آری، کار روحانی سخت است؛ خیلی سخت!

قطعه ۲۶ ردیف عشق مقدس/ عکس: علی اکبر بهشتی

این روزها افراطی های پناه گرفته در پس شعار اعتدال، مرتب قیل و قال راه می اندازند که شیخ حسن کار بسیار سختی در پیش دارد. دلیل؟ از بس احمدی نژاد بد کار کرده! افراطیون معتدل (!) معتقدند؛ «تا دولت جدید بخواهد اشتباهات دولت قبلی را اصلاح کند، خودش چند سال زمان می برد، لذا باید سطح توقع از روحانی را معطوف به ندانم کاری های احمدی نژاد، آنقدر پایین آورد که هرگز انباشت مطالبه عمومی صورت نگیرد». باید دید دولتین نهم و دهم اصولا چقدر بد کار کرده اند که این همه سخت شده کار دولت اعتدال؟! من در این باب، ترجیح می دهم به جای طرفداران پر و پا قرص احمدی نژاد، مایه از خود فتنه گران بگذارم. کسانی که متاثر از کینه های عمیق، حاضر بودند سر به تن احمدی نژاد، رای دهندگانش و کابینه ۹ و ۱۰ نباشد. کسانی که منبعث از فتنه، اختلاف فاحش ۱۱ میلیونی دکتر با مهندس را انکار کردند. کسانی که نتیجه انتخابات ۸۸ را تقلب، رئیس جمهوری احمدی نژاد را دروغ و رئیس جمهور قانونی را دروغگو نامیدند و آن کردند که همه می دانند. این جماعت + اصلاح طلبان زاویه دار با فتنه، نیز +  وزرا و معاونین روحانی، اگر چه کار شیخ حسن را از همین بدو امر، طاقت فرسا می شمرند، و اگر چه توپ تقصیر را در زمین دولت قبلی می اندازند، لیکن هرگز نمی توانند شانه از زیر بار این اعترافات سنگین و معنی دار خالی کنند که؛ پروژه مسکن مهر را ما هم ادامه می دهیم، ما هم یارانه ها را می دهیم، ما هم شجاعت احمدی نژاد در اجرای سیاست هدفمندی را تحسین می کنیم، ما هم ساده زیستی و مردمداری را صحه می گذاریم، ما هم کار شبانه روز را تمرین می کنیم، ما هم اصلاح قیمت بنزین را قبول داریم، ما هم اصل و اساس سفرهای استانی را قبول داریم، ما هم خادم همه ملت ایران، بلکه دورافتاده ترین مناطق هستیم، ما هم به پیشرفت های خیره کننده علمی، هسته ای و دانشگاهی باورمندیم، ما هم اهل ماهواره امیدیم، ما هم بنا داریم موجود زنده به فضا بفرستیم، ما هم در زمینه راه سازی، تلاش مان بر بسط  خدمات بی مانند دولت قبل است، ما هم در جمع مان حکایت جناب نیکزاد، «علی بولدوزر» پیدا می شود، ما هم قصدمان تکرار فتوحات المپیک و مسابقات جهانی است، ما هم به توسعه زیرساخت های ورزشی اعتقاد راسخ داریم، ما هم… ما هم…!!

اما «ما هم» و درد! «ما هم» و کوفت! «ما هم» و مرض! فقط من باب نمونه عرض می کنم که در آخرین قلم از این اعترافات، غروب سه شنبه، وزیر مسکن یعنی جناب آخوندی گفتند؛ «ما هم مسکن مهر را با همان قوت قبل ادامه می دهیم»… البته بهتر آن بود که آقای آخوندی به گونه دیگری اظهار لحیه می فرمودند و می گفتند؛ «ما هر چند که در نخستین ساعات بعد از انتخابات ۸۸ از همان بدو امر، مدعی تقلب شدیم، و هر چند که ۳ روز بعد از ۲۲ خرداد، نزد بزرگان، اعتراف کردیم؛ اساسا باوری به تقلب نداریم، و هر چند که بر خلاف این اعتراف، در مواجهه با تهمت تقلب، سکوت که چه عرض کنم؛ ۴ سال تمام همراهی کردیم، و هر چند کم و بیش با فتنه گران دانه درشت، ایضا ساکتین فتنه فالوده خوردیم، و هر چند که نمک جمهوری اسلامی را خورده، اما نمکدان ۳۰۰ هزار شهید را شکستیم، و هر چند که در سیاهنمایی علیه دولت احمدی نژاد از هیچ تلاشی دریغ نکردیم، و هر چند باجناق جناب ناطق تشریف داریم، و هر چند معتقدیم کار دولت جدید با وجود خروارها اشتباه دولت احمدی نژاد، بسیار سخت است، اما خب، با این همه خبط و خطا، هم می توانیم در کابینه فراجناحی، وزیر مسکن شویم و هم یارای مان است که پروژه مسکن مهر دولت احمدی نژاد را ادامه دهیم… البته همانطور که جناب باجناق مدعی است؛ احمدی نژاد اساسا کاری نکرده!! و دولت تدبیر و امید، از او جز یک ویرانه، چیز دیگری تحویل نگرفته!!»

(حال دیدی حق با من است اگر که نوشتم؛ «ما هم» و درد!) سلمنا بزرگواران! صرف نظر از رویی که دارید، ما نیز بر این باوریم کارتان سخت است؛ بسیار سخت! شما بنا به اعتراف ناخواسته خودتان، تا بخواهید به گرد پای خدمات دولتین نهم و دهم برسید، کارتان بسی دشوار است، اما به راستی، با چه رویی ادعا می کنید که ویرانه ای از احمدی نژاد تحویل گرفته اید، در حالی که خود را ملزم به ادامه خدمات کم مثال احمدی نژاد می دانید؟! اگر محمود، خدمتی جز خیانت نداشته، پس ادامه پروژه هایی از قبیل مسکن مهر، دیگر چه صیغه ای است؟! دولت راست گویان… چه لطیفه با مزه ای، چه دروغ بزرگی!! بعضی ها محاسن شان را رنگ می کنند، خیال می کنند ما را هم می توانند رنگ کنند!! عالیجنابان! از این زاویه که باید اندازه احمدی نژاد کار کنید، حتما کارتان سخت است، اما می دانید کار کدام دولت، فی الواقع کار طاقت فرسایی بود؟! کار آن دولتی که به جای تبریک و تعامل و دوستی، مقابل فتنه همین امثال شما قرار گرفت، لیکن با کمک ولایت و ملت، فتنه را پس زد و بی وقفه، کار کرد و کار کرد و کار کرد. البته اشتباه نشود. این نوشته، نه نافی معایب دولت احمدی نژاد است، نه قصد بازگشت به گذشته دارد. فی الحال مسروریم که در کارنامه ما، دفاع از محاسن متعدد احمدی نژاد و انتقاد از معایب گاه و بی گاه او مسبوق به سابقه است. طرفه حکایت اینجاست؛ افراطیون معتدل (!) فقط برای آن احمدی نژادی دست می زدند که بعضا زاویه دار با کار و خدمت می شد و مشغول دورکاری!! هی داد بیداد! هی داد بیداد از تفرق اصولگرایان که چه دولت راستگویی تحویل ما داد… و فی الحال، کفاره گناه تفرقه، وزیر مسکن خطاب کردن عباس آخوندی است!! وزیر نفت دانستن بیژن زنگنه است!! وزیر کار خطاب کردن… واقعا هی داد بیداد! روزی در حاشیه تمثال شهیدی غرق در خون، دیدم که نوشته اند؛ «ای تاریخ! بشکند قلمت اگر ننویسی بر بسیجیان چه ها رفته است». با این همه خون دل، هنوز هم باید نوشت؛ ای تاریخ! بشکند قلمت اگر…

جوان/ ۳۱ مرداد ۱۳۹۲

این نوشته در صفحه اصلی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. سیداحمد می‌گوید:

    بسم القدوس…

  2. سیداحمد می‌گوید:

    “افراطیون معتدل (!)”

    عجب تیکه ای!
    خیلی قشنگ گفتید!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    عکس مناسبی شده ها!

