پاسخ دربان کاخ سفید به روشنفکران ایرانی

می گویند؛ قلب اقتصاد دنیا در همین منطقه منهتن می تپد…

خبرگزاری چیزنا/ چند وقت پیش در خبرها آمده بود؛ «عضو جدیدی به خانواده اوباما اضافه شده». ما اول که تیتر را دیدیم، خیال کردیم آقای باراک، زنگوله پای تابوت آورده، اما بعد که متن خبر را خواندیم، ملتفت شدیم این «عضو جدید» کسی نیست جز یک توله سگ به نام «سانی»… «بر اساس اطلاعیه روابط عمومی کاخ سفید، «سانی» هم نژاد «بو» سگ اول کاخ سفید و پرتغالی است… نژاد این توله سگ با خانواده اوباما که دچار مرض آلرژی هستند، کاملا می سازد!» البته چند وقت پیش، یک خبر دیگر هم آمده بود؛ «گروهی از روشنفکران ایرانی با ارسال نامه ای به کاخ سفید، از اوباما خواستند که اینقدر بی مرام نباشد و تحریم را بی خیالی طی کند!!» آنچه در زیر می خوانید، پاسخ دربان اوباما به روشنفکران ایرانی است. دربانی که ظاهرا دل خونی از دست رئیس جمهور آمریکا دارد…

با سلام/ مرقومه واصل شد.

اولندش: جناب اوباما این روزها بیشتر وقتش را با «سانی» می گذراند و خیلی برای سایر ارادتمندان (!) وقت ندارد.

دومندش: کی اصلا به شما گفته «روشنفکر»؟! اگر خیال می کنید با ۴ تا ترجمه کتاب های ما روشنفکر شده اید، اشتباه است!

سومندش: قبل از رسیدگی به این نامه، جا دارد اول به چیزهای دیگری رسیدگی کنیم.

سومندش، وان: بگویید ببینم؛ حالا سوء تفاهم سال ۸۸ شد فتنه ۸۸؟؟!! حالا تقلب شد دروغ؟؟!! ما اون همه فتنه کردیم که «گفتمان اصولگرایی» رواج پیدا کند یا جمهوری اسلامی تضعیف شود؟؟!!

سومندش، توو: ما از شکم مردم آمریکا زدیم و ریختیم توی حلقوم شما… پی جنبش تسخیر کوفت استریت را به چیز… یعنی به تن مان مالیدیم که شما همه اش ۴ سال بعد از سال ۸۸ یکی یکی به این صرافت بیفتید که تقلب، دروغ بود؟! آن وقت می خواهم ببینم شما نامردها باید از آمریکا معذرت خواهی کنید یا از جمهوری اسلامی؟!

سومندش، تری: «تدلیس سیستماتیک» بلایی است که شما با این اعترافات تان در همین سال ۹۲ بر سر ما آورده اید، یا کار شبانه روزی دولت قبلی برای مردم؟! یعنی الان هم اگر دولت اعتدال برای مردم کار کند، می شود تدلیس؟! جرج سوروس، تدلیس را برای شما تدریس کرده یا جین شارپ؟! آدم اید شما؟! شما عقل دارید؟! شما تدلیس می فهمید یعنی چی؟!

سومندش، فور: واقعا از کجا معلوم ۴ سال دیگر، اعتراف نکنید که ما از همان اول هم «تدلیس» را قبول نداشتیم، بلکه فقط معتقد به مقدار کمی «لفت و لیس» بودیم؟! و ۸ سال بعد؛ ما از همان اول هم قائل به «لفت و لیس» نبودیم، بلکه… بلکه و درد!! بلکه و کوفت!! اونی که ۸ سال دیگر بخواهیم به شما بگوییم «بلکه و درد بی درمان» خب بگذار همین الان دل مان را خنک کنیم!! در این باره لازم است متذکر شویم؛

سومندش، فور، الف: خاک بر سر اوباما که برداشت روی چیز… یعنی ببخشید؛ روی دیوار شما یادگاری نوشت!!

سومندش، فور، ب: نژاد این سانی با همه سانی بودنش به آلرژی اوباما می سازد، اما واقعا مانده ام شما دیگر از چه نژادی هستید؟! شما مخملی هستید؟! شما مخمل خونه مادر بزرگه هم نیستید!!

سومندش، فایو: ما از روز اول انقلاب اسلامی، ملت ایران را اتفاقا یکی هم به عشق ستون پنجم هایی مثل شما تحریم کردیم. بفرمایید این ۳۳ سال کجا بودید؟؟!! ۸ سال جنگ کجا بودید؟؟!! زمان بمباران همین تهران کجا بودید؟؟!!

