حالا از اپوزیسیون عذر بخواهید!

خبرگزاری چیزنا/  یکی از عناصر ضد انقلاب لندن نشین که البته به قبرستان های دیگری نیز رفت و آمد دارد، با ارسال نامه ای که رونوشت آن به خبرگزاری چیزنا ارسال شده، به نکات مهمی اشاره کرده است. در زیر متن کامل این نامه را می خوانید. لازم به ذکر است تا لحظه انتشار این خبر، نامبرده ۲ دل بود که نامش فاش شود یا نه!!

با سلام و قبولی/ بزرگواران دخیل در فتنه ۸۸! اینک که یکی یکی به صرافت اعتراف افتاده اید تا دقیقا عین اصولگرایان، سوء تفاهم سال ۸۸ را فتنه، یک مختصر فتنه ای را فتنه آمریکایی اسرائیلی، تقلب را تدلیس و دروغ و بهتان، و اعتراضات قانونی را اردوکشی خیابانی بنامید، لااقل خوب است به این موارد نیز توجه کنید.

یک: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت خواهی بزرگ تر به ما. چطور از نظام، بلدید عذرخواهی کنید، ما اما کشک؟! شما اینقدر که در حق ما سلطنت طلب ها، ما عوضی ها، ما بی همه چیزها، ما همجنس بازان، ما بهایی ها، ما جلبک ها، و ما از گوگوش تا سروش ها نامردی کردید، در حق جمهوری اسلامی نکردید!! به خدا نکردید!! آیا جمهوری اسلامی، آدم و احیانا ما چیز تشریف داریم؟! مگر ما بیکار بودیم که همه ظرفیت اپوزیسیون را بیاوریم پشت شما؟! حالا که دارید معذرت خواهی می کنید، خب! از ما هم بکنید. وانگهی، اونی که بیشتر به عذرخواهی شما احتیاج دارد، ما هستیم، نه جمهوری اسلامی! شما بر یا با جمهوری اسلامی، نظام فرقی به حالش ندارد و دارد کار خودش را می کند، این ما هستیم که تمام ظرفیت مان به خاطر سستی شما به باد رفت! و این ماییم که با اعترافات شما، بی آبرو شدیم!

دو: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت خواهی بزرگ تر به مهندس و شیخ. این ۲ به پشتوانه حمایت همین امثال شما بود که توهم تقلب برشان داشت و مثلا سران فتنه شدند. حال که معتقدید تقلب وجود خارجی نداشته، بر شما فرض است که فقط ارادت قلبی و قبلی خودتان را به جمهوری اسلامی ثابت نکنید، بلکه به ما هم بکنید ثابت!

سه: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت خواهی بزرگ تر به مردم آمریکا. لابد در جریان هستید که اوباما در فتنه ۸۸ از شکم مردم آمریکا زد و به حلقوم شما نمک به حرام ها ریخت. اگر فقط بخشی از مالیات مردم آمریکا وارد جیب شما شده باشد، قدر مسلم شما باید از مردم آمریکا نیز عذرخواهی کنید. شما با این اعترافات خود، از سویی با احساسات کاخ سفید بازی کرده اید، از سویی با بیت المال مردم آمریکا. خب اگر واقعا تقلب را باور نداشتید، همان اول می گفتید. آمریکا دیگر به کدام اپوزیسیون باید دل ببندد؟! هم الان اگر دشمنان جمهوری اسلامی، متاثر از این اعترافات شما، دیگر سر کیسه را برای ما شل نکنند، شما جبران ضررش را بر عهده می گیرید؟!

چهار: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت خواهی بزرگ تر به سران اسرائیل. در فتنه ۸۸ چقدر نتانیاهو خودش را خرج شما کرد؟! این بود رسم مرام و مردانگی؟! این است رسم معرفت؟! نتانیاهو در سال ۸۸ رسما و علنا شما جز جگرزده ها را دوست خود خطاب کرد که شما بردارید تقلب را در سال ۹۲ انکار کنید؟! از ۸۸ همه اش ۴ سال گذشته یا ۴ قرن؟! فاین تذهبون؟! (آقا، این انگلیسی “فاین تذهبون” چی می شه؟!) شما را چه شده که این همه سست عنصر از آب درآمده اید؟! واقعا الگوی شما در اپوزیسیون گری کیست؟! اگر جین شارپ، آن معلم نمونه، شما را همچین بارآورده، بر جین عزیز فرض است که هر چه سریع تر از پرورش چنین مخملی هایی توبه کند!! و اگر جرج سوروس، آن استاد بی مثال اخلاق، مسبب رشد امثال شما شده، باز بر جرج محترم فرض است که بابت این همه شاگرد بی مایه توبه نماید!! الحمدلله تحت شکنجه هم نبوده اید که باز دل ما به یک چیزی خوش باشد!!

پنج: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت خواهی بزرگ تر به آن دسته از فریب خورده هایی که به خاطر امثال شما ریختند خیابان ها. واقعا چه استبعادی دارد اگر این فریب خورده ها، روز باشد و شما بگویید روز است، اصلا باور نکنند که روز است؟؟!! آدم اید شما؟! هیچ مراقب هستید که چه کرده اید؟! جخت بلا، اگر عذرخواهی شما از مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی یک «مطالبه» باشد، معذرت خواهی شما ذلیل مرده ها از ما جرثومه ها چیزی جز یک «سوپر مطالبه» نیست!!!! منتهی حیف که ما توی جناح ضد انقلاب، یک «حسین شریعتمداری» نداریم و الا روزی ۱۰۰ بار مجبورتان می کردیم بابت عذرخواهی از جمهوری اسلامی، این بار از ما معذرت خواهی کنید!! اف بر شما… واقعا اف بر شما که تف بر صورت اپوزیسیون می اندازید، اما عذرخواهی اش را از جمهوری اسلامی می کنید… این وسط، واقعا معلوم نیست کی کی را سر کار گذاشته؟! شما ما را، یا جمهوری اسلامی، ما و شما را با هم؟؟!!