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “عالیجنابان! از این زاویه که باید اندازه احمدی نژاد کار کنید، حتما کارتان سخت است، اما می دانید کار کدام دولت، فی الواقع کار طاقت فرسایی بود؟! کار آن دولتی که به جای تبریک و تعامل و دوستی، مقابل فتنه همین امثال شما قرار گرفت، لیکن با کمک ولایت و ملت، فتنه را پس زد و بی وقفه، کار کرد و کار کرد و کار کرد.”

    احسنت…

  4. یک استکان چای داغ می‌گوید:

    الان زمانیه که به چنین مطالبی نیاز داریم.
    با اینکه آخرش اشکم دراومد، اما یک کف مرتب به افتخار حسین قدیانی و قلمش…

    مرسی ترکیب عکس ستون یمین و صفحه اصلی/ واقعا زیباست! جهت فلش، خوب کسی را نشانه رفته!!

  5. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    احسنت، احسنت…

    به نظرم بسیــار عالی بود.

  6. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    “دولت راست گویان… چه لطیفه با مزه ای، چه دروغ بزرگی!!”

    مگر اینکه شما حرف دل ما را بزنید. امیدمان به شماست آقای قدیانی.
    حرف حساب را حسابی عالی و شفاف می زنید.

  7. سیداحمد می‌گوید:

    “هی داد بیداد! هی داد بیداد از تفرق اصولگرایان که چه دولت راستگویی تحویل ما داد… و فی الحال، کفاره گناه تفرقه، وزیر مسکن خطاب کردن عباس آخوندی است!! وزیر نفت دانستن بیژن زنگنه است!! وزیر کار خطاب کردن…

    واقعا هی داد بیداد! روزی در حاشیه تمثال شهیدی غرق در خون، دیدم که نوشته اند؛ «ای تاریخ! بشکند قلمت اگر ننویسی بر بسیجیان چه ها رفته است».

    با این همه خون دل، هنوز هم باید نوشت؛ ای تاریخ! بشکند قلمت اگر…”

    ای داد بی داد… هـــــــــــــــــــی!

  8. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    «ای تاریخ! بشکند قلمت اگر ننویسی بر بسیجیان چه ها رفته است»

    خدا به شما سلامتی بدهد که حرف دل بسیجیان را می نویسید…

    خدا قوت…

  9. نسیم می‌گوید:

    دوستان! همین که شیخ هر روز مجبوره از نیاوران تا سعدآباد بره خودش کلی کار سخته!!!

  10. محراب می‌گوید:

    ای ججججااااااان!!!

  11. برف و آفتاب می‌گوید:

    معلومه که حق با شماست! 🙂

  12. حسن جلیلی می‌گوید:

    متن خوبی بود؛

    جدای از تفرقه، ایضا دلایل متعدد دیگر و حتما مهمتر…، مسبب این شکست شده که برای عدم تکرار اینگونه اتفاقات لازمه که در موردشون بحث و بررسی بشه، بدون تعصب و موضع گیری های جناحی…

  13. حافظ می‌گوید:

    حالا ما که دلمون خوشه
    ببین ناخدای با خدای انقلاب قراره چی بکشه…
    سلامتی عزیزدلمون، خلف صالح خمینی کبیر صلوات!
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  14. میعاد می‌گوید:

    به معنای واقع، فوق العاده بود داداش!!! فوق العاده بود!!!
    عالی بود بخصوص؛ «ای تاریخ! بشکند قلمت اگر ننویسی بر بسیجیان چه ها رفته است».
    عالی بود، عالی!!!
    خدا حفظت کنه داداش.

  15. نسیم می‌گوید:

    آقا سید مگه رئیس جمهور(!) میره سعدآباد؟؟؟!!!

  16. سیداحمد می‌گوید:

    چقدر دلم محرم می خواهد…
    http://uploadtak.com/images/w486_.mp3

    85 روز مانده تا عاشورا
    لبیک یا عزیزِ زهــــــــــرا

  17. هم نفس می‌گوید:

    من که با این قسمتش خیلی حال کردم:

    «ما هم» و درد! «ما هم» و کوفت! «ما هم» و مرض!

  18. قطعه 27 می‌گوید:

    اگه کارش سخته پس خیلی بیجا کرده نامزد شده!
    نچسب…

  19. عمو می‌گوید:

    داداش حسین؛ ببینم روزنامه جوان رو هم می تونی تعطیل کنی یا نه؟؟!!
    🙂

  20. عمو می‌گوید:

    و اینک: حس خوب اپوزیسیون بودن 🙂 آخیش!! ۴ سال نقد!! 🙂

  21. شیدا می‌گوید:

    به قول دوستى: “دوباره نمى ذارن… نمى ذارن هاى خاتمیون شروع شد”

    دولت احمدى نژاد، حتى یک لحظه را براى جواب دادن به سیل تهمت ها
    و فحاشى ها و کارشکنى ها، تلف نکرد! حجم خراب کارى ها و اشتباهات
    دولت هاى قبل هم، مانع کار او نشد!
    اما بعضى ها از مسئولیت، فقط مزایا و حقوقش را مى شناسند!
    دیوار بهانه و توجیه هم که بلند است!
    چه سنگین است تاوان گناه تفرقه…!
    هر چند اعتقاد به “خیر” بودن آن، کمى آرام مان مى کند!

  22. باران می‌گوید:

    محشر بود، متشکر!
    ولی من فکر می کنم، در واقع اون چیزی که می بینم، اینه که یه عده خاص این دروغ ها و این مسائل رو متوجه میشن و ناراحت، عامه مردم دلشون خوشه با نطق های شیخ، با وعده هایی که داده و میده، بی توجه به سیاسی بازی ها و دروغ ها…

  23. مهدی می‌گوید:

    سلام حاج حسین؛
    گلی به جمالت که دوباره شروع کردی به نوشتن از دل همه بچه مسلمونا.
    اگر بلائی که سرمون اومد را بخواهیم تحلیل کنیم برخی اعتقاد دارند که بزرگترای اصولگرا مقصر بودند ولی من میگم مقصر ما هستیم که به اونها لقب بزرگتری دادیم و بهشون اعتماد کردیم و این در حالیست که شایسته بزرگتری کردن نبودند.
    باید یک باز تعریف در کارهامون بکنیم و دوباره یک بار دیگه به اونها بفهمونیم که بزرگتر ما حضرت آقاست و با وجود ایشون دیگه از این به بعد کسی را به بزرگتری قبول نمی کنیم، از این به بعد مصداق ها را از توی کلام آقا، خودمون پیدا می کنیم و احتیاج به ارشادات این آقایون بزرگتر نداریم!!!
    اما یک کلام هم برای طرفداران شیخ حسن و عاشقان کلید!!!
    خدا را شاکریم که جناب روحانی رای آورد هر چند کیفیت بالائی نداشت ولی بالاخره از نظر ما رئیس جمهور است و محترم.
    ما هر کاری می کردیم نمی تونستیم حقانیت و مظلومیت حماسه سازان ۳ تیر ۸۴ و خرداد ۸۸ را ثابت کنیم و ثابت کنیم که مخالفان آن حماسه بهانه جویانی هستند که خانواده خودشان را هم نمی توانند اداره کنند چه برسد به کشور!!!
    دور نیست که همه عشق کلیدها با درب های قفلی روبرو خواهند شد که کلیدش نزد عده ای خاص خواهد بود و به شرف دولت قبل درود خواهند فرستاد.
    حاج حسین! باز هم منتظر قلم زیبای شما می مانیم و با اشتیاق روزی چند بار این سایت را ریفرش می کنیم تا مطالب جدید شما را با عشق ببینیم و بخوانیم و لذت ببریم.