سومندش، سیکس: وقتی شما خودتان ستون پنجم تحریم هستید، این آبغوره ریختن ها دیگر برای چیست؟! در توو (در اینجا؛ در ثانی!!) تحریم، ملت ایران را هدف گرفته، چرا صدای شما درآمده که همیشه یک پای تان در غرب است؟؟!!

چهارمندش: شما سال دوم دولت دوم خاتمی، بحث «عبور از خاتمی» را مطرح کردید، سال ۸۸ هم رئیس جمهور به قول این روزهای تان قانونی را گفتید تقلب، و الان هم هنوز هیچی نشده، «به عبور شاه کلید از کلید» فکر می کنید!! آیا بهتر نیست شما اول فکری به حال تعامل خودتان با روسای جمهور جمهوری اسلامی کنید، بعد برای اوباما نامه بنویسید؟؟!!

پنجمندش: بعد از ۳۳ سال دشمنی ما با انقلاب اسلامی ملت ایران، شما خیر سرتان برای یک بار هم که شده مثلا خواسته اید با غم و رنج مردم ایران همنوایی کنید. اولا که این فیگورها به شما نیامده. ثانیا شما عامل ازدیاد تحریم هستید، نه کاهنده تحریم، ثالثا وقتی اوباما خودش سگ دست آموز اسرائیل است، آدم برمی دارد ازش تمنا می کند که تو رو به جان هر کی دوست داری، ما را تحریم نکن؟! آدم اینقدر ذلیل؟! ۳۳ سال هیچی نگفتید، هیچی ننوشتید، حالا هم همچین؟!

ششمندش؛ گیرم «تحریم به خاطر بحث هسته ای» برداشته شد. شما که خودتان در آینده قرار است عامل «تحریم به خاطر بحث حقوق بشر» باشید، می شود این همه برای آمریکا خورده فرمایش نفرمایید؟!

هفتمندش؛ اوباما با استناد به همین نامه… نامه که چه عرض کنم؛ همین آه و ناله شما، اتفاقا به موثر بودن تحریم ها استناد می کند و خر است اگر تحریم ها را افزایش ندهد!! خب، آیا نباید از شما پرسید که شریک دزدی به نام اوباما هستید یا رفیق قافله ملت مقاوم ایران؟!

هشتمندش: شما روشنفکران، مادام که ستون پنجم دشمن، بلکه ستون پنجم تحریم باشید، مع الاسف این حق برای ملت مقاوم ایران محفوظ است که شما را از اعضای قدیمی خانواده اتاق بیضی بنامند!! حضرات پرطمطراق! آن روز که بچه بسیجی ۱۵ ساله در شرق ابوالخصیب داشت جان می داد تا «آزادی» هرگز «التحریر» نشود، شما کجا بودید؟؟!!

جان میدلز استونگ باخ/ دربان شاکی کاخ سفید از نژاد آلمان!

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم الله…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “اگر خیال می کنید با ۴ تا ترجمه کتاب های ما روشنفکر شده اید، اشتباه است!”

    تیکه قشنگی بود!

  3. نسیم می‌گوید:

    می خوانیم…

  4. سیداحمد می‌گوید:

    “شما مخمل خونه مادر بزرگه هم نیستید!!”
    🙂

    واقعا!
    اگر اندازه مخمل فهم و درک داشتند، همان اول کار به اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود می گفتند که با جمهوری اسلامی هیچ رقمه نمی شود در افتاد!
    فرقی ندارد جنگ سخت و حمله نظامی باشد یا انقلاب مخملی و رنگی!

  5. پسرشهید می‌گوید:

    احسنت رفیق!

  6. شیدا می‌گوید:

    “ششمندش” خیلى عالى بود!

  7. م.طاهری می‌گوید:

    “جناب اوباما این روزها بیشتر وقتش را با «سانی» می گذراند و خیلی برای سایر ارادتمندان (!) وقت ندارد.”

    عالی!

  8. برف و آفتاب می‌گوید:

    تیکه‌های جدی توی متن‌های طنزتون به دل می‌شینه. می‌سوزونه دل آدمو.

    “حضرات پرطمطراق! آن روز که بچه بسیجی ۱۵ ساله در شرق ابوالخصیب داشت جان می داد تا «آزادی» هرگز «التحریر» نشود، شما کجا بودید؟؟!!”

  9. چشم انتظار می‌گوید:

    انصافا، اوباما هر چی نداره، دربان با شعوری داره. دمش گرم!! 🙂
    حاضریم دوجین از این روشنفکران سیستماتیک، و عشق ماتیک بدیم، یه دربان اینجوری داشته باشیم. هر چند، که سانیِ زرد، برادر روشنفکر شغاله!!!