کیهان/ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲

این نوشته در یمین ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

یک دیدگاه

  1. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    “جمهوری اسلامی، ما و شما را با هم؟؟!!”

    درود بر جمهوری اسلامی ایران…

  2. نسیم می‌گوید:

    دلمون برای نوشته های طنز تنگ شده بود

  3. سیداحمد می‌گوید:

    “با سلام و قبولی” 🙂

    قبوله!

  4. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    خوشم میاد همشون عین ِ خر تو گِل موندن…

  5. پسرشهید می‌گوید:

    زنده باشی پهلوون!

  6. حسن جلیلی می‌گوید:

    لبخند ملوکانه فرمودیم…

  7. سیداحمد می‌گوید:

    اعصاب خراب این روزهای ما، دلیلش مشخص است؛ اما دارم فکر می کنم امثال این “فریب خورده هایی که ریختند خیابان ها” چه طور دارند دو روئیِ این جماعت را تحمل می کنند؟!
    نفاق این ها برای ما آشکار بود و عادت داشتیم به بی شرفی شان!
    اما آنها که به دستور همین اساتید بی شرف دانشگاه، تحریک شدند و به خیابان ریختند و کتک خوردند و زندانی شدند و اخراج شدند و …، چه طور می توانند انکار تقلب توسط این جماعت را تحمل کنند؟!

  8. سید علی رسولی از مشهد مقدس می‌گوید:

    واقعا گذاشتن کسی مثل آقای توفیقی در وزارت علوم نگران کننده ست. مثل اینکه آقایون وزارت علوم رو حتما میخوان به یه اصلاح طلب خطرناک بدن. فقط میشه به لطف خداوند امیدوار بود چون این نماینده های ما که خیری ندارن. وقتی به اون زنگنه رای مثبت دادن. امروز خبرگزاری فارس یه کلیپ از حضور توفیقی و سخنرانیش در تحصن دانشجویان و اساتید تو دانشگاه تهران در سال ۸۸ گذاشته بود. سخنرانی که آقای توفیقی در اون صراحتا نظام رو به تقلب و دست اندازی در رای مردم محکوم کرد. خیلی واسه آدم گرون تموم میشه که اونوقت یه چنین آدمی بشه سرپرست وزارت علوم. خیلی پررو بیاد بگه که احتمالا من بعنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی میشم. خدایا… به حق امام زمان کاری کن که این قبیل آدما آرزوی نشستن بر صندلی وزارت رو به گور ببرن. ما به خیر تو امیدها داریم. یکی نیست به این جعفر خان بگه تو از روی شهدا خجالت نمی کشی بی غیرت؟؟!! تویی که با حمایتت از دروغگو اون همه خسارت به نظام وارد کردی… چه بگم والا!!!

  9. باران می‌گوید:

    آقا سید؛
    متشکرم، این تیکه رو خیلی دوست داشتم: “شیخ حسن روحانی که رئیس جمهور ما قطعه بیست و ششی ها نیست قطعا”
    ــــــــــــــــــــ
    این آقایون بعد این عذر خواهی ها باید یه عذر خواهی از شعور خودشون هم داشته باشن!

  10. سیداحمد می‌گوید:

    «سوپر مطالبه»

    طنز تلخ و گزنده و شیکی بود!

  11. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    حیف که ما توی جناح ضد انقلاب، یک «حسین شریعتمداری» نداریم و یک «حسین قدیانی»…!!

    سلام و قبول 🙂

  12. به یاد سیدسجاد می‌گوید:

    شدیدا منتظر نقد هستم.

    چه صحبت های مسخره ای داشت امروز.

  13. خسته می‌گوید:

    این روحانی همه اش انرژی منفیه… هر وقت تو تلویزیون نشونش میده سریع کانال رو عوض می کنیم!!!

  14. آذرخش می‌گوید:

    فرموده بودید انگلیسی فاین تذهبون چی می شه!
    تشریف آوردیم عرض بفرماییم می شه:
    “Where are you rushing to?”
    بعله!
    🙂

  15. منم گدای فاطمه می‌گوید:

    سپاس از این طنز زیبا زیرکانه و به موقع.

    به خدا پناه می بریم از شر دروغ گوهایی که ادعای صداقتشان، ۸ سال گوش فلک را کر کرده بود و حالا که به عرصه سیاسی بازگشتند حتی چند روز هم نتوانستند ذات خرابشان را پنهان نگاه دارند.

  16. اینجا آبادان می‌گوید:

    بسم الله
    و اما یه عذرخواهی از جوونایی که گول شما رو خوردن و ریختن تو خیابون و جونشون رو گرفتن کف دستشون برای این به اصطلاح حق طلبی شماها و یه عذر خواهی از جوونایی که می خواستن جلویه آشوب رو بگیرن و بازم شدن جوونای دههء ۶۰ و بازم دفاع مقدس…
    شما باید از ۷۰ میلیون آدم عذر خواهی کنید، تمام اونایی که دل خوش کردن به شورش شما و دل ناخوش شدن از شورش شما…
    این طنز نیست بلکه یه واقعیت کاملا تلخه، که آدمایی اومدن راس کار تو این مملکت که خودشونم به خودشون توهین می کنن، به شعور نداشتشون، به اعتقادات بی اصل و اساسشون…
    یعنی عمرتون کفاف میده به عذر خواهی از ۷۰ میلیون آدم حالا چه موافق و چه مخالف
    پس اگه اگه کفاف نمیده دیدار ما به قیامت…
    منتظر دیدار شما هستم… انشالله