  24. ناشناس می‌گوید:

    سید احمد ممنون بابت لینک زیبائی که گذاشتی.
    .
    .
    .
    .
    صلی الله علیک یا اباعبدالله

  25. میعاد می‌گوید:

    راستی، پیروزی سرفرازانه استقلال رو به همه دوستان تبریک میگم! بخصوص به پرسپولیسیای عزیز!!!
    آقا میدونین اینگونه صحبت های افراطیون معتدل!، مثل کیه!؟
    مثلِ پسر داییِ مادر من!
    میدونین چرا!؟
    آقا این آدم پرسپولیسیه! پرسپولیسی نه ها، پرسپولیسیا!!!! از اون تعصبیاش! که به قول خودش اگه استقلال با رژیم صهیونیستی هم بازی کنه، بازم طرفدار اوناس!!!
    آقا این آدم هر وقت کنار ما میشینه بازی ببینه، همین اول کار هنوز بازی شروع نشده، مثلا اگه بازی استقلال باشه میگه: خوب، استقلال این بازیم میزنه! این تیم که مالی نیس، اصلا من خودم دلم میخواد استقلال ببره!!!
    یا اگه بازی پرسپولیس باشه هنوز شروع نشده میگه: خاک تو سر تیم ما که هیچوقت عرضه نداشت! این بازیم می بازه!!!
    حتما شما هم علت این کاراشو می دونین دیگه! تو یه کلام، می خواد دسته پیشو بگیره که پس نیفته! خلاصه اینکه حساب این معتدلا هم همینه! اگه این حرفارو نزنن فردا چطور میخوان کم کاری و اشتباهات دولت رو توجیه کنند!!!؟؟

  26. سیداحمد می‌گوید:

    واقعا مطلب خوبی بود.
    ممنون داداش حسین عزیز…

    شکل و شمایل ظاهری متن هم شیک شده!

  27. به جای امیر می‌گوید:

    مأیوس (گفت و شنود)

    گفت: یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی از نتانیاهو با عنوان کسی که زیاد حرف می‌زند ولی عرضه انجام کاری را ندارد یاد کرده است.
    گفتم: مگه از این حیوون درنده غیر از آدمکشی و جنایت انتظاری داشتند که دارد انجام می‌دهد.
    گفت: خطاب به نتانیاهو گفته است تصور اولیه این بود که وی حزب‌الله را نابود می‌کند ولی سیدحسن نصرالله هر روز قدرتمندتر می‌شود.
    گفتم: خب! دیگه چی؟!
    گفت: می‌گوید در نتانیاهو آنچه دنبال می‌کردیم را نیافته‌ایم!
    گفتم: یارو رفته بود دزدی، هرچی گشت چیز بدرد بخوری پیدا نکرد، با پس‌گردنی صاحبخانه را بیدار کرد و گفت؛ مرتیکه فلان فلان شده! خاک بر سرت با این زندگی که داری؟! پاک مأیوسم کردی!

  28. saghar می‌گوید:

    سلام
    واقعا این جماعت چه رویی دارند!
    این جمله حرف دل این روزهای ماست: “هی داد بیداد از تفرق اصولگرایان که چه دولت راستگویی تحویل ما داد…”

  29. بهار می‌گوید:

    آخ که چه لذتی داره به این وبلاگ سر زدن و سوختن و ساختن امثال شما رو خوندن و دیدن! بسی لذت بردیم از این نوشته، همچون نوشته های گذشته. عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید، آب رو هم همون جایی بریزید که میسوزه.

  30. مجنون می‌گوید:

    هی داد بیداد!

  31. ناشناس می‌گوید:

    آیا کسانی که به روحانی رای دادند آنهایی بودند که مسکن مهر نداشتند؟ آیا وزیر علوم محمود یک دوم خردادی بود که عمده دانشگاه به روحانی رای داد؟

  32. مریم می‌گوید:

    عالی بود…… عالی
    خیلی لذت بردم
    دلمون به فرجی که نزدیکه خوشه!

  33. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    سلمنا بزرگواران!
    صرف نظر از رویی که دارید…
    آری، کار «رو»حانی سخت است؛ خیلی سخت…
    حتما سخت تر هم خواهد شد اگر نباشد محال از این زاویه…
    .
    .
    .
    و مِنَ الیلِ فتهجد به نافلة لک عسی ان یبعثک ربک مقاماً محمودا.
    (اهل طاعت و تهجد باش؛ شاید خدا به مقام «محمود» تو را رساند!!!)
    سوره؛ الاسراء
    آیه ۷۹

  34. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    خدا کند راست گویی، اعتدال، افه فراجناحی و تدبیر، تعطیل نباشد…

    «امید»واریم!!

  35. م.طاهری می‌گوید:

    دولت راست گویان!

    انصافاً هیچ چیز به اندازه این عبارت آدم رو عصبی نمی کنه.

  36. پیر مرد می‌گوید:

    احسسسسسسسنت، ماشا الله،

    بی‌ نظیری، تو بسیجی‌ها یکدونه ای.

    از ۵ آذر ۵۸ تا حالا بسیجی‌ مثل تو ندیدم.

  37. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    گر به «دولت» برسی، مست نگردی “حسنی”
    گر به این پُست، برسی پَست نگردی “حسنی”
    اهلِ «اکبر» همه بازیچه ی دستِ «حسن»اند!
    گر تو ما را نزنی رنگ چو محاسن، “حسنی”!!

  38. بشناس می‌گوید:

    قشنگ فقط دنبال اینید که یکی یه شعاری بده بعد شما پشتبندش ببندیدش به تکبیر!
    حالا اگه این شعار کوفت و درد و مرض هم بود، بود… فقط شعار باشه :)))))))

    در باب مسکن مهر یه سوال دارم، شما کدوم انسان فقیر رو می شناسید که بهش بگن دو روز وقت داری ۱۷ میلیون بریزی به حساب و گرنه مسکنت ملغی میشه؟

  39. سیداحمد می‌گوید:

    بشناس؛

    شما خودتو بکشی هم نمی تونی منکر این بشی که شیخ حسن و دارو دسته اش، یکی هم با تاکید بر ادامه خدمات احمدی نژاد مثل مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها و …، تونستن نظر مردمو جلب کنن!

    فقیر چیه؟ در زمان مسئولیت رفسنجانی و اون خاتمی ملعون، کارمندها و قشر متوسط جامعه هم نمی تونستن خونه دار بشن! شکر خدا، به همت دولت احمدی نژاد تعداد زیادی از قشر کارمند و متوسط ما، خونه دار شدن.

    حالا شیخ حسن و باجناق ناطق، یه ایده جدید بدن و برای فقرا خونه فراهم کنن، مجانی!
    ما که بخیل نیستیم؛ دعاشون هم می کنیم!

  40. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا بنده با این جور مطالب آتشین، مخالفم، مخالف.
    بیشتر از اینکه چماق لری رو بر سر شیخ حسن بکوبی،
    بر سر محمود لجباز و رفقای خائنش بکوب.
    اینقدری که توی این یک ماه، دولت جدید رو منهدم کردی، تو این
    ۸ سال دولت محمود لج باز رو نقد نکردی.
    شیخ حسن اگه رای آورد، نه به خاطر تفرقه، که به علت جو منفی بود
    که احمدی نژاد در بین مردم بوجود آورده بود.
    اگه فتنه گران به قدرت رسیدن، از صدقه سر گندکاری های محمود لجباز
    بود و لا غیر.
    وقتی که مشایی و الهام و بقایی و جوانفکر و علی آبادی و …. که در
    بیسوادی و چاپلوسی، اگه سر تر از بعضی از وزرای دولت جدید
    نباشند، کمتر هم نیستند، شدند رفقای گرمابه و گلستان محمود،
    اینقدر کوبنده ننوشتی که الان نوشتی، که دوست عزیزمون پیرمرد عزیز
    میفرمایند: از ۵۸ تا الان مثل تو ندیدم حسین جون.
    وقتی دوستان پاچه خوارمون حرف از رجعت محمود با امام زمان و
    معجزه قرن و مدیریت جهانی زدن، کی و کجا اینجوری گوششون رو پیچوندی؟
    من میگم شما مثل حاج حسین شریعتمداری، اینقدر بی ترمز نرو،
    که یک روز به هاشمی میگه: حجت السلام، یه روز میگه آیت الله!
    دولت کار نکرده رو کوبیدن کار … طلبان بود، که احمدی نژاد رو نیومده
    کوبیدن، شما چرا؟؟؟

  41. امین عرب می‌گوید:

    سلام؛
    جناب قدیانی، ببخشید، اما همین شما ها بودید که پشت احمدی نژاد را خالی کردید، احمدی نژاد ضربه ای که از اصولگرایان خورد از اصلاح طلب ها نخورد!

  42. دی می‌گوید:

    به مناسبت حضور آقای ظریف در برنامه دیروزٰ امروز فردا
    آغاز تصرف برنامه ضد فتنه دیروزٰ امروز فردا رو توسط فتنه گران به همه اصولگرایان تبریک میگم!