  10. چشم انتظار می‌گوید:

    داداش حسین!

    اومدیم و یک مادر مرده ای، با همین اسمی که شما گفتید؛ (جان میدلز استونگ باخ) وجود داشت (!) و ازتون به خاطر سوءاستفاده از اسمش، شکایت کرد، اونوقت روشنفکر بیار و باقالی بار کن… 🙂

  11. محمد می‌گوید:

    خاک بر سر هاشمی که میگه رای ما ملت به خاطر عدم صلاحیتش بوده! واقعا باید… به این عقل سیاسیش… دوما اگه زیادی حرف بزنه همین ما مردم که به رییس جمهور رای دادیم فقط به خاطر اوضاع اقتصادی بود، نه هاشمی… ثانیا به هاشمی بگویید که رفیق شفیقش ملک عبدالله داره می میره ها!!! دیگه از دلار خبری نیست ها!!!

  12. سیداحمد می‌گوید:

    جدیدترین افاضات خاتمی؛

    “وی ادامه داد: همه گفته‌اند؛ آقای روحانی هم گفته‌اند. امروز بهترین موقعیتی است که بیاییم دلهای‌مان را از کینه پاک کنیم، زندانی‌ها آزاد شوند، حصرها برداشته شود و همه کنار یکدیگر باشیم و با فضای برادری همه بتوانیم برای کشور کار بکنیم، مملکت در برابر مشکلات بزرگی قرار گرفته؛ اقتصادی سیاسی فرهنگی مدیریتی،همه باید کنار هم کار کنیم.

    وی یادآور شد: چند روز پیش یکی از اقتصاددانان بزرگ گفته بود اگر همه دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم بعد از چهار سال به سال ۸۴ می‌رسیم. این حرف درستی است. یعنی ما باید زمینه درست بکنیم به نقطه صفر برسیم، نقطه صفری که شروعش برنامه چشم‌انداز بیست‌ ساله بود که سال ۱۴۰۴ ما باید قدرت برتر منطقه باشیم. این یعنی مملکت مشکل دارد اگر همه کنار هم باشیم می‌توان گام‌های بزرگی برداشت، توقعات را هم باید در حد امکانات ممکلت و مصلحت‌اندیشی‌های آقای روحانی دید نباید توقعات‌مان را بالا ببریم.

    خاتمی تاکید کرد: دگرگونی که ما می‌گوییم درون نظام است نه بیرون نظام، وابستگی و دلبستگی ما به این نظام بسیار شدیدتر و بیشتر از کسانی است که ادعای وابستگی به آن می‌کنند. ببینید کدام ادبیات به این نظام و آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر است، ادبیات ما یا ادبیاتی که در این سال‌ها در جامعه مطرح شده است و کسانی با فحش و دروغ و تهمت و پرونده‌سازی، خودشان را انقلابی نشان می‌دهند؟

    وی با بیان این‌که «این نظام متعلق به ماست، ما هم متعلق به آن هستیم»، اظهار کرد: البته نقدهایی هم داریم؛ می‌گوییم اجازه بدهید نقدمان را بکنیم، ادعایی هم برای بازگشت به قدرت نداریم؟ البته که باید زمینه برای قدرت برای هر کس که صلاحیت دارد باز باشد و فقط میدان برای یک عده خاصی نباشد. این محدودیت‌ها باید برداشته شود. این‌ها مسائلی است که مردم خواسته‌اند و به آن رای داده‌اند.”

  13. سیداحمد می‌گوید:

    زندانی ها آزاد شوند، حصرها برداشته شود و همۀ ما وطن فروشان در کنار هم، نقشه ای جدید برای فتنه ای جدید بکشیم!

    یکی نیست به این جناب بگوید؛ به فرض که ۴ سال زمان می برد تا آسیب هایی(!) که دولت نهم و دهم به کشور وارد کرد، ترمیم شود! بگو ببینم چقدر زمان لازم است تا بی شرفی و وطن فروشی شما در سال ۸۸ جبران شود؟ آن بی آبرویی و خیانت و جنایت را چه طور ترمیم کنیم؟
    ببینید چه کسی از پرونده سازی برای ما حرف می زند! انگار نمی دانیم و فراموش کردیم وزیر ارشادِ برازنده دولت اصلاحات برای رسیدن به خواسته های نفسانی اش، چه پرونده سازی هایی که نکرد و چه آبروهایی که از خانواده های مظلوم نبرد!