  17. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    مطلب ضعیف بود، داور دقت کن!
    دیر ب دیر که مینویسی، قلمت یخ میکنه٠
    راستی کار پات به کجا رسید؟

  18. نسیم می‌گوید:

    تبریک بابت شروع به کار مجدد وطن امروز! 🙂

  19. حافظ می‌گوید:

    خدا به خیر کنه این ۴ سال و احیانا ۸ سال رو…

  20. چشم انتظار می‌گوید:

    این عنصر! خداییش حرف های درست و قشنگی زده… 🙂

    اظهار نظر تیمور هم در نوع خودش جالبه! گفته؛ اگه آقای روحانی، منو یعنی اونو (!) معاون پارلمانی می کرد زودتر، با رأیی که به نجفی داده بود، حتما اون وزیر می شد… 🙂 🙂 🙂

  21. اینجا آبادان می‌گوید:

    فعلا که داره از اولش با دروغ شروع میشه و سالی که نکوست از بهارش پیداست!
    ما هم که کار به جایی نمی بریم جز دعا…
    پس واقعا خدا به خیر کنه، انشالله

  22. چشم انتظار می‌گوید:

    راستی، تو اون فیلم توفیقی متقلب! اثری از این آقای دکتر رهبر، هم دیده شد. همون رییس دانشگاه تهران دیگه! حالا یا تو رودربایستی رفته، یا بنده ی خدا داشته نماز می خونده، که یهو! همه مدعوین بصورت دَد منشانه ای، حمله کردند و نتونسته بره بیرون!!!

  23. شیدا می‌گوید:

    …امریکا، دیگر به کدام اپوزیسیون، باید دل ببندد؟!
    …واقعاً الگوى شما در اپوزیسیون گرى کیست؟!
    …الحمدلله تحت شکنجه هم نبوده اید که باز دلمان به یک چیزى خوش باشد!!
    واین مائیم که با اعترافات شما بى آبرو شده ایم!!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    مگر این جماعت آبرویی هم داشته اند؟!
    در عوض هرچه بخواهید “رو” دارند!

  24. سلام می‌گوید:

    داداش حسین

    این بی شرف عین سگ دروغ می گه… اون وقت به احمدی نژاد می گفتن دروغگو
    دولت راستگویان!! غلط کردی… باید بگی دولت دله دزدان!!

    تو رو خدا بنویس حرف دل ما رو… زودتر و زیاد!

  25. ناشناس می‌گوید:

    دوستان لطفا عفت کلام رو رعایت کنید.
    تعجب میکنم که چرا اینطور کامنتهایی توی این وبلاگ باید تایید میشه!!!!!!

  26. مهران می‌گوید:

    سلام؛

    “اما آنها که به دستور همین اساتید بی شرف دانشگاه، تحریک شدند و به خیابان ریختند و کتک خوردند و زندانی شدند و اخراج شدند و …، چه طور می توانند انکار تقلب توسط این جماعت را تحمل کنند؟!”

    پس قبول دارید که مردم رو زدید، زندانی کردید و اخراج کردید و …، آنهایی رو که فتنه گر نبودند و تحریک شدند، البته نیاز نیست برائت بجویید! ولی دیگر بیشتر از این بر طبلش هم نکوبید!

  27. سیداحمد می‌گوید:

    مهران؛

    اونا عقل نداشتن و با حرف ۴ تا استاد عقده ایِ جاه طلب مثل همین توفیقی ریختن خیابون، ما که داشتیم!
    اگر کتک نمی خوردن و ادب نمی شدن که الان مصر در مقایسه با ایران، بهشت بود!
    ما همون ۴ سال پیش می دونستیم تقلبی در کار نیست، انتظار که نداشتی بشینیم و اجازه بدیم توهم بعضی ها، مملکتو نابود کنه؟

  28. مهران می‌گوید:

    شما از ماموران نیروی انتظامی هستی؟
    اگر هستی که به وظیفه ات عمل کردی و گله ای از شما نیست ولی اگر نیستی پس خودت رو از قانون و مامور اون بالاتر میدونی…
    نتیجه گیری اخلاقیش اینه که شما به آتش فتنه دامن زدی.

    مملکت قانون داره و مجری هم. همانطور که اونها از قانون سرپیچی کردند شما هم از قانون سرپیچی کردی، اتفاقا بهانه ی آنها هم همین بود که شما دارید مملکت رو نابود میکنید!

  29. سیداحمد می‌گوید:

    آره دیگه! مثل پدرامون که ۳۰ سال پیش به آتش جنگ دامن زدن و جون دادن و به چرندیات بعضی ها توجه نکردن!!!
    اون موقع هم بعضی ها می گفتن که بسیجی ها دارن تند میرن و از قانون سرپیچی می کنن!

  30. حسن جلیلی می‌گوید:

    “ورود بسیجی برا جمع کردن فتنه کاملا قانونی بود.”

    کی گفته؟

    “قانون”

  31. مهران می‌گوید:

    البته اینها دو اتفاق جدا با فاصله زمانی ۳۰ سال و طریقه ی شکل گیری متفاوتند و در اون موقع هم همه انقلابیون اسلامی نبودن، (اکثریت و پیشرو بودن البته) و مثلا کمونیست ها هم در جمع انقلابیون بودن…

    لطفا اینها رو با هم قاطی نکن چون اون موقع مجبور میشیم که به بحث در مورد شعبون بی مخها بپردازیم! و جواب صریح به این سوال بده که منطق شما فارغ از بحث جناهی چه فرقی با منطق موسوی داره؟ اون خودش رو برتر از قانون دید و شما هم همینطور…

    این که من خودم رو حق میدونم دلیل بر این نمیشه که قانون رو زیر پا بذارم، چون فکر نمیکنم کسی وجود داشته باشه که خودش و تفکرش رو محق ندونه!

