهنمائی، قدم رنجه بفرمائید… [بنظرم نگاه رنجه صحیحتر است]
    منتظر حضورتان هستیم.
    التماس دعا،
    یا علی

  58. چشم انتظار می‌گوید:

    تقدیم به همه، بخصوص زائران با اخلاص امام رئوف…

    http://62.220.120.107/mashhad/mosighi/NaghmeKhane_Khademan_91.mp3

  59. میعاد می‌گوید:

    آخه بگو مردِ مثلا مومن! مردم بدبخت بحرین چه افراطی کردن که این همه مصیبت حقشون باشه! نمیدونم این حرفا از کجاش درمیآد!!!

  60. دلداده چمران می‌گوید:

    سلام علیکم
    مدتهاست کامنت نذاشتم!
    البته دلیل بسیار؛ اما برخورد دوگانه و البته چند گانه شما برادر حسین باعث آن بوده…
    مدت هاست می خواهم یه سوال بپرسم که چرا بی ترمزی های جبهه ی پایداری را که ما
    هم خون دلها خورده ایم! را به حساب علامه مصباح حفظه الله می گذارید؟!
    الان فقط سه نفر حضور داریم و آنلاینیم!
    و این یعنی هر ساعت از شبانه روز که فرصت بشه به قطعه ام درسته اشتباه ننوشته ام به قطعه ام سر می زنم
    لطفا جواب رو ایمیل کنید یا عمومی بگذارید
    التماس دعا و سپاسگزارم
    راستی شماره های بسیجی بودنتون زیبا بود انشاءالله ماهم لایق این سجایا شویم.

  61. Ahmadi می‌گوید:

    یه سئوال؛ اون صد روز چند روزش گذشت؟!

  62. سائل الزهرا می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    ممنون، کاملا به موقع بود…
    به زودی زائر امام رئوفم، حتما دعاگوی بچه های قطعه -به خصوص شما با این سرود زیبا- خواهم بود…

  63. سائل الزهرا می‌گوید:

    بیا و بعثت دیگر باره ی انسان را تماشا کن. خداوند بار دیگر توبه ی انسان را پذیرفته و او را برای خویش برگزیده است. اینان دریادلان صف شکنی هستند که دل شیطان را از رعب و وحشت می لرزانند و در برابر قدرت الهی آنان هیچ قدرتی یارای ایستایی ندارد…

    “شهید آوینی”

    شادی ۹۲ شهید زائر کربلا صلوات…

  64. میعاد می‌گوید:

    سلام خدمت دوستان عزیز؛
    الان داشتم اخبار سوریه رو دنبال می کردم که یه سوال مثل خوره افتاد به جونم!!! میگم به نظر شما اگه شرایطش جور بشه و در آخر حضرت آقا دستور بده که ایران با تمام توان وارد بحث سوریه و نبرد با اسراییل بشه واکنش دولت چیه!؟
    اصلا شما فکرشو کن؛
    ظریف با اون قیافش بخواد چنین مواضع جهادی و انقلابی رو واسه دنیا تبیین کنه!! عمرا!!! انصافا شرط می بندم استعفا بده و زیر بار همچین کاری نره!!! قبول دارین!؟

  65. باران می‌گوید:

    Ahmadi؛

    اون صد روز همش تمدید می شه، ولی اسمش صد روزه!!
    کلا آقایون تا ۴سال می خوان اون برنامه صد روزه رو از حالت تئوریک خارج کنن و به مرحله اجرا برسونن!!
    (حالا اگه برنامه ای باشه!!)

  66. Ahmadi می‌گوید:

    حاجی
    حزب الله تو سوراخ موشه؟

  67. چشم انتظار می‌گوید:

    میعاد بزرگوار؛

    اگه منظورتون رو درست فهمیده باشم، که صدور فرمان جهاده، تا اونجایی که من اطلاع دارم، دستور جهاد رو فقط امام معصوم می تونن صادر کنند. و در زمان غیبت امام، جانشین ایشون فقط مأمور به دفاع هستند. البته در زمان تجاوز به سرزمین و وطن، دستور حمله و عقب روندن دشمن، امری طبیعیه. اما موضوع کمک به کشورهایی که مورد تجاوز آمریکا و اسرائیل قرار می گیرند، چه تسلیحاتی و چه انسانی، ارتباطی با دستور جهاد نداره. به امید پیروزی مسلمانان بر کفار و مشرکین.