    دگرگونی!
    حرف مفت که می گویند همین است دیگر!
    شاگردان و مزد بگیرانش، یک سال در خیابان های شهر جفتک انداختند و هر چه از دستشان بر آمد انجام دادند برای نابودی نظام؛ حالا برای ما حرف از دگرگونی درون نظام می زند!
    طاهری اصفهانی هم که تا بود، ساز مخالف زد. حالا هم که نیست این منافق را می آورند برایش سخنرانی کند که تنش را در گور بلرزانند. عجب بازمانده هایی!

  14. باران می‌گوید:

    جان میدلز استونگ باخ؛
    چقدر تو با فهم و شعوری پسر! اگه این شبه روشنفکرای درپیتی یک صدم درایت تو رو داشتن، دیگه ما لازم نبود این همه تو فکر جشن تکلیف براشون باشیم!
    رفیق! کارت درست، قلمت بیست!

  15. باران می‌گوید:

    این خاتمی کلا حرف مفت زیاد میزنه، این روزا بوی تعفن این جماعت بیشتر به مشام میرسه.

  16. چشم انتظار می‌گوید:

    جان من، مرگ خودت، با همین دستام کفنت کنم! بیا به قدرت باز گرد. کی بهتر از تو. باور کن، نمی دونی چقدر دلمون برات تنگ شده! اونقدر، که حاضریم “سانی” رو ببینیم، ولی تو رو نه. جناب عبا شکلاتی!!

  17. باران می‌گوید:

    اوه اوه، و بار دیگر نوبخت در سیمای جمهوری اسلامی!
    این یارو چرا تو همه شبکه ها هست؟!
    نوبخت اینجا، نوبخت اونجا، نوبخت همه جا!!!

  18. به جای امیر می‌گوید:

    پنجره (گفت و شنود)

    گفت: یکی از مدعیان اصلاحات گفته است ما در جبهه اصلاحات به هرکسی اجازه ورود نمی‌دهیم!
    گفتم: منظورش چیه؟! معلومه که همه اصلاح طلب‌ها مثل اصحاب فتنه نیستند ولی بیشتر فتنه‌گران در همین جبهه بوده‌اند.
    گفت: ایشان می‌گوید برای گزینش اعضا در جبهه اصلاحات به سوابق و انگیزه‌های آنها توجه می‌کنیم تا این جبهه به کانون افراد نالایق تبدیل نشود!
    گفتم: با این حساب، درباره کسانی که عضو جبهه اصلاحات بودند و امروزه به آمریکا و انگلیس پناهنده شده‌اند و آشکارا به خدمت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن درآمده‌اند، چه نظری دارند؟! یعنی از اول آنها را برای خدمت به بیگانگان گزینش کرده بودند!
    گفت: چه عرض کنم؟!
    گفتم: یارو یک جایی مهمون بود و شب از بس که پشه توی اتاق پرسه می‌زد نتونست بخوابه، فردا صبح به صاحبخونه گفت؛ این توری پنجره واسه اینه که نذاره پشه‌ها وارد اتاق بشوند، یا واسه اینه که نذاره پشه‌ها از اتاق بیرون بروند؟!

  19. نسیم می‌گوید:

    فکر کنم خاتمی دلش برای هم قطارهای تو حصرش تنگ شده! خوب این مردک منافق رو هم بندازن ور دل مهندس و شیخ تا هم خودش از دلتنگی دربیاد هم ما از وجود منحوسش راحت بشیم.

  20. نسیم می‌گوید:

    البته ذکر این نکته هم ضروریه که خود کرده را تدبیر نیست! و همچنین از ماست که بر ماست!
    امان از بی تدبیری مثلا بزرگان امان…

  21. باران می‌گوید:

    من که به شخصه هر وقت چشمم به جمال یکی از اعضای شرکت سهامی تدبیر و کلید میفته، یادم میاد همونقدر که دلم با کسی که با تهمت گازانبر به قدرت رسیده، صاف نمیشه، با فرقه پایداری و جریان مصباحیسم که مسبب اصلی این فجایا و بلایا بودن(!) بیشتر صاف نمیشه!!

  22. بشناس می‌گوید:

    آقا من یه سوال فنی دارم:
    تو تمام مقاله های کیهان باید واژه های فتنه و سوروس باشه؟
    بعد چه جوری باهاتون حساب می کنن؟ یعنی به ازای هر فتنه مثلا چقدر بهتون میدن؟

  23. دوست مرد خدا می‌گوید:

    باران!
    من کاملا باهات موافقم…

  24. مجنون می‌گوید:

    آی گفتی:
    طاهری اصفهانی هم که تا بود، ساز مخالف زد. حالا هم که نیست این منافق را می آورند برایش سخنرانی کند که تنش را در گور بلرزانند. عجب بازمانده هایی!