  32. محراب می‌گوید:

    آقا، این انگلیسی “فاین تذهبون” چی می شه؟!
    ???so, to where

  33. مهران می‌گوید:

    سلام حسن جلیلی؛

    میشه قانونش رو اینجا برای من بنویسی یا یه لینکی بذاری ببینم؟
    دستت درد نکنه

    ببین آخه یه سری از اون طرفیا میگن که ما هم حق داریم که تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کنیم، اونها هم میگن قانونه!

  34. سائل الزهرا(س) می‌گوید:

    مهران:

    “پس قبول دارید که مردم رو زدید، زندانی کردید و اخراج کردید و …، آنهایی رو که فتنه گر نبودند و تحریک شدند، البته نیاز نیست برائت بجویید! ولی دیگر بیشتر از این بر طبلش هم نکوبید!”
    خودت “ما” رو خطاب قرار میدی، بعد که یکی از موضع “ما” جوابتو میده اعتراض میکنی که خودشو قاطی نکنه!!! و میگی: “شما از ماموران نیروی انتظامی هستی؟
    اگر هستی که به وظیفه ات عمل کردی و گله ای از شما نیست ولی اگر نیستی پس خودت رو از قانون و مامور اون بالاتر میدونی”
    کلا هدفت از بحث کردن چیه؟

  35. محمد علی می‌گوید:

    درود بر روحانی عزیز
    که کرکره متحجرین رو حالا حالاها پایین کشید.
    احسنت به انتخاب وزیر علومش

  36. سائل الزهرا(س) می‌گوید:

    حالا وقتشه که هرکس گول شعار های فریبنده ی اپوزیسیون رو خورده، چهره ی واقعی اش رو بشناسه…

  37. نسیم می‌گوید:

    مهران؛
    دو تا ایدئولوژی وجود داره که شما اشتباها داری قیاس مع الفارق میکنی. یکی ایدئولوژی ما و یکی ایدئولوژی فتنه گرها.
    ایده ما که از سی سال پیش تا الان بدون هیچگونه تغییری ادامه داره اینه: حفظ نظام، حفظ حکومت و حفظ اسلام و در راس بودن ولی فقیه که ما حاضریم برای حفظ این عقاید، تمام قوانین(البته به زعم شما) رو زیر پا بذاریم و به هر قیمتی این ارزشهارو حفظ کنیم حالا چه میخواد مجری این کار نیروی انتظامی باشه چه بسیجیهای عزیز چه گروههای مردمی که نتیجش شد نه دی.
    ایده طرف مقابل هم اینه: براندازی نظام البته با نسخه های جورج سورس و … که مجریان اون در داخل کشور افراد ناشی بودند که از هیچ بی قانونی ای مضایقه نکردن. این نسخه اینقدر پر از اشکال بود که فتنه گرها بعد از انتخابات به توهم بودن تقلب اعتراف کردن که هنوز بعد از ۴سال این اعترافات ادامه داره.

    خلاصه اینکه مقایسه کردن بی قانونی ما با بی قانونی فتنه گرها یک کار اشتباهه چون اعتقاد ما ریشه داره و غیر قابل تغییره که تک تکمون حاضریم جونمون رو براش بدیم ولی طرف مقابل اینقدر اعتقادشون بی ریشه و بی اصل و نسب هست که حاضر شدن برای یک پست وزارت ناقابل پشت پا بزنن به تمام کارها و گفته ها و اعمال گذشتشون و اعلام برائت کنن از گذشتشون!!! “غلط کردیم گفتیم بیشماریم…”

  38. میعاد می‌گوید:

    متن خیلی قوی نبود! یعنی خیلی دلم خنک نشد!
    داداش می ذاریم رو حساب رباط صلیبی ات و! دوریت از میادین! ایشالا اینا واسه گرم کردنو ریکاوریه! انشالله
    راستی راستی منتظر نقداتونم هستیم، بی صبرانه!
    در ضمن جناب مهران اولا که اون دوستان مردم نبودند.
    دوما دوست عزیز چرا بهتون می زنی!!!! کی گفته ما اخراج کردیم و زندانی کردیم!!! این ننگا به ما نمی چسبه!!!!! ما فقط زدیم!!
    {شکلک خنده/ که بلد نیستم بذارم!}

  39. حسن جلیلی می‌گوید:

    سلام آقای مهران؛

    آیین دادرسی کیفری، باب اول- در تفتیش جرم و تحقیقات مقدماتی، فصل اول،ماده ۱۵،بند ۳٫
    مامورین نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به موجب قوانین خاص و در محدوده ی وظایف محوله ضابط دادگستری محسوب می شوند.

  40. بچه مسلمون می‌گوید:

    به من هم سر بزنید.
    یه شعر گذاشتم که فکر کنم خوشتون بیاد

  41. حسن جلیلی می‌گوید:

    معذرت میخوام یه چیزای رو جا انداختم، برای اینکه بتونید پیدا کنید.

    آیین دادرسی کیفری، دفتر دوم، قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری، باب اول- در تفتیش جرم و تحقیقات مقدماتی، فصل اول،ماده ۱۵،بند ۳٫

    مامورین نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به موجب قوانین خاص و در محدوده ی وظایف محوله ضابط دادگستری محسوب می شوند.

  42. aaq می‌گوید:

    سلام


    با نیروی انتظامی بود الان باید به کروبی می گفتیم مقام معظم رهبری


    ماموران نیروی انتظامی این روز ها فقط وقتی به بچه بسیجی ها می رسند شیر می شوند.”