  68. امامی راد می‌گوید:

    عالی………………………………

  69. مسعودساس می‌گوید:

    آدم چه چیزایى که تو مترو نمى بینه!
    طرف کفش پوشیده بود شبیه سم جک جونورا!
    اون یکى بچه شو از میله ها آویزون کرده بود، مى گفت بارفیکس برو…
    فردا، پس فردا مى بینى اون واگن آخر چادر زدن، پیک نیک و بساط جوجه و…
    اصلا یه وضعى

  70. حسن می‌گوید:

    چی شده؟ چیزی نمیگی؟

    چشم انتظار؛
    جهاد ابتدایی هم آقا اجازه دادند(فتوا) که در زمان غیبت انجام بشه چه برسه به جهاد آزادی بخش و کمک به مسلمین. البته بستگی به شرایط داره ولی ما که سرمون درد میکنه برا جهاد، حالا هر مدلش باشه خیالی نیست.

  71. چشم انتظار می‌گوید:

    ببینید! کیا می خوان به مملکت حکومت کنند. اون از توفیقی، اینم از فانی. مسخره ها…!

    http://www.jahannews.com/vdcgwz9wyak9qw4.rpra.html

  72. چشم انتظار می‌گوید:

    منم آرزومه، حسن.

    البته، نمی دونم آیا اون موقع هم مثل الان، مردش هستم یا نه! ولی در هر صورت، اونی که گفتم، فقط استناد به یک روایت بودو و اِلا آقا بفرمایند؛ سر کمترین چیزی است، که می دهیم…

  73. نرگس می‌گوید:

    عجب متنی بود آقای قدیانی.
    دست مریزاد!

  74. زینب غلامی می‌گوید:

    متن تاثیرگذاری بود.

    گریه م گرفت… 🙁

  75. Ahmadi می‌گوید:

    حاجی! جمع شید با هم برید.
    در باغ شهادت داره باز میشه!!
    ………………………………
    :)))))

  76. ف. طباطبایی می‌گوید:

    شهادت برای ما انتها نیست، ابتداست…
    فنا نیست، معراج بسوی آسمان است…

  77. یه بیست و شیشی می‌گوید:

    قبول دارید بدبخت و ساده لوحن افرادی که دم از ارتباط با آمریکا می زنن؟

    آقایونی که پز و شعارهای انتخاباتی تون، برقراریِ رابطه با آمریکا بود، چشم کور شده تونو باز کنید و ببینید آمریکا اینه! یه وحشیه تمام عیار که وقتی رَم کنه به کسی رحم نمی کنه.

  78. ف. طباطبایی می‌گوید:

    :::عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع):::

    گرچه غمم به شدت مولا نمی شود
    این ریسمان ز گردن من وا نمی شود

    پیری که هیچ، غربت و حتی امامتم
    مانع برای کینۀ اعدا نمی شود

    یک ذره هم رعایت حال مرا نکرد
    ورنه به سادگی که کمر تا نمی شود

    یک یک مصائبم بخدا مثل مادر است
    گر چه یکی مصیبت زهرا نمی شود

    آتش زدند باز دوباره به این حرم
    اما شبیه خانۀ طاها نمی شود

    گفتم امان بده که عبایی به تن کنم
    یک لحظه صبر! گفت که اصلاً نمی شود

    پایی که طعم خار بیابان چشیده است
    دیگر برای صاحب خود پا نمی شود

    گاهی نماز نافله در راه خواندنی است
    وقتی بساط سجده مهیا نمی شود

    گر چه گَهی مصائب من مثل عمه است
    اما نصیب من که تماشا نمی شود

    دیگر مرا به سیلی و با کعب نی نزد
    این ظلم جز به زینب کبری نمی شود

    با آن همه ملازم و با آن همه مرید
    هرگز امام این همه تنها نمی شود…

    (حاج محمود ژولیده)