  25. برف و آفتاب می‌گوید:

    اونی که تو عکسه کیه؟ فرخه؟ 😉

  26. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    واقعا!…
    شما مخملی هستید؟!…
    شما مخمل خونه مادربزرگه هم نیستید!!…
    بفرمایید… «بو» سگ اول کاخ سفید، با همه بو بودنش!!…
    در تو (در اینجا؛ در ثانی) «سانی» با همه سانی (در اینجا؛ ثانی) بودنش!!…
    ثالثا، «اوباما» با همه او با ما بودنش (!!) خودش، سگ دست آموز اسرائیل است!!!!…

    واقعا که!!…
    شما کجا بودید؟!!!…
    یعنی آدم اینقدر ذلیل؟!!!!!…

  27. جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده (با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و…) به همراه اهدا ۶ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به نفرات برگزیده –آخرین مهلت ثبت نام ۲۵/۷/۹۲- جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسیات sjavan.ir مراجعه نمایید.

  28. مسعودساس می‌گوید:

    اینا مخمل خونه مادربزگه هم نیستند، ولى یه دونه شون هاپوکومار خونه مادربزگه هست.*

    *- توضیح اینکه هاپوکومار خیلى زشت بود و با عصا راه مى رفت.

    @@@@@@@@@@@@@@

    بچه بودیم اینقدر از هاپوکومار مى ترسیدیم که نگو، آخه اون چه وضع عروسک درست کردن بود!

  29. سیداحمد می‌گوید:

    برف و آفتاب؛

    قشنگ بود… فرخه! 🙂

  30. ف. طباطبایی می‌گوید:

    هاپوکومار و مخمل!!
    http://upload7.ir/images/82204242713063264628.jpg
    🙂

  31. ف. طباطبایی می‌گوید:

    خوندنی و جالب بود.
    سوژه های مختلف رو با مهارت خاصی به هم ربط می دید!!

  32. سائل الزهرا می‌گوید:

    بشناس؛

    فتنه و سوروس و کلماتی از این دست اونقدر تکرار میشن تا همین ستون پنجم ها به غلط کردن بیفتن، هزینه اش هم از جیب غیرت بچه حزب اللهی ها حساب میشه.
    شما چرا همه چیز رو پولی حساب می کنی؟ معلومه که سرت تو حساب کتابه ها…

  33. مسعودساس می‌گوید:

    خاتمى!
    خیلى باحالى!
    مى خوامت!

  34. مهدی می‌گوید:

    متاسفانه روزنامه قانون در مطلب طنزی در صفحه آخر مورخ دوشنبه ۴ شهریور ۹۲ نام مبارک جعفر را به یک حیوان نسبت داده است! لطفا با قلم خود روشنگری کنید.

  35. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    خونه ی باراک اوباما
    دو سه تا، توله داره!
    خونه ی باراک اوباما
    قفلش، زنگوله داره…

    خونه ی باراک اوباما
    میدلز استونگ باخ داره
    خونه ی باراک اوباما
    «جان» دربانِ کاخ داره!

    آدم، وقتی ذلیلِ…
    نژادش «مخملیِ»!
    اما دست آموز که شد
    «سانیِ» اسرائیلِ!!

    اینم یه عضوِ جدید
    واسه کاخِ سفیدِ…!
    مثلِ «بو» که عبورِ
    شاه کلید از کلیدِ…!!

    خونه ی باراک اوباما
    اسب و فیل و رخ داره
    خونه ی باراک اوباما
    هزار تا «فرخ» داره!!

    خونه ی باراک اوباما
    کوفت و زهرمار داره
    خونه ی باراک اوباما
    «هاپوکومار» نداره!!

    کنارِ خونهَ ش، اما
    پیچیده آه و ناله…
    دستی، پُر از ارادت
    براش نوشته نامه!

    خاک بر سرش بیچاره
    نمی دونه که داره
    رو دیوارِ چه کسی
    یادگاری می ذاره…!!

    خونه ی باراک اوباما
    تدریسِ تدلیس داره
    خونه ی باراک اوباما
    کمی لفت و لیس داره

    خونه ی باراک اوباما
    دردِ بی درمان داره
    خونه ی باراک اوباما
    «ارادتمندان» (!) داره…

  36. سیداحمد می‌گوید:

    دیوونه داداشی!