    “و این است کفاره گناه تفرقه”

  43. چشم انتظار می‌گوید:

    بلا نسبت جمع!
    پس غلط کردند که گفتند؛ اگه ما بیایم، اِل می کنیم و بِل می کنیم… مگه شما، از وضع موجود (!) خبر ندارید!؟
    بر دروغگو، لعنت… بر قطعه ی مقدس ۲۶ صلوات: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

  44. فرخ می‌گوید:

    سلام؛
    مفتی مفتی نمی برنت سرزمین استکبار، ناراحتی نداره داداش!!!!
    مسافرت مفت از جیب مردم نمیری داداش!!!

  45. سیداحمد می‌گوید:

    چقدر نظرها متفاوت است!
    عزیزی می گوید احمدی نژاد را نقد نکردی، دیگری می گوید شما پشت احمدی نژاد را خالی کردید!

    عجب از این دیدگاه ها!
    😐

  46. همسنگر می‌گوید:

    و عجیب تر نگاه عاقل اندر سفیه حضرتعالی است…
    بنده به دلیل اینکه شخص شمارو می شناسم، توقع انتشار دیدگاه را هم بالتبع ندارم. 

  47. سنگربان می‌گوید:

    ادعای راستگو بودن با این وزاری دغل باز، از اون حرفاست!

    انصافاً ادعای رجعت هر چقدر هم بد و مذموم باشه، بدتر از تهمت تقلب به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست. اون هم تو اوج قدرت جمهوری اسلامی!
    کدوما هزینه بیشتری روی دست ما گذاشته؟ اثر و اهمیت کدومش بیشتر بود؟
    فتنه گرها اگه به جایی رسیدن از منم منم اصول گراها و تفرقه شون بوده…
    وگرنه احمدی نژاد اصلاً اصول گرا نیست که حالا بخوایم چوبشو بخوریم!
    خود اصول گراها که بیشتر نقد داشتن به دولت احمدی نژاد…
    اصلاحاتی ها هم که نقد نمی کردن. کارشون فقط تخریب بود!
    قصد شون هم زیر سوال بردن کل نظام بود نه چیز دیگه ای!
    انتخاب وزرا هم یکی از کارهای مهم رییس جمهور که بد عمل کرد…

    آقای روحانی تا بخواد دل اینو اونو به دست بیاره، چهار سال تمام شده؛
    در هر حال براش آرزوی موفقیت می کنم…

  48. سینا می‌گوید:

    آقا بی خیال…
    حرص نخوریم بهتره… بحث یه روز دو روز که نیس… ۸ ساله…!!!!!!!
    مهم اینه که دیشب استقلال به ستاره ی سوم چشمک زد!!!

    یه افتخار تو آسیا/ حسرت کل لنگیا…..!!!!!!

  49. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    از بس احمدی نژاد بد کار کرده؟!…

    اساسا کار نکرده!!

    اصلا محمود، خدمتی جز خیانت نداشته!!!

    هی داد بیداد!
    هـــــــــــی… واقعا هی داد بیداد!

    گفتا: رجعتِ محمودِ لج باز، به ز «ما هم» «ما همِ» حسن کلید ساز!!!

  50. میعاد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛
    دوست عزیز فقط به خط آخر صحبت هات اونم از زبان داداش، جواب میدم:

    «آنچه اصولگرایان به نقد آن پرداخته اند، نه نقد دولت، که نقد ترکیب کابینه اعم از وزرا و معاونین بوده. اصولگرایان، کار انجام نشده را نقد نکرده اند، بلکه کار انجام شده را آنهم بر اساس اصول و موازین متقن نقد کرده اند. فلذا این قبیل انتقادات، بیش از آنکه مخاطب تذکر رهبر انقلاب باشد، نوعی انجام وظیفه درست و اصولگرایانه است»

    نقدِ داداش، و حتی خود ما، نقدِ اتفاقی نیست که هنوز نیفتاده، نقدِ عملیه که انجام شده!
    حالا اگه شما بگی آقا، اصلا فعلا نقد نکنین، آره این یه حرفیه و میشه روش بحث کرد، ولی اینکه می گین نقدت وارد نیست و جلو جلو نقد کردی نخیر من قبول ندارم! نقد صد در صد واردِ، چون نقد عملیه که انجام شده و کاملا به موقع بوده!
    اینم بگم که بنده خودم از کسانی هستم که مخالفم که بخوایم دولت شیخ رو جلو جلو و هنوز کاری نکرده نقد کنیم! ولی این نقد کاملا به موقع و صد در صد وارد بود.
    با تشکر

  51. چشم انتظار می‌گوید:

    از عزیزی که می گوید؛ پشت احمدی نژاد رو خالی کردید، انتظاری نیست. ولی از عزیزی که می گوید؛ احمدی نژاد را نقد نکردید خیلی بعیده!!

  52. ستار(خرابات) می‌گوید:

    سلام؛
    با اون یه خطی که با رنگ بنفش نوشتی و در مورد رنگ کردن ریش حضرات بود خیلی حال کردم… خیلییییییی!

    یاعلی

  53. مرتضی می‌گوید:

    البته حاجی ما چندان هم از اجماع اصولگرایان خیر ندیدم. قربان هی ها و آه دل تو و همه بچه های انقلاب. مثلا ما در انتخابات مجلس قبلی جمع شدیم و به لیست جبهه متحد اصولگرایان رای دادیم. نتیجه اش را هم الان در رای اعتماد به وزرا درو کردیم. آخوندی، زنگنه، و غیره را همین آقایان وزیر کردند. تازه شانس آوردیم. نجفی با یک رای ممتنع همین جبهه متحد نزدیک بود رییس آموزش و پرورش هم بشود. با این اوصاف در انتخابات ریاست جمهوری خوب شد که آقایون به اصطلاح اصولگرا متحد نشدند و الا…

  54. هم نفس می‌گوید:

    منم موافقم که احمدی نژادو اونطور که حقش بود هیچ کدوم از شماها نقدش نکردید. نقد کردید ولی نه وافی و کافی. نه آنطور که دیگر کسی جرات نکند فکر بازگشت او را بکند. به نظر من خطاهای او اگر بدتر و بیشتر از خطاهای اصلاح طلبان و فتنه گران، یا همین دولت اعتدال نبود، کمتر هم نبود. چه بسا مخرب تر! چون نام اصولگرایی و ولایی بودن را با خود یدک می کشید. نتیجه اش هم این شد که بیشتر از پنجاه درصد آرا به سوی طرف مقابل فرار کردند. آتهم نه به دلیل اینکه حتما آنها بهترند و بر حق، بلکه به دلیل ممانعت از تکرار تجربه ای چون احمدی نژاد. ولی خب اشتباه را دوبار نباید تکرار کرد. پس در مورد دولت یازدهم همینگونه بجا و به حق نقدتون رو ادامه بدهید.

  55. سیداحمد می‌گوید:

    هم نفس؛

    کیبردت دکمه space ندارد؟ چرا بین کلمات فاصله نمی گذاری؟!
    وقت گیر شده تصحیح کامنت هایت!

  56. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    آقا من نمیگم نقد نکنید، میگم نق نزنیم!
    روحانی رئیس جمهور شده، به هر دلیلی، الان ایراد گرفتن از کابینش،
    کاملا بیجا و بی مورده. خود کرده را تدبیر نیست.
    اینقدر احمدی نژاد بی جنبه رو باد کردیم که منفجر شد!
    اکثریتی که به شیخ رای دادن، یعنی ما این وضعیت موجود رو نمی خواهیم.
    همین وضعیتی که دولت خدمتگذار درست کرده.
    حالا پیش بینی عبور شاه کلید از روی قفل و کلید، به چه درد ما می خوره؟؟
    دولت خدمتگذار اگه مسکن مهر ( بماند که چقدر آبکی) ساخته،
    از اون طرف هم صنعت کشور رو خوابونده. بنده خودم آدم صنعتی هستم،
    از روی هوا حرف نمی زنم. صنعت کشور شیفت شده روی چین.
    پول نفت مملکت، کشور چشم بادامی ها رو آباد کرد. والسلام.
    حالا هی بگو خدمتگذار! بله خدمتگذار به چین و نه ایران و اسلام!