  79. سینا می‌گوید:

    کرنش و تعظیم بر بیگانگان از ابلهیست
    خویشتن را خاک پای مرتضی خواهیم کرد
    زرگران گوهرفروشان نیست حاجت برشما
    ما مس دل را به یازهرا طلا خواهیم کرد
    حضرت عشق است مولانا حسین بن علی
    جان خود را ما ب راه او فدا خواهیم کرد
    اهل بیت مصطفی نام آوران محشرند
    ما در آن بحبوحه زینب را صدا خواهیم کرد
    زرق و برق دنیوی در چشم ما بی جلوه است
    ما برای دیدن مهدی دعا خواهیم کرد
    ما گره بستیم دل را بر ضریح شاه دل
    حاجت دل را تمنا از رضا خواهیم کرد
    چشم بیماران به درمانگاه عباس است و بس
    دردهارا ما ب دست او دوا خواهیم کرد
    سینه ی اهل جنون یعنی کویر دردها
    سینه سینه سینه ها را کربلا خواهیم کرد…

  80. منهاج می‌گوید:

    ماه پیش یکی بهم گفت چقدر افکارت شبیه حسین قدیانیه… البته خواست تیکه بندازه بهم… اتفاقا از بچه های ارزشی بود… ببخشید مگه شما چطورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  81. تنها می‌گوید:

    خدا یار شما باشد…

  82. tarahomiasl می‌گوید:

    سلام و عرض ادب؛ به روزم با نیمه پنهان اعتدال-یک:
    آیا اعتدال میانه ای است بین حق و باطل یا وسط در بین افراط و تفریط؟! اگر اعتدال را حد وسط دانسته و چپ و راست آن را افراط و تفریط معرفی کنیم راه به خطا برده ایم! چرا که در این صورت حق را بر روی تعادل استوار کرده ایم، در حالی که این تعادل است که در کنار حق معنی می یابد، به سخن دیگر برای داشتن مَنشی به دور از افراط و تفریط، ابتدا باید حق را شناخته و نقاط افتراقش با باطل را مشخص نمائیم و سپس خط قرمز های آن را تبیین کنیم و بعدا قدم در وادی تعادل نهیم؛ در حالی که آن چه امروز مطرح می شود، دقیقا نقطه مقابل قضیه است، چرا که تعادل را به عنوان یک اصل تعریف می کنند و سپس حق را تنزیل کرده و با افکار مثلا معتدلانۀ خویش هم سطح می سازند، در نتیجه اعمال چنین رویکردی بخش کمی از حق با بخش زیادی از باطل مخلوط گشته و بر مبنای این تفسیر به رأی شیطانی از اعتدال مقوله ای شبیه نفاق مدرن شکل می گیرد…
    http://www.tarahomiasl.ir/%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%84-%DB%8C%DA%A9/

  83. قاصدک منتظر می‌گوید:

    السلام علیک یا مولانا یا صادق آل محمد (ص)

    *******************************

    باز هم عطر پیراهن یوسف با آمدنتان در شهر پیچیده است…
    باید یعقوب را خبر کنیم…
    که معنی چشم به راه بودن را خوب آموخته ایم…
    سالهاست که منتظریم…
    خوش آمدید که دلمان نیازمند حضورتان بود…
    سرمستی دیدار را از چشم هایمان بخوانید…
    باز که ما سرگردان، دچار روزمرگی شده ایم…
    آمدید و ستاره ی وجودتان راهنمای مسیرمان گشته…
    اجازه!
    می خواهم ساعت ها تمام قد بایستم به احترام قامت های بلند کهکشانیتان…
    آمدید تا ما شانه هایمان را زیر تابوتتان متبرک کنیم…
    اجازه!
    می خواهم گرد و خاک غربت را از شانه هایتان پاک کنم…
    آمدید تا دوباره عاشقی را برایمان تفسیر کنید…
    اجازه!
    می خواهم شاگرد مکتبتان گردم تا عشق بازی را بیاموزم…
    آمدید تا تسلی بخش دلهایمان باشید…
    اجازه!
    می خواهم سر بر تابوتتان بگذارم تا قرار بی قراریهایم باشید…
    شما تاجدارید و من خاکسار…
    می شود از کنارم همچون رهگذری عبور نکنید…
    می شود حواستان به من هم باشد…
    سخت محتاج دعایتان هستم…
    من پلاکم را گم نکرده ام…
    برای هویتم دعا کنید…