    دمت گرم… خیلی قشنگ گفتی!
    چه ریتمیک و جالب!
    🙂

  37. vendetta می‌گوید:

    این مزدور هایی که هموطنشون را همردیف سگ یه خارجی می دونن اگه خوب نگاه کنن خودشون هم دست کمی از همون سگ ها ندارن
    فرقشون فقط کسیه که براش پارس می کنن
    انصافا مردم خوب اسمی گذاشتن رو امثال شما
    توله سگای …
    خدا بخواد تو دولت جدید کم کم بساط این جماعت برچیده میشه
    راه های کثیف زیادی برای نون خوردن توی دنیا وجود داره که کثیف ترینش جیره خوریه

  38. چشم انتظار می‌گوید:

    vendetta

    تو چرا ناراحتی؟! وطن فروش که هموطن نمی شه. میشه؟ نمی شه. هیچ جا نمی شه. تو آمریکا هم نمی شه… تازه، اگه یه سگ، از یه نژاد و یه کشور دیگه باشه، و تو بهش یه تکه نون بدی، دمش رو برات تکون میده. ولی بعضی ها، نمک این انقلاب رو خوردند و نمکدونش رو هم خورد کردند!

    در ثانی! می دونی که در مثال مناقشه نیست.
    مثلا: شتر در خواب بیند پنبه دانه!! یا، سگ زرد برادر شغال است! یا، گرگ در لباس میش. یا، گر گرگ مرا شیر دهد، میش من است! بیگانه اگر وفا کند خویش من است! یا، شغال هایی که فقط برای خوردن خروس، پسر خاله میشن! یا، تا زیر پالون نره حال خر رو نمی فهمه! یا، کی شود دریا به پوز سگ نجس! یا…

    در ثالث! یکی از راههای نون خوردن تو دنیا، جیره خواری و کاسه لیسی پادشاهان عرب و نظریه پردازان آمریکایی است… به چه قیمت؟ به بهای ریختن خون ملت.

  39. مسعودساس می‌گوید:

    VENDETTA
    آروم باش!
    برا فشار خونت خوب نیست.

  40. شعبان می‌گوید:

    حسین جان!

    خارج از بحث ها و جناح بندی های سیاسی، یکبار با دقت کامنت ها رو بخون. به کار بردن القابی مثل بی شرف، سگ و… در مورد خاتمی یا دیگری نشانگر چیست؟ این ادبیات ادبیات غالب اصول گرایی است؟ یک خواننده بی طرف باید چه قضاوتی در مورد برادران ارزشی داشته باشد که خودشان را هم دوستدار رهبر می دانند؟ شاید این کامنت گذاران عزیز کم سواد یا بی ادبند اما جنابعالی روزنامه نگاری و “اهل قلم”. قلم حرمتی دارد که تو باید خوب بدانی. قلم توتم این قبیله است. این بازیهای سیاسی ارزش این را ندارد که حرمت این توتم شکسته شود. این قلم دست کسان زیادی بوده است که حرمتش را نگه داشته اند. از جماعت روحانیون مثل مطهری و علامه طباطبایی و از جماعت روشنفکران مثل شریعتی و جلال و زرین کوب و شاملو و…. بگذریم که حالا دست امثال…. افتاده است. حرمت امامزاده را متولی اش نگه می دارد و تو هم از هر جناحی هستی، ناچارا جزء همین متولیانی. حرمت نگه دار عزیز دل برادر.

    حسین قدیانی: اولا اینجا بی سوادترین آدم، خود منم! لذا دیگران را کم سواد و بی ادب خطاب کردن، خودش مصداق بی ادبی است. من روی سر اغلب دوستانم در قطعه ۲۶ قسم می خورم و به حال شان که اغلب هم بسیجی اند، غبطه می خورم. ثانیا قشنگ گفتی؛ حرمت امامزاده را متولی اش نگاه می دارد… و الا دوستانم در اینجا الکی به کسی سگ و گربه نمی گویند… ثالثا پست ستون یسار را بخوانی متوجه می شوی که خاتمی واقعا آدم بی شرفی است… خب! آیا چون قلم توتم است، به یک آدم بی شرف باید گفت با شرف؟؟؟!!! برو لطفا رویت را کم کن، و الا می گویم همین جلال و شریعتی چه الفاظی نثار بی شرف جماعت می کردند… شریعتی که خوانده ای پسر خوب؟؟!! در مرام حزب اللهی ها اتفاقا اولین نکته، ادب است، اما حزب اللهی، هالو نیست که خاتمی خائن بی شرف، او را دعوت کند به برادری و همکاری… شیرفهم شدی یا باز ادامه بدم جناب مبادی آداب؟؟!! با یه «حسین جان!» گفتن توی اول کامنت که نمی تونی آره و اینا… برو عمو!!