  57. هم نفس می‌گوید:

    خداییش من اکثرا سعی میکنم کامنتام صحیح تایپ بشه، گاهی که با گوشی تایپ می کنم اینطور میشه، ولی بازم چشم. شمام خداییش سخت میگیریا! من فلسفه ی اینهمه سختگیری تو این وبلاگ رو نمی دونم. بابا ما بقیه ی وبلاگام کامنت می نویسیم هیچ کدوم اینطوری ایراد نمی گیرن. دلیلش چیه؟ خواننده ها بهتون معترض میشن مثلا اگه فاصله ها رعایت نشه؟

  58. نایب آقا می‌گوید:

    نفرت انگیزی …………

  59. ... می‌گوید:

    صنعت و بازار اکثر کشورهاى دنیا روى چین متمرکز شده، این مشکل ایران تنها نیست!

  60. پیر مرد می‌گوید:

    جناب اسلامی ایرانی‌:

    نظر شما محترم، اما قضاوت شما که همواره به قطعه سر می‌زنید،`در مورد حسین قدیانی که همواره سعی بر انتقاد و یا دفاع به موقع داشته ` برایم غیر قابل قبول است.

    آری اگر کسی‌ این مطلب را می‌‌گفت که گاه گاهی به قعطه سر می‌‌زد، برای آدم جا می‌‌افتاد. چون خیلی‌ از ما آدم‌ها فقط با یک و یا دو مورد رأی کلی‌ صادر می‌کنیم.

    اما در مورد نظر اینجانب، چون پیرمرد هستم، هیچگاه خاطره ۵ آذر ۵۸ روز بیاد ماندنی صدور فرمان حضرت امام “ر‌ه” بر تاسیس بسیج را فراموش نمی کنم. از آنروز تا کنون بسیجی‌ای که مجموعه خصائل حسین قدیانی:

    ۱- فرزند شهید

    ۲- شجاع

    ۳- بصیر “روی این مطلب مصرم”

    ۴- قلم گیرا و استثنائی

    ۵- نکته سنج

    ۶- با انصاف

    ۷- ……

    را داشته باشد ندیده ام.

    اگر شما سراغ دارید معرفی کنید…

    مخلص تمام بچه‌های ولایی و بصیر

  61. سیداحمد می‌گوید:

    جناب پیرمرد؛

    ممنون از لطف شما در حق داداش حسین.

    دوستان محترم؛

    ان شاء الله قطعه ۲۶ فردا شب به روز خواهد شد…

  62. محمد می‌گوید:

    عالی بود برادر، زنده باشی…

  63. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ۷- صبور

    اگر قدر بدانیم…!!

  64. شیطون می‌گوید:

    ۸- مغرور!

    🙂

  65. فرخ می‌گوید:

    ۹/ سوء استفاده از بیت المال برای سفر به آمریکا و خوش گذرانی در بلاد کفر!!!

    ۱۰/ کوتاه شدن دست از جیب مردم با روی کار آمدن روحانی عزیز!!!

  66. من می‌گوید:

    ۱۱: درست پیش بینی کن مسائل سیاسی!

    ۱۲ بِده… 🙂

  67. سیداحمد می‌گوید:

    آی دلم!
    🙂

  68. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    ۱۲: البته باید شماره ۱ نوشته می شد “فـــــــــــــدایــــی حــــــضـــرتــــ ماه”

  69. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    ۱۳: محبوب

    ۱۴: …

  70. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ۱۴- مجرم!!
    ۱۵- …

  71. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    ۱۵: مظلوم و بی ادعا
    ۱۶: …

  72. سنگربان می‌گوید:

    ۱۶: جانباز!!
    ۱۷: …

  73. میعاد می‌گوید:

    ۱۷- مصدوم (ورزشی)
    ۱۸- …

  74. میعاد می‌گوید:

    بنظرم شماره ۹ رو باید از یک دید دیگه نگاه کرد!!!
    ۹- آمریکا رفته (دنیا دیده و باتجربه) 🙂

  75. باران می‌گوید:

    ۱۸_باهوش
    ۱۹_…

  76. یه بیست و ششی می‌گوید:

    ۱۹: در عرصه قلم، همان حسین قدیانی عرصه فوتبال!!!! (نقل از صفار هرندی)

    ۲۰: راه رونده روی مخ این یارو فرخ!!

    ۲۱:…

  77. سیداحمد می‌گوید:

    چه وزیر خارجۀ با کلاسی برامون آوردن! 😐

  78. باران می‌گوید:

    ۲۱: زننده حرف دل حزب الله!
    ۲۲: …

  79. علی می‌گوید:

    ۲۲: داغ دل اپوزیسیون
    ۲۳: …

  80. بی نشان می‌گوید:

    ۲۳: طناز
    ۲۴: …

  81. صبر می‌گوید:

    خبلی خیلی بی ربط:
    پایانی برای قصه ها و غصه ها نیست! چرا که؛
    نه گوسفندان عاقل می شوند!
    و نه گرگها سیر!
    .
    .
    .
    شماها منو به یاد روزایی انداختید که اصلاح طلبان و بدنه آنها توهم تقلب و بُرد! تو انتخاباتو داشتند بعد کتک، زندان، اعتراف و… ببینید اونا چه حالی داشتن!
    چرا نه شما و نه اونا نمی خواین بفهمید که آن چه پیش میاد نتیجه عمل خودتون است!
    به جایی که هر دو طرف تجربه بگیرید، هم دیگر را تو هر فرصتی تخریب می کنید!
    طناب را بکشید، آنها هم بکشند تا با هم نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کنید!
    دشمنان خارجی وقتی پیام دو طرف را رصد می کنند خوشحال میشن!
    به خدا هیچ دشمنی بدتر از خودمون نمی تونه ضربه بزنه!
    پس محکم تر بکشید تا دشمنان نظام شاد شوند!
    آخ چی بگم……!
    (سید احمد اگه شما مسئول عمومی کردن پیاما هستید پیام منو هم بذارید!)

  82. gomnam 67 می‌گوید:

    قدیانی مچکریم ……… 🙂

  83. سیداحمد می‌گوید:

    صبر؛

    کامنت شما هم منو یاد دست فرمون محسن رضایی انداخت، توی مناظره ها…

    که اونقدر وسط راه رفت، آخر سر، هم صدای این وری ها رو درآورد، هم صدای اون وری ها رو!!! 🙂

    دوستان محترم؛

    تیتر متن بسیار خواندنی، با مزه و جالب جمعه شب این است؛

    “شاهین برد ندیده، رنگ از سرش پریده!!»

  84. برای صبر می‌گوید:

    اونی که اومد توی خیابون به قصد آشوب، نوش جونش کتکایی که خورد!

    شما اگه واقعا هوای جمهوری اسلامی رو داشتی و مثلا نگران نظام بودی (که البته نگرانی بی خودیه!!) هرگز این کامنت رو نمی گذاشتی…

    آزادی و رواداری از این بیشتر که نامرد خائنی مثل توفیقی بشه سرپرست وزارت علوم؟؟؟؟

    باباجون، ممنون می شیم ما رو نصیحت نکنی…

  85. علی می‌گوید:

    ۲۴: مهربون
    ۲۵: …

  86. سلاله ۹ دی می‌گوید:

    ۲۵: خانه اش بیت رهبری است…

    ۲۶: خالق “چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی…”

    ۲۷: …

  87. إسلامی إیرانی می‌گوید:

    اینجا هیچ کس مثل من حسین قدیانی رو دوست نداره، اونوقتایی که کامنتها زیر
    ١٠ تا بود، ٩ تاش واسه من بود، الکی جلوی من لاف رفاقت نزنید…

  88. آقای قدیانی عزیز!
    با سلام، مطلبتون رو مطالعه کردم از الفاظ … که بگذریم!
    فکر نمی کنید این روش جالبی برای بیان احساسات و نظرات نیست. البته حتما در اسرع وقت مطالبی در وبلاگم خدمتتون عرض خواهم کرد. فقط یاد جمله ای از فیلم قلاده طلا افتادم که خیلی بجاست ظاهرا دوستدان اصولگرا! دارند به این جمله عمل می کنند:

    در حین صحبت در خصوص ترور و انفجار هواپیمای حامل آقای خاتمی مامور سیا با عامل می گوید اگر این اتفاق بیافته مثل ترور کندی تا ۲۰۰ سال می تونم اتگشت اتهام رو بهر سمتی بگیریم.