  84. پیر مرد می‌گوید:

    قاصدک منتظر:
    احسنت

  85. میلاد می‌گوید:

    داش حسین دلم واسه قلم شهداییت تنگ شد بود
    دل بکن ازین سیاست بی دیانت
    از شهدا بگو
    از شهدا بگو تا کمی آرام بگیریم

  86. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا سید احمدمون هم، مثل اینکه مسافرت هستند… دست حق به همراهتون هر جا هستید.

  87. چشم انتظار می‌گوید:

    دست هاشمی رو شد!!
    این فایل رو گوش کنید، بعد ببینید ایشون، چی از دشمنان سوریه کم داره!!
    دفاع خانم سخنگو هم در نوع خودش جالبه…

    http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/6/11/397310_328.mp3

  88. مسعودساس می‌گوید:

    چشم انتظار،
    مگه دستش تا حالا رو نشده بود؟!

  89. چشم انتظار می‌گوید:

    اینم مطلبیه!! 🙂

  90. مسعودساس می‌گوید:

    نود امشب رو هر کى ندید، از زیر سنگ هم شده پیدا کنه
    مخصوصا قسمت گفتگو با سردار آزمون

  91. پلاک می‌گوید:

    اولین جشنواره وبلاگ نویسی پلاک

    جهت ثبت نام در مسابقه وبلاگ نویسی به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

    http://www.jpelak8.mihanblog.com

  92. ساندیس خور می‌گوید:

    منوچهر [سید احمد] پلارک یکی از شهدای جنگ است که بیست سال‌ است برخی رسانه‌ها ادعاهای عجیب و اغراق‌آمیزی درباره زندگی و مزار وی منتشر می‌کنند.

    چند سالی است که بوی عطر مزار شهید پلارک، برخی را از فلسفه شهید، شهادت و راه و روشی که رفته‌اند، گمراه کرده است. جدای از این‌که بوی عطر از کجا و چگونه می‌آید!! این‌که این کار باعث شده شهدای والامقام دیگری که در کنار این شهید آرمیده‌اند، از نظرها پنهان بمانند، بحث مهم‌تری است. بماند که مقامات معنوی شهید پلارک نیز، از این آسیب در امان نمانده است.

    ادامه در وبلاگ
    http://sandiskhor.blog.ir/

  93. احمد می‌گوید:

    “طرح هزاران لبخند”
    تقدیم به کسانی که با اعمال و افکار و اخلاق خود دل امام زمانشان را شاد می کنند.

  94. منتظر می‌گوید:

    http://jahannews.com/vdcjtyettuqev8z.fsfu.html

    رئیس جمهور شب گذشته در حکمی مجید انصاری، از اعضای مجمع روحانیون مبارز را به عنوان معاون پارلمانی خود منصوب کرد.