    حسین قدیانی

  43. محمد می‌گوید:

    رئیس جمهور “منتخب” ملت:
    من نه معجزه قرنم، نه…………

  44. صبر می‌گوید:

    بی ربط:

    پایانی برای قصه ها نیست چرا که؛

    نه گوسفندان عاقل می شوند!

    و نه گرگها سیر!

  45. علی می‌گوید:

    دوره کلمات قلنبه و سلنبه و جملات آتشین و خوش فرم بی محتوای بی منطق بی خردانه، انشالله در این کشور تمام شده ست حاج آقا قدیانی

  46. مجنون می‌گوید:

    آقا سید احمد گل گفتی:
    طنز تلخ و گزنده

  47. رهگذر می‌گوید:

    !!!!!!!!!

  48. همسنگر می‌گوید:

    حضرت آقاى جلیلى؛
    مطلب رو کامل بفرمایید، مّر ماده ١۵ و ایضاً بند مورد نظر حضرتعالى مستلزم ٣ شرطِ که باید مجتمعاً موجود باشه، بحث خارج از حوصله است، على اى الحال حقیر شما رو دعوت می کنم به تورق کتب حقوقى و مواد قانونى…

    حسین قدیانی: دیگر روی تان را زیاد نکنید. شما بهتر است به جای دوستان قطعه ۲۶ جناب شیخ حسن روحانی را دعوت کنید که اعتدال را با پاچه خواری مشایی هایش؛ هاشمی و خاتمی اشتباه نگیرد!! در فتنه اگر هم قرار باشد طبق قانون یقه کسی گرفته شود، یکی همین شیخ حسن روحانی ساکت فتنه است، نه بچه بسیجی های کف خیابان… و صد البته آنچه بیشتر «خارج از حوصله» است، تحمل ریخت کسی است که فکر می کند ما را نیز مثل محاسنش می تواند رنگ کند…

  49. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    یکی اعتدال و یکی “اعجازِ قرن”
    یکی روحانی نیستی شیخ حسن!

    یکی تدبیرت نیست یکی هم امید
    یکی کرکره ای… به جای کلید!!

    یکی تو طلبکار… یکی هاشمی!
    یکی راست تو میگی یکی خاتمی

    یکی “منتخب” تو، یکی موسوی
    یکی مومنی تو، یکی “مذهبی”!!

  50. ف. طباطبایی می‌گوید:

    به قول اهل اینترنت، جوابتون لایک داشت آقای قدیانی.

    خیلی روشون زیاده به خدا!!
    روحانی با این کابینه چیدنش ثابت کرده خودش هم یکی از فتنه گرای هشتاد و هشته!!
    تعارف که نداریم، داریم؟!

  51. مصر می‌گوید:

    از جانب اپوزیسون باید به این جرثومه ها گفت:
    تو جیب ما رو نزن، معذرت خواهی پیش کش!

  52. ناشناس می‌گوید:

    مملکته داریم!!!
    ۸ سال اینوری ها به اونوری ها میگفتن دروغگو
    حالا ۸ سالم اونوری ها به اینوری ها!!!! 🙂
    یکی از بیرون به قضیه نیگا کنه چی میگه؟؟؟

  53. مریم می‌گوید:

    دروغ رو به طور کامل تو مجلس دیدم!!!!!!!
    این آقایون مجلسی که همشون در اول سخناشون به آقا سلام می دادند و همشون مفسر تام حرف های آقا بودند همونایی شدند که به زنگنه و ربیعی و آخوندی رای اعتماد دادند.
    چه راحت به روی تمام موضع های صریح آقا در مورد فتنه خط کشیدید و رای دادید؟!
    خدا در حقمون لطف کرد که نجفی رای نیاورد ولی انقلابی بودن مجلسی ها هم تو این رای کاملا معلوم شد… نجفی و ۱۴۲ رای!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این رای ناپلئونی تا ابد در سوابق مجلس خواهد موند. شماها دوباره جام زهر رو به کام آقا و مردم ریختید…

    اللهم عجل لویک الفرج

  54. چشم انتظار می‌گوید:

    اونهایی که شیخ حسن رو نمی شناسند، بدونن که، بد کینه ایه، بد! یعنی تفاوت کینه ی شتر، در مقابل کینه ی شیخ، به اندازه ی فاصله ی رأی محمود، با داماد لرستانه! 🙂 اون، تا انتقام از تک تک مخالفینش و مخالفین اکبر نگیره، آروم نمی شه. به این حرّافی هاش توجه نکنید. نسل کارگزاران، حرافند، حسن و اکبر هم نداره…

  55. اسلامی ایرانی می‌گوید:

    ما کلا یک أیدئولوژی داریم، اونم ولایت فقیه به رهبری سید علی خامنه ای هستش.
    هر کی بیاد علیه رهبر تو خیابون، همچین می زنیمش صدای سگ بده،
    اگه دل خوش به نیروی انتظامی و سرباز وظیفه های شهر ندیدش بودیم، الآن
    باید تو مجلس قانون کاپیتولاسیون رو بررسی می کردیم!
    تهران شهر ماست و خودمون هم ازش دفاع می کنیم، نیروی انتظامی بره قالپاق دزدارو
    بگیره.

  56. وبلاگ “حـــِـــذر” بروز است:

    «دعوت عملی» و لباس دین- تحلیلی بر فیلم «رسوایی»
    http://hezr85.blog.ir/post/56

  57. میعاد می‌گوید:

    اسلامی ایرانی:
    برادر خودتو کنترل کن! اعصاب نداریا! 🙂

  58. سنگربان می‌گوید:

    آقای روحانی هنوز نیومده داره همه مصوبات دولت قبل رو لغو می کنه؛
    امروزم که قانون مرخصی ۹ ماهه خانمارو لغو کرد…
    یه وزیر زن هم که تو کابینش نیست…
    خدا به داد حقوق زنان برسه تو این دولت پر مدعی!