    به نظرم شما و دوستان بزرگوارتون دارید از فتنه این بهره بردای رو می کنید و با اقتدا به حضراتی که در مجلس مشاهده کردیم.
    دوست عزیزم! حتما یکی از خونه های مسکن مهر بدون مشکل تقدیم شما شده است که خبر نداری جماعت مستضعف در چه منجلابی در گیر شده است. کسی منکر خدمات آقای احمدی نژاد نشده ولی برادر من فقط مکتبی بودن شرط خوب بودن و متخصص بودن نیست….
    احتمالا این نطر درح نمی شود ولی تمایل داشتم نطرم رو خدمتتون عرض کنم.

  89. إسلامی إیرانی می‌گوید:

    ٢ ساعت پدرم دراومده با ایپد تایپ کردم، بعدش ۴ تا نقطه میزنی و والسلام،
    نکن این کارو برادر من، اسرافه! استغفار کن!

  90. نسیم می‌گوید:

    اللهم عجل لولیک الفرج…

  91. نسیم می‌گوید:

    از اینکه اینقدر سریع به کامنت ها رسیدگی می کنید، ممنون.

  92. میعاد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی؛
    دوست عزیز اگه از صحبت من ناراحت شدی ازت عذر می خوام.
    اینم بگم که اگه اینجا نسبت به صحبتات واکنش نشون داده شد واسه اینه که دوستان می دونن که شما اینجا صرفا یه رهگذر نیستی، پس لطفی کن و به دل نگیر.
    در ضمن، حسین قدیانی این قدرا هم دوست داشتنی نیست که شما اینقدر دوسش داری!! 🙂

  93. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ۲۷: هیچ کس مثل “اسلامی ایرانی” دوسش نداره… حتی (اونوقتائی که کامنتها زیر
    ١٠ تا بود، ٩ تاش “نقطه چین” بود!!) 🙂

    ۲۸: …

  94. ناشناس می‌گوید:

    بی نشان؛

    ۲۳ رو خوب اومدی (!) کلی خندیدیم…

  95. ناشناس می‌گوید:

    ما یه مثلی داریم که؛ هر چه لر میگه از داغ دل میگه!

  96. چشم انتظار می‌گوید:

    ۲۸: از همه مهمتر، استقلالی… 🙂
    ۲۹: …

  97. چشم انتظار می‌گوید:

    هر دم از این باغ، بری می رسد… قوای چهارگانه!!!!!

    http://www.tasnimnews.com/Home/Single/123481

  98. محمد می‌گوید:

    سلام حسین آقای عزیز…

  99. فریاد فداییان رهبر می‌گوید:

    ۲۹: عاشق شهدا
    ۳۰: عاشق شهادت
    ۳۱: عاشق بابا اکبر
    ۳۲: …

  100. سیداحمد می‌گوید:

    چشم انتظار؛

    کامنتت را که دیدم، ناخودآگاه بر زبانم آمد:
    “أیـــنَ عــمـــار؟”

  101. ناشناس می‌گوید:

    با این استقلالی بودن اصلا حال نکردم!!! آخه استقلال هم شد تیم؟!؟!

  102. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ۳۲: «داداش حسینِ» بچه بسیجی ها

    ۳۳: عمارِ «سیدعلی»…

    ۳۴: شهیدِ آینده!!

    ۳۵: …

  103. برف و آفتاب می‌گوید:

    یادش به خیر یه زمانی اعتراض می‌کردیم که چرا سران فتنه محاکمه نمی‌شن! حق داشته بنده خدا حاج آقا آملی!
    سران فتنه کم کم دارن می‌شن سران نظام!
    اما به نماز جمعه دیگه گمون نکنم برگرده دیگه!!

  104. برف و آفتاب می‌گوید:

    راه رونده روی مخ فرخ از همه باحال‌تر بود. 🙂

  105. رهگذر می‌گوید:

    سلام؛
    شیخ حسن چه خوب چه بد رای آورد! (قدر عافیت کسی داند که به بلای گرفتار آید)
    این روزها هم که بساط نق زدن پهنه (به لطف بچه های بالا)
    اما یه سوال؛ تو این سفره کریمانه که به لطف از ما بهترون پهن شده سهم پسر بچه ای که از حسرت دوچرخه پسر همسایه هاشون هر شب با گریه می خوابه تا پدر ش ذره ذره آب بشه چقدره؟؟!!!!!

  106. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    ۳۶: مردِ عمــــــــ «جراحی» ـــــــــل!! 🙂

    ۳۷: …

  107. م.طاهری می‌گوید:

    امروز سالروز تولد حاج حسین خرازی است. یکی از خاطرات سردار اسماعیل صادقی از ایشان که در کتاب زندگی با فرمانده امده است:

    “در عملیات کربلای پنج ماشین ها به شدت مشغول بودند به طوری که حتی آمبولانس ها کفاف جابه جایی مجروحین را نمی دادند. ما هم باید به مقر می رفتیم. فاصله مان با مقر هفتصد، هشتصد متر بود. حسین وقتی دید ماشین گیر نمی آید گفت: “بیا پیاده بریم، راهی نیست.” راه افتادیم. عجله داشتیم و تند تند راه می رفتیم. یک آن پای حسین به یک سیم گیر کرد و نتوانست خودش رو کنترل کند. تا آمد خودش را جمع و جور کند دیر شد و چون یک دست داشت با صورت به زمین خورد و روی خاک افتاد. به قدری این صحنه برای من تکان دهنده بود که هنوز هم وقتی یادش می افتم دلم می سوزد. با صورت به زمین خوردن حسین برای من روضه زنده بود و من آنجا بدون درنگ یاد لحظه ای افتادم که حضرت عباس (ع) وقتی دست در بدن نداشت با صورت از روی اسب به زمین افتاد.
    السلام علیک یا ابوالفضل العباس.”

  108. سیداحمد می‌گوید:

    م.طاهری؛

    با کامنتت یاد این متن افتادم!
    عجب متن بی نظیری بود…
    http://www.ghadiany.ir/1390/12188

  109. مسعودساس می‌گوید:

    اوضاع مصر چه شیر تو شیرى شده…

  110. حسین 26 می‌گوید:

    ((هی داد بیداد از تفرق اصولگرایان که چه دولت راستگویی تحویل ما داد…))

    این جمله حرفمه به خدا… دو روز میشه که فیلم صحبت های توفیقی بعد انتخابات ۸۸ رو دیدم و همش به اون ظاهراً دوستانی که باعث شدن اتفاقی بیفته تا این آقا بخواد وزیر علوم جمهوری اسلامی بشه لعنت فرستادم. و در این دو روز همش به فکر حضرت سید علی بودم…

  111. پسرشهید می‌گوید:

    ۳۷: برطرف کننده طعنه نی و ساندیس
    ۳۸: صاحب دستان بی نمک
    ۳۹: صاحب قلم بانمک
    ۴۰: نویسنده سفرنامه منتشرنشده “کسی در میعاد”
    ۴۱: …

  112. ناشناس می‌گوید:

    بابا شما دیگه خیلی…
    یعنی احمدی نژاد این همه زحمت کشیده و ما اوضاعمون اینه؟ اگه نتیجه ۲۰ ساعت تو روز کار کردن، این میشه، پس ما ترجیح می دیم روحانی هم مثل خاتمی شبا بشینه با بچه ها فوتبال ببینه. والا. اگر می دونستی “رکود تورمی” که دکتر ایجاد کرده یعنی چی اونوقت معنی کار نمایشی و کاری که نتیجه بخش باشه رو می فهمیدی.
    اگر فرض کنیم که شرایط دولت نهم و یازدهم در شروع کار یکی باشه (که مشخصا نیست) پس حداقل به این فتنه گرای بدبحت هم به اندازه دولت نهم زمان بدین.

    مرسی

  113. چشم انتظار می‌گوید:

    حتی از نظر استقلالی ها، این باخت دقیقه ی ۹۲ پرسپولیس، خداییش نامردی بود!
    نود دقیقه توپ دست پرسپولیس بود، اونوقت تو یک حمله، نفت تهران بازی رو برد. باز هم، یاد آخرین متن فوتبالی داداش حسین افتادم…

  114. مسعودساس می‌گوید:

    چشم انتظار،
    از نظر من استقلالى، هیچ هم نامردى نبود.
    امسال دیگه: پرسپولیس باى باى

  115. چشم انتظار می‌گوید:

    آقا مسعود!