  41. سیداحمد می‌گوید:

    داداش حسین؛

    یه سئوالی برام پیش اومده… اصلا روشنفکرای بدبخت کی به اوباما نامه دادن؟

    فقط یه بار زندانیا دادن… 🙂 انتزاعی نبود مطلب؟؟

    حسین قدیانی: خب زندانای ما پر روشنفکر الان دیگه!! 🙂 آی دلم! حاج حسین شریعت ظاهرا فهمیده، متن رو تا الان که کار نکرده!! اون آخر متن، روزی یه بار باید تاریخ کیهان رو بندازم جلو!!

  42. به جای امیر می‌گوید:

    چموش! (گفت و شنود)

    گفت: یک روزنامه آمریکایی نوشته است «اوباما، نباید هزینه جنگ‌طلبی و بلندپروازی‌های اسرائیل را بپردازد.»
    گفتم: ولی سال گذشته اوباما به اسرائیل گوشزد کرده بود که حاضر نیست به خاطر اسرائیل با کشورهای اسلامی منطقه درگیر شود!
    گفت: پس چرا، چپ می‌رود و راست می‌نشیند و از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! یارو الاغش را برای فروش برده بود، ولی حیوان هر مشتری که از جلو می‌آمد را گاز می‌گرفت و به هر کس که از عقب نزدیک می‌شد، لگد می‌زد. دلال گفت؛ با این وضعیت هیچکس حاضر به خرید الاغت نیست و صاحب الاغ گفت؛ برای فروش نیاورده‌ام. فقط می‌خواستم مردم بفهمند که من از دست این حیوون چموش چه می‌کِشم؟!

  43. vendetta می‌گوید:

    حضرت شیخ شعبان

    شریعتی: فلاسفه … عالم اند!!!!!!!!!!!!!!

  44. vendetta می‌گوید:

    اههههههههههه
    من اینا را نوشته بودم؟!!!
    گمانم رای های ۸۸ را هم همین طور خوانده اند هم قطارانت
    جل الخالق از مرام و مسلک بعضی

    حسین قدیانی: بالاخره یه سند واسه ادعای تقلب جور شد!! 🙂 آویزونای جمهوری اسلامی…

  45. vendetta می‌گوید:

    والا تا اونجا که عقل ناقص من قد می ده جمهوری اسلامی آویزون ما شد و به قدرت رسید…

    توی وطن امروز هم همین طور تحریف کردید گفته های ملت را که کارتون به گورستان تاریخ کشید!

    بی خیال
    فضای مرده ی اینجا را با این حرف ها زنده نکنم بهتره

    شب خوش

  46. Ahmadi می‌گوید:

    واندتا!

    وطن امروز هفته بعد درمیاد!!!! جمهوری اسلامی هم آویزون خدا بود که به قدرت رسید… اونی که آویزون شما بود، بهش می گن شیخ بیسواد!!
    در ضمن، یه کامنت دیگه بگذاری، معلومه آویزون قطعه ۲۶ هم هستی!!!! 🙂

  47. نسیم می‌گوید:

    Vendetta;
    از این اسم سراسر کینه ای که واسه خودت انتخاب کردی معلومه که خیلی اعصابت داغونه ها!!!! حتما به یه دکتر مراجعه کن تا این حس انتقامو درونت بکشه وگرنه معلوم نیست چی به سرت بیاد…

    بابا جان! همه رئیس رئساتون به توهم بودن تهمت ۴ سال پیش اعتراف کردن اون وقت شما هنوز داری تقلب تقلب می کنی؟؟!!!! بابا خیلی باحالی…

  48. amin می‌گوید:

    چه باحالن اینهایی که اینجا کامنت می ذارن! 🙂
    آقا جان تموم شد دیگه. خوشبختانه محمود جانِ احمدی نژاد چنان گندی به اصول و اصول گرایی زد که شما که چه عرض کنم هفت نسل بعد از شما هم رییس جمهور اصول گرا نخواهید دید! :دی

    خداییش نویسنده های شما هم خیلی نویسنده ان! طرف هر دو کلمه سه تا فحش نوشته فکر کرده مقاله داده بیرون! 🙂

    حسین جان قدیانی جان! جانِ من ۴ سال دیگه خودت کاندید ریاست جمهوری شو ما هم خاتمی رو میاریم یکم بخندیم به تعداد رای هات! :دی

    نامردی اگر تایید نکنی کامنت رو 🙂

  49. بسم هو می‌گوید:

    متن خداقوت*
    شعر دیوونه داداشی لایک
    عکس ف.طباطبایی 🙂

    سلام…

  50. شبنم می‌گوید:

    سلام؛
    مثل همیشه عالی بود. امیدوارم دوستانی که مطالب به ذائقشون خوش نمیاد، انعطاف بیشتری به فکرشون بدن و بدونن عاشقان حضرت سید علی هرگز کوتاه نمیان…