  59. حسن جلیلی می‌گوید:

    جناب همسنگر؛

    از افاضاتتون بسی مسرور شدیم، لطف می کردید یه شرحی از شروط پیش فرض فرا ذهنیتون رو میدادین در قوانین می گنجوندن، اونم مجتمعا!!

    ماده ۱۵- ظابطین دادگستری مامورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات مقام قضایی در کشف جرم و بازجویی مقدماتی و حفظ آثار و دلایل جرم و جلوگیری از فرار و مخفی شدن متهم وابلاغ اوراق و اجرای تصمیمات قضایی به موجب قانون اقدام می نمایندوعبارتنداز:
    ۱- نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.
    ۲- روسا و معاونین زندان نسبت به امور مربوط به زندانیان.
    ۳- مامورین نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به موجب قوانین خاص و در محدوده وظایف محوله ضابط دادگستری محسوب می شوند.
    ۴- سایر نیروهای مسلح در مواردی که شورای عالی امنیت ملی تمام یا برخی از وظایف ضابط بودن نیروی انتظامی را به آنان محول کند.
    ۵- مقامات و مامورینی که به موجب قوانین خاص در حدود وظایف محوله ضابط دادگستری محسوب می شوند.
    تبصره- گزارش ضابطین در صورتی معتبر است که موثق و مورد اعتماد قاضی باشند.

    اینم کل ماده ۱۵٫

    بفرمایید کجای صراحت قانون رو نمی فهمید تا توضیح بدم. چون من به نظرم رسید ماده ۱۵ خیلی روشن و شفافه که فقط به آوردن متنش کفایت کردم.

  60. حسین60 می‌گوید:

    از ادبیاتتون معلومه بدجوری آتیش گرفتین…
    ……
    نمی دونم واقعا مردم اطرافتون رو می بینید یا برا خودتون یه گوشه مثل محله ضاحیه جنوب لبنان درست کردین فکر می کنین همه ی ایرانه؟؟؟

  61. "دیوونه داداشی" می‌گوید:

    و صد البته آنچه بیشتر «خارج از حوصله» است، تحمل بی ریخت(!) کسی است که فکر می کند ما را نیز مثل محاسنش می تواند رنگ کند…

    این از محاسنش… وای به حال معایبش!!

  62. سائل الزهرا(س) می‌گوید:

    سید احمد خیلی باحالی!
    برادر منم که همین گل و بلبل های دوستان رو تذکر دادم!
    …………

  63. سیداحمد می‌گوید:

    سائل الزهرا؛

    اصول ویرایشی را رعات نمی کنی اصلا!
    وقت داشته باشیم تصحیح می شود، سرمان شلوغ باشد، حذف می شود.

    نگاه کن به متن های آقای قدیانی و کامنت ها؛
    نقطه، ویرگول، علامت سوال و تعجب و … به کلمه قبلی اش می چسبد، از کلمه بعدش فاصه می گیرد! بین بعضی از کلمات ۳ فاصله می گذاری، بعضی از کلمات را به هم می چسبانی!

    شما که خوب کامنت می گذاری، اصول ویرایشی را هم رعایت کن که کامل تایید شود و نه فقط جمله اول کامنتت!

  64. حسن می‌گوید:

    حسین آقا! هر چند شما ما رو مقصر اول و آخر در روی کار آمدن این عمروعاص می دونی؛
    اما تو رو به اسمت قسم میدم ولش نکن این نامرد رو…
    هر نیت پلیدی که خودش به خاطر رودربایستی با آقا نمی تونه عملی کنه با آدمایی که آورده می خواد اجرا کنه… اما ما نمردیم… حسین قدیانی هم…

  65. حسن می‌گوید:

    این حسین ۶۰ نفهمید… ناشی گری کرد و تنفرش رو از ضاحیه و ضاحیه نشین ها بروز داد!

  66. خسته می‌گوید:

    خیلی باحال بود نکته رنگ کردن شیخ… واقعا ها!
    ……

  67. همراه می‌گوید:

    درود بر قدیانی عزیز…

    زود باشد که رسوا شوند، تمام منافقین و چاپلوسان!

  68. حسن جلیلی می‌گوید:

    http://www.4shared.com/mp3/TldFdOfl/___online.html

    جواب اون آقایی که به ضاحیه توهین کرد. (که به خودش و شعورش توهین کرد)
    بدون؛ که این ضاحیه بیشتر از سی سال خار چشم اسرائیله.(و ما هم)
    بدون؛ که این ضاحیه ۳۳ روز تو دهن نه اسرائیل، بلکه همه کفر با هم زد؛ (و ما هم)
    یه تنه با کمک های ایران و سوریه البته نه کمک نفرات و نیرو که کمک لجستیکی، که سوریه به این موضوع افتخار میکنه.(و ما هم)

  69. حسین می‌گوید:

    اینهایی که میگید چرا مجلس به وزرا رای داد!
    مگه همه مجلس دست اصول گرا ها نیست؟
    مگه خودشون عنوان نمی کنند که منتظر اشاره رهبری هستند؟
    مطمئن باشید رهبر هم با این ها مشکل نداشته!
    شما چرا خودتون رو کاسه داغتر از آش می کنید؟

    احتمالا جمهوری اسلامی هم ۸ سال حکومت رو میده این وری ها بعدش ۸ سال حکومت رو میده اونوری ها. شما نگران نباشید ۸ سال دیگه حکومت رو می گیرید، باز هم این وری ها نگران نباشند ۱۶ سال دیگه دوباره به حکومت می رسند.
    فکر کنم یه عده زیادی هم در این دایره سرکار باشند دنبال سیاست مداران!