    حضور مجید انصاری در تجمع غیر قانونی ۲۵ خرداد ۸۸ +فیلم

  95. پوستر رسوایی حضرت آیت الله!
    (اظهارات هاشمی درباره سوریه)

    http://hezr85.blog.ir/post/58

  96. haji می‌گوید:

    حاج حسین قدیانی!
    اگر فیلتر شدی، ما از بیرون برایت فیس بوک هم می زنیم تا راحت حرف دلت را بزنی…

  97. حامد اقبال می‌گوید:

    سلام؛
    اهل گیر الکی نیستم.
    ولی یک عیب قدیمی تو صحبت های شما هست… که تو روزه ها هم می شنویم… جوان خلافی که تو روزه میاد و…
    الان دید شما به یک جوان خلافکار چطوره؟
    اگر آن روحانی شریف شهید نمی شد خود شما بایک آخوند ساز زن چه رفتاری داشتید؟

  98. سیداحمد می‌گوید:

    سلام بر قطعه مقدس ۲۶ و داداش حسین عزیز و همه بیست و ششی های با صفا!

  99. محمد می‌گوید:

    سلام؛
    بعد از کلید اول در پاستور، کلید دوم در بهشت را به همه تان تبریک می گویم.
    منتظر کلید بهارستان هم باشید!
    فعلا…

  100. برف و آفتاب می‌گوید:

    حامد اقبال؛
    ساز داریم تا ساز!
    ساز این روحانی شهید، آدم رو یاد موسیقی و غنا و مجاز و غیر مجاز و وزارت ارشاد و … نمیندازه!
    آدمو یاد دلتنگی و غیرت و عشق به خانواده و عشق به امام و … میندازه!
    فکر نمی‌کنم کسی که همچین انتقادی به این متن داشته باشه؛ تونسته باشه با این متن اشک بریزه.

  101. سیداحمد می‌گوید:

    ترسیدن ما چون که هم از بیم بلا بود، اکنون ز چه ترسیم که در عین بلاییم…

  102. به جای امیر می‌گوید:

    نوچه‌ها! (گفت و شنود)

    گفت: رهبر حزب جمهوریخواه گفته است؛ فقط آمریکا این قدرت را دارد که جلوی بشار اسد را بگیرد!
    گفتم: چه غلط‌های زیادی؟! خب! دیگه چی؟!
    گفت: می‌گوید عربستان و ترکیه و قطر نشان دادند که توان این کار را ندارند و آمریکا باید خود وارد میدان شود!
    گفتم: آمریکا هم در عراق و افغانستان نشان داد که از این جربزه‌ها ندارد. تازه الان آمریکا خیلی ضعیف‌تر از آن وقت‌هاست.
    گفت: حیوونکی قمپز در کرده!
    گفتم: می‌گویند یکی از راهزنان با نوچه‌هایش در کویر نشسته بود. ناگهان بادی وزیدن گرفت و تعدادی از نوچه‌ها را با خود برد. بقیه با غرور گفتند؛ معلوم می‌شود ما خیلی قوی‌تر از آنها هستیم و سرکرده راهزنان گفت؛ نه خیر! چون ما سوراخ هستیم، باد ما را قابل نمی‌داند و از ما عبور می‌کند!

  103. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار!
    نکنه شما با فوتوشاپ(!) سخنان دامت برکاته را در لینک صوتی که ارسال کردی، تغییر دادی؟! آره؟!

    آخه استوانه، آنقدر مرد نبود که بر سر حرفش بایستد و گفته صدا و فیلم، جعلی است!

    😐

  104. محمد می‌گوید:

    به جای امیر!
    تو رو خدا فکر مارو بکن انقد می خندیم یه وقت کار دست خودمون میدیم!!

    اگه اون استوانه بود که الان روزی هزار بار به هر بهونه ای بهش فحاشی نمی کردید و منتظر نبودید ببینید تو این سن چه برنامه ای براتون ریخته لوزی های عزیز…

  105. آیــــــــــــــــه می‌گوید:

    عجـــــــــــــــــلوا بالشهادة…!