    زنده باد ایران اسلامی

  51. منتظران می‌گوید:

    عالیییی…
    خدایا برسون آقای خوبی ها رو… دیگه دنیا واقعا تحملش سخت شده…
    کاش همگی گوشی شنوا داشتیم…

  52. مهدی می‌گوید:

    چه راحت هر کامنتی رو که دوست نداری رد می کنی بدون اینکه توهینی توش باشه!
    کاش حداقل خودت بخونی و اگه جوابی داری بیان کنی…

  53. سائل الزهرا می‌گوید:

    کار روزگارو میبینی؟!
    همین ممد تمدن که ۲ زار واسه خون و جون و احساسات فریب خورده های “دروغ تقلب” ارزش قائل نبود و هر روز بیانیه می داد که بریزید بیرون، حالا بعضی دوستان براش سینه چاک می کنند و یقه میدرند!…
    مثل اینکه یادشون رفته با بیانیه ها و نشست خبری های همین سران و اعوان فتنه بود که دروغ تقلب رو باور کردند…
    عجب با معرفتند این دوستان! با این همه دورویی و بی ثباتی باز هم از دفاع بی چون و چرا و بی منطق دست بر نمی دارند…

  54. همین جوری می‌گوید:

    با سلام. این روزها خیلی روزهای تلخیه… پر از چراهایی که سر آدم رو به درد میاره…………

  55. اینجا آبادان می‌گوید:

    شما مخمل خونه مادر بزرگه هم نیستید!!
    لذتی بردم که نگو و نپرس
    واقعا قشنگ و خواندنی بود
    دست خوش جناب قدیانی

  56. اینجا آبادان می‌گوید:

    از خاتمی نگو که همش زیر سر خودشه، اصل و ریشه نصف این فتنه ها از گور این بابا بلند میشه………

  57. هرکی... می‌گوید:

    بزرگ ترین عیبت می دونی چیه جناب قدیانی؟!
    یخورده زیاد بی ادبی؛ و سری جوش میاری. اون که پیغمبر خدا بود، بازم مردم واسه اخلاقش سمتش رفتن. از اسلام دم نزن. خواستی بزنی یک دوره ی اصول عقائد برو قبلش. شبای جمعه. مسجد امیر. استاد علوی تهرانی. تموم که شد تازه می فهمی اسلام آبکی چیه، اسلام راستکی چیه!
    نقدت کردن یا جواب نده یا میدی درست.
    اگرم میخوای اینطوری جواب همه رو بدی اول ریشتو بزن، ادعای بچه حزب اللهی بودن هم نکن؛ از آقا هم مایه نذار. آره عمو…

  58. arjang می‌گوید:

    سلام دوست عزیز،
    وبلاگ شما رو تو چهره بلاگ دیدم! امروز چندتا از مطلب هاتو که خوندم و برام جالب بودن تصمیم گرفتم بهت امتیاز مثبت بدم. امیدوارم که تو این جشنواره وبلاگ شما انتخاب بشه… راستی یادم رفت بگم! وبلاگت منو یاد روزنامه دیواری های دوران مدرسه انداخت….
    در پناه حق، موفق و موید باشی….

    ارژنگ (آموزگار ابتدایی)، وبلاگ دفتر مشق
    http://www.daftare-mashgh.mihanblog.com

    ——————–

  59. دانا می‌گوید:

    سید جان! با ششمى اش حال کردم، خیلى خیلى دقیق زدى تو خال، اما با وجود اینکه تو دلم تمام فحش و بد و بیراهایى که میدى رو دوست دارم اما به نظر منم گاهى به جاى بعضى از این بد و بیراهات سه نقطه بذارى بهتره، نه که حقشون نباشه، نه! اخلاق بچه مسلمون نباید این باشه، بد و بیراه حتى به اونى که حقشه دلو کدر می کنه، این از درساى اولیه اخلاقه که همه مامانا تو بچگى به بچه هاشون مى دن اگر چه با اولین روز مدرسه یا یه ساعت کوچه رفتن همش فراموش میشه، نخواستى تایید کنى نکن، بیشتر یه نصیحت دوستانه بود تا کامنت اصلا نکن چون هیچ خوش ندارم بهونه دست این به اصطلاح مؤدبا که ادعاشون … پاره کرده بدم (ببین اینجورى فحشاتو سانسور کن) فقط جون مادرت یه کم کمتر فحش بده، راستى از اون فحشاى مؤدبانه ات تا می تونى بده!
    یا على

  60. سعید می‌گوید:

    چه مسخره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.