  70. چشم انتظار می‌گوید:

    شهید عزیز ایرج خرم جاه از گمنامی درآمد!
    http://isna.ir/fa/news/92052916695/-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF
    هر چند، بنا به دلایلی که خودم دارم، از برنامه ی ماه عسل زیاد خوشم نمیاد! ولی این کارشون، به کل برنامه های سیما می ارزید…

  71. رها دلاوری می‌گوید:

    قابل توجه اسلامی ایرانی و میعاد!
    بعضی طنزها نوشته نمی شوند که با خواندنش صرفا بخندیم. شما غافلید که این نوشته با اعصاب فتنه گران چه ها که نمی کند. بویژه که در کیهان کار شده و بیشتر دیده می شود. این از آن نوشته هایی بود که جنبه روانی داشت اما به زبان طنز و اگر دل تان را خنک نکرده، شاید تاکید می کنم شاید به این دلیل باشد که مخاطب این نوشته، بیشتر دشمن و مخالفین اند تا ماها.

    از آقای قدیانی ممنونم.

  72. ناشناس می‌گوید:

    به به! کیهان نوشت های داداش حسین شروع شد دوباره…

  73. سیداحمد می‌گوید:

    دوستان محترم؛

    به زودی در “قطعه ۲۶″

    دور جدیدی از مصاحبه های خاص و خواندنی داداش حسین، با مصاحبه نویسنده قطعه ۲۶ با حاج حسین شریعتمداری شروع می شود.

    عجیب گفت و گویی بشودها… 🙂

  74. برف و آفتاب می‌گوید:

    گفتگوی راستکی دیگه؟ خیالی که نیست احیانا؟!

  75. به جای امیر می‌گوید:

    خونه خودمون! (گفت و شنود)

    گفت: چه خبر؟!
    گفتم: آقای پورنجاتی در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای اعتماد گفته است من همیشه طرفدار خاتمی بوده‌ام!
    گفت: ولی ایشان در انتخابات سال ۷۶ عضو مرکزیت جمعیت دفاع از ارزش‌ها بود و با همه توان از کاندیداتوری آقای ری‌شهری حمایت می‌کرد.
    گفتم: ایشان می‌گوید من تنها کسی بودم که مخالف ریاست جمهوری آقای ری‌شهری بودم!
    گفت: این هم یک دروغ دیگر چون در آن هنگام مدیر مسئول کیهان از روی علاقه به آقای ری‌شهری نزد ایشان رفت و در حضور اعضای شورای مرکزی جمعیت که این آقا هم جزو آنها بود به آقای ری‌شهری توصیه کرد که نامزد نشود چون زیر یک میلیون رأی می‌آورد و برای شخصیت ایشان مناسب نیست ولی همین آقا بدجوری از این توصیه مدیر کیهان تُرش کرده بود!
    گفتم: تازه اگر مخالف بود چرا تا پایان انتخابات با شدت و حرارت از نامزدی آقای ری‌شهری حمایت می‌کرد؟!
    گفت: چه عرض کنم؟! اگر راست می‌گوید که طرفدار خاتمی بوده پس حتما نفوذی او در ستاد ری‌شهری بوده و اگر صادقانه در ستاد ری‌شهری بوده پس دروغ می‌گوید که طرفدار خاتمی بوده.
    گفتم: دانش‌آموزی به آقا معلم گفت؛ آقا اجازه! برم دستشویی؟! معلم گفت؛ برو و یارو رفت و فردا به کلاس برگشت. معلم با عصبانیت گفت؛ مگه نگفتی می‌رم دستشویی؟ پس چرا دیگه نیومدی؟ و طرف گفت؛ آقا اجازه! منظورم دستشویی خونه خودمون بود!

  76. امیرعلی می‌گوید:

    کسی که نقد نامه شو به نظام، جرات نداره بیشتر از دو ساعت تو سایت نگه داره، صد البته باید هم اینطور از فتنه بنویسه. بنویس عمو…!

  77. شیدا می‌گوید:

    آفرین رها دلاورى!
    من هم مى خواستم همین رو بگم، ولى جمله ها و کلماتش جفت و جور نمى شد!

  78. مجنون می‌گوید:

    آی جانم به اون جوابت داداش حسین!
    جیگرم خنک شد…

    آنچه بیشتر «خارج از حوصله» است، تحمل ریخت کسی است که فکر می کند ما را نیز مثل محاسنش می تواند رنگ کند…

  79. صالح می‌گوید:

    واقعا معنای دعوای خانوادگی را حالا می فهمم. بله ما مشکل داریم با خیلی چیزها. ما ناراحتیم از حصر سه عزیزمان. اما هر چه که هست وقتی اسم این موجودات کریه الوجود را چه به طنز چه جدی می شنوم فقط منافع کشور برایم مهم می شود. ما در این انتخابات نشون دادیم به غرب که حداکثر ما با نظام مشکل نداریم بلکه با مدیریت ها مشکل داریم. خوشحالی بیست و چهار خرداد ما خاری بود به چشم این موجودات. از سلطنت طلب و مجاهد منافق و بهایی و صهیونیست و … گرفته تا اپوزسیونی که به حزب باد شباهت داره.
    داداش حسین من و تو ممکنه صد و هشتاد درجه اختلاف نظر داشته باشیم. اما نقطه مشترک داریم و مطمئن باش من و امثال من لحظه ای اجازه نمی دیم این موجودات مطرود خائن بخوان پاشون رو از گلیمشون دراز کنن. ما اگه ذره ای هم احتمال همدستی عزیزان در حصرمون را با اجانب می دادیم پشتشان نمی ایستادیم. اما این دعوا دعوای داخلی ست و قابل حل و سوتفاهم رفع می شه و به کسی غیر از خودمون مربوط نیست. مردم ما روز به روز آگاه تر می شن. حتم دارم تو این دولت آگاهی مردم بالاتر می ره و دست دشمنی انگلیس و آمریکا بهتر رو می شه.
    این اپوزسیون و بقیه دارودسته شون هم به خواب ببینن بخوان تاثیر تو روند خواست مردم بدن. چهارسال تو اوج نارضایتی ما از تصمیمات حکومت زور زدن که مارو با خودشون همراه کنن اما ما بیست و چهار خرداد با نظام همراه شدیم. حتی منی که رای ندادم و دلخور بودم از خیلی چیزها. فکر نکنید کسی که رای نداده دشمنه. اتفاقا هرکس که اطراف من رای نداده دلش با نظامه و تنها از روی دلخوریه. امیدوارم امثال مارو درک کنید. همینه که به قول رئیس سابق دولت آب رو بریزن همونجا که می سوزه. (و چقدر بده که از یک نفر چنین جملاتی ثبت بشه). خیلی فکر زدم مخلص کلوم می خوام بگم تو منافع ملی ما با هم در کنار همیم به کوری اپوزسیون حتی وقتی با هم مشکل داریم.
    یا حق

  80. باران می‌گوید:

    حصر عزیزانمون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نه بابا؛ موسوی و کروبی اینا برا تقویت نظام فتنه رو راه انداختن!!! ما اشتباه می کنیم صد در صد!!

  81. یک استکان چای داغ! می‌گوید:

    جناب صالح؛

    کاش می گفتید عزیزان در حصرتون(!) از چه کسی فرمان گرفتن؟
    شما اگر منافع ملی سرتون می شد، به دوستان خوب نتانیاهو نمی گفتید عزیز!!!!
    چرا مملکتو به آشوب کشیدید در حالی که الان بعد از اینکه اونهمه به اعتبار نظام لطمه زدید و آزارمون دادید، اعتراف می کنید که تقلبی در کار نبود؟
    شما با اون جنایت های سال ۸۸ آب به آسیاب چه کسی ریختید؟
    غلام کبیری های ما به چه جرم و گناهی کشته شدن؟ چون شما از احمدی نژاد خوشتون نمی اومد و دلتون می خواست موسوی رئیس جمهور بشه؟ همین؟!

    ضمنا از رئیس دولت سابق، خیر های زیادی به جا مونده، شما دلتون نمی خواد جز چند تا جمله سبک، چیزی به یاد بیارید!

    جنایت ۸۸ رو خیلی کوچیک کردی ها!
    سال ۸۸ منافع ملی رو به فنا دادید، الان می گید در منافع ملی در کنار همیم؟

    خدا رو شکر که دشمن نیستید! اما خوبه بدونین مودب بودن یه آدابی هم قبلش می خواد، نه فقط افه!

  82. س.م می‌گوید:

    آقا یا خانم صالح؛
    اگه فتنه ۸۸ نبود، امریکا آماده شده بود سر قضیه انرژی اتمی کوتاه بیاد. تمام تحریم ها و سختی هایی که مردم می کشند از صدقه سر شما و عزیزان در حصرتون است.
    دیگه چه کاری از دستتون بر می اومد و نکردید که حالا حداقل بدون توبه از گذشته می خواهید با مدافعان نظام فالوده بخورید؟
    اند پررویی هستید وجدانا!

  83. چشم انتظار می‌گوید:

    صالح!

    کلی خندیدیم… 🙂

  84. تابستان دوست داشتنی می‌گوید:

    صالح داداش!
    شوخی نکن با دل ما!

  85. سیداحمد می‌گوید:

    ای ولله عکس!

  86. هم نفس می‌گوید:

    صالح!
    اینکه شما ذره ای هم احتمال همدستی عزیزانتان! را با اجانب نمی دهید، و هنوز متوجه اصل ماجرا نشدید، دلیلش وجود اصل و اساس محکم و متقنی به نام ولایت فقیه در کشور ماست. به لطف خدا و با هدایت الهی ولی فقیه مون، شرایط طوری پیش رفت تا قبل از اینکه دست همگان رو بشه کشور به آرامش برسه، و در واقع عزیزانتان بیشتر از این فرصت نکردند تا خودشون رو به همه معرفی کنند و ناچار عده ای که خوابشون خیلی سنگین تر بود یا بهتر خودشونو به خواب زده بودند نتونستند آنها رو درست بشناسند.
    در ضمن شنیدید میگن گاهی یه سری از خودیا آسیبشون از دشمن بیشتر میشه؟ مثلا کسانی که مثل شما، که علی رغم سخن رهبر جامعه شون که فرمودند حتی اگه با اسلام و جمهوری اسلامی هم مشکل دارید، ولی بخاطر کشور و وطنتون بیاید رای بدهید؛ باز هم نمی تونن بر دلخوریشون غلبه کنند و رای نمی دهند. جالب است که اصرار هم دارید خودتون رو همراه با نظام بدونین. این خوب است ولی راه درستش را هم یاد بگیرید برادر!

  87. ایرانی می‌گوید:

    احسنت صالح
    احسنت

  88. م.طاهری می‌گوید:

    ای داد بیداد. این روزها هیچ چیز به جز این نمی تونم بگویم…

  89. محمد می‌گوید:

    قدیانی جان! خیلی خوب می نویسی، ولی یکم کوتاه تر بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.