    می دونی که منم استقلالی ام. اما بازی امروز، مثل بازی استقلال با بوریرام بود! فقط فرقش اینجاست؛ استقلال دقیقه ی اول گل زد و بیشتر بازی دست تایلند، نفت هم دقیقه ی آخر گل زد و بیشتر بازی دست پرسپولیس!

  116. احمد می‌گوید:

    اما «ما هم» و درد! «ما هم» و کوفت! «ما هم» و مرض! 🙂

    و فی الحال، کفاره گناه تفرقه، وزیر مسکن خطاب کردن عباس آخوندی است!! وزیر نفت دانستن بیژن زنگنه است!! وزیر کار خطاب کردن…

  117. بغض می‌گوید:

    ۴۱- دو دنده داره:

    یک دنده با منطق فوق العاده قوی، متین و محکم با نکته سنجی و انصاف و اعتدال حقیقی/ یک دنده هم، دنده بی ترمز که بعضی مواقع طرف رو خاک می کنه له له داغوناااا مثلا در جواب بعضی کامنت های آخر شبی که بعدا هم حذفش می کنه!

    ۴۲- صداقت و رک گویی

  118. این روحانی محصول گندکاری های باند محمود و اسنفدیاره…

  119. به جای امیر می‌گوید:

    فرمایش (گفت و شنود)

    گفت: آقای هاشمی رفسنجانی گفته است؛ «مردم در انتخابات اخیر کاری کردند که در کشورهای دیگر برای آن باید خون‌ها ریخته شود»!
    گفتم: مگر همین مردم در انتخابات ۸۸ همین کار بزرگ را با دامنه خیلی فراتر انجام ندادند، چه کسانی در آن سال چون نامزد خودشان رأی نیاورده بود، دست به آشوب و بلوا زدند و خون مردم بی‌گناه را به زمین ریختند؟!
    گفت: ایشان گفته است، شرایط امنیتی در سال‌های گذشته همه مردم را تلخکام کرده بود!
    گفتم: چه کسانی با قتل و ضرب و شتم مردم کوچه و بازار و آتش زدن اتوبوس و مسجد و برهم زدن عاشورای حسینی(ع) و پاره کردن عکس امام(ره) و شعار به نفع آمریکا و اسرائیل دست به ناامنی زده بودند؟!
    گفت: چه عرض کنم؟! ایشان به این سؤالات پاسخی نداده‌اند.
    گفتم: ناصرالدین شاه در سفرنامه خود نوشته بود؛ نزدیک بندر انزلی که رسیدیم یک کشتی عجیب دیدیم و تعجب کردیم که این کشتی مال چه کسی است ولی بعدا به یادمان آمد که تهیه این کشتی را خودمان فرمایش داده بودیم!

  120. نادر می‌گوید:

    ۴۳/ تخس از همان بچگی!!

    ۴۴…

  121. ناشناس می‌گوید:

    مرسی که پیامم رو نشون دادین. قبلا چند بار نشون نداده بودین.

  122. حسین می‌گوید:

    احسنت

  123. مقتدر مظلوم می‌گوید:

    سلام علیکم، خسته نباشید و خدا قوت!

    از شما درخواست می شود در اولین “فراخوان ایده های فعالان فضای مجازی به رهبر معظم انقلاب” شرکت کرده و پیشنهادات، انتقادات و ایده های خود را در حوزه فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری بفرستید. و با قرار دادن لوگو ما را حمایت کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

    لینک فراخوان: http://mazloum.ir/page/didar-ba-rahbari
    لینک فرم ارسال ایده: http://forms.freepersian.com/action/13794

  124. مهدی می‌گوید:

    خواندن شرح سوزش های شما نیز بس جالب است!! خدا رو شکر که دوره شعبان بی مخی های عده ای که افتخارشان به چماق بدستی در خیابان و زدن معترضان است به پایان رسید زنده باد عصر جدید جمهوری اسلامی معتدل

  125. ققنوس19 می‌گوید:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    باسلام واحترام – خدا قوت

    مقالۀ جالبی بود.

    ولی جز افسوس نمی توان گفت.

    فقط می دانم که اگر در آن فتنه یک کمکی کرده بودیم حالا یک پست وزارتی، معاونتی، مشاوری چیزی داشتیم!!!!

    موفق باشید! التماس دعا! یا حق

  126. حامد اقبال می‌گوید:

    من هم مثل آقای عرب اعتقاد دارم بچه حزب اللهی ها گول بازی فرعی (انحراف) رو خوردند و دولتی رو کوبیدند که اگر گوشت ما رو هم می خورد استخوان ما را دور نمی انداخت!!
    ای کاش شما که صاحب رسانه هستید یکبار سر حلقه انحراف رو دعوت می کردید تا حرفش رو بزنه و نقدش می کردید!
    آقای قدیانی شما که همسفر نیویورک دکتر بودید اگر بریز و بپاشی دید و نگفتید مدیونید و اگر هم چیزی نبوده وقتی اونهمه هیاهو رو دیدید و حرفی نزدید و سکوت کردید باز هم مدیونید!
    وقتی اصلاح طلبها با سروش و حجاریان هی دارن تئوری میسازن برای بالندگی جناحشان
    حالا شما چماق انحراف رو بکوبین تو سر کسی که یه حرف نو زد اما از درون حلقه خودیها
    کسی که مطمئنا سابقه اش از خیلی ها روشن تر بود و بی خطر تر
    ولایت مدار بودن و بسیجی بودن دیگه داره تبدیل میشه به یه پز برای برخی ها که… بگذریم!

  127. ناشناس می‌گوید:

    افسوس که خیلی دیر بیدار شدید از خواب و توهم انحرافی خواندن احمدی نژاد؛ البته چون خدا همیشه جای حق میشینه یکی جای احمدی نژاد رو گرفته که اگه بگید بهش بالای چشمت ابروه تا خودش بجنبه پاچه تون رو پاره کنه معتدلین اطرافش شما رو از هستی ساقط کردن!
    بله احمدی نژاد اسطوره هزاره سوم بود و خواهد ماند چون حرام خواران و سرمایه داران کثیف عرضه کار کردن ندارند…

  128. بنده خدا می‌گوید:

    سلام رفیق شفیق. خوبی؟
    روحانی حالا رئیس جمهور ماست و هر چند که خوب نیست هلش بدهیم وسط بزن بزن های سیاسی، اما حسین قدیانی فرق دارد. نوشته هایش تند و تیز است. رودربایستی ندارد،
    در این روزگاری که پشیمانی و اخ کردن احمدی نژاد مد روز شده فقط یه کاپیتان تیم عقاب می تونه ازش حمایت کنه.
    می دانستی کاپیتان؟
    با این همه شیخ حسن رو هل نده توی دعواهای سیاسی. هر چی کمتر بهتر.
    دندان صبر بر جگر بذار.
    هلش می دیم تو دامان دشمن.

    می خونمت.
    و خدا رو شکر که فراموش کردی اون دعوای خود عمار پنداری و الخ را.
    همه بسیجی ها زیر یه علم سینه می زنن.
    بالاخره کار اهل فرهنگ و نویسنده تیم عقاب همینه که آگاهی بده.
    یا علی.

  129. علی می‌گوید:

    قشنگ بود…

  130. شعبان می‌گوید:

    حسین جان!
    ببین قربونت برم! این اصلا هم بد نیست که یه دولت بگه فلان کارهای دولت قبلی رو ادامه میدم. اتفاقا این یه مرض تاریخی مزمن تو این مملکته که هر کی میاد اول می خواد تمام کارهای نفر قبلی رو با خاک یکسان کنه. پس باید استقبال کرد از این موضوع که بگن کارهای قبلی رو (با اصلاح نواقص) ادامه می دیم. و البته خیلی کارهایی هم احمدی نژاد کرد که نباید ادامه پیدا کنن.