  106. لبیک یا حسین می‌گوید:

    بابت فیلم شهید ممنون پیرمرد!
    مادر بزرگم در عین ناباوری، روز شهادت رئیس مذهب جعفری رفتن پیش خدا… خیلی سخته…
    التماس دعا

  107. طوفان واژه ها می‌گوید:

    سلام؛
    با پست جدید لحظاتی با شهدا منتظر شما هستم…
    التماس دعا

  108. آذرخش می‌گوید:

    سلام!
    بالاخره هاشمی اون حرف ها رو در مورد اسد و سوریه زده یا نه؟
    حرف کی قابل باوره؟!
    شده ماجرای کی بود، کی بود من نبودم!
    آخه مرد حسابی، مجبوری نسنجیده یه حرفی از خودت ول بدی که بعد بیفتی به تکذیب؟

  109. سیداحمد می‌گوید:

    آذرخش؛

    با اطمینان کامل، بدون هیچ گونه شکی، عرض می کنم خدمتتان که دقیقا آن حرف ها را زده!
    در سه سخنرانی متوالی، این مواضعش را اعلام کرده.
    تکذیب ها هم کشک است!

    خجالت نمی کشد! رفقای سعودی اش فجیع ترین جنایات ممکن را در سوریه انجام می دهند، به جای حمایت از مظلومین سوری، چرند می بافد!
    چیزی که رسانه ها از سوریه نشان می دهند یک هزارم حقایقی که در سوریه اتفاق می افتد نیست.
    جنایاتی غیر قابل باور… مسلمانانی مظلوم، مسیحیانِ آزاده و بی گناه! همه ماجرا و جرم اسد و حامیانش، پشتیبانی از مقاومت اسلامی و ایستادگی در برابر اسرائیل است و بس!

    لعن الله علی القوم الظالمین…
    دعا کنید برای رهاییِ مردم سوریه از این همه ظلم و جنایت.

    به حق فاطمة الزهرا… اللهم عجل لولیک الفرج…

  110. آذرخش می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج…
    خدا لعنت کنه حامیان ظلم رو!

  111. محمد می‌گوید:

    درود بر هاشمی بزرگ که از پس این همه سال هنوز چونان کوه استوار، خون تندروها و خوارج را به جوش می آورد.

  112. مرتضی اهوازی می‌گوید:

    کوه استواری که توانایی به جوش آوردن خون را دارد!!
    جل الخالق!

    میگن اگه از یکی میخوای بد بگی، بدیش رو نگو؛ ازش بد حمایت کن!
    ممنون محمدم!!

  113. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    شــ شــ شیش تایی ها…

    😀

  114. سیداحمد می‌گوید:

    کسى که از حق دَم مى زند با سه ویژگى شناخته مى شود: ببینید دوستانش چه کسانى هستند؟ نمازش چگونه است؟ و در چه وقت آن را مى خواند؟

    {امام صادق علیه السلام}
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    خداوند نماز بنده‏ اى را که دلش همراه بدنش نیست نمی ‏پذیرد.

    {رسول اکر صلوات الله علیه}

    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/23795/B/13920613_0223795.jpg

  115. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    انسان ها کلاً دو دسته اند…
    .
    .
    .
    .
    .
    «استقلالی ها» و بقیه! 🙂

  116. سیداحمد می‌گوید:

    میلاد حضرت معصومه (س) بر اهالی قطعه مقدس ۲۶ خجسته باد!

    http://www.7upload.ir/uploads/c421236_mirdamad-Milad-Hazrate-Masoomeh-90-01.mp3

  117. مرتضی می‌گوید:

    دلشون خوشه اسمشون فوتبالیسته. یه شوت درست و هدف دار نمی تونن بزنن.
    چقدر سطحشون پائینه. حیف وقت آدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  118. ف. طباطبایی می‌گوید:

    عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه، به همه دوستان خصوصا خواهرای عزیز بیست و شیشی!! بر همه مون مبارک…

  119. محمد می‌گوید:

    میلاد کریمه اهل بیت خانم معصومه (س) بر همگان مبارک باد.