  131. منتظر می‌گوید:

    ۱- فرمانده گردان تخریب، فرمانده گردان مخابرات، فرمانده گردان اطلاعات، نشسته بودند دور هم و صحبت می‌کردند. پسر بچه‌ای ۱۳ – ۱۴ ساله داخل شد و گفت:«به خدا من بچه نیستم. من اهل کوه هستم. کم نمی‌آرم.» همه خندیدند و قبول کردند چند وقتی آن‌جا بماند.
    فرمانده گردان تخریب، فرمانده گردان مخابرات و فرمانده گردان اطلاعات، نشسته بودند دور هم و دعوا می‌کردند. سر نیرویی فرز و تیز و شجاع که اهل کوه بود.

    ۲- گفتم: «بچه الان چه وقت نماز خواندنه؟» گفت: «از کجا معلوم دیگه وقت کنم.» توی آن هیری بیری شروع کرد به نماز خواندن. السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته را که گفت، یک خمپاره آمد و بردش مهمانی.

    ۳- خیلی شوخ بود. هر وقت بود خنده هم بود. هر جایی بود در هر حالتی دست بردار نبود. خمپاره که منفجر شد ترکش که خورد گفت: «بچه‌ها ناراحت نباشید، من می‌روم عقب، امام تنها نباشد.» امدادگرها که می‌گذاشتندش روی برانکارد، از خنده روده‌بر شده بودند.

    سر بزنین وبم. روی تخته ام دعا بنویسین.
    هروقت آپ میکنین خبر بدین[بدرود]

  132. ناشناس می‌گوید:

    با سلام!

    یادمان باشد در مورد هر چه که می گوییم مسوولیم و روز قیامت باید پاسخ بدهیم…

  133. سپهر فرهنگ می‌گوید:

    ضمن عرض سلام به حسین و سپاس از نوشته اش……………………

  134. س.م می‌گوید:

    آقای منتظر؛

    رعایت امانتداری بکن و بنویس منبع نوشته ات یکی از کتابهای دفاع مقدس است، (به نظرم روزهای اخر احمد دهقان باشد یا از کتابهای گلعلی بابایی).

  135. فیروزه می‌گوید:

    ابوموسی اشعری
    به اسم اعتدال
    علی را کنار زد!

    داستان حکمیت را
    این روزها زیاد بخوانید!

  136. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    فیروزه؛

    البته این نکته را از یاد نبرید که…

    :::ما اهل کوفه نیستیم… علی تنها بماند:::

  137. سپهر فرهنگ می‌گوید:

    عجب امانتداری هستید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اینجوری کاررسانه ای انجام می دهید؟!چرابقیه ی مطلبم رادرج نکرده ایدتاحسین آقا و امثال حسین آقا درکدرستی از نقد وگفتمان نقد داشته باشند!کارتون خیلی ….

    حسین قدیانی: عجالتا نقد و گفتمان پیشکش… شما اول یاد بگیر که وقتی با نام «سپهر فرهنگ» کامنت می گذاری، در راستای همین سپهر (!!) درست بنویسی… تا کامنت تان نقطه چین نشود!! دوستان دیگر هم بعضا خیلی بد و بی نظم، کامنت می گذارند. لطفا به جای گلایه، رعایت کنید… ان شاء الله قطعه ۲۶ امشب با ۲ متن به روز می شود…

  138. سیداحمد می‌گوید:

    یه پیام “بی زرگانی” برم!

    ساعت ۱۴:۹
    تعداد افراد آنلاین: ۲۶ نفر

    ماشالله…
    داداش حسین بسیجی ها، فــــــــــــدائی داری…

  139. پدرو می‌گوید:

    کار کرد و کار کرد و کار کرد.
    من هم قبول دارم که کار کرد و کار کرد و کار کرد ولی با چه راندمانی؟ نسبت ستانده به آورده چقدر بوده؟ اینه که مهمه، نه میزان کار، داداش من. راستی باز هم که تیم تون باخت. یا حق

  140. من می‌گوید:

    آب رو بریزید…

  141. آیه می‌گوید:

    “صرف نظر از رویی که دارید!”

    خیلی خوب اومدید!

    یا ستار العیوب

  142. ناشناس می‌گوید:

    پس چرا نظر من رو که کمی توش نصیحت بود نذاشتین. از پند و اندرز واهمه دارین؟

  143. سپهر فرهنگ می‌گوید:

    همیشه آخر این شاهنامه خوانا نیست
    یکی مچاله کند نامه ی سیاه و سپیدم را

    ………… یاخیر المحسنین.

  144. ناشناس می‌گوید:

    سلام؛
    ممنون.
    هر وقت بتونم از سیستم دانشگاه سری می زنم؛ با چشم های شما آنچه داره اتفاق میفته رو می بینم.
    می خوام بگی چکار کنیم. حالا پیش اومده. ما هم می فهمیم دارن پرت و پلا می گن… فقط بگو چکار کنیم آنچه تا حالا بدست اومده، از دست نره.

  145. سالی تاک می‌گوید:

    چرا اینجا همه چی در همه؟؟؟

  146. ناشناس می‌گوید:

    هر چه می خواهد دل تنگت بگو! اصلاً بگو دولت نهم و دهم پاکترین دولت! بگو اختلاس نشد!
    بگو تورم ۶ درصده! بگو عدالت محقق شده! بگو رشد اقتصادی ۱۰ درصده! بگو ۷۰۰ میلیارد دلار همش صرف تولید شده! بگو سیم کارت یک میلیونی شده ۵ هزار تومن!…
    هر چه میخواهد دل تنگت بگو! هرچی دلت میخواد آمار بده! بگو این ۸ سال اصلاً ایران بهشت بوده! بگو هاله نور داشته! بگو نظرش به آقاتون نزدیک بوده! بگو همشون نخبه بودند! بگو دزد گیر ۸۸ بوده! هر چی عشقته بگو! بگو دکتر بوده! بگو خوشتیپ بوده!
    بگو تقلب نشده بوده! بگو میر حسین دزد بوده! اسرائیلی بوده! اون بوده که دروغ گفته و فتنه کرده! اصلاً فحش بده! هرچی لایق خودته به بقیه بگو! راحت باش!

    مهم اینه که همه تون ایندفعه باید هر چی اکثریت مردم میگن گوش بکنید! مهم اینه که مردم به روحانی رای دادند! می فهمی بعد از ۴ سال تبلیغات یکجانبه، بعد سخنرانیهای آقاتون، بعد باتوم زدن تو سر مردم! بعد تیر و گلوله، بعد حبس و حصر و… بازم مردم رای دادن به اونی که خاتمی گفت! حالا رفسنجانی رفته بالا بالا نشسته! نوابغ دولت نهم و دهم به همراه شما باید برین ۴ سال غاز بچرونید.

  147. ... می‌گوید:

    برو بابا، تو هم یکی از اون …

  148. ... می‌گوید:

    البته می دونم نمی گذاری نظرم رو، بالاخره نظر یکی رو باید بذاری که فقط از احمدی جونت تعریف کرده باشه!

  149. بلا تکلیف می‌گوید:

    من ۱۴ سالمه! خیلی چیزا رو نمی دونم. می خوام بدونم.
    خیلی چیزا می دونم، اما نمی دونم درسته یا نه! لطفا راهنمایی ام کنید خواهش می کنم.
    عاشق نوشته های من

  150. فاطمه می‌گوید:

    خوشم اومد؛ لطفا بیشتر و صادق بنویسید!

  151. فاطمه می‌گوید:

    نمی دونم چرا تازگی ها دلم برای احمدی نژاد تنگ میشه؟ با اینکه این اواخر دلم از دستش گرفته بود!

  152. مریم می‌گوید:

    و صدای رسای رهبر انقلاب را در حمایت از روحانی نمی شنوید؛ حداقل در سیاست خارجه این رئیس جمهور گوش به فرمان رهبری هستند، نه مثل احمدی نژاد سر خود رابین هود بازی در بیاره بره مصر آبروی ایرانیان و شعیان رو ببره… از بوسه نماینده رهبری بر پیشانی روحانی، خیلی چیزها می شه فهمید، اگه چشمان باز و قلبی صاف با انقلاب داشته باشیم…

  153. میثم می‌گوید:

    واقعا خاک بر سر شما گوسفندان کنم که از احمدی نژاد که خدا لعنتش کنه حمایت می کنید و می گین کار کرد. خاک

  154. رضا می‌گوید:

    این دولت تاب نخواهد آورد چون وعدهایی داده شده که با این وزرای کمرخمیده و یه پا لب گور اصلا جور نمی شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.