  120. Soleimani می‌گوید:

    حاجی…

  121. seyed می‌گوید:

    با سلام؛
    متن زیبا نوشتن الزاما همراه با بصیرت نیست بچه ولایتی!
    با چه زبونی باید به شما فهموند که انحراف یا جریان انحرافی رمز فراموشی فتنه و فتنه گران بود و شما با تمامی بصیرتت! داری در زمین هاشمی بازی می کنی.
    اگر در صحبت های حضرت آقا جمله ای در مورد انحراف دولت احمدی نژاد داری به ما نشون بده. لااقل اگر جرات اقرار نداری بینی بین الله تو دلت قبول کن و ۸ سال دولت احمدی نژاد را کنار ۸ سال دولت اصلاحات نگذار.

  122. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    سلام؛

    میلاد کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه(س) مبارک.

    یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنة…

  123. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    چقدر بد است این فیس بوکی بودن دولت مردان!
    یکی از دوستانم اقدام کرده برای استخدام در یک شرکت دولتی؛ یکی از موارد گزینش این بود که فعالیتی در فیس بوک نداشته باشد و متوجه شدیم فیس بوکی نبودن، از شروط گزینش است.
    بزرگشون هم که معتقده “فیس بودک پدیده مبارکی است”!!!!!!!!!

    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…

  124. سیداحمد می‌گوید:

    دربی دقیقا در حد دولت بود!

    نوشته ای از حسین قدیانی تا ساعاتی دیگر در “قطعه ۲۶”

  125. سیداحمد می‌گوید:

    هدیه رئیس مجلس سنای قزاقستان به علی آقای لاریجانی!

    http://upload7.ir/images/84540897025812517547.jpg
    http://upload7.ir/images/11389414624849363663.jpg

    😐

  126. ستاره خرازی می‌گوید:

    بانو!
    قسم به پنجره های ضریح تو
    این آستان توست که باب الرضای ماست…

    میلاد دختر صبر و خواهر رضا مبارک.

  127. ناشناس می‌گوید:

    آقا من دیگه تصمیم گرفتم به جای کامنت گذاشتن تو قطعه، برم پیج “جواد”

    حداقل اونجا یکی هست جواب بده… والله!

    با وجود دیپلماسی عمومی با “اف سی پلوسی” و “ان سی ملوسی” دیگه همه مشکلات سیاست خارجی پر!

    بزن لایکو

  128. زهرا می‌گوید:

    استقلال پرسپولیسم مثل سیاسیون، فقط مردم رو سرکار می ذارن!

  129. محسن می‌گوید:

    سلام آقا حسین…

    پیج فیسبوک شما مدیریتش در دست من هست. و نزدیک ۸۰۰ تا لایک خورده…
    ما هر از چندگاهی آپدیتش می کنیم. اگر دوست داشتی مدیریتش رو بدیم دست خودتون، چون نوشته های وبلاگ با نوشته های شبکه های مجازی متفاوت هست.
    اما ما مجبوریم گزیده ای هایی از وبلاگتون رو درج کنیم…
    اگر دوست داشتید منو با خبر کنید.

  130. سیداحمد می‌گوید:

    ای کاش قانونی وجود داشت تا در این فضای بی در و پیکر مجازی و شبکه های اجتماعی، افراد این امکان را پیدا نمی کردند تا با نام دیگران، وبلاگ و پیج و … ایجاد کنند!

  131. برف و آفتاب می‌گوید:

    الان این کشورهای دوستمون، بهترین هنرهای دستی و سوغاتی های کشورشون رو هدیه می دن دیگه!
    خدایی کلاس هنرهای دستی و سوغاتی های ایران خیلی بالاست. پز دادن داره.

  132. به جای امیر می‌گوید:

    مخلوط (گفت و شنود)

    گفت: جان کری وزیر خارجه آمریکا گفته است در صورت حمله نظامی به سوریه ۱۰ کشور آمریکا را در این حمله همراهی می‌کنند.
    گفتم: کدام ۱۰ کشور؟!
    گفت: جان کری می‌گوید عربستان و ترکیه و اردن و قطر از جمله این ده کشور خواهند بود!
    گفتم: یارو رفته بود رستوران، پرسید غذا چی دارید؟ گفتند خوراکی که مخلوط گوشت کبک و گاو است. اما وقتی مشغول خوردن شد با عصبانیت مدیر رستوران را صدا کرد و گفت؛ این که فقط گوشت گاو است؟ و مدیر رستوران گفت؛ اختیار دارید! نصفش گاو است و نصفش کبک. ما هر روز صبح یک گاو و یک کبک می‌کشیم و گوشتشان را با هم مخلوط می‌کنیم!

  133. بیست و ششی می‌گوید:

    خدا رو صد هزار مرتبه شکر از انتخاب شهردار تهران
    خدا رو شکر
    خدا رو شکر

    استوانۀ ترسو و آلزایمری، خودش دیگه وارد گود شده بود و لابی هاشو شروع کرده بود.
    الحمدلله که تیرشون به سنگ خورد.
    واقعا خوشحال شدم.

  134. محمد می‌گوید:

    ببخشید؛ خیلی بی معنی و پوچ بود!

  135. مهمون می‌گوید:

    سلام…

  136. مهمون می‌گوید:

    سلام؛
    می خوام نظرمو راجع به سایتتون و این مطلب “چک سفید امضا خدا به جمهوری اسلامی” بگم!
    اول اینکه با همین چند دقیقه گشت و گذار و خوندن چند تا مطلب باید بگم خیلی خوبه و کلا خوشمان آمد! فضای خوبیه اما خب یکم فضا یک طرفه ست؛ یعنی نظراتو میگما!

    دوم در مورد مطلب چک سفید! در اینکه اسلام دین به حقی و خدا ازش حمایت می کنه شکی نیست. یعنی همون چک سفید امضایی که شما گفتین. این درسته که خدا نه به اصلاح طلبا چک سفید داده و نه به اصولگراها و نه به بسیجیا اما یه گزینه جا افتاد! خدا به ایران هم چک سفید نداده! “خداوند در قرآن می فرمایند ما سرنوشت قومی رو تغییر نمی دیم مگه اینکه اون قوم خودشون موجبات این تغییر رو فراهم کنن” اگه ماها حواسمون نباشه و دل خوش به این امید ها باشیم از کجا معلوم چند سال دیگه جمهوری اسلامی ایرانو داریم! نه اینطور نیست. مهمه کیو انتخاب می کنیم. مهمه به کی رای می دیم و مهمه کی انتخاب میشه. اصولگرا و اصلاح طلبشم مهم نیست. ناخالصی همه جا هست. مهم تفکر و از همه مهمتر عمله که با بصیرت و حرکت پا به پای دلسوزان نظام اسلامی به شناخت و آگاهی می رسیم.
    در این که خواست خدا فوق همه ی خواسته هاست شکی نیست اما اختیار انسانم هست. ما با اختیار خودمون رای دادیم. باید حواسمون باشه و چک سفید امضا رو نذاریم زیر بالشتامونو راحت بخوابیم. یه بار دیگه به این چک نگاه کنیم. این چک در وجه کیه؟! جمهوری اسلامی یا جمهوری اسلامی ایران؟ از کجا معلوم چند سال دیگه با روی کار اومدن افراد مختلف و تبعات انتخابات مختارانه ما، بشه ابن چکو وصول کرد؟! تازه اون چک سفید واسه اسلام درباری و آمریکایی و از این جور تفکراتی که پوشش اسلامو گرفتن نیست! نمیشه سر خدا رو کلاه گذاشت و چک تقلبی نقد کنیم. این چک در وجه اسلام نابه! لطف و یاری خدا هم از صدقه سری شهدا و اولیا و مستضعفین جامعه و رهبر با تدبیرو هوشیار ماست.
    ما باید منتظر تبعات انتخاب های اشتباه خودمون باشیم… بله دولت دست احزاب مختلف می چرخه اما نگرانی از اینه که تو این دست به دست شدنا و تغییر تفکرات مسئولین، آخرش چی می مونه! اسم اسلام یا خود اسلام! شهدا اومدن نه به پششتوانه چک سفید امضا، اومدن شفیع شن بین ما و وعده ی حق خدا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.